Armored kill lijkt mij wel wat. Ik geloof dus dat ik wel beter de premium kan kopen.
1. Is 3 uur geleden op Facebook geplaatst.DanielWW2 schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:34:
[...]
Je bent een beetje laat. Zie pagina 343.
2. Door al dat gepiep over OP en de MAA in de laatste paaaaaagina's heb ik het vast over het hoofd gezien.
3. Pagina 343? Waar?
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 02-10 17:26
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Battlefield 3 Premium Edition
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3 Close Quarters
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
/u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community)
ik heb 1 maand gewacht en uiteindelijk van een andere tweaker gekregen op het forum van planetside 2 hierVerwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:29:
[...]
Beta key vast gekregen? Ik wacht er al weken op... would kill for one!
hopelijk heb je een goede bak want als je BF3 niet constant op 60FPS kan afspelen op high settings
dan gaat jou pc moeite krijgen met planetside 2 (op dit moment)
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
i5 2500K @ 4,3 Ghz, GTX 660 ti kaartje, zal wel lukken denk ik...Pykow schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:39:
[...]
ik heb 1 maand gewacht en uiteindelijk van een andere tweaker gekregen op het forum van planetside 2 hier
hopelijk heb je een goede bak want als je BF3 niet constant op 60FPS kan afspelen op high settings
PS: mede-GMRT-lid geloof ik??
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
ow kan gerust dat ik me daar aangemeld hebt voor de funVerwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:43:
[...]
i5 2500K @ 4,3 Ghz, GTX 660 ti kaartje, zal wel lukken denk ik...![]()
PS: mede-GMRT-lid geloof ik??
ik heb zelf i5 3550 @ stock speed, GTX670 8GB ram en SSD en hij draait niet echt soepel hier als het donker wordt in de game en er zijn heel veel spelers tegelijk aan het schieten. ik ben zo 60FPS nerdje voor het geval dat je het niet weet haha
Verwijderd
PS2 is ook nog maar in vroeg Beta stadium hé... eens ze hun frames kunnen optimaliseren, zal dat wel soepeler verlopen. Ik moet me behelpen met Youtube filmpjes om de sfeer van de game op te snuiven. Geen zin om je beta key te sharen?Pykow schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:23:
[...]
ow kan gerust dat ik me daar aangemeld hebt voor de funals got leeg is dat ik dan om grmt kom, maar verder nog niks mee gedaan.
ik heb zelf i5 3550 @ stock speed, GTX670 8GB ram en SSD en hij draait niet echt soepel hier als het donker wordt in de game en er zijn heel veel spelers tegelijk aan het schieten. ik ben zo 60FPS nerdje voor het geval dat je het niet weet haha
Die had ie van mij.Pykow schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:39:
[...]
ik heb 1 maand gewacht en uiteindelijk van een andere tweaker gekregen op het forum van planetside 2 hier
Ik hoop nog wat keys te koppen ergens dus mocht dat zo zijn dan drop ik ze weer in het PS2 topic voor de liefhebberts.
Wel apart dat er dit bijstaat:DanielWW2 schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:31:
DICE is weer aan het trollen. Wel premium maar geen patch notes tot dusver.![]()
http://battlelog.battlefi...2832654785568338719/last/
Daar wordt gesuggereerd dat er morgen een update komt om de nieuwe (Premium) camo's en dogtags in het spel te krijgen.2. UNIQUE IN-GAME CONTENT
What: [..]
Released: September 4 for all Premium members.
Where: Automatically available in-game when you have applied the latest multiplayer update.
Verwijderd
Ja, kun je alvast wat dogtags verzamelen in afwachting van AK. De patchnotes komen als de patch er is en zullen ongeveer een New York Second nodig hebben om volledig afgezeken te worden door de spelers.Bee.nl schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:06:
[...]
Wel apart dat er dit bijstaat:
[...]
Daar wordt gesuggereerd dat er morgen een update komt om de nieuwe (Premium) camo's en dogtags in het spel te krijgen.
En er zitten geen jet nerfs in, maar er wordt wel met de M16a3 gerommeld en de stinger blijft zo nutteloos als hij is.
Heb ik gelijk? binnen 24 uur weet je het als DICE op tijd is met die patch van ze
Ik had even een korte vraag tussendoor: Aangezien BF3 Premium nu ~€37 kost, is deze het waard geworden om te kopen? Ik heb momenteel al B2K, en de enige expansion waar ik echt naar uit kijk is AK.. Nou levert €37 me geen financiele problemen op, ik vind het jammer om het geld uit te geven als het me toch nergens brengt.
Enneh: Kan je dat Stats reset als premium zo vaak doen als je wilt. Of slechts 1x? Nou kijk ik niet echt op stats, maar ik ben belabberd begonnen en wil dit graag resetten
.
Enneh: Kan je dat Stats reset als premium zo vaak doen als je wilt. Of slechts 1x? Nou kijk ik niet echt op stats, maar ik ben belabberd begonnen en wil dit graag resetten
[ Voor 21% gewijzigd door D4NG3R op 03-09-2012 16:24 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
dont start please! je moet zelf weten of je het het geld waard vind. je weet wat je gaat krijgen in ieder geval. ik zelf zou het niet doen als ik alleen geïnteresseerd zou zijn in AK maar afgezien van CQ lijkt de rest mij ook nog wel leuk.D4NG3R schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:22:
Ik had even een korte vraag tussendoor: Aangezien BF3 Premium nu ~€37 kost, is deze het waard geworden om te kopen? Ik heb momenteel al B2K, en de enige expansion waar ik echt naar uit kijk is AK.. Nou levert €37 me geen financiele problemen op, ik vind het jammer om het geld uit te geven als het me toch nergens brengt.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Je hebt enkel interesse in AK.D4NG3R schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:22:
Ik had even een korte vraag tussendoor: Aangezien BF3 Premium nu ~€37 kost, is deze het waard geworden om te kopen? Ik heb momenteel al B2K, en de enige expansion waar ik echt naar uit kijk is AK.
...
Enneh: Kan je dat Stats reset als premium zo vaak doen als je wilt. Of slechts 1x? Nou kijk ik niet echt op stats, maar ik ben belabberd begonnen en wil dit graag resetten.
Dan koop je enkel de losse AK DLC. Deze zal zo'n 13 Euro kosten.
En stats resetten kan altijd (alleen zie ik het nut er niet van in)! Je all-time BF3 stats kun je daarentegen niet resettten.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
All time stats blijven staan, maar je kan wel zien of je na je reset wel beter bent gaan spelen. Ik geef er niet zoveel om, en als je gewoon goed speelt komt het vanzelf wel weer goed tochD4NG3R schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:22:
Enneh: Kan je dat Stats reset als premium zo vaak doen als je wilt. Of slechts 1x? Nou kijk ik niet echt op stats, maar ik ben belabberd begonnen en wil dit graag resetten.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
ik weet niet of de map Grand bazaar jou aanspreekt, maar de kans is groot dat de volgende DLC Grand bazaar achtige city maps gaat krijgen. Ze hebben het zelf nog niet bevestigd dat dit zo zijn, maar als je kijkt welke maps er nu zijn, dan is er nu een gebrek aan mid grote city maps.D4NG3R schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:22:
Je kan de stats altijd resetten, wanneer je dat maar wilt (echter zie je onderin nog steeds wat je echte KD is en je echte SPM) dus de reset is alleen maar bedoelt voor je eigen of voor spelers die niet verder kijken dan naar de 4 cijfers rechtsboven.
Als je geen geduld hebt en zo snel mogelijk aan de slag wil gaan met Armored kill, je wilt je stats resetten(boeie), extra content krijgen en je vindt grand bazaar achtige maps leuk om te spelen in de toekomst, dan had ik mijn keuze al gemaakt.
maar ben je alleen geintresseerd in Armored kill, dan kan je beter nog 3 weken wachten en de DLC los kopen voor 14 euro. maar voor die 37 euro krijg je anders nog wel 3x DLC's zeg 14 euro per stuk is al 32 euro voor alle DLC's en dan betaal je dus 5 euro meer om 2 weken eerder te kunnen spelen en nieuwe assaignments en stats resetten als je dat wilt. Jou keus jou geld.
Verwijderd
DICE kennende, die niks aan OP dingen doet en dingen nerfed die niet nodig zijn, zal het waarschijnlijk wel zo zijnVerwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:15:
[...]
Ja, kun je alvast wat dogtags verzamelen in afwachting van AK. De patchnotes komen als de patch er is en zullen ongeveer een New York Second nodig hebben om volledig afgezeken te worden door de spelers.
En er zitten geen jet nerfs in, maar er wordt wel met de M16a3 gerommeld en de stinger blijft zo nutteloos als hij is.
Heb ik gelijk? binnen 24 uur weet je het als DICE op tijd is met die patch van ze
100 euro op dat er niks aan de nutteloze stinger verandert.
Edit: Net uit, official:
Our next client update goes live to coincide with Battlefield 3: Armored Kill. As ususal, it contains a lot of balancing tweaks and fixes. Full details below. Let us know what you think about this update in the comments section below.
WEAPONS BALANCING
Reload timer adjustments
A number of weapons have had their reload timers adjusted to better fit their animations and gameplay balance. For most of these weapons the gameplay timers were slightly out of sync with the actual reload animation, meaning the player could either fire before the animation was done, or had to wait longer than the animation played. Primarily this is a cosmetic change (around 0.1sec); however for a few weapons (M416, F2000, FAMAS, KH2002, MK3A1, JNG90, MG36 QBU-88, SVD, Pecheneg, SCAR-H, AN-94) this should also improve the performance of the weapon. Full details below:
• Short and Long reload reduced: SCAR-L, AEK-971, F2000, AN-94, AK-74, PP2000, G3A3, SKS, MG36, JNG-90, MK3A1, SCAR-H, SVD, QBZ-95B
• Long reload reduced: AUG A3, 44 Magnum, KH2002, Pecheneg, L85A2, QBB-95, M1911, MP7
• Short reload reduced: M417, FAMAS, M39 EBR, M416, PP-19, QBU-88
• Short and long reload increased: ASVal
• Long reload reduced, shot reload increased: M4A1
• Long reload increased: P90
Damage output/range adjustments
• UMP: Increased the close range damage of the UMP but reduced its damage over range. The UMP now has a sweet spot in CQB but suffers compared to the PP2000 at longer ranges.
• PP2000: Increased the long range damage of the PP2000 to highlight its role as a mid-range, low recoil PDW.
• M1911: Increased the minimum damage of the M1911 to make it fit better between the Magnums and the M9/MP443
• M93: Reduced the M93R’s damage and range, as it was an obvious go to pistol compared to the M9/MP443. Its recoil has been reduced for a smoother burst action to counter the reduced damage.
• 12G Frag rounds: These rounds have been adjusted to do their damage in a smaller area but to be more consistently apply the maximum possible damage.
• AA: Slightly increased the damage of the AA against infantry, the AA was simply over nerfed in a previous update. The AA guns now also properly do damage to MBTs again.
• 12 Gauge buckshot close range damage has been slightly increased.
• Slightly reduced the range penalty for the suppressor on the SCAR-H.
• Increased bullet velocity for the coaxial HMG, making it easier to hit targets over longer ranges.
• Increased the minimum range of the 40mm Flechette and tightened the cone of fire for more consistent damage levels.
• Slightly reduced the range bonus added by the heavy barrel on the 5.56mm, 5.45mm, 6.5mm Assault Rifles.
• Slightly reduced the range penalty for the suppressor on 5.56mm, 5.45mm, and 6.5mm weapons: AR, Carbine, and LMG.
• Slightly reduced the range penalty for the suppressor on 5.56mm, 5.45mm, and 6.5mm weapons: AR, Carbine, and LMG.
• Slightly reduced the range bonus added by the heavy barrel on the 5.56mm, 5.45mm, 6.5mm Assault Rifles.
• Increased the damage of the M5K.
A select set of weapons have had their recoil adjusted based on joint community feedback and statistical analysis to provide greater balance in the weapon choices players make. Specifically, the M16A3 and M4A1 have increased recoil to make them less attractive in all situations. Competing weapons like the SG553, G36C and M416 have been improved to also increase viable player choice in primary weapons.
• SG553: Horizontal recoil reduced to help make this weapon more controllable.
• MG36: Vertical recoil reduced to make this weapon more controllable.
• M416: Vertical, Horizontal, and First Shot recoil have all been reduced to make this weapon clearly different from the M16A3.
• M16A3: Recoil amounts slightly increased.
• M4A1: Recoil amounts slightly increased.
• G36C: Vertical and First Shot recoil amounts reduced.
• M16A4 and M4: These weapons have been adjusted for the increased recoil they now have. The burst versions of these weapons give the player a reduction in horizontal recoil for greater control.
Miscellaneous weapons changes
• FIM92 and IGLA now lock on to air vehicles at both lower altitudes and longer distances.
• Added Burst Fire to the M5K as an available fire mode.
• Increased the bonuses provided by a number of bipods: F2000, G3A3, M27, M416, Pecheneg, Type88, FAMAS, MG36
• Belt Fed Machine guns are now more accurate when standing and firing while aiming. This affects the M240, M249, Type88, Pecheneg, and LSAT.
• 44 Magnum: Rate of fire reduced slightly to highlight this side arm’s role as a slow firing heavy hitter and differentiate it from the MP412 REX.
• Increased the fire rate and reload time of the MP412 REX to better highlight the improved CQB performance over the 44 Magnum.
• Removed burst fire from the L85 and added Single Shot to the L86 as is authentic for these weapons.
• Slightly increased the radius for maximum damage of the 40mm LVG. While the overall damage level remains the same, the LVG will be lethal over a larger area.
• Reduced the aimed accuracy bonus of the M417 with a suppressor to balance it with the other weapons in the game.
• Increased the aimed accuracy bonus of the ACW-R, L86 LSW, LSAT, MP5K and MTAR with a suppressor to balance with the other weapons in the game.
Weapons fixes
• Underslung weapons on the AUG and SCAR-L now properly benefit from the hip accuracy bonus of an attached laser sight.
• The SOFLAM will no longer lock onto your own vehicle if deployed and not immediately activated by the player.
• SCAR-L: Fixed the heavy barrel not increasing recoil when zoomed and standing.
• Corrected some incorrect descriptions of clip sizes and bullet types for weapons added in Close Quarters: M5K, LSAT, and ACW-R
• The PKS-07 is now available on QBB-95
• The M417’s foregrip was incorrectly reducing horizontal recoil by too large an amount. It has been adjusted to be balanced with other foregrips.
• The ACR Foregrip, MG36, QBB-95 and RPK Extended magazines as well as the RPK and SKS Heavy Barrel are now able to be unlocked and equipped in the accessory screen.
• Fixed an issue with incorrect damage for the M320 buck when used with certain attachments.
• MK3A1 now uses flechette rounds instead of Frag rounds in Gun Master mode (in Close Quarters).
VEHICLE RELATED TWEAKS & FIXES
• Removed flares from gunner position in helicopters. With the right combination of unlocks, an attack helicopter could be effectively invulnerable to lock on missiles. Removing the flares from the gunner balances the attack helicopter against ground fire.
• Air Radar now shows friendly vehicles as well.
• Helicopter weapons can now destroy equipment with splash damage.
• The Laser Designator unlock on the Scout Helicopters has been changed from a Pilot Upgrade to a new stance in the Copilot seat (position 4). Like the CITV turret on the Main Battle Tanks, the Scout Helicopter’s Laser Designator is permanently available to players who have received the unlock.
• Repair tool damage against enemy vehicles lowered by 10%.
• Changed reload behavior on Tank / Tank Destroyer cannon weapons to prevent being able to fire 2 shots from different weapons quickly one right after another.
• Firing mode can now be seen from the vehicle passenger seats where you are allowed to fire your own weapons.
• Fixed the hit indicator showing when entering a vehicle after previously shooting a soldier.
• Increased the damage helicopter and jet rockets do to helicopters, jets and infantry.
• Increased the damage helicopter gunners and IFVs do to helicopters and jets.
• Fixed Jets not getting top attack damage bonuses on Laser Designated targets.
PERSISTENCE RELATED TWEAKS & FIXES
• Changed how MCOM station defend/attack kill score is calculated. Victim no longer needs to arm/disarm the crate but rather be in a 5 meter radius of the crate. Also increased kills needed for the Crate Defend Ribbon from 2 to 4. Overall, these changes should make it somewhat easier to get the ribbon, while increasing the opportunity for strategic play around MCOM stations.
• Premium Engineer assignments are now counting all shotgun kills independent from the class using it.
• Fixed so you can get score from awards in coop.
• Accuracy dogtags now show the correct stats.
• Coop Stars and dogtag are now properly unlockable and equip able.
• Gun Master and Domination Winner ribbons and medals added.
• Fix for assignment with multiple dependencies showing as unlocked in frontend. (Jack of All Trades & Only for the Dedicated)
UI RELATED TWEAKS & FIXES
• Added letters to the capture point icons displayed directly over the mini-map.
• Fixed the grenade counter acting strangely when entering a vehicle with a grenade in hand.
• Fixed the damage indicator which showed the wrong direction if the damage dealer was dead.
• Fixed the hit indicator showing when spawning or closing the in game menu.
• PC specific: Fixed laser designator related icons disappearing from the screen when you enable the chat.
• Fixed a bug where the clan tag sometimes shows as the player ID.
• Added clan tags in nametags and kill card.
• PC specific: Fixed the vehicle hit indicator being shown each time you re-enter the first person camera of a ground vehicle.
• Fixed so commorose VO works when sitting in an AA vehicle.
• Fixed so you get the critical health fullscreen color tint while in the post revive state.
• Removed the join button in the server list for non-Premium users on Premium exclusive servers.
• Fixed so the spawn menu always disappears when you are revived.
• Bugfix the colorblind objectives showing the wrong icons and blinking with a black background.
• Fixed M-Com distance not updating if user moves towards it with EOD Bot.
• Mortar strike explosions are now shown on the HUD for the shooter.
MISCELLANEOUS TWEAKS & FIXES
• Fixed so the MAV gadget will not remain floating in midair if the user exits it while still flying.
• Fixed bug where it was possible to shoot while transitioning from sprint into prone.
• Fixed so you can’t revive a player who switched team since he died.
• Fixed two exploits on Donya Fortress that allowed players to get on top of the level.
• Fixed bug where you could get an incorrectly calculated longest headshot with the EOD bot.
• PS3/Xbox 360 specific: Added map rotation settings to preset list in detailed server info. Players can now see all relevant settings that are being run on the server.
• Xbox 360 specific: Introduced a clickable promotional spot on the main menu.
How to download the latest update (Multiplayer Update 4) and Armored Kill
PLAYSTATION 3 SPECIFIC INFO
Patch goes live: September 4
Armored Kill goes live: September 4 for Premium members / September 18 for non-Premiums
Patch size: 1.53GB
Armored Kill size: 1.55GB
How to download patch: When starting the game, the patch will automatically download. It is mandatory to accept this download if you want to play the game.
How to download Armored Kill: Armored Kill is available on the PlayStation Store and in our in-game store as a manual download. If you are a Premium member, this download will be available at 0 cost.
XBOX 360 SPECIFIC INFO
Armored Kill goes live: September 11 for Premium members / September 25 for non-Premiums
Patch size: 1.44GB
Armored Kill size: 1.56GB
How to download patch: There will first be a small (184MB) Title Update automatically downloaded when you start the game. When restarting the game, you will get a popup notifying you that Multiplayer Update 4 is available. It is not mandatory to accept this, but we advise you to do so. Otherwise, you can find Multiplayer Update 4 both on Xbox Live Marketplace and in our in-game store as a manual download.
How to download Armored Kill: Armored Kill is available in our in-game store as a manual download. If you are a Premium member, this download will be available at 0 cost. If you are not a Premium member, you can also find Armored Kill on Xbox Live Marketplace.
PC SPECIFIC INFO
Patch size: ~2.2GB
Armored Kill size: 3.2GB
Armored Kill goes live: September 11 for Premium members / September 25 for non-Premiums
How to download patch: As soon as you start your Origin client, the latest game update will automatically start downloading (unless you’ve disabled the option “Automatically keep my games up to date”, in which case it will start downloading when you try to run the game). In Battlelog, you will be notified from the Game Manager. Once you acknowledge the update, it will start downloading within the Origin client.
How to download Armored Kill: Armored Kill will automatically download if you start Origin or if you are logged in to Battlelog. You can also start the download from the Battlefield 3 game details page (i symbol) if Origin is already running.
http://battlelog.battlefi...view/2832654785571482527/
[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2012 17:44 ]
HahaA select set of weapons have had their recoil adjusted based on joint community feedback and statistical analysis to provide greater balance in the weapon choices players make. Specifically, the M16A3 and M4A1 have increased recoil to make them less attractive in all situations.
Ah eindelijk!Fixed so the spawn menu always disappears when you are revived.
Aka de RIENSPY BUGFixed so you can’t revive a player who switched team since he died.
[ Voor 25% gewijzigd door Asgaro op 03-09-2012 18:08 ]
FIM92 and IGLA now lock on to air vehicles at both lower altitudes and longer distances.
Mijn gebeden zijn verhoord
Mijn gebeden zijn verhoord
Weet je zeker dat je hierop wil wedden?Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 17:33:
[...]
DICE kennende, die niks aan OP dingen doet en dingen nerfed die niet nodig zijn, zal het waarschijnlijk wel zo zijn![]()
100 euro op dat er niks aan de nutteloze stinger verandert.
Edit: Net uit, official:
Our next client update goes live to coincide with Battlefield 3: Armored Kill. As ususal, it contains a lot of balancing tweaks and fixes. Full details below. Let us know what you think about this update in the comments section below.
WEAPONS BALANCING
Reload timer adjustments
A number of weapons have had their reload timers adjusted to better fit their animations and gameplay balance. For most of these weapons the gameplay timers were slightly out of sync with the actual reload animation, meaning the player could either fire before the animation was done, or had to wait longer than the animation played. Primarily this is a cosmetic change (around 0.1sec); however for a few weapons (M416, F2000, FAMAS, KH2002, MK3A1, JNG90, MG36 QBU-88, SVD, Pecheneg, SCAR-H, AN-94) this should also improve the performance of the weapon. Full details below:
• Short and Long reload reduced: SCAR-L, AEK-971, F2000, AN-94, AK-74, PP2000, G3A3, SKS, MG36, JNG-90, MK3A1, SCAR-H, SVD, QBZ-95B
• Long reload reduced: AUG A3, 44 Magnum, KH2002, Pecheneg, L85A2, QBB-95, M1911, MP7
• Short reload reduced: M417, FAMAS, M39 EBR, M416, PP-19, QBU-88
• Short and long reload increased: ASVal
• Long reload reduced, shot reload increased: M4A1
• Long reload increased: P90
Damage output/range adjustments
• UMP: Increased the close range damage of the UMP but reduced its damage over range. The UMP now has a sweet spot in CQB but suffers compared to the PP2000 at longer ranges.
• PP2000: Increased the long range damage of the PP2000 to highlight its role as a mid-range, low recoil PDW.
• M1911: Increased the minimum damage of the M1911 to make it fit better between the Magnums and the M9/MP443
• M93: Reduced the M93R’s damage and range, as it was an obvious go to pistol compared to the M9/MP443. Its recoil has been reduced for a smoother burst action to counter the reduced damage.
• 12G Frag rounds: These rounds have been adjusted to do their damage in a smaller area but to be more consistently apply the maximum possible damage.
• AA: Slightly increased the damage of the AA against infantry, the AA was simply over nerfed in a previous update. The AA guns now also properly do damage to MBTs again.
• 12 Gauge buckshot close range damage has been slightly increased.
• Increased bullet velocity for the coaxial HMG, making it easier to hit targets over longer ranges.
• Increased the minimum range of the 40mm Flechette and tightened the cone of fire for more consistent damage levels.
• Increased the damage of the M5K.
A select set of weapons have had their recoil adjusted based on joint community feedback and statistical analysis to provide greater balance in the weapon choices players make. Specifically, the M16A3 and M4A1 have increased recoil to make them less attractive in all situations. Competing weapons like the SG553, G36C and M416 have been improved to also increase viable player choice in primary weapons.
• M416: Vertical, Horizontal, and First Shot recoil have all been reduced to make this weapon clearly different from the M16A3.
• M16A4 and M4: These weapons have been adjusted for the increased recoil they now have. The burst versions of these weapons give the player a reduction in horizontal recoil for greater control.
Miscellaneous weapons changes
• FIM92 and IGLA now lock on to air vehicles at both lower altitudes and longer distances.
• Added Burst Fire to the M5K as an available fire mode.
• Increased the bonuses provided by a number of bipods: F2000, G3A3, M27, M416, Pecheneg, Type88, FAMAS, MG36
• Belt Fed Machine guns are now more accurate when standing and firing while aiming. This affects the M240, M249, Type88, Pecheneg, and LSAT.
• 44 Magnum: Rate of fire reduced slightly to highlight this side arm’s role as a slow firing heavy hitter and differentiate it from the MP412 REX.
• Increased the fire rate and reload time of the MP412 REX to better highlight the improved CQB performance over the 44 Magnum.
• Removed burst fire from the L85 and added Single Shot to the L86 as is authentic for these weapons.
• Slightly increased the radius for maximum damage of the 40mm LVG. While the overall damage level remains the same, the LVG will be lethal over a larger area.
• Reduced the aimed accuracy bonus of the M417 with a suppressor to balance it with the other weapons in the game.
• Increased the aimed accuracy bonus of the ACW-R, L86 LSW, LSAT, MP5K and MTAR with a suppressor to balance with the other weapons in the game.
Weapons fixes
• Underslung weapons on the AUG and SCAR-L now properly benefit from the hip accuracy bonus of an attached laser sight.
• The SOFLAM will no longer lock onto your own vehicle if deployed and not immediately activated by the player.
• SCAR-L: Fixed the heavy barrel not increasing recoil when zoomed and standing.
• Corrected some incorrect descriptions of clip sizes and bullet types for weapons added in Close Quarters: M5K, LSAT, and ACW-R
• The PKS-07 is now available on QBB-95
• The M417’s foregrip was incorrectly reducing horizontal recoil by too large an amount. It has been adjusted to be balanced with other foregrips.
• The ACR Foregrip, MG36, QBB-95 and RPK Extended magazines as well as the RPK and SKS Heavy Barrel are now able to be unlocked and equipped in the accessory screen.
• Fixed an issue with incorrect damage for the M320 buck when used with certain attachments.
• MK3A1 now uses flechette rounds instead of Frag rounds in Gun Master mode (in Close Quarters).
VEHICLE RELATED TWEAKS & FIXES
• Removed flares from gunner position in helicopters. With the right combination of unlocks, an attack helicopter could be effectively invulnerable to lock on missiles. Removing the flares from the gunner balances the attack helicopter against ground fire.
• The Laser Designator unlock on the Scout Helicopters has been changed from a Pilot Upgrade to a new stance in the Copilot seat (position 4). Like the CITV turret on the Main Battle Tanks, the Scout Helicopter’s Laser Designator is permanently available to players who have received the unlock.
• Changed reload behavior on Tank / Tank Destroyer cannon weapons to prevent being able to fire 2 shots from different weapons quickly one right after another.
• Firing mode can now be seen from the vehicle passenger seats where you are allowed to fire your own weapons.
• Fixed the hit indicator showing when entering a vehicle after previously shooting a soldier.
• Increased the damage helicopter and jet rockets do to helicopters, jets and infantry.
PERSISTENCE RELATED TWEAKS & FIXES
• Changed how MCOM station defend/attack kill score is calculated. Victim no longer needs to arm/disarm the crate but rather be in a 5 meter radius of the crate. Also increased kills needed for the Crate Defend Ribbon from 2 to 4. Overall, these changes should make it somewhat easier to get the ribbon, while increasing the opportunity for strategic play around MCOM stations.
• Premium Engineer assignments are now counting all shotgun kills independent from the class using it.
• Fixed so you can get score from awards in coop.
• Fix for assignment with multiple dependencies showing as unlocked in frontend. (Jack of All Trades & Only for the Dedicated)
UI RELATED TWEAKS & FIXES
• Added letters to the capture point icons displayed directly over the mini-map.
• Fixed the grenade counter acting strangely when entering a vehicle with a grenade in hand.
• Fixed the damage indicator which showed the wrong direction if the damage dealer was dead.
• PC specific: Fixed laser designator related icons disappearing from the screen when you enable the chat.
• Fixed a bug where the clan tag sometimes shows as the player ID.
• Added clan tags in nametags and kill card.
• PC specific: Fixed the vehicle hit indicator being shown each time you re-enter the first person camera of a ground vehicle.
• Fixed so commorose VO works when sitting in an AA vehicle.
• Fixed so you get the critical health fullscreen color tint while in the post revive state.
• Removed the join button in the server list for non-Premium users on Premium exclusive servers.
• Bugfix the colorblind objectives showing the wrong icons and blinking with a black background.
• Fixed M-Com distance not updating if user moves towards it with EOD Bot.
• Mortar strike explosions are now shown on the HUD for the shooter.
MISCELLANEOUS TWEAKS & FIXES
• Fixed so the MAV gadget will not remain floating in midair if the user exits it while still flying.
• Fixed bug where it was possible to shoot while transitioning from sprint into prone.
• Fixed so you can’t revive a player who switched team since he died.
• Fixed two exploits on Donya Fortress that allowed players to get on top of the level.
• Fixed bug where you could get an incorrectly calculated longest headshot with the EOD bot.
• PS3/Xbox 360 specific: Added map rotation settings to preset list in detailed server info. Players can now see all relevant settings that are being run on the server.
• Xbox 360 specific: Introduced a clickable promotional spot on the main menu.
How to download the latest update (Multiplayer Update 4) and Armored Kill
PLAYSTATION 3 SPECIFIC INFO
Armored Kill goes live: September 4 for Premium members / September 18 for non-Premiums
Patch size: 1.53GB
Armored Kill size: 1.55GB
How to download patch: When starting the game, the patch will automatically download. It is mandatory to accept this download if you want to play the game.
How to download Armored Kill: Armored Kill is available on the PlayStation Store and in our in-game store as a manual download. If you are a Premium member, this download will be available at 0 cost.
XBOX 360 SPECIFIC INFO
Patch size: 1.44GB
Armored Kill size: 1.56GB
How to download patch: There will first be a small (184MB) Title Update automatically downloaded when you start the game. When restarting the game, you will get a popup notifying you that Multiplayer Update 4 is available. It is not mandatory to accept this, but we advise you to do so. Otherwise, you can find Multiplayer Update 4 both on Xbox Live Marketplace and in our in-game store as a manual download.
How to download Armored Kill: Armored Kill is available in our in-game store as a manual download. If you are a Premium member, this download will be available at 0 cost. If you are not a Premium member, you can also find Armored Kill on Xbox Live Marketplace.
PC SPECIFIC INFO
How to download patch: As soon as you start your Origin client, the latest game update will automatically start downloading (unless you’ve disabled the option “Automatically keep my games up to date”, in which case it will start downloading when you try to run the game). In Battlelog, you will be notified from the Game Manager. Once you acknowledge the update, it will start downloading within the Origin client.
How to download Armored Kill: Armored Kill will automatically download if you start Origin or if you are logged in to Battlelog. You can also start the download from the Battlefield 3 game details page (i symbol) if Origin is already running.
http://battlelog.battlefi...view/2832654785571482527/
FIM92 and IGLA now lock on to air vehicles at both lower altitudes and longer distances.
Plus, hij is er nu toch echt: M16A3: Recoil amounts slightly increased.
Maar aux serieus, er zitten HELE gave tweakers in deze patch bij!
Fixed so the spawn menu always disappears when you are revived.
Fixed the damage indicator which showed the wrong direction if the damage dealer was dead.
Changed how MCOM station defend/attack kill score is calculated. Victim no longer needs to arm/disarm the crate but rather be in a 5 meter radius of the crate.
Slightly reduced the range penalty for the suppressor on 5.56mm, 5.45mm, and 6.5mm weapons: AR, Carbine, and LMG.
Slightly reduced the range bonus added by the heavy barrel on the 5.56mm, 5.45mm, 6.5mm Assault Rifles.
Maar helaas, wel de helicopter nerf, maar niet de Jet.
Removed flares from gunner position in helicopters. With the right combination of unlocks, an attack helicopter could be effectively invulnerable to lock on missiles. Removing the flares from the gunner balances the attack helicopter against ground fire.
Verwijderd
Geldt dan ook voor ECM-jammers neem ik aan? Goede tweak iig, samenwerkende piloten kregen er een te groot voordeel mee. Wel jammer dat iedereen nu weer met Thermal rond gaat vliegen.
Kleine fixes (okay, de laatste in het rijtje was écht f'n irritant), groot plezierVerwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 17:33:
Wat betreft de rest, met name de weapon/vehicle balacing, ik zie wel hoe het allemaal uitpakt. Feit is en blijft dat zodra een wapen ook maar de schijn van voordeel over de andere keuzes wekt, de halve community er in no-time mee rondrent.
---
@A.W.E.S.O.M.-0, beetje lange quote 
Nu moeten (skilled) piloten en gunners tenminste moeite doen om in de lucht te blijven.
Daar ben ik blij mee. Al verscheidene keren gehad dat ik de vijand wilde pakken omdat ik hem zag reloaden, terwijl hij al lang klaar was en mij finaal afknalde.Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 17:33:
Reload timer adjustments
A number of weapons have had their reload timers adjusted to better fit their animations and gameplay balance.
Nice, de UMP was een stuk slechter dan andere close range wapens.• UMP: Increased the close range damage of the UMP but reduced its damage over range. The UMP now has a sweet spot in CQB but suffers compared to the PP2000 at longer ranges.
Terecht dat ze hier iets aan gedaan hebben!A select set of weapons have had their recoil adjusted based on joint community feedback and statistical analysis to provide greater balance in the weapon choices players make. Specifically, the M16A3 and M4A1 have increased recoil to make them less attractive in all situations. Competing weapons like the SG553, G36C and M416 have been improved to also increase viable player choice in primary weapons.
De PKP nóg accurater?! Dat ding schiet nu al zo absurd accuraat, het lijkt net een AR.• Belt Fed Machine guns are now more accurate when standing and firing while aiming. This affects the M240, M249, Type88, Pecheneg, and LSAT.
De .44 heb ik bijna altijd mee als mijn sidearm. Jammer, maar wie weet wordt de MP412 nu wel interessant. Ik ben benieuwd.• 44 Magnum: Rate of fire reduced slightly to highlight this side arm’s role as a slow firing heavy hitter and differentiate it from the MP412 REX.
Handig voor Gunmaster, maar weer voer voor de nade spammers (met name op Metro).• Slightly increased the radius for maximum damage of the 40mm LVG. While the overall damage level remains the same, the LVG will be lethal over a larger area.
Mooi zo, die lock was bloedirritant.• The SOFLAM will no longer lock onto your own vehicle if deployed and not immediately activated by the player.
Gelukkig, want die frag rounds zijn lastig om iemand mee te killen in Gunmaster. Zeker met de MK3A1, die toch al zwakker is dan de andere shotguns.• MK3A1 now uses flechette rounds instead of Frag rounds in Gun Master mode (in Close Quarters).
Eindelijk van die untouchable heli's af• Removed flares from gunner position in helicopters. With the right combination of unlocks, an attack helicopter could be effectively invulnerable to lock on missiles. Removing the flares from the gunner balances the attack helicopter against ground fire.
Nu moeten (skilled) piloten en gunners tenminste moeite doen om in de lucht te blijven.
Zou je hiermee ook de ge-equipte unlocks van je rijder kunnen zien? Irritant om telkens te vragen of hij bijv. guided shells heeft en of het dus zin heeft om (meer) in de CITV te gaan zitten.• Firing mode can now be seen from the vehicle passenger seats where you are allowed to fire your own weapons.
Hopelijk wordt het nu makkelijker om die defender ribbon te krijgen. In ruim 400 uur waarvan de helft rush heb ik nog maar 7 mcom defender ribbons.• Changed how MCOM station defend/attack kill score is calculated.
Dat van die coop was inderdaad bugged, want ik heb ruim genoeg punten. Mooi dat ze ook die CQ-ribbons toevoegen, maar dat had al bij de release van CQ zelf moeten zitten natuurlijk.• Fixed so you can get score from awards in coop.
Wat een verademing, zeker op maps met veel vlaggen. Hoef ik niet meer het alfabet af te gaan om te kijken of vlag C, D, of E overnomen wordt.• Added letters to the capture point icons displayed directly over the mini-map.
Nog zoiets; beter laat dan nooit. Goede feature.• Added clan tags in nametags and kill card.
Topfix• Fixed so the spawn menu always disappears when you are revived.
Ja prima, maar zijn de andere glitches ook gepatched? Op Youtube zwerft een playlist rond met glitches op allerlei mappen. Hopelijk is de Metro glitch ook opgelost.• Fixed two exploits on Donya Fortress that allowed players to get on top of the level.
De patches en DLC's worden er niet kleiner op zeg. Hoe groot zal BF3 na End Game wel niet zijn, 30GB?! Ik zit nu al op een kleine 19GB.PC SPECIFIC INFO
Ik ben zelf het meeste van grote maps. Al vind ik grand bazaar wel een leuke map voor wat actievere gameplay.Pykow schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:58:
[...]
ik weet niet of de map Grand bazaar jou aanspreekt, maar de kans is groot dat de volgende DLC Grand bazaar achtige city maps gaat krijgen. Ze hebben het zelf nog niet bevestigd dat dit zo zijn, maar als je kijkt welke maps er nu zijn, dan is er nu een gebrek aan mid grote city maps.
Nouwja, uiteindelijk zal ik elke DLC wel kopen, maar ik vraag me af of het dat kleine verschil wel waard ismaar ben je alleen geintresseerd in Armored kill, dan kan je beter nog 3 weken wachten en de DLC los kopen voor 14 euro. maar voor die 37 euro krijg je anders nog wel 3x DLC's zeg 14 euro per stuk is al 32 euro voor alle DLC's en dan betaal je dus 5 euro meer om 2 weken eerder te kunnen spelen en nieuwe assaignments en stats resetten als je dat wilt. Jou keus jou geld.

Ach ik nog even en beslis dan wel of ik premium of losse DLC haal.
Wel leuke aanvulling, maar eerlijk gezegd snap ik toch niet waarom dit nodig is...Bee.nl schreef op maandag 03 september 2012 @ 18:23:
Wat een verademing, zeker op maps met veel vlaggen. Hoef ik niet meer het alfabet af te gaan om te kijken of vlag C, D, of E overnomen wordt.
Want stel dat je net een flag hebt gecapped en je wilt naar een volgende flag gaan, dan werk ik zo:
- ik open mijn grote minimap (staat op CTRL hier)
- dan kijk ik welke rode vlaggen er zijn
- dan kijk ik welke het dichtstbij is
- dan draai ik mijn mannetje (met minimap nog open) zodat de cursor naar die vlag staat, om me in de goeie richting te zetten
- dan sluit ik minimap en begin ik te rennen
Hoe doen jullie het dan: via die icoontjes boven de minimap? Ik kijk eerlijk gezegd nauwelijks naar die icoontjes boven minimap.
[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 03-09-2012 18:41 ]
De vraag is ook: hoe kan jij weten dat je niet geïnteresseerd bent in de DLC na Armored Kill? Veel info is nog niet bekend hoorD4NG3R schreef op maandag 03 september 2012 @ 18:33:
[...]
Nouwja, uiteindelijk zal ik elke DLC wel kopen, maar ik vraag me af of het dat kleine verschil wel waard is..
Ach ik nog even en beslis dan wel of ik premium of losse DLC haal.
Je wilt duidelijk grote maps, en ik denk dat de laatste DLC (End game) dit wel zal bieden. Want daar zijn er namelijk scooters enjah daar wil je toch mee kunnen crossen
Maar de voorlaatste DLC (met die earthquake setting) zou denk ik én grote én kleine maps kunnen zijn. Ik zie het niet gebeuren dat je met tanks tussen neergemaaide maps kunt rijden (neergemaaid door de earthquaks) dus ik veronderstel dat die maps zullen kleiner zijn. Of toch sommige.
Toch zou ik voor Premium gaan, want de kans dat ze je zullen bevallen is wrsl wel groter dan dat ze tegenvallen.
Zo kan het ook, maar ik kijk dus naar die icoontjes boven de minimap. Zodra ik een icoontje zie knipperen dan loop ik daar via de kortste/beste route naar toe. Kwestie van de map goed kennen. De minimap openen vind ik ietwat onhandig, zeker als je in een drukke omgeving loopt. Efficiëntie is allesAsgaro schreef op maandag 03 september 2012 @ 18:35:
Hoe doen jullie het dan: via die icoontjes boven de minimap? Ik kijk eerlijk gezegd nauwelijks naar die icoontjes boven minimap.
Denk dat ze alleen first person animaties bedoelen. In de derde persoon is er maar 1 animatie vanwege tijdsgebrek ofzo. Het lijkt me dat, als ze die animatietijd al per gun hadden kunnen aanpassen, ze het ook al gedaan zouden hebben. Maar desondanks een welkome toevoeging. Ik had erg vaak een halve reload van de AEK omdat de animatie niet helemaal op tijd loopt.Bee.nl schreef op maandag 03 september 2012 @ 18:23:
@A.W.E.S.O.M.-0, beetje lange quote
[...]
Daar ben ik blij mee. Al verscheidene keren gehad dat ik de vijand wilde pakken omdat ik hem zag reloaden, terwijl hij al lang klaar was en mij finaal afknalde.
Raku
Ahzo, jullie memoriseren dus per icoontje (A, B, ...) de specifieke locatie op de map...Bee.nl schreef op maandag 03 september 2012 @ 18:41:
[...]
Zo kan het ook, maar ik kijk dus naar die icoontjes boven de minimap. Zodra ik een icoontje zie knipperen dan loop ik daar via de kortste/beste route naar toe. Kwestie van de map goed kennen. De minimap openen vind ik ietwat onhandig, zeker als je in een drukke omgeving loopt. Efficiëntie is alles
Ja, das ook een optie
Nuja, mijn scherm is zo groot dat ik in principe met mijn minimap open zou kunnen spelen zonder nadelen. Dat ga ik is proberen
Hier ook ja. Dat je de vlagletters niet zag staan stoorde mij totaal niet. Tot vlag G ofzo weet je alle cijfers / letters toch wel uit het alfabet. De vlaggen met bijbehorende letters en locatie op de map leer je vanzelf als je een tijdje speelt. Ik in ieder geval wel. Zeker in teamverband + TSAsgaro schreef op maandag 03 september 2012 @ 18:44:
[...]
Ahzo, jullie memoriseren dus per icoontje (A, B, ...) de specifieke locatie op de map...
Ja, das ook een optie![]()
Nuja, mijn scherm is zo groot dat ik in principe met mijn minimap open zou kunnen spelen zonder nadelen. Dat ga ik is proberen
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Ja misschien...
Maar stel dat er 3 rode flags zijn: hoe weet je dan onmiddellijk welke meest dichtbij is? Je gaat in je geheugen elke locatie af en dan moet je nog inschatten welke dichtstbij is?
Maar stel dat er 3 rode flags zijn: hoe weet je dan onmiddellijk welke meest dichtbij is? Je gaat in je geheugen elke locatie af en dan moet je nog inschatten welke dichtstbij is?
Het hangt er een beetje van af. Een vlag die overgenomen wordt achter de linie kan belangrijker zijn dan een vijandelijke vlag die dichtbij is. Kwestie van de prioriteit per vlag kennen. Zo is op Caspian Border Hilltop (meestal) belangrijker dan Forest, ongeacht de afstand.Asgaro schreef op maandag 03 september 2012 @ 18:48:
Ja misschien...
Dit dus....en dan van links naar rechts tellen welke vlag je nodig hebt.Asgaro schreef op maandag 03 september 2012 @ 18:35:
[...]
Hoe doen jullie het dan: via die icoontjes boven de minimap? Ik kijk eerlijk gezegd nauwelijks naar die icoontjes boven minimap.Enkel dus om te weten hoeveel flagsvan ons zijn. Maar als die nu A, B, C, etc zeggen ... dat interesseert me niet. Ik blijf toch met mijn grote-minimap-systeem werken hoor.
In de nieuwe situatie kunnen we dus gelijk naar de juiste vlag rennen, zonder te hoeven tellen...scheelt toch weer een paar seconden en kun je aandacht beter richten op de actie.
[ Voor 3% gewijzigd door Indy91 op 03-09-2012 18:54 ]
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Oei, volgens mij gaan helis nu te veel generft worden (behalve als gunner nog ECM heeft).
Helis waren niet untouchable, een jet kan een heli in 1 run slopen (een team van goede heli en goede jets is wel untouchable). IGLAs moesten wel beter worden, want die zijn nu echt waardeloos.
Helis waren niet untouchable, een jet kan een heli in 1 run slopen (een team van goede heli en goede jets is wel untouchable). IGLAs moesten wel beter worden, want die zijn nu echt waardeloos.
Gunner heeft nog nooit ECM gehad, alleen maar flares, alleen de pilot beschikt zo meteen nog maar over de mogelijkheid om flares of ECM te gebruiken, net zoals alle andere air vehicles, die ook maar 1 countermeasure kunnen gebruiken.alfaleader schreef op maandag 03 september 2012 @ 18:57:
Oei, volgens mij gaan helis nu te veel generft worden (behalve als gunner nog ECM heeft).
The Laser Designator unlock on the Scout Helicopters has been changed from a Pilot Upgrade to a new stance in the Copilot seat (position 4). Like the CITV turret on the Main Battle Tanks, the Scout Helicopter’s Laser Designator is permanently available to players who have received the unlock.
Bedoelen ze nu dat de co-pilot nu targets kan gaan painten zoals CITV in tanks?
Fixed so the MAV gadget will not remain floating in midair if the user exits it while still flying.
Bedoelen ze hiermee dat MAV niet meer zakt naar de grond? Hier zie ik de voordelen wel van in op wake island of caspian border bijv. boven een objective hangen als UAV
[ Voor 46% gewijzigd door QPeter op 03-09-2012 19:16 ]
Echt weer z'n overkill nerf van dice. Best dat je die igla buffed, maar dat je dan vervolgens ook de flares verwijdert, dubbelop... Chopper is met elke patch al achteruit gegaan, maar het is duidelijk naar wie dice luistert.
Een buggy tv-missile fixen ho maar
Een buggy tv-missile fixen ho maar

Nooo, ik wist niet dat gunners geen ecm hadden (ik zie niet waarom je ecm zou willen hebben als flares beter zijn imho)
Heli gaat waardeloos zijn, en het gaat nog een paar maanden duren tegen de volgende patch.
Heli gaat waardeloos zijn, en het gaat nog een paar maanden duren tegen de volgende patch.
Zijn een hoop helihoeren aan het janken op battlelog zeg.
Het grootste gevaar was en is nog steeds de jet, daar waren countermeasures sowieso al zinloos.
wat nu wel anders is is dat als 1 team dominante jetpiloten heeft de helirape minder is aangezien ze als ze nu gelockt worden, gelijk ecm en below radar moeten, ipv flares, flares, flares heel even below radar en weer flares flares flares kunnen doen.
Het grootste gevaar was en is nog steeds de jet, daar waren countermeasures sowieso al zinloos.
wat nu wel anders is is dat als 1 team dominante jetpiloten heeft de helirape minder is aangezien ze als ze nu gelockt worden, gelijk ecm en below radar moeten, ipv flares, flares, flares heel even below radar en weer flares flares flares kunnen doen.
[ Voor 6% gewijzigd door haarbal op 03-09-2012 19:43 ]
Mechwarrior Online: Flapdrol
Wat had je dan verwacht? Dat ze het allemaal gingen accepteren? De mensen met bijna 50% speeltijd in chopper gaan huilen inderdaad. Ik vlieg regelmatig in helicopter maar vind het meer dan redelijk dat ze flares voor gunners er uithalen, grootste gevaar was altijd nog de jets, ik vond het altijd wat sneu als infantry mij probeerden te locken als ik wist dat ik nog ECM en gunner nog flares had, en dat je binnen 5 seconden below radar. Om vervolgens het trucje steeds te herhalen.
Ook voorspel ik dat iedereen mocht de recoil te veel worden voor sommige op de m16a3 en deze niet kunnen counteren dat we een shitload m416's gaan zien
Ook voorspel ik dat iedereen mocht de recoil te veel worden voor sommige op de m16a3 en deze niet kunnen counteren dat we een shitload m416's gaan zien

[ Voor 14% gewijzigd door QPeter op 03-09-2012 19:58 ]
De 416 zal idd wel populair worden.
Mechwarrior Online: Flapdrol
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dit was echt nodig, de PDW waren zo zwak en voornamelijk de UMP en de PP2000 waren verschrikkelijk. Ik ga nu zeker de UMP en de PP2000 weer eens een kans geven.Damage output/range adjustments
Yay, favo pistool buff.• M1911: Increased the minimum damage of the M1911 to make it fit better between the Magnums and the M9/MP443
Dit was ook wel nodig hoewel ik me nu afvraag hoeveel damage het word tegen tanks. Hopelijk niet te veel.• AA: Slightly increased the damage of the AA against infantry, the AA was simply over nerfed in a previous update. The AA guns now also properly do damage to MBTs again.
Deze is misschien interessant hoewel de HMG nog steeds underpowered is naar mijn mening.• Increased bullet velocity for the coaxial HMG, making it easier to hit targets over longer ranges.
Dit was zeker nodig aangezien de M5K gewoon zuigt...• Increased the damage of the M5K.
Praise DICE.A select set of weapons have had their recoil adjusted based on joint community feedback and statistical analysis to provide greater balance in the weapon choices players make. Specifically, the M16A3 and M4A1 have increased recoil to make them less attractive in all situations. Competing weapons like the SG553, G36C and M416 have been improved to also increase viable player choice in primary weapons.
G36C buff, M16A3 en M4A1 nerf, de MG36 die hopelijk niet meer zuigt en een mega buff voor de M416. Ben alleen wel bang dat de M416 nu OP gaat worden.

Beste change by far.• FIM92 and IGLA now lock on to air vehicles at both lower altitudes and longer distances.
Dit was echt nodig, de belt LMG's waren gewoon compleet outclassed als je niet met een bipod stond te schieten. Kijken wat het precies word maar ik heb goede hoop.• Belt Fed Machine guns are now more accurate when standing and firing while aiming. This affects the M240, M249, Type88, Pecheneg, and LSAT.
Vreemd, ik kon gewoon de foregrip op een ACR zetten. Voor de rest zijn het ook goede fixes.• The ACR Foregrip, MG36, QBB-95 and RPK Extended magazines as well as the RPK and SKS Heavy Barrel are now able to be unlocked and equipped in the accessory screen.
About f*cing time DICE. Heli's fear the mighty stinger.• Removed flares from gunner position in helicopters. With the right combination of unlocks, an attack helicopter could be effectively invulnerable to lock on missiles. Removing the flares from the gunner balances the attack helicopter against ground fire.
En daar gaan de canister spammers. Coaz LMG FTW.• Changed reload behavior on Tank / Tank Destroyer cannon weapons to prevent being able to fire 2 shots from different weapons quickly one right after another.
Dat lijjkt me toch een redelijke buff voor de heli. Is wel zo eerlijk nadat de gunner flare verdwenen is. Verder betekent dit ook rape voor jets aangezien die nu echt een gunnersalvo niet gaan overleven.• Increased the damage helicopter and jet rockets do to helicopters, jets and infantry.
Lijkt me een mooie fix zodat ik ooit eens een MCOM defender medal kan halen.• Changed how MCOM station defend/attack kill score is calculated. Victim no longer needs to arm/disarm the crate but rather be in a 5 meter radius of the crate. Also increased kills needed for the Crate Defend Ribbon from 2 to 4. Overall, these changes should make it somewhat easier to get the ribbon, while increasing the opportunity for strategic play around MCOM stations.
About time.• Added letters to the capture point icons displayed directly over the mini-map.
ABOUT TIME DICE. (deze zat al in BFBC2)• Fixed so the spawn menu always disappears when you are revived.
Wist niet eens dat dit een bug was.• Fixed so the MAV gadget will not remain floating in midair if the user exits it while still flying.
Ik moet zeggen dat het eindelijk eens een leuke lijst is van DICE. Het enige commentaar dat ik heb is de M416 buff die mij toch te extreem lijkt. Voor de rest hulde aan DICE.
PS: Had ik het toch goed dat er een patch zou komen voor AK voor de PS3 uitkwam.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik verwacht ook zeker meer m416's te zien (en terecht ergens wel, aangezien het een verbeterde versie zou moeten zijn van de m16) maar of het de m16 waardeloos maakt durf ik wel te betwijfelen.QPeter schreef op maandag 03 september 2012 @ 19:49:
De beste set-ups voor de m16 zijn of alleen HB of HB+foregrip. De spread van dat ding is al behoorlijk laag, extra verticale recoil is makkelijk te compenseren met de muis, extra horizontale recoil wordt voor een groot gedeelte opgevangen door de foregrip.
Dan heb je altijd nog over: lage spread, hoge RPM en hoge bullet velocity over. 't Is echt afwachten hoe het wordt geïmplementeerd.
Ik ga ook zeker met de stinger spelen, wellicht dat je nu wel met minder dan 6 man een jet neer krijgt en dan wordt het toch interessant
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Het is afwachten wat het word maar ik denk dat het toch een massale verhuizing naar de M416 word. En vertical en horizontal en first shot buff, dat is gewoon te veel.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 03 september 2012 @ 20:13:
[...]
Ik verwacht ook zeker meer m416's te zien (en terecht ergens wel, aangezien het een verbeterde versie zou moeten zijn van de m16) maar of het de m16 waardeloos maakt durf ik wel te betwijfelen.
De beste set-ups voor de m16 zijn of alleen HB of HB+foregrip. De spread van dat ding is al behoorlijk laag, extra verticale recoil is makkelijk te compenseren met de muis, extra horizontale recoil wordt voor een groot gedeelte opgevangen door de foregrip.
Dan heb je altijd nog over: lage spread, hoge RPM en hoge bullet velocity over. 't Is echt afwachten hoe het wordt geïmplementeerd.
Gaat waarschijnlijk de M16A3 weer gebruiken na een half jaar.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
WTF ze hadden beter die kut jets kunnen nerfen dan die heli's.
Beter iets dan niets, maar wel jammer inderdaad. Ik had gehoopt op een damage drop-off voor de main gun, want daarmee kan de jet de boel domineren. De rocketpods kun je nog enigszins ontwijken. Morgen eerst maar eens zien hoe de balans verloopt. Wie weet kunnen stingers de air nu beter in toom houden.smoothz schreef op maandag 03 september 2012 @ 20:31:
WTF ze hadden beter die kut jets kunnen nerfen dan die heli's.
Weer een leermomentje vandaag gehad: Het is doodsimpel om uit de stall-positie te komen als je Jet zich daarin bevind
Hmm, je bedoelt dat wanneer je te hoog vliegt de jet onbestuurbaar wordt? Echte stall zit niet in het spel, want ik mis de typische low en high speed stall karakteristieken. Het vliegen is eigenlijk te makkelijk gemaakt. Anyway, wat heb je gevonden? Het doel is om omlaag te gaan, dus de neus moet naar beneden.ProfoundValue schreef op maandag 03 september 2012 @ 21:27:
Weer een leermomentje vandaag gehad: Het is doodsimpel om uit de stall-positie te komen als je Jet zich daarin bevind
[ Voor 4% gewijzigd door Bee.nl op 03-09-2012 21:41 ]
Had het YouTube filmpje erbijgegooid, maar deze werkte niet. Ik verwachtte geen antwoord, maar verwachtte dus dat jullie er zelf wel uit zouden komen dmv het filmpjeQPeter schreef op maandag 03 september 2012 @ 21:36:
& nu verwacht je een antwoord als hoe dan? bij deze.
Bee.nl schreef op maandag 03 september 2012 @ 21:38:
[...]
Hmm, je bedoelt dat wanneer je te hoog vliegt de jet onbestuurbaar wordt? Echte stall zit niet in het spel, want ik mis de typische low en high speed stall karakteristieken. Het vliegen is eigenlijk te makkelijk gemaakt. Anyway, wat heb je gevonden? Het doel is om omlaag te gaan, dus de neus moet naar beneden.
code:
1
2
3
4
5
| Key Points: 1) level out your wings 2) hold the brake 3) when your altitude drops to the lowest possible spot, let go of the brake, hold your afterburner, and pitch your plane so that your nose is pointing downward 4) repeat steps 1-3 as needed |
Morgen krijg ik deze game. Moet ik vertical sync nou aan of uit zetten?
Uit, m'n muis lagged als vsync aan staat.Versteegrob schreef op maandag 03 september 2012 @ 22:27:
In ELKE shooter (en meeste games btw) moet vsyng ALTIJD maar dan ook ALTIJD uit om de beste accuracy en responsiveness te hebben. Lock je fps op 64 en zet je settings zodanig dat je altijd 60+ fps hebt en je hebt geen last van screen tearing en de meest optimale gameplay.Versteegrob schreef op maandag 03 september 2012 @ 22:27:
De maintenance is zojuist aangekondigd:
Dat betekent voor ons (CEST-tijdzone) dat BL tussen 11:00 en 13:00 niet beschikbaar is. Valt me nog mee, ik had langer verwacht. De content zal waarschijnlijk rond die tijd ook wel vrijgegeven worden voor download.Tomorrow Battlelog will be unavailable between 9:00 - 11:00 UTC (2AM-4AM PDT) because of maintenance work.
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Jij vraagt wel erg veel, objective play.vinom schreef op maandag 03 september 2012 @ 22:36:
Zijn er nog servers waar men intensief de objective speelt? Met name rush.
Deze is in ieder geval meestal goed: (wel metro only)
http://battlelog.battlefi...ly-500-NO-SNIPER-ROCKETS/
En deze is city only conquest maar ook vaak van hoog niveau.
http://battlelog.battlefi...ro-Bazaar-Seine-Rotation/
Ik speel nou een paar maanden BF3 en ik vind het steeds minder leuk worden. Waarom zou je denken?!
Nou, het totale gebrek aan teamplay breekt mij eigenlijk wel op. Haast niemand werkt serieus mee en probeert steeds het winnende team te joinen. Vooral maps als Metro zijn totaal verpest door idioten die maar blijven gooien met granaten terwijl er makkelijk door gepusht kan worden.
Ook gaat iedereen steeds maar z'n eigen weg en als bijvoorbeeld je tank bijna stuk is wordt er vaak niet eens gerepareerd door teamgenoten. Als je dood bent hetzelfde verhaal; veel mensen reviven niet.
Nu wil ik geen clan joinen ofzo want daar heb ik gewoon geen tijd voor. Maar is er wellicht niet een groep/vrijblijvende clan waar jeje kan aanmelden zodat je in ieder geval een "ontmoetingsplek" heb voor mensen die een beetje serieus willen spelen? Of zijn er servers waar toch wat serieuzere mensen spelen?
Nou, het totale gebrek aan teamplay breekt mij eigenlijk wel op. Haast niemand werkt serieus mee en probeert steeds het winnende team te joinen. Vooral maps als Metro zijn totaal verpest door idioten die maar blijven gooien met granaten terwijl er makkelijk door gepusht kan worden.
Ook gaat iedereen steeds maar z'n eigen weg en als bijvoorbeeld je tank bijna stuk is wordt er vaak niet eens gerepareerd door teamgenoten. Als je dood bent hetzelfde verhaal; veel mensen reviven niet.
Nu wil ik geen clan joinen ofzo want daar heb ik gewoon geen tijd voor. Maar is er wellicht niet een groep/vrijblijvende clan waar jeje kan aanmelden zodat je in ieder geval een "ontmoetingsplek" heb voor mensen die een beetje serieus willen spelen? Of zijn er servers waar toch wat serieuzere mensen spelen?
Wat een vreselijk gezeik is dit eigenljk. Nerfen, buffen wat een gelul. De community zal net zo lang door zeiken dat het niet meer uitmaakt wat voor wapen je pakt en het allemaal eenheidsworst is.
Waar je niemand over hoort is het achterlijke gehuppel en de rondjes draaiende randdebielen die het spel totaal verzieken. Ben voor sudden death en/of op zijn minst een respawn tijd van 30 sec en bij 5 keer dood moet je per direct uit de game worden gepleurd.
Op naar de volgende nerf/buff ronde.
Edit; bespaar me ook het commentaar dat de wapens zo realistisch mogelijk moeten zijn om er vervolgens als een kangoeroe mee rond te huppelen.
Waar je niemand over hoort is het achterlijke gehuppel en de rondjes draaiende randdebielen die het spel totaal verzieken. Ben voor sudden death en/of op zijn minst een respawn tijd van 30 sec en bij 5 keer dood moet je per direct uit de game worden gepleurd.
Op naar de volgende nerf/buff ronde.
Edit; bespaar me ook het commentaar dat de wapens zo realistisch mogelijk moeten zijn om er vervolgens als een kangoeroe mee rond te huppelen.
[ Voor 12% gewijzigd door TecTo op 03-09-2012 23:07 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Geloof je dit nou zelf? Er word gevraagd om balans en dat elk wapen een counter heeft, niet dat elk wapen exact hetzelfde is.TecTo schreef op maandag 03 september 2012 @ 23:02:
Wat een vreselijk gezeik is dit eigenljk. Nerfen, buffen wat een gelul. De community zal net zo lang door zeiken dat het niet meer uitmaakt wat voor wapen je pakt en het allemaal eenheidsworst is.
Misschien hoor je daar niemand over omdat er zo ongeveer niemand is die dat doet...Waar je niemand over hoort is het achterlijke gehuppel en de rondjes draaiende randdebielen die het spel totaal verzieken. [/b]Ben voor sudden death en/of op zijn minst een respawn tijd van 30 sec en bij 5 keer dood moet je per direct uit de game worden gepleurd.
Zo lang als DICE steken laat vallen blijven er patches komen. Wees blij dat DICE uberhaupt een f*ck geeft. Ze hoeven het niet te doen hoor...Op naar de volgende nerf/buff ronde.
http://youtu.be/6G7AA_cDEHo?hd=1
http://youtu.be/Kx6w51kXCmI?hd=1
Dit ziet er wel heel vet uit als je het mij vraagt
[ Voor 15% gewijzigd door QPeter op 03-09-2012 23:14 ]
Zulke mensen haat ik dus ONTZETTEND. Beetje nog extra de match gaan ontregelen.cheeseruler schreef op maandag 03 september 2012 @ 23:02:
Ik speel nou een paar maanden BF3 en ik vind het steeds minder leuk worden. Waarom zou je denken?!

Ooit is in een server geweest die niet toeliet om te switchen naar een winnend team. En als iemand het probeerde, verscheen er in de chat iets in de aard van "sneaky [playername] tried to join the winning team!".
Jammer dat ik die server niet heb gebookmarked.

- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Niet echt mijn ding maar wel een mooie F U naar EA.QPeter schreef op maandag 03 september 2012 @ 23:09:
Ja, ik ben d'r ook wel een beetje klaar mee. Het lijkt wel alsof NOG minder mensen PTFO'en.cheeseruler schreef op maandag 03 september 2012 @ 23:02:
Wordt gewoon te irritant...vinom schreef op maandag 03 september 2012 @ 23:33:
[...]
Ja, ik ben d'r ook wel een beetje klaar mee. Het lijkt wel alsof NOG minder mensen PTFO'en.
Of aan komen rennen bij een helikopter en een pickup requesten. De piloot vliegt 8/10 keer gewoon weg zonder iemand mee te nemen. Ook zo IRRITANT.
Verwijderd
wel lelijk trouwens dat ze alleen donya glitch noemen in de patch notes, terwijl ik ze bij 925 ook al bij C flag buiten het gebouw heb zien staan
edit: en ook zaken als het geluid in die parkeergarage lees ik niks over, dat vind ik meer gamebreaking stuff dan de zoveelste recoil adjustment
edit: en ook zaken als het geluid in die parkeergarage lees ik niks over, dat vind ik meer gamebreaking stuff dan de zoveelste recoil adjustment
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2012 23:58 ]
Verwijderd
Dan moet je eens Arma II gaan spelen, daar krijgt zelfs de Bradley een pickup ^^cheeseruler schreef op maandag 03 september 2012 @ 23:47:
[...]
Wordt gewoon te irritant...
Of aan komen rennen bij een helikopter en een pickup requesten. De piloot vliegt 8/10 keer gewoon weg zonder iemand mee te nemen. Ook zo IRRITANT.
GF CHOPPER! wat een idiote beslissing om flares te verwijderen. Was de chopper opzich aardig balanced richting under balanced. Gaan ze hem kapot nerfen? serious wat een idioten @ DICE.
Maar ondertussen jet wel gewoon zo laten als die is. nog hardere Air rape dan het al was.. en om het verhaal nog ff af te maken zorgen we ervoor dat stingers nog eerder kunnen locken....
Nooit meer choppper vliegen.... check.
volgende patch dice removes chopper because nobody uses it..... check.
Maar ondertussen jet wel gewoon zo laten als die is. nog hardere Air rape dan het al was.. en om het verhaal nog ff af te maken zorgen we ervoor dat stingers nog eerder kunnen locken....
[ Voor 20% gewijzigd door jantje 2 op 04-09-2012 00:14 ]
Hoewel ik wel veel herken in je verhaal, kan ik me niet in je conclusie vinden.cheeseruler schreef op maandag 03 september 2012 @ 23:02:
Om een optimale BF3 ervaring te hebben is communicatie cruciaal, dat kan snel in de chat of via TS/skype/whatever. Ook moet je toch wel met 'bekenden' spelen, speel met wat vrienden of GoTters en het is alweer zo ontzettend anders. Ik speel meestal met Knijnemans en m'n broertje maar ook vaak genoeg met Pykow, Bee.nl, Motiv8, DanielWW2 etc. en dan heb je al gelijk veel meer grip op en plezier in 't spel.
Als je ECHT serieuze teamplay wil moet je AnR eens proberen maar dan moet je (tot vandaag) wel M16A3 willen spelen (en behoorlijk goed zijn) want anders heb je geen schijn van kans tegen de ESL-ers die daar spelen. Ook AHG Metro Rush is een aanrader, vaak erg goede spelers, maar zo zijn er nog veel meer servers.
Je kan sowieso mij eens adden en meespelen, ik beloof je dat we dan in elk geval altijd ptfo-en
Hey wat is de link naar jouw naam en is de ingame naam van die andere tweakers hetzelfde? Wil graag eens met jullie spelen.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 00:17:
[...]
Hoewel ik wel veel herken in je verhaal, kan ik me niet in je conclusie vinden.
Om een optimale BF3 ervaring te hebben is communicatie cruciaal, dat kan snel in de chat of via TS/skype/whatever. Ook moet je toch wel met 'bekenden' spelen, speel met wat vrienden of GoTters en het is alweer zo ontzettend anders. Ik speel meestal met Knijnemans en m'n broertje maar ook vaak genoeg met Pykow, Bee.nl, Motiv8, DanielWW2 etc. en dan heb je al gelijk veel meer grip op en plezier in 't spel.
Als je ECHT serieuze teamplay wil moet je AnR eens proberen maar dan moet je (tot vandaag) wel M16A3 willen spelen (en behoorlijk goed zijn) want anders heb je geen schijn van kans tegen de ESL-ers die daar spelen. Ook AHG Metro Rush is een aanrader, vaak erg goede spelers, maar zo zijn er nog veel meer servers.
Je kan sowieso mij eens adden en meespelen, ik beloof je dat we dan in elk geval altijd ptfo-en
Ik ben er trouwens trots op dat ik nog nooit van team geswitched ben.
[ Voor 13% gewijzigd door Pazienza op 04-09-2012 00:40 ]
Als ze dit nou eens zouden uitgeven zonder score of enige aanwijzing over de stand van zaken of de voortgang van het spe, maar wel een Commander. Squad-based en alleen ambient sound en je squad over teamspeak. Survival supremeQPeter schreef op maandag 03 september 2012 @ 23:09:
[ Voor 10% gewijzigd door w00t00w op 04-09-2012 00:58 ]
---
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Dus, het is de nacht voor de patch. Ik denk ik gebruik die ouwe M16A3 nog een keer voordat de nerf komt. De laatste keer was April. Even een bericht aan al jullie M16A3 gebruikers.
YOU PEOPLE SUCK.
Easy mode much?
YOU PEOPLE SUCK.
Easy mode much?
Verwijderd
en zo BEGRIJPELIJK. Aangezien je als helipiloot geen random randmongolen in je gunnerseat wilt, maar gewoon je squadmate waarmee je op Skype zit, stijg je op, zodat hij bij je kan spawnen, en je als goed geolied team dingetjes stuk kunt gaan maken.cheeseruler schreef op maandag 03 september 2012 @ 23:47:
[...]
Nah, zo krijg je alleen camp to win gameplay....w00t00w schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 00:52:
[...]
Als ze dit nou eens zouden uitgeven zonder score of enige aanwijzing over de stand van zaken of de voortgang van het spe, maar wel een Commander. Squad-based en alleen ambient sound en je squad over teamspeak. Survival supreme
Idee is leuk, alleen online wordt dit denk ik erg boring, als attacker wordt je doodgecampt door de defenders.
Lekker stilzitten en laat ze maar komen.
Concludeer ik nou goed dat jets nog meer gebuffed zijn? Snap daar werkelijk niets van.
Dit speelt al zo lang, bij heel veel games. Multiplay is quick-fix voor ego's geworden, iedereen doet waar ie zin in heeft (to be fair, why not, daar koop je een game voor) en geeft niks om winnen of teamplay, als de eigen k/d maar goed is en de score hoog.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 00:17:
[...]
Hoewel ik wel veel herken in je verhaal, kan ik me niet in je conclusie vinden.
Het beste kun je een clanserver zoeken, waar vaak dezelfde mensen op zitten, dan heb je kans dat ze eigen TS hebben, lekker joinen en meedoen.
Of je komt op de GoTlike TS met eigen bf3 servers en altijd wel iemand om mee samen te spelen maar zonder verplichtingen .
En we spelen altijd wel wat anders bijna alle modes wel
Ps. We hebben nu een bf3 lobby en 2 ingame kanalen waar wat serieuzer gegamed kan worden
En we spelen altijd wel wat anders bijna alle modes wel
Ps. We hebben nu een bf3 lobby en 2 ingame kanalen waar wat serieuzer gegamed kan worden
[ Voor 21% gewijzigd door beuker19 op 04-09-2012 09:13 ]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Ik had een paar maanden geleden hetzelfde. Speel alleen voor de fun en geen wars. Maar een beetje strategisch/tactisch gamen met TS aan is veel leuker. en dat lukte steeds minder door alle ego's die rond rennen. Bij toeval tegen een NL/BE clan aangesurft en lid geworden. We hebben een BF3 en TS server. Leeftijd vanaf 15.cheeseruler schreef op maandag 03 september 2012 @ 23:02:
En dan is het gewoon vrijblijvend 's avonds Battlelog aan, TS aan en samen spelen, op de eigen server of op welke andere server dan ook. Als je wil kun je €5,- doneren dan krijg je admin rights op de server. Heb ik gedaan, niet voor die admin rights (gebruik ik toch niet) maar om alles draaiend te houden. Ik heb het plezier in ieder geval er weer me terug gekregen.
Niet helemaal mee eens. In bf2 had je een commander die de boel in de gaten hield. Kon je op de map punten aangeven waar iets moest gebeuren (aanvallen, verdedigen, repair enz). Je zag dit dan duidelijk op de (mini) map. Natuurlijk had je ook potjes waarbij dit niet gebeurde maar mis die opties wel een beetje.KillerAce_NL schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:46:
[...]
Dit speelt al zo lang, bij heel veel games. Multiplay is quick-fix voor ego's geworden, iedereen doet waar ie zin in heeft (to be fair, why not, daar koop je een game voor) en geeft niks om winnen of teamplay, als de eigen k/d maar goed is en de score hoog.
Het beste kun je een clanserver zoeken, waar vaak dezelfde mensen op zitten, dan heb je kans dat ze eigen TS hebben, lekker joinen en meedoen.
Precies wat wij bij GoTlike/GoTbf3.nl ook hebben 2,50 voor een VIP slot een gratis TS server en 4 game servers die on the fly aangepast kunnen worden naar waar behoefte aan is voor de ledenimmetjes schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:17:
[...]
Ik had een paar maanden geleden hetzelfde. Speel alleen voor de fun en geen wars. Maar een beetje strategisch/tactisch gamen met TS aan is veel leuker. en dat lukte steeds minder door alle ego's die rond rennen. Bij toeval tegen een NL/BE clan aangesurft en lid geworden. We hebben een BF3 en TS server. Leeftijd vanaf 15.
En dan is het gewoon vrijblijvend 's avonds Battlelog aan, TS aan en samen spelen, op de eigen server of op welke andere server dan ook. Als je wil kun je €5,- doneren dan krijg je admin rights op de server. Heb ik gedaan, niet voor die admin rights (gebruik ik toch niet) maar om alles draaiend te houden. Ik heb het plezier in ieder geval er weer me terug gekregen.
Nou inderdaad, wat een vreemde beslissing. De heli was net redelijk gebalanced, behalve dat hij tegen jets totaal kansloos wasjantje 2 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 00:12:
GF CHOPPER! wat een idiote beslissing om flares te verwijderen. Was de chopper opzich aardig balanced richting under balanced. Gaan ze hem kapot nerfen? serious wat een idioten @ DICE.

Maar eens kijken wat we nu voor upgrade combo's moeten gaan selecteren om dat ding in de lucht te houden.. misschen de laser painter en de guided missile combo maar eens proberen.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Toen ik dit las (het dik gedrukte tekst) toen most ik bijna in me broekplassen van het lachen haha.TecTo schreef op maandag 03 september 2012 @ 23:02:
Weer iemand zonder skill die het niet aan kan dat mensen springen. als je er niet tegen kan moet je misschien stoppen met het spelen van shooters. want in iedere game springt iedereen rond, dat noemen ze kogels ontwijken en zorgen dat mensen het lastig krijgen om je neer te halen whaha. blijkbaar noem jij mij nu ook een randebbiel omdat ik een kogels aan het ontwijken ben, nee ik zou in een rechte lijn gaan lopen xD
met andere worden je moet 30 seconde wachten als je dood bent en ook nog eens een pokke eind lopen voordat je weer in een actie zit? ik snap je punt wel, maar dat gaat gewoon niet werken in Battlefield en helemaal niet dat mensen na 5x dood de server moeten verlaten. dus blijkbaar ben jij zo pro die niet 5x dood gaat ? Deze opmerkingen komen meestal van spelers die heel veel metro spelen en dan boos worden dat ze gebase raped worden of dat ze bij de trappen blijven hangen haha. Metro is een rush map en geen conquest map.
Locken op 60FPS is niet altijd het beste, want op mijn pc moet ik vsync nog steeds aanzetten zodat ik geen lijnen door me scherm krijg. dat mensen zeuren over input lag moeten ze zelf weten, maar als normale gamer heb je daar niet zoveel last van, je zou echt in de top mee moeten draaien wil je het heel misschien merken.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 03 september 2012 @ 22:36:
[...]
In ELKE shooter (en meeste games btw) moet vsyng ALTIJD maar dan ook ALTIJD uit om de beste accuracy en responsiveness te hebben. Lock je fps op 64 en zet je settings zodanig dat je altijd 60+ fps hebt en je hebt geen last van screen tearing en de meest optimale gameplay.
kom op onze teamspeak van gotlike en dan heb je sommige avonden gewoon spelers die het wel serieus nemen en daarnaast ligt het er ook aan welke servers je joined.cheeseruler schreef op maandag 03 september 2012 @ 23:02:
AHG en AnR zijn 2 servers waar je echt teamplay hebt en zelfs zonder een microphone, wordt je nog gehealed of wordt er gespot. Alleen wat andere ook zeggen, daar komen veel ESL spelers en dat zijn toch pittige spelers en kleine foutjes worden snel afgestraft. dat maakt het juist ook alweer spannend, ik speel er zo nu en dan een keer op, maar meestal speel ik met wat andere gotters en die kiezen niet zo gou voor deze 2 servers, want niveau verschil tussen een gemiddelde pub en deze 2 is enorm.
wat gebruik jij dan ? AEKDanielWW2 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 01:22:
Dus, het is de nacht voor de patch. Ik denk ik gebruik die ouwe M16A3 nog een keer voordat de nerf komt. De laatste keer was April. Even een bericht aan al jullie M16A3 gebruikers.
YOU PEOPLE SUCK.
Easy mode much?
ik denk dat we straks allemaal met de M416 aan de slag gaan of heel snel de recoil van de m16 weer onder de knie moeten krijgen haha. unranked server en op muren schieten en de recoil weer begrijpen. heb ik bij de vorige patch ook gedaan en zo ben ik de m16 na de nerf in april weer gaan gebruiken.
Als de m16 de recoil krijgt van de M416 nu, dan hebben ze hem een beetje aangepast, maar wel goed in balans gehouden met de andere wapens.
Vanavond ga ik weer leren schieten met de M4A1, want alle stats wijze erop dat het de beste wapen is qua damage en snelheid. alleen nu deze patch gaat de reload sneller worden, waarschijnlijk net zo snel als de m16 en de recoil wordt veranderd.
Jets hadden ze zeker moeten aanpakken, maar aan de ene kant snap ik deze patch ook nog wel.7u5t1c3 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:30:
[...]
Nou inderdaad, wat een vreemde beslissing. De heli was net redelijk gebalanced, behalve dat hij tegen jets totaal kansloos wasIMO hadden ze alleen de jets iets aan moeten pakken, en dan vooral de damage die hun guns deden, dan was het prima geweest.
Maar eens kijken wat we nu voor upgrade combo's moeten gaan selecteren om dat ding in de lucht te houden.. misschen de laser painter en de guided missile combo maar eens proberen.
een scout heli heeft ook maar 1x flares of ECM en een jet heeft ook maar 1 counter, waarom zou de chopper er dan 2 hebben dus die balans snap ik wel. daar tegenover staat dat de kogels sterker zijn geworden en dat de tanks het weer lastiger gaat krijgen tegen over heli's. Je moet als heli piloot nu meer opletten en je kan niet meer als een razende over het veld gaan. Sterker nog ik denk dat sherqi penesula (zwarte B2K map) een leuke map kan gaan worden, want heli's zijn nu sneller neer te halen en dus meer balans in die map.
Gelukkig dat je niet in je broekje heb geplast en het droog heb gehouden.Pykow schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:53:
TecTo schreef op maandag 03 september 2012 @ 23:02:
Toen ik dit las (het dik gedrukte tekst) toen most ik bijna in me broekplassen van het lachen haha.
Weer iemand zonder skill die het niet aan kan dat mensen springen. als je er niet tegen kan moet je misschien stoppen met het spelen van shooters. want in iedere game springt iedereen rond, dat noemen ze kogels ontwijken en zorgen dat mensen het lastig krijgen om je neer te halen whaha. blijkbaar noem jij mij nu ook een randebbiel omdat ik een kogels aan het ontwijken ben, nee ik zou in een rechte lijn gaan lopen xD
met andere worden je moet 30 seconde wachten als je dood bent en ook nog eens een pokke eind lopen voordat je weer in een actie zit? ik snap je punt wel, maar dat gaat gewoon niet werken in Battlefield en helemaal niet dat mensen na 5x dood de server moeten verlaten. dus blijkbaar ben jij zo pro die niet 5x dood gaat ? Deze opmerkingen komen meestal van spelers die heel veel metro spelen en dan boos worden dat ze gebase raped worden of dat ze bij de trappen blijven hangen haha. Metro is een rush map en geen conquest map.
Sommige spelers willen game play die de realiteit meer benaderd. Kogels ontwijken doe je door in dekking te gaan niet niet als een imbeciel rondhuppelen en sproeten met... Of met een shotgun lopen rauzen. Natuurlijk ben jij niet zo;n speler. Jij huppelt alleen maar.
Tis toch om je dood te lachten wat je allemaal zie gebeuren. Rondrennen met een sniper rifle en laser sight op een sniper. Een suppressor op een LMG en zo kan ik wel door gaan maar wetende dat jij natuurlijk wel de juiste configuratie pakt die bij een wapen hoort.
Van mij mogen ze rondhuppen maar blijf het achterlijke gameplay vinden. Het gaat de meeste toch vooral om zoveel mogelijk kills te maken, dus lekker bij een vlag liggen knallen en maakt niet uit of je aan de winnende of verliezende hand zijn. Rommel maar wat aan.
Ben zeker geen pro en wordt vaak neergelegd maar op servers waar de kangoeroes hoogtij vieren zie je me weinig. Jammer dat dit soort hiphoppers ook soms op een serieuze server de game komen verzieken.
[ Voor 6% gewijzigd door TecTo op 04-09-2012 10:13 ]
hey, speelden zij ook veel CoD black ops? voordat ik overging naar BF3 heb ik volgens mij best vaak/regelmatig met hen mee gespeeld. juist omdat zij wel aardig leken te weten wat ze aan het doen waren. ff de servers van bf3 opzoekenimmetjes schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:17:
[...]
Ik had een paar maanden geleden hetzelfde. Speel alleen voor de fun en geen wars. Maar een beetje strategisch/tactisch gamen met TS aan is veel leuker. en dat lukte steeds minder door alle ego's die rond rennen. Bij toeval tegen een NL/BE clan aangesurft en lid geworden. We hebben een BF3 en TS server. Leeftijd vanaf 15.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Tsja, het blijft toch in de eerste plaats een FPS en geen milsim. Je houdt het toch niet tegen dat mensen koste wat het kost kogels proberen te ontwijken of zo snel mogelijk door een map heen rausen. Juist om echt te ptfo-en ontkom je soms niet aan een paar bunny-hops en als ik midden in crossfire moet herladen spring ik alle kanten op, in leven blijven is beter voor het team dan dood gaan lijkt me?TecTo schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:08:
[...]
Gelukkig dat je niet in je broekje heb geplast en het droog heb gehouden.
Sommige spelers willen game play die de realiteit meer benaderd. Kogels ontwijken doe je door in dekking te gaan niet niet als een imbeciel rondhuppelen en sproeten met... Of met een shotgun lopen rauzen. Natuurlijk ben jij niet zo;n speler. Jij huppelt alleen maar.
Tis toch om je dood te lachten wat je allemaal zie gebeuren. Rondrennen met een sniper rifle en laser sight op een sniper. Een suppressor op een LMG en zo kan ik wel door gaan maar wetende dat jij natuurlijk wel de juiste configuratie pakt die bij een wapen hoort.
Van mij mogen ze rondhuppen maar blijf het achterlijke gameplay vinden. Het gaat de meeste toch vooral om zoveel mogelijk kills te maken, dus lekker bij een vlag liggen knallen en maakt niet uit of je aan de winnende of verliezende hand zijn. Rommel maar wat aan.
Ben zeker geen pro en wordt vaak neergelegd maar op servers waar de kangoeroes hoogtij vieren zie je me weinig. Jammer dat dit soort hiphoppers ook soms op een serieuze server de game komen verzieken.
@Pykow, ik lock hem ook niet op 60 maar op 64, heb je dat al eens geprobeerd? Je videokaart moet ietsje meer dan 60 renderen ivm de frame buffer (meestal 3). Ik speel niet meer zoals vroeger, maar nog steeds merk ik direct als vsync aan of uit staat. Voelt zo raar.
Ik speel haast nooit rush oid, maar ze passen dit aan, om maar eerder een ribbon te kunnen krijgenChanged how MCOM station defend/attack kill score is calculated. Victim no longer needs to arm/disarm the crate but rather be in a 5 meter radius of the crate. Also increased kills needed for the Crate Defend Ribbon from 2 to 4. Overall, these changes should make it somewhat easier to get the ribbon, while increasing the opportunity for strategic play around MCOM stations

Evenals met de chopper, daar hoor je als infantry 'bang' voor te zijn, maar met elke patch maakt dice het ding waardelozer en waardelozer, met de laatste patch als dieptepunt. Het is helemaal niet zo moeilijk om het de huidige attack chopper lastig te maken:
- Een MAA speler met wat verstand, verplaatst zich vaak, gaat niet als idioot lopen sprayen om zich zichtbaar te maken. Gebruikt reactive armor, 50/70% van de (buggy) tv missiles ketsen gewoon af zonder damage te doen. Etc.
- (skilled) jet pilot, verdere toelichting overbodig. Ik als nub jet pilot, kan in 1 run de chopper al disablen.
- Igla/stinger, het ding zelf is misschien waardeloos, maar het is ook maar net hoe, wanneer en met hoeveel je hem gebruikt. Bijvoorbeeld op het moment dat de enemy chopper in een 1vs1 situatie zit met de friendly chopper, of wanneer hij de MAA aanvalt etc.
- soflams/javelins, deze dingen zijn momenteel echt hatelijk voor een pilot. Alleen uit te schakelen door een tv missile (of je grondtroepen moeten zo vriendelijk zijn...) Daarnaast zijn ze nog slecht te spotten onder een bepaalde angle. (rode lampje verdwijnt) Maar ook hier, je moet wel samenwerken en je verstand gebruiken om die dingen effectief te gebruiken. Met één soflam ga je het verschil ook niet maken, maar meerdere van die dingen verspreidt over de map is al heel wat effectiever.
- Tanks, hiervan wordt vaak gezegd dat deze dingen kansloos zijn tegen een chopper en ook hier is het motto weer: samenwerken en je verstand gebruiken. Choppers vliegen veel below radar, dus vliegen die dingen soms verrassend voor de loop van je tank. Een goed gemikt shot van alleen al de canister shell zorgt al voor heel wat opschudding in de chopper. Daarnaast heb je nog je buddy in de gunner positie, veel spelers onderschatten de damage die dat wapen doet tegen choppers. En als laatste CITV, een oplettende team mate met javelin kan hier makkelijk gebruik van maken.
Maar bij al deze punten is teamwork van belang en daarnaast een paar actieve hersencellen. Iets wat Dice wil ontmoedigen schijnbaar.
Volgens mij vlogen daar al veel mensen (gunners) zonder flares, aangezien die map voldoende cover biedt om snel below radar te gaan. Voor de hand liggende optie voor de gunner is thermal optics, wat het spotten een stuk gemakkelijker maakt.Pykow schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:53:
[...]
Sterker nog ik denk dat sherqi penesula (zwarte B2K map) een leuke map kan gaan worden, want heli's zijn nu sneller neer te halen en dus meer balans in die map.
Veelal doe ik Frequentie monitor +2 (Dit word bij veel spellen ook aangeraden). Bijv 62 of 122.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:19:
@Pykow, ik lock hem ook niet op 60 maar op 64, heb je dat al eens geprobeerd? Je videokaart moet ietsje meer dan 60 renderen ivm de frame buffer (meestal 3). Ik speel niet meer zoals vroeger, maar nog steeds merk ik direct als vsync aan of uit staat. Voelt zo raar.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
misschien is ARMA wel iets voor jou, dat is een realistische shooter.TecTo schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:08:
[...]
Gelukkig dat je niet in je broekje heb geplast en het droog heb gehouden.
maar in andere games, wil ik plezier hebben ipv dat alles echt moet zijn.
anders maakt het niet eens uit welke wapen je gebruikt, want 1 hit en je bent dood of je wapen schiet uit je hand etc. nee geef mij maar een videogame waarbij je nog kogels kunt opvangen en kunt counteren en dat je gewoon respawned nadat je dood bent gegaan.
En dat springen moet je maar gewoon tegen kunnen en anders stoppen met shooters spelen.
In Quake had je Strafe jumping
in Counter-Strike had je Bunny Hop
en in Team fortress heb je rocket,sticky jump
zonder springen kan je niet eens PTFO(play the f.. objective) spelen en moet door te springen kan je snel om hoekjes komen een mcom armen of mensen verassen. vooral bij reloaden en als een sniper op je schiet, dan spring je alle kanten op.
en als je BF3 al niks vindt, moet je er gewoon mee kappen want in mijn ogen is BF3 in sommige situaties realistisch te noemen. alleen ARMA steekt er met kop en schouders boven uit en CoD is een Arcade shooter.
@A.W.E.S.O.M.-0 heb me fps nog niet gelocked op 64 op mijn nieuwe pc
het is alleen jammer dat de game ook drops heeft, want als ik mijn settings heel hoog zet, dan hoef ik vsync niet aan te zetten, want dan zit ik rond de 70 FPS, alleen in grote maps heb ik dan drops onder de 60FPS
en wanneer ik hem dus lager zet om maar 60FPS te hebben op gulf of oman bijvoorbeeld, dan heb ik in de kleine maps gewoon 130 FPS ongeveer maximaal.
Lol, die opmerking is van het caliber: Meer dan 30 fps is nutteloos want het menselijk ook kan toch niet meer registreren.Pykow schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:53:
[...]
Locken op 60FPS is niet altijd het beste, want op mijn pc moet ik vsync nog steeds aanzetten zodat ik geen lijnen door me scherm krijg. dat mensen zeuren over input lag moeten ze zelf weten, maar als normale gamer heb je daar niet zoveel last van, je zou echt in de top mee moeten draaien wil je het heel misschien merken.
Lees eerst dit maar eens voordat je komt met zulke uitspraken:
http://www.anandtech.com/show/2803
Dan speel je het verkeerde spel. BF benaderd in de verste verte de realiteit niet. Arma2 niet wat voor jouw?TecTo schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:08:
[...]
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Zo te zien is de update à 2278MB al beschikbaar via Origin. Battlelog staat -zoals gepland- nu ook op slot.
Verwijderd
Hier moet ik ook wel even serieus op schieten. De inputlag merk je ten eerste direct en die kan echt gigantisch zijn - letterlijk zo erg dat je je afvraagt of je muis leeg is. Oh nee wacht, daar beweegt wat.Pykow schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:53:
[...]
Locken op 60FPS is niet altijd het beste, want op mijn pc moet ik vsync nog steeds aanzetten zodat ik geen lijnen door me scherm krijg. dat mensen zeuren over input lag moeten ze zelf weten, maar als normale gamer heb je daar niet zoveel last van, je zou echt in de top mee moeten draaien wil je het heel misschien merken.
Dat op jouw PC met jouw settings inputlag wegblijft (onmerkbaar klein blijft) is leuk voor je, maar je weet niet waar je over praat als je zegt dat niemand dat zou moeten kunnen merken. Ik ben mijlen ver van de creme de la creme van gamers, mijn fijne motoriek is sinds mijn geboorte al kaduuk (mijn sens staat dus zó laag dat ik met grove motoriek kan mikken...) en zelfs ík kan niet spelen, ook niet een beetje, met inputlag, gewoon omdat tussne iemand zien en erop reageren ineens makkelijk een kwart seconde meer kan zitten door de vertraging én je omdat je vertraagd muist ook nog eens meters naast mikt en corrigeren moet. met 50 tot 200 msec vertraging per correctie.

Dat is niet speelbaar ongeacht hoe slecht en hoe doof stom en blind je bent.
Update is te downloaden 
Was al gemeld..
Was al gemeld..
[ Voor 40% gewijzigd door Sinus_rhythm op 04-09-2012 11:13 ]
http://bf3stats.com/leaderboard/GoTPCPazienza schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 00:36:
[...]
Hey wat is de link naar jouw naam en is de ingame naam van die andere tweakers hetzelfde? Wil graag eens met jullie spelen.Ik ben een redelijk tot goede speler die in een goed team kan excelleren. Irriteer me ook aan de mensen die niet reviven en als je bijvoorbeeld in een team zit met 3 support mensen. -_-
Hier kan je de meeste GoTters wel vinden, namen zijn vrij herkenbaar
@De heeren studenten/scholieren/vakantievierders/etc. downloaden die patch en deel met ons loonslaven hoe de nieuwe patch is.
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Half uurtje en dan even kijken hoe zwaar de M16A3 is generfd.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:15:
[...]
http://bf3stats.com/leaderboard/GoTPC
Hier kan je de meeste GoTters wel vinden, namen zijn vrij herkenbaar
@De heeren studenten/scholieren/vakantievierders/etc. downloaden die patch en deel met ons loonslaven hoe de nieuwe patch is.
Ik ga meteen alle wapens testen.
edit:
Moet alleen battlelog wel online komen.
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-09-2012 11:18 ]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
vsync zet ik aan wanneer een game geen lock mechanisme heeft en in BF3 merk ik weinig verschil tussen aan of uit, maar goed dat ben ik heVerwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:03:
[...]
Hier moet ik ook wel even serieus op schieten. De inputlag merk je ten eerste direct en die kan echt gigantisch zijn - letterlijk zo erg dat je je afvraagt of je muis leeg is. Oh nee wacht, daar beweegt wat.
Dat op jouw PC met jouw settings inputlag wegblijft (onmerkbaar klein blijft) is leuk voor je, maar je weet niet waar je over praat als je zegt dat niemand dat zou moeten kunnen merken. Ik ben mijlen ver van de creme de la creme van gamers, mijn fijne motoriek is sinds mijn geboorte al kaduuk (mijn sens staat dus zó laag dat ik met grove motoriek kan mikken...) en zelfs ík kan niet spelen, ook niet een beetje, met inputlag, gewoon omdat tussne iemand zien en erop reageren ineens makkelijk een kwart seconde meer kan zitten door de vertraging én je omdat je vertraagd muist ook nog eens meters naast mikt en corrigeren moet. met 50 tot 200 msec vertraging per correctie.![]()
Dat is niet speelbaar ongeacht hoe slecht en hoe doof stom en blind je bent.
maar ieder zijn instelling toch. speel zelfs BF3 soms op low settings met mijn GTX670. gewoon om niet onder de 60FPS te komen.
Vsync is voor mij het zelfde als markC mouse fix. sommige mensen merken het verschil niet en sommige wel. zo kan ik niet meer gamen zonder de mouse fix en sommige kunnen niet spelen als vsync aanstaat.
je kan pas om 1 uur weer gamen, want battlelog is nu nog aan het updaten.DanielWW2 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:17:
[...]
Half uurtje en dan even kijken hoe zwaar de M16A3 is generfd.
Ik ga meteen alle wapens testen.
maar laat het me weten of maak een filmpje over de m16 recoil patroon aub
Zucht, ik denk al een uur wat is mijn internet traag. Ineens een popup dat BF3 klaar is met updaten! Helemaal gemist dat er een update zou komen

- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
DICE is meestal veel eerder klaar dan de tijd die ze aangeven. Ik gok dat ze rond 12:00 wel klaar zullen zijn.Pykow schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:25:
je kan pas om 1 uur weer gamen, want battlelog is nu nog aan het updaten.
maar laat het me weten of maak een filmpje over de m16 recoil patroon aubik kan pas vanavond laat testen. want ik moet waarschijnlijk eerst downloaden (Origin download volgens mij niet automatisch ook al staat die aan)
Kan iemand svp de patchnotes hierin plakken dan? Ik lees over nerfs en upgrades maar ik kan nu even niet op de BF3 site kijken...
thx.
thx.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Het is ook gewenning, met MW1 had ik vsync aan staan, ik stond 9 v/d 10 keer bovenaan.Pykow schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:25:
[...]
vsync zet ik aan wanneer een game geen lock mechanisme heeft en in BF3 merk ik weinig verschil tussen aan of uit, maar goed dat ben ik hemisschien zijn mijn hersens een kwart seconde te traag.
maar ieder zijn instelling toch. speel zelfs BF3 soms op low settings met mijn GTX670. gewoon om niet onder de 60FPS te komen.
Vsync is voor mij het zelfde als markC mouse fix. sommige mensen merken het verschil niet en sommige wel. zo kan ik niet meer gamen zonder de mouse fix en sommige kunnen niet spelen als vsync aanstaat.
[...]
Na een tijdje niet gespeeld te hebben ging ik weer spelen en merkt iets vaags met m'n muis, vsync dus.
Blijkbaar was ik er zo aangewend dat ik er goed mee kon spelen.
Neemt niet weg dat ik het nu altijd uitzet.
kijk is 1 of 2 pagina's terugFragNeck schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:34:
Kan iemand svp de patchnotes hierin plakken dan? Ik lees over nerfs en upgrades maar ik kan nu even niet op de BF3 site kijken...
thx.
-----DanielWW2 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:33:
[...]
DICE is meestal veel eerder klaar dan de tijd die ze aangeven. Ik gok dat ze rond 12:00 wel klaar zullen zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Kepro op 04-09-2012 11:40 ]
Update is hier 2564 MB groot. Wat heb ik extra wat jij niet heb? Ik heb BF3 Premium trouwens.Bee.nl schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:03:
Zo te zien is de update à 2278MB al beschikbaar via Origin. Battlelog staat -zoals gepland- nu ook op slot.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Das gek, hier is het 2277,93 MB, maar hij is wel binnen.
(Ik kan uiteraard niet spelen vanwege de serverupdate)
(Ik kan uiteraard niet spelen vanwege de serverupdate)
[ Voor 33% gewijzigd door BounceMeister op 04-09-2012 11:42 ]
Ah top, thanks!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.