Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:25:
[...]
vsync zet ik aan wanneer een game geen lock mechanisme heeft en in BF3 merk ik weinig verschil tussen aan of uit, maar goed dat ben ik he ;) misschien zijn mijn hersens een kwart seconde te traag.
Nee, de inputlag is niet op alle PCs even groot en is sowieso sterk afhankelijk van je framerate - hoe verder die onder de vsync zakt, hoe groter het verschil tussen het moment dat je gaat muizen en het moment dat je daar wat van ziet op je PC. Bovendien hebben veel mensen het "render X frames ahead" ding in de driver gewoon op de standaard (2 of 3?) aten staan wat dus een gigantische lag oplevert.
Dat jij dus geen of weinig verschil merkt betekent niet dat je langzame hersenen hebt maar dat je framerate hoog is, je prerendering setting goed staat, en je met vsync aan niet of nauwelijks onder de 60 FPS duikt.

Zet die settings maar eens anders:
prerendering op 3 of 4 frames, vsync aan, alle details zo hoog mogelijk (en je resolutie op 2560x1600 helpt) en je zult zien dat het voor iedereen volkomen onspeelbaar wordt.

Maar als je een klein schermpje hebt met die graka eronder én je details op medium, ja dan zal je weinig inputlag ervaren nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-10 12:20
Inloggen is weer mogelijk! Nja het inlog scherm is er weer.. Maar wel een nieuwe

[ Voor 54% gewijzigd door Sinus_rhythm op 04-09-2012 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:44:
[...]

Nee, de inputlag is niet op alle PCs even groot en is sowieso sterk afhankelijk van je framerate - hoe verder die onder de vsync zakt, hoe groter het verschil tussen het moment dat je gaat muizen en het moment dat je daar wat van ziet op je PC. Bovendien hebben veel mensen het "render X frames ahead" ding in de driver gewoon op de standaard (2 of 3?) aten staan wat dus een gigantische lag oplevert.
Dat jij dus geen of weinig verschil merkt betekent niet dat je langzame hersenen hebt maar dat je framerate hoog is, je prerendering setting goed staat, en je met vsync aan niet of nauwelijks onder de 60 FPS duikt.

Zet die settings maar eens anders:
prerendering op 3 of 4 frames, vsync aan, alle details zo hoog mogelijk (en je resolutie op 2560x1600 helpt) en je zult zien dat het voor iedereen volkomen onspeelbaar wordt.

Maar als je een klein schermpje hebt met die graka eronder én je details op medium, ja dan zal je weinig inputlag ervaren nee.
als je vsync aan het staan en je komt onder de 60FPS met je systeem. JA dan heb je inderdaad input lag, daar ben ik het helemaal mee eens. maar vsync zet je alleen maar aan om lijnen uit je scherm te halen.
dat betekend dus dat je meer dan 60FPS hebt en dan heb je geen last van vsync input lag.
Vsync heeft 1 probleem, als je onder de 60 fps zit (of onstabiele 60FPS) dan weet vsync niet meer wat die moet doen en krijg je input lag.
Nvidia heeft Adaptive vsync die ervoor zorgt dat je onder de 60FPS geen vsync hebt en gelijk daarboven weer wel en hierdoor heb je geen last van input lag.

ik doe ook meestal een FPS lock ipv een vsync. maar ik merk het verschil niet zo.
ik zorg ervoor dat mijn games op 60 fps draaien constant en ja dan zet ik sommige settings naar beneden. mijn vorige pc had een gtx460 en toen speelde ik alles op LOW settings en nu met mijn GTX670 speel ik op High en niet op ultra.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:59
Pykow schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:53:
[...]

als je vsync aan het staan en je komt onder de 60FPS met je systeem. JA dan heb je inderdaad input lag, daar ben ik het helemaal mee eens. maar vsync zet je alleen maar aan om lijnen uit je scherm te halen.
dat betekend dus dat je meer dan 60FPS hebt en dan heb je geen last van vsync input lag.
Vsync heeft 1 probleem, als je onder de 60 fps zit (of onstabiele 60FPS) dan weet vsync niet meer wat die moet doen en krijg je input lag.
Nvidia heeft Adaptive vsync die ervoor zorgt dat je onder de 60FPS geen vsync hebt en gelijk daarboven weer wel en hierdoor heb je geen last van input lag.

ik doe ook meestal een FPS lock ipv een vsync. maar ik merk het verschil niet zo.
ik zorg ervoor dat mijn games op 60 fps draaien constant en ja dan zet ik sommige settings naar beneden. mijn vorige pc had een gtx460 en toen speelde ik alles op LOW settings en nu met mijn GTX670 speel ik op High en niet op ultra.
nog een tip voor nvidia gebruikers, zorg dat scaling uit staat, scheelt ook weer wat input lag.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Er komen binnenkort dus ook smartphone en tablet apps uit van Battlelog. En Battlelog ziet er anders uit:

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/wrezb8.png

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Yorin schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:58:
Er komen binnenkort dus ook smartphone en tablet apps uit van Battlelog. En Battlelog ziet er anders uit:

[afbeelding]
Bestaat al op de iphone/ipod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]
inlog scherm is anders.
Battlelog zelf ziet het er zelfde uit in de plaatjes daarnaast.
Daarnaast was er al een app voor op de iphone en nog steeds niet op de android !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE

[afbeelding]
Die "tablet app" is gewoon de website op een tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Yorin schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:40:
[...]

Update is hier 2564 MB groot. Wat heb ik extra wat jij niet heb? Ik heb BF3 Premium trouwens.
Ik heb gewoon BF3+Premium via Origin aangeschaft. Heb jij misschien een buitenlandse versie? Anders weet ik het ook niet te verklaren. De exacte grootte is hier 2277,93 MB zoals BounceMeister hierboven zei.
Sinus_rhythm schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:53:
Inloggen is weer mogelijk! Nja het inlog scherm is er weer.. Maar wel een nieuwe
Ho ho, eerst proberen en dan pas roepen ;)
Inloggen is namelijk nog uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-10 12:36
agoNITE schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:59:
[...]

Die "tablet app" is gewoon de website op een tablet.
Er zijn overigens wel alternatieve BF3 apps voor android voor je stats. Te vinden in de play store van google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
ViNOK16Bit schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:09:
[...]

Er zijn overigens wel alternatieve BF3 apps voor android voor je stats. Te vinden in de play store van google.
I know, ik ben er zelf alleen niet naar op zoek hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu maar hopen dat Battlelog nog werkt. We weten allemaal hoe DICE soms is als het om updates gaat. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:00
PS3 users kunnen al lekker genieten van Armored Kill :P
http://www.twitch.tv/dalkai_59
Snow map ziet er echt nice uit.

[ Voor 15% gewijzigd door vinom op 04-09-2012 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
TecTo schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:08:
[...]
...
Sommige spelers willen game play die de realiteit meer benaderd. Kogels ontwijken doe je door in dekking te gaan niet niet als een imbeciel rondhuppelen en sproeten met... Of met een shotgun lopen rauzen. Natuurlijk ben jij niet zo;n speler. Jij huppelt alleen maar.

Tis toch om je dood te lachten wat je allemaal zie gebeuren. Rondrennen met een sniper rifle en laser sight op een sniper. Een suppressor op een LMG en zo kan ik wel door gaan maar wetende dat jij natuurlijk wel de juiste configuratie pakt die bij een wapen hoort.
....
Ik begrijp je wel.

Je wilt geen pure milsim zoals AA of ArmA spelen, maar toch een wat meer realistischer speelstijl in BF3 zien.

Ten tijde van BF2 had je nog van die prachtige mods, waar bunnyhoppen ontmoedigd werd en waar de hang naar realiteit groter was. Zo kon je in ProjectReality slechts bij de 1e sprong normaal springen, bij de 2e sprong slechts 50% hoog en bij de 3e sprong kwam je niet meer los van de grond. ;)

Wellicht een optie voor jou: filter eens op Tactical servers.
Bijvoorbeeld: http://www.gametracker.co...al&sort=country&order=ASC
De kans is groter dat hier wellicht een méér realistischer speelstijl gebezigd wordt. :)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vinom schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:37:
Iemand in die chat: pas de 64 sur console ?

Sommige console gamers geloven er echt nog in dat 64 players eventueel moet lukken op een console. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
vinom schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:37:
wel saai dat 12 tegen 12 op zulke maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Wist niet dat de stemmen ook in het Frans waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Battlelog, het is 13:00 geweest. Why u no work? :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Het is 13:00 geweest... en ik wil gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Jedi Geub schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:02:
Het is 13:00 geweest... en ik wil gamen
Het is mooi weer man, er is toch ook nog wel leven buiten BF3 om ? of niet ? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
Update in progress, check back soon, soldier! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Het login scherm is er weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:17
Maar werkt niet :P

Zo te zien is er ook een app beschikbaar voor Battlelog, enkel voor Apple natuurlijk }:O

[ Voor 21% gewijzigd door mhoogendam op 04-09-2012 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
nu wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
mhoogendam schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:27:
[...]

Maar werkt niet :P

Zo te zien is er ook een app beschikbaar voor Battlelog, enkel voor Apple natuurlijk }:O
Als je een paar posts terug leest dan zie je dat dit al bekend was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Nu wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
Alles werkt weer ! Jullie kunnen weer gamen op deze mooie zonnige dag !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
From now on, when you add new friends on Battlelog they become your Origin friends.
You will find all of them in your Com Center here in Battlelog

"Unfortunately the merging service is temporarily down.
You may proceed to Battlelog anyway and we will try to merge your friends again the next time you sign in.
In the meantime you will only be able see your Origin friends on Battlelog. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinus_rhythm schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:30:
From now on, when you add new friends on Battlelog they become your Origin friends.
You will find all of them in your Com Center here in Battlelog

"Unfortunately the merging service is temporarily down.
You may proceed to Battlelog anyway and we will try to merge your friends again the next time you sign in.
In the meantime you will only be able see your Origin friends on Battlelog. "
Continue rammen en gamen maar :)

edit: friends list lijkt leeg nu, oei, als dat maar goed gaat, kan wel een gezellige boel worden als DICE het voor elkaar heeft gekregen om de friendslist te clearen. :) Maar geen paniek, de battlefeed van je vrienden staat er nog wel. :)

[ Voor 18% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 04-09-2012 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Hmm, de wapens hebben ze niet handig opgelost op Battlelog. Nu staan bijvoorbeeld de M16A3 en M16A4 apart genoemd maar wel met dezelfde stats. Zelfde voor de M26 en M320-varianten.

Leuk ja, alle vrienden zijn weg :-(

Verder zie ik twee nieuwe lijsten met unlocks voor voertuigen en hebben ze de SPM weer afgerond op een geheel getal.

[ Voor 30% gewijzigd door Bee.nl op 04-09-2012 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JEEJ al mijn vrienden zijn weg :D
omdat ik geen origin op deze pc heb staan :D

[ Voor 41% gewijzigd door Pykow op 04-09-2012 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Hm, vrienden lijst is mooi leeg. Mergen is, voor zover ik weet, samenvoegen van iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Er zijn maar weinig spellen waarbij je echt gegarandeerd de héle tijd boven de 60 FPS kunt blijven tenzij je een retesnelle graka, teruggeschroefde details én een klein schermpje hebt. Als ik BF3 unlock en vsync uit heb Kom ik volgens FRAPS mákkelijk aan de 90~100 FPS in de meeste situaties, maar zodra ik een tank ga beukstormsproeien met een IFV dan is er voldoende rook en rotzooi en brokstukken en dooie voetgangers te betreuren dat je toch onder de 60 kunt uitkomen. En dan heb je, op een durk moment waar je absoluut geen vertraging kunt gebruiken, ineens mouse-lagz.

Dat is het punt een beetje: je haalt eigenlijk niet altijd 60+. je haalt bijna altijd 60+. Bovendien is vSync aan een default setting waarbij voor de meeste mensen 60+ FPS bepaald geen standaardwaarde is zonder getweak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Bee.nl schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:34:
Hmm, de wapens hebben ze niet handig opgelost op Battlelog. Nu staan bijvoorbeeld de M16A3 en M16A4 apart genoemd maar wel met dezelfde stats. Zelfde voor de M26 en M320-varianten.
Wellicht een 'praktische' wijziging omdat sinds de toevoeging van het Loadout-scherm het verschil wel weer een rol speelt (daarvoor draaide het enkel en alleen om de stats)?

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
If you are unable to join games after the patch: Right click BF3 in Origin and choose “Repair install” to fix the problem.
Jullie hier ook last van? Ik moest repareren namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
HammerNL schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:39:
[...]

Ben ik nu ook aan het doen, Battlelog zei dat ik BF3 nog moest updaten. Vanochtend al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HammerNL schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:39:
[...]

Ik ook.
Moet verder ook om 14:00 richting de uni. Damn you DICE. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Laatst online: 19:40
Er zijn twee Bandar Desert servers online ! :) Jammer dat het mij niet lukt om te joinen :P

[ Voor 33% gewijzigd door White_Collar op 04-09-2012 13:43 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het vage dat ik mijn web browser niet meer kan gebruiken (64 bit).
Voor dit gebeuren nooit geen probleem gehad.

zucht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Lol, dice heeft zelfs below radar er uitgesloopt, attack chopper is nu echt waardeloos.

Triple nerf by dice: range igla increased, removed flares, removed below radar.

Wat een idioten.

[ Voor 37% gewijzigd door HammerNL op 04-09-2012 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 02-10 12:29
[...]

Bullshit!!

Ik post em nog maar eens:
http://www.anandtech.com/show/2803

In het artikel doen ze een test. TF2 @ 100fps met vsync aan en vsync uit. Het verschil tussen deze 2 is 60ms. Das een flinke inputlag die de meeste hier als merkbaar gaan ervaren. Lees alsjeblieft het artikel...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HammerNL schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:49:
Lol, dice heeft zelfs below radar er uitgesloopt, attack chopper is nu echt waardeloos.
Dus iedereen en alles kan de chopper instant locken? Gaat nog veel mee gevlogen worden dan... kan niet wachten tot ik m'n Beta key for Planetside 2 ontvang... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:35:
JEEJ al mijn vrienden zijn weg :D
omdat ik geen origin op deze pc heb staan :D
Origin friends die bf3 friends worden heb ik geen problemen mee, maar andersom hoeft nou ook weer niet bepaald, helemaal als je uiteindelijk ook nog andere spellen toevoegt. Niet elke BF3-buddy hoeft te zien wanneer ik de SIMS oid op start :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
HammerNL schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:49:

Triple nerf by dice: range igla increased, removed flares, removed below radar.

Wat een idioten.
ik weet niet waar je dat removed below radar vandaan hebt, het staat iig niet in de patch notes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haarbal schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:25:
[...]

ik weet niet waar je dat removed below radar vandaan hebt, het staat iig niet in de patch notes.
Er staat wél in dat de Stinge rlockt op laaghangende doelen waar hij dat voorheen niet deed.
Zoals gebruikelijk heeft DICE een lijstje dingen gemaakt die ze zouden kunnen doen om de stinger nuttig, en de heli wat minder sterk, te maken.
- stinger range +
- stinger gevoeligheid voor below radar -
- heli gunner flares =0

Ieder van die drie opties was een goeie geweest om de balans stinger vs heli te verbeteren. Maar ze hebben de hele lijst gedaan, zodat de heli nu kansloos en zinloos geworden is.
Dat patchen ze eerdaags wel weer. Net als suppression.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
haarbal schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:25:
[...]

Omdat ik net de viper op de grond zet, voor de neus van een enemy soldier (met igla) en hij mij kon locken.

Below radar werkt alleen nog met air to air missiles.

[ Voor 7% gewijzigd door HammerNL op 04-09-2012 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HammerNL schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:29:
[...]

Omdat ik net de viper op de grond zet, voor de neus van een enemy soldier (met igla) en hij mij kon locken.
Ja man... andere hobby zoeken! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:30:
[...]
Ja man... andere hobby zoeken! 8)
Gunner met zoom optics en zo hoog mogelijk gaan vliegen, buiten bereik van de igla/stinger (net als jets) en dan gewoon Death From Above (tm).
En aangezien hoogvliegen nu een must is geworden is het enige echte dreigende nog de MAA en jets, zodat de guided sissle en laserdotter eraf kunnen ten faveure van Stealth (pilot) en TV missile (gunner) voor het serieuze lange-afstandsgelame.
Vanavond maar eens proberen. Zo te lezen hebben we de heli toch voor onszelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
Baal er van dat de attack chopper nu al voor de 2e keer zwakker is gemaakt. De eerste keer was al vrij erg, je moet echt mega veel raketten op een tank afschieten voordat deze disabled is, daarna nog een salvo om hem te killen. Als je infantry wou killen met raketten moest je ook iets van 4 tot 6 raketten afvuren.

Nu hebben ze ook nog de flare van gunner eruit gesloopt, en ervoor gezorgd dat een stinger hem ook kan locken als deze laag vliegt.

De attack chopper is nu vrij waardeloos geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
[...]

hebben ze niet een extra dingetje ingevoerd, dat je binnen een bepaalde afstand altijd kan locken? dat below radar het nog doet op de middellange afstanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Damn, als dit echt zo is, wordt Conquest echt radicaal omgegooid....

Weet je zeker dat de load out niet is aangepast door de update? below radar is er in elk geval niet uitgesloopt als perk.

Ook al lijkt dit ietsje teveel van het goede, ik kijk er nu wel naar uit dat er 10+ man per team met een stinger rondsjouwt en het piloten goed lastig maakt! Wordt in elk geval een mooi gezicht om die boys eindelijk eens op de vlucht te kunnen jagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Heerlijk om al die choppers neer te halen, eindelijk eens kans met mijn Igla of Stinger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-10 10:57
loadout? je kan below-radar toch niet eens uitzetten?
of hebben ze dat misschien verplaatst naar chopper gunner zodat ze alsnog geen thermals kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
clockw1ze schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:41:
loadout? je kan below-radar toch niet eens uitzetten?
of hebben ze dat misschien verplaatst naar chopper gunner zodat ze alsnog geen thermals kunnen gebruiken.
Dat was ook mijn vermoeden, maar ik heb het even via battlelog bekeken en het is inderdaad geen loadout item geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:32:
[...]

Gunner met zoom optics en zo hoog mogelijk gaan vliegen, buiten bereik van de igla/stinger (net als jets) en dan gewoon Death From Above (tm).
En aangezien hoogvliegen nu een must is geworden is het enige echte dreigende nog de MAA en jets, zodat de guided sissle en laserdotter eraf kunnen ten faveure van Stealth (pilot) en TV missile (gunner) voor het serieuze lange-afstandsgelame.
Vanavond maar eens proberen. Zo te lezen hebben we de heli toch voor onszelf :)
TV missile? Pfft... soms zie ik ze recht door de enemy chopper vliegen. Of op de grond, een tank of MAA raken, zonder hitmarkers echter, terwijl ik zeker ben dat ik dat ding geraakt heb. Nee, begin er stilaan genoeg van te krijgen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7u5t1c3
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-10 10:58
Vind het toch vreemd, op YT staat het vol met Pro pilot video's van gasten in Jets met belachelijke K/D ratios en scores, waar bijna niemand in een game iets tegen kan doen, en dan pakken ze de chopper zo zwaar aan. Beetje jammer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
Weet iemand trouwens goede settings om te kunnen recorden?
Ik wil namelijk 30fps kunnen recorden maar wel nog kunnen gamen met 60fps.

Ik neem aan dat het gemakkelijk kan met mijn setup -->
i7 CPU 870 @ 2.93GHz | Point of View GTX 680 Exo Edition 2GB | 16 GB Ram

Heb al verschillende programma's gebruikt en alleen MSI afterburner lijkt goed te werken, maar dan alsnog alleen op indoor maps zoals metro of grand bazaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
DXTory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
Dxtory gebruikt schrijfsnelheid en ik heb maar een 5200 RPM harde schijf >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
msi afterburner werkt bij mij perfect op alle maps, maar ik draai met een fps limiter op niet al te hoge settings, er is dus voldoende cpu tijd over om er een mjpeg film van te maken.

onderschat niet hoe zwaar bf3 voor je cpu is, een i7-860 met gtx680 is denk ik vaker cpu limited dan gpu limited op 1920x1080

[ Voor 26% gewijzigd door haarbal op 04-09-2012 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7u5t1c3 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:48:
Vind het toch vreemd, op YT staat het vol met Pro pilot video's van gasten in Jets met belachelijke K/D ratios en scores, waar bijna niemand in een game iets tegen kan doen, en dan pakken ze de chopper zo zwaar aan. Beetje jammer dit.
We zijn inderdaad weer aanbeland bij BattleJET 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
ik zie trouwens dat je voor switchen naar canister nu gewoon een reload moet wachten, misschien eens een andere perk uitproberen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:58

mrsar

waar een sar is,is een wodka

haarbal schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:59:
ik zie trouwens dat je voor switchen naar canister nu gewoon een reload moet wachten, misschien eens een andere perk uitproberen dan :P
is voor iedere switch van 1st naar secondary en terug :(

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mannen:

De weapon changes in de praktijk:

http://symthic.com/forum/...page=Thread&threadID=2705

M16A3
RecoilRight .3->.4
RecoilUp .25->.26

M416
RecoilRight .3->.2
RecoilLeft .1->.15
RecoilUp .28->.26
InitialMultiplier 2.0->1.8

Oei, dat is wel een behoorlijke buff va nde M416, de m16a3 met hb en foregrip is ook nog steeds loeiend goed dus...

[ Voor 54% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 04-09-2012 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
jaja, er zijn al 4 armored kill only pc servers op, wel vrij rustig daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Er zitten altijd van die custom sound effects in de trailer die niet in de game zitten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
haarbal schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:54:
msi afterburner werkt bij mij perfect op alle maps, maar ik draai met een fps limiter op niet al te hoge settings, er is dus voldoende cpu tijd over om er een mjpeg film van te maken.

onderschat niet hoe zwaar bf3 voor je cpu is, een i7-860 met gtx680 is denk ik vaker cpu limited dan gpu limited op 1920x1080
Zou je jou settings kunnen sturen in een DM aub? Voor zowel MSI Afterburner als wat je ingame gebruikt.
Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
clockw1ze schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:53:
[...]

Dxtory gebruikt schrijfsnelheid en ik heb maar een 5200 RPM harde schijf >_<
Ik kan toch aanraden om bij je volgende upgrade-ronde een SSD aan te schaffen. Ik bedoel: je hebt een beest van een PC, maar je trage harde schijf beperkt echt wel de performantie...

Het is net alsof je een PS3 aansluit op een non-HD TV: verloren potentieel en gewoon onlogisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
clockw1ze schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:11:
[...]

Zou je jou settings kunnen sturen in een DM aub? Voor zowel MSI Afterburner als wat je ingame gebruikt.
Thx!
mesh medium, textures medium, anisotropic 4x, rest laagst, zal met jouw gpu niet nodig zijn. Het enige wat zwaar is voor de cpu is mesh en terrain detail (beetje)

user.cfg in bf3 dir met gametime.maxvariablefps 63

mijn i5-750 draait wel 4.0Ghz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
Asgaro schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:14:
[...]

Ik kan toch aanraden om bij je volgende upgrade-ronde een SSD aan te schaffen. Ik bedoel: je hebt een beest van een PC, maar je trage harde schijf beperkt echt wel de performantie...

Het is net alsof je een PS3 aansluit op een non-HD TV: verloren potentieel en gewoon onlogisch :P
Haha i know, maar die videokaart zit er nu pas 2dagen in vandaar. En een SSD gebruiken voor dxtory is niet echt aangeraden hoorde ik van meerdere mensen uit m'n clan omdat die dan heel snel kapot gaat ofzo?

edit; @haarbal maxvariablefps op 63 maakt dat ook uit als dat render frames ahead op 0 staat?

[ Voor 7% gewijzigd door clockw1ze op 04-09-2012 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:53

fynrd1

Fooled by Randomness

Asgaro schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:14:
[...]

xbox zonder hardeschijf is meer op zijn plaats..

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
clockw1ze schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:16:
[...]

Haha i know, maar die videokaart zit er nu pas 2dagen in vandaar. En een SSD gebruiken voor dxtory is niet echt aangeraden hoorde ik van meerdere mensen uit m'n clan omdat die dan heel snel kapot gaat ofzo?

edit; @haarbal maxvariablefps op 63 maakt dat ook uit als dat render frames ahead op 0 staat?
nee, is puur een fps limiter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:59

codex

Geen OpenAI agent :)

Tjonge jonge, ik ga toch maar BO2 halen zodra die uit is. Gaat echt nergens over dit, jetrape speelt al een tijdje en DICE lijkt het alleen maar aan te moedigen. Choppers zijn helemaal weerloos tegen stingers, elke chopper die niet boven de eigen basis blijft hangen om op afstand te schieten is binnen een minuut neer. De airmaps zijn geen zak aan zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Pykow schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:48:
Nou nou wat een verschil die m16.
Iemand al ervaring ermee, want het verschil is bijna niet te zien.
[video]
Ik merk eigenlijk ook geen verschil, het enige verschil dat ik heb gezien is dat de M416 beter is geworden en nu wel echt een concurrent is geworden. En ik heb gemerkt dat buckshot nog dodelijker is dan het al was bij shotguns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
reemprive schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:49:
Tjonge jonge, ik ga toch maar BO2 halen zodra die uit is. Gaat echt nergens over dit, jetrape speelt al een tijdje en DICE lijkt het alleen maar aan te moedigen. Choppers zijn helemaal weerloos tegen stingers, elke chopper die niet boven de eigen basis blijft hangen om op afstand te schieten is binnen een minuut neer. De airmaps zijn geen zak aan zo.
Beter fixen ze dit dan lekker voor dat Armored kill op de PC uit komt.. Anders zijn die maps straks nog alleen maar tank battles >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-10 15:50

D4NG3R

kiwi

:)

reemprive schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:51:
[...]

Ik merk eigenlijk ook geen verschil, het enige verschil dat ik heb gezien is dat de M416 beter is geworden en nu wel echt een concurrent is geworden. En ik heb gemerkt dat buckshot nog dodelijker is dan het al was bij shotguns.
Dit.

DOA-12 met Bucks.. 2 hitter quitter zelfs als je iemands voeten raakt. En die 2 hits schiet je vrijwel recoilloos en idioot accuraat weg :| .

[ Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 04-09-2012 15:56 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
clockw1ze schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:51:
[...]

Beter fixen ze dit dan lekker voor dat Armored kill op de PC uit komt.. Anders zijn die maps straks nog alleen maar tank battles >_<
de patch is geweest, armored kill is "af", over een week zetten ze hem aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
haarbal schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:56:
[...]

de patch is geweest, armored kill is "af", over een week zetten ze hem aan.
True, en de volgende patch moet je niet eerder verwachten dan december, met de volgende DLC pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
Pykow schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:48:
Nou nou wat een verschil die m16.
Iemand al ervaring ermee, want het verschil is bijna niet te zien.
[video]
Dice overnerfed een gun een keer niet, en nog zitten mensen te klagen. En de range waarop hij nu schiet is close range. Hier zal je het verschil niet merken, maar wel ietsje meer op medium range en long range.

Wat ook de bedoeling was van dice.

[ Voor 3% gewijzigd door QPeter op 04-09-2012 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meh, bij Tank Superiority mogen ze wel die laser guided missiles verbieden hoor. Anders is er echt niets aan en loopt iedereen gewoon met een aimbot rond. :F

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=wIkphq-L50A&hd=1]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik ben geen heli piloot (ja zo nu en dan vlieg ik een keertje en meestal heeft de gunner dan geen flares bij of is te laat) dus ik heb er niet zo problemen mee. Waar ik wil blij mee ben is dat de stingers meer bereik hebben en dat we nu misschien de jets WEL kunnen locken.

ik moet het allemaal nog zien en paar potjes hebben gespeeld. Choppers maakt mij niet veel uit (ze worden nu snel neergehaald omdat iedereen de stinger aan het testen is, na paar weken is dat ook weer over)

ik wil gewoon graag weten hoe snel we jets kunnen locken en neer kunnen halen.
Jets blijven overpowerd en de heli is inderdaad zwakker gemaakt, maar niet zwakker als een littlebird of een transport heli.

misschien komt het gewoon dat ik een hekel heb aan airrape en dat ik zeer blij ben met deze patch.
vooral maps waar heli's kunnen domineren (Noshar canals, Sherqi penesula, wake island) worden maps die ik nu misschien vaker ga bezoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:51:
[...]

Zie de symthic link in m'n post hier een paar boven. De aanpassingen aan de M16 zijn minimaal. Buckshot is gebuffed, minimale damage per pellet is verhoogd van 16 naar 18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Pykow schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 16:03:
ik wil gewoon graag weten hoe snel we jets kunnen locken en neer kunnen halen.
Ik heb net 2 rondjes geprobeerd een jet neer te halen maar geen enkele hit gekregen. Wel regelmatig een lock, maar die raket vliegt zo traag dat de piloot makkelijk zijn flares kan deployen. Een tweede raket erachteraan gaat niet lukken omdat hij al buiten range is. Locken gaat wel aardig rap, wat voor heli's dodelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

clockw1ze schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:51:
Volgens sommigen is dat ook hun bedoeling elke keer : Voordat er een DLC release komt nerfen ze elke keer het grootste gevaar in die DLC. Voor armor zijn dat toch wel heli's dus die moesten eraan geloven :)

Ohh en die jet whiners hier blijft lachen _O- Dit is Battlefield en om het te spelen moet je alles kunnen gebruiken IMHO dus koop een joystick en ga eens wat uurtjes in een jet oefenen :P

Wat ik trouwens bizar vind is dat "belt MG's " nu nog sterker zijn gemaakt, terwijl je daarmee al veel te makkelijk mensen afknalt. Vooral de PKP en de 240B zijn bijna net zo erg als de M60 wat betreft "low skill needed" => Je kan rustig lopen en schieten alle kanten op en alsnog meerdere kills maken, voordat je neergeknald wordt :F

Sinds zulke guns voor mij alleen nog maar over zijn om naar de 500 kills te unlocken ben ik maar gestopt met Support spelen en als dat wel nodig is dan pak ik een PWD of Shotgun als noodoplossing. Beetje jammer...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Asgaro schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 16:00:
Meh, bij Tank Superiority mogen ze wel die laser guided missiles verbieden hoor. Anders is er echt niets aan en loopt iedereen gewoon met een aimbot rond. :F

[video]
Mooi in het Duits!
"FAHRZEUG KAMPFUNFÄHIG GEMACHT"
"HILFE BEI KILL"

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

nero355 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 16:15:
Ohh en die jet whiners hier blijft lachen _O- Dit is Battlefield en om het te spelen moet je alles kunnen gebruiken IMHO dus koop een joystick en ga eens wat uurtjes in een jet oefenen :P
Die jet fanaten die net doen alsof het onzin is blijft zeker lachen.

Als elke speler in een jet zou kunnen stappen omdat er per team 32 jets beschikbaar zijn zou je gelijk hebben. Nu kunnen 2 piloten totaal een spel overheersen. Ze zijn niet te raken door infantry, tanks en helicopters maar enkel door andere jets. Schakel elke straaljager uit voordat of als hij net de grond heeft verlaten en je bent onverslaanbaar.

Naar mijn idee moet het spel zo zijn dat er een balans is tussen de verschillende voertuigen en infantry. Nu is 1 voertuig overduidelijk vele malen krachtiger dan de rest(ik zie vaak genoeg piloten eindigen met scores als 40-1 oid) wat op zich duidt op een onbalans. Als het maar een enkeling was die zo goed kan vliegen zou het geen probleem zijn, nu is het alleen zo dat in elke airmap wel iemand zit die zich alleen bezig houdt met het vliegen in jets en zo het spel compleet domineert. Volgens mij is dat niet de bedoeling. Een beetje hetzelfde als 2 infantry spelers een ongenerfde M26 Dart geven en dan beweren dat zij geen voordeel hebben tov andere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil Armored Kill... NAOW. :Y
Die patch kan mij gestolen worden: ik heb nooit echt veel last van jetrape/helirape. Toch duidelijk niet zoveel als andere mensen in dit topic...
Nog een week, mensen! :9~

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=m3rjqj1re7w]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5rDgmo-zFrs]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=2c6rE6zjIHI&hd=1]

[ Voor 9% gewijzigd door Asgaro op 04-09-2012 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
Net alsof je met een joystick beter gaat spelen in Jets 8)7 Meeste skilled jet pilots spelen gewoon met keyboard en muis met aangepaste keyboard settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-10 16:33
is origin offline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Hier ook, maar ik speel intussen wat met mijn Nexus 7. Heb jij hem intussen al? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
mjah, origin weigert hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-10 16:33
agoNITE schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 16:32:
[...]

Hier ook, maar ik speel intussen wat met mijn Nexus 7. Heb jij hem intussen al? :p
JAAAAAAA ik ga hem nu even fastboot oem unlocken en daarna mee kloten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 16:27:
Ik wil Armored Kill... NAOW. :Y
Die patch kan mij gestolen worden: ik heb nooit echt veel last van jetrape/helirape. Toch duidelijk niet zoveel als andere mensen in dit topic...
Nog een week, mensen! :9~

[video]

[video]
Ik zat even goed na te denken en ik ben eigenlijk wel super blij met deze patch voor de heli.
Want een jet rape bestaat meestal uit baserape (waardoor je jets niet omhoog komen) en dat het andere team de heli ook lang in de lucht kan houden. Nu kan je de heli neer halen en ipv 3 voertuigen in de lucht heb je dan alleen nog maar de jets en de kans dat je die neerhaalt is een stuk groter, omdat er geen irritante heli erbij vliegt en kan je dus je stinger makkelijker gebruiken, Soflam neerzetten. De MAA uit je basis rijden voordat er een jet en heli al op je zet. Nee ik denk dat ik de patch wel waardeer als jet whiner ;)

ik denk echt dat jets minder lastig zullen zijn, ja ze kunnen iedereen neerhalen, maar ze kunnen 2 per run killen. dus 4 kills op een team van 64 man in 30 seconde. dus ik zie het voordeel hier wel van in.
ok als heli piloot is het nu moeilijker, maar als je slim speelt en goed uitkijkt. blijft de balans aardig goed.
Heli's gaan nu vaak neer omdat iedereen met de stinger speelt op dit moment (na iedere update zijn er wapens die veel gebruikt worden, kijk naar de SPAS-12 en L86A2)

nee als ik er zo over nadenk, dan ben ik wel erg blij met deze patch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*iets met regenbogen kotsen*
Het zou ook totaal geen moeite zijn voor DICE om te maken, zou je zeggen. Gewoon die jet-map uit de campaign, alleen speelbaar in DM en gaan met die banaan. Maar nee :-(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2012 16:38 ]

Pagina: 1 ... 88 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.