Nee, de inputlag is niet op alle PCs even groot en is sowieso sterk afhankelijk van je framerate - hoe verder die onder de vsync zakt, hoe groter het verschil tussen het moment dat je gaat muizen en het moment dat je daar wat van ziet op je PC. Bovendien hebben veel mensen het "render X frames ahead" ding in de driver gewoon op de standaard (2 of 3?) aten staan wat dus een gigantische lag oplevert.Pykow schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:25:
[...]
vsync zet ik aan wanneer een game geen lock mechanisme heeft en in BF3 merk ik weinig verschil tussen aan of uit, maar goed dat ben ik hemisschien zijn mijn hersens een kwart seconde te traag.
Dat jij dus geen of weinig verschil merkt betekent niet dat je langzame hersenen hebt maar dat je framerate hoog is, je prerendering setting goed staat, en je met vsync aan niet of nauwelijks onder de 60 FPS duikt.
Zet die settings maar eens anders:
prerendering op 3 of 4 frames, vsync aan, alle details zo hoog mogelijk (en je resolutie op 2560x1600 helpt) en je zult zien dat het voor iedereen volkomen onspeelbaar wordt.
Maar als je een klein schermpje hebt met die graka eronder én je details op medium, ja dan zal je weinig inputlag ervaren nee.