bORING!!!!
nvm
[ Voor 99% gewijzigd door Springstof op 03-08-2012 10:58 ]
Wat nieuwe/scherpere beelden van de nieuwe Armored Shield map:
Het is mij nu trouwens ook wel duidelijk dat je in de Tank Superiority mode, maar 1 vlag hebt die je dmv tanks en hulp van je team moet cappen, just like Conquest..
Het is mij nu trouwens ook wel duidelijk dat je in de Tank Superiority mode, maar 1 vlag hebt die je dmv tanks en hulp van je team moet cappen, just like Conquest..
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 02-10 17:26
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium Edition
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3 Close Quarters
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
/u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community)
Dit meen je niet
zelfs madden 13 sneak preview liet nog meer zien dan BF3:AK
Ze beginnen met een trailer die al 1 maand oud is, daarna het zelfde praatje over premium (geldwolven)
en daarna 15 seconde gameplay op een gebied met precies dezelfde setting als caspian border ?
Bij de BF3:CQ wisten we 1 maand van te voren vrijwel alle maps en wapens en hadden we al gameplay beelden gezien, nu laten ze niets zien.
1 woord waardeloos.
Waarbij ik bij de eerste trailer niet meer kon wachten op de DLC is het bij deze 2e trailer weer helemaal gezakt naar 0. ik wil meer informatie en meer gameplay. hoe gaat de snowmap worden daar zit iedereen op te wachten en niet hoe caspian border er anders uit kan zien met alleen maar tanks. Tank priority is het zelfde als gunmaster. een mode die je gaat spelen voor een assignment en verder niet.
Ze beginnen met een trailer die al 1 maand oud is, daarna het zelfde praatje over premium (geldwolven)
en daarna 15 seconde gameplay op een gebied met precies dezelfde setting als caspian border ?
Bij de BF3:CQ wisten we 1 maand van te voren vrijwel alle maps en wapens en hadden we al gameplay beelden gezien, nu laten ze niets zien.
1 woord waardeloos.
Waarbij ik bij de eerste trailer niet meer kon wachten op de DLC is het bij deze 2e trailer weer helemaal gezakt naar 0. ik wil meer informatie en meer gameplay. hoe gaat de snowmap worden daar zit iedereen op te wachten en niet hoe caspian border er anders uit kan zien met alleen maar tanks. Tank priority is het zelfde als gunmaster. een mode die je gaat spelen voor een assignment en verder niet.
Angelo NL / Global Cargo VTC
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
ik ben alleen nieuwsgierig naar de bonus content die eraan zit te komen deze maand.vinom schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 09:46:
Aan de andere kant, het maakt ons nog meer nieuwsgierig
het duurt nog ruim een maand voordaar BF3:AK uit gaat komen.
Ik denk dat er geen nieuws meer is voor BF3: AK en dat het nu gewoon wachten is.
We weten wat de AC-130 doet, we weten alle voertuigen, we weten al 3 maps, we weten dat we geen nieuwe wapens gaan krijgen, we wisten al dat Tank priority een soort King of the hill game zou gaan worden met tanks.
Dus ze hebben niet zoveel laten zien.
ik had meer nieuws verwacht over de bonus content van deze maand ipv 5 minuten durende pers conferentie
waarbij ze 4 minuten en 40 seconde oude zooi laten zien wat we al wisten (oude trailer, Premium dat al 800.000 keer verkocht is) en 20 seconde BF3:AK waarbij ze niks bijzonders laten zien.
je zegt het zelf al, je weet al zoveel! je kan toch het best gewoon wachten nu? ik snap niet waarom mensen nu weer zo moeten gaan zeiken op EA en DICE alleen omdat ze te nieuwschierig zijn en een paar seconden meer gameplay in een filmpje willen zien....je kan het er echt niet eerder om spelen en de maps zullen er ook niet anders van worden als je er nu al meer van zou zien...
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Vraagje, ik moet voor die challenges alleen nog 25 vehicles kapot maken met c4. iemand een idee hoe ik dat snel (zonder te cheesen) kan doen?
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Gewoon op tanks plakken?ye-roon schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 11:37:
Vraagje, ik moet voor die challenges alleen nog 25 vehicles kapot maken met c4. iemand een idee hoe ik dat snel (zonder te cheesen) kan doen?
Tanks krijgen Extinguisher in AK? (Zie screenshots die Haakontje poste)
idd, er is voor mij niets zo leuk als om een tank/vehicle heen lopen zodat ie je niet ziet stiekem C4 erop plakken wegrennen en BAM! weg tank! bijna net zo leuk als choppers neerschieten met de smaw/rpg maar daar mis ik te vaak mee
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
C4 buggy en anders gewoon spelen en dan komen ze van zelf. gewoon geduld hebbenye-roon schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 11:37:
Wat ik me afvraag is of de premium gebruikers nog steeds de 2weken "early access to dlc" heeft, want dan zouden we hem al over 2weekjes moeten krijgen.Pykow schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 11:23:
[...]
ik ben alleen nieuwsgierig naar de bonus content die eraan zit te komen deze maand.
het duurt nog ruim een maand voordaar BF3:AK uit gaat komen.
Tho hij zal dan wel weer direct in week 1 van september uitkomen voor ps3, en weekje later voor pc (vorige keer ging dat ook zo) En dan zouden wij kunnen spelen voor het einde van augustus.
Zo, ik ben weer back in town! Deze maand dus de nieuwe uitbreiding lees ik? Nog noemenswaardige dingen gebeurd de laatste 3 weken? Kleine update iemand?
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Wat snap je niet aan DLC IN SEPTEMBER ? over 2 weken is het nog steeds augustus.Minaaj schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 11:54:
[...]
Wat ik me afvraag is of de premium gebruikers nog steeds de 2weken "early access to dlc" heeft, want dan zouden we hem al over 2weekjes moeten krijgen.
Tho hij zal dan wel weer direct in week 1 van september uitkomen voor ps3, en weekje later voor pc (vorige keer ging dat ook zo) En dan zouden wij kunnen spelen voor het einde van augustus.
er staat ook Double XP weekend, Bonus content in augustus het is nu 3 augustus en we hebben nog steeds geen datums of informatie
Ach, eigenlijk zou DLC September voor iedereen moeten zijn, en wij 2weken daarvoor early accessPykow schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 12:00:
[...]
Wat snap je niet aan DLC IN SEPTEMBER ? over 2 weken is het nog steeds augustus.
er staat ook Double XP weekend, Bonus content in augustus het is nu 3 augustus en we hebben nog steeds geen datums of informatie
Maar omdat het de premium kalender is zal het wel niet zo zijn, bonus content zouden dat geen snow camo's gaan worden? lijkt me vrij logisch.
Maps lijkt me iig niet.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
het is voor iedereen September voor zowel premium als non premium users.Minaaj schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 12:37:
[...]
Ach, eigenlijk zou DLC September voor iedereen moeten zijn, en wij 2weken daarvoor early access
Maar omdat het de premium kalender is zal het wel niet zo zijn, bonus content zouden dat geen snow camo's gaan worden? lijkt me vrij logisch.
Maps lijkt me iig niet.
Week1: PS3 Premium
Week2: PC/Xbox360 Premium
Week3: PS3 geen premium
Week4: PC/Xbox360 geen premium
Zo was het de vorige keer ook gegaan.
Lijst die gepost is niet correct. Aangezien ps3 alleen maar bij de eerste DLC een week early acces kregen aangezien zij waren benadeeld bij B2K. ( te laat speelbaar ofso weet niet meer precies)
De lijst zal dus gewoon zijn:
Releasedate: PC/Ps3/Xbox
2 weken later non premium
bron?jantje 2 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 13:37:
Lijst die gepost is niet correct. Aangezien ps3 alleen maar bij de eerste DLC een week early acces kregen aangezien zij waren benadeeld bij B2K. ( te laat speelbaar ofso weet niet meer precies)
Tank Superiority mode is dus gefocussed op 1 vlag.. Ik hoop maar dat ze goede vlag plaatsing in Conquest hebben..
En inderdaad, die map ziet er niet erg vernieuwend uit, ze hebben duidelijk textures uit Caspian Border en Heavy Metal gebruikt..
En inderdaad, die map ziet er niet erg vernieuwend uit, ze hebben duidelijk textures uit Caspian Border en Heavy Metal gebruikt..
uhm, jihad-jeepen?ye-roon schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 11:37:
Lijkt me niet, PS3 krijgt een week eerder (Afspraak met Sony). Dus premium PS3 krijgt in totaal 3 weken eerder dan non premium PC/XBOX.jantje 2 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 13:37:
Dus zo als dat lijstje hier staat kun je het verwachten denk ik.
Week1: PS3 Premium
Week2: PC/Xbox360 Premium
Week3: PS3 geen premium
Week4: PC/Xbox360 geen premium
[ Voor 10% gewijzigd door Sinus_rhythm op 03-08-2012 14:33 ]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Ach als je werkt gaan de dagen zo voorbij. voor mijn gevoel is 2012 net begonnen, maar we zitten al in maand 8Sinus_rhythm schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:29:
[...]
Lijkt me niet, PS3 krijgt een week eerder (Afspraak met Sony). Dus premium PS3 krijgt in totaal 3 weken eerder dan non premium PC/XBOX.
Dus zo als dat lijstje hier staat kun je het verwachten denk ik.
[...]
Achterkant tank volplakken met C4, in zicht van een stel vijanden parkeren, eruit, verstoppen en afwachtenye-roon schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 11:37:
Gsus 29-0 op caspian Border hardcore [PRO]KupgbIk - Hardcore Russian server krijg je dit: Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: Please choose a server in your own country!
Van mij mogens de al die Russische Servers platgooien.
Dus vermijd deze server!!!!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ik vermijd Russische servers toch al. Iets met cheaters.goosche schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 17:13:
Gsus 29-0 op caspian Border hardcore [PRO]KupgbIk - Hardcore Russian server krijg je dit: Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: Please choose a server in your own country!
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
This belongs here.
Doet me denken aan Rienspy zijn video. Hint: maak een vervolg, Rienspy!
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Battlefield Friends is zo veel beter...Asgaro schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 19:20:
This belongs here.
[video]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Trolol, momenteel zal dat moeilijk gaan denk ik ^^Asgaro schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 19:20:
This belongs here.
[video]
Maar ik denk wel dat ik zodra ik terug thuis ben een nieuw BF3 filmpje ga maken (nieuwe "Only in BF3" contest, prijs = superprodeluxe gaming rig van BF3
En die nieuwe AK game mode ziet er wel leuk uit, en die map dan
Pff, de afgelopen half uur heb ik in iedere server zwaar lag (en de anderen ook).
Dan maar even Day-Z spelen
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ben ik nou echt de enige die die map er niet uit vind zien als Heavy Metal?Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 20:22:
En die nieuwe AK game mode ziet er wel leuk uit, en die map dan(Heavy Metal, iemand?)
Die map was belachelijk lineair met bergen aan beide kanten en hoge heuvels. Dit lijkt me toch meer op wat ik gister al zij: boederijen, open velden en een dorpje. Dit zit meer tussen Caspian Border en Harvest Day in.
Had ik ook last van!!!Swandertj schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 20:32:
Pff, de afgelopen half uur heb ik in iedere server zwaar lag (en de anderen ook).
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ik krijg nu ook lag spikes, DICE zal wel weer bezig zijn...
Ik denk dat het aan een PB update ligt. Was een maand geleden ook al... (want dat is het enige wat 'actief' gepatched wordt).DanielWW2 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 20:45:
Ik krijg nu ook lag spikes, DICE zal wel weer bezig zijn...
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Hopelijk dus een banwave.Swandertj schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 20:52:
[...]
Ik denk dat het aan een PB update ligt. Was een maand geleden ook al... (want dat is het enige wat 'actief' gepatched wordt).
En dan is het alsnog DICE omdat DICE koos voor PB en ons niet verteld wanneer PB was doet.
[ Voor 14% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-08-2012 20:54 ]
Meer kans op een update die gewoon niet goed genoeg getest is. Een banwave zou namelijk niet voor zo lang lag opleveren (infact, dat is meestal instant, want alleen de masterserver wordt dan gepatched).
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Een update van PB gaat meestal gepaard met een banwave. Nieuwe patch = een hele meute cheaters die gepakt worden en dan ban.Swandertj schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 20:55:
[...]
Meer kans op een update die gewoon niet goed genoeg getest is. Een banwave zou namelijk niet voor zo lang lag opleveren (infact, dat is meestal instant, want alleen de masterserver wordt dan gepatched).
Het kan ook gewoon een update zijn van DICE zelf of onderhoud maar banwave is leuker.
Ja maar dat gebeurd naar mijn weten als je het spel niet speelt (zou nogal raar zijn, een game updaten terwijl je aan het spelen bent).DanielWW2 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 20:57:
[...]
Het kan ook gewoon een update zijn van DICE zelf of onderhoud maar banwave is leuker.
On-topic: een banwave zou mooi zijn, alhoewel ik niet echt vaak een cheater zie in BF3, wellicht speel ik op de verkeerde (of goede in dit geval) servers.
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
DICE/EA doen niet aan logica als het om onderhoud gaat. Het zou niet de eerste keer zijn dat alles eruit klapt/ server lag dankzij onderhoud van battlelog, Origin of weet ik wat.Swandertj schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 21:00:
[...]
Ja maar dat gebeurd naar mijn weten als je het spel niet speelt (zou nogal raar zijn, een game updaten terwijl je aan het spelen bent).
Is een punkbuster issue, probeer maar eens een non-pb server en je hebt nergens last van.
Heb ook last van stotteren. Niet zozeer internet lag.
9800X3D | 3070
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Nee, die aimbotters doen je niks.Jay-P schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 21:07:
Is een punkbuster issue, probeer maar eens een non-pb server en je hebt nergens last van.
Niet als je in hun team zit nee
Dat is m'n punt niet, maar als je 2 seconden een non-pb server pakt weet je tenminste of het een EA of PB issue is, einde speculatie.
Denk even lekker potje BF na 3 maanden Diablo. Lag lag lag
Signature
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ik weet wat je bedoeld alleen zal je die twee seconden in leven niet halen op een non PB server.Jay-P schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 21:32:
[...]
Dat is m'n punt niet, maar als je 2 seconden een non-pb server pakt weet je tenminste of het een EA of PB issue is, einde speculatie.

Lol, wie heeft de langste adem...DanielWW2 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 21:35:
[...]
Ik weet wat je bedoeld alleen zal je die twee seconden in leven niet halen op een non PB server.
Nou weet ik waarom je in tanks rijdt (iets met compenseren enzo)
Dacht dat ik de enige was waar de lag bij optrad..
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ik speel toch echt veel meer als infanterist en dan niet alleen maar Assault met de M16A3.Swandertj schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 21:44:
[...]
Lol, wie heeft de langste adem...
Nou weet ik waarom je in tanks rijdt (iets met compenseren enzo)
Dan kom je meteen bij dit.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=4nT8zLHXP24&feature=g-vrec]
Ze snijden eigenlijk meteen een van de meest onderbelichte maar wel grootste problemen van BF3 aan. Assault is veel te dominant en eigenlijk moeten de defibs en de medkit niet meer met een AR gekoppeld worden. Ik zou eigenlijk willen dat DICE een 5de class had toegevoegd. Een assault class met defibs en een assault class met health en M320/C4. Dan krijg je een echte assault class en een bewapende medic class die totaal geen explosieven heeft. Lijkt me toch een aandachtpuntje voor BF4, nu moet DICE nog luisteren.
Jup, ik heb bijna exact dit gepost in datzelfde filmpje (zoek maar op, eclipseinc is m'n username), maar dat een medic (dus met medkit en/of defib) alleen maar een pdw (of shotty) kan gebruiken. De assault class kan gebruik maken van de ARs etc.DanielWW2 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 22:03:
[...]
Ik speel toch echt veel meer als infanterist en dan niet alleen maar Assault met de M16A3.(gebruik de M16A3 niet eens)
Dan kom je meteen bij dit.
[video]
Ze snijden eigenlijk meteen een van de meest onderbelichte maar wel grootste problemen van BF3 aan. Assault is veel te dominant en eigenlijk moeten de defibs en de medkit niet meer met een AR gekoppeld worden. Ik zou eigenlijk willen dat DICE een 5de class had toegevoegd. Een assault class met defibs en een assault class met health en M320/C4. Dan krijg je een echte assault class en een bewapende medic class die totaal geen explosieven heeft. Lijkt me toch een aandachtpuntje voor BF4, nu moet DICE nog luisteren.
Dit zou iig competetief BF3 een stuk interessanter maken.
Edit: Dit zou mogelijk zijn met een mod natuurlijk, maar kun je zoiets modden voor bf3?
Edit 2: M16a3, heb je het nou over mij? Tja, die gun is gewoon te goed om niet te gebruiken
[ Voor 6% gewijzigd door Swandertj op 03-08-2012 22:18 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ik zou beide klassen wel een AR geven omdat je anders niemand hebt die revived omdat PDW/shotguns nou ook niet de beste wapens zijn. Ze zijn zwaar outclassed in medium range combat (10+ meter) en gewoon waardeloos op 30 meter. Verder gaan er geen mods komen zo lang als origin er is ben ik bang en zo ongeveer iedereen hier gebruikt de M16A3, niet specifiek bedoelt maar gewoon een algemene mededeling.Swandertj schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 22:12:
[...]
Jup, ik heb bijna exact dit gepost in datzelfde filmpje (zoek maar op, eclipseinc is m'n username), maar dat een medic (dus met medkit en/of defib) alleen maar een pdw (of shotty) kan gebruiken. De assault class kan gebruik maken van de ARs etc.
Dit zou iig competetief BF3 een stuk interessanter maken.
Edit: Dit zou mogelijk zijn met een mod natuurlijk, maar kun je zoiets modden voor bf3?
Edit 2: M16a3, heb je het nou over mij? Tja, die gun is gewoon te goed om niet te gebruiken
You people suck, get skill and use something less nooby.
Yea I am talking to you, M16A3 users.
Verwijderd
De windmolens deden mij direct denken aan Heavy MetalDanielWW2 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 20:35:
[...]
Ben ik nou echt de enige die die map er niet uit vind zien als Heavy Metal?
En over de M16A3: F2000/P90 FTW!
Maar noujuist voor die reden zou het bruikbaar zijn voor competitief BF3DanielWW2 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 22:31:
[...]
Ik zou beide klassen wel een AR geven omdat je anders niemand hebt die revived omdat PDW/shotguns nou ook niet de beste wapens zijn. Ze zijn zwaar outclassed in medium range combat (10+ meter) en gewoon waardeloos op 30 meter. Verder gaan er geen mods komen zo lang als origin er is ben ik bang en zo ongeveer iedereen hier gebruikt de M16A3, niet specifiek bedoelt maar gewoon een algemene mededeling.
You people suck, get skill and use something less nooby.![]()
edit: en AS VAL is niet slecht , net zoals bv een pump action shotgun met slugs... (in het geval dat medics dus alleen pdw/shotty kunnen equippen).
[ Voor 8% gewijzigd door Swandertj op 03-08-2012 23:08 ]
fokkkk het lagged nog steeds heel erg. Maar heb vanavond nog wel wat personal achievements kunnen halen 
Ik had mijn stationary emplacement ribbons nog niet! Is overigens best lastig nu, in het begin van bf3 vloog iedereen nog langs je base. Een beetje verstandige pilot blijft daar nu verre van, gelukkig vanavond 2 keer niet
Mijn LAV-AD uitgespeeld, dus alles geunlocked. Nu nog de little-bird / zw11 (laatste unlock) en dan heb ik alle vehicles, alle wapens en alle ribbons te pakken. Volgende focus 500 kills minimaal met elk wapen, nog wat medailles scoren en wachten tot armored kill uitkomt
Ik had mijn stationary emplacement ribbons nog niet! Is overigens best lastig nu, in het begin van bf3 vloog iedereen nog langs je base. Een beetje verstandige pilot blijft daar nu verre van, gelukkig vanavond 2 keer niet
Mijn LAV-AD uitgespeeld, dus alles geunlocked. Nu nog de little-bird / zw11 (laatste unlock) en dan heb ik alle vehicles, alle wapens en alle ribbons te pakken. Volgende focus 500 kills minimaal met elk wapen, nog wat medailles scoren en wachten tot armored kill uitkomt
yep, het lijkt erger te worden..morgen maar weer proberen
Geprobeerd, ook de server zonder pb waar ik op speelde was enorm aan het laggen. Zelfs zo erg dat de live score niet kon worden bijgehouden van een 14 personen, daaronder wel. Morgen idd maar weer eens proberen.Jay-P schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 21:07:
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Inderdaad, morgen maar. Het is onspeelbaar als je random lag spikes hebt.
Ik ben zelfs al doodgeschoten terwijl ik in een lagspike zat. Van in een gebouw staan met een tankkoepel die de andere kant op keek naar opgeblazen zijn door die tank in een frame verschil.
Ik ben zelfs al doodgeschoten terwijl ik in een lagspike zat. Van in een gebouw staan met een tankkoepel die de andere kant op keek naar opgeblazen zijn door die tank in een frame verschil.

Pff, ik dacht videokaart fout.
Nadat ik vanochtend de laatste beta drivers had geinstaleerd begon het geouwehoer.
Maar heeft er dus niets mee te maken.
Heb ik de hele avond voor niets zitten klooien.
Maar gelukkig geen brakke GTX670ftw!
Nadat ik vanochtend de laatste beta drivers had geinstaleerd begon het geouwehoer.
Maar heeft er dus niets mee te maken.
Heb ik de hele avond voor niets zitten klooien.
Maar gelukkig geen brakke GTX670ftw!
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ik ben nog wat interessants tegengekomen over bulletdrop en hoe te compenseren. Is misschien wel handig voor mensen die de 350 meter headshot met de L96 nog niet hebben.

En voor de mega stat whores, alles in dept en uitgelegd. Ja dus alle wapens hun drop en hoe te bereken.
(alsof iemand een x6 op een M16 gooit)
https://docs.google.com/s...E4YUhka1E&hl=en_US&gid=28

En voor de mega stat whores, alles in dept en uitgelegd. Ja dus alle wapens hun drop en hoe te bereken.
Lijkt me dan aan die specifieke server te liggen, net toch ff een uurtje leuk kunnen knallen op non-pb server, wel weer een aimbotter tegengekomen maar die was al snel weggebonjourd door de admin. Zijn trouwens al meerdere servers die tijdelijk PB hebben uitgezet totdat de lag gefixed is.JK schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 23:45:
[...]
Geprobeerd, ook de server zonder pb waar ik op speelde was enorm aan het laggen. Zelfs zo erg dat de live score niet kon worden bijgehouden van een 14 personen, daaronder wel. Morgen idd maar weer eens proberen.
@DanielWW2, blijf je natuurlijk nog met het compenseren van het hoogteverschil tussen jezelf en je target zitten. Volgens mij kan je beter een half uurtje trainen met snipewapen X dan heb je al vrij snel door hoeveel drop je kan verwachten.
Vraagje uit pure interesse, kon het zo snel niet vinden in dat document.. Er worden verschillende valversnellingen bij wapens gebruikt?DanielWW2 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 00:34:
Ik ben nog wat interessants tegengekomen over bulletdrop en hoe te compenseren. Is misschien wel handig voor mensen die de 350 meter headshot met de L96 nog niet hebben.![]()
Ik zie bij een aantal de mij bekende 9.81m/s^2 staan, maar bij een aantal ook 15m/s^2.. Iemand hier een logische verklaring voor?
n.a.
Net met een groepje ouwe die-hards effe BF2 gespeeld vanwege BF3 lag : AWESOME!!!
En nog de server leeggespeeld ook 
Merk je wel hoe brak infantry spelen was, maar ook hoe geweldig het is om een grote map tijdens het spelen EN spawnen te kunnen oproepen voor wat overzicht
I miss that...
Merk je wel hoe brak infantry spelen was, maar ook hoe geweldig het is om een grote map tijdens het spelen EN spawnen te kunnen oproepen voor wat overzicht
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Je video gaat straks over de hebberigheid van EA/DICE ?? I like it !!!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Vraagje: Zijn er al lieden die BF3 spelen inmiddels al geklommen tot de allerhoogste
rang te samen met alle te behalen medailles en ribbons en al wat niet meer of zelfs
meer? Of te wel zoals je dat bij BF2 zag.
rang te samen met alle te behalen medailles en ribbons en al wat niet meer of zelfs
Eerlijk gezegd vind ik absoluut niks mis met de assault class. Als de assault zels geen AR meer zou hebben zou hij helemaal machteloos zijn. Engi's hebben rpg's en andere anti-vehicle wapens, support heeft C4 en LMG's, ik vind het redelijk normaal dat medics een deftig wapen krijgen. Met een defib alleen maak je geen kans heDanielWW2 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 22:03:
[...]
Assault is veel te dominant en eigenlijk moeten de defibs en de medkit niet meer met een AR gekoppeld worden. Ik zou eigenlijk willen dat DICE een 5de class had toegevoegd. Een assault class met defibs en een assault class met health en M320/C4. Dan krijg je een echte assault class en een bewapende medic class die totaal geen explosieven heeft. Lijkt me toch een aandachtpuntje voor BF4, nu moet DICE nog luisteren.
Android developer & dürüm-liefhebber
me personally no! Hebben alle wapens, alle ribbons en op 1 unlock na alle vehicles. Ben adelaar 51 en moet nog wat medaillesVerwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 11:16:
Vraagje: Zijn er al lieden die BF3 spelen inmiddels al geklommen tot de allerhoogste
Is die lag al opgelost trouwens?
Lag is opgelost maar wtf ik heb geen enkel wapen meer ineens, alleen de ak74m met iron sights. en werd net ineens gepromote tot level 1
terwijl op battleblog nog wel alles goed staat met alle unlocks die ik heb. Nu op 2 servers geprobeerd en op 2 servers is het hetzelfde. Meer mensen hier last van??

terwijl op battleblog nog wel alles goed staat met alle unlocks die ik heb. Nu op 2 servers geprobeerd en op 2 servers is het hetzelfde. Meer mensen hier last van??
Ik wacht nog wel even met inloggen, stel je voor het rondje eindigt en deze resultaten worden bijgeschreven op je battlelogMetro2002 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 12:19:
Lag is opgelost maar wtf ik heb geen enkel wapen meer ineens, alleen de ak74m met iron sights. en werd net ineens gepromote tot level 1
Nee het wordt niet bijgeschreven, je score wordt zelfs niet onthouden heb ik het idee.loewie1984 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 12:25:
[...]
Ik wacht nog wel even met inloggen, stel je voor het rondje eindigt en deze resultaten worden bijgeschreven op je battlelog
edit: hij doet het alweer, waarschijnlijk een foutje bij EA of dice.
[ Voor 9% gewijzigd door Metro2002 op 04-08-2012 12:45 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ik moet er zelf nog even goed naar kijken maar eerste intuïtie zegt dat het heeft te maken met de bullet speed. Dus wapens die langzamere kogels schieten i.r.l hebben dat ook in BF3.arjen9551 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 01:35:
[...]
Vraagje uit pure interesse, kon het zo snel niet vinden in dat document.. Er worden verschillende valversnellingen bij wapens gebruikt?
Ik zie bij een aantal de mij bekende 9.81m/s^2 staan, maar bij een aantal ook 15m/s^2.. Iemand hier een logische verklaring voor?
Die afbeeldingen zijn alleen bedoelt om de range te vinden. Headshots maken zal je toch echt zelf moeten leren. Oh en aimbot.Jay-P schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 01:16:
[...]
Lijkt me dan aan die specifieke server te liggen, net toch ff een uurtje leuk kunnen knallen op non-pb server, wel weer een aimbotter tegengekomen maar die was al snel weggebonjourd door de admin. Zijn trouwens al meerdere servers die tijdelijk PB hebben uitgezet totdat de lag gefixed is.
@DanielWW2, blijf je natuurlijk nog met het compenseren van het hoogteverschil tussen jezelf en je target zitten. Volgens mij kan je beter een half uurtje trainen met snipewapen X dan heb je al vrij snel door hoeveel drop je kan verwachten.
Je hebt dus de hele betekenis van mijn post gemist. Het gaat er juist om dat Assault te veel mogelijkheden heeft en op gesplitst moet worden omdat nu 80% met een defib/health en het beste wapen in de game rondloopt...Mavamaarten schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 11:49:
[...]
Eerlijk gezegd vind ik absoluut niks mis met de assault class. Als de assault zels geen AR meer zou hebben zou hij helemaal machteloos zijn. Engi's hebben rpg's en andere anti-vehicle wapens, support heeft C4 en LMG's, ik vind het redelijk normaal dat medics een deftig wapen krijgen. Met een defib alleen maak je geen kans he
Neem BFBC2, daar was het gewoon dat mensen regelmatig van kit switchte wanneer het nodig was. Daar waren er nog steeds meer assaults dan medic's omdat medic gelimiteerd was door de LMG. in BFBC2 kreeg je nog wel eens ammo omdat er genoeg was, waren er vaak genoeg engi's om te helpen tegen tanks, was assault aanwezig maar niet dominant en waren snipers gigantisch lame.
Ik wil eigenlijk terug naar z'n balans in BF4 dus wil ik een opsplitsing van assault van BF3 in een echte medic en een soldaat met health en een soort explosieven. En bush wookiez moeten dood.
Hoe kan ik Ingame FPS zien.
Bij werkt render.drawfps niet ik krijg dan false te zien.
Bij werkt render.drawfps niet ik krijg dan false te zien.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Hmmm.. maar wat is daar de logica dan achter? Voor zover ik weet is de valversnelling op een object toch altijd gelijk? Is namelijk niks anders dan de aantrekkingskracht van de aarde op een object, hierbij zou de snelheid van dat object toch geen invloed mogen zijn? De uiteindelijk bulletdrop zal daar zeer zeker wel door beinvloed worden, maar wat bij bekend is, is dat de valversnelling op aarde in principe een constante is. Of laat mijn middelbare school natuurkundekennis me hier in de steek?DanielWW2 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 12:34:
[...]
Ik moet er zelf nog even goed naar kijken maar eerste intuïtie zegt dat het heeft te maken met de bullet speed. Dus wapens die langzamere kogels schieten i.r.l hebben dat ook in BF3.
n.a.
Verwijderd
Je natuurkunde laat je niet in de steek, valversnelling IS een constante i.r.l.arjen9551 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 13:32:
[...]
Hmmm.. maar wat is daar de logica dan achter? Voor zover ik weet is de valversnelling op een object toch altijd gelijk? Is namelijk niks anders dan de aantrekkingskracht van de aarde op een object, hierbij zou de snelheid van dat object toch geen invloed mogen zijn? De uiteindelijk bulletdrop zal daar zeer zeker wel door beinvloed worden, maar wat bij bekend is, is dat de valversnelling op aarde in principe een constante is. Of laat mijn middelbare school natuurkundekennis me hier in de steek?
MAAR BF3 is een game en die afwijkende valversnelling hebben ze er wss ingestopt i.v.m. de balancing van wapens. Het blijft tenslotte een FPS en geen MilSim...
Edit: verkeerd gelezen.
[ Voor 158% gewijzigd door CodeCaster op 04-08-2012 17:52 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
What the fuck. Ik dacht op een grote TDM server nog eens lekker te snipen, maar wtf is er mis?
Minstens 20 hits waren recht in de kop, en in totaal misschien 5 ervan waren een 1 hit kill. De L96 is toch een van de betere snipers, niet
Minstens 20 hits waren recht in de kop, en in totaal misschien 5 ervan waren een 1 hit kill. De L96 is toch een van de betere snipers, niet
Vaak moet je in iemand teen schieten om een HS te krijgen.Mavamaarten schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 15:23:
What the fuck. Ik dacht op een grote TDM server nog eens lekker te snipen, maar wtf is er mis?
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
rickyy schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 15:25:
[...]
Vaak moet je in iemand teen schieten om een HS te krijgen.
Maar zo frustrerend, je ziet je kogel langzaam vliegen, recht door zijn kop, en dan krijg je een mooie hitmarker
Met vrienden is het ook veel beter te doenMavamaarten schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 18:11:
[...]
Heb net de hele tijd geprobeerd de missie te doen. Elke keer is het een mongol die zomaar wat in het rond schiet (je ziet zo'n vierkantje dat gewoon wat spastisch doet), een mongol die disconnect, of een mongol die out of combat area vliegtLAAT OOK AL MAAR
Ik heb een keer met iemand van de GoTBF3-clan (Ik weet niet meer wie
Jup heb ik ook last van sinds die laatste update of zo.Qlii256 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 18:33:
Verder wil ik nog even vragen: nog meer mensen die last hebben dat Origin soms opnieuw naar je login gegevens vraagt na het opstarten van de pc (start automatisch)? Ik sluit 's avonds mijn pc af. Als ik deze dan de volgende dag weer opstart gebeurt het soms dat ik mijn login gegevens opnieuw moet invullen. Ook het vinkje bij onthouden is dan plots weg.
Op welke manier kun je er zoveel geld insteken dan?rickyy schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 16:42:
[...]
Helaas is het voor sommige moeilijk om goed te interpreteren. Ik zeg niks over duur. Ik heb het over veel geld, relatief gezien. Ik, en veel andere, hebben er 100 euro in gestopt. En omdat EA of Dice zo leuk is geweest om premium na B2K te introduceren heb ik er 115 euro ingestoken samen met vele andere.
Game is bij de release +/- €35 en Premium was €50. Dan kom ik niet hoger uit dan €85. Of reken je upgrades aan je PC mee of zo? Dan kom ik ook wel uit op zo'n €250 met mijn HD6950 erbij
Dat klopt. Ik en een aantal anderen van de GotLike-clan hebben hem echter nog steedsAsgaro schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 18:54:
[...]
In het Budget Gaming Topic zei iemand is (ik denk Compiz-NL of CompizFox ofzoiets) dat al zijn maten gecontacteerd waren door EA omwille van de aankoop via Indian store. Ze kregen wel keurig een refund.
Dit even ter info
Ik denk dat het een kwestie was van een goede (undetected) proxy gebruiken.
Mee eens. Ik ben altijd al voor veel meer classes geweest, beetje zoals in BF2. Ik was dan ook teleurgesteld toen ze voor BF3 weer met 4 classes op de proppen kwamen, net als in BC2, maar dan een beetje door elkaar gehusseld.DanielWW2 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 22:03:
In BC2 had je:
Assault: AR + GL + Ammokit (of C4 ipv GL als je een niet-AR kiest zoals een shotgun)
Engi: Carbine/SMG + AT + repairtool
Support/Medic: LMG + Medikit + Defib
Recon: Sniperrifle + Motion Sensor + Mortar Strike / C4
Nu in BF3 is het:
Assault/Medic: AR + M320/Medikit/M26 + Defib
Engi: Carbine + AT + repairtool
Support: LMG + Ammokit + Claymore/C4
Recon: Sniperrifle + Motion sensor / SOFLAM + Spawm beacon
Ik vond het systeem van BC2 eigenlijk beter omdat je dan als medic en support veel meer van elkaar afhankelijk bent, wat teamplay bevordert.
Ga eens de MP7 proberen danDanielWW2 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 22:31:
[...]
Ik zou beide klassen wel een AR geven omdat je anders niemand hebt die revived omdat PDW/shotguns nou ook niet de beste wapens zijn. Ze zijn zwaar outclassed in medium range combat (10+ meter) en gewoon waardeloos op 30 meter. Verder gaan er geen mods komen zo lang als origin er is ben ik bang en zo ongeveer iedereen hier gebruikt de M16A3, niet specifiek bedoelt maar gewoon een algemene mededeling.
You people suck, get skill and use something less nooby.![]()
Oh daar hadden 'we' in BC2 ook wel eens last van. Probs met de databaseserver voor de statistieken was dat toenMetro2002 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 12:19:
Lag is opgelost maar wtf ik heb geen enkel wapen meer ineens, alleen de ak74m met iron sights. en werd net ineens gepromote tot level 1![]()
Tja, in BF3 is de hitreg clientside en niet serverside. En dan wel client-side als bij de player die geraakt wordt en niet de player die schiet (toch?). Dat betekent dat als je een lagger raakt jij misschien wel een hitmarker krijgt, maar geen kill/headshot omdat het bij jouw slachtoffer geen hit was.Mavamaarten schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 15:26:
[...]
Only in Battlefield 3.
Maar zo frustrerend, je ziet je kogel langzaam vliegen, recht door zijn kop, en dan krijg je een mooie hitmarker
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Je bedoelt dus eigenlijk één van de vele zaken die in BF2 goed waren maar die ze in BF3 vernaait hebben.DanielWW2 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 12:34:
Je hebt dus de hele betekenis van mijn post gemist. Het gaat er juist om dat Assault te veel mogelijkheden heeft en op gesplitst moet worden omdat nu 80% met een defib/health en het beste wapen in de game rondloopt...
Neem BFBC2, daar was het gewoon dat mensen regelmatig van kit switchte wanneer het nodig was. Daar waren er nog steeds meer assaults dan medic's omdat medic gelimiteerd was door de LMG. in BFBC2 kreeg je nog wel eens ammo omdat er genoeg was, waren er vaak genoeg engi's om te helpen tegen tanks, was assault aanwezig maar niet dominant en waren snipers gigantisch lame.![]()
Ik wil eigenlijk terug naar z'n balans in BF4 dus wil ik een opsplitsing van assault van BF3 in een echte medic en een soldaat met health en een soort explosieven. En bush wookiez moeten dood.(in game in ieder geval)

Waardoor BF3 een bastard child is geworden.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Heb BF2 dus nooit gespeeld maar wist er wel van.Help!!!! schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 16:07:
[...]
Je bedoelt dus eigenlijk één van de vele zaken die in BF2 goed waren maar die ze in BF3 vernaait hebben.![]()
Waardoor BF3 een bastard child is geworden.
Toch wel een klein beetje.Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 14:55:
[...]
Je natuurkunde laat je niet in de steek, valversnelling IS een constante i.r.l.
MAAR BF3 is een game en die afwijkende valversnelling hebben ze er wss ingestopt i.v.m. de balancing van wapens. Het blijft tenslotte een FPS en geen MilSim...
De valversnelling is niet overal gelijk maar het verschil is marginaal. Ter hoogete van Nederland en België is de valversnelling 9,81 m/s^2, maar op de evenaar is het ietsje lager en op de polen ietsje hoger. Heeft met de rotatiesnelheid van de aarde te maken.
Je zou nog een poging kunnen doen om de verschillende bullet-drops te verklaren met de aerodynamische eigenschappen van verschillende soorten ammunitie, maar zo sterk als het in bf3 is, is het overduidelijk voor de balancing.
Het is Client vs. Client met de server als "scheidsrechter"Compizfox schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 15:56:
Tja, in BF3 is de hitreg clientside en niet serverside.
Game was bij de Intertoys 45 euro dacht ik. Ik had een kortingsbon van de Intertoys liggen van 20 euro, helaas werd ik tijdens het ophalen van BF3 aangereden met m'n brommer en had ik 40 euro schade. (Tomos, fuck yeah) dus uiteindelijk had ik niks aan de korting. Dan kom ik uit opCompizfox schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 15:56:
[...]
[...]
Op welke manier kun je er zoveel geld insteken dan?
Game is bij de release +/- €35 en Premium was €50. Dan kom ik niet hoger uit dan €85. Of reken je upgrades aan je PC mee of zo? Dan kom ik ook wel uit op zo'n €250 met mijn HD6950 erbij
45 - 20 + 40 + 50 + 15 = 130 zelfs.
Was een leuke truuk van EA om B2K eerst uit te geven en daarna Premium te introduceren waarna je geen refund krijgt.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Bijna, moet nog 6 van de 50 medals om dat te completen en wat assignments voor premium hier en daar.Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 11:16:
Persoonlijk vond ik deze de meest vervelende (sommige ben ik nu mee bezig):
mcom defender medal (kan je alleen halen als je mcom camped, heeft me echt zat rondjes gekost en is verreweg niet leuk. Tip: c4 op mcom
mortal medal (dingen zijn zo nutteloos als het maar kan, wel grappig dat een smoke mortar ook damage doet op een enemy tank, dus je kan continue door blijven spammen tussen smoke en explosives mortar)
claymore medal (10 van de 10x lopen ze er gewoon overheen, en als je doodgaat en gerevived word zijn je claymores ook weg. Tip: gebruik Close Quarters, claymore is min of meer instakill)
Ben deze week begonnen aan mijn Laser Designator Medal, vies beroep maar iemand moet het doen en je merkt ook als je actief alles locked dat enemy het heel moeilijk heeft. Vies, maar noodzakelijk. Uiteraard handig als je nog 3 maatjes met jav's bij je hebt. Het is wel een SPM killer trouwens
Ik vlieg vrijwel nooit jets, wel eens de Havoc, maar hoe kom je nou aan die tv missiles. Moet je dan eerst voldoende kills in de heli gemaakt hebben? En kan je die dan ook als pilot afschieten, of kan dat alleen als gunner?
De trailer van Tank Superiority. Kan je pauzeren als je wilt 
[video]YouTube: Battlefield 3: DLC - Armored Shield Level in Tank Superiority]
Al gepost. Ik zie het meestal niet als iemand gewoon een link zet ipv te embedden
[video]YouTube: Battlefield 3: DLC - Armored Shield Level in Tank Superiority]
Al gepost. Ik zie het meestal niet als iemand gewoon een link zet ipv te embedden
[ Voor 42% gewijzigd door Asgaro op 04-08-2012 21:02 ]
ProfoundValue schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 07:54:
Wat nieuwe/scherpere beelden van de nieuwe Armored Shield map:
[video]
Heeft iemand hier de co-op missies al voltooid? Volgens mij worden die uitsluitend bevolkt door complete idioten. Heb de eerste 2 missies nu gehaald maar de 3e is echt irritant lang en elke keer moet je opnieuw beginnen omdat je maatje ineens besluit niet meer mee te spelen of pas na een paar minuten doorheeft dat je dood ligt te gaan. Wat een volstrekt onmogelijke taak is dat zeg.
Zeker als je ook nog eens nauwelijks kan verbinden (coop mission was cancelled
)
Ik kook momenteel echt, was ik bij die 3e missie EINDELIJK bijna aan het einde, nee hoor, besluit de teamgenoot ineens niet meer te spelen.
Sowieso zijn die missies echt kansloos lang, langdradig en saai en dan ook nog zo'n eikel (en dit is niet de eerste zeg maar
) als maatje helpt niet echt.
Zeker als je ook nog eens nauwelijks kan verbinden (coop mission was cancelled

Ik kook momenteel echt, was ik bij die 3e missie EINDELIJK bijna aan het einde, nee hoor, besluit de teamgenoot ineens niet meer te spelen.

Dat moet je ook niet met randoms doen manMetro2002 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 20:57:
Heeft iemand hier de co-op missies al voltooid? Volgens mij worden die uitsluitend bevolkt door complete idioten. Heb de eerste 2 missies nu gehaald maar de 3e is echt irritant lang en elke keer moet je opnieuw beginnen omdat je maatje ineens besluit niet meer mee te spelen of pas na een paar minuten doorheeft dat je dood ligt te gaan. Wat een volstrekt onmogelijke taak is dat zeg.
Zeker als je ook nog eens nauwelijks kan verbinden (coop mission was cancelled)
Ik kook momenteel echt, was ik bij die 3e missie EINDELIJK bijna aan het einde, nee hoor, besluit de teamgenoot ineens niet meer te spelen.Sowieso zijn die missies echt kansloos lang, langdradig en saai en dan ook nog zo'n eikel (en dit is niet de eerste zeg maar
) als maatje helpt niet echt.
Co-op met randoms is sowieso een verloren zaak, als je gewoon met een kameraad op skype/teamspeak/ventrilo samen werkt speel je er zo door heen, en unlock je die wapens veel sneller omdat scores veel hoger liggen(mocht je dit nog moeten.)
Ik vraag me af of ik deze Tank Superiority game mode verslavend zou vinden. Hoop dat DICE met Battlefield 4 wel meer game modes introduceert, want ik heb het gevoel dat er nog zoveel mogelijk is:
Battlefield draait namelijk om squad- en teamplay, maar er zou net daarom meer mogelijk moeten zijn tussen squad en team onderling.
Daarom dat ik ook hevig voorstander ben van de terugkeer van de Commander functie uit BF2. Maar dan zou ik de controle niet volledig aan 1 persoon geven: zorg dat het team ook enige inbreng heeft (wil men een airstrike, of een vehicle drop, of een smoke screen, etc als mogelijkheid geven aan de commander om te deployen) maar de finale beslissing over de plaats van deployment en tijdstip ligt wel nog bij de commander zelf zodat die tactisch alles kan afhandelen. (en de commander kan dus ook gekicked worden van zijn functie door zijn team als die het slecht doet)
Ook bij een squad onderling zouden er meer mogelijkheden moeten zijn. De belangrijke functie van een squad leader in BF3 is gewoonweg... niets. Iedereen kan toch maar op iedereen spawnen...
Terug: in BF2 was het veel beter omdat je enkel op de leader kon spawnen en die kon ook op de map aanduiden naar waar de squad moest.
Hoewel ik BF3 op zich echt een zeer goed spel vind, is er op een public server gewoonweg niet veel teamplay te vinden. Met de toevoegingen van elementen uit BF2 en die te verbeteren, zou het direct een pak leuker zijn.
Ik kan alleen maar hopen dat ze er voor de volgende Battlefield aandacht aan willen schenken. Battlerecorder is er ook nog steeds niet... En e-sports zou nochtans zeer blijkbaar worden voor DICE, zeiden ze...
Battlefield draait namelijk om squad- en teamplay, maar er zou net daarom meer mogelijk moeten zijn tussen squad en team onderling.
Daarom dat ik ook hevig voorstander ben van de terugkeer van de Commander functie uit BF2. Maar dan zou ik de controle niet volledig aan 1 persoon geven: zorg dat het team ook enige inbreng heeft (wil men een airstrike, of een vehicle drop, of een smoke screen, etc als mogelijkheid geven aan de commander om te deployen) maar de finale beslissing over de plaats van deployment en tijdstip ligt wel nog bij de commander zelf zodat die tactisch alles kan afhandelen. (en de commander kan dus ook gekicked worden van zijn functie door zijn team als die het slecht doet)
Ook bij een squad onderling zouden er meer mogelijkheden moeten zijn. De belangrijke functie van een squad leader in BF3 is gewoonweg... niets. Iedereen kan toch maar op iedereen spawnen...
Terug: in BF2 was het veel beter omdat je enkel op de leader kon spawnen en die kon ook op de map aanduiden naar waar de squad moest.
Hoewel ik BF3 op zich echt een zeer goed spel vind, is er op een public server gewoonweg niet veel teamplay te vinden. Met de toevoegingen van elementen uit BF2 en die te verbeteren, zou het direct een pak leuker zijn.
Ik kan alleen maar hopen dat ze er voor de volgende Battlefield aandacht aan willen schenken. Battlerecorder is er ook nog steeds niet... En e-sports zou nochtans zeer blijkbaar worden voor DICE, zeiden ze...
Die tank superiority mode verwacht ik niet veel van, veel tanks rondom een vlag in een grote map(wat je serieus doet afvragen hoe die grote map dan optimaal benut wordt)..
Server admins kunnen instellen als je alleen op squadleader wil/kan spawnen, iedereen heeft spawn only on squadleader op 0, heb nog geen servers gezien waar dat anders was.
Dus de community heeft er blijkbaar geen belang bij dat je alleen op squadleader kan spawnen.
Dus de community heeft er blijkbaar geen belang bij dat je alleen op squadleader kan spawnen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ik verwacht dus eigenlijk ook niks van Tank Superiority nu ik weet wat het is. Het word gewoon hersenloos point blank op elkaar schieten zonder enige vorm van skill vereist...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.