....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
yup heb ik ook regelmatigMeagaShira schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 12:22:
Hebben meerdere hier problemen met coop. bij mij cancelled hij elke keer de aanvraag uit zichzelf. Dit is na de patch gebeurd, hiervoor had ik nergens geen last van.
We moeten allemaal trollen en alleen maar inzendingen maken met alle bugs en glitches. Dat zal ze leren niet nogmaals zo een onafgemaakte game af te leveren
Only in Battlefield.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Zou wel mooi zijn als je met een filmpje over alle bugs in de game die pc van "10.000 dollar" zou winnen!rickyy schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:23:
http://battlelog.battlefi...view/2832654784614829855/
We moeten allemaal trollen en alleen maar inzendingen maken met alle bugs en glitches. Dat zal ze leren niet nogmaals zo een onafgemaakte game af te leveren.
Only in Battlefield.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3 Close Quarters
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Battlefield 3 Premium
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3 Premium Edition
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dat zal de devs bij DICE een goed gevoel geven over al het werk dat ze in BF3 hebben gestopt, over de zeer lange werkdagen en dat ze weekenden door hebben gewerkt, dat ze vakanties hebben overgeslagen om door te werken aan BF3. Dan brengen zij hun game uit die alom word geprezen om de gameplay, graphics, sound etc waarna een hoop eikels gaan lopen zeiken over bugs. Als het aan DICE lag dan waren er echt geen bugs en was BF3 echt niet released in de staat waarin dat gebeurde.rickyy schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:23:
http://battlelog.battlefi...view/2832654784614829855/
We moeten allemaal trollen en alleen maar inzendingen maken met alle bugs en glitches. Dat zal ze leren niet nogmaals zo een onafgemaakte game af te leveren.
Only in Battlefield.
En DICE doet natuurlijk ook niks voor de community terug, we hebben ook totaal geen extra features zoals de commo rose gekregen, geen verandering aan de chat, geen "verbetering" van de kleurentoestand, geen gratis DLC voor wie de game pre-orderde, geen gigantische patches die veel hebben verbeterd, er komen ook totaal geen patches meer aan, ook totaal geen DLC waarin nog echt nieuwe dingen worden toegevoegd i.p.v alleen 4 mappen alla €15.
Ja, DICE verdient het echt gewezen te worden op de slechte kant en dat moet iedereen doen en DICE moet vooral geen erkenning krijgen voor hun werk.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik mag jou wel.DanielWW2 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:37:
[...]
Dat zal de devs bij DICE een goed gevoel geven over al het werk dat ze in BF3 hebben gestopt, over de zeer lange werkdagen en dat ze weekenden door hebben gewerkt, dat ze vakanties hebben overgeslagen om door te werken aan BF3. Dan brengen zij hun game uit die alom word geprezen om de gameplay, graphics, sound etc waarna een hoop eikels gaan lopen zeiken over bugs. Als het aan DICE lag dan waren er echt geen bugs en was BF3 echt niet released in de staat waarin dat gebeurde.
En DICE doet natuurlijk ook niks voor de community terug, we hebben ook totaal geen extra features zoals de commo rose gekregen, geen verandering aan de chat, geen "verbetering" van de kleurentoestand, geen gratis DLC voor wie de game pre-orderde, geen gigantische patches die veel hebben verbeterd, er komen ook totaal geen patches meer aan, ook totaal geen DLC waarin nog echt nieuwe dingen worden toegevoegd i.p.v alleen 4 mappen alla €15.
Ja, DICE verdient het echt gewezen te worden op de slechte kant en dat moet iedereen doen en DICE moet vooral geen erkenning krijgen voor hun werk.

http://www.youtube.com/user/Sjoohnnie
Lekker dan. Hebben ze er ook een reden voor?Sjoohnnie schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:42:
Zijn er toevallig nog mensen die hun premium hebben gekocht bij onlinekeystore.com ? Blijkbaar heeft EA de keys gebanned die gekocht zijn daar
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Bij een game zoals BF3 hebben ze zich doodgewerkt, geloof me. Sterker nog, het was zo stil vlak na de release omdat zo ongeveer iedereen bij DICE op vakantie was aangezien ze dat al z'n 2 jaar niet meer hadden gehad. Daarna zijn ze toch echt hard aan het werken geslagen en ze ondersteunen de game nog steeds goed. Verder is dit de eerste game op deze engine en die enige is nogal complex te noemen. Denk je nou echt dat ze het in een keer goed doen, zeker omdat DICE heeft ingezet op een ambitieus project i.p.v derp copy and paste? (kuch CoD)rickyy schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:40:
Ik heb er 115 euro voor neergelegd. Ze kunnen het wel hoor. Niet alle games zijn zo gigantisch bugged en glitched. Ze krijgen dik betaald en wij beide weten verder niet wat hun werkomstandigheden zijn. Je kan raden, maar ver kom je daar niet mee.
In plaats van steeds op het negatieve te richten kan je beter juist op het positieve richten, dan krijg je namelijk een developer studio tegenover je die bereid is er wat aan te doen. Neem CoD, ik heb jarenlang op het forum van CoD gezeten, had daar z'n 13.500 posts gemaakt en stond ruim in de top 10 van grootste contributors van dat forum. Daar word er alleen maar gescholden op de game, lekker motiverend werkt dat zeg. Het werkt twee kanten op, de community is enthousiast over een game wat de devs inspireert en andersom of het is f*ck you tegen f*ck you.
Ik kies voor nummer 1.
Kijk, daar komen we dus bij publishers, daar heb ik dus geen goed woord voor over.Cyberwarmacine schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:45:
[...]
Lekker dan. Hebben ze er ook een reden voor?
[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-08-2012 15:53 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Enigste wat ze zeggen is: 'the key is a fraudulent purchased.'Cyberwarmacine schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:45:
[...]
Lekker dan. Hebben ze er ook een reden voor?
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Lees = EA wil de volle mep of anders.Sjoohnnie schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:49:
[...]
Enigste wat ze zeggen is: 'the key is a fraudulent purchased.'
Of die store is stout geweest op de 1 of andere manier. Ik zou (telefonisch) contact opnemen met EA nederland(hoor ik beter verhalen van dan van online support..) en die onlinekeystore. Ken die winkel verder niet maar je weet nooit.DanielWW2 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:50:
[...]
Lees = EA wil de volle mep of anders.
Dan wil ik wel eens weten wat er met al die Indianese Indiase keys gebeurd (13 of 20 euro was dat toch??).DanielWW2 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:50:
[...]
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Volgens mij werden die gedeactiveerd als EA er achter komt wat gebeurde zodra je je VPN uit zette.AdmiralSnipe schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:56:
[...]
Dan wil ik wel eens weten wat er met al die Indianese Indiase keys gebeurd (13 of 20 euro was dat toch??).
Bij mijn weten heeft EA de keys niet gebanned, maar hebben ze de prijs omhoog gegooid in India.
[ Voor 32% gewijzigd door vinom op 02-08-2012 16:07 ]
Dus die Indianezen zijn nu de dupe omdat rijke westerlingen een paar euro-/dollartjes van de prijs af willen snoepen??vinom schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 16:06:
Werkt anders nog prima hier en bij tientallen anderen waarvan ik weet dat die hem ook van India hebben.
Bij mijn weten heeft EA de keys niet gebanned, maar hebben ze de prijs omhoog gegooid in India.
Daar kiezen ze zelf voor. En nogmaals is het alleen maar gissen naar hun werkomstandigheden. Op giswerk ga ik niet in. We weten niet van elk individu bij Dice hoe ze zich voelen elke dag dat ze daar werken.DanielWW2 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:48:
[...]
Bij een game zoals BF3 hebben ze zich doodgewerkt, geloof me. Sterker nog, het was zo stil vlak na de release omdat zo ongeveer iedereen bij DICE op vakantie was aangezien ze dat al z'n 2 jaar niet meer hadden gehad. Daarna zijn ze toch echt hard aan het werken geslagen en ze ondersteunen de game nog steeds goed. Verder is dit de eerste game op deze engine en die enige is nogal complex te noemen. Denk je nou echt dat ze het in een keer goed doen, zeker omdat DICE heeft ingezet op een ambitieus project i.p.v derp copy and paste? (kuch CoD)
[...]
Kijk, daar komen we dus bij publishers, daar heb ik dus geen goed woord voor over.
Dat het hun eerste game is vind ik geen excuus. Ze hebben zelfs al jaren ervaring met de verouderde engine. Als je er zoveel geld voor vraagt moet je een goed product afleveren. Werkomstandigheden zijn ook geen excuus. Op mijn studie leer je onder welke omstandigheden dan ook te presteren wat je moet presteren. Er moet een heel goede rede zijn om iets niet zoals het hoort af te leveren.
Ik heb ook niks gezegd over de service na de game. Geweldig zoveel nieuwe maps en wapens na de release. Ik vind dat ze de game karig hebben afgeleverd in het begin met het meest karige level design in Battlefield geschiedenis. Dit is met de DLC beter geworden en zal nog beter gaan worden de komende maanden.
In plaats van alleen maar DLC's uit te brengen vind ik dat ze zich ook meer moeten focussen op het polijsten van de game. Het is een behoorlijk ruwe diamant, zelfs zoveel maanden na de release. Dat is gewoon jammer.
Ik ben waarschijnlijk niet de enige die met het gevoel rondloopt alsof we een testefase voor Battlefield 4 aan het spelen zijn. Zeker niet een fijn gevoel aangezien ik er zoveel geld in heb gestopt.
Kwa polijsten heeft Battlefield 3 denk ik geen prioriteit meer. Alleen meer DLC's uitbrengen.
Weerhoud me er niet van om de game te spelen. Het is vermakelijk soms.
50 euro voor nu 400 (loopt nog op) uur speelplezier vind ik niet duur. Bijna stelen zelfs.rickyy schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 16:24:
[...]
Als je er zoveel geld voor vraagt moet je een goed product afleveren.
Helaas is het voor sommige moeilijk om goed te interpreteren. Ik zeg niks over duur. Ik heb het over veel geld, relatief gezien. Ik, en veel andere, hebben er 100 euro in gestopt. En omdat EA of Dice zo leuk is geweest om premium na B2K te introduceren heb ik er 115 euro ingestoken samen met vele andere.Cyberwarmacine schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 16:28:
[...]
50 euro voor nu 400 (loopt nog op) uur speelplezier vind ik niet duur. Bijna stelen zelfs.
Dat is al ruim 80 meer als wat ik in Battlefield 2 samen met 2142 heb gestoken.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Dit moet je niet negatief opvatten, maar wat jij (of ik, of wie dan ook) leert op de studie is totaal niet relevant in de praktijk. Zodra je in de private sector aan het werk gaat zal je zien dat het er allemaal heel anders aan toe gaat dan wat je ook geleerd hebt tijdens je studie. (bepaalde beroepsopleidingen daargelaten).rickyy schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 16:24:
[...]
Op mijn studie leer je onder welke omstandigheden dan ook te presteren wat je moet presteren.
Die is er ook, het heet Return on Investment, anders was er helemaal geen BF3 (of toekomstig deel) geweest. EA/DICE investeert geld (tijd is ook geld), het moet in een bepaald stadium van speelbaarheid en timewindow uitgebracht worden om de ROI doelstellingen te halen anders riskeer je de mogelijkheid om kapitaal van investeerders aan te trekken voor de rest van de franchise of zelfs je toekomst qua bedrijf. Het is jammer, maar het is nou eenmaal niet anders in de praktijk. Genoeg studios zijn al ten onder gegaan voordat het spel helemaal af was en uitgebracht zou worden. Bovendien, uitgevers hebben het momenteel enorm moeilijk. De paar succesvolle games zoals BF3 betalen voor de tientallen games die het niet halen.Er moet een heel goede reden zijn om iets niet zoals het hoort af te leveren.
Overigens baal ik ook van sommige zaken en bugs in BF3, maar ik ben nog geen grote deal breakers tegengekomen en het was vanaf de beta al heel goed speelbaar. Het gros van de huidige problemen zijn balance issues.
Wen er alvast maar aan voor alle toekomstige games.
[ Voor 9% gewijzigd door DAMAGE op 02-08-2012 17:03 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Want BF3 is ook zo enorm glitched en bugged dat het neit fatsoenlijk speelbaar is, meen je dat nou?rickyy schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:40:
Ik heb er 115 euro voor neergelegd. Ze kunnen het wel hoor. Niet alle games zijn zo gigantisch bugged en glitched. Ze krijgen dik betaald en wij beide weten verder niet wat hun werkomstandigheden zijn. Je kan raden, maar ver kom je daar niet mee.
De dag dat een developer een game ontwikkeld die na de release geen patches nodig laat nog lang op zich wachten denk ik zo.
[ Voor 12% gewijzigd door theburninglink op 02-08-2012 17:28 ]
'I reject your reality and substitute my own'
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 02-10 17:26
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
/u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community)
Tegenwoordig betaal je veel meer aan games, maar mensen vergeten ook dat we en stuk verder zijn met de ontwikkeling. leg BF2 naast BF3 en je snapt waarom je nu meer betaald voor een game.
Dat de game vol met bugs en glitches zit valt opzicht wel mee.
ok de hit regestratie gaat soms niet lekker en je hebt maps waar je buiten kunt komen, maar als dat alles is valt het op zicht wel mee. Kijk even naar vorigjaar. Brink en Homefront 2 games die erg veel gehyped waren en iedereen zat er op te wachten, daar zaten pas bugs in dat het grote flops zijn geworden.
ik ben zelf een software ontwikkelaar en daardoor weet ik dat je nooit iets in 1x goed kunt opleveren. vooral niet met een grote applicatie als een game van 8 GB groot.
ik heb maar 1 probleem met Battlefield 3 en ik weet niet of ik EA/DICE voor aan kan spreken of Microsoft/Sony, Waarom worden bugs niet snel opgelost, terwijl ze zelf toekenen dat er een probleem is en waarom geven ze al een maand aan dat de M16 generfed gaat worden (en andere aanpassingen), maar dat we nog steeds zitten te wachten op de update. je gaat mij niet wijs maken dat je 1 maand nodig hebt om een wapen meer recoil of meer damage te geven.
Sterker nog bij Valve lossen ze dit gelijk op in Team fortress 2 en daarom denk ik dat er maar 1 groot probleem is en dat zijn de Consoles en hun regeltjes.
Consoles zijn geen open platformen en moeten steeds toestemming krijgen om updates online te krijgen.
Hierdoor komen updates later, Valve heeft alleen maar PC games en worden dus veel sneller geupdate en gepatch en dat doet de game heel wat goeds.
Mijn grootste angst moet nog komen op dit gebied. Windows 8 wordt een geslote platform zoals een console, gaat dit betekenen dat ook Valve en andere PC only games niet meer zovaak gepatch kunnen / mogen worden ? We hoeven hier geen discussie aan te gaan over windows 8 dat kan op Teamspeak of in een andere forum gedeeldte.
maar games worden nu eenmaal afgeleverd met bugs en het is aan de ontwikkelaar om hier snel actie te ondernemen, helaas zorgt de consoles ervoor dat de updates langer op zich laten wachten en Windows 8 wordt ook een geslote platform dus dit zou wel de toekomst kunnen gaan worden voor alle games.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Niks aan toe te voegenDanielWW2 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:37:
[...]
Dat zal de devs bij DICE een goed gevoel geven over al het werk dat ze in BF3 hebben gestopt, over de zeer lange werkdagen en dat ze weekenden door hebben gewerkt, dat ze vakanties hebben overgeslagen om door te werken aan BF3. Dan brengen zij hun game uit die alom word geprezen om de gameplay, graphics, sound etc waarna een hoop eikels gaan lopen zeiken over bugs. Als het aan DICE lag dan waren er echt geen bugs en was BF3 echt niet released in de staat waarin dat gebeurde.
Inderdaad, kreeg zojuist een reactie van EA:DanielWW2 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:50:
[...]
Indien u van plan bent om het spel op een legale manier aan te schaffen, dan kunnen wij de ban voor u ongedaan maken zodat u weer gebruik kan maken van Premium. Indien u dit op Origin besteld, dan wil ik u verzoeken om na het plaatsten van uw Order, te reageren op dit bericht met daarin uw betalingskenmerk. Indien u dit in de winkel aanschaft, dan wil ik u verzoeken om voor dat u de code verzilverd te reageren op dit bericht met daarbij een foto in de bijlage van uw aankoopsbewijs, en het kaartje met daarop de code duidelijk zichtbaar.
In het Budget Gaming Topic zei iemand is (ik denk Compiz-NL of CompizFox ofzoiets) dat al zijn maten gecontacteerd waren door EA omwille van de aankoop via Indian store. Ze kregen wel keurig een refund.AdmiralSnipe schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:56:
[...]
Dan wil ik wel eens weten wat er met al die Indianese Indiase keys gebeurd (13 of 20 euro was dat toch??).
Dit even ter info
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
That is modern day capitalism for ya. F*ck you non rich people.AdmiralSnipe schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 16:21:
[...]
Dus die Indianezen zijn nu de dupe omdat rijke westerlingen een paar euro-/dollartjes van de prijs af willen snoepen??
Ik vind het eigenlijk wel heel erg sneu dat EA het zo oplost. Aan de andere kant, in India heb je denk ik alleen een eigen PC/Console als je rijk bent en dus de rest van je land feitelijk naait.
Oh en mensen, niet vergeten dat om 22:00 de live stream van EA begint met Armored Kill hierin.
http://www.ea.com/1/summer-showcase
En wees braaf en ga niet lopen spammen over alle "bagger" games die voorbij komen, dat vinden de mods niet zo grappig.
Verwijderd
Ik heb bf3 en via de website kan ik hem lekker opstarten.
Als ik hem gewoon uit windows of via origin start zegt hij dat hij de game opstart zie even een laadtekentje en vervolgens gebeurt er niks...
hoe komt dit?
De website IS het main menu.Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 20:13:
Ik heb een vraagje.
Als ik hem gewoon uit windows of via origin start zegt hij dat hij de game opstart zie even een laadtekentje en vervolgens gebeurt er niks...
hoe komt dit?
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Je moet het spel via battlelog moet opstarten.Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 20:13:
Ik heb een vraagje.
hoe komt dit?
Verwijderd
DanielWW2 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 20:18:
[...]
Je het spel via battlelog moet opstarten.

ik word oud
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2012 20:20 ]
Verwijderd
Voor de onwetenden: IGN's player werkt slechts 5% van de tijd... Bij bijna elke video op hun site zie je in de comments mensen klagen. Toch doen ze er niets aan.
Hun vorige player was even slecht.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Na de livestream gooien ze toch alles in 1920x1080P op YT.Asgaro schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 21:52:
Gadverdamme, EA gebruikt die IGN player.
Voor de onwetenden: IGN's player werkt slechts 5% van de tijd... Bij bijna elke video op hun site zie je in de comments mensen klagen. Toch doen ze er niets aan.
Dus als het nu werkt leuk, anders gewoon een uurtje wachten (Bf3 spelen ofzo) en dan is het er ook.
Ondertussen kijk ik wel wat gameplay van de best player in tha world, also known as THE BEASTDanielWW2 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 21:56:
[...]
Na de livestream gooien ze toch alles in 1920x1080P op YT.
Dus als het nu werkt leuk, anders gewoon een uurtje wachten (Bf3 spelen ofzo) en dan is het er ook.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=wKtcOd2TXAc&feature=plcp]
YouTube: IGN Live Presents: EA Summer Showcase 2012Asgaro schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 21:52:
Gadverdamme, EA gebruikt die IGN player.
Dat beter? Raar van al die dislikes. Blijkbaar heeft Battlefield 3 toch veel haat.

Thanks, Youtube player is goed voor livestreams. Werkte toch goed vrijdag voor Tomorrowland wat te zienrickyy schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 21:59:
[...]
YouTube: IGN Live Presents: EA Summer Showcase 2012
Dat beter? Raar van al die dislikes. Blijkbaar heeft Battlefield 3 toch veel haat.
Ik blijf erin trappen, die grappen van EA/Dice.
Geen idee, maar BF3 zal wrss wel niet zo lang duren...vinom schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 22:03:
Weet iemand hoelaat BF3 is? Kan ik nog snel douchen
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2012 22:04 . Reden: typo ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Geen idee maar ben bang dat ze BF3 even achterhouden. De livestream liep volgens mij meteen na CQ bij E3 leeg.vinom schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 22:03:
Weet iemand hoelaat BF3 is? Kan ik nog snel douchen
Verder houd YT de kwaliteit mooi hoog, is het toch handig als google eigenaar is. Geen tekort aan servercapaciteit.
Edit:
Ik ga maar een van die bureaublad games van Windows spelen totdat ik BF3 hoor.
[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-08-2012 22:10 ]
Ik hoop dat ze dus straks gameplay over die mode tonen
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Tanks.Asgaro schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 22:27:
Zonet nieuwe Battlefield Blog verschenen, over Tank Superiority: http://blogs.battlefield....nk-superiority-game-mode/
Ik hoop dat ze dus straks gameplay over die mode tonen
*hardcoresmurf is 3 dagen niet online geweest*
YouTube: IGN Live Presents: EA Summer Showcase 2012hardcoresmurf schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 22:30:
livestream, welke livestream?!
*hardcoresmurf is 3 dagen niet online geweest*
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ja en toen kwam de Sims 3.vinom schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 22:34:
Whahah dat applaus!
Het gaat tenminste nu over PC games dus er is hoop.
Daarnet gerefreshed omdat het begon te laggen, en nu geraak ik niet meer op het live gedeelte lol.
/fail
/first world problems
edit: nevermind, fixed!
@DanielWW2: die gebruik ik
[ Voor 14% gewijzigd door Asgaro op 02-08-2012 22:39 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Pak de YT versie dan. Die werkt gewoon goed.Asgaro schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 22:36:
Ik krijg de stream niet meer aan de praat
Daarnet gerefreshed omdat het begon te laggen, en nu geraak ik niet meer op het live gedeelte lol.
/fail
/first world problems
edit: Er stierf net een sim van de kou.
[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-08-2012 22:40 ]
Je mist niets...Asgaro schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 22:36:
Ik krijg de stream niet meer aan de praat
/fail
/first world problems
edit: nevermind, fixed!
@DanielWW2: die gebruik ik

sims 2 > sims 3ProfoundValue schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 22:41:
[...]
Echt wel, DE SIMS 3 SEASONS! #Preordertmeteen
Foutje bedankt, daar kun jij ook niets aan doen natuurlijk.ProfoundValue schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 22:41:
[...]
Echt wel, DE SIMS 3 SEASONS! #Preordertmeteen
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ja,ProfoundValue schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 22:46:
Ben ik trouwens de enige die MoH heeft gepreorderd en dus ook toegang heeft tot de BF4 beta?

- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Maarre idd jammer hoor dat we niet meer footage hebben gezien!
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Jep. Hoe doen ze het toch telkens opnieuw. Onbegrijpelijk.Asgaro schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 22:55:
EA CEO nu in z'n headquarters: "Well boys, that was some nice trolling right there! Well done, I am pleased."

Verwijderd
Als we dan ook de M136 AT4 weer terugkrijgen kan ik daar wel mee levenunfor schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 23:28:
Ben bang dat armored core allemaal van die bc2 heavy-metal type maps gaat krijgen, grote lege saaie vlaktes.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ik denk dat alleen Bandar Desert zo gaat zijn. Wat we weten is dat er een stadje aan de zee ligt en een grote open vlakte waar je keihard geraped gaat worden door de AC-130/jets/heli's/arty etc.unfor schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 23:28:
Ben bang dat armored core allemaal van die bc2 heavy-metal type maps gaat krijgen, grote lege saaie vlaktes.
Die sneeuwmap is van wat we weten vol met heuvels, bergen, en bos. De map die we net te zien kregen schat ik ongeveer in tussen Caspian border en Harvest day uit BFBC (2). Dus open vlaktes afgewisseld met heuvels en boerderijen en ik denk ergens nog een dorpje. Op zich is er niks mis met z'n een open map zo lang als die maar zowel lang als breed is. Anders krijg je inderdaad Heavy Metal en die map was niet echt leuk te noemen. Het was een typische BFBC rush map die alleen voor conquest was en dan hebben we het nog niet over de snipers en de baserape.

Map 4 is nog een mysterie.
Zit er vanaf het begin in en ik sta 1e.
Kunnen ze dan niet iemand anders kicken..
Helaas net weer niet opgenomen natuurlijk, maar ja boeiend... Lachte me iig een slag in de rondte
EDIT: Leuk trouwens die niets zeggende screenshots. Was er al bang voor dat die livestream helemaal niks zou zijn. Heb het dan ook mooi niet gezien.
[ Voor 14% gewijzigd door DAMAGE op 03-08-2012 02:33 ]
Dat was ook hilarisch
Haha, ja zo heb ik level 100 gasten gezien die alleen maar flag captures hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 06:00:
http://battlelog.battlefi...CAPTURE-THE-FLAG-NO-KILL/
omfg te triest dit soort servers
Hoe triest ben je dan
Dit topic is gesloten.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.