Ik sta nu op plek 262 met de G3A3 (5560 kills, gaat rap nu ik hem ook in CQ redelijk onder de knie hebPykow schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 09:56:
Moet nog 10 plaatsen stijgen om in de top 1000 van de wereld te komen met de M4A1

Had gisteren ook nog even de SG553 en G36C uitgeprobeerd - zijn best wel dikke prima, die wapens!
Nog even inhakend op het mensen willen doodschieten met ammo- of medikistjes: het overkomt mij ook regelmatig dat ik ineens woest met mijn broodmes sta te zwaaien als ik door mijn kogels heen ben (heb melee aan de middle mouse-click gelinkt, en in mijn enthousiasme cq. fanatisme druk ik het scrollwieltje nog wel eens te hard in - gevolg klik ipv. scroll). Daar kan ik nog wel mee leven (levert onverwacht nog wel eens een melee kill op), maar een stuk vervelender is dat ik in plaats van mijn secundary te trekken regelmatig met voorwerpen sta te smijten, omdat het muiswieltje te soepel en licht (lees: crap) is (Logitech G500) - zijn er mogelijkheden om het wieltje wat stroever te laten gaan, of in ieder geval dat de 'klik' bij het scrollen wat duidelijk merk-/voelbaar te maken?
---