Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Pykow schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 09:56:
Moet nog 10 plaatsen stijgen om in de top 1000 van de wereld te komen met de M4A1 :D
Ik sta nu op plek 262 met de G3A3 (5560 kills, gaat rap nu ik hem ook in CQ redelijk onder de knie heb :*) ), maar om in de top 100 te komen mag ik er nog eens 3200 kills aan toevoegen -O- Voor de nummer 1 stek heb ik zelfs nog 35500 nodig, lol - valt niet te concurreren met mensen die geen leven hebben...

Had gisteren ook nog even de SG553 en G36C uitgeprobeerd - zijn best wel dikke prima, die wapens!

Nog even inhakend op het mensen willen doodschieten met ammo- of medikistjes: het overkomt mij ook regelmatig dat ik ineens woest met mijn broodmes sta te zwaaien als ik door mijn kogels heen ben (heb melee aan de middle mouse-click gelinkt, en in mijn enthousiasme cq. fanatisme druk ik het scrollwieltje nog wel eens te hard in - gevolg klik ipv. scroll). Daar kan ik nog wel mee leven (levert onverwacht nog wel eens een melee kill op), maar een stuk vervelender is dat ik in plaats van mijn secundary te trekken regelmatig met voorwerpen sta te smijten, omdat het muiswieltje te soepel en licht (lees: crap) is (Logitech G500) - zijn er mogelijkheden om het wieltje wat stroever te laten gaan, of in ieder geval dat de 'klik' bij het scrollen wat duidelijk merk-/voelbaar te maken?

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:44

Metro2002

Memento mori

w00t00w schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 17:39:
[...]

Ik sta nu op plek 262 met de G3A3 (5560 kills, gaat rap nu ik hem ook in CQ redelijk onder de knie heb :*) ), maar om in de top 100 te komen mag ik er nog eens 3200 kills aan toevoegen -O- Voor de nummer 1 stek heb ik zelfs nog 35500 nodig, lol - valt niet te concurreren met mensen die geen leven hebben...

Had gisteren ook nog even de SG553 en G36C uitgeprobeerd - zijn best wel dikke prima, die wapens!

Nog even inhakend op het mensen willen doodschieten met ammo- of medikistjes: het overkomt mij ook regelmatig dat ik ineens woest met mijn broodmes sta te zwaaien als ik door mijn kogels heen ben (heb melee aan de middle mouse-click gelinkt, en in mijn enthousiasme cq. fanatisme druk ik het scrollwieltje nog wel eens te hard in - gevolg klik ipv. scroll). Daar kan ik nog wel mee leven (levert onverwacht nog wel eens een melee kill op), maar een stuk vervelender is dat ik in plaats van mijn secundary te trekken regelmatig met voorwerpen sta te smijten, omdat het muiswieltje te soepel en licht (lees: crap) is (Logitech G500) - zijn er mogelijkheden om het wieltje wat stroever te laten gaan, of in ieder geval dat de 'klik' bij het scrollen wat duidelijk merk-/voelbaar te maken?
Andere muis kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 12:58
Wapens wisselen met de scroll van je muis? Trololo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
w00t00w schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 17:39:
[...]

ik gebruik mijn scrollwheel eigenlijk nooit en ik heb de G500.
Waarom zou je met de scrollwheel van wapen willen wisselen ?
Ik heb de volgende settings:

M1 = Schieten
M2 = ADS
M3 = Nothing
M4 = Wapenslot 1
M5 = wapenslot 2
Muisscroll naar boven = X (of te wel flares,ecm en smoke)

mijn andere toetsen zitten op mij G13 toetsenboard.
gewoon WASD (G4,G10,G11,G12) dat is gewoon standaard.
alleen heb ik op de 2 duim toetsen bij het pookje namelijk gadget 1 en gadget 2. dus als medic 1 voor medkit/m320/m26 en met de toets net daaronder revive kit.
Mijn duim is dus voor springen en wisselen tussen de gedgets en met mijn rechterduim wissel ik tussen de wapens, hierdoor kom ik nooit in de knoei met mijn vingers en kan ik heel snel reageren.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:01

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

QPeter schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 18:36:
Ieder zijn voorkeuren toch?

@Wootoow: Ik heb de G9 en die geeft een hele duidelijke "zware" klik bij het scrollen. Je kunt instellen hoeveel die scrolled per klik, of bijvoorbeeld die klik helemaal uitzetten. Misschien heeft jouw G500 die optie (knopje aan de onderkant) ook en staat hij uit?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:11
Yes, mijn Battlefield 3 video is featured op PixelEnemy! Sorry, moest het even kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vinom schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 18:56:
Yes, mijn Battlefield 3 video is featured op PixelEnemy! Sorry, moest het even kwijt :P
Link or GTFO. ;) (ben te lui om te zoeken)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Hier is ie, had hem al eens gepost hier.
[YouTube: http://youtu.be/dIRHPIN6INc?hd=1]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vinom schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 19:29:
Hier is ie, had hem al eens gepost hier.
[video]
Dat worden wel een paar views. ;)
Vind het wel mooi dat een bush wookie zelfmoord pleegt. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Jup, subs komen goed binnen:) Ik merk wel dat ik volgende keer rekening moet houden met de viewers. Niet iedereen snapt dat dit de intro van de film Kick-Ass is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:54

superwashandje

grofheid alom

haha, leek me aardig duidelijk nadat ik hem gekeken had. zo duidelijk dat ik er niet vanuit ging dat je nog antwoord wou hebben :P

wel nice dat ie daar bij staat btw ;)

[ Voor 13% gewijzigd door superwashandje op 31-07-2012 19:47 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
vinom schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 19:34:
Jup, subs komen goed binnen:) Ik merk wel dat ik volgende keer rekening moet houden met de viewers. Niet iedereen snapt dat dit de intro van de film Kick-Ass is.
Pas maar op dat je geen problemen met youtube krijgt. Ze miereneuken echt om alles tegenwoordig. In een van mijn filmpjes zat een stukje van een track die best onbekend is van 5 seconden en werd meteen gebanned van youtube. :X

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ik heb geen copyright notice erop, dus zou niet inzien waarom het niet mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

en toch staan er ook genoeg hele albums op...

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rickyy schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 19:48:
[...]

Pas maar op dat je geen problemen met youtube krijgt. Ze miereneuken echt om alles tegenwoordig. In een van mijn filmpjes zat een stukje van een track die best onbekend is van 5 seconden en werd meteen gebanned van youtube. :X
Ik heb een nog ergere, ooit eens iets geüpload met het Russische (sovjet) volkslied, copyright strike van Sony terwijl die gewoon in de YT lijst van gratis bruikbare muziek staat. 8)7 |:( :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

QPeter schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 18:36:
Nog wat zinvols te melden? Zo nee, bedankt voor je bijdrage Afbeeldingslocatie: http://mydeathspace.com/vb/images/smilies/mds/Jerkit.gif

Pykow, bvk en (tot op zekere hoogte ;) ) Metro2002, bedankt voor jullie suggesties. Zal eens even wat rondneuzen in mijn mouse settings en key bindings. Mijn toetsenindeling heb ik sinds Unreal Tournament eigenlijk nooit herzien (cursor-toetsen en alles wat daar omheen ligt plus springen, crouch en melee op de muis), en ik denk dat velen zich afvragen hoe ik uberhaupt iets voor elkaar krijg :+ Zal wel wennen worden...

[ Voor 3% gewijzigd door w00t00w op 31-07-2012 21:03 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

* Metro2002 is not amused momenteel

Ben je lekker al dik een uur aan het spelen, lekker veel punten want het ging goed, stond 2e, laatste kill, het scherm fade, eindmuziekje en BAM.

internet verbinding weg :( :( om vervolgens een minuut later weer op te komen.
Dag punten, dag ruim uur spelen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:17
Metro2002 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 21:43:
Tenzij de server er uit klapt, raak je niks kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-10 23:02
unfor schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 22:09:
[...]

Tenzij de server er uit klapt, raak je niks kwijt.
Zul je zien dat dat net bij hem is gebeurd :> (achteraf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 13:20

Ben je lekker al dik een uur aan het spelen, lekker veel punten want het ging goed, stond 2e, laatste kill, het scherm fade, eindmuziekje en BAM.

Leeft deze mythe nu nog steeds? Ik heb het hier al zo vaak herhaald zien worden en was er zelf ook vrij snel achter via Battlelog dat m'n punten, stats en vaak ook battlereports gewoon wel worden meegeteld, op welk moment je de server ook verlaten hebt. Het enige wat je mogelijk mist zijn MVP, Ace Squad en [gamemode] Winner ribbons.
En in jouw geval zie ik het zelfs gebeuren dat die laatste groep ribbons nog is meegeteld omdat de ronde al afgelopen was en de scores dus al verdeeld zijn. Dat de ribbons niet visueel op je scherm getoond zijn wil niet zeggen dat je ze niet hebt gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Naast het eventuele verlies van een MVP ribbon of ace squad ribbon en natuurlijk de round completion ribbon en dan ook nog de eventuele round win ribbon heb je niks verloren. Battlelog onthoud alles namelijk in real time. Een van de weinige dingen die DICE echt goed heeft gedaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

OMG DIKKE CHEATER GEREPORT!11!111! Zo. Nu ik uw aandacht heb:

YouTube: Random Rice: BF3 Busted Cheater @ GoTlike.nl server \[1080P]

Vannacht was het echt leuk op de GoTlike.nl server. Loopt hele tijd vol :) Maar na een tijdje hadden we eindelijk een obvious-hacker tepakken. Jammer voor hem was ik net een videotje aan het opnemen en stond hij erop. Hij heeft ook echt de naam Shadow_XXL. Wat lijkt op XXL, want die laatste L is een i. Dat maakt het lastiger om hem te reporten, maar ik ben natuurlijk niet dom. Ik heb hem inmiddels gereport. Check het filmpje en je zult het zien :)

Oh ja en je ziet een stukje van mijn noob-skillz (ingame nickname: Rice_NL) en je krijgt een stukje gezelligheid van de TS mee :) Helaas hoor je mij niet praten, omdat hij mijn eigen mic niet opneemt? Hoe kan ik dat doen? Dan moet ik zeker mijn mic ook laten afspelen terwijl ik zelf praat? Anyway kom ons lekker joinen op de TS en de server. Het is echt super gezellig altijd.

Hierbij trouwens de battlelog van Shadow_xxi: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Shadow_XXI/

[ Voor 19% gewijzigd door DAMAGE op 01-08-2012 03:29 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Die gast heeft bizar slechte stats :P

edit: kansloze filmpjes die je reclame voorschotelen op youtube klik ik altijd weg

[ Voor 53% gewijzigd door evilpin0 op 01-08-2012 08:12 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste assignment die ik moet halen is "destroy 5 enemy airvehicles with AT-launchers". Nu kan ik natuurlijk de Javelin uit de kast trekken en hopen dat er eindelijk een wat SOFLAM's/laserpainters op de juiste wijze worden ingezet. :X

Weet iemand toevallig of je een gedropte MAV kan slopen met een RPG/SMAW en dat die dan ook telt als airvehicle (in de wetenschap dat spawnbeacons/Tug's/mortars ook tellen als vehicles)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-10 09:17
@DAMAGE vraag me toch bij die cheat af wat mensen er mee verwachten. Ik neem aan dat je gebanned wordt maar ik heb het toch ook al eerder gezien. Die gasten gingen echt allebei in ander team en toen de score precies op 500 - 500 stond (1000 tickets TDM) gingen ze weer weg :?.

Wanhopig statpadden ofzo?
evilpin0 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 08:11:
Die gast heeft bizar slechte stats :P
Fimpje niet gezien zeker? Reageer dan niet ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Makkelijk op 01-08-2012 08:28 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 08:15:
De laatste assignment die ik moet halen is "destroy 5 enemy airvehicles with AT-launchers". Nu kan ik natuurlijk de Javelin uit de kast trekken en hopen dat er eindelijk een wat SOFLAM's/laserpainters op de juiste wijze worden ingezet. :X

Weet iemand toevallig of je een gedropte MAV kan slopen met een RPG/SMAW en dat die dan ook telt als airvehicle (in de wetenschap dat spawnbeacons/Tug's/mortars ook tellen als vehicles)?
jonguh! doe gewoon die assignment zoals ie bedoeld is als je hem zo graag wilt halen: met een smaw of rpg op choppers mikken! ok het kan ff duren maar dan heb je toch ook wat? ik vind het in ieder geval super grappig om te doen, net zoals tanks proberen op te blazen met c4. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Point taken...

Ga eens even een leuke Oman server opzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet je hoe makkelijk je heli's uit de lucht schiet met de RPG's ik heb het in 2 potjes gehaald.
eerste potje had ik er 2 en 2e potje had ik er 5 uit de lucht geschoten.
Doe het nog steeds regelmatig.

@Damage
opgenomen met afterburner ?
in TDM kom je vaker hackers tegen dan op andere servers. ze willen gewoon de game verzieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Pykow schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 09:39:
Weet je hoe makkelijk je heli's uit de lucht schiet met de RPG's ik heb het in 2 potjes gehaald.
eerste potje had ik er 2 en 2e potje had ik er 5 uit de lucht geschoten.
Doe het nog steeds regelmatig.

@Damage
opgenomen met afterburner ?
in TDM kom je vaker hackers tegen dan op andere servers. ze willen gewoon de game verzieken.
Makkelijk vind ik het niet maar het is zeker mogelijk, ik had gister ook 1 little bird geraakt met een RPG 8) maar het ligt er wel aan of de bestuurder ervan veel hovert of in volle vaart over je heen raast natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Of dat die zich realiseerd dat die kwetsbaar is voor rpg’s :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

evilpin0 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 08:11:
edit: kansloze filmpjes die je reclame voorschotelen op youtube klik ik altijd weg
+1 hier : Say no to preroll ads d:)b

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 13:20
nero355 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:24:
[...]

+1 hier : Say no to preroll ads d:)b
Das allemaal prima (had niet zo'n add dus vid ook gekeken), maar kijk anders voor de grap naar zn battlereport: http://battlelog.battlefi...how/39531643/1/352243382/
Dan weet je ook al genoeg.

Edit @ Damage: Dat je hem 'caught on tape' hebt wil nog niet zeggen dat EA er nu ook maar iets aan gaat doen :(

[ Voor 13% gewijzigd door Snorro op 01-08-2012 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@ Makkelijk en Pycow:

Opgenomen met Afterburner inderdaad! Lijkt mij inderdaad ook wanhopig statpadden, zeker als ze leaven. Even snel een gunnetje alle unlocks voor halen denk ik LOL

Die gozer heeft gewoon pech gehad. Waarschijnlijk was hij 'even een cheat aan het proberen' en hij is direct gesnapt, duh, maar ook nog op video. Geloof mij maar dat EA hier wel wat aan doet. Een vriend van mij heeft ook een keer die cheats gebruikt. Hij heeft toen opnieuw BF3 moeten aanschaffen.

@ de mensen die zeiken om een stukje reclame: :')

[ Voor 5% gewijzigd door DAMAGE op 01-08-2012 12:26 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 12:58
w00t00w schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 21:02:
[...]
Nog wat zinvols te melden? Zo nee, bedankt voor je bijdrage [afbeelding]
Ik zou je willen adviseren om niet met je scroll van de muis wapens te switchen, maar met de toetsen 1t/m6 of andere hotkeys waardoor je direct bij de wapens/gadgets komt die je wilt hebben.
Dit werkt veel sneller en efficiënter, hopelijk is deze informatie zinvol genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Ik begin na een paar maand ook maar weer eens met battlefield:D! Installatie loopt momenteel. Zijn er nog tweaks wat betreft cfg/fps? Een maand of 3/4 geleden was dat er nog niet echt. Ik speelde toen al op low settings omdat ik performance boven graphics kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
DAMAGE schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 12:20:
@ Makkelijk en Pycow:

Opgenomen met Afterburner inderdaad! Lijkt mij inderdaad ook wanhopig statpadden, zeker als ze leaven. Even snel een gunnetje alle unlocks voor halen denk ik LOL

Die gozer heeft gewoon pech gehad. Waarschijnlijk was hij 'even een cheat aan het proberen' en hij is direct gesnapt, duh, maar ook nog op video. Geloof mij maar dat EA hier wel wat aan doet. Een vriend van mij heeft ook een keer die cheats gebruikt. Hij heeft toen opnieuw BF3 moeten aanschaffen.

@ de mensen die zeiken om een stukje reclame: :')
Zijn 50000 cheaters, voegt niet heel veel toe in deze discussie. Dan nog aan je filmpje reclame toevoegen komt een beter over als pls kijk me filmpje en kijk de reclame zodat ik geld krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

OMG Oh ja daar ga ik vast heel rijk van worden van die paar centen! Manmanman.

Het was gewoon bedoeld als een leuk filmpje om te kijken (Je weet wel, voor de lulz!), en om te laten zien dat cheaters iig wel aangepakt worden op de GoTlike.nl server. We leven hier niet in korea ofzo hoor, dus als jij de reclame en daarmee het filmpje niet wilt zien, dan klik je hem lekker weg. Niemand heeft een pistool tegen je hoofd gezet. Zeiken om een filmpje en/of evt reclame voegt evenmin iets toe aan dit topic. Laat mensen lekker zelf beslissen of ze het wel of niet willen zien. Prima dat je je mening geeft hoor, dat mag, maar ga mij dan ook niet lopen betichten van evt off-topic posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DAMAGE schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:23:

Het was gewoon bedoeld als een leuk filmpje om te kijken (Je weet wel, voor de lulz!), en om te laten zien dat cheaters iig wel aangepakt worden op de GoTlike.nl server. We leven hier niet in korea ofzo hoor, dus als jij de reclame en daarmee het filmpje niet wilt zien, dan klik je hem lekker weg. Niemand heeft een pistool tegen je hoofd gezet. Zeiken om een filmpje en/of evt reclame voegt evenmin iets toe aan dit topic. Laat mensen lekker zelf beslissen of ze het wel of niet willen zien. Prima dat je je mening geeft hoor, dat mag, maar ga mij dan ook niet lopen betichten van evt off-topic posts.
We hebben alleen de ban niet gezien, just saying. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DAMAGE schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:23:

Sorry maar wat is nu het probleem ?
Damage /RICE_NL
maakt een filmpje, hij was namelijk bezig met afterburner gisteren.
dan upload hij de movie naar youtube om mensen te laten zien dat hij een cheater heeft ontdekt op onze GoTlike.nl server (als je dit reclame noemt, dan snap je niet dat Gotlike.nl gewoon de game community van Gathering of tweakers is, die 1,5 maand terug is opgezet, ik noem dit niet echt reclame)

Dus ik snap helemaal niet welke reclame er bedoelt wordt :S
Rice upload gewoon een video en jullie hebben het over reclame
als of hij daar iets aan kan doen dat er reclame in zijn filmpje zit, dat doet youtube zelf
YouTube: TF2 Pykow Battle medic
hier heb ik namelijk ook gewoon reclame inzitten.

[ Voor 16% gewijzigd door Pykow op 01-08-2012 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-08 16:51
Pykow schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:32:
[...]

Sorry maar wat is nu het probleem ?
Damage /RICE_NL
maakt een filmpje, hij was namelijk bezig met afterburner gisteren.
dan upload hij de movie naar youtube om mensen te laten zien dat hij een cheater heeft ontdekt op onze GoTlike.nl server (als je dit reclame noemt, dan snap je niet dat Gotlike.nl gewoon de game community van Gathering of tweakers is, die 1,5 maand terug is opgezet, ik noem dit niet echt reclame)

dus mijn vraag over welke reclame heb je het in godsnaam ?
ik ga er niet vanuit dat je de reclame bedoel in youtube zelf waar je niks aan verdient, dat is gewoon reclame die ze standaard toevoegen volgens mij.

maar hier zo ophef over te maken,snap ik gewoon niet. ruim 90% van de filmpjes op internet hebben deze reclame, omdat volgens mij youtube dit gewoon toevoegd en je kan het zo weg klikken.
Ik mute ze altijd en ga in een andere tab even andere dingen doen of verder lezen in het topique. Is het filmpje ook meteen ingeladen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyberwarmacine schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:34:
[...]

Ik mute ze altijd en ga in een andere tab even andere dingen doen of verder lezen in het topique. Is het filmpje ook meteen ingeladen :Y)
Ja precies, youtube wilt ook geld verdienen toch. je kan er moeilijk over doen, maar je kan het nooit skippen.
dus als je geen reclame wilt hebben , moet je gewoon niet naar youtube gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:01

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

DanielWW2 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:25:
[...]

We hebben alleen de ban niet gezien, just saying. :+
Deze knaap komt toch echt de GoT servers niet meer op hoor, gebanned door Beuker19:

Shadow_XXI perm - hack killerbeuker 2012-08-01 00:17:21

>:)

Ik kreeg trouwens helemaal geen reclame, filmpje begon meteen te spelen?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

QPeter schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 12:43:
[...]

Ik zou je willen adviseren om niet met je scroll van de muis wapens te switchen, maar met de toetsen 1t/m6 of andere hotkeys waardoor je direct bij de wapens/gadgets komt die je wilt hebben.
Dit werkt veel sneller en efficiënter, hopelijk is deze informatie zinvol genoeg.
Thanks, dat klinkt al een stuk bruikbaarder Afbeeldingslocatie: http://forums.studioproducts.com/images/smilies/icon_pidu.gif
Probleem is alleen dat dat - volgens mij - vooral goed werkt wanneer je de WASD-toetsen gebruikt: ik gebruik de cursor-toetsen :$ *runs and hides*

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Jup die gozer is inderdaad gebanned! Wel jammer voor BVK, die heeft de hele avond goed op de server gepast, en net toen hij weg ging kwamen de cheaters op de server. Net of ze het ruiken.

Mensen die zeuren over reclame moeten gewoon eens leuk mee komen spelen bij ons op de TS. We zijn allemaal heel lief en het is altijd hartstikke leuk ;)

@ Hierboven: Waarom speel je met de pijltjes toetsen? Omdat je links bent toevallig? Ken iemand die dit ook deed. Misschien kun je dan beter met het numpad gaan spelen, dan heb je ook nog wat knoppen er omheen zitten die makkelijk te bereiken zijn.

[edit]

LOL ik heb nog even een trololol comment geplaatst bij het battlereport :D

[ Voor 32% gewijzigd door DAMAGE op 01-08-2012 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
w00t00w schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:56:
[...]

Thanks, dat klinkt al een stuk bruikbaarder [afbeelding]
Probleem is alleen dat dat - volgens mij - vooral goed werkt wanneer je de WASD-toetsen gebruikt: ik gebruik de cursor-toetsen :$ *runs and hides*
Als je het zo instelt als wat ik laatst zie (muis 4 wapen 1 en muis 5 voor wapen 2, dan heb je geen scrollwheel nodig voor de eerste twee.
De vraag is alleen hoe jij springt en draait in de lucht (het zo gehete strafen) dit deed je vroeger vooral in Quake en nu in Team fortress 2.
mijn keybinds voor quake waren heel anders.

RDFG waren mijn WASD toetsen toen en alle toetsen eromheen waren de wapenslots van 1 tot en met 8
zou het nu niet meer kunnen, net zo goed dat ik ook niet meer met de cursor toetsen overweg kan haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Pykow schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 14:14:
[...]

Als je het zo instelt als wat ik laatst zie (muis 4 wapen 1 en muis 5 voor wapen 2, dan heb je geen scrollwheel nodig voor de eerste twee.
De vraag is alleen hoe jij springt en draait in de lucht (het zo gehete strafen) dit deed je vroeger vooral in Quake en nu in Team fortress 2.
mijn keybinds voor quake waren heel anders.

RDFG waren mijn WASD toetsen toen en alle toetsen eromheen waren de wapenslots van 1 tot en met 8
zou het nu niet meer kunnen, net zo goed dat ik ook niet meer met de cursor toetsen overweg kan haha.
Ik heb nu - even uit mijn hoofd - de cursortoetsen voor voor- en achteruit en strafen naar links/rechts, Enter voor instappen voertuigen plus armen MComs, RightControl voor prone, RightShift voor sprint/steady scope, RightAlt voor granaten, space (plus muis duimknop 1) voor springen, 1 t/m 6 quickselect (default) - vast nog wel wat vergeten. Draaien in de lucht doe ik gewoon met de muis: springen plus kijkrichting veranderen = richting veranderen.

Vreemde keybindings kan ik me zo voorstellen, maar met deze basis speel ik al shooters sinds Wolfenstein 3D, en op zich gaat het prima (ben absoluut geen pro, maar hoef me denk ik ook niet te schamen voor m'n stats). Het is alleen dat ik soms vingers tekort kom of in de haast de verkeerde toets aansla, en dan eigenlijk voornamelijk in CQ. En dat is lang zo erg nog niet als dat brakke wieltje op mijn muis, die me regelmatig mijn kop kost.
Ik zie zeker dat de WASD-layout voordelen heeft (veel meer keys direct in de buurt van de movement-keys), maar het zal wel verschrikkelijk wennen worden, vrees ik - de creature of habit in mij trekt in ieder geval al bleek weg :D

Is het mogelijk om meerdere binding-profiles aan te maken, zodat, mocht ik een andere key-layout gaan proberen, tussen het ge-experimenteer (lees: epic failure) af en toe even snel naar mijn oude vertrouwde layout kan switchen om de smeulende restanten van mijn e-zelfvertrouwen weer wat op te krikken?

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik zou het gewoon proberen man, het is even wennen maar geef het even de tijd en de kans. Daarna zul je nooit weer anders willen :) Met quake 2 speelde ik trouwens ook nog met de pijltjes toetsen, omdat mijn keybindings toen gewoon zo stonden. De toetsen in de buurt van WSAD waren allemaal timers voor de Quad, enzo. Vanaf de oude Counter Strike ben ik dit gaan veranderen.

[ Voor 3% gewijzigd door DAMAGE op 01-08-2012 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawker
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-06 19:15
Gisteren heb ik Battlefield na een minuut of 10 maar uitgezet. Rush Gulf of Oman 64 man, waarbij zeker 20 man per team als recon speelde en niet van hun zuignap afkwamen, walgelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hawker schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:30:
Gisteren heb ik Battlefield na een minuut of 10 maar uitgezet. Rush Gulf of Oman 64 man, waarbij zeker 20 man per team als recon speelde en niet van hun zuignap afkwamen, walgelijk...
Er bestaan toch nog andere servers? Non-issue.. als ik zie dat mijn team geen klop uitvoert, teamswitch ik of ik verander van server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:37:
[...]

Er bestaan toch nog andere servers? Non-issue.. als ik zie dat mijn team geen klop uitvoert, teamswitch ik of ik verander van server.
Of val ze lastig met constant irritante geluiden of het knipperen van je tac-light. Kan me altijd wel vermaken op die manier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyberwarmacine schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:42:
[...]

Of val ze lastig met constant irritante geluiden of het knipperen van je tac-light. Kan me altijd wel vermaken op die manier :+
Slecht vel precies, gij... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:34

Compizfox

Bait for wenchmarks

Pykow schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:37:
[...]

Ja precies, youtube wilt ook geld verdienen toch. je kan er moeilijk over doen, maar je kan het nooit skippen.
dus als je geen reclame wilt hebben , moet je gewoon niet naar youtube gaan
Ik denk niet dat ik het er hier over mag hebben, maar met Adblock Plus zie ik ze helemaal niet meer :P
Heb zelfs helemaal niet 'meegemaakt' dat ze er kwamen totdat ik ze ineens zag toen ik op school e.d. naar YouTube ging.

Oh, en je kunt trouwens gewoon instellen op welke sites je het wilt gebruiken hoor, dus je kunt het gewoon uitzetten op Tweakers bijvoorbeeld ;)
w00t00w schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:56:
[...]

Thanks, dat klinkt al een stuk bruikbaarder [afbeelding]
Lol, dat is toch geen fijne houding? Ik zou imho maar eens wennen aan WASD dan :P

Hoe gooi je dan nades, en ga je crouch en prone en zo dan? Of heb je dat allemaal gemapped naar andere toetsen rondom de pijltjestoetsen?
Cyberwarmacine schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:42:
[...]

Ik ga altijd voor ze staan springen, dat is voor snipers veel irritanter omdat ze dan niets meer kunnen zien (en ook niet raken, uiteraard)

[ Voor 13% gewijzigd door Compizfox op 01-08-2012 16:19 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Compizfox schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 16:15:
Lol, dat is toch geen fijne houding? Ik zou imho maar eens wennen aan WASD dan :P

Hoe gooi je dan nades, en ga je crouch en prone en zo dan? Of heb je dat allemaal gemapped naar andere toetsen rondom de pijltjestoetsen?
Yup, heb een hele zooi toetsen rondom de cursor-keys gemapped (o.a. R-Shift [sprint/steady scope], R-Alt [grenade], R-Ctrl [prone], Enter [enter/exit vehicle, arm MCom], Space [jump]). Ik kan er eigenlijk prima mee uit de voeten, maar in vooral in Close Quarters kom ik nog wel eens handen tekort, maar ook in de Vanilla en B2K maps wel eens als het even heel erg hektisch wordt. Bovendien krijgen shooters steeds meer functies - de basis van mijn binding-layout stamt nog uit de periode Unreal Tournament '99 (en deels zelfs Wolfenstein 3D), en toen had je niet veel meer dan lopen, springen en je blaffer af laten gaan :+

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Morgen om 22:00 uur een live stream van Armored kill

http://battlelog.battlefi...view/2832654784609792799/

Hopelijk nieuwe gameplay. Vorige keer hadden ze echter een opgenomen gameplay footage van een paar minuten die continu werd herhaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 17:31:
[...]

Youtube staat er vol van ;)

Nee dit is geen troll post maar een serieuze post.
ik heb het zelf ook geleerd via youtube, ik kan in het begin de heli niet eens in de lucht houden en ben toen op een unranked lege server mijn heli gestegen, links rechts en landen. dit heb ik 20 minuten gedaan en toen ben ik rondjes gaan vliegen en beetje bij beetje leer je vliegen en nu heb ik volledige controlle over de Heli.

Jet is een ander verhaal, het vliegen is geen probleem. maar Dogfights zijn voor mij lastig, ik kan het nu al iets beter, (SPATIE is bij mij omhoog en L-CTRL is naar beneden (ipv de pijljes toetsen) hierdoor kan ik nu met een jet "mee vliegen", maar nog steeds niet neer halen, ik ben zo'n gast die er gewoon uitspringt als er een jet achter me aan zit. beter een jet aan iemand geven die er wel iets mee kan dan dat ik er rondje mee blijf vliegen.
Oh ik vat het ook niet op als troll post :)
Ik heb al wel wat zitten kijken naar youtube filmpjes maar het is gewoon trial and error.
gisteren een lege unranked server uitgezocht en veel gevlogen met de heli en de jets, overgens ook me joystick ingesteld (dat overgens de Thrustmaster T-Flight Hotas X) is geworden.
Ding reageert goed en heb er nog geen klachten over, voldoende knoppen op de stick het gashendel.

Vanavond ga ik samen met een vriend oefenen op een unranked server om vliegtuigen neer te halen en tanks kapot te maken. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgen kunnen we gameplay en/of meer info over Armored Kill verwachten!

http://www.ea.com/1/summer-showcase

Reeds gepost door Rickyy :P

[ Voor 18% gewijzigd door Asgaro op 01-08-2012 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nice dat wil ik wel zien opzich. Met z'n allen even op de TS verzamelen tegen die tijd? Ben nu nog aan het werk, maar zal straks eens uitzoeken hoelaat die broadcast onze tijd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 17:21:

Leef jij ook nog? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe! Ja, lang geleden he. Gewoon wat veel beziggehouden met andere games de laatste tijd door die Steam Summer Sale enzo :9~
Ik post niet echt veel meer in dit topic maar soms volg ik wel nog de discussies. Als de Armored Kill DLC wat dichterbij komt, zal ik wat meer beginnen posten terug oOo oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Asgaro schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 17:21:

Reeds gepost door Rickyy :P
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

I dacht, nog eens die leuke co-op missie doen met chopper. Het eerste dat die mongol doet is omhoog vliegen en tegen de berg gaan :F Okee, we switchen van positie en ik ben piloot. Wat doet die kerel, HELEMAAL NIKS! Ik mocht al die infantry lekker zelf gaan neerhalen met mijn raketjes. Uiteindelijk is die mongol gedisconnect :F

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Dat is gewoon iemand die het spel nog niet begrijpt. Misschien had hij het spel net...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

DAMAGE schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 18:00:
Dat is gewoon iemand die het spel nog niet begrijpt. Misschien had hij het spel net...
Heb net de hele tijd geprobeerd de missie te doen. Elke keer is het een mongol die zomaar wat in het rond schiet (je ziet zo'n vierkantje dat gewoon wat spastisch doet), een mongol die disconnect, of een mongol die out of combat area vliegt :F LAAT OOK AL MAAR :(

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Laatst online: 07-06 14:17
Eerst en vooral, ik ga zeker kijken naar de live stream! Ik hoop dat we dit keer wat nieuwe gameplay krijgen te zien van die snow-map.

Verder wil ik nog even vragen: nog meer mensen die last hebben dat Origin soms opnieuw naar je login gegevens vraagt na het opstarten van de pc (start automatisch)? Ik sluit 's avonds mijn pc af. Als ik deze dan de volgende dag weer opstart gebeurt het soms dat ik mijn login gegevens opnieuw moet invullen. Ook het vinkje bij onthouden is dan plots weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blomr
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-12-2022
Ik ben op zoek naar de nieuwste patch voor bf3, maar kan nergens iets vinden om hem te downloaden. Weet iemand hoe ik er aan kan komen, of gebeurt dit automatisch via Origin?

----

Nevermind, heb t al gevonden :p

[ Voor 10% gewijzigd door Blomr op 01-08-2012 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarJ16
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-02-2024
Qlii256 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 18:33:
Eerst en vooral, ik ga zeker kijken naar de live stream! Ik hoop dat we dit keer wat nieuwe gameplay krijgen te zien van die snow-map.

Verder wil ik nog even vragen: nog meer mensen die last hebben dat Origin soms opnieuw naar je login gegevens vraagt na het opstarten van de pc (start automatisch)? Ik sluit 's avonds mijn pc af. Als ik deze dan de volgende dag weer opstart gebeurt het soms dat ik mijn login gegevens opnieuw moet invullen. Ook het vinkje bij onthouden is dan plots weg.
Heb hier ook last van :( Ik heb soms wel wanneer ik niks aanraak en gewoon even rustig wacht dat die dat wel weer inlogt. Is helaas niet altijd, dus echt een oplossing weet ik nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
Mavamaarten schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 18:11:
[...]

Heb net de hele tijd geprobeerd de missie te doen. Elke keer is het een mongol die zomaar wat in het rond schiet (je ziet zo'n vierkantje dat gewoon wat spastisch doet), een mongol die disconnect, of een mongol die out of combat area vliegt :F LAAT OOK AL MAAR :(
Volgens mij is hebben ze deze game gratis uitgedeeld onder randdebielen en gehandicapten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smoothz schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 19:19:
[...]

Volgens mij is hebben ze deze game gratis uitgedeeld onder randdebielen en gehandicapten.
Dus omdat je gehandicapt bent kan je geen BF3 spelen. Dus iemand zonder benen kan geen BF3 spelen? Iemand die vanaf zijn middel verlamd is kan geen BF3 spelen?

Wat zijn we weer lekker tolerant en wat denken we weer goed na voordat we ondoordachte rotzooi op het internet gooien die tegen schofterigheid aanzitten...

Nieuwe Only in BF3 campagne, de hoofdprijs, een $10.000 kostende PC met AMD hardware en een hoop Razer spul. 8)7
Volgens mij moeten ze bij DICE leren inkopen bij webwinkels. :+

http://www.battlefield.co...d3/1/only-in-battlefield3

[ Voor 19% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-08-2012 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smoothz schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 19:19:
[...]

Het is vandaag echt niet normaal wat een niveau . 3 potjes gespeeld op 2 servers.
geen enkele squad die samenwerkt, allemaal recon gastjes. of ze zijn bezig met de assignments of het zijn echt mongolen die er niks van snappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

het lichamelijke of geestelijke gehandicapte was niet gespecificeerd in zijn post :P

mensen dit al gezien?
http://battlelog.battlefi...view/2832654784614829855/

edit: daniel niet je post editen terwijl ik die van mij typ pls :>

[ Voor 17% gewijzigd door superwashandje op 01-08-2012 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superwashandje schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 19:41:
Muhahahaha. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-10 15:12
One (1) Personal Computer comprised of ASUS Sabertooth 990FX motherboard, AMD FX 8150 CPU, 8GB Kingston DDR3 RAM, Dual Sapphire Radeon HD 7970 in CrossFire, Silverstone Strider 1000W Modular Power Supply, 128GB Crucial M4 SSD, 1TB Western Digital HDD

One (1) Battlefield 3™ Razer Imperator

One (1) Battlefield 3™ Razer Scarab

One (1) Battlefield 3™ Razer BlackShark

One (1) Battlefield 3™ Razer BlackWidow Ultimate

One (1) Battlefield 3™ Razer Messenger Bag

The approximate retail value (ARV) of each Prize Package is $10,000.

Show us what is only possible in Battlefield 3. Show us your Battlefield Moment.

Willen ze nou zeggen dat die PC 10.000 dollar kost?? :o

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 19:55:
One (1) Personal Computer comprised of ASUS Sabertooth 990FX motherboard, AMD FX 8150 CPU, 8GB Kingston DDR3 RAM, Dual Sapphire Radeon HD 7970 in CrossFire, Silverstone Strider 1000W Modular Power Supply, 128GB Crucial M4 SSD, 1TB Western Digital HDD

Show us what is only possible in Battlefield 3. Show us your Battlefield Moment.

Gebrek aan Tweakers.net Pricewatch zullen we maar zeggen. :Y)
Als ik dit zou winnen wat toch nooit gebeurd dan hou ik de GPU's, de HDD en de SSD en verpatst ik de rest. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-10 15:12
DanielWW2 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 19:58:
[...]

Gebrek aan Tweakers.net Pricewatch zullen we maar zeggen. :Y)
Als ik dit zou winnen wat toch nooit gebeurd dan hou ik de GPU's, de HDD en de SSD en verpatst ik de rest. ;)
Ik zou die PC op een niet nader te noemen online verkoopsite zetten met die pagina van de officiële battlefield site erbij.
Dan ff wachten totdat een of andere gek dat ding koopt voor 10.000 euro (want ja, 10.000 dollar is hier natuurlijk 10.000 euro :+ ) en dan stel ik een mooi systeempje samen en houd ik ook nog wat geld over!

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 20:07:
[...]

Ik zou die PC op een niet nader te noemen online verkoopsite zetten met die pagina van de officiële battlefield site erbij.
Dan ff wachten totdat een of andere gek dat ding koopt voor 10.000 euro (want ja, 10.000 dollar is hier natuurlijk 10.000 euro :+ ) en dan stel ik een mooi systeempje samen en houd ik ook nog wat geld over!
Ik pik jou plan even. :+
Ik bied hem alleen wel voor €9000 aan, tweede hands enzo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 19:55:

Laten we eens gaan rekenen ;)

PC zeg 2000euro met bouwen in installeren erbij in een te dure shop met een winst erover heen.

One (1) Battlefield 3™ Razer Imperator 69.99 euro

One (1) Battlefield 3™ Razer Scarab 39.99 euro

One (1) Battlefield 3™ Razer BlackShark 129.99 euro

One (1) Battlefield 3™ Razer BlackWidow Ultimate 139.99 euro

One (1) Battlefield 3™ Razer Messenger Bag 79.99 euro

Alle razer spullen komt op totaal 459.95

2459.95 euro
als het AUD valuta is praat je over 8562.57 euro dan moeten er meer winnaars zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:04

Metian

Snert is vies

"Three (3) Winners will each receive"

Dus dat zijn drie mensen die een PC winnen + de Razer goodies. Je komt uit eindelijk (met jou berekening en huidige wisselkoers naar USD, uit op z'n 9000 dollar).

Kan me haast niet voorstellen dat ze 10.000 dollar per winnaar uitgeven.. PC zou dan iets van 9000 euro alleen kosten.. no way

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Die schijf van Western Digital zit er een goudenplatter in. Daarom is die pc 10k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DAMAGE schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 20:25:
Die schijf van Western Digital zit er een goudenplatter in. Daarom is die pc 10k.
Nee zelfs dan haal je het denk ik nog niet. De kast is dus ook van goud. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ok hoe moet je het anders rekenen ?
totaal rand apparatuur 459.95 x 3 = 1379.85
10000 - 1379.85 = 8620.15 blijft er dan nog over
8620.15 / 3 winnaars = 2873.38333..... per pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij roepen ze maar wat bij DICE om het goede gevoel van het "PC master race" te versterken en de "console peasants" te intimideren. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoothz
  • Laatst online: 28-08-2022
superwashandje schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 19:41:
het lichamelijke of geestelijke gehandicapte was niet gespecificeerd in zijn post :P

mensen dit al gezien?
http://battlelog.battlefi...view/2832654784614829855/

Ik bedoelde geestelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar moet je dus ook mee oppassen.
Autisme, ADHD, ADD etc zijn ook geestelijke handicappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
  • Laatst online: 19-09 19:06
ff mooi rondje gehad met de G3A3, sexy beast

http://battlelog.battlefi...how/39598918/1/589837374/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahaha, must watch!
Blijkbaar zit de achtergrond (dat rookachtig gedoe) voor End Match en bij het customization window, letterlijk ónder de map :D
En als je er met een heli naartoe vliegt, kan je bij het customization window die heli (met mensen erin) zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

hmmmmm, ik snap die game echt niet. Ga ik net echt fucking goed, word mvp, me squad word ace squad en volgens dice gaat met skill level met 34 naar beneden...: https://battlelog.battlef...how/39608379/1/352205202/

then again, ik soms ook potjes waar ik 6-12 sta met weinig objectives en andere meuk en dan krijg je er 50 bij :S

Waarom halen ze het er niet gewoon uit :)

Oh en deze, de rond ervoor:

https://battlelog.battlef...how/39605682/1/352205202/ Cookchalara zit heel de tijd in een hoekje tot hij word neer geschoten en dan vind hij een ander hoekje, vind zich zelf blijkbaar erg goed, maar ja, wij zijn aan het winnen omdat ons team wel voor de objectives gaat. En 10sec voor het einde switched meneer van team. Jammer voor hem telt het nog steeds als een loss }) Sommige mensen snap ik echt niet :)

[ Voor 36% gewijzigd door ye-roon op 01-08-2012 22:48 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Waar ik nu al een tijdje mee worstel en maar niet opgelost krijg is dat ik tijdens het gamen.. af en toe mijn full schreen naar windowed schiet, en daarna weer terug knalt naar full screen. Dit hele gebeuren duurt ongeveer 2 a 3 seconden.. en is uiterst irritant. Ik heb mijn ati drivers helemaal up to date. Ik denk dat er ergens een programma op de achtergrond om aandacht vraag, maar hoe kom ik daar achter?

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Laatst online: 15:45
Servers Battlefield eruit? Opeens uit server en daarna kon ik niet meer op battlelog komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnyR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-04 09:56
Fleximex schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 00:05:
Servers Battlefield eruit? Opeens uit server en daarna kon ik niet meer op battlelog komen.
bij mij wel
1 punt left en dan opeens something went wrong..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Laatst online: 15:45
Fifa 12 kan ik ook niet inloggen op de EA servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier ook problemen, hebben we net lan opgezet, eindelijk voor elkaar gekregen dat je met zen allen kunt spelen en dan zijn de servers down FFS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yep, algehele crash van battlelog lijkt het, alle servers waren ook in 1 keer leeg.
Disconnected van EA online was iedereen opeeen en servers restarten massaal, heel vaag.

Edit: btw, kom even meeknokken op AHG metro 24/7 rush :)

[ Voor 7% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 02-08-2012 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EA games, ruining everything.
Zal wel origin onderhoud worden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Had net hetzelfde. Uiteraard tijdens het enige potje vandaag dat echt lekker ging |:(

Vraagje: ik zoek een Youtube-filmpje van een dude die met een LMG Rambo uithangt, voortdurend Duke Nukem-achtige oneliners uitkraamt, met een maf 8-bit riedeltje op de achtergrond (powning them noobs, ofzo?). Is hier volgens mij al eens eerder gepost.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:33
Op welke servers spelen jullie vaak?
Als iemand me wilt toevoegen mijn nick is Wcborstel1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!
geldermalsen schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 09:49:
Op welke servers spelen jullie vaak?
Als iemand me wilt toevoegen mijn nick is Wcborstel1987
Gotlike.nl server natuurlijk en anders gewoon random servers.
ik voeg geen mensen toe die niet op teamspeak komen
w00t00w schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 00:35:
[...]

Had net hetzelfde. Uiteraard tijdens het enige potje vandaag dat echt lekker ging |:(

Vraagje: ik zoek een Youtube-filmpje van een dude die met een LMG Rambo uithangt, voortdurend Duke Nukem-achtige oneliners uitkraamt, met een maf 8-bit riedeltje op de achtergrond (powning them noobs, ofzo?). Is hier volgens mij al eens eerder gepost.
je weet dat youtube ook een zoek functie heeft he ?
YouTube: Duke Nukem Plays Battlefield 3

[ Voor 21% gewijzigd door Pykow op 02-08-2012 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
DanielWW2 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 21:03:
[...]

Daar moet je dus ook mee oppassen.
Autisme, ADHD, ADD etc zijn ook geestelijke handicappen.
Zit je mij nou dubbel geestelijk gehandicapt te noemen :o :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Pykow schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 09:50:
[...]

Gotlike.nl server natuurlijk en anders gewoon random servers.
ik voeg geen mensen toe die niet op teamspeak komen

[...]

je weet dat youtube ook een zoek functie heeft he ?
YouTube: Duke Nukem Plays Battlefield 3
Really? Ik dacht dat je de startpagina van Youtube net zo lang moest refreshen totdat de gewenste video langskwam. Als ik dat nou eerder had geweten -O-

Ik kan hem op het werk niet bekijken, dus ik weet vanavond pas of het de juiste is (betwijfel het enigszins, want in de comments wordt gezegd dat het Davamand Peak is, en volgens mij speelt de video die ik zoek in Metro). Maar either way, bedankt! :)

---

Pagina: 1 ... 67 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.