Ik spot alles wat ik zie, een tic die ik sinds de eerste Battlefield niet heb losgelaten. Ik ram ook altijd op Q voordat ik ga schieten, wat ik mezelf maar niet afgeleerd krijg. Ik heb hierdoor ook meer kill assists dan kills.Istrilyin schreef op maandag 30 juli 2012 @ 12:28:
Spotten is gratis he... Betekent dat dat in goede teams iedereen (dus ook piloten) eigenlijk continue alle kanten op loopt te spotten om af en toe een poppetje of voertuig te "ontdekken"?
De efficiëntie lijkt af te hangen van jouw bewegingssnelheid, die van de tegenstander, de afstand en de eventuele camouflage. Een stilstaande AA-LAV met thermal camo is vanuit een jet haast niet te spotten, behalve als het middelpunt van je crosshair op het voertuig staat op < 150 meter. Daarboven wordt het lastig.
Als je te vaak mis spot, kun je een tijdje niet spotten, dus constant op Q drukken bij iedere beweging is niet aan te raden.
Kom eens op TeamSpeak.Hoe zit dat met headset praten? Ik heb m'n microfoon nog nooit aangesloten... Wat moet ik zeggen? "Hi I'm Istrilyin, um... what target shall we go to today" of zo? Ik hoor ook nooit iemand praten. Hoe zit dat?
De tweede missile schieten als de flare-rook weg is zorgt voor een disable, als 'ie raak is. ECM is krachtiger en duurt langer, waardoor je als jet of heli verder weg bent voor je weer gelockt wordt.Is een piloot met flare optie in feite immuun voor missiles? Ik bedoel je krijgt altijd het geluidje "raket onderweg", en flares lijken 100% van de tijd te werken. Ook voor een tweede missile vlak na de flares geschoten. En zo lang heb je iemand ook weer niet gelocked. Of mis ik iets?
Probeer het zelf eens.Recons kunnen een lasertje ergens plaatsen
Je kunt met de SOFLAM of vanuit de CITV tower in een tank één voertuig tegelijk locken, zolang er maar een vrije line of sight is. Een SOFLAM kun je neerzetten in de hoop dat er voertuigen voorbij rijden (en de plekken waar dit goed kan leer je al spelende), maar meestal (en zeker in het geval van de CITV) moet je 't ding actief bedienen.het gepainte voertuig trekt vervolgens guided shells en/of andere missiles aan? Heeft thermo camo zin hiertegen?
Mensen met guided shells of Javelins kunnen deze gelockte voertuigen zien, ongeacht de afstand, en als ze binnen bereik zijn kunnen zij ook locken (wat sneller gaat dan zonder laser-lock) en schieten.
[ Voor 15% gewijzigd door CodeCaster op 30-07-2012 13:04 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...