Hij kaart terecht een probleem aan, waarop jouw reactie is "dan ga je toch ergens anders kijken". Wat een
dooddoener. Die "regels" zijn vaak arbitrair (lees: een admin die zich belaagd voelt gaat de al dan niet bestaande regels willekeurig toepassen), en iemand killen omdat hij zou campen in een tank?

Als 'ie echt campt, heb je aan twee engineers en/of een support genoeg om hem op te ruimen.
Een leeg voertuig op zijn spawn is natuurlijk gewoon van iedereen; first come, first serve. Natuurlijk kun je denken dat jij, jouw squad of jullie tweeën onmisbaar zijn voor de match, maar dat is dan het probleem van degene die de chopper "afpakt". Er is wel degelijk een verschil tussen een vers gespawnd voertuig pakken en een voertuig afpakken dat jij staat te repareren.
Dat doe ik ook vaak als 'ie gejat wordt ("Can I have tank back plz, was repairing"), en dan laten ze 'm vaak wel staan ja. Zo niet, dan kan ik alvast terug naar de spawn lopen, want dan parkeren ze 'm toch snel op een mijn, of rijden vol de bebouwde kom in waar ze getrakteerd worden op vijf RPG's uit alle richtingen.
Ik moet altijd al helemaal lachen om van die tankdieven die geen smoke gebruiken. Volgens mij heeft iedereen dat tegenwoordig standaard, maar als dan zo'n level < 35 je tank afpakt en binnen vijf meter twee javelins op z'n dak krijgt ..

Bij Battlefield '42, Desert Storm, óf Battlefield 2 kon je F1 spammen, zodat degene die reed een popupje te zien kreeg dat er iemand anders wilde rijden, dan kon je wisselen. Het kan ook dat dit een andere mod was die ik destijds speelde. Dat systeem werkte wel aardig.