Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
LOL, eindelijk weer eens een dikke killing spree, schiet een chopper uit de lucht met m'n tank... BAM DESKTOP.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VOm7FF3Z3I9r0LE6cYP14LwI/full.jpg

http://battlelog.battlefi...how/39206845/1/242008416/

[ Voor 17% gewijzigd door unfor op 28-07-2012 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 17:06:
LOL, eindelijk weer eens een dikke killing spree, schiet een chopper uit de lucht met m'n tank... BAM DESKTOP.

[afbeelding]

Chopper pilot, he madz, he madz. :+
Het heeft ook een voordeel, kan je niet nog een keer onterecht gebanned worden van die server. ;)

Ik heb ook nog een leuke over afstanden in BF3. Is wel handig om het een beetje in te kunnen schatten hoe ver iets nou precies is. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-07-2012 17:34 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 16:43:
Dafuq just happened. Kreeg mijn team via de chat toch van de heuvels af (de meeste dan) en op de MCOMS.
Resultaat, een monsterscore voor mij. 60.000 punten, 40% accuracy met voornamelijk de AUG, 97 kills en natuurlijk de win. :D

http://battlelog.battlefi...how/39204186/1/184991456/

Moest meteen hier aan denken terwijl ik 2124 nooit gespeeld heb. :+
[video]
Battlefield 2124 heb ik iets meer gespeeld van BF2, ze hadden een leuke game mode, waarbij je hun schip moet vernietigen door naar binnen te gaan. dus er na toe vliegen en naar binnen, ondertussen moet je ook de vlaggen cappen om het schild eromheen uit te kunnen schakelen. ik mis die mode best wel.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Pykow schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 17:34:
[...]

Battlefield 2124 heb ik iets meer gespeeld van BF2, ze hadden een leuke game mode, waarbij je hun schip moet vernietigen door naar binnen te gaan. dus er na toe vliegen en naar binnen, ondertussen moet je ook de vlaggen cappen om het schild eromheen uit te kunnen schakelen. ik mis die mode best wel.
titan mode was inderdaad zeer leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ben bekent met Titan ja. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• summetje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:01
[...]

Heerlijk vermaakt met titan mode.
ook mooi dat er een tutorial bij zat :)
YouTube: Battlefield 2142 - Titan Tutorial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Nu net zoiets vreemds meegemaakt in Kharg Island... :?

Ik zit in de SU 35 Flanker en wordt terwijl ik vanaf de Russian base naar A vlieg van links geraakt door de MAA terwijl ik echt vlak langs de kust vlieg. Ik ga neer, en ja hoor mijn vermoeden was goed: want ik zie in de korte killcam periode dat daar een speler genaamd HASSELTJ staat en die staat daar met de MAA (LAV25) vrolijk in zee (!!!) te schieten, dus zeg maar ruwweg tussen E en die olietanker. Precies op dat moment was de match ook voorbij dus ik kon niks meer in de console tikken of kijken of hij daar langer ging blijven staan.
Kent iemand dit verschijnsel???

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l0n3w012ph schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 19:13:
Nu net zoiets vreemds meegemaakt in Kharg Island... :?

Ik zit in de SU 35 Flanker en wordt terwijl ik vanaf de Russian base naar A vlieg van links geraakt door de MAA terwijl ik echt vlak langs de kust vlieg. Ik ga neer, en ja hoor mijn vermoeden was goed: want ik zie in de korte killcam periode dat daar een speler genaamd HASSELTJ staat en die staat daar met de MAA (LAV25) vrolijk in zee (!!!) te schieten, dus zeg maar ruwweg tussen E en die olietanker. Precies op dat moment was de match ook voorbij dus ik kon niks meer in de console tikken of kijken of hij daar langer ging blijven staan.
Kent iemand dit verschijnsel???
De LAV-AD kan gewoon varen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-10 13:44

Metro2002

Memento mori

[afbeelding]

Ach ik had vandaag ook zoiets, was lekker bezig, stond 2e en was aan het sproeien met een M249B en ineens kick: ik had een kill met een granaat gemaakt en daardoor gekickt. 8)7 ik gooide niet eens een granaat. VOlgens mij had ik gewoon een admin gekild ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

DanielWW2 schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 16:43:
Dafuq just happened. Kreeg mijn team via de chat toch van de heuvels af (de meeste dan) en op de MCOMS.
Resultaat, een monsterscore voor mij. 60.000 punten, 40% accuracy met voornamelijk de AUG, 97 kills en natuurlijk de win. :D

http://battlelog.battlefi...how/39204186/1/184991456/

Moest meteen hier aan denken terwijl ik 2124 nooit gespeeld heb. :+
[video]
Dat lijkt wel een remix van de Gulf of Oman themesong geloof ik... zat in BF2 in ieder geval :)
l0n3w012ph schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 10:06:
Sinds een paar dagen toch ontdekt waarom ik mijn snelheid in jets niet zo goed constant kan houden als anderen. Ik gebruik de Logitech extreme 3D pro joystick en dat werkt prima maar het probleem zit hem in dat gas hendeltje. Die reageert gewoon lang niet zo goed als W en S op een toetsenbord. Als je de gas handle naar voren duwt geef je wel gas maar naar achteren duwen duurt het veel te lang voor je afremt en je blijft afremmen. Naar voren en naar achteren duwen en dat snel achter elkaar gaat redelijk maar nooit goed genoeg.
Tup van flip : Gewoon je gashendel naar achteren rammen en speed controleren met afterburner :)
evilpin0 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 12:05:
Ik kwam iemand tegen die met AMD eyefinity speelt dat ziet er dus zo uit:

http://img607.imageshack....2/bf32012070320561563.jpg
http://img225.imageshack.us/img225/1897/46774771.jpg
http://img99.imageshack.u...5/bf32012070320545766.jpg

Dan ga ineens informeren hoeveel je auto nog waard….the fuck wat zou ik dat graag willen hebben
Zoiets kan je relatief goedkoop bouwen met wat Dell 2211/2311 schermpjes :)
De vervorming is helemaal niet storend als je aan het gamen bent. Op screenshots is het altijd minder en kan je met de FOV bijstellen denk ik. Moet ik nog wat mee gaan spelen eerlijk gezegd. Altijd tot nu toe op 75 gelaten gewoon en zou wel wat lager kunnen vanwege vijanden op afstand en zo...
Dat weten heel veel mensen niet inderdaad : Zoo leuk >:)
superwashandje schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 11:45:
echt bunnyhoppen kan niet eens in BF3 dus dat is echt gezeik als ze het daarop gaan gooien.
De discussies die ik hierover weleens gehad heb ik BF2 en nu nog steeds soms in BF3 ... ohh the horror :F
Allemaal volk dat nooit Quake III en soorgelijken heeft gespeeld :')

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

wtf ik zeg 1 keer noob tegen iemand omdat hij c4 op de mcom plaatste en ik krijg direct een ban :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hardcoresmurf schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 20:55:
wtf ik zeg 1 keer noob tegen iemand omdat hij c4 op de mcom plaatste en ik krijg direct een ban :/
Klinkt als een plug in. Ik kan me die nog wel herinneren op de GoT servers, was altijd zo leuk als iemand ragede. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-10 12:04

Metian

Snert is vies

nero355 schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 20:54:
[...]

Dat lijkt wel een remix van de Gulf of Oman themesong geloof ik... zat in BF2 in ieder geval :)
YouTube: Battlefield 2 - MEC Theme (music)
De top comments ook, zo herkenbaar :9
blijft toch de beste _/-\o_

Maar goed, Battlefield theme is eigenlijk onmisbaar, komt allemaal overeen met elkaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Metian op 28-07-2012 21:15 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net echt een monumentale game. Echt het hele vijandelijke team was aan het javelin spammen. Echt hilarisch was het omdat je nauwelijks werd geraakt dankzij IR smoke. Maakt het voertuig whoren wel zo makkelijk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 16:18

[afbeelding]

Had die tank die ons klopte op Seine gister nou maar gepakt lol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:36
Wie weet van welke film dit is krijgt een koekje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:54

superwashandje

grofheid alom

gokje zonder dag ik hem gekeken heb? one flew over the cuckoo's nest? :+

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Haha, fout! Kijk hem dan toch maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

ok later dan maar :P

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

vinom schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 23:26:
[video]
kickass?

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=X0mN1FHmuAs]

laat het koekje maar komen :P

[ Voor 15% gewijzigd door hardcoresmurf op 28-07-2012 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

DanielWW2 schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 19:33:
[...]

De LAV-AD kan gewoon varen. ;)
Nou, na het intikken van "LAV glitch Kharg Island" op YT kijk ik echt nergens meer van op, ze vliegen zelfs met dat ding dus dan zal varen ook wel kunnen... :X

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l0n3w012ph schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 23:54:
[...]

Nou, na het intikken van "LAV glitch Kharg Island" op YT kijk ik echt nergens meer van op, ze vliegen zelfs met dat ding dus dan zal varen ook wel kunnen... :X
Die glitch kan met elk gepantserd voertuig. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-07-2012 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-10 09:17
The LAV-25 is an eight-wheeled amphibious reconnaissance vehicle used by the United States Marine Corps
De glitch is er ook IRL! :')

[ Voor 15% gewijzigd door Makkelijk op 29-07-2012 00:15 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Waarom rijden er dan niet veel meer lui met dat ding het water in? Je verwacht ze daar In ieder geval niet en ik ben er nou nog steeds niet achter of het in BF3 nu een glitch is of dat het gewoon mogelijk is... Maar afgezien van deze persoon is bij mij nog niemand zo slim is geweest om met dat ding de zee in te rijden en zo de jets het leven zuur te maken.l.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 11:00
Verscheidene voertuigen kunnen het water in (en dat is ook zo gemaakt, is ook een loading screen tip).
De LAV's, Amtrack & Vodnik sowieso.

[ Voor 12% gewijzigd door Rynji op 29-07-2012 00:21 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-10 11:39
vinom schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 23:26:
[video]
"Thanks too" :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10
l0n3w012ph schreef op zondag 29 juli 2012 @ 00:19:
Waarom rijden er dan niet veel meer lui met dat ding het water in? Je verwacht ze daar In ieder geval niet en ik ben er nou nog steeds niet achter of het in BF3 nu een glitch is of dat het gewoon mogelijk is... Maar afgezien van deze persoon is bij mij nog niemand zo slim is geweest om met dat ding de zee in te rijden en zo de jets het leven zuur te maken.l.
Doe het wel vaker, voornamelijk op Kharg. Op Noshanar ook leuk, LAV vol mensen, hoppa stukje water meepakken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ja, stom foutje. Bij mijn vorige filmpje deed ik het wel goed 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Vind het heel jammer dan 2142 bijna niet meer gespeeld wordt. Ik vind dat ze het free2play moeten maken, of een aanbieding op Origin oid. Het is echt een geweldig spel met veel potentie, nog steeds.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Disabled en je kan niet repareren omdat je in het water ligt en een LAV die disabled is kan je niet meer rondvaren omdat die niet meer vooruit komt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 09:49
DanielWW2 schreef op zondag 29 juli 2012 @ 00:50:
[...]

Disabled en je kan niet repareren omdat je in het water ligt en een LAV die disabled is kan je niet meer rondvaren omdat die niet meer vooruit komt. ;)
dat en als je uit stapt je een mooie schiet schijf bent.
en met lav in het water ben je ook al makkelijk te raken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

dude, wel eens kharg island rush als attacker gespeeld en niet in je vliegtuig gespawnd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Het lijkt mij trouwens redelijk accurate speculatie om te zeggen dat Battlefield 4 misschien wel de kant van 2142 opgaat. Misschien niet 130 jaar in de toekomst maar 50 of 100.

Gezien het feit van Battlefield 2 en 3 op ongeveer hetzelfde tijdperk afspelen (en alle Medal of Honors de laatste tijd ook) denk ik niet dat ze Battlefield 4 weer laten terugkeren naar deze tijd. Ik zou niet weten wat ze zouden vernieuwen. Tenzij ze natuurlijk de Call of Duty kant opgaan. (= meer arcade maken en er een hoger nummer achter plakken en een jaar laten voor opnieuw 60 euro in de schappen leggen.)

[ Voor 10% gewijzigd door rickyy op 29-07-2012 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Ik vind het altijd leuk om eens een discussie te houden over een bepaald onderwerp waarover nog weinig tot niets bekend is. Neem nu de Bonus Content Drop die er zit aan te komen (Hopelijk niet op het einde van augustus). Iemand een idee wat dat zal inhouden?

De vorige Bonus Content Drop was in juni en kwam tegelijkertijd uit met BF3: Premium. Dat was de uitbreiding Back to Karkand. Alhoewel de meesten die al hadden door die apart te kopen of door de limited edition te kopen is dit toch een leuke toevoeging als Bonus Content. Zou het dit keer misschien een tweetal mappen zijn alleen voor Premium members? Wat dacht je van een snow map?

Of zal het weer gewoon wat nutteloos zijn zoals wat stomme wapens die amper wat toevoegen als waarde aan de game? Ik mag toch hopen dat we op z'n minste wat bruikbaars krijgen, net als Back to Karkand dat in juni was.

Wat zijn jullie verwachtingen of wat hopen jullie dat de Bonus Content Drop zal bevatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

superwashandje schreef op zondag 29 juli 2012 @ 00:57:
[...]

dude, wel eens kharg island rush als attacker gespeeld en niet in je vliegtuig gespawnd?
Nee, nog nooit :) Ik vlieg alleen, maar zal nu rekening houden met LAVs in het water >:)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

l0n3w012ph schreef op zondag 29 juli 2012 @ 10:56:
[...]

Nee, nog nooit :) Ik vlieg alleen, maar zal nu rekening houden met LAVs in het water >:)
haha dat dacht ik dan al. als je gewoon onderin die carrier spawnt dan liggen er daar een paar op een rijtje in het water samen met de amtrack en wat bootjes.

no offense btw maar ik snap niet dat sommige mensen BF3 zo eenzijdig spelen! bijvoorbeeld alleen maar jet vliegen, alleen maar metro, of alleen maar 1 class. het spel heeft zoveel meer te bieden en is [mening] zoveel leuker als je zelf ook varieert in wat je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qlii256 schreef op zondag 29 juli 2012 @ 10:29:
Ik vind het altijd leuk om eens een discussie te houden over een bepaald onderwerp waarover nog weinig tot niets bekend is. Neem nu de Bonus Content Drop die er zit aan te komen (Hopelijk niet op het einde van augustus). Iemand een idee wat dat zal inhouden?

De vorige Bonus Content Drop was in juni en kwam tegelijkertijd uit met BF3: Premium. Dat was de uitbreiding Back to Karkand. Alhoewel de meesten die al hadden door die apart te kopen of door de limited edition te kopen is dit toch een leuke toevoeging als Bonus Content. Zou het dit keer misschien een tweetal mappen zijn alleen voor Premium members? Wat dacht je van een snow map?

Of zal het weer gewoon wat nutteloos zijn zoals wat stomme wapens die amper wat toevoegen als waarde aan de game? Ik mag toch hopen dat we op z'n minste wat bruikbaars krijgen, net als Back to Karkand dat in juni was.

Wat zijn jullie verwachtingen of wat hopen jullie dat de Bonus Content Drop zal bevatten?
ik verwacht gewoon camo's en dog tags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Qlii256 schreef op zondag 29 juli 2012 @ 10:29:

Toevallig nog gevraagd via twitter aan Battlefield en die vertelde mij dat het binnenkort bekend word gemaakt. Dus denk dat we nog even geduld moeten hebben (ik verwacht deze week)

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-10 09:17
Ik denk dat de bonus content inderdaad wat weapon camo's zijn met bijbehorende assignments.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Misschien wel nieuwe skins voor bestaande gadgets, ver gezocht ik weet het. Maar we hebben ook een nieuwe mes ontvangen met premium.

Ik zou het eigenlijk niet weten, wapens lijken met onwaarschijnlijk omdat dit weer voordeel kan geven op andere non-premium spelers.

Soldier camo's zouden ook nog kunnen, maar of we daar op zitten te wachten ?.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
Metian schreef op zondag 29 juli 2012 @ 12:14:
Soldier camo's zouden ook nog kunnen, maar of we daar op zitten te wachten ?.
Dat is nou echt iets waar ik totaal niet naar kijk hè, met wat voor camo ik rond loop.

Ik denk ook wel dat er iets van weapon camo's in de komende Bonus Content zullen zitten, met de bijbehorende uitdaging. En waarschijnlijk ook wel weer een paar extra dog tags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

superwashandje schreef op zondag 29 juli 2012 @ 11:14:
[...]

haha dat dacht ik dan al. als je gewoon onderin die carrier spawnt dan liggen er daar een paar op een rijtje in het water samen met de amtrack en wat bootjes.

no offense btw maar ik snap niet dat sommige mensen BF3 zo eenzijdig spelen! bijvoorbeeld alleen maar jet vliegen, alleen maar metro, of alleen maar 1 class. het spel heeft zoveel meer te bieden en is [mening] zoveel leuker als je zelf ook varieert in wat je doet.
Oh nee hoor, ik speel ook wel CQ en soms voor de asssignments en Co-Op maar vind het vliegen uitdagender om onder de knie te krijgen. Het geeft me tien keer meer voldoening om een jet uit de lucht te schieten na een intensieve dogfight dan iemand met een wapen neer te schieten. Maar als ik er ff flauw van ben, biedt het spel inderdaad zo enorm veel afwisseling dat ik dan maar een tank pak of dan kijk ik eens welke medal ik nog niet heb en ga daar een beetje voor spelen. Maar ik wil gewoon koste wat kost die 100 jet service stars hebben :) Als ik die heb, switch ik pas naar wat anders. Heli of tank of wat dan ook...

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 16:18
Welke settings draaien mensen hier in BF3?

Ik draai zelf 1080P Ultra met 2xMSAA, FXAA high en motion blur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 16:50
Nja als je het zo graag wilt weten: ^^
1080P op High, 2xMSAA, FXAA injector en motion blur uit (weet niet eens wat het doet xD).

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:53
Bonus content drop? Uiteraard repacks/ remades of mappen uit BFBC 2. Was de eerste bf2 wordt dit de volgende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1440x900, alles ultra met 4xMSAA, HBAO aan, Vsync, motion blur en AA Post uit. (FXAA)
Verder ook nog een FXAA injector waar de AA redelijk hoog in staat. :D

So beautiful. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

1280×720, alles low / off, mesh op medium. :*)

Ik moet echt is gaan beginnen met sparen voor high-end gaming systeem.. 8)7

[ Voor 46% gewijzigd door Metian op 29-07-2012 14:29 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metian schreef op zondag 29 juli 2012 @ 14:28:
1280×720, alles low / off, mesh op medium. :*)
Met wat voor een systeem speel jij dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2012 @ 14:38:
[...]

Met wat voor een systeem speel jij dan? :)
Intel i7-2630QM 2.00GHz, 4GB, 64bit Win, Geforce 540m 2GB

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, ik weet dat dit misschien niet de goede plaats is om het te posten, maar misschien weten jullie wel het antwoord erop! :)

Nou, mijn vraag luidt dan:
Met een MSI N570GTX Twin Frozr III Power Edition OC (standaard overgeclocked door MSI)
en een cpu als de i5 3450/i5 3550/i5 3570K,
kan je Battlefield 3 met redelijk hoge settings spelen, en hoe hoog? (1080p scherm)
En maakt het uit welke van de 3 cpu's ik kies?

Alvast bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2012 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

1366 x 768, medium, 2x msaa, hbao, motion blur uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2012 @ 14:43:
Oh, ik weet dat dit misschien niet de goede plaats is om het te posten, maar misschien weten jullie wel het antwoord erop! :)

Nou, mijn vraag luidt dan:
Met een MSI N570GTX Twin Frozr III Power Edition OC (standaard overgeclocked door MSI)
en een cpu als de i5 3450/i5 3550/i5 3570K,
kan je Battlefield 3 met redelijk hoge settings spelen, en hoe hoog?
En maakt het uit welke van de 3 cpu's ik kies?

Alvast bedankt!
Denk dat je die vraag beter hier Het BF3 hardware topic kan stellen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:Het is geen systeemeisen topic, voor vragen over of je systeem deze game draait kan je benchmarks raadplegen.

[ Voor 15% gewijzigd door Sn0wblind op 29-07-2012 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metian schreef op zondag 29 juli 2012 @ 14:45:
Denk dat je die vraag beter hier Het BF3 hardware topic kan stellen.
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Sn0wblind schreef op zondag 29 juli 2012 @ 14:47:
[modbreak]Het is geen systeemeisen topic, voor vragen over of je systeem deze game draait kan je benchmarks raadplegen.[/]
joepie, weer een modbreak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op zondag 29 juli 2012 @ 14:47:
[modbreak]Het is geen systeemeisen topic, voor vragen over of je systeem deze game draait kan je benchmarks raadplegen.[/]
Ja, natuurlijk. Dat heb ik ook gedaan.
Maar die benchmarks zijn meestal benchmarks over kleine stukken singleplayer of iets dergelijks. En vaak geven ze alleen de average fps (geen pieken en dalen). Dit geeft een persoon vrij weinig informatie over hoe het speelt op grote maps bij veel explosies en ander content, en of het bij de fps-drops vloeiend speelt.
Daarom iemand die toevallig persoonlijke ervaring met dit soort systeem heeft, of toevallig een site kent waar het goed beschreven is, welke ik na enige tijd zoeken niet heb gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een bericht achtergelaten in het hardware topic met mijn systeem en hoe ik hem draai.
omdat ik met een i5 3550 hier zit en jij je afvroeg welke settings je nodig zou moeten hebben, heb ik dus even mijn resultaten gedeeld.

Er is geen benchmark in deze game, ik kan alleen aangeven dat ik vrijwel altijd op 65 fps zit (vast gezet) en minimaal 55 FPS op 1440x900.
op 1920x1080 zal ik waarschijnlijk minder FPS halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

geen idee wat mijn fps is, als ik merk dat het te laag is zet ik de instellingen gewoon iets lager :)
2560*1440 met het meeste op high volgens mij.

verder: spas-12 met slug op point blank range alleen een hitmarker? kan dat?

[ Voor 21% gewijzigd door superwashandje op 29-07-2012 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

superwashandje schreef op zondag 29 juli 2012 @ 15:19:
verder: spas-12 met slug op point blank range alleen een hitmarker? kan dat?
Ja, mits je de benen raakte (0.9 multiplier, dus nog 90 damage tot 15m)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

nah, was point blank tegen zijn borst...ik kom de raarste dingen tegen soms :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
superwashandje schreef op zondag 29 juli 2012 @ 11:14:
[...]

Dit is de reden waarom ik nu samen met nog een Gotter aan het oefenen ben in jets :)
Ben alleen even de Air Radar nu wat lame aan het unlocken, maar veel spelers hebben deze al.

Dus alleen die even vrij spelen en dan gewoon gaan met die banaan, moet nog wel veel oefenen.

Daarnaast ook nog wat in heli`s vliegen, vind ik stiekem wel leuker als jets.

Doe het ook vooral om straks volop te kunnen genieten van Armored Kill :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepR
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-10-2024
Wat een ONZIN dat gezeik over "camping". Uugh admins die je kicken omdat je 1 minuutje op dezelfde plek heen en weer rijdt met je tank. Slaat helemaal nergens op!! Moet ik dan per se aanvallen zodat raketmannetjes je gemakkelijk overhoop kunnen schieten?? Met vehicles moet je juist op afstand blijven, anders ben je volkomen kansloos. Wat een achterlijk gedoe, ik kan er niet tegen!!

[ Voor 6% gewijzigd door DeepR op 29-07-2012 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02:07
Je kan die server toch reporten voor abnormaal gedrag? Dacht dat alle servers 'eigendom' waren van ea/dice ofzo. Kan het ook fout hebben maargoed :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeepR schreef op zondag 29 juli 2012 @ 17:23:
Wat een ONZIN dat gezeik over "camping". Uugh admins die je kicken omdat je 1 minuutje op dezelfde plek heen en weer rijdt met je tank. Slaat helemaal nergens op!! Moet ik dan per se aanvallen zodat raketmannetjes je gemakkelijk overhoop kunnen schieten?? Met vehicles moet je juist op afstand blijven, anders ben je volkomen kansloos. Wat een achterlijk gedoe, ik kan er niet tegen!!
Ik zat net in een server waar niemand engineer was om me te repairen, waardoor ik steeds alles zelf moest doen, alleen ze hebben me Tank 4x afgepakt en binnen paar seconde waren ze neer, kon ik weer wachten.
DiCE moet hier een time op zetten ofzo of weet ik het, maar dat tuig moet eens kappen met tanks te jatten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ze mogen ook wel een oplossing verzinnen voor mensen die met voertuigen teamkillen. Zat net in een server waar een gast constant bezig was met teamkillen. Dus in een tank naar iemand rijden en dan op het laatste moment eruit springen zodat de lege tank iemand dood maakt om vervolgens weer in te stappen het nog 20x keer te doen. Wat een zielig gedrag is dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aouwe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-08 16:34
Ik speel BF3 regelmatig, en vaak met veel plezier, maar soms wordt dit spel helemaal verziekt door allerlei cheaters die door muren heenschieten, een sniper die je neerhaalt met 1 schot helemaal vanaf de andere kant van de map, terwijl je aan het rennen bent, of neergehaald wordt door een heli die zover van je af is dat je er nog maar een stipje van ziet. Dat heeft niks te maken met skills, en verziekt de hele gameplay. Of dat je gekicked wordt op een Duitse server, dat je maar moet aanloggen op een server uit je eigen land. Melding hiervan aan EA verandert er niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op zondag 29 juli 2012 @ 17:47:
[...]

Ik zat net in een server waar niemand engineer was om me te repairen, waardoor ik steeds alles zelf moest doen, alleen ze hebben me Tank 4x afgepakt en binnen paar seconde waren ze neer, kon ik weer wachten.
DiCE moet hier een time op zetten ofzo of weet ik het, maar dat tuig moet eens kappen met tanks te jatten
Daar heb ik een oplossing voor. Ik stap alleen uit om te repareren als mijn tank al disabled is. Als iemand hem dan pikt stop ik met repareren en loop ik gewoon weg waarna ze het mogen uitzoeken. :+

Ja dan ben je je tank kwijt, maar liever kapot dan in de handen van wat vaak een incompetente "noob" is. Ik ga gewoon verder als infanterist.

Only in BF (3). oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:55

Mavamaarten

Omdat het kan!

DanielWW2 schreef op zondag 29 juli 2012 @ 19:23:
[...]

Daar heb ik een oplossing voor. Ik stap alleen uit om te repareren als mijn tank al disabled is. Als iemand hem dan pikt stop ik met repareren en loop ik gewoon weg waarna ze het mogen uitzoeken. :+
Dan blijf ik juist reparen (dat doet damage) en dan gaan zun kapot :+

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mavamaarten schreef op zondag 29 juli 2012 @ 19:28:
[...]

Dan blijf ik juist reparen (dat doet damage) en dan gaan zun kapot :+
Dit gaat denk ik over "teamgenoten" die je tank pikken. Verder pak ik een RPG als iemand van het vijandelijk team mijn tank jat. Ik sta meestal er toch achter een een shot is meteen dood. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 20:23
Als niet engineer en boordschutter in een tank (ja af en toe gebeurt dat), en de driver gaat repairen dan neem ik het over. Is ie klaar switch ik weer of spring eruit. Maar inderdaad hoogst irritant als je tank gejat wordt of als je juist wil repairen maar de mongol rijdt constant door......

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blomr
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-12-2022
Ik weet dat dit niet het juiste topic is, maar aangezien in het andere topic niemand mij kan helpen, vraag ik het hier.

Ik heb gisteren battlefield 3 geïnstalleerd op mijn asus-notebook. Ik heb van tevoren verschillende benchmarks er van gezien en hij zou in principe op high-settings moeten kunnen draaien. Ik speel het spel op medium-settings maar op sommige momenten is de fps vreselijk laag, gewoon niet te spelen. Ik heb al wat geprobeerd om wat dingen in het configuratiescherm van nvidia en videosettings van het spel aan te passen, maar het mag nog niet baten. Op sommige momenten heb ik er geen last van, maar op andere momenten speelt het probleem de hele tijd. Aangezien ik er zelf niet meer uit kom, hoop ik dat jullie me kunnen helpen.

Dit zijn de specificaties van mijn laptop:
http://www.campusshop.nl/..._8gb_750g_w7/details.aspx

Weet iemand wat ik hier aan kan doen om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blomr schreef op zondag 29 juli 2012 @ 20:22:
Ik weet dat dit niet het juiste topic is, maar aangezien in het andere topic niemand mij kan helpen, vraag ik het hier.

Ik heb gisteren battlefield 3 geïnstalleerd op mijn asus-notebook. Ik heb van tevoren verschillende benchmarks er van gezien en hij zou in principe op high-settings moeten kunnen draaien. Ik speel het spel op medium-settings maar op sommige momenten is de fps vreselijk laag, gewoon niet te spelen. Ik heb al wat geprobeerd om wat dingen in het configuratiescherm van nvidia en videosettings van het spel aan te passen, maar het mag nog niet baten. Op sommige momenten heb ik er geen last van, maar op andere momenten speelt het probleem de hele tijd. Aangezien ik er zelf niet meer uit kom, hoop ik dat jullie me kunnen helpen.

Dit zijn de specificaties van mijn laptop:
http://www.campusshop.nl/..._8gb_750g_w7/details.aspx

Weet iemand wat ik hier aan kan doen om dit op te lossen?
Je link lijkt me een beetje dood en het juiste topic staat zelfs op deze pagina gelinkt vlak boven een modbreak. 8)7

Het BF3 hardware topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DanielWW2 schreef op zondag 29 juli 2012 @ 19:23:
[...]

Ja dan ben je je tank kwijt, maar liever kapot dan in de handen van wat vaak een incompetente "noob" is. Ik ga gewoon verder als infanterist.

Only in BF (3). oOo
Dat doe ik inderdaad ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Er is een verschil tussen "Unique In-Game Content " en "Bonus Content"

Met ''Unique In-Game Content '' kregen we camo's een botermes en wat dogtags en in de Bonus Content "kregen" we Back 2 Karkand als ik het goed begrijp.

Gezien dogtags, camo's en dogtags dus volgens mij bestemd zijn voor ''Unique In-Game Content '' denk ik niet dat we dit krijgen als bonus content.

Ik heb een aardige indruk dat het nieuwe maps zouden kunnen zijn. Maar then again zouden we er wel wat over gehoord hebben. EA is een zeef als het om lekken gaat.

Nieuwe vehicles zouden het ook niet zijn. Dat vereist dan het aanpassen van huidige maps. Het zouden wapens kunnen zijn.

Zou liever nieuwe maps zien.

En nu we het er toch over hebben....

Speel alles ultra behalve textures op high, mesh op medium, HBAO uit en geen MSAA.

[ Voor 8% gewijzigd door rickyy op 30-07-2012 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-10 16:28
[...]

Ze moeten idd een timer opzetten. Wanneer je F1 drukt dat je weer driver bent,
of bij volle tank de player eruit kicked wanneer jij erin gaat.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
rickyy schreef op maandag 30 juli 2012 @ 00:55:
Er is een verschil tussen "Unique In-Game Content " en "Bonus Content"

Met ''Unique In-Game Content '' kregen we camo's een botermes en wat dogtags en in de Bonus Content "kregen" we Back 2 Karkand als ik het goed begrijp.

Gezien dogtags, camo's en dogtags dus volgens mij bestemd zijn voor ''Unique In-Game Content '' denk ik niet dat we dit krijgen als bonus content.

Ik heb een aardige indruk dat het nieuwe maps zouden kunnen zijn. Maar then again zouden we er wel wat over gehoord hebben. EA is een zeef als het om lekken gaat.

Nieuwe vehicles zouden het ook niet zijn. Dat vereist dan het aanpassen van huidige maps. Het zouden wapens kunnen zijn.

Zou liever nieuwe maps zien.

En nu we het er toch over hebben....

Speel alles ultra behalve textures op high, mesh op medium, HBAO uit en geen MSAA.
Mesh is juist het belangrijkst, van alles hoger zetten ga je alleen maar minder zien. Mesh op hoog zorgt dat je verder kan kijken met minder pop-up

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

DeepR schreef op zondag 29 juli 2012 @ 17:23:
Het is niet jouw server, het is hun server.
En omdat het hun server is, zijn het hun regels. En nu ga jij lopen zeuren over een custom server, met custom regels? Mis ik hier nu iets of?
Je pakt dan toch gewoon een andere server die wel aan je behoeftes voldoet?
[...]

Het is niet jouw tank, het is de tank van iedereen.
JIj hebt niet meer of minder recht op de tank puur omdat je er toevallig in hebt gezeten.
zolang je niet in de tank zit, kunnen ze het niet 'afpakken; wel 'pakken'.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
kaluro2 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 08:46:
[...]
[...]

Het is niet jouw tank, het is de tank van iedereen.
JIj hebt niet meer of minder recht op de tank puur omdat je er toevallig in hebt gezeten.
zolang je niet in de tank zit, kunnen ze het niet 'afpakken; wel 'pakken'.
Dus als jij uitstapt om dat ding te repairen mogen anderen er gewoon in gaan zitten?

Als je dat bij mij flikt krijg je meteen een RPG in je achterste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan me niet herinneren dat ik tijdens de installatie akkoord ben gegaan met een regel die tanks toekent aan de persoon die er als eerste in zat. Dus wat dat betreft mogen ze er inderdaad gewoon in gaan zitten ja.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Right.. jij bent al 5 minuten hard bezig om dat ding heel te houden en de objectives te behalen en dan zie je opeens dat iemand anders erin springt omdat jij je tank aan het repareren bent. Vervolgens zie je ook nog eens dat die persoon recht op een vuurpeleton van AT'ers afrijdt..

Jij vindt dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Een van de meest retarted acties om te doen, voertuigen stelen, heb maar 1 woord voor bestaande uit 2 woorden aan elkaar geplakt: OnlineMongolen

Meeste spelers blijven clueless, net zoals ik vaak heb dat ik met iemand aant chopperen bent, joint iemand je squad en gaat die bij de heli pad staan. Sta je daar dus ineens met 3 man. Gast begrijp dan dat ik met me buddy speel, rot toch op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 09:13:
Een van de meest retarted acties om te doen, voertuigen stelen, heb maar 1 woord voor bestaande uit 2 woorden aan elkaar geplakt: OnlineMongolen

Meeste spelers blijven clueless, net zoals ik vaak heb dat ik met iemand aant chopperen bent, joint iemand je squad en gaat die bij de heli pad staan. Sta je daar dus ineens met 3 man. Gast begrijp dan dat ik met me buddy speel, rot toch op.
Begrijpelijk, maar je bent niet de enige die eens wil chopperen hé...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik redeneer dan nog; ow een chopper team laat ze maar samen vliegen of ik switch wel teams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 09:18:
Ik redeneer dan nog; ow een chopper team laat ze maar samen vliegen of ik switch wel teams
Staat geen naam op de voertuigen hé... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Dat bedoel ik... sociaal iets oid :P

edit: ok dat zegt mischien de verkeerde persoon O-)

[ Voor 43% gewijzigd door evilpin0 op 30-07-2012 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Tsurany schreef op maandag 30 juli 2012 @ 08:59:
Kan me niet herinneren dat ik tijdens de installatie akkoord ben gegaan met een regel die tanks toekent aan de persoon die er als eerste in zat. Dus wat dat betreft mogen ze er inderdaad gewoon in gaan zitten ja.
Ben het niet vaak met je eens, maar dit keer toch zeker wel :)

Gister ook weer zo'n retard.
Tank ging half stuk waar zo'n gast in zat, hij gaat eruit om te repairen, andere gast gaat erin om door te blijven schieten en wordt daarvoor helemaal de tyfus in gescholden door die gast.

Echt, sommige mensen... Vraag gewoon of degene die in de driver seat is gaan zitten oftie op de gunner positie gaat, 9vd10x zal dit dan ook gebeuren. Ga niet gelijk schelden...

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
9vd10 keer kun je gewoon aangifte doen van diefstal bedoel je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je hebt nog teveel solo ego amsterdammertjes in battlefield 3 zitten.
die in je chopper springen, terwijl je met je buddy al 2 rondes hebt gevlogen.
of van die gasten die je tank afpakken en vollop de AT's gaan en dus je tank vernietigd voor heel het team. Leuk 90 seconde wachten op een nieuwe tank, maar ondertussen kan hun tank iedereen afmaken. (spawnrape here we gooo)

Jat elkaars tanks gewoon niet, als je ziet dat hij leeg is en iemand is hem aan het repairen, dan ga je er toch niet inspringen en wegrijden ?
dan repair je mee of verdedig de engineer, je mag van mij gerust in de tank duiken als ik aan het repairen bem, maar zodra ik klaar ben verwacht ik wel dat je de tank terug geeft aan degene die er al een tijdje inzit, want die weet al waar de problemen zitten, waar de enamy tank is of waar de AT's zicht schuil houden, maar een nieuwe tank driver midden in de match zal gewoon rijden naar een punt en gelijk neergehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

kaluro2 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 08:46:
Het is niet jouw server, het is hun server.
En omdat het hun server is, zijn het hun regels. En nu ga jij lopen zeuren
Hij kaart terecht een probleem aan, waarop jouw reactie is "dan ga je toch ergens anders kijken". Wat een dooddoener. Die "regels" zijn vaak arbitrair (lees: een admin die zich belaagd voelt gaat de al dan niet bestaande regels willekeurig toepassen), en iemand killen omdat hij zou campen in een tank? :') Als 'ie echt campt, heb je aan twee engineers en/of een support genoeg om hem op te ruimen.
evilpin0 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 09:13:
Meeste spelers blijven clueless, net zoals ik vaak heb dat ik met iemand aant chopperen bent, joint iemand je squad en gaat die bij de heli pad staan.
Pykow schreef op maandag 30 juli 2012 @ 09:26:
die in je chopper springen, terwijl je met je buddy al 2 rondes hebt gevlogen.
Een leeg voertuig op zijn spawn is natuurlijk gewoon van iedereen; first come, first serve. Natuurlijk kun je denken dat jij, jouw squad of jullie tweeën onmisbaar zijn voor de match, maar dat is dan het probleem van degene die de chopper "afpakt". Er is wel degelijk een verschil tussen een vers gespawnd voertuig pakken en een voertuig afpakken dat jij staat te repareren.
Renquin schreef op maandag 30 juli 2012 @ 09:23:
Echt, sommige mensen... Vraag gewoon of degene die in de driver seat is gaan zitten oftie op de gunner positie gaat, 9vd10x zal dit dan ook gebeuren. Ga niet gelijk schelden...
Dat doe ik ook vaak als 'ie gejat wordt ("Can I have tank back plz, was repairing"), en dan laten ze 'm vaak wel staan ja. Zo niet, dan kan ik alvast terug naar de spawn lopen, want dan parkeren ze 'm toch snel op een mijn, of rijden vol de bebouwde kom in waar ze getrakteerd worden op vijf RPG's uit alle richtingen.

Ik moet altijd al helemaal lachen om van die tankdieven die geen smoke gebruiken. Volgens mij heeft iedereen dat tegenwoordig standaard, maar als dan zo'n level < 35 je tank afpakt en binnen vijf meter twee javelins op z'n dak krijgt .. :N
The_Greater schreef op maandag 30 juli 2012 @ 08:26:
Ze moeten idd een timer opzetten. Wanneer je F1 drukt dat je weer driver bent,
of bij volle tank de player eruit kicked wanneer jij erin gaat.
Bij Battlefield '42, Desert Storm, óf Battlefield 2 kon je F1 spammen, zodat degene die reed een popupje te zien kreeg dat er iemand anders wilde rijden, dan kon je wisselen. Het kan ook dat dit een andere mod was die ik destijds speelde. Dat systeem werkte wel aardig.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

CodeCaster schreef op maandag 30 juli 2012 @ 09:38:
[...]

Hij kaart terecht een probleem aan, waarop jouw reactie is "dan ga je toch ergens anders kijken". Wat een dooddoener. Die "regels" zijn vaak arbitrair (lees: een admin die zich belaagd voelt gaat de al dan niet bestaande regels willekeurig toepassen), en iemand killen omdat hij zou campen in een tank? :') Als 'ie echt campt, heb je aan twee engineers en/of een support genoeg om hem op te ruimen.
Waarom zou er een reden nodig zijn voor bepaalde regels die toegepast worden, behalve "Omdat het de admin zijn server is en hij deze regels graag toepast ?

De regels zijn subjectief en meningsgebonden.
Ik kan net zo goed een eigen servertje huren/maken en zeggen dat niemand in voertuigen mag, zo wel wordt je gekilled/gekickt/gebant. Wat is daar de reden dan van? Behalve dat ik graag volgens eigen regels speel.

Hoezo is het een terecht probleem, of überhaupt een probleem als een admin naar eigen regels leeft? |:(

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

kaluro2 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 09:51:
Hoezo is het een terecht probleem, of überhaupt een probleem als een admin naar eigen regels leeft?
Omdat gare regels gaar zijn. Nogmaals, het gaat me om dit specifieke voorbeeld, niet om het bredere plaatje. Ik join ook wel eens "no explosives"-servers om wat wapens te kunnen uitproberen zonder in een granatenregen terecht te komen. Maar hier, een tankbestuurder killen omdat hij "campt"? Dan kun je zelf gewoon niet spelen.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is even ploegen om weer bij te komen in het BF3 forum na 3 weekjes vakantie, mijn god wat is er veel gepost :)

Wat bf3 betreft.... Ik zou verwachten dat als een spel langer uit is, het gemiddelde niveau omhoog zou gaan. Maar het lijkt alleen maar erger te worden. Als er 4 of 6 man (32 p) in een team zitten die ook maar enigszins doordacht objectives proberen te halen is het veel! Redelijk evenwichtige teams worden ook steeds schaarser lijkt het. Afhankelijk van het team waar ik deze week in spawnde is het of een complete walkover, verschrikkelijke nederlaag of een last-minute MCOM arm.

Zowel in conquest als rush heb ik in tientallen potjes vrijwel geen gelijk opgaande potten gehad. Ook redelijke high-rank adelaartjes die voor van achter niet kunnen onderscheiden, campen op de meest onmogelijke plekken, geen engi die een javelin pakt terwijl ie ziet dat het ene voertuig na de andere getagged is met een soflam..... Helemaal blanco hoe ze dat voor elkaar krijgen....

Wat de voertuigdiscussie getreft, het hangt helemaal af van hoe mensen spelen. In elk geval is er no mercy met voertuighoertjes, helemaal als ze in de chat los gaan.

Mits mensen constructief meedoen om objectives te pakken mogen 'voertuigspecialisten' van mij best de hele ronde in een een voertuig zitten. Maar de laffe kill farmers die de hele tijd van achteruit alleen voor hun eigen k/d spelen, mogen aan de hoogste boom. Als ik zo'n knakker een tank zie repairen is de tank voor mij. Als ik dan in de chopper kan komen terwijl 2 (ietwat arrogante) zelf benoemde pro's niets anders doen dan tegen elkaar op aan het rijden op het heli platform om vervolgens alleen maar van afstand tv-missles te lobben, dan doe ik dat ook graag.

Tanks die geen meter ondersteuning bieden om objectives te pakken of de linie op te schuiven, vallen bij mij ook in de categorie 'campen' met hoofdletter C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 11:43:

Wat de voertuigdiscussie getreft, het hangt helemaal af van hoe mensen spelen. In elk geval is er no mercy met voertuighoertjes, helemaal als ze in de chat los gaan.

Mits mensen constructief meedoen om objectives te pakken mogen 'voertuigspecialisten' van mij best de hele ronde in een een voertuig zitten. Maar de laffe kill farmers die de hele tijd van achteruit alleen voor hun eigen k/d spelen, mogen aan de hoogste boom. Als ik zo'n knakker een tank zie repairen is de tank voor mij. Als ik dan in de chopper kan komen terwijl 2 (ietwat arrogante) zelf benoemde pro's niets anders doen dan tegen elkaar op aan het rijden op het heli platform om vervolgens alleen maar van afstand tv-missles te lobben, dan doe ik dat ook graag.

Tanks die geen meter ondersteuning bieden om objectives te pakken of de linie op te schuiven, vallen bij mij ook in de categorie 'campen' met hoofdletter C.
Wat is het verschil tussen iemand die los gaat in de chat die in een voertuig zit of als infanterie speelt?

Campende tanks kom ik haast nooit tegen, kan best zijn dat ze daar staan voor een reden, als je kan beoordelen dat die de hele ronde aant campen is ben je ook met off-game dingen bezig :)

Chopper is long range als er geen air/flag domination is, als je alle vlagen tegen je hebt hou je afstand als er veel armor/air is, tenzij je een deathwish hebt.

Beetje kort door bocht allemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-08 16:51
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 11:43:
Leuk om op elke kant van die tank wat C4 te plakken. Gaan ze dood met 1 schot van een vijand en als ze je het zien doen willen ze ook nog wel eens leuk ragen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Cyberwarmacine schreef op maandag 30 juli 2012 @ 12:12:
[...]

Leuk om op elke kant van die tank wat C4 te plakken. Gaan ze dood met 1 schot van een vijand en als ze je het zien doen willen ze ook nog wel eens leuk ragen _/-\o_
Lol! Altijd leuk om te lezen wat jullie toch allemaal verzinnen om mensen het leven zuur te maken in bf3. Ik kom er niet eens op om zoiets te doen, maar wel een erg leuke >:)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Alleen ervoor zorgen dat je ze niet zelf ontsteekt of dood gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Volgens mij gaan de afgelopen paginas over spelers als Cyberwarmacine....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
evilpin0 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 12:20:
Volgens mij gaan de afgelopen paginas over spelers als Cyberwarmacine....
Ik jat geen voertuigen als ze worden gerepareerd hoor. Plak er liever dozen ammo op.

Als ik ze constant op de zelfde plek zie plak ik er C4. Vooral voor de reactie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Wow allemaal experts op dit forum! Komt mooi uit, wat ik voel me na 80 uur spelen of zo nog steeds een complete noob. Nou ja, anti-air karretje spelen begin ik geloof ik een beetje onder de knie te krijgen. Ik heb een stel vragen:

Spotting:
Spotten is gratis he... Betekent dat dat in goede teams iedereen (dus ook piloten) eigenlijk continue alle kanten op loopt te spotten om af en toe een poppetje of voertuig te "ontdekken"?

Communicatie:
Hoe zit dat met headset praten? Ik heb m'n microfoon nog nooit aangesloten... Wat moet ik zeggen? "Hi I'm Istrilyin, um... what target shall we go to today" of zo? Ik hoor ook nooit iemand praten. Hoe zit dat?

Flares:
Is een piloot met flare optie in feite immuun voor missiles? Ik bedoel je krijgt altijd het geluidje "raket onderweg", en flares lijken 100% van de tijd te werken. Ook voor een tweede missile vlak na de flares geschoten. En zo lang heb je iemand ook weer niet gelocked. Of mis ik iets?

IR+Guided Shell:
Hoe werkt het eigenlijk? Recons kunnen een lasertje ergens plaatsen, en het gepainte voertuig trekt vervolgens guided shells en/of andere missiles aan? Heeft thermo camo zin hiertegen?

Okay nog veel meer maar het is lunchtijd. Alvast bedankt voor alle tips! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spotting:
Hoe meer er gespot wordt, hoe makkelijker je team de enemy kan afmaken.

Communicatie:
Je moet dan een communicatieserver joinen, gebruik makend van een programma zoals teamspeak/ventrillo/mumble.

Flares:
Jets kunnen met ECM of flares raketten makkelijk ontwijken of misleiden, maar onsterfelijk zijn ze niet.

IR+Guided Shell:
Een target wordt "gepaint" met een laser. Dan kun je je guided shell/javelin op de target richten, als je een lock krijgt en binnen je juiste afstand schiet je raket weg.
Thermal camo vergroot te tijd welke nodig is voor een lock.
Pagina: 1 ... 65 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.