Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-10 12:04

Metian

Snert is vies

Eindelijk een kill kunnen maken met de EOD-bot, heb maar even een metro-server gezocht, eerste paar pogingen gingen niet helemaal goed, maar de aanhouder wint!

[ Voor 29% gewijzigd door Metian op 26-07-2012 12:58 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

frank131331 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 11:49:
Zal net even te kijken op bf3stats.com en had toch wel ff een WTF momentje:P

Longest headshot: 11 091 300 .00mLngst handheld HS: 11 091 300 .00m
User: http://bf3stats.com/stats_pc/F-E-A-R-3-BF3

Ik snap dat sommige mensen hun longest HS opkrikken met vrienden maar dit wtf :p
Uit de map gaan -> mass kill.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-10 09:17
Phyxion schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 12:58:
[...]

Uit de map gaan -> mass kill.
Toch raar, waarom bannen ze niet gewoon direct iedereen met een headshot van onmogelijke lengte automatisch? Er is sowieso een limiet van wat technisch mogelijk is en dit is daar heel ver boven..

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-10 12:20

MeagaShira

MeagaShira_NL

evilpin0 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 12:56:
[...]

bunnyhoppen kan in alleen half life 1 en mods 99.99% weet dit niet en denkt dat een beetje springen bunnyhoppen is. Bunnyhoppen verdubbelt ongeveer de movement speed in hl1 games en geeft daarom een oneerlijk voordeel ten opzichte van spelers die dit niet kunnen. Heel wat anders dan een beetje rond springen om kogels te ontwijken.

edit: heb ik zelf helemaal geen gelijk schijnt te kunnen veel games. Wikipedia: Bunny hopping
Bunnyhoppen kon ook in SOF2 helemaal machtig om dat te gebruiken om over bepaalde hoogtes te komen. Gasten konden me gewoon niet bij houden. Ik ging zo snel zodat op het moment dat hun op het bovenste kratje waren ik ze al in de rug aan het beschieten was.....

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Makkelijk schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 13:13:
[...]

Toch raar, waarom bannen ze niet gewoon direct iedereen met een headshot van onmogelijke lengte automatisch? Er is sowieso een limiet van wat technisch mogelijk is en dit is daar heel ver boven..
Omdat het ook gewoon een bugje kan zijn ? Je gaat toch niet je klanten bannen zonder uberhaubt een beetje te weten of deze de tos overtreed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
atlantisx schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 13:28:
[...]

Omdat het ook gewoon een bugje kan zijn ? Je gaat toch niet je klanten bannen zonder uberhaubt een beetje te weten of deze de tos overtreed ?
Hij denkt er gewoon te makkelijk over.

Ik zal even moeten wennen aan het gamen op mijn nieuwe ramplank, maar typen gaat in ieder geval super met een mechanisch toetsenbord.

@evilpin0
Kan ik niet eens met jou mee als gunner in heli, weet ik dat bij iemand inzit die kan vliegen en eindelijk eens alles unlocken.
Zal daarna ook nog wel vaker in een chopper stappen hoor :)

Maar dan ben ik daar van af, de jets ga ik daarna proberen onder de knie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Sorry, als ik in de chopper stap, stap ik erin om de server te rapen, niet om iemand te helpen met ze unlocks :P

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

evilpin0 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 13:48:
Sorry, als ik in de chopper stap, stap ik erin om de server te rapen, niet om iemand te helpen met ze unlocks :P
Dan rapen jullie samen de server en krijgt hij zijn unlocks. Win-win of niet ? :+

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Makkelijk schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 13:13:
[...]

Komt vanzelf wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
evilpin0 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 13:48:
Ik rape dan als gunner :P
Maar geen probleem, kon het proberen.

En ging me btw niet puur om unlocks, mischien ook wat tips erbij.
Dus eens wisselen van seat, en ik vliegen.

Had het misschien anders moeten formulieren.

[ Voor 28% gewijzigd door S.J_84 op 26-07-2012 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Neem het je niet kwalijk hoor ;) kennen wij elkaar op blog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu nog het beeld minder schokkerig zien te krijgen. Ik geloof dat ik iets niet goed in heb gesteld tijdens de opnamen met MSI aterburner. Wilde namelijk laten zien dat er amper nog mouse lag is met adaptive vsync aan.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=KeSoqUJiCzM&feature=plcp]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
evilpin0 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 14:11:
Neem het je niet kwalijk hoor ;) kennen wij elkaar op blog?
Nog niet, maar ik heet Moviment0 op Blog.

Vroeg het jou omdat het in pubs altijd gokken is wat je krijgt, en wil gewoon meer uit BF3 halen dan alleen infantry gameplay.
En dacht ben bij jou aan het goed adres voor heli`s :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10 17:05
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 14:14:
Nu nog het beeld minder schokkerig zien te krijgen. Ik geloof dat ik iets niet goed in heb gesteld tijdens de opnamen met MSI aterburner. Wilde namelijk laten zien dat er amper nog mouse lag is met adaptive vsync aan.

[video]
Zonder muisbewegingen te zien zegt dit filmpje niet zoveel. Of zie ik wat over het hoofd? O-)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
S.J_84 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 14:21:
[...]

Nog niet, maar ik heet Moviment0 op Blog.

Vroeg het jou omdat het in pubs altijd gokken is wat je krijgt, en wil gewoon meer uit BF3 halen dan alleen infantry gameplay.
En dacht ben bij jou aan het goed adres voor heli`s :)
Weet niet of je zelf een beetje kan vliegen? Ben zelf nl meer op zoek naar spelers die een beetje kunnen piloten zodat ik zelf kan gunnen ipv van vliegen, dat doe ik als sinds bf2 ;)

Voeg me maar toe op blog en vraag het een keertje, als ik niks te doen heb wil je anders wel even helpen ermee. Op wake island als onze clan jet pilot eris knal ik zo je unlocks bij elkaar :)

blog: JohnyOutOfMoney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 14:23:
[...]

Zonder muisbewegingen te zien zegt dit filmpje niet zoveel. Of zie ik wat over het hoofd? O-)
Ja de verstraging die je dan ook op het beeld ziet, die is er dan niet meer of amper nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
evilpin0 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 14:28:
[...]

Weet niet of je zelf een beetje kan vliegen? Ben zelf nl meer op zoek naar spelers die een beetje kunnen piloten zodat ik zelf kan gunnen ipv van vliegen, dat doe ik als sinds bf2 ;)

Voeg me maar toe op blog en vraag het een keertje, als ik niks te doen heb wil je anders wel even helpen ermee. Op wake island als onze clan jet pilot eris knal ik zo je unlocks bij elkaar :)

blog: JohnyOutOfMoney
Ok alvast bedankt.

Ik kan wel redelijk in de lucht blijven hangen, maar wat tips om dat nog langer en effectiever te kunnen doen is helemaal mooi.
Dus als ik vlieg kun je direct aangeven wat de beste handeling is op dat moment.

Meet you on the battlefield!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:01

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Wat ik nou toch tegenkwam in de SP:

Afbeeldingslocatie: http://www.nefarious-240z.com/Pub/MixupSave2.jpg

:+

[ Voor 6% gewijzigd door Meelobee op 26-07-2012 15:20 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn M4A1 staat op een leuke positie in de wereld ranglijst ;)
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/30tp26s.png

Top 0% betekend dat ik onder de 1% van alle spelers zit. 0.89 % ofzo
1337 is de positie

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/id61p3.jpg

Hier voor het bewijs
http://bf3stats.com/leaderboard/pc_wep.caM4#start_1300_pykow

[ Voor 49% gewijzigd door Pykow op 26-07-2012 18:57 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomderanged
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:22
Pff heb echt wat mensen nodig om mee te spelen, speel bijna altijd alleen.. kan redelijk frustrerend zijn.

Add me maar als je wilt: Yushirou

PSN: Deltoidius

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dafuq just happened?
Iemand die in mijn tank zit als gunner die repareert? :o

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:15
DanielWW2 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 20:06:
Dafuq just happened?
it 's all part of the game

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrFX schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 20:08:
[...]

it 's all part of the game
Game daarop, idioten die niet eens op een tank kunnen schieten met een RPG maar wel op infanterie met dezelfde RPG. :F

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 12:48

Gundogan

Rip and tear, until it is done

DanielWW2 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 20:24:
[...]

Game daarop, idioten die niet eens op een tank kunnen schieten met een RPG maar wel op infanterie met dezelfde RPG. :F
Metro oefening baart kunst. Tanks? Wuts that? ;)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Zo, even alle Windows updates laten installeren (nu nog bezig met de laatste zes, waaronder SP1). BF3 is al geïnstalleerd door het kopiëren van de installatie van mijn oude HDD. Op internet kan je dat gemakkelijk vinden. Je moet namelijk gewoon de BF3 map kopiëren naar de nieuwe schijf. Als je dan Origin herstart kan je die meteen installeren zonder te downloaden. Ook voor BF3 moet hij nu nog updaten. Maar blijkbaar gebruikt deze helemaal geen internetverkeer en installeert hij gewon de update-file die waarschijnlijk ook in de BF3 installatie zit.

Ik laat jullie zo even weten wat mijn bevindingen zijn over de Samsung 830 in RAID0 (2x) qua snelheden in BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 12:58
Qlii256 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 20:37:

Ik laat jullie zo even weten wat mijn bevindingen zijn over de Samsung 830 in RAID0 (2x) qua snelheden in BF3.
Overkill much :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Meer informatie over Aftermath

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3hR10l.jpg

AFTERMATH
4 Urban maps, fight through damaged terrain, new game modes and assignments
Set amongst the shattered districts, streets and surrounding villages of a post-earthquake Tehran Battlefield 3™: Aftermath depicts a continuing struggle for supremacy and survival amongst the devastation.

With operational capacity severely compromised the opposing forces must adapt and engage in vertical and horizontal urban combat amongst the dust and rubble with cracks and fissures in the terrain providing unexpected cover and paths to objectives. Additional support comes in the form of heavily modified troop transports and civilian vehicles specially adapted to deliver deadly force to the enemy.
Key features
  • Urban warfare on four new maps
  • Fight through the dust and rubble, use the earthquake damaged terrain to your tactical advantage
  • New heavily modified military and civilian vehicles – ingenuity and firepower combined
  • New game mode
  • New assignments, achievements and dog tags
Bron: http://www.battlefield.com/battlefield3/1/aftermath

[ Voor 14% gewijzigd door Metian op 26-07-2012 22:58 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Cool, een beetje een soort guerrilla thema qua concept.
Qua maps zijn er alleen wel al best wat middelgrote urban maps :P

[ Voor 37% gewijzigd door Makkelijk op 26-07-2012 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Klinkt in ieder geval als een leuke expansion pack. Vind sowieso urban maps altijd wel leuk, maar in combinatie met een 'earthquake damaged terrain' klinkt helemaal interessant. Benieuwd hoe ze dit gaan uitwerken.

En informatie over de bonus content drop in aug.
@riplag There will be upcoming info on that soon so stay tuned to Twitter, FB and our battle log for more info ^NF -- Battlefield (@Battlefield)

[ Voor 33% gewijzigd door Metian op 26-07-2012 23:20 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo lang als DICE de MG3 toevoegt ben ik tevreden. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:13
DanielWW2 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 23:25:
Zo lang als DICE de MG3 toevoegt ben ik tevreden. >:)
M1 Garand beschikbaar op elke class please :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Ik had toch stiekem gehoopt op dlc in een totaal andere setting, zoals Vietnam bij Bad Company 2. Maar dit klinkt heel tof, ben benieuwd :) Uiteindelijk heb je wel heel veel maps voor bf3 :D

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Laatst online: 24-09 16:50
Tja, je betaald ook wel 100 euro voor zoveel maps he (of 75nogiets :P). Ben iig blij dat BF3 genoeg expansions blijft krijgen, hoe zeer je ook fan kunt zijn van een serie. Op een gegeven moment ga je je toch vervelen als je constant in dezelfde maps speelt.

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Minaaj schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 23:46:
[...]

M1 Garand beschikbaar op elke class please :9
Nee, MG3 is veel leuker.

Loopt om de hoek waar er vier zitten te campen.
Een seconde later:

Welke vier? >:)
Dat kan dus alleen met een MG3. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battlelog ligt eruit bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorack
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01 14:10
Het laatste potje van de avond als assault:

http://battlelog.battlefi...how/39072188/1/333749464/

Wat is die AEK toch een heerlijke gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 20:06:
Dafuq just happened?
Als je ze lange genoeg opvoedt gaat dit wel. Nóg beter opvoeden en zowel je gunner als je spotter stappen uit, rammen bbeiden een RPG in de vijandelijke tank en lappen je dan met z'n tweeën op terwijl jij de laatste restjes tank versnippert. Zodra je op 100% bent stappen ze in en wordt de vijandelijke heli gedot en wat overgebleven voetvolk geperforeerd.

Tankhoeren is álleen leuk met vrienden op voice - maar dan is het wel écht leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 20:38

superwashandje

grofheid alom

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 09:13:
[...]

Als je ze lange genoeg opvoedt gaat dit wel. Nóg beter opvoeden en zowel je gunner als je spotter stappen uit, rammen bbeiden een RPG in de vijandelijke tank en lappen je dan met z'n tweeën op terwijl jij de laatste restjes tank versnippert. Zodra je op 100% bent stappen ze in en wordt de vijandelijke heli gedot en wat overgebleven voetvolk geperforeerd.

Tankhoeren is álleen leuk met vrienden op voice - maar dan is het wel écht leuk :)
dat probeer ik dus ook altijd maar of de tank driver positioneert niet goed of onze tank is toch sneller stuk...het idee is leuk maar werkt in de praktijk niet vaak merk ik (tenzij je misschien inderdaad met mensen speelt die het spel ook begrijpen maar dat is lastig in public servers)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:27

Metro2002

Memento mori

Ik probeer een unlock te krijgen voor de Mtar-21 maar daarvoor moet ik 100 carbine kills maken, tjezus wat een gedoe is dat, die dingen zijn echt dikke poep :+ ik zit pas op 25 kills met die krengen :')
En dan moet ik ook nog een kill met een EOD bot maken , dat wordt lachen maar niet heus.

Net zo erg als 20 kills maken met een RPG, dan voel je je wel heel erg noob als je met een RPG staat te raggen in een metro64 server :+

En ik moet nog een keer in de top5 van gunmaster komen, dat is echt zo'n gamemode die ik gewoon maar niet goed blijf kunnen. Altijd sta je daar met je proppenschieter op lui met shotguns en SMGs te schieten. :X

[ Voor 19% gewijzigd door Metro2002 op 27-07-2012 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 20:38

superwashandje

grofheid alom

100 carbine kills? easy as pie! maar wel op de goede maps gebruiken natuurlijk. M4A1 met een kobra (of holo) is erg fijn om mee te schieten hoor.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

superwashandje schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 09:31:
100 carbine kills? easy as pie! maar wel op de goede maps gebruiken natuurlijk. M4A1 met een kobra (of holo) is erg fijn om mee te schieten hoor.
Het probleem is dat je de kobra of holo pas komt na een hoop kills en met de iron sights vind ik dat ding nou niet echt uitblinken in nauwkeurigheid :+

Dat vind ik sowieso een beetje jammer van BF3, dat je de sights pas na heel veel kills krijgt, je begint dus al met een handicap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Iron sights doen nauwelijks onder voor red dot sights imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-08 16:51
Metro2002 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 09:41:
[...]

Het probleem is dat je de kobra of holo pas komt na een hoop kills en met de iron sights vind ik dat ding nou niet echt uitblinken in nauwkeurigheid :+

Dat vind ik sowieso een beetje jammer van BF3, dat je de sights pas na heel veel kills krijgt, je begint dus al met een handicap :P
A91 met laser op TDM noshar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Sowieso voor elk wapen TDM nosahr, zo klaar.
Inderdaad A91 of M4A1 from the hip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Makkelijk schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 09:44:
Iron sights doen nauwelijks onder voor red dot sights imo
Sommige iron sights nemen nogal veel ruimte in beslag en bv met de SCAR-L krijg je echt maar een héél klein kijkgaatje waardoor je nauwelijks nog wat kan zien. Helaas zijn de eerste unlocks zoomsights, lekker nutteloos :/

Afbeeldingslocatie: http://i119.photobucket.com/albums/o153/metro2005/SCAR-L_IRON_SIGHT.jpg

Bij bv de PWD-R vind ik de iron sights juist weer erg prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metro2002 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 10:03:
[...]

Sommige iron sights nemen nogal veel ruimte in beslag en bv met de SCAR-L krijg je echt maar een héél klein kijkgaatje waardoor je nauwelijks nog wat kan zien. Helaas zijn de eerste unlocks zoomsights, lekker nutteloos :/

[afbeelding]

Bij bv de PWD-R vind ik de iron sights juist weer erg prettig.
Nee dat vind ik dus helemaal niks, veel te dik kader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Metro2002 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 09:28:
Ik probeer een unlock te krijgen voor de Mtar-21 maar daarvoor moet ik 100 carbine kills maken, tjezus wat een gedoe is dat, die dingen zijn echt dikke poep :+ ik zit pas op 25 kills met die krengen :')
En dan moet ik ook nog een kill met een EOD bot maken , dat wordt lachen maar niet heus.

Net zo erg als 20 kills maken met een RPG, dan voel je je wel heel erg noob als je met een RPG staat te raggen in een metro64 server :+

En ik moet nog een keer in de top5 van gunmaster komen, dat is echt zo'n gamemode die ik gewoon maar niet goed blijf kunnen. Altijd sta je daar met je proppenschieter op lui met shotguns en SMGs te schieten. :X
carbine kills moeilijk? ga gewoon close quarters doen met een M4A1 of een G36C en gewoon alles schieten :) Wel wat oppassen dat je niet in je assault/support spray modes gaat want die carbines hebben niet veel in het magazijn en ze zijn wat minder krachtig. Zelf ben ik erg fan van de g36c, maar als ik me avond niet heb of niet goed kan concentreren dan pak ik de m4a1, dat is echt een veel makkelijkere gun als je wat minder je aandacht er bij hebt :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 09:13:
[...]

Het grootste probleem wat ik hier meestal mee heb is dat ik dan uitstap, iemand anders de gunner plek gelijk pakt en de driver wegrijdt zodat ik niet kan repareren...
Dus hier ben ik mee gestopt, afgezien van als ik met vrienden speel. Dan is tank pwn namelijk heeeeel erg leuk ^_^

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik kwam iemand tegen die met AMD eyefinity speelt dat ziet er dus zo uit:

http://img607.imageshack....2/bf32012070320561563.jpg
http://img225.imageshack.us/img225/1897/46774771.jpg
http://img99.imageshack.u...5/bf32012070320545766.jpg

Dan ga ineens informeren hoeveel je auto nog waard….the fuck wat zou ik dat graag willen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft hij de boel wel goed ingesteld want het ziet er uitgerekt uit. Dat hoord niet. Tenminste dat heb je niet met nvidia surround

Hoezo sprayen :P
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=yTRf4V6JEPA&feature=plcp]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:26
Ik zou niet eens schieten maar gewoon kniven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Weer urban maps in Aftermath?

Komop Dice, waar blijven de jungle, desert, arctic maps?
Dat urban zat er al in, ik heb liever eens een map zonder om de 3 seconden een gebouw, waar je bij de meeste toch voor een gesloten deur staat.

Also, needs more hovercraft.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 12:48

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Jeroenneman schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 12:17:

Dat urban zat er al in, ik heb liever eens een map zonder om de 3 seconden een gebouw, waar je bij de meeste toch voor een gesloten deur staat.

En het is urban met nog meer stof effecten. :X

Armored Kill heeft desert en arctic maps btw.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 00:51

Ik mis nog steeds een jungle map.
desert en arctic maps komen wel met armored kill maar ik heb in die trailers nog geen jungle maps gezien.
Hoe bruut zou dat zijn om met de Frostbite 2® engine tussen de bomen door te sluipen!

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Jups, jungle map ala Valparaiso of Laguna Presa zou erg welkom zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renquin schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 10:43:
[...]
Dus hier ben ik mee gestopt, afgezien van als ik met vrienden speel.
superwashandje schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 09:24:
[...]
(tenzij je misschien inderdaad met mensen speelt die het spel ook begrijpen
Uiteeraard werkt dit niet als je je handige mensen niet op voice hebt en er mee samenspeelt. In je eentje kun je dit shaken, want pubs doen dit zelden.
maar dat is lastig in public servers)
Nou, an sich niet - je whatsappt om een uur of vier, half vijf "knallen?" aan je vriendengroep getiteld "knalfanaten", en als je één of meerdere "ja"s terug krijgt schuif je rond achten aan op Skype. de eerste zoekt een server, de rest joint, squadje bouwen en kontschoppen maar! Heb je echt geen private server voor nodig.

Sterker nog, het werkt het beste op pubs, want je bent vaak toch de enige die samenspeelt en kunt derhalve vrij hardhandig tekeer gaan jegens tegenstanders. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Wachten op BF4 Afbeeldingslocatie: http://images.sodahead.com/polls/002420311/532248089_75378_TrollFace_answer_1_small.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-10 12:20

MeagaShira

MeagaShira_NL

Of BF5......just for the troll

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-10 14:59

beuker19

Killerbeuker is so OP

Hallo wie joined even op de Gotlike.nl server
Metro rush
http://battlelog.battlefi...o-rush-500t-Active-Admin/

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-10 21:44
Ik heb ook eyefinity gehad. Ziet er allemaal uitgerekt uit. Vind het niet prettig mulityplayeren. Ben gewoon weer overgestapt naar mijn 28 inch monitor. Toch een betere game-ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorack
Net toch weer een ragequit gehad, recon weet niet wat een softlam is en engineer beweert dat RPG voor infantry is.
Man wat lopen er toch een aantal idioten rond in BF3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Thorack schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 15:17:
Net toch weer een ragequit gehad, recon weet niet wat een softlam is en engineer beweert dat RPG voor infantry is.
Man wat lopen er toch een aantal idioten rond in BF3
Hij was in de war met de carl gustav, want die was wel voor infanterie! Vooral met de area upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
ye-roon schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 15:31:
[...]

Hij was in de war met de carl gustav, want die was wel voor infanterie! Vooral met de area upgrade.
Ow sweet, sweet Carl Gustav... How I miss thee!

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-10 15:57
Metro2002 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 09:28:
Doe je dan wel vanaf het begin mee? Als je halverwege invalt maak je inderdaad minder kans. Maar op een beetje volle Gunmaster server loopt er genoeg volk wat ook lang met een klappertjespistool rondloopt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

eborn schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 16:07:
[...]

Doe je dan wel vanaf het begin mee? Als je halverwege invalt maak je inderdaad minder kans. Maar op een beetje volle Gunmaster server loopt er genoeg volk wat ook lang met een klappertjespistool rondloopt >:)
Wat ook kan helpen is om een rustige server op te zoeken. Na tig keer op nummer 6 te belanden, heb ik maar rustigere server gezocht en bam, nummer 3 :9

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Renquin schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 15:49:
[...]

Ow sweet, sweet Carl Gustav... How I miss thee!
same here, maja als het in deze game zou zitten, dan krijgt elke server per defenitie een rule die je kicked als je alleen al langs de carl gustav hovered in het wapen select menu :p

Ik vond hem vooral handig door de scope :) kon ik goed snipers spotten :) Maar door die BS glare op grote scopes heb je daar nu niets meer aan. (die glare zit er alleen maar in omdat die pussies er niet tegen kunnen dat ze van tig mijl weg in hun hoofd geschoten worden zonder dat ze hun target daarna kunnen zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Vanavond weer eventjes proberen de laatste C-4-, claymore- en mine-kills te halen. *O*

Of toch maar weer vliegtuigjes en choppers met RPG's bestoken? Veul leuker. >:)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 12:10:
Heeft hij de boel wel goed ingesteld want het ziet er uitgerekt uit. Dat hoord niet. Tenminste dat heb je niet met nvidia surround

Hoezo sprayen :P
[video]
Dat hoordt niet.

Kom op jongen, basisschool. }:O

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Laatst online: 09:37

Phntm

Tlingelingeling

pafdaddy schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 17:19:
[...]

Dat hoordt niet.

Kom op jongen, basisschool. }:O
nVitia, je weet zelf man.

Lang leve de AEK. Geweldige wapen. Wie is het opgevallen dat als je de M416 combineert met red laser sight en foregrip dat je onwijs hoge accuracy krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
Phntm schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 17:22:
[...]

Wie is het opgevallen dat als je de M416 combineert met red laser sight en foregrip dat je onwijs hoge accuracy krijgt.
Ik raad je aan om eens de M417 (recon) te proberen. Is het single shot broertje van de M416. De damage per schot ligt hoger. Als je een beetje goed mikt is het 1 shot 1 kill, anders 2 schoten. Heeft een magezijn, dus als je snel schiet kan je er een soort M416 mee simuleren. Handig als er meerdere vijanden bij elkaar zitten. Omdat het een sniper rifle is heeft hij minder last van bullet drop op grotere afstanden.

Is mijn favoriete wapen geworden in close quarter en rush in combinatie met de foregrip, silencer en holographic sight. Echt een beest van een wapen. Als je goed overweg kunt met de een assault rifle - als in een kills met een paar schoten - is de overstap naar de M417 geweldig. Haal je hele hoge accuracy mee, omdat je vaak maar twee schoten nodig hebt, en meestal wel raak zijn.

Zelfs als je aim ruk is, en je raakt hem bijvoorbeeld twee keer in z'n been win je als nog van een ander wapen, als je gewoon twee keer snel achter elkaar klikt. Behalve misschien van een AEK of P90, want die dingen schieten gewoon mega snel.

[ Voor 4% gewijzigd door ThomasG op 27-07-2012 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10 23:22

Waarschijnlijk komen in End Game Jungle maps. Dice gaf bij de e3 presentatie de volgende hint: character in the jungle, Apocalypse Now-style

Zoals eerder al gezegd in Armored Kill zit desser en snow maps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Dan bewaren ze het beste voor het laatst :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorack
ThomasG schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 17:44:
[...]

Is mijn favoriete wapen geworden in close quarter en rush in combinatie met de foregrip, silencer en holographic sight. Echt een beest van een wapen. Als je goed overweg kunt met de een assault rifle - als in een kills met een paar schoten - is de overstap naar de M417 geweldig. Haal je hele hoge accuracy mee, omdat je vaak maar twee schoten nodig hebt, en meestal wel raak zijn.
Foregrip heb je niet nodig aangezien de horizontale recoil bij de M417 niet te merken is.
Daarbij word je long range accuracy nadelig beinvloed door de foregrip.
RDS, laser en gaan met die banaan, het is het wapen waar ik de meeste kills mee heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Speel ik een week lang geen BF3, beland ik het eerste potje gelijk in een campend team op metro rush. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 21:06:
Speel ik een week lang geen BF3, beland ik het eerste potje gelijk in een campend team op metro rush. :o
wie stopt er dan ook 1 week en gaat dan weer BF3 metro spelen.
dat is een totaal andere game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Pykow schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 21:07:
[...]

wie stopt er dan ook 1 week en gaat dan weer BF3 metro spelen.
dat is een totaal andere game :P
Ja maar... het was rush... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:06

MueR

Admin Devschuur & Discord

is niet lief

Gisteren beste potje BF3 evah.. deze jongeman kunnen knifen :D

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 21:06:
Het worden er steeds meer, de noobs die niets kunnen behalve in een hoekje zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 21:26:
[...]

Het worden er steeds meer, de noobs die niets kunnen behalve in een hoekje zitten...
Misschien goed om het nog maar een weekje voor gezien te houden (ook al komen er steeds meer). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

MueR schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 21:20:
Gisteren beste potje BF3 evah.. deze jongeman kunnen knifen :D
lol, speelt zeef bf3 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 21:30:
[...]

Misschien goed om het nog maar een weekje voor gezien te houden (ook al komen er steeds meer). :+
Over een week is BF3 denk ik onspeelbaar. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

het fking warm weer is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Het was inderdaad warm weer. :+

Maar ben benieuwd waarom DanielWW2 denkt dat BF3 over een week onspeelbaar is :?

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Metian schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 11:22:
[...]

Het was inderdaad warm weer. :+

Maar ben benieuwd waarom DanielWW2 denkt dat BF3 over een week onspeelbaar is :?
het is hier nog steeds warm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

hardcoresmurf schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 11:49:
[...]

het is hier nog steeds warm ;)
Nou hier niet, vergeleken met de afgelopen dagen noem ik dit zelf koud.. al moet ik zeggen dat het wel verfrissend is.. time to go to the battlefield! >:)

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zat net op een server caspian border no snipers 500 tickets, server waar ik al een tijdje op heb gespeeld en nu hebben ze waarschijnlijk een 12 jarige admin !!

ik spawn naast de heli. Killed by admin.
ik blaas de MAA van de tegenstander op, killed by Admin
wat een zielige figuren heb je in de wereld lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Net even een potje gespeeld, blijken al m'n vehicles gereset. Ik heb geen crash gehad en al tijden niets veranderd.

Dat is erg leuk als je op Karkand aan het begin wegcrosst met de tank bij de US base vandaan. Ik drukte op 2 om te locken (ben guided gewend) en zag ineens de crosshair van de coaxial machinegun verschijnen, terwijl tegenover me de tank van de Russen de bocht om kwam zeilen. Fail. :')

[ Voor 3% gewijzigd door CodeCaster op 28-07-2012 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Laatst online: 23-09 14:00
CodeCaster schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 12:44:
Net even een potje gespeeld, blijken al m'n vehicles gereset. Ik heb geen crash gehad en al tijden niets veranderd.

Dat is erg leuk als je op Karkand aan het begin wegcrosst met de tank bij de US base vandaan. Ik drukte op 2 om te locken (ben guided gewend) en zag ineens de crosshair van de coaxial machinegun verschijnen, terwijl tegenover me de tank van de Russen de bocht om kwam zeilen. Fail. :')
Daar heb ik soms ook last van. Dat is dan vaak de eerste keer dat ik spawn. Denk dat het een soort van 'lag' is tussen de server en de EA server welke de stats/unlocks bijhoud. Als ik dan dood ben check ik het altijd, en staat het wel gewoon goed. Als ik daarna weer spawn is er niks aan de hand.

De server denkt dus (foutief) dat je de guided missile unlock niet hebt, en dus word die gereset naar coaxial machinegun. Dat word bij een respawn gerefreshed. Hier had je in Bad Company 2 trouwens veel vaker last van, en moest je zelfs reconnecten om het te verhelpen.

[ Voor 14% gewijzigd door ThomasG op 28-07-2012 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu met de AN94 bezig en merk dat dit wapen kaal best lekker werkt met 2 schoten per keer.
Vooral in de steegjes kan ik er goed mee over weg.

Dit wapen is een stuk beter dan de F2000

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2012 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BF = teamgame.
Geen fatsoenlijk team = loss.
Het is vakantie en het weer is nou niet overal goed te noemen, Hier komt ook nog eens de prijsverlaging van BF3 bij waardoor meer mensen het spel kopen.

Ik heb er totaal geen probleem mee dat mensen BF3 kopen en ook niet dat ze van af CoD komen. Ik heb er wel een probleem mee dat ze van andere FPS games komen en denken hun speelstijl die totaal niet bij BF past door proberen te drukken. Voor (ex) CoD spelers (een behoorlijke grote groep) is dit gewoon egoïstisch campen/killwhoren zonder dat ze ooit eens wat nuttigs doen. Het word er niet leuker op als niemand eens een RPG op een tank schiet omdat ze dan niet meteen een kill krijgen of punten, dat mensen lopen te campen op de meest achterlijke plekken terwijl je alleen in de buurt van een MCOM bent, dat mensen niet eens kunnen repareren, dat je steeds meer moeite moet doen om aan ammo/health te komen en last but not least, ik probeer de laatste tijd steeds vaker mijn team aan te sturen via de chat maar ik krijg ook nogal eens wat verwijten naar me kop geslingerd dat ik me kop moet houden etc. Verder krijg ik nu echt zo ongeveer elke dag hackusations naar me kop geslingerd omdat ik regelmatig de enige lijk te zijn die weet wat hij doet en het gaan me onderhand wel irriteren...

Op deze manier moet ik echt alles gaan doen in een game voor mijn team en het is zeer frustrerend te noemen als je een lange tijd een MCOM verdedigd, toch doodgaat en nog voordat je teruggespawnt bent de MCOM al gearmt is en dat je met geen mogelijkheid er nog wat aan kan doen omdat je team geen idee heet wat ze doen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 11:16
Thorack schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 18:13:
[...]

Foregrip heb je niet nodig aangezien de horizontale recoil bij de M417 niet te merken is.
Daarbij word je long range accuracy nadelig beinvloed door de foregrip.
RDS, laser en gaan met die banaan, het is het wapen waar ik de meeste kills mee heb.
Het is inderdaad gaan met deze banaan, het geluid is ook zo cool. Twee schoten max en je hebt iedereen neer. Die bipod ipv de foregrip als je em even op een muurtje laat rusten, heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

ThomasG schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 13:20:
[...]
Daar heb ik soms ook last van. Dat is dan vaak de eerste keer dat ik spawn.
Oh, ik had het nog nooit gehad. :P Zal eens in de gaten houden of het nu wel goed blijft gaan.

DanielWW2 schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 14:00:
Op deze manier moet ik echt alles gaan doen in een game voor mijn team
Hear, hear. Ik verlang steeds meer terug naar de Commander en Waypoints... Er lopen per potje echt tientallen mensen als kippen zonder koppen rond, tig snipers die net naast een vlag liggen en niet eens zien dat die wordt overgenomen, tanks kun je inderdaad beter in je eentje slopen (want je teammates gebruiken hun RPG's alleen op infantry :')), ammo en medpacks lijken haast uitgestorven te zijn, voertuigen rijden weg zonder passagiers op te pikken (en rijden binnen dertig seconden over een mijn) en negen van de tien chauffeurs zijn geen engineer en laten hun voertuig voor de vijand achter als 'ie netaan gedisabled is. :')

Alléén maar noobs in dit spel lijkt het wel. Vooral dat laatste vind ik echt vervelend, snipers en support die ergens willen gaan liggen campen en daar dus maar een APC voor misbruiken. Rijden ze over een mijn of parkeren ze 'm tegen een vijandelijke tank, dan stappen ze uit, worden gekilld en dan heeft de vijand er nog maar weer een APC bij. :')

[ Voor 17% gewijzigd door CodeCaster op 28-07-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ECHT ADMINSSSSSSSSSSSSSSSSS
ik stond 48 - 0 met mijn heli (ik als gunner) Krijg ik gewoon een BAN :S Serieus ben ik dadelijk alles kwijt.

ik had een geweldige pilot bij me en ik maakte van iedereen gehakt, wordt ik verbannen !!
nieuwe record. 1x Gekicked Reason hacker, 2x killed by admin omdat ik hem neerhaalde en nu 1x ban omdat ik iedereen neer haal in me heli !! zucht wat een Zaterdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 15:11:
ECHT ADMINSSSSSSSSSSSSSSSSS
ik stond 48 - 0 met mijn heli (ik als gunner) Krijg ik gewoon een BAN :S Serieus ben ik dadelijk alles kwijt.

ik had een geweldige pilot bij me en ik maakte van iedereen gehakt, wordt ik verbannen !!
nieuwe record. 1x Gekicked Reason hacker, 2x killed by admin omdat ik hem neerhaalde en nu 1x ban omdat ik iedereen neer haal in me heli !! zucht wat een Zaterdag
Welke server was dat dan? Iig met een admin die niet admin waardig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 15:15:
[...]

Welke server was dat dan? Iig met een admin die niet admin waardig is.
http://battlelog.battlefi...-points-Active-Admin-No1/

Hier de battlelog, de match waar ik dus op verbannen ben.
wel even uitklappen met alle spelers natuurlijk:
http://battlelog.battlefi...how/39197847/1/172685289/
49 - 0

[ Voor 22% gewijzigd door Pykow op 28-07-2012 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Je zou haast een lijst maken met servers waar tenminste wel gespeeld word, waar tenminste normale regels zijn, waar iedereen tenminste normaal kan spelen zonder gezeik.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoothz
  • Laatst online: 28-08-2022
CodeCaster schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 12:44:

Gebeurt mij regelmatig, vandaag ook weer spring in heli heel de boel weer gereset ik word er schijt ziek van en wat de reden er van is is mij een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

> Baserape is allowed, there's nothing about it in the rules..
> So, wallhack, aimbot etc is also allowed ?
> No
> there's nothing about it in the rules :)

Mooi gesprek tussen mij en een random newb die aan het baserapen was. Niet dat ik gebruik maar van hacks, ging me meer om het feit dat hij vond dat hij mocht baserapen omdat het niet in de regels van de server stond..

Hoe dan ook, ik ga me favorieten server lijst helemaal opschonen en vanaf nu is op zoek naar serieus servers waar mensen WEL weten hoe ze moeten spelen...

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dafuq just happened. Kreeg mijn team via de chat toch van de heuvels af (de meeste dan) en op de MCOMS.
Resultaat, een monsterscore voor mij. 60.000 punten, 40% accuracy met voornamelijk de AUG, 97 kills en natuurlijk de win. :D

http://battlelog.battlefi...how/39204186/1/184991456/

Moest meteen hier aan denken terwijl ik 2124 nooit gespeeld heb. :+
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=3rbSfCfa2-M]

Pagina: 1 ... 64 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.