Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-10 12:04

Metian

Snert is vies

Het is inderdaad raar dat ze daarom kicken, alleen aan de andere kant ook weer goed, anders staat z'n chat meteen vol met gescheld.

Vanmiddag nog een ronde gespeeld, waar ik dus eigenlijk vrij pissed was dat iedereen alleen maar op de heli stonden te wachten en geen reet uitvoerde. Dus ik gooide een 'stop waiting for heli and f*cking start playing'.. nou mij zul je verlopig dat niet meer horen zeggen. Hele chat veranderde in een shit-storm.. enkel mijn squad reageerde lachend xD. Maar dat waren ook de enige die serieus aan het spelen waren..

Snap ook niet goed waarom mensen zo nodig op een heli willen staan wachten |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Metian op 23-07-2012 23:30 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-10 09:17
ye-roon schreef op maandag 23 juli 2012 @ 23:02:
Wat zijn er trouwens de laatste tijd veel van die servers waar ze een bad language ding hebben. Die soldiers zijn de hele tijd aant schelden "i'm fucking pinned down here' maar als je dat in de chat zet word je gekicked. Het is een 18+ game en dan ga ze kicken om zo'n BS rede :s
Als het gefilterd is op woorden als 'fucking' dan is het inderdaad enorme onzin. Ben dat nog nooit tegengekomen trouwens. Hooguit dat je in je scherm krijgt 'watch your language' maar niet kicken.
Als je elkaar daarentegen de huid vol gaat schelden zou ik als admin ook kicken.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Makkelijk schreef op maandag 23 juli 2012 @ 23:33:
[...]

Als het gefilterd is op woorden als 'fucking' dan is het inderdaad enorme onzin. Ben dat nog nooit tegengekomen trouwens. Hooguit dat je in je scherm krijgt 'watch your language' maar niet kicken.
Als je elkaar daarentegen de huid vol gaat schelden zou ik als admin ook kicken.
Er zijn genoeg servers die in ieder geval killen bij een tweede waarschuwing: weet niet zeker of je bij strike 3 gekicked wordt, maar het zou me niks verbazen. Dat er wordt gelet op taalgebruik prima - zodra het persoonlijk is, of discriminend/racistisch, overdreven medisch of oproept tot geweld - maar wanneer je gekilled/blocked wordt omdat je in the heat of the moment even op onschuldige wijze je frustraties uit, dat is even sneu, betuttelend als hypocriet. Zo kreeg ik laatst een waarschuwing omdat ik 'Jezus' typte :') (was overigens wel een yankee server, dus dat profanity erger werd gevonden dan grof geweld is op zich niet verrassend, eerder consequent) Doe mij dan maar 25 cent in de ipot ;)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:14

Phntm

Tlingelingeling

Zoveel nieuwe mensen zie ik de laatste paar dagen. Sinds de zomer vakantie is begonnen, komen al die mensen weer online. Wat mij irriteert aan hun is dat zij constant ergens gaan campen terwijl zij attack zijn en zij moeten rushen(en dan zitten ze ook op mijn team) voeren ze geen reet uit. Of op Damavand Peak, op een gegeven moment beginnen de attackers allemaal te snipen ipv te rushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
@w00tw00t Maar als je 2x in beeld krijgt dat het niet mag waarom dan een derde keer doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik spawnde zojuist op een nade in Ziba Tower.

Over bad luck gesproken.

Edit

Om het nog erger te maken spawnde ik net op een claymore.

|:(

[ Voor 34% gewijzigd door rickyy op 24-07-2012 04:02 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Makkelijk schreef op maandag 23 juli 2012 @ 23:33:
[...]

Mja het was deze game: http://battlelog.battlefi...how/38801342/1/352205202/ ik stond 2k punten voor op de nummer 2 (die nu 11k had). En er is zo'n zielig lvl 39tje met ze M417 die bij B in de keuken lag te campen op de meeste onmogelijke plekken, na 2de keer zei ik dus fucking camper en ik werd gekicked :s Met als rede you were kicked for swearing, best vaag. Het was een auto kick btw.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 17:09

superwashandje

grofheid alom

Phntm schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 00:55:
Zoveel nieuwe mensen zie ik de laatste paar dagen. Sinds de zomer vakantie is begonnen, komen al die mensen weer online. Wat mij irriteert aan hun is dat zij constant ergens gaan campen terwijl zij attack zijn en zij moeten rushen(en dan zitten ze ook op mijn team) voeren ze geen reet uit. Of op Damavand Peak, op een gegeven moment beginnen de attackers allemaal te snipen ipv te rushen.
haha, ik zat gister inderdaad in een damavand peak rush met 9 van de 10 mensen als sniper/recon. toen ik erin kwam heb ik me aangesloten bij een squad met maar 1 sniper en 2 assault. vervolgens hebben wij met ons 4en alles geprobeerd en 1 van de twee mcoms in de eerste basis nog kunnen opblazen. de volgende wilde echter niet meer lukken, 4 mensen tegen een heel team wat je bij 1 mcom opwacht is niet echt meer te doen...

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
ye-roon schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 08:23:
[...]

Mja het was deze game: http://battlelog.battlefi...how/38801342/1/352205202/ ik stond 2k punten voor op de nummer 2 (die nu 11k had). En er is zo'n zielig lvl 39tje met ze M417 die bij B in de keuken lag te campen op de meeste onmogelijke plekken, na 2de keer zei ik dus fucking camper en ik werd gekicked :s Met als rede you were kicked for swearing, best vaag. Het was een auto kick btw.
Dat is inderdaad beetje treurig hard ingesteld. Vraag me wel af waarom je vermeld dat die camper lvl 39 is maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Makkelijk schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 01:34:
@w00tw00t Maar als je 2x in beeld krijgt dat het niet mag waarom dan een derde keer doen? :)
Mee eens hoor. Ik gebruik de chat niet bijster veel (zo vaak kom ik niet in een squad terecht dat een beetje wil samenwerken, en gescheld van anderen kan me aan mijn zak roesten), en heb daarom persoonlijk ook weinig last van dit soort filters. Die enkele keer dat ik mijn frustraties uit houd ik het ook of netjes of zorg ervoor dat ik hooguit één keer over de schreef ga >:)
Snap sowieso spelers niet die voortdurend in-game aan het chatten zijn (ben al hele conversaties tegengekomen over van alles en nog wat, behalve BF3): ga dan lekker op MSN zitten ofzo...

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op maandag 23 juli 2012 @ 19:54:
^
Nee. Tenzij je voor "adaptive (half refresh rate)" kiest.
Hehe, ik had eingelijk eerder gebruik moeten maken van adaptive vsync. Merk amper nog muis lag op en
het beeld is een stuk strakker op 60fps.Kaart loopt iets minder op full load en dus een stukkie koeler.
Adaptive vsync laat ik nu dus mooi aan staan voor bf3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 10:50:
[...]

Hehe, ik had eingelijk eerder gebruik moeten maken van adaptive vsync. Merk amper nog muis lag op en
het beeld is een stuk strakker op 60fps.Kaart loopt iets minder op full load en dus een stukkie koeler.
Adaptive vsync laat ik nu dus mooi aan staan voor bf3.
Ervan uitgaande dat het altijd goed werkt zou je het in principe standaard aan kunnen zetten in alle games.
Het beoogt best of both worlds te zijn door vsync steeds automatisch aan en uit te schakelen:

FPS gelijk of groter dan 60: vsync aan (Want anders heb je grote kans op tearing)
FPS<60: vsync uit (want anders zou je FPS naar 30 droppen)

[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 24-07-2012 11:35 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice om te weten, de kaart klockt zelfs af en toe terug met adaptive vsync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Helaas werkt Battlelog niet op m'n werk, had gister een hele leuke match met een paar gasten uit een van de platoons waar ik bij zit (allemaal tussen de colonel 5 en 40) tegen een zooi gasten die tussen de 80 en 100 zaten.

Uiteindelijk nipt gewonden met nog 11 tickets, was echt super intens.
Helaas crashte mijn Battlefield een halve minuut voor het einde... Echt vaag, sta er nu wel bij in de scorelijst, maar helemaal onderaan. Heb iig nog de win gehad, da's dan wel fijn.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

''Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Krackel23' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrA.exe''

Iemand een idee? Punkbuster updaten werkt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Eénmalig?..

Anders firewall die punkbuster naait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Makkelijk schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:24:
Eénmalig?..

Anders firewall die punkbuster naait?
Krijg het telkens als ik een server join. Heb vorige week wel crysis geïnstalleerd, daarbij moest punkbuster ook geïnstalleerd worden, maar die is mislukt. Denk dat het daardoor komt, maar volgens mij kan je punkbuster alleen installeren als je battlefield 3 opnieuw installeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:27:
[...]

Krijg het telkens als ik een server join. Heb vorige week wel crysis geïnstalleerd, daarbij moest punkbuster ook geïnstalleerd worden, maar die is mislukt. Denk dat het daardoor komt, maar volgens mij kan je punkbuster alleen installeren als je battlefield 3 opnieuw installeert?
Gelukkig niet:

http://www.evenbalance.com/index.php?page=dl-bf3.php

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt ook niet. Ik repareer hem gewoon, scheelt de moeite. Maar toch bedankt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2012 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 10:05
ik ben laatst ook gekicked voor gebruik van fuck en dergelijke..
admin was een kind van 12 die continu claymores en c4 op de vlag deed plakken.. was een NL server.. ff de naam kwijt.. 't zou zo een tweaker kunnen zijn... if so.. pls respond, ingame naam is hetzelfde :)

Dat ik mijn mening deelde over zijn geaardheid en zijn motoriek gezien hoe hij het spel bespeeld.. kon niet worden gewaardeerd en hij kickte me :(

ik snap dat niet, als ik gasten in onze server heb die 't niet volledig eens zijn met mijn speelstijl, bijv. dat ik of met een sniper of met een spas rond hobbel, dan pas ik me aan en pak ik precies hun kit.. puur om te laten zien.. HA kijk zo kan het ook.. who's boss
Of juist helemaal anders, bijv. enkel die gast nog gaan kniven oid.

Maar helaas, bf3 is lekker noob friendly gemaakt door EA.
Jammer dat de mogelijkheid niet daar is om shit zoals smaws, noobtubes, claymores en c4 te bannen..
en dan niet met straffe van kick/ban maar gewoon niet selecteerbaar.. zou beter zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

KhaZ

Alfa Romeo

Is er een mogelijkheid om in te stellen dat elke keer als ik spawn de map/radar linksonder standaard groot in beeld komt? Nu moet ik elke keer op N of M duwen, erg irritant.

[ Voor 5% gewijzigd door KhaZ op 24-07-2012 16:51 ]

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-08 16:51
Patientzero schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 16:25:
Dat ik mijn mening deelde over zijn geaardheid en zijn motoriek gezien hoe hij het spel bespeeld.. kon niet worden gewaardeerd en hij kickte me :(
Ik zou precies hetzelfde gedaan hebben... Gedraag je gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben laatst ook gekicked voor gebruik van fuck en dergelijke..
admin was een kind van 12 die continu claymores en c4 op de vlag deed plakken.. was een NL server.. ff de naam kwijt.. 't zou zo een tweaker kunnen zijn... if so.. pls respond, ingame naam is hetzelfde :)

Dus jij gaat op een server admins zitten uitschelden om hun playstyle en verbaast je erover dat die je buiten tieft? Ik weet wel wie ik hier voor 12-jarig kind aanzie, en het is niet de admin...
ik snap dat niet, als ik gasten in onze server heb die 't niet volledig eens zijn met mijn speelstijl, bijv. dat ik of met een sniper of met een spas rond hobbel, dan pas ik me aan en pak ik precies hun kit.. puur om te laten zien.. HA kijk zo kan het ook.. who's boss
Of juist helemaal anders, bijv. enkel die gast nog gaan kniven oid.
Waarom zou je je aanpassen aan wat een ander wil? Als de server bepaalde rules heeft is dat een argument maar alles wat niet verboden is is toegestaan en als erover gebitched wordt is dat door iemand die het niet van je kan winnen dus sod 'em. 8)7
Maar helaas, bf3 is lekker noob friendly gemaakt door EA.
Jammer dat de mogelijkheid niet daar is om shit zoals smaws, noobtubes, claymores en c4 te bannen..
en dan niet met straffe van kick/ban maar gewoon niet selecteerbaar.. zou beter zijn !
Jij wilt dingen uit het spel bannen en EA is noob-vriendelijk omdat het jou niet laat beslissen welke dingen dat zijn :')

Het is dat ik net een hele dikke WTF in de huiskamer tegen kwam anders was dit de dikste WTF-post van de week - zelfs al is het pas dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zeer vriendelijke omschrijving van mensen voor gay/homo uitstelden. Terecht gekicked dus...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Phntm schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 00:55:
Zoveel nieuwe mensen zie ik de laatste paar dagen. Sinds de zomer vakantie is begonnen, komen al die mensen weer online. Wat mij irriteert aan hun is dat zij constant ergens gaan campen terwijl zij attack zijn en zij moeten rushen(en dan zitten ze ook op mijn team) voeren ze geen reet uit.
Dat had ik gisteren, op Karkand. :D Wij waren de Russen, en op één halve poging na hebben ze geen enkele vlag te pakken gekregen. Zelden zoveel scopes gezien in de US base.

Omdat ik toch met die achievements bezig ben, spawnde ik steeds achtereenvolgens bij B, D, E en F om de aldaar aanwezige jeep vol te plakken met C-4 en vol de heuvels over het US kamp in te scheuren. Nog aardig wat kills gemaakt ook, lamme snipers die op die rotsen lagen. :') Je moet toch wat.

Twee goede deaths meegemaakt: bij de eerste zag ik mijn jeep tot stilstand komen temidden zes (!) rode driehoekjes op de map, terwijl ik een halve seconde daarvoor helaas een kogel door m'n kop kreeg. Als die was gelukt, had ik vast een paar ragequits veroorzaakt. :+ De keer erna werd ik, terwijl ik bij D mijn jeep vol stond te plakken, belaagd door een sniper die vanaf de rotsen bij de US base mijn C-4 beschoot waarna de jeep ontplofte. :P

De overige keren heb ik hun APC opgejaagd, die probeerde telkens via de heuvels naar D te rijden. Kwam ik weer met m'n jeep... :Y)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 16:53:

Jij wilt dingen uit het spel bannen en EA is noob-vriendelijk omdat het jou niet laat beslissen welke dingen dat zijn :')
Niet om lullig te doen maar hij heeft deels wel gelijk , het samenwerken in de meeste games tussen squad leden is nou niet echt bevorderd.
In mijn ogen zou dice de speler meer moeten dwingen om samen te werken i.p.v. als je er even niet doorkomt maar een sniper kit te pakken.
Mensen healen vaak gewoon niet, geven geen ammo of repairen niet. Meestal puur omdat ze niet eens door hebben wat er aan de hand is.

Imo is de game ervaring van battlefield dan ook 10x beter als je een samenwerkend team hebt die weten wat ze doen.
En ik weet niet of jij ooit console gameplay hebt gezien maar als je dan nog durft te beweren dat battlefield 3 niet noob friendly is dan denk ik dat jij pokemon ook een hardcore game vind :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Je gaat de samenwerking niet verbeteren door bepaalde wapens of kits te verbieden. Dat doe je door het weer een moeilijker en trager spel te maken, dan had de helft van de noobs na de bèta afgehaakt. Maar ja, dat verkoopt niet...

En als ik mijn bescheiden mening nog weer eens mag deponeren: speel de Back to Karkand-maps (behalve Sharqui) en de grotere vanilla-maps (Kharg, Firestorm) zonder al te veel clusterfuckpunten , dan zie je echt een stuk minder noobs doordat er veel minder campmogelijkheden zijn. Ze zijn er nog wel, maar stukken minder van het soort volk dat je op 64-player Close Quarters-servers aantreft.

Dat is uiteraard wel in tegenspraak met mijn bovenstaande relaas, maar ter mijner verdediging moet ik vermelden dat we begonnen met een vrij lege server, en als eenmaal het ganse Russische team tegen de US base aan staat dan kom je daar natuurlijk ook niet meer uit. :+

Vergeet daarom ook niet dat campers niet per definitie noobs zijn en vice versa. Liever een campende noob dan eentje die de enige tank pakt en die binnen tien seconden op een mijn parkeert...

[ Voor 73% gewijzigd door CodeCaster op 24-07-2012 17:28 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bloodlynx schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 17:00:
Imo is de game ervaring van battlefield dan ook 10x beter als je een samenwerkend team hebt die weten wat ze doen.
En ik weet niet of jij ooit console gameplay hebt gezien maar als je dan nog durft te beweren dat battlefield 3 niet noob friendly is dan denk ik dat jij pokemon ook een hardcore game vind :+
Console spelers = een stelletje hersenloze idioten die maar wat doen.
PC spelers = een stelletje hersenloze idioten die meestal maar wat doen en soms kunnen worden aangestuurd die verder te veel geld hebben omdat ze een dure game PC hebben. :+

Verder is BF3 in verhouding tot oudere BF's misschien noob friendly maar ten opzichte van FPS op de consoles (CoD) is het zo ongeveer de meest complexe game ooit. Verder verbaas ik me nog steeds als iemand me ammo geeft of health zonder dat ik eerst een half uur achter deze persoon aan moet rennen. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 16:50
Toch moet ik zeggen dat ik het op Console makkelijker vond om samen te werken met vreemden, daar kon je tenminste ingame tegen diegene schreeuwen dat je een medpack of Ammo nodig had. In BF3 moet je het typen en 9/10 keer leest iedereen er overheen.

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
DanielWW2 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 16:54:
[...]

Zeer vriendelijke omschrijving van mensen voor gay/homo uitstelden. Terecht gekicked dus...
+1, schandpaal >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:07
theburninglink schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 17:37:
Toch moet ik zeggen dat ik het op Console makkelijker vond om samen te werken met vreemden, daar kon je tenminste ingame tegen diegene schreeuwen dat je een medpack of Ammo nodig had. In BF3 moet je het typen en 9/10 keer leest iedereen er overheen.
Dit!!!!! De ingame chat functie is echt beroerd slecht. Enkele regels tekst die constant door server scripts worden weg ge-spammed. Wou dat dat ding verstelbaar was zodat ik hem 4x zo groot kan maken, plus nog duidelijkere squad-chat kleuren ofzo :)

Laatst zei ik ook al, ze moeten de chat functie aanlaten als een game afgelopen is, kan je wat babbelen voor 40 sec. Het is allemaal zo simpel en toch hebben ze het niet door bij Dice (of EA geeft ze geen kans om aan dit soort dingen te werken, blijft een !@&$()!%$)& bedrijf :P )

[ Voor 18% gewijzigd door kevz op 24-07-2012 17:50 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Je kunt buiten de chat om toch ook via de comma rose om een medikit of ammobox vragen? Niet dat het meerendeel van de spelers daar ook maar iets mee doet, maar goed, er zitten er altijd wel tussen die dan wel even een handout geven. Zo heb ik heb wel eens minutenlang naast een campende LMG-noob om "fucking ammo" staan schreeuwen - het duurde weliswaar even voordat het kwartje viel en hij mij een nieuwe voorraad knalgoed overhandigde, maar gezien het feit dat het meerendeel van de spelers óf halvegaren zijn óf zich als dusdanig gedragen, zag ik dat toch wel als een succes-momentje (opvoeden dat tuig!!!) Triest eigenlijk :')

[ Voor 4% gewijzigd door w00t00w op 24-07-2012 18:15 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Het heeft toch zijn voordelen dat ik alleen maar hardcore speel. Als ik een heal nodig heb en 10 medics lopen me voorbij dan is die het meest dichtbij is de pineut. Kogel in z'n grote teen, dan droppen ze direct medkits 8)7

Hah, bedacht me net dat ik zoiets in 2 utube filmpjes had;

YouTube: Battlefield 3 MAV'in Metro
YouTube: Battlefield 3 USAS12 Frag and C4

:')

[ Voor 43% gewijzigd door kevz op 24-07-2012 18:29 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:37
Ik kwam gisteravond op het geniale idee om de soflam in een MAV te verwerken. Dan heeft dat ding nog een beetje nut op een fatsoenlijke map. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Laatst online: 12-06-2024
En iedereen op dit forum doet alles precies volgens het BF3 boekje, of probeert dat althans zo over te laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
S.J_84 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 18:50:
En iedereen op dit forum doet alles precies volgens het BF3 boekje, of probeert dat althans zo over te laten komen.
Que?

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het was weer eens zover, zo ongeveer het hele vijandelijke team zat weer eens met de M16A3 te spelen en elkaar constant te rambo reviven. Totdat ik hun tank na de derde basis pikte. M1A2 Abrams tegen M16A3 users lijkt me eerlijk. :D (de tank was wel bugged dus geen extra killpower)

http://battlelog.battlefi...how/38871570/1/184991456/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

DanielWW2 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 17:10:
Verder verbaas ik me nog steeds als iemand me ammo geeft of health zonder dat ik eerst een half uur achter deze persoon aan moet rennen. :Y)
Ik speel juist BF3 voor die zeldzame momenten !!! :+ Je weet wel... dat ééne potje op de duizend "Ik voel me net die dude naast die mortar n00b die geen ammo aan me wil geven" potjes :9~
S.J_84 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 18:50:
Ik ben niet heilig, maar als iemand om health of ammo vraagt en ik heb dat niet door dan heb ik best wel effe een :$ moment ja ... dus effe "sry!" typen en gaan met die banaan :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paar hele leuke potjes gespeeld met een hoop GoTters. Het eindigde helaas in mineur voor mij dankzij nog een Nederlander die zo nodig in het Nederlands moest gaan schelden met ons eigen scheldwoord voor de Duitsers, kut moffen dus.

Ik zeg in het Engels terug:
Now don't call the Germans "kraut bastards" met " " dingen en ik word gekicked vanwege admin insult. Klinkt lekker rechtvaardig en een geweldig einde aan een leuke speelsessie. :/
En het was geen auto admin, dat weet ik zeker...

http://battlelog.battlefi...how/38879424/1/184991456/
http://battlelog.battlefi...how/38883153/1/184991456/
http://battlelog.battlefi...how/38887480/1/184991456/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

dus toch kraut bastards :+

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga het niet op de Duitsers pinnen dat een admin faalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Net ook nog een heftig potje gehad, helaas dat daniel gekicked werd.

http://battlelog.battlefi...how/38891122/1/342416067/

Ik had eerst een lading tweaks, nu alles standaard gezet en geen user.cfg.
En het gaat plots weer normaal.

[ Voor 27% gewijzigd door S.J_84 op 24-07-2012 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Verrassend antwoord _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speel ik eens metro wat ik niet vaak doe en is het weer niet goed. O-)

Oh en een nieuwe machinima van kwaliteit voor BF3. Helaas vergeten ze weer om de wapens te matches tegen de landen van de soldaten, dat vind ik altijd zo jammer. Zo veel werk en dan zo iets vergeten.

[ Voor 38% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-07-2012 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-10 14:59

beuker19

Killerbeuker is so OP

DanielWW2 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 23:08:
Paar hele leuke potjes gespeeld met een hoop GoTters. Het eindigde helaas in mineur voor mij dankzij nog een Nederlander die zo nodig in het Nederlands moest gaan schelden met ons eigen scheldwoord voor de Duitsers, kut moffen dus.

Ik zeg in het Engels terug:
Now don't call the Germans "kraut bastards" met " " dingen en ik word gekicked vanwege admin insult. Klinkt lekker rechtvaardig en een geweldig einde aan een leuke speelsessie. :/
En het was geen auto admin, dat weet ik zeker...

http://battlelog.battlefi...how/38879424/1/184991456/
http://battlelog.battlefi...how/38883153/1/184991456/
http://battlelog.battlefi...how/38887480/1/184991456/
Was wel gezellig met AWSME-0 en Knijnemans op TS :)
Maar was van hoog niveau :'( maar ik hield redelijk stand maar nog niet pro genoeg ;)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Ik moet zeggen dat de G3A3 best bruut is in CQ - jammer dat er geen extended mag voor is -O-

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 00:50:
[...]

Maar was van hoog niveau :'( maar ik hield redelijk stand maar nog niet pro genoeg ;)
Jij gaf altijd weg waar AWSME-0 ongeveer zou zitten. Was zeer handig. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
beuker19 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 00:50:
[...]

Jij speelde nog samen met die 2, tegenover ze is het al wat minder leuk :)

Dat potje wat ik gelinkt had was bij hun in een squad, en dan gaat het aanzienlijk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren 3 potjes gespeeld op een goed niveau, ik ben nooit een fan geweest van Rush metro
en ik heb daarom ook net 60 rushgames gespeeld (included BETA), maar de server waar ik gisteren met AWSME-0 en later ook killerbeuker,danielWW2 en knijnemans, was van een goed niveau.

http://battlelog.battlefi...how/38876059/1/172685289/
http://battlelog.battlefi...how/38876909/1/172685289/ (ok dit potje ging heel snel)
http://battlelog.battlefi...how/38879424/1/172685289/

Waarbij je op de meeste servers wel eens een foutje kan maken, was dat gisteren echt niet het geval.
als je dacht dat het rustig werd en je ging pushen, waren ze met heel het team de andere kant doorgebroken.
Iemand met een laag leven zou op deze server gelijk weggegaan zijn, 1 foute beweging en je was dood.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

w00t00w schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 00:51:
Ik moet zeggen dat de G3A3 best bruut is in CQ - jammer dat er geen extended mag voor is -O-
G3A3 is na de 1ste of 2de patch helemaal goed gefixt dus dat kan best kloppen :)
Extended Mag heb ik nooit echt nodig gehad eerlijk gezegd... misschien omdat ik er al aan gewend was in BF2 ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bloodlynx schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 17:00:
[...]
Niet om lullig te doen maar hij heeft deels wel gelijk , het samenwerken in de meeste games tussen squad leden is nou niet echt bevorderd.
En dat ligt eraan dat DICE niet de wapens eruit haalt die hij irritant vindt? Nee dus. Natuurlijk heeft hij geen gelijk, hij is aan het huilen dat er op hem geschoten wordt met dingen anders dan de M16a3. Hij rept met geen woord over teamplay.
In mijn ogen zou dice de speler meer moeten dwingen om samen te werken i.p.v. als je er even niet doorkomt maar een sniper kit te pakken.
Mensen healen vaak gewoon niet, geven geen ammo of repairen niet. Meestal puur omdat ze niet eens door hebben wat er aan de hand is.
Daar word je al toe gedwongen - als je het niet doet haal je weinig punten. Alleen, veel van die nitwits halen dus gewoon weinig punten omdat ze dit niet snappen of niet willen snappen. Maar dat verhelp je niet met het verwijderen van wapens of classes. Dan speel je dadelijk met z'n allen medic. Dan kun je net zo goed MW3 gaan spelen...
Ik speel dan ook vrijwel uitsluitend met m'n vaste knalmatties in een squad... om diezelfde reden. Lekker heli-lamen, tanktrollen of vlaggen campen.
Ik zeg overigens niet dat het niet noob-friendly is, ik zeg dat "DICE haalt de wapens die mij stuk maken niet uit het spel" geen reden is om het noob-friendly te vinden. Eigenlijk bedoel ik er vooral mee dat " :'( er zitten wapens in waarmee mensen mij doodschieten :'( iedereen die mij doodschiet met wapen X of Y of Z is noob :'( het gebeurt regelmatig dus is deze game echt noob-friendly omdat die wapens erin zitten" echt volstrekt kinderachtig geredeneerd is.
Is noob-friendly overigens niet juist iets goeds? je pakt het op en kunt het snel leren? als je noob-unfriendly wilt moet je Arma2 gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 11:05:
Is noob-friendly overigens niet juist iets goeds? je pakt het op en kunt het snel leren? als je noob-unfriendly wilt moet je Arma2 gaan spelen.
De holy grail voor elke developer: "Easy to learn, hard to master"
Nu weet ik niet of BF3 helemaal die kant op gaat, maar heb het idee dat het wel iets "harder to master" is dan CoD, hoewel ik daar sinds de WOII serie geen enkele meer van op PC heb gespeeld.

Overigens, als je echt noob-unfriendly wil (in de categorie arma2 is voor mietjes :+):

Krijg die maar eens van de grond af zonder tutorial :P (Je zal dit maar moeten doen elke keer dat je op wil stijgen in BF3, ik gok dat er dan een hoop minder mensen gaan wachten op jets...)

[ Voor 8% gewijzigd door Knijnemans op 25-07-2012 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 23:49

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Knijnemans schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 11:15:
[...]

Het is nu eerder, "easy to learn, but lets put in some random crap in case you're still having trouble against better players so you don't have put in a lot of time to master the game". ;)

Valt in BF3 nog enigszins mee in vergelijking met een zekere, zeer succesvolle FPS reeks. Maar het is geen Quake, UT of Tribes die je FPS skills tot de max drijft. :p

[ Voor 17% gewijzigd door Gundogan op 25-07-2012 11:35 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Tjah, zeker met de opkomst van het free to play model wordt het steeds meer "Easy to learn, hard to master unless you give us money" :P

Zijn verdomd weinig bedrijven die free to play beetje proper in elkaar steken, allemaal korte termijn visie: "Ik kan hoedjes verkopen voor een euro 't stuk, of ik kan ze gewoon een uberkanon verkopen voor 20 euro! En die moeten ze dan allemaal kopen, anders is de balance zoek: profit!" Jammer alleen dat zo'n spel rapido leegloopt, maar goed, dat zal die lui een worst wezen, winst is er dan al uitgehaald, the fun be damned. Hoofdvoorbeeld: Zynga (wat die gasten allemaal wel niet uithalen).

Gelukkig doet EA/Dice het nog redelijk door alleen unlocks te verkopen die tijd kosten (plus dat meeste starter wapens behoorlijk goed meekomen/zelfs de beste optie zijn), maar ik hoop niet dat we exclusive premium-only wapens krijgen die ook daadwerkelijk goed zijn. Dan liever "fun" opties (m320 die exploderende teddyberen schiet ipv granaten oid :P)

[ Voor 22% gewijzigd door Knijnemans op 25-07-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knijnemans schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 11:41:

Gelukkig doet EA/Dice het nog redelijk door alleen unlocks te verkopen die tijd kosten (plus dat meeste starter wapens behoorlijk goed meekomen/zelfs de beste optie zijn), maar ik hoop niet dat we exclusive premium-only wapens krijgen die ook daadwerkelijk goed zijn. Dan liever "fun" opties (m320 die exploderende teddyberen schiet ipv granaten oid :P)
Ik denk niet dat we ooit een wapen gaan krijgen, wel meer camo's voor de F2000. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:45
DanielWW2 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 12:43:
[...]

Ik denk niet dat we ooit een wapen gaan krijgen, wel meer camo's voor de F2000. :')
De MTAR-21 had in de Armored Kill trailer 2 verschillende camo's, waaronder een Snow Camo.
Hopelijk hebben ze iets gevonden dat het op elk wapen gewoon toepasbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Misschien is het een MTAR-21 camo voor de F2000!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nu weet ik niet of BF3 helemaal die kant op gaat, maar heb het idee dat het wel iets "harder to master" is dan CoD, hoewel ik daar sinds de WOII serie geen enkele meer van op PC heb gespeeld.

"Filmpje"

Krijg die maar eens van de grond af zonder tutorial :P (Je zal dit maar moeten doen elke keer dat je op wil stijgen in BF3, ik gok dat er dan een hoop minder mensen gaan wachten op jets...)
Dat is inderdaad Project Reality, een mod op de BF2 engine. Als er één spel n00b-unfriendly is, is dat het wel! Zelfs het besturen van een tank of apc vergt a) een speciale "driver-kit" b) twee personen, 1 om te rijden en 1 om te gunnen. één hit is een disable en nee: je hebt geen repair tool. Je moet hulptroepen inroepen uit je eigen team.

Dit hele spel draait om team-work, skill, strategisch inzicht en veel geduld. Geraakt worden door één kogel betekent dat je langzaam doodbloedt en opgelapt moet worden door een medic. Reviven bestaat uit drie stappen: hartmassage, het injecteren van een epi-pen en daarna nog healen met een med-pack

Speel het nog geregeld en het is zo anders dan BF.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2012 13:01 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Makkelijk schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 12:55:
Misschien is het een MTAR-21 camo voor de F2000!
dat zou wel de troll van de week zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:00:
[...]
Dat is inderdaad Project Reality, een mod op de BF2 engine. Als er één spel n00b-unfriendly is, is dat het wel! Zelfs het besturen van een tank of apc vergt a) een speciale "driver-kit" b) twee personen, 1 om te rijden en 1 om te gunnen. één hit is een disable en nee: je hebt geen repair tool. Je moet hulptroepen inroepen uit je eigen team.
Huh? Dat is DCS :)

[ Voor 4% gewijzigd door Makkelijk op 25-07-2012 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Minaaj schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 12:53:
[...]

De MTAR-21 had in de Armored Kill trailer 2 verschillende camo's, waaronder een Snow Camo.
Hopelijk hebben ze iets gevonden dat het op elk wapen gewoon toepasbaar is.
Het is volgens mij gewoon toepasbaar op alle wapens alleen is DICE flink aan het kloten...
En dit heeft niks met de consoles te maken aangezien het de normale skin van het wapen vervangt, het voegt niks toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het filmpje niet bekeken, maar dacht het in een oogopslag te zien aan de lay-out. Bij PR. is het net zo lastig en dat was mijn punt :+ Bedankt voor de heads-up iig ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2012 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:31:
[...]

Heb het filmpje niet bekeken, maar dacht het in een oogopslag te zien aan de lay-out. Bij PR. is het net zo lastig en dat was mijn punt :+ Bedankt voor de heads-up iig ;)
Dan zou ik dat filmpje nog even bekijken als ik jou was, dat pist qua moeilijkheid nog wel een aantal leagues over Project Reality heen :P (Als ik zo een filmpje bekijk van een A-10 in project reality 0.95, geen idee welke versie jij speelt ;)) Dude is 5 volle minuten bezig voordat ie überhaupt kan gaan taxi'en...

[ Voor 5% gewijzigd door Knijnemans op 25-07-2012 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Overigens, als je echt noob-unfriendly wil (in de categorie arma2 is voor mietjes :+):
[video]

nee, dan zou ik nooit gaan vliegen en uberhoubt niet spelen, als ik alles moet instellen. daarom speel ik geen Arma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu bezig om de F2000 alles te unnlocken. Moet zeggen dat het een heerlijk wapen is met forcegrip+haavy barrel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

ik probeer sinds een week de jet een beetje onder controle te krijgen. Maar ik krijg de kans niet om het onder de knie te krijgen.. voor ik echt in de lucht ben en up en running ben, wordt je al gelocked door helikopters, AA en collega straaljagers. Jammer dat er geen offline training aanwezig is in BF3

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:32
RoyK schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:38:
ik probeer sinds een week de jet een beetje onder controle te krijgen. Maar ik krijg de kans niet om het onder de knie te krijgen.. voor ik echt in de lucht ben en up en running ben, wordt je al gelocked door helikopters, AA en collega straaljagers. Jammer dat er geen offline training aanwezig is in BF3
Waarom join je niet een lege (unranked) server om een beetje rond te vliegen.
Je kan wat manoeuvres uitproberen en bepaalde objecten zoals een bepaalde vlag als doelwit stellen om het aimen te leren.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

AdmiralSnipe schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:41:
[...]

Waarom join je niet een lege (unranked) server om een beetje rond te vliegen.
Je kan wat manoeuvres uitproberen en bepaalde objecten zoals een bepaalde vlag als doelwit stellen om het aimen te leren.
Dat heb ik gedaan. Zo heb ik een beetje het vliegen (de besturing) met de jet en de chopper geleerd. Nu hou ik het op pubs met max 10 man zodat je ook de kans krijg een voertuig te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
RoyK schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:43:
[...]

Dat heb ik gedaan. Zo heb ik een beetje het vliegen (de besturing) met de jet en de chopper geleerd. Nu hou ik het op pubs met max 10 man zodat je ook de kans krijg een voertuig te bemachtigen.
Als je last hebt van AA/heli's moet je hoger vliegen. Dit kun je doen tot je ECM jam/flares unlocked of de raketten kunt ontwijken. Probeer vanuit hogere regionen de zooi neer te schieten of tegen andere jets te vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knijnemans schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:46:
[...]

Dan zou ik dat filmpje nog even bekijken als ik jou was, dat pist qua moeilijkheid nog wel een aantal leagues over Project Reality heen :P (Als ik zo een filmpje bekijk van een A-10 in project reality 0.95, geen idee welke versie jij speelt ;)) Dude is 5 volle minuten bezig voordat ie überhaupt kan gaan taxi'en...
Je hebt helemaal gelijk Knijnemans. Dit gaat mij zelf een beetje te ver...... :+ In PR ben je ook wel een minuutje bezig, maar dit is niet normaal. Als je een keer tijd te veel hebt zou je eens een gameplayfilmpje moeten kijken van infantery of vehicles in PR 0.97xx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-10 13:11

Metro2002

Memento mori

w00t00w schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 18:13:
Je kunt buiten de chat om toch ook via de comma rose om een medikit of ammobox vragen? Niet dat het meerendeel van de spelers daar ook maar iets mee doet, maar goed, er zitten er altijd wel tussen die dan wel even een handout geven. Zo heb ik heb wel eens minutenlang naast een campende LMG-noob om "fucking ammo" staan schreeuwen - het duurde weliswaar even voordat het kwartje viel en hij mij een nieuwe voorraad knalgoed overhandigde, maar gezien het feit dat het meerendeel van de spelers óf halvegaren zijn óf zich als dusdanig gedragen, zag ik dat toch wel als een succes-momentje (opvoeden dat tuig!!!) Triest eigenlijk :')
O dat heb ik echt zó vaak. Soms erger ik me er zo aan dat ik dan zelf maar als support ga spelen maar zonder ammo komen te zitten en geen 1 teamgenoot hebben die ammoboxes neergooit is bloedirritant. Je roept naar ze , er verschijnt een knipperend ding boven je hoofd, je typt het in de chat, je gaat notabene VOOR ze staan en schiet op ze. Nee hoor, geen clue wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metro2002 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:43:
[...]

O dat heb ik echt zó vaak. Soms erger ik me er zo aan dat ik dan zelf maar als support ga spelen maar zonder ammo komen te zitten en geen 1 teamgenoot hebben die ammoboxes neergooit is bloedirritant. Je roept naar ze , er verschijnt een knipperend ding boven je hoofd, je typt het in de chat, je gaat notabene VOOR ze staan en schiet op ze. Nee hoor, geen clue wat ik bedoel.

Spelen met vaste medespelers. Op Skype zeg je "Ray, ammo bij E" en je ziet boven C de transportheli een rare duik maken en jouw kant op komtn, een paar seconden later wordt er vanuit de transportheli een kistje op je dop gegooid met ammo, waarna het ding doorvliegt naar D om infanterie te besproeien en als mobiel spawnplatform te dienen voor de cappende medemens.

Veel ontspannender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

nero355 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:19:
G3A3 is na de 1ste of 2de patch helemaal goed gefixt dus dat kan best kloppen :)
Extended Mag heb ik nooit echt nodig gehad eerlijk gezegd... misschien omdat ik er al aan gewend was in BF2 ??
Ik kom toch net iets te vaak een paar kogels tekort met de 21-clip, zeker wanneer er net een hele squad het hoekje om komt gerend (erg irritant wanneer je ze allemaal weet neer te schieten op eentje na, welke je vervolgens afknalt, en je dan alsnog een 95+ kill assist krijgt |:( ) In principe reload ik waar mogelijk altijd na een kill, maar in CQ is dat vaak wat lastiger dan in CQ of Rush. Maar het blijft een beest: rennend en heupvurend gaan ze bij vlagen echt in bosjes neer, alsof je met een warm mes door boter gaat :*)
Metro2002 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:43:

Inderdaad, er lopen heel wat halvegaren rond die niet verder kijken dan hun scope-view. Ik vergeet het zelf uiteraard ook wel eens, maar ik probeer wel te letten op knipperende icoontjes en geroep met team mates, en drop bij een objective sowieso standaard een pakketje.

Oh, en KnetterGek: zou je dan met je heli af en toe eens langs Ziba Tower kunnen vliegen? :+

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Cyberwarmacine schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:46:
[...]

Als je last hebt van AA/heli's moet je hoger vliegen. Dit kun je doen tot je ECM jam/flares unlocked of de raketten kunt ontwijken. Probeer vanuit hogere regionen de zooi neer te schieten of tegen andere jets te vechten.
kan je met een jet eigenlijk hoger vliegen dan met de chopper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t00w schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:32:
Oh, en KnetterGek: zou je dan met je heli af en toe eens langs Ziba Tower kunnen vliegen? :+
Dat kan lastig worden, alhoewel we wel redelijk uitgeplozen hebben waar je op welke verdieping een kistje kunt neergooien om de verdieping onder je te voorzien van ammo en health... niet alleen hoekjes campen, ook nog je kistjes heel houden als er een granaat binnen komt. Niet dat we campen natuurlijk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:56:
[...]

Dat kan lastig worden, alhoewel we wel redelijk uitgeplozen hebben waar je op welke verdieping een kistje kunt neergooien om de verdieping onder je te voorzien van ammo en health... niet alleen hoekjes campen, ook nog je kistjes heel houden als er een granaat binnen komt. Niet dat we campen natuurlijk O-)
Of course you don't.... ;)

Maar als jij het voor elkaar krijgt met een transportheli ammo op Ziba Tower af te leveren, dan betaal ik BF4 (of Black Ops2, als je die liever hebt) voor je! oOo

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
w00t00w schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 17:01:
[...]

Of course you don't.... ;)

Maar als jij het voor elkaar krijgt met een transportheli ammo op Ziba Tower af te leveren, dan betaal ik BF4 (of Black Ops2, als je die liever hebt) voor je! oOo
Gehe, even aan Dice vragen of ze in de volgende patch een transport heli boven Zibat Tower kunnen laten cirkelen waarop je kan spawnen om medkits en ammoboxes te droppen.
Gewoon een transport heli die je niet kunt besturen, net zoals de AC-130.
Misschien dat Dice er gehoor aan geeft om de teamplay te bevorderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Toegegeven, het lijkt me heerlijk om vanuit een AC-130 met napalm, cluster- of fosfor-bommen op al die shotgun bastards die de CQ-maps bevolken te schieten >:)

Als je trouwens op die heli zou kunnen spawnen moet je goed kunnen richten en timen wanneer je die toren op wil springen - een kleine inschattingsfout, en je ligt 200 meter lager als een geplette tomaat op het trottoir :D

[ Voor 41% gewijzigd door w00t00w op 25-07-2012 17:16 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
w00t00w schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 17:14:
Toegegeven, het lijkt me heerlijk om vanuit een AC-130 met napalm, cluster- of fosfor-bommen op al die shotgun bastards die de CQ-maps bevolken te schieten >:)

Als je trouwens op die heli zou kunnen spawnen moet je goed kunnen richten en timen wanneer je die toren op wil springen - een kleine inschattingsfout, en je ligt 200 meter lager als een geplette tomaat op het trottoir :D
Het moet natuurlijk wel een beetje risico met zich meebrengen, anders zou het allemaal veel te makkelijk zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Skill level +0,45 - daar doe je het voor!!! :D
Maareh verdomd nette score, bijna 2x zo veel als de nummer 2 oOo

[ Voor 8% gewijzigd door w00t00w op 25-07-2012 21:12 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Laatst online: 07-06 14:17
Mijn twee Samsung 830 (256 GB) SSD's 'up-and-running'! Kale Windows installatie dus morgen maar even alle updates installeren. Daarna ga ik natuurlijk meteen Battlefield testen! Origin heb ik ondertussen ook al geïnstalleerd.

Ik werkt in RAID0 wat ervoor zorgt dat mijn pc nu wel heel erg snel is! Ik ben benieuwt morgen naar de laat tijden in Battlefield 3. Ik houd jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-10 12:04

Metian

Snert is vies

Oke!.

Goed, eenieways.. wat is de EOD-bot irritant om te besturen zeg, vreselijk. Ik hoef maar 1 kill te maken, alleen dat is ook meteen een hele klus |:(

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Metian schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 23:46:
Oke!.

Goed, eenieways.. wat is de EOD-bot irritant om te besturen zeg, vreselijk. Ik hoef maar 1 kill te maken, alleen dat is ook meteen een hele klus |:(
Gooooo metro! Had 'm binnen een minuut hehe. Gewoon gassen met dat ding, vanzelf iemand die niet op let :) Besturen was overigens nog erger voor de patch, nu is dat ding nog wel te besturen

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 23:49

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Metian schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 23:46:
Oke!.

Join een no-kill flag run server. Genoeg boosters die je kan killen met je bot. Beetje lame, maar als je echt wanhopig bent of gewoon niet van crappy unlock assignments houdt. ;)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qlii256 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 23:45:
Mijn twee Samsung 830 (256 GB) SSD's 'up-and-running'! Kale Windows installatie dus morgen maar even alle updates installeren. Daarna ga ik natuurlijk meteen Battlefield testen! Origin heb ik ondertussen ook al geïnstalleerd.

Ik werkt in RAID0 wat ervoor zorgt dat mijn pc nu wel heel erg snel is! Ik ben benieuwt morgen naar de laat tijden in Battlefield 3. Ik houd jullie op de hoogte!
Maar liefst 2 830 256GB, toe maar.
Ik heb er zelf maar een en ik kan je vertellen dat het al belachelijk snel genoeg is. :+

Verder is het geen BF3 dag vandaag, echt rampzalig team na rampzalig team...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe insteek,

Tegenwoordig ben ik of alleen in Jets te vinden of ik banjer rond als recon met een sv98, geen scope etc alleen maar een straight bolt.

Hoe heerlijk is het om snipers van meer dan 70+ meter een heady te geven zodat ze vervolgens zien dat ze gesniped zijn door een gestript wapen :P

Ik moet zeggen mijn kill/death ratio is wel een stuk minder nu, maar een kill voelt echt als een overwinning en geeft veel meer voldoening dan gewoon een 30+ mag clip leeg sproeien richting een vijand, en dan is ie dood en dan ga je weer mindless naar de volgende.

Zucht kan niet wachten om een k98/ 1903/ Mark 3, mosin nagat of zelfs een M1 te bespelen in de frostbite 2 engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Damn wat is die m27 toch een heerlijk wapen. Een assault rifle met een clip van 46. Heerlijk met de flash surpressor en de grip en dan en kobra sight. En dan lekker maaien :D Gister was het alleen te warm om echt goed te gamen. Maja, de zomer houd niet eeuwig stand!

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

DanielWW2 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 23:57:
[...]
Verder is het geen BF3 dag vandaag, echt rampzalig team na rampzalig team...
ik ben je niet tegen gekomen maar ik deel je mening, het was gister inderdaad bedroevend slecht. nouja, dan maar AoEII spelen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 17:08:
[...]
Gehe, even aan Dice vragen of ze in de volgende patch een transport heli boven Zibat Tower kunnen laten cirkelen waarop je kan spawnen om medkits en ammoboxes te droppen.
Gewoon een transport heli die je niet kunt besturen, net zoals de AC-130.
Misschien dat Dice er gehoor aan geeft om de teamplay te bevorderen.
Dan kun je ook C4 naar beneden strooien.
Niet dat we dát zouden doen. Natuurlijk. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 02:20:
Ik moet zeggen mijn kill/death ratio is wel een stuk minder nu, maar een kill voelt echt als een overwinning en geeft veel meer voldoening dan gewoon een 30+ mag clip leeg sproeien richting een vijand, en dan is ie dood en dan ga je weer mindless naar de volgende.
Ja, is echt heel leuk, bolt action close combat. Voelt erg lekker, doe het ook tegenwoordig. Ik vraag me alleen af waarom geen RDS scope en waarom niet de M40A5 ivm ROF. Je moet wel zorgen dat je groepjes enemy's op enige afstand flankt, en zorgt dat je een beetje onzichtbaar blijft.

Mijn favoriet is M40A5 + straight pull bolt + silencer + RDS @ caspian border

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Sinds een paar dagen toch ontdekt waarom ik mijn snelheid in jets niet zo goed constant kan houden als anderen. Ik gebruik de Logitech extreme 3D pro joystick en dat werkt prima maar het probleem zit hem in dat gas hendeltje. Die reageert gewoon lang niet zo goed als W en S op een toetsenbord. Als je de gas handle naar voren duwt geef je wel gas maar naar achteren duwen duurt het veel te lang voor je afremt en je blijft afremmen. Naar voren en naar achteren duwen en dat snel achter elkaar gaat redelijk maar nooit goed genoeg. Dat merkte ik iedere keer weer en muis en tobo spelers hebben daar echt een voordeel. Mijn joystick naast mijn tobo of ervoor plaatsen levert me rsi op :) dus ik heb mijn oude Cyber Snipa gameboard uit mijn COD UO tijd maar eens naast mijn joystick gezet en afterburner op W gezet en brake op S (gas geven doe je toch alleen maar met opstijgen, daarna raak je die in feite niet meer aan). Paar rondes gespeeld en ik merkte meteen het verschil dat als ik nu rem, de jet weer automatisch gas bij geeft als ik S loslaat. Zo hoort het ook aangezien je W niet eens meer nodig hebt normaal gesproken. Daar heb ik dan maar de afterburner op gezet en mijn loopings zijn meteen sterk verbeterd en haal nu loopings met een constante 10+ G-krachten, dus tussen de 300 en 315 kph. Twee keer afterburner bij naar boven gaan en kort S en lang S indrukken op het laatst van de duikvlucht. Spotten gewoon op de Q van de Cyber Snipa en het is nog even wennen maar de turns zijn alweer een drastisch stuk verbeterd... :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 02:20:
Nieuwe insteek,

Tegenwoordig ben ik of alleen in Jets te vinden of ik banjer rond als recon met een sv98, geen scope etc alleen maar een straight bolt.

Hoe heerlijk is het om snipers van meer dan 70+ meter een heady te geven zodat ze vervolgens zien dat ze gesniped zijn door een gestript wapen :P

Zucht kan niet wachten om een k98/ 1903/ Mark 3, mosin nagat of zelfs een M1 te bespelen in de frostbite 2 engine.
Gebruik zelf de M39 met red dot en laser.

Klik-Klik-Dood. Of op korte afstand klik-dood :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bestaat er een bunny cheater ?
ik ben gekicked op een server omdat ik ene bunny cheater zou zijn.
echt sommige hebben gewoon geen skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

had je lange oortjes en een wit pluimstaartje?

echt bunnyhoppen kan niet eens in BF3 dus dat is echt gezeik als ze het daarop gaan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-10 20:18
Zal net even te kijken op bf3stats.com en had toch wel ff een WTF momentje:P

Longest headshot: 11 091 300 .00mLngst handheld HS: 11 091 300 .00m
User: http://bf3stats.com/stats_pc/F-E-A-R-3-BF3

Ik snap dat sommige mensen hun longest HS opkrikken met vrienden maar dit wtf :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Misschien ging die kogel eerst een keer de aarde rond alvorens z'n doel te treffen? :S

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Zo groot zijn de mappen niet eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
superwashandje schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 11:45:
had je lange oortjes en een wit pluimstaartje?

echt bunnyhoppen kan niet eens in BF3 dus dat is echt gezeik als ze het daarop gaan gooien.
bunnyhoppen kan in alleen half life 1 en mods 99.99% weet dit niet en denkt dat een beetje springen bunnyhoppen is. Bunnyhoppen verdubbelt ongeveer de movement speed in hl1 games en geeft daarom een oneerlijk voordeel ten opzichte van spelers die dit niet kunnen. Heel wat anders dan een beetje rond springen om kogels te ontwijken.

edit: heb ik zelf helemaal geen gelijk schijnt te kunnen veel games. Wikipedia: Bunny hopping

[ Voor 11% gewijzigd door evilpin0 op 26-07-2012 12:58 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Pagina: 1 ... 63 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.