Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Niet zo gemeen zijn :) en Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

OK!
Moet trouwens zeggen dat ik BF3 op Ultra nog redelijk tegen vind vallen met 2X GTX580.......... echt op high loopt het echt soepel maar op Ultra bij 80 fps loopt het nog slecht IMO.. ten opzichte van High bij 80 fps.

geheugen gebrek 580?

Iemand ervaring met 3 way SLI?

[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 21-07-2012 15:57 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Niet online
A87 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 15:56:
OK!
Moet trouwens zeggen dat ik BF3 op Ultra nog redelijk tegen vind vallen met 2X GTX580.......... echt op high loopt het echt soepel maar op Ultra bij 80 fps loopt het nog slecht IMO.. ten opzichte van High bij 80 fps.

geheugen gebrek 580?

Met hoeveel schermen game jij dan?

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 15:43:
Zat een beetje met de Armored Kill trailer om te kloten.
Hier het resultaat:

[video]
Weet je, mensen installeren een FXAA injector voor BF3 voor de betere kleurenweergave. Dit filmpje staat nu ook op die lijst. :+

Oh en woot, 2 van de 5 assignments zijn done. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh leuk zeg, grappige reacties mogen al niet meer... Wat nerdy zeg! Trouwens, het was niet ongerelateerd het was gewoon een reactie op iemand zijn post. En die afbeelding somde het gewoon op in 1x. Beetje met gamma instellingen prutsen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Overigens is er ook helemaal geen topic voor 9gag memes en dat soort spull dus ach. En 90% van die zooi is standaard internet zooi aan het worden maar goed, kwestie van tijd voordat t.net weer meegaat :).

Het idee is dat ze willen voorkomen dat het hele topic ondergespamt wordt. Omdat je als kleine kinderen behandelt wordt is het dan meteen NJET VERBOTEN i.p.v. have lol met mate. Ach ik snap de regeling wel tis alleen wat krampachtig. En in dit geval was het plaatje wel terecht eigelijk :+

[ Voor 71% gewijzigd door Postius op 21-07-2012 16:20 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 16:14:
Oh leuk zeg, grappige reacties mogen al niet meer... Wat nerdy zeg! Trouwens, het was niet ongerelateerd het was gewoon een reactie op iemand zijn post. En die afbeelding somde het gewoon op in 1x. Beetje met gamma instellingen prutsen :p
haha lol, was maar een grapje hoor :P Het filmpje is trouwens ook geremixt met een liedje, dus het is wel wat meer dan alleen wat gepruts met de gamma instellingen. :)

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A87 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 15:56:
OK!

geheugen gebrek 580?

ik speel maar op 1440x900 dus ik merk niet echt een probleem.
speel met GTX670 alles op ultra/hoogste settings, alles loopt soepel. beter dan met me GTX460 alles op low en dan maar net op de 50 a 60 fps te zitten.

Gebruik je wel een Digital vibarance van nvidia (soort FXAA), die heb ik op 70 procent staan en als ik hem helemaal open zet, dan krijg ik het zelfde effect als in dat filmpje hier boven.
de meeste games gaan er een stuk mooier van uit zien. je verliest niks aan performance.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mortar noobs

Een nieuw dieptepunt, batterijvuur van twee mortier batterijen. :')
De kwaliteit van de mav screenshot is niet geweldig nee maar het lijkt me duidelijk. :+

Werd wel eerste van mijn zwaar verliezende team terwijl ik behoorlijk laat joinde en alleen gesniped heb.(ook nog een 264m headshot gemaakt met een L96 met 4x scope)

Ik presenteer u, de beste speler ooit: (hij was aan het poggen hoe goed hij wel niet was en dat daarom zo ongeveer iedereen een hacker is)

http://battlelog.battlefi...SLBadAss/stats/273207187/
Hij heeft zo ongeveer iedereen in dit potje geraporteerd voor hacks. Ik was het eerste slachtoffer omdat ik hem neersnipte van z'n 50 meter terwijl hij met een bipod in een open veld lag zonder dekking. Dat moet wel hacks zijn. :+ (de chat was zeer vermakelijk) :D

http://battlelog.battlefi...how/38573595/1/184991456/

I am uberwookie. :P

http://battlelog.battlefi...how/38577421/1/184991456/

Mensen reageer eens, blijf me post maar editen. :+

[ Voor 47% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-07-2012 18:19 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

DanielWW2 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 16:38:
[afbeelding]

Een nieuw dieptepunt, batterijvuur van twee mortier batterijen. :')
De kwaliteit van de mav screenshot is niet geweldig nee maar het lijkt me duidelijk. :+
Eerste reactie :) In welke map is dat eigenlijk? Ik kan het maar niet thuisbrengen...

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Mijn Battlefield loopt nooit echt soepel als ik alles op Medium zet en AA uit. Iemand een idee wat de beste settings zijn voor een HD6950 @6970 (unlocked shaders)? Mijn resolutie is 1680x1050.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l0n3w012ph schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 18:29:
[...]

Eerste reactie :) In welke map is dat eigenlijk? Ik kan het maar niet thuisbrengen...
Metro, eerste basis, verdedigers hadden de mortieren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

DanielWW2 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 18:41:
[...]

Metro, eerste basis, verdedigers hadden de mortieren. ;)
Ja, nu zie ik het pas... Tnx :) Mortieren maar 1 keer gebruikt en dat was om die assignments te halen. Wat een ondingen om kills mee te halen. Duurt me veel te lang, zeker met mijn ongeduldige aard :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik denk dat dit een van me beste potjes ooit was.
http://battlelog.battlefi...how/38579883/1/172685289/

een transporter aan de andere kant van de map neergehaald met een RPG (dat resulteerde in WOOOOH, nice shot chat berichten aan onze kant en WTF, Hacker aan de andere kant)
Wat baalde ik dat ik me MSI afterburner niet aan had staan :(
Qlii256 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 18:40:
Mijn Battlefield loopt nooit echt soepel als ik alles op Medium zet en AA uit. Iemand een idee wat de beste settings zijn voor een HD6950 @6970 (unlocked shaders)? Mijn resolutie is 1680x1050.
heb je posting ook uit staan ?
Het beste is gewoon om 60 FPS minimaal te hebben op een 60Hz scherm of 120FPS op een 120hz scherm.
met de console command render.drawfps 1 kan je zien wat je haalt.
met de 6970 zit je op de settings low/mid op jou resolutie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Ik game dus op 1 scherm met 2 GTX 580 kaarten.. maar vind het slecht lopen op Ultra.. ook al haal ik 80 fps loopt niet helemaal lekker op High wel zelfde FPS... dus 80.

Ik heb 2 kaarten omdat ik de GTX 680 te traag vind........ wil toch wel minimaal 60 fps en zelfs met 2 GTX580s kakt het vaak in naar rond de 50....... cpu load 75%.

maarja, komt dus een 3e GTX580 aan binnenkort als ik weer geld heb... 2e hands nog behoorlijk aan de prijs ;)... maar of het echt zin gaat hebben vraag ik me dus af, vraag me af of geheugen geen bottleneck is. heb ook al 8GB ram

[ Voor 116% gewijzigd door A87 op 21-07-2012 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A87 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:19:
Ik game dus op 1 scherm met 2 GTX 580 kaarten.. maar vind het slecht lopen op Ultra.. ook al haal ik 80 fps loopt niet helemaal lekker op High wel zelfde FPS... dus 80
reso?
Want BF3 vreet namelijk VRAM. Ik kom op 1440x900 wel eens aan de 1.5GB met alles ultra + 4xMSAA. Een GTX580 krijgt dan een bottleneck en dan krijg je framedrops. Verder is BF3 ook een zeer zwaar spel waar je niet te veel van moet verwachten qua frames. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Zal dan wel aan het Vram liggen, te veel gelaad tussendoor zeker..... vooral die map op die markt is het heel erg!

Maar overkill aan hardware vind ik gewoon leuk, omdat het kan. PC moet er ook leuk uitzien als je door het raampje kijkt :+

OHJa,,, 1080P

[ Voor 39% gewijzigd door A87 op 21-07-2012 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A87 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:22:
Zal dan wel aan het Vram liggen, te veel gelaad tussendoor zeker..... vooral die map op die markt is het heel erg!
Niet eens Caspian border of een andere enorme map?
Grand bazaar draait namelijk nog wel goed bij mij.
Verder kan je het ook testen met GPU-Z. Daarmee kan je ook je VRAM usage uitmeten. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-07-2012 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Ja maar vram loopt altijd wel vol hier omdat er altijd een buffer is die dus ook vol wordt gepropt.
Zelfs Crysis 1 trekt de boel vol en dat is onmogelijk voor zon oud spelletje want 768mb is daar al zat voor

[ Voor 38% gewijzigd door A87 op 21-07-2012 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsooh
  • Laatst online: 29-08 23:34
Nog een nieuwe Battlefield 3 player meld zich :w

Ik speel Battlefield sinds november ongeveer, voornamelijk Assault & Engineer, af en toe recon of support :) Speel niet vaak met tanks, wel veel Attack Heli :) Mijn favoriete mappen zijn Metro & Gulf Of Oman :*) Speel voornamelijk Metro oOo Heb helaas heel wat last van freezes waardoor mijn stats niet echt wauw zijn :')

Battlelog

:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Matsooh schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:27:

Ik speel Battlefield sinds november ongeveer, voornamelijk Assault & Engineer, af en toe recon of support :) Speel niet vaak met tanks, wel veel Attack Heli :) Mijn favoriete mappen zijn Metro & Gulf Of Oman :*) Speel voornamelijk Metro oOo Heb helaas heel wat last van freezes waardoor mijn stats niet echt wauw zijn :')

Battlelog

Belgium is slowly taking over this topic :P

Ben nu BF3 op mijn ssd aan het installeren, ben benieuwd hoeveel sneller het werkt.
Dus straks weer up and running om een paar potjes te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online

yzx

S.J_84 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:49:
[...]

Ben nu BF3 op mijn ssd aan het installeren, ben benieuwd hoeveel sneller het werkt.
Instant game load

:9

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Wat is het voor een onzin dat je soms geen battlereport krijgt en ook de stats van die ronde niet doorkomen ? Het gebeurt mij regelmatig dat een complete ronde niet doorkomt en er niets veranderd aan de stats. Heb je net lekker een ronde afgesloten met een hoge score en mooie kill/death ratio gebeurt er niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorack
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01 14:10
PilatuS schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 20:00:
Wat is het voor een onzin dat je soms geen battlereport krijgt en ook de stats van die ronde niet doorkomen ? Het gebeurt mij regelmatig dat een complete ronde niet doorkomt en er niets veranderd aan de stats. Heb je net lekker een ronde afgesloten met een hoge score en mooie kill/death ratio gebeurt er niets mee.
Heb ik nog nooit last van gehad, echter is het wel zo dat ik regelmatig het battlereport pas de volgende dag ofzo krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist battlefield 3 premium aangeschaft. Ik zie dat ik premium player ben, maar als ik een close quarters map wil starten blijft ie op connecting hangen. De originele maps en b2k maps doen het wel... duurt het soms ff voordat de servers door hebben dat ik een premium player ben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-09 02:02
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 20:25:
Ik heb zojuist battlefield 3 premium aangeschaft. Ik zie dat ik premium player ben, maar als ik een close quarters map wil starten blijft ie op connecting hangen. De originele maps en b2k maps doen het wel... duurt het soms ff voordat de servers door hebben dat ik een premium player ben??
heb je de nieuwe maps al wel geïnstalleerd/gedownload?

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

ik had BF3 al geinstalleerd staan op een SSD OCZ Agility 120GB (SATA II poort) en nu heb ik nieuwe pc met Samsung 830 128 SSD (SATA II poort) 10x zo sneller geworden mijn systeem ;)
opnieuw opstarten duurt 10 seconde ;)
A87 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:19:
Ik game dus op 1 scherm met 2 GTX 580 kaarten.. maar vind het slecht lopen op Ultra.. ook al haal ik 80 fps loopt niet helemaal lekker op High wel zelfde FPS... dus 80.

Ik heb 2 kaarten omdat ik de GTX 680 te traag vind........ wil toch wel minimaal 60 fps en zelfs met 2 GTX580s kakt het vaak in naar rond de 50....... cpu load 75%.

maarja, komt dus een 3e GTX580 aan binnenkort als ik weer geld heb... 2e hands nog behoorlijk aan de prijs ;)... maar of het echt zin gaat hebben vraag ik me dus af, vraag me af of geheugen geen bottleneck is. heb ook al 8GB ram
2x GTX580 is inderdaad sneller dan 1x GTX680 dat lijkt mij logisch.
ik zit hier dus met die GTX670 en haal 60 FPS op 1440x900 resolutie, meer dan zat.
ik ga nog een 1920x1200 scherm aansluiten deze week, zal eens kijken wat ik dan haal.
je moet bij een videokaart upgrade ook nooit 1 generatie updaten, maar minimaal 2 om echt een verschil te merken.
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 20:25:
heb je BF3 wel geupdate eerst ? controleer in origin even op updates.
komt hier ook regelmatig voor, doe je vrij weinig aan, als je maar genoeg goede rondjes ernaast speel ;)
Matsooh schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:27:

Battlelog

welkom bij de club ;)
ik speel zelf alle classes wel zo beetje, zit regelmatig in een tank en attack heli. alleen de jets kan ik nog niet goed besturen. Metro is leuk om punten te krijgen, maar verder is er niks aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Countess schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 20:30:
[...]

heb je de nieuwe maps al wel geïnstalleerd/gedownload?
Ahhh ik zie dat ie nog bezig met downloaden ... stupid me :) thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-10 13:02
[b][message=38624241,noline]
ik zit hier dus met die GTX670 en haal 60 FPS op 1440x900 resolutie, meer dan zat.
Zet vsync eens af dan zal je zien dat je waarschijnlijk richting de 200 gaat op sommige stukken van de maps op die resolutie...

Op 1440x900 volstaat een gtx560 al voor ultra (met 60+ fps).

[ Voor 11% gewijzigd door sdk1985 op 21-07-2012 20:43 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsooh
  • Laatst online: 29-08 23:34
[...]

Haha, moet je heel tweakers.net gaan aanzetten tot het spelen van BF3 he _O-
Pykow schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 20:36:
[...]

welkom bij de club ;)
ik speel zelf alle classes wel zo beetje, zit regelmatig in een tank en attack heli. alleen de jets kan ik nog niet goed besturen. Metro is leuk om punten te krijgen, maar verder is er niks aan
Haha dankje :)

Jets speel ik af en toe, ben ik niet heel goed in tegenover Heli bijv. Vind de jets wel nice, tot op het moment dat ik in een heli zit _/-\o_

Bij metro haal je inderdaad heel snel heel wat punten, en na lange tijd wordt het inderdaad wat eentoonig, maar soms vind ik wel eens leuk om zo'n map te spelen :P Enkel al die granaten, RPG, M320 zijn echt wat te veel 8)7 Vind metro leuker dan bijv. de CQ (Heb ik enkel doordat ik Premium ben) daar speel ik bijna nooit. Denk dat het komt omdat je daar niet echt uit "Kampen komt" wat je in de andere maps wel hebt :P Bij CQ spawn je wel op een vaste plek meestal, maar heel der gebouwen zitten vol,... Dusja :P

Armored Kill lijkt mij echt het einde :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alleen tegenwoordig gebruikt iedereen die glitch en als je er wat van zegt krijg je gelijk een kick, echt Metro CoD players

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klote claymore kills. :(

Einde rant. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 21:12

iop

Pykow schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 21:40:
Alleen tegenwoordig gebruikt iedereen die glitch en als je er wat van zegt krijg je gelijk een kick, echt Metro CoD players
enlighten us?

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:56
DanielWW2 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 23:07:
Klote claymore kills. :(

Einde rant. O-)
Scrapmetal op de trappen/net er boven, heb je zo klaar!
Irriteer me zelf meer aan de mijnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Minaaj schreef op zondag 22 juli 2012 @ 11:35:
[...]

Scrapmetal op de trappen/net er boven, heb je zo klaar!
Irriteer me zelf meer aan de mijnen!
Die mijnen zijn best wel makkelijk. Gewoon een hoop op/in een jeep gooien en rond gaan rijden op een grote map met veel tanks. Tegen een tank aanrammen en uitstappen en kaboom. Jij ook dood maar de tank ook. ;)

Verder vermijd ik scrapmetal omdat ik daar steeds doodga door achterlijke spawns...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:30
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 16:14:
Maakt mij niet uit dat je zo'n 9gag trololo plaatje post.
Was gewoon een beetje aan het omkloten met die trailer en was echt niet serieus bedoelt.
Heb echter niet alleen de gamma instellingen zitten veranderen... (kleuren zijn eigenlijk veel te fel :X )
Heb wat in de trailer zitten knippen en plakken om het een beetje te syncen met de muziek, dus als je het origineel ernaast bekijkt is het niet alleen een muziekje eroverheen gooien en de kleuren vern**ken.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Nette kdr (y)

Dit was wel 1 van mijn meest onverwachte wins ooit
http://battlelog.battlefi...how/38515359/1/194432762/

Me kdr zuigt maar dat boeide me dan ook niet tijdens dat potje. We hadden alleen C en zaten continu vast bij B as usual, met een schijtlijsterteam waar iedereen na 1 kogel geraakt te zijn alweer terugtrekt om te healen, en na 1 clip leeg te schieten een ammobox op gaat zoeken...... :O

Ik was continu aan het rushen, gewoon negeren dat er op je geschoten wordt en dan opeens midden tussen die suckers in staan, met een DAO-12 welteverstaan. En dan bambambam - dood - repeat. 'Murkiz DAO-12 noob' gehoord van een vijand die ik wel zo'n 6 keer in het zelfde hoekje heb zien pronen :F Deed het niet helemaal alleen, VF_Swick deed net zoveel werk. En tot 5 seconden voor het einde stonden we nog achter in tickets. :P
Ik heb het wel es een keertje gehad, maar niet regelmatig...

[ Voor 18% gewijzigd door Murk op 22-07-2012 13:08 ]

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap er niets van, hoe lager ik FOV zet hoe beter mijn gameplay word. Ik heb FOV nu op 35 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2012 @ 13:32:
Ik snap er niets van, hoe lager ik FOV zet hoe beter mijn gameplay word. Ik heb FOV nu op 35 staan.
je muis staat niet goed ingesteld.
als je hoge FoV hebt, staat je muis altijd wat lager dan met een lage FoV
Lage FoV is echt faal, speel minimaal op 60 en maximaal 90. ik speel altijd op 90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op zondag 22 juli 2012 @ 13:46:
[...]

je muis staat niet goed ingesteld.
als je hoge FoV hebt, staat je muis altijd wat lager dan met een lage FoV
Lage FoV is echt faal, speel minimaal op 60 en maximaal 90. ik speel altijd op 90.
De muis heb ik bij hoge FOV ook sneller gezet. Ik denk dat ik het wel weet waarom ik met een lage FOV beter ben. Minder info op het beeld waar door ik meer op het midden focus? Voor mij is het dus beter lijkt het wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-10 09:17
FOV hangt ook van je speelstijl af. Als je altijd naar voren gaat mag hij best wat lager. Als je weleens stilstaat liever niet want dan mis je overzicht.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:23

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Makkelijk schreef op zondag 22 juli 2012 @ 14:10:
FOV hangt ook van je speelstijl af. Als je altijd naar voren gaat mag hij best wat lager. Als je weleens stilstaat liever niet want dan mis je overzicht.
Juist andersom naar mijn mening.

Hoge FoV:
- soepelere spelervaring, vooral tijdens het bewegen
- maar alles in het midden van je scherm lijkt ook een (stuk) verder weg
- kan misselijkheid tegengaan, vooral bij fast paced games
- geschikt voor spelers die veel bewegen en minder longrange gevechten aangaan

Lage FoV:
- tragere spelervaring, je lijkt veel meer als een zoutzak te bewegen
- maar alles in het midden lijkt dus dichterbij, wat het aimen makkelijker maakt
- geschikt voor spelers die meer op aim spelen dan beweging

Je mist inderdaad overzicht met een lage FoV, maar naar mijn mening kan je beter als 'camper' een kleiner stukje effectief gebied afspeuren op je scherm dan een heel open terrein.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bij zo'n beetje alle FPS games die ik speel pas ik de FOV omhoog aan omdat ik het anders niet te spelen vind. De FOV zet ik dan meestal op 90 of 95. Bij BF3 heb ik de FOV op 73 staan. Ik speel bijna altijd grote mappen zoals Caspian Border of Firestorm. Met een hogere FOV is alles op grote mappen veel te ver weg. Op Close Quarters mappen mag de FOV dan weer flink omhoog. Eigenlijk jammer dat het niet per map in te stellen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Vandaag tig kills met C-4 gemaakt, meer dan twintig, blijken alleen de "Vehicle Destroyed" te tellen voor de achievement: 6 heb ik er nu. ;( En dat terwijl ik vanaf G op Karkand van de muur af sprong in m'n jeep en de van F komende APC met vijf man erin opblies zonder zelf het loodje te leggen. :D

Ik had support nog zelden gespeeld, maar de M26 en jihadjeeps bevallen eigenlijk best. :P

[ Voor 26% gewijzigd door CodeCaster op 22-07-2012 16:00 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Gundogan schreef op zondag 22 juli 2012 @ 14:52:
[...]

Juist andersom naar mijn mening.

Hoge FoV:
- soepelere spelervaring, vooral tijdens het bewegen
- maar alles in het midden van je scherm lijkt ook een (stuk) verder weg
- kan misselijkheid tegengaan, vooral bij fast paced games
- geschikt voor spelers die veel bewegen en minder longrange gevechten aangaan

Lage FoV:
- tragere spelervaring, je lijkt veel meer als een zoutzak te bewegen
- maar alles in het midden lijkt dus dichterbij, wat het aimen makkelijker maakt
- geschikt voor spelers die meer op aim spelen dan beweging

Je mist inderdaad overzicht met een lage FoV, maar naar mijn mening kan je beter als 'camper' een kleiner stukje effectief gebied afspeuren op je scherm dan een heel open terrein.
Op het moment dat je scoped heeft de FOV AFAIK geen invloed meer met geen enkele scope, dus vandaar mijn idee van lage FOV voor close-combat. Omdat je dan vaak niet ADS doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
CodeCaster schreef op zondag 22 juli 2012 @ 15:03:
Vandaag tig kills met C-4 gemaakt, meer dan twintig, blijken alleen de "Vehicle Destroyed" te tellen voor de achievement: 6 heb ik er nu. ;( En dat terwijl ik vanaf G op Karkand van de muur af sprong in m'n jeep en de van F komende APC met vijf man erin opblies zonder zelf het loodje te leggen. :D

Ik had support nog zelden, maar de M26 en jihadjeeps bevallen eigenlijk best. :P
Ik heb mijn eerste 5 dubbele kill gehaald door op Mcom 5 & 6 op grandbazar onder te plakken met C4. Geen regel servers :+ . BAM, en het hele marktplein was leeg. Overigens vindt ik dat wel heerlijk aan bf3, een dikke explosie is ook echt een dikke explosie. Kan je niet missen.

Overigens, C4 droppen als je parachute open is (damavands peak) is ook echt hilarisch. Alleen niet effectief. Tis een soort WW1 handmatig bombarderen :+

Overigens: welke game modus wordt hier gespeeld door iedereen?
Ik zelf speel voornamelijk rush 32 man en af en toe is (heeeel af en toe) een potje CQ met 64. En weet iemand toevallig een stel goede (clan) servers?

[ Voor 19% gewijzigd door Postius op 22-07-2012 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-10 22:32
Jongens wanneer gaan we een keertje op de GOT server spelen??? Op al servers word nooit gespeeld.

Keertje afspreken met ze allen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Vanaf acht uur zit ik op server 4. IJs en weder dienende en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yay, alle BS assignments gedaan. Nu alleen nog de kills maken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Codecaster, hoe de n**k heb je een headshot gemaakt over 977 meter?

Zat je profiel door te bladeren, maar dat is echt ziekelijk ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Dat is best goed te doen. Nuttig is het niet, maar als je met een L96 of M98B op een berg op operation firestorm gaat liggen duurt het niet lang.

Of ergens op een carrier.

[ Voor 9% gewijzigd door Makkelijk op 22-07-2012 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Van berg naar berg op Firestorm is ongeveer 800 tot 1000m, mijn headshot van 855m komt ook van berg naar berg. Met 12x scope op je L96 is het een ongeveer 1mm mikken onder de 2e lijn in de scope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Postius schreef op zondag 22 juli 2012 @ 17:38:
Codecaster, hoe de n**k heb je een headshot gemaakt over 977 meter?

Zat je profiel door te bladeren, maar dat is echt ziekelijk ver.
CodeCaster in "[PC] Battlefield 3 - deel 8"

Ik lag op Oman vanachter B te schieten op snipers op de carrier. Het kostte aardig wat pogingen, maar iemand ging steeds op precies dezelfde plek liggen. Een beetje lame, maar wel vermakelijk. Had 'ie maar in een bootje moeten stappen. :P

En eh, ik ben nu online en op TS. Als iemand wil joinen, be my guest. :P

[ Voor 6% gewijzigd door CodeCaster op 22-07-2012 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Jo gasten potje gamen op de GOT servers? De servers moeten vol raken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
Kan iemand mij vertellen hoe dit komt, ik heb gemiddeld 60 FPS en opeens zakt hij naar 30 en blijft vervolgens daar op staan, ik heb dit nooit eerder gehad maar vandaag al 2x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

goosche schreef op zondag 22 juli 2012 @ 20:00:
Jo gasten potje gamen op de GOT servers? De servers moeten vol raken :)
Ja join er eens een dan? :P

En wat is je Battlelog-link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Ik kan iet joinen telkens disconnecting kut game!!!! En als ik join zijn me stats weg FU EA/DICE

http://battlelog.battlefield.com/bf3/en/user/MaxImuS-Pr0t0z/

[ Voor 54% gewijzigd door goosche op 22-07-2012 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 12:58
smoothz schreef op zondag 22 juli 2012 @ 20:01:
Kan iemand mij vertellen hoe dit komt, ik heb gemiddeld 60 FPS en opeens zakt hij naar 30 en blijft vervolgens daar op staan, ik heb dit nooit eerder gehad maar vandaag al 2x.
Vsync?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt inderdaad verdacht veel op vsync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Oh no, we play metro?! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoothz
Stond op disabled heb het op enabled gezet bedoel je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smoothz schreef op zondag 22 juli 2012 @ 21:10:
[...]

Lijkt me wel ja. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
CodeCaster schreef op zondag 22 juli 2012 @ 15:03:

Ik had support nog zelden gespeeld, maar de M26 en jihadjeeps bevallen eigenlijk best. :P
Jij blijft maar C4 zaaien gast. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
smoothz schreef op zondag 22 juli 2012 @ 21:10:
[...]
Nee het moet juist op disabled staan, als het op enabled, staat locked hij je framerate op Hz van je monitor. Heb je misschien in je videokaart driver options Force Vsync on ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Grappig potje metro op GoT server, jammer dat er nu iets van server lag kwam :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe bedoel je ik moet alles doen? :/
Het is echt weer weekend warriors tijd... (grote mond, weinig raak schieten)

http://battlelog.battlefi...how/38705763/1/184991456/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:58

codex

Geen OpenAI agent :)

Also je wil testen hoe ver je een headshot kan maken dan moet je bij Wake Island US kant achter de carrier vanuit een bootje schieten op C. Zo heb ik mijn langste headshot gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
reemprive schreef op zondag 22 juli 2012 @ 22:23:
Also je wil testen hoe ver je een headshot kan maken dan moet je bij Wake Island US kant achter de carrier vanuit een bootje schieten op C. Zo heb ik mijn langste headshot gemaakt.
1910 meter _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
http://battlelog.battlefi...how/38714070/1/178479823/

Niet zo speciaal maar, 64 man rush. Heb als medic alleen maar zitten reviven. Vond het wel hilarisch, je blijft dan echt bezig niet normaal lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ERG ERG ERG

Daarnet op Wake Island had ik een echt goeie piloot en in 10 minuten heb ik gezorgd dat de match voorbij was met een score van 55-0, natuurlijk begon iedereen te ragen op mij en ze hebben zelfs de volgende ronde een votekick gedaan en ik ben dus gekicked pftttt

Ik heb gewoon zoals een zot op de SPOT knop gedrukt en alle rode puntje neergeknalt met mijn goed-ingestelde-muis.

Ik voel me depressief lol pffttt, ik kan het wel verstaan dat het precies zoals een hackerscore was maar DAT WAS HET ECHT NIET!!! En ik wou die match opslaan als favoriet maar die komt er zelfs niet ;'( Heb dit ook eens meegemaakt op Oman en wederom kreeg ik geen battlelog uitslag pftttttt

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2cdcu41.jpg

Ik heb er al schrik van gekregen dat ik plots niet meer kan inloggen op Battelog omdat ik zogezegd cheat :|

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2012 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-10 20:21
Makkelijk schreef op zondag 22 juli 2012 @ 21:58:
Grappig potje metro op GoT server, jammer dat er nu iets van server lag kwam :(
Was heel irri op dat moment, daarna liep de server vrij snel leeg.
Daarna nog een potje gedaan wat ook echt nergens over ging na een tijdje:

http://battlelog.battlefi...how/38720293/1/385858683/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen nieuwe ronde gedaan en uitgedaan en hiervan kreeg ik wel méteen een Battle report. De bewuste match met 55 kills, daarvan heb ik nog steeds geen battlereport van gekregen... Hoe komt dit? Paar maand geleden ook een gelijkaardige score gehad en wederom kreeg ik geen battlelog.. Is dat een ingebouwde preventie van cheaten ofzo? Ik vind het namelijk dikke bullshit. Dit zijn dan echt van die matchen die ik graag had willen opslaan maar ze komen er dan niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Het valt niet mee om te spelen wanneer jouw team bestaat uit banaan-etende apen en je team uit getrainde navy seals met als top1 een hacker. Ging aardig tekeer in de chat, ik lette er alleen weinig op, totdat de ronde eindigde zag ik dat mijn nemesis 64-7 had in Ziba Tower. Lijkt me vrij onmogelijk.

Had ook weer een rare situatie dat de hitreg nog slechter werkte dan normaal. Er lag iemand op de grond en ik sproeide mijn complete M416 op hem neer, ik zag zijn health bar verdacht langzaam leeglopen, tegen de tijd dat ik mn glock moest pakken had ie nog 1% over en schoot m'n complete magazijn leeg maar dat mocht niet baten, hij maakte mij dood.

Meneer heeft dus 31 + 21 glock kogels opgegeten. Knappe prestatie.

http://battlelog.battlefi...how/38723579/1/351804938/

Maargoed dat hackers geen partij zijn voor mij :+

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Laatst online: 18:07
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 01:02:
Ondertussen nieuwe ronde gedaan en uitgedaan en hiervan kreeg ik wel méteen een Battle report. De bewuste match met 55 kills, daarvan heb ik nog steeds geen battlereport van gekregen... Hoe komt dit? Paar maand geleden ook een gelijkaardige score gehad en wederom kreeg ik geen battlelog.. Is dat een ingebouwde preventie van cheaten ofzo? Ik vind het namelijk dikke bullshit. Dit zijn dan echt van die matchen die ik graag had willen opslaan maar ze komen er dan niet op
De map heeft uiteindelijk wel geteld, je killstreak staat op 55.

Heb eindelijk mijn Win/Loss ratio op 2.x kunnen krijgen *O*
http://battlelog.battlefi...erium369/stats/271446452/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Wel grappig die posts van rickyy en WietKop na elkaar.
64-7 in Ziba Tower moet toch best kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Makkelijk schreef op maandag 23 juli 2012 @ 08:24:
Wel grappig die posts van rickyy en WietKop na elkaar.
64-7 in Ziba Tower moet toch best kunnen?
Een beetje creabea campen, een revivende medic bij je, en een team wat je rug dekt en motion sensors neerzet en het kan allemaal best.
Je bent beter dan ik als het je lukt, maar het kán zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 00:47:
ERG ERG ERG

op Wake Island had met een score van 55-0,

Ik heb er al schrik van gekregen dat ik plots niet meer kan inloggen op Battelog omdat ik zogezegd cheat :|
Als dit 2 weken achter elkaar doet is er een kans op een ban. 1 x goede score halen en bang zijn dat je gebanned wordt... :o

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Gisteren heb ik me maar is bezig gehouden met het halen van die challenges voor de wapen camo's. Waarom weet ik eigenlijk ook niet, maja het houd je van de straat. Gisteren daardoor heel wat met de engineer gespeeld en voor het eerst de m15 AT mine gebruikt. Heel veel in Caspian gespeeld omdat daar rond punt D hangen als engineer gewoon fantastisch is. Ook maar de M4A1 gaan gebruiken ipv de G36C, kon ik daar ook nog wat unlocken.

En in de ochtend waren het echt hele mooie potjes, goed aan elkaar gewaagd en ik zat al snel aan 16 Mine kills. En 4 vliegtuigen met de javelin. Maar toen werden de vage mensen wakker of zo. En daarna geen een mine kill meer gemaakt. Die tank drivers wisten precies waar ze lagen en ook geen jeeps meer die er overheen reden als een mallen. En toch, met 2 javelins op een jeep had ik alsnog mijn AT mine kills :) Waarschijnlijk zaten die AT mines op de jeep en deed mijn javelin die ontploffen en was de kill dus van een AT mine :)

Maar het meest vage blijf ik die heli piloten die op het moment dat ze een lock on krijgen in een soort van extreme turbo mode faster then the speed of light de map uit vliegen. En een paar keer gehad dat ik al met me javelin aan het richten was op de heli, op dat moment komt de soflam lock, dus geen tijd verloren. Javelin locked en ik schiet. En dan voordat mijn javelin bij de heli is ontploft deze spontaan. Geen andere vliegtuigen, niemand krijgt de kill, maar gewoon b00m weg :s heel vaag allemaal.

En daarna waren het alleen maar potjes tegen wookies. Van die rank 11-20 gastjes die dan met een m40 of net aan de m98 prone liggen. Van die gasten die alleen maar recon spelen en denken: i'm a sniper! En als je dan in het andere team zit op een 1000 ticket server en je hebt alle 5 de punten en er zit geen initiatief bij de enemy omdat ze in hun basis plat op de buik op rotsen liggen. Dan is er ook geen donder meer aan. (zelfde als bij die prone kiddies in het team zit).

Anyways, uiteindelijk de challenge gehaald. En daarna maar verder met de assualt challenge, die 25 mass kills was eigenlijk best simpel, maar ik was toch blij dat ik weer normaal kon schieten met de m416. Waar ik trouwens ineens verdacht goed mee ben. Heerlijk wapen :) Goed dat was mijn BF3 weekend en +1 als je alles gelezen hebt :p

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoothz
QPeter schreef op zondag 22 juli 2012 @ 21:54:
[...]

Nee het moet juist op disabled staan, als het op enabled, staat locked hij je framerate op Hz van je monitor. Heb je misschien in je videokaart driver options Force Vsync on ingesteld?
Ik was vergeten te vermelden dat ik een 120Hz monitor heb. Bij driver options staat bij Vertical Sync "Use the 3D
application setting" is dit goed of moet ik dit veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
ye-roon schreef op maandag 23 juli 2012 @ 09:57:
Maar het meest vage blijf ik die heli piloten die op het moment dat ze een lock on krijgen in een soort van extreme turbo mode faster then the speed of light de map uit vliegen.
Nooit gezien, attack helis kunnen trouwens best snel. Maar als het echt clipt, zat je niet in een onwijze laggende server ofzo?
En een paar keer gehad dat ik al met me javelin aan het richten was op de heli, op dat moment komt de soflam lock, dus geen tijd verloren. Javelin locked en ik schiet. En dan voordat mijn javelin bij de heli is ontploft deze spontaan. Geen andere vliegtuigen, niemand krijgt de kill, maar gewoon b00m weg :s heel vaag allemaal.
Dus de heli ontploft? Kreeg je ook geen vehicle destroyed punten? Want wellicht springt de pilot er gewoon uit en was er geen kill. Door lag en client-side hit registratie kunnen hit animaties van raketten op snel bewegende targets een beetje raar doen, waardoor het lijkt of je javelin mist terwijl hij raakt.

[ Voor 3% gewijzigd door Makkelijk op 23-07-2012 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Makkelijk schreef op maandag 23 juli 2012 @ 10:16:
[...]

Nooit gezien, attack helis kunnen trouwens best snel. Maar als het echt clipt, zat je niet in een onwijze laggende server ofzo?

[...]

Dus de heli ontploft? Kreeg je ook geen vehicle destroyed punten? Want wellicht springt de pilot er gewoon uit en was er geen kill. Door lag en client-side hit registratie kunnen hit animaties van raketten op snel bewegende targets een beetje raar doen, waardoor het lijkt of je javelin mist terwijl hij raakt.
Nope hij ontploft gewoon. Ik zie de piloot er uit springen en op dat moment ontploft de heli en mijn javelin valt door naar de grond. Ook geen hit registratie. Ook geen vehicle destroyed melding oid. Gebeurt met trouwens wel vaker. Het is best "apart" tbh.

Maja niet zo apart als rank 11-20 recons die alleen maar recon spelen en prone op de berg liggen en geen punten cappen en daardoor verliezen :p

Edit: Trouwens wel leuk om bijna alleen maar adelaartjes te zien in CQDOM: http://battlelog.battlefi...how/38710799/1/352205202/ :)

[ Voor 7% gewijzigd door ye-roon op 23-07-2012 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
ye-roon schreef op maandag 23 juli 2012 @ 10:25:
[...]

Nope hij ontploft gewoon. Ik zie de piloot er uit springen en op dat moment ontploft de heli en mijn javelin valt door naar de grond. Ook geen hit registratie. Ook geen vehicle destroyed melding oid. Gebeurt met trouwens wel vaker. Het is best "apart" tbh.
I see what he did there!
Mijnen op je Heli plakken, zie ze ook wel vaker met mijnen op heli vliegen inderdaad (op minimap). Als je er dan uit springt ontploft hij direct. Net als een jeep :P

[ Voor 32% gewijzigd door Makkelijk op 23-07-2012 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Makkelijk schreef op maandag 23 juli 2012 @ 10:46:
[...]

I see what he did there!
Mijnen op je Heli plakken, zie ze ook wel vaker met mijnen op heli vliegen inderdaad (op minimap). Als je er dan uit springt ontploft hij direct. Net als een jeep :P
Serieus? dat kan? Ik zie inderdaad wel eens friendlys vliegen met mines op de heli (die vierkantjes van C4/mines die dan vliegen). Maar ik moet zeggen, dat is wel diep triest dan en ik hoop dat DICE dat onmogelijk maakt :S Oh en met google vind ik hier niets over, heeft iemand een youtube link waar dit gebeurt?

[ Voor 7% gewijzigd door ye-roon op 23-07-2012 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 00:47:

Ik zou me niet al te veel zorgen gaan maken, Ik krijg onderhand dagelijks hackusations naar me kop gegooid en dat al een tijdje. Ben nog steeds niet gebanned/gestatwiped. :+
En een server met votekick eindigt nogal eens in de beste speler word gekicked omdat de rest te slecht is om hem te killen.

Vond het wel grappig dat ik niet eens hackusations kreeg bij die game. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Laatst online: 18:07
DanielWW2 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 11:37:
[...]

Ik zou me niet al te veel zorgen gaan maken, Ik krijg onderhand dagelijks hackusations naar me kop gegooid en dat al een tijdje. Ben nog steeds niet gebanned/gestatwiped. :+
En een server met votekick eindigt nogal eens in de beste speler word gekicked omdat de rest te slecht is om hem te killen.

Vond het wel grappig dat ik niet eens hackusations kreeg bij die game. :+
Hackusations heb je in elke game, soms gaat het gewoon ff lekker....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op maandag 23 juli 2012 @ 11:32:
[...]

Serieus? dat kan? Ik zie inderdaad wel eens friendlys vliegen met mines op de heli (die vierkantjes van C4/mines die dan vliegen). Maar ik moet zeggen, dat is wel diep triest dan en ik hoop dat DICE dat onmogelijk maakt :S Oh en met google vind ik hier niets over, heeft iemand een youtube link waar dit gebeurt?
Simpel vlieg naast een rots of gebouw en je kan er zo boven opspringen.
plant wat mines en vlieg maar op een tank af.
alleen je moet wel van heel hoog komen, want anders schiet je ze zo neer.
zijn genoeg mensen die het geprobeerd hebben bij mij. Maar met een beetje skill kan je ze ontwijken en 9 van de 10x raak ik ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
ye-roon schreef op maandag 23 juli 2012 @ 11:32:
[...]

Ik dacht dat het met elk vehicle werkte, maar ik kan het mis hebben. Probleem met helis is dat elke keer als ik het probeer er friendlies in mijn heli spawnen en volgens mij kan het dan sowieso niet meer omdat hij nog bemand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

smoothz schreef op maandag 23 juli 2012 @ 10:00:
[...]

Ik was vergeten te vermelden dat ik een 120Hz monitor heb. Bij driver options staat bij Vertical Sync "Use the 3D
Als je ff googled op vsync dan had je allang geweten hoe het zit.

Als je een 120hz monitor hebt (en ook in W7 hebt ingesteld dat ie op 120hz werkt) dan heeft het alleen zin om vsync aan te zettten (ingame of in driver) als je continue 120 of meer dan 120fps kunt halen met je grafische kaarten.

Dus waarschijnlijk zijn voor jou de beste instellingen:
Ingame: vsync disablen
driver: vsync disablen of als je nvidia hebt kun je hem op adaptive vsync zetten

Let op (bij nvidia) dat je een Global Profile hebt maar ook een BF3 Profile.

[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 23-07-2012 12:19 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nadat ik 3 potjes hard gedomineerd werd op andere server, had ik uiteindelijk toch een goede server gevonden.
echt een close game. we stonden maar met 30 tickets voor heel de match lang en op het einde liepen we ietjes uit naar 100 tickets verschil en in de laatste minuten kwamen ze wel heel erg dicht bij en wonnen we gelukkig nog net.

http://battlelog.battlefi...how/38762925/1/172685289/

Vsync uitzetten en je fps locken in BF3 zelf.
vsync zowel ingame, Driver algemeen instellingen en BF3 profiel als die er tussen staat.

Vsync heeft soms probleempjes, zo kreeg ik gisteren opeens ook maar 30 FPS, gelijk uitgezet en ik zat weer op 65(gelocked) fps

[ Voor 24% gewijzigd door Pykow op 23-07-2012 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
smoothz schreef op maandag 23 juli 2012 @ 10:00:
[...]
Maakt niet uit dat je een 120hz monitor hebt, heb ik ook. de setting "Use the 3D
application setting" is goed, als je maar ingame vsync op disabled hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik had dit weekend echt een zieke kill met de T90. Ik stond met mijn T90 in de base in de map Firestorm. Aan de anderekant van de map zag ik die gevechtshelicopter opstijgen, ik denk laat ik het eens proberen! Mikte denk ik bijna zo hoog als ik kon en schoot... Tot mijn verbazing zag ik dat hij raak was, twee kills! haha echt extreem. Ik moest hardop lachen. Daarna nog een paar keer een helicopter uit de lucht gehaald met de tank, maar dan wel een stukje dichterbij :P

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Nice :) Ik heb daar ook meerdere keren vanaf de andere kant van de map een kill gemaakt met de tank (een sniper die op die bergen ligt, een AA-wagentje, etc.) en ook een keer een heli van heel ver, zonder echt te kijken (ik schoot eigenlijk gewoon zomaar in de lucht :')).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie komt er in de got metro server

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_KwNh4WP7yQ&feature=g-vrec]

Nog een leuke voor de nieuwe spelers of mensen die willen weten hoe het nou precies met scopes en glare zit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op maandag 23 juli 2012 @ 12:18:
[...]

Als je ff googled op vsync dan had je allang geweten hoe het zit.

Als je een 120hz monitor hebt (en ook in W7 hebt ingesteld dat ie op 120hz werkt) dan heeft het alleen zin om vsync aan te zettten (ingame of in driver) als je continue 120 of meer dan 120fps kunt halen met je grafische kaarten.

Dus waarschijnlijk zijn voor jou de beste instellingen:
Ingame: vsync disablen
driver: vsync disablen of als je nvidia hebt kun je hem op adaptive vsync zetten

Let op (bij nvidia) dat je een Global Profile hebt maar ook een BF3 Profile.
Adaptive, loppt die niet op 30 fps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Nee. Tenzij je voor "adaptive (half refresh rate)" kiest.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
oops, verkeerd gelezen.

[ Voor 62% gewijzigd door Ernemmer op 23-07-2012 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:03

Metian

Snert is vies

Na lange tijd weer eens heerlijk kunnen vliegen in een jet, en het ging wonderbaarlijk goed (althans, voor mij doen xD)

http://battlelog.battlefi...how/38781927/1/181339519/

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, nouja ik weet niet hoe het komt. Altijd meteen na mijn werk of wat dan ook dan speel ik veel minder goed. Ik moet letterlijk warm worden, vanaf mijn handen een beetje warm/zweterig aanvoelen dan is mijn muis & hand één geheel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Wat zijn er trouwens de laatste tijd veel van die servers waar ze een bad language ding hebben. Die soldiers zijn de hele tijd aant schelden "i'm fucking pinned down here' maar als je dat in de chat zet word je gekicked. Het is een 18+ game en dan ga ze kicken om zo'n BS rede :s

Pagina: 1 ... 62 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.