Niet zo gemeen zijn
Ryzen 3600 - GTX1060
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Niet zo gemeen zijn
Ryzen 3600 - GTX1060
[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 21-07-2012 15:57 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Met hoeveel schermen game jij dan?A87 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 15:56:
OK!
Moet trouwens zeggen dat ik BF3 op Ultra nog redelijk tegen vind vallen met 2X GTX580.......... echt op high loopt het echt soepel maar op Ultra bij 80 fps loopt het nog slecht IMO.. ten opzichte van High bij 80 fps.
geheugen gebrek 580?
Iemand ervaring met 3 way SLI?
Ryzen 3600 - GTX1060
Dyslectic history cynic
Weet je, mensen installeren een FXAA injector voor BF3 voor de betere kleurenweergave. Dit filmpje staat nu ook op die lijst.AdmiralSnipe schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 15:43:
Zat een beetje met de Armored Kill trailer om te kloten.
Hier het resultaat:
[video]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
[ Voor 71% gewijzigd door Postius op 21-07-2012 16:20 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
haha lol, was maar een grapje hoorVerwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 16:14:
Oh leuk zeg, grappige reacties mogen al niet meer... Wat nerdy zeg! Trouwens, het was niet ongerelateerd het was gewoon een reactie op iemand zijn post. En die afbeelding somde het gewoon op in 1x. Beetje met gamma instellingen prutsen
Ryzen 3600 - GTX1060
Angelo OTR
ik speel maar op 1440x900 dus ik merk niet echt een probleem.A87 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 15:56:
OK!
Moet trouwens zeggen dat ik BF3 op Ultra nog redelijk tegen vind vallen met 2X GTX580.......... echt op high loopt het echt soepel maar op Ultra bij 80 fps loopt het nog slecht IMO.. ten opzichte van High bij 80 fps.
geheugen gebrek 580?
Iemand ervaring met 3 way SLI?
Angelo NL / Global Cargo VTC
Dyslectic history cynic
[ Voor 47% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-07-2012 18:19 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Eerste reactieDanielWW2 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 16:38:
[afbeelding]
Een nieuw dieptepunt, batterijvuur van twee mortier batterijen.![]()
De kwaliteit van de mav screenshot is niet geweldig nee maar het lijkt me duidelijk.
Dyslectic history cynic
Metro, eerste basis, verdedigers hadden de mortieren.l0n3w012ph schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 18:29:
[...]
Eerste reactieIn welke map is dat eigenlijk? Ik kan het maar niet thuisbrengen...
Ja, nu zie ik het pas... TnxDanielWW2 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 18:41:
[...]
Metro, eerste basis, verdedigers hadden de mortieren.
Angelo OTR
heb je posting ook uit staan ?Qlii256 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 18:40:
Mijn Battlefield loopt nooit echt soepel als ik alles op Medium zet en AA uit. Iemand een idee wat de beste settings zijn voor een HD6950 @6970 (unlocked shaders)? Mijn resolutie is 1680x1050.
[ Voor 116% gewijzigd door A87 op 21-07-2012 19:22 ]
Dyslectic history cynic
reso?A87 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:19:
Ik game dus op 1 scherm met 2 GTX 580 kaarten.. maar vind het slecht lopen op Ultra.. ook al haal ik 80 fps loopt niet helemaal lekker op High wel zelfde FPS... dus 80
[ Voor 39% gewijzigd door A87 op 21-07-2012 19:24 ]
Dyslectic history cynic
Niet eens Caspian border of een andere enorme map?A87 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:22:
Zal dan wel aan het Vram liggen, te veel gelaad tussendoor zeker..... vooral die map op die markt is het heel erg!
[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-07-2012 19:24 ]
[ Voor 38% gewijzigd door A87 op 21-07-2012 19:25 ]
Belgium is slowly taking over this topicMatsooh schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:27:
Nog een nieuwe Battlefield 3 player meld zich![]()
Ik speel Battlefield sinds november ongeveer, voornamelijk Assault & Engineer, af en toe recon of supportSpeel niet vaak met tanks, wel veel Attack Heli
Mijn favoriete mappen zijn Metro & Gulf Of Oman
Speel voornamelijk Metro
Heb helaas heel wat last van freezes waardoor mijn stats niet echt wauw zijn
![]()
Battlelog
Instant game loadS.J_84 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:49:
[...]
Belgium is slowly taking over this topic![]()
Ben nu BF3 op mijn ssd aan het installeren, ben benieuwd hoeveel sneller het werkt.
Dus straks weer up and running om een paar potjes te doen.
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Heb ik nog nooit last van gehad, echter is het wel zo dat ik regelmatig het battlereport pas de volgende dag ofzo krijg.PilatuS schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 20:00:
Wat is het voor een onzin dat je soms geen battlereport krijgt en ook de stats van die ronde niet doorkomen ? Het gebeurt mij regelmatig dat een complete ronde niet doorkomt en er niets veranderd aan de stats. Heb je net lekker een ronde afgesloten met een hoge score en mooie kill/death ratio gebeurt er niets mee.
Verwijderd
heb je de nieuwe maps al wel geïnstalleerd/gedownload?Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 20:25:
Ik heb zojuist battlefield 3 premium aangeschaft. Ik zie dat ik premium player ben, maar als ik een close quarters map wil starten blijft ie op connecting hangen. De originele maps en b2k maps doen het wel... duurt het soms ff voordat de servers door hebben dat ik een premium player ben??
mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!
Angelo OTR
ik had BF3 al geinstalleerd staan op een SSD OCZ Agility 120GB (SATA II poort) en nu heb ik nieuwe pc met Samsung 830 128 SSD (SATA II poort) 10x zo sneller geworden mijn systeemS.J_84 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:49:
[...]
Ben nu BF3 op mijn ssd aan het installeren, ben benieuwd hoeveel sneller het werkt.
2x GTX580 is inderdaad sneller dan 1x GTX680 dat lijkt mij logisch.A87 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:19:
Ik game dus op 1 scherm met 2 GTX 580 kaarten.. maar vind het slecht lopen op Ultra.. ook al haal ik 80 fps loopt niet helemaal lekker op High wel zelfde FPS... dus 80.
Ik heb 2 kaarten omdat ik de GTX 680 te traag vind........ wil toch wel minimaal 60 fps en zelfs met 2 GTX580s kakt het vaak in naar rond de 50....... cpu load 75%.
maarja, komt dus een 3e GTX580 aan binnenkort als ik weer geld heb... 2e hands nog behoorlijk aan de prijs... maar of het echt zin gaat hebben vraag ik me dus af, vraag me af of geheugen geen bottleneck is. heb ook al 8GB ram
heb je BF3 wel geupdate eerst ? controleer in origin even op updates.Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 20:25:
Ik heb zojuist battlefield 3 premium aangeschaft. Ik zie dat ik premium player ben, maar als ik een close quarters map wil starten blijft ie op connecting hangen. De originele maps en b2k maps doen het wel... duurt het soms ff voordat de servers door hebben dat ik een premium player ben??
komt hier ook regelmatig voor, doe je vrij weinig aan, als je maar genoeg goede rondjes ernaast speelPilatuS schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 20:00:
Wat is het voor een onzin dat je soms geen battlereport krijgt en ook de stats van die ronde niet doorkomen ? Het gebeurt mij regelmatig dat een complete ronde niet doorkomt en er niets veranderd aan de stats. Heb je net lekker een ronde afgesloten met een hoge score en mooie kill/death ratio gebeurt er niets mee.
welkom bij de clubMatsooh schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:27:
Nog een nieuwe Battlefield 3 player meld zich![]()
Ik speel Battlefield sinds november ongeveer, voornamelijk Assault & Engineer, af en toe recon of supportSpeel niet vaak met tanks, wel veel Attack Heli
Mijn favoriete mappen zijn Metro & Gulf Of Oman
Speel voornamelijk Metro
Heb helaas heel wat last van freezes waardoor mijn stats niet echt wauw zijn
![]()
Battlelog
Verwijderd
Ahhh ik zie dat ie nog bezig met downloaden ... stupid meCountess schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 20:30:
[...]
heb je de nieuwe maps al wel geïnstalleerd/gedownload?
Zet vsync eens af dan zal je zien dat je waarschijnlijk richting de 200 gaat op sommige stukken van de maps op die resolutie...[b][message=38624241,noline]
ik zit hier dus met die GTX670 en haal 60 FPS op 1440x900 resolutie, meer dan zat.
[ Voor 11% gewijzigd door sdk1985 op 21-07-2012 20:43 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Haha, moet je heel tweakers.net gaan aanzetten tot het spelen van BF3 heS.J_84 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:49:
[...]
Haha dankjePykow schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 20:36:
[...]
welkom bij de club
ik speel zelf alle classes wel zo beetje, zit regelmatig in een tank en attack heli. alleen de jets kan ik nog niet goed besturen. Metro is leuk om punten te krijgen, maar verder is er niks aan
Angelo OTR
Dyslectic history cynic
enlighten us?Pykow schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 21:40:
Alleen tegenwoordig gebruikt iedereen die glitch en als je er wat van zegt krijg je gelijk een kick, echt Metro CoD players
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Dyslectic history cynic
Die mijnen zijn best wel makkelijk. Gewoon een hoop op/in een jeep gooien en rond gaan rijden op een grote map met veel tanks. Tegen een tank aanrammen en uitstappen en kaboom. Jij ook dood maar de tank ook.Minaaj schreef op zondag 22 juli 2012 @ 11:35:
[...]
Scrapmetal op de trappen/net er boven, heb je zo klaar!
Irriteer me zelf meer aan de mijnen!
Maakt mij niet uit dat je zo'n 9gag trololo plaatje post.Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 16:14:
Oh leuk zeg, grappige reacties mogen al niet meer... Wat nerdy zeg! Trouwens, het was niet ongerelateerd het was gewoon een reactie op iemand zijn post. En die afbeelding somde het gewoon op in 1x. Beetje met gamma instellingen prutsen
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Nette kdrPykow schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 18:51:
ik denk dat dit een van me beste potjes ooit was.
http://battlelog.battlefi...how/38579883/1/172685289/
Ik heb het wel es een keertje gehad, maar niet regelmatig...PilatuS schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 20:00:
[ Voor 18% gewijzigd door Murk op 22-07-2012 13:08 ]
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Verwijderd
Angelo OTR
je muis staat niet goed ingesteld.Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2012 @ 13:32:
Ik snap er niets van, hoe lager ik FOV zet hoe beter mijn gameplay word. Ik heb FOV nu op 35 staan.
Verwijderd
De muis heb ik bij hoge FOV ook sneller gezet. Ik denk dat ik het wel weet waarom ik met een lage FOV beter ben. Minder info op het beeld waar door ik meer op het midden focus? Voor mij is het dus beter lijkt het wel?Pykow schreef op zondag 22 juli 2012 @ 13:46:
[...]
je muis staat niet goed ingesteld.
als je hoge FoV hebt, staat je muis altijd wat lager dan met een lage FoV
Lage FoV is echt faal, speel minimaal op 60 en maximaal 90. ik speel altijd op 90.
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Juist andersom naar mijn mening.Makkelijk schreef op zondag 22 juli 2012 @ 14:10:
FOV hangt ook van je speelstijl af. Als je altijd naar voren gaat mag hij best wat lager. Als je weleens stilstaat liever niet want dan mis je overzicht.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
[ Voor 26% gewijzigd door CodeCaster op 22-07-2012 16:00 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Op het moment dat je scoped heeft de FOV AFAIK geen invloed meer met geen enkele scope, dus vandaar mijn idee van lage FOV voor close-combat. Omdat je dan vaak niet ADS doet...Gundogan schreef op zondag 22 juli 2012 @ 14:52:
[...]
Juist andersom naar mijn mening.
Hoge FoV:
- soepelere spelervaring, vooral tijdens het bewegen
- maar alles in het midden van je scherm lijkt ook een (stuk) verder weg
- kan misselijkheid tegengaan, vooral bij fast paced games
- geschikt voor spelers die veel bewegen en minder longrange gevechten aangaan
Lage FoV:
- tragere spelervaring, je lijkt veel meer als een zoutzak te bewegen
- maar alles in het midden lijkt dus dichterbij, wat het aimen makkelijker maakt
- geschikt voor spelers die meer op aim spelen dan beweging
Je mist inderdaad overzicht met een lage FoV, maar naar mijn mening kan je beter als 'camper' een kleiner stukje effectief gebied afspeuren op je scherm dan een heel open terrein.
Ik heb mijn eerste 5 dubbele kill gehaald door op Mcom 5 & 6 op grandbazar onder te plakken met C4. Geen regel serversCodeCaster schreef op zondag 22 juli 2012 @ 15:03:
Vandaag tig kills met C-4 gemaakt, meer dan twintig, blijken alleen de "Vehicle Destroyed" te tellen voor de achievement: 6 heb ik er nu.En dat terwijl ik vanaf G op Karkand van de muur af sprong in m'n jeep en de van F komende APC met vijf man erin opblies zonder zelf het loodje te leggen.
![]()
Ik had support nog zelden, maar de M26 en jihadjeeps bevallen eigenlijk best.
[ Voor 19% gewijzigd door Postius op 22-07-2012 16:46 ]
Dyslectic history cynic
[ Voor 9% gewijzigd door Makkelijk op 22-07-2012 17:40 ]
CodeCaster in "[PC] Battlefield 3 - deel 8"Postius schreef op zondag 22 juli 2012 @ 17:38:
Codecaster, hoe de n**k heb je een headshot gemaakt over 977 meter?
Zat je profiel door te bladeren, maar dat is echt ziekelijk ver.
[ Voor 6% gewijzigd door CodeCaster op 22-07-2012 19:24 ]
Ja join er eens een dan?goosche schreef op zondag 22 juli 2012 @ 20:00:
Jo gasten potje gamen op de GOT servers? De servers moeten vol raken
[ Voor 54% gewijzigd door goosche op 22-07-2012 20:18 ]
Vsync?smoothz schreef op zondag 22 juli 2012 @ 20:01:
Kan iemand mij vertellen hoe dit komt, ik heb gemiddeld 60 FPS en opeens zakt hij naar 30 en blijft vervolgens daar op staan, ik heb dit nooit eerder gehad maar vandaag al 2x.
Dyslectic history cynic
Lijkt inderdaad verdacht veel op vsync.
Stond op disabled heb het op enabled gezet bedoel je dit?
Dyslectic history cynic
Lijkt me wel ja.smoothz schreef op zondag 22 juli 2012 @ 21:10:
[...]
Jij blijft maar C4 zaaien gast.CodeCaster schreef op zondag 22 juli 2012 @ 15:03:
Vandaag tig kills met C-4 gemaakt, meer dan twintig, blijken alleen de "Vehicle Destroyed" te tellen voor de achievement: 6 heb ik er nu.En dat terwijl ik vanaf G op Karkand van de muur af sprong in m'n jeep en de van F komende APC met vijf man erin opblies zonder zelf het loodje te leggen.
![]()
Ik had support nog zelden gespeeld, maar de M26 en jihadjeeps bevallen eigenlijk best.
Nee het moet juist op disabled staan, als het op enabled, staat locked hij je framerate op Hz van je monitor. Heb je misschien in je videokaart driver options Force Vsync on ingesteld?smoothz schreef op zondag 22 juli 2012 @ 21:10:
[...]
Dyslectic history cynic
1910 meterreemprive schreef op zondag 22 juli 2012 @ 22:23:
Also je wil testen hoe ver je een headshot kan maken dan moet je bij Wake Island US kant achter de carrier vanuit een bootje schieten op C. Zo heb ik mijn langste headshot gemaakt.
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2012 01:02 ]
Was heel irri op dat moment, daarna liep de server vrij snel leeg.Makkelijk schreef op zondag 22 juli 2012 @ 21:58:
Grappig potje metro op GoT server, jammer dat er nu iets van server lag kwam
Verwijderd
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
De map heeft uiteindelijk wel geteld, je killstreak staat op 55.Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 01:02:
Ondertussen nieuwe ronde gedaan en uitgedaan en hiervan kreeg ik wel méteen een Battle report. De bewuste match met 55 kills, daarvan heb ik nog steeds geen battlereport van gekregen... Hoe komt dit? Paar maand geleden ook een gelijkaardige score gehad en wederom kreeg ik geen battlelog.. Is dat een ingebouwde preventie van cheaten ofzo? Ik vind het namelijk dikke bullshit. Dit zijn dan echt van die matchen die ik graag had willen opslaan maar ze komen er dan niet op
Verwijderd
Een beetje creabea campen, een revivende medic bij je, en een team wat je rug dekt en motion sensors neerzet en het kan allemaal best.Makkelijk schreef op maandag 23 juli 2012 @ 08:24:
Wel grappig die posts van rickyy en WietKop na elkaar.
64-7 in Ziba Tower moet toch best kunnen?
Als dit 2 weken achter elkaar doet is er een kans op een ban. 1 x goede score halen en bang zijn dat je gebanned wordt...Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 00:47:
ERG ERG ERG
op Wake Island had met een score van 55-0,
Ik heb er al schrik van gekregen dat ik plots niet meer kan inloggen op Battelog omdat ik zogezegd cheat
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ik was vergeten te vermelden dat ik een 120Hz monitor heb. Bij driver options staat bij Vertical Sync "Use the 3DQPeter schreef op zondag 22 juli 2012 @ 21:54:
[...]
Nee het moet juist op disabled staan, als het op enabled, staat locked hij je framerate op Hz van je monitor. Heb je misschien in je videokaart driver options Force Vsync on ingesteld?
Nooit gezien, attack helis kunnen trouwens best snel. Maar als het echt clipt, zat je niet in een onwijze laggende server ofzo?ye-roon schreef op maandag 23 juli 2012 @ 09:57:
Maar het meest vage blijf ik die heli piloten die op het moment dat ze een lock on krijgen in een soort van extreme turbo mode faster then the speed of light de map uit vliegen.
Dus de heli ontploft? Kreeg je ook geen vehicle destroyed punten? Want wellicht springt de pilot er gewoon uit en was er geen kill. Door lag en client-side hit registratie kunnen hit animaties van raketten op snel bewegende targets een beetje raar doen, waardoor het lijkt of je javelin mist terwijl hij raakt.En een paar keer gehad dat ik al met me javelin aan het richten was op de heli, op dat moment komt de soflam lock, dus geen tijd verloren. Javelin locked en ik schiet. En dan voordat mijn javelin bij de heli is ontploft deze spontaan. Geen andere vliegtuigen, niemand krijgt de kill, maar gewoon b00m wegheel vaag allemaal.
[ Voor 3% gewijzigd door Makkelijk op 23-07-2012 10:16 ]
Nope hij ontploft gewoon. Ik zie de piloot er uit springen en op dat moment ontploft de heli en mijn javelin valt door naar de grond. Ook geen hit registratie. Ook geen vehicle destroyed melding oid. Gebeurt met trouwens wel vaker. Het is best "apart" tbh.Makkelijk schreef op maandag 23 juli 2012 @ 10:16:
[...]
Nooit gezien, attack helis kunnen trouwens best snel. Maar als het echt clipt, zat je niet in een onwijze laggende server ofzo?
[...]
Dus de heli ontploft? Kreeg je ook geen vehicle destroyed punten? Want wellicht springt de pilot er gewoon uit en was er geen kill. Door lag en client-side hit registratie kunnen hit animaties van raketten op snel bewegende targets een beetje raar doen, waardoor het lijkt of je javelin mist terwijl hij raakt.
[ Voor 7% gewijzigd door ye-roon op 23-07-2012 10:31 ]
I see what he did there!ye-roon schreef op maandag 23 juli 2012 @ 10:25:
[...]
Nope hij ontploft gewoon. Ik zie de piloot er uit springen en op dat moment ontploft de heli en mijn javelin valt door naar de grond. Ook geen hit registratie. Ook geen vehicle destroyed melding oid. Gebeurt met trouwens wel vaker. Het is best "apart" tbh.
[ Voor 32% gewijzigd door Makkelijk op 23-07-2012 10:48 ]
Serieus? dat kan? Ik zie inderdaad wel eens friendlys vliegen met mines op de heli (die vierkantjes van C4/mines die dan vliegen). Maar ik moet zeggen, dat is wel diep triest dan en ik hoop dat DICE dat onmogelijk maaktMakkelijk schreef op maandag 23 juli 2012 @ 10:46:
[...]
I see what he did there!
Mijnen op je Heli plakken, zie ze ook wel vaker met mijnen op heli vliegen inderdaad (op minimap). Als je er dan uit springt ontploft hij direct. Net als een jeep
[ Voor 7% gewijzigd door ye-roon op 23-07-2012 11:33 ]
Dyslectic history cynic
Ik zou me niet al te veel zorgen gaan maken, Ik krijg onderhand dagelijks hackusations naar me kop gegooid en dat al een tijdje. Ben nog steeds niet gebanned/gestatwiped.Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 00:47:
Ik heb er al schrik van gekregen dat ik plots niet meer kan inloggen op Battelog omdat ik zogezegd cheat
Hackusations heb je in elke game, soms gaat het gewoon ff lekker....DanielWW2 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 11:37:
[...]
Ik zou me niet al te veel zorgen gaan maken, Ik krijg onderhand dagelijks hackusations naar me kop gegooid en dat al een tijdje. Ben nog steeds niet gebanned/gestatwiped.
En een server met votekick eindigt nogal eens in de beste speler word gekicked omdat de rest te slecht is om hem te killen.
http://battlelog.battlefi...how/38705763/1/184991456/
Vond het wel grappig dat ik niet eens hackusations kreeg bij die game.
Angelo OTR
Simpel vlieg naast een rots of gebouw en je kan er zo boven opspringen.ye-roon schreef op maandag 23 juli 2012 @ 11:32:
[...]
Serieus? dat kan? Ik zie inderdaad wel eens friendlys vliegen met mines op de heli (die vierkantjes van C4/mines die dan vliegen). Maar ik moet zeggen, dat is wel diep triest dan en ik hoop dat DICE dat onmogelijk maaktOh en met google vind ik hier niets over, heeft iemand een youtube link waar dit gebeurt?
Ik dacht dat het met elk vehicle werkte, maar ik kan het mis hebben. Probleem met helis is dat elke keer als ik het probeer er friendlies in mijn heli spawnen en volgens mij kan het dan sowieso niet meer omdat hij nog bemand is.ye-roon schreef op maandag 23 juli 2012 @ 11:32:
[...]
Serieus? dat kan? Ik zie inderdaad wel eens friendlys vliegen met mines op de heli (die vierkantjes van C4/mines die dan vliegen). Maar ik moet zeggen, dat is wel diep triest dan en ik hoop dat DICE dat onmogelijk maaktOh en met google vind ik hier niets over, heeft iemand een youtube link waar dit gebeurt?
Als je ff googled op vsync dan had je allang geweten hoe het zit.smoothz schreef op maandag 23 juli 2012 @ 10:00:
[...]
Ik was vergeten te vermelden dat ik een 120Hz monitor heb. Bij driver options staat bij Vertical Sync "Use the 3D
application setting" is dit goed of moet ik dit veranderen?
[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 23-07-2012 12:19 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Angelo OTR
[ Voor 24% gewijzigd door Pykow op 23-07-2012 16:17 ]
Maakt niet uit dat je een 120hz monitor hebt, heb ik ook. de setting "Use the 3Dsmoothz schreef op maandag 23 juli 2012 @ 10:00:
[...]
Ik was vergeten te vermelden dat ik een 120Hz monitor heb. Bij driver options staat bij Vertical Sync "Use the 3D
application setting" is dit goed of moet ik dit veranderen?
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Dyslectic history cynic
Verwijderd
Adaptive, loppt die niet op 30 fps?Help!!!! schreef op maandag 23 juli 2012 @ 12:18:
[...]
Als je ff googled op vsync dan had je allang geweten hoe het zit.
Als je een 120hz monitor hebt (en ook in W7 hebt ingesteld dat ie op 120hz werkt) dan heeft het alleen zin om vsync aan te zettten (ingame of in driver) als je continue 120 of meer dan 120fps kunt halen met je grafische kaarten.
Dus waarschijnlijk zijn voor jou de beste instellingen:
Ingame: vsync disablen
driver: vsync disablen of als je nvidia hebt kun je hem op adaptive vsync zetten
Let op (bij nvidia) dat je een Global Profile hebt maar ook een BF3 Profile.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
[ Voor 62% gewijzigd door Ernemmer op 23-07-2012 19:56 ]
Rupsen, Rapsen.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq