Nieuw voertuig in AK:

Sprut-SD

Sprut-SD
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat is me toch ook wat jongen, hier heb je een knuffel.hardcoresmurf schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 20:09:
wtf ik werd zonder reden van dit server gebanned
[ Voor 53% gewijzigd door unfor op 19-07-2012 20:44 ]
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Dan staat dat wel erbij vermeld, en meestal zijn dat die 12x scopes op shotguns en andere wapens. Ik zie echt geen enkele beschrijving waarom ik dat niet kan unlocken. Zou er haast een ticket voor aanmaken om er achter te komen. Jullie hebben dit ook toch, bedoel dat ze niet unlocked zijn?Makkelijk schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 20:43:
Die dingen staan er geloof ik omdat DICE mensen ze kunnen gebruiken ofzo..
[ Voor 112% gewijzigd door Sn0wblind op 19-07-2012 23:03 ]
Dyslectic history cynic
Of geen assignments en DICE geeft ons gewoon eens waar we voor betalen zonder een hoop gedoe.Minaaj schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 00:02:
Hopelijk met Armored Kill tank camo's, plus de assignments dat je tanks moet repairen + laser designaten.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Heb zo hard gelachen, ongelovelijk dat de End of the game screen gewoon lekker ondergronds zit en dat de bosjes eigenlijk allemaal bomen zijn.hardcoresmurf schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 00:22:
[video]
3:58 blijkbaar is het wapen menu een plaats op de map
Ik vind assignments wel leuk eigenlijk. Heb je tenminste een doel.DanielWW2 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 00:51:
[...]
Of geen assignments en DICE geeft ons gewoon eens waar we voor betalen zonder een hoop gedoe.
Ryzen 3600 - GTX1060
Da's wel handigvinom schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 01:09:
Ik heb de 60FPS versie van de Armored Kill gedownload en deze mooi in slow motion gemaakt, zie je tenminste wat meer details
[video]
Ryzen 3600 - GTX1060
Dyslectic history cynic
Een doel is leuk maar dingen zoals 350m headshot met de L96, 25 voertuigen opblazen met C4, 25 mijn kills of überhaupt het dwingen van gebruik van bepaalde wapens moet gewoon niet meer. En geef ook iets meer voor het unlocken van assignments zoals camo's voor alle wapens uit een wapenklasse. Dus een AR pack, Carbine pack, machine gun pack en een sniper pack. Een dan voor dit hele pack een hoop kills maken met een naar eigen keuze wapen uit de class. Dus bijvoorbeeld voor een AR pack:Daanieyel schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 01:08:
[...]
Ik vind assignments wel leuk eigenlijk. Heb je tenminste een doel.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
⭐⭐⭐⭐⭐
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Dyslectic history cynic
Daar zijn speciale 2 kill servers voor.Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 02:09:
Sowieso is het beter voor je team als je jezelf met een tank opblaast dan dat je die tank zou laten leven, dus altijd doen!
Van mij hoeven die assignments ook niet, maar zolang het gaat om nutteloze weapon camo's vind ik het totaal niet erg. Alleen nuttig voor bushwookies. Die SQDM wins van B2K daarentegen... Heb ze nog steeds niet
Javelin bugt hem bij ECM,als je je ecm een enkele sec voor de jav inslaat gebruikt raakt de javelin bugt en gaat die rondjes om de chopper/jet vliegen. Als je dicht bij de grond vliegt raakt de javelin de grond en ontploft, vlieg je hoog raakt die de chopper wel uiteindelijk.Tsurany schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 18:49:
Hopelijk gaan ze wel eens kijken naar vehicle balance. Want tegen air werkt nog steeds niks goed. Ga ik met de javalin spelen, weten ze die constant te ontwijken. Ding werkt voor geen meter.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
MTAR Arctic camo spotted, hint voor de assignment??vinom schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 01:09:
Ik heb de 60FPS versie van de Armored Kill gedownload en deze mooi in slow motion gemaakt, zie je tenminste wat meer details
[video]
[ Voor 26% gewijzigd door tobitronics op 20-07-2012 06:58 ]
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Verwijderd
Ja, die kills tellen als voertuig in de stats: tugs, MAV's , Spawnbeacons en MortarsTsurany schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:32:
Kan je MAV's en EOD bots slopen met C4 en er dan een vehicle kill voor krijgen?
Waarom wist ik dat niet eerderVerwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 09:18:
[...]
Ja, die kills tellen als voertuig in de stats: tugs, MAV's , Spawnbeacons en Mortars![]()
D
⭐⭐⭐⭐⭐
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Verwijderd
Dat zou vanmiddag wel even kunnen als ik thuis ben van werk, zo rond een uur of 16:30? Voeg me anders even toe: o8-Carni-8oTsurany schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 09:34:
Iemand dan zin even samen te werken? Ik als support met C4 en een ammo pack en jij als recon met tugs, MAV's en spawnbeacons. En daarna natuurlijk even wisselen
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ik gaf loewie wel antwoord op zijn vraag.Makkelijk schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 21:01:
[mbr]Nergens voor nodig.[/mbr]
[ Voor 51% gewijzigd door Makkelijk op 20-07-2012 10:33 ]
Verwijderd
Waarschijnlijk vliegt de tegenstander below radar (of perk) of heeft hij/zij de "stealth" perk equipped. Het locken lukt dan bijna niet. Heeft dus niets met de server te maken. Ga er van uit dat als iemand op ongeveer gelijke hoogte van gebouwen vliegt, je niet kan locken. (tot 3 verdiepingen, niet de hotels en highrises op bijv Oman)ye-roon schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:25:
Even een vraagje over de Javelin. Ik zat gisteren in een server en ik was leuk met de javelin aan het schieten. En niet eens hit markers. Ze landen boven op die tank, maar ze doen geen damage. Dus ik zeg in de chat: waarom raken mijn javelins niet, komt er terug dat het een bug is. Dus ik join later een andere server, en ALLE javelins gaan raak. Ik had echt even een WTF? momentje. Als het een bug is zou je verwachten dat het overal is, niet?
Maar aangezien niemand een soflam neer zette heb ik de stinger maar gepakt (kut ding tbh), maja ik wil die vliegtuigen kapot schieten. Vervolgens in 1 match 3 heli's kapot geschoten en 4 andere disabled, maar de teller voor de challenge bleef op 1 staan van een eerdere match. Wat me ook op valt is dat het soms echt iets van 5 seconden duurt voordat het oranje 'vierkantje' verschijnt en daarna moet ik nog gaan locken. Terwijl bij andere vehicles het vierkantje direct verschijnt. En dat op dezelfde server. Weet iemand wat dit is?
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2012 10:38 . Reden: aanvulling ]
Als een soflam een target heeft gelocked gaat het sneller dan als je zelf moet locken...ye-roon schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:25:
Even een vraagje over de Javelin.
Wat me ook op valt is dat het soms echt iets van 5 seconden duurt voordat het oranje 'vierkantje' verschijnt en daarna moet ik nog gaan locken. Terwijl bij andere vehicles het vierkantje direct verschijnt. En dat op dezelfde server. Weet iemand wat dit is?
Verwijderd
Begin deze week vanop de toren in Caspian Border een Havoc uit de lucht ge-rpg'd...Cyberwarmacine schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:42:
Ik zocht gewoon een noshar CQ op waar de carrier gebaseraped werd. Is erg makkelijk om dan de Z11 en littlebirds uit te lucht te schieten met de SMAW
Dat vierkantje ging over de stinger en niet over de javelinpriemt schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:41:
[...]
Als een soflam een target heeft gelocked gaat het sneller dan als je zelf moet locken...
[javelinwhore]Vind dit trouwens de makkelijkste 'nieuwe' assignment... [/javelinwhore]
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Met een smaw mag ook.....zolang het maar anti tank is......ye-roon schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 11:04:
[...]
Dat vierkantje ging over de stinger en niet over de javelinHet javelin gedeelte is dat het tanks gewoon "mist" terwijl dat ding op het dak van die tank land.
En damn, AA en niet AT, aka, het moet met die javelin.. Thanks for the info Carni.
[ Voor 92% gewijzigd door Sn0wblind op 20-07-2012 17:05 ]
Angelo OTR
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
Gern geschehen.....ye-roon schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 11:04:
[...]
En damn, AA en niet AT, aka, het moet met die javelin.. Thanks for the info Carni.
Dyslectic history cynic
Yes please. Klere assignments...Tsurany schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 09:34:
Iemand dan zin even samen te werken? Ik als support met C4 en een ammo pack en jij als recon met tugs, MAV's en spawnbeacons. En daarna natuurlijk even wisselen
Ja, da's Iron Tjunfisk inderdaad. Geloof dat hij eerste staat bij jet fights 1v1. Heb al eens een video van hem gepost hier hoe hij werkt met muis en tobo en hoe hij switcht tijdens de fights, maar die kan ik ff niet meer vinden. Kom hem niet graag tegenS.J_84 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 21:29:
Deze kerel speelt met default settings, alleen inverted mouse.
Verdomd goed gewoon.
http://battlelog.battlefi...tjunfisk/stats/357341314/
Maar de jet piloten hier kennen `m vast al
[ Voor 97% gewijzigd door Sn0wblind op 20-07-2012 17:06 ]
---
Stelletje watjes tegenwoordig...Tsurany schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 09:34:
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
⭐⭐⭐⭐⭐
In BF2 kreeg je unlocks gewoon op basis van punten, je hoefde niet bepaalde dingen te doen om je unlocks te krijgen. Dat waren nog eens tijden. Sterker nog, je kon zelf de volgorde bepalen!nero355 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:49:
[...]
Stelletje watjes tegenwoordig...
Vroeger! Vroeger! In BF2 !! Toen je iets van 17 knife kills in 1 ronde moest halen en ik vrolijk door ging tot 22 incl. een positieve K/D !! DAT waren nog eens tijdenNiet dat slappe gedoe van tegenwoordig met een "kijk maar wanneer je er klaar mee bent" houding
[ Voor 3% gewijzigd door Tsurany op 20-07-2012 13:14 ]
Verwijderd
Speel af en toe nog wel eens een potje. Just for the fun of it. Heerlijk ongecompliceerde gameplayMeagaShira schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 13:11:
Hehehe the good old days....:P
Nou,.. "these people where stuck in that area waiting to be bombed and couldn't leave because of him and other snipers and that's why they were happy that he was finished"w00t00w schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:43:
[...]
Als zoiets in het spel gebeurt moet ik er altijd wel om lachten (ziet er hilarisch uit als er weer eens een ventje door het scherm komt waaien of ineens out of the blue bij je in de buurt ter aarde stort), maar dat filmpje, ookal is-ie 100% non-graphic, vond ik best disturbing...
[ Voor 92% gewijzigd door w00t00w op 20-07-2012 14:33 ]
---
Disturbing is disturbing, of het nu om een good guy of een bad guy gaat - een kapotgeschoten hoofd van een Free Syrian Army-soldaat vind ik er net zo nasty uitzien als die van een Shabiha-militielid. Het gaat mij er meer om dat dit echt is, niet een film of een game. Dat die mensen die het filmden blij zijn dat-ie uit de weg werd geruimd is een andere, compleet ongerelateerde issue.MEN-O schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 14:27:
[...]
Nou,.. "these people where stuck in that area waiting to be bombed and couldn't leave because of him and other snipers and that's why they were happy that he was finished"
---
Verwijderd
Uhm, misschien mis ik iets, maar waar doel je op? Hij heeft het over het spel en jij over de real-life situatie.MEN-O schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 14:27:
[...]
Nou,.. "these people where stuck in that area waiting to be bombed and couldn't leave because of him and other snipers and that's why they were happy that he was finished"
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2012 14:36 . Reden: edit ]
Angelo OTR
Dat was inderdaad geweldig aan BF2.Tsurany schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 13:11:
[...]
In BF2 kreeg je unlocks gewoon op basis van punten, je hoefde niet bepaalde dingen te doen om je unlocks te krijgen. Dat waren nog eens tijden. Sterker nog, je kon zelf de volgorde bepalen!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Voor mij is dat filmpje niet schokkender dan horen dat er weer 50 mensen zijn omgekomen door een of andere aanslag in land X. En daar lig ik echt niet meer wakker om, je hoort het bijna meerdere keren per dag.Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 14:33:
De situatie op het filmpje betreft echte mensen en dan houd ik er een hele andere mening op na. War is not a joke.... ever
Waarschijnlijk zat je niet in een squad en werd je daarom door de autobalancer als "lonewolf" gezien en naar de andere kant gegooid.hardcoresmurf schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 15:55:
dat is ook lekker, zijn we aan het winnen in op metro rush word ik in de laatste minuut geautobalanced omdat ik volgens hun een "lonewolf" ben.
Ik was de vijand alleen maar aan het flanken om ze te weerhouden om de bom te defusen.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
maar ik zat wel in een squadJay-P schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 15:59:
"lonewolf" betekent gewoon dat je bent geautobalanced omdat je niet in een squad zat.
Zat je niet alleen in een squad?
nee, er zat nog 1 persoon in m'n squad
⭐⭐⭐⭐⭐
Hmm wss zat je dan in de squad met de minste squadmembers ofzo.
zou kunnenAdmiralSnipe schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 16:15:
[...]
Hmm wss zat je dan in de squad met de minste squadmembers ofzo.
Dyslectic history cynic
Ja iddDanielWW2 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 17:02:
Zelfmoord terrorist spelen met mijnen op een jeep is leuk.
Ryzen 3600 - GTX1060
Dat mis ik toch wel in BF3, hier promoveer je gewoon op punten, geen skills voor nodig. In BF2 moest je om Colonel te worden aan bepaalde vereisten (zoveel kills daarmee, zoveel vlieguren etc.) voldoen en voor General nog meer.nero355 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 15:14:
Bepaalde ranken hadden wel "achievements" en daar was ik dan ook meestal mee bezig
Goed plan, be my guestJovas schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 17:44:
De GoT servers zijn altijd leeg, zullen we vanavond de CQ server vullen en een paar potjes Ziba en Donya doen op 16p?
[ Voor 23% gewijzigd door bvk op 20-07-2012 18:32 ]
⭐⭐⭐⭐⭐
[ Voor 9% gewijzigd door Tsurany op 20-07-2012 18:34 ]
lol, leuke scheldpartij. Wel lastig he, glitchen (3de tab)hardcoresmurf schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 19:52:
lol d'r zitten vliegtuigen onder operation metro:
[afbeelding]
5 minuten later:
[afbeelding]
Ryzen 3600 - GTX1060
Daanieyel schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 22:04:
[...]
lol, leuke scheldpartij. Wel lastig he, glitchen (3de tab)
Met welke Chrome extension krijg je dat Battlefield icoontje daar rechtsbovenaan?hardcoresmurf schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 19:52:
lol d'r zitten vliegtuigen onder operation metro:
[afbeelding]
5 minuten later:
[afbeelding]
met deze extensieAsgaro schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 23:43:
[...]
Met welke Chrome extension krijg je dat Battlefield icoontje daar rechtsbovenaan?
[ Voor 4% gewijzigd door theburninglink op 21-07-2012 04:33 ]
'I reject your reality and substitute my own'
wisten we alHurtebise schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 08:48:
FreddieW zit achter de geleakte BF4:
YouTube: EA Break-in
Angelo OTR
Te hoge ping.goosche schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 10:03:
Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: Please choose a server in your own country! Waar slaat toch nergens op? Of deze: Voilated Insane Limits - Suspicious Stats.
Dyslectic history cynic
De eerste is toch echt een landenfilter, de tweede komt zeer waarschijnlijk door een stat reset op battlelog waarna je belachelijke stats hebt. Die worden uitgelezen en dan ban.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Want je kan geen regels lezen?
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Meer het selectief toepassen van regels, m.a.w. het wapen mag wel door eigen team worden gebruikt en niet door tegenstander.Postius schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 14:21:
[...]
Want je kan geen regels lezen?
(niet dat ik geen hekel heb aan servers met willekeurige regels, maar je joined em zelf?)
Haha, die filmpjes zijn idd leuk.Asgaro schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 00:56:
![]()
![]()
![]()
[video]
Kerel maakte al is een gelijkaardig video voor de Assault dude.
GUID.goosche schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 15:10:
Als je gebanned word is dat via IP of EA id?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
[ Voor 98% gewijzigd door AdmiralSnipe op 22-07-2012 18:06 ]
[ Voor 88% gewijzigd door A87 op 21-07-2012 15:45 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Bolt action headshots zijn one shot kill en body shots binnen 15m (dacht ik) zijn 1 shot kill.A87 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 15:43:
Met welke sniper kan je iemand in 1x dood maken? Ik word gek van al die gasten die single shots gebruik en instant kill hebben.. hoe je ook beweegt ze schieten gewoon 1schot standaard raak,zijn dit cheats of hax? Ik kom ze bijna altijd wel tegen ik weet ook van die site dat je voor 30 euro per maand een aimbot hebt die niet te traceren is, niet dat ik daar gebruik van maak maar heb zo het idee dat er extreem veel cheaters zijn, je loopt bam dood door 1 shot
Verwijderd
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 15:43:
Zat een beetje met de Armored Kill trailer om te kloten.
Hier het resultaat:
[video]
[ Voor 14% gewijzigd door dave1972 op 21-07-2012 15:59 ]
Samsung Flip 7
Headshot. Werkt met elke bolt-action sniper.A87 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 15:43:
Met welke sniper kan je iemand in 1x dood maken? Ik word gek van al die gasten die single shots gebruik en instant kill hebben.. hoe je ook beweegt ze schieten gewoon 1schot standaard raak,zijn dit cheats of hax?
[ Voor 15% gewijzigd door Makkelijk op 21-07-2012 15:53 ]
Je moet met een Sniper Rifle gewoon altijd op het hoofd mikken, dan weet je tenminste zeker (als de hitdetection meewerkt) dat je een one shot kill krijgt.A87 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 15:43:
Met welke sniper kan je iemand in 1x dood maken? Ik word gek van al die gasten die single shots gebruik en instant kill hebben.. hoe je ook beweegt ze schieten gewoon 1schot standaard raak,zijn dit cheats of hax?
⭐⭐⭐⭐⭐
Hangt er vanaf, je kan zelf bepalen hoe mensen gebanned worden. Kan op naam, IP en guid.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq