Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-10 12:48

Metro2002

Memento mori

Tsurany schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 14:20:
Assignment is idd de directe aanleiding maar ik vind de claymore sowieso vaag. Vaak genoeg ren ik er voorbij en ontploft hij achter mij of doet hij totaal niks. Soms plaats ik er twee in de trappengang en rent de vijand gewoon langs mij naar boven. Ik vind het vage dingen.
Zal schuin wel eens gaan proberen. Drop ze nu in CQ op random plekken.
Ik heb het idee dat dat veranderd is want voorheen kon je met een claymore altijd wel een persoon in 1 keer killen. Nu gaan ze soms niet af, ontploffen ze te laat of doen ze niet genoeg damage om iemand om te leggen.

Andersom werkt het wel weer in je voordeel, ren je over een niet geziene claymore dan ben je vaak niet eens in 1 keer dood.

Beste werkt inderdaad als ze om een hoekje gelegd worden.

Ik vind het ideale dingen, en als het niet een enorm drukke map is is C4 ook wel eens leuk om een mooie 'firewall' mee op te bouwen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens die trailer heeft End Game paarden! Woohooo!

[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 19-07-2012 15:03 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Tsurany schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:03:
rpg noob spelen te paard, awsome :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-10 12:48

Metro2002

Memento mori

ThomasG schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 14:29:
Het om een hoekje plaatsen van de Claymore heeft niet zoveel nut. Meestal kijk je eerst voorzichtig om het hoekje, en als er niemand is ga je pas rennen. Als je de claymore dus om het hoekje zet, lopen ze er gewoon overheen zonder dat hij afgaat. Of ze gaat stuk omdat iemand een granaat gooide.

Je moet ze echt op een geniale random plek, waar je ze eigenlijk niet verwacht, zetten wil je er een kill mee maken. In de Close Quarter mappen heb je veel donkere plekken, dan plant ik ze gewoon midden in het gangpad. Wel bij een hoopje zand oid, zodat het niet afsteekt tegen de rest.
Ik flikker vaak een ammo box eroverheen zodat je hem niet ziet :+
Tsurany schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 14:31:
Ik ga gewoon te vaak dood. Zelfs al ga ik voor maximale survivability ben ik nog te snel dood waardoor de claymore verdwijnt. Dit gaat nog lang duren!
Dat vind ik inderdaad heel vervelend, dat ze verdwijnen zodra je dood bent. Dat is toch raar? Mijnen verdwijnen ook niet als je dood gaat.
Het is toch niet zo dat je teamgenoten denken: o hij is dood, laat ik zijn claymores even opruimen ofzo :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-08 16:51
I hope there will be unicorns too...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyberwarmacine schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:05:
[...]

A unicorn is just a horse with a penis on his head.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Cyberwarmacine schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:05:
[...]

ME WANT RAINBOW DASH NOW! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Eindelijk letteraanduidingen in de minimap bij de flags. Dat dit zo lang heeft moeten duren is echt een schande, maar oke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Tsurany schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:05:
[...]

A unicorn is just a horse with a penis on his head.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
Sinds wanneer is dit topic in een unicorn/my little pony fantopic veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-10 13:56
Denk nog steeds dat het een crossmotor is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Brb, even fappen. Overigens wil ik nog steeds jungle maps! Misschien niet heel geschikt als big-ass huge maps. Een snow map is ook al leuk, maar gewoon een leuk setje jungle maps a la BC2 zou ook tof zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Adanteh schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:20:
[...]

Brb, even fappen. Overigens wil ik nog steeds jungle maps! Misschien niet heel geschikt als big-ass huge maps. Een snow map is ook al leuk, maar gewoon een leuk setje jungle maps a la BC2 zou ook tof zijn.
a la valparaiso? :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metro2002 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:02:

Ik heb het idee dat dat veranderd is want voorheen kon je met een claymore altijd wel een persoon in 1 keer killen. Nu gaan ze soms niet af, ontploffen ze te laat of doen ze niet genoeg damage om iemand om te leggen.
Dat ze soms niet af gaan is idd een heel vervelende bug. Maar dat claymores niet altijd een kill zijn, is altijd al zo geweest. Als je sprint (zelfs zonder flak of sprint perks) blijf je leven en in CQ sprint iedereen vrijwel permanent.

AK trailer ziet er gruwelijk uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Laguna Presa in Rush!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Ohja, die bedoel ik :+

Lang geleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Iemand hier die ervaring heeft met vliegen op een controller (360)? Met die muis kan ik wel zo'n heli in de lucht houden maar om te zeggen dat het echt succesvol is. Ik heb ook nog een 360 controller. Is het wat om die aan te sluiten voor mn helicopter touren of kan ik beter bij de muis blijven?

Edit:offline is ff oefenen.

[ Voor 4% gewijzigd door Postius op 19-07-2012 15:32 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Muis zuigt, gebruik de pijltjestoetsen.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

meer mensen die de vss vintorez terug willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muis altijd FTW! Te voet, te wiel, te rupsband, te rotor en te straalmotor.
Maar serieus, probeer die 360 controller en kijk hoe het speelt. Bevalt het, dan hou je 'm en zo niet, dan probeer je de pijltjestoetsen. En als dat ook niet bevalt, dan vlieg je maar niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was een leuk ding maar praktisch vergelijkbaar met de ASVAL niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Postius schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:31:
Iemand hier die ervaring heeft met vliegen op een controller (360)? Met die muis kan ik wel zo'n heli in de lucht houden maar om te zeggen dat het echt succesvol is. Ik heb ook nog een 360 controller. Is het wat om die aan te sluiten voor mn helicopter touren of kan ik beter bij de muis blijven?

Edit:offline is ff oefenen.
Zal het zeker bij muis + tobo houden. Je kan hier echt tot de millimeter precies de chopper door kleinste gaatjes gooien. MAAR xbox controller is wel te doen, best goed nog eigenlijk. Je mist wel 1 key ding als pilot, dat is de freelock, deze is nodig om jets die van de zij/boven kant te zien aankomen. Echter zie ik in vrijwel alle youtube filmpjes van chopper pilots dat niemand die functie gebruikt. Ik zelf kan niet zonder.

Speel een avondje met de xbox controller, heb het zelf ook gedaan gaat wel aardig moet ik zeggen. De reden hoezo ik het deed was echter zodat ik op de bank kon spelen :P Na een keer gekilt te worden hop ik direct achter me bureau om ze met me muis/tobo te straffen

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniace
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-10 05:17
Die ziet er goed uit! Krijg er nu al zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 16:50
Console heeft ook freelock (om je heen kijken), je moet richten inhouden + de rechter analoge stick draaien.

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HOLY CRAP !!!! BATTLEFIELD IS ALIVE !!!!
man man man wat een trailer zeg. maps zien er echt goed uit, nieuwe voertuigen.
Wie kan me helpen leren vliegen, want als die jets net zo sterk blijven als nu, dan ben ik bang dat het air domination gaat worden, zoals dat nu al het geval is met 2 piloten.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Pykow schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:53:
Ik zie allemaal meuk die voor de Vanilla ook werden aangekondigd in de trailers :/
Vooral de MRLS vind ik echt zuur...
Wie kan me helpen leren vliegen, want als die jets net zo sterk blijven als nu, dan ben ik bang dat het air domination gaat worden, zoals dat nu al het geval is met 2 piloten.
Koop een joystick... dat is toch echt het makkelijkst !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Laatst online: 12-06-2024
CodeCaster schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:36:
Muis zuigt, gebruik de pijltjestoetsen.
Kan je wel een beetje on target blijven?
Ik heb er erg veel moeite mee, maar daarentegen werkt muis voor mij ook niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-09 14:23
Pykow schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:53:
[...]

1. Snel leren draaien

2. Voorspellen van de vijand

3. Gebruik de zon

4. Gebruik de omgeving: bv. Caspian border: de boompjes die niet in de map staan zijn geen echte boompjes. Die zijn dus ideaal om even in te schuilen.

En als je gaat vliegen, zorg dat je een wingman hebt op TS of skype. Dat scheelt gigantisch veel.

[ Voor 7% gewijzigd door gerre22 op 19-07-2012 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:30
Oh fuck wat is die shit heftig!
Die sneeuwmap :9~ , leek AC3 wel!!!!

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 16:06:
[...]

Oh fuck wat is die shit heftig!
Die sneeuwmap :9~ , leek AC3 wel!!!!
AC3 is zo lelijk in vergelijking. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

S.J_84 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:59:
[...]

Kan je wel een beetje on target blijven?
Ik heb er erg veel moeite mee, maar daarentegen werkt muis voor mij ook niet lekker.
Nee, je moet als je aan een duikvlucht begint de crosshair meteen goed hebben, schieten en draaien tegelijk gaat erg lastig. Je overcompenseert nogal snel (10 pixels onder tank, geef een tikje op de pijl omlaag, 20 pixels boven tank...).

Een joystick lijkt mij het handigst, maar zo vaak vlieg ik nu ook weer niet om die aanschaf te verdedigen. :P

[ Voor 6% gewijzigd door CodeCaster op 19-07-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Tuurlijk zitten er geen paarden in.
In BO2 zitten al paarden dus als DICE paarden in endgame zou stoppen krijg je weer zo'n patentenstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 17:09

superwashandje

grofheid alom

och, als ze geen afgeronde hoekjes en een home button hebben zal het wel meevallen toch?

heb wel zin in armored kill! lijkt me 10 keer beter dan CQ! dat heb ik alleen voor de assignments gespeeld :S wanneer kwam het ook alweer uit, september? duurt lang!

[ Voor 51% gewijzigd door superwashandje op 19-07-2012 16:27 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Kan je een paard patenteren dan? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

CodeCaster schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 16:21:
[...]

Nee, je moet als je aan een duikvlucht begint de crosshair meteen goed hebben, schieten en draaien tegelijk gaat erg lastig. Je overcompenseert nogal snel (10 pixels onder tank, geef een tikje op de pijl omlaag, 20 pixels boven tank...).

Een joystick lijkt mij het handigst, maar zo vaak vlieg ik nu ook weer niet om die aanschaf te verdedigen. :P
Muis en tobo voor de chopper, joystick voor de jets (Logitech extreme 3D pro, voor mij althans en het werkt goed getuige het feit dat ik net weer een kiddo had die me wilde reporten na een van mijn laatste potjes :) )

Wat een trailer van Armored Kill! :P Eindelijk sneeuw mappen. Heerlijk! en vehicles, vehicles, vehicles!!!

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Laatst online: 00:21
>:) :9~ Armored kill sieht sehr gut aus :9~ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Als jbf3 premium koopt krijg je toegang toch tot alle dlc? Maar bij sommige DLC krijg je nieuwe features, worden deze meegenomen naar bestaande mappen of tellen deze dan alleen voor de DLC mappen?

En is de DLC het waard om ze allemaal te hebben? Zoja dan ga ik ook wel bf3 premium halen. Heb nu gewoon vanilla maar het spel bevalt me wel dus tijd voor wat DLC dacht ik zo.

Wordt niet heel warm van die trailer, goeie trailer maar dat worden tank battles op 1km afstand met 4 engineers erachter. Of er is aan 1 kant een echt goede piloot en die domineert het hele potje(sowieso iets waar bf een handje van heeft)

[ Voor 24% gewijzigd door Postius op 19-07-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Postius schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 16:32:
Als jbf3 premium koopt krijg je toegang toch tot alle dlc? Maar bij sommige DLC krijg je nieuwe features, worden deze meegenomen naar bestaande mappen of tellen deze dan alleen voor de DLC mappen?

En is de DLC het waard om ze allemaal te hebben? Zoja dan ga ik ook wel bf3 premium halen. Heb nu gewoon vanilla maar het spel bevalt me wel dus tijd voor wat DLC dacht ik zo.
Karkand is wel grappig, Close quarters vind ik de 15 euro niet waard. De rest is allemaal toekomstig dus kunnen we niets over zeggen.

Close quarters heeft wel een aantal goede wapens die je kan unlocken dus dat is wel mooi meegenomen als je premium toch neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
l0n3w012ph schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 16:30:
[...]

Muis en tobo voor de chopper, joystick voor de jets (Logitech extreme 3D pro, voor mij althans en het werkt goed getuige het feit dat ik net weer een kiddo had die me wilde reporten na een van mijn laatste potjes :) )

Wat een trailer van Armored Kill! :P Eindelijk sneeuw mappen. Heerlijk! en vehicles, vehicles, vehicles!!!
Ik heb het dus net geprobeerd met joystick ,maar legde het wel af tegen Admiral die met muis en tobo speelt.
Op de een of andere manier kan ik niet on target blijven, en als iemand mij ziet lukt het gewoon niet om diegene te ontwijken.

En... Armored Kill ziet er bijzonder leuk uit!

[ Voor 3% gewijzigd door S.J_84 op 19-07-2012 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wikipedia: 2S25 Sprut-SD
Dit is dus de tank die je in de trailer ziet schieten.

ik heb alles onder de knie in BF3, behalve het vliegen in jets en daar baal ik wel van.
misschien volgende maand een joystick halen ;) deze maand teveel geld uitgegeven haha.

Ik moet EA/DICE toch een kleine compliment geven qua variatie in de game een 10.
Battlefield zoals ik hem vroeger speelde : Caspian border, Firestorm en de B2K maps natuurlijk.
City maps zoals vroeger Ghosttown in BF2:SF
kleine maps voor lekkere snelle actie (Ninja edit Close Quarters)
en dan nu zeer grote voertuigen maps

Je ziet gewoon dat ze hun engine steeds beter kunnen gebruiken, want de nieuwe maps in de laatste dlc's zien er geweldig uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Pykow schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 16:41:
ik heb alles onder de knie in BF3, behalve het vliegen in jets en daar baal ik wel van.
misschien volgende maand een joystick halen ;) deze maand teveel geld uitgegeven haha.
Verwacht er niet te veel van. Toetsenbord en muis werkt voor veel mensen simpeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

@Pykow: noem die expansion nou eens zoals 'ie heet: Close Quarters (vrij: "kleine ruimtes"), niet quaters. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door CodeCaster op 19-07-2012 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 16:24:
[...]

Tuurlijk zitten er geen paarden in.
In BO2 zitten al paarden dus als DICE paarden in endgame zou stoppen krijg je weer zo'n patentenstrijd.
Maar das zo awesome, twee mannen te paard met beiden een PKP en chaaaaarge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Vast wel, in racegames hebben ze ook patenten van auto's nodig dus waarom zou je geen patenten op paarden hebben.
Op een Ferrari staat ook een paard, en op een Lambo een stier en die zijn ook gepatenteerd.
Misschien gebruiken ze in BO2 wel een breedgebekte Burmese pony waarop ze een patent hebben aangevraagd.
Als dat zo is, dan kan DICE altijd nog de opgeklopte kneuskop kabardin gebruiken, volgens mij is daar nog geen patent op aangevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aaah je moet voertuigen slopen met C4, kills tellen niet. Das jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Gewoan 'n Frysk Hynder bruken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

fryslân boppe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 16:51:
Anders was je na 5 minuten wel klaar. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
rest yn 'e groppe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 16:51:
Met C4 voertuigen uitschakelen is geen ramp, maar om 20 mine kills te maken (zonder jihad) heeft mij gewoon 3 dagen gekost. ik moet nu nog 260 kills met de assault kit en dan heb ik alles weer gehaald en is het wachten op de bonus content volgende maand en de DLC in september

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 17:01:
[...]

[afbeelding]

Nu nog een grote night map aub!
Nee dank je, kijk maar hoe populair Teheran is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 17:03:
[...]

Nee dank je, kijk maar hoe populair Teheran is...
Mja, dat zal eerder aan de structuur van de map liggen die niet aantrekkelijk is... Ik vind die map ook niet zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Teheran is juist super tof. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 17:05:
Maar das omdat het een unbalanced crap map is :+
En omdat het een nacht map is. Er zijn wel meer unbalanced mappen maar die spelen mensen wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S.J_84 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 16:36:

Op de een of andere manier kan ik niet on target blijven, en als iemand mij ziet lukt het gewoon niet om diegene te ontwijken.
Bekijk eens wat footage op YT van de top 10 jetters. Daar kun je vaak veel van leren; de trucjes die je daar ziet moet je vervolgens wel oefenen om ze onder de knie te krijgen, maar dan heb je tenminste iets om op te oefenen :) Ben je iig niet "doelloos" aan het vliegen terwijl je afgeschoten wordt.

Ik verwacht trouwens dat we die night map(s) wel gaan krijgen bij Aftermath. Die DLC smeekt gewoon om duisternis.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2012 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:07
Destroy 5 air vehicles with AT Launchers

Die missie heh, zou je ook niet met een Stinger een MAV neer kunnen halen? Heb ik hem zo op Metro rush oOo

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

S.J_84 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 16:36:
[...]

Ik heb het dus net geprobeerd met joystick ,maar legde het wel af tegen Admiral die met muis en tobo speelt.

En... Armored Kill ziet er bijzonder leuk uit!
Ach, het is een open deur maar het blijft een kwestie van oefenen, oefenen, oefenen :) Ik heb me op internet in het begin echt rot gezocht op allerlei fora of een joystick nu beter is dan een tobo en muis voor de jets en de antwoorden zijn 50-50. Zo spelen Zennappi en ClearDarkzz met de joystick die ik ook gebruik maar spelen Chrisstrawhat en Burrem (ook twee jet toppers) met muis en tobo (ga ook vooral niet op de worldwide leaderboards af, want AlphaNerd en die andere Duitser GrieferKiller worden in verschillende YT video's finaal aan flarden geknald door de toppers die ik net noemde :) Leuk om te zien en je leert er veel van).
Heb een tijdje terug toch nog eens geprobeerd met muis en tobo te vliegen omdat ik het idee had dat de turns daar toch sneller mee gemaakt konden worden maar dat is dus niet zo. Ook met joystick kan het net zo snel als je je snelheid maar tussen de 300 en 310 kph blijft houden. En als je dus met muis en tobo gaat spelen moet je constant de W en de S switchen om die constant te houden. Gaat je wel lukken op den duur.Succes!

Edit: heb je trouwens wel de BF3 settings editor? Zo nee, stel met die tool je Joystick deadzone op 0. Dat scheelt echt enorm! Als die, zoals hij standaard staat, staat op 0,3 zit er veel te veel dead space op je joystick en raak je inderdaad je enemy veel lastiger...

[ Voor 8% gewijzigd door l0n3w012ph op 19-07-2012 18:05 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-10 17:17
ATV terug met Armored Kill :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevz schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 17:49:
Destroy 5 air vehicles with AT Launchers

Die missie heh, zou je ook niet met een Stinger een MAV neer kunnen halen? Heb ik hem zo op Metro rush oOo
Stingers tellen niet. Alleen SMAW, javelin en de RPG tellen mee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Some images from Reddit:

Flag letters above minimap
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/41nOB.jpg
Size of the snow map
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LYxsQ.jpg
The New snow map from the AK trailer was shown by Dice in a presentation at GDC 2011
Afbeeldingslocatie: http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/255263_461514203867977_1946732243_n.jpg
Distance between flags etc.
http://imgur.com/a/Oy7Vi#0

HQ screenshot from a new AK map that has not been shown yet
Afbeeldingslocatie: http://images.vg247.com/current//2012/07/battlefield_3_armored_kill_-_armored_shield_map_-_screen_1.jpg

[ Voor 68% gewijzigd door vinom op 19-07-2012 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo mijn nieuwe PC is net binnen, baale dat ik BF3 opnieuw moet downloaden ! kan ik nog niet testen of alles goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Je hoeft hem niet opnieuw te downloaden hoor, ik heb vorige keer gewoon al mijn files op mijn ex HDD gezet en daarna weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vinom schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 18:17:
Some images from Reddit:

[afbeelding]
Size of the snow map
[afbeelding]
The New snow map from the AK trailer was shown by Dice in a presentation at GDC 2011
[afbeelding]

[afbeelding]
Die laatste screen doet me direct denken aan de map Harvest Day door die graslandschappen en die hekjes :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vinom schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 18:17:
Some images from Reddit:

[afbeelding]
Size of the snow map
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
Dat, dat lijkt midden Europa wel. :o
Open velden, bomen, zeer veel voertuigen.

Dit wil ik als sinds de release hebben. MUST HAZ DLC NOW. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hopelijk gaan ze wel eens kijken naar vehicle balance. Want tegen air werkt nog steeds niks goed. Ga ik met de javalin spelen, weten ze die constant te ontwijken. Ding werkt voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
l0n3w012ph schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 17:52:
[...]

Ach, het is een open deur maar het blijft een kwestie van oefenen, oefenen, oefenen :) Ik heb me op internet in het begin echt rot gezocht op allerlei fora of een joystick nu beter is dan een tobo en muis voor de jets en de antwoorden zijn 50-50. Zo spelen Zennappi en ClearDarkzz met de joystick die ik ook gebruik maar spelen Chrisstrawhat en Burrem (ook twee jet toppers) met muis en tobo (ga ook vooral niet op de worldwide leaderboards af, want AlphaNerd en die andere Duitser GrieferKiller worden in verschillende YT video's finaal aan flarden geknald door de toppers die ik net noemde :) Leuk om te zien en je leert er veel van).
Heb een tijdje terug toch nog eens geprobeerd met muis en tobo te vliegen omdat ik het idee had dat de turns daar toch sneller mee gemaakt konden worden maar dat is dus niet zo. Ook met joystick kan het net zo snel als je je snelheid maar tussen de 300 en 310 kph blijft houden. En als je dus met muis en tobo gaat spelen moet je constant de W en de S switchen om die constant te houden. Gaat je wel lukken op den duur.Succes!

Edit: heb je trouwens wel de BF3 settings editor? Zo nee, stel met die tool je Joystick deadzone op 0. Dat scheelt echt enorm! Als die, zoals hij standaard staat, staat op 0,3 zit er veel te veel dead space op je joystick en raak je inderdaad je enemy veel lastiger...
Heb de BF3 settings editor er ook op staan ja, maar nadat ik weer over was op tobo en muis.
Het voelt gewoon niet goed aan, welke vorm van besturing dan ook.

Ergens kan je zeggen doe het dan niet, maar wil het toch gewoon doorhebben.

Ik dacht dus net van ik uninstall die stick weer want het wil niet, maar nu met toetsenbord en muis lukt het me ook al niet.
Weet alleen in het begin dat ik mijn joystick gebruikte ik dus wel wat kills heb kunnen maken.

Ben op dit moment gewoon even in de war |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 18:49:
Hopelijk gaan ze wel eens kijken naar vehicle balance. Want tegen air werkt nog steeds niks goed. Ga ik met de javalin spelen, weten ze die constant te ontwijken. Ding werkt voor geen meter.
Nee, ze dumpen gewoon een ECM en zijn veilig. ;)
Ik vind eigenlijk dat flares en ECM niet meer 100% van de tijd moeten werken maar als ik dat post op battlelog dan worden de pilootjes boos. :/

Dus ik ben het aan het overwegen wel te doen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

MAA met thermal camo equippen en je bent voor iedere jet en chopper aardig dodelijk. Al vaker door meerderen hier vermeld en echt effectief met de enorme buff in reach die die dingen hebben gekregen sinds de laatste patch. Maar ja, als je maar met je javelin blijft rondlopen :) Vaak genoeg op servers gezeten waar lui in zaten die die MAA heel goed wisten te gebruiken en dan is de lol van vliegen er gauw af...

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Javelin is dan ook een AT wapen, dat je via een omweggetje ook op air kunt gebruiken. Maar ik ben het ermee eens dat er geen goede counter is tegen air die weet waar 'ie mee bezig is. De gemiddelde piloot maakt genoeg 'fouten' om neergehaald te kunnen worden.
Stationary AA launchers zouden al kunnen helpen, maar ook vind ik nog steeds dat stingers ook gewoon afgevuurd moeten kunnen worden zonder lock (en dus tegen tanks). Nu ben je met een stinger compleet nutteloos, omdat dat ding zelfs tegen air niet heel effectief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

S.J_84 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 18:53:
[...]

Heb de BF3 settings editor er ook op staan ja, maar nadat ik weer over was op tobo en muis.
Het voelt gewoon niet goed aan, welke vorm van besturing dan ook.

Ergens kan je zeggen doe het dan niet, maar wil het toch gewoon doorhebben.

Ik dacht dus net van ik uninstall die stick weer want het wil niet, maar nu met toetsenbord en muis lukt het me ook al niet.
Weet alleen in het begin dat ik mijn joystick gebruikte ik dus wel wat kills heb kunnen maken.

Ben op dit moment gewoon even in de war |:(
Ik kan je voor 100% volgen! Ik had precies hetzelfde, wilde het ook opgeven en op een gegeven moment ging het lopen en krijg je je kills. Mss ff wegleggen en paar dagen later weer proberen...?

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l0n3w012ph schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 18:57:
MAA met thermal camo equippen en je bent voor iedere jet en chopper aardig dodelijk. Al vaker door meerderen hier vermeld en echt effectief met de enorme buff in reach die die dingen hebben gekregen sinds de laatste patch. Maar ja, als je maar met je javelin blijft rondlopen :) Vaak genoeg op servers gezeten waar lui in zaten die die MAA heel goed wisten te gebruiken en dan is de lol van vliegen er gauw af...
Ja ik was even vergeten dat op iedere straathoek voor elke speler op elke map een MAA staat, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
l0n3w012ph schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 18:57:
Thermal camo heeft echt geen zin voor iedereen die nog fatsoenlijk werkende ogen heeft. Of je iets nu wel of niet spot.. je kunt het toch wel raken. Zelf ben ik met de MAA altijd een fan van zoom optics, dat maakt het toch wel makkelijker om jets op lange afstand te raken. Buiten de MAA (en andere jets) heb je eigenlijk geen fatsoenlijke afweer en als je ziet hoe makkelijk het is om die MAA te killen... Als je ziet waar de MAA ongeveer zit als jet en je neemt even de moeite om die te killen dan ben je weer een tijdje veilig om alle tanks te rapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Tsurany schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:01:
[...]

Ja ik was even vergeten dat op iedere straathoek voor elke speler op elke map een MAA staat, sorry.
Neem de tijd om er naartoe te wandelen i.p.v. nutteloos met je javelin staan te wachten :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En achteraan in de rij aansluiten zeker? Naast choppers is de MAA toch wel het meest gewhorede vehicle... De reden dat ik tegenwoordig nauwelijks nog in een van die vehicles speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:04:
En achteraan in de rij aansluiten zeker? Naast choppers is de MAA toch wel het meest gewhorede vehicle... De reden dat ik tegenwoordig nauwelijks nog in een van die vehicles speel.
Mmm, zit wat in... maar ik kom ze toch nog vaak genoeg tegen in de base. Maar ja, dat geeft wel aan dat die dingen populair zijn sinds ze zo'n enorme buff hebben gekregen...

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
l0n3w012ph schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:02:
[...]

Neem de tijd om er naartoe te wandelen i.p.v. nutteloos met je javelin staan te wachten :)
Waar naar toe wandelen? Die MAA is bijna altijd in gebruik en toch heb je er als piloot bijna nooit last van. De meeste lui weten gewoon niet goed hoe je zo'n ding moet gebruiken. Als je dan bedenkt dat juist die MAA eigenlijk het enige is om jets effectief te killen hebben de meeste piloten gewoon vrij spel. Een jet met vrij spel is gewoon gigantisch sterk, omdat je écht elk voertuig in een snelle run disabled hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
l0n3w012ph schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:00:
[...]

Ik kan je voor 100% volgen! Ik had precies hetzelfde, wilde het ook opgeven en op een gegeven moment ging het lopen en krijg je je kills. Mss ff wegleggen en paar dagen later weer proberen...?
En als ik dan weer ga beginnen, bij 1 besturingssysteem blijven.
Dus tobo en muis of joystick.

Weet in ieder geval dat met toetsenbord alleen ik wel kan vliegen, maar dogfights niet lukken.
Met de muis erbij voelt gewoon totaal niet in orde voor me.

Met de joystick had ik het gevoel niet snel genoeg te kunnen draaien, maar ergens voelde het wel fijn.
Gebruik de logitech freedom.
http://reviews.cnet.com/g...505-10110_7-20584244.html

Gebruik je bepaalde binds voor de stick?

Moet het inderdaad maar even laten rusten, dat ding installeren en gewoon er voor gaan over een aantal dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l0n3w012ph schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:02:
[...]

Geloof me, als ik dat kan dan doe ik dat ook. Maar als hij er niet is of er zit iemand anders in dan kan ik toch vrij weinig anders dan een Javalin pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem met air is alleen wel dat het skill plafond heel hoog is. Te voet kun je de beste zijn ter wereld, maar je zult nooit een K/D van 100/3 halen (er vanuitgaande dat het andere team niet vol retards zit natuurlijk). Zelfde met tanks; uiteindelijk krijg je een paar engineers en/of tanks om je heen en dan is het snel game over.
Air heeft dat probleem veel minder, mede doordat ze zich zo snel kunnen verplaatsen. Een goede speler in de lucht is dodelijk voor de anderen. Als je dan gaat buffen/nerfen tot je de pro's uit de lucht kunt halen, is het voor de gemiddelde speler totaal niet meer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Tsurany schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:09:
[...]

Geloof me, als ik dat kan dan doe ik dat ook. Maar als hij er niet is of er zit iemand anders in dan kan ik toch vrij weinig anders dan een Javalin pakken.
Daar heb je inderdaad gelijk in Tsu!

En het is waar: jets zijn nog steeds heer en meester Adanteh maar ik kom dan waarschijnlijk op servers waar meestal iemand inde MAA zit die echt verdomd goed weet wat hij doen moet en ik heb normale ogen maar met thermal camo moet je precies op die MAA spotten om hem rood te krijgen. Als hij niet vuurt zie je (ik althans) dat stipje niet op de map. Ach, het houdt je scherp

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik vind het in de Armoured Kill-video trouwens wel fijn om te zien dat eindelijk de letters van de vlaggen in de icoontjes staan boven de minimap. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
l0n3w012ph schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:12:
[...]

Daar heb je inderdaad gelijk in Tsu!

En het is waar: jets zijn nog steeds heer en meester Adanteh maar ik kom dan waarschijnlijk op servers waar meestal iemand inde MAA zit die echt verdomd goed weet wat hij doen moet en ik heb normale ogen maar met thermal camo moet je precies op die MAA spotten om hem rood te krijgen. Als hij niet vuurt zie je (ik althans) dat stipje niet op de map. Ach, het houdt je scherp
Als hij niet vuurt dan zie je hem niet, maar als hij niet vuurt is dat ding ook geen probleem voor mij. Ik hoef dat ding écht niet te spotten om hem te killen. Als iemand uit stapt om hem te repairen zie je hem ook niet meer staan, dat betekent niet dat hij dan veilig is. Als ik in een AA zit krijg ik het vaak ook wel voor elkaar om wat air vehicles de lucht uit te krijgen, maar als een piloot gewoon van ver af met rockets op mij begint te schieten heb ik weinig kans... en écht elke idiot begrijpt dat je gewoon die pods van lange afstand moet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

S.J_84 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:09:
[...]

En als ik dan weer ga beginnen, bij 1 besturingssysteem blijven.
Dus tobo en muis of joystick.

Weet in ieder geval dat met toetsenbord alleen ik wel kan vliegen, maar dogfights niet lukken.
Met de muis erbij voelt gewoon totaal niet in orde voor me.

Met de joystick had ik het gevoel niet snel genoeg te kunnen draaien, maar ergens voelde het wel fijn.
Gebruik de logitech freedom.
http://reviews.cnet.com/g...505-10110_7-20584244.html

Gebruik je bepaalde binds voor de stick?

Moet het inderdaad maar even laten rusten, dat ding installeren en gewoon er voor gaan over een aantal dagen.
Ja, ik ben uiteindelijk bij de joystick gebleven en heb dat volgehouden ondanks dat ik het in het begin ook vervloekte. Ik gebruik inderdaad veel binds op de stick, o.a. flares, freelook, eject, spotten (de belangrijkste), afterburner en 3rd person view (daar switch ik constant mee om te checken of ik vehicles kan zien in 3rd person view en dan terug naar 1st person view om te checken of ik 300-310 kph vlieg)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Adanteh schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:15:
[...]

Als hij niet vuurt dan zie je hem niet, maar als hij niet vuurt is dat ding ook geen probleem voor mij. Ik hoef dat ding écht niet te spotten om hem te killen. Als iemand uit stapt om hem te repairen zie je hem ook niet meer staan, dat betekent niet dat hij dan veilig is. Als ik in een AA zit krijg ik het vaak ook wel voor elkaar om wat air vehicles de lucht uit te krijgen, maar als een piloot gewoon van ver af met rockets op mij begint te schieten heb ik weinig kans... en écht elke idiot begrijpt dat je gewoon die pods van lange afstand moet gebruiken.
Die laatste zin... _/-\o_ So true! Ja, en dat doe ik dan ook inderdaad als ik weet waar de MAA staat: vanaf 700 meter hoogte beginnen met vuren want die dingen hebben geen drop, dus dat gaat dan heel goed :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zucht wat is mijn download snelheid toch laag zeg.
moet ik hem heel de nacht aan laten staan om morgen vroeg BF3 geinstalleerd te hebben 16GB voor 1 game man. Kan je alles testen behalve mijn videokaart op volle kracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan je MAV's en EOD bots slopen met C4 en er dan een vehicle kill voor krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:45
Het zijn geen vehicles, het is 'enemy equipment'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar volgens mij telden ze wel mee met zaken zoals repair tool kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Weet niet of deze al gepost waren:

Afbeeldingslocatie: http://media.moddb.com/images/groups/1/2/1032/Picture1.png

Afbeeldingslocatie: http://media.desura.com/images/groups/1/2/1032/Picture2.png

Afbeeldingslocatie: http://media.desura.com/cache/images/groups/1/2/1032/thumb_940x3000/ArmouredKif3u8.png

Afbeeldingslocatie: http://media.desura.com/cache/images/groups/1/2/1032/thumb_940x3000/ArmouredKiy77g.png

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:53

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Tsurany schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:35:
Maar volgens mij telden ze wel mee met zaken zoals repair tool kills.
Nou, dan probeer je het toch gewoon? Weet je het gauw genoeg... ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ligt het trouwens aan mij of is het verschil tussen ultra en veryhigh bij de meeste opties minimaal? Ik kan bf3 redelijk draaien met ultra maar ik zie zo snel het verschil niet. Misschien doe ik ook wat verkeerd of ben ik blind ook altijd een optie.

Pagina: 1 ... 60 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.