Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeagaShira schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 14:39:
[...]
Ikzelf ben ook niet vaak gekilled door een m320 en als het gebeurd dan kan ik er ook echt niet boos om worden. Eerder respect.
Seconded! De M320 werkt echt alleen als je mensen direct in hun muil schiet of ze toevallig al fors voorgeboord zijn en je er dicht bij een muur, vloer of plafond raakt. Als je op Wake Island serieus kills met je M320 weet te maken ben je wel serieus heel veel beter dan ik - áls ik al wat raak op meet dan 50 meter dan is het licht gewond. Werkelijk alles behalve je knife werkt beter, vooral...
Wat ikzelf bv. irritanter vind zijn de spray and pray weapons. Verschrikkelijk die gasten. Lekker ergens sneaky liggen bipod uitklappen en sprayen maar. Toevallig door ze gekilled worden bah.
je in een strategische graspol verstoppen, je M60 met bipod en silencer uitpakken, en hele hordes inkomend voetvolk platmaaien. O-) :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spray en pray is geniaal, lekker in een hoekje laten campen en dan vol een M320 of RPG erin :D Of gewoon een slug tussen die ogen, werkt ook goed. Spray en pray campers kunnen hooguit twee a drie kills maken, dan weet iedereen wel waar ze zitten en zijn ze zo dood. Maken ze meer dan drie kills hebben ze geluk met een oerdomme tegenstander.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 16:50
Het probleem bij bipod campers is dat ze altijd op een plek liggen waar jij net een hoekje om moet of een trapje op moet, 9/10 keer zijn zij dus in het voordeel omdat ze wss al beginnen te sprayen voordat jij iets terug kan doen. Mja, ze hebben het vaak al moeilijk als je met meer dan 2 man omhoog loopt... of gewoon even smoke gebruikt :)

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-10 17:06
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 15:33:
[...]

Seconded! De M320 werkt echt alleen als je mensen direct in hun muil schiet of ze toevallig al fors voorgeboord zijn en je er dicht bij een muur, vloer of plafond raakt. Als je op Wake Island serieus kills met je M320 weet te maken ben je wel serieus heel veel beter dan ik - áls ik al wat raak op meet dan 50 meter dan is het licht gewond. Werkelijk alles behalve je knife werkt beter, vooral...

[...]

je in een strategische graspol verstoppen, je M60 met bipod en silencer uitpakken, en hele hordes inkomend voetvolk platmaaien. O-) :w
M320 is voor mij de ideale manier op mensen die ik juist niet heb kunnen killen voor ze om een hoekje springen alsnog te mollen. Ook ideaal voor snipers uit positie te knallen en om extra looproutes te creëren.

Smoke op de M320 gebruik ik eig alleen om of voor dekking te zorgen of om een doorbraak te forceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
gerre22 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 15:38:
[...]

M320 is voor mij de ideale manier op mensen die ik juist niet heb kunnen killen voor ze om een hoekje springen alsnog te mollen. Ook ideaal voor snipers uit positie te knallen en om extra looproutes te creëren.

Smoke op de M320 gebruik ik eig alleen om of voor dekking te zorgen of om een doorbraak te forceren.
Wat ook leuk is om een granaat een kamer in te gooien en vervolgens snel op de deur/uitgang een M320 te schieten, ze willen snel weg van de granaat maar dan ineens BOEM bij de uitgang is even aarzelen = dood door granaat. Ik ga altijd dood van het lachen als je weer zon mannetje hysterisch weg ziet proberen te rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

bloodlynx schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 14:45:
Er zijn echt genoeg spelers die gewoon nog eigenlijk 30% van de mogelijkheden niet benutten omdat ze niet weten dat het kan. Er zijn nog steeds vrij weinig mensen die actief gebruik maken van de gebouwen die kapot gaan en neervallen op een stel campers. Weten dat je bijv. kan smoken met een mortar, dat de mtrac een secundair wapen heeft maar ook mensen die niet weten wat ecm jammer doet en alsnog de flares gebruiken.

De m320 is een ideaal wapen op grand bazaar of seine crossing een 1x een grote groep campers te killen door gewoon een gebouw op ze te laten storten. Daarnaast is de splash damage van de m320 lang niet zo groot als bijv. in Bfbc2 en kun je dus niet zomaar lukraak een beetje schieten met de m320.
Ik gebruik de M320 ook best veel in de urban warfare-maps (al probeer ik hem momenteel wel uit mijn Top5-lijst weg te krijgen): echt een ideaal ding ter ondersteuning voor oprukkende Squad/Team mates door vanuit een positie met goed overzicht onzichtbare campers te bedelven (enemies die wel in zicht zijn kun je beter pakken met je assault rifle), snipers/supports met LMG te ruimen die denken veilig te zijn in trappenhuizen, explosives in gebouwen clearen etc.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Lekker weer , ik ben nu al 4 x achter elkaar uit verschillende servers gekicked die allemaal claimen no rules te hebben. Ik blaas 6 mensen op met me nade wordt gekicked, ik heb een killstreak van 10 ik wordt gekicked echt wat een onzin is dat toch :(
Helemaal dat je ook nog eens je punten weer opnieuw mag gaan hale.

[ Voor 11% gewijzigd door bloodlynx op 04-07-2012 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
bloodlynx schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 15:54:
Lekker weer , ik ben nu al 4 x achter elkaar uit verschillende servers gekicked die allemaal claimen no rules te hebben. Ik blaas 6 mensen op met me nade wordt gekicked, ik heb een killstreak van 10 ik wordt gekicked echt wat een onzin is dat toch :(
Zolang je de server niet rejoined, ontvang je gewoon je punten aan het eind van de ronde. Je loopt alleen eventuele ace squad en mvp ribbons mis. Voor de rest is bijna alles real-time.

Kijk maar als je straks 10.000 in-game hebt, kans is groot dat je op battlelog server browser al 15-20.000 hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jemig wat is het weer hopeloos vandaag. Zit weer de hele tijd in teams waarvan de helft van de spelers niet schijnt te weten dat je naar voren kan lopen. :')

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bloodlynx schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 15:54:
...

Je punten lopen gewoon door, als de game afgelopen is krijg je de punten alsnog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Xant0r schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 15:58:
[...]

Zolang je de server niet rejoined, ontvang je gewoon je punten aan het eind van de ronde. Je loopt alleen eventuele ace squad en mvp ribbons mis. Voor de rest is bijna alles real-time.

Kijk maar als je straks 10.000 in-game hebt, kans is groot dat je op battlelog server browser al 15-20.000 hebt :)
Ik heb ze niet eens bij me battlereports staan, ik heb wel vaker dat ik gekicked wordt maar helaas nooit gehad dat ik er dan een battlereport van krijg. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

bloodlynx schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:13:
[...]

Ik heb ze niet eens bij me battlereports staan, ik heb wel vaker dat ik gekicked wordt maar helaas nooit gehad dat ik er dan een battlereport van krijg. :X
Krijg je ook niet, maar je krijgt de punten wel.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-10 09:43

superwashandje

grofheid alom

DanielWW2 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:00:
Jemig wat is het weer hopeloos vandaag. Zit weer de hele tijd in teams waarvan de helft van de spelers niet schijnt te weten dat je naar voren kan lopen. :')
hoe kunnen ze dan schieten als ze naar achteren lopen?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superwashandje schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:23:
[...]

hoe kunnen ze dan schieten als ze naar achteren lopen?
Ze schieten niet... :X (ze raken tenminste niet veel)
Echt, als je eens zag bij wat voor teams ik regelmatig werd gedumpt dan werd je echt depressief van BF3. Ik kan ook haast niet geloven dat ik de enige ben maar zo lijkt het wel af en toe...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DanielWW2 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:28:
[...]

Ze schieten niet... :X (ze raken tenminste niet veel)
Echt, als je eens zag bij wat voor teams ik regelmatig werd gedumpt dan werd je echt depressief van BF3. Ik kan ook haast niet geloven dat ik de enige ben maar zo lijkt het wel af en toe...
Zelfde probleem, ik wissel af en toe ook wel eens naar het betere team omdat er gewoon niks aan is wanneer jij de enige bent van je team die wat doet terwijl de rest allemaal in een hoekje ligt te campen of slapen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

ik switch normaal nooit van team, als mijn team er niets van snapt (toch best vaak) dan leave ik gewoon. zoek ik wel een server op die wel in balans is.

gister ben ik toevallig wel geswitched; conquest op noshahr canals en mijn team stond voor totdat ik geteamkilled werd door iemand die zich net bedacht had dat ik zijn chopper neer had geschoten. toen ben ik maar geswitched om hem te pakken te nemen en vervolgens het andere team geholpen de achterstand om te zetten in winst :) toen ik de teamkiller daarop attent maakte verliet hij de server maar :P

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 15:35:
Spray en pray is geniaal, lekker in een hoekje laten campen en dan vol een M320 of RPG erin :D Of gewoon een slug tussen die ogen, werkt ook goed. Spray en pray campers kunnen hooguit twee a drie kills maken, dan weet iedereen wel waar ze zitten en zijn ze zo dood. Maken ze meer dan drie kills hebben ze geluk met een oerdomme tegenstander.
Er zit nogal een verschil tussen spray-and-pray en gericht snelvuur ;) Meer dan drie kills mag als je een looproute afsluit eigenlijk geen probleem zijn zolang je je een beetje uit het zicht van mortars, voertuigen en snipers weet te houden. Als je die knop niet inhoudt natuurlijk, want dan komt het pray gedeelte erbij, maar als je gewoon gericht staccato salvo's afgeeft op mensen die door chokepoints moeten dan kun je vrij eenvoudig redelijk je team ondersteunen door helden die het proberen neer te maaien en pussies die het niet aandurven op te houden. Probleem is voor de meeste bipod users dat die ergens middenin een random stuk kaart dat ding neerknallen en dan gaan wachten tot er wat voorlangs wil lopen... dat gaat heel snel heel fout, zeker als je op kaarten als Wake Island of Firestorm een leuk uitziend muurtje pakt en vervolgens ontdekt dat driekwart van het vijandige team achter je zit, en je gespot bent.

Waar je echt voor lul loopt met je bipod is trouwens TDM. Dat is zo'n chaos dat je gewoon Foregrip en Laser Pointer moet nemen en al rennend de knop inhouden en mensen platwalsen. De kogels gaan er toch wel in en als je eerst schiet zijn ze meestal toch wel te gesuppressed, en vaak gestressed, om effectief terug te schieten - en omdat je toch al aan het huppelen bent kun je ook wel een beetje springen en cirkel-strafen, wat sinds Counter-Strike weer een beetje uit de mode geraakt is maar op point-blank range echt goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-10 21:13
Oh dat is jammer, dan kan jij ze niet als lokaas gebruiken. ;)

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:49:
[...]

Oh dat is jammer, dan kan jij ze niet als lokaas gebruiken. ;)
Ze vielen met bosjes tegelijk neer als ze naar voren gingen. Deze zijn niet bruikbaar als lokaas omdat ze daar te slecht voor zijn. Verder doe ik het lokaas ding steeds minder de laatste tijd en met een goed team werkt dat ook. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moeten straks even buddyuppen!
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:44:
Er zit nogal een verschil tussen spray-and-pray en gericht snelvuur ;) Meer dan drie kills mag als je een looproute afsluit eigenlijk geen probleem zijn zolang je je een beetje uit het zicht van mortars, voertuigen en snipers weet te houden. Als je die knop niet inhoudt natuurlijk, want dan komt het pray gedeelte erbij, maar als je gewoon gericht staccato salvo's afgeeft op mensen die door chokepoints moeten dan kun je vrij eenvoudig redelijk je team ondersteunen door helden die het proberen neer te maaien en pussies die het niet aandurven op te houden. Probleem is voor de meeste bipod users dat die ergens middenin een random stuk kaart dat ding neerknallen en dan gaan wachten tot er wat voorlangs wil lopen... dat gaat heel snel heel fout, zeker als je op kaarten als Wake Island of Firestorm een leuk uitziend muurtje pakt en vervolgens ontdekt dat driekwart van het vijandige team achter je zit, en je gespot bent.
Oh ik zeg ook niet dat het niet kan, alleen dat als het je lukt is je tegenstander retarded bezig. Als iemand op zo'n plek zit moet je hem direct wegknallen of negeren. Als ze maar blijven komen zijn ze vrij dom bezig en leren ze niet van fouten. Als iemand een route zwaar bewaakt moet je die route negeren, andere route pakken.
Waar je echt voor lul loopt met je bipod is trouwens TDM. Dat is zo'n chaos dat je gewoon Foregrip en Laser Pointer moet nemen en al rennend de knop inhouden en mensen platwalsen. De kogels gaan er toch wel in en als je eerst schiet zijn ze meestal toch wel te gesuppressed, en vaak gestressed, om effectief terug te schieten - en omdat je toch al aan het huppelen bent kun je ook wel een beetje springen en cirkel-strafen, wat sinds Counter-Strike weer een beetje uit de mode geraakt is maar op point-blank range echt goed werkt.
TDM = The Dummy Mode, gewoon schietschietschiet. Daar werkt elk wapen wel als je maar lomp en snel genoeg bent.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoezo VERSLAAD JONGUH

speel nu BF3 op 2GB en de rest virtuele geheugen en kan op lowest settings 800x600 (ofzo iets)
de game spelen met 60FPS alleen regelmatige drops naar 44 of 50

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 19:34:
Hoezo VERSLAAD JONGUH

speel nu BF3 op 2GB en de rest virtuele geheugen en kan op lowest settings 800x600 (ofzo iets)
de game spelen met 60FPS alleen regelmatige drops naar 44 of 50
Dat is niet gezond. :P (ook niet voor je PC)
Neem er eens een paar dagen afstand van tot je nieuwe rig er is. Dan waardeer je het spel misschien ook meer.

edit:

Yes please. >:)
http://battlelog.battlefi...view/2832654489822777774/

[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-07-2012 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-10 22:32
Ja echt wat een super idee, lekker tegen console spelers spelen, die gasten kunnen niet eens recoil controleren, spelen met 30FPS etc etc... En reageren nog slomer dan me neefje van 8 jaar op de pc. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:57

Gundogan

Rip and tear, until it is done

QPeter schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 20:55:
[...]

Ja echt wat een super idee, lekker tegen console spelers spelen, die gasten kunnen niet eens recoil controleren, spelen met 30FPS etc etc... En reageren nog slomer dan me neefje van 8 jaar op de pc. 8)7
Goed voor je e-peen toch? Tegenwoordig moet iedereen ownen toch? Dan maar wat arme console spelers erbij als je het nog steeds te moeilijk vind. ;)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flikker op met die console gamers. Waardeloze controllers waardoor ze niks kunnen en een vreselijke mentaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Lees gewoon die comments van die lui, het is al geprobeerd met een game die Shadowrun hete ofzo. En console pro's werden gewoon geowned.

Ik speel nu zelf op het moment geen BF3 meer, vind public nu zelf al te makkelijk met steeds een k/d boven de 2.0, laat staan als console players gaan rond huppelen in de servers. En speel ook niet meer omdat ze steeds Double xp weekenden organiseren / en nu zelfs een week? trololo. En het whine niveau ligt ook aanzienlijk hoger dan op consoles dan pc. Laatst ook nog bij een kameraad op de PS3 Battlefield gespeeld, en als je pc gewend bent is het echt een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-10 21:44
Tsurany schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 21:01:
Flikker op met die console gamers. Waardeloze controllers waardoor ze niks kunnen en een vreselijke mentaliteit.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-Ya0lILvq34&feature=channel&list=UL]

O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Minaaj op 04-07-2012 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Stoor me nu al mateloos aan die gast zijn commentaar... heeft ook het IQ van een gemiddelde COD speler, die niet snapt dat een hoog RPM wapen zoals de mp5k hem eerder neer schiet dan een ak-74m in Close quarter combat.

Wanneer is trouwens dat double XP afgelopen 8 july?

[ Voor 20% gewijzigd door QPeter op 04-07-2012 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-10 21:44
QPeter schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 21:12:
[...]

Stoor me nu al mateloos aan die gast zijn commentaar...
Wanneer is trouwens dat double XP afgelopen 8 july?
Snel boos ja maar ach, hij is lang niet zo irritant als die "Nipple King of Sweden" Robbaz? die alleen maar over nipples praat ofzo echt heel vreemd. |:(
ELPRESADOR is gewoon leuk om te zien hoe slecht hij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-10 21:13
Die kerel is zeker de weg kwijt geraakt tijdens de redneck roadtrip

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Dat die knaap gewoon 144562 subs heeft met dat geschreeuw van hem is echt een wonder... Zal ook wel zijn main bron van inkomsten zijn als machinima partner. En who the f** is Nipple King of Sweden? Ik kijk toch hele youtube channels van BF3 die informatiever zijn dan een gordon ramsey look a like die steeds f*** dit en dat roept.

Smaken verschillen... :+

[ Voor 4% gewijzigd door QPeter op 04-07-2012 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

AdmiralSnipe schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 21:19:
[...]

Die kerel is zeker de weg kwijt geraakt tijdens de redneck roadtrip
Moet je z'n reallife videos eens kijken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:05

codex

Geen OpenAI agent :)

Wie is hier D_Dodgeee? Klagen over de SPAS en als ik op zijn profiel kijk bijna 6000 kills met USAS :+
Die geluiden op de console _O-

[ Voor 54% gewijzigd door codex op 04-07-2012 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Minaaj schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 21:15:
[...]

Snel boos ja maar ach, hij is lang niet zo irritant als die "Nipple King of Sweden" Robbaz? die alleen maar over nipples praat ofzo echt heel vreemd. |:(
ELPRESADOR is gewoon leuk om te zien hoe slecht hij is.
Robbaz kijk je juist omdat hij met de meest vreemde wapens gaat spelen en in server terecht komt met het niveau van console spelers zo erg dat het grappig is. En daarnaast hoor ik liever Robbaz die wat onzin uitkraamt dan deze gast die daadwerkelijk denkt dat hij iets kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen, ik wil echt niet dat console spelers met PC spelers kunnen spelen omdat ik weet hoe slecht ze zijn. (dat wil je trouwens niet eens weten) Het leek me gewoon leuk om ze eens flink te grazen te nemen. :9
Verder is die ELPRESADOR voor console standaarden niet eens zo slecht. O-)
Hij is daarentegen wel hartstikke irritant te noemen.

Oh en ook een lekkere serie potjes met Bloodlynx gespeeld. Eindelijk eens een keer niet kansloos afgemaakt omdat ik alles alleen moest doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx

Wist iemand dat dit kon?:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Ik wist niet dat het kan met friendly C4 en claymores. Ik gebruikte het wel eens om mensen die naast een claymore zaten van boven met hun eigen claymore op te blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:22
He die is ook leuk om mensen op caspian in hun base te killen als ze jihad jeep maken lol

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 10:48

MeagaShira

MeagaShira_NL

reemprive schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 23:00:
[...]

Ik wist niet dat het kan met friendly C4 en claymores. Ik gebruikte het wel eens om mensen die naast een claymore zaten van boven met hun eigen claymore op te blazen.
Volgens mij kan die alleen in hardcore mode. In normal mode kan je geen friendly c4, claymore, mines vernietigen toch...???
Wat ook leuk is om te doen in hardcore mode Op. Metro. Kies kit engineer drop mines bij de roltrappen. Deze glijden langzaam naar beneden toe. Friendly fire of enemy fire op je mine en BOEM.......Killing spray...:)

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren toch 5 potjes gespeeld op een resolutie van 700x500 (weet niet exact )
met 45 tot 60 FPS en soms drops naar 20 FPS was het toch redelijk speelbaar.
http://battlelog.battlefi...how/36884772/1/172685289/

ik moet alleen b2k maps niet gaan spelen ;)
en de potjes mogen niet te lang duren, want dan klapt mijn usb wifi dongel eruit xD
gisteren 3x lost connection to the server.

ik draai met Intel i7-860, GTX460 en nu komt tie !! 2007MB RAM waarbij 350MB vrije ruimte.
nu weet ik dat BF3 bij mij 3.2GB aam ram verbruikt en met maar 350MB kan ik de game niet starten.
ik heb toen het virtuele geheugen aangezet op de maximale waarde (op me SSD en me 2 partities van me HDD) en toen kon ik de game draaien op de laagste mogelijke setting, alles daarboven had ik maar 40 fps.
Zo zie je maar dat virtuele geheugen instellen je pc al een flinke boost kan geven, alleen heb je wel last van FPS drops als hij het virtuele geheugen niet over de toonbank kan gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Ik heb sinds gisteren een nieuwe headset en dat ding is blijkbaar best goed voor shooters of zo. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb altijd moeite gehad met het geluid, je hoorde je maten/enemies niet lopen en werd zo van achter geknifed. Of je hoorde ze juist wel lopen en voor je gehoor was het achter je, en dan zijn ze 3 verdiepingen hoger oid. Maar gisteren was het net of ik in een ouderwets potje CS zat waar ik netjes iedereen hoorde lopen op de plekken waar ze dit deden. Dit had ik hiervoor echt niet. Ik ben van een Sennheiser pc350 naar een pc360 gegaan, ik had dit dus ook totaal niet verwacht. Ik ben weer happy en kan gelukkig weer wat meer op geluid spelen, dat is voor mij zeer prettig :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
ye-roon schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:39:
Ik heb sinds gisteren een nieuwe headset en dat ding is blijkbaar best goed voor shooters of zo. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb altijd moeite gehad met het geluid, je hoorde je maten/enemies niet lopen en werd zo van achter geknifed. Of je hoorde ze juist wel lopen en voor je gehoor was het achter je, en dan zijn ze 3 verdiepingen hoger oid. Maar gisteren was het net of ik in een ouderwets potje CS zat waar ik netjes iedereen hoorde lopen op de plekken waar ze dit deden. Dit had ik hiervoor echt niet. Ik ben van een Sennheiser pc350 naar een pc360 gegaan, ik had dit dus ook totaal niet verwacht. Ik ben weer happy en kan gelukkig weer wat meer op geluid spelen, dat is voor mij zeer prettig :)
Ik speel zelf ook heel erg op geluid gebruik ATM een G35 werkt ook wel prettig. Ik vertel mijn maten meestal al ruim van te voren dat er een tank of APC aankomt en kan ze zelfs nog vertellen welke het is. Dan gaat het van Tank T90 suburb de rest van het team wtf hoe weet hij dat.

Blijft geweldig:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bloodlynx schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 22:31:
[...]
En daarnaast hoor ik liever Robbaz die wat onzin uitkraamt dan deze gast die daadwerkelijk denkt dat hij iets kan.
Deze redneck denkt toch hopelijk niet dat ie iets kan? Dat zal toch zeker wle gewoon grappig bedoeld zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
MeagaShira schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 08:35:
[...]

Volgens mij kan die alleen in hardcore mode. In normal mode kan je geen friendly c4, claymore, mines vernietigen toch...???
Wat ook leuk is om te doen in hardcore mode Op. Metro. Kies kit engineer drop mines bij de roltrappen. Deze glijden langzaam naar beneden toe. Friendly fire of enemy fire op je mine en BOEM.......Killing spray...:)
Kan wel. Het is geen hardcore mode, want dan zou dat mannetje in de jihad jeep dood gaan. Als je C4 op een jeep met een teammate plakt en dan opblaast dan blaas je de C4 op maar blijft de jeep gewoon heel. Dat is eigenlijk de hele grap van dit. De jihad jeep bestuurder hoeft niet eens meer uit te stappen en weg te rennen.

Ik kan het weten, ik blaas als ik een RPG heb de C4 van jihad jeeps af als ze de base uitrijden, for the troll oOo

[ Voor 6% gewijzigd door Makkelijk op 05-07-2012 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 10:48

MeagaShira

MeagaShira_NL

Oh ok...haha dan ga ik die gasten ook is trollen.....

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-10 10:42
ye-roon schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:39:
PC 360 is inderdaad 1 van de beste gaming headsets mbt geluidsrichting en kwaliteit.

Gebruik zelf een Beyerdynamic met een kleine MIC->USB adapter eraan. Ik hoor letterlijk alles :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn, me bf3 server word ineens reset :S
Me VPS crashed waar procon op staat en 10 minuten later is me server ze instellingen en naam kwijt :(
Iemand zoiets al eens eerder meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:14:
[...]

Deze redneck denkt toch hopelijk niet dat ie iets kan? Dat zal toch zeker wle gewoon grappig bedoeld zijn?
Bloedserieus. Onderbouwt alles wetenschappelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:52:
Fijn, me bf3 server word ineens reset :S
Me VPS crashed waar procon op staat en 10 minuten later is me server ze instellingen en naam kwijt :(
Iemand zoiets al eens eerder meegemaakt?
Gewoon de config files terugzetten en dan doet hij het weer. Neem aan dat je daar een backup van hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:05:
[...]

Gewoon de config files terugzetten en dan doet hij het weer. Neem aan dat je daar een backup van hebt?
EA heeft R27 uitgebracht...
Ja dat is wel zo maar laten ze nu precies ook een storing hebben bij me VPS hosting xD waar ik alles voor me server heb staan :P Schiet lekker op...

Veranderingen:

Hi all,

The RSPs will soon begin installing Server R27. The bulk of the update will be performed during Wed Jul 4th.

The six-digit build ID of the new server is 972386.

Changelist
* You can no longer revive someone who has switched team while being dead. This prevents a case where soldiers would be resurrected into the new team while still wearing the old team's uniform.
* The "invisible boats" problem is fixed. We had something similar in BFBC2, and the same solution was applicable in BF3.
* You can no longer equip the M320 Smoke grenade launcher to the underslung rail on the AUG 7. This prevents the AUG getting insanely high bullet velocity (and therefore, no discernible bullet drop).

There are no changes to the documentation.

Bron: http://battlelog.battlefi...view/2832654625109362429/

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2012 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Deze week aardig wat recon gespeeld om de JNG-90 en alle attachments op de JNG-90 te unlocken.
Ik heb er een montage van gemaakt.

Ik moet alleen wat meer doen met transitions en editing...

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 08-10 13:15
Jerry schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:08:
Deze week aardig wat recon gespeeld om de JNG-90 en alle attachments op de JNG-90 te unlocken.

[video]

Na de chopperkills niet beschuldigt van cheaten? ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:07

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

DanielWW2 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 22:45:
Mensen, ik wil echt niet dat console spelers met PC spelers kunnen spelen omdat ik weet hoe slecht ze zijn. (dat wil je trouwens niet eens weten) Het leek me gewoon leuk om ze eens flink te grazen te nemen. :9
Zonder gelijk een flamewar te willen starten, maar pak zelf eens een gamecontroller, ga een week of 2 oefenen en speel dan op de console tegen consolespelers. Kijken of jij dan beter bent ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

ChojinZ schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:14:
[...]

Na de chopperkills niet beschuldigt van cheaten? ;)
Heh, niet eens :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Cyberwarmacine schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:12:
[...]

PC 360 is inderdaad 1 van de beste gaming headsets mbt geluidsrichting en kwaliteit.

Gebruik zelf een Beyerdynamic met een kleine MIC->USB adapter eraan. Ik hoor letterlijk alles :P
Dat heb ik gemerkt inderdaad, maar dat verbaasde me juist. Want die 350 is ook heel goed en had heel mooi geluid. Maar het is nu gewoon zooooooo veel beter (met zelfde sound card(Creative fatality card oid)). Ik deed gister een potje TDM in Seine. En hoorde gewoon goed waar in het trappenhuis ze zaten, welke verdieping, welk hoekje. Als iemand lang achtereen gerent had en dus nog die paar keer extra hijgt en puft wist ik waar het vandaan kwam. Ik was voor mijn doen (ik rush vooral door alles heen, ga daarom ook redelijk wat dood) goed bezig, 1.5 k/d wat erg hoog is voor mij, meestal 1.0-1.1. Maar ook klinken de wapens ineens verschillend. Ik liep even met de 416 en later met de m16. Voorheen klonken ze beide als een proppen schietertje en weinig verschil. Nu was het duidelijk te merken. Ik kan er gewoon echt niet over uit hoe groot het geluids verschil is. Ik moet dit ook zo in andere games gaan checken, maar voor nu, mijn geluidsvoordeel gebruiken in BF3 :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Jerry schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:08:

[video]

Mooie kills, des te meer baal ik dat ik de mooie recon wapens nog niet unlocked heb, geen zin om die standaards uit te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:04:
[...]
Bloedserieus. Onderbouwt alles wetenschappelijk.

[video]
Gelukkig, ik dacht al even dat iemand die zo speelt echt serieus dacht dat ie goed was :)
je post mist overigens de </sarcasm> tag, dat leest lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 12:31

yzx

AllSeeyinEye schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:22:
[...]

Zonder gelijk een flamewar te willen starten, maar pak zelf eens een gamecontroller, ga een week of 2 oefenen en speel dan op de console tegen consolespelers. Kijken of jij dan beter bent ;)
Hoeft niet hoor ik maak mijn vrienden de een PC te duur vinden zo af op PS
3 en Xbox 360 8)7 zonder een van beide consoles nog te hebben

En op PS3 vind ik de speler meer casual, de Xbox360 waren ze meer a la CoD stijl aan spelen, lag dat aan de server I dont know heb een 10tal rondes op elke gespeeld

[ Voor 15% gewijzigd door yzx op 05-07-2012 12:42 ]

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:06:
[...]
* You can no longer equip the M320 Smoke grenade launcher to the underslung rail on the AUG 7. This prevents the AUG getting insanely high bullet velocity (and therefore, no discernible bullet drop).
8)7 Dát is nog eens een mooi staaltje symptoombestrijding. In plaats van die bug te fixen maken ze voor die ééne gun een config-mod waardoor je niet kunt smoken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 12:31

yzx

Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:42:
[...]

8)7 Dát is nog eens een mooi staaltje symptoombestrijding. In plaats van die bug te fixen maken ze voor die ééne gun een config-mod waardoor je niet kunt smoken |:(
Beter zo de fix dan darts he :D

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:42:
[...]

Wat een kut oplossing zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Sn0wblind schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:37:
[...]

Mooie kills, des te meer baal ik dat ik de mooie recon wapens nog niet unlocked heb, geen zin om die standaards uit te zitten.
Even volhouden!
De JNG-90 is niet heel lastig te unlocken.
Voor de M417:
10 T-UGS assists
Capture 20 flags

Daarna voor de JNG-90:
50 kills with Sniper Rifles
Win 3 rounds of Conquest Domination

De M417 unlock je zo door wat T-UGS te plaatsen op CQD maps en dan pak je ondertussen nog wat flags mee. De JNG-90 assignment duurt iets langer door de 50 kills met sniper rifles, maar dat moet ook goed te doen zijn.
Ik ben het wel eens met het feit dat je met een bagger sniper rifle start als recon (MK11 Mod 0) :X. Je bent blij wanneer je eindelijk de SV98 hebt :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:55
Pykow schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 08:52:
Gisteren toch 5 potjes gespeeld op een resolutie van 700x500 (weet niet exact )
met 45 tot 60 FPS en soms drops naar 20 FPS was het toch redelijk speelbaar.
http://battlelog.battlefi...how/36884772/1/172685289/

ik moet alleen b2k maps niet gaan spelen ;)
en de potjes mogen niet te lang duren, want dan klapt mijn usb wifi dongel eruit xD
gisteren 3x lost connection to the server.

ik draai met Intel i7-860, GTX460 en nu komt tie !! 2007MB RAM waarbij 350MB vrije ruimte.
nu weet ik dat BF3 bij mij 3.2GB aam ram verbruikt en met maar 350MB kan ik de game niet starten.
ik heb toen het virtuele geheugen aangezet op de maximale waarde (op me SSD en me 2 partities van me HDD) en toen kon ik de game draaien op de laagste mogelijke setting, alles daarboven had ik maar 40 fps.
Zo zie je maar dat virtuele geheugen instellen je pc al een flinke boost kan geven, alleen heb je wel last van FPS drops als hij het virtuele geheugen niet over de toonbank kan gooien
kan je niet voor een tientje ff een nieuw stickie halen? ram is tamelijk cheap

waarom speel je op zo'n lage resolutie? lage resolutie scheelt alleen met geheugenverbruik op de videokaart.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Jerry schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:54:
[...]

Even volhouden!
De JNG-90 is niet heel lastig te unlocken.
Voor de M417:
10 T-UGS assists
Capture 20 flags

Daarna voor de JNG-90:
50 kills with Sniper Rifles
Win 3 rounds of Conquest Domination

De M417 unlock je zo door wat T-UGS te plaatsen op CQD maps en dan pak je ondertussen nog wat flags mee. De JNG-90 assignment duurt iets langer door de 50 kills met sniper rifles, maar dat moet ook goed te doen zijn.
Ik ben het wel eens met het feit dat je met een bagger sniper rifle start als recon (MK11 Mod 0) :X. Je bent blij wanneer je eindelijk de SV98 hebt :P.
Ja het nadeel van die standards is dat het vaak net geen 1 shot voor een kill is :(

Zal dat met CQD even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je die 50 kills proberen met een bolt action en straight pull bolt op hardcore, dan is elke hit een kill. Gaat veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haarbal schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:55:
[...]

kan je niet voor een tientje ff een nieuw stickie halen? ram is tamelijk cheap

waarom speel je op zo'n lage resolutie? lage resolutie scheelt alleen met geheugenverbruik op de videokaart.
Als iets niet draait ga je niet op hoge resolutie spelen, daarnaast is het niet zomaar iets veranderen, want er zijn veel meer onderdelen kapot

ik zit trouwens aan iets te denken ;)
ik heb hier nog een oude pc staan van me pa.
i7-920, 6gb intern geheugen GTX550 (hij gamed niet)
Als ik daar mijn SSD in doe (en hopelijk herkend hij hem) dan kan ik daarmee verder. misschien de videokaart omwisselen met die van mij en dan kijken wat er gebeurd ;) dan kost het mij niks haha.
ga hem zo even open maken, want weet ook niet wat voor voeding erin zit.

[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 05-07-2012 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AllSeeyinEye schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:22:
[...]

Ik heb ook een XBOX360...
Daar heb ik jaren lang zowel BF als CoD gespeeld en de spelers zijn gewoon echt slecht te noemen op de XBOX360 en de PS3 zal niet anders zijn. Totaal geen samenwerking, campen, totaal geen gun-skills bij de meeste spelers, heel veel snipers terwijl ze niks raken door bullet drop, geen tactisch inzicht en een slechte map kennis bij veel spelers.

Lijkt me duidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:06

Mavamaarten

Omdat het kan!

DanielWW2 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:08:
[...]
Ik heb ook een XBOX360...
Daar heb ik jaren lang zowel BF als CoD gespeeld en de spelers zijn gewoon echt slecht te noemen op de XBOX360 en de PS3 zal niet anders zijn. Totaal geen samenwerking, campen, totaal geen gun-skills bij de meeste spelers, heel veel snipers terwijl ze niks raken door bullet drop, geen tactisch inzicht en een slechte map kennis bij veel spelers.

Lijkt me duidelijk...
Same here. Ik heb ook een Xbox360 en een PC en gamen op een PC vind ik persoonlijk gewoon véél leuker. Ik ben zelf niet zo handig met een controller maar ik haal toch kills omdat veel consoleplayers nog veel erger zijn dan ik. Allemaal noobs die in een hoekje wachten tot je voorbijkomt, mensen die gehandicapt rondjes aan het draaien zijn als ze je proberen te raken etc etc.

Dat wil niet zeggen dat er geen goeie consolespelers zijn, maar de bediening (voor shooters dan) met analog sticks is gewoon niet ideaal.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzx schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:43:
[...]
Beter zo de fix dan darts he :D
Als je bedoelt "beter zo dan bij de M26 Dart" dan zou je gelijk gehad hebben als dit de M26 Dart was geweest ja. Maar die Smokenades onder de Aug zie je zelden gebruikt worden op een manier die echt kills oplevert dus dit stoorde vrij weinig.
Dikke prutsers daar, bij DICE.
Sn0wblind schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:59:
[...]
Ja het nadeel van die standards is dat het vaak net geen 1 shot voor een kill is :(
Zal dat met CQD even proberen.
Je kunt ook even een paar coop missies doen, de M39 pakken, scope eraf en Close Quarters gaan spelen. twee goeie of drie minder goeie hits en ze gaan liggen. Als je een beetje kunt mikken kan het in één rondje, die 50 kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ELPRESADOR _/-\o_ _/-\o_ aka THE BEAST
Sorry maar die kerel is geniaal. Ben al jaren een trouwe subscriber ook al HAAT ik CoD games waarschijnlijk het meest van alle mensen op dit forum >:)
Zijn commentaar is gewoon altijd zo full of rage. Zelfs op CoD games zit hij continu te kakken ook al is hij een CoD fan first class, maar zegt hij het nooit echt openlijk.

Heb sinds 2 weken terug mij even niet meer beziggehouden met video's van in mijn Youtube sub box te bekijken omdat ik het echte gamen even voorrang geef. Daarom merk ik nu pas dat hij terug met BF3 is begonnen, wat ik alleen maar kan aanmoedigen. :) Straks ga ik al zijn recente vids is bezien met een smakelijk pintje bij de hand :>

@ the haters: y'all got bitchblood!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 21:23:
Dat die knaap gewoon 144562 subs heeft met dat geschreeuw van hem is echt een wonder... Zal ook wel zijn main bron van inkomsten zijn als machinima partner. En who the f** is Nipple King of Sweden? Ik kijk toch hele youtube channels van BF3 die informatiever zijn dan een gordon ramsey look a like die steeds f*** dit en dat roept.

Smaken verschillen... :+
Tis echt leuk om te zien als hij zoveel raged. Ik lach me altijd kapot daarmee. En het is net omdat hij uniek met zijn gedrag, dat hij veel subs heeft.
Er zijn tal van commentators op Youtube die gewoon wat gameplay posten met wat informatieve talk erbij. Been there, done that. En dat wil ik niet altijd zien.
Elpres is een entertainer at its finest :P

Y'all a bunch of ginny goats >:)
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:14:
[...]

Is ook grappig bedoeld. Hij maakt ook video blogs, en altijd zeg hij dat hij weet dat hij zeker niet de beste speler is. Verre van. Maar hij doet alles puur voor entertainment.

[ Voor 20% gewijzigd door Asgaro op 05-07-2012 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ze moeten voor de pc een mode "controller only" maken. Dat je alleen met je xbox controller kan spelen, elke keer dat ik hem weer ff te voorschijn tover en voor me big ass lcd ga zitten rage quit ik binnen 1.5 minuut.

Terwijl het wel leuk is af en toe vanaf de bank te spelen.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

evilpin0 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:49:
Ze moeten voor de pc een mode "controller only" maken. Dat je alleen met je xbox controller kan spelen, elke keer dat ik hem weer ff te voorschijn tover en voor me big ass lcd ga zitten rage quit ik binnen 1.5 minuut.

Terwijl het wel leuk is af en toe vanaf de bank te spelen.
Rustiger spelen dan normaal doet met een keyboard+muis en vooral blijven oefenen. Dan kan je wel mee met het gemiddelde niveau van pubs (k/d van boven de 1 en in de middenmoot van het scorebord).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Lmao, die strategy guide is echt belachelijk. Er staan echt dingen in die zooo vanzelfsprekend zijn...
Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadscreenshot.com/images/orig/7/18522375997-orig.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:49:
Ze moeten voor de pc een mode "controller only" maken. Dat je alleen met je xbox controller kan spelen
Dan wil ik een "non-gaming mouse only" mode! Al die mensen die steeds maar hun sensivity aan kunnen passen, belachelijk. Jij kunt tenminste nog op een Xbox gaan spelen, maar wat moet ik? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-10 14:11
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:54:
[...]
Dan wil ik een "non-gaming mouse only" mode! Al die mensen die steeds maar hun sensivity aan kunnen passen, belachelijk. Jij kunt tenminste nog op een Xbox gaan spelen, maar wat moet ik? :(
Een gaming muis kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Spelen met zo'n Wacom Tablet. Heb zo wel een keer een potje gespeeld met BC2. Heerlijk dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Maken we daar gelijk de "poor-people's-class" server van dan? maximale reso van 1024x768, max 40 fps, alle details op low, max 2 knoppen en een wieltje op de muis, alleen alfanumerieke toetsen, alt CTRL en shift gebruiken, mono geluid en geen voip.

Dan kunnen degene met controller ook een keertje winnen van tobomuisisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik heb wel een 'gaming' muis om het zo maar even te noemen, maar ik gebruik de sensitivity switch misschien 1x in het jaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

Phyxion schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 14:11:
[...]

Ik heb wel een 'gaming' muis om het zo maar even te noemen, maar ik gebruik de sensitivity switch misschien 1x in het jaar :+
ik ook :P ik vergeet hem meestal. als ik dan al een tijdje in een tank ofzo zit dan denk ik er ineens aan en terwijl ik op dat knopje probeer te drukken ben ik al gec4'ed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reddit gaat weer los met BF3 + dino mode...
Ik snap niet waarom hier zo'n hype rond is? Waarom willen zovele mensen BF3 met dino's?
Als ik een game met dino's wil, wil ik vechten met pijl en boog en andere pre-historische wapens. Maar niet met hedendaagse wapens want dat is echt het meest bizarre concept dat ik dan ooit zou gezien hebben...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZvpHA.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 14:14:
Ik snap niet waarom hier zo'n hype rond is? Waarom willen zovele mensen BF3 met dino's?
Als ik een game met dino's wil, wil ik vechten met pijl en boog en andere pre-historische wapens. Maar niet met hedendaagse wapens want dat is echt het meest bizarre concept dat ik dan ooit zou gezien hebben...

[afbeelding]
Lijkt me eigenlijk wel vrolijk? Vooral als je de mogelijkheid hebt o die beestjes te ergeren (en lokken!) met iets van SOFLAMs of MAVs ofzo, en dan gewoon Conquest Large op een grote kaart spelen en af en toe een T-Rex richting vijandelijke infanterie lokken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Volgens mij is de dino hype rond BF3 gewoon een soort uithaal naar CoD hoor. Ook in de trailer zag je een dino. Dit was omdat activision ooit eens op 4chan (oid.) had gevraagd wat CoD nu mistte en iedereen toen begon te antwoorden met dino's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Mavamaarten schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:52:
Lmao, die strategy guide is echt belachelijk. Er staan echt dingen in die zooo vanzelfsprekend zijn...
[afbeelding]
Ik heb die 'guide' even doorgenomen, maar het is echt :') Vooral de uitleg over hoe de HUD werkt :F Leuk ook dat ze die 'guide' nog uitbrengen nadat Battlefield 3 inmiddels bijna een jaar uit is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:11

YoVla

Yoghurt met vla

Ik dacht dat die Dino Mode juist een tegenhanger zou worden van zombiehorde (uit CoD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

wat izealia zegt idd. iemand van activision heeft "supposedly" eens op 4chan gevraagd wat een verbeterpunt zou zijn op CoD. het antwoord van iedereen was toen dino's. om eerlijk te zijn lijkt het me inderdaad best grappig :P bij de Flag in het midden van de map een grote cage maken met een trex erin ofzo en degene die die flag heeft gecaptured word geholpen door die trex :+

edit: om te laten zien waar het dino verhaal vandaan kwam:
Afbeeldingslocatie: http://static.fjcdn.com/pictures/Hilarious_28eb54_1122515.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door superwashandje op 05-07-2012 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Phyxion schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 14:11:
[...]

Die sens switch is best belangrijk in voertuigen, de gunner positie van pantser voertuigen en attack heli staat erg hoog.

Niet om op te scheppen maar als ik chopper gunner heb en me sens verlaag naar 500DPI met ca 20% vehicle speed raak ik echt bijna alles, zet ik hem op 800 DPI mis ik bijna alles.

De laatste tijd ben ik wat meer aant gunner en ik moet zeggen dat me aim met de normale wapens niet top is, maar met die chopper gun zonder recoil pop ik toch 3-4 man per magazijn en maak ik kills van alle afstanden ermee.

Sens switch is echt nodig voor spelers die veel in voertuigen zitten en van positie verwisselen.

Deze score bv in hooguit 4 min gunnen behaalt; autoreloader aan + thermals

http://battlelog.battlefi...how/36886350/1/355271289/

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Phyxion schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 14:22:
[...]

Ik heb die 'guide' even doorgenomen, maar het is echt :') Vooral de uitleg over hoe de HUD werkt :F Leuk ook dat ze die 'guide' nog uitbrengen nadat Battlefield 3 inmiddels bijna een jaar uit is :+
Idd. Ik dacht, een saaie guide met een paar truukjes en jumps in de nieuwe maps, maar het blijkt gewoon een noob BF3 tutorial te zijn. Ik bedoel, de HUD is toch niet nieuw van het nieuwe mappack? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Meer klagen bij DICE voor fatsoenlijke settings voor vehicles/stationary meuk per soort en per positie, zoals bij BF2 maar dan nog uitgebreider !!

Maar ja... stel je voor dat ze moeite doen :F

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Holy shit. Dat was echt té ziek, jammer dat ik net dxtory had uitgezet. Ik heb 2x echt 5 mensen afgeslacht met 1 lader F2000. Leek wel alsof ik damage hack had, iedereen ging véél te snel dood :+
Healen geeft ook veel punten, je moet je pakje gewoon op een goeie plek droppen :)
Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadscreenshot.com/images/orig/7/18523341216-orig.jpg

http://battlelog.battlefi...how/36964108/1/351096773/

[ Voor 10% gewijzigd door Mavamaarten op 05-07-2012 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Ik zat eens mijn oude COD recordings door te kijken, zou mooi zijn als de knife in BF3 zo zou werken:
YouTube: Black Ops: Fast knife streak - 10 kills in 15 seconds

*trollface*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

reemprive schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 15:36:
Ik zat eens mijn oude COD recordings door te kijken, zou mooi zijn als de knife in BF3 zo zou werken:
YouTube: Black Ops: Fast knife streak - 10 kills in 15 seconds

*trollface*
Mja, in black ops was het ook gewoon een sport om zo te spelen met een tactical knife :+
Maar eerlijk gezegd, de knife in BF3 kan inderdaad wel beter. De knife in BFBC2 vond ik eigenlijk het beste. Instant kill, maar toch niet overpowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Mavamaarten schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 16:22:
[...]

Mja, in black ops was het ook gewoon een sport om zo te spelen met een tactical knife :+
Maar eerlijk gezegd, de knife in BF3 kan inderdaad wel beter. De knife in BFBC2 vond ik eigenlijk het beste. Instant kill, maar toch niet overpowered.
Nouuuu.... de knife in bc2 had, mits de hitdedectie werkte, zeer zware autoaim. Zo erg dat je zonder echt te aimen knifekills kon maken. Gewoon een beetje in het luchtledige zwaaien en hoppa, succes!

Ik zie toch liever dat melee iets is wat je eerst moet selecteren en het niet als een heatseeker de tegenstander opzoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mavamaarten schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 14:30:
[...]

Idd. Ik dacht, een saaie guide met een paar truukjes en jumps in de nieuwe maps, maar het blijkt gewoon een noob BF3 tutorial te zijn. Ik bedoel, de HUD is toch niet nieuw van het nieuwe mappack? :+
Dat is een beetje de standaard van Prima Games hun strategy guides. Vooral een SP tutorial waarbij ze echt tot in de details uitleggen hoe elke quest of missie in elkaar zit in een spel. Gaat vooral om de basis om het spel te begrijpen en ze gaan nooit echt tips geven waar gamers met wat ervaring al wat aan hebben.
Die guides zijn vooral handig in RPG's als je nog geen internet hebt om te vinden hoe quests verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Mavamaarten schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 16:22:
[...]

Ik vind de knife in BF3 eigenlijk prima werken, het is voor mij wel duidelijk in welke positie ik een takedown ga maken en wanneer niet (uitzondering daargelaten).

En overpowered ook niet echt, als je van achteren beslopen wordt verdien je het om geknifed te worden :)

[ Voor 9% gewijzigd door Preau op 05-07-2012 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Preau schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 16:38:
[...]
Ik vind de knife in BF3 eigenlijk prima werken, het is voor mij wel duidelijk in welke positie ik een takedown ga maken en wanneer niet (uitzondering daargelaten).

En overpowered ook niet echt, als je van achteren beslopen wordt verdien je het om geknifed te worden :)
Ik vind hem zwaar falen. Vaak sta je echt gewoon achter iemand, dan swipe je je knife gewoon in de lucht en gebeurt er niks. Dan draait die kerel zich om en schiet je in je bek, leuk dat -O-

Ook is die knife animatie te lang. Het knifen zelf niet, maar wanneer die kerel dood is sta je nog ongeveer 2 seconden gewoon stil en kan je niet bewegen. Da's te lang. Je steekt een mes in zijn keel en laat zijn lijk vallen, meer niet. Niet nog zachtjes neerleggen en hem in slaap knuffelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021

[afbeelding]
Geniaal! Maar het is een te goed idee voor CoD en of BF3. Mainstream is conservatief.

Ik loop liever in jurassic park rond dan in woestijn nummer drieduizend. Al die maps van CoD en BF3 en die andere moderne shooters lijken erg veel op elkaar. Niet qua layout (sommige ook wel) maar wel als je kijkt naar design en hoe ze ontworpen worden. Tis dat bf3 grotere maps heeft maar textures etc zijn allemaal letterlijk uit te wisselen. Dino's is dan overdreven misschien maar ik zou een BF versie met dino's erin wel zien zitten. Maar ik denk dat ze dan over hun innovativiteits limiet zitten die in is gesteld op 0, want de afgelopen 5/6 jaar kunnen je alle moderne shooters met elkaar uitwisselen zo weinig verschil zit er tussen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo vaak gaat het nou ook weer niet mis, bij mij tenminste. En verder is de knife bedoelt als stille kill, niet als CQ wapen. Vind het prima dat het wat langer duurt, bij BC2 sprintte iedereen altijd op je af met zo'n knife en dan wonnen ze vaak ook nog omdat het te lang duurde voordat je ze dood had :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Kwam gister trouwens dit tegen, die gast vloog continu op en neer van links naar rechts in zijn AA.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Blm7Q.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Laatst online: 11-10 16:44

Phntm

Tlingelingeling

Preau schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 17:41:
Kwam gister trouwens dit tegen, die gast vloog continu op en neer van links naar rechts in zijn AA.

[afbeelding]
DIe glitch bestaat nog? LOL EVEN WEER DOEN.
Pagina: 1 ... 47 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.