Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3 Close Quarters
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Battlefield 3 Premium
- Battlefield 3 Premium Edition
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ik had laatst per ongeluk iets dergelijks, geen flauw idee hoe ik dat voor elkaar kreeg. Hoorde wel een geluidje alsof er een pijltje afgeschoten werd.
- Tsurany
- Registratie: Juni 2006
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
:strip_icc():strip_exif()/u/180748/avatar%2520nieuw%252060x60.jpg?f=community)
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
[ Voor 4% gewijzigd door haarbal op 05-07-2012 19:41 ]
Mechwarrior Online: Flapdrol
Hebben de normale spelers ook voor een halve dag.haarbal schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 19:40:
hm, vanmiddag dacht ik nog even een mvp ribbon te halen, dat ging mooi niet door, de premiums zetten allemaal hun verdubbelaar in....
nou, ik heb het niet, de premiums wel, vrij flauw dat het ook voor de ribbons geldt.Phntm schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 19:41:
[...]
Hebben de normale spelers ook voor een halve dag.
Hoe heet die glitch en wat kan je ermee?
Verwijderd
Je krijgt NA de ronde, dus als alles al berekend is en de ribbons en medals uitgegeven zijn je score multiplier pas. Dus je hebt gewoon lichtelijk gefaald, en geeft daar nu anderen de schuld van.haarbal schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 19:40:
hm, vanmiddag dacht ik nog even een mvp ribbon te halen, dat ging mooi niet door, de premiums zetten allemaal hun verdubbelaar in.... totally lame
Niet waar, ik had het bij het vorige premium weekend ook (was nog geen premium toen) en de score verdubbelaar bepaalde de MVP'sVerwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 19:53:
[...]
Je krijgt NA de ronde, dus als alles al berekend is en de ribbons en medals uitgegeven zijn je score multiplier pas. Dus je hebt gewoon lichtelijk gefaald, en geeft daar nu anderen de schuld van.
nope, stond op 1 in de score screen, hoogste score, geen mvp ribbon.Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 19:53:
[...]
Je krijgt NA de ronde, dus als alles al berekend is en de ribbons en medals uitgegeven zijn je score multiplier pas. Dus je hebt gewoon lichtelijk gefaald, en geeft daar nu anderen de schuld van.

en
http://battlelog.battlefi...how/36972346/1/351819094/
[ Voor 24% gewijzigd door haarbal op 05-07-2012 20:36 ]
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 10-10 22:30
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
/u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community)
heel simpelhaarbal schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 20:33:
[...]
nope, stond op 1 in de score screen, hoogste score, geen mvp ribbon.
[afbeelding]
en
Angelo NL / Global Cargo VTC
[ Voor 41% gewijzigd door haarbal op 05-07-2012 20:58 ]
Hoevaak ik in 1 ronde wel niet heb dat ik iemand met een shotgun op 1 a 2 meter vol in z'n lijf schiet en diegene gewoon rustig door huppelt en mij killed.
(volgens mij heb ik dit al vaker hier luidruchtig vermeld...)
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Het kan zijn dat de server van speler aantal verandert naarmate het drukker wordt, zo komen er sneller mensen in je server.Royeboi schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 22:16:
Ik heb gisteren een lekker potje (voor mijn doen) gespeeld op een CQ map met 64 man (complete chaos), maar nu wil ik terug naar diezelfde server. Guess what: Hij staat helemaal niet in mijn geschiedenis? Iemand hier bekend mee, of heb ik nu gedroomd dat ik zoveel kills heb gemaakt...
Maar er staat ook dat mijn laatste potje van twee dagen terug is, terwijl ik gisteravond nog gespeeld heb... Maar nu ga ik twijfelen aan mezelf haha.Preau schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 22:17:
[...]
Het kan zijn dat de server van speler aantal verandert naarmate het drukker wordt, zo komen er sneller mensen in je server.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Misschien is er iets fout gegaan op Battlelog of met die server.Royeboi schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 22:37:
[...]
Maar er staat ook dat mijn laatste potje van twee dagen terug is, terwijl ik gisteravond nog gespeeld heb... Maar nu ga ik twijfelen aan mezelf haha.
Ik had een keer opeens een potje op mn Battlelog page staan terwijl ik helemaal niet op die server gespeeld had.
Ben je wel eens MVP of wat?Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 19:53:
[...]
Je kan zonder premium nog als eerste eindigen, maar als die gene onder jouw wel premium heeft gaat de MVP gewoon naar de gene met premium hoor ivm 2xp.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ik denk dat ik weet hoe dat kan. Ik heb ook wel eens gehad dat ik een MVP ribbon kreeg terwijl ik tweede of zelfs derde stond. Volgens mij werkt de toekenning sinds de patch niet meer puur op score maar op score ten opzichte van hoe lang je gespeeld in de game. Ik joinde namelijk elke keer laat toen ik een MVP ribbon kreeg terwijl ik niet eerste stond.haarbal schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 19:40:
hm, vanmiddag dacht ik nog even een mvp ribbon te halen, dat ging mooi niet door, de premiums zetten allemaal hun verdubbelaar in.... totally lame
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ik heb ook al MVP ribbons gehad buiten double XP momenten om. Verder werkt double XP ook voor geen meter. De ene keer krijg ik 20% erbij, de andere keer 200%.Xant0r schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 23:55:
Serverbrowser is trouwens ook realtime, premium users hebben hun 2xp al actief in de round livestats. Kan dus zomaar zijn dat ze het dubbele aantal punten hebben dan wat je op de server ziet als je joined.

Inderdaad! En als je aan de receiving end staat val je meestal wel om na 1 schotAdmiralSnipe schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 22:05:
Elke keer als ik denk even lekker met een shotgun te gaan spelen wordt die bende weer vernaggelt door die bagger slechte hitdetection van die dingen.
Hoevaak ik in 1 ronde wel niet heb dat ik iemand met een shotgun op 1 a 2 meter vol in z'n lijf schiet en diegene gewoon rustig door huppelt en mij killed.
(volgens mij heb ik dit al vaker hier luidruchtig vermeld...)

Ik heb echt een hekel aan die dingen, zowel om mee te spelen (geeft absoluut geen voldoening imo.) als om tegen te komen. Gelukkig heb ik mijn shotgun-assignments binnen, kan ik ze mooi weer laten verstoffen.
---
Weet niet of er al antwoord is gegeven wat ik zo snel las geven de meeste mensen de foute of een halve opmerking namelijk. In het potje ben je inderdaad MVP. Echter tellen ze daar de Dubbel XP nog niet bij op. Naderhand bij het battlelog rapport zie je wat de personen hebben behaald met dubbel XP. Oftewel geen MVP en ook geen ribbon.haarbal schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 20:33:
[...]
[afbeelding]
en
Heb dit dus al 5-7x gehad dat ik hierdoor een MVP ribbon misloop. aardig vervelend dus. Een ander voordeel van premium zijn haha
Klopt, heb ik hier ook. Heb wel het idee dat je het een ronde later krijgt, soms krijg ik een service star voor vehicle een ronde later terwijl ik dan bijv squad rush metro zit te spelen waar ik dan een jet star erbij krijgDanielWW2 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 23:58:
[...]
Ik heb ook al MVP ribbons gehad buiten double XP momenten om. Verder werkt double XP ook voor geen meter. De ene keer krijg ik 20% erbij, de andere keer 200%.

Net ook join een ronde, 30 tickets te gaan en zit in verliezende team. Ik krijg een Conquest ribbon, geen andere punten gehaald of kills gemaakt in chopper en toch kreeg ik 20.000+ punten inclusief een Attack Heli service star die ik de vorige ronde had moeten krijgen, maar niet kreeg.
http://battlelog.battlefi...how/37001884/1/170549906/
Verwijderd
haarbal schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 20:33:
[...]
[afbeelding]
en

Dat was de eerste keer met Double XP volgens mij niet zo (want dat had ik VEEL meer MVP ribbons moeten krijgen)... dat is wel redelijk fucked up dan, als je zo moet verliezen.
Voor mij als Premium speler wel voordelig natuurlijk, maar wel érnstig lame inderdaad. Dan moet ik je helaas gelijk geven dat het lame is, waarbij ik nog steeds vind dat de Premium speler er niets aan kan doen (Premium spelers zijn lief

Dat is me wel eens gebeurd ja... maar ik speel niet voor de punten, en meestal niet voor de winst, dus het overkomt me feitelijk altijd per ongeluk.
lolVerwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 10:07:
[...]
[...]
Dat is me wel eens gebeurd ja... maar ik speel niet voor de punten, en meestal niet voor de winst, dus het overkomt me feitelijk altijd per ongeluk.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Waar speel je dan voor ?:PVerwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 10:07:
maar ik speel niet voor de punten, en meestal niet voor de winst, dus het overkomt me feitelijk altijd per ongeluk.
firebug edit much?
.................. \__ ▄▂_
..........[█|||███████]▄▄▄▄▄▄▄▄▄▃▂
...__▂▄▅█████████▅▄▃▂
.I███████████████████]
...◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤
[ Voor 57% gewijzigd door hardcoresmurf op 06-07-2012 11:24 ]
Na rank 45 voor de K/D natuurlijk
Vlaggen cappen heb ik al genoeg gedaan in BF2 ... ben het zat
Valt mee ... je moet het eens op de PS3 zien ... DE HORROR

Wat me wel elke keer opvalt als je een willekeurige game naast BF3 zet : In al die andere games kan je ook echt iets normaal ZIEN. Al die stomme filters en hoog contrast en alles in BF3 ... bleh

Ze moeten een optie inbouwen : Alpha graphics / Release graphics
Dan kies ik altijd voor het eerste
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Maar dit is nieuw en shiny en dus awesome. MOAR EFFECTS!nero355 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 12:27:
Wat me wel elke keer opvalt als je een willekeurige game naast BF3 zet : In al die andere games kan je ook echt iets normaal ZIEN. Al die stomme filters en hoog contrast en alles in BF3 ... bleh
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
1) Heb zelf BO op de XBOX dus ik weet ongeveer hoe slecht het er uit ziet.nero355 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 12:27:
Valt mee ... je moet het eens op de PS3 zien ... DE HORROR
2) FXAA injector anyone?
Die shit werkt vooral op Close Quarters voor geen meter.
Spawnt er iemand op de enemy, begin je daar op te sprayen maar door die spawnprotection doe je toch geen damage waardoor je haast altijd gekilled wordt.
Wat eeen faalgedoe is die bende.
For the troll

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Als je twee sec. wacht heb je hem wel......AdmiralSnipe schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 12:50:
Wat mij betreft halen ze die klote spawnprotection er gelijk weer uit.
Die shit werkt vooral op Close Quarters voor geen meter.
Spawnt er iemand op de enemy, begin je daar op te sprayen maar door die spawnprotection doe je toch geen damage waardoor je haast altijd gekilled wordt.
Wat eeen faalgedoe is die bende.
Ik had het in het begin ook.....nu heb ik een beetje geduld en kill ik ze
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Ja maar dat is het juist.MeagaShira schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:01:
[...]
Als je twee sec. wacht heb je hem wel......
Ik had het in het begin ook.....nu heb ik een beetje geduld en kill ik ze
Als je op iemand aan het schieten bent en er spawnt iemand op diegene.
Vaak kun je degene nog killen waar je al op aan het schieten was maar degene die daarop spawnt heeft spawnprotection.
Vaak als je dan de eerste gekilled hebt en vervolgens op de spawn guy gaat schieten heeft ie nog spawnprotection waardoor je geen damage gedaan hebt en moet reloaden, voor diegene is het dan erg makkelijk om je te killen.
Oh bedoel je het op die manier. Gebeurd je dat vaak dan..? Heb daar echt op 1 hand te tellen last van gehad.AdmiralSnipe schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:41:
[...]
Ja maar dat is het juist.
Als je op iemand aan het schieten bent en er spawnt iemand op diegene.
Vaak kun je degene nog killen waar je al op aan het schieten was maar degene die daarop spawnt heeft spawnprotection.
Vaak als je dan de eerste gekilled hebt en vervolgens op de spawn guy gaat schieten heeft ie nog spawnprotection waardoor je geen damage gedaan hebt en moet reloaden, voor diegene is het dan erg makkelijk om je te killen.
Weet daar geen oplossing voor......switchen naar je sec. en hs die mafkees.....
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Verwijderd
Hij snapt hem
Ik hoef in de chat niet te zien "cheater knet!" - ik wil gewoon een beetje lol hebben met m'n knalmatties, en ik vind een headshot op 1100 meter over Firestorm op iemand die nét in z'n jet spawnt leuker dan 30-1 staan met een medic class op Metro met een miljard punten per seconde. Het is voor mij leuker om de punten ticket te zien lopen met m'n SOFLAM en m'n Skypegesprek vol te krijgen met blije geluidjes van de mensen met de Javelins dan om een beetje tof te gaan zitten doen met W/L ratios. Tanks C4-en is leuker dan met een M16 een beetje easy kills pakken. Met een jet twee snipers in één swoop roadkillen blijft me wezenlijk langer bij dan een keer grondig ownen in een tank.
Fuck ownen, MVP ribbons, W/L ratios, KD ratios, SPM en de ranzige "winnen is belangrijk" mentaliteit die zoveel van die fanatieke ventjes hebben. Die mentaliteit vind ik ziek in het hoofd en zielig van geest. Het is een spel. Het moet leuk zijn. Al het andere is secundair. Als ik zin heb om te ownen dan komt er een MVP ribbon. Als ik zin heb om een paar Wins te pakken dan werk ik daar een paar rondjes aan en dan komt dat heus wel goed, maar dat is als ik er zin in heb, niet omdat dat zo moet en niet omdat ik allen maar mag praten over het spel, of gameplay tips geven, of een mening hebben over iemand anders' speelstijl, als mijn cijfertjes hoog genoeg zijn.
Het is geen compensatie voor mij, gewoon een leuke manier van tijdverdrijf. Ik meet de lengte van mijn penis af aan andere dingen dan de cijfertjes op m'n profile page op battle.net.
Ik heb dat best wel vaak.MeagaShira schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:57:
[...]
Oh bedoel je het op die manier. Gebeurd je dat vaak dan..? Heb daar echt op 1 hand te tellen last van gehad.
Weet daar geen oplossing voor......switchen naar je sec. en hs die mafkees.....
Op Vanilla maps niet want daar heb je niet van die clusterfucks als op de CQ DLC maps.
Laatste tijd speel ik veel CQ dus daar heb ik er best wel last van ja.
Gewoon wachten met schieten tot ie beweegt.AdmiralSnipe schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:59:
[...]
Ik heb dat best wel vaak.
Op Vanilla maps niet want daar heb je niet van die clusterfucks als op de CQ DLC maps.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Het doet mij ook wat denken aan die revive godmode uit BC2. Dan zorgde je gewoon dat je niet bewoog als je gerevived werd en dan pas beginnen te bewgen als iemanmd een magazijn op je had geleegd. Ik heb close quarters eigenlijk nog maar bar weinig gespeeld, maar je ziet het verdomme vaak. Helemaal met wapens die een hoge ROF hebben... Dan pomp je een magazijn in de vijand (Want ik stop pas met schieten als hij dood neer valt) en dan draaien ze zich vrolijk om..AdmiralSnipe schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:59:
[...]
Je weet dat het best wel erg zielig is als je jou manier van spelen beter verklaart als een andere manier van spelen. Je speelt het of je speelt het niet er is niet iets beters of slechters aan een manier van spelen, ik raad je aan sowieso geen bf te spelen. Denk aan je bloeddruk. En als jij helemaal verkrampt vastzit in deze mindset dat is prima, maar dring hem niet op als beter want dat is het bij lange na niet, het komt wat zielig en gefrustreerd over.Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:58:
[...]
Hij snapt hem
Ik hoef in de chat niet te zien "cheater knet!" - ik wil gewoon een beetje lol hebben met m'n knalmatties, en ik vind een headshot op 1100 meter over Firestorm op iemand die nét in z'n jet spawnt leuker dan 30-1 staan met een medic class op Metro met een miljard punten per seconde. Het is voor mij leuker om de punten ticket te zien lopen met m'n SOFLAM en m'n Skypegesprek vol te krijgen met blije geluidjes van de mensen met de Javelins dan om een beetje tof te gaan zitten doen met W/L ratios. Tanks C4-en is leuker dan met een M16 een beetje easy kills pakken. Met een jet twee snipers in één swoop roadkillen blijft me wezenlijk langer bij dan een keer grondig ownen in een tank.
Fuck ownen, MVP ribbons, W/L ratios, KD ratios, SPM en de ranzige "winnen is belangrijk" mentaliteit die zoveel van die fanatieke ventjes hebben. Die mentaliteit vind ik ziek in het hoofd en zielig van geest. Het is een spel. Het moet leuk zijn. Al het andere is secundair. Als ik zin heb om te ownen dan komt er een MVP ribbon. Als ik zin heb om een paar Wins te pakken dan werk ik daar een paar rondjes aan en dan komt dat heus wel goed, maar dat is als ik er zin in heb, niet omdat dat zo moet en niet omdat ik allen maar mag praten over het spel, of gameplay tips geven, of een mening hebben over iemand anders' speelstijl, als mijn cijfertjes hoog genoeg zijn.
Het is geen compensatie voor mij, gewoon een leuke manier van tijdverdrijf. Ik meet de lengte van mijn penis af aan andere dingen dan de cijfertjes op m'n profile page op battle.net.
Overigens is er ook zoiets als empathie, misschien is nadenken waar anderen lol uit kunnen halen. I.p.v. alleen maar krampachtig vasthouden aan jouw superieure manier van spelen en iedereen die dat niet doet is maar zielig. Spelen om te winnen is zielig, met wat voor gedachtes ben je dan aan het gamen. Mischien kan je beter wat anders gaan doen.
Overigens komt die hele post een beetje over alsof je jezelf best wel goed vindt en met enige regelmatig compleet geowned wordt. Niet dat het me wat uitmaakt maar het zijn vaak de allerslechtste en gefrustreerde spelers die zich genoodzaakt voelen dat soort dingen te posten (stukje ervaring). Als je verschrikkelijk slecht bent en je zegt dat tegen iemand komt het argument: ik speel voor de lol! Want ergens keihard in zuigen is leuk
[ Voor 19% gewijzigd door Postius op 06-07-2012 14:18 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Gisteren had je vooral last van claymores thoughAdmiralSnipe schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:59:
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Ik kan nog steeds blij zijn als een klein kind als ik een tank opblaas met c4
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Niemand die ik ken die niet van winnen houdt, jij bent de eerste nu, alhoewel ik je niet ken.
Meedoen is belangrijker dan winnen geld bij de paralympics
- Tsurany
- Registratie: Juni 2006
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
:strip_icc():strip_exif()/u/180748/avatar%2520nieuw%252060x60.jpg?f=community)
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik stel voor dat hij de GTA reeks eens probeert of iets van een FPS waar je tegen bots kan spelen...evilpin0 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:21:
Niemand die ik ken die niet van winnen houdt, jij bent de eerste nu, alhoewel ik je niet ken.
Niet winnen vind ik geen ramp, maar een team die het niet eens probeert ... pff ga dan ergens anders nutteloos zijn of zo

Then again... KnetterGek post altijd dat soort vage dingen in het Systeembeheerders topic dus eigenlijk kan je zoiets van hem verwachten
Verstandelijke gehandicapten zijn dat niet invalidenMeedoen is belangrijker dan winnen geld bij de paralympics
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ehh nee, het is sowieso het motto van de olympische spelenevilpin0 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:21:
[...]
Meedoen is belangrijker dan winnen geld bij de paralympics
Ehh nee, verstandelijk gehandicapten mogen juist niet meedoen. De paralympics zijn primair voor mensen met een lichamelijke handicap, blinde en slechtziende mensen en mensen met een hersenbeschadiging.nero355 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:34:
[...]
Verstandelijke gehandicapten zijn dat niet invaliden
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
In-it-to-win-itTsurany schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:22:
Haha grapjas. Daar is winnen belangrijker dan meedoen hoorDie mensen hebben weliswaar een lichamelijke handicap maar dat betekent niet dat ze niet bloedfanatiek zijn!
Idd die zijn nog het meest fanatiek

maar nu haal ik weer lichamelijk met geestelijk door de war, achja punt blijft hetzelfde
[ Voor 9% gewijzigd door evilpin0 op 06-07-2012 14:47 ]
Ja en die hebben daarom hun eigen Spelen toch ??Makkelijk schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:40:
Ehh nee, verstandelijk gehandicapten mogen juist niet meedoen. De paralympics zijn primair voor mensen met een lichamelijke handicap, blinde en slechtziende mensen en mensen met een hersenbeschadiging.
/Best wel offtopic...
Uiteindelijk dik verloren want er kwamen meerdere spelers bij en toen was het geluk niet meer aan mijn zijde want er was bij ons geen samenwerking maar bij de tegenpartij wel. Men deed echt hun best maar bleven niet bij elkaar en dan gaat het niet goed. Maar goed, toch nog even 70K aan punten binnengeharkt en weer een zooi items erbij voor de PP19 en de P90.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
De rage voeden mijn aim skills en kill instinct gewoon en geloof me, hij ragde steeds harder.
http://battlelog.battlefi...how/37070041/1/184991456/
Helaas wel verloren omdat mijn team te druk bezig was met campen voor kills.

Nette accuracy, schiet je beter als je boos bent?DanielWW2 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:32:
Dit is nou karma. Dit potje begon met een baserape waarna ene iZeTT die pas echt aan het baserapen was vond dat het ownage was. Uiteindelijk breekt mijn team door en grijpen we de basis. Ik tik lekker ownage terug waarna ik vervolgens een waardeloze klote jood word genoemd die dood moest vallen. Meneer was duidelijk niet gediend van het feit dat ik hem ook nog eens had doodgeschoten. Uiteindelijk een nemesis ribbon op hem gescoord en hij heeft mij niet gekilled.![]()
De rage voeden mijn aim skills en kill instinct gewoon en geloof me, hij ragde steeds harder.![]()
awwww die arme level 1 deathoralliance met 0-14, weer iemand die daarna niet meer inlogtDanielWW2 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:32:
Dit is nou karma. Dit potje begon met een baserape waarna ene iZeTT die pas echt aan het baserapen was vond dat het ownage was. Uiteindelijk breekt mijn team door en grijpen we de basis. Ik tik lekker ownage terug waarna ik vervolgens een waardeloze klote jood word genoemd die dood moest vallen. Meneer was duidelijk niet gediend van het feit dat ik hem ook nog eens had doodgeschoten. Uiteindelijk een nemesis ribbon op hem gescoord en hij heeft mij niet gekilled.![]()
De rage voeden mijn aim skills en kill instinct gewoon en geloof me, hij ragde steeds harder.![]()
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Niet eens nee, ik schiet sinds patch 1.05 haast standaard 20+ met de M416.evilpin0 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:44:
[...]
Nette accuracy, schiet je beter als je boos bent?
Meestal wel 21 maar in de hoge 20 gebeurd ook nog wel. Verder was ik ook niet boos, ik wou meneer gewoon even een lesje in respect leren. Dat lukte op het einde toen ik nog even zijn halve team uitmoorde in de laatste 20 seconden. Hij ging als een van de eerste neer en kon dus kijken hoe ik er nog 4 neermaaide.
Android developer & dürüm-liefhebber
Verwijderd
Dat doe ik dan ook niet?Postius schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:15:
[...]
Je weet dat het best wel erg zielig is als je jou manier van spelen beter verklaart als een andere manier van spelen.
Met de mentaliteit dat ik me niet pas goed kan voelen als ik gewonnen heb, en dat ik teleurgesteld moet iznj als ik verlies.Postius schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:15:
[...]
Spelen om te winnen is zielig, met wat voor gedachtes ben je dan aan het gamen.
Dat lees jij erin, maar dat staat nergens. En ervaring heb je niet met mij...Overigens komt die hele post een beetje over alsof je jezelf best wel goed vindt en met enige regelmatig compleet geowned wordt. Niet dat het me wat uitmaakt maar het zijn vaak de allerslechtste en gefrustreerde spelers die zich genoodzaakt voelen dat soort dingen te posten (stukje ervaring). Als je verschrikkelijk slecht bent en je zegt dat tegen iemand komt het argument: ik speel voor de lol! Want ergens keihard in zuigen is leuk
Je voelt je schijnbaar nogal aangevallen. play to win much?
Winnen is best leuk maar als ik de kans heb om een aantal mensen serieus hun dag te vergallen door op Bazaar de campspot bij A te pakken en hun tank en jeep op de spawn te houden en gaandeweg nog even wat van die anti=camp police jochies in hun rug te schieten als ze de trap op sluipen en ik heb het naar m'n zin, dan zit ik daar prima en ga ik heus niet kijken of we nog wel genoeg tickets hebben...evilpin0 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:21:
[...]
Ga dan op een clan server spelen met PTFO rules... kan ik rustig tanklamen.nero355 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:34:
[...]
Niet winnen vind ik geen ramp, maar een team die het niet eens probeert ... pff ga dan ergens anders nutteloos zijn of zo
Ik weet niet waarom er zo gereageerd word op het niet persé hoeven te winnen om een leuk spel gespeeld te hebben. Vind je ook niet dat bijvoorbeeld opmerkingen over Paralympics rare reacties zijn op iemand die zegt dat hij niet hoeft te winnen om een leuk potje te spelen? Moeten die mensen ook allemaal hun Wordfeud potje winnen om dat nog leuk te vinden? Voelen ze zich en masse depri als ze een rondje verliezen? Meppen in de kroeg als ze het darten niet winnen?Then again... KnetterGek post altijd dat soort vage dingen in het Systeembeheerders topic dus eigenlijk kan je zoiets van hem verwachten![]()
Dat soort reacties zijn precies het zielige gedoe waar ik op doel. "als je niet wilt winnen ben je raar"... in het echte leven direct met je eens, maar dit is een spelletje. tijdverdrijf. bietje knalle vanaaf
Sommige reacties naar jouw waren ook niet helemaal correct. Als je je vermaakt met een beetje trollen so be it, ik vermaak me met PTFO
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:58:
[...]
Fuck ownen, MVP ribbons, W/L ratios, KD ratios, SPM en de ranzige "winnen is belangrijk" mentaliteit die zoveel van die fanatieke ventjes hebben. Die mentaliteit vind ik ziek in het hoofd en zielig van geest. Het is een spel. Het moet leuk zijn. Al het andere is secundair.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Als je elke keer de pot in gaat van meh, zie wel wat er gebeurt en ga geen reet uitvoeren om in elk geval een poging te wagen om te winnen. Tja dan speel je volgens mij het verkeerde spel hoor, in BF3 win je of verlies je. Er is geen tussen weg.
Nouja en het is niet leuk voor je eigen team als je echt niet de moeite neemt om iets bij te dragen, tenzij iedereen in je team dezelfde mentaliteit heeft (hoewel je ook rekening kan houden met je tegenstander en niet bm gedrag gaat vertonen, maar dat is een zeldzaamheid in FPS games).Xant0r schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 16:23:
Helemaal niks mee om zo nu en dan even te trollen of echt geen reet uit te voeren in-game. Zo nu en dan...
Als je elke keer de pot in gaat van meh, zie wel wat er gebeurt en ga geen reet uitvoeren om in elk geval een poging te wagen om te winnen. Tja dan speel je volgens mij het verkeerde spel hoor, in BF3 win je of verlies je. Er is geen tussen weg.
Dan kan je beter een FFA game gaan spelen naar mijn mening en dus niet BF3, maar dat is niet leuk omdat trollen daar moeilijker is.
[ Voor 10% gewijzigd door Gundogan op 06-07-2012 16:28 ]
De nieuwe feature geeft spelers de optie om zelf de tijd, server, game settings en het roster in te stellen in de multiplayer. Spelers moeten hiervoor een dedicated server huren via Battlelog. Dit kan zowel op PC als op Xbox 360 en PlayStation 3. Onder de opties die aan en uit gezet kunnen worden, vallen onder andere friendly fire, 3D spotting, squad-leader spawning, kill cam en het ontgrendelen van wapens. De Matches-feature' heeft nog geen releasedatum.
Wat denken we hier van?
Zo te zien krijgen we ook nu zeker een andere tijd in de nieuwe bf
De aantrekkingskracht van de first person shooter die zich in de moderne tijd afspeelt begint te verzwakken. Dat denkt Karl Magnus Troedsson, de general manager van Battlefield 3-ontwikkelaar Dice.
"Ik denk dat we gaan zien dat games de moderne setting links laten liggen, want om de zoveel tijd beginnen settings of thema's saai te worden en dan stopt iedereen er weer mee", aldus Troedsson in een interview met Edge. "Op een gegeven moment waren dinosaurussen helemaal in en maakte iedereen games met dinosaurussen, maar dat zijn trends. Het was eerst de Tweede Wereldoorlog, en de laatste tijd is het een moderne setting en het verplaatst zich nu naar de toekomst."
Bron:www.gamer.nl
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Volgende BF game: BF2143.bloodlynx schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 16:28:
"Het was eerst de Tweede Wereldoorlog, en de laatste tijd is het een moderne setting en het verplaatst zich nu naar de toekomst."
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ik wil WW2, geen future, damn you DICE.bloodlynx schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 16:28:
Zo te zien krijgen we ook nu zeker een andere tijd in de nieuwe bf.
De aantrekkingskracht van de first person shooter die zich in de moderne tijd afspeelt begint te verzwakken. Dat denkt Karl Magnus Troedsson, de general manager van Battlefield 3-ontwikkelaar Dice.
"Ik denk dat we gaan zien dat games de moderne setting links laten liggen, want om de zoveel tijd beginnen settings of thema's saai te worden en dan stopt iedereen er weer mee", aldus Troedsson in een interview met Edge. "Op een gegeven moment waren dinosaurussen helemaal in en maakte iedereen games met dinosaurussen, maar dat zijn trends. Het was eerst de Tweede Wereldoorlog, en de laatste tijd is het een moderne setting en het verplaatst zich nu naar de toekomst."
Bron:www.gamer.nl

edit: liefst met een zero point energy field manipulator of een Aperture Science Handheld Portal Device
[ Voor 19% gewijzigd door superwashandje op 06-07-2012 16:36 ]
Serieus, begin een ontwikkelstudio.superwashandje schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 16:35:
ik wil future met future weapons en dan via een tijdmachine terug naar ww2 terwijl je onsterfelijk bent geworden door het gebruik van de tijdmachine en zo vanaf ww2 blijft vechten in elke setting van ww2 tot aan de future waar je begonnen bent
Ik hoop ook niet dat we in de volgende Battlefield met lasers spelen...
Battlefield 2142 zat super goed in elkaar, maar het heeft mij gewoon nooit echt weten te boeien als alle voorgaande BF's. Heb het dan ook echt maar een uurtje of 50 gespeeld voordat ik het zat was.
ik kan niet programmeren, alleen maar pipetteren en lam GoT afstruinen op vrijdagmiddag voor de vakantie
Alsof je daar elke keer aan denkt terwijl je op een close quarter map speelt.
Ik doe dat in ieder geval niet.
En vaak rennen diegenen niet die op iemand anders spawnen maar gaan op je schieten terwijl ze nog niet aan het lopen zijn, het is dan erg lastig in te schatten wanneer ze beginnen met schieten zodat hun spawnprotection weggaat.
En je hebt natuurlijk de delay waardoor je nooit realtime kunt zien wanneer ze beginnen met schieten of lopen.
Ik vind dit dus zeer irritant.
Als je op een squadmate spawnt is het je eigen risico om direct afgeschoten te worden omdat je dan midden in een vuurgevecht kunt spawnen.
Spawnprotection op een base vind ik opzich nog wel kunnen om baseraping tegen te gaan maar spawnprotection terwijl je op een squadmate spawnt (vooral in CQ maps) vind ik echt te ver gaan.
Ja dat ook nog!MueR schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:17:
[...]
Gisteren had je vooral last van claymores though
Een of andere gast genaamd "Muer" of "Muur" o.i.d. zat de hele tijd claymores bij vlaggen te planten.
Echt schijt irritant.
Als ik die kerel nog eens tegenkom...
[ Voor 15% gewijzigd door AdmiralSnipe op 06-07-2012 16:52 ]

Liefst van al nog eens een WWII game.
Dat het nog steeds LAME is dat je niet gewoon je eigen server mag draaien als je een dikke lijn + server hebt sinds dat onzin Ranked gedoe vanaf BF2bloodlynx schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 16:28:
Wat denken we hier van?

Nee... lekker betalen voor iets wat je ook zelf kan doen

Nou ik kan je vertellen dat je toch een heel erg goede pc mag hebben om een battlefield 3 server te hosten. Daarnaast snap ik wel dat ze geld ervoor vragen maar ik moet wel zeggen dat het wel erg duur is. En dat je eigenlijk de mogelijkheid moet hebben om zelf een host licentie te kopen zodat je inderdaad zelf kan hosten.nero355 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 16:52:
[...]
Dat het nog steeds LAME is dat je niet gewoon je eigen server mag draaien als je een dikke lijn + server hebt sinds dat onzin Ranked gedoe vanaf BF2
Wanneer ik iemand zie spawnen dan probeer ik daar vaak wel op te wachten ja, tenzij ik een vol magazijn heb. Toegeven, het lukt niet altijd, maar het scheelt echt een hoop. Spawn protection is dacht ik een 2 seconden, gewoon prone gaan of springen en dan schieten.AdmiralSnipe schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 16:49:
[...]
Alsof je daar elke keer aan denkt terwijl je op een close quarter map speelt.
Ik doe dat in ieder geval niet.
En vaak rennen diegenen niet die op iemand anders spawnen maar gaan op je schieten terwijl ze nog niet aan het lopen zijn, het is dan erg lastig in te schatten wanneer ze beginnen met schieten zodat hun spawnprotection weggaat.
En je hebt natuurlijk de delay waardoor je nooit realtime kunt zien wanneer ze beginnen met schieten of lopen.
Ik vind dit dus zeer irritant.
Als je op een squadmate spawnt is het je eigen risico om direct afgeschoten te worden omdat je dan midden in een vuurgevecht kunt spawnen.
Spawnprotection op een base vind ik opzich nog wel kunnen om baseraping tegen te gaan maar spawnprotection terwijl je op een squadmate spawnt (vooral in CQ maps) vind ik echt te ver gaan.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Aan de andere kant, ik kan me nog wel herinneren van Bad Company 2 waar zoveel servers echt uitermate slecht presteerden. Laatste tijd erger ik me hier ook aan in BF3, af en toe heb je het gevoel dat een server het gewoon niet trekt. Gisteren wederom zo'n server gejoined, begon met lagspikes die iedereen had en eindigde in een potje paintballen waarin niemand meer dood ging omdat vanuit 1 magazijn hooguit 1 kogel werd geregistreerd. TV Missile kwam niet eens meer uit de chopper, en grappigste was dat in-game iedereen gewoon kon rondrennen alsof er geen lag was, maar je kreeg elkaar gewoon niet dood.nero355 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 16:52:
[...]
Dat het nog steeds LAME is dat je niet gewoon je eigen server mag draaien als je een dikke lijn + server hebt sinds dat onzin Ranked gedoe vanaf BF2

Straks heb je dus wellicht 100en van dit soort servers, omdat men thuis een server host en je dus geen idee hebt wat je te wachten staat. Uiteraard is dit in het ergste geval, maar ik ben op zich wel tevreden hoe ze het met servers hebben aangepakt, alleen prijs per slot mag wel omlaag.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ja inderdaadDanielWW2 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 17:03:
Hoe bedoel je, je team dragen?![]()
http://battlelog.battlefi...how/37078617/1/184991456/
http://battlelog.battlefi...how/36982256/1/351804938/
http://battlelog.battlefi...how/36981459/1/351804938/
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Mijn score was hoger.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Gewoon pro.
Uiteraard krijg je dat, maar ook meer dan genoeg keuze uit fatsoenlijke servers, zoals al jaren het geval is bij andere gamesXant0r schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 16:59:
Straks heb je dus wellicht 100en van dit soort servers, omdat men thuis een server host en je dus geen idee hebt wat je te wachten staat. Uiteraard is dit in het ergste geval, maar ik ben op zich wel tevreden hoe ze het met servers hebben aangepakt, alleen prijs per slot mag wel omlaag.
Als je dan toch nog een 3rd party de boel wil laten hosten dan kan je dat nog altijd doen, maar ik vind gewoon dat je de keuze moet hebben.
http://battlelog.battlefi...how/37078315/1/237887550/
http://battlelog.battlefi...how/37075864/1/237887550/
M'n team had alleen niet door dat je ook flags moet capturen >_>
'I reject your reality and substitute my own'
Je heb meer kills maar het verschil in punten tussen nr1 en nr2 is toch echt groter bij mij

[ Voor 10% gewijzigd door rickyy op 06-07-2012 17:22 ]
http://battlelog.battlefi...how/36967686/1/249392201/
dit potje met een bekende bij de tegenstander stond ik op het normale scoreboard niet MVP maar kreeg hem in de log wel, ook zat de 2de MVP(van mijn squad) alleen maar in een tank en stond te wachten op de spawn voor dat ding

M417 vind ik dan wel weer beetje overpowered.
http://battlelog.battlefi...how/37082507/1/351804938/
Precies een Assault service star binnen. Ongeveer SPM van 10 000
Lekker random weer.
Is de SPAS-12 shotgun glitched trouwens? Ik word soms gewoon gesniped door dat ding..
Steam/XBL: Avioto
Same. Op een meer dan mid range afstand one shot kill met flechette ammo. Vraag me ook af of er meer met dat ding is. In CQ gebruikt 90% dat wapen ook.Avioto schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 17:44:
Vind het echt belachelijk dat double xp ervoor kan zorgen dat je mvp wordt. Gister stond ik 4de na een potje en ik krijg een mvp ribbonIs echt genaaid voor de nummer 1 die gewoon veel beter was maar toevallig geen premium had.
Is de SPAS-12 shotgun glitched trouwens? Ik word soms gewoon gesniped door dat ding..
Gewoon tank.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Was toch echt geen tank op die map.
Maarrrrrrrrr je hebt wel even 4028 vehicle score en je bent "Top Vehicle Whore" dus waarschijnlijk zat je in een Vodnik.
~edit: oh nee zit geen Vodnik in Seine rush (toch??).
Dan zal het wel een LAV geweest zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door AdmiralSnipe op 06-07-2012 17:59 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Het was Rush, zat in een LAV.AdmiralSnipe schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 17:53:
[...]
Maarrrrrrrrr je hebt wel even 4028 vehicle score en je bent "Top Vehicle Whore" dus waarschijnlijk zat je in een Vodnik.
Is futuristisch he
It takes place in a not so distant future in the context of a third world war.
Dit topic is gesloten.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.