Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Murk schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:19:
Ik mis dedicated i3d/multiplay servers zoals die er in BC2 wel waren, zonder idiote regels en dito admins...
Deze servers worden ook wel door clans gerund die zijn er ook wel, wij hebben in onze server vrij normale regels en we hanteren die ook doen onze admins het zelf dan is het direct perm ban.

Admins hebben een voorbeeld functie kan je jezelf daar niet naar gedragen kan je oprotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:22:
[...]

Waarom dan?
heb hem op 10% vehicle spawn time staan, iedereen heeft zo de kans om een voertuig te gebruiken.
Ik zelf vind het juist vervelend als ik 5 minuten op een Tank of Jet moet wachten die ieder ander constant pakt.
Gewoon doen wat jezelf prettig vindt, ik join ook vrijwel alleen maar fast vehicle spawn, anders zitten de hele ronde dezelfde lui erin.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Waarom dan?
heb hem op 10% vehicle spawn time staan, iedereen heeft zo de kans om een voertuig te gebruiken.
Ik zelf vind het juist vervelend als ik 5 minuten op een Tank of Jet moet wachten die ieder ander constant pakt.
Omdat een voertuig slopen een overwinning moet zijn en de vijand voor korte tijd moet verlammen. Als dat ding na een respawn alweer staat te wachten levert het zo weinig op. Heb je eindelijk die jet of heli uit de lucht en is hij er in een paar seconden weer.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tsurany schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:22:
[...]

Eerste poging schoot iemand mij dood, kreeg hij een kick :D Tweede poging lag vier man in de plantenbakken, C4 erbij en BOOM! Haha blijft grappig :D
Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: C4
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Tsurany schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:23:
[...]

Omdat een voertuig slopen een overwinning moet zijn en de vijand voor korte tijd moet verlammen. Als dat ding na een respawn alweer staat te wachten levert het zo weinig op. Heb je eindelijk die jet of heli uit de lucht en is hij er in een paar seconden weer.
Dat.

Zelfde geldt voor servers met 'fast player respawn'. Dat doen die admins omdat ze er niks van bakken en niet te lang in het respawn menu willen zitten. Lekker als je net 5 man heb omgelegd en je na 10 meter lopen ze weer tegenkomt. Ook dit bedoel ik met idiote regelgeving, geef mijn maar gewoon default servers. Als er een cheater zit ga je gewoon weg, dus heb je geen admins nodig.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies, spawntime mag zelfs wel iets hoger. Kill je mensen om een vlag in te nemen hebben ze alsnog een goede kans op die vlag te spawnen voordat jij hem geneutraliseerd hebt.

Edit: Zit nu op zo'n server. Kharg Island rush, die heli al twee keer uit de lucht gehaald maar 20 seconden later hangt dat ding weer boven je. Zeker op een map waarbij de aanvallers air superiority hebben moet je geen instant respawn hebben, dan kan je dat ding nooit weg houden.

[ Voor 44% gewijzigd door Tsurany op 03-07-2012 13:41 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Een functie die ik graag gezien had was dat je kon zien hoelang iemand met je meekijkt nadat je hem neergeschoten hebt. Nu probeer ik altijd een kant op te rennen en vervolgens te hiden omdat de meeste wel weer jou proberen te killen(ik wel in ieder geval), maar nu weet je dus niet wanneer iemand meer meekijkt en kan hij maybe goede intel krijgen waar je heen gaat. Dan zou je hem theoretisch veel beter naar een plek laten gaan omdat hij denkt dat jij daar zit terwijl je een stuk verderop ligt met je rocket launcher totdat dat hoofdje tevoorschijn komt waar je hem wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikvandenberg schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:40:
Een functie die ik graag gezien had was dat je kon zien hoelang iemand met je meekijkt nadat je hem neergeschoten hebt. Nu probeer ik altijd een kant op te rennen en vervolgens te hiden omdat de meeste wel weer jou proberen te killen(ik wel in ieder geval), maar nu weet je dus niet wanneer iemand meer meekijkt en kan hij maybe goede intel krijgen waar je heen gaat. Dan zou je hem theoretisch veel beter naar een plek laten gaan omdat hij denkt dat jij daar zit terwijl je een stuk verderop ligt met je rocket launcher totdat dat hoofdje tevoorschijn komt waar je hem wil hebben.
Dat is constant hetzelfde, dus een beetje tellen kan ook geen kwaad :)
Ik denk dat de perdiode tussen het doodgaan - spawnscherm ongeveer 10 seconden is. Maar de volgende keer dat je doodgaad neem je er gewoon je timer bij en tel je hoeveel seconden jij die persoon kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:44:
[...]

Ik denk dat de perdiode tussen het doodgaan - spawnscherm ongeveer 10 seconden is. Maar de volgende keer dat je doodgaad neem je er gewoon je timer bij en tel je hoeveel seconden jij die persoon kan zien.
Zo doe ik het nu dan ook, alleen ik zou graag een icoontje ervoor hebben ergens in de hoek van je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikvandenberg schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:46:
[...]

Zo doe ik het nu dan ook, alleen ik zou graag een icoontje ervoor hebben ergens in de hoek van je scherm.
Ohja, als DICE al niet kan zorgen voor een simpele bugfix zal zo'n klein detail waarschijnlijk ook nooit ingame komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:48:
[...]

Ohja, als DICE al niet kan zorgen voor een simpele bugfix zal zo'n klein detail waarschijnlijk ook nooit ingame komen...
Ik verwacht het ook niet, zou het alleen willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

[...]

Waarom dan?
Om wat de heren boven mij (en ik hier) al zeiden: een voertuig slopen moet nut hebben. Na een aantal keer Seine te hebben gespeeld met een tank die er direct weer staat, ben ik gestopt met Fast Vehicle Spawn. Had je eindelijk de tank op C gesloopt en ren je naar de vlag, komt dat ding alweer de hoek om rijden nog voor je 'm geneutraliseerd hebt. Dat is geen spelen. Op grotere maps geldt dit ook, maar vooral voor luchtvoertuigen.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-09 15:17
Ook staan dezelfde ventjes snel weer te wachten tot het voertuig weer word gespawned, zodat dat ding altijd bezet is door hun. Als ze langer moeten wachten op het ding, gaan ze sneller ergens anders in, of lopend.

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
CodeCaster schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:54:
[...]

Om wat de heren boven mij (en ik hier) al zeiden: een voertuig slopen moet nut hebben. Na een aantal keer Seine te hebben gespeeld met een tank die er direct weer staat, ben ik gestopt met Fast Vehicle Spawn. Had je eindelijk de tank op C gesloopt en ren je naar de vlag, komt dat ding alweer de hoek om rijden nog voor je 'm geneutraliseerd hebt. Dat is geen spelen. Op grotere maps geldt dit ook, maar vooral voor luchtvoertuigen.
Daarom heb ik dus ook een hekel aan echt snelle vehicle spawn in dat soort mappen. Sowieso heeft het dan geen nut om echt moeite te gaan doen om die tank te slopen. 5 seconden later komt er toch weer een nieuwe aanrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:57
Sowieso vind ik de tank in Seine wat overpowered. In die smalle straatjes kun je als je niet te aggresief speelt en gerepareerd wordt de tank een behoorlijk tijdje in leven houden en wordt het zowat onmogelijk dat ding met rpgs neer te halen. Bij alle andere mappen vind ik tanks een leuke toevoeging, behalve deze map die imho infantery/humvee only zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeCaster schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:54:
[...]

Okee okee, duidelijk. Server settings hier ook aangepast ^_^ ben altijd in voor verbeteringen. =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dice blijft gewoon achter de feiten aan hollen :( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:15:
[...]

Okee okee, duidelijk. Server settings hier ook aangepast ^_^ ben altijd in voor verbeteringen. =]
O+ Niet dat je per se moet doen wat ik zeg hè, ik zeg alleen wat ik prettig vind spelen. Maar dan kom ik wel een keertje op je server kijken. ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:44:
[...]

Volgens mij zie je eerst ~ 3 seconden de grond van dichtbij (of je ontplofte voertuig) en daarna een seconde of 5 de tegenstander die jouw dood op z'n geweten heeft (dus inderdaad, pakweg 10 seconden de ene kant op rennen, en daarna de andere kant op als je voor een verrassing wil zorgen). Daarna zie je het spawnscherm, met op de achtergrond (met zo'n mooi blauw filter over de graphics) de plek waar je gaat spawnen.

Behalve één op de ~ 5-10 deaths of zo, dan zie ik achter het spawnscherm weer fragmenten van de third-person cam van m'n killer op het spawnscherm. 8)7 Dit lijkt vooral te gebeuren waneer ik geraakt ben door iemand in een voertuig en diegene dan uitstapt op het moment dat ik het spawnscherm zie.

[ Voor 62% gewijzigd door CodeCaster op 03-07-2012 14:36 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 14:03

Metian

Snert is vies

Een echte killing machine! >:)

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:18
Ik ben beter!
Zowel Killing machine als aim king.

http://battlelog.battlefi...how/36748332/1/336464702/

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Explosives perk, 6 c4 ladingen door hele map verspreiden, en dan het goeie moment uitkiezen om te detonaten? O-)

Tis toch ook te gek voor woorden eigenlijk die server. Zie deze gast dan, die is de afgelopen 13 uur door de laatste paar levels heen 'gerend'... http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/-l-Werner-l-/

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-10 17:17
Murk schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:38:
Explosives perk, 6 c4 ladingen door hele map verspreiden, en dan het goeie moment uitkiezen om te detonaten? O-)

Tis toch ook te gek voor woorden eigenlijk die server. Zie deze gast dan, die is de afgelopen 13 uur door de laatste paar levels heen 'gerend'... http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/-l-Werner-l-/
Geweldige server ook. Shooter spelen zonder te schieten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de Steam liefhebbers: heb de Steam overlay aan de praat gekregen in BF3.

Ik dacht dat ik een primeur had, want indertijd had ik hiernaar gezocht en vond geen methode. Maar nu zocht ik even op "steam overlay in bf3" en vond ik wel direct de methode die ik ook deed :F
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/2012-07-03_00003.jpg

Voordelen:
- je Steam friends zien dat je BF3 speelt
- je kan chatten met steam friends
- ingame browser, dus je kan tussen de matches GoT bezoeken zonder te moeten Alt-Tabben.
- met F12 neem je screenshots, en je moet dus geen Fraps of iets dergelijks installeren.

De Origin overlay heeft ook een ingame browser maar waren daar geen issues mee in combinatie met de FXAA injector?

[ Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 03-07-2012 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond maar eens kijken of mijn pc aan blijft staan zodat ik nog BF3 kan spelen ;) al 2 dagen geen BF3 gespeeld is niet goed voor me verslaving ;) ga me alleen vervelen xD

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:33

mrc4nl

Procrastinatie expert

Dat is gewoon triest. Flagrun only idem.
Niet zoals dice het heeft bedoeld

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-10 17:17
Asgaro schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:41:

Ik dacht dat ik een primeur had, want indertijd had ik hiernaar gezocht en vond geen methode. Maar nu zocht ik even op "steam overlay in bf3" en vond ik wel direct de methode die ik ook deed :-/
[afbeelding]

Voordelen:
- je Steam friends zien dat BF3 speelt
- ingame browser, dus je kan tussen de matches GoT bezoeken zonder te moeten Alt-Tabben.

De Origin overlay heeft ook een ingame browser maar waren daar geen issues mee in combinatie met de FXAA injector?
Geen mogelijke conflicten met PunkBuster of iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Asgaro schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:41:

Ik dacht dat ik een primeur had, want indertijd had ik hiernaar gezocht en vond geen methode. Maar nu zocht ik even op "steam overlay in bf3" en vond ik wel direct de methode die ik ook deed :F
[afbeelding]

Voordelen:
- je Steam friends zien dat je BF3 speelt
- met F12 neem je screenshots, en je moet dus geen Fraps of iets dergelijks installeren.

Zat ik op te wachten :P

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Nah, ik heb het ook een tijdje gedaan. Overigens deed ik het gewoon door Origin toe te voegen als non-steam game en dan alleen Origin te draaien als je Battlefield 3 speelt, maar écht ideaal is dat niet. Tegenwoordig heb ik hem nooit meer enabled eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Origin overlay conflicteerd met de mogelijkheid om de FXAA injector aan of uit te zetten. Zowel de overlay van Origin alsmede die van Steam injecteren code via DirectX en dat conflicteerd met de FXAA injector die hetzelfde doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Trouwens, is er toevallig (zal wel niet) al meer bekend over de Bonus Content Drop die Premium krijgt in aug. ? Ben in ieder geval benieuwd wat het zou kunnen wezen..

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spookz0r schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:42:
[...]

Een match gespeeld en geen issues. Zal vanavond nog wat gamen en ik zeg het wel als ik een kick ofzo krijg.

Ik googlede wel zonet op "steam overlay in battlefield 3 +punkbuster" en vond niet direct hits. Dus ik veronderstel dat er niet echt issues zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

spookz0r schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:42:
[...]

Nah, uiteraard niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:09
Close Quarters Strategy Guide

Available now!
Hmmz toch niet, de download knop werkt niet..

Maar onderaan staat: +Register with Prima Games to access interactive versions of your strategy guides.
En als je dat doet kun je 'm wel lezen alleen via een website en geen pdf..

[ Voor 69% gewijzigd door Sinus_rhythm op 03-07-2012 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je nog een kansloze server zoekt: http://battlelog.battlefi...-clan-co-uk-Active-Admin/

Admins/clanleden in hetzelfde team en dan denken dat ze goed zijn :') En je kan ze maar niet aan het verstand brengen dat het achterlijk gedrag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:57
Zat net op een gunmaster server waar er een autokick zat op shotguns, snipers en explosives :'). Dat is pas een faal je wordt dus sowieso al 5 keer gekilled wil je alles aflopen. Wel voor de eerste keer een potje gunmaster gewonnen dat voelt wel goed! Alleen is die granade launcher een beetje random naar mijn idee je moet maar hopen dat er iemand zo dom is om te blijven staan of toevallig langsloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
Sinus_rhythm schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:03:
[...]

Hmmz toch niet, de download knop werkt niet..

Maar onderaan staat: +Register with Prima Games to access interactive versions of your strategy guides.
En als je dat doet kun je 'm wel lezen alleen via een website en geen pdf..
Hier wel nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 12:31

yzx

Tsurany schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:09:
Als je nog een kansloze server zoekt: http://battlelog.battlefi...-clan-co-uk-Active-Admin/

Admins/clanleden in hetzelfde team en dan denken dat ze goed zijn :') En je kan ze maar niet aan het verstand brengen dat het achterlijk gedrag is.
Tsurany pls :+ 7(8)7 7(8)7

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die strategy guide is best handig! ...Als je nog nooit een game in je leven hebt aangeraakt en een IQ van onder de 80 hebt. Hebben we hier nou voor betaald? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:40:
Die strategy guide is best handig! ...Als je nog nooit een game in je leven hebt aangeraakt en een IQ van onder de 80 hebt. Hebben we hier nou voor betaald? :P
Wat had je verwacht? Sun Tzu's Art of War? :')
Tuurlijk stelt het inhoudelijk niet al te veel voor, maar je hoeft echt geen orakel te zijn om dat vantevoren te kunnen hebben voorspeld... Bovendien, er zullen genoeg spelers zijn die er wel nuttige dingen uithalen. Maar ja, vitten op Dice is hip: doen ze niets is het niet goed, doen ze wel iets is het ook niet goed (en ja, ik zag de smiley, dus het zal wel niet al te serieus bedoeld zijn - mag ik hopen - maar die zeik-teneur die je veel tegenkomt begint toch langzaamaaan een flinke baard te groeien).

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:09:

Hee, die server ken ik. staat op m'n radarlijst vanwege dingen als:

ik en squadmate rippen in chopper. na crash en killstreaks van 20+ stap ik als pilot in de chopper en stapt een CQB admin in de chopper als gunner. De eerste Stinger die door m'n ECM heen prikt wordt niet tegengehouden door flaes omdat meneer thermal op z'n gunner spec heeft, en dan dreigt hij vervolgens mij te bannen omdat ik een waardeloze piloot ben. Later in de ronde vliegt hij solo in die chopper... tegen de antenna op Caspian Border A.

Game-amigo pikt vlag A op bazaar in en ik zit een stukje verderop met een M60 op bipod mensen van A af te maaien die hem terug willen pakken. Hij kwakt een motion sensor neer en dekt mijn rug. Na een killstreak van 19 zonder één stap te zetten krijg ik een warning van m'n eigen team (CQB admin) die vind dat ik, 1e staand met een hele riedel flag defender punten, niets bijdraag aan het team "omdat ik loop te free-for-allen"

Seine. Ik pak de tank, scheur plankgas naar C en stop bij E even om een gamemaat op te pikken voor de (lege) gunner positie. Kick: wegens niet direct naar C doorrijden.

Gekickt omdat ik zat te campen. Dat ik op dat moment m'n SOFLAM lag te bedienen en 1200+ punten met het ding verdiend had aan inslaande javelins en ontploffende tanks ontging hem blijkbaar.

Gekickt voor campen omdat ik alleen E innam op Damavand, en zodra er vijanden terug kwamen om die terug te pikken schoot ik met m'n M39 één van die kerels in z'n dop. één schot gelost, en direct kick omdat het campen was... want alle snipers zijn campers natuurlijk.

wát een buttserver is dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:29:
Precies, spawntime mag zelfs wel iets hoger. Kill je mensen om een vlag in te nemen hebben ze alsnog een goede kans op die vlag te spawnen voordat jij hem geneutraliseerd hebt.
nee, dit moet zo blijven. Als je team jou in je eentje laat cappen dan verdient je team het niet, die vlag te krijgen. als je met twee man een vlag leegveegt kun je geluk hebben, als je met drie man een vlag leegveegt spawnt er niemand op die jij neet gesloopt hebt.
Lijkt me eerlijker dan dat je in je eentje ene vlag kunt grijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Murk schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:55:
Kun je die grafieken ergens op battlelog vinden? Meen het wel eens tegen gekomen te zijn..
Grafiekjes en de data komen uit de Logitech G13/15/19 applet die ik zelf heb gemaakt. Is in principe dus de data van BF3Stat.com. Ding is alleen nog lang niet af, moet uiteindelijk een uitgebreid dashboard worden met veel meer stats en grafiekjes, mocht je interesse hebben PM me dan stuur ik je een linkje zodra die af is (kan nog wel ff duren, blijft een hobby projectje voor de fun). Je hebt er wel alleen iets aan als je een G13/15/19 achtig iets hebt met een LCD dus. Je zou het eventueel met een emulator kunnen gebruiken maar weet niet of dat echt praktisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Murk schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:55:
Kun je die grafieken ergens op battlelog vinden? Meen het wel eens tegen gekomen te zijn..
Niet persé op battlelog, maar wel op http://bf3stats.com/

Het is wel mogelijk om het in battlelog te krijgen doormiddel van BBlog.

http://battlelog.battlefi...view/2832654489559805260/

[ Voor 23% gewijzigd door Metian op 03-07-2012 19:05 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

woohoo binnen één potje 30000 xp gehaalt :) gaat weer lekker met double xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:22
Tsurany schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:22:
[...]

Eerste poging schoot iemand mij dood, kreeg hij een kick :D Tweede poging lag vier man in de plantenbakken, C4 erbij en BOOM! Haha blijft grappig :D
Het gaf weinig voldoening, zo'n instakick :(

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Makkelijk schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:10:
[...]

Het gaf weinig voldoening, zo'n instakick :(
Oh bij mij wel, ik kon er wel even van genieten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Tsurany schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:17:
[...]

Oh bij mij wel, ik kon er wel even van genieten :D
Het zou leuker zijn als je nog 10 seconden hebt om de chat te zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik joinde even een Ziba Tower server met 2 mensen erin om de nieuwe FXAA injector te bekijken. Werd uiteindelijk wel een leuke scrim

http://battlelog.battlefi...how/36774835/1/351804938/

Het was een clan die aan het spelen was. Heel leuk, maar ik neem aan dat je dan samenwerkt. Gebeurde niet en ze waren redelijk slecht. Dusja, na een tijdje weer kinderachtig hacker en cheater roepen en daarna leaven

"im out I don't want to get pwned by an idiotic hacking fuckface" zoiets kwam eruit. Dan verschijnt er toch wel een grijns op m'n gezicht.

Deed me een beetje denken aan een filmpje van iemand op youtube waar ik ook om kon lachen. Kan hem helaas niet vinden.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:05

codex

Geen OpenAI agent :)

Slaat echt nergens op die airmaps, ik joinde na lange tijd weer een ronde, zit er een clan met airpro's in. Maakt geen fluit uit of je nou zelf in een vehicle zit of niet, zelfs jets maken je elke keer af. Heli hangt boven de basis en schiet constant tv-guided af voordat je kan opstijgen met de heli. Ze mogen Armored Kill ook houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:18

Gundogan

Rip and tear, until it is done

reemprive schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 21:32:
Slaat echt nergens op die airmaps, ik joinde na lange tijd weer een ronde, zit er een clan met airpro's in. Maakt geen fluit uit of je nou zelf in een vehicle zit of niet, zelfs jets maken je elke keer af. Heli hangt boven de basis en schiet constant tv-guided af voordat je kan opstijgen met de heli. Ze mogen Armored Kill ook houden.
Ik loop ook niet warm voor armored kill mede om die redenen, maar slechter dan CQdom + CQ dlc mapdesign zal het vast niet worden. :p

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-10 22:32
Je kan altijd nog Call of Duty gaan spelen met killstreaks ac130's, chopper gunners, en 88 uav's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
@reemprive Wow dat allemaal op basis van een keer in een clan zitten, jij bent makkelijk om.
@Gundogan Ach, ieder zijn meug. Ik speel zo'n beetje alleen nog maar gunmaster momenteel. Donya fortress en ziba tower zijn awesome.

[ Voor 10% gewijzigd door Makkelijk op 03-07-2012 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Makkelijk schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 22:20:
@reemprive Wow dat allemaal op basis van een keer in een clan zitten, jij bent makkelijk om.
@Gundogan Ach, ieder zijn meug. Ik speel zo'n beetje alleen nog maar gunmaster momenteel. Donya fortress en ziba tower zijn awesome.
Gunmaster is wel grappig ja, maar de mappen zijn net even te groot en de wapen keuzes een beetje vaag af en toe (nade launcher en jackhammer + fragrounds voornamelijk).

Probleem met de mappen is dat ze te groot en te complex zijn voor 3 vlaggen en ~8v8. Meer spelers kan wel op deze mappen, maar dan is het weer een zergfest op de vlaggen en de random spawns (CoD doet dat beter met beter controleerbare spawns, maar eigenlijk heb je een vast spawn gebied/base nodig zoals in de normale conquest modes + iets van een fullcap systeem om baserapen tegen te gaan op deze kleine mappen) maken het nog chaotischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gunmaster met elke ronde andere wapens zou veeeeeeel leuker zijn :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 16:50
CQ is perfect voor 32 of 24 man, 8v8 is gewoon te weinig.

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

QPeter schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 21:44:
Je kan altijd nog Call of Duty gaan spelen met killstreaks ac130's, chopper gunners, en 88 uav's.
Been there done that. Ik vind infantry based spelen leuker dan een beetje cirkelen in een vliegtuig. Blijkbaar snapt DICE dat ook met de afwisseling die ze hebben ingebouwd. Air domineert veel te veel, er is geen enkele balans meer.

.

Makkelijk schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 22:20:

Ik was er al klaar mee voor de patch, maar het is niks verbeterd. Met andere woorden, infantry is kannonenvoer. VInd er geen ruk meer aan.

Edit:
Eindelijk lvl 145, woow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shitbucket. oOo
En ik denk dat ik morgen maar eens wat boosterservers langs ga. Ik wil toch eens een C4 service star halen. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
reemprive schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 23:38:
[...]

Been there done that. Ik vind infantry based spelen leuker dan een beetje cirkelen in een vliegtuig. Blijkbaar snapt DICE dat ook met de afwisseling die ze hebben ingebouwd. Air domineert veel te veel, er is geen enkele balans meer.

.
[...]

Ik was er al klaar mee voor de patch, maar het is niks verbeterd. Met andere woorden, infantry is kannonenvoer. VInd er geen ruk meer aan.

Edit:
Eindelijk lvl 145, woow.
Omdat jij geen zak aan air vind is het nog niet inbalanced mensen die het harste klagen hebben nog geen 1uurtje in een jet gezeten en ja dan wordt je geraped . Echter zijn er genoeg pilots die heel goed lijken maar waar het uiteindelijk toch wel meevalt. Zo'n pilot komt het echt niet aanwaaien hoor die heeft genoeg uurtjes in een jet gezeten. En misschien moeten mensen die hier zeiken over airmaps ook een x zelf iets leren vliegen want zo moeilijk is het nou ook weer niet als pilot als je toch niemand hebt die wat tegen je doet om te gaan rapen zeker als je nog iemand achter je aan hebt vliegen die je rug heeft.

Ik bedoel als je bijv. op metro tegen een super goede squad zit die heel jou team raped is het spel toch ook niet opeens inbalanced?

[ Voor 5% gewijzigd door bloodlynx op 04-07-2012 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bloodlynx schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 01:53:
[...]

Omdat jij geen zak aan air vind is het nog niet inbalanced mensen die het harste klagen hebben nog geen 1uurtje in een jet gezeten en ja dan wordt je geraped . Echter zijn er genoeg pilots die heel goed lijken maar waar het uiteindelijk toch wel meevalt. Zo'n pilot komt het echt niet aanwaaien hoor die heeft genoeg uurtjes in een jet gezeten. En misschien moeten mensen die hier zeiken over airmaps ook een x zelf iets leren vliegen want zo moeilijk is het nou ook weer niet als pilot als je toch niemand hebt die wat tegen je doet om te gaan rapen zeker als je nog iemand achter je aan hebt vliegen die je rug heeft.

Ik bedoel als je bijv. op metro tegen een super goede squad zit die heel jou team raped is het spel toch ook niet opeens inbalanced?
Dit weer. Jets worden als imba ervaren omdat:
- Een redelijke jet-piloot niet of nauwelijks door andere jet piloten is neer te halen
- Een jet sowieso moeilijk (bijna niet) te slopen is door infantry en tanks en erg lastig met de AA tanks.
- Een jet door helis slecht te slopen is tenzij daar een handig tweetal de laser painter + guided missile combo gebruikt.
- De jet met rocket pods in één pass een tank uit kan schakelen, in twee een tank met omstaande engineers slopen

Een jet kan door moeilijk te slopen te zijn in z'n eentje een kaart volkomen domineren, wat niet mogelijk is met tanks, helis, infantry of andere voertuigen. Doordat jets goed werken tegen air én ground targets én infantry (zelfs ik kan ventjes neermaaien en ik ben geen goeie piloot) én zelf alleen effectief neer te halen zijn door een andere jet met een minstens even goede piloot creeër je door een goeie piloot in een jet te stoppen een onstopbare vijand waar je niets tegen kunt doen dan in een huisje gaan zitten schuilen en hopen dat hij iemand anders gaat rapen. Dit maakt het ongebalanceerd: er is niets tegen te doen.
Ongeacht hoe goed je als tank-driver, helipiloot, infanterist of anti-air gunner bent, je bent altijd te counteren door iets anders - kereltjes met C4, kereltjes met SMAW, SOFLAM + Javelin, andere tanks, goed gemikte sniperkogels, M16a3 gesproei, AT mijnen, EOD bots of, als je tegen Rienspy speelt, defibs. Maar jets zijn niet echt te counteren - tegen jets moet je gewoon beter zijn, of de hele kaart geraped worden.

Dat is de definitie van "unbalanced".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Snap die gasten echt niet, wat denk je wat de taliban van de choppers denken. Zullen ook wel wat hebben in de trend "overpowered". Tref je air op het verkeerde moment ben je dood, net zoals je een tank op het verkeerde moment tref.

Wil je niet gekilt worden door air moet je er moeite voor doen; hou de mini map in de gaten en ga niet in voertuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 16:04

superwashandje

grofheid alom

haha no offense maar wat een onzin, het kan toch niet zo zijn dat het de bedoeling is dat je maar helemaal geen voertuigen kan gebruiken omdat het andere team "toevallig" 1 of meerdere goede piloten heeft. dat heeft niets met minimap in de gaten houden te maken, er is gewoon niets tegen te doen. afgezien van het feit dat je als infantry net zo hard geraped kunt worden door de jets.

nou ben ik van mening dat reemprive ook wel een beetje overdrijft met "ze mogen armored kill houden" want 8 van de 10 potjes ofzo zijn bij mij in ieder geval niet verpest door de OP air vehicles maar hij heeft wel degelijk een punt.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
superwashandje schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 09:06:
haha no offense maar wat een onzin, het kan toch niet zo zijn dat het de bedoeling is dat je maar helemaal geen voertuigen kan gebruiken omdat het andere team "toevallig" 1 of meerdere goede piloten heeft.
Feitelijk wel :P

Ik haal trouwens met die dubbel xp een atack chopper service star per 2 uur ofzo :D

[ Voor 11% gewijzigd door evilpin0 op 04-07-2012 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-10 15:14
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 08:28:
[...]

Dit weer. Jets worden als imba ervaren omdat:
- Een redelijke jet-piloot niet of nauwelijks door andere jet piloten is neer te halen
- Een jet sowieso moeilijk (bijna niet) te slopen is door infantry en tanks en erg lastig met de AA tanks.
- Een jet door helis slecht te slopen is tenzij daar een handig tweetal de laser painter + guided missile combo gebruikt.
- De jet met rocket pods in één pass een tank uit kan schakelen, in twee een tank met omstaande engineers slopen

Een jet kan door moeilijk te slopen te zijn in z'n eentje een kaart volkomen domineren, wat niet mogelijk is met tanks, helis, infantry of andere voertuigen. Doordat jets goed werken tegen air én ground targets én infantry (zelfs ik kan ventjes neermaaien en ik ben geen goeie piloot) én zelf alleen effectief neer te halen zijn door een andere jet met een minstens even goede piloot creeër je door een goeie piloot in een jet te stoppen een onstopbare vijand waar je niets tegen kunt doen dan in een huisje gaan zitten schuilen en hopen dat hij iemand anders gaat rapen. Dit maakt het ongebalanceerd: er is niets tegen te doen.
Ongeacht hoe goed je als tank-driver, helipiloot, infanterist of anti-air gunner bent, je bent altijd te counteren door iets anders - kereltjes met C4, kereltjes met SMAW, SOFLAM + Javelin, andere tanks, goed gemikte sniperkogels, M16a3 gesproei, AT mijnen, EOD bots of, als je tegen Rienspy speelt, defibs. Maar jets zijn niet echt te counteren - tegen jets moet je gewoon beter zijn, of de hele kaart geraped worden.

Dat is de definitie van "unbalanced".
Maar vergeet niet wanneer jou team ook een redelijke piloot heeft je totaal geen last meer heb van jets omdat ze dan constant in de lucht tegen elkaar aan het vechten zijn.
Ik ben zelf een goede piloot maar word af en toe toch echt uit de lucht geschoten hoor.
Maar zodra er maar 2 of meer van jou team de jets gaan tegen werken (AA, stingers, javalin) word het al zeer lastig voor een piloot.

Mensen verwachten dat ze simpel een jet uit de lucht krijgen. Zelfde dat je als infantry ff een tank doet slopen. Daar heb je teamwerk voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Laatst online: 13:45
Bij jullie ook Battlelog offline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
goosche schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:09:
Bij jullie ook Battlelog offline?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

itsleon schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 09:52:
[...]

Maar vergeet niet wanneer jou team ook een redelijke piloot heeft je totaal geen last meer heb van jets omdat ze dan constant in de lucht tegen elkaar aan het vechten zijn.
Ik ben zelf een goede piloot maar word af en toe toch echt uit de lucht geschoten hoor.
Maar zodra er maar 2 of meer van jou team de jets gaan tegen werken (AA, stingers, javalin) word het al zeer lastig voor een piloot.

Mensen verwachten dat ze simpel een jet uit de lucht krijgen. Zelfde dat je als infantry ff een tank doet slopen. Daar heb je teamwerk voor nodig.
Ik denk dat het meer het probleem is dat een jet of chopper snel over de hele map kan domineren terwijl infantry of tanks dat niet kunnen (vrij logisch natuurlijk, maar je moet het niet te gek maken). Vooral dat jets redelijk simpel infantry kunnen uitschakelen of in ieder geval zwaar verwonden vind ik nou niet awesome. Zie liever dat ze meer gebalanceerd worden naar puur anti air en vehicle.

Meestal valt het nog wel mee omdat niet op elke server jet en chopper whores zitten, maar met armored kill worden vehicles vrijwel zeker de hoofdmoot, waar ik niet zo'n fan van ben. Ik heb liever infantry met een paar vehicles als support en die configuratie zit ook in BF3. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
In de beginfase vond ik de stingers wel lekker werken, maar werden dus generfd omdat jet piloten die weer te sterk vonden.
Maar had toen wel het gevoel wat te kunnen doen als infantry speler vs air. (Op momenten dat anderen je niet hielpen)

Word wel bijzonder moe van dat "ga dan naar cod" gelul.

Er zijn dus ook mensen hier die infantry gameplay kunnen waarderen in BF3, het is onder andere de feel en het geluid van de wapens wat dit leuk maakt.

En dan nog over het uitproberen, ik heb waarschijnlijk niet in een spannende dogfight gezeten maar vond het snel saai worden in een jet.

De actie bevind zich voor mij op de grond, met kogels om je oren en explosies.

Accepteer nou eens dat er ook ander publiek rondloopt in het BF universum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Het verschil is dat 1 of 2 spelers een dusdanig verschil kunnen maken in het spel dat de alle vehicles van de tegenpartij geen schijn van kans meer maken. Ikzelf vind in een jet rondvliegen ubersaai, ik ben niet de juiste persoon om me daar in te specialiseren. Het gevolg daarvan is dat ik alleen airmaps speel als 2 van mijn broers die het wel leuk vinden en altijd samen vliegen meespelen, zodat jets van tegenstanders in elk geval minder kans maken. Maar als ik mensen zie die 64-2 aan het einde van een 1000 ticket ronde staan omdat ze de hele tijd in een jet alle vehicles van de tegenstander hebben getrashed is de balans volgens mij aardig zoek. Een beetje jetpiloot wordt nooit vanaf de grond neergehaald(ik heb 6 uur in jets gevlogen en sinds de laatste patches wordt ik nooit meer geraakt vanaf de grond, en dan ben ik absoluut geen pro).

Als dan daar de conclusie aan wordt gehangen dat ik dan maar COD moet gaan spelen, laten die mensen die alleen in jets spelen dan lekker een flight simulator gaan spelen. Volgens mij is BF3 een spel waarmee infantry en vehicles elkaar aanvullen, maar de balans is compleet doorgeslagen.

- bedreigingen infantry: andere infantry, jeeps, tanks, LAV's, MAA's, heli's, jets.
- bedreigingen tanks: infantry, andere tanks, LAV's, heli's, jets (en in mindere mate MAA).
- bedreigingen heli's: infantry, tanks(guided shells en canister), heli's, jets, MAA
- bedreigingen jet's: jets, tenzij de piloot erg matig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Laatst online: 11-10 14:11
waarom zijn alle servers nagenoeg leeg? (max. 5 mensen ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
tobitronics schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:53:
waarom zijn alle servers nagenoeg leeg? (max. 5 mensen ofzo)
Wss omdat er zonet een Battlelog maintenance was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:41:
- bedreigingen infantry: andere infantry, jeeps, tanks, LAV's, MAA's, heli's, jets.
- bedreigingen tanks: infantry, andere tanks, LAV's, heli's, jets (en in mindere mate MAA).
- bedreigingen heli's: infantry, tanks(guided shells en canister), heli's, jets, MAA
- bedreigingen jet's: jets
Dit dus inderdaad. Jets zijn onsloopbaar vanaf de grond zelfs als je er moeite voor doet (en als we als 4-mans squad twee soflams neerzetten om de healve kaart te kunnen bestrijken en twee engies met stingers en tanks met guided shells op een bergje gaan staan om die jets te bitchslappen kun je best spreken van moeite doen) en de anti-air tank is zo snel geairraped dat hij min of meer functieloos is tegen jets (sinds de laatste patches werkt hij wel weer redelijk tegen helis).
De enige counter tegen een jet waar je echt van op aan kunt is een andere jet, of een heli met laser painter + guided missle, zodat je naats je twee heatseekers er ook nog een hellfire in kunt proppen. Dan heb je kans dat ie plat gaat. soms. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Waarom zijn er toch zo veel servers waar niet in de servernaam staat welke wapens verboden zijn.
Heb de laatste tijd heel vaak dat ik bij mn eerste kill gekicked word omdat ik een "verboden" wapen gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Eigenlijk zou het wel handig zijn wanneer in Battlelog de regels op de server-page worden getoond, zodat je de boel kunt doornemen voordat je joint (en wellicht onverwacht gekicked wordt omdat je een nono-wapen gebruikt). Ik bedoel, eenmaal in-game ga ik echt niet naar de chat zitten staren totdat alle regels een keer langs zijn gekomen.
Technisch lijkt het me een fluitje van een cent, maar goed, we weten allemaal dat technische haalbaarheid niet het probleem bij Dice is (eerder de wil om eens een keer wat extra's te doen buiten de vastgestelde patch-cyclus om).

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Laatst online: 11-10 14:11
w00t00w schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 11:48:
Eigenlijk zou het wel handig zijn wanneer in Battlelog de regels op de server-page worden getoond, zodat je de boel kunt doornemen voordat je joint (en wellicht onverwacht gekicked wordt omdat je een nono-wapen gebruikt). Ik bedoel, eenmaal in-game ga ik echt niet naar de chat zitten staren totdat alle regels een keer langs zijn gekomen.
Technisch lijkt het me een fluitje van een cent, maar goed, we weten allemaal dat technische haalbaarheid niet het probleem bij Dice is (eerder de wil om eens een keer wat extra's te doen buiten de vastgestelde patch-cyclus om).
Misschien dat ze het ook niet doen omdat het officieel volgens de EA T&A verboden is om servers met regels te hebben (pistol only, no usas, no shotgun, enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Dat zou kunnen, maar dan zouden ze dat beleid ook actief moeten hanteren. Nu is het net zo'n schijngedrocht als het Nederlandse softdrugsbeleid: het mag eigenlijk niet, maar we kijken lekker de andere kant op (wat je niet ziet is er ook niet). Al heb ik er persoonlijk geen problemen mee, want bepaald equipment/wapentuig kan mij niet vaak genoeg verboden worden...

[ Voor 21% gewijzigd door w00t00w op 04-07-2012 12:07 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

w00t00w schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 11:48:
Dat kun je toch gewoon in de server description opnemen die je ziet als je op een server doorklikt? Bij GoTBF3 hebben we geen wapenbeperkingen en staat er gewoon een eenvoudige welkom tekst:

Description
Please mind your language on our servers and have fun!

Maar daar zou je dus ook prima je "no wapen X" regels neer kunnen zetten, geoorloofd of niet.

http://battlelog.battlefi...64p-Conquest-600-tickets/

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dubbel XP + Metro = 170k puntjes :D

http://battlelog.battlefi...how/36849945/1/186401280/

Mijn Metro kit: SPAS-12 met slugs en 3,4x scope en de M320 LVG om granaten om hoekjes heen te mikken. De gewone M320 is niet nuttig, de M320 LVG is ideaal. Mensen onderaan bij de trappen? Via de muur een granaat ketsen en voila, tripple kill.

[ Voor 51% gewijzigd door Tsurany op 04-07-2012 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
2800 tickets 8)7 87 kills met je M320... lmao explosion fest.

[ Voor 10% gewijzigd door Facenoise op 04-07-2012 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
erikvandenberg schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:19:
[...]

2800 tickets 8)7 87 kills met je M320... lmao explosion fest.
Ik kwam er in toen er nog 1500 tickets over waren, dat duurde sick lang :+ Dat is een keertje leuk maar moet niet te vaak gebeuren. Maar blijft geinig om in een ruimte te staan die door granaten gebombardeerd wordt met 8 dode teammates om je heen om ze allemaal te reviven. Kaching!

En ja, gigantisch veel explosives. Alles wordt kapot gebombardeerd en elk gangetje krijgt een eindeloze stroom van granaten. Op een gegeven moment hadden wij ze helemaal teruggedrongen tot C en daar kwamen enkel nog granaat kills voorbij. Echt zieke chaos.

[ Voor 26% gewijzigd door Tsurany op 04-07-2012 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Tsurany schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:21:
[...]

Ik kwam er in toen er nog 1500 tickets over waren, dat duurde sick lang :+ Dat is een keertje leuk maar moet niet te vaak gebeuren. Maar blijft geinig om in een ruimte te staan die door granaten gebombardeerd wordt met 8 dode teammates om je heen om ze allemaal te reviven. Kaching!

En ja, gigantisch veel explosives. Alles wordt kapot gebombardeerd en elk gangetje krijgt een eindeloze stroom van granaten. Op een gegeven moment hadden wij ze helemaal teruggedrongen tot C en daar kwamen enkel nog granaat kills voorbij. Echt zieke chaos.
leuk voor 1 potje ja, zeker alst zo lang duurd.. al weekje geen bf3 meer gespeeld, te druk gewoon, en dan over 2 dagen op vakantie dus dat is even een lange break voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:15
Tsurany schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:18:
Dubbel XP + Metro = 170k puntjes :D

http://battlelog.battlefi...how/36849945/1/186401280/

Mijn Metro kit: SPAS-12 met slugs en 3,4x scope en de M320 LVG om granaten om hoekjes heen te mikken. De gewone M320 is niet nuttig, de M320 LVG is ideaal. Mensen onderaan bij de trappen? Via de muur een granaat ketsen en voila, tripple kill.
En toch een skill level mee krijgen van -45 8)7

Gisteren ook zo'n mooie ronde : http://battlelog.battlefi...how/36789144/1/271446452/
215k puntjes.
Kit: Medic - SPAS-12, slugs, laser sight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, vast veel low level spelers. Ach, ik heb wel veel puntjes verdiend en het was een leuk en heftig uurtje :)

Spas-12 met slugs is ideaal voor mensen die goed kunnen mikken. Zie soms ook anderen hem proberen maar die falen er meestal toch mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Laatst online: 09:12

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik heb een mooie Activate Double XP now! staan op mijn battle log, maar als ik daarop klik gebeurd er vrij weinig en ga ik naar de server browser, waar die knop ook staat :S

Ik heb Premium mocht dit iets uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Roshnak schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:55:
Ik heb een mooie Activate Double XP now! staan op mijn battle log, maar als ik daarop klik gebeurd er vrij weinig en ga ik naar de server browser, waar die knop ook staat :S

Ik heb Premium mocht dit iets uitmaken.
Welkom bij Premium Double XP Week ;)

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Laatst online: 09:12

Roshnak

PSN: Roshgill

Thr!lls schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:57:
[...]

Welkom bij Premium Double XP Week ;)
Dan is het dus al geactiveerd? TOP! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Metian schreef op zondag 01 juli 2012 @ 22:34:
( helaas blijkt BF3 weer is geen screenshots gemaakt te hebben toen ik PrntScr drukte.. |:( )
/Late reply : Open je console en tik in render.screenshot en ram op Enter => Hierna hoef je alleen je console te openen en Pijltje omhoog + Enter in te drukken om een screenshot te nemen :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roshnak schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:55:
Staat er niet gewoon "Active now"? :P Hier iig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De m320 moet echt uit battlefield, daar is nou werkelijke helemaal 0 skill voor nodig en niets aan...Okee misschien IETS skill maar echt niet zoals ieder ander wapen in het spel. Net een rpg maar dan anders :P haha, maar de RPG is nog wel eens handig.
Ik speel om deze reden ook niet Metro.
vind het echt een bagger wapen, waardeloos geval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elke noob kan wel eens een kill maken met de M320 maar zeker niet iedereen kan de lastige kills er mee maken. Op Metro met de M320 LVG heb je echt wel meer skill nodig dan de gemiddelde speler. Zie genoeg spelers het proberen maar die halen er echt geen succes mee. Bovendien is het ook zeer eenvoudig om de M320 of RPG te ontwijken. Ga niet in de krappe gangetjes staan met je rug tegen de muur, dan overleef je al 90% van de splash damage.

Maar goed, sommige mensen liggen liever te campen met een sniper waarmee ze af en toe eens een kill halen. Dat vind ik dan weer een vrij armzalige tactiek. Niet dat je er geen skill voor nodig hebt, enkel dat het vrij weinig toevoegt en nutteloos is.

[ Voor 22% gewijzigd door Tsurany op 04-07-2012 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

je krijgt mensen er echt niet snel mee neer hoor. op een of andere manier raak ik bijna altijd wel mensen als ik dat ding gebruik maar krijg ik er bijna nooit een kill mee. en die LVG al helemaal! (ook al heb ik die alleen nog maar in gunmaster gebruikt en er niets mee kunnen raken :P)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LVG is ook niet geschikt voor CQ, te weinig man in te grote mappen. LVG is juist geschikt voor Grand Bazaar en Metro. Je moet ook niet op mensen mikken maar juist op de muurtjes achter ze. Zorg dat zo'n granaat midden tussen ze bounced. Die kromme steeg op Grand Bazaar bij C is ideaal hiervoor. Vaak zitten spelers van daar B aan te vallen. Paar granaten die steeg in en ze zijn allemaal dood of gevlucht. Het is in feite een normale granaat maar dan voor grotere afstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 10:48

MeagaShira

MeagaShira_NL

De m320 is dus wel een handig wapen en moet absoluut niet uit BF3 gehaald worden. Ideaal voor mensen die cover zitten weg te blazen.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

misschien toch maar eens proberen daar :P tellen kills daarmee nou als granaat kills of als m320 kills dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als m320 kill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is misschien net wat ik al zei iets qua skills nodig maar een gemiddelde gebruiker kan dit al zonder problemen hanteren. Je bent een baas als je op Operation Firestorm of Caspian border, Kharg Island rond loopt zoals je in metro loops en daar zoveel kills me haalt.

Metro zou in mijn opzicht 10x leuker worden zonder m320. Dan heb je altijd nog RPG maar daar maak ik me niet druk om... Een RPG is nog een soort van leuk om mee te schieten :D
Iedereen heeft zo wel ze mooie en minder mooie meningen natuurlijk ^_^

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2012 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een gemiddelde gebruiker kan dit dus niet. Want waarom kwam ik in mijn potje van ruim een uur dan niemand tegen die zo effectief met dat ding om kan gaan? Ik wordt er zelf amper door gekilled omdat de meesten gewoon niet snappen hoe ze dat wapen moeten gebruiken.

En je snapt zelf zeker ook wel dat speelstijl per map verschilt? Op Metro, Seine, Bazaar,... loop je ook niet rond zoals je op Firestorm of Caspian rondloopt. Juist je kunnen aanpassen is waar skill voor nodig is. Niet enkel een bepaalde speelstijl op bepaalde mappen kunnen hanteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 10:48

MeagaShira

MeagaShira_NL

Tsurany schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 14:30:
Een gemiddelde gebruiker kan dit dus niet. Want waarom kwam ik in mijn potje van ruim een uur dan niemand tegen die zo effectief met dat ding om kan gaan? Ik wordt er zelf amper door gekilled omdat de meesten gewoon niet snappen hoe ze dat wapen moeten gebruiken.

En je snapt zelf zeker ook wel dat speelstijl per map verschilt? Op Metro, Seine, Bazaar,... loop je ook niet rond zoals je op Firestorm of Caspian rondloopt. Juist je kunnen aanpassen is waar skill voor nodig is. Niet enkel een bepaalde speelstijl op bepaalde mappen kunnen hanteren.
+1

Tuurlijk mag je je eigen mening hebben JackM maar Tsurany slaat hier wel de spijker op zijn kop. Ikzelf ben ook niet vaak gekilled door een m320 en als het gebeurd dan kan ik er ook echt niet boos om worden. Eerder respect.
Wat ikzelf bv. irritanter vind zijn de spray and pray weapons. Verschrikkelijk die gasten. Lekker ergens sneaky liggen bipod uitklappen en sprayen maar. Toevallig door ze gekilled worden bah.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Er zijn echt genoeg spelers die gewoon nog eigenlijk 30% van de mogelijkheden niet benutten omdat ze niet weten dat het kan. Er zijn nog steeds vrij weinig mensen die actief gebruik maken van de gebouwen die kapot gaan en neervallen op een stel campers. Weten dat je bijv. kan smoken met een mortar, dat de mtrac een secundair wapen heeft maar ook mensen die niet weten wat ecm jammer doet en alsnog de flares gebruiken.

De m320 is een ideaal wapen op grand bazaar of seine crossing een 1x een grote groep campers te killen door gewoon een gebouw op ze te laten storten. Daarnaast is de splash damage van de m320 lang niet zo groot als bijv. in Bfbc2 en kun je dus niet zomaar lukraak een beetje schieten met de m320.
Pagina: 1 ... 46 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.