Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:48
Triest als spelers op zo'n manier hun scores willen opkrikken.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Ik had trouwens gister ook nog de meest creative camper gevonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

vinom schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:04:
Ik had trouwens gister ook nog de meest creative camper gevonden :P
[video]
epische troll muziek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

unfor schreef op zondag 01 juli 2012 @ 22:28:
[...]

Buckshot: powerful up close, zwakt snel af alleen op short range effectief.
Flechette: minder powerful up close, effectiever voor short-medium range.
Slugs: 1 blok staal, accuraat maar wel een hoge bullet-drop.
Frag rounds: Explosive round met een hogere bullet drop dan slugs, niet erg effectief.
Flechette kan in zekere mate door tegenstanders heen schieten, buckshot totaal niet.

Frag rounds kan je bijv gebruiken wanneer een groep vijanden zich ergens verscholen heeft waar ze amper geflankt kunnen worden en RPG op infantry verboden is. Vol op die gasten spammen met een DAO/USAS, dat veroorzaakt aardig wat hectiek als je het doelwit bent. Maar in close range dmg je jezelf ermee, dus niet zo nuttig verder inderdaad.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Als iemand even onder mn raam wil gaan staan en mijn computer wil opvangen, hij gaat straks het raam uit.

Ik zat in een potje die al ruim een half uur duurde, 46 kills 11 deaths, wordt ik weer gekickt. Blijft elke keer zo. Sta je goed wordt je gekickt. Daarom speel ik ook bijna nooit in servers met hoge tickets. Teveel risico om gekickt of gebanned te worden. Maar soms dus wel, helaas.

Zo vervelend :/

[ Voor 3% gewijzigd door rickyy op 02-07-2012 18:06 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
rickyy schreef op maandag 02 juli 2012 @ 18:06:
Als iemand even onder mn raam wil gaan staan en mijn computer wil opvangen, hij gaat straks het raam uit.

Ik zat in een potje die al ruim een half uur duurde, 46 kills 11 deaths, wordt ik weer gekickt. Blijft elke keer zo. Sta je goed wordt je gekickt. Daarom speel ik ook bijna nooit in servers met hoge tickets. Teveel risico om gekickt of gebanned te worden. Maar soms dus wel, helaas.

Zo vervelend :/
Ik fiets wel even naar je huis, dan spring ik er gelijk achteraan.
Ik zuig namelijk hard vandaag.
Maar ik mijd high ticket servers ook liever want je hebt inderdaad de kans om gekicked te worden (vooral als je bovenaan staat).
Wat kortere potjes vind ik ook leuker (niet te kort though).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn gewoon weer veel noobs online vanwege de double XP.
En het is zo onderhand vakantie wat voor nog een extra lading noobs zorgt. ;)

Ik liep gewoon over hele teams heen toen ik vandaag speelde. 8)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Net al even gedaan, stuk of 8 man opgeblazen en meteen gekicked :+

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-10 20:48
Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: Team balance

Het moet niet gekker worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 12-10 16:04

superwashandje

grofheid alom

hmm, speelde net een hardcore potje als recon (met die nieuwe jng90?) en zag iemand van het andere team recht op een squadmate aflopen! dus ik dacht: oeh! die kan ik redden als ik hem snel neerschiet! blijkt dat die kogels doorvliegen als ze al door iemand heen zijn gegaan :P resultaat: dode enemy maar ook mijn squadmate geteamkilled...oops

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorack
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01 14:10
Van mij mogen ze team switchen eruit halen.
Je ziet het steeds meer en meer dat de clan en hoge levels bij elkaar switchen en de non clan en lage levels in het andere team zitten.
Het komt de fun niet ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:23

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Thorack schreef op maandag 02 juli 2012 @ 20:25:
Je ziet het steeds meer en meer dat de clan en hoge levels bij elkaar switchen en de non clan en lage levels in het andere team zitten.
Mja, maar dan benadeel je dus de mensen die het leuk vinden om met elkaar te spelen, maar niet op een competitief niveau.

Gewoon een andere server zoeken als er een te grote groep is zodat die altijd bij elkaar blijven in een team.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 09:22
Hehe, ik zat 1x per ongeluk in die server maar hij autokicked :(

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja het is erg jammer dat clans altijd een team gaan stacken in plaats van zich te verspreiden over de teams.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Makkelijk schreef op maandag 02 juli 2012 @ 20:36:
[...]

Hehe, ik zat 1x per ongeluk in die server maar hij autokicked :(
You givez me idea...

EDIT: OH IK HEB EEN TAART NAAST MIJN NAAM :D

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2012 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-10 16:54
Net even gedaan. C4 neerleggen maar niet opblazen. Er zijn genoeg mensen die dan voor de lol een granaat er op gooien. De admin werd helemaal gek! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 21:09:
[...]
You givez me idea...

Nee, echt?
Had ik helemaal niet gezien joh. :*)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 14:03

Metian

Snert is vies

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 21:09:
[...]
You givez me idea...

Nou gefeliciteerd dan maar he!.

Eindelijk bijna 1.0 K/D. Schiet lekker op :D

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 12-10 16:04

superwashandje

grofheid alom

och, de autobalancer mag er dan ook uit...heb net op seine crossing rush in het attacking team iets van 5 van de 8 of 10 mcoms opgeblazen...word ik geteamswitched omdat ik de laatste teamjoiner was. 1 van de laatste 2 was ondertussen al gearmed! pffft!.

maar serieus: tuurlijk hoeven ze dat er neit uit te halen, het is toch ook gewoon fijn als je bijvoorbeeld je maat kan joinen in een game? dat het misbruikt word is een ander ding maar dat ligt gewoon aan de spelers...

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik had laatst ook iets naars. Arm 1 MCOM op Metro, en daarna wilde ik direct de volgende armen. Wordt ik kapot geschoten door een teammate, en vervolgens armed hij die MCOM. Ik werd helemaal lijp. Ik zei WTF are you doing? Zegtie dat hij hem wilde armen. OMG hoe zielig zijn sommige mensen?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DAMAGE schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 00:44:
Ik had laatst ook iets naars. Arm 1 MCOM op Metro, en daarna wilde ik direct de volgende armen. Wordt ik kapot geschoten door een teammate, en vervolgens armed hij die MCOM. Ik werd helemaal lijp. Ik zei WTF are you doing? Zegtie dat hij hem wilde armen. OMG hoe zielig zijn sommige mensen?
En daarom speel ik dus geen hardcore. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Tsja iedereen heeft natuurlijk zo zijn redenen, maar over het algemeen (afgezien van dat soort dingen idd) vind ik Hardcore wel leuker. Speelt naar mijn idee eerlijker, en je hebt meer de mogelijkheid om te sneaken omdat je niet voor iedereen aangegeven wordt als stipje.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jup daarom speel ik ook geen hardcore. Neem de gemiddelde Battlefield 3 speler, dat is een behoorlijk waardeloze speler. En dan is dus 50% van alle spelers nog erger. Ze letten niet op wat ze doen dus ze lopen constant in je line of fire en ze zullen constant jou dood laten gaan door allerlei domme fouten.

Oh en hardcore verdient de naam hardcore niet, skill heeft er weinig te zoeken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-10 21:12
Tsurany schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 00:55:
Neem de gemiddelde Battlefield 3 speler, dat is een behoorlijk waardeloze speler. En dan is dus 50% van alle spelers nog erger.
_/-\o_

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 00:55:
Jup daarom speel ik ook geen hardcore. Neem de gemiddelde Battlefield 3 speler, dat is een behoorlijk waardeloze speler. En dan is dus 50% van alle spelers nog erger.
:Y
Ze letten niet op wat ze doen dus ze lopen constant in je line of fire en ze zullen constant jou dood laten gaan door allerlei domme fouten.
Vandaar dat ik psychologie gebruik om mensen naar voren te laten lopen als ik weet dat er tegenstanders om de hoek staan. Scheelt weer een death. :Y)

En dan nog een typische inspiratie vervullende game. (lees, je team een beetje motiveren om iets te doen)
http://battlelog.battlefi...how/36684217/1/184991456/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Waarom heeft skill er weinig te zoeken? IMO zie je veel minder goed wie je enemies zijn, en dus komt er wel degelijk skill bij kijken om er hard te slopen. Ik heb weinig last van mensen die mij killen hoor, je moet gewoon de goeie servers vinden. Soms zit er gewoon een mafketel bij.

Het gaat puur om het verklappen van de enemies, dat vind ik echt waardeloos. Dat maakt voor mij het spel echt minder leuk. Dat je dus gewoon op een presenteerblaadje krijgt waar de mensen zitten die je moet poppen. Ik doe liever zelf moeite om te zien waar iemand zit, dan dat een killcam of een stip op het scherm zijn lokatie verklapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-10 21:44
Omdat je al met een legshot van een sniper iemand omlegt, echt nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Vanilla is meer hardcore dan hardcore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

En met een zware sniper iemand in de romp raken wat sowieso een kill zou moeten zijn is met vanilla geen kill. Dat is ook zwaar irritant. Maar ja ieder zijn dingetje natuurlijk. Zo is het ook. Ik houd er gewoon niet zo van als mij precies verteld wordt waar ik moet mikken. Verpest het spel. Ben blij dat er een hardcore modus is :)

[ Voor 26% gewijzigd door DAMAGE op 03-07-2012 04:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:39
Ik word liever een enkele keer geteamkilled dan dat ik gespot word door een enemy die Q aan het facerollen is. Ook duurt het mij te lang iemand te killen op normal, veranderd de game snelheid echt enorm (naar beneden)

Hardcore is wel degelijk Hardcore, al zijn er wel iets teveel mensen die net zijn begonnen aan het spel en op hardcore servers rondhangen, niet wetende what to do. Maar noobs hou je altijd.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DAMAGE schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 01:06:
Waarom heeft skill er weinig te zoeken? IMO zie je veel minder goed wie je enemies zijn, en dus komt er wel degelijk skill bij kijken om er hard te slopen. Ik heb weinig last van mensen die mij killen hoor, je moet gewoon de goeie servers vinden. Soms zit er gewoon een mafketel bij.

Het gaat puur om het verklappen van de enemies, dat vind ik echt waardeloos. Dat maakt voor mij het spel echt minder leuk. Dat je dus gewoon op een presenteerblaadje krijgt waar de mensen zitten die je moet poppen. Ik doe liever zelf moeite om te zien waar iemand zit, dan dat een killcam of een stip op het scherm zijn lokatie verklapt.
Omdat je echt totaal niet hoeft te mikken in 'HC'. Gewoon full-auto schieten, op elke praktisch elke afstand, werkt ook prima, er zitten altijd wel een paar kogels op. Bovendien is het doorgaans of een aanschakeling aan victory crawlers (met het bijbehorende tempo van 0,0) of een gigantisch campfest. Ziekelijk veel snipers en campers (want ja, er is geen kill cam dus ze vinden je echt niet op die kilometer afstand) en 'oe je gaat zo snel dood dus ik moet voorzichtig spelen' oftewel campen in een hoekje.

Vanilla dwingt je om sneller en strakker te aimen, minder te campen en meer tactiek te gebruiken. Juist vanwege de zichtbaarheid op de mini-map en omdat het tempo hoger ligt.

Maar goed, ieder zijn ding, wellicht dat jouw ervaringen in HC totaal anders zijn, maar elk van de tientallen keren dat ik per ongeluk een HC server join, is het altijd hetzelfde liedje. Kruipen, snipen, gapen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik kwam vaak gasten tegen op bepaalde server die echt me 24/7 lopen te trollen. Tanks op heli pad zetten, team killen met jet en wat ik echt irritant vind zijn de jeep teamkills, als ik onze main base even me jointje dicht roll wordt ik bijna al gegarandeerd ge team kilt door een jeep.

Jammer van die etards, haalt een gedeelte van de fun er zeker uit

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Hardcore, dat is toch die gamemode waarbij 78% van de mensen een bolt-action instagib gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 21:32
Ik vermaak me altijd goed op de HC servers, en bolt-action noobs heb je overal ;)

En 'awesom0' je moet najuist accurater schieten, omdat je anders door random spray van die ander al neervalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
evilpin0 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 08:42:
Ik kwam vaak gasten tegen op bepaalde server die echt me 24/7 lopen te trollen. Tanks op heli pad zetten, team killen met jet en wat ik echt irritant vind zijn de jeep teamkills, als ik onze main base even me jointje dicht roll wordt ik bijna al gegarandeerd ge team kilt door een jeep.

Jammer van die etards, haalt een gedeelte van de fun er zeker uit
lol, u mad bro? ik ben 1 van die etards(jeep) whahahaha! tis gewoon te verleidelijk.. cant help it.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Rann schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 08:56:
Ik vermaak me altijd goed op de HC servers, en bolt-action noobs heb je overal ;)
Ja maar in HC kunnen ze ook nog echt wat doen met een bolt-action rifle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
erikvandenberg schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 09:02:
[...]

lol, u mad bro? ik ben 1 van die etards(jeep) whahahaha! tis gewoon te verleidelijk.. cant help it.. >:)
Een jeep TK op het juiste momemt om net dat voertuig te bemachtigen kan ik nog iets bij voorstellen, kansloos rond rijden in de main base op zoek naar mannetjes om te teamkillen vind ik echt kansloos.

Kan me niet herinneren dat jij me teamkilde? Of dat moet echt al lang geleden zijn, of troll nick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine server configuratie vraag...

Ik gebruik Procon voor mijn server configuratie, nu heb ik daar insane balancer en kreeg ik klachten dat er onterecht veel gebalanced word.
Nu is het zo dat vaak mensen joinen en team switchen.
2 vragen hierover:

1. kan team switch compleet uitgeschakeld worden?
2. Wat voor teambalance willen jullie bijvoorbeeld; Balance op K/D Ratio, Aantal mensen per team of juist Lone Wolfs balance?

Kreeg klachten dat mensen teambalance uit willen, dus ik het uit gezet om te zien wat ze dan doen.. Toen werden de teams niet gelijk en moest die weer aan. Vervolgens werden er mensen geswitched die naar eigen zeggen niet geswitched hoorden te worden en was er een totale chaos met de K/D ontstaan, dus iedereen met een goeie K/D zat bij US en slechte K/D met RU. Dus toen wilde mense weer een K/D Team balance =S
erikvandenberg schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 09:02:
[...]

Vind het ook hoogst irritant, cheaters helpen de gameplay van andere omlaag maar dit ook... het valt wat mij betreft onder TK en TK is niet toegestaan, athans niet op mij server. Dus uiteindelijk kan je er gewoon gekickt/banned voor worden op sommige servers lijkt me...

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2012 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1. Nee
2. Rang, dan lijkt het tenminste eerlijk voor iedereen die kijkt naar het scorebord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Tsurany schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:23:
1. Nee
2. Rang, dan lijkt het tenminste eerlijk voor iedereen die kijkt naar het scorebord.
Helaas zegt rang meestal niet zoveel over skill, enkel hoeveel tijd je in het spel gestoken hebt :)

Is score per minute niet te gebruiken?

[ Voor 6% gewijzigd door Renquin op 03-07-2012 10:26 ]

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renquin schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:25:
[...]

Ik zal het eens nagaan :)

spm_asc_online , spm_desc_online
Sorting based on the soldier online score per minute

Ja is er wel

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2012 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

kevz schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 05:32:
dan dat ik gespot word door een enemy die Q aan het facerollen is.
Count me in! :*) Als ik denk dat ik iets zie bewegen, druk ik op Q. Als ik in een voertuig zit, is Q mijn dodemansknop: elke paar seconden even op de weg mikken en Q drukken. Dan zie je mijnen, en vaak spot je ook luchtspul dat in de buurt vliegt. Heerlijk. >:)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 08:59
kevz schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 05:32:
Ik word liever een enkele keer geteamkilled dan dat ik gespot word door een enemy die Q aan het facerollen is. Ook duurt het mij te lang iemand te killen op normal, veranderd de game snelheid echt enorm (naar beneden)
Als iemand je spot door Q te facerollen moet je je beter verstoppen.. *badum*tss*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rann schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 08:56:

En 'awesom0' je moet najuist accurater schieten, omdat je anders door random spray van die ander al neervalt ;)
Nee hoor, er is als het goed is geen vuurgevecht tenzij 1 wel erg beroerd schiet. Met een assault rifle heb je minimaal 2 en maximaal 4 kogels nodig voor een kill. Met de M16 bijvoorbeeld is dit altijd in 1 burst te doen, met de RPM en muzzle velocity is dat in feite ook instant-death. Oftewel, een point and click avontuur, daarom speelt iedereen zo voorzichtig en gaat het zo verschrikkelijk traag allemaal :)
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:13:
Nu is het zo dat vaak mensen joinen en team switchen.
2 vragen hierover:

1. kan team switch compleet uitgeschakeld worden?
2. Wat voor teambalance willen jullie bijvoorbeeld; Balance op K/D Ratio, Aantal mensen per team of juist Lone Wolfs balance?
Wat voor server/map/mode draai je?

Team switch uitschakelen zou ik niet aanraden. Het is a) erg vervelend als je ronde na ronde tegen je vrienden waarmee je wou teamen moet spelen en b) eenmaal een onbalans geef je mensen niet zelf de ruimte om het recht te trekken.

Wat je moet voorkomen: winning-team-joinen (meer dan 10% / 20% tickets in andere team).

Idealiter balance je per squad, een individuele speler verplaatsen is zelden doorslaggevend, maar een squad vol knuppels wisselen met een op elkaar ingewerkt squad kan het spel in 1 keer omgooien.

Mijn suggesties om op te balancen: KPM of Levels (niet ideaal maar voorkomt een hoop gezeur van spelers die nog steeds niet helemaal doorhebben dat level an sich niets zegt.)

K/D pas vanaf een X aantal kills. Elke sniper/spawncamper kan een dikke k/d halen en nul komma nul toevoegen aan het behalen van de objectives. Kan je ook op behaalde MVP ribbons balancen btw? Dat zou de ptfo'ers er redelijk wel uit moeten halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Is er dan nog steeds geen degelijke balancer die meerdere variabelen gebruikt?
Mijn voorstel:
(SPM / 100) + (K/D * 2) + (W/L * 0.5), en dan sorteren van hoog naar laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Lol, werd net gekilled op een close quarter server omdat ik de DAO (geen DOA) gebruikte.
Dus ik zei: "Why no shotguns, what a shytserver (zei niet shit)" gaat de admin me kicken met de boodschap: "You are shit".

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-10 16:44

Phntm

Tlingelingeling

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qYVOIl.jpg
http://i.imgur.com/qYVOI.jpg

Wut

[ Voor 28% gewijzigd door Phntm op 03-07-2012 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Renquin schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:25:
[...]

Helaas zegt rang meestal niet zoveel over skill, enkel hoeveel tijd je in het spel gestoken hebt :)

Dat is ook niet relevant, immers balancing is in de praktijk niet uit te voeren. Wat je wilt is dat het lijkt alsof er balance is, ook al is deze er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Kan iemand mij een plezier doen en een Gunmaster servertje opzetten die autokicked bij het gebruik van de M320LVG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
evilpin0 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 09:19:
[...]

Een jeep TK op het juiste momemt om net dat voertuig te bemachtigen kan ik nog iets bij voorstellen, kansloos rond rijden in de main base op zoek naar mannetjes om te teamkillen vind ik echt kansloos.

Kan me niet herinneren dat jij me teamkilde? Of dat moet echt al lang geleden zijn, of troll nick?
Het eerste wat je zeg, meestal is dat de reden. En nee jou heb ik nog nooit doodgereden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Makkelijk schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:01:
Kan iemand mij een plezier doen en een Gunmaster servertje opzetten die autokicked bij het gebruik van de M320LVG?
En waarom zou je dat willen? :') Behalve voor het trollen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:38:

[...]

Wat voor server/map/mode draai je?

Team switch uitschakelen zou ik niet aanraden. Het is a) erg vervelend als je ronde na ronde tegen je vrienden waarmee je wou teamen moet spelen en b) eenmaal een onbalans geef je mensen niet zelf de ruimte om het recht te trekken.

Wat je moet voorkomen: winning-team-joinen (meer dan 10% / 20% tickets in andere team).

Idealiter balance je per squad, een individuele speler verplaatsen is zelden doorslaggevend, maar een squad vol knuppels wisselen met een op elkaar ingewerkt squad kan het spel in 1 keer omgooien.

Mijn suggesties om op te balancen: KPM of Levels (niet ideaal maar voorkomt een hoop gezeur van spelers die nog steeds niet helemaal doorhebben dat level an sich niets zegt.)

K/D pas vanaf een X aantal kills. Elke sniper/spawncamper kan een dikke k/d halen en nul komma nul toevoegen aan het behalen van de objectives. Kan je ook op behaalde MVP ribbons balancen btw? Dat zou de ptfo'ers er redelijk wel uit moeten halen :)
Ik draai Conquest Large op Caspian border en Operation Firestorm 32p normal met 1500 tickets. (Soms hardcore)

Denk idd dat ik hem op SPM of KPM moet neerzetten om de team balance normaal te houden. Op rank is niet eerlijk omdat je dan de speler niet op zijn statistieken pakt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2012 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:07:
[...]
En waarom zou je dat willen? :') Behalve voor het trollen natuurlijk.
That's why, sir >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:10:
[...]

Ik draai Conquest Large op Caspian border en Operation Firestorm 32p normal met 1500 tickets. (Soms hardcore)

Denk idd dat ik hem op SPM of KPM moet neerzetten om de team balance normaal te houden. Op rank is niet eerlijk omdat je dan de speler niet op zijn statistieken pakt.
Ik zou hem op “skill” laten balansen en de squads in tact laten houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-10 02:37

BioHazard

*\o/*

evilpin0 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:49:
[...]

Vooral dat squads in tact laten. Zit ik eindelijk met vrienden te gamen in dezelfde squad, begint er weer zon balancer roet in het eten te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:49:
[...]

Staat nu op beide (Live balancer en Round balancer):
Keep_squads: True
Keep_guilds: False
Round_sort: Sorting based on the soldier online skill statistic
Balance_Threshold: 2
Interval: 120 seconds

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2012 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:10:
[...]

Op SPM zou ook niet eerlijk zijn, met de introductie van double XP is deze graadmeter omver gegooid.
De SPM is van veel mensen flink gestegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhoogendam schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:01:
[...]

Op SPM zou ook niet eerlijk zijn, met de introductie van double XP is deze graadmeter omver gegooid.
De SPM is van veel mensen flink gestegen.
Zie post boven de jouwe :P heb hem aangepast naar skills statics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:02:
[...]

Zie post boven de jouwe :P heb hem aangepast naar skills statics.
Helaas heb je aan skill ook helemaal niets.

Mijn 'skill'-level heb ik al zien varieren van 200 tot 1000 en alles daar tussen in, op 1 dag. Zolang je niet dood gaat (spawncampen) is een hoge skill heel eenvoudig. Je hoeft als low-level maar 1 keer, per ongeluk iemand met level 700/800 te killen mbv een claymore of c4 or whateveren de low-level gaat meteen x-aantal 100 punten omhoog, terwijl de high-level meteen in de range van 200 punten kwijt is.

Sterker nog, ik heb regelmatig rondes met een k/d van 4, SPM van 1000+ en KPM van 3+ maar wel met dalend skill niveau...... Andersom ook, waardeloze rondes waarin niets lukt, maar wel stijgende 'skill'... Helemaal blanco!

Sterker nog, theoretisch hebben de basecampers, c4 campers, vehicle whores (van achter de eigen linies) de hoogste 'skill' en dit zijn nou net de mensen die je NIET moet hebben om te ptfo-en of uberhaubt een leuke server te runnen...

[ Voor 3% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 03-07-2012 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:11:
[...]

Helaas heb je aan skill ook helemaal niets.

Mijn 'skill'-level heb ik al zien varieren van 200 tot 1000 en alles daar tussen in, op 1 dag. Zolang je niet dood gaat (spawncampen) is een hoge skill heel eenvoudig. Je hoeft als low-level maar 1 keer, per ongeluk iemand met level 700/800 te killen mbv een claymore of c4 or whateveren de low-level gaat meteen x-aantal 100 punten omhoog, terwijl de high-level meteen in de range van 200 punten kwijt is.

Sterker nog, ik heb regelmatig rondes met een k/d van 4, SPM van 1000+ en KPM van 3+ maar wel met dalend skill niveau...... Helemaal blanco!

Sterker nog, theoretisch hebben de basecampers, c4 campers, vehicle whores (van achter de eigen linies) de hoogste 'skill' en dit zijn nou net de mensen die je NIET moet hebben om te ptfo-en of uberhaubt een leuke server te runnen...
Okee, maar waar wil je dan de selectie op hebben? Ik wil het zo eerlijk mogelijk hebben voor iedereen =]
Zoals je nu al ziet zijn er 2 dingen die geroepen worden :P Daarom is het zo lastig om iedereen te vreden te stellen.
Wat is het meest stabiel qua score?
- SPM is volgens mij redelijk stabiel... veranderd niet snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Ik zou wat betreft balancen gewoon alle squads sorteren op gecombineerde score en dan evenwichtig verdelen over beide zijdes. Zo hou je mensen tevreden daar ze nog met hun maten kunnen spelen.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
@A.W.E.S.O.M.-0

Daar heb je wel een klein beetje gelijk maar toch blijft Skill wel hetzelfde bij continuerende spelers in mijn ogen hoor, het kan na 1 potje niet al te best spelen inderdaad aardig droppen maar meestal komen ze wel weer terug op de "skill" waar ze ongeveer op zaten.

Het "skill" verschil van ~800 tot ~300 is wel degelijk een andere type speler.

Maarja, alle stats(?) kunnen gefaked worden op een of andere manier, zitten mensen flag runs te doen voor SPM dus die stat zegt ook helemaal niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Murk schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:20:
Ik zou wat betreft balancen gewoon alle squads sorteren op gecombineerde score en dan evenwichtig verdelen over beide zijdes. Zo hou je mensen tevreden daar ze nog met hun maten kunnen spelen.
Dat gaat niet, ik kan uit het volgende kiezen:

A sort method is a rule used for sorting a list of players or squads. The following balancing methods are supported:

kpm_asc_round , kpm_desc_round
Sorting based on the soldier round kills per minute
spm_asc_round , spm_desc_round
Sorting based on the soldier round score per minute
kdr_asc_round , kdr_desc_round
Sorting based on the soldier round kill to death ratio
score_asc_round , score_desc_round
Sorting based on the soldier round score
time_asc_round , time_desc_round
Sorting based on the time the player joined the server.
kdr_asc_online , kdr_desc_online
Sorting based on the soldier online kill to death ratio
kpm_asc_online , kpm_asc_online
Sorting based on the soldier online kills per minute
spm_asc_online , spm_desc_online
Sorting based on the soldier online score per minute
kills_asc_online , kills_desc_online
Sorting based on the soldier online kills
deaths_asc_online , deaths_desc_online
Sorting based on the soldier online deaths
skill_asc_online , skill_desc_online
Sorting based on the soldier online skill statistic
quits_asc_online , quits_desc_online
Sorting based on the soldier online quit percentage (a round not completed is counted as a quit)
accuracy_asc_online , accuracy_desc_online
Sorting based on the soldier online accuracy
score_asc_online , score_desc_online
Sorting based on the soldier online total score
rank_asc_online , rank_desc_online
Sorting based on the soldier online rank
random_value
Sorting is based on random values assigned to the players.

Each player gets assigned a random value. Then, the list of players is sorted/ordered by those random values.
That way you end up with a random permutation of the players list for shuffling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Minaaj schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:21:
@A.W.E.S.O.M.-0

Daar heb je wel een klein beetje gelijk maar toch blijft Skill wel hetzelfde bij continuerende spelers in mijn ogen hoor, het kan na 1 potje niet al te best spelen inderdaad aardig droppen maar meestal komen ze wel weer terug op de "skill" waar ze ongeveer op zaten.

Maarja, alle stats(?) kunnen gefaked worden op een of andere manier, zitten mensen flag runs te doen voor SPM dus die stat zegt ook helemaal niks meer.
Niet waar, Skill is zo random als de pest.
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:21:
[...]

Het was ook meer een idee voor de toekomst :)

[ Voor 13% gewijzigd door Murk op 03-07-2012 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Murk schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:22:
[...]

Minaaj heeft wel gelijk, als jij alleen maar flagruns doet en vervolgens een normale server joined dan heb je een hoge SPM, daarna kan het droppen maar op dat moment is het heel hoog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:21:

A sort method is a rule used for sorting a list of players or squads. The following balancing methods are supported:

Each player gets assigned a random value. Then, the list of players is sorted/ordered by those random values.
That way you end up with a random permutation of the players list for shuffling.
Keep squads aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Murk schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:22:
[...]

Dan speel je niet telkens op hetzelfde skill niveau wat je kan halen toch? het is dat bf3 stats traag is anders kon ik me history zien, maar weet zeker dat Skill rond de ~700 voor maanden heeft gezeten.
Natuurlijk hangt het ook af van de enemy's die je killed.

Trouwens wat je ook vaak hebt waardoor de server unbalanced wordt is dat Colonels leaven als ze worden geowned, de mensen die geen colonel zijn blijven meestal rustig zitten, zie bijvoorbeeld deze battlelog)

[ Voor 32% gewijzigd door Minaaj op 03-07-2012 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:18:
[...]

Okee, maar waar wil je dan de selectie op hebben?
Zoals je nu al ziet zijn er 2 dingen die geroepen worden :P Daarom is het zo lastig om iedereen te vreden te stellen.
Wat is het meest stabiel qua score?
- SPM is volgens mij redelijk stabiel... veranderd niet snel.
Ja, het is heel lastig en helemaal op die maps in conquest is het erg moeilijk om een goed systeem te bedenken.

Voor close quarters en rush zou ik zeggen balancen op KPM, maar op conquest speelt zo veel meer.
Vehicle destroys zijn cruciaal, flag caps zijn cruciaal, accuracy is belangrijk op afstand... Wellicht dat voor conquest gewoon ervaring het belangrijkste is en dus level/time played alsnog het beste is?
Minaaj schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:21:
@A.W.E.S.O.M.-0

Hmmm... BF3stats.com wil nu even niet meewerken, maar als je naar mijn history graph kijkt met skill, dan zie je een behoorlijk random zigzag patroon met fikse lows en highs terwijl over de algemeen ik wel redelijk stabiel speel (qua k/d, spm, kpm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Minaaj schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:24:
[...]

Dan speel je niet telkens op hetzelfde skill niveau wat je kan halen toch? het is dat bf3 stats traag is anders kon ik me history zien, maar weet zeker dat Skill rond de ~700 voor maanden heeft gezeten.
Als je een keer in een slecht team zit en je van alle kanten geraped wordt, vliegt je skill omlaag. Moet je maar eens nagaan. Ok, dus het is niet random want het geeft wel weer hoe 'goed' je in het afgelopen potje was, maar dat kan het volgende potje weer totaal anders zijn als de teams beter uitgebalanceerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:27:
[...]

Ja, het is heel lastig en helemaal op die maps in conquest is het erg moeilijk om een goed systeem te bedenken.

Voor close quarters en rush zou ik zeggen balancen op KPM, maar op conquest speelt zo veel meer.
Vehicle destroys zijn cruciaal, flag caps zijn cruciaal, accuracy is belangrijk op afstand... Wellicht dat voor conquest gewoon ervaring het belangrijkste is en dus level/time played alsnog het beste is?
Ik kan 2 soorten balance doen, bij het starten van de ronde een level balance en tijdens het spelen een online balance of andere balance.. Jullie zijn gelukkig actief op het forum en ben er zeker van dat we eruit komen met wat het beste is voor de Balance :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:30:
[...]

Ik kan 2 soorten balance doen, bij het starten van de ronde een level balance en tijdens het spelen een online balance of andere balance.. Jullie zijn gelukkig actief op het forum en ben er zeker van dat we eruit komen met wat het beste is voor de Balance :D
Kies gewoon iets en blijf er bij. Het is een ilusie dat je de balance kan beinvloeden met de plugins, zeker als je squads bij elkaar wilt houden. Live balancing moet puur gaan op join tijd van de server en round balancing maakt het geen zak uit wat je kiest, balance komt er toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:30:
[...]

Ik heb nog niet op jullie server(s) gespeeld, zijn het deze vier? Anyway, als het over die van >600 tickets gaat, dat duurt best lang dus dan kun je beter tijdens de ronde zelf balancen. Bij <=400 tickets is een balance aan begin van ronde prima imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Murk schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:33:
[...]

Ik heb nog niet op jullie server(s) gespeeld, zijn het deze vier? Anyway, als het over die van >600 tickets gaat, dat duurt best lang dus dan kun je beter tijdens de ronde zelf balancen. Bij <=400 tickets is een balance aan begin van ronde prima imo.
Nope, dat zijn de GoTBF3 servers, hij heeft het over de server die in z'n sig staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Murk schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:28:
[...]

Als je een keer in een slecht team zit en je van alle kanten geraped wordt, vliegt je skill omlaag. Moet je maar eens nagaan. Ok, dus het is niet random want het geeft wel weer hoe 'goed' je in het afgelopen potje was, maar dat kan het volgende potje weer totaal anders zijn als de teams beter uitgebalanceerd zijn.
Maar als jouw team verliest hoeft het nog niet je individuele skill te beïnvloeden, als jij nog rustig als attacker 30-4 oid staat maar net de laatste mcom niet gelukt is om te laten ontploffen neem ik aan dat de skill van jou persoonlijk niet veel dropt.

Toch geef ik ook toe dat Skill niet echt een goede waarde is om op te balancen, maar er zit dus wel degelijk verschil in mensen met skill -200 en +600.
Verder zal je vaak bijvoorbeeld groepjes tegenkomen van mensen met skill "~700" die samen spelen, dus op Skill balancen lijkt me toch eens het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Tsurany schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:36:
[...]

Nope, dat zijn de GoTBF3 servers, hij heeft het over de server die in z'n sig staat ;)
Okay, 1500 tickets dus.. Nou dan sowieso tijdens de ronde balancen.
Minaaj schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:37:
[...]

Maar als jouw team verliest hoeft het nog niet je individuele skill te beïnvloeden, als jij nog rustig als attacker 30-4 oid staat maar net de laatste mcom niet gelukt is om te laten ontploffen neem ik aan dat de skill van jou persoonlijk niet veel dropt.

Toch geef ik ook toe dat Skill niet echt een goede waarde is om op te balancen, maar er zit dus wel degelijk verschil in mensen met skill -200 en +600.
Verder zal je vaak bijvoorbeeld groepjes tegenkomen van mensen met skill "~700" die samen spelen, dus op Skill balancen lijkt me toch eens het proberen waard.
Een afweging van skill en hoe snel de tickets afnemen van dat team zou wel een indicatie kunnen zijn voor de echtheid van de skill-waarde. Maja je kunt hier makkelijk rocket science van maken, of je doet zoals Tsuur zei tijdens ronde een balance op basis van jointime, en dan aan begin van nieuwe ronde iedereen shufflen op basis van score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tijdens een ronde balanceren kan niet zonder squads uit elkaar rukken of mensen te killen. En mensen killen puur om te balancen is echt een walgelijke actie. Ik leave dan ook meteen, zo'n server wil ik niet op spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Skill is bij mij toch ook wel redelijk constant in een range van +- 200 op en neer. Skill over een periode van ongeveer 1,5 maand(licht rode stippelliijn):

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/17384754/bf3chart.png

Maar goed, ik ben het er ook mee eens dat op skill alleen niet te balancen valt. Het hangt ook nog eens van de speelmode af. Feit is dat er gewoon (nog) geen plugins zijn die het goed doen, ik denk dat met een goede formule balancing wel redelijk te doen moet zijn maar dan moeten er ook andere factoren meegewogen worden die volgens mij nu nog niet in de plugins zitten (vehicles destroyed(CQ), MCOMs armed/defused per Rush round, Percentage Sniper class(of beter nog sniper guns) used(snipers zijn in alle modes bijna altijd waardeloos), Flags capped per CQ round(beter nog minutes maar dat is in ieder geval niet haalbaar). etc. etc.
Tsurany schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:46:
Tijdens een ronde balanceren kan niet zonder squads uit elkaar rukken of mensen te killen. En mensen killen puur om te balancen is echt een walgelijke actie. Ik leave dan ook meteen, zo'n server wil ik niet op spelen.
Tenzij er op unbalance gecontroleerd wordt voordat iemand op teamswitch drukt, en dat hebben niet alle servers, ben ik voor balancing tijdens een ronde, anders heb je gewoon veel te veel last van winning team switchers en zit je eigenlijk continu in het verliezende team met de helft van het aantal spelers dat actief speelt (de rest zit of te wachten om te kunnen switchen, of ze ragequiten of ze zitten met 8 man op één heli te campen.) Zodra je langer dan 1 ronde in een server zit heb ik er toch nooit last van.

[ Voor 32% gewijzigd door Jay-P op 03-07-2012 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Kun je die grafieken ergens op battlelog vinden? Meen het wel eens tegen gekomen te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:33:
[...]

Kies gewoon iets en blijf er bij. Het is een ilusie dat je de balance kan beinvloeden met de plugins, zeker als je squads bij elkaar wilt houden. Live balancing moet puur gaan op join tijd van de server en round balancing maakt het geen zak uit wat je kiest, balance komt er toch niet.
Mooi, dit is idd wel de meest duidelijke denk.

En ik host samen met iemand samen mijn eigen server los van GoT. Is wel duur opzich maar ook wel weer leuk om zelf een server te hebben ^_^
Host bij i3d.

http://battlelog.battlefi...ttings=&regions=&country=

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2012 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Precies, als ik gebalanced word terwijl ik net in een chopper zit, verlaat ik direct de server. Makers en gebruikers van zulke plugins moeten ze aan de hoogste boom opknopen.

Er lijken nu grofweg twee momenten te zijn waarop gebalanceerd wordt, als ik de servers bekijk waar ik op speel: end-of-round shuffle (zinloos en rukt squads uit elkaar) of last joined (zinloos, dan kun je nooit je vrienden joinen omdat je nu net het team met 1 of 2 spelers uit balans brengt (boohoo, op 50-60 spelers merk je dat ook echt)).
Oh, en fast vehicle spawn, nog zo'n afknapper.

[ Voor 20% gewijzigd door CodeCaster op 03-07-2012 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
End of round is enkel nuttig als je squads uit elkaar rukt. Als je gewoon het beste squad van team wisselt zal dat andere team sterker worden en winnen. Squads uit elkaar rukken zorgt er voor dat spelers die goed samenwerken met hun buddy's dat niet meer kunnen, dat heeft een positief effect op balance maar is voor spelers niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Nee, en als het nu net die vier spelers zijn die de server domineren, zouden ze eigenlijk moeten worden gemoved ... naar een server met een enkel ander squad dat ook domineert. Technisch niet echt haalbaar, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Tsurany schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:59:
End of round is enkel nuttig als je squads uit elkaar rukt. Als je gewoon het beste squad van team wisselt zal dat andere team sterker worden en winnen. Squads uit elkaar rukken zorgt er voor dat spelers die goed samenwerken met hun buddy's dat niet meer kunnen, dat heeft een positief effect op balance maar is voor spelers niet leuk.
Uiteindelijk ga je toch weer proberen bij elkaar te komen als je uit elkaar wordt gerukt want je speelt toch met elkaar. Daarom vind ik het ook zwaar irritant als dat gebeurd. Team switchen begrijp ik maar dat elke squad die het goed doet gelijk uit elkaar moet worden getrokken vind ik dan weer nergens op slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
bloodlynx schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:01:
[...]

Uiteindelijk ga je toch weer proberen bij elkaar te komen als je uit elkaar wordt gerukt want je speelt toch met elkaar. Daarom vind ik het ook zwaar irritant als dat gebeurd. Team switchen begrijp ik maar dat elke squad die het goed doet gelijk uit elkaar moet worden getrokken vind ik dan weer nergens op slaan.
Je kan dan na een Win het beste alle "Ace Squad Medal" earners in het losing team zetten, je ziet zo vaak dat het enemy team vrijwel helemaal leeg stroomt als er paar weggaan.

Maar daar zit ook weer een fail aan als het losing team die Medal pakt O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Minaaj op 03-07-2012 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Ik weet niet op welke servers jullie spelen maar op de meeste servers waar ik kom worden squads intact gehouden. En mocht je op een server spelen waar er maar één squad is dat goed speelt en de rest voor spek en bonen speelt heeft balancen toch geen zin, ik kom het alleen niet vaak tegen (iig op grotere servers) dat er echt maar één squad is die er met kop en schouders bovenuit steekt. Er zijn altijd wel een aantal groepjes van 3/4 die samenspelen en/of clanmembers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Jay-P schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:07:
Ik weet niet op welke servers jullie spelen maar op de meeste servers waar ik kom worden squads intact gehouden. En mocht je op een server spelen waar er maar één squad is dat goed speelt en de rest voor spek en bonen speelt heeft balancen toch geen zin, ik kom het alleen niet vaak tegen (iig op grotere servers) dat er echt maar één squad is die er met kop en schouders bovenuit steekt. Er zijn altijd wel een aantal groepjes van 3/4 die samenspelen en/of clanmembers zijn.
Murk schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:55:
Kun je die grafieken ergens op battlelog vinden? Meen het wel eens tegen gekomen te zijn..
? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Joinde net een NL server bleek het een flag run server op Ziba Tower te zijn...
Heb 1 rondje meegespeeld maar wat een saaie bende daar.
Beetje rondrennen tussen C en B zodat er elke keer weer een opstopping bij de deuren ontstaan.
Tussendoor smijt er even iemand C4 op de grond, iemand anders schiet die dingen kapot en wordt gekicked.
Op het laats was het ongeveer 272-28 tickets.
Beginnen ze te schreeuwen dat het team met 28 tickets de A vlag in bezit moet houden zodat ze langer tijd kunnen rekken met hun flag run.

Je zal dat maar de hele week gaan doen tijdens 2x exp. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:13:
Joinde net een NL server bleek het een flag run server op Ziba Tower te zijn...
Heb 1 rondje meegespeeld maar wat een saaie bende daar.
Beetje rondrennen tussen C en B zodat er elke keer weer een opstopping bij de deuren ontstaan.
Tussendoor smijt er even iemand C4 op de grond, iemand anders schiet die dingen kapot en wordt gekicked.
Op het laats was het ongeveer 272-28 tickets.
Beginnen ze te schreeuwen dat het team met 28 tickets de A vlag in bezit moet houden zodat ze langer tijd kunnen rekken met hun flag run.

Je zal dat maar de hele week gaan doen tijdens 2x exp. :o
Thnx for zhe tip, sta nu in de queue. Kan ik even mooi wat C4 kills maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Tsurany schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:14:
[...]

Thnx for zhe tip, sta nu in de queue. Kan ik even mooi wat C4 kills maken :D
Haha dat is geniaal alleen je krijgt gelijk een autoban, dat is wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach ik hoef er toch niet te spelen dus als ik 5 man kan killen is dat natuurlijk al leuk genoeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Ik mis dedicated i3d/multiplay servers zoals die er in BC2 wel waren, zonder idiote regels en dito admins...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Murk schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:19:
Ik mis dedicated i3d/multiplay servers zoals die er in BC2 wel waren, zonder idiote regels en dito admins...
Tijdens Battlefield 2 ben ik daar ook aardig wat keren gekickt of gebanned.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Dit, minder is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:16:
Ach ik hoef er toch niet te spelen dus als ik 5 man kan killen is dat natuurlijk al leuk genoeg :D
Eerste poging schoot iemand mij dood, kreeg hij een kick :D Tweede poging lag vier man in de plantenbakken, C4 erbij en BOOM! Haha blijft grappig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeCaster schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:57:
[...]

Oh, en fast vehicle spawn, nog zo'n afknapper.
Waarom dan?
heb hem op 10% vehicle spawn time staan, iedereen heeft zo de kans om een voertuig te gebruiken.
Ik zelf vind het juist vervelend als ik 5 minuten op een Tank of Jet moet wachten die ieder ander constant pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:15:
[...]

Haha dat is geniaal alleen je krijgt gelijk een autoban, dat is wat minder.
Ik snap dat mensen zeggen dat Close Quarters niet echt bf3 is, maar wat er op die server gebeurd inderdaad gaat helemaal nergens over.

Ten eerste waarom zou je zo snel rank 100 colonel willen zijn? het laat alleen maar zien hoeveel tijd je in bf3 hebt gestopt.
De meeste rank 100's hebben er sowieso 400uur op zitten, wat eigenlijk vergeleken met MMO spellen etc vrij weinig is waar ik zelf ook letterlijk "maanden?" had in de /played ;)
Ik zit nu op al op colonel 52 na 242uur gespeeld te hebben, nu ze om de week gooien met die double xp gaat het natuurlijk al helemaal snel.
Het ziet er naar uit dat ik voor de volgende expansion rank 100 ben :'(
Pagina: 1 ... 45 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.