Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
DanielWW2 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 16:55:
[...]

Dat lijkt me geen goed idee met mijn stock cooler. Zeker omdat mijn i5 750 op load tegen de 70c aanzit.
OC = dode CPU. ;)
Moet ie cooler toch eens vervangen aangezien ik gek word van de tornado die uit mijn PC komt... :X

Niet dat een OC verder nodig is, mijn CPU zit zo rond de 80% load op alle cores en ik heb alleen drops onder de 60 met een lange sightline. (lees, de hilltop van caspian border en dan naar de US base kijken) Zodra ik mik is het weer 60+ fps en in gebouwen is het altijd 60+.
Pff mijn i750 zit op 3.5ghz en die wordt nog geen 60 graden :/ en ik heb er een 25 euro koeler opzitten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bloodlynx schreef op zondag 01 juli 2012 @ 17:02:
[...]

Pff mijn i750 zit op 3.5ghz en die wordt nog geen 60 graden :/ en ik heb er een 25 euro koeler opzitten :X
Dat bedoel ik dus, moet die stock cooler echt vervangen maar ik zit nogal op te hikken tegen het schoonmaak gedeelte. Dat voelt gewoon niet goed aan op een bepaalde manier...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:28
DanielWW2 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 16:55:
[...]

Dat lijkt me geen goed idee met mijn stock cooler. Zeker omdat mijn i5 750 op load tegen de 70c aanzit.
OC = dode CPU. ;)
Moet ie cooler toch eens vervangen aangezien ik gek word van de tornado die uit mijn PC komt... :X

Niet dat een OC verder nodig is, mijn CPU zit zo rond de 80% load op alle cores en ik heb alleen drops onder de 60 met een lange sightline. (lees, de hilltop van caspian border en dan naar de US base kijken) Zodra ik mik is het weer 60+ fps en in gebouwen is het altijd 60+.
Dat dacht ik ook met een i7 920 toen ik laatst mijn GTX 670 uitprobeerde. Toen ik hem naar 3.8ghz geklokt had ging mijn minimum framerate in BF3 als een raket omhoog. Jouw i5 750 is een vergelijkbare CPU alleen minder cache en geen HT..

Ik zou als ik jou was een Mugen 2 halen en je CPU ook naar 3.8/4ghz klokken, dat kan makkelijk..

Je speelt wel op een lage resolutie, waarom koop je geen 1080P scherm? Deze is nu bij Saturn 222, heb hem van de week opgepikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jovas schreef op zondag 01 juli 2012 @ 17:09:
[...]
Dat dacht ik ook met een i7 920 toen ik laatst mijn GTX 670 uitprobeerde. Toen ik hem naar 3.8ghz geklokt had ging mijn minimum framerate in BF3 als een raket omhoog. Jouw i5 750 is een vergelijkbare CPU alleen minder cache en geen HT..

Ik zou als ik jou was een Mugen 2 halen en je CPU ook naar 3.8/4ghz klokken, dat kan makkelijk..

Je speelt wel op een lage resolutie, waarom koop je geen 1080P scherm? Deze is nu bij Saturn 222, heb hem van de week opgepikt..
1) De i5 750 is zelfs iets sneller, zie benches. ;)
2) Op een bepaalde manier voelt het gewoon niet goed aan om mijn CPU te OCen. Moet het eigenlijk doen maar ik wil het niet.
3) Deze monitor is dan wel klein maar nog wel goed, als deze ontploft koop ik wel een 23" 1920x1080P. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:28
DanielWW2 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 17:06:
[...]

Dat bedoel ik dus, moet die stock cooler echt vervangen maar ik zit nogal op te hikken tegen het schoonmaak gedeelte. Dat voelt gewoon niet goed aan op een bepaalde manier...
Weetje hoevaak ik mijn 920 los heb gehad? Ik maak alles elk half jaar schoon.. Die i7 en i5 chips zijn tanks, die van mij is al een keer uit mijn handen geknikkerd toen ik hem aan het schoonmaken was met alcohol en niks aan het handje..

Gewoon Mugen 2 halen, goeie pasta, 1080P schermpje en vlammen maar! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Jovas schreef op zondag 01 juli 2012 @ 17:09:
[...]

Mugen 2 is nogal lomp, http://nl.hardware.info/p...545/gelid-tranquillo-rev2 deze is ook een zeer goed alternatief. En je moet niet zomaar even een 1080p scherm kopen zou altijd kijken naar geteste schermen en niet zoals de beste buy guide van tweakers die overal een dell scherm adviseert ( het zijn prachtige schermenen en ze werken perfect). Maar ik heb toch echt eentje op snelheid uitgezocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
DanielWW2 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 17:11:
[...]

1) De i5 750 is zelfs iets sneller, zie benches. ;)
2) Op een bepaalde manier voelt het gewoon niet goed aan om mijn CPU te OCen. Moet het eigenlijk doen maar ik wil het niet.
Gewoon overclocken, stelt echt niks voor is zo gebeurd en de prestatie winst van stock naar 3.5 is al aanzienlijk. Je hoeft niet extreem te overclocken ik heb ook gewoon zo overclocked zodat hij voor mijn gevoel nooit te warm kan worden. Maar het is gewoon zonde als je niet uit je cpu haalt wat er in zit :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:45
Pffff, ik sta echt ver bovenaan met gun master, 10 kills meer dan de nummer 2, word ik gekickt. Reden: 'please choose a server in your own country'.

Echt waar flikker op met die domme tering regels, je kickt me gewoon omdat ik te goed ben, lelijke moffen. (was een Duitse server)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:14

beuker19

Killerbeuker is so OP

rickyy schreef op zondag 01 juli 2012 @ 16:49:
Mijn GTX460 blijft rond de 58 graden tijdens Battlefield, de fans draaien dan ook op 60% wat een pleures herrie maakt. Maar op een of andere manier als de temperatuur boven de 70 graden komt krijg ik soms random een pink screen of death.

http://battlelog.battlefi...how/36531208/1/351804938/

Wat is het toch heerlijk als je 0 keer dood gaat in een match.
Van de tegenstander had je ook niet echt wat te vrezen en stond niemand positief in k/d
Was gewoon een noob tegenstander :+

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bloodlynx schreef op zondag 01 juli 2012 @ 17:17:
[...]

Gewoon overclocken, stelt echt niks voor is zo gebeurd en de prestatie winst van stock naar 3.5 is al aanzienlijk. Je hoeft niet extreem te overclocken ik heb ook gewoon zo overclocked zodat hij voor mijn gevoel nooit te warm kan worden. Maar het is gewoon zonde als je niet uit je cpu haalt wat er in zit :Y)
Ik ga er dan maar eens over denken ja. Ik zie mezelf alleen eerder z'n out of the box watercoolertje kopen dan een mugen. Ben ook zeer gemakzuchtig en ik heb geen zin om mijn mobo en dus mijn PC helemaal uit elkaar te halen voor een klomp metaal zijn backplate...

Verder voor scherm mocht het ooit gebeuren:
Wil deze wel hebben. ;)

pricewatch: Dell Ultrasharp U2312HM (Zwart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

ik heb een probleem als ik mijn gtx overclock en BF speel dan crashed hij steeds (terwijl ik de settings aanhoudt om meermalen benches te draaien vantage en vantage 11 zonder problemen. Ligt dit aan BF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:Het BF3 topic is geen hardware topic. Laat de overclock en hardware talk dus achterwege.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Zijn er eigenlijk ook handgun / pistol only servers? Dat vind ik namelijk altijd het leukste gedeelte van Gun Master ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Tsurany schreef op zondag 01 juli 2012 @ 19:00:
Jup, gewoon zoeken op 'pistol'.
Okay, ik had ergens gelezen dat DICE het verboden had. Vandaar dat ik het maar even navraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

RevenNL schreef op zondag 01 juli 2012 @ 19:03:
[...]

Okay, ik had ergens gelezen dat DICE het verboden had. Vandaar dat ik het maar even navraag.
Waarom zouden ze pistol only verbieden? er zijn ook knife only servers. Deze zijn wel erg.. vreemd, lijken wel zombies die op elkaar afstormen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RevenNL schreef op zondag 01 juli 2012 @ 19:03:
[...]

DICE verbied wel meer zoals cheaten. Daar trekken zich ook veel mensen wat van aan, zeker omdat DICE er zoveel aan doet. :/
Ze gaan je echt niet bannen omdat je op een pistol only server bent geweest. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-07-2012 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Pistol levert in elk geval niets op, of zijn de servers alleen unranked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RevenNL schreef op zondag 01 juli 2012 @ 19:10:
Pistol levert in elk geval niets op, of zijn de servers alleen unranked?
Gewoon ranked als je ze kan vinden, kom ze wel eens tegen in de serverlijst. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

25th service star op de Anti Air!! =D Wutzor!!
Geniaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2012 @ 19:12:
25th service star op de Anti Air!! =D Wutzor!!
Geniaal :)
Basecamper :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:37

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

hahahahahah, probeer deze setup terwijl je in Hardcore mode speelt: m16a3 + rifle scope + laser sight + heavy barrel + m26 slug

je kan dan snipen met een assault geweer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hardcoresmurf schreef op zondag 01 juli 2012 @ 19:25:
hahahahahah, probeer deze setup terwijl je in Hardcore mode speelt: m16a3 + rifle scope + laser sight + heavy barrel + m26 slug

je kan dan snipen met een assault geweer :P
Die bug is volgens mij al gefixed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

DanielWW2 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 19:29:
[...]

Die bug is volgens mij al gefixed...
ik bedoel niet de dart bug, slugs in hc mode is 1 headshot = kill :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-10 22:41

Metro2002

Memento mori

Ik krijg sinds een paar dagen bij een flink aantal servers ineens een kick met de reden ignoring M5 queries ofzo van punkbuster. Niet alle servers hebben hier last van. Wat zou er aan de hand kunnen zijn :?

Edit: deze melding :

Afbeeldingslocatie: http://i119.photobucket.com/albums/o153/metro2005/wtf-2.png

[ Voor 20% gewijzigd door Metro2002 op 01-07-2012 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Laatst online: 09-10 21:44
7 juli komen de camo's en weapon-camo's toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
hardcoresmurf schreef op zondag 01 juli 2012 @ 19:36:
[...]

ik bedoel niet de dart bug, slugs in hc mode is 1 headshot = kill :P
Uh ja, M26 is gewoon hetzelfde als 870 en SPAS met slugs.
In normal mode is het ook gewoon 1 shot kill tot bepaalde range, en headshots zijn altijd one shot kill.

[ Voor 17% gewijzigd door unfor op 01-07-2012 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

meer mensen die de viking sniper gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-10 13:58
Hoe gebruik je een Javelin? Vroeger kon ik tenminste nog iets raken, maar tegenwoordig voordat ik een raket afschiet. Ontdoet het pantservoertuig een smoke dropping. Waardoor ik niets raak. Als de volgende raket al geladen is en ik hem weg schiet, gebeurt precies hetzelfde!
Dus moet je nu ineens 2x eniger in je team hebben om een tank oid kapot te maken.

[ Voor 3% gewijzigd door noud op 01-07-2012 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telkens wanneer ik een match join, schiet m'n ping omhoog. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
noud schreef op zondag 01 juli 2012 @ 21:12:
Hoe gebruik je een Javelin? Vroeger kon ik tenminste nog iets raken, maar tegenwoordig voordat ik een raket afschiet. Ontdoet het pantservoertuig een smoke dropping. Waardoor ik niets raak. Als de volgende raket al geladen is en ik hem weg schiet, gebeurt precies hetzelfde!
Dus moet je nu ineens 2x eniger in je team hebben om een tank oid kapot te maken.
IR smoke is de counter tegen javelins en die werkt sneller dan een javelin. Gebruik dus een RPG/SMAW want javelins zijn nutteloos geworden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 14:03

Metian

Snert is vies

Wat een commentaar, haha. Maar ze mogen shotguns wel is wat nerfen.. O.o

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 12:31

yzx

Metian schreef op zondag 01 juli 2012 @ 21:40:
[...]

Wat een commentaar, haha. Maar ze mogen shotguns wel is wat nerfen.. O.o
Euhm shotguns zijn het felste van allemaal generved :*) persoonlijk

Sommige zijn echt hopeloos geworden

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

yzx schreef op zondag 01 juli 2012 @ 21:44:
[...]

Dat zou best kunnen, heb daar geen idee van. Speel eigenlijk amper met shotguns, simpel weg omdat ik er totaal niet mee kan schieten.. :X

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 22:14
Metro2002 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 20:28:
Ik krijg sinds een paar dagen bij een flink aantal servers ineens een kick met de reden ignoring M5 queries ofzo van punkbuster. Niet alle servers hebben hier last van. Wat zou er aan de hand kunnen zijn :?

Edit: deze melding :

[afbeelding]
Yup, ik heb sinds kort ook last van.

Ik heb vandaag PB handmatig ge-update, maar nog niet kunnen testen. Wellicht dat dit de oplossing voor ons probleem is?

[ Voor 22% gewijzigd door Indy91 op 01-07-2012 21:58 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:17

mrc4nl

Procrastinatie expert

yzx schreef op zondag 01 juli 2012 @ 21:44:
[...]

vooral frag rounds, volautomatish zelfs waardeloos gemaakt,maar shotguns blijven mijn favoriet :)
mp7 is op een goede 2e plaats, vawege het lekkere pay en spray gehalte. pull the trigger en dan pas richten 8)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Metian schreef op zondag 01 juli 2012 @ 21:56:
[...]

Dat zou best kunnen, heb daar geen idee van. Speel eigenlijk amper met shotguns, simpel weg omdat ik er totaal niet mee kan schieten.. :X
Dus je vind dat shotguns overpowered zijn, maar zelf raak je er niets mee.
Volg jij het zelf nog? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

unfor schreef op zondag 01 juli 2012 @ 22:21:
[...]

Dus je vind dat shotguns overpowered zijn, maar zelf raak je er niets mee.
Volg jij het zelf nog? :D
Nee, maar ik had even geen idee van de nerf op shotguns, en gezien dat filmpje.. ahh nvm ik snap het zelf ook niet meer. 8)7

---

Overigens is de AEK-971 wel fijne wapen zeg, normaal speelde ik met M16 tot ik AEK-971 pakte.. mijn nieuwe liefde :9~

[ Voor 15% gewijzigd door Metian op 01-07-2012 22:24 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Metian schreef op zondag 01 juli 2012 @ 22:22:
[...]

Nee, maar ik had even geen idee van de nerf op shotguns, en gezien dat filmpje.. ahh nvm ik snap het zelf ook niet meer. 8)7
Ik denk je hebt wat veel nieuwe spelers hebben, die hebben nog niet door wat de verschillen tussen slugs, buckshot, flechette en frag rounds zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

unfor schreef op zondag 01 juli 2012 @ 22:24:
[...]

Ik denk je hebt wat veel nieuwe spelers hebben, die hebben nog niet door wat de verschillen tussen slugs, buckshot, flechette en frag rounds zijn.
Nee inderdaad, toch maar is keer wat onderzoek gaan doen naar de verschillen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Metian schreef op zondag 01 juli 2012 @ 22:25:
[...]

Nee inderdaad, toch maar is keer wat onderzoek gaan doen naar de verschillen.
Buckshot: powerful up close, zwakt snel af alleen op short range effectief.
Flechette: minder powerful up close, effectiever voor short-medium range.
Slugs: 1 blok staal, accuraat maar wel een hoge bullet-drop.
Frag rounds: Explosive round met een hogere bullet drop dan slugs, niet erg effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

unfor schreef op zondag 01 juli 2012 @ 22:28:
[...]

Buckshot: powerful up close, zwakt snel af alleen op short range effectief.
Flechette: minder powerful up close, effectiever voor short-medium range.
Slugs: 1 blok staal, accuraat maar wel een hoge bullet-drop.
Frag rounds: Explosive round met een hogere bullet drop dan slugs, niet erg effectief.
Awesome, thanks. Frag rounds had ik wel idee van, die kom ik helaas te vaak tegen in Metro. Misschien maar is keer poging wagen om met shotgun te spelen.

---

Overigens een vraag aan iedereen; ik speelde laatste Wake Island, waar ik in de Skid Loader stapte, toen ik weg reed bleek de 'cam' te blijven hangen en zag mezelf weg rijden. Echter toen ik uitstapte bleek ik in 3rd person te spelen..

Niet gek veel later kwamen er stel vijanden aan rennen die mij overhoop schoten, echter ik geen voor meter dood (en ze raakte me toch echt), zelfs toen er een recht voor me stond.. heb uit eindelijk maar zelfmoord gepleegd en vervolgens was probleem weg.

Dus, zijn er hier mensen die dit ook hebben gehad ?.

( helaas blijkt BF3 weer is geen screenshots gemaakt te hebben toen ik PrntScr drukte.. |:( )

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:48
W00t, mijn montage is aan het uploaden! Verwacht geen Enigma kills, maar ben er zelf erg tervreden mee. Mijn doel was om mijn kills te syncen met de muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Laatst online: 11:19
ik heb het idee dat de mtar-21 hard gaat sneuvelen bij de volgende patch. Wat is dat ding goed zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-10 16:54
tobitronics schreef op zondag 01 juli 2012 @ 22:54:
ik heb het idee dat de mtar-21 hard gaat sneuvelen bij de volgende patch. Wat is dat ding goed zeg :D
Zeer fijn wapen inderdaad. Ik denk niet dat deze gaat sneuvelen bij de volgende patch aangezien het forum nog niet vol staat met mensen die klagen over dit wapen.

Battlelog forum is handig om te kijken wat ze met de volgende patch doen. Alles waar mensen veel over klagen patchen ze(of het nou nodig is of niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 12:31

yzx

Nooit op range me gespeeld dan

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 22:14
Klopt, de ACW-R is beter dan de MTAR. :+

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Indy91 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 23:25:
[...]

De ACW-R schiet fijn maar is gewoon kreupel door zijn lage damage. Verder is de HB volgens mij bugged waardoor je wel de recoil krijgt maar niet de range bonus om het nog erger te maken.
Ik denk dat de enige carbine die gaat sneuvelen de M4A1 gaat zijn.
Dat is wel terecht te noemen. Waar de M16A3 gewoon de beste AR is maar niet absoluut is de M4A1 absoluut beter dan welke carbine dan ook. Elke carbine is gewoon outclassed en je merkt het pas echt als je een tijd andere carbines hebt gebruikt en dan de M4A1 pakt zoals ik gister/vandaag deed. Het was zo makkelijk om mensen neer te schieten, te makkelijk.

[ Voor 21% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-07-2012 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indy91 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 23:25:
[...]

Hangt er van af welke range, als je in de close quarters mappen zit ben je gesjost met de ACW-R als er iemand met een MTAR voor je staat... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-10 21:16
Metian schreef op zondag 01 juli 2012 @ 21:56:
[...]

En ik ben nu iemand die het omgekeerde heeft. Speel alleen nog met de Spas 12 + slug + reddot + laser. My god, wat is dat een sterke combie.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Turn up the volume, sit back and enjoy the video!

[ Voor 3% gewijzigd door vinom op 01-07-2012 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Nou lekker, ik denk ik doe eens een avondje rush ipv conquest op 1 van mijn favo servers. Totaal geen balans te vinden. Dat er nog serveradmins zijn die zonder die plugin die iedere ronde scrambled een server hebben draaien begrijp ik totaal niet. Het is misschien niet perfect, maar met de default 'balancer' (die er dus gewoon niet is :+) gaan allemaal van die figuren teamswitchen. Ja gek he dat je dan kansloze matches krijgt. Direct de laatste keer dat ik rush speel tenzij ik wat servers kan vinden die wel iets aan balance proberen te doen.

Zit je met alleen maar lui in een team die niet weten hoe ze moeten disarmen lijkt het wel. Zie je die progressiemeter iedere keer een stukje omhoog gaan 8)7. (Dus niet de key ingedrukt houden)

[ Voor 14% gewijzigd door Raku op 02-07-2012 00:28 ]

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

The_Greater schreef op zondag 01 juli 2012 @ 23:52:
[...]

En ik ben nu iemand die het omgekeerde heeft. Speel alleen nog met de Spas 12 + slug + reddot + laser. My god, wat is dat een sterke combie.
Ik heb dat met de saiga die ownt zo hard imo. Normaal pak ik hem altijd op de helft van et rondje, eerst even een beetje met de m4 of ak en dan over op de saiga, ik besloot net even een rondje alleen saiga
http://battlelog.battlefi...how/36582646/1/247577289/ saiga _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik gebruik de M26 Slug best wel vaak. Als standalone wapen zeg maar. Prima als je een enemy van ver ziet, en dan het liefst een oneshot one kill wilt hebben. Best krachtig ding, als je er een beetje mee overweg kunt :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:47
vinom schreef op zondag 01 juli 2012 @ 23:56:
[video]
Erg gaaf, lekkere sync ook! Ik beleef zelf ook veel plezier aan de JNG-90 in Close Quarters, lekker geluid ook.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:03

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik speel op CQ nooit meer met snipers, de SPAS met slugs is mijn bolt action sniper en de DAO met slugs is mijn semi auto sniper :)

Sowieso is CQ een suppression festijn dus hoewel je afentoe een paar leuke scores haalt met de JNG-90 is het meestal afzien. Het voordeel van de SPAS is dat hij hij met hipfire slugs aardig recht vooruit schiet. De lasersight voegt daarin vrij weinig toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 23:34:
[...]

De ACW-R schiet fijn maar is gewoon kreupel door zijn lage damage. Verder is de HB volgens mij bugged waardoor je wel de recoil krijgt maar niet de range bonus om het nog erger te maken.

[...]

Ik denk dat de enige carbine die gaat sneuvelen de M4A1 gaat zijn.
Dat is wel terecht te noemen. Waar de M16A3 gewoon de beste AR is maar niet absoluut is de M4A1 absoluut beter dan welke carbine dan ook. Elke carbine is gewoon outclassed en je merkt het pas echt als je een tijd andere carbines hebt gebruikt en dan de M4A1 pakt zoals ik gister/vandaag deed. Het was zo makkelijk om mensen neer te schieten, te makkelijk.
M4A1 is gewoon de M16A3, maar dan met iets meer recoil.AKS-74u is ook een sterk wapen
MTAR is een submachien, kan je goed gebruiken op grand bazaar. ACW-R moet je nooit gebruiken, want hij heeft maar een damage van 20, slechte hipfire, minder kogels in 1 clip, lange reload time.
andere guns hebben meer kogels in 1 clip en doen een damage van 25.

YouTube: Control Freak: How to master the M4A1 in Battlefield 3 EP.1

[ Voor 6% gewijzigd door Pykow op 02-07-2012 09:23 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:03

codex

Geen OpenAI agent :)

Pykow schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:22:
[...]

M4A1 is gewoon de M16A3, maar dan met iets meer recoil.AKS-74u is ook een sterk wapen
MTAR is een submachien, kan je goed gebruiken op grand bazaar. ACW-R moet je nooit gebruiken, want hij heeft maar een damage van 20, slechte hipfire, minder kogels in 1 clip, lange reload time.

ACW-R is wel goed op grotere afstand, beter dan de meeste engineer wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:49
[...]

M4A1 is gewoon de M16A3, maar dan met iets meer recoil.
En veel minder damage vanaf pak m beet 40 meter

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer zeker niet! Sta wel vaak op 1 spot maar dat is wel halverwege de map, iemand die goed is met een tank heeft jou ALTIJD dood. Met AA maak je nooit kans.
Operation Firestorm & Kharg Islands kan je wel proberen te base campen maar dan score je geen punten ;-)
Ze zeggen dat Anti Air geen skills nodig heeft maar als jij op Operation firestorm zit tussen A en B en je moet de russia heli kapot schieten die net opstijgt en boven de berg uit komt, dan hebbie wel iets van skills nodig ^^ Probeer het zelf maar of het je lukt :D

Iedere ''Class'' heeft zo zijn voor en nadelen ^_^ Nu snel naar Service Star 50!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ron!n schreef op maandag 02 juli 2012 @ 06:45:
[...]

Erg gaaf, lekkere sync ook! Ik beleef zelf ook veel plezier aan de JNG-90 in Close Quarters, lekker geluid ook.
Thanks, vind het tot nu toe mjin beste montage, die van Black Ops waren wat meer knip en plakwerk, maar ben hier toch stiekem wel trots op. Aan de andere kant is het nog geen Threatty (FULL METAL 3) kwaliteit, maar dat hoeft ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 16:50
[...]

Dat hij minder daagde doet dat klopt, maar de reloadtijd is aanzienlijk klein. Duurt geloof ik nog geen anderhalve seconde.

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:49
theburninglink schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:52:
[...]

Dat hij minder daagde doet dat klopt, maar de reloadtijd is aanzienlijk klein. Duurt geloof ik nog geen anderhalve seconde.
Je hebt dan ook 5 patronen minder

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:39:
[...]

Zeer zeker niet! Sta wel vaak op 1 spot maar dat is wel halverwege de map, iemand die goed is met een tank heeft jou ALTIJD dood. Met AA maak je nooit kans.
Operation Firestorm & Kharg Islands kan je wel proberen te base campen maar dan score je geen punten ;-)
Ze zeggen dat Anti Air geen skills nodig heeft maar als jij op Operation firestorm zit tussen A en B en je moet de russia heli kapot schieten die net opstijgt en boven de berg uit komt, dan hebbie wel iets van skills nodig ^^ Probeer het zelf maar of het je lukt :D

Iedere ''Class'' heeft zo zijn voor en nadelen ^_^ Nu snel naar Service Star 50!!
Joh niks van aantrekken, het gros van de spelers zit zelden in een MAA omdat ze hem of ruk (denken te) vinden of niet goed voor de e-penis. MAA levend houden op een plek waar je de vijandige jets/helis het leven zuur kan maken vereist zeker wel skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Jay-P schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:06:
[...]

Joh niks van aantrekken, het gros van de spelers zit zelden in een MAA omdat ze hem of ruk (denken te) vinden of niet goed voor de e-penis. MAA levend houden op een plek waar je de vijandige jets/helis het leven zuur kan maken vereist zeker wel skill.
Lijkt wel of ze dat ding of gebuffed hebben of ik er ineens goed mee ben geworden, maar heli's vallen als vliegen als ik erin zit. Dat ding heeft een range niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikvandenberg schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:08:
[...]

Lijkt wel of ze dat ding of gebuffed hebben of ik er ineens goed mee ben geworden, maar heli's vallen als vliegen als ik erin zit. Dat ding heeft een range niet normaal.
Ik vind het niet erg :D Vind MAA geweldig :) Wel de US versie dan, de RU versie vind ik ruk.. maar dat is eigenlijk wel met meer dingen zo.. Neem de heli, jet... RU heli is echt compleet anders qua besturing dan die van US, ik kan er echt niet mee vliegen.

De MAA van US trilt bijvoorbeeld niet en van RU enorm waardoor ik echt niet lekker kan schieten.. Ook is die enorm traag, vraag me af of het komt omdat er tussen US en RU nog wat frustratie zit ofzo en ze dat in deze game proberen te vertellen dat US beter is. (dat is echt mijn ervaring met het spel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

ACW-R heeft hogere damage op afstand waardoor effectief een kogel minder nodig is. Deze extra damage is al aanwezig na 38 meter dus eigenlijk op vrijwel alle afstanden. Zijn drop off range is ook een stuk hoger waardoor je pas op echt lange afstand aankomt bij de 16,7 damage per schot. Daarnaast heeft hij slechts 4 kogels minder maar wel de snelste reload time van alle carbines. Hipfire werkt niet goed met dat wapen maar recoil is erg laag en ADS spread ook. Het is dan ook geen spray&pray CQ wapen maar een 18+ meter wapen wanneer je daadwerkelijk gaat mikken.

Sterker, ik neem liever de ACW-R dan de M4A1 op grotere mappen.

[ Voor 11% gewijzigd door Tsurany op 02-07-2012 11:40 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:15
vinom schreef op zondag 01 juli 2012 @ 23:56:
[video]
Mooi gedaan hoor!
Syncen met de muziek maakt de kills ook 2x zo episch dus dat zat wel goed in je montage.
Je intro ziet er ook wel slick uit, heb je die zelf gemaakt of heb je een template voor bijv. AE of Vegas gebruikt?

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:00:
[...]

ACW-R heeft hogere damage op afstand waardoor effectief een kogel minder nodig is. Deze extra damage is al aanwezig na 18 meter dus eigenlijk op vrijwel alle afstanden. Zijn drop off range is ook een stuk hoger waardoor je pas op echt lange afstand aankomt bij de 16,7 damage per schot. Daarnaast heeft hij slechts 4 kogels minder maar wel de snelste reload time van alle carbines. Hipfire werkt niet goed met dat wapen maar recoil is erg laag en ADS spread ook. Het is dan ook geen spray&pray CQ wapen maar een 18+ meter wapen wanneer je daadwerkelijk gaat mikken.

Sterker, ik neem liever de ACW-R dan de M4A1 op grotere mappen.
Je bedoelt 36 meter en met een HB is het zelfs 60 meter voordat de ACW-R meer damage doet.

http://symthic.com/compar...one&wep2=ACW-R&attc2=None

http://symthic.com/compar...=ACW-R&attc2=Heavy+Barrel

Verder vind ik het spread voordeel niet opwegen tegen de lagere damage en slechtere hipfire. Ik neem toch liever een G36C of een M4A1, die zijn veel effectiever de eerste 38 meter omdat ik toch altijd een HB heb en dat is het maximum voor een 5 shot kill. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
AdmiralSnipe schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:33:
[...]

Mooi gedaan hoor!
Syncen met de muziek maakt de kills ook 2x zo episch dus dat zat wel goed in je montage.
Je intro ziet er ook wel slick uit, heb je die zelf gemaakt of heb je een template voor bijv. AE of Vegas gebruikt?
Die intro is inderdaad erg vet (doet me beetje denken aan intro van House(dacht ik)). Muziek ook erg vet gesynced, goed gelukt, die laatste knife kill met die muziek maakt het echt een mooi moment. Record je op 60fps voor de slo-mos? En waar haal jij zulk soort muziek vandaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probleem is dat de drop-off van de ACW-R door de heavy barrel niet aangepast is. Zonder heavy barrel is de ACW-R duidelijk beter, op mappen zoals Caspian of Firestorm is hipfire toch een stuk minder relevant.
Met heavy barrel gaan ze redelijk gelijk op, enkel is het vreemd dat de ACW-R geen hogere damage drop-off krijgt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:44:
Probleem is dat de drop-off van de ACW-R door de heavy barrel niet aangepast is. Zonder heavy barrel is de ACW-R duidelijk beter, op mappen zoals Caspian of Firestorm is hipfire toch een stuk minder relevant.
Met heavy barrel gaan ze redelijk gelijk op, enkel is het vreemd dat de ACW-R geen hogere damage drop-off krijgt.
Zelfs dan zijn andere carbines met 25 damage beter tot 36 meter. Dat is al een redelijke afstand voor carbines om accuraat te schieten. En als je dan wel een 25 damage carbine hebt zoals de M4A1 met een HB tegen een ACW-R zonder HB dan krijg je dit:

http://symthic.com/compar...rel&wep2=ACW-R&attc2=None

Daar verslaat de M4A1 de ACW-R ook op spread alleen is de hipfire beter van de ACW-R en dat word ook weer teniet gedaan door de lagere damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
DanielWW2 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:56:
[...]

Zelfs dan zijn andere carbines met 25 damage beter tot 36 meter. Dat is al een redelijke afstand voor carbines om accuraat te schieten. En als je dan wel een 25 damage carbine hebt zoals de M4A1 met een HB tegen een ACW-R zonder HB dan krijg je dit:

http://symthic.com/compar...rel&wep2=ACW-R&attc2=None

Daar verslaat de M4A1 de ACW-R ook op spread alleen is de hipfire beter van de ACW-R en dat word ook weer teniet gedaan door de lagere damage.
De M4a1 burst variant is imo nog beter omdat je daar veel accurater mee schiet op afstand, natuurlijk is dat dan weer vrij slecht close range :/

Heeft iemand anders ook problemen met origin? Bij mij sluit het programma niet goed af en als ik dan opnieuw inlog staat er dat het account al in gebruik is :S

[ Voor 9% gewijzigd door bloodlynx op 02-07-2012 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 10:05
bloodlynx schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:58:
[...]

De M4a1 burst variant is imo nog beter omdat je daar veel accurater mee schiet op afstand, natuurlijk is dat dan weer vrij slecht close range :/
moet je ook niet zo sprayen... dichtbij kun je ook met je muis op je vijand mikken ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Patientzero schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:59:
[...]

moet je ook niet zo sprayen... dichtbij kun je ook met je muis op je vijand mikken ? ;)
Je kan bijna niet elke x 3 kogels burst doen, daarnaast met burst verlies je het gewoon vaak van een full auto :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bloodlynx schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:01:
[...]

Je kan bijna niet elke x 3 kogels burst doen, daarnaast met burst verlies je het gewoon vaak van een full auto :/
burst shots hebben een probleem in BF3. soms schiet hij een halve seconde niet, dat heb ik met alle burst wapens.
daarnaast kan je met een full auto ook burst schieten en questie van kort klikjes maken en de recoil van de M4A1 is goed bij te houden.
2e reden waarom ik liever een full auto dan een burst wapen pakt, zijn de close range acties.
Soms staan ze opeens achter je of om het hoekje en dan wil ik in een grote groep gewoon full auto kunnen schieten en niet gaan klikken voor burst shots.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Jay-P schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:44:
[...]

Die intro is inderdaad erg vet (doet me beetje denken aan intro van House(dacht ik)). Muziek ook erg vet gesynced, goed gelukt, die laatste knife kill met die muziek maakt het echt een mooi moment. Record je op 60fps voor de slo-mos? En waar haal jij zulk soort muziek vandaan ?
Hoe ik de intro heb gemaakt houd ik een geheim, ghehe. Iedergeval is alles in Sony Vegas 11 gemaakt. Alles is recorded in 60FPS, zodat die slow motion beelden mogelijk zijn en mooi soepel blijven. De muziek is van Two Steps from Hell, is enorm veel van te vinden en is werkelijk fantastische muziek om naar te luisteren.
Veel mensen kiezen clips uit en plakken er wat muziek onder, maar ik kies eerst de muziek, luister naar wat voor feeling het geeft en baseer daar mijn clips op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je op BF3 ook nog opnieuw beginnen?
Bijvoorbeeld om een stats account te maken? (Had ik op BF2BC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etnerdnl
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 08:51
Je kunt nu met Premium je stats resetten..

PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dat wil ik niet want als je door klikt kan je op je profiel alsnog je K/D enzo zien.
Ik had op BF2BC een account die ik echt voor de K/D en andere stats had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etnerdnl
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 08:51
Kan denk ik niet want BF3 is echt helemaal aan je account gelinkt.. al was BC2 dat opzich ook natuurlijk. Maar waarom zou je dat willen dan?:P Geef toch geen realistisch beeld omdat het alleen je goeie potjes zijn dan en niet die voor de fun :P Ook al zou ik ook wel eens ranking uit willen kunnen zetten om een beetje met vehicles te oefenen

PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe game kopen, enkel dan kan dat.

http://battlelog.battlefi...how/36618684/1/186401280/
Niet leuk alles in je eentje te moeten doen en alsnog verliezen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-10 16:04

superwashandje

grofheid alom

ik denk dat jotasa met zijn level 12, maar 16 kills en toch 20000 punten aardig zijn best heeft gedaan. jij hebt 3.75 keer zoveel kills maar "maar" 1.5 keer zoveel punten :+

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:41:

Welcome to my world. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superwashandje schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:50:
ik denk dat jotasa met zijn level 12, maar 16 kills en toch 20000 punten aardig zijn best heeft gedaan. jij hebt 3.75 keer zoveel kills maar "maar" 1.5 keer zoveel punten :+
Hij heeft z'n best gedaan met punten cappen maar hij kon geen enkel punt houden. Dat is het probleem wat ik met veel mensen merk, dan vinden ze zichzelf heel goed omdat ze alle punten cappen maar wat ze niet door hebben is dat we die punten instantly verliezen. Hij liep rondjes van E-A-D-C en dat werkt wel voor je punten maar een vlag hebben voor een halve minuut laat bij de anderen amper tickets omlaag gaan. Liever iemand die een punt kan cappen en houden dan iemand die alles toch weer kwijt raakt. En liever iemand die een punt kan veroveren dan iemand die een punt enkel kan innemen als hij onbewaakt is.

Ben die server maar gequit, weer een clan die graag bij elkaar blijft zodat ze kunnen 'ownen' ook al is de balance ver te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Tsurany schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:41:

Daar zijn heel wat gebouwen naar beneden gekomen :9

Spas ook nice

[ Voor 3% gewijzigd door bloodlynx op 02-07-2012 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

Tsurany schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:57:
[...]

Hij heeft z'n best gedaan met punten cappen maar hij kon geen enkel punt houden. Dat is het probleem wat ik met veel mensen merk, dan vinden ze zichzelf heel goed omdat ze alle punten cappen maar wat ze niet door hebben is dat we die punten instantly verliezen. Hij liep rondjes van E-A-D-C en dat werkt wel voor je punten maar een vlag hebben voor een halve minuut laat bij de anderen amper tickets omlaag gaan. Liever iemand die een punt kan cappen en houden dan iemand die alles toch weer kwijt raakt. En liever iemand die een punt kan veroveren dan iemand die een punt enkel kan innemen als hij onbewaakt is.
hehe heb je helemaal gelijk in maar iemand met lvl 12 die toch zo hoog staat verdient toch ook wel iets van de credits ipv dat je alles alleen hebt gedaan?
Ben die server maar gequit, weer een clan die graag bij elkaar blijft zodat ze kunnen 'ownen' ook al is de balance ver te zoeken.
kuchtweakersserverstoenzenogdrukbezochtwarenkuch

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superwashandje schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:02:
hehe heb je helemaal gelijk in maar iemand met lvl 12 die toch zo hoog staat verdient toch ook wel iets van de credits ipv dat je alles alleen hebt gedaan?
Ja trues, hij was zeker actief bezig! Alleen als dan B weer aangevallen wordt en ik in m'n eentje twee squads moet tegenhouden voelt het wel alsof je alleen staat :+
kuchtweakersserverstoenzenogdrukbezochtwarenkuch
kuchikspeeldaarnooitmeerenheberniksmeermeetemakenkuch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

Tsurany schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:04:
[...]

1 Ja trues, hij was zeker actief bezig! Alleen als dan B weer aangevallen wordt en ik in m'n eentje twee squads moet tegenhouden voelt het wel alsof je alleen staat :+

[...]

2kuchikspeeldaarnooitmeerenheberniksmeermeetemakenkuch
1: ok dat is wel waar inderdaad :)

2: weet ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

etnerdnl schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:35:
Kan denk ik niet want BF3 is echt helemaal aan je account gelinkt.. al was BC2 dat opzich ook natuurlijk. Maar waarom zou je dat willen dan?:P Geef toch geen realistisch beeld omdat het alleen je goeie potjes zijn dan en niet die voor de fun :P Ook al zou ik ook wel eens ranking uit willen kunnen zetten om een beetje met vehicles te oefenen
ranking kan toch uit, non ranked servers?
Alleen is het lastig om zo een server te vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:53
Jay-P schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:44:
[...]

En waar haal jij zulk soort muziek vandaan ?
Ik denk dat het rights free background theme muziek is. Gebruik het zelf ook en kan je tenminste geen gezeur met youtube bezorgen, aangezien de muziek gratis is om te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Hogader schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:53:
[...]

Ik denk dat het rights free background theme muziek is. Gebruik het zelf ook en kan je tenminste geen gezeur met youtube bezorgen, aangezien de muziek gratis is om te gebruiken.
Nope, Two Steps From Hell is wel copyrighted.
Dit staat er zelfs op hun website:

The entire Two Steps From Hell catalogue is distributed by Extreme Music. If you are a professional editor and you are inquiring about music licenses for professional commercial projects, please contact Leetal at Extreme Music. Any inquiries concerning favors, free usage, permission for non-profit YouTube videos, School projects, non-profit films etc.. will not be answered. We apologize for this, but we have received tens of thousands of inquiries and do not have the resources to reply. Unfortunately Two Steps From Hell is no longer able to grant permission for these types of projects as it has begun to interfere with our business. If you were previously granted permission, you need not worry. If you need to contact Nick and Thomas for any professional matter, not related to permission to use our music, you may reach us here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:22

StrongArmLance

Endless flow

Points harvest without killing that muchaw http://battlelog.battlefi...how/36625545/1/198735818/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Laatst online: 11:19
Wat is die LVG een ************************************ wapen zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
AdmiralSnipe schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:04:
[...]

Nope, Two Steps From Hell is wel copyrighted.
Dit staat er zelfs op hun website:

The entire Two Steps From Hell catalogue is distributed by Extreme Music. If you are a professional editor and you are inquiring about music licenses for professional commercial projects, please contact Leetal at Extreme Music. Any inquiries concerning favors, free usage, permission for non-profit YouTube videos, School projects, non-profit films etc.. will not be answered. We apologize for this, but we have received tens of thousands of inquiries and do not have the resources to reply. Unfortunately Two Steps From Hell is no longer able to grant permission for these types of projects as it has begun to interfere with our business. If you were previously granted permission, you need not worry. If you need to contact Nick and Thomas for any professional matter, not related to permission to use our music, you may reach us here.
Uhu, op mijn video staat ook copyright claim, maar aangezien ik geen YouTube partner ben, maar ik me er niet zo druk om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
vinom schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:11:
[...]

Uhu, op mijn video staat ook copyright claim, maar aangezien ik geen YouTube partner ben, maar ik me er niet zo druk om.
Nope hoeft ook niet.
Als ze alle video's waar copyrighted materiaal in zit zouden verwijderen dan zou wss meer dan de helft van alle video's op Youtube er af gehaald moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:07
Pagina: 1 ... 44 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.