Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

DOA in burst-modus is echt lekker! O-)

Zo, de wekelijkse migratie van noobs server-waards is ook weer begonnen, volgens mij. Ik hoefde alleen maar mijn loop uit het raam te hangen, en één voor één liepen ze voor mijn vizier, lol (http://battlelog.battlefi...how/36351933/1/170688652/). Geinig, maar weinig uitdagend. Zag trouwens net op BF3Stats dat ik numero 325 met de G3A3 ben :o

[ Voor 5% gewijzigd door w00t00w op 30-06-2012 01:31 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
w00t00w schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 01:28:
Zag trouwens net op BF3Stats dat ik numero 325 met de G3A3 ben :o
Van spelers die bf3stats.com gebruiken en hun stats updaten. Wat natuurlijk een niet zo grote groep is.

[ Voor 3% gewijzigd door Springstof op 30-06-2012 06:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy36NL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-04 14:31
DOA in burst-modus is echt lekker! O-)

Zo, de wekelijkse migratie van noobs server-waards is ook weer begonnen, volgens mij. Ik hoefde alleen maar mijn loop uit het raam te hangen, en één voor één liepen ze voor mijn vizier, lol (http://battlelog.battlefi...how/36351933/1/170688652/). Geinig, maar weinig uitdagend. Zag trouwens net op BF3Stats dat ik numero 325 met de G3A3 ben :o
Is wel leuk om zo je stats te checken.
Speelde in het begin vooral tanks en zag op gegeven ogenblik dat ik in de top duizend zat. Daarna vooral 1-1 skills gaan oefenen op Metro en met TDM.
Kwam ik er een paar weken geleden achter dat ik nr 3 stond met de M60 en een maat van me met de PKP. Daarna vooral veel TDM gespeeld en nu nummer 1. :-)
Zo kan je voor jezelf steeds nieuwe doelen stellen in het spel.
Het zegt verder niet veel maar het is wel grappig om te zien dat van alle spelers op de wereld jij degene bent die de meeste kills met een bepaald wapen hebt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Springstof schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 06:29:
[...]

Van spelers die bf3stats.com gebruiken en hun stats updaten. Wat natuurlijk een niet zo grote groep is.
En de spelers die Better Battlelog gebruiken, of clans die op hun eigen site Bf3 ranking plugins of andere apps(G13 app) gebruiken, of spelers die door iemand anders opgezocht zijn (vaak om te kijken of ie gewoon goed is of cheat),. Het zijn zeker bij lange na niet alle spelers maar ik denk dat de meeste serieuze, actieve en goede spelers er wel op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Springstof schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 06:29:
[...]Van spelers die bf3stats.com gebruiken en hun stats updaten. Wat natuurlijk een niet zo grote groep is.
Er zijn ruim 95000 mensen met 100 of meer kills met dat wapen - best een aardige groep... :)
Roy36NL schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 07:06:
[...]Is wel leuk om zo je stats te checken.
Speelde in het begin vooral tanks en zag op gegeven ogenblik dat ik in de top duizend zat. Daarna vooral 1-1 skills gaan oefenen op Metro en met TDM.
Kwam ik er een paar weken geleden achter dat ik nr 3 stond met de M60 en een maat van me met de PKP. Daarna vooral veel TDM gespeeld en nu nummer 1. :-)
Zo kan je voor jezelf steeds nieuwe doelen stellen in het spel.
Het zegt verder niet veel maar het is wel grappig om te zien dat van alle spelers op de wereld jij degene bent die de meeste kills met een bepaald wapen hebt gemaakt.
Precies: uiteindelijk is het maar een nummertje, een statistiekje in een videogame, niet iets wat IRL deuren of benen voor je opent, maar daarom wel leuk. De mens is van nature een competitief wezen, en persoonlijk beleef ik er ook lol aan om na een sessie aan het eind van de dag nog even mijn stats te checken om te zien hoe het die dag is gegaan. Het zegt niks, het betekent niks, en je kan er niks mee, maar so what? Games zijn entertainment, en lol beleven aan == entertainment.
Overigens mag ik het aantal kills nog vertienvoudigen mocht ik nummer één willen worden :P

[ Voor 11% gewijzigd door w00t00w op 30-06-2012 13:19 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

w00t00w schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 13:15:
niet iets wat IRL deuren of benen voor je opent
:D

Net een tweetal potjes op Karkand en Oman gedaan. Meemzeh, heb jij een plugin die "cheater!" in de chat zegt als je gekilld wordt? Manmanman. :P

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ach sommige servers hebben auto kick bij kd van 10 oid, dat is meteen op de blacklist gooien. Vooral op CQ is een kd van 10 niet bijzonder, ik heb vaak 10 kills voordat ik dood ga, om vervolgens meteen weer 3-4x dood te gaan door de waardeloze spawns.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou het is weer echt warm aan het worden in NL.
Ik hoor het aan mijn stock CPU cooler van Intel... ;(

Nu is het tijd voor de echte test; Lift off in BF3? :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag trouwens net op BF3Stats dat ik numero 325 met de G3A3 ben :o
Als je lvl 100 bent is dat wel niet zo moeilijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Iemand hier toevallig met een 560-TI 2GB? Als dat zo is, wat zijn je frames op Ultra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 15:11:
Nou het is weer echt warm aan het worden in NL.
Ik hoor het aan mijn stock CPU cooler van Intel... ;(

Nu is het tijd voor de echte test; Lift off in BF3? :Y)
Donderdagnacht 3 vastlopers gehad. Dacht dat het aan mijn CPU lag, maar blijkbaar was het mijn graka. (Er stond video hardware error in de Reliability Monitor). Nochtans stonden mijn 2 case fans al op high :D
Kreeg het echt op mijn heupen, en was dan maar wat vroeger dan anders gaan slapen lol.

Maar sindsdien geen crashes meer omdat ik de hitte nu wat heb geprobeerd buiten te sluiten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CodeCaster schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 13:20:
[...]

Net een tweetal potjes op Karkand en Oman gedaan. Meemzeh, heb jij een plugin die "cheater!" in de chat zegt als je gekilld wordt? Manmanman. :P
Jij bent gewoon een cheater. Denk je echt dat het niet opvalt dat tanks toevallig undamaged worden als jij er achter staat?

Hacker noob.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:00
Het moet echt niet gekker worden.

Wil ik een potje Neushaar Kanalen TDM spelen krijg ik dit
Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: KasPlantje_GvG SniperRifle use
Wat is dat nu weer voor onzin regel. Er huppelen weet ik niet hoeveel shotgunnoobs rond in dat level maar een beetje precisie wordt niet gewaardeerd.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:49
Gun = n00b weapon! :r

;)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Tsurany schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 16:35:
[...]

Jij bent gewoon een cheater. Denk je echt dat het niet opvalt dat tanks toevallig undamaged worden als jij er achter staat?

Hacker noob.
Sst, niet verder vertellen, anders gaan die andere noobs dat ook doen en dan schieten we niet meer hun tank in drie schoten naar de vaantjes.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CodeCaster schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 16:58:
[...]

Sst, niet verder vertellen, anders gaan die andere noobs dat ook doen en dan schieten we niet meer hun tank in drie schoten naar de vaantjes.
Drie? Ha met mijn multihack heb ik er maar 1 nodig :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
So many hackers, so few server slots. :o
Moest trouwens wel lachen om de chat. ;)

[ Voor 34% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-06-2012 17:04 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let's troll :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:15
Haha, mooie streak rond 3:00.
En je nam Lagkip ook mooi te grazen. :+

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 17:27:
[...]

Haha, mooie streak rond 3:00.
En je nam Lagkip ook mooi te grazen. :+
Je moest ie mij maar niet joinen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is trouwens echt weer het weekend. Weer een hoop servers gehad waar mensen tanks bestrijden met health packs en defibrillators... |:(

edit: en ben er nu klaar mee...

[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-06-2012 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:38
Die Lagkip moet ook aan anger management doen... :X
DanielWW2 schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 17:30:
Het is trouwens echt weer het weekend. Weer een hoop servers gehad waar mensen tanks bestrijden met health packs en defibrillators... |:(
edit: en ben er nu klaar mee...
Mooi weer buiten, dus ik zou gewoon vanavond potje gaan spelen als je niet uit gaat teminsten. S'avonds laat spelen de mensen met hersens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 18:39:
[...]

[...]

Mooi weer buiten, dus ik zou gewoon vanavond potje gaan spelen als je niet uit gaat teminsten. S'avonds laat spelen de mensen met hersens ;)
Het is hier anders toch echt bewolkt en benauwt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond eens lekker Back to Karkand spelen, al een tijdje niet gedaan en die maps zijn toch ook wel erg chill om te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 18:42:
Vanavond eens lekker Back to Karkand spelen, al een tijdje niet gedaan en die maps zijn toch ook wel erg chill om te spelen :D
Behalve Wake, die is echt verpest door DICE in BF3...
Oh en ik ga je lekker stalken. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Tsurany schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 18:42:
Waarom heb jij bijna iedereen uit je friendlist getrapt??
Nu is het moeilijker om je te stalken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 18:52:
Waarom heb jij bijna iedereen uit je friendlist getrapt??
Nu is het moeilijker om je te stalken. :(
Omdat ik een friendslist met ruim 100 man had waarvan ik de ene helft niet kende en met de andere helft nooit speelde. Gewoon iedereen eruit gemikt en opnieuw begonnen, nu enkel met mensen die ik zelf wil joinen. Zal je wel even adden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Tsurany schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 19:14:
[...]

Omdat ik een friendslist met ruim 100 man had waarvan ik de ene helft niet kende en met de andere helft nooit speelde. Gewoon iedereen eruit gemikt en opnieuw begonnen, nu enkel met mensen die ik zelf wil joinen. Zal je wel even adden :)
Jeuj, weer iemand om te stalken! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:36

Mavamaarten

Omdat het kan!

QPeter schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 18:39:
[...]
:+ I know. Het zat echt niet mee dat rondje :+

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga denk ik maar een film kijken ofzo. Te veel noobs en ze zijn te achterlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Pykow schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 19:51:
Leuk als je dit soort gastjes tegen komt
http://battlelog.battlefi...how/36436530/1/172685289/
puur wallhack, iedereen ging weg in ons team en in het andere team
Ja die gast cheat echt omdat? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Stats reset + double XP? Speelt 24/7 medic en altijd met m16a3. W/L zegt vrij weinig.

Zijn fragmovies zijn wel raar, lijkt wel norecoil macro. En dat wordt ook al gezegd in comments.

[ Voor 37% gewijzigd door QPeter op 30-06-2012 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Laatst online: 09-10 21:44
Stats reset heeft hij gedaan kijk maar, echte kd is 3.8

Toch heeft hij wel lopen statspadden met 2500+ nemesis ribbons, ik heb 25.000 kills en ook rond die KD en heb 250 nemesis ribbons.

Revive kill spam gedaan voor paar uur die belg :z plus ook de quit % boven de 30% zegt genoeg over zijn W/L, hij quit em vast net voor elk potje die hij gaat verliezen

Op GoT bf3stats viel me DonQuake eigenlijk op, zeker als je naar zijn headshots kijkt op wapens maar daar zie je ook 2500 nemesis ribbons.. is allemaal wel typisch.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YX1cu.png
:?
http://bf3stats.com/stats_pc/DonQuake

Mensen caren te veel door battelog door stats.. plezier moet je hebben! (toch geef ik toe dat het iets mag boeien want anders hoeft het er ook niet te zijn, maar indien je echt voor je stats gaat spelen gaat het vaak nog slechter ook in mijn ogen)

[ Voor 47% gewijzigd door Minaaj op 30-06-2012 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oftwel stat reset en dan hack kopen :) Want die KD van 7 is ook over ruim 3000 kills.

[ Voor 38% gewijzigd door Tsurany op 30-06-2012 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Ga ik ook doen op 2 July t/m 8ste, stats resetten double xp en hack kopen trololo 8)7 Zonnesteek of uh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Ja je kan nu voordelig een licentie voor 10 users kopen tijdelijk maar 30 euro. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bloodlynx schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 20:18:
Ja je kan nu voordelig een licentie voor 10 users kopen tijdelijk maar 30 euro. :)
Je maakt een grapje, toch? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Het is sowieso niet slim om je stats te resetten voor een double xp weekend/week want er zijn toch ook aardig wat servers waar je niet hoger dan 1500~spm mag hebben, word je overal autobanned :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtffffffffff..... ik dacht, laat ik nog een de Flash Supressor gebruiken, staat er daar nu in de omschrijving "you will appear on the minimap"

Sinds wanneer is dit? Wat heeft dit dan nog van nut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 20:43:
wtffffffffff..... ik dacht, laat ik nog een de Flash Supressor gebruiken, staat er daar nu in de omschrijving "you will appear on the minimap"

Altijd al zo geweest, alleen de normale suppressor (zo schrijf je dat ja :)) werkt zoals je wilt.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 20:43:

Het nut is dat je geen muzzle flash ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Hoe werkt dat stat reset eigenlijk??
Moet je op bevestigen klikken of gebeurt dat al wanneer je op "reset" klikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyxion schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 20:44:
[...]

Altijd al zo geweest, alleen de normale suppressor (zo schrijf je dat ja :)) werkt zoals je wilt.
Ja? Speel al sinds het begin en heb met flash supressor 5000+ AEK kills gemaakt. Altijd konden ze me niet vinden omdat ik niet tevoorschijn kwam op de minimap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 20:49:
Hoe werkt dat stat reset eigenlijk??
Moet je op bevestigen klikken of gebeurt dat al wanneer je op "reset" klikt?
http://youtu.be/g-TzRiEXY8s?hd=1 Ja het is duits, maar ga er vanuit dat beelden je kunnen helpen. En om je vraag te beantwoorden als je er op op klikt komt er een schermpje wat het doet en dan druk je op bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
QPeter schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 20:52:
[...]

http://youtu.be/g-TzRiEXY8s?hd=1 Ja het is duits, maar ga er vanuit dat beelden je kunnen helpen. En om je vraag te beantwoorden als je er op op klikt komt er een schermpje wat het doet en dan druk je op bevestigen.
Ah I see, I no wanna reset my stats perongeluk.
Dat ziet er zo newb uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Deze gast :) 3uurtjes en rank 145!

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Heelfy-OMG/

Longest Headshot 4 432 470 m 8)7

[ Voor 35% gewijzigd door Minaaj op 30-06-2012 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Laatst online: 07-06 14:17
Ik blijf het jammer vinden dat uit de alpha versie zoveel dingen verwijderd/gewijzigd zijn.

YouTube: Battlefield - Knife kill animations

Kijk maar eens naar de knife animaties. Ok sommige duurden wel wat lang, maar ik heb het er voor over om een coole knife animatie uit te voeren en dan uiteindelijk meteen doodgeschoten te worden dan een simpele wipe met de knife en de andere vijanden nog te kunnen killen.

En er zijn er nog veel:

YouTube: Battlefield 3 Alpha/Retail Sound Comparison [VO & FX]

[ Voor 14% gewijzigd door Qlii256 op 30-06-2012 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Pykow schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 19:51:
Leuk als je dit soort gastjes tegen komt
http://battlelog.battlefi...how/36436530/1/172685289/
puur wallhack, iedereen ging weg in ons team en in het andere team
Tbh denk ik niet dat het een hacker is, hij doet het nogal goed op esl zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
F*cking pro. :P
Qlii256 schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 21:01:
Ik blijf het jammer vinden dat uit de alpha versie zoveel dingen verwijderd/gewijzigd zijn.

Kijk maar eens naar de knife animaties. Ok sommige duurden wel wat lang, maar ik heb het er voor over om een coole knife animatie uit te voeren en dan uiteindelijk meteen doodgeschoten te worden dan een simpele wipe met de knife en de andere vijanden nog te kunnen killen.

En er zijn er nog veel:

Die animaties wil ik. :9
De geluiden kende ik al.
bloodlynx schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 21:03:
[...]

Tbh denk ik niet dat het een hacker is, hij doet het nogal goed op esl zo te zien.
Dat zegt nog steeds niks. "Pro's" kunnen ook hacken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

bloodlynx schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 21:03:
[...]

Vind het ook wel meevallen eigenlijk, als ik zijn filmpjes bekijk. Dat no recoil macro is ook maar gelul, iedereen kan de recoil van de m16 compenseren. Vaak in stresssituaties gaat dat wat minder, maar daar is de een nou wat beter in dan de ander. Zijn accuracy is wel steengoed trouwens, hij blijft vaak mooi on target terwijl hij de recoil onder controle houdt. Ikzelf ga al heel gauw over in spray mode op het moment dat het < 5 meter afstand is. Kan best zijn dat ie ook voor de fun ook af en toe een hack draait, maar de filmpjes zien er niet echt vreemd uit. Het feit dat ie metro cq speelt in chaotische situaties waar de meeste metro spelers geen raad mee weten helpt natuurlijk ook.

Dat valt me sowieso op. Zo nu en dan zit ik in een server waar metro CQ in de rotatie zit, en dan merk je dat er een groot deel van de mensen helemaal in dat ritme valt van op 1 plek staan en grenades spammen, campen etc. Als er dan wat gebeurt wat men niet verwacht, zoals echte gevechten op alle 3 vlaggen, dan is het feest compleet en kun je heel veel mensen vrij makkelijk afmaken, zoals deze gast ook wel laat zien.

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En er zijn er nog veel:

Voor mijn part had er meer gore mogen zijn. Je ziet niet eens bloed, en ook als je iemand opblaast met c4 of met een tank, dan vliegt het lichaam zoals een pop door de lucht, de ledematen worden niet eens uit elkaar gerukt :(
Doe dan een On/off switch voor GORE of minstens een straaltje bloed.. zoals in ARMA2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

En er zijn er nog veel:

En wat te denken van de kleuren:

Afbeeldingslocatie: http://img23.imageshack.us/img23/8070/bf3alpha47.jpg

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben blij dat ik een FXAA injector heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

DanielWW2 schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 21:23:
Ben blij dat ik een FXAA injector heb. ;)
Vast al 12 keer langsgekomen (+counting) maar welke? Heb er wel wat geprobeerd maar wat is de meest gebruikte? Qua kleurverschil namelijk wel lekker :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mu.siQ schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 21:24:
[...]

Vast al 12 keer langsgekomen (+counting) maar welke? Heb er wel wat geprobeerd maar wat is de meest gebruikte? Qua kleurverschil namelijk wel lekker :)
DanielWW2 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 14:09:
[...]

Je moet het ook zelf customizen om het goed te krijgen. Bij mij was het hopeloos na patch 1.04 omdat DICE de kleuren aanpaste. Toen heb ik zelf een eigen config gemaakt die ik wel lekker vind werken. ;)

Je moet de injFX_Settings.H file openen met notepad en dan naar tonemap gaan.

#define Gamma 1.00
#define Exposure 0.15
#define Saturation 0.80
#define BlueShift 0.00
#define Bleach 0.1
#define Defog 0.2
#define FogColor float4(0.0, 0.050, 0.0130, 1.0)

Dan krijg je dit te zien. (die van mij is al custom dus anders dan de standaard)
Gamma, Exposure doe ik niks mee.
Saturation is voor de felheid van de kleuren. Deze moet je niet te hoog zetten want dan zie je echt niks in woestijnmappen. Deze moet je verder pas na de kleuren goed zijn instellen.
Blueshift uit. (ja laten we nog meer blauw toevoegen) 8)7
Bleach maakt alles wat donkerder. Pas mee gaan prutsen na de kleuren.
Defog doe ik ook niks mee.
Fogcolor is waar de magie plaatsvindt.
De getallen staan voor de kleuren:
Blauw, rood, geel en wit.

De truc is om geel en rood in evenwicht te krijgen met ingame blauw en dan wit in te stellen en dan saturation en bleach waarna het eyegasm tijd is. :9~

[afbeelding]

[afbeelding]

En ik moet er wel bij zeggen dat de SP mappen verschrikkelijk zijn om echt goed te krijgen. Ik ben dan ook nog niet 100% tevreden maar het kan er mee door. Voornamelijk in MP. ;)

[afbeelding]

En ja, dit is ultra met 4x MSAA. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Ja, fxaa gebruik ik ook, maar echt mooi krijg je het niet op alle mappen. Heb al heel veel configs geprobeerd, maar vaak dan zijn de kleuren wel leuk maar is het contrast nog groter dan het al is waardoor je helemaal moelijk mensen kunt spotten. Ik speel met een vrij simpele config die vooral voor een (iets) beter contrast zorgt, de rest heb ik eigenlijk opgegeven.

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

ik ben nu helemaal verslaaft aan de kh2002 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het hele topic is gewoon stil. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Ssst...

~edit: BTW, nu het toch zo stil is.
Gebruiken jullie ook een programma zoals Speedfan of Afterburner om fanspeed aan te passen tijdens het gamen?
Ik merk dat mn PC m begint te flippen als ik met dit warme weer lang in een game zit.
Ik heb Speedfan wel op mn PC staan maar nooit echt geconfigureerd en ingesteld zodat ie bij het opstarten van mn PC gaat draaien.
Als ik game met standaard instellingen gaat mn GPU fan meestal niet sneller dan 30% waardoor mn graka al snel op 75° zit.
Mn CPU (I7 920) heeft waterkoeling maar ik heb eigenlijk geen idee of daar ook nog een fan op zit die ik in kan stellen... :o (CPU fanspeed aanpassen kan niet in Afterburner of wel?)

[ Voor 68% gewijzigd door AdmiralSnipe op 30-06-2012 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet zeggen dat het best wel een leuke gamesessie was vanavond. Weer eens wat MVP ribbons gescoord, flink getankwhored en zeer veel noobs afgeschoten. Ik blijf alleen die votekick van Tsurany wel flauw vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 23:27:
Gebruiken jullie ook een programma zoals Speedfan of Afterburner om fanspeed aan te passen tijdens het gamen?
Ik merk dat mn PC m begint te flippen als ik met dit warme weer lang in een game zit.
Ik heb Speedfan wel op mn PC staan maar nooit echt geconfigureerd en ingesteld zodat ie bij het opstarten van mn PC gaat draaien.
Als ik game met standaard instellingen gaat mn GPU fan meestal niet sneller dan 30% waardoor mn graka al snel op 75° zit.
Mn CPU (I7 920) heeft waterkoeling maar ik heb eigenlijk geen idee of daar ook nog een fan op zit die ik in kan stellen... :o (CPU fanspeed aanpassen kan niet in Afterburner of wel?)
Nope, stille processorkoeler en stille systeemfans samen met een stille videokaart zorgt er voor dat fans gewoon op max speed mogen draaien. Als hij idle is hoor ik hem amper en als ik game hoor ik toch het geluid van de game er bovenuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 23:36:
Moet zeggen dat het best wel een leuke gamesessie was vanavond. Weer eens wat MVP ribbons gescoord, flink getankwhored en zeer veel noobs afgeschoten. Ik blijf alleen die votekick van Tsurany wel flauw vinden...
Lol die "!Yes" spam die in de chat volgde was wel grappig. >:)
Maar op zich was die actie best wel gemeen van ******* (ja jij ja).

~edit:
Tsurany schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 23:38:
[...]

Nope, stille processorkoeler en stille systeemfans samen met een stille videokaart zorgt er voor dat fans gewoon op max speed mogen draaien. Als hij idle is hoor ik hem amper en als ik game hoor ik toch het geluid van de game er bovenuit.
Maar tot hoe hoog lopen jouw temps dan tijdens het gamen??
Met dit weer zit mn CPU en GPU beide al snel rond de 70-75°C en na een tijd nonstop gamen krijg ik dus gare shit.

[ Voor 37% gewijzigd door AdmiralSnipe op 30-06-2012 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 12:31

yzx

AdmiralSnipe schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 23:39:
[...]

~edit:
English and German only

Last Warning! ;w

[ Voor 22% gewijzigd door yzx op 30-06-2012 23:42 ]

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met dit weer zit mn CPU en GPU beide al snel rond de 70-75°C en na een tijd nonstop gamen krijg ik dus gare shit.
Op dit moment is mijn gemiddelde core temp ~53 graden met enkel Diablo 3 op de achtergrond. GPU temp is ~58 graden terwijl Diablo 3 op lage details draait.
Zal eens een potje Battlefield 3 spelen en kijken wat de max temp gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Tsurany schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 23:45:
[...]

Op dit moment is mijn gemiddelde core temp ~53 graden met enkel Diablo 3 op de achtergrond. GPU temp is ~58 graden terwijl Diablo 3 op lage details draait.
Zal eens een potje Battlefield 3 spelen en kijken wat de max temp gaat worden.
Hmmm, we wachten in spanning af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 23:47:
[...]

Hmmm, we wachten in spanning af...
Paar minuutjes gamen en de max temp zit op 72 graden voor de warmste processor core en 71 graden voor de GPU. Vind ik zelf acceptabel :) Even kijken of komend potje de max nog zal stijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 30-06-2012 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Die votekick van mij was karma. ;)

Verder ga ik ook eens kijken hoe wamt mijn CPU word. Ik zit hier met een stock cooler die toch al klinkt als een tornado in idle maar ik kreeg volgens mij net wat artifacts. Dus even checken hoe warm die word.
GPU zit rond de 60 graden in BF3. (MSI 7950 Twin Frozr @880/1250)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Tsurany schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 23:53:
[...]

Paar minuutjes gamen en de max temp zit op 72 graden voor de warmste processor core en 71 graden voor de GPU. Vind ik zelf acceptabel :) Even kijken of komend potje de max nog zal stijgen.
Ah okee.
72°C zou ook wel moeten kunnen maar vind het zo irritant dat mn PC gaar gaat doen als ik langer dan zeg maar 45 minuten in een potje zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

AdmiralSnipe schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 23:55:
[...]

Ah okee.
72°C zou ook wel moeten kunnen maar vind het zo irritant dat mn PC gaar gaat doen als ik langer dan zeg maar 45 minuten in een potje zit.
Denk er ook aan dat als je kamer 30 graden is je GPU zowieso warmergaat zijn dan als je kamere 20 graden is he

ik met mijn CFX 6870 zit meestal tegen 80 graden op 33% fan op beide kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
yzx schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 23:58:
[...]

Denk er ook aan dat als je kamer 30 graden is je GPU zowieso warmergaat zijn dan als je kamere 20 graden is he

ik met mijn CFX 6870 zit meestal tegen 80 graden op 33% fan op beide kaarten
Ja klopt, met dit weer gaat de temperatuur al snel 5-10°C extra omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ah okee.
Max temps nu 74 graden CPU core en 73 graden GPU. Wellicht dat je te weinig aanvoer van koele lucht hebt? Ik heb een tafelfan die als ik het te warm heb aan het blazen is. Het is zo'n torenventilator die rondjes draait en daarbij zowel mij raakt als mijn pc die op de grond staat. Maar zelfs zonder dat merk ik geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Tsurany schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 23:59:
[...]

Max temps nu 74 graden CPU core en 73 graden GPU. Wellicht dat je te weinig aanvoer van koele lucht hebt? Ik heb een tafelfan die als ik het te warm heb aan het blazen is. Het is zo'n torenventilator die rondjes draait en daarbij zowel mij raakt als mijn pc die op de grond staat. Maar zelfs zonder dat merk ik geen problemen.
Ik heb vaak ook geen problemen omdat ik meestal rondes van onder de 30 minuten speel, maar ik merk dus dat als mn CPU en GPU voor langere tijd op 70+ zitten dat ik dan schokkeringen krijg.

~ offtopic edit: hoorde net dat nummer van Creedence Clearwater Revival dat in BC2 Vietnam gebruikt werd.
Kreeg spontaan zin om die game te spelen! :+

[ Voor 10% gewijzigd door AdmiralSnipe op 01-07-2012 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op zondag 01 juli 2012 @ 00:05:
[...]

Ik heb vaak ook geen problemen omdat ik meestal rondes van onder de 30 minuten speel, maar ik merk dus dat als mn CPU en GPU voor langere tijd op 70+ zitten dat ik dan schokkeringen krijg.
Je GPU moet dat kunnen hebben, je CPU vind 70+ misschien wat minder leuk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 21:15:
[...]

Voor mijn part had er meer gore mogen zijn. Je ziet niet eens bloed, en ook als je iemand opblaast met c4 of met een tank, dan vliegt het lichaam zoals een pop door de lucht, de ledematen worden niet eens uit elkaar gerukt :(
Doe dan een On/off switch voor GORE of minstens een straaltje bloed.. zoals in ARMA2
F that, laat iedereen maar gewoon liggen. Hoeft niet eens bloederig, gewoon tonen wat we met zijn allen aanrichten :P

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laloeka
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-10 14:01
w00t00w schreef op zondag 01 juli 2012 @ 02:16:
[...]

F that, laat iedereen maar gewoon liggen. Hoeft niet eens bloederig, gewoon tonen wat we met zijn allen aanrichten :P
Helemaal mee eens, ik vind gore sowieso overbodig. Ik hoef niet te zien hoe de ingewanden van een soldaat uit zijn lichaam spatten als ik hem neerschiet. Ik vind het juist grappig dat je met een raket iemand honderden meters de lucht in kunt blazen als je hem ongelukkig raakt. Niet erg realistisch, maar wel erg grappig :)

Redenen om te spelen zijn voor mij eerder om plezier te hebben (vooral met C4 *hehehe*) dan de anatomie van het menselijk lichaam te bestuderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:53

codex

Geen OpenAI agent :)

Tsurany schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 23:59:
[...]

Wat voor processor? Ik haal max 51 graden, vind boven de 60 behoorlijk aan de hoge kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op zondag 01 juli 2012 @ 07:51:
[...]

Wat voor processor? Ik haal max 51 graden, vind boven de 60 behoorlijk aan de hoge kant.
Heb een i5 2500k en draai met een aardige overclock (4,4Ghz). Probleem is dat de processor koeler bedoeld is voor socket 775 en niet 1155 waardoor hij wat minder goed koelt. Heb echter geen zin om nu een nieuwe koeler te kopen terwijl hij prima functioneert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Grrrr...sommige autobalancers zijn zo irritant. Arm ik achter elkaar beide mcoms, ontploffen ze bijna en wordt ik ineens geswitched door dat k*tscript. Meteen ragequit gedaan, oprotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Iedereen wil altijd dat er een ander werd geswitched door de autobalancer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Tsurany schreef op zondag 01 juli 2012 @ 09:41:
[...]

Heb een i5 2500k en draai met een aardige overclock (4,4Ghz). Probleem is dat de processor koeler bedoeld is voor socket 775 en niet 1155 waardoor hij wat minder goed koelt. Heb echter geen zin om nu een nieuwe koeler te kopen terwijl hij prima functioneert.
Welke koelpasta heb je gebruikt? Kan je ook nog altijd een paar graden mee winnen+ laten we niet vergeten dat het momenteel erg warm buiten is en dat bij iedereen de cpu een stuk warmer wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Soms kom je op servers een redelijk intelligente auto-balancer tegen, die alleen complete squads of lone wolves switched, dat vind ik persoonlijk dan altijd een stuk prettiger (zeker als je met vrienden in een squad zit). Volgens mij doet hij dat ook alleen als iedereen in 't squad dood is, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen..

Laatst joinde ik een maatje op een server, spawnde ik op hem (als squadmate zijnde) en werd vermoedelijk op exact hetzelfde moment geswitched. Had niet meteen door dat ik geswitched was, maar het viel me op dat mijn squadmate rood oplichtte ipv groen. Dus ik denk ik schiet er eens een paar kogels in voor de grap, valt ie dood neer, dat ging niet helemaal goed met de switcher geloof ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

AdmiralSnipe schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 23:27:
[...]

Ssst...

~edit: BTW, nu het toch zo stil is.
Ik zet hem met afterburner altijd op 55% fanspeed, na een avondje gamen komt ie tot max 63c

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iNFiNiTY- schreef op zondag 01 juli 2012 @ 12:44:
[...]

Ik zet hem met afterburner altijd op 55% fanspeed, na een avondje gamen komt ie tot max 63c
55%? :P
Mijn MSI 7950 Twin Frozr komt naar net voorbij de 60c met 20% fanspeed en je hoort hem ook echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
iNFiNiTY- schreef op zondag 01 juli 2012 @ 12:44:
[...]

Waarom maak je niet zo'n schema? Wanneer hij op 55% moet draaien want prob is dat 75% van de tijd niet eens nodig scheelt weer een hoop geluid >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

DanielWW2 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 13:39:
[...]

Mijn MSI 7950 Twin Frozr komt naar net voorbij de 60c met 20% fanspeed en je hoort hem ook echt niet.
maar jij gamed dan ook op 1400x900 ofzoiets 8)7 gaat je GPU wwel 100% draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

bloodlynx schreef op zondag 01 juli 2012 @ 13:53:
[...]

Waarom maak je niet zo'n schema? Wanneer hij op 55% moet draaien want prob is dat 75% van de tijd niet eens nodig scheelt weer een hoop geluid >:)
Pssst.... ;)
Afbeeldingslocatie: http://internetmarketingparty.com/wp-content/uploads/2011/01/this-one-goes-to-11.png
Laloeka schreef op zondag 01 juli 2012 @ 02:50:
[...]Helemaal mee eens, ik vind gore sowieso overbodig. Ik hoef niet te zien hoe de ingewanden van een soldaat uit zijn lichaam spatten als ik hem neerschiet. Ik vind het juist grappig dat je met een raket iemand honderden meters de lucht in kunt blazen als je hem ongelukkig raakt. Niet erg realistisch, maar wel erg grappig :)

Redenen om te spelen zijn voor mij eerder om plezier te hebben (vooral met C4 *hehehe*) dan de anatomie van het menselijk lichaam te bestuderen :P
Inderdaad. Ben wel trouwens wel benieuwd hoe populair het spel zou zijn (en wat voor soort volk het zou aantrekken) als er wel bloed, levensechte verwondingen, rondvliegende organen en afgerukte ledematen in het spel zouden zitten (Saving Private Ryan-style).
En het zou wellicht best hilarische taferelen kunnen opleveren (na een aanvaring met een claymore met je armen naar een verbandstrommel schuifelen, om vervolgens te zien hoe je benen automagisch weer aangroeien - een soort omgekeerde Black Knight van Monty Python :+ )

[ Voor 15% gewijzigd door w00t00w op 01-07-2012 14:16 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

w00t00w schreef op zondag 01 juli 2012 @ 14:14:
En het zou wellicht best hilarische taferelen kunnen opleveren (na een aanvaring met een claymore met je armen naar een verbandstrommel schuifelen, om vervolgens te zien hoe je benen automagisch weer aangroeien - een soort omgekeerde Black Knight van Monty Python :+ )
Moet je dan ook eerst alle onderdelen weer bij elkaar zoeken voordat je kunt reviven? Dan wil ik ook onweer en een Frankenstein "it's alive, aliiiive!" sound effect eronder natuurlijk.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yzx schreef op zondag 01 juli 2012 @ 13:54:
[...]

maar jij gamed dan ook op 1400x900 ofzoiets 8)7 gaat je GPU wwel 100% draaien?
Ja...
Ik zit soms nog onder de 60 FPS hoor in BF3. 8)

Het spel is best wel zwaar kan ik je vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Knijnemans schreef op zondag 01 juli 2012 @ 14:18:
[...]

Moet je dan ook eerst alle onderdelen weer bij elkaar zoeken voordat je kunt reviven? Dan wil ik ook onweer en een Frankenstein "it's alive, aliiiive!" sound effect eronder natuurlijk.. :P
Of als Thing Addams: kan-ie - hopelijk op tijd - een medikit voor je ophalen terwijl je ergens ligt dood te bloeden.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]
Das nog een veilige temperatuur hoor. Mijn CPU komt aan 85/90°C op full load en hij doet het al jaren. Je moet je niet echt zorgen maken.

Wat ik wel grappig vind: sommige mensen steken extra tijd en geld in het optimaliseren van hun koeling, maar upgraden dan wel al sowieso na een jaartje of drie 8)7 Ik zie niet echt het nut in van je koeling optimaal te maken want als je na drie jaar al upgrade, zou je toch nooit een nadelig effect gehad hebben aan je ondermaatse koeling.
Maarja das mijn mening. Misschien willen mensen zo laag mogelijke temps omdat hen dat een geruster gevoel geeft. Daar kan ik inkomen, maar zelf maak ik me geen zorgen om mijn CPU die 85/90°C wordt :P

EDIT
[...]
Ah okee.
Ah, in dat geval moet je er wel wat aandacht aan besteden ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Asgaro op 01-07-2012 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

DanielWW2 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 13:39:
[...]

Als ik hem lager zet wordt hij te warm gtx 580 cu ii
bloodlynx schreef op zondag 01 juli 2012 @ 13:53:
[...]

Gewoon normale tasks draait hij op 10% alleen met gamen zet ik hem op 55%. Idle temps zijn rond de 35c
Soms doe ik hem ook handmatig, 25% ''normale dingen'' 55% als ik ga gamen, werkt ook prima.

[ Voor 46% gewijzigd door iNFiNiTY- op 01-07-2012 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op zondag 01 juli 2012 @ 15:19:
[...]

Das nog een veilige temperatuur hoor. Mijn CPU komt aan 85/90°C op full load en hij doet het al jaren. Je moet je niet echt zorgen maken.
Hoe leeft jou CPU nog? :o
Volgens mij smelten Q6600's bij die temps. :Y)
iNFiNiTY- schreef op zondag 01 juli 2012 @ 15:19:
[...]

Als ik hem lager zet wordt hij te warm gtx 580 cu ii
Oh een GTX580, die zou ik inderdaad maar goed coolen. :+

[ Voor 42% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-07-2012 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Asgaro schreef op zondag 01 juli 2012 @ 15:19:
[...]

Wat ik wel grappig vind: sommige mensen steken extra tijd en geld in het optimaliseren van hun koeling, maar upgraden dan wel al sowieso na een jaartje of drie 8)7 Ik zie niet echt het nut in van je koeling optimaal te maken want als je na drie jaar al upgrade, zou je toch nooit een nadelig effect gehad hebben aan je ondermaatse koeling.
Maarja das mijn mening. Misschien willen mensen zo laag mogelijke temps omdat hen dat een geruster gevoel geeft. Daar kan ik inkomen, maar zelf maak ik me geen zorgen om mijn CPU die 85/90°C wordt :P

EDIT

[...]

Ah, in dat geval moet je er wel wat aandacht aan besteden ;)
Jij hoeft je geen zorgen te maken, dat is je goed recht.

http://www.pantherproduct...hp?pageid=CPUtemperatures

Maar ik kan inkomen dat als iemand laten we zeggen een ''Intel Core i7 (Sandy-Bridge) 72.6°C''
heeft en ziet dat zijn cpu @ 85c draait dat hij toch wel even gaat nadenken, denk ik? Tenminste dat zou ik wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:28
DanielWW2 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 14:19:
[...]

Ja...
Ik zit soms nog onder de 60 FPS hoor in BF3. 8)

Het spel is best wel zwaar kan ik je vertellen.
Heb je je i5 750 overgeklokt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Mijn GTX460 blijft rond de 58 graden tijdens Battlefield, de fans draaien dan ook op 60% wat een pleures herrie maakt. Maar op een of andere manier als de temperatuur boven de 70 graden komt krijg ik soms random een pink screen of death.

http://battlelog.battlefi...how/36531208/1/351804938/

Wat is het toch heerlijk als je 0 keer dood gaat in een match.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jovas schreef op zondag 01 juli 2012 @ 16:15:
[...]
Heb je je i5 750 overgeklokt?
Dat lijkt me geen goed idee met mijn stock cooler. Zeker omdat mijn i5 750 op load tegen de 70c aanzit.
OC = dode CPU. ;)
Moet ie cooler toch eens vervangen aangezien ik gek word van de tornado die uit mijn PC komt... :X

Niet dat een OC verder nodig is, mijn CPU zit zo rond de 80% load op alle cores en ik heb alleen drops onder de 60 met een lange sightline. (lees, de hilltop van caspian border en dan naar de US base kijken) Zodra ik mik is het weer 60+ fps en in gebouwen is het altijd 60+.

[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-07-2012 16:56 ]

Pagina: 1 ... 43 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.