Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-10 21:44
w00t00w schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 22:01:
[...]

Uiteindelijk zullen inderdaad alleen individuele stats die niet gecorrumpeerd worden (bijv. k/d of accuracy) wat zeggen over een speler: skill is van begin af aan al nikszeggend, w/l is te afhankelijk van datgene waar het lot je samen mee laat spelen (in veel gevallen weinig verhevener dan apen met een muis), en spm is verkracht door de Double XP events. Zonde eigenlijk....
Accuracy per gun inderdaad, overall zegt ook nog vrij weinig want je die ook heel makkelijk omhoog krikken door paar duizend kills met m320/shotgun te maken.

Het hele battlelog is een mooie toevoeging natuurlijk maar een goede vraag is, zouden we ook nog zo veel metro servers op conquest hebben waar iedereen stil zit zonder een grote stats site?
Of zou er dan toch wat meer gepushed worden op die servers omdat ze wat minder om hun K/D geven. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Laatst online: 12-08 23:21
Ben ik trouwens de enige die op battlelog bij gunmaster matches altijd een error krijgt bij het bekijken van het scoreboard?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FBYJ0l.png

[ Voor 12% gewijzigd door BinaryRun op 28-06-2012 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Minaaj schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 22:07:
[...]

Accuracy per gun inderdaad, overall zegt ook nog vrij weinig want je die ook heel makkelijk omhoog krikken door paar duizend kills met m320/shotgun te maken.

Het hele battlelog is een mooie toevoeging natuurlijk maar een goede vraag is, zouden we ook nog zo veel metro servers op conquest hebben waar iedereen stil zit zonder een grote stats site?
Of zou er dan toch wat meer gepushed worden op die servers omdat ze wat minder om hun K/D geven. :z
Met goede teams en niet teveel spelers is volgens velen Métro de map die de meest gave en meest intense gameplay heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-10 11:19
1500 tickets Donya Fortress Conquest... lang.....vermoeiend....maar wel vele punten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
RevenNL schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 22:11:
Ben ik trouwens de enige die op battlelog bij gunmaster matches altijd een error krijgt bij het bekijken van het scoreboard?

[afbeelding]
Ik heb het ook vaak. Of ik krijg unknown error of dat pijltjesschema wat je ook onderaan je scherm hebt als je speelt, alleen dan niet ingevuld, dus dan weet ik nog niet of ik moet joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 22:38:
[...]

Met goede teams en niet teveel spelers is volgens velen Métro de map die de meest gave en meest intense gameplay heeft...
Ja dat is het ook dat ontken ik ook niet, het is ook op rush een zeer goede map.. maar die 64conquest waar de russians altijd voordeel heeft indien ze normaal lopen. Plus dat het bijna standaard is wat daar gebeurd.

Eigenlijk zouden ze 4flags moeten hebben op metro conquest 64, gelukkig vermaak ik me de laatste tijd aardig goed met rush 48/64 all maps dus op zulke servers zal ik niet snel meer komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Minaaj schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 22:07:
[...]

Er is imho geen enkele stat die eenduidig iets over een player zegt want ook accuracy per gun is een heel ander verhaal voor mensen die voornamelijk metro of bazaar spelen of mensen die voornamelijk op CQL op caspian of wake bijv rondhangen. Het hangt er gewoon helemaal vanaf wat voor modes en wat voor maps mensen spelen en laat daar nou net heel veel verschil in voorkeur voor zijn.

Overigens merk ik net dat ze eindelijk de huidige mapnaam op server detail page hebben gefixd ! Verbaasd me dat niemand dat eerder opgemerkt heeft want het is rete irritant als je een vriend wil joinen op een server. Nu nog is een vehicle spawntime filter en ik ben happy.

[ Voor 17% gewijzigd door Jay-P op 29-06-2012 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Wat mij nou wel mooi lijkt om te zien is een percentage van alle maps/gamemodes waarop je gespeeld hebt. Het liefst in blog zelf, maar via bf3stats zou ook mooi zijn. Ik speel eigenlijk alleen maar conquest met alle maps, maar ben wel benieuwd of ik stiekem een voorkeur heb voor bepaalde maps.

Overigens nog steeds af en toe last van die black screen loading bug. Dat ze dat na bijna 8 maand er nog niet uit hebben zeg. Het is vast een lastige race conditie ofzo, en ik krijg hem gelukkig steeds minder vaak, maar irritant is het wel, zeker als je net in een queue hebt zitten wachten.

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:38
Net een potje gespeeld wat me erg aan dat plaatje doet denken waar je het gevoel hebt dat het ene team eenstel apen is, en andere team wel lijkt samen te werken. Wel jammer dat ik crashed toen er nog 140 tickets over waren. Zit gewoon 90 kills tussen mij en nummer 2 van team...
http://battlelog.battlefi...how/36265113/1/331626279/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi vraagje, hoe interresant is de aanschaf van Premium? Ik heb bijna alle wapens unlocked.
En merk dat er maar 2 a 3 mappen zijn bij in BF3 standaard editie die vaak gespeeld worden.

Zijn de nieuwe wapens wel interresant? ik ben atm behoorlijk verkocht aan de P90(silencer/kobra/laser) mijn main wapen voor alle klasses, mits ik op een grote map speel dan ga ik voor de m89blabla zwarte sniper rifle.

Memory serves me well :/
Ik ben 4 maanden geleden begonnen met dit spel omdat ik het gratis kreeg bij mijn graka, eigenlijk zou SWTOR Het spel voor mij worden, maar daar kwam ik vrij snel van terug. En aangezien ik nu rond de 90 uur in dit spel gestopt hebt (niet veel voor jullie) wil ik best mijn waardering uiten in het aanschaffen van een premium account, echter weet ik niet zeker of het wel waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 02:40:
Hoi vraagje, hoe interresant is de aanschaf van Premium? Ik heb bijna alle wapens unlocked.
En merk dat er maar 2 a 3 mappen zijn bij in BF3 standaard editie die vaak gespeeld worden.

Zijn de nieuwe wapens wel interresant? ik ben atm behoorlijk verkocht aan de P90(silencer/kobra/laser) mijn main wapen voor alle klasses, mits ik op een grote map speel dan ga ik voor de m89blabla zwarte sniper rifle.

Ik ben 4 maanden geleden begonnen met dit spel omdat ik het gratis kreeg bij mijn graka, eigenlijk zou SWTOR Het spel voor mij worden, maar daar kwam ik vrij snel van terug. En aangezien ik nu rond de 90 uur in dit spel gestopt hebt (niet veel voor jullie) wil ik best mijn waardering uiten in het aanschaffen van een premium account, echter weet ik niet zeker of het wel waard is.
Je verward premium met Close Quarters denk ik. Als je premium koopt, krijg je alle komende en huidige DLCs op de datum wanneer ze uitkomen + extra's (als het goed is geen exclusieve wapens behalve een botermes) voor 50 euro.

Als nu Close Quarters koopt krijg je alleen alles wat bij Close Quarters hoort voor ik geloof 12,50 of 15 euro.

De maps van CQ worden goed bespeeld. Je ziet in de poll op Battlelog welke het populairst is.

Ik zie dat je de P90 verkeerd gebruikt. Althans, ik deed eerst ook RDS + silencer + laser. De silencer verprutst je hipfire en je damage op langere afstanden. Ik merk dat ik veel beter speel zonder silencer. De hip is dat hetzelfde als een MP7 met meer kogels.

P90 is inderdaad een baas.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 02:40:

Het is inderdaad zo dat mensen voorkeuren hebben naar bepaalde mappen, maar dat zijn er wel meer dan 2 a 3. Firestorm, caspian border, Seine crossing,grand bazaar, Metro,strike at karkand,Sharqi Peninsula,ziba tower
ik heb juist 4 maps die ik haat. Kharg island(altijd spawnrape of jets die het verpesten), wake island(sniper map), scrapmetal(glitch map) en noshar canals (door de AA)
Als je van de game geniet en je hebt hem eerst gratis gekregen, dan is het zeker het geld waard om permium te kopen. voor 50 euro (wat je anders normaal zou moeten betalen voor alleen BF3)
krijg je 5 DLC's tot je beschikking (2 zijn er al uitgekomen en de volgende is in september)
Als je zo fan bent van de P90, dan zijn Close quater maps ideaal voor je, daar kan je er echt hard mee domineren. ik zou het wel weten als ik nog niks had betaald voor de game.
RevenNL schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 22:11:

[afbeelding]
Krijgt iedereen, Gunmaster heeft namelijk geen scoreboard.
Raku schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 00:27:
Wat mij nou wel mooi lijkt om te zien is een percentage van alle maps/gamemodes waarop je gespeeld hebt. Het liefst in blog zelf, maar via bf3stats zou ook mooi zijn. Ik speel eigenlijk alleen maar conquest met alle maps, maar ben wel benieuwd of ik stiekem een voorkeur heb voor bepaalde maps.

Overigens nog steeds af en toe last van die black screen loading bug. Dat ze dat na bijna 8 maand er nog niet uit hebben zeg. Het is vast een lastige race conditie ofzo, en ik krijg hem gelukkig steeds minder vaak, maar irritant is het wel, zeker als je net in een queue hebt zitten wachten.
Dat zou ik ook wel graag willen weten.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

En vergeet de voorrang in de queues niet. Beetje jammer dat het erin zit maar het is wel een reden voor aanschaf. Ik heb het om die reden gekocht want de verdere extra's boeien mij toch weinig. Maar goed, voor de meeste mensen is dit een goede uitbreiding en dan is het het geld zeker waard want toegegeven, premium is best goed. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-10 16:04

superwashandje

grofheid alom

Pykow schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:57:Krijgt iedereen, Gunmaster heeft namelijk geen scoreboard.
niet waar, je krijgt normaal zo'n pijltjesschema te zien waar sommige spelers zich al bevinden (die zijn dan zwart). probleem is dat het vaak genoeg niet werkt inderdaad

geen onwaarheden voor waarheden verslijten aub

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-10 16:49
Pykow schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:57:

Krijgt iedereen, Gunmaster heeft namelijk geen scoreboard.
Ik heb hem toch vaak genoeg gezien :) :)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

superwashandje schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:16:
[...]

niet waar, je krijgt normaal zo'n pijltjesschema te zien waar sommige spelers zich al bevinden (die zijn dan zwart). probleem is dat het vaak genoeg niet werkt inderdaad

geen onwaarheden voor waarheden verslijten aub
Precies, gunmaster heeft zeker wel een scoreboard. Overigens vermaak ik mij nog steeds prima met de nieuwe maps, het leek mij eerst niks maar ik heb nog geen standaard map gespeeld sinds de release van CQ.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:34

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik wel,gister firestorm voor de squad repairs assignment....alleen die sniper assignment :( wat een rot assignment,kan echt niet snipen :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-10 17:06
mrsar schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:46:
ik wel,gister firestorm voor de squad repairs assignment....alleen die sniper assignment :( wat een rot assignment,kan echt niet snipen :P
L96 zonder scope/acog/straight pull bolt en gaan met de banaan! Geen bulletdrop op alles onder de 100m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:34

mrsar

waar een sar is,is een wodka

gerre22 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:51:
[...]

L96 zonder scope/acog/straight pull bolt en gaan met de banaan! Geen bulletdrop op alles onder de 100m.
thnx zal het proberen :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

als ik ga snipen ga ik altijd voor hardcore servers, dan is elk schot tenminste een kill :P (ik kan ook niet snipen maar vind het wel geinig om te doen maar alleen als iedereen die ik raak ook dood is :P)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon een Acog of Holo pakken met straight pull bolt en op mappen zoals Metro, Seine en Bazaar spelen. Daar is snipen vaak enorm eenvoudig vanwege de zeer korte afstanden en de vaak zeer domme tegenstanders.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik zag erg op tegen die EOD bot kill maar die had ik in een paar minuten al, op Metro Rush 64P gewoon met die bot gereden naar de Mcom bij het bruggetje en daar zitten wachten. Omdat er maar niemand kwam doorgereden naar de rotsen naast dat radio/antenneding en daar lag iemand op de grond, bzzzzt -> kill, assignment gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

hehe, die heb ik gister gehaald op damavand peak rush defending. er lag een attacker/recon/sniper/camper in die smalle gangetjes in de tunnel bij de laatste mcoms. ik ben door de grote tunnel gereden, via zo'n zijdeurtje naar binnen en heb em van achter verbrand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman! schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 10:37:
Ik zag erg op tegen die EOD bot kill maar die had ik in een paar minuten al, op Metro Rush 64P gewoon met die bot gereden naar de Mcom bij het bruggetje en daar zitten wachten. Omdat er maar niemand kwam doorgereden naar de rotsen naast dat radio/antenneding en daar lag iemand op de grond, bzzzzt -> kill, assignment gehaald :)
Waarom tegen op zien? Afspreken met maat in lege server, mekaar killen met de bot en klaar is EOD! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amstel76
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-04 13:52
Sinds gister hier ook een nieuwe Battlefield speler erbij maar ik weet nog niet of we wel vriendjes gaan worden. Dacht toch dat ik een redelijke gemiddelde speler was in fps games maar dit voelt heel anders aan. Ik zie vijanden vaak niet lopen, kan niet voorspelen wat ze gaan doen terwijl dat normaal mijn sterkste kant is. Alles voelt wat traag aan maar ik draai wel met 50 á 60 fps.

Ik geef het nog niet op hoor maar voorlopig ben ik gewoon kanonnenvoer zolang ik nog niet de map kennis heb en het juiste gevoel in de gameplay, ik had het me anders voorgesteld. Het massale en grote maps vind ik daar in tegen wel erg leuk maar kan me nog niet vinden in de gameplay na een paar uurtjes spelen.

Canon EOS 60D / 15-85 / 18-55IS / 55-250 / 50 1.8 II / 430EX II / Flickr... 500PX...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:15
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:29:
[...]

Waarom tegen op zien? Afspreken met maat in lege server, mekaar killen met de bot en klaar is EOD! 8)
DIe assignments komen vanzelf wel binnen, ik ga echt niet in een lege server met iemand afspreken om een assignment te halen...
Meeste assignments heb ik al gehaald zonder dat ik het door had. :9

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Amstel76 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:31:
Sinds gister hier ook een nieuwe Battlefield speler erbij maar ik weet nog niet of we wel vriendjes gaan worden. Dacht toch dat ik een redelijke gemiddelde speler was in fps games maar dit voelt heel anders aan. Ik zie vijanden vaak niet lopen, kan niet voorspelen wat ze gaan doen terwijl dat normaal mijn sterkste kant is. Alles voelt wat traag aan maar ik draai wel met 50 á 60 fps.

Ik geef het nog niet op hoor maar voorlopig ben ik gewoon kanonnenvoer zolang ik nog niet de map kennis heb en het juiste gevoel in de gameplay, ik had het me anders voorgesteld. Het massale en grote maps vind ik daar in tegen wel erg leuk maar kan me nog niet vinden in de gameplay na een paar uurtjes spelen.
Wat wel en niet bevalt is erg persoonlijk, en wennen aan een nieuwe game/engine kan inderdaad de nodige tijd vergen. Ik weet niet welke FPS-games je voorheen speelde, maar de BF/Frostbite game mechanics en 'feel' verschillen naar mijn mening behoorlijk van andere shooters die ik speelde, en dat was voor mij absoluut wennen. Ik speelde vooral games op basis van de Unreal engine en in mindere mate de Quake 2/3-engines (overigens wel vooral SP), en dan voelt en speelt de Frostbite-engine heel anders (mijn instappers waren BF2:Bad Company 2 en Medal of Honor, Frostbite 1.5 dus - ben een BF-laatkomer ;) ) - maar na eenmaal gewend te zijn wil ik ook niet anders meer. Heb voor de leuk een tijdje terug een Cod4 MP geprobeerd, en het voelde alsof ik een jaren terug in tijd ging...

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54

Wat kan helpen, in ieder geval bij mij deed dat het, zelf de FOV hoger. Dan voelt het lopen en rennen sneller aan en je ziet meer tegelijk op het scherm al lijkt het wel iets verder weg te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:36

Mavamaarten

Omdat het kan!

w00t00w schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:05:
[...]
Heb voor de leuk een tijdje terug een Cod4 MP geprobeerd, en het voelde alsof ik een jaren terug in tijd ging...
Dat wel, maar aan de andere kant bepalen graphics toch niet alles. Héérlijk toch, AK47'en door muurtjes op backlot enzo :)

FOV hoger zetten helpt inderdaad. Als je snelle actie wilt kan ik je Noshahr Canals TDM aanraden. Het is ook snelle TDM gameplay, maar er is minder chaos dan op Metro.

[ Voor 19% gewijzigd door Mavamaarten op 29-06-2012 12:50 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Sinds ik sinds gisteren premium heb zijn mijn classes de hele tijd f*cked up. Iemand anders last van het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Battlefield is een game waar je even in moet komen en je heel object based moet spelen.
kills maken is het minst belangrijk het gaat erom om meer punten dan de tegenstander te hebben en de belangrijkste punten te behouden.

Als het te traag aanvoelt moet je muis sneller zetten en je FoV veranderen zodat je meer ziet.
als je met 50 a 60 FPS speelt is dat gewoon normaal. Battlefield is trager dan andere games, omdat je meer aan het nadenken bent want je looproute gaat worden en wat je gaat pakken, dan dat het gewoon rondjes rond rennen is en killen als bij de meeste Team deathmatch games.

ik kom zelf van TF2 en daar is de gameplay veel sneller (vergelijkbaar met Quake als je clanmatches speelt)
was voor mij de eerste week ook erg wennen, maar zodra je weet wat je moet doen en weet waar ze zitten kom je soms in leuke situaties waar je snel moet handelen. ik kan nu wel zeggen dat ik het aardig kan. al ga ik nog wel dood door simpele kills en kan ik nog niet goed jet vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
tobitronics schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:51:
Sinds ik sinds gisteren premium heb zijn mijn classes de hele tijd f*cked up. Iemand anders last van het probleem?
Dat zit hem in de gametype Gun Master, dit zorgt ervoor dat je classes terug gezet wordt naar standaart.

[ Voor 3% gewijzigd door GerGio op 29-06-2012 12:55 ]

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
tobitronics schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:51:
Je bedoeld dat alle standaard wapens geselecteerd worden? Na een potje Gun Master staan inderdaad alle wapens weer op standaard ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Mavamaarten schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:50:
[...]Dat wel, maar aan de andere kant bepalen graphics toch niet alles. Héérlijk toch, AK47'en door muurtjes op backlot enzo :)
Ik bedoelde niet eens zozeer de graphics (al zijn de verschillen meer dan obvious), maar eerder de feel - de manier waarop je mannetje beweegt, reageert op je input etc., dus de manier waarop je via je mannetje de spelwereld ervaart en ermee interact - en de game mechanics. En uiteraard ook het geluid (via dezelfde speaker-set klinkt Cod alsof je op een laptop speelt, vergeleken met de Wartapes van Frostbite) - de eerste keer dat ik BF:Bad Company 2 speelde (mijn eerste BF) werd ik compleet weggeblazen door de sound, en nog nooit heb ik zoveel gebruik gemaakt van geluid als in BF3.
Aan alles voel ik me in BF veel meer de spelwereld ingezogen, er veel meer deel van uitmaken, en is de experience veel intenser.
GerGio schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:53:
[...]Dat zit hem in de gametype Gun Master, dit zorgt ervoor dat je classes terug gezet wordt naar standaart.
Dat verklaart een hoop... :F Geldt dat ook voor voertuigen?

[ Voor 13% gewijzigd door w00t00w op 29-06-2012 14:15 . Reden: Mag niet zelf game-titles verzinnen ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor voertuigen is het random, onafhankelijk van welke gamemode je speelt worden je unlocks aangepast. Gewoon, omdat DICE dat leuk vind.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

w00t00w schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:38:
de eerste keer dat ik BF2:Bad Company speelde (mijn eerste BF) werd ik compleet weggeblazen door de sound
Altijd leuk als mensen niet bestaande Battlefield delen/mappen/enz... gaan bedenken :+
Dat zit hem in de gametype Gun Master, dit zorgt ervoor dat je classes terug gezet wordt naar standaart.
Ik had afgelopen weekend opeens dat zowel mijn classes als de layouts van de vehicles heel raar stonden ingesteld, terwijl ik geen Gun Master kan spelen dus daar hoeft het niet aan te liggen !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Ook zo leuk dat je 4 nieuwe camo's krijgt voor je poppetje terwijl ze nog steeds niet onthouden worden. DICE, Y U NO FIX OLD PROBLEMS??!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:29:
Omdat ik voor mezelf graag alles wil halen door er moeite voor te doen? Die assignment zit er bij als iets om te doen voor mezelf, niet voor een ander die mijn profiel bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Tsurany schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:41:
Voor voertuigen is het random, onafhankelijk van welke gamemode je speelt worden je unlocks aangepast. Gewoon, omdat DICE dat leuk vind.
Lijkt me dan eerder een CQ probleem want dat probleem heb ik nog nooit gehad en heb alles wel gespeeld behalve de CQ specifieke modes (heb ik ook niet dus dat gaat sowieso niet).

@Nero355: Jij hebt ook geen CQ ? Want dan zou het probleem toch ergens anders moeten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

nero355 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:44:
[...]

Altijd leuk als mensen niet bestaande Battlefield delen/mappen/enz... gaan bedenken :+
Hoezo? Na Battlefield Free Company Jungle Ops 4: Korean Theatre is dat het door mij meestgespeelde deel van de serie... :S :P

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Tsurany schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:41:
Ik dacht al dat het aan mij lag, stap ik in een chopper, wil TVM afvuren heb ik guided missile! Je hebt niet eens vehicles in gunmaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
erikvandenberg schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:46:
[...]

Ik dacht al dat het aan mij lag, stap ik in een chopper, wil TVM afvuren heb ik guided missile! Je hebt niet eens vehicles in gunmaster.
Ik betwijfel dan ook of het een gunmaster probleem is. Ik ben snel gestopt met gunmaster spelen maar heb de problemen nog regelmatig, ook zonder op CQ servers te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-10 17:42
Voor de premium's onder ons:
Strategy Guide

Close Quarters Strategy Guide

03/07/2012

Get the upper hand in Close Quarters with this comprehensive guide from the strategy experts at Prima Games. This guide will teach you everything you need to know about the new maps, new weapons, Assignments, and the new game modes Gun Master and Conquest Domination.

You will receive the full version of this Premium exclusive 70-page guide as a PDF. If you wish to use the guide in a more interactive manner, follow instructions below to receive your unique code and then register at Prima's site.
En
Premium Video

Premium Video 2: Close Quarters Weapons Guide

July, 2012

In our second Premium exclusive video, Core Gameplay Designer Alan Kertz takes you through all of the new weapons in the expansion pack Close Quarters. This in-depth guide will give you a great idea how this new arsenal complements your play style and fits the new tight infantry maps in Close Quarters.

[ Voor 25% gewijzigd door Sinus_rhythm op 29-06-2012 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

w00t00w schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:08:
Hoezo? Na Battlefield Free Company Jungle Ops 4: Korean Theatre is dat het door mij meestgespeelde deel van de serie... :S :P
LOL n1 :P
Jay-P schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:03:
@Nero355: Jij hebt ook geen CQ ? Want dan zou het probleem toch ergens anders moeten liggen.
Nope, geen CQ en ook geen Premium, maar wel eenmalig het probleem gehad dat mijn classes ineens andere default wapens hadden en de vehicles totaal onlogische unlocks aan hadden staan die ik nooit gebruik ...

Trouwens die "feature" dat Battlelog je voorkeuren voor het zoeken van servers elke keer verpest is ook erg "leuk" :/ |:(
erikvandenberg schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:46:
+1 hier dus :'(

[ Voor 14% gewijzigd door nero355 op 29-06-2012 14:53 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinus_rhythm schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:52:
Voor de premium's onder ons:

[...]
Hier ben ik stiekem wel benieuwd naar. Gaat dit ECHT in-depth en staan er zaken in die de community niet ontdekt of nog niet ondekt heeft of wordt dit niveautje Pokémon: richt op de mannetjes met de rode diamantjes boven hun hoofd en klik op de linkermuisknop.

Ik vrees dat het helemaal niets nieuws toe gaat voegen, alle statistics van de wapens zijn al bekend, de mappen zijn al door en door beproefd en devs/testers staan nou niet te boek als topgamers. Maar we zullen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10

Field of view doet een hoop. Heb je die aangepast? Als ik jou was zou ik hem direct op 90 of 80 zetten. Als je die op 60 of 70 heb staan zie je bijna niks, lijkt het alsof je loopt als een slak. Ik krijg er een raar gevoel bij.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qlii256 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:44:
Geen idee of dit echt is, maar kijk eens hoeveel beter de alpha was. Waarom, waarom hebben ze dit zoveel aangepast?

http://cdn.overclock.net/...9496f5d0_bf3-alpha47.jpeg
Energiebesparing he. Alle TL lampen zijn vervangen door leds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 15:09:
[...]

Energiebesparing he. Alle TL lampen zijn vervangen door leds.
Ik ben blij dat ze het aangepast hebben, het donkere/blauwe geeft een veel beklemmendere sfeer wat de spanning en beleving alleen maar ten goede komt. Het wordt er allemaal wat rauwer en harder van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:27
weer gezeik met de aanmeldingserver

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe de laatste tijd steeds meer Anti Air maar ik word alleen maar uitgemaakt voor cheater.
Is het nou voor iemand die redelijk / goed kan vliegen echt zo moeilijk om een AA te ontwijken?
Ik bedoel, als ik in mijn Anti-Air zit dan zijn er voor jets echt wel 3 of 4 truken om mij als Anti Air makkelijk kapot te krijgen of te ontwijken...

Waar halen jullie je lijst met plugins vandaan voor de server en wat zouden jullie gebruiken op je server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn geen plugins voor servers, enkel plugins voor programma's die de RCON commando's naar de server versturen. Je moet dus kijken naar de plugins die werken met het programma dat jij gekozen hebt om je server te beheren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Procon, ik heb er al een aantal maar wil het vergelijken met wat jullie zouden gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
MrFX schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:28:
weer gezeik met de aanmeldingserver
Hier is Origin ook offline.
Als ik op BF3 klik start de SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk, dat vergemakkelijkt de zaak. Wat ik zou gebruiken is Insane Limits, Insane Balancer en xVotemap om te zorgen voor wat regels, balancing en om voor mappen te stemmen. Daarnaast draaiden wij nog de sync plugin om de gameserver met onze Teamspeak server te synchroniseren en hadden we een ingame admin plugin.

Wij zijn destijds wel op Rconnet overgestapt omdat Procon een instabiel kutprogramma is met meer memory leaks dan een demente bejaarde.

[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 29-06-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:48:
Kijk, dat vergemakkelijkt de zaak. Wat ik zou gebruiken is Insane Limits, Insane Balancer en xVotemap om te zorgen voor wat regels, balancing en om voor mappen te stemmen. Daarnaast draaiden wij nog de sync plugin om de gameserver met onze Teamspeak server te synchroniseren en hadden we een ingame admin plugin.

Wij zijn destijds wel op Rconnet overgestapt omdat Procon een instabiel kutprogramma is met meer memory leaks dan een demente bejaarde.
Daar staat wel iets tussen wat ik wil gebruiken ^_^
Ik maak nu gebruik van:
- Watchdog Language
- Insane Punisher
- True Balancer
- Spambot
- Server kills <<< Vind ik het leukst =D
- In-Game Admin

Die sync, wat doet die precies?
Daarnaast draaiden wij nog de sync plugin om de gameserver met onze Teamspeak server te synchroniseren
** edit **

Is het deze?
http://www.phogue.net/for...-Teamspeak-3-Sync-BC2-BF3

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2012 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen van team US in het US kanaal dumpen en mensen van team RU in het RU kanaal dumpen :)

Plugins zoals Server Kills zijn enorm annoying. Zat laatst ook in een server die dat deed en de hele chat werd volgespammed. En heeft True Balancer het eindelijk voor elkaar om spelers pas te balancen als ze dood zijn? Vind het zo gay dat mensen gebalanced worden als ze nog leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:56:
Mensen van team US in het US kanaal dumpen en mensen van team RU in het RU kanaal dumpen :)

Plugins zoals Server Kills zijn enorm annoying. Zat laatst ook in een server die dat deed en de hele chat werd volgespammed. En heeft True Balancer het eindelijk voor elkaar om spelers pas te balancen als ze dood zijn? Vind het zo gay dat mensen gebalanced worden als ze nog leven.
Nee, Trueblanacer switch je gewoon, alleen naar mij mening niet altijd nog even goed. Wil er wel een vervanger voor maar nog niet gezocht.

Ik heb die server kills pas boven de 25 aan staan :) Anders word je er ook gek van, tot aan de 50 met een interval van 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Origin faalt ook weer hard.
Waarom kunnen ze Battlefield 3 niet gewoon loskoppelen van die zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 15:00:
[...]

Hier ben ik stiekem wel benieuwd naar. Gaat dit ECHT in-depth en staan er zaken in die de community niet ontdekt of nog niet ondekt heeft of wordt dit niveautje Pokémon: richt op de mannetjes met de rode diamantjes boven hun hoofd en klik op de linkermuisknop.

Ik vrees dat het helemaal niets nieuws toe gaat voegen, alle statistics van de wapens zijn al bekend, de mappen zijn al door en door beproefd en devs/testers staan nou niet te boek als topgamers. Maar we zullen zien!
Ik vond net een Prima Battlefield 3 strategy guide van 300 pagina's in m'n Downloads map. Beetje standaard gelul en een complete walktrough van de single player. Niet boeiend genoeg om te lezen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amstel76
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-04 13:52
rickyy schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 15:02:
[...]

Field of view doet een hoop. Heb je die aangepast? Als ik jou was zou ik hem direct op 90 of 80 zetten. Als je die op 60 of 70 heb staan zie je bijna niks, lijkt het alsof je loopt als een slak. Ik krijg er een raar gevoel bij.
Dit scheelt inderdaad al iets, het lijkt wel of ik nu wat minder vaak onnodig dood ga en dat verhoogt toch weer het speelplezier. Verder zal het nog flink oefenen zijn ben ik bang, en er wat tijd in stoppen net zoals ik al jarenlang andere shooters speel.

Canon EOS 60D / 15-85 / 18-55IS / 55-250 / 50 1.8 II / 430EX II / Flickr... 500PX...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[...]

Niet alleen in gun master, het gebeurt hier constant, ook vaak wanneer je het spel afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Het lijkt er bij mij op dat customizations alléén worden opgeslagen als ik in het scorescherm op Quit klik. Afsluiten met Alt+F4 of met Close Game vanuit de browser vernachelt vaak m'n settings.

Moet ook regelmatig m'n camo weer opzoeken.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

AdmiralSnipe schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 17:26:
Origin faalt ook weer hard.
Waarom kunnen ze Battlefield 3 niet gewoon loskoppelen van die zooi.
http://justpaste.it/Yak oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn moet ik nog steeds afleren om niet zomaar iemand te joinen op close quaters.
9/10 x zitten er zoveel shotgun noobs in dat het echt niet leuk meer is. kill je 8 man komt er weer 1 gast met een shotgun. bam dood en dat heel de tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Tsurany schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:56:
Deze plugin is ook wel irritant;

Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: You got kicked for having a KPD higher than 10.0

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hope it works ^^

EDIT: YESZ! Thank you so much!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2012 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Maarehh, dat zorgt er nog altijd niet voor dat Origin je game moet launchen, dus ik vrees ervoor dat die patch niet veel gaat veranderen. Het kan je trouwens een ban opleveren. (en die kans lijkt me groter dan bij FXAA injector)

[ Voor 7% gewijzigd door Mavamaarten op 29-06-2012 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 18:50:
[...]

Maarehh, dat zorgt er nog altijd niet voor dat Origin je game moet launchen, dus ik vrees ervoor dat die patch niet veel gaat veranderen. Het kan je trouwens een ban opleveren. (en die kans lijkt me groter dan bij FXAA injector)
Eh... You haz proof?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik weet dat ik vroeger heel vaak gekicked werd bij cod4 door PB, met als vermelding modified game executable. Ik kan me best wel voorstellen dat hetzelfde kan gebeuren bij BF3, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 18:55:
[...]

Ik weet dat ik vroeger heel vaak gekicked werd bij cod4 door PB, met als vermelding modified game executable. Ik kan me best wel voorstellen dat hetzelfde kan gebeuren bij BF3, niet?
Ik hoop van niet :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik draai al sinds dag 1 zonder Origin, still going strong 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyxion schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 19:09:
[...]

Ik draai al sinds dag 1 zonder Origin, still going strong 8)
:D juist 1 game gedaan ^^

Oh en Gun Game + Knife only = $$PROFIT$$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

What the fucking hell gast, gungame is @#{#@[[^^{[^{#['((!ç("à'"é!ç
Raak je mensen 20x met die fucking jackhammer, gaan ze niet dood. Raak je ze 100x met die schijte PP-19, gaan ze niet dood. Wordt jij 1x geraakt door die PP-19 ga je wél dood? Fuck off man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 19:24:
Raak je mensen 20x met die fucking jackhammer, gaan ze niet dood. Raak je ze 100x met die schijte PP-19, gaan ze niet dood. Wordt jij 1x geraakt door die PP-19 ga je wél dood? Fuck off man
Dan wordt je dan nog eens meerdere keren geknived ook, het leven is niet eerlijk ... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Ik zat te denken om die mouse fix van Mark ofzo te proberen. Levert het echt veel voordelen op? Ik gebruik trouwens een Logitech G700 met 2000dpi als mijn infantry dpi, 400 als sniper/breath en 5700 als jet/heli/tank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

Mavamaarten schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 19:24:
hehe, mijn probleem met gungame is dat ik heel lang bij die eerste 3 pistooltjes blijf hangen :S dan is iedereen al 4 wapens verder ofzo en dan begin ik pas met die pp-19. daarna haal ik bijna iedereen weer in tot ik bij die stomme grenade launcher uit kom en daar krijg ik dus echt niemand mee neer. erg frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 19:26:
[...]
Dan wordt je dan nog eens meerdere keren geknived ook, het leven is niet eerlijk ... >:)
Haha geknifed worden vind ik niet zo erg, maar jezus fuck, je raakt mensen fucking hard en ze gaan niet dood, en dan raken zij jou 1x met een prutpistooltje en dan ga je dood? ;_;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tobitronics schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 19:29:
Ik zat te denken om die mouse fix van Mark ofzo te proberen. Levert het echt veel voordelen op? Ik gebruik trouwens een Logitech G700 met 2000dpi als mijn infantry dpi, 400 als sniper/breath en 5700 als jet/heli/tank
Maakt niet uit welke muis je hebt, die mouse fix is iets wat je MOET hebben O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 19:50:
[...]
Maakt niet uit welke muis je hebt, die mouse fix is iets wat je MOET hebben O-)
DAFUQ alles voelt anders, en ik dacht nochtans dat ik acceleration uit had :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 19:55:
[...]

DAFUQ alles voelt anders, en ik dacht nochtans dat ik acceleration uit had :+
Inderdaad, vandaar dat je aim zo zoog ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 20:03:
[...]
Nah, ervoor ging het toch goed? En toen waren jullie zo aan t zeuren in TS :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Zeker dat jij de fix wel hebt geïnstalleerd? :+

http://battlelog.battlefi.../Rienspy/stats/307564538/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
[...]

Ik merk ook inderdaad dat ik sinds ik mijn PC gereset heb (dus ook incl. alle setpoint shit) ik echt zuig in BF3 en alle andere fps games (zelfs cod MW3 :') )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
http://battlelog.battlefi...anielWW2/stats/184991456/
En ben jij zeker dat jij de fix wel hebt geïnstalleerd? :+

[ Voor 10% gewijzigd door QPeter op 29-06-2012 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Ik heb die mousefix nog niet geprobeerd maar ik vind aimen prima zo...
Zou niet weten waarom ik dat zou moeten veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ah snipen, heerlijk :P. Nu alleen nog 3 conq domination matches voor de JNG-90 :).
http://battlelog.battlefi...how/36330483/1/234755773/

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 20:10:
[...]

http://battlelog.battlefi...anielWW2/stats/184991456/
En ben jij zeker dat jij de fix wel hebt geïnstalleerd? :+
Na heel wat maanden ja. ;)
Kijk maar naar wapens zoals de AN-91, de AUG of de ACW-R.
Meestal haal ik nu z'n 21% in een game met een AR maar ik ga mijn stats niet resetten.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Ik heb nu de fix geinstalleerd en ga straks mijn eerste BF3 potje met fix spelen. Moet ik nog iets in BF3 settings veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
De FIX helpt als je last hebt van mouse acceleratie, die is na de fix niet meer aanwezig. Het maakt je geen godlike speler. Als je sensitivity ingame of op je muis te hoog staat zou ik dat ook lager zetten.

@DanielWW2 AUG en ACW-R, AK-74M en vooral de SCAR-L + HB (omdat die gebugged is) Zijn echt wapens die heel precies zijn. Goede wapens als je beetje defensief speelt en niet op 3 mannen rushed.

[ Voor 7% gewijzigd door QPeter op 29-06-2012 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 20:34:
De FIX helpt als je althans acceleratie aan hebt, het maakt je geen godlike speler. Als je sensitivity ingame of op je muis te hoog staat zou ik dat ook lager zetten.

@DanielWW2 AUG en ACW-R, AK-74M en vooral de SCAR-L + HB (omdat die gebugged is) Zijn echt wapens die heel precies zijn. Goede wapens als je beetje defensief speelt en niet op 3 mannen rushed.
De M416 is nu standaard elke game 21%...
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 20:27:
[...]

Ik heb die mousefix nog niet geprobeerd maar ik vind aimen prima zo...
Zou niet weten waarom ik dat zou moeten veranderen.
Alle beetjes helpen?

[ Voor 53% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-06-2012 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Ik draai de mousefix al een aardig lange tijd en ik wil niet anders meer :).
Het is een stuk accurater als je er eenmaal aan gewend bent.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Hoe kan het zijn dat je er aan moet wennen? Ik bedoel als ik me muis naar links beweeg en ik stop mijn muis, moet hij stoppen en niet nog 3 centimeter door schieten? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

QPeter schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 20:53:
Hoe kan het zijn dat je er aan moet wennen? Ik bedoel als ik me muis naar links beweeg en ik stop mijn muis, moet hij stoppen en niet nog 3 centimeter door schieten? 8)7
Als je vaak met mouse accel gespeeld hebt doordat je niet van die fix af wist :P. Dan ben je gewend om jezelf te corrigeren. Niet echt moeilijk te begrijpen :>.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Het is niet alleen dat he, als je die fix gebruikt mag je ws ook je sensitivity even nakijken. Ik heb altijd de instelling op mijn muis 3600 dpi = 360 graden draaien zonder ADS over mijn gehele muismat, met de M16 (weet niet of bullpup wapens een net andere non-ADS draaisnelheid hebben), dan kan ik makkelijk bijstellen als ik daar zin in heb. Maar toen ik destijds de fix probeerde moest ik even de ingame sensitivity opnieuw instellen doordat de draaisnelheid een stuk hoger lag*. Dit doe ik overigens in de config file omdat de slider niet zo precies gaat. Er was volgens mij geen andere instelling veranderd, maar heb eigenlijk geen zin om te checken of het ook echt dat probleem was :P Misschien wel een tip als je die muisfix gebruikt en het extreem anders aanvoelt om het even te checken. Dit is met raw mouse input aan trouwens. Ik kan me voorstellen dat het voor een niet raw mouse input anders is.

*Dit heb ik natuurlijk even bekeken met verschillende draaisnelheden en versnellingen, voor de fix had ik al geen echt merkbare versnelling (voor zover je dat even vlug kunt beoordelen door alleen horizontaal te bewegen), maar blijkbaar had het wel ergens een grote invloed op. Dit alles met een sensei trouwens, mocht iemand zich dat afvragen.

[ Voor 15% gewijzigd door Raku op 29-06-2012 22:12 ]

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Echt jongen, soms is de balance kwa ranks en skill level echt klote, wel even veel mensen in het team. Maar het andere team allemaal +10 colonel en dan heb jij mensen die nog niet eens lvl 45 zijn geworden...

Net even een potje gespeeld met M416, niet meer mee gespeeld sinds patch van maart. Maar dat ding schiet wel lekker met heavy barrel en RDS, beetje tussen de m16a3 en AK-74M in. Ga hem denk ik in toekomst nog wel vaker gebruiken.
http://battlelog.battlefi...how/36355451/1/269569196/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
QPeter schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 00:12:
Echt jongen, soms is de balance kwa ranks en skill level echt klote, wel even veel mensen in het team. Maar het andere team allemaal +10 colonel en dan heb jij mensen die nog niet eens lvl 45 zijn geworden...
Rank zegt niet echt veel, behalve hoeveel je gespeeld hebt. Er zijn vast wel rank 100 die een hele slechte SPM hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05:08

codex

Geen OpenAI agent :)

DOA met slugs is ook wel vermakelijk. SPAS is wel dodelijker maar met de DOA kan je aardig snel doorknallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DAO ;)

DOA
Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-_bJVFLSippM/TeTyrGM-mdI/AAAAAAAAAH8/GYE6l6DvlSM/s1600/dea2.jpg

DAO-12
Afbeeldingslocatie: http://www.gamingsociety.nl/wp-content/uploads/2011/08/DAO-12.jpg

[ Voor 95% gewijzigd door Tsurany op 30-06-2012 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05:08

codex

Geen OpenAI agent :)

Hehehehe, klein verschilletje.
Pagina: 1 ... 42 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.