Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Holland1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:10
Ik zat net in een squad met vijf mensen, wel handig voor die bonussen. :+

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Wie heeft er nog meer last van ene ''UMadNow'' hij blijft me maar vragen om een game te joinen... Ken hem voorderest niet ofzo..

EDIT:

Be Advised! Battlelog will be closed for maintenance June 07 at 13:00 UTC. Expected downtime up to 30 min.

vraag me altijd af en Nederlandse tijd? :p

[ Voor 39% gewijzigd door Facenoise op 07-06-2012 14:29 ]

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:37
Tsurany schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:25:
Zo, alle wapens unlocked behalve de wapens die een match op de nieuwe gamemodes vereisen :)
Nu al dat gaat snel bij jou.

Het is juist de sniper die de gamemode vereist waar ik naar uitkeek waarom zijn die snipers challanges altijd van die rot challanges

Nickname KasPlantje.

• MrLeeeet
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11 23:17
Hoe is mogelijk om een squad aan te maken met meer dan 4 spelers? Ik heb inmiddels premium. Is deze optie dan ook gelijk automatisch beschikbaar?
GvanGiessen schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:34:
Nu al dat gaat snel bij jou.

Het is juist de sniper die de gamemode vereist waar ik naar uitkeek waarom zijn die snipers challanges altijd van die rot challanges
Mwah, het is niet echt moeilijk als je je er op richt. Bepaalde type kills maken, dat lukt wel. Gewoon tijd investeren :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-11 15:41

mrc4nl

Procrastinatie expert

Minaaj schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 12:41:
[...]

dan speel je wel op knife only servers?
keertje gedaan, maar er is weinig lol aan.

nee, ik verzamel liever een hoop unieke dogtags.
kijk voor de grap maar eens,op mijn battlelog.( mr_c4_nl)
ook van een paar got members heb ik de dogtags.

ora et labora

erikvandenberg schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:28:
Wie heeft er nog meer last van ene ''UMadNow'' hij blijft me maar vragen om een game te joinen... Ken hem voorderest niet ofzo..

EDIT:

Be Advised! Battlelog will be closed for maintenance June 07 at 13:00 UTC. Expected downtime up to 30 min.

vraag me altijd af en Nederlandse tijd? :p
Ja die grappenmakker heb ik ook een keer voorbij zien komen, maar verder geen aandacht aan besteed.

UTC is vrijwel identiek aan GMT, wij zijn GMT+1 maar in de zomer GMT+2. Oftwel 15:00 A'dam/Brussel/Berlijn.
MrLeeeet schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:35:
Hoe is mogelijk om een squad aan te maken met meer dan 4 spelers? Ik heb inmiddels premium. Is deze optie dan ook gelijk automatisch beschikbaar?
is een bug die wel eens voor wil komen na een mapwissel. Vooral op squad tdm kan ie leuk zijn al sje met een squad van 12 tegen een paar van 4 speelt ;)
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 12:38:
Ik ben zelf ook niet zo'n fan van knifen. Tenzij ik ergers achteraf iemand zie liggen snipen, kies ik toch vaak voor een paar snelle kogels in het hoofd. Meer ook een reflex eigenlijk; als ik iemand zie moet 'ie zo snel mogelijk dood.
Hehe, heel herkenbaar. Knifen gebeurt pas als de kogels op zijn en herladen langer duurt. Zo snel mogelijk tegen de vlakte die gasten!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:05
mrc4nl schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:35:
[...]

keertje gedaan, maar er is weinig lol aan.

nee, ik verzamel liever een hoop unieke dogtags.
kijk voor de grap maar eens,op mijn battlelog.( mr_c4_nl)
ook van een paar got members heb ik de dogtags.
Het is geen ruk aan op knife only servers. Ik heb het idee dat het knifen is weer iets veranderd is.
Voor mijn doen gaat het weer wat langzamer, maar heb er nog steeds plezier in :)
Het gaat ook een stuk beter als je network smoothing uitschakeld.
Afbeeldingslocatie: http://www.pegge.nl/upload/bf3/knife.png

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:50
Ze zijn er druk mee met updates op Battlelog..

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:19
Is hier iemand die zin heeft even met mij een rondje op een B2K te spelen zodat ik hem 2x kan schieten met de DPV?
NinjaTuna schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:25:
Is hier iemand die zin heeft even met mij een rondje op een B2K te spelen zodat ik hem 2x kan schieten met de DPV?
Tip: wake island is de kortste klap voor die kills, de dpv staat niet in elke B2K map.

Verwijderd

Snik,

Ik heb mijn GTX 560 upgegrade naar de HD7870 om in Ultra te kunnen gamen en ik zie geen verschil :(

• NinjaTuna
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:27:
[...]

Tip: wake island is de kortste klap voor die kills, de dpv staat niet in elke B2K map.
hmm, ik ga het proberen

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:27:
Snik,

Ik heb mijn GTX 560 upgegrade naar de HD7870 om in Ultra te kunnen gamen en ik zie geen verschil :(
Huh, ik heb de HD7850 en speel ook op Ultra?

• NinjaTuna
denk dat ie het verschil niet ziet tussen ultra en whatever ie eerst op speelde

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-10 09:57
net een kleine update gehad van Battlelog, kon een kleine 25 minuten even niet spelen...
vreemd, gelijk na de "big patch" nog een kleine onderhoudsbeurt uitvoeren :/

Verwijderd

Het verschil tussen High en Ultra is ook amper te zien.. Daarom speel ik altijd op High
Snik,

Er is een verschil maar dat zie je niet goed. Pas met MSAA aan zie je echt een verschil maar dan heb je geen framerate meer over. :P

Gister had ik in CCC AA op edge detect gezet en toen BF3 op ultra met 4xMSAA. Mijn god wat mooi alleen had ik maar 40 fps met drops dus maar weer uitgezet. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Snik,

Tov van wat dan?

Dit zegt ons niks.

Verschil High en Ultra is in ieder geval minimaal. Lees: eigenlijk niet zichtbaar.
DanielWW2 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:39:
[...]

Er is een verschil maar dat zie je niet goed. Pas met MSAA aan zie je echt een verschil maar dan heb je geen framerate meer over. :P

Gister had ik in CCC AA op edge detect gezet en toen BF3 op ultra met 4xMSAA. Mijn god wat mooi alleen had ik maar 40 fps met drops dus maar weer uitgezet. :+
Ultra met 4MSAA is inderdaad belachelijk mooi maar idd een bitch voor je FPS. :(

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-11 14:15
Help!!!! schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:42:
[...]

Tov van wat dan?

Dit zegt ons niks.

Verschil High en Ultra is in ieder geval minimaal. Lees: eigenlijk niet zichtbaar.

[...]

Ultra met 4MSAA is inderdaad belachelijk mooi maar idd een bitch voor je FPS. :(
Is MultiSample AA echt zo'n verschil? Ik heb het nog niet geprobeerd maar ik kan het me eigenlijk niet voorstellen. Vanavond maar eens proberen.....

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:31:
Het verschil tussen High en Ultra is ook amper te zien.. Daarom speel ik altijd op High
verschil in High en ultra zit hem in de schaduw, effecten en dus de kleine details die je niet merkt als je aan het spelen bent

ik speel zelf op 1440x900 op medium op 60 FPS
Wil graag hoger, maar dan kom ik onder de 60 FPS en dat is niet goed.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Snik,

Zuur maar dit had je ook wel van te voren kunnen weten als je je even verdiept had in de resultaten van anderen...
Help!!!! schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:42:
[...]

Tov van wat dan?

Dit zegt ons niks.

[...]

Gewoon je settingsverhogen totdat je niet in alle gevallen meer dan 60+ fps hebt als je persé de grafische pracht wil. Als je gewoon wil rammen dan zijn alle settings op low muv mesh quality de allerbeste voor maximale kills.

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
Snik,

Dikke first world problem hiero _O-

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:47:
[...]

Zuur maar dit had je ook wel van te voren kunnen weten als je je even verdiept had in de resultaten van anderen...

[...]

Gewoon je settingsverhogen totdat je niet in alle gevallen meer dan 60+ fps hebt als je persé de grafische pracht wil. Als je gewoon wil rammen dan zijn alle settings op low muv mesh quality de allerbeste voor maximale kills.
Alleen vind ik beeld zonder MSAA / FXAA niet om aan te zien. Dan maar minder kills. :)

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

ChojinZ schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:46:
[...]

Is MultiSample AA echt zo'n verschil? Ik heb het nog niet geprobeerd maar ik kan het me eigenlijk niet voorstellen. Vanavond maar eens proberen.....
Tov FXAA valt het wel mee. Echter alleen FXAA legt een soort waas over het beeld wat ik niet mooi vind.

Maar MSAA is veel zwaarder dan FXAA.

Ultra + 4MSAA + FXAA is echt :9

ChojinZ schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:46:
[...]

BF3 is echt een game die profiteert van MSAA. Juist omdat het zo mooi en gedetailleerd is zie je de aliasing duidelijk naar voren komen. Met MSAA aan word dit flink aangepakt tegen enorm verlies van FPS omdat MSAA nou eenmaal zwaar is en bij BF3 met al zijn pracht en praal extreem zwaar. :P

Ik speel BF3 op ultra met 4xMSAA waarbij caspian op 32 rush z'n 55 FPS is, de urban mappen 60+ en 64 player conquest meer richting 45 is wat ik eigenlijk te laag vind. Dus maar even geen conquest spelen. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Help!!!! schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:51:
Alleen vind ik beeld zonder MSAA / FXAA niet om aan te zien. Dan maar minder kills. :)
Want je draait BF3 op 640x480 of zo :?

Alles hoger dan 1600x1200 heeft geen AA nodig en als je het echt wil is 2x AA voldoende :)

Ik speel lekker op Low/Off settings en op 1920x1200 of 5760x1200 is er niks aan de hand ... je zit teveel te campen als je last hebt van het ontbreken van AA of hogere settings :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
nero355 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:59:
[...]

Alles hoger dan 1600x1200 heeft geen AA nodig en als je het echt wil is 2x AA voldoende :)

Ik speel lekker op Low/Off settings en op 1920x1200 of 5760x1200 is er niks aan de hand ... je zit teveel te campen als je last hebt van het ontbreken van AA of hogere settings :+
Pff, iedereen hier met z'n überhardware en MSAA settings. Ik moet zien dat ik rondkom voor m'n native resolution: 1440x900. Dát is mijn enigste vereiste. Had het geheel graag ook eens wat beter gezien dan álles op Low -O-, heb er immers voor betaald :P Toch ben ik nog fier op m'n 9600GT'tjes die het toch nog op gemiddeld 50 FPS houden :+

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Voor degenen die op een groter scherm spelen en graag de minimap iets dichter bij de actie willen:
***WARNING*** save your files to another folder in case you mess something up.... also write down stock numbers just in case...

Document path: documents/bf3/settings/PROF_SAVE_PROFILE right click and open with wordpad.

Look for these two lines:
GstRender.ScreenSafeAreaHeight 0.950000
GstRender.ScreenSafeAreaWidth 0.500000

• ChojinZ
Help!!!! schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:53:
[...]

Tov FXAA valt het wel mee. Echter alleen FXAA legt een soort waas over het beeld wat ik niet mooi vind.

Maar MSAA is veel zwaarder dan FXAA.

Ultra + 4MSAA + FXAA is echt :9
Vanavond dan maar eens proberen. ben benieuwd! :)
[...]

Das natuurlijk wel afhankelijk van het formaat beeldscherm. ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• QPeter
  • Laatst online: 21-10 20:04
Ik speel BF3 alles op low, geen AA, volgens mij 8x AF (heeft weinig preformance impact) kijk tweakguide van nvidia bij TS. En i.p.v FXAA injectors en andere dingen die mijn bf3 files veranderen. gebruik ik Digital Vibrance (optie in nvidia controlcenter) om het zelfde te doen. Heb geen zin om files toe te voegen of aan te passen en dat ESL wire etc. het ziet als een cheat en ik gebanned wordt.

Mijn PC kan BF3 ook wel op ultra draaien met 4xmsaa en high/ultra detail op full hd. Maar frame drops hinderen echt in fast pace gameplay.

Heb het gevoel dat alles veel soepeler loopt op low detail, en dat ik eerder mijn vijanden zie. En zelf op low detail vind ik de graphic's van battlefield 3 niet lelijk.

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Knijnemans schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:07:
Voor degenen die op een groter scherm spelen en graag de minimap iets dichter bij de actie willen:

[...]

[video]
Ik vind het dan alleen gigantisch in de weg zitten(heb 30 inch). En het leidt me meer af dan wanneer ik iets verder in de hoek moet kijken.

Is maar net wat je fijn vind dus! :)

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-11 15:41

mrc4nl

Procrastinatie expert

The_Greater schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:42:
Het gaat ook een stuk beter als je network smoothing uitschakeld.
[afbeelding]
Bedank voor de tip ik ga het vanavond proberen.

ora et labora

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[...]

Goos, zo mooi hoe jij jouw mening als een feit neerzet. :+

Ik zie het verschil tussen 0 - 2 - 4 of hoger AA op 1920*1080 duidelijk. Elk karteltje vind ik al teveel.

Als jij met Low/OFF tevreden bent omdat je het verschil niet ziet dan is dat natuurlijk prima en het scheelt in ieder geval veel geld.
PixelShooter schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:06:
[...]

Pff, iedereen hier met z'n überhardware en MSAA settings. Ik moet zien dat ik rondkom voor m'n native resolution: 1440x900. Dát is mijn enigste vereiste. Had het geheel graag ook eens wat beter gezien dan álles op Low -O-, heb er immers voor betaald :P Toch ben ik nog fier op m'n 9600GT'tjes die het toch nog op gemiddeld 50 FPS houden :+
Die hardware was ook niet altijd voor mij/anderen bereikbaar. Maar op dit moment kan het wel en is het gewoon leuk om van te kunnen genieten.

Vroeger met mindere hardware had ik overigens ook fun. 8)

[ Voor 31% gewijzigd door Help!!!! op 07-06-2012 16:44 ]

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

De expansions lijken me zeker leuk, maar ik mis nog steeds maps waarbij je ook door de omgeving te gebruiken jets van je af kan schudden. Zo had je in Battlefield 2 maps zoals Fushe Pass en Kubra Dam. Hopelijk komen er toch nog wat maps die deze mogelijkheid bieden.

Niet dat de map die we al voorgeschoteld hebben gekregen er verkeerd uitziet. Lijkt me een heerlijke map om te spelen met de grote open stukken en de close quarter stukjes.

De uitbreiding Close Quarters lijkt mij ook niet bepaald vervelend. Hopelijk zal ik wat meer door verschillende wapens gedood worden in plaats van elke keer die M16A3.

Na de patch vind ik de suppresion wel eindelijk goed en fijn dat ze die M26 Mass ook gemaakt hebben. Ik was de laatste tijd meer Dungeon Defenders aan het doen i.p.v. Battlefield 3, maar na deze patch en dadelijk met de DLC kan ik weer een tijdje vooruit :)

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:21
Vanavond om 19:00 NL tijd laten ze gameplay zien van Armored Kill toch?

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
nibortreab schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:45:
De expansions lijken me zeker leuk, maar ik mis nog steeds maps waarbij je ook door de omgeving te gebruiken jets van je af kan schudden. Zo had je in Battlefield 2 maps zoals Fushe Pass en Kubra Dam. Hopelijk komen er toch nog wat maps die deze mogelijkheid bieden.
Die mis ik inderdaad ook, wat meer '3d' maps. En niet alleen wat betreft hoogteverschillen maar ook meer natuurlijke cover zoals op caspian. Van wat ik nu gezien heb is ook Armored Kill vooral veel open vlakken met weinig cover. Caspian blijft wat dat betreft mijn favo map.

@Admiralsnipe: Dacht alleen live chat vanavond om 19:00 met meer details, al is gameplay footage ook zeer welkom.

• AdmiralSnipe
Jay-P schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:55:
[...]

Die mis ik inderdaad ook, wat meer '3d' maps. En niet alleen wat betreft hoogteverschillen maar ook meer natuurlijke cover zoals op caspian. Van wat ik nu gezien heb is ook Armored Kill vooral veel open vlakken met weinig cover. Caspian blijft wat dat betreft mijn favo map.

@Admiralsnipe: Dacht alleen live chat vanavond om 19:00 met meer details, al is gameplay footage ook zeer welkom.
Zag "live demo" staat dus dacht misschien gaan ze een stukje live spelen.
Maar kan idd ook gewoon chat en Q&A zijn.

AdmiralSnipe schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:47:
Vanavond om 19:00 NL tijd laten ze gameplay zien van Armored Kill toch?
Waar haal jij die info vandaan ?
Knijnemans schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:07:

[...]

[video]
Ik speel geen clanmatches, dus vindt het niet zo intressant om het in het midden te zetten.
Teamfortress 2 had ik het wel in het middenstaan, want je ziet het paar miliseconde sneller en dus heb je een kleine voordeel. voor casual gameplay op pubs is het redelijk overbodig.
QPeter schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:21:
Ik speel BF3 alles op low, geen AA, volgens mij 8x AF (heeft weinig preformance impact) kijk tweakguide van nvidia bij TS. En i.p.v FXAA injectors en andere dingen die mijn bf3 files veranderen. gebruik ik Digital Vibrance (optie in nvidia controlcenter) om het zelfde te doen. Heb geen zin om files toe te voegen of aan te passen en dat ESL wire etc. het ziet als een cheat en ik gebanned wordt.

Mijn PC kan BF3 ook wel op ultra draaien met 4xmsaa en high/ultra detail op full hd. Maar frame drops hinderen echt in fast pace gameplay.

Heb het gevoel dat alles veel soepeler loopt op low detail, en dat ik eerder mijn vijanden zie. En zelf op low detail vind ik de graphic's van battlefield 3 niet lelijk.
ik speel nog liever op LOW dan dat ik onder de 60 FPS ga komen met mijn games.
Mijn scherm kan maar 60 frames aan, dus meer is niet nodig. ik lock hem vaak op 70 fps zodat hij was speeling naar boven heeft, iedere pc heeft FPS drops, Bij TF2 had ik hem op 121 staan 2x 60 omdat mijn pc dat makkelijk aan kan, maar zelfs op een FPS van 60 kon ik alles snel killen.

We kunnen allemaal wel onze biologieboek openen en lezen dat het oog maar 24 x 2 = 48 fps aankan en zelfs de videokaarten leveranciers (nvidia en ATI) gaan altijd uit van 30 FPS en nooit voor 60 FPS. maar we weten allemaal dat 60 fps een stuk beter loopt.

Back on topic:

Vanavond noshar canals en c4 plaatsen tussen de containers en hard weg rennen (of suicide bombing) wat ik wil die 10 C4 kills halen en dan moet ik nog 10 knife takedowns krijgen, wat echt lang gaat duren, want meestal heb ik een normale knife kill, ipv een takedown.

• AdmiralSnipe
priemt schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 07:00:
Vandaag meer details/beelden over armored kill. Ben benieuwd...
[...]

bron

PS... een halve dag niet gekeken en er is een nieuw topic met 13 pagina's... pfff
Pykow schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:07:
[...]

Waar haal jij die info vandaan ?
Hier vandaan.
Zat trouwens net dit filmpje te bekijken maar is dat nou het Tweakers logo recht bovenin (bij z'n tabs onder adres balk)?

Die dude komt uit de UK volgens mij.

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Jay-P schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:55:
[...]

Inderdaad, de maps zien er erg vlak uit. In caspian border is er echter ook niet al te veel natuurlijke cover, maar ik begrijp je punt. Dat mis ik ook een beetje.

De hoogte verschillen vond ik nou zo vet aan Battlefield, door die grote kloof in Fushe Pass vliegen en door de dam van Kubra Dam om zo proberen je achtervolger af te schudden. Ook de mogelijkheid om erg hoog te vliegen vond ik gaaf. Vaak ging ik met een Blackhawk zo hoog mogelijk samen met wat vrienden en sprongen wij met z'n allen naar beneden om zo een verrassingsaanval uit te voeren op een controlepost en wat genoten we van dat soort momenten haha.

Gewoon simpele leuke dingetjes zoals "follow the leader" in jets en dergelijke zijn niet echt heel goed te doen in BF3. Daarentegen vind ik de infanterie gevechten in de close quarter stukjes binnen een grote map (lees: het tankstation in Caspian) snel naareen auto rennen, schuilen, schieten en weer verder rennen.

Het is hopen op leuke maps, maar hoe dan ook, het wordt genieten. Je kan het voor jezelf altijd leuk maken.

Pykow schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:07:

Back on topic:

Vanavond noshar canals en c4 plaatsen tussen de containers en hard weg rennen (of suicide bombing) wat ik wil die 10 C4 kills halen en dan moet ik nog 10 knife takedowns krijgen, wat echt lang gaat duren, want meestal heb ik een normale knife kill, ipv een takedown.
Ik heb een veel betere voor je.
Ga rush spelen op seine crossing en zorg dat je bij de eerste basis aan de RU side zit. Ren de trap op in het gebouw voor B en gooi 2 C4 pakketjes naar beneden. Dan ben je met een beetje geluk zo klaar. :+
Dat deed ik dus, eerste keer al 6 kills. >:)

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Pykow schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:07:Vanavond noshar canals en c4 plaatsen tussen de containers en hard weg rennen (of suicide bombing) wat ik wil die 10 C4 kills halen en dan moet ik nog 10 knife takedowns krijgen, wat echt lang gaat duren, want meestal heb ik een normale knife kill, ipv een takedown.
Wat nog wel eens wil werken is, wanneer je ergens achter in dekking zit, voorbijrennende tegenstanders te grazen te nemen met je mes, mits goed getimed (de meeste spelers letten toch alleen op datgene wat zich recht voor hen afspeelt, gefocust op een vijand of een plek om dekking te zoeken, dus als je ook maar een beetje afzijdig opgesteld bent zullen ze je nooit opmerken, totdat het te laat is) - weinig geeft meer voldoening dan een nietsvermoedende voorbijsnellende enemy bij zijn jasje te grijpen, naar je toe te trekken en een dolk in zijn nek te planten >:)

[ Voor 3% gewijzigd door w00t00w op 07-06-2012 17:24 ]

---

DanielWW2 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:15:
[...]

Ik heb een veel betere voor je.
Ga rush spelen op seine crossing en zorg dat je bij de eerste basis aan de RU side zit. Ren de trap op in het gebouw voor B en gooi 2 C4 pakketjes naar beneden. Dan ben je met een beetje geluk zo klaar. :+
Dat deed ik dus, eerste keer al 6 kills. >:)
Zal alleen nu langer duren, voordat ik een unlock vrijspeel ;)
50 sniper kills ( IK HAAT SNIPER RIFLES)
10 knife kills duurt veelste lang.
10 C4 kills komen van zelf wel, maar zal ook niet zo snel gaan

Vanavond maar eens de L86A2 uitproberen, speel al maanden met de m27 iar en ik heb de stats nog niet bekeken.

• w00t00w

w00t00w

Derp

Kun je jezelf eigenlijk behangen met C4?
Lijkt me best sweet om, wanneer de boel muurvast zit, een chokepoint in te rennen danwel sluipen en net voor de fatale kogel de boel te laten springen :o

---

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

w00t00w schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:27:
[...]

Lijkt me best sweet om, wanneer de boel muurvast zit, een chokepoint in te rennen danwel sluipen en net voor de fatale kogel de boel te laten springen :o
Dan vind ik Jihad Jeeps persoonlijk een stuk beter werken. + je blijft (weet je helaas nooit zeker) leven :) Beetje leuk getimede explosie en je hebt 3 kills.

Wist het een keer voor elkaar te krijgen om 3 tanks met 1 zo'n jeepje te mollen. Heerlijk gevoel als je die knopt indrukt en het ziet gebeuren >:)

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Wat kon je ook alweer doen als je premium hebt gekocht, maar dit niet ziet in Battlelog?

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
w00t00w schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:27:
[...]

Helaas niet... wellicht een (nieuwe) premium option? Je moet Dice daarover maar eens mailen ;). Wellicht is Metro dan niet elke keer the same old sh*t

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

• Qlii256
  • Laatst online: 18:26
http://www.origin.com/battlefield3-chat

Daar kan je vanavond Armored Kill volgens en hopelijk ook wat gameplay beelden. Maar iemand een idee hoe laat dat dan is in Belgische/Nederlandse tijd? June 7 @ 10:00AM PT

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:56
Swandertj schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:36:
[...]

Helaas niet... wellicht een (nieuwe) premium option? Je moet Dice daarover maar eens mailen ;). Wellicht is Metro dan niet elke keer the same old sh*t
Ik denk dat ze het zeker niet mogelijk maken door het feit dat je dan iets te verkeerde gedachtegangen hebt

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:33
[...]

Ik gebruik al C4 op Metro Rush 32, vooral als verdedigers is het echt simpel te doen (wel erg lame). Bijv bij de roltrappen naar beneden gooien over het randje oOo

Mijn YouTube

• w00t00w

w00t00w

Derp

[...]

Hello Dice, can I please be a suicide bomber? Pretty please... with sugar on top Afbeeldingslocatie: http://gorakhpurinfo.com/images%5Csmiley%5Cinnocent.gif

---

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:58
AdmiralSnipe schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:12:
[...]

[...]

Hier vandaan.
Zat trouwens net dit filmpje te bekijken maar is dat nou het Tweakers logo recht bovenin (bij z'n tabs onder adres balk)?

[video]

Die dude komt uit de UK volgens mij.
Ja dat is inderdaad het t.net logo. Grappig :p

Volgens Battlelog uit de UK inderdaad

[ Voor 10% gewijzigd door agoNITE op 07-06-2012 17:46 ]

• ChojinZ
Hogader schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:43:
[...]

Ik denk dat ze het zeker niet mogelijk maken door het feit dat je dan iets te verkeerde gedachtegangen hebt
Een kogel door iemands kop jagen is geen probleem maar suicide bommen wel? Hmmmm.... (of snap ik je soms niet? :> )

Ik heb nog een leuke. Ik probeer de assignment Wrench Wielder te voltooien maar daar moet je 25 shotgun kills voor maken. Ik dus rondrennen met de SPAS-12, maak 16 kills maar registreren ho maar. De SPAS-12 is dus bugged voor je assignments.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Help!!!! schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:41:
Goos, zo mooi hoe jij jouw mening als een feit neerzet. :+
Weet niet wie Goos is, maar het is een forum dus het zijn allemaal meningen uiteindelijk die je leest.
Dat er af en toe iets nuttigs tussen zit is alleen mooi meegenomen :P
Ik zie het verschil tussen 0 - 2 - 4 of hoger AA op 1920*1080 duidelijk. Elk karteltje vind ik al teveel.

Als jij met Low/OFF tevreden bent omdat je het verschil niet ziet dan is dat natuurlijk prima en het scheelt in ieder geval veel geld.
FPS + Gameplay > Graphics bij mij over het algemeen :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• kevz
DanielWW2 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:50:
Ik heb nog een leuke. Ik probeer de assignment Wrench Wielder te voltooien maar daar moet je 25 shotgun kills voor maken. Ik dus rondrennen met de SPAS-12, maak 16 kills maar registreren ho maar. De SPAS-12 is dus bugged voor je assignments.
Ik denk dat dat komt omdat je niet met engineer die SPAS had gebruikt, ik had dat namelijk ook ^^

Probeer die assignment te doen als Engineer.

Mijn YouTube

Verwijderd

Die Wrench Wielder heeft ie bij mij ook nog niet meegeteld met shotgun kills. Deze werden wel meegeteld met de these hurt too asignment. Weet niet of ie bij de wrench wielder gaat tellen als je deze af hebt. Maar inderdaad als sniper met de shotgun. Zal het eens als engineer proberen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2012 17:54 ]

• Qlii256
Qlii256 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:43:
http://www.origin.com/battlefield3-chat

Daar kan je vanavond Armored Kill volgens en hopelijk ook wat gameplay beelden. Maar iemand een idee hoe laat dat dan is in Belgische/Nederlandse tijd? June 7 @ 10:00AM PT
Sorry voor de zelfquote (bump). Maar ik zou toch graag een antwoord hebben. Via Google kan ik niet meteen een handige converter vinden om de tijd naar Belgische tijd om te schakelen.

Bedankt alvast!
Zo, nieuw filter voor m'n Rush matches. Geen Duitse en geen Franse servers. Blijven gewoon Dat kan iets vriendelijker. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Sn0wblind op 07-06-2012 21:19 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

kevz schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:53:
[...]

Ik denk dat dat komt omdat je niet met engineer die SPAS had gebruikt, ik had dat namelijk ook ^^

Probeer die assignment te doen als Engineer.
Speelde met assault, probeer dus zo engi maar en dan voor de zekerheid een andere shotgun waarvan ik wel weet dat die werkt. (Saiga 12) ;)
Tsurany schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:56:
Zo, nieuw filter voor m'n Rush matches. Geen Duitse en geen Franse servers. Blijven gewoon inferieure volkeren waar ik niet mee te maken wil hebben :)
Geen Franse oke maar ook geen Duitse? Zo hou je geen server over en zeg niet tegen de Duitsers dat je ze inferieur vind. Dan krijg je namelijk dit. :D
Afbeeldingslocatie: http://southparkstudios-intl.mtvnimages.com/shared/sps/images/shows/southpark/vertical_video/season_15/sp_1502_clip05.jpg?width=480

[ Voor 41% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-06-2012 18:00 ]

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Qlii256 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:53:
[...]

Sorry voor de zelfquote (bump). Maar ik zou toch graag een antwoord hebben. Via Google kan ik niet meteen een handige converter vinden om de tijd naar Belgische tijd om te schakelen.

Bedankt alvast!
PT is UTC-8 en wij leven in UTC+2, dus dat betekent dat 10:00 daar 20:00 hier is.
P(D)T is UTC-7 en wij leven in UTC+2, dus dat betekent dat 10:00 daar 19:00 hier is.

Het is natuurlijk ook daar zomertijd 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Bee.nl op 07-06-2012 18:03 ]

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Zo, nieuw filter voor m'n Rush matches. Geen Duitse en geen Franse servers. Blijven gewoon inferieure volkeren waar ik niet mee te maken wil hebben :)
Ja want zij kunnen geen Spaanse, Nederlandse, Engelse en dergelijke servers joinen (A)

nibortreab schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:57:
[...]

Ja want zij kunnen geen Spaanse, Nederlandse, Engelse en dergelijke servers joinen (A)
Kan wel, maar zo heb ik in ieder geval een stuk minder last van ze.

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-11 01:41
Qlii256 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:53:
[...]

Bedankt alvast!
Dat klopt, is 19.00 uur. Kijk hier maar:
http://www.thetimezoneconverter.com/

'I reject your reality and substitute my own'

• Qlii256
https://twitter.com/battlelog/status/210763932380577792

Ga dat maar even lezen. Ik had ook al gemerkt dat die filter voor landen niet goed werkte. telkens stond er wel een vinkje bij 'Regions' maar bleek er dan geen enkel land aangevinkt te zijn.

• Qlii256
Nee, volgens mij zou het 9 AM (21u00) zijn. We zitten ten slotte op GMT+1.

EDIT: Vreemd, want als ik het automatisch naar mijn tijd laat berekenen krijg ik 7:00 PM (19u00)
http://www.thetimezonecon...tz=Pacific%20Time%20(PT)&

Iemand die het kan verklaren? Of mij nu exact kan vertellen wat de tijd is? Want overal iets anders :p

[ Voor 29% gewijzigd door Qlii256 op 07-06-2012 18:11 ]

• Bee.nl
  • Niet online
Qlii256 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 18:08:
[...]

Nee, volgens mij zou het 9 AM (21u00) zijn. We zitten ten slotte op GMT+1.

EDIT: Vreemd, want als ik het automatisch naar mijn tijd laat berekenen krijg ik 7:00 PM (19u00)
http://www.thetimezonecon...tz=Pacific%20Time%20(PT)&

Iemand die het kan verklaren? Of mij nu exact kan vertellen wat de tijd is? Want overal iets anders :p
Bee.nl schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:57:
[...]

PT is UTC-8 en wij leven in UTC+2, dus dat betekent dat 10:00 daar 20:00 hier is.
P(D)T is UTC-7 en wij leven in UTC+2, dus dat betekent dat 10:00 daar 19:00 hier is.

Het is natuurlijk ook daar zomertijd 8)7
Het makkelijkste is om vanuit beide tijdzones terug te rekenen naar UTC.

PT: Wikipedia: Pacific Time Zone

Normaal is het daar PST (UTC-8), maar nu met de zomertijd is het er PDT (UTC-7).
Wij leven in CEST, welke UTC+2 is. Het verschil is dus 2 - -7 = 2+7 =9 uur.
Dat betekent dat 10:00 in PDT 19:00 in CEST is.

• AdmiralSnipe
Pykow schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:21:
[...]

Zal alleen nu langer duren, voordat ik een unlock vrijspeel ;)
50 sniper kills ( IK HAAT SNIPER RIFLES)
10 knife kills duurt veelste lang.
10 C4 kills komen van zelf wel, maar zal ook niet zo snel gaan

Vanavond maar eens de L86A2 uitproberen, speel al maanden met de m27 iar en ik heb de stats nog niet bekeken.
Wat zitten mensen toch te whinen over die assignments, zo moeilijk is dat toch niet...

• Qlii256
Bee.nl schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 18:16:
[...]

[...]

Het makkelijkste is om vanuit beide tijdzones terug te rekenen naar UTC.

PT: Wikipedia: Pacific Time Zone

Normaal is het daar PST (UTC-8), maar nu met de zomertijd is het er PDT (UTC-7).
Wij leven in CEST, welke UTC+2 is. Het verschil is dus 2 - -7 = 2+7 =9 uur.
Dat betekent dat 10:00 in PDT 19:00 in CEST is.
Uuuuuuhhhhhhhhh......

Holy sh** _/-\o_

Bedankt hoor, ik snap er niet veel van maarja :p

• kevz
AdmiralSnipe schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 18:23:
[...]

Wat zitten mensen toch te whinen over die assignments, zo moeilijk is dat toch niet...
Dit dus, echt ongelovelijk makkelijk, alle assignments. Als je ze echt snel wil halen terwijl je niet van een bepaalt wapen houd, speel dan 1 rondje TDM. Genoeg mensen te snipen op TDM servers en dus ook headshots te halen etc. Ook C4 blokjes neerleggen en je hebt binnen een paar trigger klikjes je 10 kills binnen :)

Mijn YouTube

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:43
in het vervolg een topic report aub.

[ Voor 172% gewijzigd door Sn0wblind op 07-06-2012 21:18 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

AdmiralSnipe schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 18:23:
[...]

Het is ook niet moeilijk maar gewoon irritant. ;)

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:17

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik heb die C4 kills gehaald op een Metro Conquest server, RU kant waar ik bij zat hadden een spawnlock. Via het midden telkens redzone in gerend in de middelste gang C4 droppen en zodra je iemand ziet direct opblazen. Had zo die 20 kills :) Shotgun assignment gehaald met de doa op Noshahr TDM.
Makkelijk schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 18:38:
[...]

Zeg, wie is hier nou de nazi?
Echt, ban jou gewoon van internet, irritante troller.

Heeft niks met nazi's te maken. Fransen en Duitsers kunnen gewoon ongelofelijk irritant zijn. Fransen weigeren te communiceren in een andere taal en kicken je als je hun regels overtreed. Regels die je niet kan begrijpen omdat alles in het Frans is. Duitsers hebben de meest idiote regels en kicken relatief vaak als je niet uit Duitsland komt. Hoef ik niet meer mee te spelen.

• theburninglink
Sorry, maar ik ben het met Tsurany eens xD

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
HAHAHAAH Tsurany haatsnor

• Makkelijk
edit:
Nee /me, sta hier boven en ga het topic niet om zeep helpen

[ Voor 93% gewijzigd door Makkelijk op 07-06-2012 18:51 ]

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Liever volk wat waarde hecht aan hun eigen taal dan volk dat bekend staat als arrogant en alwetend (en laat daar nou specifiek één iemand hier op het forum om bekend staan ;) )

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Tsurany heeft gewoon gelijk vooral over de Franse, 9 van de 10 Franse servers krijg je gewoon een kick omdat je niet uit dat land komt met die arrogante kwasten. Duitsers kunnen heel irritant zijn vooral de minder jarige maar naar mijn mening zijn Franse nog een schaaltje 10 erger.

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
http://www.livestream.com/electronicarts
Armored Kill :)

[ Voor 5% gewijzigd door vinom op 07-06-2012 19:05 ]

• AdmiralSnipe
Grappig dat die "exlusieve" 25% off code een paar dagen geleden ook al naar buiten geslingerd werd...

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

bloodlynx schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 19:01:
Tsurany heeft gewoon gelijk vooral over de Franse, 9 van de 10 Franse servers krijg je gewoon een kick omdat je niet uit dat land komt met die arrogante kwasten. Duitsers kunnen heel irritant zijn vooral de minder jarige maar naar mijn mening zijn Franse nog een schaaltje 10 erger.
Ik heb FR en DE er ook uit hoor, bij FR servers wordt je toch altijd gekicked en bij DE wil niemand Engels praten.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• theburninglink
Een gamemode genaamd 'Tank Superiority'... ik ben benieuwd :P

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tsurany schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 18:46:
[...]

Heeft niks met nazi's te maken. Fransen en Duitsers kunnen gewoon ongelofelijk irritant zijn. Fransen weigeren te communiceren in een andere taal en kicken je als je hun regels overtreed. Regels die je niet kan begrijpen omdat alles in het Frans is. Duitsers hebben de meest idiote regels en kicken relatief vaak als je niet uit Duitsland komt. Hoef ik niet meer mee te spelen.
Ik LOL hier weer uitgebreid. _O- Volgensmij ben je dus zelf een Franser of Duitser. Je zal wel balen dat ze geen "Tsurany filter" in Battlelog hebben ingebouwd. Zou wel stille server zijn vermoed ik.... 8)

[ Voor 15% gewijzigd door Help!!!! op 07-06-2012 19:11 ]

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Help!!!! schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 19:10:
[...]

[...]

Ik LOL hier weer uitgebreid. _O- Volgensmij ben je dus zelf een Franser of Duitser. Je zal wel balen dat ze geen "Tsurany filter" in Battlelog hebben ingebouwd. Zou wel stille server zijn vermoed ik.... 8)
Hij heeft anders gelijk hoor, dat zijn mijn ervaringen precies met servers uit FR of DE.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Phyxion schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 19:12:
[...]

Hij heeft anders gelijk hoor, dat zijn mijn ervaringen precies met servers uit FR of DE.
Welnee ik speel er prima op. Op elke server is er in potentie iets te zeiken. Ook over de GOT servers waar hij zelf lange tijd de scepter zwaaide.

Al die zelfbenoemde pro's die niet omkunnen gaan met situaties die ze in een server aantreffen. Tenzij het natuurlijk precies de regels zijn die ze zelf ok vinden.

I LOLLed again. _/-\o_

• AdmiralSnipe
... gaan ze over Diablo praten...
Stelde jij die vraag Tsurany??

• Bee.nl
  • Niet online
Ze vertellen net dat de AC-130 kapot geschoten kan worden, maar wel opnieuw spawnt (als je de vlag nog hebt).

De footage staat in repeat geloof ik.

Ze hebben te gekke aanbiedingen in Origin gezet.... voor de US }:|
Er bestaan nog meer landen op de wereld EA!

[ Voor 15% gewijzigd door Bee.nl op 07-06-2012 19:21 ]

AdmiralSnipe schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 19:18:
... gaan ze over Diablo praten...
Stelde jij die vraag Tsurany??
Ik weet van niks, ik doe niet mee aan die zelfverheerlijking van DICE.
Help!!!! schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 19:17:
Al die zelfbenoemde pro's die niet omkunnen gaan met situaties die ze in een server aantreffen. Tenzij het natuurlijk precies de regels zijn die ze zelf ok vinden.

I LOLLed again. _/-\o_
Als je het punt niet snapt ga er dan gewoon niet op in. Als je gekickt wordt omdat je een RPG gebruikt terwijl je die regels niet kan lezen omdat je geen frans kan lezen of schrijven kan je er verdomd weinig aan doen he?
Fransen weigeren in het Engels te communiceren dus dan worden de regeltjes ook in het frans geschreven.

[ Voor 57% gewijzigd door Tsurany op 07-06-2012 19:21 ]

• AdmiralSnipe
Bee.nl schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 19:19:
[...]

Ze vertellen net dat de AC-130 kapot geschoten kan worden, maar wel opnieuw spawnt (als je de vlag nog hebt).

Yup, steeds dezelfde clips.
En die AC-130 is idd base gebonden dus als je de desbetreffende base verliest gaat dat ding naar de enemy wanneer dat ding respawned.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tsurany schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 19:19:
[...]

Ik weet van niks, ik doe niet mee aan die zelfverheerlijking van DICE.

[...]

Als je het punt niet snapt ga er dan gewoon niet op in. Als je gekickt wordt omdat je een RPG gebruikt terwijl je die regels niet kan lezen omdat je geen frans kan lezen of schrijven kan je er verdomd weinig aan doen he?
Fransen weigeren in het Engels te communiceren dus dan worden de regeltjes ook in het frans geschreven.
Dit inderdaad. Net zo erg met Duits, nu kan ik wel een beetje Duits dus dat is niet zo erg maar vaak is er niemand die de moeite wil nemen om in het Engels te praten.

• Qlii256
Is dit nu echt de grootste map? Ja voor jets en helis. Maar anders zie ik je niet met een tank naar de uiteinden van die map rijden. En mooi? Ik vind het lelijk. Heel de map is leeg, en in het midden wat gebouwen en 2 kranen en vlaggen. Waarom niet zoals BF2 dat had alles mooi verspreid? En waarom is het weer zo'n donker zand. Gulf of Oman heeft net hetzelfde probleem uit de B2K pack. In BF2 was die mooi en zonnig, maar in BF3 is die super lelijk. Hier net hetzelfde, alles is zo donker en grijs/bruin achtig. En ja ok, het is en woestijn, maar dan nog.

En geen nieuwe wapens meer? Man, ik hoop dat ze deze pack toch nog kunnen goed maken met een mooi snow map hoor!

EDIT:

Verder kijk ik wel erg uit naar dit:

Bonus Content Drop
August, 2012

Enhance your Battlefield 3™ experience with this bonus content drop. More detail will be added to this item closer to release.

Misschien een aantal nieuwe maps? Of wapens.

[ Voor 16% gewijzigd door Qlii256 op 07-06-2012 19:29 ]

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tsurany schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 19:19:
[...]
Ik snap je punt wel maar je bent gewoon een zeikerd.

Ga in ieder geval ff lekker Metro spelen. Voelt goed als je ziet staan: You are first in queue. "premium prioritized queue" :P

Kom anders ff hier spelen. Kan je me knifen, voel je je vast beter. :+

http://battlelog.battlefi...-RPG-SMAW-by-BIA-HighTix/

[ Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 07-06-2012 19:30 ]

• Bee.nl
  • Niet online
Qlii256 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 19:27:
Is dit nu echt de grootste map? Ja voor jets en helis. Maar anders zie ik je niet met een tank naar de uiteinden van die map rijden. En mooi? Ik vind het lelijk. Heel de map is leeg, en in het midden wat gebouwen en 2 kranen en vlaggen. Waarom niet zoals BF2 dat had alles mooi verspreid? En waarom is het weer zo'n donker zand. Gulf of Oman heeft net hetzelfde probleem uit de B2K pack. In BF2 was die mooi en zonnig, maar in BF3 is die super lelijk. Hier net hetzelfde, alles is zo donker en grijs/bruin achtig. En ja ok, het is en woestijn, maar dan nog.
Of dat dé grootste map is werd volgens mij niet gezegd. Inderdaad jammer dat ze de gebouwen en vlaggen clusteren. Dat doet het idee van een grote map weer teniet. Maar goed, balans is alles en dat weet je pas als je de map gespeeld hebt.
En geen nieuwe wapens meer? Man, ik hoop dat ze deze pack toch nog kunnen goed maken met een mooi snow map hoor!
Bij Armored Kill krijg je nieuwe voertuigen ipv wapens. Staat ook in de TS. Verspreid over de dlc's worden 20 nieuwe wapens geintroduceerd. Er zaten er al 10 in B2K en nu ook 10 in CQ.
Enhance your Battlefield 3™ experience with this bonus content drop. More detail will be added to this item closer to release.

Misschien een aantal nieuwe maps? Of wapens.
Ik vermoed dat je meer moet denken richting camo's, dogtags en dergelijke.

• Makkelijk
Phyxion schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 19:24:
[...]

Dit inderdaad. Net zo erg met Duits, nu kan ik wel een beetje Duits dus dat is niet zo erg maar vaak is er niemand die de moeite wil nemen om in het Engels te praten.
Hehe, ik vind ook wel dat Tsurany een punt heeft hoor, alleen de immers onsubtiele manier waarop hij de discussie 'aanzwengelt' lijdt automatisch tot tegengas. Ik denk dat hij een spindoctor van Wilders is ;)

Ik vind het overigens niet heel erg dat Duitsers en Fransen geen Engels willen praten. Wij vinden het doodnormaal dat Engels de taal van de wereld is omdat onze eigen taal zo klein is. Ik kan me als Nederlander niet goed inleven in iemand uit een veel groter land met een veel sterkere identiteit, dat geld vooral voor Frankrijk maar ook in mindere mate voor Duitsland. Wellicht is een optie om in de server details aan te geven wat de voertaal is helemaal niet zo'n slecht idee. Dan kun je als Admin helder aangeven dat een server Engels, Frans, Duits, Spaans of Russisch is :)

Ik speel altijd met veel plezier op Duitse servers, maar met Zeeuwse toeristendorp roots en familie die over de grens woont heb ik sowieso een iets sterkere band met Duitsers waardoor ik ze altijd verdedig :P

[ Voor 9% gewijzigd door Makkelijk op 07-06-2012 19:43 ]

Snik,

Well duh. Is al sinds release bekend dat High en Ultra zeer klein verschil is.
Jongens toch, sommige mensen hebben echt geld teveel. En dan nog upgraden als je van een GTX560 komt!

Als je mijn rekeningnummer wilt om wat te storten, zeg dat dan gewoon.

edit: je hebt gelijk, even ontopic houden ook :)
Hierzo! http://forums.mp1st.com/t...info-released-ac-130.563/
(repost, but who cares)

[ Voor 14% gewijzigd door Asgaro op 07-06-2012 19:52 ]

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Bee.nl schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 19:19:
[...]

Ze hebben te gekke aanbiedingen in Origin gezet.... voor de US }:|
Er bestaan nog meer landen op de wereld EA!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=OMk7aa7OnK0]

Via deze YouTube video kun je zo ook weer opnieuw de gameplay bekijken.

• Qlii256
Asgaro schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 19:46:
[...]

Well duh. Is al sinds release bekend dat High en Ultra zeer klein verschil is.
Jongens toch, sommige mensen hebben echt geld teveel. En dan nog upgraden als je van een GTX560 komt!

Als je mijn rekeningnummer wilt om wat te storten, zeg dat dan gewoon.

Battlefield kost veel geld!
Dat zou je er beter aan toe voegen om het toch een beetje on-topic te houden, anders word je post meteen verwijderd :p
Pagina: 1 ... 5 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.