SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
- Tsurany
- Registratie: Juni 2006
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3 Close Quarters
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3 Premium Edition
- Pc's
- Games
- Pc-game
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Doet het al weer. Lekker team had je trouwens.Tsurany schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 01:32:
En toen was Battlelog niet meer bereikbaar.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Ja echt he, de grootste noobs ooit. Na 30 seconden al gebaselockt. Mooi andere server zoeken. Ik weiger nog langer met domme mensen te spelen, dan ben ik gewoon weg.DanielWW2 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 01:33:
[...]
Doet het al weer. Lekker team had je trouwens.
[ Voor 11% gewijzigd door Tsurany op 07-06-2012 01:34 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Nee de grooste noobs ooit zat ik bij. Die kregen het voor elkaar om maximaal 2 minuten stand te houden bij elke basis op Damavand Peak.Tsurany schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 01:33:
[...]
Ja echt he, de grootste noobs ooit. Na 30 seconden al gebaselockt. Mooi andere server zoeken.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Jammer genoeg is dat niet voor iedereen zo. Het werkt wel, maar echt nauwelijks. Veel time-outs, zou Battlelog helemaal plat zijn gegaan?DanielWW2 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 01:33:
[...]
Doet het al weer. Lekker team had je trouwens.
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Een van de redenen waarom Belgische wapens bagger zijn. De vizieren zijn bagger.Tsurany schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 02:19:
Jezus die iron sight op de Scar-L... wat is dat een kut sight. Je ziet gewoon niks meer, is de enemy even naar links of naar rechts en hij is direct uit je beeld.
En ik ben wel uitgeschoten voor vandaag. Nogal wat gespeeld vandaag en ben nu wel weer even klaar.
Ik ga maar eens slapen, worden nachtmerries over verschrikkelijke wapens maar ja.
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Ik ben helemaal verslaafd aan de mtar en de aug. heerlijke wapensTsurany schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 02:29:
Dat niet alleen, het wapen is trage bagger. Waarom zou je ooit met die crap willen spelen...
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ik denk dat die op armored kill wel goed zal zijn maar dat duurt nog even.Tsurany schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 02:29:
Dat niet alleen, het wapen is trage bagger. Waarom zou je ooit met die crap willen spelen...
De AUG daarintegen is wel een chill wapen te noemen.
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Ik vind het best geld, jammer.
Ps, ik heb de Javelin vrij gespeeld!! Yeah
bronJoin the Battlefield 3 dev team for a live demo and Q&A of Battlefield 3 Armored Kill Thursday, June 7th.
PS... een halve dag niet gekeken en er is een nieuw topic met 13 pagina's... pfff
PP-19 gebruik ik als Engineer vaak, best een fijn wapen als je hem ff leert kennen met lekker groot magazijn.RoyK schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 06:56:
Gisteravond gezien dat je de expension pack kan bestellen ( ik game niet elke dag ) ik hoopte op een bedrag van 9,95. Toen kreeg ik de indruk dat het 50 euro is voor alle packs.. Maar ik denk dat dit kwam omdat ik het zelf zo graag wilde geloven
Ps, ik heb de Javelin vrij gespeeld!! Yeahik speel te weinig met de engineer vooral omdat ik de wapens een beetje minder vind.
Die verkrijg je door een Assignment te completen, volgens mij niet eens een hele moeilijke.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
In het vorige topic had ik aangegeven dat ik niet meer op Kharg Island kon spelen, andere mappen waren geen probleem.
Na een game repair en 1.1GB opnieuw te downloaden waren deze problemen voorbij.
Verwijderd
Ik was een tijdje uit deze game. Gisteren weer hele avond gespeeld en ben weer helemaal terug ^_^ kan niet wachten tot ik vanmiddag klaar ben met werken
Huh? Mis ik nu echt iets, maar het is toch ook 50 euro voor alle packs? En 15 euro per stuk als je ze los koopt, en dan heb je ook niet premium voordelen. Oftewel als je nog een tijd BF3 gaat spelen is het gewoon een goede deal.RoyK schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 06:56:
Gisteravond gezien dat je de expension pack kan bestellen ( ik game niet elke dag ) ik hoopte op een bedrag van 9,95. Toen kreeg ik de indruk dat het 50 euro is voor alle packs.. Maar ik denk dat dit kwam omdat ik het zelf zo graag wilde geloven
PP-19 is trouwens idd lekker wapen als engineer. Heerlijk groot magazijn. Sowieso zijn alle engineering wapens ook al beter dan bij BC2 het geval was.
Ik kan begrijpen dat als je niet vaak met een sniper speelt dat je moeite hebt met deze challange voor mijn was het geen probleem een beetje seriues potjes TDM en ik had de Challange binnen. Maar goed ik heb dan ook ruim 850 kills met een L96. Ik vind het eeen van de fijnste sniper rifles die er is.DanielWW2 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 00:29:
[...]
Dan heb ik de oplossing voor je.
Die assignment met de L96 is echt verschrikkelijk. Ik haat snipen, ik gebruik de L96 dus echt nooit en dan mag je even 50 kills met dat ding maken. Om het nog leuker te maken komt awesome je joinen om je verrot te schieten gevolgd door nog een paar gotters en er zaten ook nog een paar level 145 nolivers die zo nodig moesten spawnkillen.![]()
Normaal maakt het me niet uit als mensen me joinen maar nu was het niet echt leuk.
En ik ben nog steeds niet klaar.
Al denk ik dat ik over ga stappen naar die JNG-90 omdat die meer tussen de M98B en de L96 in zit. Dus dat wordt een prima sniper heb ik het idee
Nee dan kun je veel beter er een 8x scope opzetten en je wat verder terug houden en mensen die de map over rennen neerschieten dan aggresief gaan snipen. Want je bent op kort afstand al snel kansloos tegen alle automatische wapen. Het lukt mij steeds beter om mensen te killen op korte afstand door de quickscopen maar het blijft aanpoten in TDM met een bold action agressief te spelen.kevz schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 00:34:
[...]
Ga naar tdm noshahr, L96 met 3.4x of Kobra erop, beetje campen en klaaaar
De SKS is aangepakt inderdaad. Alle semi snipers hebben minder range gekregen in combinatie met een silincer. Daarnaast had een SKS met silincer pre patch heel weinig damage op korte afstand. Dat is nu verholpen en dat licht nu weer in lijn met de rest van de Semi Snipers.Jay-P schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 00:36:
Of pak n SKS/m39 gooi er inderdaad 3.4x of zelfs een reddot sight op en je kan nog behoorlijk 'assaulty' spelen. Al weet ik niet of er nog aan de SKS is gesleuteld in de laatste patch.
Is de M417 niet iets voor jou? Perfecte combinatie tussen assault en sniper. Deze semi sniper voelt aan als een combinatie van een SKS en een MK11 MOD 0. Goede Damage, Veel kogels en Goede accuratie. Iets lagere fire rate dan SKS net iets sneller (naar gevoel) dan een MK11 MOD 0.nero355 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 01:32:
[...]
SCAR-H is geweldig op grote maps op singleshot met een scope naar keuze : Zelfs campende Recons zijn niet veilig
Alleen HB erop, maar de Foregrip erbij kan ook. Hij was leuker in BF2:SF maar in BF3 is die helemaal niet verkeerd zolang je niet close combat ermee speelt !!
Daarnaast Campende recons en alle ander campende noobs zijn nooit veilig
Nickname KasPlantje.
Laser sight werkt beter op kort.Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 07:48:
F2000 is zeker niet bagger. Er moet alleen weer een silencer op en geen HB. Zeker op korte afstand win je het dan van bijna iedereen.
bij lange na niet. als je kijkt naar Damage en recoil
[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 07-06-2012 08:47 ]
Op lange afstand(en dan bedoel ik +400 meter) is de M98B de baas. Overigens speel ik nooit met een 8X scope TDM, zeker als je Noshahr speelt is een 4x of Kobra heel erg lekker.
Ik ga de PP-19 eens proberen vrij te spelen. Ik speel nu met de M4. Als ik het verkeerd heb begrepen en je voor 5 tientjes alle aankomende pacs in 1 keer aanschaf.. dan vind ik het een prima deal en ben ik er zeker bij! Is het 50 euro per stuk dan zie ik er vanaf...furby-killer schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 08:08:
[...]
Huh? Mis ik nu echt iets, maar het is toch ook 50 euro voor alle packs? En 15 euro per stuk als je ze los koopt, en dan heb je ook niet premium voordelen. Oftewel als je nog een tijd BF3 gaat spelen is het gewoon een goede deal.
PP-19 is trouwens idd lekker wapen als engineer. Heerlijk groot magazijn. Sowieso zijn alle engineering wapens ook al beter dan bij BC2 het geval was.
Je moet ook niet zo ver weg gaan zittenreemprive schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 08:45:
[...]
Op lange afstand(en dan bedoel ik +400 meter) is de M98B de baas. Overigens speel ik nooit met een 8X scope TDM, zeker als je Noshahr speelt is een 4x of Kobra heel erg lekker.
En recoil op een sniper? boeie
[ Voor 65% gewijzigd door Cyberwarmacine op 07-06-2012 08:46 ]
Nou dat klopt niet helemaal ROF is net iets hoger en je hebt meer kogels. Maar de M98B heeft hogere damage, Velocity en minder bulled drop
Nickname KasPlantje.
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 16-11 20:55
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Serieus het is nu de beste wapen in de game, daar kan geen M16 aan tippen:
http://battlelog.battlefi...how/33675616/1/172685289/
De ene headshot naar de andere, 5 a 6 kills met 1 clip.
ACW-R is ook wel lekker op mid range afstanden. heel erg accuraat, alleen van dichtbij merk je dat de gun wat traag is
Angelo NL / Global Cargo VTC
Traag? ding heeft 850 fireratePykow schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 08:52:
Alleen van dichtbij merk je dat de gun wat traag is
MTAR-21 valt dik af vergeleken met de ACW-R
Als je op running targets schiet heb je met een snellere kogel minder kans dat je mist omdat je target van richting verandert.Cyberwarmacine schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 08:46:
En als je een headshot pakt (wat je zou moeten doen) maakt het helemaal niet meer uit. Op korte afstand zelfs een schot in de borst.
Op zeer korte afstand maakt het niet uit dan is het one shot one kill voor alle bold action snipers. Headshot is natuurlijk altijd dood. Maar op langer afstanden heb je voordeel met een M98B.
Het nadeel is dat je minder kogels hebt daarom speel ik nu vaker met de L96. Dat vind ik ook een fijne sniper maar met meer kogels.
De SV98 ja iets bevalt me er niet helemaal aan ik moet nog 122 kills maken om de beoogde 700 kills te halen met deze sniper
Nickname KasPlantje.
Kogel snelheid is meer gewenning dan dat het beter of minder goed is. Als ik met lange afstanden constant headshots maak met de M40A5 en dan switch naar de M98B dan zit ik er constant naast omdat ik de zooi weer bij moet stellen..
Klopt bekend probleem ik moest even wisselen van een SV98 (waar ik mijn dogtag voor moet halen) naar een L96 voor een challange. Eerste paar schoten vielen goed tegen gelukkig had ik maar 1 potje nodig om die challange te halen.Cyberwarmacine schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:00:
Ja sinds le L96 gefixt is zal deze wel beter zijn ja..
Kogel snelheid is meer gewenning dan dat het beter of minder goed is. Als ik met lange afstanden constant headshots maak met de M40A5 en dan switch naar de M98B dan zit ik er constant naast omdat ik de zooi weer bij moet stellen..
Wat is uw battlelog misschien kunnen we een sniperteam vormen?
Nickname KasPlantje.
Verwijderd
Hey collega!Cyberwarmacine schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:08:
Ik ben niet echt een sniper over het algemeen maar je kunt me op battlelog vinden onder de naam -MR-rugtert.
Qua snipers heb jij meer kills met een SV 98. Het is bijna je beste sniper rifleCyberwarmacine schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:08:
Ik ben niet echt een sniper over het algemeen maar je kunt me op battlelog vinden onder de naam -MR-rugtert.
Nickname KasPlantje.
mogge mace!
694 voor SV98 en 700 voor je m98b,
Ik heb met alle snipers op de SV98 en de M417 nog geen 700 kills de rest allemaal wel.
Jullie Massive Rampage is dat een beetje actieve Clan?
Nickname KasPlantje.
Kan er ook wel erg om lachen. Al die droge snob remarks.
Maar met al die enorme premium banners, ook ingame als je iemand killt,vraagt EA er ook om. Het is echt overdone.
Kijk daarom ben je dus zowat gedwongen om Premium te kopen. 1 keer raden waar je als non-premium joker in de queue staat...CodeCaster schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 20:49:
Handig hoor, zo'n "prioritized" queue.
[afbeelding]
@Rienspy, browser en Origin al afgesloten?
Je bent ook wakker. Het is niet zo moeilijk om in de toekomst te kijken. Niet voor niets hebben een hoop mensen een schijthekel aan EA. EA is niet goed voor de gamer zijn portemonnaie.Asgaro schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:27:
En dit, dames en heren, is waarom EA's Origin stront is en waarom ik alleen BF3 en Crysis 2 op die service heb: http://www.vg247.com/2012...s-steam-sales-cheapen-ip/
Kort samengevat: hij vindt dat Steam slecht bezig is met die sales, en zij (Origin) zullen nooit -75% sales enzo doen, omdat dit "de waarde van de IP zou doen verminderen".
De dag dat BF3 naar Steam komt (if ever), betaal ik gerust een tweede keer en verban ik Origin.
EA heeft het liefst al haar games alleen via Origin. Een exclusief verkoopkanaal zonder concurrentie. Dat is de favoriete wet dream van die wankers.
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Zouden we een keer kunnen stoppen met dat klagen over premium.Help!!!! schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:26:
[...]
Kan er ook wel erg om lachen. Al die droge snob remarks.
Maar met al die enorme premium banners, ook ingame als je iemand killt,vraagt EA er ook om. Het is echt overdone.
Kijk daarom ben je dus zowat gedwongen om Premium te kopen. 1 keer raden waar je als non-premium joker in de queue staat...
Als je op vakantie gaat heb je ook mensen die hun stoelen hebben gereserveerd en daarvoor eerder in het vliegtuig mogen dat is ook een vorm van Premium, een VIP hoef voor extra betalende klanten is ook een vorm van Premium. "Premium" is overal wen er maar aan dat zul je steeds vaker tegen gaan komen.
Daarnaast wordt je niet zowat gedwongen om het te kopen het spel werkt prima zonder. Het is gewoon zo dat mensen die wat extra willen daarvoor moeten betalen. Het doel is om het spelplezier door deze dienst te verhogen en daarbij kan dan ook horen om sneller in een server te zitten. Of het een goed idee was van DICE om dit te doen is ten tweede maar het feit is dat het wel in lijn ligt met iets wat je bij een premium dienst zou kunnen verwachten.
Nickname KasPlantje.
Prijs op Origin: €14,99 (onder voorbehoud)
Release: maart 2012
In End Game zullen er motoren zitten. Meer informatie is nog niet bekend."
Moet maart 2013 zijn...
Nee
priemt schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 07:00:
Vandaag meer details/beelden over armored kill. Ben benieuwd...
[...]
bron
PS... een halve dag niet gekeken en er is een nieuw topic met 13 pagina's... pfff
If that wasn’t enough, we’ll also be giving out a special 25% off promo code during the chat, so come back here the day of the event to find out what it is.
[ Voor 3% gewijzigd door CodeCaster op 07-06-2012 09:57 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Right, want bij steam willen ze alleen maar het beste voor de gamer en zijn ze dol op concurentieHelp!!!! schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:26:
[...]
Je bent ook wakker. Het is niet zo moeilijk om in de toekomst te kijken. Niet voor niets hebben een hoop mensen een schijthekel aan EA. EA is niet goed voor de gamer zijn portemonnaie.
EA heeft het liefst al haar games alleen via Origin. Een exclusief verkoopkanaal zonder concurrentie. Dat is de favoriete wet dream van die wankers.
Dat is vast ook waarom nieuwe spellen zo idioot duur zijn via steam. En EA is niet echt de favoriete uitgever van velen, echter als je het vergelijkt met Activision (die wel het meeste ook op steam gooit) is het toch nog een heel stuk beter.
Ervan uitgaande dat je niet trolled, je krijgt 4 mini-expansion packs en ook nog extra content voor premium. Als je zegt dat twee mini-expansions gelijk zijn aan één normale expansion, dan betaal je dus zon 5 euro voor extra content, en 20 euro per 'normale' expansion. Dat is niet afzetten, dat is gewoon een verrekt redelijke prijs.PREMIUM lik me .... 50 euro voor een paar mappen en een paar guns. De game kost niet eens zoveel. AFZETTER DAT IS EA!!!
[ Voor 22% gewijzigd door Sissors op 07-06-2012 09:58 ]
kunnen we niet een EA klaag topic maken? word beetje moe van al dat geklaag, het is het waard of niet voor je. Al wil je over EA klagen, do it somewhere else please.goosche schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:55:
PREMIUM lik me .... 50 euro voor een paar mappen en een paar guns. De game kost niet eens zoveel. AFZETTER DAT IS EA!!!
Ik zelf wil eerst alles van bf3 + b2k vrijspelen.furby-killer schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 08:08:
[...]
Huh? Mis ik nu echt iets, maar het is toch ook 50 euro voor alle packs? En 15 euro per stuk als je ze los koopt, en dan heb je ook niet premium voordelen. Oftewel als je nog een tijd BF3 gaat spelen is het gewoon een goede deal.
Ik zal later als alle DLC beschikbaar zijn kijken of het het waard is.
100 euro inc DLC vind ik nogal veel voor een game.
ora et labora
BF3: pricewatch: Battlefield 3, PCmrc4nl schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:04:
[...]
Ik zelf wil eerst alles van bf3 + b2k vrijspelen.
Ik zal later als alle DLC beschikbaar zijn kijken of het het waard is.
100 euro inc DLC vind ik nogal veel voor een game.
+50 euro van de DLC gedoe is dus 75 euro, geen 100. En waarschijnlijk als je even wacht kan je DLC ook wel goedkoper krijgen. Oké eerst was BF3 wel duurder, maar nog steeds geen 50 euro.
[ Voor 5% gewijzigd door Sissors op 07-06-2012 10:10 ]
Is het voor al die mensen die zeiken over die 50 euro nog niet duidelijk dat dat hier niet op het forum thuishoort? Kan iemand daar wat aan doen? 30 + 50 euro neertellen voor BF3 + Premium en dan vervolgens 500 uur spelen....wtf???? 16 cent per uur? Waar kun je nog meer dat soort entertainment voor die prijs vandaan halen!
Vind je het te duur: DON'T BUY IT!!!!!
Ik wil hier lezen over wapens, uitrustingen, de maps, routes, tips etc. Nee, ik moet me ook nog door 40% rommelpost (EA bashing en wat meer...) worstelen om tot de essentie te komen. Je krijgt inderdaad zin om een 'Premium-haters' afslacht potje te organiseren!
[klaagmodus=off]
Wat PS3 filmpjes over Donya Fortress gezien.... BF3 in een COD jasje... hmmm,.... benieuwd! Mijn 50 euri's zijn onderweg!
Als die Premium meuk ooit met een patch mee komt als gratis content zal ik ernaar kijkenGvanGiessen schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 08:38:
Is de M417 niet iets voor jou? Perfecte combinatie tussen assault en sniper. Deze semi sniper voelt aan als een combinatie van een SKS en een MK11 MOD 0. Goede Damage, Veel kogels en Goede accuratie. Iets lagere fire rate dan SKS net iets sneller (naar gevoel) dan een MK11 MOD 0.
Daarnaast Campende recons en alle ander campende noobs zijn nooit veilig
Daarnaast speel ik met wapens die ik leuk vind en de M417 is dat niet echt... net als een hoop meuk dat al standaard in BF3 zit dat ik nooit aan zal raken, tenzij ik het vanwege ammo tekort oppak van iemand
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Bedankt voor het melden, ik heb het aangepastJohn Doos schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:55:
"End Game
Prijs op Origin: €14,99 (onder voorbehoud)
Release: maart 2012
In End Game zullen er motoren zitten. Meer informatie is nog niet bekend."
Moet maart 2013 zijn...
Voor de discussie over Premium, zie de TS. Daar staat duidelijk dat het niet wordt gewaardeerd.
De M27 is af en toe net een sproeiwapen, terwijl het toch een broertje is van de M416. De L86A2 is een LSW-versie van de L85A2, dus ik ben benieuwd. Ik had hem al geunlockt, maar nog niet geprobeerd.Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:21:
Eindelijk een wapen wat de M27 IAR van het begin kan vervangen: L86A2. offensive support stijl eindelijk weer te spelen. Schiet ook op afstand met gemak nog mensen neer en dichtbij kun je er zo 3 neermaaien. Ik ben blij.
Mij is middels duidelijk dat het 5 tientjes kost voor ALLE packs samen die gaan komen. Dus niet (wat ik dacht) slechts enkel voor close counter. Ik vind het dus allemaal wel meevallen.DirtySanchez schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:13:
[klaagmodus=on]
Is het voor al die mensen die zeiken over die 50 euro nog niet duidelijk dat dat hier niet op het forum thuishoort? Kan iemand daar wat aan doen? 30 + 50 euro neertellen voor BF3 + Premium en dan vervolgens 500 uur spelen....wtf???? 16 cent per uur? Waar kun je nog meer dat soort entertainment voor die prijs vandaan halen!
Vind je het te duur: DON'T BUY IT!!!!!
Ik wil hier lezen over wapens, uitrustingen, de maps, routes, tips etc. Nee, ik moet me ook nog door 40% rommelpost (EA bashing en wat meer...) worstelen om tot de essentie te komen. Je krijgt inderdaad zin om een 'Premium-haters' afslacht potje te organiseren!
[klaagmodus=off]
Wat PS3 filmpjes over Donya Fortress gezien.... BF3 in een COD jasje... hmmm,.... benieuwd! Mijn 50 euri's zijn onderweg!
Daar mag overigens in mijn ogen best over gepraat worden. Het staat je vrij om het NIET te lezen
Het vreemde is wel dat ik dat niet sinds de patch heb, maar sinds ik gister Premium heb aangeschaft. Het lijkt me toch niet dat dat er iets mee te maken heeft, dus voorlopig houd ik het op toeval.
Voor de rest wel leuk om weer wat assignments te doen, zal wat slechter zijn voor mn stats, maar wel weer wat afwisseling in mn gameplay
Dat is niet hetzelfde. Als ik geen specifieke stoel reserveer, kom ik nog steeds het vliegtuig in. Als je geen premium koopt kom je straks amper meer een populaire server in.GvanGiessen schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:43:
Als je op vakantie gaat heb je ook mensen die hun stoelen hebben gereserveerd en daarvoor eerder in het vliegtuig mogen dat is ook een vorm van Premium, een VIP hoef voor extra betalende klanten is ook een vorm van Premium. "Premium" is overal wen er maar aan dat zul je steeds vaker tegen gaan komen.
Verder bepaal ik zelf wel of ik ergens aan wil wennen. Wen daar maar aan.
furby-killer schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:56:
[...]
Right, want bij steam willen ze alleen maar het beste voor de gamer en zijn ze dol op concurentie![]()
Dat is vast ook waarom nieuwe spellen zo idioot duur zijn via steam. En EA is niet echt de favoriete uitgever van velen, echter als je het vergelijkt met Activision (die wel het meeste ook op steam gooit) is het toch nog een heel stuk beter.
Ik heb het toch niet over steam.
FWIW, dat is imho ongeveer net zo klote.
Het werkt dus niet prima want ineens kom je de populaire servers niet meer in.Daarnaast wordt je niet zowat gedwongen om het te kopen het spel werkt prima zonder. Het is gewoon zo dat mensen die wat extra willen daarvoor moeten betalen. Het doel is om het spelplezier door deze dienst te verhogen en daarbij kan dan ook horen om sneller in een server te zitten. Of het een goed idee was van DICE om dit te doen is ten tweede maar het feit is dat het wel in lijn ligt met iets wat je bij een premium dienst zou kunnen verwachten.
Dat hele server priority is een ranzige streek tov de vanilla spelers. En al helemaal omdat je het niet voor een klein bedrag los kunt kopen tenzij je gelijk E50 neerlegt.
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Maar daar hebben ze VIP slots voor uitgevonden. Als je een server hebt waar je veel speelt herkennen de admins je vanzelf wel(tenminste zo doen wij het) en dan heb je kans dat je een VIP slot krijgt waardoor je direct acces hebt.Het werkt dus niet prima want ineens kom je de populaire servers niet meer in.
Dat hele server priority is een ranzige streek tov de vanilla spelers. En al helemaal omdat je het niet voor een klein bedrag los kunt kopen tenzij je gelijk E50 neerlegt.
Misschien sproeit de M27IAR wat minder met die HB op 350 kills? Ik weet het niet, kan me er vanavond pas terug mee gaan bezig houden met verder te unlocken. Degene die willen mogen me altijd BL toevoegen: "gerre22". Ik ben wel een belg, zonder voorkeur voor de F2000.Bee.nl schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:33:
[...]
Bedankt voor het melden, ik heb het aangepast
Voor de discussie over Premium, zie de TS. Daar staat duidelijk dat het niet wordt gewaardeerd.
[...]
De M27 is af en toe net een sproeiwapen, terwijl het toch een broertje is van de M416. De L86A2 is een LSW-versie van de L85A2, dus ik ben benieuwd. Ik had hem al geunlockt, maar nog niet geprobeerd.
Komt zéér bekend voor..Tsurany schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 01:33:
[...]
Ja echt he, de grootste noobs ooit. Na 30 seconden al gebaselockt. Mooi andere server zoeken. Ik weiger nog langer met domme mensen te spelen, dan ben ik gewoon weg.
groot fan van squad rush hier, speel eigenlijk niets anders meer..
ik kan niet begrijpen hoe iemand met het tactisch inzicht van een aardbei en het motorisch vermogen gelijkend aan iemand met down dit spel leuk vind en blijft spelen...
wellicht omdat hun vrienden het ook spelen en ze ook tof willen zijn?Patientzero schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:57:
[...]
Komt zéér bekend voor..
ik kan niet begrijpen hoe iemand met het tactisch inzicht van een aardbei en het motorisch vermogen gelijkend aan iemand met down dit spel leuk vind en blijft spelen...
(ik ben overigens ook geen wereldster, maar vermaak me nog steeds
Eenvoudig, 70/80/90% (afhankelijk van hoe conservatief je wil zijn) van de player base heeft hetzelfde tactisch inzicht van een bepaalde fruitsoort.Patientzero schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:57:
[...]
Komt zéér bekend voor..
[ Voor 4% gewijzigd door Sagaris op 07-06-2012 11:07 ]
We hadden vrij recentelijk m'n maat en ik ( spelen al zo'n 10 jaar samen +/- ) 2 vs 4 een complete clan ^^
redelijk op elkaar ingespeeld dus...
Geen 1 ronde verloren, zowel attack als defender niet.
Sta je mooi voor paal met je 4 clanmaatjes
Klopt, maakt 't vaak ook te makkelijk...Sagaris schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:07:
[...]
Eenvoudig, 70/80/90% (afhankelijk van hoe conservatief je wil zijn) van de player base heeft hetzelfde tactisch inzicht van een bepaalde fruitsoort.Dan zijn ze allemaal even goed en is het dus een leuk spel.
hoe vaak eindig je wel niet in een lege server omdat men denkt dat je cheat.. of ze hebben er geen zin meer in..
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 16-11 20:55
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Iedereen had het hierover dat je soms een zwart scherm kreeg met het laadblokje rechtsonder en dat je dan helemaal de server niet meer in kon en dus moest afsluiten. Ik heb daar nog NOOIT last van gehad. tot en met deze patch. Sommige servers kom ik gewoon niet meer binnen en blijf ik steeds hangen op The Black screen.Snorro schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:43:
Ik geloof dat awsme-o het hier eerder heeft gezegd, over dat hij het gevoel heeft dat de maps sneller laden. Ik heb dit gevoel ook, gister voor het eerst na een mapchange al in de map vóórdat de counter was afgelopen en er dus nog genoeg vehicles stonden om niet te hoeven lopen vanaf spawn ^^
Het vreemde is wel dat ik dat niet sinds de patch heb, maar sinds ik gister Premium heb aangeschaft. Het lijkt me toch niet dat dat er iets mee te maken heeft, dus voorlopig houd ik het op toeval.
Voor de rest wel leuk om weer wat assignments te doen, zal wat slechter zijn voor mn stats, maar wel weer wat afwisseling in mn gameplay
Maps laden even snel op mijn SSD, dus daar is niets aan veranderd.
Wel lijkt de engine wat verbeterd te zijn en heb ik minder last van FPS drops van 60 naar 55
ik heb nog niet alle nieuwe wapens kunnen testen, omdat ik druk bezig ben met de unlocks.
Vanavond Metro spelen met de L96 om de 50 sniper kills te maken. ik heb een hekel aan bulletdrop, dus dit gaat lastig worden.
maar goed het is haalbaar.
Wat ik erger vind zijn de 50 Squad repairs, en de 10 Knife takedown kills. toch maar een knife only server joinen om dit te halen.
de M27 IAR is een heerlijke wapen, alleen heeft veel last van spread en dus minder accuraat op grote afstanden. ik heb er 2 037 kills mee gemaakt. Nadat ik mijn sniper kills heb en me 100 sub. kills. dan ga ik de overige wapens testen.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik heb hetzelfde probleem, voorheen nooit ergens last van, en nu sinds de patch al een aantal keer.Pykow schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:09:
[...]
Iedereen had het hierover dat je soms een zwart scherm kreeg met het laadblokje rechtsonder en dat je dan helemaal de server niet meer in kon en dus moest afsluiten. Ik heb daar nog NOOIT last van gehad. tot en met deze patch. Sommige servers kom ik gewoon niet meer binnen en blijf ik steeds hangen op The Black screen.
Wel lijkt de engine wat verbeterd te zijn en heb ik minder last van FPS drops van 60 naar 55
Daarnaast heb ik maar een paar keer last gehad van een black screen pre patch. Maar de laatste keer dat dat gebeurde was een tijd geleden. Nu heb ik er geen last meer van.Pykow schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:09:
[...]
Iedereen had het hierover dat je soms een zwart scherm kreeg met het laadblokje rechtsonder en dat je dan helemaal de server niet meer in kon en dus moest afsluiten. Ik heb daar nog NOOIT last van gehad. tot en met deze patch. Sommige servers kom ik gewoon niet meer binnen en blijf ik steeds hangen op The Black screen.
Ik heb ook het idee dat de mappen iets sneller laden.
Ik ook nog niet met name omdat ik eerst alle sniper dogtags en unlocks aan het halen ben. Gelukkig heb ik voor die M417 een week de tijd. Omdat we de JNG-90 nog niet kunnen unlocken. Daar heb je een game mode van Close Quarters voor nodigPykow schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:09:
ik heb nog niet alle nieuwe wapens kunnen testen, omdat ik druk bezig ben met de unlocks.
Vanavond Metro spelen met de L96 om de 50 sniper kills te maken. ik heb een hekel aan bulletdrop, dus dit gaat lastig worden.
maar goed het is haalbaar.
Wat ik erger vind zijn de 50 Squad repairs, en de 10 Knife takedown kills. toch maar een knife only server joinen om dit te halen.
Die 10 knive takedowns haal je toch zo in een TDM server daar komt altijd wel iemand voorbijgerent.
In metro heb ik zo het idee dat je niet zoveel last zal hebben van bulled drop aangezien je bijna met je loop tegen het hoofd van de tegenstander aanligt. Voor metro had ik nog nooit zoveel mensen op twee meter afstand van elkaar over en weer zien schieten.
Kunnen we geen appart forum oprichten over Battlefield Premium en dat delen met de xbox en ps3. Dan kunnen we het allemaal over gameinhoudelijk zaken hebben hier en Daar over of het gerechtvaardig wat EO doet met premium.
Nickname KasPlantje.
Een 25% off code die wss niet werkt op BF premium...CodeCaster schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:55:
[...]
[...]
"Hey, early adopters, screw jullie!"
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
hoi
speel je op servers met enorme lag ofzo? ik heb daar nooit last van.Kr44nVogel schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:33:
Jammer dat ze die tv guided bug er niet uit gehaald hebben. Gister toch al weer 4 keer een "bad luck" gehad, omdat ik mijn eigen chopper kapot schoot.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Cuz ur Premium.Tsurany schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 02:29:
AMIRITE
Tuurlijk is het niet bagger.Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 07:48:
F2000 is zeker niet bagger. Er moet alleen weer een silencer op en geen HB. Zeker op korte afstand win je het dan van bijna iedereen.
Van heel GoT zit alleen DanielWW2 te klagen erover
Het is mij wel gelukt met een 25% off codeAdmiralSnipe schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:28:
[...]
Een 25% off code die wss niet werkt op BF premium...
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
U serious?
Mag ik vragen hoe je aan de code komt? Birthday coupon code of andere actie?
Anders ga ik straks ook wel azen naar die EA kortingscode moest die toch werken
Birthday coupon code. En die is nog legit ook, heb m'n verjaardag er niet eens voor hoeven te veranderenAsgaro schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:46:
[...]
U serious?
Mag ik vragen hoe je aan de code komt? Birthday coupon code of andere actie?
Anders ga ik straks ook wel azen naar die EA kortingscode moest die toch werken
En hoe heb je Premium gekocht: via Battlelog of via de Origin store site?Mu.siQ schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:47:
[...]
Birthday coupon code. En die is nog legit ook, heb m'n verjaardag er niet eens voor hoeven te veranderen
Dat kan uberhoud niet, althans ik heb het vele malen geprobeerd omdat schijnbaar mijn date of birth niet klopt maar ik krijg op wondere wijze wel elk jaar een emailtje krijg op me verjaardag -.-.Mu.siQ schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:47:
[...]
Birthday coupon code. En die is nog legit ook, heb m'n verjaardag er niet eens voor hoeven te veranderen
Via Origin, niet de site maar origin zelf dus. Ging heel snel. Met paypal. Naar kassa, en dan je kortingscode invoeren en voila. Had 't letterlijk met een minuut betaald & geactiveerdAsgaro schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:48:
[...]
En hoe heb je Premium gekocht: via Battlelog of via de Origin store site?
Nieuwe wapens zijn trouwens wel lekker, wel fijn om weer 's met wat anders te knallen en te kunnen unlocken. F2000 is best goed te doen overigens
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
IMO niet. het is alleen inschatten of je iemand blijft achtervolgen of m toch maar neerknalt.Tsurany schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 12:12:
Vanavond eens voor m'n knife takedowns gaan. Altijd het minst leuke om te doen omdat het zo vreselijk inefficiënt is.
efficient tegen groepen is het iig niet. er zit een delay tussen het trekken van het mes voor de 2e keer.
maar een assault rifle kan ik ook geen hele groepen doden, maar dat kan aan mijn schooting skill liggen.
en het mes werkt niet altijd zoals het hoort, ik heb een paar keer een takedown gedaan van voren toen mensen stonden.
maar ik vind het erg leuk om takedowns te doen.
ik heb er nu al 607 kills mee gedaan, meer dan welk wapen dan ook
ora et labora
Valt toch goed mee? Als ik behind enemy lines zit dan liever met knife en silencer op mijn pistol. Als je dicht genoeg bij bent voor pistol, ben je dicht genoeg voor knife vind ik.Tsurany schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 12:12:
Vanavond eens voor m'n knife takedowns gaan. Altijd het minst leuke om te doen omdat het zo vreselijk inefficiënt is.
Verwijderd
dan speel je wel op knife only servers?mrc4nl schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 12:33:
[...]
IMO niet. het is alleen inschatten of je iemand blijft achtervolgen of m toch maar neerknalt.
efficient tegen groepen is het iig niet. er zit een delay tussen het trekken van het mes voor de 2e keer.
maar een assault rifle kan ik ook geen hele groepen doden, maar dat kan aan mijn schooting skill liggen.
en het mes werkt niet altijd zoals het hoort, ik heb een paar keer een takedown gedaan van voren toen mensen stonden.
maar ik vind het erg leuk om takedowns te doen.
ik heb er nu al 607 kills mee gedaan, meer dan welk wapen dan ook
[ Voor 3% gewijzigd door Minaaj op 07-06-2012 12:41 ]
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Heb het zelfs al meegemaakt dat een knife takedown mislukte op mij, maar door het herkenbare geluid van het knife dat getrokken wordt en niemand in de buurt op de minimap me nog kunnen omdraaien en die andere neer te schieten.mrc4nl schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 12:33:
[...]
...
...
Voor mij werkt knifen in ongeveer 50% van de gevallen: dat ie gewoon het knife trekt en dan sta je daar met je broek op je enkels. En geloof me, ik sta er dan recht achter.
Haha, eergisteren zat ik ook plots in een 5-mans squad. Hoe is dit mogelijk...Asgaro schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 12:50:
Premium squad feature leaked:
(via reddit)
[afbeelding]
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Mooi, hoef ik niet met het plebs in een squad te zittenAsgaro schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 12:50:
Premium squad feature leaked:
(via reddit)
[afbeelding]
nee gewoon EU servers. weet niet waar het aan ligt.haarbal schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:36:
[...]
speel je op servers met enorme lag ofzo? ik heb daar nooit last van.
hoi
http://forums.mp1st.com/t...info-released-ac-130.563/Behind closed doors at E3, DICE showed off the first map of the expansion pack, Bandar Desert, the biggest map in franchise history. Here are some details I picked up during a short but sweet hands-on conquest battle.
> Several new vehicles are featured in the expansion, including new tank destroyers, an AC-130 gunship, ATVs, and mobile artillery.
> Taking over a specific base grants the controlling team access to an AC-130 gunship. The gunship travels on a fixed circular path around the bases and it has four seats -- two for shooting 125mm cannons at the ground and two anti-air turrets for defending its airspace.
> Though only four people can man the AC-130 at once, other soldiers can use it as a mobile parachute spawn point.
> The AC-130 is also a great position to spot and mark enemies for your teammates.
> If your team controls the AC-130, the smart strategy is to have all patrolling the aircraft defend it from oncoming attacks so it can continue its forceful barrage.
> The AC-130 is heavily armored, but it cannot be repaired by engineers. This means ground forces can bring it down with concentrated fire.
> The tank destroyers are lighter and more limber than the tanks included in the base game. They still pack a punch, but are much more vulnerable than the conventional tanks.
> Over 20 upgrades are available for the new vehicles, but there is no new infantry weaponry.
> Armored Kill also has a new Tank Superiority mode, but DICE wouldn't go into specifics just yet.
> You should spawn on a squad member near a hot zone or to jump into a vehicle. Given the large size of the map, hiking from your home base to a flag point takes a while.
> The maps are large enough that you can employ new team tactics like positioning your mobile artillery on the ridge and shelling any troops approaching a hotly contested flag capture point from a long range.
> DICE plans to reveal the three other maps, the new vehicle upgrades, and details on the new Tank Superiority mode as we move closer to the September launch.
ik speel alleen op nederlandse en duitse servers. (belgie staat ook op toegestaan in m'n filter, maar die komen nooit bovendrijven)Kr44nVogel schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 12:54:
[...]
nee gewoon EU servers. weet niet waar het aan ligt.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Verwijderd
Ik zag vorige keer een geniaal filmpje van de EOD Squad, zaten ze met een groepje van 5-10 man te trollen met EOD bots. Zag er wel geinig uit!Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 13:36:
EOD bot kill bij de 3e poging al. Dat viel mee. Ding kun je aardig mee scheuren trouwens.
Wat veel niet weten dat je ook 3rd person view in dat ding kan maakt het rijden stukken makkelijker, Gisteren een tank op theran highway gekilled voor assignment, was niet een zeer intelligente tank driver. Maar een EOD bot in een donkere map ziet een tank driver minder snel dan iemand die met een torch een tank zit kapot te makenVerwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 13:36:
EOD bot kill bij de 3e poging al. Dat viel mee. Ding kun je aardig mee scheuren trouwens.
Speel sinds de Patch ivm assignment met de F2000 en vind het een behoorlijk fijn wapen. Zeker op Metro. Lekker hoge RPM/ROF. Ook na behalen assignment blijf ik deze wel pakken denk ik.Asgaro schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:40:
[...]
Tuurlijk is het niet bagger.
Van heel GoT zit alleen DanielWW2 te klagen eroverWaarschijnlijk om mij te enerveren, but it aint gonna work
Ik lees her en der dat de F2000 nu wel degelijk goed is.
L96 met 8x scope is ook lekker sinds de patch.
[ Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 07-06-2012 13:41 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ik vind het echt een klerewapen.Asgaro schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:40:
[...]
Tuurlijk is het niet bagger.
Van heel GoT zit alleen DanielWW2 te klagen eroverWaarschijnlijk om mij te enerveren, but it aint gonna work
Ik lees her en der dat de F2000 nu wel degelijk goed is.
Als er iets is dat ik haat dan is het veel side to side recoil. Daarom vind ik de A-91, AEK, SCAR-H en de L85 ook niks. Geef mij maar een wapen dat wel omhoog schiet zoals de AK-74, AN-94, M416, M16A3 etc.
Ik vind de G36C dan wel weer chill maar dat komt omdat de side to side recoil haast verdwijnt met een foregrio zonder veel effect op je precisie.
Snapt niet dat je L85 niks vind die heeft 0.3 left 0.3 right, praktisch bijna het zelfde als de AK-74m. De L85 kan je gewoon zonder FG gebruiken, Gebruik de L85 net zoals de AK-74m met heavy barrel + kobra/rds. (Zoals ik alle wapens gebruik die onder 0.4 side to side recoil hebben)DanielWW2 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 13:47:
[...]
Ik vind het echt een klerewapen.
Als er iets is dat ik haat dan is het veel side to side recoil. Daarom vind ik de A-91, AEK, SCAR-H en de L85 ook niks.
Scar-H heeft zelfs ook nog minder side to side recoil dan de AK-74m, maar tjah soms speelt het ene wapen fijner dan de ander ondanks te stats.
Alleen bij wapens met 0.4 side to side recoil neem ik pas een foregrip, zoals bij de F2000 & AEK.
[ Voor 14% gewijzigd door QPeter op 07-06-2012 13:58 ]
Side to side is juist handig in de gangen bij Metro.....
Niks nieuws, die bug bestaat al sinds de betaQlii256 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 12:51:
[...]
Haha, eergisteren zat ik ook plots in een 5-mans squad. Hoe is dit mogelijk...
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.