Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Phntm
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 11:08

Phntm

Tlingelingeling

quote:
Minaaj schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:37:
[...]

Gewoon nog een extra DLC,Ow wacht 8)7
Ja goh, die gooien ze zeker erbij. Premium zal ook gewoon elke aankomende DLC na deze 5 ook gewoon gratis ontvangen zeker.

• lennartje
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 29-07-2014
quote:
Asgaro schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:35:

Ik kies liever voor de optie "repair torch kill", die assignment moet ik nog doen :*)
Prima: een kill naar keuze ;)
Er komt natuurlijk wel weer een kortingsactie voor Premium (tegen de tijd dat Armored Kill uitkomt wsl), maar dat gebeurt altijd. Niet specifiek omdat mensen al B2K en CQ hebben.

@Phntm: Daar zou ik zo zeker nog niet van zijn hoor: staat geloof ik niet aangegeven. Iedereen denkt dat Premium een dienst is, omdat dat bij COD wel zo is, maar dat is het niet. Hadden ze het BF3 Gold Edition genoemd, dan was dat ook prima geweest.

lennartje wijzigde deze reactie 06-06-2012 18:40 (23%)

• Ruben Portier
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 13-10 12:35
Ik denk tegen de tijd dat we aan de 5de en laatste DLC van BF3 zitten dat we al lang zullen zitten wachten op de volgende in de reeks hoor. Of denk je echt dat je jaren BF3 zal gaan spelen? Nouja, natuurlijk mag je die game nog spelen. Kijk maar naar BF2. Maar ik denk dat we dan al met volle verwachtingen naar een nieuwe game zullen zitten kijken. Om de twee jaar komt er een BF game uit als ik het goed heb dus eigenlijk is dat niet zo heel lang meer.

Wat denken jullie trouwens over de toekomst van BF? Welke game komt er als eerste? Ik hoop echt niet dat er een BFBC3 komt. Laten ze nou eerst maar eens een deftige remake maken van 2142 met deze Frostbite 2 engine. Dat zou gaaf zijn, maar dan bedoel ik ook écht REMAKE. Dus geen remake zoals BF3 dat is van BF2 (?). Met commander, 6-man squads (zou gaaf zijn), super grote maps, dog-fight maps, vechicle-only maps, gratis content en nieuwe maps en betalende DLC (mag wel van mij, als er ook een aantal gratis maps uitkomen).
quote:
lolleflikker schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:42:
Wat denken jullie trouwens over de toekomst van BF? Welke game komt er als eerste? Ik hoop echt niet dat er een BFBC3 komt. Laten ze nou eerst maar eens een deftige remake maken van 2142 met deze Frostbite 2 engine. Dat zou gaaf zijn, maar dan bedoel ik ook écht REMAKE. Dus geen remake zoals BF3 dat is van BF2 (?). Met commander, 6-man squads (zou gaaf zijn), super grote maps, dog-fight maps, vechicle-only maps, gratis content en nieuwe maps en betalende DLC (mag wel van mij, als er ook een aantal gratis maps uitkomen).
Voor mijn part mag de volgende game ook een deftige remake van 2142 worden. Ik heb die game nooit gekocht (wel MP demo vorig jaar geprobeerd) omdat ik vond dat de game veel te kort na BF2 uitkwam, waardoor het bij mij als uitmelkerij overkwam.

Btw, is er niet op Wake Island een easter egg waar het getal "2143" te zien is?

Ik hoop dus dat BF2143 de volgende BF is, maar ik denk dat eerst een BFBC3 zal komen... (Niet dat dat zo erg is)

Strava profile - Steam profile

• kevz
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 11:27
Heb nu nogal vaak last van de game die op 30 fps draait ipv 70, niet te doen. Alleen een reboot verhelpt het probleem. nVidia drivers 301.42 WHQL. gtx 460 kaartje, win7 64 etc.

Aside from that, vermaak me wel de assignments te doen en wapens te testen. De SPAS is duidelijk de beste shotgun op het moment, ook de F2000 werkt weer beter amongst others. Kom maar op met die CQ maps :)

Mijn YouTube

• Ruben Portier
Iemand die weet hoe het zit met dit:

Premium Video 1: Close Quarters Playing Tips
2012-06-04

?

• AdmiralSnipe
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 07-10 14:54
F*ck die peop!
Ik koop die zooi wel gewoon voor 50 f*cking euro.
Al dat gedoe om 10 euro te besparen...
(sry voor mn taalgebruik btw).

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• lennartje
quote:
lolleflikker schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:52:
Iemand die weet hoe het zit met dit:

Premium Video 1: Close Quarters Playing Tips
2012-06-04

?
Is al beschikbaar hier hoor!
Ga 'm nu ff kijken, 10 minuten lang is 'ie. Ben wel benieuwd hoe de kwaliteit is.

lennartje wijzigde deze reactie 06-06-2012 18:53 (14%)

• Ruben Portier
En waar bekijk je die video?

GEVONDEN: http://battlelog.battlefield.com/bf3/premium/videos/

Ruben Portier wijzigde deze reactie 06-06-2012 18:55 (54%)

• lennartje
http://battlelog.battlefi...eo/2012-06-04%2015:00:00/
Maar het lijkt me dat dit natuurlijk alleen voor premium is. Het begint trouwens met een reclamepraatje over hoe goed Premium wel niet is :') "Niet meer nodig hoor, dat heb ik al gekocht!"

• Minaaj
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 21-10 23:01
quote:

of hier de "exclusive" video

• bloodlynx
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21-10 22:09
Er zou toch gameplay zijn van Amored Kill op de e3?

• Ruben Portier
quote:
bloodlynx schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:55:
Er zou toch gameplay zijn van Amored Kill op de e3?
Zit ik ook nog altijd op te wachten ja...

• bloodlynx
quote:
Ik zou het best willen, eindelijk van dat gezeik af van mensen die het te duur vinden.. DAN KOOP JE HET TOCH NIET? ga dan niet topics en forums onder spammen... :X
quote:
bloodlynx schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:03:
[...]

Ik zou het best willen, eindelijk van dat gezeik af van mensen die het te duur vinden.. DAN KOOP JE HET TOCH NIET? ga dan niet topics en forums onder spammen... :X
EA/Dice lokt het wel wat uit met die icoontjes bij je avatar die tonen wat je hebt gekocht ;)
Ik vind het wel grappig allemaal. Hier nog zo'n thread http://battlelog.battlefi...view/2832654348051543183/

• lennartje
Die video is best vet! CQD klinkt goed: geen homebases meer, dus niet meer een half uur baserapen á Metro CQ. Mapdesign klinkt ook leuk, met destructie om flankingroutes te kunnen maken (ik zie me al gaan: C4 plaatsen, "clear!" en chargen maar)

• Makkelijk
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 11:13

Makkelijk

Ik zie het nut ook niet

Zo, ik dacht ik lees het topic even bij, maar dat valt nog steeds niet te doen dankzij de release van premium en bijbehorende herhaling van vragen. Daarom presenteer ik u:

Het overzicht van dingen die al 1000 keer gezegd zijn maar elke 20 posts opnieuw worden gevraagd, oftewel een Premium FAQ:

- Moet ik premium kopen?

Niets hoeft, dus koop iets als je het geld er voor over hebt. Een mening vormen, je kunt het zelf.

- Wat krijg je behalve de 5 DLC's met Premium?
Exclusieve assignments voor dogtags, exclusieve video's, double XP weekends, Server queue priority bij volle servers, toegang tot servers die door admins als 'premium only' zijn ingesteld, een stats reset mogelijkheid, 2 weeks early access op alle DLC's en nog allerlei kleine meuk die je zou kunnen googlen. Of kijk [PC] Battlefield 3 - deel 8 (startpost) < hier.

- Die stats reset, reset die ook unlocks of alleen SPM, K/D en W/L?
Dat laatste, verder blijft alles inclusief hours played hetzelfde. 1 van de stats resetten of per wapen kan ook niet.

- Kan ik Premium ook in een doos kopen?
Nee, het is ook niet bekend wanneer wel.

- 50 dollar is toch geen 50 euro?
Zo gaat dat, altijd. Bovendien is 50 dollar op dit moment toch wel 50 euro, want de Euro staat er niet al te best voor in de VS betaal je geen BTW op downloadbare software (de BTW is in Europa gemiddeld 21%).

- Kan ik Premium in andere, gunstigere, valuta afrekenen?
Ja, maar volgens geruchten kun je Premium dan ook weer kwijtraken, het mag namelijk niet van EA. Ook op GoT wordt er niet over gesproken.

- Krijg ik korting omdat ik geld heb betaald voor de special edition of B2K?
Nee, volgens EA krijg je B2K en CQ als kadootje bij Premium en betaal je voor de extra's en de overige 3 DLC. Misschien heb je 15 euro betaald voor 25 weeks early access ;)

- Ik vind het te duur en wil dat onwijs graag melden
De meningen verschillen, geld heeft voor ieder zijn waarde. Wat je ook zegt, je zult niet worden begrepen in je betoog voor of tegen de prijsstelling.

Makkelijk wijzigde deze reactie 06-06-2012 20:05 (4%)

Wielrenner; Mountainbiker; Softwarebouwer; Kaasvreter; Franziskanerdrinker.
..und Snowboard und Schnee <3

• Mavamaarten
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 10:21

Mavamaarten

Omdat het kan!

Haha, men k/d is eindelijk boven de 1. Heb nu officieel 3 kills meer dan deaths.
Ik moet stoppen met mensen trollen, dat kost veel deaths :+

Goeie FAQ trouwens, ben dat premium gezeik ook best moe.

Mavamaarten wijzigde deze reactie 06-06-2012 19:08 (17%)

http://github.com/mavamaarten | http://maarten.vg | Android developer

• lennartje
Las net wel een interessante vraag op Battlelog: gaan we 64p krijgen in CQ? Is het natuurlijk niet voor gemaakt, maar als ze maar tot 16p aankunnen, gaat geen enkele server ze in de rotatie gooien. Dan zou je dus in feite CQ en non-CQ servers krijgen, wat jammer is.

• Avioto
  • Laatst online: 15-10 10:01
Zover ik weet is het gewoon 16 players max. Maar dat is toch logisch als de maps gemaakt zijn voor zoveel spelers?

Ik vind het juist hartstikke leuk, dit brengt lekker veel afwisseling. Squad deathmatch lijkt me heel tof op kleine maps :)

PSN/Steam/Origin/uPlay/Nintendo ID/XBL: Avioto

• AdmiralSnipe
quote:
lennartje schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:15:
Las net wel een interessante vraag op Battlelog: gaan we 64p krijgen in CQ? Is het natuurlijk niet voor gemaakt, maar als ze maar tot 16p aankunnen, gaat geen enkele server ze in de rotatie gooien. Dan zou je dus in feite CQ en non-CQ servers krijgen, wat jammer is.
Wss komen er gewoon CQ servers.

quote:
lennartje schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:15:
Er zijn ook 64 player rush servers dus waarom niet?
Ik denk alleen dat 64 player een beetje op shipment van CoD 4 gaat lijken maar dat is ook wel leuk voor een game. :+

Moet nog steeds lachen als ik er aan denk. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• lennartje
LOL. Maar toch, ik vind dat we allemaal oud genoeg zijn om zelf te bepalen wat we leuk vinden: dat hoeft DICE niet voor ons te doen.

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

• d_star
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 14-10 20:55

d_star

Maharadja of the Year :-/

^^ :+ _/-\o_

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

• Phyxion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 16-10 17:26

Phyxion

_/-\o_

Dat kan wel, die is al aangekondigd ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

quote:
Bank = waiting queue
Kat = Premium member
Hond = ik

oOo oOo

(Maar ik ga ook Premium kopen hoor, alleen is het nog niet dringend aangezien de DLC er zelfs nog niet is)

• GerGio
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 10:48
Mensen ik zit in server #1 van GoT komen er mensen bij?

Laptop: Alienware 17 R1, 4710MQ, 880m, 120hz Display. Nickname KasPlantje.

• lennartje
Waarom kunnen wij eigenlijk niet zien hoeveel plebs er áchter ons in de rij staat? Dan zou zelfs het wachten leuk worden!

• Sissors
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 11:53
Als we toch over Premium hebben, wtf is het nu van premium servers? Zodat je niet met het gepeupel hoeft te spelen?

• Elperiko85
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 17-12-2013
Hoe vinden jullie het gedrag van de wapens na de patch eigenlijk? Heb het idee dat ik veel meer mis met bv. de M16A3, maar alles war raak is telt wel zwaar.

• Compizfox
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 21-10 16:26

Compizfox

I use Arch, btw

quote:
furby-killer schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:53:
Als we toch over Premium hebben, wtf is het nu van premium servers? Zodat je niet met het gepeupel hoeft te spelen?
Het nut van Premiumservers is dat EA nog meer geld kan verdienen, omdat door dat soort geintjes meer mensen Premium zullen gaan kopen ;)

There is no system but GNU and Linux is one of its kernels

• partyruben
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 21-10 17:51
als je wilt kom ik er wel bij 8)

Edit: ik moet eerst nog die enorme patch downloaden :(

partyruben wijzigde deze reactie 06-06-2012 19:59 (51%)

• Sissors
quote:
Compizfox schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:57:
[...]

Het nut van Premiumservers is dat EA nog meer geld kan verdienen, omdat door dat soort geintjes meer mensen Premium zullen gaan kopen ;)
Tbh ik heb met het geld weinig problemen. Kost 50 euro, voor 4 mini-expansion packs eigenlijk. (B2K heb ik immers al). Als ik ze los zou kopen kost het me 60 euro toch? Dan is het alleen daarom het al waard.

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

quote:
Elperiko85 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:55:
Hoe vinden jullie het gedrag van de wapens na de patch eigenlijk? Heb het idee dat ik veel meer mis met bv. de M16A3, maar alles war raak is telt wel zwaar.
Gisteren leek ik alles te raken, vandaag lijk ik alles te missen BEHALVE met de AEK. Da's mijn favo wapen nu :Y

• Zoltan1955
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 17-09-2017
ID_WEB_SHOWRECEIPT_NO_REGIONS

Dat is wat ik elke keer zie als ik de servers wil gaan indelen wat IK wil , elke keer dat ik op Regions of Set region klik krijg ik dat zelfde bericht :(

ben ik verslaaft aan BF3 na meer dan 1000 uur gegamed te hebben 8) :+

Zoltan1955 wijzigde deze reactie 06-06-2012 20:05 (21%)

• Sissors
Zelfde hier. Al heb ik gewoon alles geselecteerd en sorteer ik op ping. Maar jij bent dus niet de enige.

• AdmiralSnipe
quote:
Phyxion schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:40:
Wie, wat, hoe, wanneer???

• Ruben Portier
quote:
furby-killer schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:53:
Volgens mij is dit eigenlijk meer voor DoubleXPWeekends die Premium exclusief zijn. Dan kan je op Premium-only servers gaan spelen. Als je in een gewone server gaat krijg je dan geen double xp.

• Makkelijk
  • Registratie: november 2000

Makkelijk

Ik zie het nut ook niet

Daar zullen admins dan waarschijnlijk niet onwijs veel gebruik van gaan maken :)

Wielrenner; Mountainbiker; Softwarebouwer; Kaasvreter; Franziskanerdrinker.
..und Snowboard und Schnee <3

• ArthuaV
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 12-10-2012
quote:
Phyxion schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:40:
Bron?

• M0nkeymen
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 09:24

M0nkeymen

Monkeystyle!

quote:
Zoltan1955 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 20:02:
ID_WEB_SHOWRECEIPT_NO_REGIONS

Dat is wat ik elke keer zie als ik de servers wil gaan indelen wat IK wil , elke keer dat ik op Regions of Set region klik krijg ik dat zelfde bericht :(

ben ik verslaaft aan BF3 na meer dan 1000 uur gegamed te hebben 8) :+
Dit had ik ook, ik heb toen dit gedaan:

Install Chrome
Log in to battlelog
Multiplayer Browser
Click "Reset to Default"
Set your region
Save and refresh
Close Chrome
Open IE Browser
Log into battlelog
Multiplayer browser
You should see the region still checked...

foutmelding is niet weg maar je filter is wel gesaved :)

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

• Elperiko85
quote:
Mavamaarten schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 20:01:
[...]

Gisteren leek ik alles te raken, vandaag lijk ik alles te missen BEHALVE met de AEK. Da's mijn favo wapen nu :Y
Ja de AEK is nu ook mijn nieuwe vriend.

• AdmiralSnipe
quote:
Elperiko85 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 20:40:
[...]

Ja de AEK is nu ook mijn nieuwe vriend.
Voor mn gevoel was dat ding beter toen BF 3 net uit was.
Heb er 3k kills mee gemaakt maar nu al een paar maanden amper aangeraakt.

• Thr!lls
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 03-11-2014
4 kills verwijderd van Service Star 1 van de L85A2, aanrader! :D

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

• CodeCaster
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

Handig hoor, zo'n "prioritized" queue.

@Rienspy, browser en Origin al afgesloten?

CodeCaster wijzigde deze reactie 06-06-2012 20:51 (16%)

As always, we are nailed to a cross of our own construction.

• Rienspy
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 28-01-2017

Rienspy

Sanity is for the weak.

Heej hebben jullie enig idee hoelang dit duurt? Heb 5 min? geleden de betaling doorgevoerd en een E-mail ter bevestiging gekregen. Maar Blog zegt nog van niets. Iemand die weet hoe je dit kunt controleren?

The best method for accelerating a computer is the one that boosts it by 9.81 m/s²

• Elperiko85
quote:
Rienspy schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 20:51:
Heej hebben jullie enig idee hoelang dit duurt? Heb 5 min? geleden de betaling doorgevoerd en een E-mail ter bevestiging gekregen. Maar Blog zegt nog van niets. Iemand die weet hoe je dit kunt controleren?
staat links boven home.

• Rienspy

Rienspy

Sanity is for the weak.

quote:
Direct?

EDIT: AWW FOKING YEAH! I'M A PREMIUM! *O*

(Probleem opgelost dus...)

Rienspy wijzigde deze reactie 06-06-2012 20:57 (19%)

The best method for accelerating a computer is the one that boosts it by 9.81 m/s²

• Elperiko85
quote:
Moet eerlijk zeggen dat ik er niet echt op gelet heb. maar als je in origin kijk bij mijn games zie je BF3. Als je die aan klikt zie je je expansion packs etc. Daar stond ie direct bij. Heb met ideal betaald btw. Mss scheelt dat?

• NinjaTuna
  • Laatst online: 11-10 15:46
Lmao, ben bezig met die L96 sniper assignment, kreeg een dubbele headshot met een kogel :D
Ze stonden netjes op een rijtje xD

.avi

• Phyxion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 16-10 17:26

Phyxion

_/-\o_

quote:
Hier ;) OnlineKeyStore krijgt ze binnenkort in ieder geval al binnen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• BaT
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 17-10 14:48
Hmm ik heb het idee dat m'n account was gehacked, ik kon ineens niet meer inloggen bij Origin... na een password reset deed hij het gelukkig weer... apart... wordt er meer gehacked nu er een grote update op komst is ofzo ?

Creative Director - The Virtual Dutch Men

• Grudgie
  • Registratie: juli 2007

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik kon het even niet vinden in het topic en het spijt me als het al eerder is gevraagd maar weet iemand hoe groot de DLC's zijn? De premium versie dan.

LG OLED B6V - Denon AVR-X3300W - Dali Zensor 7 - Dali Zensor 3 - Dali Zensor Vokal - Nvidia Shield

• Rienspy

Rienspy

Sanity is for the weak.

quote:
Grudgie schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:02:
Ik kon het even niet vinden in het topic en het spijt me als het al eerder is gevraagd maar weet iemand hoe groot de DLC's zijn? De premium versie dan.
Heb je normaal al gedownload, zit in de update.

• chris10r
  • Laatst online: 21-10 12:57
quote:
Grudgie schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:02:
Er is geen verschil tussen premium en normale updates. Dice rolt alle functionaliteit en dlc's via het origin update systeem uit. De laatste patch van en dag of twee geleden, waar close quarters in zit, was geloof ik 2.1 GB groot.

• nero355
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 21-10 23:38

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

quote:
Pykow schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:37:
Ja de random spawn points zijn niet eens random te noemen, je spawnt steeds hetzelfde.
Dat is het probleem niet eens : Iedereen wordt door elkaar gespawnd 8)7 Dat is meer DM dan Team DM en zo zit TDM niet in elkaar al sinds de eerste game die een vorm van TDM had :')

DICE FAIL FTW!!!
quote:
QPeter schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:42:
No offence, maar TDM is ook een gamemode van niks, doelloos rond rennen om vervolgens aan het einde van de ronden te fappen op je K/D. Maar dat is mijn mening. Hopelijk steken ze meer tijd in balance Conquest + Rush i.p.v TDM!
Oh shit... zal het niet meer doen... ik zat namelijk steeds te denken dat ik een FPS aan het spelen was waar het al jaren om zoveel mogelijk kills en zo min mogelijk deaths gaat ... wat slecht van mij :F

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• yzx
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 12-12-2017
quote:
Rienspy schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:07:
[...]

Heb je normaal al gedownload, zit in de update.
Dacht iets van een 2,5gb dat de update was

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• lennartje
Misschien dat je het niet doorhad, maar bij Rush en Conquest (Assault,Domination) is dat dus niet het geval.

• Rienspy

Rienspy

Sanity is for the weak.

quote:
yzx schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:22:
[...]

Dacht iets van een 2,5gb dat de update was
Dat moet iedereen updaten, maar als je premium koopt moet je niets downloaden :)

• yzx
quote:
Rienspy schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:23:
[...]

Dat moet iedereen updaten, maar als je premium koopt moet je niets downloaden :)
Jawel 100kb :O :+

En dit, dames en heren, is waarom EA's Origin stront is en waarom ik alleen BF3 en Crysis 2 op die service heb: http://www.vg247.com/2012...s-steam-sales-cheapen-ip/
Kort samengevat: hij vindt dat Steam slecht bezig is met die sales, en zij (Origin) zullen nooit -75% sales enzo doen, omdat dit "de waarde van de IP zou doen verminderen".

De dag dat BF3 naar Steam komt (if ever), betaal ik gerust een tweede keer en verban ik Origin.

Asgaro wijzigde deze reactie 06-06-2012 22:28 (23%)

• yzx
quote:
Asgaro schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:27:
En dit, dames en heren, is waarom EA's Origin stront is en waarom ik alleen BF3 en Crysis 2 op die service heb: http://www.vg247.com/2012...s-steam-sales-cheapen-ip/
Kort samengevat: hij vindt dat Steam slecht bezig is met die sales, en zij (Origin) zullen nooit -75% sales enzo doen, omdat dit "de waarde van de IP zou doen verminderen".

De dag dat BF3 naar Steam komt (if ever), betaal ik gerust een tweede keer en verban ik Origin.
Mja steam koopt serials van iedereen op en heeft een dikke naam, vroeger in den begin jaren moest niemand steam hebben

• reemprive
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 21-08 13:53
Na die Aug even intensief te hebben getest vind ik het eigenlijk een klotegun. Voor close combat is de firerate te laag, en op afstand heeft hij nogal wat last van recoil/spread. Getest met heavy barrel, flash suppressor en lasersight. De Scar-L is wel een goed wapen voor mid-lang. Heavy barrel is geen aanrader, de spread is al minimaal. Ik moet de flash suppressor nog unlocken, daar ga ik maar eens mee aan de slag.
quote:
yzx schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:29:
[...]

Mja steam koopt serials van iedereen op en heeft een dikke naam, vroeger in den begin jaren moest niemand steam hebben
Ja, iedereen klaagt over Origin maar tot nu toe heb ik alle spullen die ik kocht op maximale snelheid kunnen downloaden en is de dienst erg weinig offline. In tegenstelling tot toen ik Steam nog gebruikte, nieuwe spellen pre-orderen voor de volle pond om vervolgens pas een dag later als de rest van de wereld te kunnen spelen, de clouddienst die op het gegeven moment iedere avond wel een keer een kwartier tot 2 uur offline was(waardoor spelen niet mogelijk was) en een belachelijk slechte anti-cheat troep die ze promoten bij elke gamestudio. Wel waar, leuke aanbiedingen maar aangezien ik weinig spelen speel en spelen koop als ze net uit zijn biedt het mij per saldo geen enkel voordeel.

reemprive wijzigde deze reactie 06-06-2012 22:39 (52%)

Origin: Distinctiv3 YT

• QPeter
  • Laatst online: 21-10 20:15
Joinde Awsme-0 net in rush metro potje sta 13-2. Krijg nu deze melding?
You have been banned from this server. Stated reason: Sorry, please choose a server in your own country!
Kan iemand mij dit uitleggen ?

Origin + battlelog geherstart solved the problem

QPeter wijzigde deze reactie 06-06-2012 22:46 (10%)

quote:
reemprive schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:30:
[...]

Ja, iedereen klaagt over Origin maar tot nu toe heb ik alle spullen die ik kocht op maximale snelheid kunnen downloaden en is de dienst erg weinig offline. In tegenstelling tot toen ik Steam nog gebruikte, nieuwe spellen pre-orderen voor de volle pond om vervolgens pas een dag later als de rest van de wereld te kunnen spelen, de clouddienst die op het gegeven moment iedere avond wel een keer een kwartier tot 2 uur offline was(waardoor spelen niet mogelijk was) en een belachelijk slechte anti-cheat troep die ze promoten bij elke gamestudio. Wel waar, leuke aanbiedingen maar aangezien ik weinig spelen speel en spelen koop als ze net uit zijn biedt het mij per saldo geen enkel voordeel.
Dan heb ik toch volledig andere ervaringen.

Twee maand terug wou ik BFBC2 via Origin downloaden. Dit ging echt zeer traag en soms viel de download zelfs stil. Uiteindelijk deed ik er een 5-tal dagen over om de game binnen te krijgen.
Daarnaast zaten alle updates zelfs nog niet in die Origin-download, en kostte dat ook nog tijd...

Nu even vergelijken met Steam: ik heb vorige maand mijn PC geformatteerd om een SSD te installeren.
Nu hou ik me wat bezig met games te installeren met het doel deze direct te kunnen spelen na de exames.
13 games geïnstalleerd, en allen aan full speed binnengehaald.

Steam had inderdaad zijn kuren. Zeker in het begin zoals yzx zegt. Maar dit is nu véél verbeterd.
Maar EA moet ons nu niet naar een service dwingen, dat een service is die grondig achterloopt tov Steam. Had Origin alle goede features die Steam had, ik zou niet klagen. Maar nu is het echt Survival Of The Fittest en dan kan Origin gerust geschrapt worden.
En nu die uitspraak van de Origin lead dat ze nooit grote sales gaan doen, maakt het nog onaantrekkelijker.

Betreffende die anti-cheat: die suckt inderdaad serieus. Gelukkig zie je die enkel bij Valve games en COD games. De schade is dus beperkt.

• QPeter
quote:
Tsurany schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:47:
Ja, die admin kan dat. Ga het bij hem eens navragen. Wat kunnen wij doen? Van alles gaan gokken waarom je gebanned bent?
Misschien omdat awsme-0 en ik beide NL zijn? sigh.
Maar is al opgelost check vorige post.

QPeter wijzigde deze reactie 06-06-2012 22:55 (6%)

• Ruben Portier
Is er nu eigenlijk nog wat te zien op de E3? Want we horen weinig over BF3 vind ik zelf. Ik dacht dat er zoals vorig jaar gameplay te zien zou zijn? Zoals vermeld door DICE zelf zou er toch CQ én AK gameplay zijn?

• Snorro
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 08:21
quote:
QPeter schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:54:
[...]

Misschien omdat awsme-0 en ik beide NL zijn? sigh.
Maar is al opgelost check vorige post.
Dat soort banredenen worden meestal uit de kast getoverd bij te hoge ping/lag. Had je daar misschien last van? En anders gewoon last van een zure admin, wen er maar aan, het zal vast niet de eerste keer zijn ;)

• Jovas
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 22-09 18:43
quote:
lolleflikker schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:56:
Is er nu eigenlijk nog wat te zien op de E3? Want we horen weinig over BF3 vind ik zelf. Ik dacht dat er zoals vorig jaar gameplay te zien zou zijn? Zoals vermeld door DICE zelf zou er toch CQ én AK gameplay zijn?
Je kan zien dat je mag betalen voor Premium, en snel ook.

• Sissors
quote:
Asgaro schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:53:
[...]
Steam had inderdaad zijn kuren. Zeker in het begin zoals yzx zegt. Maar dit is nu véél verbeterd.
Maar EA moet ons nu niet naar een service dwingen, dat een service is die grondig achterloopt tov Steam. Had Origin alle goede features die Steam had, ik zou niet klagen. Maar nu is het echt Survival Of The Fittest en dan kan Origin gerust geschrapt worden.
Wees blij dat er wat concurentie is. Beter dan als steam de hele handel onder controle krijgt.

Maar ik zou het nog heel veel leuker vinden als ik zowel steam als origin niet hoef te gebruiken (oh ik heb geen problemen met dat ik hem kan downloaden als hij aan mijn account zit enzo, maar ik vind het nogal stom dat steam/origin moet opstarten als ik een spel wil spelen). Van wat ik van origin heb moeten gebruiken vond ik het best redelijk werken. Bijvoorbeeld bij uitrol BF3 beta trok hij de enorme toeloop best redelijk.

Als ik zelf overall kijk, en ik ben imo redelijk objectief gezien ik niet wil dat origin nodig is en ik niet wil dat steam nodig is om te spelen, heb ik minder last van origin dan van steam (wat ik enkel en alleen voor MW2 nodig had).

Misschien is het net zo met BF3 hoor, maar mijn laatste ervaringen met steam zijn van vorige week, toen ik MW2 eraf ging gooien (om ruimte te maken voor migratie naar SSD, nu kan ik ook als eerste een map laden :P). Oftewel, MW2 vanuit configuratie scherm verwijderen. Dan start dus steam op, ik moet inloggen op steam eerst om iets te verwijderen...
Ik twee pogingen doen, dan goede wachtwoord te pakken. Mooi. Of niet, eerst moet steam nog updates installeren... Toen steam geupdate was kon ik eindelijk MW2 eraf trappen, en toen moest ik nog herstarten voor hij steam zelf eraf wilde gooien.

• bloodlynx
quote:
Asgaro schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:53:
[...]

Dan heb ik toch volledig andere ervaringen.

Twee maand terug wou ik BFBC2 via Origin downloaden. Dit ging echt zeer traag en soms viel de download zelfs stil. Uiteindelijk deed ik er een 5-tal dagen over om de game binnen te krijgen.
Daarnaast zaten alle updates zelfs nog niet in die Origin-download, en kostte dat ook nog tijd...

Nu even vergelijken met Steam: ik heb vorige maand mijn PC geformatteerd om een SSD te installeren.
Nu hou ik me wat bezig met games te installeren met het doel deze direct te kunnen spelen na de exames.
13 games geïnstalleerd, en allen aan full speed binnengehaald.

En nu die uitspraak van de Origin lead dat ze nooit grote sales gaan doen, maakt het nog onaantrekkelijker.

Betreffende die anti-cheat: die suckt inderdaad serieus. Gelukkig zie je die enkel bij Valve games en COD games. De schade is dus beperkt.
Dit is complete onzin origin download vele malen sneller als steam, daarnaast zijn er gewoon wel 75%+ sales op Origin ik heb Deadspace 2 voor 5 euro gekocht en ik zie wel vaker 75% of.
Je kan op ea blijven zeiken maar ondertussen gebruik je het wel? Als je het zo kut vond gebruikte je het ook gewoon niet.
quote:
bloodlynx schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 23:11:
[...]
Als je het zo kut vond gebruikte je het ook gewoon niet.
Lijkt me wat moeilijk als Origin verplicht is voor BF3...

• bloodlynx
quote:
Asgaro schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 23:19:
[...]

Lijkt me wat moeilijk als Origin verplicht is voor BF3...
Dan boycot je Bf3 toch?
Daarnaast bijna iedereen vind hier Steam beter, maar discussie is al zo vaak aangehaald dat mensen er een beetje moe van worden. Dit topic gaat over Battlefield en niet over Origin.

• SanderL
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 18-10 15:35

SanderL

Ondertitels zijn net te kort

quote:
bloodlynx schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 23:41:
[...]

Dan boycot je Bf3 toch?
Daarnaast bijna iedereen vind hier Steam beter, maar discussie is al zo vaak aangehaald dat mensen er een beetje moe van worden. Dit topic gaat over Battlefield en niet over Origin.
-O- We moeten toch iets nieuws hebben om over te klagen? Na de prijs en 'voordelen' van Premium, nu Steam vs. Origin. :/

Niet pessimistisch, maar realistisch!

quote:
PixelShooter schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 00:23:
[...]

-O- We moeten toch iets nieuws hebben om over te klagen? Na de prijs en 'voordelen' van Premium, nu Steam vs. Origin. :/
Dan heb ik de oplossing voor je.
Die assignment met de L96 is echt verschrikkelijk. Ik haat snipen, ik gebruik de L96 dus echt nooit en dan mag je even 50 kills met dat ding maken. Om het nog leuker te maken komt awesome je joinen om je verrot te schieten gevolgd door nog een paar gotters en er zaten ook nog een paar level 145 nolivers die zo nodig moesten spawnkillen. :F

Normaal maakt het me niet uit als mensen me joinen maar nu was het niet echt leuk.

En ik ben nog steeds niet klaar. :')

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Mu.siQ
  • Laatst online: 21-10 01:13

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

quote:
DanielWW2 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 00:29:
[...]
Die assignment met de L96 is echt verschrikkelijk. Ik haat snipen, ik gebruik de L96 dus echt nooit en dan mag je even 50 kills met dat ding maken. Om het nog leuker te maken komt awesome je joinen om je verrot te schieten gevolgd door nog een paar gotters en er zaten ook nog een paar level 145 nolivers die zo nodig moesten spawnkillen. :F

Normaal maakt het me niet uit als mensen me joinen maar nu was het niet echt leuk.

Ik ben dus niet de enige die zich echt door deze assigment heen worstelt. 50 kills met een sniper, bah. Het is gewoon niet mijn stijl. Recon met submachine gun oid is wel lekker, maar een sniper is gewoon k*t

• kevz
quote:
Mu.siQ schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 00:31:
[...]

Ik ben dus niet de enige die zich echt door deze assigment heen worstelt. 50 kills met een sniper, bah. Het is gewoon niet mijn stijl. Recon met submachine gun oid is wel lekker, maar een sniper is gewoon k*t
Ga naar tdm noshahr, L96 met 3.4x of Kobra erop, beetje campen en klaaaar :P

Mijn YouTube

• yzx
quote:
DanielWW2 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 00:29:
[...]

level 145?

Ah die L96 :P had die 50kills en 25headshots bijna gans op die ene ronde waar tsurany was gaan ragen :P

• Mu.siQ
  • Laatst online: 21-10 01:13

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

quote:
kevz schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 00:34:
[...]
Ga naar tdm noshahr, L96 met 3.4x of Kobra erop, beetje campen en klaaaar :P
Het lukt ook wel, maar niet zo snel als ik zou willen. En campen trek ik gewoon niet, ik wil achter mensen komen enzo. En met een sniper achter de mensen komen is kak, ben je veel te traag. Dus dat werkt niet :>

• Jay-P
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 21-10 16:57
Of pak n SKS/m39 gooi er inderdaad 3.4x of zelfs een reddot sight op en je kan nog behoorlijk 'assaulty' spelen. Al weet ik niet of er nog aan de SKS is gesleuteld in de laatste patch.

• kevz
quote:
Jay-P schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 00:36:
Of pak n SKS/m39 gooi er inderdaad 3.4x of zelfs een reddot sight op en je kan nog behoorlijk 'assaulty' spelen. Al weet ik niet of er nog aan de SKS is gesleuteld in de laatste patch.
Ja, iets met reduced damage when silenced zodat het echt een close/mid range weap word voor recon, en niet een te goed allround weap.

Mijn YouTube

• theburninglink
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 28-09 23:23
50 kills met L96? Gewoon noscope en lasersight een HC TDM potje in :)

'I reject your reality and substitute my own'

• w00t00w
  • Laatst online: 13-06 16:39
Gelukkig is de L96 mijn favo sniper rifle, al heb ik weinig met de recon class (doe het alleen wanneer mijn team gebaseraped word).

Van de nieuwe wapens waarmee ik gespeeld heb bevallen me de AUG en ACW-R best prima - ben benieuwd hoe de attachments gaan uitwerken. De ACW had ineens na een revive in mijn handen - weird als je ineens reincarneert als een ander mannetje :/ De G3A3 is echter nog steeds mijn favoriete knaller, ook post-patch.

---

• haarbal
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21-10 23:35
quote:
kevz schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 00:39:
[...]

Ja, iets met reduced damage when silenced zodat het echt een close/mid range weap word voor recon, en niet een te goed allround weap.
de silenced damage was juist te zwak, ze hebben het nu in lijn gebracht met de andere wapens, dus full damage dichtbij maar snelle dropoff.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• QPeter
Ook al is Rush niet mijn gametype omdat meeste maps met vehicles unbalanced worden. Heb ik me best vermaakt net met DanielWW2 en Awsme-0

De AWC-R is echt een chille gun :)

QPeter wijzigde deze reactie 07-06-2012 00:43 (12%)

• Jay-P
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 21-10 16:57
quote:
kevz schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 00:39:
[...]

Lijkt me in dit geval een mooie bonus, misschien moet ik die SKS ook weer eens proberen, al ben ik ook niet zo een Recon speler.
quote:
w00t00w schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 00:41:
.........

De G3A3 is echter nog steeds mijn favoriete knaller, ook post-patch.
Ik ben naar de AN-94 overgestapt, fulltime op de standaard burst. Echt top wapen als je eenmaal er aan gewent bent. Ook CQB vind ik nog best te doen al heb je uiteraard een handicap.

Overigens ben ik benieuwd wat iedereen nu van de air balance vind. Ik denk namelijk dat ondanks dat Jet pods sterk generfd zijn en MAA verbeterd het weinig uit gaat maken zolang mensen te weinig AA spelen. Cannons hebben ze volgensn mij weer tikje beter gemaakt want ik haal nu echt ziek veel kills op infantry. Oh ja, Pods vs Repair torch wint de torch nu, vind ik toch tikkie vreemd. Tank is nu zodra die gerepareerd wordt niet meer te destroyen (of zelfs disablen) met één jet, tja ....

• haarbal
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21-10 23:35
ze hebben rocket pods van de heli weer naar de normale damage gegooid, bij de vorige patch was er onbedoeld een flinke buff.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• mrc4nl
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 11:06

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik vin het jammer dat je met die shortcuts niet de nieuwe wapens kan unlocken,
nu moet ik wachten tot CC uit komt.
maar goed. 15 euro is heel wat beter dan 50.

Ora et Labora | Life is a Cycle of choices | Dingen gebeuren niet, ze overkomen je | 今日もいい日でありますように

• w00t00w
  • Laatst online: 13-06 16:39
quote:
Jay-P schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 00:48:
Ik ben naar de AN-94 overgestapt, fulltime op de standaard burst. Echt top wapen als je eenmaal er aan gewent bent. Ook CQB vind ik nog best te doen al heb je uiteraard een handicap.
Die wil ik inderdaad nog uitproberen. Heb tot nu toe vooral met yankee wapens gespeeld, bedenk ik me net (behalve de AS-VAL, m'n nummer twee).

---

• Bee.nl
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
De TS heb ik inmiddels aangepast met alle beschikbare informatie over Premium en de dlc's. De pre-release meuk en verouderde informatie is eruit gegooid. Dus vanaf nu zou het wel fijn zijn dat er geen domme opzoekvragen worden gesteld B)

De eerste connectieproblemen met Close Quarters doen zich weer al voor bij de PS3 zie ik. Het feit dat de PC de content pas een week later krijgt heeft dus ook zo zijn voordelen. Dan kan Dice eventuele problemen op tijd fixen. Hopelijk brengen ze meteen een fix voor de smoke uit. Het is niet zo irritant als de M26 glitch, maar toch...
quote:
Bee.nl schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 01:09:
De TS heb ik inmiddels aangepast met alle beschikbare informatie over Premium en de dlc's. De pre-release meuk en verouderde informatie is eruit gegooid. Dus vanaf nu zou het wel fijn zijn dat er geen domme opzoekvragen worden gesteld B)
*O* *O* *O* *O*
DICE doet wel weer zijn best om mensen waardeloze wapens te laten gebruiken zeg. De F2000 is bagger, de L96 is een sniper dus bagger en de SCAR-H is zo bagger dat ik die alleen nog in semi auto gebruik omdat je op 10 meter al geen f*ck raakt. :F

En dat alles voor een dogtag, ben eigenlijk gestoord dat ik het doe. :')

quote:
Oppassen jij, ik kom je verrot schieten met baggerwapens hoor. :P

• nero355
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 21-10 23:38

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

quote:
DanielWW2 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 01:21:
DICE doet wel weer zijn best om mensen waardeloze wapens te laten gebruiken zeg. De F2000 is bagger, de L96 is een sniper dus bagger en de SCAR-H is zo bagger dat ik die alleen nog in semi auto gebruik omdat je op 10 meter al geen f*ck raakt. :F

En dat alles voor een dogtag, ben eigenlijk gestoord dat ik het doe. :')
SCAR-H is geweldig op grote maps op singleshot met een scope naar keuze : Zelfs campende Recons zijn niet veilig >:)

Alleen HB erop, maar de Foregrip erbij kan ook. Hij was leuker in BF2:SF maar in BF3 is die helemaal niet verkeerd zolang je niet close combat ermee speelt !!

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Pagina: 1 2 3 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Beveiliging en antivirus

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True