Eh, nee. Ik koop PC-games, ook als de single-player only zijn. Als je dat niet doet, maak je PC-gaming kapot.loewie1984 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:23:
Want de mensen die nu klagen over DLC en het spel gekocht hebben om het online te kunnen spelen hadden zeker weten de boel illegaal gespeeld als het gewoon mogelijk was online te gaan. So stop bitching & whining and move on please!
Maar dan heb ik wél graag een eerlijke prijs en geen BS.
Er is niets mis met een uitbreiding. Maar de prijs moet wel in verhouding staan tot de content die je krijgt, en de prijs die je voor de standalone game hebt betaald. In dit geval is dat niet zo imho.Anoniem: 366581 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:23:
[...]Dat we weer bij dezelfde tijd zijn als BF2 en je moet betalen voor de uitbreiding. Naja zeg.
Oh ja, korting op een prijs die al veel te hoog wasEn belachelijk dat je korting krijgt als je nu alvast premium koopt ipv alle DLC's los te kopen. Belachelijk dat je er zelfs extra dingen bij krijgt naast de korting.

Dat is juist wat mij eraan dwars zit. Bij een normale uitbreiding krijg je gewoon extra content als je het koopt, en niet als je het niet koopt, klaar.En dan ook nog eens mensen die wel premium kopen nieuwe dingen geven en mensen die niet willen betalen, minder nieuwe dingen geven.
Niet zo huilen man, het enige wat nu anders is dan voor de release van premium, is dat je in de qeue list miss 2 min langer met wachten. Of je joint een server die niet vol is, heb je helemaal geen qeue list. dat is het enige wat op jouw van toepassing is als je geen geld wilt uitgeven. Je game is hetzelfde als 2 weken geleden, met wat bugfixes en nieuwe bugs.
Maar wat EA doet is de community opsplitsen in Premium- en niet-Premiumspelers, en die eerste groep allerlei voordelen geven. Dat vind ik enorme bullshit.
En als het nou écht een grote uitbreiding was, zoals BFBC2: Vietnam oid, dan kon het misschien nog. Maar dit zijn gewoon map packs, die we in BFBC2 gewoon gratis kregen, zoals het hoort

Een goede gameuitgever gaat gewoon op een respectabele manier mijn zijn community om. En daar vind ik dit niet onder vallen.
Nu weet ik weer wat er ook al weer allemaal mis was met EA...
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes