Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:28

Compizfox

Bait for wenchmarks

loewie1984 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:23:
Want de mensen die nu klagen over DLC en het spel gekocht hebben om het online te kunnen spelen hadden zeker weten de boel illegaal gespeeld als het gewoon mogelijk was online te gaan. So stop bitching & whining and move on please!
Eh, nee. Ik koop PC-games, ook als de single-player only zijn. Als je dat niet doet, maak je PC-gaming kapot.
Maar dan heb ik wél graag een eerlijke prijs en geen BS.
Anoniem: 366581 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:23:
[...]Dat we weer bij dezelfde tijd zijn als BF2 en je moet betalen voor de uitbreiding. Naja zeg.
Er is niets mis met een uitbreiding. Maar de prijs moet wel in verhouding staan tot de content die je krijgt, en de prijs die je voor de standalone game hebt betaald. In dit geval is dat niet zo imho.
En belachelijk dat je korting krijgt als je nu alvast premium koopt ipv alle DLC's los te kopen. Belachelijk dat je er zelfs extra dingen bij krijgt naast de korting.
Oh ja, korting op een prijs die al veel te hoog was 8)7
En dan ook nog eens mensen die wel premium kopen nieuwe dingen geven en mensen die niet willen betalen, minder nieuwe dingen geven.

Niet zo huilen man, het enige wat nu anders is dan voor de release van premium, is dat je in de qeue list miss 2 min langer met wachten. Of je joint een server die niet vol is, heb je helemaal geen qeue list. dat is het enige wat op jouw van toepassing is als je geen geld wilt uitgeven. Je game is hetzelfde als 2 weken geleden, met wat bugfixes en nieuwe bugs.
Dat is juist wat mij eraan dwars zit. Bij een normale uitbreiding krijg je gewoon extra content als je het koopt, en niet als je het niet koopt, klaar.
Maar wat EA doet is de community opsplitsen in Premium- en niet-Premiumspelers, en die eerste groep allerlei voordelen geven. Dat vind ik enorme bullshit.

En als het nou écht een grote uitbreiding was, zoals BFBC2: Vietnam oid, dan kon het misschien nog. Maar dit zijn gewoon map packs, die we in BFBC2 gewoon gratis kregen, zoals het hoort 8)7

Een goede gameuitgever gaat gewoon op een respectabele manier mijn zijn community om. En daar vind ik dit niet onder vallen.

Nu weet ik weer wat er ook al weer allemaal mis was met EA...

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

erikvandenberg schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:43:
De eerste de beste die het er nog over heeft joinen we in zijn game sessie en gaan hem met heel het GoT team rapen!
is "heet het GoT team" alleen het spul dat op de GoT servers speelt, of gewoon iedereen uit dit topique? want die laatste variant lijkt me het engst.
* Anoniem: 399 schrijft zich alvast ergens in om mee te helpen met het rapen...

enne... wat is compizfox z'n in-game nick en op welke server speelt 'ie?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 399 op 06-06-2012 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:19
Ik hoop iedereen anders mag ik niet meedoen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het GoT team is gewoon iedereen in dit topic, dus be very afraid indeed!

Trouwens mooie EOD bot kill gemaakt :D Kerel ging net liggen en ik deed BZZZZZ!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PixelShooter schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:30:
[...]

Zie het nu weer voorbijkomen. Ik weet niet waar je precies woont en wat je precies drinkt, maar 50 euro erdoor jagen in 2 dagen?

Kom er eens een paar drinken in een studentenstad in België ;)
Of gewoon even stevig doordrinken, de tijd dat ik met 25 euro per avond op stap kon is al lang lang voorbij, toen was bier nog gewoon fl. 1,75 voor een vaasje...

Maar aux serieux, goede computerspellen zijn per uur één van de allergoedkoopste vormen van entertainment. Wat iets kost en wat iemand er voor over heeft moet iedereen voor zichzelf afwegen..

Kunnen we AUB weer naar BF3 post-patch? De wapens, de bugs, de veranderingen etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Laatst online: 08-04 13:46
M320 Smoke wordt lekker ge-exploit, gisteren al. Zeggen ze ja doe ik om snel me assignment(s) te halen. Kijk je op profiel pagina hebben ze alles allang geunlocked... sigh... Hopelijk komt er snel hotfix, en dat we niet 2 maanden hoeven te wachten.

Ineens metro waar je ook kijkt overal smoke 8)7

@hieronder hou nou eens op met dat gezeik over de kosten van die DLC, Als ik naar 1 festival toe ga ben ik voor ticket al 60 euro kwijt + 40 euro drinken/eten = 100 euro. En dat is 1 dag.
De mensen die de prijs niet begrijpen/ willen betalen hoef je ook geen uitleg te geven die zijn nog te lui om pagina's hierdoor te lezen en beginnen te zeuren over 10x het zelfde.

[ Voor 38% gewijzigd door QPeter op 06-06-2012 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 366581

Compizfox schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:32:

[...]
Er is niets mis met een uitbreiding. Maar de prijs moet wel in verhouding staan tot de content die je krijgt, en de prijs die je voor de standalone game hebt betaald. In dit geval is dat niet zo imho.

[...]
Oh ja, korting op een prijs die al veel te hoog was 8)7

[...]

Dat is juist wat mij eraan dwars zit. Bij een normale uitbreiding krijg je gewoon extra content als je het koopt, en niet als je het niet koopt, klaar.
Maar wat EA doet is de community opsplitsen in Premium- en niet-Premiumspelers, en die eerste groep allerlei voordelen geven. Dat vind ik enorme bullshit.

En als het nou écht een grote uitbreiding was, zoals BFBC2: Vietnam oid, dan kon het misschien nog. Maar dit zijn gewoon map packs, die we in BFBC2 gewoon gratis kregen, zoals het hoort 8)7

Een goede gameuitgever gaat gewoon op een respectabele manier mijn zijn community om. En daar vind ik dit niet onder vallen.

DLC van 15 euro is niet te duur vind ik persoonlijk dan, dat is mijn mening en zegt geen fuck of het zo is, net als jouw mening. Maar als je kijkt naar het percentage mensen wat premium al gekocht heeft, dan lijkt het me dat de prijs wel goed is.

BF2 special forces, een uitbreiding die geld koste:
nieuwe maps
nieuwe wapens
nieuwe voertuigen

BF3 b2k, cq, ak enz. uitbreidingen die geld kosten:
nieuwe maps
nieuwe wapens
nieuwe voertuigen

Hetzelfde als eerdere uitbreiding die ook geld koste.

Dat er een hoop mis is met EA ga ik niet ontkennen. Maar het blijft een bedrijf dat geld wilt verdienen en dat doe je door iets een prijs te geven waar je maximale winst uit kunt halen. EA heeft daar wrs een hele groep mensen op zitten die dan kijken hoe duur DLC kan zijn, maar die hebben er natuurlijk minder verstand van dan jouw. Ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:02
AEK heerst momenteel met HB + foregrip. M16A3 speelde ff niet lekker, maar dat kan ook wel zijn omdat ik niet in mijn element was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-05 23:44
QPeter schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:42:
M320 Smoke wordt lekker ge-exploit, gisteren al. Zeggen ze ja doe ik om snel me assignment(s) te halen. Kijk je op profiel pagina hebben ze alles allang geunlocked... sigh... Hopelijk komt er snel hotfix, en dat we niet 2 maanden hoeven te wachten.
Hotfixes? Bwahaha. Net zoals die M26 Glitch binnen een paar dagen was gefixt! Dat deden ze geweldig. Anyway, ik ben toch wel benieuwd, maar ik speel nauwelijks BF3 de laatste tijd. Even kijken of ik nog een coupon kan krijgen, want dat India gedoe lijkt me dus niet echt slim.

Hoe zit het trouwens met de balancing van choppers en alles? Ik hoorde bij de vorige patch niets dan geklaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gerre22 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:42:
AEK heerst momenteel met HB + foregrip. M16A3 speelde ff niet lekker, maar dat kan ook wel zijn omdat ik niet in mijn element was.
Soms heb je gewoon dagen erbij zitten dat het gewoon niet lekker loopt met je recoil controlle en ga je voor een wat makkelijkere wapen / lagere rpm wapen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Vietnam had ook maar vier maps hoor, net als de DLC's, ik zie het probleem niet zo. Daarnaast zijn het niet mappacks maar je krijgt ook nieuwe voertuigen en wapens (in ieder geval bij een aantal DLC's). Wil je het niet, dan koop je het toch gewoon niet? Vergal in ieder geval het plezier van anderen in deze thread niet...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff laatste keer TDM. Echt 50% van de deaths komen omdat ik midden tussen de vijand spawn. Flikker toch op met die onzin.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het voordeel is nu wel dat er volgende week CQ wordt vrijgegeven en ze daar een hotfix aan toe kunnen voegen. Zoiets hebben ze wel vaker gedaan en ze zouden nu toch moeten weten hoe ze bugs met de underslung aan moeten passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Adanteh schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:44:
[...]
Hoe zit het trouwens met de balancing van choppers en alles? Ik hoorde bij de vorige patch niets dan geklaag.
Lees eerst eens patch notes voordat je gaat klagen, ja m26 duurde lang. Maar als het zo simpel was hadden ze het vast eerder gefixed neem ik aan. En speel dan op servers die voor m26 kicken. Zit niet voor niks server filter optie op battelog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja als premium member heb je qeue voorrang, double xp weekend en 2 weken eerder toegang tot DLC. OMGWTFBBQ wat een grote voordelen hebben premium members. Zo ka ik nooit meer winnen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skip-5
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-05 10:32
Ik heb de laatste 5 pagina's (nog) niet gelezen, maar kwam een zoektocht naar een UK adres tegen?

Damn...

Ok
REQUEST: iemand die persoonlijk een Engelsman kent
/quote

Ik zit hier op een mpls verbinding uit de uk, dus ik zou wat kunnen regelen. dm me anders maar.

Helaas kan ik via india alleen met Visa of MC betalen. uiteraard heb ik net american express :(

sorry voor de dooie mus

[ Voor 19% gewijzigd door skip-5 op 06-06-2012 16:59 ]

Fear can hold you prisoner, Hope can set you free

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 366581 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:48:
[...]

Ja als premium member heb je qeue voorrang, double xp weekend en 2 weken eerder toegang tot DLC. OMGWTFBBQ wat een grote voordelen hebben premium members. Zo ka ik nooit meer winnen natuurlijk.
Mja, die Queue voorrang kan wel vervelend zijn als je graag op dezelfde populaire servers speelt. Ik speel 70% van de tijd op servers met Oscarmike.com in de naam omdat die 99% van de tijd goed vol zijn.
Ik heb intussen nog niet BF3 gegamed maar ik vermoed dat Premium wel nodig is om daar nog binnen te willen geraken :D

edit: skip-5 dat was van mij. :) zal DMen

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 06-06-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:34

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Premium net aangeschaft. wel mooie extra's ook die assignements vind ik altijd wel lachen om proberen te halen :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je vaak op dezelfde server speelt kan je natuurlijk ook vragen om een VIP spot, dan sta je nog steeds voor mensen met premium, wrs dan niet voor vip mensen met premium maarja xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 17:44
Anoniem: 366581 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:57:
Als je vaak op dezelfde server speelt kan je natuurlijk ook vragen om een VIP spot, dan sta je nog steeds voor mensen met premium, wrs dan niet voor vip mensen met premium maarja xD.
Sinds wanneer werken die VIP spots? Heb ik dat gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
QPeter schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:48:
[...]

Lees eerst eens patch notes voordat je gaat klagen, ja m26 duurde lang. Maar als het zo simpel was hadden ze het vast eerder gefixed neem ik aan. En speel dan op servers die voor m26 kicken. Zit niet voor niks server filter optie op battelog.
Als het zo simpel was hadden ze het vast eerder gefixed? Ik ben geen gamedev, maar ik denk niet dat dat nu een onmogelijk fix is, aangezien je zag dat het voor die patch wel gewoon werkte. Daarnaast heeft het 'patch notes' lezen weinig te maken met klagen. Ik klaagde sowieso al niet over de balancing van lucht units. Daarnaast is het altijd maar kijken hoe bepaalde aanpassingen werken in de praktijk. Sommige dingen lijken op papier heel leuk, maar werken uiteindelijk net even wat anders. Aangezien ik nog niet heb gespeeld lijkt me niet zo vreemd om die vraag te stellen.

@Michael. Er zijn geen VIP slots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:00

yzx

Tsurany schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:45:
Pff laatste keer TDM. Echt 50% van de deaths komen omdat ik midden tussen de vijand spawn. Flikker toch op met die onzin.
Rage rage rage

RAGEQUITTER

Ok genoeg :+ mja die server is met 64p op die map gewoon zeer lomp hoor

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yzx schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:59:
[...]

Rage rage rage

RAGEQUITTER

Niks mis met een ragequitter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Rage rage rage

RAGEQUITTER

En lagde... :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• summetje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:49
Phyxion schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:45:
[...]

Vietnam had ook maar vier maps hoor, net als de DLC's, ik zie het probleem niet zo. Daarnaast zijn het niet mappacks maar je krijgt ook nieuwe voertuigen en wapens (in ieder geval bij een aantal DLC's). Wil je het niet, dan koop je het toch gewoon niet? Vergal in ieder geval het plezier van anderen in deze thread niet...
Heel wat battlefield games hadden expansion / DLC,

Battlefield 1942 had 2 expansion sets: Road to rome en Secret weapons.
Battlefield 2 had 1 expansion, Special forces en 2 DLC: Euro forces en armored fury (nu beide gratis met de laatste patch)
Battlefield 2142 had 1 DLC: Northern Strike.
Bad company 2 had 1 DLC: Vietnam

Volgens mij lagen de prijzen van de DLC sets meestal rond de 10-15 euro en 30 euro voor de expansions.
Heel anders is dit dus niet bij BF3, alleen komen er meer DLC sets dan bij vorige battlefield games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus op de consoles zijn er wel vip spots en op pc niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Tsurany schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:59:
[...]

Niks mis met een ragequitter :+
Wees lief voor uwe keyboard 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
  • Laatst online: 21-04 10:19
[...]
TDM doe ik ook alleen maar op Kharg met 16 players anders vind ik er geen zak aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yzx schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:00:
[...]

Wees lief voor uwe keyboard 8)7
Wat zijn we weer aardig. :+
Oh en Tsu, kreng had je bijna te pakken maar nee iemand moest de kill picken waarna je ragequite. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

NinjaTuna schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:01:
[...]

TDM doe ik ook alleen maar op Kharg met 16 players anders vind ik er geen zak aan.
Mja moest wat dingetjes winnen heb geen tijd om 50kills met de L96 te maken op bv een conquest map

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 366581 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:00:
Naar mijn weten zijn er wel VIP spots op PC.
Bij die oscarmike servers kan je donaten op hun site, en dan krijg je VIP spot. (heb ik niet gedaan)
Maar het systeem "VIP spot" is niet door DICE echt geimplementeerd: ik veronderstel dat je telkens een admin moet verwittigen en die laat je dan onmiddellijk erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
]Machiel_ve schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:00:
[/quote]
Kennelijk? VIP slots staan al lang op de verlanglijst, maar voor zover ik weet is niet mogelijkheid er nog steeds niet. Misschien is dat ook wel één van de hoofdredenen dat ik toch wel gewoon snel Premium wil hebben. Kiwis (wachtrijen) duren al lang genoeg en als iedereen dan ook nog een keer voorrang krijgt. Moet zeggen dat ik dat eigenlijk ook niet vindt kunnen... Dat omdat je meer hebt betaald sneller servers mag joinen...
Asgaro schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:02:
[...]

Bij die oscarmike servers kan je donaten op hun site, en dan krijg je VIP spot. (heb ik niet gedaan)
Maar het systeem "VIP spot" is niet door DICE echt geimplementeerd: ik veronderstel dat je telkens een admin moet verwittigen en die laat je dan onmiddellijk erin.
[quote
Dan zou een admin mensen moeten gaan kicken. Als er nog iemand anders in de wachtrij staat joint die eerst. Als je dus met 3 man in de wachtrij staat en je wilt als VIP joinen, dan moeten er maar liefst 3 man gekickt worden. Lijkt mij wat te veel van het goede.

[ Voor 37% gewijzigd door Adanteh op 06-06-2012 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:25

mrsar

waar een sar is,is een wodka

heb het wel gezien op servers : player has been kicked for member/vip user by admin , please reconnect

[ Voor 4% gewijzigd door mrsar op 06-06-2012 16:03 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:02:
[...]

Van die servers word je ook gekicked als je een mooie killstreak maakt. :/
Dat had ik dus gister...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ach er zijn zoveel servers die huilende admins hebben die mensen gaan kicken als ze niet kunnen winnen op hun server, dat heeft nix met premium, vip slots of iets anders te maken. Gewoon zielig kinderachtig gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Anyway, dat is wel leuk en aardig, maar dat is nou niet echt een geïmplementeerd VIP systeem. Wat die lui gewoon doen is een willekeurig iemand kicken totdat de VIP kan joinen. Staan er anderen in de wachtrij, dan joinen die dus eerst gewoon. Gaat verder ook niet automagisch en niks. Dat moet je niet willen als admin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

DanielWW2 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:05:
[...]

Van die servers word je ook gekicked als je een mooie killstreak maakt. :/
Dat had ik dus gister...
dat soort servers join ik liever niet.

Had gisteren een server met een beetje extreme teambalancing

Ik probeerde samen met een maat van mij te gamen, join ook met party, nog aan 2 kanten. Dus er is een kans dat hij mij joint. WARNING team inbalance, dezelfde seconde word ie weer teruggesmeten.. ook zo jammer.

edit: en oh het verschil tussen de teams was er niet eens, er was gewoon oneven aantal spelers aanwezig...

[ Voor 9% gewijzigd door dynosu op 06-06-2012 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als de teams niet gelijk gebalanced zijn gooi ik ook wel eens mensen over, en als mensen niet dezelfde clan tag hebben kan ik ook niet weten dat ze bij elkaar horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Anoniem: 366581 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:10:
Als de teams niet gelijk gebalanced zijn gooi ik ook wel eens mensen over, en als mensen niet dezelfde clan tag hebben kan ik ook niet weten dat ze bij elkaar horen.
in dit geval hadden wij wel dezelfde clan tag :)

@machiel_ve i know, maar het was een voorbeeld van een overmatig actief en snel auto balance systeem, en dit voorkomt gewoon goed samenspel.

[ Voor 17% gewijzigd door dynosu op 06-06-2012 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik was het ook niet die je overgooide xD. Maar misschien let die admin daar niet op en balanced hij gewoon op het level of whatever, of gewoon de mensen die het laatste binnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Admins die gaan teambalancen als het verliezende teamragequit, nadat je net 3mcoms hebt gepakt of alle flags hebt gecaptured. Admins die kicken als ze je niet neer kunnen halen in chopper, met als reden spawnkilling terwijl je boven een capture point hang waar hun net spawnen. Of admins die de top 3 players kicken met de reden kicking to make room for members =] Tjah we kennen ze allemaal? :+

[ Voor 12% gewijzigd door QPeter op 06-06-2012 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Topic gaat wel goe vooruit...
Is't vakantie voor iedereen in Nederland ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ken ze ook wel, maar leuk is anders. Ik bedoel ... ik speel dit spel graag samen met vrienden van mij. En acties zoals dat voorkomt dat een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:16:
Topic gaat wel goe vooruit...
Is't vakantie voor iedereen in Nederland ofzo?
Voor de studenten zo ongeveer wel ja. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:09

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Och, ik krijg nog wel eens gezeur als ik iemand adminkill/kick voor het campen op torens tijdens TDM games.. Beetje vreemd idee, ik betaal voor een server en anderen zouden gaan bepalen wat wel en niet acceptabel is.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
DanielWW2 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:16:
[...]

Voor de studenten zo ongeveer wel ja. ;)
Het onderwijs gaat toch ook achteruit e... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar als je als admin de slechtste van het team over gooit om te balancen, zijn de team nog niet gebalanced, alleen met evenveel mensen. En dat is niet hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietKop
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-07-2020
Daarnet een echt gamekeyboard gekocht, de Roccat Arvo. Hopelijk gaan mijn gameprestaties beter worden :p Heb lange tijd een Medion keyboard gehad en als ik meerdere knoppen tegelijk indrukte verloor hij de focus. Met helicoptercrashes en wat weet ik niet allemaal als gevolg.

[ Voor 5% gewijzigd door WietKop op 06-06-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En niet europeanen kick/ban ik ook aangezien deze de server laten laggen en er in de server omschrijving staat EU only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

Anoniem: 366581 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:18:
Maar als je als admin de slechtste van het team over gooit om te balancen, zijn de team nog niet gebalanced, alleen met evenveel mensen. En dat is niet hetzelfde.
admin in het winnende team zeker... goed voor z'n punten :+
meestal is dat soort balance-spul overigens automatisch en helpt het geen bal bij het balancen. Het is makkelijk te doen om met 3 of 4 spelers minder toch vrij wild te kontschoppen als de betere spelers in het kleine team zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietKop
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-07-2020
Vriend van mij werkte in de Mediamarkt en heeft prijs veranderd van 55 naar 40 € hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In een 64 player server maakt 3 of 4 minder niet veel uit, op de consoles is 3, 4 man minder niet te doen, en vooral met rush merk je dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Anoniem: 366581 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:18:
Als ik wordt gebalanced op Metro (conquest) naar verliezende team, omdat iedereen op metro in RU team aan het sniperen is en admin switched zich zelf niet met zijn maatjes heb ik wel zo iets van tjah... FUUUU $&*$(%*$*? Snapje? :+

Kan je al max aantal snipers instellen met procon?

[ Voor 34% gewijzigd door QPeter op 06-06-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

JordyPSC schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:34:
Eindelijk toch maar BF3 besteld ondanks origin, gaat mij eigenlijk alleen om het snipen in dat spel :)

Hopelijk trekt mijn pc het een beetje :-)
Every time you camp a kitten goes to heaven :'( And if you kill someone that kitten goes to hell :|

Ik ben echt zoo blij dat ik een server heb gevonden die je eraf kickt als je met een sniper een kill maakt >:)
Tsurany schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:45:
DICE snapt niet wat TDM is en hoe spawn protection werkt... heel TDM in BF3 is één grote FAIL :X

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:28

Compizfox

Bait for wenchmarks

Phyxion schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:45:
[...]

Het was zeker niet mijn bedoeling om het plezier van anderen te vergallen. :)

En DLC mag best wat kosten (liever niet natuurlijk), maar het is ook meer dat manier waarop EA dit doet. Zoals ik al eerder zei: De community in tweeën delen.

Ik ga denk ik toch maar een manier zoeken om op een goedkope (legale) manier aan Premium te komen, want anders is BF3 ook niet meer echt leuk...

Slecht ook weer dat er op http://www.battlefield.com/battlefield3/1/premium staat dat het $49,99 kost, en dan ga je door naar http://store.origin.com/s...NL/pd/productID.249982800 en dan is het ineens €49,99 :(
Anoniem: 366581 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:36:
$49,99=€40,22
€40,22*1,19=€47,86
Hoezo kom je aan die 1,19? :?

Het goedkoopste wat ik nu trouwens heb gevonden is Amazon voor $49,99: http://www.amazon.com/Ele...Battlefield/dp/B0087STJLS
Maar daar kun je niet met PayPal betalen :-(

[ Voor 14% gewijzigd door Compizfox op 06-06-2012 16:40 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

$49,99=€40,22
€40,22*1,19=€47,86
1,19 want hier hebben we natuurlijk alle prijzen incl. 19% BTW en in USA worden alle prijzen getoond zonder sales tax (wat vergelijkbaar is met BTW hier)

Maar kan je dan in ieder geval even melden hoe de community in 2en gedeeld word, wat zijn de ow zo grote voordelen?

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 366581 op 06-06-2012 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 398494

Ben je 20 minuutjes bezig: ''last team joiner, auto team switch.'' echt super fijn is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nero355 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:32:
[...]

Every time you camp a kitten goes to heaven :'( And if you kill someone that kitten goes to hell :|

Ik ben echt zoo blij dat ik een server heb gevonden die je eraf kickt als je met een sniper een kill maakt >:)

[...]

DICE snapt niet wat TDM is en hoe spawn protection werkt... heel TDM in BF3 is één grote FAIL :X
Ja de random spawn points zijn niet eens random te noemen, je spawnt steeds hetzelfde.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
No offence, maar TDM is ook een gamemode van niks, doelloos rond rennen om vervolgens aan het einde van de ronden te fappen op je K/D. Maar dat is mijn mening. Hopelijk steken ze meer tijd in balance Conquest + Rush i.p.v TDM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

QPeter schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:42:
No offence, maar TDM is ook een gamemode van niks, doelloos rond rennen om vervolgens aan het einde van de ronden te fappen op je K/D. Maar dat is mijn mening. Hopelijk steken ze meer tijd in balance Conquest + Rush i.p.v TDM!
Gungame is wel lekker heb ik gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Compizfox schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:33:
[...]

Het was zeker niet mijn bedoeling om het plezier van anderen te vergallen. :)

En DLC mag best wat kosten (liever niet natuurlijk), maar het is ook meer dat manier waarop EA dit doet. Zoals ik al eerder zei: De community in tweeën delen.
De community was al in tweeën gedeeld met B2K, niks nieuws daar. Datzelfde was met BFBC2 Vietnam.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Kan je die mode al spelen op PC dan? Gungame(Gunmaster) is altijd al fun geweest, meer dan TDM imo!

Wat ik me wel afvraag is welke attachments je krijgt op je guns? of als dat random word, of naked guns?(geen attachments)

[ Voor 40% gewijzigd door QPeter op 06-06-2012 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

QPeter schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:49:
Kan je die mode al spelen op PC dan? Gungame(Gunmaster) is altijd al fun geweest, meer dan TDM imo!

Wat ik me wel afvraag is welke attachments je krijgt op je guns? of als dat random word, of naked guns?
Nee nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk, dit is nou naaierij van DICE.
Haal je precies dezelfde hoogste score maar nee, de ander krijgt de MVP ribbon. :/

http://battlelog.battlefi...how/33659069/1/184991456/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Bad luck? Zo noemt DICE dat toch? :+

[ Voor 8% gewijzigd door QPeter op 06-06-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:56:
Bad luck? Zo noemt DICE dat toch? :+
Ik vond de benaming in BFBC2 toch leuker...
Daar stond Epic fail :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de attachements op de wapens tijdens gungame moet je ff vragen aan ps3 mensen, die spelen het al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:57:
[...]

Ik vond de benaming in BFBC2 toch leuker...
Daar stond Epic fail :+
Daar kon je tenminste nog om lachen. Om bad luck niet.
Had er gister nog een leuke. Ik ga als rus klaarstaan bij het begin van de metro op metro, de bom slaat in, ik kijk en 5 seconden later dood door bad luck. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-06 21:50
DanielWW2 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:55:
Kijk, dit is nou naaierij van DICE.
Haal je precies dezelfde hoogste score maar nee, de ander krijgt de MVP ribbon. :/

http://battlelog.battlefi...how/33659069/1/184991456/
Kijk ook hoe die MVP je uit staat te lachen op z'n profielplaatje.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 17:00:
[...]

Daar kon je tenminste nog om lachen. Om bad luck niet.
Had er gister nog een leuke. Ik ga als rus klaarstaan bij het begin van de metro op metro, de bom slaat in, ik kijk en 5 seconden later dood door bad luck. :F
Ahja, door die "ingame cutscene" dus.
Ik heb dat ook al gehad, bij Karkand.
Bij de start van een Karkand match vliegen er altijd jets over (ook al zijn jets niet accessible ingame) en bombarderen ze het appartement bij de allereerste vlag.
Als je snel spawnt en je je snel naar de eerste vlag begeeft, word je ook gekilled door de neervallende brokstukken van dat appartement :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 17:03:
[...]

Kijk ook hoe die MVP je uit staat te lachen op z'n profielplaatje.
Hij heeft niet eens premium, wat een noob. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153298

In dat geval moet jij idd de voorkeur krijgen: daar betaal je toch voor? :P
Maar er zal wel een systeem achter zitten: degene die die score als eerste/laatste haalt krijgt de ribbon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 153298 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 17:06:
In dat geval moet jij idd de voorkeur krijgen: daar betaal je toch voor? :P
Maar er zal wel een systeem achter zitten: degene die die score als eerste/laatste haalt krijgt de ribbon.
Vind ik dus ook maar ik denk dat het komt omdat zijn team had gewonnen wat niet echt een verrassing was als je kijkt hoe waardeloos mijn team was. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:39
Compizfox schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:33:
[...]
ik weet niet, zo veel mensen hebben het gekocht dus die hebben in principe alles, als ze het eerder hadden gelanceerd of voor een iets lagere prijs had ik het wel overwogen. ik speel tegenwoordig bijna alleen op servers die niet eens karkand maps draaien.

die server queue priority is wel een naaistreek, beetje van hetzelfde niveau als de straatprijs.

[ Voor 6% gewijzigd door haarbal op 06-06-2012 17:17 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408317

Juuj nieuw topicjeuu ^^
Verse spamruimte O-)
En OMG, ik zag dit filmpje van de .44 silenced... HEBEEUUU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skip-5
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk wel blij ben met die stat reset. Ik zag mijn spm (280) bv echt maar puntje voor puntje omhoog kruipen, terwijl ik het idee had dat hij wel hoger uit moest komen. Na de reset blijkt dat ook zo te zijn. spm is nu 400, lekker mediocre ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408317

skip-5 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 17:47:
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk wel blij ben met die stat reset. Ik zag mijn spm (280) bv echt maar puntje voor puntje omhoog kruipen, terwijl ik het idee had dat hij wel hoger uit moest komen. Na de reset blijkt dat ook zo te zijn. spm is nu 400, lekker mediocre ;)
Worden je wapens dan ook gereset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skip-5
Nee, alleen je win/los, spm, accuracy en kd.

Je kunt het hier zien : http://battlelog.battlefi...xielexi3/stats/188795120/

Helemaal onderaan staan ook de oude stats nog steeds.Dus alles blijft eigenlijk nog bewaard.
Bf3stats.com gaat ook nog gewoon uit van de oude stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
http://youtu.be/Do7kytMjGWg?hd=1
Screenshots + AC130 info, je kan er dus niet in vliegen :) Wat ik opzich prima vind omdat anders mensen het als transport gaan gebruiken van A naar B zou een beetje zonde zijn 8)7 Wel vraag ik me af wat je kan toen als er jets op die map zijn en AC130 als een sitting duck rond draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online

Vanavond even €50 overmaken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Maak van tag i.p.v EA, Activision of Ubisoft en het klopt ook :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-06 16:43

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Die is hier pas 10 keer langs gekomen. Als je dat vindt /laat de discussie over premium maar weer NIET losbarsten

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-06 11:36
Misschien een repost, geen idee ook of het voor BF3 Premium werkt:

Werkt de niet voor premium, wel voor bf3/b2k
Remember to use promo code "ORIGINE3" in the Origin store during E3 for 25% off at checkout. Full details here: http://t.co/wT6MmGc1 #EAE3 -- Origin (@origin_EA)
Beetje jammer dat ik dit gisteren niet wist...

[ Voor 6% gewijzigd door agoNITE op 06-06-2012 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
agoNITE schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:02:
Misschien een repost, geen idee ook of het voor BF3 Premium werkt:

[...]

Beetje jammer dat ik dit gisteren niet wist...
Er gebeurt niets als ik die actiecode bij Origin invoer voor BF3 Premium. Voer ik hem fout in, krijg een foutieve actiecode melding, voer ik hem goed in refresht de pagina gewoon zonder dat de code toegevoegd wordt.

*edit: Premium staat niet bij de participating titles, booo. http://www.cheapassgamer.com/forums/showthread.php?p=9681517

[ Voor 12% gewijzigd door Sagaris op 06-06-2012 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Sagaris schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:05:
[...]

Er gebeurt niets als ik die actiecode bij Origin invoer voor BF3 Premium. Voer ik hem fout in, krijg een foutieve actiecode melding, voer ik hem goed in refresht de pagina gewoon zonder dat de code toegevoegd wordt.
Post ge-edit. Werkt niet voor premium...Misschien werkt hij daarom niet bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
agoNITE schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:06:
[...]

Post ge-edit. Werkt niet voor premium...Misschien werkt hij daarom niet bij jou?
Heb ook voor Crysis 2 volledige shyt editie geprobeerd maar daar werkt het ook niet voor.
Dead space 2 werkte wel dus wss zal het wel weer alleen op de oudere games werken.
Lekker is dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, 25% korting op oudere games is best lekker. Het is gewoon een gift van EA, je wordt niet genaaid oid.
Wel jammer natuurlijk dat het niet op Premium werkt, maar daar hebben we al birthday codes/proxies voor ;)

EDIT: Trouwens, het is geniaal dat de CQ assignmet voor Recon 'Team player' heet :') Ben wel benieuwd hoe die M417 speelt.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 153298 op 06-06-2012 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Anoniem: 153298 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:10:
Ja, 25% korting op oudere games is best lekker. Het is gewoon een gift van EA, je wordt niet genaaid oid.
Wel jammer natuurlijk dat het niet op Premium werkt, maar daar hebben we al birthday codes/proxies voor ;)
Is ook niet zo dat je genaaid wordt maar zou mooi zijn als het op premium zou werken.
En ik wacht nog steeds op mn birthday coupon die als het goed is zaterdag arriveert (zal wel niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
AdmiralSnipe schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:09:
[...]

Heb ook voor Crysis 2 volledige shyt editie geprobeerd maar daar werkt het ook niet voor.
Dead space 2 werkte wel dus wss zal het wel weer alleen op de oudere games werken.
Lekker is dat...
Link in tweet bevat een lijst met games waarbij de code te gebruiken is. Zou ook kunnen dat het niet op alle games in elke regio werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Om nog even snel terug te komen op die birthday coupon.
Voor iedereen die het probeert, je kan volgens mij geen kortingscodes gebruiken op producten die minder dan 30 dagen oud zijn, dus wss werken de codes (nog) niet op BF premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:20:
Om nog even snel terug te komen op die birthday coupon.
Voor iedereen die het probeert, je kan volgens mij geen kortingscodes gebruiken op producten die minder dan 30 dagen oud zijn, dus wss werken de codes (nog) niet op BF premium.
Ze kunnen gvd toch smerig doen eh! Mass Effect 3 is zelfs helemaal niet mogelijk.

Anyway, van die lijst zou ik enkel Mass Effect 1 en 2 willen kopen. Maar doe ik toch maar niet: koop die games liever eens op Steam en begin Juli is er toch de grote Summer Sale dus dan ist zeker -50%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Asgaro schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:26:
[...]

Ze kunnen gvd toch smerig doen eh! Zelfs Mass Effect 3 is niet mogelijk.

Anyway, van die lijst zou ik enkel Mass Effect 1 en 2 willen kopen. Maar doe ik toch maar niet: koop die games liever eens op Steam en begin Juli is er toch de grote Summer Sale dus dan ist zeker -50%.
Yup, ga dan ook niet meer tot zaterdag op die verrekte birthday code wachten.
Moet maar ff proberen mn instellingen op VS te zetten want dat scheen ook te werken (ik hou al op...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:00

Phntm

Tlingelingeling

Denken jullie dat DICE misschien wat gaan regelen voor mensen die al voorheen B2K hadden? Ik wil namelijk wel gewoon premium kopen ongeacht dat ik al B2K en de 2e dlc al heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

0% kans geef ik het. En anders mogen 10 Tweakers m'n dogtags komen stelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Phntm schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:32:
Denken jullie dat DICE misschien wat gaan regelen voor mensen die al voorheen B2K hadden? Ik wil namelijk wel gewoon premium kopen ongeacht dat ik al B2K en de 2e dlc al heb gekocht.
Zag net op battlelog een gesprek van iemand met de EA helpdesk.
Daarin werd vermeld dat diegene het gewoon opnieuw moest kopen, en hij/zij kreeg ook geen kortingscoupon.
Dat helpdesk figuur zei wel dat die persoon ook kon wachten totdat er een "oplossing" voor dit probleem zou komen, misschien doelt het helpdesk figuur wel op een aankomende kortingsactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 153298 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:34:
0% kans geef ik het. En anders mogen 10 Tweakers m'n dogtags komen stelen.
Ik kies liever voor de optie "repair torch kill", die assignment moet ik nog doen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:00

Phntm

Tlingelingeling

AdmiralSnipe schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:34:
[...]

Zag net op battlelog een gesprek van iemand met de EA helpdesk.
Daarin werd vermeld dat diegene het gewoon opnieuw moest kopen, en hij/zij kreeg ook geen kortingscoupon.
Dat helpdesk figuur zei wel dat die persoon ook kon wachten totdat er een "oplossing" voor dit probleem zou komen, misschien doelt het helpdesk figuur wel op een aankomende kortingsactie.
Mwah, ik denk niet dat EA of DICE super moeilijk hierover zullen doen. Ze zullen wel wat nuttigs bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-05 19:28
DICE heeft volgens mij niet veel te beslissen of het al dan niet korting geven aan klanten die B2K al hebben. Dit ligt volgens mij volledig bij EA (of toch een groot deel). Ik hoop alleen, als ze het toch zouden doen, dat mensen die Premium al hebben en B2K voorheen ook al hadden ook geld terug krijgen.

Maar dat blijkt bijna onmogelijk. Geld terugstorten naar Paypal, Creditkaartnummers enzovoort is niet zo simpel volgens mij. Het zou dan beter zijn extra content gratis te geven voor deze mensen. Volgens mij wist men bij DICE al van voor de launch dat ze een Premium systeem zouden gaan maken. Dat had een van de EA-top mensen die zich met BF3 bezig houdt al laten blijken. Daarom dat je bij de limited edition B2K gratis kreeg, omdat ze toch wisten dat meer dan 60 % die premium zou gaan kopen die zelfs nog meer kost dan het spel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:23
Phntm schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:36:
[...]

Mwah, ik denk niet dat EA of DICE super moeilijk hierover zullen doen. Ze zullen wel wat nuttigs bedenken.
Gewoon nog een extra DLC,Ow wacht 8)7
Pagina: 1 2 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.