Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:27

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

hoe krijg je de mooiste graphics op je scherm? hoe zet je je instellingen in bf3 nu precies dan?
heb een 670gtx top, dat is het probleem niet..

nu staat het op standard ultra ingesteld.. moet ik nog andere dingen doen?

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
ProfoundValue schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 19:47:
[...]

[video]

Via deze YouTube video kun je zo ook weer opnieuw de gameplay bekijken.
"This video has been removed because it is too long. "

Grrrrrrrr, any mirrors, heb het live gemist.

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:43
ProfoundValue schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 19:47:
[...]

[video]

Via deze YouTube video kun je zo ook weer opnieuw de gameplay bekijken.
Verwijderd :(

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Jay-P schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 19:57:
[...]

"This video has been removed because it is too long. "

Grrrrrrrr, any mirrors, heb het live gemist.
http://www.origin.com/battlefield3-chat

Hier toch gewoon??
Staat een replay.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Makkelijk schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 19:41:
[...]

Hehe, ik vind ook wel dat Tsurany een punt heeft hoor, alleen de immers onsubtiele manier waarop hij de discussie 'aanzwengelt' lijdt automatisch tot tegengas. Ik denk dat hij een spindoctor van Wilders is ;)

Ik vind het overigens niet heel erg dat Duitsers en Fransen geen Engels willen praten. Wij vinden het doodnormaal dat Engels de taal van de wereld is omdat onze eigen taal zo klein is. Ik kan me als Nederlander niet goed inleven in iemand uit een veel groter land met een veel sterkere identiteit, dat geld vooral voor Frankrijk maar ook in mindere mate voor Duitsland. Wellicht is een optie om in de server details aan te geven wat de voertaal is helemaal niet zo'n slecht idee. Dan kun je als Admin helder aangeven dat een server Engels, Frans, Duits, Spaans of Russisch is :)

Ik speel altijd met veel plezier op Duitse servers, maar met Zeeuwse toeristendorp roots en familie die over de grens woont heb ik sowieso een iets sterkere band met Duitsers waardoor ik ze altijd verdedig :P
Als ik op een duitse server speel kijk ik niet gek op als ze duits spreken en niet al hun regels naar Engels Chinees of whatever vertalen. Ga gewoon niet zeiken als je de taal niet begrijpt en eraf geflikkerd wordt omdat je hun regels niet volgt. Dooddoener.

Typisch geval van heel erg in je eigen 'juiste' wereldje leven.

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik probeer de gameplay op een andere manier online te krijgen.. momentje geduld aub ;)

Verwijderd

Ok, no shit but ik join een server en na een tijdje merk ik dat ik met FRANKIEonPC in de squad zit.
Dafuq?

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 20:13:
Ok, no shit but ik join een server en na een tijdje merk ik dat ik met FRANKIEonPC in de squad zit.
Dafuq?
Ga een commentary over zijn behaviour maken.

Makkelijk schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 19:41:
[...]

Hehe, ik vind ook wel dat Tsurany een punt heeft hoor, alleen de immers onsubtiele manier waarop hij de discussie 'aanzwengelt' lijdt automatisch tot tegengas. Ik denk dat hij een spindoctor van Wilders is ;)

Ik vind het overigens niet heel erg dat Duitsers en Fransen geen Engels willen praten. Wij vinden het doodnormaal dat Engels de taal van de wereld is omdat onze eigen taal zo klein is. Ik kan me als Nederlander niet goed inleven in iemand uit een veel groter land met een veel sterkere identiteit, dat geld vooral voor Frankrijk maar ook in mindere mate voor Duitsland. Wellicht is een optie om in de server details aan te geven wat de voertaal is helemaal niet zo'n slecht idee. Dan kun je als Admin helder aangeven dat een server Engels, Frans, Duits, Spaans of Russisch is :)

Ik speel altijd met veel plezier op Duitse servers, maar met Zeeuwse toeristendorp roots en familie die over de grens woont heb ik sowieso een iets sterkere band met Duitsers waardoor ik ze altijd verdedig :P
Ja, of je kan natuurlijk gewoon Frans en Duits leren. Duits heb je toch sowieso nodig als je voor de vetste technofeesten (en de daar aanwezige vrouwen, die zijn dol op het Nederlandse accent en vaak een stuk minder preuts als de NLse) wil gaan of serieus over de grens carriere wilt maken want daar zit het grote geld.

Frans is ook niet zo moeilijk als je het maar even wil, iedereen heeft dat toch gehad op de middelbare school. Daarbij is het ook hun goed recht om één voertaal te hanteren als het gros van hun bezoekers dat alleen maar begrijpt, maar evengoed is het je recht om niet op die servers te willen spelen. Klaar toch?
Nickrsd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 19:55:
hoe krijg je de mooiste graphics op je scherm? hoe zet je je instellingen in bf3 nu precies dan?
heb een 670gtx top, dat is het probleem niet..

nu staat het op standard ultra ingesteld.. moet ik nog andere dingen doen?
Dat hangt ervanaf wat je wil met BF3? Wil je alle mogelijke voordelen hebben om te winnen? Dan de settings op low en mesh quality op medium/high. Wil je gewoon geile graphics dan alles zo hoog mogelijk zolang je speelbare fps houdt.

[ Voor 13% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 07-06-2012 20:21 ]

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 20:13:
Dafuq?
Een van mijn top commentators! Also, BAMBIES :9~ :9~

Verwijderd

Asgaro schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 20:19:
[...]

Een van mijn top commentators! Also, BAMBIES :9~ :9~
wat dan nog het weirdest van al is: gisteren mocht ik tegen hem spelen toen hij oefende voor PTFO. wat is de BF3 wereld toch klein... :p

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
http://player.vimeo.com/video/43622423

Alstublieft, de gameplay ;)

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Hier op youtube

[YouTube: http://youtu.be/6EjtZq0UorA]

De map die gespeeld wordt is dus de "biggest map in Battlefield history". Leugenaars, Kubra Dam en Highway Tampa zijn een heel stuk groter als ik zo kan zien.

Weer jammer Dice....

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-11 23:25
Die AUG is wel redelijk OP vind ik. Juist even mee geschoten: ding heeft zeer weinig recoil en spray plus een nette firerate.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 20:18:
Daarbij is het ook hun goed recht om één voertaal te hanteren als het gros van hun bezoekers dat alleen maar begrijpt, maar evengoed is het je recht om niet op die servers te willen spelen. Klaar toch?
Tuurlijk, net als dat het mijn goed recht is om vervolgens niet bij hun op de servers te spelen :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• rickyy
gerre22 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:20:
Die AUG is wel redelijk OP vind ik. Juist even mee geschoten: ding heeft zeer weinig recoil en spray plus een nette firerate.
Is niet OP op welke manier dan ook. AK47m heeft ook amper recoil, net als de M416. Daarbij schiet ie minder accuraat dan een AK47m en iets meer als een M416. Past er precies tussenin.

Omdat hij net nieuw is en iedereen hem aan het "testen" is denken gelijk een hoop mensen dat ie OP is helaas. Net als bij de Famas.

• gerre22
rickyy schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:25:
[...]

Is niet OP op welke manier dan ook. AK47m heeft ook amper recoil, net als de M416. Daarbij schiet ie minder accuraat dan een AK47m en iets meer als een M416. Past er precies tussenin.

Omdat hij net nieuw is en iedereen hem aan het "testen" is denken gelijk een hoop mensen dat ie OP is helaas. Net als bij de Famas.
Bwa, ik heb er toch wel een paar WTF momenten mee gehad zodra ik er een Heavy Barrel opzette. Alleen kwa scopes moet ik nog een deel unlocken, RDS speelt minder lekker dan Iron sights.

EDIT: net de stats even bekeken, hij voelt wel sneller dan de 700RPM die op battlelog staan.

[ Voor 7% gewijzigd door gerre22 op 07-06-2012 21:35 ]

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:18
rickyy schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:18:
Hier op youtube

[video]

De map die gespeeld wordt is dus de "biggest map in Battlefield history". Leugenaars, Kubra Dam en Highway Tampa zijn een heel stuk groter als ik zo kan zien.

Weer jammer Dice....
Grapjas, kan je toch helemaal nog niet over oordelen.

Verwijderd

Door het recorden heb ik het flanken herontdekt, je dwingt jezelf om killstreaks te halen en dan wordt een map als grand bazaar echt leuk. Gewoon continu jezelf de vraag stellen: "Waar kan ik lekker gaan backrapen?" Kom je tot een lekkere 57/35 :)
I luv tha battlefield... http://youtu.be/cndLKuWq4J0

• rickyy
vinom schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:44:
[...]

Grapjas, kan je toch helemaal nog niet over oordelen.
Jazeker wel. Ik zie hoe snel ze bewegen op de minimap, hieruit kan ik concluderen dat de map niet groter wordt dan de eerder genoemde mappen waar je toch zeker 5 of zelfs meer minuten bezig was om van de ene naar de andere kant te komen.

Heb je niet een iets te geromantiseerd beeld over die mappen? Kubra Dam was groot maar met een voertuig ging dat ook wel vrij vlot allemaal.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-11 14:15
Help!!!! schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 20:04:
[...]

Als ik op een duitse server speel kijk ik niet gek op als ze duits spreken en niet al hun regels naar Engels Chinees of whatever vertalen. Ga gewoon niet zeiken als je de taal niet begrijpt en eraf geflikkerd wordt omdat je hun regels niet volgt. Dooddoener.

Typisch geval van heel erg in je eigen 'juiste' wereldje leven.
Helemaal mee eens. Veel Duitsers en Fransen spreken geeneens Engels. Als je als Duitser of Fransman je regels dan in moederstaal post vind ik dat niet zo gek. En laten we eerlijk wezen: Als ik maandelijks betaal voor mijn eigen server, dan bepaal ik zelf wel wat de regels zijn en wie ik kick.

Overigens heb ik nooit problemen met Fr/De servers. Eigenlijk word ik zelden gekicked. Ligt het dan toch aan de persoon zelf? O-)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
I bought Battlefield Premium the day after it came out with a Indian proxy. Today i got this email from EA:

A refund has been generated for your order as a result of your request, the fulfiller's request, incorrect address, or a refused shipment.

Refund details: Order ID: 15504492445 Amount: Rs.1,499.00

Thank you, Origin

My friend bought it at the same time using the same method and he hasn't got the service inactivated and refunded but I'm guessing it's just a matter of time.

En toen was EA slim. :+

Verwijderd

bloodlynx schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:54:
I bought Battlefield Premium the day after it came out with a Indian proxy. Today i got this email from EA:

A refund has been generated for your order as a result of your request, the fulfiller's request, incorrect address, or a refused shipment.

Thank you, Origin

My friend bought it at the same time using the same method and he hasn't got the service inactivated and refunded but I'm guessing it's just a matter of time.

offtopic:
Lololol, waarschijnlijk slechte proxy gebruikt die dude :+

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2012 21:57 . Reden: Het is niet gewenst om hierover te spreken dus zet ik het even in een /offtopic ]

• bloodlynx
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:56:
[...]
offtopic:
Lololol, waarschijnlijk slechte proxy gebruikt die dude :+
Nou het valt echt niet op dat je OPEENS in India zit een game koopt en 10min later weer in Nederland? 8)7

Verwijderd

bloodlynx schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:58:
[...]

Nou het valt echt niet op dat je OPEENS in India zit een game koopt en 10min later weer in Nederland? 8)7
offtopic:
Valt het EA op dat er sommige personen OPEENS een accuracy van 80+% hebben op een lmg nadat ze maanden aan een stuk maar 10% haalden? :+

• bloodlynx
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 22:03:
[...]

offtopic:
Valt het EA op dat er sommige personen OPEENS een accuracy van 80+% hebben op een lmg nadat ze maanden aan een stuk maar 10% haalden? :+
Daar valt geen geld aan te verdienen })

Verwijderd

bloodlynx schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 22:04:
[...]

Daar valt geen geld aan te verdienen })
Sneaky basterd >:)

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Maar wel true! ;)

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Moeten ze nieuwe key kopen, is geld voor EA. En een goede reputatie voor EA is ook wat waard zou ik zeggen.

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Mensen opblazen met C4 is gewoon mensen opblazen met C4 hoor. >:)
Op het moment doet zo ongeveer iedereen dat. Met dank aan BF premium.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

DanielWW2 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 22:17:
[...]

Mensen opblazen met C4 is gewoon mensen opblazen met C4 hoor. >:)
Op het moment doet zo ongeveer iedereen dat. Met dank aan BF premium.
wat heeft bf premium daar mee te maken?

• Makkelijk
Assignment ;)
Maps laden gaat trouwens wel echt bizar veel sneller sinds patch. Alsof er een bug in zat :+

[ Voor 78% gewijzigd door Makkelijk op 07-06-2012 22:19 ]

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

oh ok maar verder, vinden jullie het wel een leuk filmpje?
Nog 10 squad repairs nodig
19 Submachine kills
25 shotgun kills (maar die worden niet geteld op een of andere manier)

en dan nog de 2 unlocks voor de CQ DLC, die 12 juni beschikbaar is ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Pykow op 07-06-2012 22:19 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

hardcoresmurf schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 22:19:
oh ok maar verder, vinden jullie het wel een leuk filmpje?
Op zich wel ja, en R.I.P Edward Khil. ;w

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

hardcoresmurf schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 22:17:
[...]

wat heeft bf premium daar mee te maken?
DanielWW2 wordt sinds kort gesponsord door EA.
Daardoor ga je nu "Met dank aan BF Premium" zien bij élk bericht dat hij plaatst. >:)
Asgaro schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 22:30:
[...]

Daardoor ga je nu "Met dank aan BF Premium" zien bij élk bericht dat hij plaatst. >:)
Dat zou wel heel ver gaan :o

• bloodlynx
[...]

Ik zou het prima vinden :+ , Premium is toch veel mooier dan Elite?

• Makkelijk
Wat is eigenlijk het nadeel van de AEK? Ik speelde er net voor het eerst mee en dat ding heeft gewoon geen recoil ofzo? Zeker niet zo precies op afstand? Ik hou m maar :)

bloodlynx schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 22:39:
[...]

Ik zou het prima vinden :+ , Premium is toch veel mooier dan Elite?
Mijn "elite member" sig wijst niet op CoD Elite hé ;) dat wijst op dat Pc Gaming Master Race plaatje dat je overal tegenkomt ;)

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-11 20:27

RoyK

Hobby tekenaar

ik probeer nu al 3x premium te kopen via Origin maar ideal blijft steeds fout gaan :S

" Er is een fout opgetreden
Technische fout: de betaling kan niet verwerkt worden. U kunt terug gaan naar de webwinkel en de betaling opnieuw proberen uit te voeren."

Mijn portfolio op Instagram

[...]

Klere EA is te gierig om mij te betalen voor mijn diensten. :Y)

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:26
http://battlelog.battlefi...ew/2832654489773065156/1/ Lezen! Die pirority is toch nog niet zo slecht als we dachten. Want mensen die er al in stonden krijgen alsnog voorrang op de premium!

Toch niet, fout gelezen. Sorry

[ Voor 8% gewijzigd door Qlii256 op 07-06-2012 23:16 ]

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:17

codex

Geen OpenAI agent :)

Hebben jullie wel eens de spread getest van die AUG? Het is echt niet geweldig. De Scar L is echt on spot, met een lagere firerate, dat dan weer wel. Nu speelt iedereen ermee omdat hij nieuw is maar binnen een maand is iedereen terug naar de M16A3/M416.
reemprive schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 23:21:
Hebben jullie wel eens de spread getest van die AUG? Het is echt niet geweldig. De Scar L is echt on spot, met een lagere firerate, dat dan weer wel. Nu speelt iedereen ermee omdat hij nieuw is maar binnen een maand is iedereen terug naar de M16A3/M416.
Daarom burst ik de AUG in bursts van 2 of 3.
De ACR heeft ook een hoge spread merk ik. Misschien is die toch niet zo ideaal als eerst gedacht.

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-11 08:51
euh huh:
The BF3 Statistics Engine is currently down
alweer opgelost

baal wel van dat driften in die tank....

[ Voor 39% gewijzigd door leosand op 07-06-2012 23:25 ]

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:00
Nou, veel plezier met je Premium! En nu maar hopen dat DICE en EA alles wat ze beloofd hebben gaan uitbrengen.. We weten allemaal wat ze met BF1943 geflikt hebben, om nog maar over de rest van de leugens en loze beloftes te zwijgen..

Ik wacht wel even tot de eerste CQ PC Youtubes om te beoordelen of de HD destruction HD is, en dan koop ik die misschien los.. Wat betreft Premium? Haaahahaaahahahahaah... Ooooooohh sorry hoor...

:)

• Sissors
  • Niet online
Nog niet aan toegekomen, maar morgen of overmorgen koop ik wel premium. 50 euro voor de komende 4 DLCs vind ik al een mooie deal (gezien dat het niet DLCs zijn van het type 2 maps en een skin). Wat je verder krijgt aan extra wapens enzo is een mooie bonus.

Begrijp ook nog steeds niet dat mensen blijkbaar meer moeite hebben met de queue dan met de extra wapens die premium leden krijgen (wat daadwerkelijk in game een verschil maakt). Dan ook wel laatste reden waarom ik premium zou willen. Ik sta echt nagenoeg nooit in een queue. Ik heb standaard gewoon aan staan dat ik alleen servers te zien krijg waar 6-10 vrije sloten in zijn, dus nooit een queue. En als je echt een specifieke server wilt hebben zorg je maar dat je VIP slots krijgt.

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
bloodlynx schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:54:

Thank you, Origin

offtopic:
Unsuccessful troll is unsuccessful... ;)

Iedereen gaat hier best wel hard met z'n assignments. Ze stellen nu ook wel niet veel voor en heb ook niet echt veel tijd om te spelen, maar toch :9

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:19
Ik zit me net toch in een debiele server, zegt ie dat ie gaat autobalancen maar ondertussen verliezen we gewoon omdat zij met twee keer zo veel man zijn.... wtf?
Jovas schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 23:26:
Nou, veel plezier met je Premium! En nu maar hopen dat DICE en EA alles wat ze beloofd hebben gaan uitbrengen.. We weten allemaal wat ze met BF1943 geflikt hebben, om nog maar over de rest van de leugens en loze beloftes te zwijgen..

Ik wacht wel even tot de eerste CQ PC Youtubes om te beoordelen of de HD destruction HD is, en dan koop ik die misschien los.. Wat betreft Premium? Haaahahaaahahahahaah... Ooooooohh sorry hoor...

:)
Hou toch eens op, we weten je standpunt nu wel, blijf er nou niet over door drammen.

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-11 00:55
bloodlynx schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:58:
[...]

Wat nou als je een facebook vriend hebt wonen in India die jou een cadeautje doet, ongemerkt.
Of als je daar familie hebt wonen, als je gaat emigreren mag EA je toch ook niet de game refunden omdat je in een keer in het "buitenland" speelt.

Er zijn mensen die elke dag een vpn aan hebben staan die ook tevens om de dag een andere server pakt. EA krijgt geld binnen dus maakt ze echt niet uit op welke manier.
Maar ach deze discussie begint weer helaas. O-)

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:25
Tsurany schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 00:09:
[...]

Hou toch eens op, we weten je standpunt nu wel, blijf er nou niet over door drammen.
Dacht eerst dat zijn naam Jehovas was.

Vind de patch tot nu toe redelijk. Alleen is het soms jammer dat er mensen zijn die puur en alleen maar voor de unlocks gaan.

Viel me ook op vandaag dat de region setting eindelijk gefixed is.

Verwijderd

furby-killer schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 23:31:
Nog niet aan toegekomen, maar morgen of overmorgen koop ik wel premium. 50 euro voor de komende 4 DLCs vind ik al een mooie deal (gezien dat het niet DLCs zijn van het type 2 maps en een skin). Wat je verder krijgt aan extra wapens enzo is een mooie bonus.

Begrijp ook nog steeds niet dat mensen blijkbaar meer moeite hebben met de queue dan met de extra wapens die premium leden krijgen (wat daadwerkelijk in game een verschil maakt). Dan ook wel laatste reden waarom ik premium zou willen. Ik sta echt nagenoeg nooit in een queue. Ik heb standaard gewoon aan staan dat ik alleen servers te zien krijg waar 6-10 vrije sloten in zijn, dus nooit een queue. En als je echt een specifieke server wilt hebben zorg je maar dat je VIP slots krijgt.
Maar het enige wapen dat je extra krijgt is de acb-90, het mes, verder heb je 2 weken eerder toegang om de guns te unlocken. Geen guns die andere niet hebben.

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Het is weer eens zo'n avond dat niets wil lukken en m'n team ook niet meewerkt :') Hou het dus maar voor gezien voor vandaag.

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

• w00t00w
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Bij mij ging vandaag alles juist prima (alleen is de log van de beste ronde spoorloos :? ) Mooi wat voortgang gemaakt met m'n assignments (waar ik niet specifiek voor speel - komt vanzelf wel - maar ik ga er wel veel gevarieerder door spelen, en dat bevalt prima), en in één ronde 7 Nemesis ribbons gescoord })

---

Slurpie schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 00:27:
Vind de patch tot nu toe redelijk. Alleen is het soms jammer dat er mensen zijn die puur en alleen maar voor de unlocks gaan.

Viel me ook op vandaag dat de region setting eindelijk gefixed is.
Ach dat duurt een paar dagen en is dan ook grotendeels opgelost. De unlock hoertjes zijn die-hard spelers, zoals ik, die het zo snel mogelijk willen en dan even keihard focussen.

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-11 00:55
Ik heb een beetje gevoel op servers dat het "lagged" icm met beetje rubberbanding, heb glasvezel en ook ping zit telkens onder de 10, maar toch loop ik soms tegen spelers op die paar meter van me aflopen en dergelijk heel vreemd.

Volgens mij is dit sinds de patch, en ja ik heb premium (straks komt er iemand met dat non-premium members op bandwidth zijn gecapped)

Ook lig ik soms 3meter van de plek waar ik dood ben gegaan heel netjes, kan soms natuurlijk wel als ik spring oid maar het blijft raar.
Minaaj schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 01:12:
Ik heb een beetje gevoel op servers dat het "lagged" icm met beetje rubberbanding, heb glasvezel en ook ping zit telkens onder de 10, maar toch loop ik soms tegen spelers op die paar meter van me aflopen en dergelijk heel vreemd.

Volgens mij is dit sinds de patch, en ja ik heb premium (straks komt er iemand met dat non-premium members op bandwidth zijn gecapped)

Ook lig ik soms 3meter van de plek waar ik dood ben gegaan heel netjes, kan soms natuurlijk wel als ik spring oid maar het blijft raar.
Hoe staat je network smoothing slider?
Ik had die namelijk rond de 40% staan voor de patch maar ik merkte te veel haperingen wat op rubberbanding lijkte. Nu op 50% gezet en nu is het wel weer goed. ;)

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:19
Schaam je >:)

Anyhoo, ik heb sectie vehicles in de OP vernieuwd, suggesties en op- of aanmerkingen?

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Technisch gezien zijn de DPV en VDV ook b2k voertuigen, maar verder mooi werk !
DanielWW2 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 01:28:
[...]

Hoe staat je network smoothing slider?
Ik had die namelijk rond de 40% staan voor de patch maar ik merkte te veel haperingen wat op rubberbanding lijkte. Nu op 50% gezet en nu is het wel weer goed. ;)
Volgens mij is dat echt puur placebo effect, die 10% gaat echt niet zoveel uitmaken, sterker nog ik denk dat die hele network smoothing factor maar marginaal effect heeft zeker wbt rubberbanding.
NinjaTuna schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 01:33:
[...]

Anyhoo, ik heb sectie vehicles in de OP vernieuwd, suggesties en op- of aanmerkingen?
grammar nazi...

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:58
NinjaTuna schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 01:33:
[...]

Daniel is natuurlijk wel een beetje een leek vwb de Nederlandse taal ;)

• Makkelijk
furby-killer schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 23:31:
Ehhh, je krijgt geen extra wapens met premium. De wapens waar we het over hebben zijn de close quarters wapens, het enige verschil is dat we die met premium al deze week konden unlocken. Mogelijk is dat niet-helemaal-expres gebeurd omdat battlelog ook voor PS3 wordt gebruikt.

• gerre22
Gisteren even met de AUG+ smoke liggen spelen op een no rules neushaar kanalen TDM server. Map was binnen geen tijd gevuld met rokende sniper hoofdjes. })

EDIT: ik denk dat ik er ook achter ben waarom ik de AUG zo tof vind. Ik zat wel mis: hij niet OP. Mijn WTF momentjes kwamen door de 700 RPM + 4 tegenstanders die neergingen doordat mijn clip juist niet leeg was na deze 4. Dat lukt me met de AEK niet, M16 gaan er in het beste geval 3 neer.

[ Voor 48% gewijzigd door gerre22 op 08-06-2012 09:13 ]

PixelShooter schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 23:41:
[...]

offtopic:
Unsuccessful troll is unsuccessful... ;)

Iedereen gaat hier best wel hard met z'n assignments. Ze stellen nu ook wel niet veel voor en heb ook niet echt veel tijd om te spelen, maar toch :9
ik heb er in totaal 5 uurtjes overgedaan (met inloggen, server zoeken en wachten op maten)
nog 10 squad repairs en hopelijk telt hij daarna wel de shotgun hits.
Welke wapen hebben jullie gebruikt, zodat DiCE wel je shotgun kills mee tellen ?
ik heb 1 heleronden met de DAO-12 gespeelt en ook nog paar kills met de spas-12 gemaakt, maar hij blijft maar op 0 kills staan.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Pykow schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 08:53:
[...]

ik heb er in totaal 5 uurtjes overgedaan (met inloggen, server zoeken en wachten op maten)
nog 10 squad repairs en hopelijk telt hij daarna wel de shotgun hits.
Welke wapen hebben jullie gebruikt, zodat DiCE wel je shotgun kills mee tellen ?
ik heb 1 heleronden met de DAO-12 gespeelt en ook nog paar kills met de spas-12 gemaakt, maar hij blijft maar op 0 kills staan.
Heb je die shotgun kills wel gemaakt toen je Engineer was? Die Premium assignments zijn namelijk class specific.
Sagaris schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:19:
[...]

Heb je die shotgun kills wel gemaakt toen je Engineer was? Die Premium assignments zijn namelijk class specific.
ah dat kan het probleem zijn geweest, ga ik vanavond eens proberen

• Makkelijk
Sagaris schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:19:
[...]

Ik heb ze gemaakt met assault + 870MCS op conquest metro en support + 870MCS op nosahr en die telden gewoon hoor.

[ Voor 4% gewijzigd door Makkelijk op 08-06-2012 09:34 ]

• Sissors
  • Niet online
Makkelijk schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 08:36:
[...]

Ehhh, je krijgt geen extra wapens met premium. De wapens waar we het over hebben zijn de close quarters wapens, het enige verschil is dat we die met premium al deze week konden unlocken. Mogelijk is dat niet-helemaal-expres gebeurd omdat battlelog ook voor PS3 wordt gebruikt.
Ah wist niet dat CQ wapens waren (nou ja behalve het mes, maar dat is dezelfde). Al als ik naar die pagina kijk zou dat in theorie in de toekomst nog kunnen veranderen.

Maar dan zie ik ook alleen maar minder reden om te zeiken dat premium niet eerlijk is.

• Sagaris
Makkelijk schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:34:
[...]

Ik heb ze gemaakt met assault + 870MCS op conquest metro en support + 870MCS op nosahr en die telden gewoon hoor.
Really? Want de shotgun kills die ik heb gemaakt voor het unlocken van de SPAS zouden dan ook moeten tellen, which is not the case. =/ Zou het ook raar vinden, alle andere objectives in die premium assignments zijn class gebonden.

[ Voor 11% gewijzigd door Sagaris op 08-06-2012 09:39 ]

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-11 14:15
Jovas schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 23:26:
Nou, veel plezier met je Premium!
Dank je!

Kheb er nu al heel veel plezier van! En ook al brengen ze helemaal niets meer uit (en houden ze zich dus niet aan hun woord), ik vind het nu al die 50 euro waard! _/-\o_

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

RoyK schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 23:06:
ik probeer nu al 3x premium te kopen via Origin maar ideal blijft steeds fout gaan :S

" Er is een fout opgetreden
Technische fout: de betaling kan niet verwerkt worden. U kunt terug gaan naar de webwinkel en de betaling opnieuw proberen uit te voeren."
Dat had ik ook. Het gaat wel goed als je via www.origin.com premium koopt.

Eerlijk gezegd heb ik ook meer vertrouwen in de beveiliging als het over de site loopt.

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• Makkelijk
furby-killer schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:38:
[...]

Ah wist niet dat CQ wapens waren (nou ja behalve het mes, maar dat is dezelfde). Al als ik naar die pagina kijk zou dat in theorie in de toekomst nog kunnen veranderen.

Maar dan zie ik ook alleen maar minder reden om te zeiken dat premium niet eerlijk is.
Gisteren zat ik weer in een server waar over en weer ging "Fuck you gay fag premium member" "Only fags pay 50$ premium" en andersom "Just because you have no money I can't buy it?" "Can't afford premium, loser?"
Heerlijk, alsof je VIP kaartjes voor the throne hebt gekocht voor 800 euro, alleen dan al dit gezeik om een paar tientjes :)
Sagaris schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:38:
[...]

Really? Want de shotgun kills die ik heb gemaakt voor het unlocken van de SPAS zouden dan ook moeten tellen, which is not the case. =/ Zou het ook raar vinden, alle andere objectives in die premium assignments zijn class gebonden.
Er zijn 2x5 assignments en 4 classes. Die assignments gaan over specifieke wapens (assault rifles, sniper rifles, carbines en LMG's) of gadgets (C4, EOD bot, Revives, Ammo boxes). Er zijn dus 2 assignments per definitie niet aan een klasse gebonden (voor de 'all classes' shotgun en pdw). Wat is daar raar aan? Een engineer heeft geen enkel verband met shotguns en pistols.

Als het bij sommige mensen niet werkt denk ik eerder aan een bug met een bepaalde shotgun, ik kan me sowieso de DAO voorstellen die is namelijk ook niet voor alle classes beschikbaar. Mijn 870 kills met assault en support zijn in elk geval geteld en dat is 1 ding wat ik zeker weet. Of engineers moeten tegenwoordig ook C4 en M320 hebben :P

[ Voor 42% gewijzigd door Makkelijk op 08-06-2012 09:56 ]

Makkelijk schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:51:
[...]

Gisteren zat ik weer in een server waar over en weer ging "Fuck you gay fag premium member" "Only fags pay 50$ premium" en andersom "Just because you have no money I can't buy it?" "Can't afford premium, loser?"
Heerlijk, alsof je VIP kaartjes voor the throne hebt gekocht voor 800 euro, alleen dan al dit gezeik om een paar tientjes :)
zijn gewoon zielige personen die niet snappen wat premium in houd.
Grappig dat mensen vooral kwaad zijn over de wachtrij, terwijl je stom bent als je in een wachtrij staat met zoveel servers. verder heb je alleen maar camo's, ,guides en filmpjes en die veranderen helemaal niets aan de game.

Jup heb het zelf ook al ingame meegemaakt.
Hij: "You know EA only wants you for your money right?"
Ik: "You know I only want them for their games right?"

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:25
Tsurany schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 00:50:
[...]

Ach dat duurt een paar dagen en is dan ook grotendeels opgelost. De unlock hoertjes zijn die-hard spelers, zoals ik, die het zo snel mogelijk willen en dan even keihard focussen.
Jammer genoeg doen er ook zat aan mee die echt niet zo die-hard zijn. Of anders gezien hun speelstijl er niet op aan passen.

• Makkelijk
Zoals ik, gisteren in channels rondrennen met alleen maar C4 als wapen. En dan raar vinden als het met 10/50 eindigt ;)

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Gisteren op metro paar potjes gedaan,maar op een gegeven moment mega ontploffingen met giga trillingen om me heen (halve map aan het trillen,zo leek het) geen idee wat dat was...maar wtf. ging ik dood was ik blijkbaar gekilled door een lmg.....whut. uiteindelijk leuke potjes gehad maar die ontploffingen waren redelijke wtf's voor me :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Makkelijk
mrsar schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 10:19:
Gisteren op metro paar potjes gedaan,maar op een gegeven moment mega ontploffingen met giga trillingen om me heen (halve map aan het trillen,zo leek het) geen idee wat dat was...maar wtf. ging ik dood was ik blijkbaar gekilled door een lmg.....whut. uiteindelijk leuke potjes gehad maar die ontploffingen waren redelijke wtf's voor me :P
Misschien wat mensen over enthiousiast met C4 en/of claymore, gebeurd nog weleens op metro :+
Die LMG'er zag jou een beetje verbaast zijn en easy prey, dat trillen ervaar je meestal alleen in de zone van de explosie natuurlijk.

[ Voor 11% gewijzigd door Makkelijk op 08-06-2012 10:31 ]

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-11 12:58
Makkelijk schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 10:30:
[...]

Misschien wat mensen over enthiousiast met C4 en/of claymore, gebeurd nog weleens op metro :+
Die LMG'er zag jou een beetje verbaast zijn en easy prey, dat trillen ervaar je meestal alleen in de zone van de explosie natuurlijk.
Klinkt meer als de huidige nade spam op Metro, sommige plekken zijn echt onbegaanbaar geworden daardoor.
De laatste paar pagina's wodt er flink gezeken op de AUG A3 en daar snap ik een klap van. Wat een verschrikkelijk fijn wapen is dat, alleen verticale recoil en door de relatief lage firerate is het heel goed onder controle te houden. Je krijgt altijd 7 a 8 kogels in een tight group met alleen de heavy barrel als attachment. Plus dankzij het bullpop design ben je supersnel in ads en in CQC geeft dat een gigantisch voordeel. Ook is hij heel accuraat vanuit de heup al sje even als een idioot moet schieten en bunnyhoppen op close range win je ook veel. Mijn KPM met de AUG is identiek aan die van de M16 en die is al niet misselijk al zeg ik het zelf.

De SCAR-L zet wel een stuk minder zoden aan de dijk, op een of andere manier komen de kills niet zo makkelijk als de spread zou doen vermoeden. Heeft iemand uberhaubt al statistics ala smythic gevonden over de nieuwe wapens?

De L86A2 is ook een verschrikkelijk fijn wapen, niet als LMG maar als opgevoerde L85A2 is het een pareltje, zeker aan te raden. Over de SPAS ben ik nog niet helemaal uit maar dat komt wellicht omdat ik de timing niet helemaal in de vingers heb.

Maar dan.... de met afstand meest OP wapen in het spel zoals ik het nu zie: De M27 IAR met foregrip en heavy barrel.... Wat een beest is dat, valt weinig meer mee over te zeggen behalve da thij akelig accuraat is, bursts van 10+ schoten nog daar komen waar z emoeten komen, je niet zonder kogels komt te zitten en reload in een oogwenk.

Nog een vraagje: welke perks gebruiken jullie nu supression totaal niet meer relevant is (jammer dat DICE toch weer tever terug is doorgeschoten) Sprint+ammo zijn sowieso nog altijd cruciaal, frag is welkom op sommige mappen als je er niet door komt, maar daarna neig ik naar FLAK nu...

• Makkelijk
Snorro schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 10:34:
[...]

Klinkt meer als de huidige nade spam op Metro, sommige plekken zijn echt onbegaanbaar geworden daardoor.
Ja ik bedoelde ook eigenlijk indirecte ontploffing. Onderaan trappen liggen vaak claymores of C4. Als er dan een grenaat op valt heb je best een flinke boem.

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 10:36:
De laatste paar pagina's wodt er flink gezeken op de AUG A3 en daar snap ik een klap van. Wat een verschrikkelijk fijn wapen is dat, alleen verticale recoil en door de relatief lage firerate is het heel goed onder controle te houden. Je krijgt altijd 7 a 8 kogels in een tight group met alleen de heavy barrel als attachment. Plus dankzij het bullpop design ben je supersnel in ads en in CQC geeft dat een gigantisch voordeel. Ook is hij heel accuraat vanuit de heup al sje even als een idioot moet schieten en bunnyhoppen op close range win je ook veel. Mijn KPM met de AUG is identiek aan die van de M16 en die is al niet misselijk al zeg ik het zelf.

De SCAR-L zet wel een stuk minder zoden aan de dijk, op een of andere manier komen de kills niet zo makkelijk als de spread zou doen vermoeden. Heeft iemand uberhaubt al statistics ala smythic gevonden over de nieuwe wapens?

De L86A2 is ook een verschrikkelijk fijn wapen, niet als LMG maar als opgevoerde L85A2 is het een pareltje, zeker aan te raden. Over de SPAS ben ik nog niet helemaal uit maar dat komt wellicht omdat ik de timing niet helemaal in de vingers heb.

Maar dan.... de met afstand meest OP wapen in het spel zoals ik het nu zie: De M27 IAR met foregrip en heavy barrel.... Wat een beest is dat, valt weinig meer mee over te zeggen behalve da thij akelig accuraat is, bursts van 10+ schoten nog daar komen waar z emoeten komen, je niet zonder kogels komt te zitten en reload in een oogwenk.

Nog een vraagje: welke perks gebruiken jullie nu supression totaal niet meer relevant is (jammer dat DICE toch weer tever terug is doorgeschoten) Sprint+ammo zijn sowieso nog altijd cruciaal, frag is welkom op sommige mappen als je er niet door komt, maar daarna neig ik naar FLAK nu...
Ze hebben helemaal niets veranderd aan de M27 IAR en ik speel er al vanaf de release mee.
Beste support weapon die er is. De L86A2 is niet fijn in TDM, want het is een mid range wapen, de M27 IAR heeft volgens dice pagina dezelfde stats, maar schiet toch een stuk sneller en met een reload time van 2.4 (met 1 kogel erin, even uit mijn hoofd) is het de snelste wapen voor de support.
M27 IAR is vergelijkbaar met de andere M series zoals de M16 en de M4A1. Je moet alleen de recoil goed begrijpen van het wapen en je kan hem zeer eenvoudig onder controlle houden.

AUG A3: Ik moet er zelf nog flink aan wennen, de verticale recoil is wat overdreven, waardoor ik dit wapen niet zo vaak ga gebruiken dan de M16

SCAR-L: Zelf nog niet meegespeeld, maar als ik iedereen moet geloven is het 1 van de beste assault wapens en doet hij niet veel onder voor de M16.

L86A2: Volgens battlelog, heeft hij veel weg van de M27 IAR, maar het wapen is gewoon niet sterk genoeg in hipfire en close range. Leuk wapen, vergelijkbaar met zijn assault vriendje L85A2

LSAT: Nog niet meegespeeld dus geen mening, ik zie hem weinig langskomen.

ACW-R: Heerlijk snelle wapen, maar ook weer het zelfde als de L86A2, wapen is niet heel sterk op kleine afstanden, toch zal ik dit wapen vaker gaan gebruiken

MTAR-21: AS VAL look a like, kan heel snel mensen neerhalen op korte afstand, maar je bent ook snel door je kogels.

M417: een zwakkere, minder accurate SKS. nog niet meegespeeld, maar volgens andere mensen een leuk wapen.

JNR-90: Niet speelbaar op de Ranked PC servers, ik heb ook geen mening over sniper rifles, blij dat ik mijn kills heb.

SPAS-12: Langzamer dan de 870. ik ben helemaal geen fan van dit wapen en maar 5 kogels :S

M5K: volgens PS3 gamers, gewoon vergelijkbaar met de MP7, wij als PC gamers kunnen er nog niets mee.

Conclusie:
Dit zijn betere wapens, dan die we kregen in B2K
De assignments zijn lekker makkelijk te halen (ik weet nog niet hoe moeilijk gunmaster gaat worden om in de top5 te eindigen)
Als premium user heb je ook nog dogtags die je vrijkan spelen met assignments,
In alle nieuwe assignments heb je paar lastige. EOD Bot kill, 50 squad repairs en waarschijnlijk Finish top5 in gun master

[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 08-06-2012 11:15 ]

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:25
Heb tot nu toe de M417 en SPAS-12 unlocked.
M417 is echt de perfecte rush/tdm sniper. Heerlijk snel en toch zeker accuraat (pak vaak headies op 150 meter).
SPAS-12. Ja, zeer close prima te doen, maar als ze verder dan 5 stappen van je af zijn dat werkt ie niet meer. Leuk wapen voor Op Metro met 64 players :D

iRacing Profiel

Pykow schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 11:10:
[...]

Ze hebben helemaal niets veranderd aan de M27 IAR en ik speel er al vanaf de release mee.
Beste support weapon die er is. De L86A2 is niet fijn in TDM, want het is een mid range wapen, de M27 IAR heeft volgens dice pagina dezelfde stats, maar schiet toch een stuk sneller en met een reload time van 2.4 (met 1 kogel erin, even uit mijn hoofd) is het de snelste wapen voor de support.
M27 IAR is vergelijkbaar met de andere M series zoals de M16 en de M4A1. Je moet alleen de recoil goed begrijpen van het wapen en je kan hem zeer eenvoudig onder controlle houden.

AUG A3: Ik moet er zelf nog flink aan wennen, de verticale recoil is wat overdreven, waardoor ik dit wapen niet zo vaak ga gebruiken dan de M16

SCAR-L: Zelf nog niet meegespeeld, maar als ik iedereen moet geloven is het 1 van de beste assault wapens en doet hij niet veel onder voor de M16.

L86A2: Volgens battlelog, heeft hij veel weg van de M27 IAR, maar het wapen is gewoon niet sterk genoeg in hipfire en close range. Leuk wapen, vergelijkbaar met zijn assault vriendje L85A2

LSAT: Nog niet meegespeeld dus geen mening, ik zie hem weinig langskomen.

ACW-R: Heerlijk snelle wapen, maar ook weer het zelfde als de L86A2, wapen is niet heel sterk op kleine afstanden, toch zal ik dit wapen vaker gaan gebruiken

MTAR-21: AS VAL look a like, kan heel snel mensen neerhalen op korte afstand, maar je bent ook snel door je kogels.

M417: een zwakkere, minder accurate SKS. nog niet meegespeeld, maar volgens andere mensen een leuk wapen.

JNR-90: Niet speelbaar op de Ranked PC servers, ik heb ook geen mening over sniper rifles, blij dat ik mijn kills heb.

SPAS-12: Langzamer dan de 870. ik ben helemaal geen fan van dit wapen en maar 5 kogels :S

M5K: volgens PS3 gamers, gewoon vergelijkbaar met de MP7, wij als PC gamers kunnen er nog niets mee.

Conclusie:
Dit zijn betere wapens, dan die we kregen in B2K
Sinds de patch is de heavy barrel beschikbaar voor de M27 IAR, dat heeft hem echt nog een hele klap beter gemaakt. Voor de laatste patch was de M60 nog effectiever omdat hij veel sneller supressed dan de M27 (zelfde als assault rifle qua supression), maar nu supression niets meer uitmaakt is het echt de M27 all the way :) )

Volgens mij interpreteren wij de wapens echt anders :)

De SPAS schiet toch echt wel sneller dan de 870? En dat de SCAR-L vergelijkbaar is met de M16 is voor mij ook echt nieuws, de TTK komt niet eens in de buurt met die firerate?

De recoil van de AUG A3 voelt vergelijkbaar met de AK-74, niet bepaald stevig toch?

Al met al wel bruikbaarder wapens dan de B2K wapens, met uitzondering van de FAMAS, de FAMAS was instantly het allerbeste wapen in het spel toen B2K uitkwam.

• Sagaris
Makkelijk schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:51:
Er zijn 2x5 assignments en 4 classes. Die assignments gaan over specifieke wapens (assault rifles, sniper rifles, carbines en LMG's) of gadgets (C4, EOD bot, Revives, Ammo boxes). Er zijn dus 2 assignments per definitie niet aan een klasse gebonden (voor de 'all classes' shotgun en pdw). Wat is daar raar aan? Een engineer heeft geen enkel verband met shotguns en pistols.
Dan heb je het over de verkeerde assignments. Ik heb het over de Premium assignments, niet de Close Quarters assignments waarmee je de wapens unlocked. Pykow had het over de assignment met squad repairs als objective, dat is Wrench Wielder assignment; 50 SCAR-H kills, 50 squad repairs en 25 shotgun kills. De shotgun kills daar zul je als Engineer moeten maken (net getest).

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Makkelijk schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 10:36:
[...]

Ja ik bedoelde ook eigenlijk indirecte ontploffing. Onderaan trappen liggen vaak claymores of C4. Als er dan een grenaat op valt heb je best een flinke boem.
dat zou best kunnen inderdaad.
Ik speel op een server waar bv rpg niet gebruikt mag worden

maar inderdaad meerdere claymores + c4 kan inderdaad een flinke boom geven...ook weer opgelost :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Pykow schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 11:10:
Beste support weapon die er is.
M27 IAR + RPK-74 FTW d:)b
Grappig... ik heb geen Premium en ik het al met de AUG/L86/SCAR-L gespeeld :+
Gewoon jatten nadat je een Premium speler afknalt >:)
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 11:23:
Sinds de patch is de heavy barrel beschikbaar voor de M27 IAR, dat heeft hem echt nog een hele klap beter gemaakt.
Vanaf de release had die dat ook. Het ontbreken van de Extended Mag is alleen erbij gekomen.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• gerre22
Gunmaster top 5 eindigen lijkt me niet zo gek moeilijk: Close Quarters is max 8vs8, gewoon een half lege server joinen en dan moet het lukken.

Verwijderd

ACW-R aan het proberen. Tot nu toe wel erg veel kogels nodig voor een kill. Met scope in ieder geval al stuk beter dan iron sight.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2012 11:43 ]

nero355 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 11:35:
[...]
Vanaf de release had die dat ook. Het ontbreken van de Extended Mag is alleen erbij gekomen.
Hij stond inderdaad wel aangegven als 'beschikbaar' op battlelog, maar je kon hem niet als attachment selecteren, nu dat wel kan is er een duidelijke verbetering zichtbaar dus het hele argrument dat de M27 standaard met de HB zou zijn uitgerust is wat mij betreft ook ontkracht.
Die Squad Repairs gaan me nooit lukken als dat klote spel geen squad repairs geeft als je iets repaired waar een squad mate in zit.

• Mu.siQ
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Tsurany schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 11:43:
Die Squad Repairs gaan me nooit lukken als dat klote spel geen squad repairs geeft als je iets repaired waar een squad mate in zit.
Na wat onderzoek kwam ik er achter dat je squad mate in de eerste positie moet zitten om een squad repair te geven. Vraag me niet waarom, maar dit werkt. Tweede positie werkt vaak of niet, of pas nadat je 4 normale repairs hebt gekregen

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Zo en nu behoor ik ook tot de premium master race! >:)

EDIT; Dat premium mesje he, moet ik dat nog selecteren om te gebruiken of is dat gewoon automatisch?

EDIT 2: Ik zie ook F2000 camo, en daarvoor moet je de F2000 specialist assignment doen, maar als ik bij assignments kijk zie ik geen F2000 specialist staan. Wel eentje met Life saver en daarin moet je met de F200 spelen, is dit dezelfde assignment?

[ Voor 92% gewijzigd door Facenoise op 08-06-2012 11:50 ]

Tsurany schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 10:02:
Jup heb het zelf ook al ingame meegemaakt.
Hij: "You know EA only wants you for your money right?"
Ik: "You know I only want them for their games right?"
Afbeeldingslocatie: http://weknowmemes.com/wp-content/gallery/aww-yea-guy/aww-yea-meme-original.jpg
Weer een paar tank drivers met het niveau van een pinda tegen gekomen, achterlijke mongolen die maar blijven rijden terwijl je wilt repairen, flikker dan maar lekker op.

• Makkelijk
Sagaris schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 11:23:
[...]

Dan heb je het over de verkeerde assignments. Ik heb het over de Premium assignments, niet de Close Quarters assignments waarmee je de wapens unlocked. Pykow had het over de assignment met squad repairs als objective, dat is Wrench Wielder assignment; 50 SCAR-H kills, 50 squad repairs en 25 shotgun kills. De shotgun kills daar zul je als Engineer moeten maken (net getest).
Dan had Pykow het dus over de verkeerde assignments, want de discussie begon toen iemand zei dat hij de SPAS-12 niet kon unlocken :)
Tsurany schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 12:00:
Weer een paar tank drivers met het niveau van een pinda tegen gekomen, achterlijke mongolen die maar blijven rijden terwijl je wilt repairen, flikker dan maar lekker op.
Moet meteen weer denken aan BFF episode

Pagina: 1 ... 6 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.