DanielWW2 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 14:02:
[...]
Die heb ik geprobeerd maar ik raakte zo zwaar gefrustreerd door de extreme damage drop off dat ik de PDW-R nooit meer wil aanraken.

Kennelijk krijgt de UMP een damage buff bij die volgende patch, dan ga ik die gebruiken omdat ik denk dat het dan 30 damage word waardoor de 4 hit kill range wat hoger word. Nu ben ik blij met de P90. Hebben de belgen nog wat gepresteerd naast bier.

Nasty, ik zit even te kijken naar de pdw stats op symthic en er is veel meer veranderd in de afgelopen patches dan ik in de gaten had. Niet veel meer met PDW's gespeeld sindien maar daar zit echt een veel groter verschil tussen de max/min damage en drop opff dan ik dacht. De min damage van de AS VAL van 18,4 verklaart ook waarom ik af en toe op bezopen afstanden wordt neergevlamd door dat ding. Vergeleken met een 11,2 van een mp5 of p90. Daar had dice ook wel wat beter op mogen leggen want als ik het me goed herinner heeft de P90 juist een speciale kogel om op lange afstanden nog meerdere kogelvrije vesten te kunnen penetreren. Nu weet ik ook waarom de PDW-R af en toe een beest is van dichtbij tegen groepen (25 dmg) maar waardeloos op afstand (supsnelle drop off naar 14,5)
Helemaal mee eens, die eerste periode na het aanpassen van alle attachments was echt super leuk, zag je iedereen weer echt van alles uitproberen en nog steeds verander ik nog regelmatig van go-to wapen. Maar sinds die patch is mijn accuracy wel van 23% teruggelopen naar krap 19%, terwijl m'n KPM alleen maar stijgt, dus daar gaat iets niet helemaal goed.
De nieuwe voorgestelde patches zien er ook weer goed uit, met name het iets afzwakken van de heavy barrel en het sterker maken van de silencer kan niet snel genoeg komen. Dan word thet weer lastig afwegen, nu is de HB veels te goed in verhouding. Ook krijgen veel, nu underused, wapens weer specifieke voordelen ten opzichte van de allround beste go-to guns in elke klasse, laat maar komen dus!
edit: Als klap op de vuurpijl:
M416: Vertical, Horizontal, and First Shot recoil have all be reduced to make this weapon clearly different from the M16A3.
hubba hubba hubba
[
Voor 3% gewijzigd door
A.W.E.S.O.M.-0 op 21-06-2012 15:19
]