Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knijnemans schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:24:
Nou ja, mensen die een spawn gaan campen mogen wat mij betreft vooral opbokken, maar in CQ ren je gewoon met enige regelmaat langs spawns terwijl er net iemand verschijnt, dan kun je het diegene niet kwalijk nemen dat ie dan wel de trekker overhaalt. De term "spawncamper" wordt wat mij betreft net wat te vaak gegooid door mensen die niet zo heel goed tegen hun verlies kunnen. (evenals "cheater" e.d.)
100% mee eens, hoevaak je wel niet de term spawncamper om de oren krijgt als iemand bij een squadmate spawnt die je vol op de korrel heb.... 8)7 Definities verschillen per persoon.

Als een spawn gecampt wordt heb ik daar ook totaal geen moeite mee, dat risico moet je van te voren inschatten als je beacon achter de vijandige linies staat, kan je erop wachten.

Wachten tot er iemand spawnt in de uncap, tsja das niet zo netjes, maar het is ook niet altijd makkelijk om een onderscheid te maken tussen degene die echt net toevallig spawnt (niet in je zicht) en dat groepje campers, *kuch* 'skilled' 12x zoom snipers *kuch* wat het vertikt om de eigen uncap uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Wat wij in onze server hanteren is als volgt:

Spawnen op de vlag en daar gekilled worden = spawnkillen dus niet op je squadmate of een beacon dat zijn mobiele spawnpoints en dat is niet te controleren.

Op het moment dat de vlag gepakt word of dat ze bezig zijn de vlag te pakken is het geen spawnkillen meer maar aanvallend spelen. Als iemand echt met ze LMG gaat liggen wachten tot je spawnt dan kan hij erop wachten totdat hij geraakt word met de banhammer.

Uncap aanvallen gaat niet is 24/7 karkand en de uncap is niet betreedbaar behalve de heuvel maar het gebeurd zelden dat US kant niet doorbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
evilpin0 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:28:
[...]

ja! Kom je de laatste tijd regelmatig tegen ;) Speel nu ook vaak op de AnR server, enige server die ik ken met redelijk niveau / air maps / no fast spawn.

[...]

Die lees ik nu pas... Ja redelijk, kon dus beter. Je bent vrij irritant maar de hamvraag; hoe voel jij je?

Aangezien me gunner buddy je raakte met de tv guided toen je in jet vloog :P

Lekker gevlogen kerel, geloof dat onze clan jet pilot ook veel moeite met je had, die zat te ragen op TS paar dagen geleden toen je hem kilde.

Denk tot snel dan maar ;)
Ja klopt, die TV was een hele goeie, probeer ik ook vaak maar een jet is me nog nooit gelukt. Dat was ook wel ff dafuq momentje bij mij. Maar dat soort potjes vind ik toffer dan wanneer er totaal geen tegenstand is, het houdt de air mooi in balans en dwingt je om enigszins op je eigen helft en in de buurt van je (hopelijk actieve) MAA te blijven. Keep coming, hoe hoger het niveau hoe leuker de potjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf een keer meegemaakt dat de tegenstander op Bazaar in een hoekje bij B ging zitten, nét buiten de cap area maar met mooi zicht op een drukke spawnplek. Dan verdien je het gewoon om gekicked te worden. Als het doel wel is om de vlag te cappen, vind ik het iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Maar waarom blijkt dat dan niet te werken?

Ik spawn, ik beweeg alleen m'n muis, nog allemaal netjes binnen de 2 seconden!, maar wordt toch lekker geraakt :/

Het kan toch niet liggen aan het feit dat die 2-seconden timer al begint te tellen alvorens ik beeld/geluid heb? I mean, m'n 'oldie' Q9450 kan het toch ook niet helpen? :P Die timer zou moeten beginnen als ik iets zie, dan alleen rondkijken met de muis, niet bewegen dus en pas ná 2 seconden mogen ze me spawn rapen.

Echt één van de redenen waarom ik altijd schreeuwend achter m'n scherm vandaan ga. Het is zo frustrerend. Je niet eens kunnen verdedigen of je ligt al neer :( En dat dan keer na keer na keer na keer...

Het is maar 'n spel, maar toch... Ik heb niet betaald om altijd maar op de grond te liggen en te liggen meppen op die 'Deploy' knop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:44:
Heb zelf een keer meegemaakt dat de tegenstander op Bazaar in een hoekje bij B ging zitten, nét buiten de cap area maar met mooi zicht op een drukke spawnplek. Dan verdien je het gewoon om gekicked te worden. Als het doel wel is om de vlag te cappen, vind ik het iets anders.
Dat is inderdaad banwaardig, al is bazaar wel een geval apart. Goede spawns bij B zijn er eigenlijk niet en er zijn sitaties (overmacht aan vijanden die B pakken) waar ff wachten(dus niet campend met je LMG) op je squad in dat perkje net buiten de cap area van B wat mij betreft een acceptabele tactiek is. In je eentje ga je toch niets uitrichten en verlies je B geheid, met je squad heb je nog enige kans om B weer terug te kunnen pakken zonder heel voorspelbaar weer van A of de flank van A te moeten komen.

[ Voor 27% gewijzigd door Jay-P op 21-06-2012 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-10 19:08
@PixelShooter speel gewoon 64P op 64P maps, 32P op 32P maps en 16P op 16P maps en ik weet zeker dat je het extreem weinig mee zult maken. Iemand die iets anders beweert lult. Ik heb het in 50 uur enkel meegemaakt op 64P canals servers, 1 of 2x in scrapmetal (die map kan echt niet boven de 16 players met spawns..) en als ik op squad member spawn uiteraard.

Ik snap dat het onwijs gaaf is (en goed voor je SPM) om op overbevolkte servers te spelen, daarom mag het waarschijnlijk ook van BF3. Maar je moet dan niet gaan zeiken over spawns. Ook al ben ik het er mee eens dat in veel van die maps het best beter had gekúnt.. ze zijn er gewoon niet voor gebouwd.

Het enige wat ik me nog kan voorstellen is dat er bepaalde maps bugged zijn die ik kennelijk niet zoveel heb gespeeld. Scrapmetal is iig wel randgevalletje.

[ Voor 40% gewijzigd door Makkelijk op 21-06-2012 11:59 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
Makkelijk schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:57:
@PixelShooter speel gewoon 64P op 64P maps, 32P op 32P maps en 16P op 16P maps en ik weet zeker dat je het extreem weinig mee zult maken. Iemand die iets anders beweert lult. Ik heb het in 50 uur enkel meegemaakt op 64P canals servers, 1 of 2x in scrapmetal (die map kan echt niet boven de 16 players met spawns..) en als ik op squad member spawn uiteraard.

Ik snap dat het onwijs gaaf is (en goed voor je SPM) om op overbevolkte servers te spelen, daarom mag het waarschijnlijk ook van BF3. Maar je moet dan niet gaan zeiken over spawns. Ook al ben ik het er mee eens dat in veel van die maps het best beter had gekúnt.. ze zijn er gewoon niet voor gebouwd.
Jup, vooral Scrapmetal heb ik het veel. En dan natuurlijk altijd die squadmates :P Ze blijven verdomd in leven tot ik erop spawn. Dan staan ze plots voor iemand met 'n shotgun of tank 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 10:48

MeagaShira

MeagaShira_NL

Tank in scrapmetal LMAO nieuwe cheat....? Metro stijl.....

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
MeagaShira schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:05:
Tank in scrapmetal LMAO nieuwe cheat....? Metro stijl.....
Algemeen gezien *uiteraard* :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

PixelShooter schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:07:
[...]

Algemeen gezien *uiteraard* :+
Just kidding.. :)
Ik maak hetzelfde mee.....je checkt, All Clear...!!! Go soldier......and then your F%$#@^dammit waarom was die tank er niet een seconde eerder.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:27
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:35:
[...]

100% mee eens, hoevaak je wel niet de term spawncamper om de oren krijgt als iemand bij een squadmate spawnt die je vol op de korrel heb.... 8)7 Definities verschillen per persoon.

Als een spawn gecampt wordt heb ik daar ook totaal geen moeite mee, dat risico moet je van te voren inschatten als je beacon achter de vijandige linies staat, kan je erop wachten.

Wachten tot er iemand spawnt in de uncap, tsja das niet zo netjes, maar het is ook niet altijd makkelijk om een onderscheid te maken tussen degene die echt net toevallig spawnt (niet in je zicht) en dat groepje campers, *kuch* 'skilled' 12x zoom snipers *kuch* wat het vertikt om de eigen uncap uit te komen.
Daar ben ik het gedeeltelijk mee eens aan de ene kant heb je natuurlijk altijd situaties waarbij iemand voor je spawnt waarbij het hij of ik is en dan heb ik meestal snel gekozen.

Maar daarnaast zie ik er wel vaak in Neushaar kanalen zitten die gewoon met hun bipot en hun 200 kogel spraywapen met kijker op punten zitten te aimen waar mensen worden gespawnt. Waardoor als je de ongelukkige persoon bent die daar gespawnt wordt je meteen vol gesprayd wordt met kogels. Dat vind ik toch redelijk skillless.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-10 16:18
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:54:
[...]

Ik zal dan wel iets goeds verkeer doen maar met boos kijken heb ik ze meestal sneller neer dan met de pp-19 en vergeleken met de P90 ziet hij er in elk geval niet uit :P
Lol, wat betreft de looks: Tis idd wel 1 van de lelijkste wapens die BF3 heeft!

Iemand ervaring met tri-fire setups, microstuttering & BF3? Ik wil namelijk een 3e kaart erbij prikken maar ben bang voor microstuttering.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
GerGio schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:29:
[...]
Maar daarnaast zie ik er wel vaak in Neushaar kanalen zitten die gewoon met hun bipot en hun 200 kogel spraywapen met kijker op punten zitten te aimen waar mensen worden gespawnt. Waardoor als je de ongelukkige persoon bent die daar gespawnt wordt je meteen vol gesprayd wordt met kogels. Dat vind ik toch redelijk skillless.
Ja maar ze winnen ook nooit want ze zijn zelf na 3 kills dood en dan moeten ze daar weer komen en dat kost ze meestal ook 3 respawns...

Campen op nosahr is gewoon echt niet effectief, je wordt te makkelijk geflanked overal.

[ Voor 7% gewijzigd door Makkelijk op 21-06-2012 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:18:
Overigens is het mij ook compleet blanco wat de meerwaarde van die dogtags, die je toch niet kan dragen, is? Ik heb meer dan de helft nog niet maar vertik het ook om met die Russische bagger zoals de pp-19 of saiga te spelen.
Russische bagger? :o
Ik ga je volgen alsof je bij DICE werkt met een AK of een saiga hoor.
Niet de PP-19, die is wel slecht. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-10 20:22

superwashandje

grofheid alom

ChojinZ schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:31:
[...]

Iemand ervaring met tri-fire setups, microstuttering & BF3? Ik wil namelijk een 3e kaart erbij prikken maar ben bang voor microstuttering.
over het algemeen helpt de derde kaart juist tegen microstuttering geloof ik. of dit bij BF3 ook zo is weet ik niet.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

ChojinZ schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:31:
PP-19 is awesome, maar alle PDW's zuigen zwaar in BF3 : Een pistol werkt zelfs beter :X
Alleen "from the hip shooting" met een laser erop is leuk met de UMP/P90/MP7 maar ook niet altijd effectief helaas...
Over een tijdje heb ik eindelijk een kast waarin 4x 5870 past en dan laat ik het je wel weten of het beter werkt dan 2x 5870 i.c.m. 3x 1920x1200 :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
PP-19 één van mijn favoriete wapens als engineer. Gewoon mooi allround wapen met lekker magazijn. Ook geen enkele problemen met P90, vooral met laser zijn het inderdaad leuke hipfire wapens, maar verder zijn ze ook prima. Als je denkt dat ze zuigen moet je eens naar BC2 engineer wapens kijken.

Ik heb er iig geen enkel probleem mee. Uiteraard het zijn geen assault rifles, dat is ook het voordeel van de medic class tov engineers.

[ Voor 63% gewijzigd door Sissors op 21-06-2012 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerGio schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:29:
[...]
Daar ben ik het gedeeltelijk mee eens aan de ene kant heb je natuurlijk altijd situaties waarbij iemand voor je spawnt waarbij het hij of ik is en dan heb ik meestal snel gekozen.

Campers in TDM mogen van mij sowieso aan de hoogste boom (jajaja, bij wijze van spreken) geknoopt worden, ik kan mijn kop daar ook niet omheen vouwen, als je campt ben je altijd reactief ipv pro-actief en loop je altijd achter de feiten aan met een lagere k/d tot gevolg. Zeker in TDM of CQD als er altijd een manier is om je vanuit een andere hoek te beschieten.
DanielWW2 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:43:
[...]
Russische bagger? :o
Ik ga je volgen alsof je bij DICE werkt met een AK of een saiga hoor.
Niet de PP-19, die is wel slecht. :+
Kom maar op met je stuk roest met duct tape, daar durft mijn perfect geöliede m416 wel aan. Ja, je leest het goed, ik ben van mijn geloof gevallen. De M416 lijkt nóg effectiever dan de M16A3. Met alleen de HB krijg je op vrijwel elke afstand wel 6 of 7 kogels in 1 burst on target, ik kan niet wachten op de M416 buff en M6a3 nerf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:03:

Kom maar op met je stuk roest met duct tape, daar durft mijn perfect geöliede m416 wel aan. Ja, je leest het goed, ik ben van mijn geloof gevallen. De M416 lijkt nóg effectiever dan de M16A3. Met alleen de HB krijg je op vrijwel elke afstand wel 6 of 7 kogels in 1 burst on target, ik kan niet wachten op de M416 buff en M6a3 nerf :P
For mother Russia. :P
En het verschil tussen de M416 en de M16A3 is heel simpel:

symthic.com/comparison.php?wep1=M416&attc1=Heavy+Barrel&wep2=M16A3&attc2=Heavy+Barrel

De M16A3 heeft een hogere initial recoil dan de M416. Uiteindelijk loopt de M16A3 in qua recoil maar dat duurt wel even en tot dan is de M416 beter op range. Dat is waarom ik liever de M416 gebruik en het is ook cooler om mensen af te schieten met een M416 dan een M16A3. :Y)

Verder hoop ik dat DICE afziet van de M416 buff, dan gaat iedereen de M416 gebruiken en word die weer generfed...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
nero355 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:03:
[...]

PP-19 is awesome, maar alle PDW's zuigen zwaar in BF3 : Een pistol werkt zelfs beter :X
Alleen "from the hip shooting" met een laser erop is leuk met de UMP/P90/MP7 maar ook niet altijd effectief helaas...
Nu wel ja. Maar tijdens de release vond ik de UMP een top wapen! Veel damage en een redelijke firerate. Alleen op de lange afstand wastie wat minder. Helaas hebben ze em helemaal kapot generfd en stelt de ump nu nog maar weinig voor...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De P90 en MP7 zijn echt prima te gebruiken. Zeker in CQ. Vooral de P90 werkt prima omdat je altijd meer kogels hebt dan assault tegenstanders en ook op afstand schiet ik er nog prima mensen mee neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:13:
[...]

For mother Russia. :P
En het verschil tussen de M416 en de M16A3 is heel simpel:

symthic.com/comparison.php?wep1=M416&attc1=Heavy+Barrel&wep2=M16A3&attc2=Heavy+Barrel

De M16A3 heeft een hogere initial recoil dan de M416. Uiteindelijk loopt de M16A3 in qua recoil maar dat duurt wel even en tot dan is de M416 beter op range. Dat is waarom ik liever de M416 gebruik en het is ook cooler om mensen af te schieten met een M416 dan een M16A3. :Y)

Verder hoop ik dat DICE afziet van de M416 buff, dan gaat iedereen de M416 gebruiken en word die weer generfed...
De stats zijn één ding, maar controle is een hele andere, door de iets lagere RPM lukt het me om de M416 perfect te compenseren, iets wat me met de M16 niet (meer) lukt. Ook had ik best wel vaak een 2e of zelfs 3e korte burst nodig met de m16a3, met de M416 is 1 burst voldoende, daardoor ben ik ook een stuk minder vaak aan het herladen.

Qua PDW kan ik de PDW-R met extended mags en laser aanraden, die heeft nét ietsje meer punch op afstand dan de andere pdw's. De P90 kan ik post-patch niets meer mee maar oe wat ik ga ik vaak dood door dat ding als iemand anders hem vasthoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:26:
[...]

kan ik post-patch niets meer mee...
Soms vind ik dat wel irritant aan die patches. Ben je net gewend aan een wapen, istie weer aangepast en ineens geen ruk meer waard. Kan je weer opzoek naar een ander wapen... :|
superwashandje schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:52:
[...]

over het algemeen helpt de derde kaart juist tegen microstuttering geloof ik. of dit bij BF3 ook zo is weet ik niet.
Heb je misschien een linkje?

[ Voor 28% gewijzigd door ChojinZ op 21-06-2012 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:49
ChojinZ schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:38:
[...]

Soms vind ik dat wel irritant aan die patches. Ben je net gewend aan een wapen, istie weer aangepast en ineens geen ruk meer waard. Kan je weer opzoek naar een ander wapen... :|
Heeft ook zo zijn voordelen, kan je weer andere guns proberen, dit bracht mij terug naar bf3 enkele patches terug :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:26:
[...]

De stats zijn één ding, maar controle is een hele andere, door de iets lagere RPM lukt het me om de M416 perfect te compenseren, iets wat me met de M16 niet (meer) lukt. Ook had ik best wel vaak een 2e of zelfs 3e korte burst nodig met de m16a3, met de M416 is 1 burst voldoende, daardoor ben ik ook een stuk minder vaak aan het herladen.
Nog een reden voor de M416 over de M16A3. ;)
Qua PDW kan ik de PDW-R met extended mags en laser aanraden, die heeft nét ietsje meer punch op afstand dan de andere pdw's. De P90 kan ik post-patch niets meer mee maar oe wat ik ga ik vaak dood door dat ding als iemand anders hem vasthoudt.
Die heb ik geprobeerd maar ik raakte zo zwaar gefrustreerd door de extreme damage drop off dat ik de PDW-R nooit meer wil aanraken. :P
Kennelijk krijgt de UMP een damage buff bij die volgende patch, dan ga ik die gebruiken omdat ik denk dat het dan 30 damage word waardoor de 4 hit kill range wat hoger word. Nu ben ik blij met de P90. Hebben de belgen nog wat gepresteerd naast bier. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06:33
Jay-P schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:30:
Overigens het toppunt van echt laffe spawnkillers zijn die eikels die gaan campen bij een spawnbeacon, toppunt van triestheid.
Dat vind ik dan weer geen spawncampen. Simpelweg door het feit dat de persoon die daar spawned zelf die positie uitkiest. Wil je veilig spawnen dan moet je maar de normale spawnpunten pakken. Als ik een spawnbeacon zie en ik heb geen zin om door te lopen dan ga ik hem ook lekker afcampen. Simpelweg kijken hoe dom de tegenstander is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed, voor mij geen Conquest Domination meer.

Rush/Conquest:
50% intelligentie
40% skill
10% geluk

Conquest Domination/TDM:
60% geluk
40% skill

Nee danku.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 14:02:
[...]
Die heb ik geprobeerd maar ik raakte zo zwaar gefrustreerd door de extreme damage drop off dat ik de PDW-R nooit meer wil aanraken. :P
Kennelijk krijgt de UMP een damage buff bij die volgende patch, dan ga ik die gebruiken omdat ik denk dat het dan 30 damage word waardoor de 4 hit kill range wat hoger word. Nu ben ik blij met de P90. Hebben de belgen nog wat gepresteerd naast bier. ;)
Nasty, ik zit even te kijken naar de pdw stats op symthic en er is veel meer veranderd in de afgelopen patches dan ik in de gaten had. Niet veel meer met PDW's gespeeld sindien maar daar zit echt een veel groter verschil tussen de max/min damage en drop opff dan ik dacht. De min damage van de AS VAL van 18,4 verklaart ook waarom ik af en toe op bezopen afstanden wordt neergevlamd door dat ding. Vergeleken met een 11,2 van een mp5 of p90. Daar had dice ook wel wat beter op mogen leggen want als ik het me goed herinner heeft de P90 juist een speciale kogel om op lange afstanden nog meerdere kogelvrije vesten te kunnen penetreren. Nu weet ik ook waarom de PDW-R af en toe een beest is van dichtbij tegen groepen (25 dmg) maar waardeloos op afstand (supsnelle drop off naar 14,5)
kevz schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:40:
[...]
Heeft ook zo zijn voordelen, kan je weer andere guns proberen, dit bracht mij terug naar bf3 enkele patches terug :)
Helemaal mee eens, die eerste periode na het aanpassen van alle attachments was echt super leuk, zag je iedereen weer echt van alles uitproberen en nog steeds verander ik nog regelmatig van go-to wapen. Maar sinds die patch is mijn accuracy wel van 23% teruggelopen naar krap 19%, terwijl m'n KPM alleen maar stijgt, dus daar gaat iets niet helemaal goed.

De nieuwe voorgestelde patches zien er ook weer goed uit, met name het iets afzwakken van de heavy barrel en het sterker maken van de silencer kan niet snel genoeg komen. Dan word thet weer lastig afwegen, nu is de HB veels te goed in verhouding. Ook krijgen veel, nu underused, wapens weer specifieke voordelen ten opzichte van de allround beste go-to guns in elke klasse, laat maar komen dus!

edit: Als klap op de vuurpijl:

M416: Vertical, Horizontal, and First Shot recoil have all be reduced to make this weapon clearly different from the M16A3.

hubba hubba hubba

[ Voor 3% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 21-06-2012 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:07:
Helemaal mee eens, die eerste periode na het aanpassen van alle attachments was echt super leuk, zag je iedereen weer echt van alles uitproberen en nog steeds verander ik nog regelmatig van go-to wapen. Maar sinds die patch is mijn accuracy wel van 23% teruggelopen naar krap 19%, terwijl m'n KPM alleen maar stijgt, dus daar gaat iets niet helemaal goed.
Het is alleen jammer dat het een race is naar de volgende combo die het beste werkt. Er zijn statistisch gezien een paar combinaties van wapens en attachments die het beste werken. Die zullen mensen dan ook altijd gebruiken. Veranderd een bedrijf dit zorgen ze enkel voor een zoektoch van een paar dagen naar de nieuwe combinatie die het beste werkt.
De nieuwe voorgestelde patches zien er ook weer goed uit, met name het iets afzwakken van de heavy barrel en het sterker maken van de silencer kan niet snel genoeg komen. Dan word thet weer lastig afwegen, nu is de HB veels te goed in verhouding. Ook krijgen veel, nu underused, wapens weer specifieke voordelen ten opzichte van de allround beste go-to guns in elke klasse, laat maar komen dus!
Ik hoop dat ze het nu goed voor elkaar krijgen. Een systeem waarbij verschillende combinaties viable zijn en er niet een paar zijn die eigenlijk altijd beter werken. Ik wissel veel van wapens maar ik merk dat bepaalde combinaties gewoon beter werken.
edit: Als klap op de vuurpijl:

M416: Vertical, Horizontal, and First Shot recoil have all be reduced to make this weapon clearly different from the M16A3.

hubba hubba hubba
Zelf niet geweldig blij mee. De M416 is voor mij al mijn weapon of choice, nu wordt hij nog een stukje beter. Als andere wapens geen buff krijgen is dit gewoon weer het beste wapen voor mij en zal elk ander wapen gaan tegenvallen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-10 20:47

MueR

Admin Devschuur & Discord

is niet lief

Modbreak:Het schoolpleingedrag mag weer ophouden. Het wordt een beetje flauw om elke zoveel pagina's weer een keer te moeten vragen of we als volwassenen met elkaar om kunnen gaan. Willen jullie nu echt dat we gewoon geen algemene topics over BF3 meer gaan toestaan omdat jullie je niet kunnen gedragen?

Dit topic is een discussiemiddel over de game. De prijsstelling van uitbreidingen hoeft hier, zoals aangegeven in de topicwarning, niet constant aan bod te komen. Ook het op de man spelen mag ophouden.

Voor wie het niet helemaal begrijpt: "mag ophouden" betekent "stop er mee of je gaat een kleine GoT vakantie aan je broek krijgen".

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:24:
Het is alleen jammer dat het een race is naar de volgende combo die het beste werkt. Er zijn statistisch gezien een paar combinaties van wapens en attachments die het beste werken. Die zullen mensen dan ook altijd gebruiken. Veranderd een bedrijf dit zorgen ze enkel voor een zoektoch van een paar dagen naar de nieuwe combinatie die het beste werkt.
Zo dacht ik er ook altijd over, maar ik gebruik sinds die patch wel een paar 'rare' combinaties die niet statistisch het beste zijn maar perfect aansluiten bij hoe ik speel en waarmee effectief een kortere TTK heb. Het zorgt voor mij wel altijd voor nieuw elan in zo'n spel.
Ik hoop dat ze het nu goed voor elkaar krijgen. Een systeem waarbij verschillende combinaties viable zijn en er niet een paar zijn die eigenlijk altijd beter werken. Ik wissel veel van wapens maar ik merk dat bepaalde combinaties gewoon beter werken.
Het is zeker nog niet perfect, maar als ze weer een klein stukje dichterbij komen ben ik al blij. Er zitten nu tenminste nog verschillen tussen de 'optimale' attachments tussen verschillende wapens. De beste verbetering wat mij betreft van alle patches (los van de m26 mass natuurlijk :P)
Zelf niet geweldig blij mee. De M416 is voor mij al mijn weapon of choice, nu wordt hij nog een stukje beter. Als andere wapens geen buff krijgen is dit gewoon weer het beste wapen voor mij en zal elk ander wapen gaan tegenvallen.
Nouja, als de andere wapens gewoon ook op specifieke punten beter worden zie ik het wel goedkomen. Ook omdat de M16A3 nog echt voordelen heeft mbt RPM, velocity en v-recoil. Het hangt er gewoon vanaf hoe alle waarden ten opzichte van elkaar worden, om er een definitief oordeel over te vellen, maar dat ze de M416 beter maken juich ik alleen maar toe aangezien het nu mijn favo wapen van 't moment is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:56:
Zo dacht ik er ook altijd over, maar ik gebruik sinds die patch wel een paar 'rare' combinaties die niet statistisch het beste zijn maar perfect aansluiten bij hoe ik speel en waarmee effectief een kortere TTK heb. Het zorgt voor mij wel altijd voor nieuw elan in zo'n spel.
Ik zoek wel veel andere opties die leuk zijn. Effectief niet altijd maar inderdaad wel leuk en verfrissend.
Het is zeker nog niet perfect, maar als ze weer een klein stukje dichterbij komen ben ik al blij. Er zitten nu tenminste nog verschillen tussen de 'optimale' attachments tussen verschillende wapens. De beste verbetering wat mij betreft van alle patches (los van de m26 mass natuurlijk :P)
Zolang ze maar vooruit blijven gaan en het niet erger maken inderdaad.
Nouja, als de andere wapens gewoon ook op specifieke punten beter worden zie ik het wel goedkomen. Ook omdat de M16A3 nog echt voordelen heeft mbt RPM, velocity en v-recoil. Het hangt er gewoon vanaf hoe alle waarden ten opzichte van elkaar worden, om er een definitief oordeel over te vellen, maar dat ze de M416 beter maken juich ik alleen maar toe aangezien het nu mijn favo wapen van 't moment is. :+
Het is ook mijn favo wapen, altijd al geweest. Zelfs in BC2 gebruikte ik voornamelijk de M416. Tuurlijk leuk dat hij sterker wordt, maar niet echt nodig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Dat er één gun bovenuit steekt vind ik eigenlijk niet zo'n probleem, zolang het verschil maar duidelijk merkbaar is per wapen. Bij CoD (Ja, ja, weer een CoD vergelijking) had ik altijd het idee dat elke gun precies hetzelfde werkte. Bij BF is dat een heel stuk anders. Ik loop regelmatig met een AEK te hipfiren en dat werkt prima met red dot sight en foregrip. Bij een G3 pak ik juist een bipod, heavy barrel en een scope. De M16 veranderd ik dan weer regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
(jarig!)
Tsurany schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:24:
[...]

[...]

[...]

Ik ben juist van de M416 naar de M16A3 gegaan, maybe toch eens die M416 pakken en ff testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Gisteren dan eindelijk ook m'n Premium gekregen.

Na vooral veel negatieve reacties, en voornamelijk ook zelf niet geïnteresseerd in CQ ben ik eigenlijk toch redelijk positief verrast! Maps zijn toch wel groter dan ik in eerste instantie had verwacht. Genoeg mogelijkheden om aan de andere kant van de map te komen, snelheid zit er flink in en blijft erin zitten mede door dat de flagcaps erg snel gaan. Het is wel een DLC dat je echt als squad moet spelen, gisteren 2 leuke potjes gehad met wat clanmembers. Veel gerevived en gerevived worden, area clearen en door rushen naar de volgende flag. Moet ik zeggen dat deze ronde wel erg leuk was, weinig gecamp en veel rushers. Gek genoeg eindigde ik ook nog ergens boven aan terwijl het de eerste keer was dat ik die map speelde. :*)

Eerste pot die ik speelde was Gun Master, even kijken hoe dat in zijn werk ging. Ook hier wederom veel frustraties gehoort over de MK3A1 en de M320 LVG. Joinde ergens midden in de game, en heb hem uiteindelijk nog gewonnen ook. MK3A1 kwam ik 2 man tegen die zo heerlijk naast elkaar stond voor een muur, kon ze allebei killen met 1 clip. Helemaal blij dat ik die eigenlijk zo achter de rug had, op naar de LVG. Had nog niet eerder dit wapen aangeraakt, enkel wat filmpjes gezien van gebruik. Denk dat moet niet zo moeilijk zijn, open minimap zie 2 man voor me een trap opkomen, schiet een m320 af. Stuitert verkeerde kant op, denk nog een keer en toen had ik gelijk de kill.... 8)7

Uiteraard te weinig gespeeld nog om een echte indruk te geven, maar zo op het eerste gezicht vond ik het wel leuk. Zeker leuk om erbij te hebben als afwisseling. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xant0r schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:16:
Na vooral veel negatieve reacties, en voornamelijk ook zelf niet geïnteresseerd in CQ ben ik eigenlijk toch redelijk positief verrast! Maps zijn toch wel groter dan ik in eerste instantie had verwacht. [...] Het is wel een DLC dat je echt als squad moet spelen, gisteren 2 leuke potjes gehad met wat clanmembers. Veel gerevived en gerevived worden, area clearen en door rushen naar de volgende flag.
Een hoop geklaag over CQ komt ook doordat mensen stikstervensvolle 64p servers joinen terwijl die kaarten voor 4v4 en 8v8 bedoeld zijn. Als je er weinig mensen in hebt zitten wordt het ineens een veel tactischer spel, dat scheelt ook een hoop.
Met een squad die goed samenwerkt helpt wel, zeker als je kaarten wat gaat kennen en je in goed samenspel posities gaat flanken zodat je met vier man door vier deuren een ruimte in komt waar wat vijanden zitten - die hebben geen schijn van kans >:)
64p servers zijn dan, met een TUGS, weer retegoed voor je SPM als Recon O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Wat jammer dat GunMaster zo gemaakt is dat squad perks niet meer werken, voel me echt als een slak zonder sprint in die game modus. Voortaan maar overslaan die handel.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
Waarschijnlijk een n00b vraag en totaal onbelangrijk maar toch vroeg ik mij af: als ik als bijv. Assault zijnde ff snel een recon kit oppak, beacon en tugs ergens drop en weer terugschakel naar mijn eigen kit, zijn dat dan recon punten of assault punten (de spawns en tugs dus) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jay-P schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:37:
Waarschijnlijk een n00b vraag en totaal onbelangrijk maar toch vroeg ik mij af: als ik als bijv. Assault zijnde ff snel een recon kit oppak, beacon en tugs ergens drop en weer terugschakel naar mijn eigen kit, zijn dat dan recon punten of assault punten (de spawns en tugs dus) ?
Geen idee, je krijgt sowieso de punten van alle kits (dus als je nog een med kistje, ammo kistje en tugs hebt staan). Ik zou zeggen dat ze per kit en dus klasse tellen, maar ik heb geen flauw idee, aangezien het marginale punten zijn lukt valt dat niet echt op, zeker niet als je per klasse al meerdere service stars hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Volgens mij blijven ze liggen, pak welleens een andere klasse op omdat ik zonder ammo zit. Mijn medic packages blijven gewoon liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-10 18:57
hehe, dat was de vraag niet. Maar idd ze blijven liggen. Ik denk zelf dat het gaat naar de class die je op dat moment speelt. Je kan namelijk in het begin als Support spawnen, ammo kit droppen, dood gaan, spawnen als assault. Volgens mij zie je in het score scherm dan geen punten voor Support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
ze blijven liggen, je kan als je het slim speelt eerst medic pakken, kit droppen, dan speel je support en drop je een ammo crate, dan ga je recon en plemp je een TUGS neer, vervolgens zullen de punten binnenstromen :P

Vind het ook altijd grappig om te zien als ik +20 +20 +20 voorbij zie komen als ik recon ben ^^

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevz schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:46:
ze blijven liggen, je kan als je het slim speelt eerst medic pakken, kit droppen, dan speel je support en drop je een ammo crate, dan ga je recon en plemp je een TUGS neer, vervolgens zullen de punten binnenstromen :P
De vraag was dus bij welke class die punten binnenstromen.

En het antwoord daarop is: de class die je nu gebruikt. Getest door als support te spawnen, ammo kistje neer te mikken in een donker hoekje, als recon te spawnen en tugs neer te zetten, en dan CQ met 64p in dat hotel te spelen... 80 punten voor support ondanks dat er min of meer constant "resupply +10" langs komt rechtsonderin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Maar als je zelf doodgaat zijn je gadgets sowieso weg LongBowNL. Dus als je als support spawned en ammo kit dropt en dan dood gaat is hij ook gewoon weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Oh my bad, ben er niet helemaal bij vandaag :P

Maar nu weten de mensen wel hoe je makkelijk punten binnen kan harken ;)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-10 12:35
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:56:

Van mij hoeft de M416 niet per se sterker.
Vind m nu zo prima en als spelers horen dat de M416 "het beste wapen in de game" geworden is huppelt iedereen straks met dat ding rond en word je weer uitgemaakt voor noob omdat je een zogenaamd "op" wapen gebruikt.
Ik blijf m toch wel gebruiken ook al buffen ze dat ding niet.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-10 00:01

DMZ

Makkelijk schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:51:
Maar als je zelf doodgaat zijn je gadgets sowieso weg LongBowNL. Dus als je als support spawned en ammo kit dropt en dan dood gaat is hij ook gewoon weg.
Ammo kit blijft gewoon staan voor de rest van de match hoor, medic packs ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06:33
DMZ schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 17:01:
[...]

Totdat ze leeg zijn of opgeblazen/kapot geschoten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-10 18:57
Ammo kits kunnen niet meer leeg sinds de "grote" patch. Tugs, spawn beacons, EOD Bots enz blijven niet staan. (net getest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-10 00:01

DMZ

Hogader schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 17:03:
[...]

Totdat ze leeg zijn of opgeblazen/kapot geschoten zijn.
Ze raken niet leeg, dat is nou net het punt. Kapot geschoten ja, maar anders zijn ze permanent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Meer mensen last van te worden gekicked en banned vanwege punkbuster iets met een query is niet gelukt melding? Ik word dan voor 5 minuten gebanned op betreffende server. Heel vreemd.
Ik heb gisteren nog gewoon gespeeld en intussen niets geinstalleerd / veranderd... :( :( :(

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-10 16:21

Mavamaarten

Omdat het kan!

Jammer jammer, soms wou ik dat er een battlerecorder was. Mooie momenten film ik nét nooit :+
Boem, sniper uit die vieze toren, seconde later noscope op een kerel, en een seconde later nog een...

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
DMZ schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 17:01:
[...]

Ohh dat wist ik dus echt niet. Ik nam eigenlijk maar aan dat het niet zo was omdat het bij tugs ed ook niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PiRiVi schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 17:28:
Meer mensen last van te worden gekicked en banned vanwege punkbuster iets met een query is niet gelukt melding? Ik word dan voor 5 minuten gebanned op betreffende server. Heel vreemd.
Ik heb gisteren nog gewoon gespeeld en intussen niets geinstalleerd / veranderd... :( :( :(
Punkbuster even updaten. Kijken of er niks in de weg zit qua firewall of antivirus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Goed, na het eerste niet-zo-succesvolle uitstapje met Gunmaster gister (halverwege (p90 oid) map binnen komen, vervolgens iedereen inhalen om met 3 wapens voorsprong te blijven steken op die M320 LVG, waarna ik weer trots ingehaald werd en uiteindelijk de map niet won :P) was mijn 2e poging een groter succes, en daarbij meteen weer een mogelijke tactiek gevonden voor de LVG kill: als je een ventje tegenkomt op close quarters, granaat schieten en daarna een knife takedown inzetten; hij kan niet weg, en mits je niet te snel was gaat hij dood door de nade voordat de knife animatie af is gelopen. (Jij ook, maar boeiend, wachten op respawn is nog steeds 100x sneller dan 45 van die nades afschieten voordat je wat raakt)
Geen idee of 't consistent te doen is (deze jongeheer kwam ik head-on tegen, maar met wat zigzaggen wist ik bij hem te komen en mesje te planten voordat hij mij neer schoot), maar zeker met de lui die stil staan te snipen is 't wellicht een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Andere tactiek is gewoon teammates volgen en op afstand schieten als zij iemand aanvallen. In de chaos van gunfights kun je wel vrij goed kills maken met die dingen.

[ Voor 29% gewijzigd door Makkelijk op 21-06-2012 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

:'( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

:'(

Was wel leuk rondje trouwens. Was goed bezig met men sniper, soms wérkt het gewoon. Toen begon iedereen echter te campen, op elke mogelijke plaats dus ben ik maar geleaved. Had soms toch wel momentjes waarop ik dacht, nu ben ik dood, maar wonder boven wonder maak ik ze nog af met mijn pistool :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet ook niet opstaan na een revive als je weet dat er iemand is :P Alhoewel, sinds de laatste patch telt het plots weer wel als kill als je wordt gekilled voordat je accepteert... Dat was voor de patch tenminste beter, nu heb je weer het probleem dat iemand je 3 keer achter elkaar kan killen (goed voor z'n nemesis dus) als je een vervelende medic naast je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 19:13:
Je moet ook niet opstaan na een revive als je weet dat er iemand is :P Alhoewel, sinds de laatste patch telt het plots weer wel als kill als je wordt gekilled voordat je accepteert... Dat was voor de patch tenminste beter, nu heb je weer het probleem dat iemand je 3 keer achter elkaar kan killen (goed voor z'n nemesis dus) als je een vervelende medic naast je hebt.
Das niet helemaal waar, je krijgt wel de kill als je iemand neerschiet voor hij de revive accepteert, maar niet de death als je wordt neergeschoten voor je hem accepteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:23
Voorheen was dat zo ja, nu niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de ander staat er wel dat hij je drie keer doodgeschoten heeft; de deaths tellen idd niet, maar iemand kan al goed op weg komen voor een nemesis kill. De ander krijgt er ook gewoon kills bij.
Voor de patch kreeg je er geen kill/punten voor, dat was IMO prima.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2012 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: selber noob

Wordt ik gekicked omdat ik de admin een ''noob'' noemde. Reden daarvan: RU krijgt een nuke omdat US zwaar aan het verliezen was en plots was US aan het winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Balen dat je dan niet meteen gebanned wordt he, ben je meteen van zo'n slechte server af ;)
Een soort block / hide knop in battlelog zou wel een chille feature zijn!

[ Voor 29% gewijzigd door Makkelijk op 21-06-2012 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

"You were disconnected from EA Online (1) "

Deze melding begint inmiddels ook wel behoorlijk irritant te worden. Helaas nog geen goede oplossing gevonden..... :(

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-10 12:35
Heb net even op die gamekey site gekeken (als BF3 speler van het eerste uur heb ik Premium allang natuurlijk :+ ) maar daar staat bij premium: niet in voorraad terwijl er hier vanmiddag nog GoTters waren die daar een key gekocht hebben.
Zou dat zo hard gaan dat ze nu alweer door alle keys heen zijn??

ps. Dit is niet bedoeld om die hele discussie over waar je premium het goedkoopst kun krijgen weer op te laaien.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus, weer eens aan het spelen en het gaat wel redelijk. Voornamelijk als je bedenkt dat ik pas bij de 3de basis joinde. O-)
Vandaag is er niet veel tegenstand zo lijkt het.

http://battlelog.battlefi...how/35473483/1/184991456/

edit: en toch weer wat meer tegenstand. Eerlijk is eerlijk. ;)

http://battlelog.battlefi...how/35475900/1/184991456/

[ Voor 22% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-06-2012 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-10 20:59
AdmiralSnipe schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 20:57:
Heb net even op die gamekey site gekeken (als BF3 speler van het eerste uur heb ik Premium allang natuurlijk :+ ) maar daar staat bij premium: niet in voorraad terwijl er hier vanmiddag nog GoTters waren die daar een key gekocht hebben.

ps. Dit is niet bedoeld om die hele discussie over waar je premium het goedkoopst kun krijgen weer op te laaien.
klopt, ze krijgen volgende week donderdag pas weer binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:01
Net op metro, ging weer lekker :)

http://battlelog.battlefi...how/35474754/1/192887221/

95-39, ondanks alles vind ik het nog steeds een van de beste maps. Sowieso om je wapens te unlocken. Want metro met 200 tickets of meer is gewoon suc6 verzekerd!

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 20:58:
Dus, weer eens aan het spelen en het gaat wel redelijk. Voornamelijk als je bedenkt dat ik pas bij de 3de basis joinde. O-)
Vandaag is er niet veel tegenstand zo lijkt het.

http://battlelog.battlefi...how/35473483/1/184991456/

edit: en toch weer wat meer tegenstand. Eerlijk is eerlijk. ;)

http://battlelog.battlefi...how/35475900/1/184991456/
het niveau vanavond was inderdaad niet best op meerdere servers
http://battlelog.battlefi...how/35474680/1/172685289/
en
http://battlelog.battlefi...how/35477405/1/172685289/

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

Metian

Snert is vies

Ik had een kleine vraag, heb overal gezocht maar kon niet echt iets vinden. Is het mogelijk om de HUD / UI te scalen ? Ik speel namelijk op lagere resolutie (1280 x 720) en ik vind de HUD maar irritant groot.

Kortom; is dit mogelijk, zo ja, hoe ?.. Zo nee, okay :P.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 20:57:

Idd, het ging snel!

Maar we weten natuurlijk niet hoeveel mensen dit topic lurken (= dit topic lezen maar geen GoT account hebben). Hetzelfde fenomeen zie je ook als je hier een eigen youtube video plaatst. Meestal zit je snel aan 100+ views ofzo, terwijl in dit topic door misschien maar (ruw geschat) 20 mensen frequent gepost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-10 20:59
k*t, had het dus niet moeten zeggen en zelf die key moeten gaan halen :P (was van plan om het te doen nadat mn win7 klaar was met updaten en bf3 installeren, maar toen was ie al uitverkocht :( :( :( :( ) naja goed tis jammer dat ik dan 2x Xp mis maar goed, een weekje wachten is niet erg

[ Voor 17% gewijzigd door tobitronics op 21-06-2012 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Laatst online: 03-10 01:06
tobitronics schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 21:54:
k*t, had het dus niet moeten zeggen en zelf die key moeten gaan halen :P (was van plan om het te doen nadat mn win7 klaar was met updaten en bf3 installeren, maar toen was ie al uitverkocht :( :( :( :( )
Gewoon even wachten. Mijn key doet het prima in ieder geval, dus als het nog een week werkt, dan weet jij ook zeker dat de keys goed zijn ;).

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede avond mensen,

Wie heeft ook dit probleem of weet misschien de oplossing hiervoor?

Vanmiddag heb ik nog gewoon even zitten spelen namelijk.

Draai op windows 7 64 bit.

Alvast bedankt!

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'BoMBxPeRTDeLuXe' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrB.exe initialization failed

Dit gebeurd zo ong na 5 min gamen

ps zie nu net dat meerdere mensen dit probleem hebben, maar ik zal ff googlen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2012 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoek eens op de foutmelding. Levert dat niks op gaan we verder zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbreeuwsma
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-10 14:33
Ikzelf heb ook weleens foutmeldingen gehad van PunkBuster wat jij uitlegt..
Wat bij mij werkte was de pc gewoon even opnieuw opstarten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen al punkbuster verwijderd, nieuw erop gezet, en opnieuw opgestart.

Blijf de melding houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://gathering.tweakers...ist_messages/1473396/last :*)

EDIT: Dat is het problemen topic, en PB-problemen valt wel onder de problemen O-) Gewoon om de boel een beetje overzichtelijk te houden. Mss staat er zelfs wel iets nuttigs in het topic.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2012 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plob
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-10 16:38
Toevallig de waarschuwing niet gelezen?

Waarschuwing:

[...]

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

plob schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:33:
[...]

Toevallig de waarschuwing niet gelezen?

Waarschuwing:

[...]

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Oh nu begrijp ik het, ja sorry hoor post hier niet zoveel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10 15:11
Zit ik lekker met een maatje van me wat SQDM te doen op CQ komen er inene wat Dice mensen bij... wat een ongeloof knive festijn was dat inene geworden zeg. Eigenlijk gewoon niet leuk zo :P

Maar toen ik er 1 zag kon ik het uiteraard ook niet laten ;)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/A48BSZD3hRkf0JzlmJK5hqE9/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Jaguar645 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:44:
Zit ik lekker met een maatje van me wat SQDM te doen op CQ komen er inene wat Dice mensen bij... wat een ongeloof knive festijn was dat inene geworden zeg. Eigenlijk gewoon niet leuk zo :P

[afbeelding]
Je hebt er nu ook 1? Mooi! :)
Nu nog deze ergens vandaan zien te snaaien, wat lastig gaat worden, want deze is extreem zeldzaam en is niet snel te vinden (dus ook niet van iemand af te pakken..):

Afbeeldingslocatie: http://battlelog-cdn.battlefield.com/public/profile/bf3/stats/dogtags/la/communitydogtag.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat was een lange game zeg. (ruim een uur)
Maar wel lekker 5 punten meer dan AWSME. oOo
Oh en 93.000 ish punten is ook leuk. ;)

http://battlelog.battlefi...how/35490285/1/184991456/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
No contact with EA Online. Please try again later.
Dit is ook weer nieuw voor mij. Wat heeft dit nu weer te betekenen?

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Vaag ik probeer in te loggen via origin op battlelog staat er na 3 x your account has been blocked :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:16

mrc4nl

Procrastinatie expert

rickyy schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 00:07:
[...]

Dit is ook weer nieuw voor mij. Wat heeft dit nu weer te betekenen?
dat battlelog/origin eruit ligt ofzo?
bloodlynx schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 00:09:
Vaag ik probeer in te loggen via origin op battlelog staat er na 3 x your account has been blocked :S
wacht 5 a 10 minutjes en doe een password reset. ja het is klote omdat je het wachtwoord wel goed invult.

maar ea/dice hebben zo soms hun perikelen

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-10 19:07
nog veel erger is het:

Choose your Origin ID
To hang out at Battlelog you need to choose your username
Choose wisely. This will be visible next to your profile picture and in the forums.

EA is het soms echt helemaal kwijt zeg ... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Laatst online: 03-10 01:06
Ik zou even wachten met je password resetten. Lijkt me dat als er zoveel gebruikers opeens errors ervaren, dat er iets mis is aan de kant van EA. Zo kan ik mijn statistieken niet inzien op het moment. Misschien even geduld?

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 23:37
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:20:
Goede avond mensen,

Wie heeft ook dit probleem of weet misschien de oplossing hiervoor?

Vanmiddag heb ik nog gewoon even zitten spelen namelijk.

Draai op windows 7 64 bit.

Alvast bedankt!

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'BoMBxPeRTDeLuXe' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrB.exe initialization failed

Dit gebeurd zo ong na 5 min gamen

ps zie nu net dat meerdere mensen dit probleem hebben, maar ik zal ff googlen
Grote kans dat je AV PB blokkeert (log checken) PB is namelijk begonnen met het uploaden van stukken geheugen naar hun servers (soort remote admin script) om cheats op te sporen.

Er is hier echter geen toestemming voor gegeven, en juridisch is het ook niet helemaal aan de haak aangezien er geen toestemming is gevraagd en je weet niet wat ze uploaden.

Niet zo vreemd dat AV's dit oppakken en zien als een dreiging, avast blokkeerd PB al.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-08 18:39

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

fast-server schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 00:14:
[...]

Grote kans dat je AV PB blokkeert (log checken) PB is namelijk begonnen met het uploaden van stukken geheugen naar hun servers (soort remote admin script) om cheats op te sporen.

Er is hier echter geen toestemming voor gegeven, en juridisch is het ook niet helemaal aan de haak aangezien er geen toestemming is gevraagd en je weet niet wat ze uploaden.

Niet zo vreemd dat AV's dit oppakken en zien als een dreiging, avast blokkeerd PB al.
Heb je hier meer info over?

Avast is namelijk ook begonnen met het blokkeren van Punkbuster waardoor het onmogelijk is om te spelen zonder het uit te zetten,
MSoft06 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 00:12:
nog veel erger is het:

Choose your Origin ID
To hang out at Battlelog you need to choose your username
Choose wisely. This will be visible next to your profile picture and in the forums.

EA is het soms echt helemaal kwijt zeg ... :'(
Ook eventjes last van gehad, zou nu weer verholpen moeten zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door Matthew op 22-06-2012 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-10 19:07
het werkt weer zoals het hoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Wel een beetje dom van punkbpuster als dat echt zo is. Ze zouden gewoon even gebruikers toestemming moeten vragen om dat te doen, dan zouden virusscanners er ook niet zoveel moeite mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Jaguar645 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:44:

[afbeelding]
Nice...:) Heb je hem ook nog even een teabagging gegeven..? oOo
Ze zaten met 5 man in die server ofzo he. Ik wou ook joinen....stond ik eindelijk tweede in de queu, werd ik naar de tiende plek in de queu gezet... ;w daar heb ik dus niet op gewacht.
Hebben alle DICE-devs dezelfde dogtag of zijner verschillende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Gisteren crashde me pc tijdens het gamen, kijk in PC health is me cpu 70 graden.

Maar ff AMD X4 656 bestelt, kan ik ook eindelijk eens met fatsoenlijke fps BF3 spelen. Wie weet koop ik CQC ook nog wel als ik stabiel op 60 blijf….of wacht nee die mocht ik niet kopen van mezelf…hmmmm :(

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
(jarig!)
evilpin0 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:25:
Gisteren crashde me pc tijdens het gamen, kijk in PC health is me cpu 70 graden.

Maar ff AMD X4 656 bestelt, kan ik ook eindelijk eens met fatsoenlijke fps BF3 spelen. Wie weet koop ik CQC ook nog wel als ik stabiel op 60 blijf….of wacht nee die mocht ik niet kopen van mezelf…hmmmm :(
Dan koop je toch premium! Alleen in je achterhoofd houden dat je het alleen voor het mesje doet! :+
Pagina: 1 ... 32 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.