Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
QPeter schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:22:
Grappig hoe mensen hier zeuren over de Vsync discussie en FPS in BF3, en vervolgens gaan praten hoe stoned of aangeschoten ze wel niet BF3 aan het spelen zijn. 8)7
Gotta love this community :+
Nu, soms ook niet, maar bon: goede momenten > mindere :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-10 16:18
CodeCaster schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:18:
[...]

Gelukkig, dacht dat ik de enige was. Ik kan echt niet om twaalf uur stoppen en dan kwart over twaalf slapen, dan lig ik nog halve oorlogsfilms af te spelen in m'n hoofd. :P
Makkelijk schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:18:
[...]

Echt he. Als ik van 11 tot 12 game dan slaap ik om een uur of 5.
Aan de andere kant hangt het er van af wat ik er voor deed, als ik heb geprogrammeerd ging ik BF3 spelen om lekker te slapen, werkt nog beter..
Asgaro schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:21:
Heb ik ook wel. Ik game vooral 's nachts net voor het slapen gaan. Dan lig je soms inderdaad in je bed en beeld je je nog de laatstgespeelde map in :+
NLsandman schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:22:
[...]

Heb daar ook last van, soms stijgt mijn adrenaline niveau zo hoog dat ik daarna niet in slaap kan komen.
Soort vorm van game stress:-)
Ahh... fijn om te horen dat het niet aan de leeftijd ligt! :P

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

NLsandman schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:22:
[...]
Heb daar ook last van, soms stijgt mijn adrenaline niveau zo hoog dat ik daarna niet in slaap kan komen.
Soort vorm van game stress:-)
Niks game stress, PTSD! Misschien moet je eens met Afghanistan- of Iraq-veteranen praten, hoe zij ermee omgaan :D

Ik voel me trouwens ook vaak flink hyper na een intens potje BF3, ongeacht wat ik eet/drink/rook. Alhoewel mijn slaap er niet door beïnvloed wordt, goddank.
Een biertje of wat wil inderdaad nog wel eens helpen (alhoewel alleen in het weekend - ik drink ik niet doordeweeks, dus dan sta ik broodnuchter op het slagveld), maar de scheidslijn tussen stimulerend effect en er niks meer van bakken is een bijzonder vage.

[ Voor 36% gewijzigd door w00t00w op 20-06-2012 16:32 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
(jarig!)
ChojinZ schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:24:
[...]

[...]

[...]

[...]

Ahh... fijn om te horen dat het niet aan de leeftijd ligt! :P
Het ligt niet aan het oud worden, het ligt aan het licht dat je ogen binnenkomt, je hersenen denken door het licht wat van je scherm komt dat het nog overdag is.

Bron: discovery 2 weken geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Had daar voornamelijk last van toen ik nog op ze tijd geownt werd, nu dat eigenlijk zelden nog maar gebeurt slaap ik altijd als een roos :P

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-10 12:51
als je met gamen over je slaap heen gaat ja.. maar als je om half 12 stipt bijv. zegt ik stop ! en je gaat naar bed dan slaap je ( althans ik ) wel tegen 12 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
evilpin0 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:34:
Had daar voornamelijk last van toen ik nog op ze tijd geownt werd, nu dat eigenlijk zelden nog maar gebeurt slaap ik altijd als een roos :P
Hoe voelde je vanochtend ? want volgens mij heb ik jou een paar keer goed gepakt gisteren:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-10 12:51
beurs ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
Lol, blijkbaar zelf ook niet zo goed geslapen want moest er ff over nadenken, maar hijs goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:34
erikvandenberg schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:32:
[...]
Het ligt niet aan het oud worden, het ligt aan het licht dat je ogen binnenkomt, je hersenen denken door het licht wat van je scherm komt dat het nog overdag is.

Bron: discovery 2 weken geleden.
Maar in dit geval is dat bullshit. Ja, het licht heeft invloed en het houdt je enigzins wakker, maar dat geld ook voor een televisie. Dit valt echter allemaal in het niet bij de adrenaline die een shooter je geeft. Geloof me, lees een research paper in hetzelfde licht en je slaapt een stuk makkelijker dan na een uurtje BF3.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-10 19:38
Is het misschien een idee om deze discussie te stoppen? Er komt hier zo enorm veel onzin voorbij zoals "stoned/aangeschoten/slaap problemen" voegt hierbij niks toe aan dit BF3 topic. Het gros hier is niet het type wat zich klem zuipt achter de pc of stoned zit te gamen. Of last heeft om in slaap te komen omdat je nachtlampje kapot is. Doe dit gewoon niet. :+

[ Voor 43% gewijzigd door QPeter op 20-06-2012 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
QPeter schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:54:
Is het misschien een idee om deze discussie te stoppen? Er komt hier zo enorm veel onzin voorbij zoals "stoned/aangeschoten/slaap problemen" voegt hierbij niks toe aan dit BF3 topic. Het gros hier is niet het type wat zich klem zuipt achter de pc of stoned zit te gamen. Of last heeft om in slaap te komen omdat je nachtlampje kapot is. Doe dit gewoon niet. :+
Helemaal mee eens! Laten we het weer over de premium accounts hebben. Of Shotguns in CQ. Of stat resets. Want dat is nog niet besproken en daar krijg je tenminste niet van die flauwe discussies van!

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:29
knip

[ Voor 93% gewijzigd door Sn0wblind op 20-06-2012 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-10 16:13

thommich

Belg

Om maar iets nuttig te vragen:
Heeft iemand tips om kills te maken met grenades?
Ik heb nog niet veel kills gemaakt en zou ze graag wat effectiever inzetten.

Ik druk altijd gewoon op G, in de richting van mijn doel. Maar 9/10 zijn ze weg voor m'n granaat ontploft... Is er een truukje om te zorgen dat ze geen tijd hebben ofzo? (Ik dacht dat het vasthouden van de granaat met de pin eruit niet meer kon in BF3?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-10 16:21

Mavamaarten

Omdat het kan!

Makkelijk schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:22:
Ik moet wel zeggen dat ik het echt van alles heb, vooral ook van muziek, kan ik de hele nacht wakker liggen van het laatst geluisterde nummer.
Omg, ja, vréselijk.

Heb ooit eens een hélé (!) nacht wakker gelegen met het liedje "Ik wordt daar zo moe van"... Ironisch :O

[ Voor 20% gewijzigd door Mavamaarten op 20-06-2012 17:02 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:50
Jovas schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:59:
Waren jullie ook stoned en aangeschoten toen je Premium kocht? Ooohohohhaha, nee geintje hoor..

Ik zou jullie niet durven krenken hier op GoT haha
Voor iemand die het niet durft doe je het wel veranssend vaak kijkende na de modbreaks en de reacties van de afgelopen week.

Gewoon om even een feit te constateren.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:50
thommich schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:01:

Ik druk altijd gewoon op G, in de richting van mijn doel. Maar 9/10 zijn ze weg voor m'n granaat ontploft... Is er een truukje om te zorgen dat ze geen tijd hebben ofzo? (Ik dacht dat het vasthouden van de granaat met de pin eruit niet meer kon in BF3?)
granaten werkt het best als je of op een doel gooit wat ver weg is (als de granaat dan landt ontploft ie gelijk) of als de tegenstander een kamer in gaat met maar 1 toegang, dan kan ie nergens heen.

verder, kies de granaten perk en speel support zodat je kan blijven spammen.

[ Voor 5% gewijzigd door haarbal op 20-06-2012 17:08 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10 18:27
Soms moet je even gokken vanuit welke deur/gang/hal een vijand komt en daar een granaat gooien, rennen ze er meestal mooi overheen.

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 18:50
haarbal schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:08:
[...]

granaten werkt het best als je of op een doel gooit wat ver weg is (als de granaat dan landt ontploft ie gelijk) of als de tegenstander een kamer in gaat met maar 1 toegang, dan kan ie nergens heen.

verder, kies de granaten perk en speel support zodat je kan blijven spammen.
Daarnaast kun je ze vast blijven houden als je de granaat toets en je linkermuistoests tegelijk inhoud waardoor je beter kun 'richten'

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

QPeter schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:54:
Het gros hier is niet het type wat zich klem zuipt achter de pc of stoned zit te gamen.
;( Weer een illusie armer.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Wat een slechte tips voor granaten. Speel gewoon 1 potje conquest metro 64p en je hebt je kills.

edit: Oh, ik denk automatisch dat hij iets wil unlocken. Nee, als je ze nuttig wilt leren gebruiken heb je aan metro geen goeie leerschool :P

[ Voor 46% gewijzigd door Makkelijk op 20-06-2012 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Om een of andere reden kan je in alle hedendaagse games je nades niet meer cooken. Onlangs Medal of Honor Pacific Assault nog is uitgespeeld, en damn: nades cooken is zo leuk!

Vraag me af waarom je deze mechanic niet meer ziet. Of hebben de hedendaagse nades IRL ook geen optie om te cooken maar hadden die ten tijde van WWII wel die mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:58
Tja, het komt allemaal neer op je vermogen om te voorspellen waar mensen heen gaan, en hoe ze reageren (welke kant ze op rennen) als ze je nade aan zien komen. Daar boven op zijn er wat kleine tricks om nades (en ook medkits+ammo crates) verder te krijgen, door de juiste richting in te kijken en net op het moment dat hij gaat gooien ga je sprinten naar voren en springen. Zo gooi ik vaak medkits naar mensen die aan een andere kant van een deur opening staan als het niet veilig is er heen te lopen.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Asgaro schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:25:
[...]

Om een of andere reden kan je in alle hedendaagse games je nades niet meer cooken. Onlangs Medal of Honor Pacific Assault nog is uitgespeeld, en damn nades cooken is zo leuk!

Vraag me af waarom je deze mechanic niet meer ziet. Of hebben de hedendaagse nades IRL ook geen optie om te cooken maar hadden die ten tijde van WWII wel die mogelijkheid?
Dat vroeg ik me nou ook af....

1 van de leukere dingen in COD: Nade cooking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:25:
[...]

Om een of andere reden kan je in alle hedendaagse games je nades niet meer cooken. Onlangs Medal of Honor Pacific Assault nog is uitgespeeld, en damn nades cooken is zo leuk!

Dat heeft DICE voor de release al gezegd. Dat je een nade kan cooken betekent niet dat iemand IRL dat gaat doen dus geeft DICE de optie niet. Zeg nou zelf, zou jij een granaat die na 5 seconden ontploft 3 seconden vasthouden met de kans dat die voortijdig ontploft of dat je hem laat vallen waarna je dood bent? ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Natuurlijk, zo badass ben ik in het echt ook

:')

Maar het is natuurlijk alleen maar voor balancing aangezien het een pure multiplayer game is.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
DanielWW2 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:29:
[...]

Dat heeft DICE voor de release al gezegd. Dat je een nade kan cooken betekent niet dat iemand IRL dat gaat doen dus geeft DICE de optie niet. Zeg nou zelf, zou jij een granaat die na 5 seconden ontploft 3 seconden vasthouden met de kans dat die voortijdig ontploft of dat je hem laat vallen waarna je dood bent? ;)
Slecht argument (van Dice, niet van jou ;) ). In het echt kan je wel naast een doos verband gaan staan maar dat zal echt je health niet genereren.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Als ik een pak aanhad gelijk dat van Iron Man wel ja... :+

Maar in BF3 had ik toch liever cooking gezien. Want de huidige success rate van een nade smijten, is niet bepaald hoog lol.
In alle oudere shooters zette ik steevast mijn nade op 1 van mijn muis-zijtoetsen omdat ik nades veel gebruikte (als cooking mogelijk was). Maar in BF3 ga ik die kostbare muis-zijtoets nu maar voor iets anders gebruiken, zoals bijvoorbeeld voor mijn pistol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
[...]

Is ook eigenlijk helemaal niet nodig, als je nade gewoon wat hoger in de lucht gooit komt hij neer en ontploft zodra hij op de grond komt of iets daarna. Je hebt dan echt nooit de tijd om weg te rennen. Daarnaast is het ook prima te timen om vast de animatie te starten snel even peaken en hem dan te gooien. Ik moet zeggen dat ik het niet echt mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChojinZ schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:33:
[...]

Slecht argument (van Dice, niet van jou ;) ). In het echt kan je wel naast een doos verband gaan staan maar dat zal echt je health niet genereren.... 8)7
Ik bedenk de redenen niet van DICE. :P
Verder heb ik er ook wel vrede mee. Ik mis het cooken niet echt.

Wat ik wel zou willen is dat als je doodgeschoten word met een granaat in je handen die je gaat gooien op de grond valt en afgaat. Zo vaak heb ik nu gehad dat ik een granaat gooide, werd neergeschoten maar geen nade. :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
@Daniel

Volgens mij ligt dat aan de brakke netcode. De server vind dat jij helemaal geen grenade had gepakt terwijl je client die toch al een halve seconde vast gepakt had, dit blijf je toch houden denk ik.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bloodlynx schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:37:
[...]

Is ook eigenlijk helemaal niet nodig, als je nade gewoon wat hoger in de lucht gooit komt hij neer en ontploft zodra hij op de grond komt of iets daarna. Je hebt dan echt nooit de tijd om weg te rennen. Daarnaast is het ook prima te timen om vast de animatie te starten snel even peaken en hem dan te gooien. Ik moet zeggen dat ik het niet echt mis.
Heb jij dan een notitieblok bij je liggen waarop je even de kinetische energie met (m*v^2)/2 berekent enzo? :+

Je nade smijt je ook met een vaste snelheid. Stel dat de enemy op 10 meter van je staat. Dan zou je bijna verticaal in de lucht moeten smijten. _O- Ik zie het nog niet werken :D
En dan nog hopen dat de nade niet in de lucht ontploft, maar op de gepast moment (= dichtbij grond)

[ Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 20-06-2012 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-10 12:35
DanielWW2 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:39:
[...]

Wat ik wel zou willen is dat als je doodgeschoten word met een granaat in je handen die je gaat gooien op de grond valt en afgaat. Zo vaak heb ik nu gehad dat ik een granaat gooide, werd neergeschoten maar geen nade. :X
Als je net bezig was met een granaat gooien en je wordt gekilled valt ie wel degelijk op de grond en explodeert maar het gare is dat de kill dan juist telt voor degene die jou neerschoot.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-10 13:00

yzx

AdmiralSnipe schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:41:
[...]

Als je net bezig was met een granaat gooien en je wordt gekilled valt ie wel degelijk op de grond en explodeert maar het gare is dat de kill dan juist telt voor degene die jou neerschoot.
Neej das alleen als je op de torso schiet :9

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
DanielWW2 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:39:
[...]

Daarom zeg ik ook: slecht argument van Dice, niet van jou. :>

Maar dat vind ik ook wel slecht. Juist in situatie's waarvan je weet dat je hem niet gaat overleven is het snel trekken van een nade wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

ChojinZ schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:33:
Zou ook wel wat zijn dat, wanneer je geheadshot bent met een tank shell, een verbandskistje genoeg zou zijn om binnen 10 seconden weer verder te kunnen vechten :D

Ik heb overigens weinig moeite met het maken van granaat kills: ik gebruik je graag en vaak, niet alleen om mensen uit dekking weg te jagen, maar ook om te kijken of er vijanden om een hoekje zitten. En inderdaad, hoe verder je gooit (en je mannetje kan echt lijp ver gooien!), hoe minder tijd de bad guy heeft om te anticiperen.
Je hebt sowieso een klein beetje tijd om, na het starten van je werp-actie, de richting en hoek nog wat bij te stellen - zo kun je ook vanuit dekking een granaat bijvoorbeeld in een gang gooien.

[ Voor 38% gewijzigd door w00t00w op 20-06-2012 17:54 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-10 16:21

Mavamaarten

Omdat het kan!

Je kan je granaat met toets 5 geloof ik selecteren, en dan kan je ze "cooken" zoals bij cod.
Is best handig, alleen gebruik ik het nooit omdat het niet zo simpel kan met de G-toets zoals in andere games.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:51:
[...]

Je kan je granaat met toets 5 geloof ik selecteren, en dan kan je ze "cooken" zoals bij cod.
Is best handig, alleen gebruik ik het nooit omdat het niet zo simpel kan met de G-toets zoals in andere games.
Dan wordt ie niet ''gecooked''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
Elke keer als ik battlelog start zijn al mijn instellingen verdwenen en staat alles op default ,iemand een idee waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Join je een server, je krijgt geen enkele regel voorgeschoteld, blaas je een auto op met een rpg. Gelijk ban. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
smoothz schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 18:18:
Elke keer als ik battlelog start zijn al mijn instellingen verdwenen en staat alles op default ,iemand een idee waar het aan kan liggen?
Hier ook elke keer een blanko filter.
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 18:20:
Join je een server, je krijgt geen enkele regel voorgeschoteld, blaas je een auto op met een rpg. Gelijk ban. :(
Lol, daarom type ik standaard !rules of @rules als ik binnenkom :P

edit; Heerlijk, weer voor cheater uitgemaakt. Is goed voor m'n ego oOo
edit2; Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: You Rank is too high for our server, Greater than 50 Colonel :')

[ Voor 15% gewijzigd door kevz op 20-06-2012 19:27 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-10 12:35
yzx schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:44:
[...]

Neej das alleen als je op de torso schiet :9
Oh, dat is vaag, waarom zou de granaat wel vallen en exploderen als je iemand in de torso raakt en niet wanneer je iemand bijv. in het hoofd of in z'n grote teen raakt. :o

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-10 09:57
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 18:08:
[...]

Dan wordt ie niet ''gecooked''
idd, dan kan je hem verder weg gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Ik vind het overgens jammer dat je niet kan chatten als een game afgelopen is. Ben zo gewend om ff 3 tellen gg te zeggen etc. in Quake, beetje anti social niet? :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:40

charrel

Cortisol4life..

Uthog schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:54:
[...]

Hoe werd je uit je tank geschoten? Want als iemand er C4 opplakt en schiet de C4 neer met bijv frag rounds word je gedood door het wapen volgens het spel.
Ik werd er gewoon uitgeschoten door een gast aan de andere kant van de map. Ik en de gunner lagen er beide uit. Tank stond nog keurig naast de C vlag .... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-10 23:26
charrel schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 20:02:
[...]

Ik werd er gewoon uitgeschoten door een gast aan de andere kant van de map. Ik en de gunner lagen er beide uit. Tank stond nog keurig naast de C vlag .... :X
Z'n gastje heb ik ook oid mee gemaakt.
Uit de tank geschoten, geschoten vanaf de andere kant van de map en door een dikke muur.
Vandaag kwam ik ook wat vaags tegen. Een hele squad bunnyjumpend en eentje maakte niks anders dan headies met de m16a3, wtf....

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevz schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:43:
Ik vind het overgens jammer dat je niet kan chatten als een game afgelopen is. Ben zo gewend om ff 3 tellen gg te zeggen etc. in Quake, beetje anti social niet? :P
Dat vond ik ook al zo jammer ja. Probeer altijd snel nog even op de laatste ticket dat te zeggen, omdat ik in veel gevallen dan toch niks meer uit kan halen. Maar het zou tenminste wel die ~45 seconden kunnen opvullen! Zeker bij CQ duren de potjes zo kort dat je niet iedere keer naar de wc moet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

kevz schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 18:27:
[...]

edit2; Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: You Rank is too high for our server, Greater than 50 Colonel :')
En terecht, opzouten met die nolifers.... Is immers ook een vorm van cheaten :) :P
kevz schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:43:
Helemaal eens!

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Laatst online: 07-06 14:17
Wat maakt dat nu uit of je lv 10 colonel bent of 50 of 100? Je bent daar toch niet sterker door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Weer een lekkere Ziba Tower ronde gehad

http://battlelog.battlefi...how/35381694/1/351804938/

Uit de resultaten van alle Ziba matches kom ik toch tot de conclusie dat 24 man het perfect aantal is voor die map.

*kijkt naar z'n PS3; you caused this :(*

[ Voor 4% gewijzigd door rickyy op 20-06-2012 22:21 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-10 21:44
rickyy schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 22:20:
Weer een lekkere Ziba Tower ronde gehad

http://battlelog.battlefi...how/35381694/1/351804938/

Uit de resultaten van alle Ziba matches kom ik toch tot de conclusie dat 24 man het perfect aantal is voor die map.

*kijkt naar z'n PS3; you caused this :(*
32 man is ook nog wel te doen alleen had ik het gevoel dat mijn team niks uitvoerde. (heb ik wel vaker O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:22

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik weet nu eindelijk waarvoor de m320 lmg bedoeld is:
operation metro!
je kan veel verder schieten en sneller dan met gewone granaat. ideaal

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qlii256 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 22:16:
Wat maakt dat nu uit of je lv 10 colonel bent of 50 of 100? Je bent daar toch niet sterker door?
Het toont wel hoe goed je shitbucket onder je stoel al gevuld is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
mrc4nl schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 22:48:
ik weet nu eindelijk waarvoor de m320 lmg bedoeld is:
operation metro!
je kan veel verder schieten en sneller dan met gewone granaat. ideaal
Je bent nu serieus nérgens meer veilig in no rules metro servers. Ik merkte dat je echt werkelijk in de hele hal dood kunt gaan door die LMG's. Mensen schieten ze vanuit dekking op de grappigste plekken.
Ik had ook nog een leuke metro tactiek. Smoke grenade goed gebruiken. Als je de trappen op moet moet je gewoon die hal in de rook zetten en dan lekker knallend met je F2000 richting lockers rennen. Sowieso 4 a 5 kills zonder te kijken waar je schiet. Niet zelden overleef je het en kun je bij de lockers verschansen. Vanuit daar plenty opportunities :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een klote avondje. Achter elkaar de meest kloterige spawnplekken. Altijd wel vol voor iemand z'n gezicht. Mooiste was nog wel toen ik op Ziba Tower boven op het balkon spawnde en vijf enemies mijn kant op keken.
Maar goed, DICE zal er toch niks aan doen want zonder concurrenten hoeven ze toch geen beter werk te leveren.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-10 13:00

yzx

AdmiralSnipe schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:23:
[...]

Oh, dat is vaag, waarom zou de granaat wel vallen en exploderen als je iemand in de torso raakt en niet wanneer je iemand bijv. in het hoofd of in z'n grote teen raakt. :o
Russian badger had het toen eens getest dacht ik

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Tsurany schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 23:06:
Wat een klote avondje. Achter elkaar de meest kloterige spawnplekken. Altijd wel vol voor iemand z'n gezicht. Mooiste was nog wel toen ik op Ziba Tower boven op het balkon spawnde en vijf enemies mijn kant op keken.
Maar goed, DICE zal er toch niks aan doen want zonder concurrenten hoeven ze toch geen beter werk te leveren.
Ik vrees dat game bedrijven in het algemeen vrij lui zijn geworden, met MW3 is dit zo gegaan. Een hoop fouten zijn er nogsteeds niet uitgehaald en werden soms erger. Met BF3 is dit helaas ook wel een beetje het geval. Zelfs in grote maps spawn ik soms recht voor een tank. Beleef een hoop lol aan de game. Maar brakke spawns plus servers die 64spelers op bijvoorbeeld Ziba tower toelaten helpen niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad. Je kan prima knallen over het algemeen maar een stuk of vijf keer achter elkaar zo'n plekje vinden en ik heb gewoon geen enkele zin meer om de game te spelen. Door een vijand dood geschoten worden in een eerlijk gevecht of doordat ik niet op let is prima. Maar dood geschoten worden omdat er eentje achter je spawned of omdat jij tussen een compleet leger spawned? Op Conquest of Rush kan je er wat aan doen, immers daar weet je min of meer waar het veilig is. Op Conquest Domination is het gewoon Russisch roulette waarbij je maar moet bidden op een mooie plek.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Vooral op Scrapmetal zijn die hotspots erg. Ik blijf nu bewust in mijn eigen spawn rondrennen want ik weet dat de tegenstander daar ook spawned, lullig genoeg schroeft dit mijn KD ook nog eens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 01:06
Ik blijf me irriteren aan de campers bij Caspian Border. Vreselijk irritant, net ook weer een man of 4, 5, die constant op die tower achter een soort hek zitten. Bijna onmogelijk om neer te halen, hoe dan ook. Zelfs met een jet op volle kracht tegen die *** zendmast aangeramd, suicide, maar wat denk je? Juist. Niemand gekilled. Schaamte allom.

Daarna met een AA geprobeerd ze van die mast af te schieten. Ook niet te doen. als je daar eenmaal hoog in die mast zit, kun je niet geraakt worden. Zelfs vol met een tank erop schieten helpt totaal niet. De ene na de andere Javelin sloopte weer één van m'n tanks. Rest van m'n team deed er ook geen hol meer aan, en probeerde het maar te negeren. Best wel zielig als je je kills moet halen uit het feit dat je zelf ergens hoog in de lucht verstopt zit en niet geraakt kunt worden.

Uiteindelijk maar ge-quit, aangezien het gewoon onspeelbaar was. Normaal stop ik nooit voortijdig. Ik vind het ook niet erg om te verliezen, speel het immers voor de lol ene zeker geen hardcore, maar dit was te onzinnig voor woorden. Ook daar zullen ze wel niets aan doen, maar voor mij geen Caspian Border in ieder geval.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-10 16:13

thommich

Belg

Royeboi schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 23:18:
Ik blijf me irriteren aan de campers bij Caspian Border. Vreselijk irritant, net ook weer een man of 4, 5, die constant op die tower achter een soort hek zitten. Bijna onmogelijk om neer te halen, hoe dan ook. Zelfs met een jet op volle kracht tegen die *** zendmast aangeramd, suicide, maar wat denk je? Juist. Niemand gekilled. Schaamte allom.

Daarna met een AA geprobeerd ze van die mast af te schieten. Ook niet te doen. als je daar eenmaal hoog in die mast zit, kun je niet geraakt worden. Zelfs vol met een tank erop schieten helpt totaal niet. De ene na de andere Javelin sloopte weer één van m'n tanks. Rest van m'n team deed er ook geen hol meer aan, en probeerde het maar te negeren. Best wel zielig als je je kills moet halen uit het feit dat je zelf ergens hoog in de lucht verstopt zit en niet geraakt kunt worden.

Uiteindelijk maar ge-quit, aangezien het gewoon onspeelbaar was. Normaal stop ik nooit voortijdig. Ik vind het ook niet erg om te verliezen, speel het immers voor de lol ene zeker geen hardcore, maar dit was te onzinnig voor woorden. Ook daar zullen ze wel niets aan doen, maar voor mij geen Caspian Border in ieder geval.
Beste is met de attack heli eens niveau per niveau van die toren clearen. :)
Of ze zelf snipen vanop grote afstand... En altijd zorgen dat je hun spawn beacon vindt en vernietigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thommich schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 23:21:
[...]

Beste is met de attack heli eens niveau per niveau van die toren clearen. :)
Of ze zelf snipen vanop grote afstand... En altijd zorgen dat je hun spawn beacon vindt en vernietigd...
of... als je toch zon suicide actie uithaalt, plant dan je jet vol c4 en laat die voor hun neus ontplofffen :P
Tsurany schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 23:11:
Inderdaad. Je kan prima knallen over het algemeen maar een stuk of vijf keer achter elkaar zo'n plekje vinden en ik heb gewoon geen enkele zin meer om de game te spelen. Door een vijand dood geschoten worden in een eerlijk gevecht of doordat ik niet op let is prima. Maar dood geschoten worden omdat er eentje achter je spawned of omdat jij tussen een compleet leger spawned? Op Conquest of Rush kan je er wat aan doen, immers daar weet je min of meer waar het veilig is. Op Conquest Domination is het gewoon Russisch roulette waarbij je maar moet bidden op een mooie plek.
Op conquest domination kun je altijd nog op je squad spawnen, dus ik ben het niet helemaal met bovenstaande eens. Als je 5 keer achter elkaar gekilled wordt terwijl je gewoon op een squadmate spawnt, doe je toch echt iets fout. Of je zit op een 32 vs 32 mans servertje te spelen maar zoals iedereen inmiddels wel weet, zijn die mappen daar ook niet voor gemaakt.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2012 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10 08:49
Als ie lekker gaat, dan gaat ie ook lekker:

http://battlelog.battlefi...how/35390824/1/228027248/

75 minuten op Oman, in mijn tank rondscheuren, vlaggen cappen en die cannister gebruiken op de voetsoldaten, heerlijk. 96000 punten, ik had eigenlijk moeten wachten op het doubleXP weekend :)
6 medals in één ronde had ik nog nooit gehaald. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Makkelijk schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 23:00:
[...]

Je bent nu serieus nérgens meer veilig in no rules metro servers. Ik merkte dat je echt werkelijk in de hele hal dood kunt gaan door die LMG's. Mensen schieten ze vanuit dekking op de grappigste plekken.
Ik had ook nog een leuke metro tactiek. Smoke grenade goed gebruiken. Als je de trappen op moet moet je gewoon die hal in de rook zetten en dan lekker knallend met je F2000 richting lockers rennen. Sowieso 4 a 5 kills zonder te kijken waar je schiet. Niet zelden overleef je het en kun je bij de lockers verschansen. Vanuit daar plenty opportunities :P
C4 plaatsen bovenaan de trappen is ook geweldig om te doen.
Want metro is niet zozeer met skill schieten maar teamplay en knoppen rammen :P
I like it. En als ik gebaseraped word ,plan b

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 23:25:
Op conquest domination kun je altijd nog op je squad spawnen, dus ik ben het niet helemaal met bovenstaande eens. Als je 5 keer achter elkaar gekilled wordt terwijl je gewoon op een squadmate spawnt, doe je toch echt iets fout. Of je zit op een 32 vs 32 mans servertje te spelen maar zoals iedereen inmiddels wel weet, zijn die mappen daar ook niet voor gemaakt.
Hoezo doe je dan iets fout? Als je vrij domme/sucky squadmates hebt kan dat prima gebeuren. Op een squad mate spawnen bied namelijk ook geen enkele garantie.

En natuurlijk speel ik gewoon op 24p servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerlijk gezegd vind ik potjes met 5 vs 5 veel beter en spannender,dan bijvoorbeeld met 32 of 64 spelers.
Was team deathmatch en aan het einde stonden we bijna gelijk,dus het hing er echt om wie er ging winnen
dat is echt super dat geeft gewoon wel een kick als je dan alsnog wint haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
32 is wel de max op de nieuwe maps. Nogsteeds druk, maar niet unfair druk. Merkte toch wel dat bij 2 van die CQ maps 8 tegen 8 al erg stil was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 01:06
Ik word net uit een game gegooi, dacht in eerste instantie een crash (voor het eerst), maar als ik nu via het Battle Report terug dezelfde server op wil, geeft hij aan ''That page does not excist''? Heeft iemand dit al eens eerder gehad? Ben ik gebanned of iets? Zou wel vreemd zijn haha, ik draai geen hacks en ben een gemiddelde speler.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Battlelog is down, had precies hetzelfde. Nu weer up zie ik.

[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 21-06-2012 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-10 08:22

JK

Nee, Battlelog ligt er helemaal uit.. ik denk ook dat alle servers gewoon de sessies afgebroken hebben. Ik kreeg een Disconnect from EA (1) en Battlelog is niet meer te openen, alles ligt plat. Stats zijn dan denk ik ook weg wat erg jammer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Sn0wblind schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 23:52:
32 is wel de max op de nieuwe maps. Nogsteeds druk, maar niet unfair druk. Merkte toch wel dat bij 2 van die CQ maps 8 tegen 8 al erg stil was.
48 gaat ook prima op Zebra Tower en Scrapmedal. 64 kan soms ook prima, hangt er een beetje vanaf hoe iedereen spawned en of iedereen wat heen en weer loopt ipv met z'n allen op één grote hoop staan te wachten. Het grootste probleem is het spawn systeem, als dat wat getweaked zou worden zijn ze ook prima speelbaar met grotere aantallen. Maar ik verwacht niet dat DICE dit gaat fixen, TDM speel ik ook al nooit om dezelfde reden :F

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn0wblind schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 23:09:
[...]

Ik vrees dat game bedrijven in het algemeen vrij lui zijn geworden, met MW3 is dit zo gegaan. Een hoop fouten zijn er nogsteeds niet uitgehaald en werden soms erger. Met BF3 is dit helaas ook wel een beetje het geval. Zelfs in grote maps spawn ik soms recht voor een tank. Beleef een hoop lol aan de game. Maar brakke spawns plus servers die 64spelers op bijvoorbeeld Ziba tower toelaten helpen niet mee.
Ik snap het ook niet. Bij kleine maps kan ik nog begrijpen dat er spawn issues zijn. Maar op de grote maps niet! :'(
Enkele maanden terug had ik wel het grappigste ooit voor: op Karkand was ik mijn RPG aan het reloaden in een buitenhoek van een huis en opeens hoorde ik achter mij iemand spawnen (dat gejingel of gejump hoor je even).
Tjah, ik dacht natuurlijk dat het een squad member was. Dus ik draai me niet om en wou gewoon rustig mijn RPG reloaden.
/facepalm :F Was het dus gewoonweg een enemy die op 3 cm achter mij spawnt en killt die me natuurlijk :F

Sindsdien reload ik altijd met mijn gezicht NAAR de hoek. oOo _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Nahja ik hoop dat ze het wel gaan fixen in ieder geval, helemaal met die cash injectie van alle premium members nu. En ze moeten gewoon proberen om het spawnen altijd uit iemands gezichtsveld te laten, dan spawn je maar 100 meter van de vlag desnoods.

Gelukkig over 2 weken vakantie, even goed in BF3 duiken weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon een zone systeem waarbij je enkel kan spawnen in een zone als in de nabije zones geen vijanden zijn. Het kost wel wat werk om de map in zones in te delen maar het moet prima te doen zijn.
Wellicht gebruiken ze nu al zo'n systeem maar hebben ze implementatie lessen van Blizzard gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 10:48

MeagaShira

MeagaShira_NL

Gister weer een DICE dev hunt gestart...... Deze zaten in uk servers dus ik dacht beter lage ping jonguh....
Mijn k/d ratio aan he verkloten omdat ik rambo stijl ging.... :Y
Heb ik eindelijk die DICE nut nut te pakken....woop woop. Komt zijn dog tag in beeld...waith, wot... :? heeft ie die mafkees zijn DICE dev dogtag vervangen voor een MCOM attacker dogtag. 7(8)7 |:( That's not funny man....!!! Voor Piet Snot dus als een malle op DICE hunt gegaan.... Me not so happy now..

Edit: Gister ook een geweldige eerste spawn in gunmaster. Ik spawn met nog een gast naast me in Gun Master. De klok tikt af om te beginnen. Ik dacht dat het een teammember was die naast mij spawnde.... 8)7 Was het een enemy....Omfg Rofl. Schoot me dus meteen in mijn rug dood..

[ Voor 22% gewijzigd door MeagaShira op 21-06-2012 07:26 ]

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
MeagaShira schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 07:23:
Gister weer een DICE dev hunt gestart...... Deze zaten in uk servers dus ik dacht beter lage ping jonguh....
Heb ik eindelijk die DICE nut nut te pakken....woop woop. Komt zijn dog tag in beeld...waith, wot... :? heeft ie die mafkees zijn DICE dev dogtag vervangen voor een MCOM attacker dogtag. 7(8)7 |:( That's not funny man....!!! Voor Piet Snot dus als een malle op DICE hunt gegaan.... Me not so happy now..
ze moeten dice medewerkers gewoon verplichten hun dogtag te dragen zodat wij die kunnen stelen van ze :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Edit: Gister ook een geweldige eerste spawn in gunmaster. Ik spawn met nog een gast naast me in Gun Master. De klok tikt af om te beginnen. Ik dacht dat het een teammember was die naast mij spawnde.... 8)7 Was het een enemy....Omfg Rofl. Schoot me dus meteen in mijn rug dood..
Ik zat gisteren ook op een scrap metal server, en ik werd geknifed terwijl dat bijna nooit gebeurt, bleek in mijn team een dice member zat en velen waren uit op zn dogtags.
Ben 3 keer geknifed en heb talloze pogingen geëlimineerd.

En die Spawns zijn soms te erg, vaak kun je elkaar recht in de ogen kijken 8)7
beter wacht je even 3 seconden na de ronde gestart is.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Haha ja erg he... :)
Ik zat ook in een scrapmetal servert met die DICE medewerker.
Misschien zaten we wel in dezelfde haha.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrc4nl schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 08:46:
[...]

Ik zat gisteren ook op een scrap metal server, en ik werd geknifed terwijl dat bijna nooit gebeurt, bleek in mijn team een dice member zat en velen waren uit op zn dogtags.
Ben 3 keer geknifed en heb talloze pogingen geëlimineerd.

En die Spawns zijn soms te erg, vaak kun je elkaar recht in de ogen kijken 8)7
beter wacht je even 3 seconden na de ronde gestart is.
Hehe die DICE boys moeten toch ook gek worden van die hordes mensen die ze in elk potje achterna blijven sjouwen met een mesje en geen enkele normale ronde meer kunnen spelen :) Hopelijk helpt het om die boys ertoe te bewegen dat je je battlelog kan afschermen voor niet-vrienden.

Daarover gesproken, zijn er GoTters onder de volgende friend requests?

Phyxion-NL, Destructor_WsQ, Dutch4Ever, AlSyl, CrazyTerr0r, vladdes 10, Snoodaart, Cyneroo, Cavalyantes, NoHiTo, AlxKaBoom, gorothegreat12, hl2mukkel?

Overigens is het mij ook compleet blanco wat de meerwaarde van die dogtags, die je toch niet kan dragen, is? Ik heb meer dan de helft nog niet maar vertik het ook om met die Russische bagger zoals de pp-19 of saiga te spelen.

Wat die spawns betreft, jullie doen het hier nu voorkomen alsof dat non-stop gebeurt. Ja, het gaat een enkele keer fout maar hoevaak is dat? Zo heel veel ruimte is er niet op de maps dat iedereen op 32p uit het zicht kan spawnen, bovendien loopt iedereen als een malle, binnen 2 seconden (de spawn protection) kan je wel 3 of 4 potentiele spawn points tegenkomen, daar ontkom je niet aan. Het is in elk geval geen gamebreaker.

Je kan ook gebruik maken van de spawn protection (doe ik ook nooit, vergeet het altijd), en bij de start kan je gewoon ADS op 't kopke+prefire+bukken+strafe naar links, win je elk vuurgevecht bij de start mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Jay-P schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:45:
[...]

Was jij die GMRT gisteren op ANR ? Paar leuke potjes en goeie defence vs jets (heb niet vaak dat ik zoveel moeite moet doen om een heli neer te krijgen, volgens mij hadden jullie dubbele stealth). Het eerste potje op Firestorm was alleen nogal unbalanced (34-0 :P)
ja! Kom je de laatste tijd regelmatig tegen ;) Speel nu ook vaak op de AnR server, enige server die ik ken met redelijk niveau / air maps / no fast spawn.
Jay-P schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:43:
[...]

Hoe voelde je vanochtend ? want volgens mij heb ik jou een paar keer goed gepakt gisteren:P
Die lees ik nu pas... Ja redelijk, kon dus beter. Je bent vrij irritant maar de hamvraag; hoe voel jij je?

Aangezien me gunner buddy je raakte met de tv guided toen je in jet vloog :P

Lekker gevlogen kerel, geloof dat onze clan jet pilot ook veel moeite met je had, die zat te ragen op TS paar dagen geleden toen je hem kilde.

Denk tot snel dan maar ;)

[ Voor 81% gewijzigd door evilpin0 op 21-06-2012 09:34 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:18:
[...]

Daarover gesproken, zijn er GoTters onder de volgende friend requests?

Phyxion-NL, Destructor_WsQ, Dutch4Ever, AlSyl, CrazyTerr0r, vladdes 10, Snoodaart, Cyneroo, Cavalyantes, NoHiTo, AlxKaBoom, gorothegreat12, hl2mukkel?
:Y

Daarom ook altijd eerst even kijken op hun profile of ze de DICE dogtag wel equipped hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 23:52:
32 spelers is wel weinig vergeleken met de nieuwere 72 speler servers van bf 1942 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
[...]

Overigens is het mij ook compleet blanco wat de meerwaarde van die dogtags, die je toch niet kan dragen, is? Ik heb meer dan de helft nog niet maar vertik het ook om met die Russische bagger zoals de pp-19 of saiga te spelen.
Russische bagger? Die pp-19 is juist heerlijk! Sprayen & pray met een magazijn wat nooit op lijkt te gaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat die spawns betreft, jullie doen het hier nu voorkomen alsof dat non-stop gebeurt. Ja, het gaat een enkele keer fout maar hoevaak is dat?
gisteren twee rondjes CQ gespeeld. in het eerste rondje van 32-12 naar 32-24 gegaan doro 12 keer OP RIJ spawn - stap - sterf - spawn te doen :(
Tweede rondje is me dat ook minimaal vijftien keer gebeurd.

Nou moet ik wel enige 64p gekte bekennen, maar het gebeurt me ook regelmatig op 8v8 DOM rondjes, en daar moet het echt niet nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tsurany schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 01:56:
Gewoon een zone systeem waarbij je enkel kan spawnen in een zone als in de nabije zones geen vijanden zijn. Het kost wel wat werk om de map in zones in te delen maar het moet prima te doen zijn.
Wellicht gebruiken ze nu al zo'n systeem maar hebben ze implementatie lessen van Blizzard gehad?
Zo lastig hoeft een spawn systeem ook niet te zijn, nu:
1) Zijn er te weinig spawn posities, waardoor je altijd op dezelfde punten spawned.
2) Wordt er totaal niet gekeken of er enemies in de buurt zijn, als je bijvoorbeeld Zebra Tower hebt kan je vaak zien dat iemand op spawn X spawned met een enemy er naast, terwijl spawn Y gewoon vrij is.

Maar DICE fixed dit toch niet, ze fixen nooit wat daar. Echt jammer, de games zijn altijd goed maar de support is gewoon bedroevend.
[...]

Wat die spawns betreft, jullie doen het hier nu voorkomen alsof dat non-stop gebeurt. Ja, het gaat een enkele keer fout maar hoevaak is dat? Zo heel veel ruimte is er niet op de maps dat iedereen op 32p uit het zicht kan spawnen, bovendien loopt iedereen als een malle, binnen 2 seconden (de spawn protection) kan je wel 3 of 4 potentiele spawn points tegenkomen, daar ontkom je niet aan. Het is in elk geval geen gamebreaker.
Regelmatig, soms wel 3-4 keer.

[ Voor 25% gewijzigd door Phyxion op 21-06-2012 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Phyxion schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:29:
[...]

:Y

[...]

Daarom ook altijd eerst even kijken op hun profile of ze de DICE dogtag wel equipped hebben ;)
Inderdaad dat heb ik gister ook geleerd... :)
Join niet eerder meer nadat ik een profile check heb gedaan

Edit: Hieronder.

Minder voor je...succes ermee

[ Voor 7% gewijzigd door MeagaShira op 21-06-2012 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Nog 47 MCOM Defender ribbons te gaan voor de dog tag..

Afbeeldingslocatie: http://battlelog-cdn.battlefield.com/public/profile/bf3/stats/dogtags/la/dta025.png?v=6380

[ Voor 51% gewijzigd door ProfoundValue op 21-06-2012 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:07

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik kwam vandaag deze SPAS met Slugs owner tegen:
http://bf3stats.com/stats_pc/teocyn
Meer dan 6000 SPAS kills 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChojinZ schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:32:
[...]

Russische bagger? Die pp-19 is juist heerlijk! Sprayen & pray met een magazijn wat nooit op lijkt te gaan. :P
Ik zal dan wel iets goeds verkeer doen maar met boos kijken heb ik ze meestal sneller neer dan met de pp-19 en vergeleken met de P90 ziet hij er in elk geval niet uit :P
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:34:
[...]

gisteren twee rondjes CQ gespeeld. in het eerste rondje van 32-12 naar 32-24 gegaan doro 12 keer OP RIJ spawn - stap - sterf - spawn te doen :(
Tweede rondje is me dat ook minimaal vijftien keer gebeurd.

Nou moet ik wel enige 64p gekte bekennen, maar het gebeurt me ook regelmatig op 8v8 DOM rondjes, en daar moet het echt niet nodig zijn.
Het is taai als het zo gebeurt maar geukkig niet representatief voor het gehele spel want de kans dat je elke ronde zoveel pech hebt is niet zo heel gekke groot toch? Ik was ook altijd van de 64 madness TDM maar CQD bevalt me een stuk beter met 24 of 32 man. Net iets langere en intensere vuurgevechten over objectives, spannendere potjes en je kan met je squad nog nét iets meer het verschil maken. Ook omdat je nog met z'n vieren bij een objective aan kan komen aan de andere kant van de map kunt komen en die veroveren zonder dat je van 40 kanten onderweg beschoten wordt.
Phyxion schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:36:
[...]
Regelmatig, soms wel 3-4 keer.
In een beetje lekkere domination ronde maak je toch wel een kill of 30 - 60 (afhankelijk van het aantal tickets), dan zijn die 4 extra deaths toch ook niet zo'n ramp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Ik heb het op close quarters nog maar 1x meegemaakt dat ik op een onhandige plek werd gerespawned. Ik speel wel altijd 16P omdat het nou eenmaal zo bedoeld is. Toen ik het een keer had speelde ik waarschijnlijk 24P.

Speel wel veel 64P canals TDM, dan maak je het constant mee maar dan moet je dus gewoon niet zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Spawn protection? Zit dat er dan daadwerkelijk in? (I'm serious)
Heb al te veel meegemaakt dat als je 'n spawn point kiest, op deploy drukt en in de tijd dat dan het beeld nog zwart is, je al op de grond ligt... Of als ik dan wel al beeld heb, maar ik heb nog niet bewogen, dat ik toch gekilled kan worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren voor het eerst gunmaster gewonnen. ik liep heel erg ver voor op de rest, 8 levels ongeveeer en toen kwam ik bij de M320 LVG en toen kwam xbob wel heel dichtbij ;) gelukkig niet optijd een kill kunnen maken en daarna gelijk een knife kill http://battlelog.battlefi...how/35365210/1/172685289/
dat ze die laatste granaat er maar uithalen, gisteren 1 potje Gungame in Counter-strike: global offensive.
het is dat de wapens niet lekker schieten, maar man man man. want kan dice nog veel leren.
laatste levels moet je pistol kills maken en snipers zitten er tussen door en niet op het einde en geen granaten !

Submachien>sterke rifles>Snipers>LMG's>pistol>knife

[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 21-06-2012 11:14 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorack
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01 14:10
PixelShooter schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:11:
Heb al te veel meegemaakt dat als je 'n spawn point kiest, op deploy drukt en in de tijd dat dan het beeld nog zwart is, je al op de grond ligt... Of als ik dan wel al beeld heb, maar ik heb nog niet bewogen, dat ik toch gekilled kan worden...
2 of 3 sec, zodra je beweegt is de protectie weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thorack schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:12:
[...]

2 of 3 sec, zodra je beweegt is de protectie weg.
je spawnt eerder, dan dat je hem bestuurd. regelmatig zie ik iemand spawnen schiet ik heel mijn magazijn op hem af en dan nog killed hij mij en heeft die nog 100% over !!!
Dice zuigt in het spawnsysteem.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:50
Pykow schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:16:
[...]

je spawnt eerder, dan dat je hem bestuurd. regelmatig zie ik iemand spawnen schiet ik heel mijn magazijn op hem af en dan nog killed hij mij en heeft die nog 100% over !!!
Je moet gewoon wachten tot iemand beweegt.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Pykow schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:16:
[...]

Dus zonder spawnprotectie zou hij in dat geval al dood zijn voordat de besturing van zijn character actief is? Nee dat is leuk. Als je iemand ziet spawnen wacht je of 2 tot 3 seconden totdat de spawn protectie weg is, totdat hij beweegt of je gebruikt die 2, 3 seconden om achter cover te duiken. It's not rocket science.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

PixelShooter schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:11:
Spawn protection is 2 seconden, en zodra je loopt/bukt/springt of schiet is de bescherming weg. Je kunt wel om je heen kijken, zolang je maar niet verplaatst. Dus als je steeds gespawnkilled wordt, niet linea recta die w toets in rammen bij het spawnen, maar eerst om je heen kijken, mikken op de nek van wie er dan ook maar staat, en de trekker overhalen. Redelijk grote kans dat je het dan alsnog overleeft. Ook omdat types zoals Pykow binnen die 2 seconden hun clip leeg hebben, en je ze dan dus in hun reload kunt pakken ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Knijnemans op 21-06-2012 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Knijnemans schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:20:
[...]

Spawn protection is 2 seconden, en zodra je loopt/bukt/springt of schiet is de bescherming weg. Je kunt wel om je heen kijken, zolang je maar niet verplaatst. Dus als je steeds gespawnkilled wordt, niet linea recta die w toets in rammen bij het spawnen, maar eerst om je heen kijken, mikken op de nek van wie er dan ook maar staat, en de trekker overhalen. Redelijk grote kans dat je het dan alsnog overleeft. Ook omdat types zoals Pykow binnen die 2 seconden hun clip leeg hebben, en je ze dan dus in hun reload kunt pakken ;)
Of je bant spawnkillers gewoon van je server als ze het blijven doen. Doe ik op mijn server mensen zijn er heel blij mee dat we dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Nou ja, mensen die een spawn gaan campen mogen wat mij betreft vooral opbokken, maar in CQ ren je gewoon met enige regelmaat langs spawns terwijl er net iemand verschijnt, dan kun je het diegene niet kwalijk nemen dat ie dan wel de trekker overhaalt. De term "spawncamper" wordt wat mij betreft net wat te vaak gegooid door mensen die niet zo heel goed tegen hun verlies kunnen. (evenals "cheater" e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
Eens met Knijnenmans, De enige plekken waar het mijns inziens echt spawnkillen is is op uncaps. Op conquest gebeurt het nou eenmaal wel is als je een vlag wilt verdedigen die op dat moment overgenomen wordt. Bovendien kan je voor je op een vlag/squadmember spawnt via de cam de situatie beoordelen, als je ergens gaat spawnen waar een paar vijanden een vlag aan het cappen zijn neem je gewoon een risico, wil je dat niet moet je ergens anders spawnen. Overigens het toppunt van echt laffe spawnkillers zijn die eikels die gaan campen bij een spawnbeacon, toppunt van triestheid.
Pagina: 1 ... 31 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.