mrc4nl schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 08:46:
[...]
Ik zat gisteren ook op een scrap metal server, en ik werd geknifed terwijl dat bijna nooit gebeurt, bleek in mijn team een dice member zat en velen waren uit op zn dogtags.
Ben 3 keer geknifed en heb talloze pogingen geëlimineerd.
En die Spawns zijn soms te erg, vaak kun je elkaar recht in de ogen kijken
beter wacht je even 3 seconden na de ronde gestart is.
Hehe die DICE boys moeten toch ook gek worden van die hordes mensen die ze in elk potje achterna blijven sjouwen met een mesje en geen enkele normale ronde meer kunnen spelen

Hopelijk helpt het om die boys ertoe te bewegen dat je je battlelog kan afschermen voor niet-vrienden.
Daarover gesproken, zijn er GoTters onder de volgende friend requests?
Phyxion-NL, Destructor_WsQ, Dutch4Ever, AlSyl, CrazyTerr0r, vladdes 10, Snoodaart, Cyneroo, Cavalyantes, NoHiTo, AlxKaBoom, gorothegreat12, hl2mukkel?
Overigens is het mij ook compleet blanco wat de meerwaarde van die dogtags, die je toch niet kan dragen, is? Ik heb meer dan de helft nog niet maar vertik het ook om met die Russische bagger zoals de pp-19 of saiga te spelen.
Wat die spawns betreft, jullie doen het hier nu voorkomen alsof dat non-stop gebeurt. Ja, het gaat een enkele keer fout maar hoevaak is dat? Zo heel veel ruimte is er niet op de maps dat iedereen op 32p uit het zicht kan spawnen, bovendien loopt iedereen als een malle, binnen 2 seconden (de spawn protection) kan je wel 3 of 4 potentiele spawn points tegenkomen, daar ontkom je niet aan. Het is in elk geval geen gamebreaker.
Je kan ook gebruik maken van de spawn protection (doe ik ook nooit, vergeet het altijd), en bij de start kan je gewoon ADS op 't kopke+prefire+bukken+strafe naar links, win je elk vuurgevecht bij de start mee.