Is er na de nieuwe patch een nieuwe cheat uit? Ik werd net uit mijn tank geschoten door een cheater, gisteravond ook al op metro steeds cheaters... gaat lekker met dice/pb.
Redelijk frustrerend..
Redelijk frustrerend..
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hoe werd je uit je tank geschoten? Want als iemand er C4 opplakt en schiet de C4 neer met bijv frag rounds word je gedood door het wapen volgens het spel.charrel schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:53:
Is er na de nieuwe patch een nieuwe cheat uit? Ik werd net uit mijn tank geschoten door een cheater, gisteravond ook al op metro steeds cheaters... gaat lekker met dice/pb.
Redelijk frustrerend..
Ha, nice!S_De_B schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:06:
[...]
http://www.stalkdice.com/
Je kan ze natuurlijk stalken via deze site
De patches van DICE verhelpen niet of nauwelijk cheats, punkbuster update als ik het goed heb af en toe de index van de 'signature' van bij hun bekende cheats. De bouwers van cheats kunnen soms door bijvoorbeeld eenvoudige nieuwe random regels code toe te voegen de signature veranderen zodat het niet gespot wordt door PB.charrel schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:53:
Redelijk frustrerend..
Verwijderd
Om even snel de Premium challenges te farmen ook erg handig. Je farming-buddy in het andere team zetten, hem wat C4 op een tank laten plakken, en dat met je bolt-action rifle kapotschieten. Twee à drie sniper-kills met één kogel en die challenge gaat best hard. Vooral C4 op de neus van de Venom en dan de farming buddy laten vliegen (zodat hij de volle venom goed stil kan houden voor je) doet echt wonderen...Uthog schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:54:
[...]
Hoe werd je uit je tank geschoten? Want als iemand er C4 opplakt en schiet de C4 neer met bijv frag rounds word je gedood door het wapen volgens het spel.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
[ Voor 18% gewijzigd door CodeCaster op 20-06-2012 12:48 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Jihad auto's C4 onder je clanmate zijn jet plakken en detonaten zodra hij boven enemy chopper vliegt is ook leukCodeCaster schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:48:
Ik speel zelden support, en heb voor die C-4-assignment dus echt gewoon even C-4 op de M-COM geplakt.Kreeg meteen een "LAME!" naar m'n hoofd geslingerd.
Het lukt me zelden een tank of APC te besluipen, dus dan maar zo.
Gister die MarkC reg. entry gebruikt maar ik merk er niets van. Ook de bijgeleverde tool om te kijken of de Win7 acceleratie aan of uit staat geeft default al aan dat de 1 op 1 pixelmappig al goed werkt.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 18:56:
[...]
Het smerige is dat, ook al heb je alles uitgeschakeld wat je uit kan schakelen, je sowieso enige vorm van muisacceleratie hebt dankzij windows. Alleen met de MarkC mousefix kan je dat eruit halen (voor zover ik weet). Het is sowieso de moeite waard om die fix te doen, je verliest er niets mee en het kan er alleen maar beter op worden.
Het hele idee achter het locken van je FPS op 60 is zodat je vsync kan gebruiken. Waarom zou je de fps willen cappen op 60FPS zonder vsync?haarbal schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 00:22:
[...]
als ik de fps precies op 60 lock krijg je als het even tegen zit een dikke tear vol midden in je scherm die daar mooi blijft staan tot de volgende drop.
Same here. Nooit last van tearing. En vsync staat uit juist vanwege de inputlag.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:19:
[...]
Screen tearing heb ik niet of het valt me niet op. Ik verbaas me er wel sterk over dat er zoveel mensen hier nog zijn die gewoon (online) kunnen gamen met vsync aan. Het vernaggelt echt merkbaar m'n spel door de steeds wisselende input-lag. Iets wat de 64 fps lock perfect oplost in mijn geval.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Dat werkt nooit op de servers waar ik speel. Er wordt veel gespot, dus dan ziet je tegenstander ineens een kerstboom op de map (want 3+ van die C-4-icoontjes) en kun je er donder op zeggen dat er vijf sniperkogels en drie RPG's jouw kant uitkomen.Uthog schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:51:
[...]
Jihad auto's C4 onder je clanmate zijn jet plakken en detonaten zodra hij boven enemy chopper vliegt is ook leuk
Angelo OTR
Ga in een random map staan, concentreer je op 1 boom of lijn, rand etc. ga van links naar rechts steeds ietsje sneller en probeer dan opeens te stoppen op de lijnChojinZ schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:53:
[...]
Gister die MarkC reg. entry gebruikt maar ik merk er niets van. Ook de bijgeleverde tool om te kijken of de Win7 acceleratie aan of uit staat geeft default al aan dat de 1 op 1 pixelmappig al goed werkt.
Uiteindelijk de entry maar weer verwijderd. Want ja, if it aint broken...
Angelo NL / Global Cargo VTC
voor vloeiender beeld zonder input lag.ChojinZ schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:53:
Het hele idee achter het locken van je FPS op 60 is zodat je vsync kan gebruiken. Waarom zou je de fps willen cappen op 60FPS zonder vsync?
[ Voor 7% gewijzigd door haarbal op 20-06-2012 13:01 ]
Mechwarrior Online: Flapdrol
De bijgeleverde tool geeft al aan dat er een 1 op 1 pixelmapping plaats vind zonder de reg. entry. Lijkt mij niet dat ik bovenstaande hoef te testen.Pykow schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:00:
[...]
Ga in een random map staan, concentreer je op 1 boom of lijn, rand etc. ga van links naar rechts steeds ietsje sneller en probeer dan opeens te stoppen op de lijn
kijk 30 graden naar rechts en 30 graden naar links en dit steeds herhalen, je zal zien dat je opeens niet meer naar het zelfde zit te kijken.
ik zal vanavond wel eens een filmpje hierover maken in TF2die kan ik wel gewoon opnemen
maar BF3 niet. maar alle games zijn het zelfde.
Maar die krijg je ook zonder cap. Sterker nog, zonder cap is de framerate hoger en dus nog vloeiender dan op 60fps*. Lager kan niet want dat zou betekenen dat je de fps ook niet kan cappen.haarbal schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:01:
[...]
voor vloeiender beeld zonder input lag.
maar goed, de tear maakt dat onmogelijk.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Zonder cap varieert de fps en dus de 'vloeiendheid', door die variatie eruit te halen krijg je consistentere gameplay waar je je op den duur onbewust op instelt en dus beter gaat spelen. Maar dit zal niet voor iedereen gelden, het is gewoon een marginale verbetering bovenop alle andere settings, maar alle kleine marginale verbeteringen gezamelijk zijn wel significant.ChojinZ schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:23:
[...]
Maar die krijg je ook zonder cap. Sterker nog, zonder cap is de framerate hoger en dus nog vloeiender dan op 60fps. Lager kan niet want dat zou betekenen dat je de fps ook niet kan cappen.
Merkte het gisteren, beetje me chopper neerhalen op de AnR servert
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Wederom: correct me if im wrongA.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:38:
[...]
Zonder cap varieert de fps en dus de 'vloeiendheid', door die variatie eruit te halen krijg je consistentere gameplay waar je je op den duur onbewust op instelt en dus beter gaat spelen. Maar dit zal niet voor iedereen gelden, het is gewoon een marginale verbetering bovenop alle andere settings, maar alle kleine marginale verbeteringen gezamelijk zijn wel significant.
nee, rond de 60 is echt vloeiender op een 60hz scherm dan rond de 90. en als ik de framerate niet beperk kom ik rond de 90 in de meeste gevechten.ChojinZ schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:23:
Maar die krijg je ook zonder cap. Sterker nog, zonder cap is de framerate hoger en dus nog vloeiender dan op 60fps. Lager kan niet want dat zou betekenen dat je de fps ook niet kan cappen.
[ Voor 10% gewijzigd door haarbal op 20-06-2012 13:54 ]
Volgens mij is de fps direct verbonden hoe je muis reageert op je scherm, ik merk verschil tussen 90 fps en 60 fps op een 60z monitor, 90 draait voor mijn gevoel hoe het hoort, 60 hoe het net niet hoort, maar me pc upgraden voor 1 spelletje terwijl de rest allemaal op high draait vind ik erg zonde.ChojinZ schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:52:
[...]
Wederom: correct me if im wrong![]()
95% van de schermen kunnen niet meer dan 60 fps weergeven. Hoe kan je dan variatie in de "vloeiendheid" constateren?
FPS drops kunnen het ook niet zijn want anders had je nooit de lock kunnen instellen.
Ik lock mijn fps dan ook niet. Ik laat het lekker schommelen tussen de 120 en 70 FPS. Niet omdat het dan vloeiender aanvoelt (wat volgens mij ook niet kan) maar enkel voor de inputlag...
[ Voor 7% gewijzigd door evilpin0 op 20-06-2012 13:59 ]
vsync beperkt idd de framerate, maar zorgt ook dat de frame die je te zien krijgt altijd achterloopt op het spel. dit merk je als input lag, dat je je muis beweegt maar dat de gun pas een fractie van een seconde later reageert.Qlii256 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:58:
Ik heb deze discussie nu al een tijdje gevolgd. Toch snap ik nog niet helemaal wat nu precies het verschil is tussen VSync en frame lock. Ik dacht dat VSync ervoor zorgde dat de FPS niet hoger ging dan de maximum FPS dat je scherm aan kan. Maar blijkbaar is het slecht dit te gebruiken en kan je beter de FPS locken. Maar dit is toch net hetzelfde?
[ Voor 15% gewijzigd door haarbal op 20-06-2012 14:05 ]
Dus ik kan het beter niet gebruiken? En als ik die fps lock op 60 zet krijg ik dan ook geen last van teardropping omdat hij dan ook op zelfde refresh rate van m'n monitor gaat?haarbal schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:02:
[...]
vsync beperkt idd de framerate, maar zorgt ook dat de frame die je te zien krijgt altijd achterloopt op het spel. dit merk je als input lag, dat je je muis beweegt maar dat de gun pas een fractie van een seconde later reageert.
http://symthic.com/charts.phpChefbierrr schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:06:
Ik heb gekeken naar die weapon comparison link in de OP maar ik word er niet heel erg veel wijs uit.
Ik ben eigenlijk opzoek naar het beste wapen voor de Engineer class op dit moment. Hebben mensen bepaalde voorkeuren en waarom?
M4A1 is veruit het beste allround wapen voor de enigneer.Chefbierrr schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:06:
Ik heb gekeken naar die weapon comparison link in de OP maar ik word er niet heel erg veel wijs uit.
Ik ben eigenlijk opzoek naar het beste wapen voor de Engineer class op dit moment. Hebben mensen bepaalde voorkeuren en waarom?
Misschien gooien ze dat wel als "bonus content drop" in de game terwijl non premium spelers het dan ook krijgen, zou me niks verbazen iig.Asgaro schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:23:
Over 10 jaar in Battlefield zeker dood.
Nu willen ze misschien Conquest Domination ook toelaten op de grote maps. Waar gaat de wereld naartoe???
http://mp1st.com/2012/06/...and-back-to-karkand-maps/
- Verwijdering van commander
- Verwijdering van standaard only-spawn-on-squadleader
- Verwijdering battlerecorder
- Toevoeging van TDM
- Toevoeging van Premium (copycat van Elite)
- En nu dit artikel...
Ik zie het niet goed aflopen.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Ik kom zo nog even uitgebreid terug over vsync, maar nu even snel vanaf werk:Qlii256 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:20:
GameTime.MaxVariableFps 60
Die command samen met VSYNC uit geeft mij veel tearing. Hoe kan ik dit oplossen? Die FPS lock weg halen of gewoon VSYNC toch aan laten?
Ik heb aanvankelijk veel de M4A1 gebruikt, maar ben later overgestapt naar de Scar-H, omdat ik een voorkeur heb voor wapens met een zwaarder caliber (7.62mm in plaats van 5.56mm) en een lagere rate of fire (voor Assault gebruik ik om die reden de G3A3). Dit maakt het wapen wat minder geschikt voor close combat, en je zult moeten wennen aan de recoil (het wapen schokt wat meer dan de meeste 5.56mm. wapens), maar als je het eenmaal onder de knie hebt, dan heb je een zeer krachtig wapen dat ook op langere afstand akelig accuraat is. Tegenwoordig speel ik overigens ook gewoon TDM (maar niet CQ Domination) met de genoemde wapens, en dat gaat prima zolang je niet als een Dolle Dries door het level heenjakkert, maar een tikje behoudener speelt.Chefbierrr schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:06:
---
Wat doet Render.DrawFPS 1 eigenlijk? Normaliter kun je wel de fps laten zien, maar moet je alsnog het commando invoeren in de console. Geef je met de 1 hier aan dat je de mogelijkheid hebt om de fps op te vragen?
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
[ Voor 164% gewijzigd door speedyjules07 op 20-06-2012 14:33 ]
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Als het goed is wordt de fps dan standaard rechtsbovenin weergegeven als je bf3 opstart en hoef je dus het console command niet meer uit te voeren.speedyjules07 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:32:
[...]
Wat doet Render.DrawFPS 1 eigenlijk? Normaliter kun je wel de fps laten zien, maar moet je alsnog het commando invoeren in de console. Geef je met de 1 hier aan dat je de mogelijkheid hebt om de fps op te vragen?
Now is it?Adanteh schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:34:
Misschien komt dan het BC2 idee weer tevoorschijn? Maps die je al hebt ook speelbaar maken in andere gamemodes en dat gratis aanbieden. Ik zie het probleem eigenlijk niet. Die betaalde DLC is er al tijden (Booster packs BF2 anyone?). Nu is Premium wel wat lame natuurlijk maar die prijs valt ook wel mee als je kijkt naar de losse prijs van normale DLC. Over BC2:Vietnam klaagde veel minder mensen en daar betaalde je ook gewoon 15 euro voor 4 maps, wat wapens en wat voertuigen. Hier zitten tenminste nog twee nieuwe gamemodes bij. Daarnaast is het niet meer dan logisch om ook het CoD publiek aan te willen spreken. Als ze daarnaast ook gewoon een DLC als Armored Kill uitbrengen om de battlefield spelers blij te maken zie ik het probleem niet.
@Speedyjules, je maakt in je BF3 folder een bestandje user.cfg aan en daar zet je dat in. Elke keer als je de game dan laad worden die console commands ingeladen. Het zijn dus precies dezelfde commands, maar dan hoef je ze niet elke keer in te typen
[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 20-06-2012 14:47 ]
Ik heb 8 van de 10 C4-kills gehaald in CQ Domination (op de flag - haters gonna hateCodeCaster schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:48:
Ik speel zelden support, en heb voor die C-4-assignment dus echt gewoon even C-4 op de M-COM geplakt.Kreeg meteen een "LAME!" naar m'n hoofd geslingerd.
---
Angelo OTR
laat ik dit even goed proberen uit te leggen, misschien wat veel tekst en als je het niet intressant vindt kan je het negeren:ChojinZ schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:52:
[...]
Wederom: correct me if im wrong![]()
95% van de schermen kunnen niet meer dan 60 fps weergeven. Hoe kan je dan variatie in de "vloeiendheid" constateren?
FPS drops kunnen het ook niet zijn want anders had je nooit de lock kunnen instellen.
Ik lock mijn fps dan ook niet. Ik laat het lekker schommelen tussen de 120 en 70 FPS. Niet omdat het dan vloeiender aanvoelt (wat volgens mij ook niet kan) maar enkel voor de inputlag...
Als je een beetje kan vliegen is het ook leuk met de transport chopperw00t00w schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:46:
[...]
Ik heb 8 van de 10 C4-kills gehaald in CQ Domination (op de flag - haters gonna hate), na eerder al twee kills te scoren bij TDM op Seine door C4 uit het raam van een gebouw te flikkeren, bovenop aanstormende mannetjes.
Heb na het behalen van de desbetreffende assigment trouwens geen C4 meer aangeraakt - op voertuigen plakken is me nog nooit gelukt, maar daar kan dat spul me eigenlijk ook te weinig voor boeien. Al lijkt het me wel leuk om nog een keer met Jihad jeeps te gaan klooien...
Nu klopt je post wel.Asgaro schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:23:
Over 10 jaar is Battlefield zeker dood.Na BF2 serie is BF gestorven.
Nu willen ze misschien Conquest Domination ook toelaten op de grote maps. Waar gaat de wereld naartoe???
http://mp1st.com/2012/06/...and-back-to-karkand-maps/
- Verwijdering van commander
- Verwijdering van standaard only-spawn-on-squadleader
- Verwijdering battlerecorder
- Toevoeging van TDM
- Toevoeging van Premium (copycat van Elite)
- En nu dit artikel...
Ik zie het niet goed aflopen.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Om met een chopper een gigantische vuurbal te produceren heb ik anders echt geen C4 nodig - geef me de controls, en binnen een minuut heb je vuurwerk plus bad luckerikvandenberg schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:47:
[...]
Als je een beetje kan vliegen is het ook leuk met de transport chopper![]()
---
Ik vond het Commander gebeuren eigenlijk voor geen meter werken. Het concept was erg goed, maar ik ben enorm vaak met een waardeloze commander opgescheept. Misschien heb ik geen nostalgie bril meer voor BF2. Anyway, je kan het ook andersom zeggen. Het is een Battlefield game, waar ook gewoon leuke dingen uit Call of Duty bij zitten. Conquest is gewoon aanwezig... dat was de Battlefield 2 mode. Rush is aanwezig... Dat is de Bad Company mode. Is het nu echt zo'n probleem dat ze daar TDM aan toevoegen of CQD? Het veranderd die andere modes totaal niet. Als jij die mode niet leuk vindt, dan speel je het niet.. Simple as that. Zolang ze de Battlefield modes wel beschikbaar houden zie ik het probleem niet. Also, natuurlijk zouden extra 'echte' Battlefield maps ook hier op prijs gesteld worden, maar ik heb de game gekocht voor wat het is.. niet voor wat het kan zijn. Armored Kill komt nog en dan ben ik weer tevreden, maar met Close Quarters kan ik me ook echt wel vermaken.Asgaro schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:44:Maar door nu brilliante zaken uit BF2 te verwijderen en onbenulligheden toe te voegen als TDM en misschien dus CQD op de grote maps, zal Battlefield uiteindelijk niets meer worden dan een gewone shooter, waar toevallig ook wat grote maps bijzitten.
i lol'edw00t00w schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:49:
[...]
Om met een chopper een gigantische vuurbal te produceren heb ik anders echt geen C4 nodig - geef me de controls, en binnen een minuut heb je vuurwerk plus bad luck
dat is dus niet waar. vsync aan geeft merkbare input lag.Pykow schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:46:
[...]
Maar als je PC altijd boven de 60 frames zit, dan heb je helemaal geen last van input lag. want je kaart kan het makkelijk aan.
Dit is weer een typisch geval van iemand die vind dat hij het hele spel leuk moet vinden om het een goed spel te vinden. Wat eerder in dit topic aanbod is gekomen.Asgaro schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:44:
[...]
Now is it?
EA heeft toch Medal of Honor waarmee ze het CoD publiek willen trekken?
Wat ik zie, is het volgende: wat Battlefield net uniek maakt tussen die miljoenen shooters die op CoD willen lijken, is dat zij de focus leggen op: big maps, vehicle gameplay, teamplay, squadplay, enzovoort.
Maar door nu brilliante zaken uit BF2 te verwijderen en onbenulligheden toe te voegen als TDM en misschien dus CQD op de grote maps, zal Battlefield uiteindelijk niets meer worden dan een gewone shooter, waar toevallig ook wat grote maps bijzitten.
edit: Oja, en is het niet grappig dat Battlerecorder er nog niet is? Ik bedoel: ze steken graag tijd in nieuwe maps, nieuwe wapens, nieuwe game modes (CQD)... maar een Battlerecorder is er teveel aan?![]()
Of zelfs zoiets eenvoudigs als het waypoint system uit BF2, hebben ze de moeite niet voor genomen...
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Haha, ik zie het al voor meerikvandenberg schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:51:
[...]
Toch wel jammer dat je je team maten niet kan volhangen met C4.
[ Voor 5% gewijzigd door w00t00w op 20-06-2012 14:58 ]
---
Yup, voorheen op karkand ( nog voor de MAV glitch fix ) was onze server zwaar populair, 1e sniper only server in de ranks.. daarna hebben we een clan fusie gehad die alweer ongefuseerd is.. en de sniper only settings weer terug gezetTsurany schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:24:
[...]
Verbieden van wapens is überhaupt verboden dus zo'n server overtreed inderdaad vrij hard de RoE. Alleen... who gives a fuckEA krijgt inkomsten, spelers zijn blij en server admins klagen minder. Zolang je het maar duidelijk aangeeft in de titel gaat echt niemand moeilijk doen.
Oke, nog even heel snel maar dan moet ik echt weer aan het werk.
Het is goedbedoeld echter staat deels helaas vol met pseudo wetenschap.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Dat is toch wel het minste wat ze kunnen doen?ye-roon schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:55:
[...]
Dit is weer een typisch geval van iemand die vind dat hij het hele spel leuk moet vinden om het een goed spel te vinden. Wat eerder in dit topic aanbod is gekomen.
Vanuit het 'wij willen moneyz' standpunt is dit een logische keuze. Je spreekt zo een breder publiek aan en als die 'nieuwe' of 'cod' mensen dan het spel aanzich leuk vinden en ook de grotere maps gaan proberen en ze dat ook leuk vinden sla je 2 vliegen in 1 klap. Vanuit business oogpunt is het heel goed.
En je punt wordt ontkracht door het feit dat alle volgende dlc grote vehicle maps hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 20-06-2012 15:05 ]
Naast wat anderen al zeggen wat er mis is met je verhaal klopt deze zin ook niet, vSync werkt als volgt:Pykow schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:46:
[...] vSync zal altijd 60 frames eruit willen pompen
Zijn zin klopt wel alleen beschrijf jij wat er gebeurt als de GPU de 60fps niet kan aanleveren. En dat klopt.Dylan93 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:12:
[...]
Naast wat anderen al zeggen wat er mis is met je verhaal klopt deze zin ook niet, vSync werkt als volgt:
fps < 60 vSync capped @ 30 fps
fps > 60 vSync capped @ 60 fps
Mensen met een fps dat niet constant is hebben vaak ook zeker merkbare performance verlies omdat met vSync alles onder de 60 fps gewoon naar 30 word gezet en dat merk je echt wel, voor vSync heb je dus naast een fatsoenlijke PC ook een zo veel mogelijke constante framerate nodig.
PC Specs
consistente muisrespons is misschien een betere omschrijving.Help!!!! schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:19:
[...]
Zijn zin klopt wel alleen beschrijf jij wat er gebeurt als de GPU de 60fps niet kan aanleveren. En dat klopt.
imho:
Vsync gebruik je iha tegen tearing.
Max FPS limiter gebruik je m.n. om fluctuatie in fps te verminderen om zo een constanter spelbeeld te krijgen.
Klopt. Maar dat heeft niet zoveel met de frames op je beeldscherm te maken. Meer frames zorgen ook voor minder inputlag. Waarschijnlijk is dat hetgene wat je als prettiger ervaart. Minder inputlag = een reactiever gevoel tijdens gamen.evilpin0 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:58:
[...]
Volgens mij is de fps direct verbonden hoe je muis reageert op je scherm, ik merk verschil tussen 90 fps en 60 fps op een 60z monitor, 90 draait voor mijn gevoel hoe het hoort, 60 hoe het net niet hoort, maar me pc upgraden voor 1 spelletje terwijl de rest allemaal op high draait vind ik erg zonde.
Daarom lock ik hem op 60 (64 geloof ik eigenlijk) zodat ik altijd op het zelfde gevoel kan mikken, als me fps niet eronder dropt dan.
Sorry, maar er kloppen een aantal dingen niet in je verhaal.
Met het eerste ben ik het volkomen eens. Met het 2e niet. Waarom iets limiten wat je beeldscherm toch niet kan weergeven? (cap van 90fps op een 60hz beeldscherm )Help!!!! schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:19:
[...]
Zijn zin klopt wel alleen beschrijf jij wat er gebeurt als de GPU de 60fps niet kan aanleveren. En dat klopt.
imho:
Vsync gebruik je iha tegen tearing.
Max FPS limiter gebruik je m.n. om fluctuatie in fps te verminderen om zo een constanter spelbeeld te krijgen.
[ Voor 13% gewijzigd door ChojinZ op 20-06-2012 15:32 ]
Angelo OTR
als je onder de 60 FPS zit heb je geen last van tearing, tearing zijn te veel frames naar 1 beeldscherm die het niet aan kan. ok misschien zit ik er naast met de input lag, want wat ik daar over weet is echt een minimaal verschil en zal je het niet moeten merken. ik zet vsync ook alleen maar aan als ik tearing heb en anders lock ik hem op 60 FPS omdat me scherm niet meer aankan en daardoor blijft alles goed lopen.haarbal schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:52:
[...]
dat is dus niet waar. vsync aan geeft merkbare input lag.
Als je je fps op 58 beperkt en vsync aan zet heb je zelfs minder input lag.
Wat mij altijd is uitgelegd is dat 60 FPS niet meer dan een buffer is voor je ogen en dat je maximaal 24 x 2ogen = 48 FPS kan zien, alleen door je hersenactiviteit ga je soms nadenken van wat je ziet en vooral bij games verwacht je soms iemand te zien, terwijl het dan een boom of een schaduw is. om dit te voorkomen hebben games een buffer nodig zodat het allemaal vloeiender lijkt te bewegen en dat je beelden goed kunt waarnemen.Help!!!! schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:00:
[...]
Het is goedbedoeld echter staat deels helaas vol met pseudo wetenschap.
Om het belangrijkste maar even bij de hoorns te nemen. 60 vs 120 zie je dus wel. Jij misschien niet, maar ik wel. Alleen om dat weer goed te zien heb je een 120hz monitor nodig.
Dyslectic history cynic
Dit is niks.Patientzero schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:32:
serieus al 2/3 pagina's vol over vnsync en framerates ?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dyslectic history cynic
Het is beter dan de Premium discussie.Patientzero schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:39:
lol idd... leuk hé.. schietspelletje ?
NEEEEE FRAMERAAAAAAATE
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Ik kan heel pro in de bosjes liggen, dus dat is al de helft
Wow, wat een waardevolle toevoeging aan het topic Patientzero, bedankt voor deze wijze inzichtenPatientzero schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:39:
lol idd... leuk hé.. schietspelletje ?
NEEEEE FRAMERAAAAAAATE
Angelo OTR
duh 1 groot bericht van mij zorgt wel voor een extra paginaPatientzero schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:32:
serieus al 2/3 pagina's vol over vnsync en framerates ?
over het algemeen heeft 100fps.com wel gelijk, maar zover ik weet kan je maar 24 fps ontvangen per oog.ChojinZ schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:28:
[...]
Klopt. Maar dat heeft niet zoveel met de frames op je beeldscherm te maken. Meer frames zorgen ook voor minder inputlag. Waarschijnlijk is dat hetgene wat je als prettiger ervaart. Minder inputlag = een reactiever gevoel tijdens gamen.
[...]
Sorry, maar er kloppen een aantal dingen niet in je verhaal.
Allereerst is het wel degelijk mogelijk om meer dan 60fps te zien:
http://www.100fps.com/how_many_frames_can_humans_see.htm
Daarnaast kan je ook bij meer dan 60FPS last hebben van inputlag. Er zit lag tussen wat jij doet met je muis en de eerste frame die dit op je beeldscherm laat zien. Hoe meer frames, hoe vaker de input van je muis een refresh krijgt wat dus weer zorgt voor minder inputlag. 60fps is dus niet het limiet.
En tot slot. Vsync staat niet Virtuele synchonisatie maar voor Vertical synchronization.
[...]
Met het eerste ben ik het volkomen eens. Met het 2e niet. Waarom iets limiten wat je beeldscherm toch niet kan weergeven? (cap van 90fps op een 60hz beeldscherm )
Maargoed, we (ik) ga nu wel heel offtopic. Mits er meer interesse is kunnen we wel een Vsyns/MaxFPS topic starten. Kan me namelijk voorstellen dat gebruikers (en mods) dit tech geneuzel in dit topic niet weten te waarderen.
+1 ;-) maar ik dacht dat babbelen over je specs juist niet zo werd gewaardeerd ?A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:42:
[...]
Wow, wat een waardevolle toevoeging aan het topic Patientzero, bedankt voor deze wijze inzichten
Het was een behoorlijk inhoudelijke en goed onderbouwde discussie over hoe je je pc en bf3 settings kan tweaken om meer performance eruit te halen en beter kan spelen met bf3. Als jij dat niet aan wilt horen, wellicht zit je dan in het verkeerde topic?
Zoek in de serverbrowser naar "xQlusiv" en dan gaan we zien hoe snel je ragequitVerwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:42:
Ik kan heel pro in de bosjes liggen, dus dat is al de helftVerder kan ik voor geen meter snipen, maar bij vlagen presteer ik wel eens iets met die dingen.
Goed, zijn we daar over uitgepraat, jij hebt onvoldoende kennis in huis.Pykow schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:42:
[...]
duh 1 groot bericht van mij zorgt wel voor een extra pagina
We hadden het over instellingen in BF3 en dan is het wel intressant om te weten, waar je op moet letten.
[...]
over het algemeen heeft 100fps.com wel gelijk, maar zover ik weet kan je maar 24 fps ontvangen per oog.
Waarschijnlijk is het nog zo lastig om hier antwoord op te geven, omdat we nog niet weten of het 24 FPS maximaal is of 24FPS per object dat we zien en dan kunnen we onbeperkt doorgaan.
ik ben het met je eensmisschien een topic hierover maken en nu maar stoppen en doorgaan met BF3
1 ding weten we allemaal zekerwe willen allemaal 60 FPS minimaal
Back on topic
Angelo OTR
niemand heeft het hier echt over specs, het was volgens mij van iemand een algemene vraag hoe je BF3 beter kon spelen en hoe je de game goed kunt tweaken.Patientzero schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:43:
[...]
+1 ;-) maar ik dacht dat babbelen over je specs juist niet zo werd gewaardeerd ?
Toch mooi zo mod break 2 pagina's terugunfor schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:46:
[...]
Goed, zijn we daar over uitgepraat, jij hebt onvoldoende kennis in huis.
[ Voor 13% gewijzigd door Pykow op 20-06-2012 15:48 ]
Verwijderd
Heel snelRealtec schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:45:
Zoek in de serverbrowser naar "xQlusiv" en dan gaan we zien hoe snel je ragequit
nope.Pykow schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:31:
als je onder de 60 FPS zit heb je geen last van tearing, tearing zijn te veel frames naar 1 beeldscherm die het niet aan kan.
Wikipedia: Beelden per secondeunfor schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:46:
[...]
Goed, zijn we daar over uitgepraat, jij hebt onvoldoende kennis in huis.
[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 20-06-2012 15:54 ]
Laten we daar de discussie maar mee eindigen!. Want idd, 60 is toch wel het minimum!Pykow schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:42:
[...]
we willen allemaal 60 FPS minimaal
Back on topic
Jep, en tussen een 60 Hz en 120 Hz scherm zit ook weer een behoorlijk merkbaar verschil.Asgaro schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:51:
Over het FPS gedoe:
Omdat het wetenschappelijk is bewezen dat het oog voldoende heeft met 24 à 30 fps, dacht ik ook eerst dat 30 fps mij genoeg leek.
Tot ik enkele jaren terug deze site tegenkwam: http://boallen.com/fps-compare.html (Heb die gebookmarked want elk jaar kom ik wel ergens een fps discussie tegen)
Conclusie: op de genoemde site merk je duidelijk het verschil tussen 30 en 60 fps. Sindsdien ben ik ook van het principe dat je de "ultieme ervaring" maar hebt vanaf 60 fps.
(Note: zelf speel ik BF3 niet om 60 fps. Zit meestal rond de 35-45 fps bij Conquest 64p. Al mijn andere games speel ik wel zeer vlot, en upgraden om exact 1 game wat vloeiender te spelen, wil ik niet doen.)
Nee deze gelden ook in de vanilla van BF2.ChojinZ schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:53:
[...]
Laten we daar de discussie maar mee eindigen!. Want idd, 60 is toch wel het minimum!
Ontopic:
De achievements die je moet halen voor premium weapons, kan je die ook gewoon in de Vanilla BF3 halen?
Voor de "done fixing" moet je 20 AT kills maken. Maar bij tellen de vanilla at kills ook gewoon mee... Dacht juist dat die alleen telde in CQ en Karkand...
⭐⭐⭐⭐⭐
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Tsurany has spokenTsurany schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:55:
Is het misschien een idee om deze discussie te stoppen? Er komt hier zo enorm veel onzin voorbij en termen als "wetenschappelijk bewezen" voegen hierbij niks toe omdat de wetenschap het nog nooit op ook maar enige wijze bewezen heeft. Het gros hier is niet in staat om de (wetenschappelijke) bronnen juist te interpreteren, maakt vervolgens vrij domme conclusies en gaat anderen hiervan proberen te overtuigen. Doe dat gewoon niet.
-
Dyslectic history cynic
probeerde ik ook al duidelijk te maken, maar niemand snapte 'mTsurany schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:55:
Is het misschien een idee om deze discussie te stoppen? Er komt hier zo enorm veel onzin voorbij en termen als "wetenschappelijk bewezen" voegen hierbij niks toe omdat de wetenschap het nog nooit op ook maar enige wijze bewezen heeft. Het gros hier is niet in staat om de (wetenschappelijke) bronnen juist te interpreteren, maakt vervolgens vrij domme conclusies en gaat anderen hiervan proberen te overtuigen. Doe dat gewoon niet.
We have awoken the beast! Now run! Run while you still can!
[ Voor 85% gewijzigd door Asgaro op 20-06-2012 16:00 ]
En dat is natuurlijk het allerbelangrijkste in deze wereld..
Verwijderd
Dat is echt niet "een beetje" flauw hoor. Dat is gewoon keihard lamballen. Maar dat is af en toe ook wel eens leuksuperwashandje schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:39:
beetje flauw om het zo te doen hoor. maarja, dat gedrag word wel gestimuleerd door die assignments...
Sinds Close Quarters er is ben ik aan het werk om m'n Recon SPM serieus te liften, vooral omdat een platoon-maat een hogere score heeft dan ik (waar ik niet zo goed tegen kan) en ik speel dus al sinds dat uit is met Recon met een AS VAL. In CQ haal ik toch wel redelijk bovengemiddelde kill/death ratios en m'n aantal AS VAL kills is er flink van gestegen.CodeCaster schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:48:
Patientzero schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:39:
heeee daar is tie dan... leef je nog rieltekje...
Idd.. snipers ff aanmelden, vanavond ff ownen
Nou, ik waarscheinlijk met 3/4 van de tijd als recon spelen.Realtec schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:39:
Praten praten praten maar presteren ho maar!
Zijn er hier nog wat pro snipertjes?
Nickname KasPlantje.
http://battlelog.battlefi...nt-Zero1/stats/306987589/GerGio schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:07:
[...]
[...]
Nou, ik waarscheinlijk met 3/4 van de tijd als recon spelen.
Dus ik zal vanavond even kijken wat het wordt ik moet eerst even weg. Daarna zal ik even kijken.
Ik moet nog wat werken aan het semi quich scopen etc dus dat komt goed uit.
amen!evilpin0 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:04:
Voordeel van mijn lage fps is dat ik 100% van de tijd stoned speel, dan neem je toch niet meer waar dan 1 frame per paar seconde
Knalvoer ftw... dat zijn dus die gasten die compleet worden ingemaakt en maar niet leaven
Ik heb 1x in zo'n state of mind Conquest Domination 32p gespeeld, en ik dacht dat ik helemaal gek werdevilpin0 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:04:
Voordeel van mijn lage fps is dat ik 100% van de tijd stoned speel, dan neem je toch niet meer waar dan 1 frame per paar seconde
---
Verwijderd
Weet niet hoeveel jij rookt, maar dat valt bij mij best mee. Wel voelt alles dan een stuk intenser aan, een goede oorlogsfilm is er niets bij als je Hillpoint verdedigd terwijl de explosies overal rond je inslaanevilpin0 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:04:
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2012 16:14 ]
Ik heb close quarters alleen gedaan voor de 4 potjes voor de assignments maar ik doe het ook niet meer, Gunmaster is nog wel leuk maar dan alleen vanaf het begin.w00t00w schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:12:
[...]
Ik heb 1x in zo'n state of mind Conquest Domination 32p gespeeld, en ik dacht dat ik helemaal gek werdGewone Conquest gaat nog wel, maar Close Quarters nooit weer!
Suf.... dacht dat het alleen gold voor CQ en Karkand.
Lol, same here....evilpin0 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:04:
Gelukkig, dacht dat ik de enige was. Ik kan echt niet om twaalf uur stoppen en dan kwart over twaalf slapen, dan lig ik nog halve oorlogsfilms af te spelen in m'n hoofd.ChojinZ schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:15:
Nog meer spelers die BF3 af en toe te intens vinden en na 2 uurtjes spelen niet meer kunnen slapen? Of ben ik gewoon oud aan het worden...
Echt he. Als ik van 11 tot 12 game dan slaap ik om een uur of 5.ChojinZ schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:15:
[...]
Nog meer spelers die BF3 af en toe te intens vinden en na 2 uurtjes spelen niet meer kunnen slapen? Of ben ik gewoon oud aan het worden...
[ Voor 43% gewijzigd door Makkelijk op 20-06-2012 16:21 ]
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 20-06-2012 16:21 ]
Heb daar ook last van, soms stijgt mijn adrenaline niveau zo hoog dat ik daarna niet in slaap kan komen.ChojinZ schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:15:
[...]
Suf.... dacht dat het alleen gold voor CQ en Karkand.![]()
[...]
Lol, same here....
Ik moet wel stoned spelen anders kan ik de spanning niet aan. BF3 is af en toe zo intens dat ik na 2 uurtjes spelen helemaal strak sta van de spanning. Tja, dan wil een dampie wel helpen!![]()
Kill it with bullshitQPeter schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:22:
Grappig hoe mensen hier zeuren over de Vsync discussie en FPS in BF3, en vervolgens gaan praten hoe stoned of aangeschoten ze BF3 aan het spelen zijn.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq