Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een super tip van mij: ga naar buiten en koop een lekker ijsje! Ik had een hoorntje met als attachments chocolade en pistache.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-10 16:18
Pykow schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:08:
[...]

ik heb altijd begrepen dat een muis&tobo nooit optimaal werk op een console, maar iemand met een controller in zijn hand kan beter zijn dan iemand met een muis en tobo.
Dat is mogelijk ja. Maar dat zijn de uitzonderingen. Ontwikkelaars zijn ook al bezig geweest met het mixen van console gamers met pc gamers. Maar dat was geen succes, juist omdat de pc-gamers in het voordeel waren.
Pykow schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:08:
[...]

je kan beter je fps vast zetten op 60 frames dan dat je steeds wisselt tussne 60 fps en 100 fps, test het zelf maar eens een keer uit ;)
Kan je ook uitleggen waarom? Het voordeel van 60fps vast is het niet hebben van tearing. Maar 100fps is wel weer lekkerder voor het tegengaan van inputlag.

[ Voor 29% gewijzigd door ChojinZ op 19-06-2012 16:29 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-10 20:22

superwashandje

grofheid alom

Tsurany schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:15:
Even een super tip van mij: ga naar buiten en koop een lekker ijsje! Ik had een hoorntje met als attachments chocolade en pistache.
cheater...met dat hoorntje had je een oneerlijk voordeel tov de rest die alleen bolletjes ijs vast hebben. (het was toch wel van der poel ijs hoop ik voor je?)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:16:
[...]

Dat is mogelijk ja. Maar dat zijn de uitzonderingen. Ontwikkelaars zijn ook al bezig geweest met het mixen van console gamers met pc gamers. Maar dat was geen succes, juist omdat de pc-gamers in het voordeel waren.
Logisch ook, op consoles heb je zoiets als 'auto-aim' nodig om een beetje deftig te kunnen schieten en om überhaupt iets te raken. Ik ben zelf geen console speler, ik denk dat het mij màànden zou kosten om deftig met die controller iets te kunnen aanvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superwashandje schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:25:
[...]

cheater...met dat hoorntje had je een oneerlijk voordeel tov de rest die alleen bolletjes ijs vast hebben. (het was toch wel van der poel ijs hoop ik voor je?)
Jongeuh noob, alsof dat hoorntje dat ik had voordeel bied. Het is niet alsof ik die Premium hoorn had! Het liep alsnog over mijn hand heen!

:+ Maar dunno wat voor ijs. Liep het stadhuis af, zag de ijscoman in zo'n karretje en :9 :9 :9

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChojinZ schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:16:
[...]

Volgens mij kan je met Portal 2 wel gamen met xbox360,PS3 en PC gamers tegelijk, maar dat is ook een puzzel game. Technisch is het allemaal mogelijk, maar wat je zegt. de PC gamer blijft in het voordeel op alle fronten.
Alleen hebben we ook 1 probleem, dat de meeste games later uitkomen op de PC en dat sommige games rechtstreeks geport zijn van Xbox360 (zoals GTA IV)

Dat moet ik DiCE wel meegeven, ze hebben de PC gamers flink in de kaart gezet door hun nieuwe engine.
We zagen op de E3 ook heel veel PC demo's langskomen ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

pfft premium hoorntjes zijn ook way OP. misschien dat er nog een nerf voor komt bij de volgende bosvruchten DLC

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Spelen jullie nu allemaal CQ? Ik wil hem ook graag aanschaffen, maar wacht er nog even mee. Waarschijnlijk koop ik premium dan ook wel. Had al een boel verhalen gelezen over dat mensen het niet leuk vinden dat je dan nog een keer betaald voor B2K. Tsja. Bij de pre-order kreeg je hem erbij. EA maakt gewoon 1 prijs voor Premium, wel slim opzich. Geef ze eens ongelijk. Jammer is 't wel, maar goed. Denk dat je voor die paar euro extra wel weer een boel speel plezier hebt, toch?

Speel tegenwoordig veel B2K, Strike at Karkand, en dan Team DM. heerlijk is dat :) Wel vervelend dat je soms een paar keer op een plek spawned waar allemaal enemies zitten. Dan wordt je echt vaak achter elkaar gepopt.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-10 19:38
Och krijgen we deze discussie weer... 8)7

Ik reageer zo meteen inhoudelijk op tweaks van BF3 Pykow & awesom0
Zit nog op werk en mag niet te veel slacken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nee niet op die discussie inhaken! Was niet mijn bedoeling :) Gaf gewoon mijn mening over het geheel. Ben wel enorm benieuwd naar CQ. Ik houd wel van die close combat situaties. Doet het een beetje denken aan CS?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superwashandje schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:32:
pfft premium hoorntjes zijn ook way OP. misschien dat er nog een nerf voor komt bij de volgende bosvruchten DLC
Jonguh niet zo sloeber en kopen weetjuh :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
DAMAGE schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:37:
Nee niet op die discussie inhaken! Was niet mijn bedoeling :) Gaf gewoon mijn mening over het geheel. Ben wel enorm benieuwd naar CQ. Ik houd wel van die close combat situaties. Doet het een beetje denken aan CS?
Meer Modern Warfare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

ik heb mijn hoorntjes dan ook in india gehaald :P

/offtopic geouwehoer :+

edit: toch nog een beetje ontopic: ik vind CQ wel zijn eigen stijl hebben. modern warfare is lang niet zo in de hoogte gericht (hoogte verschilllen) als deze nieuwe maps. ik persoonlijk vind ze alleen niet zo heel leuk om te spelen af en toe een potje is nog wel te doen maar ik speel voornamelijk nog de oude maps.

[ Voor 67% gewijzigd door superwashandje op 19-06-2012 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Aan CS? hmm Gungame misschien alleen moet er heel veel gebeuren aan die gamemode. Was in CS beter uitgewerkt. En Conquest domination doet niet aan CS denken meer aan Call of Duty, maar stukken leuker als je het mij vraagt, meer actie en geen domme kill streaks. En dan zitten sommige mensen hier te zeuren dat een aantal shotguns gebruiken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-10 12:44

beuker19

Killerbeuker is so OP

Tsurany schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:39:
[...]

Jonguh niet zo sloeber en kopen weetjuh :+
Sloeber FTW

[sloeber]

[ Voor 7% gewijzigd door beuker19 op 19-06-2012 16:49 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-10 19:27

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:04:
We hebben het over cheaten en voordelen, en muis keyboard op console is hier een goed voorbeeld van, of mag het word console hier niet gebruikt worden en hebben we nu een soort van appartheid tussen de apparaten?
Nu heeft dit topic niets te maken met consoles, hardware voor consoles of de discussie of het gebruik van hardware voor consoles gezien kan worden als cheaten, maar vooruit...

Ik ben geen moderator, maar lees bijvoorbeeld wel de overduidelijke waarschuwing dat bovenin het scherm staat wanneer gepost wordt. Het zijn zelfs de eerste drie woorden.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
DAMAGE schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:33:

Wel vervelend dat je soms een paar keer op een plek spawned waar allemaal enemies zitten. Dan wordt je echt vaak achter elkaar gepopt.
Bereid je dan maar voor met CQ. Daar zijn de spawnpoints vele malen slechter! :|

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DAMAGE schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:37:
nee eerder Call of duty, maar dan met betere animaties en wapens die het verschil kunnen maken.
geen vervelende killstreaks of perks ;)

De gungame mode kan je ook niet vergelijken met CS, het is dezeflde mode, maar in CS was het een stuk leuker om te spelen ;) zelfs in CS:GO closed beta is gungame nog leuker om te spelen ;)
QPeter schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:35:
Och krijgen we deze discussie weer... 8)7

Ik reageer zo meteen inhoudelijk op tweaks van BF3 Pykow & awesom0
Zit nog op werk en mag niet te veel slacken :+
Jij tweakt dus anders dan wij ?
het is toch al bewezen dat de markC mouse fix de beste tweak is die je kan gebruiken en dat je games op de juiste frames als je beeldscherm moeten draaien, wil je optimaal kunnen gamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChojinZ schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:47:
[...]

Bereid je dan maar voor met CQ. Daar zijn de spawnpoints vele malen slechter! :|
Dat valt wel mee, in 16p, 24p en 32p gaat het spawnen eigenlijk altijd goed, demaps zijn ook niet gemaakt op 64p, maar het is wel zo dat je gewoon geen 'base' hebt en je dus constant rond moet blijven lopen. Of campen, maar daarmee bereik je nul komma nul in CQ want je kan altijd van meerdere kanten beschoten worden, topmaps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Pykow schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:48:
[...]

het is toch al bewezen dat de markC mouse fix de beste tweak is die je kan gebruiken en dat je games op de juiste frames als je beeldscherm moeten draaien, wil je optimaal kunnen gamen ;)
Daar heb je toch raw mouse-input voor? ;)
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:54:
[...]

Dat valt wel mee, in 16p, 24p en 32p gaat het spawnen eigenlijk altijd goed, demaps zijn ook niet gemaakt op 64p, maar het is wel zo dat je gewoon geen 'base' hebt en je dus constant rond moet blijven lopen. Of campen, maar daarmee bereik je nul komma nul in CQ want je kan altijd van meerdere kanten beschoten worden, topmaps!
Wat iemand als storend ervaart is natuurlijk een subjectieve mening. Maar ik persoonlijk vind de spawnpoints slecht. Of laat ik het anders formuleren: Door de kleinschaligheid van de maps zijn de spawnpoints minder prettig als in grotere maps... (duh).. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChojinZ schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:02:
[...]

Daar heb je toch raw mouse-input voor? ;)

[...]

Wat iemand als storend ervaart is natuurlijk een subjectieve mening. Maar ik persoonlijk vind de spawnpoints slecht. Of laat ik het anders formuleren: Door de kleinschaligheid van de maps zijn de spawnpoints minder prettig als in grotere maps... (duh).. :>
Raw mouse-input verwijdert niet de negatieve muisacceleratie(s) die standaard in windows zit(ten).

Maar je hebt gelijk, het is subjectief. Ik bedoelde dat je niet vaak voor of achter een vijand spawnt die je neerschiet zonder je er wat aan kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Ik zag een paar pagina's terug iemand over de AN-94 kletsen en dat hij op full auto kan, dit kan al een behoorlijke tijd, maar doe het niet! de recoil is vrij bizar namelijk waardoor langere afstand schieten een ramp wordt. Laat hem lekker op 2 shot burst, juist dan is hij isontzettend precies en dat maakt he dodelijk. Als je zelf in staat bent om redelijk snel te kunnen klikken is hij behoorlijk dodelijk, omdat je bij redelijk mikken aan 2x a 3x.klikken iemand plat hebt. Als je aardig mikken kan en op de hals/bovenkant van het torso richt is de afwijking zo laag dat alle vier de kogels bij 2x klikken doel treffen.

De reden dat ik lagere accuracy heb is dat ik er ook van hou om gewoon de gok te nemen dat ik iemand een pak of wat meters verderop ga raken en dus schiet. raak ik hem niet direct dan heb ik in ieder geval suppression gegeven. Het is al een tijd mijn favo wapen in BF3 omdat ik graag schiet waar ik mik. En ondanks de lagere ROF van de AN-94 betaalt dat zich terug in het feit dat je lang niet zo vaak hoeft te herladen. Als ik 1 op 2 kogels in iemands donder krijg met 50% van zijn ROF maar hij raakt 1-5 met 100% ROF, dan nog legt hij het echt af...

Het enige probleem wat je hebt is inderdaad gasten die echt dichtbij komen met shotguns of erg hoge ROF wapens. tsja, ieder zn voorkeur he!

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ah ja een beetje ala MW. Opzich ook wel leuk. Lekker dom rammen. Heb wel een aantal filmpjes gezien, en daar leek het wel erg snel te gaan allemaal, maar dat ligt me opzich wel. Lekker chaotisch. Maar RPG enzo in dat soort ruimtes maakt de boel dan wel weer irritant. Net als je bij Metro had, die gevechten. Werd dan meer een nade en RPG fest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DAMAGE schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:15:
Ah ja een beetje ala MW. Opzich ook wel leuk. Lekker dom rammen. Heb wel een aantal filmpjes gezien, en daar leek het wel erg snel te gaan allemaal, maar dat ligt me opzich wel. Lekker chaotisch. Maar RPG enzo in dat soort ruimtes maakt de boel dan wel weer irritant. Net als je bij Metro had, die gevechten. Werd dan meer een nade en RPG fest.
Dit gebeurt vrijwel totaal niet in close quarters voor zover ik heb gezien. Je hebt gewoon niet de tijd en de luxe om veel en gericht grenades te gooien of rpg's af te vuren. Ja, het kan gebeuren, maar je bent dan zo kwetsbaar dat verdacht weinig mensen dat doen.

Lekker dom rammen zou ik het ook weer niet willen noemen, het kan verdomd intens zijn en veel spannender dan TDM omdat je tot op zekere hoogte van veel teamwork moet hebben en tegelijkertijd hard individueel raggen. Ze hebben een hele aparte combinatie gevonden met CQ, wat mij betreft een sweet spot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DAMAGE schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:15:
Na 1 week kan ik zeggen dat het zeker leuk is om te spelen alleen scrapmetal is een vreselijke map, omdat je niet door hekjes kunt schieten, dat gaat altijd verkeerd bij BF3, (dat merk je ook in firestorm vlag C)

Het is een mooie afwisseling tussen de grote conquest maps en de kleine conquest maps,
je hebt vrijwel nooit last van granaten of rpg's alleen maar C4 en shotguns. maar C4 is meestal geblokkeerd door de server en de shotguns worden eindelijk minder gebruikt, waardoor het een stuk leuker is om te spelen.

ik ben nu weer erg benieuwd naar de nieuwe maps die in september gaan komen.
en volgende maand krijgen we ook nieuwe camo's en dog tags en hoogwaarschijnlijk nieuwe assignments.
eerste dag na de release van premium zal ik op de battlelog pagina van MongolFPS namelijk paar nieuwe camo's staan met de meldingen. Unlock Assault assignment .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:06:
[...]

Raw mouse-input verwijdert niet de negatieve muisacceleratie(s) die standaard in windows zit(ten).
Niet? Ik lees namelijk her en der dat het juist alle Windows & 3rd party software omzeilt. Dit staat (geloof ik) ook bij de beschrijving van de ingame settings. Maar volgens jou dus niet het geval? Hmmm... vanavond ff testen dan...

En als dat het geval is, dan is dat dus ook al bugged. In mijn beleving staat de de term "raw input" voor het bijpassen van alle software... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

The PyroPath schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:13:
Ik zag een paar pagina's terug iemand over de AN-94 kletsen en dat hij op full auto kan, dit kan al een behoorlijke tijd, maar doe het niet! de recoil is vrij bizar namelijk waardoor langere afstand schieten een ramp wordt. Laat hem lekker op 2 shot burst, juist dan is hij isontzettend precies en dat maakt he dodelijk. Als je zelf in staat bent om redelijk snel te kunnen klikken is hij behoorlijk dodelijk, omdat je bij redelijk mikken aan 2x a 3x.klikken iemand plat hebt. Als je aardig mikken kan en op de hals/bovenkant van het torso richt is de afwijking zo laag dat alle vier de kogels bij 2x klikken doel treffen.
Je moet het afwisselen... daar is die functie voor in het spel. Full Auto kan op bepaalde afstanden goed uitpakken net als Single Shot :)
Het is al een tijd mijn favo wapen in BF3 omdat ik graag schiet waar ik mik.
Een SCAR-H met HB erop komt heeeeeel ver op Kharg Island... echt HEEEL VER >:)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-10 20:59
net even mijn nieuwe powerline setje geinstalleerd ter vervanging van wifi, dag lag! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tobitronics schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 18:13:
net even mijn nieuwe powerline setje geinstalleerd ter vervanging van wifi, dag lag! >:)
Ik haal hier 40MBPS van de 50 met m'n wifi (er zit 1 meter en een plafond tussen ontvanger en router :+ )
Met powerline haal ik een kleine 5MBPS 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tobitronics schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 18:13:
Bij powerline setje moet je toch ook in het zelfde stroomkanaal zitten dan je router ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Pykow schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:48:
[...]
Jij tweakt dus anders dan wij ?
Nee zei ik dat dan dat ik op andere manier tweakte? MarkC mouse fix heb ik niet hoeven toepassen, mijn mouse movements waren al 1 op 1 er was geen extra mouse acceleratie. Ik heb raw mouse input wel ingeschakeld, ook al weet ik dat de negatieve muis acceleratie die in Windows zit blijft bestaan als deze optie is ingeschakeld. Vraag me daarom een beetje af wat het nou precies doet...

Wat bedoel je trouwens precies met games op de juiste frames als je beeldscherm? Bedoel je dat als je een 60hz beeldscherm hebt, je FPS moet locken 60fps? Persoonlijk heb ik zelf een 120hz monitor, maar noway dat ik stabiel 120 frames ga halen. Speel zelf ook met low graphics, mesh quality heb ik ook op medium, en speel met 8x AF, kost je bijna geen fps bij de nieuwere videokaarten en visueel ziet het er dan stuk beter uit. Ik speel ook met verhoogte brightness, en ik speel met colorblind mode aan, vervolgens heb ik digital vibrance op 80% staan als ik bf3 ga spelen. (soms pas ik dit aan per map) Omdat ik zo de kleuren er veel beter uit vindt zien in bf3, maar dit is natuurlijk per beeldscherm verschillend (finetunen dus).

Muis settings heb ik altijd op hoge DPI op de muis en laag ingame, dit gebruik ik al jaren zo maar dit is natuurlijk personal preference. Ik heb 1800 DPI op de muis en ingame om precies te zijn op 0.095930.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:51:
[...]
.bat bestanden om de gewenste windows services aan of uit te schakelen, user.cfg bestand etc.
Persoonlijk was ik wel benieuwd welke Windows services jij uitschakelt, en als je ons(mij) een lijst kan laten zien/sturen of een eventuele DM met daar in de commando's zou ik ook op prijs stellen. Toen ik vroeger nog oude pc had met windows XP deed ik dit ook, nu tegenwoordig met nieuwe pc doe ik dit niet meer. Ook gebruik ik niet een user.cfg in hoeverre maak jij(jullie) hier gebruik van? En is dit allowed in competitive gameplay? Zoals ESL, slikt ESL wire dit?

P.s: vrij vlot getypt dus kunnen typefouten inzitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 18:21:
[...]

Nee zei ik dat dan dat ik op andere manier tweakte? MarkC mouse fix heb ik niet hoeven toepassen, mijn mouse movements waren al 1 op 1 er was geen extra mouse acceleratie. Ik heb raw mouse input wel ingeschakeld, ook al weet ik dat de negatieve muis acceleratie die in Windows zit blijft bestaan als deze optie is ingeschakeld. Vraag me daarom een beetje af wat het nou precies doet...

Wat bedoel je trouwens precies met games op de juiste frames als je beeldscherm? Bedoel je dat als je een 60hz beeldscherm hebt, je FPS moet locken 60fps? Persoonlijk heb ik zelf een 120hz monitor, maar noway dat ik stabiel 120 frames ga halen. Speel zelf ook met low graphics, mesh quality heb ik ook op medium, en speel met 8x AF, kost je bijna geen fps bij de nieuwere videokaarten en visueel ziet het er dan stuk beter uit. Ik speel ook met verhoogte brightness, en ik speel met colorblind mode aan, vervolgens heb ik digital vibrance op 80% staan als ik bf3 ga spelen. (soms pas ik dit aan per map) Omdat ik zo de kleuren er veel beter uit vindt zien in bf3, maar dit is natuurlijk per beeldscherm verschillend (finetunen dus).

Muis settings heb ik altijd op hoge DPI op de muis en laag ingame, dit gebruik ik al jaren zo maar dit is natuurlijk personal preference. Ik heb 1800 DPI op de muis en ingame om precies te zijn op 0.095930.

[...]

Persoonlijk was ik wel benieuwd welke Windows services jij uitschakelt, en als je ons(mij) een lijst kan laten zien/sturen of een eventuele DM met daar in de commando's zou ik ook op prijs stellen. Toen ik vroeger nog oude pc had met windows XP deed ik dit ook, nu tegenwoordig met nieuwe pc doe ik dit niet meer. Ook gebruik ik niet een user.cfg in hoeverre maak jij(jullie) hier gebruik van? En is dit allowed in competitive gameplay? Zoals ESL, slikt ESL wire dit?

P.s: vrij vlot getypt dus kunnen typefouten inzitten. :)
Het smerige is dat, ook al heb je alles uitgeschakeld wat je uit kan schakelen, je sowieso enige vorm van muisacceleratie hebt dankzij windows. Alleen met de MarkC mousefix kan je dat eruit halen (voor zover ik weet). Het is sowieso de moeite waard om die fix te doen, je verliest er niets mee en het kan er alleen maar beter op worden.

De raw mouse input setting werkt niet 100% lekker, ik merkte zelf wel een (grote) verbetering.

Wat betreft de windows services, het is me iets te veel werk om alles over te typen en voor zover ik weet heb is er geen mogelijkheid om een hele lijst hiervan uit te draaien. Maar dit: http://tweakhound.com/windows7/tweaking/index.html biedt al een redelijk uitgangspunt, ik heb verder alles disabled waar ik a) geen gebruik van maak op mijn game pc of b) wat niet in mijn computer zit. Mijn msconfig start-up is helemaal leeg en er draaien nooit achtergrond programma's.

Qua video heb ik color saturation op 150% (ATI, voor nvidia heet het weer iets anders), werkt voor mij beter dan de injectors. Color blind mode gebruik ik niet, ik vind de zichtbaarheid op afstand van het blauw en rood significant slechter dan de standaard modus, het goed lezen van de namen helpt me op doelwitten te prioriteren. (eerst de goede spelers, dan de slechte)

Mijn huidige user.cfg (zou nog optimaler kunnen voor meer fps, maar ik zit nu al ten aller tijden standaard op 64 met een 6870 (met 10% OC).

GameTime.MaxVariableFps 64.000000
Render.DrawFps 1
Render.DrawScreenInfo 0
Render.PerfOverlayEnable 1
Render.PerfOverlayVisible 0
RenderDevice.Dx11Enable 1
RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 0
RenderDevice.TripleBufferingEnable 0
Screenshot.Format png
UI.DrawEnable 1
WorldRender.DxDeferredCsPathEnable 1
WorldRender.SpotLightShadowmapResolution 1024

Maar zoals gezegd, dit is een work-in-progress en ik ben hier absoluut nog niet klaar mee :P

Dit kan voor ESL en ESL wire geen probleem zijn omdat het allemaal native game settings zijn die niet allemaal te bereiken zijn via de standaard UI. Het locken van de fps zorgt ervoor dat de input-output ten alle tijden constant is, dit levert gewenning op en daardoor betere scores.

Graphics:

textures: medium, mesh: high, AS: 8x, de rest op het laagste of off, blur en vsync disabled (dit laatste ALTIJD doen in alle spellen), vFov en hFov heb ik standaard op 70 en 96. DX deffered CS path: disabled (al weet ik nog niet 100% of dit echt betere performance oplevert)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 18:18:
[...]

Ik haal hier 40MBPS van de 50 met m'n wifi (er zit 1 meter en een plafond tussen ontvanger en router :+ )
Met powerline haal ik een kleine 5MBPS 8)7
Ik heb hier iets van 20 wifi netwerken die allemaal op kanaal 1 of 11 zitten 8)7 maar op de een of andere manier werkt kanaal zes niet voor mijn PC, had veel last van drops, nu is dat dus verleden tijd >:) (ik heb trouwens maar 1 muur tussen mijn router en PC zitten en nog vertikt ie het :X )
Pykow schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 18:18:
[...]

Bij powerline setje moet je toch ook in het zelfde stroomkanaal zitten dan je router ?
Dat zit ik ook

[ Voor 64% gewijzigd door tobitronics op 19-06-2012 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 18:56:
[...]

Het smerige is dat, ook al heb je alles uitgeschakeld wat je uit kan schakelen, je sowieso enige vorm van muisacceleratie hebt dankzij windows. Alleen met de MarkC mousefix kan je dat eruit halen (voor zover ik weet). Het is sowieso de moeite waard om die fix te doen, je verliest er niets mee en het kan er alleen maar beter op worden.

De raw mouse input setting werkt niet 100% lekker, ik merkte zelf wel een (grote) verbetering.
Correct me if im wrong maar als MarkC alles bypassed, dan worden ook je pollingrate settings teniet gedaan waardoor je weer op 100ms zit. En die pollingrate is juist zo handig voor mensen met trage schermen (inputlag).

OVerigens is de raw-input optie in BF3 al gefixed via een patch en heb ik nergens meer last van:
http://www.thegamingvault...ds-buffs-jets-fixes-bugs/

Maargoed, ik zal alsnog die MarkC patch proberen. Is het niets of ondervind ik er hinder van, dan istie er zo weer vanaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChojinZ schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 19:17:
[...]

Correct me if im wrong maar als MarkC alles bypassed, dan worden ook je pollingrate settings teniet gedaan waardoor je weer op 100ms zit. En die pollingrate is juist zo handig voor mensen met trage schermen (inputlag).

OVerigens is de raw-input optie in BF3 al gefixed via een patch en heb ik nergens meer last van:
http://www.thegamingvault...ds-buffs-jets-fixes-bugs/

Maargoed, ik zal alsnog die MarkC patch proberen. Is het niets of ondervind ik er hinder van, dan istie er zo weer vanaf!
I'll correct you :+ De MarkC bypassed niet alles maar haalt de standaard acceleratie uit windows. De pollingrate worden door de mouse drivers bepaald dus die blijft in mijn geval op 1000 hz staan. Wat de raw-input betreft, ik heb het gelezen maar bij mijn weten override die niet die acceleratie die min of meer hard-coded in windows zit (en je dus niet kan aanpassen bij je muis instellingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Afbeeldingslocatie: http://s8.postimage.org/rztcqhv5x/lololo.png

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door tobitronics op 19-06-2012 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
[...]
Alleen met de MarkC mousefix kan je dat eruit halen (voor zover ik weet). Het is sowieso de moeite waard om die fix te doen, je verliest er niets mee en het kan er alleen maar beter op worden.

Ik had MarkC mousefix had ik al gedaan voor zekerheid, maar ik zit nog beetje in dubio als ik raw mouse input setting nu in moet schakelen of uit moet schakelen in het menu? Volgens mij heeft het nu geen extra waarde na MarkC mousefix...
Qua video heb ik color saturation op 150% (ATI, voor nvidia heet het weer iets anders), werkt voor mij beter dan de injectors. Color blind mode gebruik ik niet, ik vind de zichtbaarheid op afstand van het blauw en rood significant slechter dan de standaard modus, het goed lezen van de namen helpt me op doelwitten te prioriteren.
Bij ATI heet het Color saturation, bij Nvidia heet het Digital Vibrance, en dat gebruik ik omdat ik geen fxaa injectors wil gebruiken omdat dat gamefiles modified. Voor targets te prioriteren kijk ik naar de situatie niet zo zeer naar namen.
Graphics:

textures: medium, mesh: high, AS: 8x, de rest op het laagste of off, blur en vsync disabled (dit laatste ALTIJD doen in alle spellen), vFov en hFov heb ik standaard op 70 en 96. DX deffered CS path: disabled (al weet ik nog niet 100% of dit echt betere performance oplevert)
Kwa graphic's zit ik vrijwel gelijk aan jou, alleen heb ik terrain quality op low staan. Ik kan medium eens een keer proberen. Net beetje lopen googlen en zag dat veel mensen WorldRender.DxDeferredCsPathEnable op 0 hebben staan, dus disabled.

Waarom heb jij FPS gelocked op 64 en niet hoger bijvoorbeeld 75? Ik heb zelf een GTX570 en haal met de settings waarmee ik nu speel zo'n 85 FPS gemiddeld. Jij haalt ook wel meer met 6870 neem ik aan? Heb je het op 64FPS i.v.m dat je 60hz monitor hebt of zodat framerates niet blijven droppen?

[ Voor 4% gewijzigd door QPeter op 19-06-2012 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tsurany, ik heb er weer een DICE dogtag bij >:)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het slecht als je maxfps gelocked staat misschien? De mijne staat standaard op 60.1 want mijn scherm kan maar 60Hz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:21

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik kan best wel wat hulp gebruiken bij mijn scheepvaart, kan je een link duursturen? :+

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 20:08:
Is het slecht als je maxfps gelocked staat misschien? De mijne staat standaard op 60.1 want mijn scherm kan maar 60Hz...
Ik heb 120Hz monitor, kan dan wel maxfps 120 instellen, maar als dat nut heeft, 120 FPS haal ik toch niet. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 19:30:
[...]

Ik had MarkC mousefix had ik al gedaan voor zekerheid, maar ik zit nog beetje in dubio als ik raw mouse input setting nu in moet schakelen of uit moet schakelen in het menu? Volgens mij heeft het nu geen extra waarde na MarkC mousefix...

Die heb ik voor de zekerheid maar ingeschakeld ook al voegt het niets toe, dan schaadt het ook niet :)

Bij ATI heet het Color saturation, bij Nvidia heet het Digital Vibrance, en dat gebruik ik omdat ik geen fxaa injectors wil gebruiken omdat dat gamefiles modified. Voor targets te prioriteren kijk ik naar de situatie niet zo zeer naar namen.

Ik gebruik ook geen fxaa injectors om dezelfde reden, natuurlijk kijk ik ook hoofdzakelijk naar de situaties, maar in 1 vs 2/3/4 situaties (ook op afstand) probeer ik altijd de beste speler(s) het eerst te pakken omdat de kans dan het grootst is om ze allemaal neer te sabelen.

Kwa graphic's zit ik vrijwel gelijk aan jou, alleen heb ik terrain quality op low staan. Ik kan medium eens een keer proberen. Net beetje lopen googlen en zag dat veel mensen WorldRender.DxDeferredCsPathEnable op 0 hebben staan, dus disabled.

Terrain heb ik ook op low (beste zichtbaarheid in bosjes en bomen). World render zou bij mij ook op nul moeten staan, geen idee hoe die plots op 1 gekomen is, heb ik ook meteen maar aangepast :)

Waarom heb jij FPS gelocked op 64 en niet hoger bijvoorbeeld 75? Ik heb zelf een GTX570 en haal met de settings waarmee ik nu speel zo'n 85 FPS gemiddeld. Jij haalt ook wel meer met 6870 neem ik aan? Heb je het op 64FPS i.v.m dat je 60hz monitor hebt of zodat framerates niet blijven droppen?

Ik heb een 60 hz monitor (zou 75hz aan moeten kunnen maar dat vertikt ie om een of andere vage reden). Ik zit standaard tussen de 80 en 120 fps (zonder cap) maar in super hectische situaties schommelt dat wel richting de 60 dus dat fluctueert me iets teveel. Bovendien 'schijnt' 64 een sweet-spot te zijn. Kan ik niet onderbouwen maar werkt goed dus ik ben er blij mee. Ik wil mijn framerates ten alle tijden constant hebben voor de consistentie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 19:22:
[...]

I'll correct you :+ De MarkC bypassed niet alles maar haalt de standaard acceleratie uit windows. De pollingrate worden door de mouse drivers bepaald dus die blijft in mijn geval op 1000 hz staan. Wat de raw-input betreft, ik heb het gelezen maar bij mijn weten override die niet die acceleratie die min of meer hard-coded in windows zit (en je dus niet kan aanpassen bij je muis instellingen).
Conclusie: Het is dus geen Bf3 probleem maar een windows probleem? ;)

Das wel vreemd want dan is het een probleem wat zich in elk spel voordoet (mits de game niet zelf de win accel. eruit haalt - iets wat volgens mij maar weinig games doen). Hier hoor je mensen echter zelden over.

Anyways... Kheb de fix geinstalleerd. Alleen nog even rebooten en knallen maar! Zal later wel mijn ervaringen posten... :)
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 20:08:
Ja en nee.

Voordeel:
-Geen tearing: Wikipedia: Screen tearing

Nadeel (mits je framerate hoger is dan 60):
-Meer inputlag: Wikipedia: Display lag

En of het oog meer kan zien dan 60fps? Daar ga ik bewust geen antwoord op geven. ;)

[ Voor 24% gewijzigd door ChojinZ op 19-06-2012 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 20:39:
[...]
Ik heb een 60 hz monitor (zou 75hz aan moeten kunnen maar dat vertikt ie om een of andere vage reden). Ik zit standaard tussen de 80 en 120 fps (zonder cap) maar in super hectische situaties schommelt dat wel richting de 60 dus dat fluctueert me iets teveel. Bovendien 'schijnt' 64 een sweet-spot te zijn. Kan ik niet onderbouwen maar werkt goed dus ik ben er blij mee. Ik wil mijn framerates ten alle tijden constant hebben voor de consistentie
Zonder cap schommel ik daar ook wat ongeveer 80/120, hangt inderdaad van hectische situaties af.
Ik heb hem nu gecapped op 75, maar dat je het verschil merkt tussen 64 en 75 is te betwijfelen. :P

WorldRender.SpotLightShadowmapResolution had jij op 1024 meesten online hebben het blijkbaar op 256, heb jij enig id wat precies doet?

Kwam op battlelog forum dit nog tegen in how to fix fps drops, gepost door SuperKushGS:

Make a user.cfg file in notepad and use these settings if you have a DX11 card.
WorldRender.SpotLightShadowmapResolution 256
WorldRender.SpotLightShadowmapEnable 0
WorldRender.TransparencyShadowmapsEnable 0
RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 1
Render.DrawFps 1
WorldRender.DxDeferredCsPathEnable 0
RenderDevice.Dx11Enable 1
PostProcess.DynamicAOEnable 0
Render.DeviceVSyncEnable 0

Use these if you have a DX10 card.
WorldRender.SpotLightShadowmapResolution 256
WorldRender.SpotLightShadowmapEnable 0
WorldRender.TransparencyShadowmapsEnable 0
RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 1
Render.DrawFps 1
WorldRender.DxDeferredCsPathEnable 0
RenderDevice.Dx11Enable 0
PostProcess.DynamicAOEnable 0
Render.DeviceVSyncEnable 0

I really wonder what WorldRender.DxDeferredCsPathEnable 0 does. It gives a really solid fps boost with no image quality loss.

@ChojinZ Als het goed is zit er bij die MarkC mousefix een tooltje: MouseMovementRecorder Als je al last van acceleratie zou je het hier mee kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Pykow schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 21:22:
moet je die CFG gewoon in documenten/battlefield 3 zetten of bij origin games ?
\Origin Games\Battlefield 3\ in de root/main map van BF3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Pykow schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 21:27:
thnx kijken wat voor verschil het maak ;)
Ik ga zo even testen, eerst even eten. Ja lekker tijdstip soms als je dingen aan het uitzoeken bent vergeet je de tijd 8)7

GameTime.MaxVariableFps 75 ik heb dit nog toegevoegd, aangezien ik FPS cap op 75. Dit is dus voor iedereen verschillend, als voorbeeld awesom0 heeft het op 64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-10 20:48
ChojinZ schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 21:06:

[...]

Ja en nee.

Voordeel:
-Geen tearing: Wikipedia: Screen tearing

Nadeel (mits je framerate hoger is dan 60):
-Meer inputlag: Wikipedia: Display lag

En of het oog meer kan zien dan 60fps? Daar ga ik bewust geen antwoord op geven. ;)
Hoe kan het dan dat ik verschrikkelijk veel tearing krijg als ik mijn fps lock. Het maakt niet uit of ik b.v. 58, 59, 60, 60.1, of 61 gebruik. Mijn beeldscherm is 60hz

[ Voor 24% gewijzigd door arjankol op 19-06-2012 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
arjankol schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 21:39:
[...]

Hoe kan het dan dat ik verschrikkelijk veel tearing krijg als ik mijn fps lock. Het maakt niet uit of ik b.v. 58, 59, 60, 60.1, of 61 gebruik. Mijn beeldscherm is 60hz
FPS lock kan je op 2 manieren doen.
1 vSync aanzetten in de AMD/nvidia drivers
2 maximaal fps instellen in een game

Tearing krijg je als je last hebt van drops, dus ook al "lock" je FPS, dan nog zal hij de FPS drops niet kunnen tegen gaan.
ik heb ook last van tearing zodra ik mijn ingame video settings te hoog zet.
mijn FPS lijkt dan goed te gaan, maar dat is dus niet het geval.
Hij kan geen stabiele 60 FPS halen. Vandaar dat je vsync kan gebruiken om dit tegen te gaan.

[ Voor 18% gewijzigd door Pykow op 19-06-2012 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm... Bezig met deel 2 van Belgian Weapons en de P90 is echt een beest in CQ :)
http://battlelog.battlefi...how/35280258/1/307564538/

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2012 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-10 20:48
Pykow schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:13:
[...]

FPS lock kan je op 2 manieren doen.
1 vSync aanzetten in de AMD/nvidia drivers
2 maximaal fps instellen in een game

Tearing krijg je als je last hebt van drops, dus ook al "lock" je FPS, dan nog zal hij de FPS drops niet kunnen tegen gaan.
Ik heb zelfs last van tearing als mijn fps stabiel gelockt is (zonder drops). Ik weet zeker dat ik geen drops heb, want ik heb de ingame fps meter aanstaan. Is hier een verklaring voor?

[ Voor 7% gewijzigd door arjankol op 19-06-2012 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
arjankol schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:17:
[...]

Ik heb zelfs last van tearing als mijn fps stabiel gelockt is (zonder drops). Ik weet zeker dat ik geen drops heb, want ik heb de ingame fps meter aanstaan. Is hier een verklaring voor?
heb je vSync al aangezet in je AMD/Nvidia drivers ?
je kan deze forceerd aanzetten in je driver.(dat ik doe ik ook meestal), als je boven de 60 FPS altijd zit zonder vsync dan kan je vsync gewoon aanzetten, heb je vaak last van fps drops, dan moet je vsync uitzetten want dat veroorzaakt weer FPS problemen.
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:14:
Hmmm... Bezig met deel 2 van Belgian Weapons en de P90 is echt een beest in CQ :)
http://battlelog.battlefi...how/35280258/1/307564538/
Inderdaad de P90 is geweldig, maar dat komt doordat DiCE hem heeft getweaked ;)
want stel je voor dat Belgen echt een wapen kunnen maken die beter is dan een amerikaanse wapen, dat geloofd toch niemand xD

[ Voor 39% gewijzigd door Pykow op 19-06-2012 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:18:
[...]

want stel je voor dat Belgen echt een wapen kunnen maken die beter is dan een amerikaanse wapen, dat geloofd toch niemand xD
Wat zijn we vriendelijk :P
http://battlelog.battlefi...how/35281298/1/307564538/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Laatst online: 18-10 12:34
Pykow schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:18:
[...]
*Kuch* De SCAR-L en SCAR-H worden door het overkoepelende orgaan voor Amerikaanse elite eenheden gezien als de allerbeste rifles die je kunt krijgen. Uit kosten overwegingen wordt de M16A3 niet vervangen voor de SCAR-L maar wordt de SCAR-H wel in gebruik genomen als het nieuwe standaard groot kaliber wapen, in assault rifle en battle rifle / sniper rifle uitvoering. Daarnaast is er een carbine versie van de SCAR-L zeer serieuze kandidaat als opvolger van de M4 voor de 'gewone' soldaten.

Onze zuiderburen kunnen heus iets :P

[ Voor 4% gewijzigd door Makkelijk op 19-06-2012 22:53 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:39

thommich

Belg

M240, M249, F2000, etc. Allemaal (deels of volledig) Belgische wapens.

Pralines, Bier en Wapens zijn zowat onze grootste exportproducten gok ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Komt de Scar serie ook niet gewoon uit België? Dan heb je dus de opvolger van de M16 en de M4 die gewoon door België wordt geproduceerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
JA, ALLE ASSIGNMENTS VOLTOOID!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-10 14:50
arjankol schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 21:39:
[...]

als je geen vsync gebruikt heb je altijd tearing. of je er veel van merkt is de vraag.

als ik de fps precies op 60 lock krijg je als het even tegen zit een dikke tear vol midden in je scherm die daar mooi blijft staan tot de volgende drop.

wat het best lijkt te werken (op een 60hz scherm) is een frame limiter op 57 of 63 a 64 fps ofzo. dan staat de tearlijn de hele tijd op een andere plek waardoor hij niet opvalt. als je te dicht op 60 zit dan kruipt de tear langzaam over je scherm, wat ook vervelend is, zit je te ver van de 60 af wordt het weer minder vloeiend.

verder is je beeld vloeiender rond de 60 fps op een 60hz scherm dan bij bijvoorbeeld rond de 90 fps, wat ongeveer het gemiddelde is als ik zonder limiter speel.

het vloeiendst is 60hz limiter + vsync, ook geen tearing. Maar vsync brengt ook enorme input lag met zich mee. ik kan best aardig spelen met vsync aan, maar zet je het dan uit dan is het spel opeens veel responsiever en sneller.

[ Voor 6% gewijzigd door haarbal op 20-06-2012 00:23 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:Er wordt in dit topic weer veelste veel op de man gespeeld, laat dit achterwege.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

(jarig!)
Kun je ook no-lifer assignment winnen? :-)

Metro is en blijft zere been van BF3. Er hoeft maar misgaan en dan wordt er al grof gescholden, elkaar beschuldigen en base raping wordt zo heel normaalste zaak. Beschuldigen van diverse cheats terwijl dat niet altijd zo is. Lekker lui campen bij baseraping is gewoon flauw.
Zelfs op servers waar grenades en rockets niet mogen worden ontzettend veel regels gebroken. En waar wanneer wel gebeurt wordt game vaak erg verstoord en schuiven de stoelen dan ineens op. Misbruik is erg groot door regels even te breken. Sommigen weten dat hierdoor spel makkelijk gaat schuiven met grenade misbruik.

Admins hebben dus letterlijk handen vol aan Metro mappen door continu te kicken en te waarschuwen op de servers met regels. En als dat nog niet genoeg is... teveel russen en polen komen ook meespelen en babbelen in hun eigen taal. Lekker samenwerken is dat... not. Misschien moet Metro maar afgeschaft worden.
Mensen komen op Metro af omdat het erg veel punten kan maken en kan je sneller levelen. En blijven campen voor punten, dus weinig pogingen voor terugpakken posities.

Alleen Metro Rush is iets beter omdat de game niet vaak vast blijven zitten zoals in Deathmatch versie. Het kan nog steeds bewegen aan de beide kanten.

Gunmaster is misschien wel 1 van de leukste games, want iedereen begint laag zodat kansen voor iedereen mogelijk is. Alleen velen zien vaak lose melding voor hun neus, wat minder fijn is. En ik heb niet veel assignment progress gezien als ik ermee speel. Dat is wel vreemd.
Ik dacht dat Gunmaster juist veel progress heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-10 23:04
gisteren colonel service star 100 gehaald in 833 uur :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadButcher schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 01:20:
gisteren colonel service star 100 gehaald in 833 uur :-)
You haz shitbucket? :+

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IR4s4QswGS4&feature=showob]

En ik moet me echt weer een in BF3 storten maar nog even niet. Ben een beetje uitgebrand op het moment en ik ben geen fan van CQ van wat ik gespeeld heb tot dusver. Verder ga ik toch eens proberen om recoil te compenseren terwijl ik schiet. Dat is het enige wat ik nog moet leren.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
DanielWW2 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 01:26:
[...]
Verder ga ik toch eens proberen om recoil te compenseren terwijl ik schiet. Dat is het enige wat ik nog moet leren.
Don't we all...
Je moet er gewoon voor zorgen dat je als eerste schiet! Als je gesupressed bent kan je compenseren tot je een ons weegt. Ik zie steeds minder mensen ook met squad covr spelen. Ik snap dat niet, als niemand squad covr heeft in mijn squad kies ik dat boven alle andere squad perks. Ook al is suppression stukke minder, hoe minder hoe beter.

Terug komend op screen tearing verhaal, ik heb daar bijna geen last van gehad op mijn oude 60hz monitor? Of misschien was het niet storend of bijna niet opmerk baar als je snel heen en weer beweegt. Ik zou in Multiplayer nooit vsync aan willen hebben, Singleplayer misschien nog wel. Ik kreeg namelijk altijd enorme input lag van vsync het spel loopt dan gewoon niet zeer soepel. Ik zou liever met wat visuele errors spelen dan in bf3 dan vsync aan te zetten in multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 10:48

MeagaShira

MeagaShira_NL

Woop woop heb gister een Dice Dev geknifed op een American server... :) Me so happy...!!
Hahaha ik bedankte hem vriendelijk en hij zei dat het een mooie knife kill was. Full frontal kamikaze maniac.... :)
Nu nog een Zweed pakken... :*)

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

MrDummy schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 01:01:
[...]

Metro is en blijft zere been van BF3. Er hoeft maar misgaan en dan wordt er al grof gescholden, elkaar beschuldigen en base raping wordt zo heel normaalste zaak. Beschuldigen van diverse cheats terwijl dat niet altijd zo is. Lekker lui campen bij baseraping is gewoon flauw.
Zelfs op servers waar grenades en rockets niet mogen worden ontzettend veel regels gebroken. En waar wanneer wel gebeurt wordt game vaak erg verstoord en schuiven de stoelen dan ineens op. Misbruik is erg groot door regels even te breken. Sommigen weten dat hierdoor spel makkelijk gaat schuiven met grenade misbruik.

Admins hebben dus letterlijk handen vol aan Metro mappen door continu te kicken en te waarschuwen op de servers met regels. En als dat nog niet genoeg is... teveel russen en polen komen ook meespelen en babbelen in hun eigen taal. Lekker samenwerken is dat... not. Misschien moet Metro maar afgeschaft worden.
Mensen komen op Metro af omdat het erg veel punten kan maken en kan je sneller levelen. En blijven campen voor punten, dus weinig pogingen voor terugpakken posities.

Alleen Metro Rush is iets beter omdat de game niet vaak vast blijven zitten zoals in Deathmatch versie. Het kan nog steeds bewegen aan de beide kanten.

Gunmaster is misschien wel 1 van de leukste games, want iedereen begint laag zodat kansen voor iedereen mogelijk is. Alleen velen zien vaak lose melding voor hun neus, wat minder fijn is. En ik heb niet veel assignment progress gezien als ik ermee speel. Dat is wel vreemd.
Ik dacht dat Gunmaster juist veel progress heeft?
Ach, als je een 64 man metro conquest server joined, dan join je die niet om de game te winnen, maar om 20k xp te halen :) Start de game als Assault met med kit of support. Gooi je kistje neer blijf achter aan staan, schiet af en toe wat mensen gooi af en toe een granaat en als assault res the n00bs. En zie de puntjes binnen komen :) Een volledige 1000 ticket 64 man ronde geeft me meestal 50+ resupply ribbons (10k voor de ribbons + 10k voor een medal). En elke ribbon is 70-140 punten (10 voor resupply, 20 voor squad resupply) en dat dus maal 7. Tel daar je kills/kill assists/suprresion assists/combat efficiency ribbons bij en je zit op 50k+ per potje. Het is dat ik niet graag support speel, maar als ik geen zin heb om moeilijk te doen is het een lekkere no brain game avond in metro :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
[...]
Hahahaahahahhahahahahaha, jij moet cabaretier worden! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
[...]

Of jouw tweaks zijn echt master of mijn AMD x720 X3 @ 3.5 ghz is gewoon zoveel slechter als jouw pc, heb dezelfde videokaart maar dropt wel ergens tot 45 fps soon or later.

Zal je config eens overnemen, vsync kan je overigens gewoon aan laten als je genoeg fps en geen drops hebt. Speel de meeste (offline dan wel) spellen met vsysn, zie in bf3 ook wel wat tearing.
ChojinZ schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 21:06:
[...]

Zien waarschijnlijk niet of met moeite. Als ik me fps lock op 60 , waar ik anders 100+ haal, merk ik het meteen, reageerd het spel meteen bejaarde, maar het went erg snel. Daar het te locken op 60 verkom je ook drops van 100 -> 60 waardoor het spel anders aan voelt.

[ Voor 25% gewijzigd door evilpin0 op 20-06-2012 08:54 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nog een voordeel om je fps te locken naar 60 FPS, je videokaart wordt 10 graden kouder en daardoor gaat je kaart ook langer mee ;) ook maakt je videokaart daardoor minder herrie en dat is altijd mooi meegenomen.

ik heb de config die iemand hier laatst post overgenomen en ga kijken wat voor effect het heeft.
moet alleen nog even kijken of daar geen FoV instelling inzit, want die moet op 90 staan, anders heb je gewoon geen overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
evilpin0 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:39:
Zien waarschijnlijk niet of met moeite. Als ik me fps lock op 60 , waar ik anders 100+ haal, merk ik het meteen, reageerd het spel meteen bejaarde, maar het went erg snel. Daar het te locken op 60 verkom je ook drops van 100 -> 60 waardoor het spel anders aan voelt.
Het oog kan dat soort zaken met gemak zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
evilpin0 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:39:
[...]
Of jouw tweaks zijn echt master of mijn AMD x720 X3 @ 3.5 ghz is gewoon zoveel slechter als jouw pc, heb dezelfde videokaart maar dropt wel ergens tot 45 fps soon or later.

Zal je config eens overnemen, vsync kan je overigens gewoon aan laten als je genoeg fps en geen drops hebt. Speel de meeste (offline dan wel) spellen met vsysn, zie in bf3 ook wel wat tearing.

Dat is ook het doel van deze hele exercitie, stabiele fps op elke plek in elke map, in elk voertuig en in elk vuurgevecht met maximale zichtbaarheid. Gewenning = méér kills :P

De user.cfg wint ook redelijk wat fps maar het kan ook zijn dat de resolutie ietwat veschilt tussen ons. Ik speel op 1680 x 1050 op 22".

@Qpeter, of de WorldRender.SpotLightShadowmapResolution nu op 1024 of 256 moet staan en wat het precies voor verschil maakt zal ik vanavond even uitproberen.

Screen tearing heb ik niet of het valt me niet op. Ik verbaas me er wel sterk over dat er zoveel mensen hier nog zijn die gewoon (online) kunnen gamen met vsync aan. Het vernaggelt echt merkbaar m'n spel door de steeds wisselende input-lag. Iets wat de 64 fps lock perfect oplost in mijn geval.

edit:
Pykow schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:10:
nog een voordeel om je fps te locken naar 60 FPS, je videokaart wordt 10 graden kouder en daardoor gaat je kaart ook langer mee ;) ook maakt je videokaart daardoor minder herrie en dat is altijd mooi meegenomen.

ik heb de config die iemand hier laatst post overgenomen en ga kijken wat voor effect het heeft.
moet alleen nog even kijken of daar geen FoV instelling inzit, want die moet op 90 staan, anders heb je gewoon geen overzicht.
Ik zou zeggen, gewoon overclocken dat ding, als 'ie niet smelt dan kan die harder!

De fov instellingen staan niet in de user.cfg instellingen die ik hier gepost heb, maar in BF3 stell je de verticale vield of view in, 70 komt overeen met 96 graden horizontaal. 90 verticaal is 116 horizontaal. Dit vervormt het beeld in BF3 enigszins en doelwitten lijken smaller (en daardoor lastiger te tracken/raken). Ik begon ook op 90 maar merk dat het op 70 wel lekkerder speelt, maar goed, dat is weer lekker subjectief :)

[ Voor 26% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 20-06-2012 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Laatst online: 18-10 12:34
[...]
Misschien moet Metro maar afgeschaft worden.
Je hoeft het niet te spelen he?
Je hoeft ook geen metro server te runnen

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-10 12:51
QPeter schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 02:02:
[...]

Don't we all...
Je moet er gewoon voor zorgen dat je als eerste schiet! Als je gesupressed bent kan je compenseren tot je een ons weegt. Ik zie steeds minder mensen ook met squad covr spelen. Ik snap dat niet, als niemand squad covr heeft in mijn squad kies ik dat boven alle andere squad perks. Ook al is suppression stukke minder, hoe minder hoe beter.
Wij ( realtec en ik ) draaien een bolt sniper only server.. enkel kills met bolt sniper en knive toegestaan.. bij gebruik van de rest is 't autoban voor n uur zonder waarschuwing ( regels leken ons duidelijk )
Misschien moet je dat eens gaan spelen.. daar krijg je ziek snelle aim van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 20:36
Patientzero schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:34:
[...]

Wij ( realtec en ik ) draaien een bolt sniper only server.. enkel kills met bolt sniper en knive toegestaan.. bij gebruik van de rest is 't autoban voor n uur zonder waarschuwing ( regels leken ons duidelijk )
Vet, _/-\o_ :9~ Waar kan ik hem vinden? Ik schrijf me meteen in. Voeg hem toe aan mijn favorieten.
Als pro sniper kan ik die server natuurlijk niet missen. Enig nadeel ik ben gewend snel naar mijn pistol te switchen en de vijand af te schieten als ik hem een keer raak. Dat zal ik dan nu maar laten.

maar dit is wel goed voor mijn aim op korte afstand

[ Voor 3% gewijzigd door GerGio op 20-06-2012 09:54 ]

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
[...]

Paas eens dan!

Ben benieuwd of het ut oude COD 2 gevoel kan geven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-10 10:42
[...]

Servernaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Mensen, FOV is voor iedereen verschillend. Dat is niet voor iedereen gelijk dat is per resolutie anders. Als je met 90 FOV op 1680x1050 speelt heb je net een vissenkom gevoel. Met full HD resolutie valt dit mee, ik speel zelfs met 80.

http://www.rjdown.co.uk/projects/bfbc2/fovcalculator.php deze was voor BF BC2 maar werkt het zelfde voor BF3. De setting die ingame staat aangegeven met FOV is vFOV. Hoe hoger deze is, hoe meer hFOV je krijgt.

Voor mensen die niet in configs willen duiken etc is er ook een tooltje:
http://bf3.realmware.co.uk/settings-editor/downloads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
MeagaShira schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 07:08:
Woop woop heb gister een Dice Dev geknifed op een American server... :) Me so happy...!!
Hahaha ik bedankte hem vriendelijk en hij zei dat het een mooie knife kill was. Full frontal kamikaze maniac.... :)
Nu nog een Zweed pakken... :*)
Hoe vind je zo'n DICE dev? Of is dat gewoon toeval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_De_B
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-02-2023
Cartman! schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:04:
[...]

http://www.stalkdice.com/

Je kan ze natuurlijk stalken via deze site ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
en toen..... gingen ze updaten :(:(

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-10 12:35
S_De_B schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:06:
[...]

http://www.stalkdice.com/

Je kan ze natuurlijk stalken via deze site ;)
Of je zoekt gewoon het "official DICE" platoon op battlelog op, kun je ook gelijk zien wie waar aan het spelen is.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
AdmiralSnipe schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:17:
[...]

Of je zoekt gewoon het "official DICE" platoon op battlelog op, kun je ook gelijk zien wie waar aan het spelen is.
Maar dit is 10x makkelijk! :9
Nu ik al m'n assignments heb, even die MCOMM Defender dog tag halen en daarna van het hele DICE team de dog tags jatten _/-\o_

Maar for the time being heb ik zojuist Bad Company 2 + Vietnam gekocht voor 10 eurootjes (GEEN GELD) om de tijd te doden..

[ Voor 13% gewijzigd door ProfoundValue op 20-06-2012 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 10:48

MeagaShira

MeagaShira_NL

Cartman! schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:04:
[...]

http://furydivine.net/hunt-dice/pc/

Dankzij onze vriend Phyxion. Een lijst met elke DICE dev. Als zijn naam blauw is dan is hij online aan het gamen. Join server en let the hunt begin.... :*)

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Had al zo'n gevoel.. ze hebben iig de Premium pagina geupdate en nu wordt Armored Kill gewoon weergeven als volgende DLC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ProfoundValue schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:46:
Had al zo'n gevoel.. ze hebben iig de Premium pagina geupdate en nu wordt Armored Kill gewoon weergeven als volgende DLC..
Ik zie geen verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Dat is ook het enige hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
Mooi dat er gading naar is !
Vanavond ff knallen dan maar ? hier m'n account, kunt u mij even toevoegen :) voor vanavond voor Ts enzo.
http://battlelog.battlefi...nt-Zero1/stats/306987589/

en.... dis de server
http://battlelog.battlefi...SNIPER-ONLY-1000-Tickets/

Draaien nu premium maps ff omdat ze net uit zijn natuurlijk :)
We proberen een beetje een pro server te houden met core gamers, vrij vaste bezoekers die vrij goed zijn..
Hekel aan mensen die om 't even ''cheater'' roepen, die worden ook direct verwijderd mits we aanwezig zijn.

En autoban is heerlijk, maar @ Gergio, mocht het gebeuren dat je per abuis iemand overhoopt, per ongeluk, jammer maar helaas van z'n sokken schiet met je pistool.. meld ff dan geef ik je een unban. :)
1e keer is een temp ban van een uur, 2e keer is permanent :)
Wij hebben een banlist..... ooooh dat wil je niet weten ;-) maar helaas nodig.

RealtecNL hier op t forum, maar ''watweetjevandie'' in bf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
erikvandenberg schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:54:
[...]

Paas eens dan!

Ben benieuwd of het ut oude COD 2 gevoel kan geven :p
Hierboven, hoop dat je kan quickscopen dan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patientzero schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:11:
Vanavond ff knallen dan maar ? hier m'n account, kunt u mij even toevoegen :) voor vanavond voor Ts enzo.

en.... dis de server

We proberen een beetje een pro server te houden met core gamers, vrij vaste bezoekers die vrij goed zijn..
Hekel aan mensen die om 't even ''cheater'' roepen, die worden ook direct verwijderd mits we aanwezig zijn.

En autoban is heerlijk, maar @ Gergio, mocht het gebeuren dat je per abuis iemand overhoopt, per ongeluk, jammer maar helaas van z'n sokken schiet met je pistool.. meld ff dan geef ik je een unban. :)

meeste sniper only servers zijn echt zwaar k...t, want als je 1x je pistol pakt per ongeluk, krijg je gelijk een kick of ban

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Pykow schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:17:
[...]

meeste sniper only servers zijn echt zwaar k...t, want als je 1x je pistol pakt per ongeluk, krijg je gelijk een kick of ban
Worden die sniper only servers niet als stats pad servers gezien en zijn ze volgens BF3 server admin ROE verboden? Tenminste dit was bij Battlefield 2 en 2142 wel altijd het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uthog schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:19:
Worden die sniper only servers niet als stats pad servers gezien en zijn ze volgens BF3 server admin ROE verboden? Tenminste dit was bij Battlefield 2 en 2142 wel altijd het geval.
Verbieden van wapens is überhaupt verboden dus zo'n server overtreed inderdaad vrij hard de RoE. Alleen... who gives a fuck :+ EA krijgt inkomsten, spelers zijn blij en server admins klagen minder. Zolang je het maar duidelijk aangeeft in de titel gaat echt niemand moeilijk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
Tsurany schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:24:
[...]

Verbieden van wapens is überhaupt verboden dus zo'n server overtreed inderdaad vrij hard de RoE. Alleen... who gives a fuck :+ EA krijgt inkomsten, spelers zijn blij en server admins klagen minder. Zolang je het maar duidelijk aangeeft in de titel gaat echt niemand moeilijk doen.
totdat iemand bij EA denkt van hmm laat ik eens een stat whipe rondje houden en dan heb je veel mensen die klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uthog schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:27:
totdat iemand bij EA denkt van hmm laat ik eens een stat whipe rondje houden en dan heb je veel mensen die klagen.
En waarom zou EA dat doen? Statpadden kan je het amper noemen aangezien er gewoon gevochten wordt en de punten niet gratis binnen komen. Je moet vechten voor elk punt, enkel met een andere ruleset qua wapens. EA gaat daar geen statwipe voor uitvoeren, hoogstens die server offline halen. Maar waarom zouden ze dat doen? Dan missen ze inkomsten en ze schieten er niks mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Uthog schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:19:
[...]

En toch heb ik bij geen enkel spel meer Pistol en Knife only servers gezien dan bij dat spel :P

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 20:36
Patientzero schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:11:

en.... dis de server

Prima ik verheug me erop ik moet vanavond nog wel even weg maar daarna ga ik nog wel even kijken of er mensen online zijn.

Jammer van de Ban list maar daar maken mensen het vaak zelf na.
In elk geval bij voorbaat dank voor het unbannen mocht het nodig zij

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
Thr!lls schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:32:
[...]

En toch heb ik bij geen enkel spel meer Pistol en Knife only servers gezien dan bij dat spel :P
Dat klopt maar 1 keer in de zoveel tijd waren ze ook allemaal weg :P ze kwamen wel terug maar 1 keer in de zoveel tijd.

Hosters verliezen namelijk niet graag hun EA ranked partner licencie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Laatst online: 04-06 00:39
Was jij die GMRT gisteren op ANR ? Paar leuke potjes en goeie defence vs jets (heb niet vaak dat ik zoveel moeite moet doen om een heli neer te krijgen, volgens mij hadden jullie dubbele stealth). Het eerste potje op Firestorm was alleen nogal unbalanced (34-0 :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-10 10:42
AnR servers zijn goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Laatst online: 04-06 00:39
Yup, speel er graag op, ook erg relaxte gasten die goed adminnen.
Pagina: 1 ... 29 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.