Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:05:
welke is nou de betere wapen M16A3 of AEK-971 ? ik speel met M16A3 met de combinatie met underslung rail en heavy barrel, ik heb meer dan 5000 kills achter mijn naam staan . Alleen ik wil weten welke de beste combinatie is voor M16A3 en AEK-971?
Kijk en vergelijk: symthic.com

De hogere ROF van de AEK zorgt ervoor dat de TTK net een fractie lager is (20-30ms) dan die van de M16. De De hogere horizontale recoil en lagere muzzle velocity maken de AEK weer minder geschikt voor grotere afstanden. Zelfs met foregrip kom je niet aan de horizontale recoil van de M16. Laatstgenoemde is dan ook een betere allrounder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is AEK de juiste wapen in metro en grand bazaar SDM. Zo ik heb al de tijd met M16A3 in metro gespeeld . Ik hou niet van grote mappen moet ik veel lopen daar ben ik lui te voor! metro and grand bazaar SDM is mijn voorkeur. en welke raden jullie mij aan. Dus de combinaties die ik gebruik zijn de juiste wat ik voor een wapen kan gebruiken tog?

@pykow ik gebruik de combinatie Holographic op alle wapens bijna

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2012 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:05:
welke is nou de betere wapen M16A3 of AEK-971 ? ik speel met M16A3 met de combinatie met underslung rail en heavy barrel, ik heb meer dan 5000 kills achter mijn naam staan . Alleen ik wil weten welke de beste combinatie is voor M16A3 en AEK-971?
Het beste wapen in elke klasse is altijd het wapen waarmee JIJ de genoeg kogels on target kan krijgen in een zo kort mogeiljke tijd.

Als je alle stats naast elkaar zet wint de M16A3 met uitzondering van de firerate. Als jij optimaal gebruik kan maken van de hogere firerate van de AEK door goede recoil compensatie dan legt de AEK sneller iemand neer.

Echter, all round, op alle afstanden (en vlak vooral de snelle reload ven dae m16 niet uit, is de M16 naar mijn bescheiden mening gebaseerd op 22k kills het beste wapen in het spel. Flash supressor, laser sight, hb/foregrip, hb of helemaal geen attachment maakt eigenlijk niet zo heel gekke veel uit. Het blijft een moord machine die je op zeer close range nog wel eens full auto open kan trekken tegen groepjes. Dit laatste kan de AEK een stuk minder goed, je bent te snel door je kogels heen en de recoil na 10 kogels is niet te harken.

Mijn favo set-up:

M16 -> Flash supressor
AEK -> Foregrip + heavy barrel

Er is niet echt een beste setup imho, hangt af van waar (welke afstanden) je de vijand 'engaged', hoe goed je aim is en je speelstijl (aggressief/voorzichtig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:30
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 10:57:
Speelt er iemand regelmatig met de JNG-90? Vind het een geweldige rifle... doet me denken aan mijn 'COD' tijd waar we op 'rifle only' servers speelden... 8)
Ja ik speel regelmatig met de JNG-90 Dat is echt een heerlijk wapen. Ik heb er overigens al verschillende double kills mee gemaakt. Die skin van dat wapen is overigens ook wel vet.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 10:48

MeagaShira

MeagaShira_NL

Vinden meer mensen dat de knife animatie meer bugged dan voorheen?
Ik mag graag knifen maar ik mis zo vaak nu. Hij snijdt alleen of doet helemaal niks.
Ook blijft hij erg lang hangen op mijn knife na de quick melee. Soms switched hij helemaal niet terug. Dit heeft me echt al veel kills gekost en ik vind het echt irri worden nu.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:30:
@pykow ik gebruik de combinatie Holographic op alle wapens bijna
De holosight zou ik niet snel aanraden. Deze heeft een zoom van 1,5 waardoor je overzicht verliest. De RDS sights hebben deze zoom niet waardoor je een hogere FoV hebt en de omgeving beter in de gaten kan houden.
MeagaShira schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:32:
Ik mag graag knifen maar ik mis zo vaak nu. Hij snijdt alleen of doet helemaal niks.
Ook blijft hij erg lang hangen op mijn knife na de quick melee. Soms switched hij helemaal niet terug. Dit heeft me echt al veel kills gekost en ik vind het echt irri worden nu.
Ik knife alleen als het echt niet anders kan of ik zeker weet dat ik geen enkel risico loop. Een knife kill is leuk maar door het buggy systeem en de enorme haperingen die ik krijg wanneer ik iemand knife of geknifed wordt kan ik gewoon niet garanderen dat ik de kill heb. Dan is een kogel in het hoofd een betere oplossing waar ik wel op kan vertrouwen.

[ Voor 50% gewijzigd door Tsurany op 19-06-2012 11:44 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:37
Veel gehoorde klacht, terwijl ze het volgens de patchnotes beter hebben gemaakt...

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Laatst online: 14-10 18:24
Makkelijk schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:38:
[...]

Veel gehoorde klacht, terwijl ze het volgens de patchnotes beter hebben gemaakt...
Gewoon een gebruikersfout. Klik F als de mes gelijk weer weg moet. Je kan ook F houden en gelijk met de muis klikken en heb je zo twee slashes achter elkaar. Is zelfs sneller dan de gehele animatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar slashes geven geen dogtags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knife werkt een stuk minder dan voorheen. Gebeurd heel vaak dat je mensen gewoon mist nu. Maar aan de andere kant pak ik ook mensen die een paar meter voor me lopen ineens. Echt consistent is het in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@A.W.E.S.O.M.-0 dank je voor het uitleg ik ga vandaag nog effen proberen met AEK te spelen.

@Tsurany okey dan ga ik die ook effen verander en proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:34:
[...]

De holosight zou ik niet snel aanraden. Deze heeft een zoom van 1,5 waardoor je overzicht verliest. De RDS sights hebben deze zoom niet waardoor je een hogere FoV hebt en de omgeving beter in de gaten kan houden.
Ik gebruik holosight vaak (samen met acog eigenlijk, en soms een andere). 1.5x zoom heeft ook wel voordelen, en ik vind hem gewoon weinig storend op een wapen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een kobra sight raak je net zoveel als met een holo alleen heb je dan geen last van een zoom vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Holosights hebben toch ook geen zoomvertraging? En Kobras vind ik sowieso irritant, doe dan maar Reflex. Maar holosights zien er ook nog eens beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:56:
@A.W.E.S.O.M.-0 dank je voor het uitleg ik ga vandaag nog effen proberen met AEK te spelen.

@Tsurany okey dan ga ik die ook effen verander en proberen.
Het is niet zaligmakend maar het kan je een eindje op weg helpen:

YouTube: BF3: How to master shooting the AEK by rivaLxfactor

Inderdaad, de Kobra is in vrijwel alle situaties beter dan de holo: sneller, meer overzicht (door de scope zelf) en grotere fov. Maar wanneer je een LMG of rifle met de heavy barrel op de bipod zet is een holo wel prettig dat je nog wel de zoom hebt, maar niet het slechte zicht van een 3,4 - 12x scopes.

edit: bipod vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-10 12:21
Totaal geen problemen mee.
Sterker nog, het knifen is een stuk makkelijker geworden dan tijdens de release.
Tijdens de release was het (voor mij ) bv onmogelijk om tegelijkertijd te sprinten en te knifen. Nu is datrelatief makkelijk geworden. Alleen die animatie klopt niet altijd. Soms lijkt het wel of hij een stuk overslaat. Maar de kill (en dogtag 8) ) heb ik dan wel....

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Ben de laatste dagen me aan het richten (voor het halen van een achievement) op het quickscopen in Battlefield 3 en ik moet zeggen dat dit niet eens zo moeilijk is, ik heb er bij elkaar in 1,5 dag al bijna 40-50 kills mee gemaakt, t werkt best goed :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
furby-killer schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 12:23:
Holosights hebben toch ook geen zoomvertraging? En Kobras vind ik sowieso irritant, doe dan maar Reflex. Maar holosights zien er ook nog eens beter uit.
Ik merk met de snipers pas hoe fijn een kobra is. Snipen op 150 meter afstand met een kobra is te doen omdat die dot niet voor de gehele tegenstander is. Zorg dat een vijand omsingelt is door de streepjes en je hebt hem.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Laatst online: 14-10 18:24
Misschien dat mensen die probelemen hebben met knifen hun network smoothing meter moeten verlagen bij de settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:14

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:46

superwashandje

grofheid alom

ik denk alexander koshelkov

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreypieksma
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-01-2024
Knifen is fine. Die animatie blijft leuk en je krijgt er een leuke dogtag van, soms een beetje buggy maar dice zal het wel ff fixen.. over een jaar..

[ Voor 7% gewijzigd door jeffreypieksma op 19-06-2012 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-10 19:38
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 12:23:
[...]
Maar wanneer je een LMG of rifle op de heavy barrel zet is een holo wel prettig dat je nog wel de zoom hebt, maar niet het slechte zicht van een 3,4 - 12x scopes.
Ik zou juist niet voor Holo sights gaan incombinatie met heavy barrel, als ik M27 IAR of een Assault rifle met holo + heavy barrel gebruik i.p.v RDS/Kobra is de recoil hoger. Naja dat lijkt zo. Iets wat verder inzoomed lijkt visueel ook meer recoil te hebben. hoe minder de zoom, hoe minder visuele recoil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

QPeter schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 12:58:
[...]

Ik zou juist niet voor Holo sights gaan incombinatie met heavy barrel, als ik M27 IAR of een Assault rifle met holo + heavy barrel gebruik i.p.v RDS/Kobra is de recoil hoger. Naja dat lijkt zo. Iets wat verder inzoomed lijkt visueel ook meer recoil te hebben. hoe minder de zoom, hoe minder visuele recoil.
Wat mij sowieso al vanaf het begin in BF3 is opgevallen, met zoom moet je preciezer schieten om wat te raken, hoe lager de zoom hoe sneller je iemand raakt.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

NoFearz schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 12:49:
Misschien dat mensen die probelemen hebben met knifen hun network smoothing meter moeten verlagen bij de settings.
Mijn network smoothing heb ik al aangepast en daar ligt het ook echt niet aan. Heb er echt na de patch last van. Heb nu bijna 1000 knifekills maar ik had er al overheen kunnen gaan als die bloody bug er niet was.

Nog een vraagje:

Ik zoek een lijst waarop ik kan zien welke DICE members online zijn en welke spelen. Had er 1 gevonden maar die is nu verdwenen.... :(

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

MeagaShira schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:04:
[...]

Mijn network smoothing heb ik al aangepast en daar ligt het ook echt niet aan. Heb er echt na de patch last van. Heb nu bijna 1000 knifekills maar ik had er al overheen kunnen gaan als die bloody bug er niet was.

Nog een vraagje:

Ik zoek een lijst waarop ik kan zien welke DICE members online zijn en welke spelen. Had er 1 gevonden maar die is nu verdwenen.... :(
http://furydivine.net/hunt-dice/pc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreypieksma
Hoezo dogtag als ik vragen mag?
MeagaShira schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:10:
[...]

Ik bedank U hartelijk!
Dogtag here I come.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
jeffreypieksma schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:13:
Hoezo dogtag als ik vragen mag?
[...]
Dice medewerkers hebben soms vrij unieke dogtags waar er maar een paar 100 van zijn. Sommige mensen zouden die graag in bezig willen hebben. Maar dan zal je dus wel eerst een Dice crew member moeten knifen. ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-10 22:51
Tsurany schreef op maandag 18 juni 2012 @ 16:51:
[...]

Alleen, waarom zou ik dat willen? Ik zie geen voordeel in de AN-94. Er zijn maar zeer weinig situaties waarin hij eventueel een voordeel kan bieden en zelfs in die situaties zou ik hem nog niet nemen omdat hij te beperkend is.
als je je kliks precies goed timed heb je dezelfde dps als een m16, maar met minder initial recoil.

in de praktijk zal dat natuurlijk niet lukken, maar als de m16 straks wat meer recoil krijgt is de an wss het beste wapen op medium range, het ding is al het beste wapen op lange afstand.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-10 16:12

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 12:16:
Met een kobra sight raak je net zoveel als met een holo alleen heb je dan geen last van een zoom vertraging.
moet zeggen dat ik de russische holo eigenlijk altijd op m'n M417 zet, dat kleine beetje extra zoom helpt toch een hoop! Maar als de keuze er was had ik er nog liever een 2x zoom opgezet, 4x zoom is me vaak toch wat te traag.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreypieksma
Ow ja is ook zo maar, waarom zou je ze willen hebben als je ze toch niet kan dragen^^?
ChojinZ schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:16:
[...]

Dice medewerkers hebben soms vrij unieke dogtags waar er maar een paar 100 van zijn. Sommige mensen zouden die graag in bezig willen hebben. Maar dan zal je dus wel eerst een Dice crew member moeten knifen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 12:58:
[...]

Mee eens, ik was vergeten de bipod eraan toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
jeffreypieksma schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:19:
Ow ja is ook zo maar, waarom zou je ze willen hebben als je ze toch niet kan dragen^^?
[...]
Tja,.... waarom spaart iemand postzegels of oude munten die je niet meer kan gebruiken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Ik vind bipod alleen maar handig in rush, zo kun je enemy's supressen en bomb spots goed defenden. Of attackers goed weerhouden om richting bomb spots te pushen.

Ik speel voornamelijk Conquest en daar is een bipod veel minder praktisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:14
Die maakt erg mooie wallpapers ja, kwam laatst ook een speed art van m tegen op Youtube.

Even iets anders: Ik filter mn servers altijd op alle landen in Europe maar van wat ik me kan herinneren stonden er altijd 26 landen in dat filter op Battlelog, vandaag was mn filter weer eens weg (gebeurt wel vaker) maar stonden er nog maar 25 landen in.
Zouden ze Griekenland eruit gehaald hebben ofzo?? :9

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:46

superwashandje

grofheid alom

er is daar geen geld meer voor servers. dus die zijn eruit gehaald :P

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Mijn filter zojuist ook volledig gereset, terwijl vanochtend alles nog goed stond.

On-topic:
Zojuist Close Quarters ge-preordered voor €13,- bij Mycom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

jeffreypieksma schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:19:
[...]
Omdat ik het leuk vind om zo een DICE medewerker te teabaggen als ik hem geknifed heb... :P
Ook wil ik mijn dog tag lijst compleet hebben. Zal wel nooit lukken maar je moet een doel hebben in het spel he.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreypieksma
Dat is waar als je eenmaal alle unlocks hebt moet je toch wat te doen hebben:D Zal het binnenkort ook eens proberen
MeagaShira schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:30:
[...]

Omdat ik het leuk vind om zo een DICE medewerker te teabaggen als ik hem geknifed heb... :P
Ook wil ik mijn dog tag lijst compleet hebben. Zal wel nooit lukken maar je moet een doel hebben in het spel he.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://battlelog.battlefi...how/35227115/1/186401280/

Zo mijn best gedaan maar als ik knife pak ik constant de verkeerde :( Is ook niet goed voor je score :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreypieksma
Maar als nog 7 knife kils netjes volgende x beter
Tsurany schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:34:
http://battlelog.battlefi...how/35227115/1/186401280/

Zo mijn best gedaan maar als ik knife pak ik constant de verkeerde :( Is ook niet goed voor je score :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Kan het niet zien op mijn werk... :( is geblokt......
Niet gelukt neem ik aan...?
Lol trouwens.....Straks is heel BF3 got op dogtag hunt....hahaha iedereen met een mes door die server heen aan het rennen achter een DICE medewerker aan...

Edit: idd niet goed voor je score maar wel verdomd leuk om te doen...

[ Voor 13% gewijzigd door MeagaShira op 19-06-2012 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nope niet gelukt :( Zaten er nog wel twee. Eentje van hun is echt goed, had mij drie keer met zijn M98B achter elkaar op < 5 meter afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat lijkt me wel een leuke gamemodus! Iedereen een knife en in hetzelfde team, in het andere team zit één speler die wapens mag gebruiken :P Gaat 'm natuurlijk niet worden vanwege alle stat-problemen die er zouden komen, maar het zou wel grappig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Tsurany schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:37:
Nope niet gelukt :( Zaten er nog wel twee. Eentje van hun is echt goed, had mij drie keer met zijn M98B achter elkaar op < 5 meter afstand.
Jammer hoor.....volhouden jonguh...!!!
Dat is wel beter twee DICE gasten is meer kans...Ik zou nog even doorgaan als ik jou was. Zo vaak heb je die kans niet denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Tsurany schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:37:
Cheater he! Hij zit immers dicht bij de code.... (j/k) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superwashandje schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:27:
er is daar geen geld meer voor servers. dus die zijn eruit gehaald :P
Betalen ze die niet gewoon van ons geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HAAT een keer bijna maar hij draait om en een keer bijna maar ronde loopt af terwijl ik al 3 pogingen had!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
ChojinZ schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:41:
[...]

Cheater he! Hij zit immers dicht bij de code.... (j/k) ;)
Volgens mij kunnen dice members alleen op kantoor spelen vanwege dat soort zaken als cheating etc. Staat niet zo netjes als een DICE member gepakt word voor cheaten met zijn dice accountje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:24:
Ik vind bipod alleen maar handig in rush, zo kun je enemy's supressen en bomb spots goed defenden. Of attackers goed weerhouden om richting bomb spots te pushen.

Ik speel voornamelijk Conquest en daar is een bipod veel minder praktisch.
Zolang je hem uit moet klappen wel ja, het zou wel bruut zijn als je hem gewoon 'neer' kon zetten ipv die bipod eerst uit moeten vouwen, nu is de bipod mij ook veel te statisch. Op een paar rush maps na, heb je er inderdaad niet zoveel van.
MeagaShira schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:30:
[...]
Ieder zijn ding :) ik zou er geen seconde lekkerder op slapen, coders/developers zijn meestal niet de beste gamers :)
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:38:
Dat lijkt me wel een leuke gamemodus! Iedereen een knife en in hetzelfde team, in het andere team zit één speler die wapens mag gebruiken :P Gaat 'm natuurlijk niet worden vanwege alle stat-problemen die er zouden komen, maar het zou wel grappig zijn.
Ja, cool idee, lijkt heel erg op de zombie mode van CS 1.6, kan ook nog een dlctje worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, als ze gepakt worden voor cheaten vinden ze nooit meer een baan in die industrie, dat zullen ze niet doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Het trieste is dat die lui die die cheats schrijven waarschijnlijk een veelvoud verdienen van wat een coder bij Dice verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Jay-P schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:53:
Het trieste is dat die lui die die cheats schrijven waarschijnlijk een veelvoud verdienen van wat een coder bij Dice verdient.
Zal best en zolang het niet strafbaar is mogen ze het nog houden ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Killjatters! Zit je achter hem aan jat iemand je kill!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Uthog schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:45:
[...]

Volgens mij kunnen dice members alleen op kantoor spelen vanwege dat soort zaken als cheating etc. Staat niet zo netjes als een DICE member gepakt word voor cheaten met zijn dice accountje :P
Tsurany schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:45:
Ach, als ze gepakt worden voor cheaten vinden ze nooit meer een baan in die industrie, dat zullen ze niet doen ;)
Ik acht de kans zelf ook als zeer klein. Maar zeg nooit nooit. Er gebeuren wel vaker rare dingen:
...it turns out that one of the Battlelog moderators was caught hacking in the very same game he’s supposed to moderate...

http://bf3blog.com/2012/0...+%28Battlefield+3+Blog%29

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:45:

Ja, cool idee, lijkt heel erg op de zombie mode van CS 1.6, kan ook nog een dlctje worden :P
Ik heb de combie mode in CSS vaak gespeeld ;) vooral in die donkere maps.
je moet je lampje aanzetten om iets te zien, maar de zombies hebben gewoon night vision.

als je lampje gebruikte, kon iedereen je snel zien lopen, dus was het vervelend, maar CSS kende ook maps waarbij je je eigen heel goed kon verdedigen en dan kon een potje heel erg lang duren. Beste zombie mode die ik ooit heb gespeeld.
ow ,daarom kan Robin walker nooit meer een baan zoeken ;)
Voor de mensen die Robin walker niet kennen:

Robin Walker co-wrote the hugely popular Quake mod "Team Fortress," before being assimilated when Valve acquired Team Fortress Software. Since then, he has been responsible for design, code, and management on various Valve products.

en hier een filmpje hoe hij speelt
YouTube: Final boss of TF2

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is alleen wel een verschil in het schrijven van een mod (die gewaardeerd worden door een groot deel van de community) en het schrijven van cheats (waar een groot gedeelte vand e community een grafhekel aan heeft). Een goede mod kan je ook wel bij je cv toevoegen, Aimbots staan wat minder op je cv als je een baan in de game sector wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Laatst online: 04-06 00:39
Uthog schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:54:
[...]

Zal best en zolang het niet strafbaar is mogen ze het nog houden ook.
Ik ben geen jurist maar dat is ook geen zwart/wit discussie, lijkt mij een grijs gebied afhankelijk van hoe die cheat in elkaar steekt en de TOS voor bf3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:58:
ow ,daarom kan Robin walker nooit meer een baan zoeken ;)
Voor de mensen die Robin walker niet kennen:

Robin Walker co-wrote the hugely popular Quake mod "Team Fortress," before being assimilated when Valve acquired Team Fortress Software. Since then, he has been responsible for design, code, and management on various Valve products.

en hier een filmpje hoe hij speelt
YouTube: Final boss of TF2
Want hij cheat? Precies.
ChojinZ schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:57:
Ik acht de kans zelf ook als zeer klein. Maar zeg nooit nooit. Er gebeuren wel vaker rare dingen:
...it turns out that one of the Battlelog moderators was caught hacking in the very same game he’s supposed to moderate...

http://bf3blog.com/2012/0...+%28Battlefield+3+Blog%29

:X
Moderators ja, maar dat zijn mensen die geen toekomst in die industrie hebben. Dat is heel wat anders dan een developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Tsurany schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:05:
[...]

Want hij cheat? Precies.

[...]

Moderators ja, maar dat zijn mensen die geen toekomst in die industrie hebben. Dat is heel wat anders dan een developer.
Sorry, maar ik zie het verschil niet. Een moderator heeft ook geen uitzicht op werk meer wanneer hij betrapt wordt op cheaten. De functie is weliswaar anders, maar de gevolgen blijven hetzelfde....

Jij gaat er nu vanuit dat een Dev-er zoiets niet doet omdat hij anders zijn baan verliest. Maar mensen (in het algemeen) doen wel vaker stomme dingen die hun carriere op het spel zal zetten. Is echt niet iets dev-ers specifieks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

HAAT een keer bijna maar hij draait om en een keer bijna maar ronde loopt af terwijl ik al 3 pogingen had!
Hahaha doorgaan jonguh...!!! Speel je op een tdm server..?

Er is toch een moderator gepakt die aan het cheaten was. Overal waar op het forum over hem geklaagd werd heeft hij toen zef weggehaald......
Uiteindelijk is hij toch gepakt....en zijn baan kwijtgeraakt.

[ Voor 27% gewijzigd door MeagaShira op 19-06-2012 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:02:
Er is alleen wel een verschil in het schrijven van een mod (die gewaardeerd worden door een groot deel van de community) en het schrijven van cheats (waar een groot gedeelte vand e community een grafhekel aan heeft). Een goede mod kan je ook wel bij je cv toevoegen, Aimbots staan wat minder op je cv als je een baan in de game sector wilt.
Waarom zou een cheater niet aangenomen kunnen worden in de game industrie.
misschien is dat wel een manier om cheater tegen te gaan om ze zelf aan te nemen. alleen zullen ze niet goedkoop zijn, lijkt mij.

Een programmeur die de cheats en hacks schrijft kan het ook weer beveiligen, want alles wat gehackt (open) gemaakt kan worden, kan ook weer beveiligd (dicht) gezet worden.

ik zou als gamedevloper wel willen weten hoe de hackers en cheaters die files aanpassen en dit proberen te voorkomen, als ze dan cheaters,hackers programmeurs kunnen aannemen kunnen ze het tegen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou er niet trots op zijn als ik zo zielig was om een aimbot te schrijven, net zo sad als mensen met muis en keyboard op consoles, als je niet mee kan komen met de rest moet je miss wat anders gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Hmmmz die vergelijking vind ik niet helemaal correct. Een muis en toetsenbord is een legale toevoeging aan je console en een aimbot schrijven niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Pykow schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:09:
[...]

Dat lijkt mij ook. Bij grote ontwikkelaars/uitgevers kan ik dat nog wel voorstellen. Maar voor kleine Indie-game ontwikkelaars zal het verleden van een dev-er een veel kleinere rol spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:35

Mavamaarten

Omdat het kan!

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:11:
Ik zou er niet trots op zijn als ik zo zielig was om een aimbot te schrijven, net zo sad als mensen met muis en keyboard op consoles, als je niet mee kan komen met de rest moet je miss wat anders gaan doen.
Een aimbot schrijven, daar kan je trots op zijn, het gebruiken niet.
Trouwens, als cheat-ontwikkelaar weet je exact waar de zwakheden van anti-cheatsystemen liggen, ik denk dat dat best wel handig kan zijn in de game-industrie.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
ChojinZ schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:08:
[...]

Sorry, maar ik zie het verschil niet. Een moderator heeft ook geen uitzicht op werk meer wanneer hij betrapt wordt op cheaten. De functie is weliswaar anders, maar de gevolgen blijven hetzelfde....

Jij gaat er nu vanuit dat een Dev-er zoiets niet doet omdat hij anders zijn baan verliest. Maar mensen (in het algemeen) doen wel vaker stomme dingen die hun carriere op het spel zal zetten. Is echt niet iets dev-ers specifieks...
De moderators op het Battlelog forum is gewoon allemaal op vrijwillige basis. Worden dus ook gewoon handpicked door de moderator crew. Goed kan gebeuren dat er een cheater tussen zit, ruimt zichzelf wel op.
DICE/EA is juist gene met naamschade, niet de cheater/ex-mod. Die pakt andere nickname en zit dezelfde dag nog op een ander forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChojinZ schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:08:
Het profiel van een moderator beperkt zich absoluut niet tot de game industrie. Dat van een game ontwikkelaar veel meer.
Mensen doen over het algemeen zulke zaken niet. Natuurlijk zijn er uitzonderingen maar die zul je zelden tegenkomen.
Pykow schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:09:
misschien is dat wel een manier om cheater tegen te gaan om ze zelf aan te nemen. alleen zullen ze niet goedkoop zijn, lijkt mij.

Een programmeur die de cheats en hacks schrijft kan het ook weer beveiligen, want alles wat gehackt (open) gemaakt kan worden, kan ook weer beveiligd (dicht) gezet worden.

ik zou als gamedevloper wel willen weten hoe de hackers en cheaters die files aanpassen en dit proberen te voorkomen, als ze dan cheaters,hackers programmeurs kunnen aannemen kunnen ze het tegen gaan.
Een game developer weet wel hoe hackers en cheaters werken. Dat is echt het probleem niet. Het grote probleem is dat exploits vinden en misbruiken een stuk makkelijker is dan exploits vinden en de lekken dichten.
Daarnaast wil je niet iemand aannemen die er zo overduidelijk een dubbel moraal op na houd.
ChojinZ schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:13:
[...]

Dat lijkt mij ook. Bij grote ontwikkelaars/uitgevers kan ik dat nog wel voorstellen. Maar voor kleine Indie-game ontwikkelaars zal het verleden van een dev-er een veel kleinere rol spelen.
De indie wereld is een wereld waarin reputatie van levensbelang is, dan speelt iemand zijn verleden zeker wel een rol. Wie gaat nog een indie developer steunen met giften van honderden euro's als dat cheaters zijn (geweest).

[ Voor 13% gewijzigd door Tsurany op 19-06-2012 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeagaShira schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:13:
Hmmmz die vergelijking vind ik niet helemaal correct. Een muis en toetsenbord is een legale toevoeging aan je console en een aimbot schrijven niet.
Daarom heb je er ook een converter voor nodig, en zit het niet direct in het spel dat het werkt zeker?
Mavamaarten schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:16:
[...]

Een aimbot schrijven, daar kan je trots op zijn, het gebruiken niet.
Trouwens, als cheat-ontwikkelaar weet je exact waar de zwakheden van anti-cheatsystemen liggen, ik denk dat dat best wel handig kan zijn in de game-industrie.
Dan is de vraag nog waarom je een aimbot zou schrijven als die niet gebruikt word door jezelf of iemand die je geld geeft. Voor zwakheden kan je ook bestaande cheats reverse engineren, of experts je code laten doorlichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Er zitten zeker cheaters in de game industrie hoor, daarnaast heeft het wel degelijk voordelen om iemand met verstand over cheats aan te nemen. Echter zijn er vaak voor- en nadelen van een bepaalde techniek. Zo hebben ze in BF3 gekozen voor client side hitdetection, het heeft aardig wat voordelen, maar het nadeel daarvan is dat er hacks zijn die het hele team kunnen killen of one hit one kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is toch echt een verschil tussen mensen die cheats maken en mensen die ze gebruiken. Of denken jullie dat iedere cheater ze allemaal zelf geschreven heeft?
Iemand die cheats schijft wil je wel in je team, iemand de onder jouw naam een beetje je eigen spel loopt te verzieken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:23:
[...]

Daarom heb je er ook een converter voor nodig, en zit het niet direct in het spel dat het werkt zeker?

[...]

Dan is de vraag nog waarom je een aimbot zou schrijven als die niet gebruikt word door jezelf of iemand die je geld geeft. Voor zwakheden kan je ook bestaande cheats reverse engineren, of experts je code laten doorlichten.
Dus het toetsenbordje en muis die ik voor de PS3 kan kopen moet eerst geconverteerd worden?
Ik heb er geen ervaring mee hoor, op de console speel ik alles met controller.
Hoe sta je er in dan met betrekking tot een fightstick die je kan gebruiken voor tekken en streetfighter. Als je dat beheerst heb je namelijk ook een voordeel. Dit is gewoon plug and play op de PS3.
Is dit dan ook cheaten? Dit is in mijn ogen dan eigenlijk gewoon hetzelfde. Een muis en toetsenbord voor shooters en fightstick voor vechtspelletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeagaShira schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:27:
[...]

Dus het toetsenbordje en muis die ik voor de PS3 kan kopen moet eerst geconverteerd worden?
Hoe sta je er in dan met betrekking tot een fightstick die je kan gebruiken voor tekken en streetfighter. Als je dat beheerst heb je namelijk ook een voordeel. Dit is gewoon plug and play op de PS3.
Is dit dan ook cheaten? Dit is in mijn ogen dan eigenlijk gewoon hetzelfde. Een muis en toetsenbord voor shooters en fightstick voor vechtspelletjes.
Ik kan ook usb muis en toetsenboard direct in me xbox of ps3 steken. Om te typen werkt dat veel sneller. Maar er is geen game die het als input accepteerd. Als je het ingame wilt gebruiken moet je gebruik maken van een converter, wat dus vast betekend dat developers het leuk vinden om te zien ingame. Zolang de game developers het express toestaan is het natuurlijk geen cheaten.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2012 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:26:
Er is toch echt een verschil tussen mensen die cheats maken en mensen die ze gebruiken. Of denken jullie dat iedere cheater ze allemaal zelf geschreven heeft?
Iemand die cheats schijft wil je wel in je team, iemand de onder jouw naam een beetje je eigen spel loopt te verzieken niet.
Hoe zielig is het om cheats te gebruiken in een online game?? Vroeger, toen alles nog offline werd gespeeld, had je wel 'trainers' die releasegroepen uitbrachten (heb zelf nog in eentje gezeten 8)). Dan kon je, als je niet voorbij een bepaald level raakte, de trainer modus aanzetten en 'leren' om dan achteraf zonder trainer verder te spelen. Is wel iets gans anders dan online cheaten natuuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MeagaShira schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:27:
[...]

Zodra dergelijke hardware je een onoverkomelijk voordeel geeft, is het gewoon cheaten.

Voorbeeld: goede gamemuis, iemand die met een 5 euro muisje speelt heeft een flinke achterstand, maar de allerbeste spelers maken nog steeds wel kans. Idem voor de fightstick vs controller, het is een groot voordeel maar het is in elk geval theoretisch nog mogelijk om verslagen te worden met een reguliere controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Inderdaad dus de hardware heeft dus niks met cheaten te maken als het geaccepteerd word door de game.
Moet je hier dingen softwarematig aan gaan passen dan valt het onder cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Tsurany schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:21:
[...]

Het profiel van een moderator beperkt zich absoluut niet tot de game industrie. Dat van een game ontwikkelaar veel meer.
Klopt. Maar of dat iemand weerhoud om wel of niet te cheaten... Zoals ik al eerder zei: Sommige mensen zijn gewoon dom en kunnen niet omgaan met de verleiding. Dat geldt ook voor dev-ers...
[...]

Mensen doen over het algemeen zulke zaken niet. Natuurlijk zijn er uitzonderingen maar die zul je zelden tegenkomen.
Ja, maar dat riep ik zelf dus ook al... Ik acht de kans zeer klein maar het kan natuurlijk altijd... ;)
(daarnaast is een uitzondering iets wat je zelden tegenkomt - wat je nu zegt is eigenlijk een open deur)
[...]

De indie wereld is een wereld waarin reputatie van levensbelang is, dan speelt iemand zijn verleden zeker wel een rol. Wie gaat nog een indie developer steunen met giften van honderden euro's als dat cheaters zijn (geweest).
Dat betwijfel ik. Het (game-dev) wereldje is helemaal niet zo klein meer. Er zijn honderduizenden personen actief in de industrie. Die zijn echt niet op de hoogte van elkaars reputatie. Je kan mij dan ook niet wijsmaken dat er nog nooit een dev-er is geweest die gecheat heeft....
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:32:
[...]

Zodra dergelijke hardware je een onoverkomelijk voordeel geeft, is het gewoon cheaten.

Voorbeeld: goede gamemuis, iemand die met een 5 euro muisje speelt heeft een flinke achterstand, maar de allerbeste spelers maken nog steeds wel kans. Idem voor de fightstick vs controller, het is een groot voordeel maar het is in elk geval theoretisch nog mogelijk om verslagen te worden met een reguliere controller.
Ik ben het wel met je eens hoor, laat ik dat voorop stellen.

Maar iemand met een highend game setup + 27" monitor heeft ook een voordeel op iemand met een 2005 systeem + 15" monitor.

[ Voor 19% gewijzigd door ChojinZ op 19-06-2012 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Post samengevoegd

[ Voor 94% gewijzigd door ChojinZ op 19-06-2012 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChojinZ schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:45:

Maar iemand met een highend game setup + 27" monitor heeft ook een voordeel op iemand met een 2005 systeem + 15" monitor.
Het is een glijdende schaal met hardware en daarom moeilijk om de grens te bepalen van 'wat nog eerlijk is'. Maar zodra je voldoet aan de recommended pc specificaties zou het, als het goed is 'even' goed moeten spelen. Verder kan je met goede randapparatuur nog wat miliseconden reactievermogen en aim winnen links en rechts. Maar dit is ook mogelijk met het perfect tweaken van je pc en software plus de settings in-game optimaliseren aan je speelstijl.

Dit is ook geen cheaten, maar geeft wellicht/minstens net zoveel voordeel als een goede game muis voor een casual gamer die met standaard instellingen speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChojinZ schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:43:

Dat betwijfel ik. Het (game-dev) wereldje is helemaal niet zo klein meer. Er zijn honderduizenden personen actief in de industrie. Die zijn echt niet op de hoogte van elkaars reputatie. Je kan mij dan ook niet wijsmaken dat er nog nooit een dev-er is geweest die gecheat heeft....
de game industrie is volgens mij 1 van de grootste industrie ter wereld naast films.
je hebt grote titels als battlefield, daarnaast heb je nog indie games, kleine leuke games voor een paar euro.
dan heb je nog game simulaties , mobile games zoals angry birds etc.
De markt is echt groot.

je kan mij niet eens wijsmaken dat geen enkele gamer ooit gecheat heeft,
zeg nou zelf, volgens mij heeft echt iedereen gecheat in Grand theft auto.
Maar goed, dan praten we ook over offline cheaten en daar ben ik niet op tegen.
Online cheaten is gewoon zielig, maar goed je kan ze niet tegenhouden op een eenvoudige manier.
ChojinZ schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:45:
[...]

Heeft een voordeel dat zeg je goed, maar een voordeel hebben is geen vorm van cheaten.

in Team fortress 2 was ook altijd een discussie over game setups en game instellingen.
Iedereen die competief TF2 hebben gespeeld / nog spelen gebruiken allemaal scripts om het maximale uit de game te halen (zo deden we dat vroeger ook bij quake)
Kijk maar eens naar deze match: YouTube: Insane Quake Live match: ZeRo4 vs. dkt
Je hebt een groot voordeel, omdat alles kaal is en in TF2 deed iedereen hetzelfde.

Dus er is een groot verschil tussen jou game setup en het daadwerkelijk cheaten in games.
anders mag je mij ook een cheater noemen want ik gebruik altijd scripts of handige keybindings.
zo heb ik een Logitech G13 waarmee ik met mijn muis kan wisselen tussen wapenslot 3 en 4 en met mijn andere duim kan ik wisselen tussen wapen 1 en 2. Hierdoor kan ik supersnel iemand weer levend maken en door blijven schieten. zoveel mogelijk binds op je muis zetten, zorgt voor een groot voordeel.

en oude setup nieuwe setup:
ik speelde 2 jaar gelede nog met deze settings TF2 : YouTube: Mores Config First Lobby match
qualiteit is trouwens bagger (opgenomen op mijn nvidia GTS8600)
en zo ziet het zelfde gebied eruit op high settings:
YouTube: tf2 juggle Pykow
al die lichamsdelen en bloed overal is zeer storend, dat heb ik dus allemaal uitstaan, waardoor ik dus een voordeel heb op de meeste gamers, is dat dan ook cheaten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:20:
[...]

[...]

Heeft een voordeel dat zeg je goed, maar een voordeel hebben is geen vorm van cheaten.

in Team fortress 2 was ook altijd een discussie over game setups en game instellingen.
Iedereen die competief TF2 hebben gespeeld / nog spelen gebruiken allemaal scripts om het maximale uit de game te halen (zo deden we dat vroeger ook bij quake)
Kijk maar eens naar deze match: YouTube: Insane Quake Live match: ZeRo4 vs. dkt
Je hebt een groot voordeel, omdat alles kaal is en in TF2 deed iedereen hetzelfde.

Dus er is een groot verschil tussen jou game setup en het daadwerkelijk cheaten in games.
anders mag je mij ook een cheater noemen want ik gebruik altijd scripts of handige keybindings.
zo heb ik een Logitech G13 waarmee ik met mijn muis kan wisselen tussen wapenslot 3 en 4 en met mijn andere duim kan ik wisselen tussen wapen 1 en 2. Hierdoor kan ik supersnel iemand weer levend maken en door blijven schieten. zoveel mogelijk binds op je muis zetten, zorgt voor een groot voordeel.

Al die lichamsdelen en bloed overal is zeer storend, dat heb ik dus allemaal uitstaan, waardoor ik dus een voordeel heb op de meeste gamers, is dat dan ook cheaten ?
Kort gezegd: Ja, indien dit je mogelijkheden geeft die anders niet in het spel zitten of qua menselijke reactie onmogelijk zijn. Anti-recoil scripts, burst-scripts of scripts die glitches misbruiken.

Verder, Ja het is cheaten als je bijvoorbeeld de vegetatie in BF3 weg zou laten, lichamen ook wel een beetje aangezien reviven hier een cruciaal onderdeel van het spel is (itt tf2), dus het verschilt per spel.

Begrijp me niet verkeerd hoor, mijn pc is ook tot op het tandvlees getweaked om het optimale uit BF3 te halen binnen de grenzen van het toelaatbare. Scripts zijn niet echt nodig in BF3 imho, daar gaat het spel toch te traag voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
[...]

Maar wat is dan het verschil met iemand die een console gebruikt icm muis&tobo?

Dat is toch ook alleen maar een "voordeel". Beide vergelijkingen hebben immers betrekking op hardware.
[...]

al die lichamsdelen en bloed overal is zeer storend, dat heb ik dus allemaal uitstaan, waardoor ik dus een voordeel heb op de meeste gamers, is dat dan ook cheaten ?
Vind ik wel. Lichaamsdelen zijn een obstructie voor je gezichtsveld. Als je dat weg haald via scripts* vind ik dat cheaten. Wallhacks zijn cheatmiddelen. Waarom bodyhacks niet?

* met de nadruk op scripts. Als het een ingame functie is, is het geen cheaten. Ook al vind ik het van de dev-er geen goede keuze...

[ Voor 43% gewijzigd door ChojinZ op 19-06-2012 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Hehe en ik doe precies het tegenover gestelde -> xbox 360 controller op pc

Ranked games durf ik niet aan ermee :P

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:36:
[...]
Begrijp me niet verkeerd hoor, mijn pc is ook tot op het tandvlees getweaked om het optimale uit BF3 te halen binnen de grenzen van het toelaatbare.
Als Nederlander maakt mij dit nieuwsgierig, of blijft dit geheim van de smid? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
QPeter schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:41:
[...]

Als Nederlander maakt mij dit nieuwsgierig, of blijft dit geheim van de smid? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muis+tobo op een console bij een online shooter lijkt me heel erg ongewenst. Tenzij iedereen het heeft, zijn de mensen met een controller gigantisch in het nadeel; daar zijn we het wel over eens. Als het goed is, is daar dan ook geen support voor ingebouwd en moet je cheaten om het werkend te krijgen.
En verder blijven er natuurlijk altijd kleine dingetjes: mijn fps is in de 30-40 range, iemand met constant 60+ heeft natuurlijk een voordeel. Maar misschien heb ik wel weer betere reflexen dan iemand anders, dat is ook een voordeel (al heet het dan natuurlijk "skill").

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Ik heb het in een of twee van de vorige BF3 topics delen al een paar keer uiteengezet, Maar het is gewoon een rits van allerhande Windows tweaks (memory management, registry, etc.), muis tweaks, grafische settings, muis settings, .bat bestanden om de gewenste windows services aan of uit te schakelen, user.cfg bestand etc. etc.

Kortom, lang genoeg spelen met pc's die eigenlijk nét niet sterk genoeg zijn om de games te spelen die je wil, dan moet je wel. Die gewoonte is blijven hangen ook toen ik wel serieuze game setups kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

kan je via die site zien wie er nu online aan het spelen is of moet je iedereen aanklikken om te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Laatst online: 20-10 15:44

The Zep Man

🏴‍☠️

Waarom al dat gepraat over 'consoles'? Wat zijn dat? Zie het niet in de topic titel terug...

Is dit misschien wat? \[X360/PS3] Battlefield 3

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
MeagaShira schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:53:
kan je via die site zien wie er nu online aan het spelen is of moet je iedereen aanklikken om te kijken?
De site weergeeft in het blauw wie er online zijn voor PC, maar soms weergeeft ie ook DICE PS3 of 360 spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben het over cheaten en voordelen, en muis keyboard op console is hier een goed voorbeeld van, of mag het word console hier niet gebruikt worden en hebben we nu een soort van appartheid tussen de apparaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-10 22:51
muis en keyboard op console werkt niet toch?

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChojinZ schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:39:
[...]

Maar wat is dan het verschil met iemand die een console gebruikt icm muis&tobo?

Dat is toch ook alleen maar een "voordeel". Beide vergelijkingen hebben immers betrekking op hardware.
ik heb altijd begrepen dat een muis&tobo nooit optimaal werk op een console, maar iemand met een controller in zijn hand kan beter zijn dan iemand met een muis en tobo.
Kijk ik snap niet waarom iemand een muis en een tobo aansluit op een xbox360.
waarom dan niet gewoon een PC kopen, voor 600 euro heb je een pc die dezelfde prestaties haalt als de xbox360 ongeveer.
evilpin0 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:41:
Hehe en ik doe precies het tegenover gestelde -> xbox 360 controller op pc

Ranked games durf ik niet aan ermee :P
Er zijn heel veel jet piloten met een joystick en die hebben weer een voordeel op de muis en tobo gamers. ze kunnen betere moves maken etc. dus als jij het fijn vindt om met een xbox360 controller te spelen, dan houdt niemand je tegen. alleen op de pc zal je flink in het nadeel zijn met zo'n setup ;) want vergelijk maar eens gameplay beelden op de 360 en op de PC, op de pc gaat het een stuk sneller aan toe en er iets niets voor niets een auto aim systeem op de consoles om het speelbaar te maken voor iedereen.
[...]

met mijn clan verleden, speel ik alle games met tweaks en niet hoe een ontwikkelaar ze uitgeeft.

zelf speel ik op Low settings, max video output (oftewel FPS_MAX) op 61 mesh qualty op medium.
brightness omhoog om beter naar binnen te kunnen kijken in donkere gebouwen.
markC mouse fix. Game op een SSD staan zodat hij sneller laad

en vroeger op mijn oude pc, zelfs memory tweaks gedaan om alle games goed te kunnen laten draaien.
Services uitzetten zoals windows indexering, Windows op klassiek en op prestatiemodus.

ook al koop ik de dikste PC bak die er bestaat, dan zou ik het leuk vinden om BF3 op ultra te kunnen spelen, maar ik zal denk ik toch terug gaan naar low settings, zodat het rustiger wordt op je scherm. TF2 draai ik nu constant op 300 fps op high settings (300 FPS is gelocked door Valve zelf) en toch gebruik ik nog steeds een script om de game nog beter te laten draaien.
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:42:
Muis+tobo op een console bij een online shooter lijkt me heel erg ongewenst. Tenzij iedereen het heeft, zijn de mensen met een controller gigantisch in het nadeel; daar zijn we het wel over eens. Als het goed is, is daar dan ook geen support voor ingebouwd en moet je cheaten om het werkend te krijgen.
En verder blijven er natuurlijk altijd kleine dingetjes: mijn fps is in de 30-40 range, iemand met constant 60+ heeft natuurlijk een voordeel. Maar misschien heb ik wel weer betere reflexen dan iemand anders, dat is ook een voordeel (al heet het dan natuurlijk "skill").
ik zal nooit gaan gamen onder de 60FPS, want dan draait de game gewoon niet goed. dan kan je nog zo'n goede gamer zijn, je blijft heel erg beperkt in het spelen van de game, een stabiele FPS is altijd beter dan een hoge FPS. je kan beter je fps vast zetten op 60 frames dan dat je steeds wisselt tussne 60 fps en 100 fps, test het zelf maar eens een keer uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel met converters er tussen, dus valt het onder cheaten net als een aimbot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

ProfoundValue schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:03:
[...]

De site weergeeft in het blauw wie er online zijn voor PC, maar soms weergeeft ie ook DICE PS3 of 360 spelers
A ok ik zal is even checken

Iedereen ofline.. :(

[ Voor 4% gewijzigd door MeagaShira op 19-06-2012 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:08:
wel met converters er tussen, dus valt het onder cheaten net als een aimbot
Wat is dat voor onzin :S
dus iemand die met een joystick een jet bestuurd op de pc is ook een cheater ?
of ik met een Logitech G13 gamepad (waardoor ik meer knoppen dicht bijelkaar heb zitten) ben dan ook een cheater ?

volgens mij sta ik beter bekend als een zeikerd/zeur met skill, dan een zeikerd/zeur die cheat :P

[ Voor 10% gewijzigd door Pykow op 19-06-2012 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word dat toegestaan door de developer? Op de consoles word het bewust niet geintergreerd in de game, maar moet je met converters de knoppen van je muis en keyboard eerst omzetten naar knoppen van een controller voordat de game het snapt. Als dice net nuttig vond, haaden ze support voor muis en keyboard wel direct in de game gestopt.
Pagina: 1 ... 28 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.