Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik vond onlangs de reden waarom de PS3 dlc altijd een week eerder krijgt:
In lieu of 1943 being available on disk for PS3 customers, EA has made all BF3 expansions available early to PS3 customers.
Sony had beloofd aan PS3-spelers dat ze gratis BF1943 kregen bij aanschaf van BF3, maar daar bleek (achteraf) niets van waar te zijn. Ter compensatie krijgen ze dus alle dlc's een week eerder. Prima dat ze een compensatieregeling treffen, maar het is ook een beetje een lange neus naar PC- en Xbox-gamers.
ProfoundValue schreef op maandag 18 juni 2012 @ 17:39:
[video]

Omdat ik zelf nog steeds veel te blij ben om deze actie _/-\o_
Nice! :D
Mavamaarten schreef op maandag 18 juni 2012 @ 17:57:
[...]

Idd. De AUG A3 schiet wel lekker maar om een of andere reden verkies ik toch de AEK, dat blijft men favorietje *;
De AUG A3 is meer geschikt voor grotere afstanden. De lage ROF schiet te kort bij CQB. De AEK schiet sneller, maar heeft weer meer last van (horizontale) recoil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Ohnee, meen je nu echt dat er alweer een double xp weekend is?
bron: http://battlelog.battlefi...view/2832654783443354624/

Ik bedoel, komop DICE. We hebben net een double xp achter de rug en nu al meteen opnieuw voor alle Premium members? Dat gaat er toch wat over, hadden ze nu 3 weken ofzo gewacht dan kon het nog, maar al meteen de week erna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-10 19:38
To long did not read :|
Snap niet dat je steeds zoveel tijd aan die mensen spendeert, ze begrijpen het toch niet no offence.

Op CQ, heb ik verschillende wapens gebruikt maar AEK met Kobra/RDS + Foregrip + lasersight is echt een beest. En als je niet op CQ mappen speelt neem je van plaats lasersight, de heavy barrel. Vooral met de laatste patch wat de AEK nog beter heeft gemaakt dan hij al was. Veel mensen vinden AEK niet lekker schieten omdat hij veel StS recoil heeft, en kiezen daarom voor de M16A3. Maar TTK is echt hoog van de AEK vooral op CQ met 900 RPM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qlii256 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 18:07:

Ik bedoel, komop DICE. We hebben net een double xp achter de rug en nu al meteen opnieuw voor alle Premium members? Dat gaat er toch wat over, hadden ze nu 3 weken ofzo gewacht dan kon het nog, maar al meteen de week erna?
Ze houden zich wel aan de belofte ;)
want in de premium agenda staat een double XP weekend voor alleen premium users.
dus volgend weekend zit ik op level 50 ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Pykow schreef op maandag 18 juni 2012 @ 18:19:
[...]

Ze houden zich wel aan de belofte ;)
want in de premium agenda staat een double XP weekend voor alleen premium users.
dus volgend weekend zit ik op level 50 ;)
Level 50 :o!!! Haha, nice! Nouja, eingelijk zo erg is double xp weekend niet want je krijgt gewoon het dubbele aan punten en je levelt iets sneller (wat mooi meegenomen is). Ik vraag me nu nog altijd af wat die Bonus Content Drop van augustus zal zijn. Ik hoop echt snow maps ofzo! Maarja, dan zullen we weer geklaag en gezaag krijgen van alle non-premium members dat zij die maps niet kunnen krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Niets persoonlijks, maar ik vind posts als deze een aardig 'Zeuren om het zeuren'-gehalte hebben. Wachten ze drie weken, zullen daar weer mensen over gaan klagen of gaan ze lopen miepen over hoe weinig Premium-extra's er zijn. Doet Dice het wel sneller, is het ook niet goed...

Wat kunnen die Double XP-weekend eigenlijk überhaupt schelen? Gaan jullie er meer door spelen omdat er flink te harvesten valt? Persoonlijk vind ik het eerder stat-verkrachting, en voel ook niet echt de aandrang om er extra lange speel-sessies voor in te gelasten (speel sowieso praktisch elke dag wel een tijdje). Aan de andere kant, er valt veel op hen te zeuren, maar Dice doet tenminste zo nu en dan eens wat om de community happy te houden. Maar ja, wat ze ook doen, er zullen altijd mensen die er blij mee zijn, en mensen die het aangrijpen om weer effe lekker te klagen.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
w00t00w schreef op maandag 18 juni 2012 @ 18:25:
[...] Maar ja, wat ze ook doen, er zullen altijd mensen die er blij mee zijn, en mensen die het aangrijpen om weer effe lekker te klagen.
Lees mijn bericht erboven eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan je mij anders uitleggen wat er boeiend is aan Double XP? Je rank gaat wat sneller omhoog en je SPM stijgt, meer niet toch? Zodra je rank 45 gehaald hebt en zo'n adelaartje krijgt maakt het toch niks meer uit? Je krijgt geen nieuwe unlocks, het enige wat er gebeurt is dat er een ander getalletje bij je adelaartje staat.
Het is leuk voor iedereen die nu BF3 koopt en achterstand moet inhalen, meer niet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Qlii256 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 18:27:
Lees mijn bericht erboven eens ;)
Was ook niet persoonlijk aan jou gericht (vandaar de opmerking "Niks persoonlijks" :+ ), maar het valt me op dat de BF3 community (ondanks dat er genoeg is om terecht over te klagen) bij tijd en wijle toch wel een hele ondankbare is. Klagen, zeuren, zagen en zeiken, maar ondertussen wel honderden uren aan dat k*t-spel van die hebberige k*t-publisher spenderen...

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Tsurany schreef op maandag 18 juni 2012 @ 18:39:
[...]

Kan je mij anders uitleggen wat er boeiend is aan Double XP? Je rank gaat wat sneller omhoog en je SPM stijgt, meer niet toch? Zodra je rank 45 gehaald hebt en zo'n adelaartje krijgt maakt het toch niks meer uit? Je krijgt geen nieuwe unlocks, het enige wat er gebeurt is dat er een ander getalletje bij je adelaartje staat.
Het is leuk voor iedereen die nu BF3 koopt en achterstand moet inhalen, meer niet.
Egt nie!!!! :( Ik kreeg gisteren namelijk wel even een fokking vette 'Colonel Service Star 25' dog tag toen ik in rang steeg - en daar doe je het allemaal voor!!!111einz!! *O*

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-10 23:14
Lopen ook al gasten rond met die "DICE approved" dogtag.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
AdmiralSnipe schreef op maandag 18 juni 2012 @ 18:52:
Lopen ook al gasten rond met die "DICE approved" dogtag.
Waar dan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-10 22:55

Silasje

www.Entjes.eu

Ingame?

Ik heb trouwens het idee dat de premium players in het voordeel zijn met de extra wapens die ze hebben!

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Silasje schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:01:
Ik heb trouwens het idee dat de premium players in het voordeel zijn met de extra wapens die ze hebben!
De wapens komen uit Close Quarters DLC, Premium spelers krijgen enkel eerder toegang tot deze DLC en dus ook tot deze wapens. Deze wapens bieden extra keuzemogelijkheden maar zijn geen van allen beter dan de huidige wapens, hoogstends zorgen ze voor een extra afwisseling. Tegenover elk nieuw wapen kan ik een vanilla wapen zetten dat vergelijkbaar of beter presteert.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Ingame?

In-game begreep ik tot zover ook nog wel :F - Het gaat mij erom welke spelers het zijn en op welke servers ze gezien zijn/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-10 22:55

Silasje

www.Entjes.eu

Duhh, ff melige bui..

Gisteren had ik trouwens een server waarbij ik zomaar gebanned werd met de melding dat ik een aimbot had.. Heb via de website een melding gedaan van deze valse beschuldiging.. Is iemand dit vaker overkomen?

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:04:
[...]

De wapens komen uit Close Quarters DLC, Premium spelers krijgen enkel eerder toegang tot deze DLC en dus ook tot deze wapens. Deze wapens bieden extra keuzemogelijkheden maar zijn geen van allen beter dan de huidige wapens, hoogstends zorgen ze voor een extra afwisseling. Tegenover elk nieuw wapen kan ik een vanilla wapen zetten dat vergelijkbaar of beter presteert.
Aug A3, langzamer dan de M16A3 dus niet erg
Scar-L, slecht wapen zoals eerder aangegeven
L86A2, langzame reload vergeleken met de M27 IAR, dus geen betere keuze.
LSAT, snelheid van de M60 maar minder damage
ACW-R, maximaal damage 20 terwijl de rest op 25 zit en hipfire is slecht, minder kogels in een clip
MTAR, schiet voor mij gevoel bijna het zelfde als de P90.
M417, sterk wapen maar de SKS is stabieler en ook sterk.
JNG-90, een sniper rifle tussen de M98B en de L96, dus niks bijzonders
SPAS-12, Veelste sterke shotgun, 1 of 2 hit kills.(M26 dart, maar dan langzamer)
M5K, vergelijkbaar met de PP-2000, zwakker als de P90
ACB-90 gewoon een knife skin, geen verschil

Toch grappig dat mensen niet begrijpend kunnen lezen.
Battlefield 3 premium
5.DLC
Soldier customization ( like camo's/skins en dogtags)
2 weken eerder toegang tot een DLC
video's
handleidingen
1 nieuw mesje ACB-90, exact hetzeflde als de knife)

en toch noemt iedereen het premium wapens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Silasje schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:13:
Duhh, ff melige bui..

Gisteren had ik trouwens een server waarbij ik zomaar gebanned werd met de melding dat ik een aimbot had.. Heb via de website een melding gedaan van deze valse beschuldiging.. Is iemand dit vaker overkomen?
Iedereen die een beetje redelijk speelt is dat wel overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Ingame?

Voordeel? Standaard wapens zijn stukken beter dan de gene die in de DLC zitten.

Double XP weekenden mogen van mij ook wel weg, alleen mensen die hun e-penis groter willen hebben zijn er blij mee van, Hey kijk mijn SPM, hij is wel met 10 omhoog gegaan! 8)7

Ik baal er persoonlijk van, mijn SPM was 797 zonder double xp weekenden, ik heb fulltime baan door de week, en kan alleen maar s'avonds en weekends spelen nu is mijn SPM 855. En dat allemaal door Double XP weekend. Zou mooi zijn dat er een optie was dat je kon signen voor double xp weekenden zodat je niet verplicht double XP krijgt.

Zonder double XP kan je ook wel snel levelen, net een uitzonderlijk goed potje gespeeld. 3 Medals, 3 Service stars, en 30k assault score.
http://battlelog.battlefi...how/35155751/1/331626279/ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:14:
SPAS-12, Veelste sterke shotgun, 1 of 2 hit kills.(M26 dart, maar dan langzamer)
Waarom blijf je zo door hameren op die shotgun? Je hebt amper ervaring met andere shotguns en praktisch geen ervaring met de 870MCS. De 870MCS zat al in Vanilla en heeft een hogere damage dan de SPAS-12. De SPAS-12 schiet wel iets sneller maar dat is vrij marginaal als je het over one hit kills hebt. Wat is er dan mis met de SPAS-12 wat niet geld voor de 870MCS?

Het enige wat ik zie is dat er nieuwe mappen zijn geïntroduceerd waarbij shotguns beter werken vanwege de korte afstanden. Combineer dit met het feit dat de SPAS-12 een nieuw wapen is en iedereen deze zal testen en voila, de SPAS-12 wordt als OP gezien. Onjuist want de 870MCS presteert vergelijkbaar met slugs en beter zonder slugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
De 870 is inderdaad de betere shotgun, schiet 12 pellets ipv de 11 van de SPAS.
Met slugs is de SPAS weer iets in het voordeel, waar hij .08 sec sneller pumped.

En vergelijkt pykow nog steeds de pump action shotguns met de bugged M26 dart?
Ik geloof dat hij die bugged M26 nooit geprobeerd heeft dan, daarmee kon je bijna over de hele map iemand neerschieten.
Elke pellet deed namelijk 34-25 damage als je hem onder de G3A3 stopte.

[ Voor 46% gewijzigd door unfor op 18-06-2012 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En de 870MCS is al sinds de launch van het spel aanwezig. Het enige verschil is dat er nu mappen zijn waar een shotgun echt handig is. Alhoewel mappen zoals Metro en Grand Bazaar ook geen slechte mappen zijn om met een pump action shotgun te spelen zijn de nieuwe Close Quarters mappen wel ideaal aangezien de afstanden doorgaans erg klein zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 18 juni 2012 @ 17:56:
[...]

ja, iedereen was positief over de Scar-l en dat het een top5 assault rifle was.
niets van waar, AUG A3, M16A3,M416,AK74m en AEK doen het een stuk beter
De SCAR-L is zo goed omdat hij bugged is in combinatie met de heavy barrel, je krijg er namelijk geen extra verticale recoil mee, maar wel de 75% less spread. Oftwel, je kan ADS gewoon full auto schieten (op alle afstanden) en alle kogels komen in een heel klein gebied terecht.

De AUG is uit de heup akelig accuraat vergeleken met de andere assault rifles, én omdat het een bullpop is is het ADS aimen vrijwel even snel als uit de heup draaien. Hij is accurater dan de andere bullpops in het spel en met alleen de heavy barrel zijn de eerste 10 kogels super accuraat, dat maakt het een uitstekende all-round gun (voor degenen die de recoil van de m16/m416/aek niet zo goed kunnen compenseren that is). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol, dit weekend terug Double XP weekend!
Nu wel voor Premiums only:
This weekend, we are happy to offer all Battlefield 3 Premium PC, 360, and PS3 members their first of many exclusive Double XP events! (You can learn more about Premium here: http://bit.ly/LAa2yj)

Everyone who is a Premium member will get double XP the entire upcoming weekend across all ranked maps and modes. Full details here: http://bit.ly/LA8rJ0
Bron: BF facebook.

Mooie timing want vrijdag is m'n laatste examen. Zaterdag dus met een stevige kater toch proberen op te staan, BF Premium aanschaffen en direct beginnen werken aan mijn SPM op de Close Quarters maps :P Gonna be hell of a weekend _/-\o_ Anderhalve maand geen BF3 gespeeld, so my body is ready 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 18-06-2012 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:12

Mavamaarten

Omdat het kan!

Asgaro schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:46:
Lol, dit weekend terug Double XP weekend!
Nu wel voor Premiums only:

[...]
Bron: BF facebook.
Mooie timing want vrijdag is m'n laatste examen. Zaterdag dus met een stevige kater toch proberen op te staan, BF Premium aanschaffen en direct beginnen werken aan mijn SPM op de Close Quarters maps :P Gonna be hell of a weekend _/-\o_ Anderhalve maand geen BF3 gespeeld, so my body is ready 8)
Haha nu je het zegt, mijn laatste is ook vrijdag :+
Dat wordt de dag rond knallen!

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Hihi, er staat drie man in 'n queue, steek ik ze lekker even allemaal voorbij :D :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Ik las vanmiddag een forum post over die dogtag en daarin had een moderator gepost hoe blij hij wel niet was dat DICE hem zo'n dogtag had gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:03
unfor schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:25:
En vergelijkt pykow nog steeds de pump action shotguns met de bugged M26 dart?
Ik geloof dat hij die bugged M26 nooit geprobeerd heeft dan, daarmee kon je bijna over de hele map iemand neerschieten.
Elke pellet deed namelijk 34-25 damage als je hem onder de G3A3 stopte.
Klopt, vaak genoeg een one-hit kill tegen gehad op pak m beet 100 meter met de M26 dart. Ik snap het gedoe om de SPAS-12 inderdaad ook niet, de 870MCS was al het shotgun van mijn keus en volgens mij doet de SPAS-12 het niet beter. Volgens mij is het nero-nogwat die al 2 delen geleden regelmatig opmerkingen maakte over de genialiteit van de 870MCS met slugs op midrange, maar die combo wordt nu pas bij de SPAS-12 gewaardeerd.

De reden dat de 870MCS en de SPAS-12 zoveel damage doen is de enorme tijd tussen 2 schoten en de nog veel grotere tijd als er moet worden gereload. Ja, je hebt een one-hit kill omdat je alle damage in 1 schot levert, maar het aantal damage punten per seconde is veel lager dan bij andere wapens, op bolt-action snipers na. Met een pump action shotgun maak je dus niet alleen makkelijk kills, je gaat ook heel makkelijk dood. Gevolg, mensen met pump action shotguns maken veel kills en gaan veel dood, dat wordt door andere spelers als irritant ervaren omdat het kill streaks sloopt.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Ik moet ingelogged zijn om die complete site te betreden.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou niet willen stellen dat pump-action shotgun gebruikers veel dood gaan. De vuurgevechten in Battlefield 3 zijn kort en tussen een beperkt aantal vijanden. Vaak kom je zelfs niet meer dan 2-3 vijanden tegen. Een pump-action shotgun met extended mags heeft meer dan 6 patronen waardoor je elke vijand minstens twee keer kan beschieten. Zolang je niet moet reloaden is de tijd tussen twee schoten vrij kort en als je de vijanden niet tegelijkertijd tegen komt kan je ze prima achter elkaar doodschieten. Ik ga niet vaker dood met pump-action shotguns en merk niet dat het aantal damage punten per seconde nou zoveel lager is.
Dat zijn zulke kleine dingen dat ik eigenlijk niet wil dat de Battlefield 3 developers daar hun tijd aan gaan spenderen terwijl de huidige functionaliteiten nog lang niet vlekkeloos werken. Daarom zal ik ook geen voorstander zijn van zulke extra's.
kevz schreef op maandag 18 juni 2012 @ 20:17:
Ik moet ingelogged zijn om die complete site te betreden.
Dan doe je dat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
@Tsurany Ik stel het anders dan, n00bs zoals ik, ongeveer de helft van de spelers dus :P gaan sneller dood met een pump-action shotgun. Als ik de eerste dood heb heeft de 2e mij meestal al dood, laat staan de derde. De tijd tussen 2 keer schieten is namelijk toch vrij fors. Ik zie toch wel dat als ik iemand tegen kom die met een pump action shotgun gaat schieten ik hem 9 van de 10 keer dood heeft voor hij mij, als ik niet zijn eerste doelwit ben.

Ik kan wel geloven dat als je een beetje beter bent in het combineren van vooruit bewegen en schieten je de meeste gevechten wel wint en dus niet in het nadeel bent met je shotgun.

[ Voor 16% gewijzigd door Makkelijk op 18-06-2012 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Apart, ik had cloudfront niet toegelaten en die hele site werkt niet meer.

Nu ik die post kan lezen... Laat DICE eerst even gaan bugfixen voordat ze iets nieuws toe gaan voegen wat vervolgens nog een schep op de bugs-berg gooit :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zit ongeveer een halve seconde reload tijd tussen twee kogels bij een shotgun. Ga je uit van 900rpm assault wapens die minimaal 4 kogels nodig hebben voor een kill zit je met 8 kogels aan 0,26 seconden. Echter zal je altijd meer dan 4 kogels per vijand afschieten. Mijn inschatting is dat je in zo'n confrontatie toch zeker 20 kogels af schiet aangezien een deel mis gaat en een deel wordt afgeschoten tijdens het wisselen van target. Met die 20 kogels ben je al 0,66 seconden kwijt. Dat is niet veel langer dan twee schoten met een shotgun. Daarnaast zijn weinig assault wapens 900rpm wapens dus dan is de tijd nog een stukje hoger. Shotguns zijn dus niet veel trager naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
En dan zit je ineens randomly met MongolFPS( bekend van Rivalgaming YouTube: MongolFPS) in een server

http://battlelog.battlefi...how/35163623/1/351804938/

De wereld is klein.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wtff!!! Unlock ik net die shotgun;

Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: < =GSS= > ecl1px got kicked for using SPAS-12!

Wat is het probleem nou?

Trouwens, ik weet niet hoe het bij jullie zit maar speel amper nog CQ, liever de normale mappen.. Het is gewoon te hectisch en ze komen langs overal, onderaan en ze vallen zelfs door het plafond.
Favoriete mappen zijn nog steeds Oman, Firestorm, Noshuar en Caspian, lekker oorlog voeren ipv met 64 man op Ziba tower haha

Kan nu wel niet wachten op Armored kill! Hopelijk iets in de aard zoals Fushi Pass ofzoiets zoals in BF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

MTAR, schiet voor mij gevoel bijna het zelfde als de P90.
[...]
Ben het opzich met je lijstje eens echter MTAR is een carbine en P90 een PDW. Dus die zijn wat dat betreft niet echt te vergelijken. Wat de SPAS-12 betreft, vind deze helemaal niet zo sterk, net zoals alle shotguns overigens. Enige manier waarop shotguns nog een beetje damage doen is in combinatie met slugs. Maar zoals ook al gezegd is, vergt dat een stukje meer skill dan 'gewoon' met buckshot of flechette rond te rennen.
unfor schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:25:
Met slugs is de SPAS weer iets in het voordeel, waar hij .08 sec sneller pumped.
Waar haal je deze info vandaan? Ik heb zelf pre patch nog met de 870MCS gespeeld en nu na de patch + CQ release met de SPAS (beide zo'n 500 kills) maar ik had juist het gevoel dat de time between shots op de 870 net even wat sneller is dan die van de SPAS...? EDIT: Verschilt die 'time between shots' ook nog per type ammo dan? Want ik heb ze gewoon met buckshot en/of flechette getest, niet met slugs....

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2012 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rickyy schreef op maandag 18 juni 2012 @ 20:31:
En dan zit je ineens randomly met MongolFPS( bekend van Rivalgaming YouTube: MongolFPS) in een server

De wereld is klein.
Weet je zeker dat het dezelfde is? Want een matige score, waardeloos Battlelog profiel en een andere naam dan ik in zijn filmpjes zie en op de Battlelog pagina waar hij zelf heen linkt.
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 20:38:
Ben het opzich met je lijstje eens echter MTAR is een carbine en P90 een PDW. Dus die zijn wat dat betreft niet echt te vergelijken. Wat de SPAS-12 betreft, vind deze helemaal niet zo sterk, net zoals alle shotguns overigens. Enige manier waarop shotguns nog een beetje damage doen is in combinatie met slugs. Maar zoals ook al gezegd is, vergt dat een stukje meer skill dan 'gewoon' met buckshot of flechette rond te rennen.
Zelfs zonder slugs kan je prima one shot kills halen met de shotgun, echter moet je dan met alle pellets raken. Je hebt geen slugs nodig en in echte close combat scenario's zou ik liever zonder slugs spelen.
Waar haal je deze info vandaan? Ik heb zelf pre patch nog met de 870MCS gespeeld en nu na de patch + CQ release met de SPAS (beide zo'n 500 kills) maar ik had juist het gevoel dat de time between shots op de 870 net even wat sneller is dan die van de SPAS...? EDIT: Verschilt die 'time between shots' ook nog per type ammo dan? Want ik heb ze gewoon met buckshot en/of flechette getest, niet met slugs....
Staat in ieder geval op het Symthic forum. Daar wordt dit vaker aangehaald. Tijd tussen schoten is bij elk type ammunitie hetzelfde.

[ Voor 53% gewijzigd door Tsurany op 18-06-2012 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
rickyy schreef op maandag 18 juni 2012 @ 20:31:

De wereld is klein.
Ik zie hem niet? of bedoel je die fake mongolfps_dz?

De reden waarom iedereen kicked etc voor spas-12, is omdat het een nieuwe shotgun is. Iedereen denkt wow spas-12 dit dat. Komt bijna in elke game voor, Dus iedereen denkt must try new shotgun. Server zit vol met spas-12 mensen admins en players worden helemaal gek omdat mensen de nieuwe spas-12 gebruiken equals kick all people who are using spas-12 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door QPeter op 18-06-2012 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
De echte Mongolfps is al vogeltje 100. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Dirk149 op 18-06-2012 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En heeft zijn stats gereset, de KDR bovenaan geeft iets anders weer dan de KDR onderaan :+ Evenals zijn SPM. Stats resetten valt dus wel behoorlijk op en is daarmee opzich geen probleem om te doen. Je oude stats blijven toch altijd zichtbaar en iedereen die even verder kijkt kan dat direct op waarde schatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 15:36
[...]

M417, sterk wapen maar de SKS is stabieler en ook sterk.
JNG-90, een sniper rifle tussen de M98B en de L96, dus niks bijzonders

en toch noemt iedereen het premium wapens ;)
Het zijn misschien geen premium wapens maar toch ben ik het niet helemaal eens met de beweringen hierboven.

M417 dit wapen lijkt meer op een M39 dan op een SKS. RPM is 295 om 300 rest is hetzelfde.
Het grote voordeel van de M417 zit hem in het 21 kogel magazijn wat in close combat echt een voordeel is omdat je het met een RDS echt een sterk wapen in handen hebt met veel kogels waardoor beter meerdere mensen kunt killen.

De JNG-90 is juist omdat hij ertussen in zit een goed wapen. De L96 was een goed wapen voor B2K omdat je 11 kogels goed op medium afstand kan laten landen. Een wapen wat iets snellere kogels heeft vind ik alleen maar een voordeel. RPM is wat lager maar dat is voor mijn niet zo'n probleem.
Het is dus wel degelijk een totaal ander wapen.

[ Voor 5% gewijzigd door GerGio op 18-06-2012 21:07 ]

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:12

Mavamaarten

Omdat het kan!

Pfweh. Soms zit je in zo'n dik team idioten :O

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerGio schreef op maandag 18 juni 2012 @ 20:51:
[...]

Het zijn misschien geen premium wapens maar toch ben ik het niet helemaal eens met de beweringen hierboven.

M417 dit wapen lijkt meer op een M39 dan op een SKS. RPM is 295 om 300 rest is hetzelfde.
Het grote voordeel van de M417 zit hem in het 21 kogel magazijn wat in close combat echt een voordeel is omdat je het met een RDS echt een sterk wapen in handen hebt met veel kogels waardoor beter meerdere mensen kunt killen.

De JNG-90 is juist omdat hij ertussen in zit een goed wapen. De L96 was een goed wapen voor B2K omdat je 11 kogels goed op medium afstand kan laten landen. Een wapen wat iets snellere kogels heeft vind ik alleen maar een voordeel. RPM is wat lager maar dat is voor mijn niet zo'n probleem.
Het is dus wel degelijk een totaal ander wapen.
Ben ook geen sniper ;) dus voormij voelen ze hetzeflde aan :P alleen de echte kenners zullen het waarschijnlijk merken.
ik speel de andere classes vaker en vooral support en assault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Mavamaarten schreef op maandag 18 juni 2012 @ 21:09:
Pfweh. Soms zit je in zo'n dik team idioten :O
Soms? Ik altijd. }:O

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op maandag 18 juni 2012 @ 21:33:
Wat meer objectives spelen helpt dan wellicht.
Dat is het leukste aan BF3 ;) objective gameplay.
daarom speel ik altijd conquest en geen TDM
denk dat ik deze week ook eens Rush ga spelen, heb ik een lange tijd niet meer gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je weet dat objective gameplay in Conquest Domination het cappen van vlaggen is toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Ik merk enige spanning tussen Tsurany en Pykow laatste paar pagina's, ik denk dat hij best wel weet dat Conquest domination over het cappen van flags gaat.

[ Voor 7% gewijzigd door QPeter op 18-06-2012 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op maandag 18 juni 2012 @ 21:44:
Ik merk enige spanning tussen Tsurany en Pykow laatste paar pagina's, ik denk dat hij best wel weet dat Conquest domination over het cappen van flags gaat.
hij is het gewoon niet eens met mijn mening dat ik de spas-12 te sterk vindt en daarin is iedereen vrij in ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Pykow op 18-06-2012 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nouja ik zie Pykow hier heel veel afgeven op zaken zoals de Spas-12 en bij de discussies daarna, wanneer mensen niet met zijn mening mee gaan, niet meer thuis geven. Iets constant roepen en vervolgens op geen enkele discussie ingaan vind ik al een tikkeltje raar. En dan nu zijn team negatief neerzetten terwijl hij zelf een objective score van 1200 heeft? Dan heb je zelf ook niet al te hard zitten cappen, 1200 objective score in een pot van ruim een half uur is niet veel. Dan is verlies niet zo gek en hoef je daarvoor echt niet alleen bij je teammates te kijken.

[ Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 18-06-2012 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Laatst online: 14-10 18:24
Het is toch gelukt om mijn server vandaag vol te krijgen tussen 18:00 en 20:30. De server draaide Conquest32 op Gulf of Oman.

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/213.163.78.153:25500/b_560_95_1.png

[ Voor 24% gewijzigd door Nfear op 18-06-2012 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Pykow schreef op maandag 18 juni 2012 @ 21:51:
[...]

hij is het gewoon niet eens met mijn mening dat ik de spas-12 te sterk vindt en daarin is iedereen vrij in ;)
Is ook zo, ik speel nu al een paar potjes CQDM en merk weer zwaar dat de Spas-12 overpowered is, teveel damage maar ook veel te veel range, mensen kunnen me van de andere kant van de parkeerplaats met 1 schot doden alsof ik een headshot krijg van een sniper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:08

codex

Geen OpenAI agent :)

ProfoundValue schreef op maandag 18 juni 2012 @ 21:56:
[...]

Is ook zo, ik speel nu al een paar potjes CQDM en merk weer zwaar dat de Spas-12 overpowered is, teveel damage maar ook veel te veel range, mensen kunnen me van de andere kant van de parkeerplaats met 1 schot doden alsof ik een headshot krijg van een sniper?
Speel je er zelf wel mee? Ik zie geen verschil tussen de SPAS en andere wapens qua dodelijkheid. Ja, met slugs is het een instant kill maar probeer jij maar eens een bunny hopper die op je heen springt te killen met slugs of iemand te raken als jij suppressed bent. Sterker, als de SPAS zwakker was het een absoluut nutteloos wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:34:
[...]

De SCAR-L is zo goed omdat hij bugged is in combinatie met de heavy barrel, je krijg er namelijk geen extra verticale recoil mee, maar wel de 75% less spread. Oftwel, je kan ADS gewoon full auto schieten (op alle afstanden) en alle kogels komen in een heel klein gebied terecht.

De AUG is uit de heup akelig accuraat vergeleken met de andere assault rifles, én omdat het een bullpop is is het ADS aimen vrijwel even snel als uit de heup draaien. Hij is accurater dan de andere bullpops in het spel en met alleen de heavy barrel zijn de eerste 10 kogels super accuraat, dat maakt het een uitstekende all-round gun (voor degenen die de recoil van de m16/m416/aek niet zo goed kunnen compenseren that is). :)
Mee eens hoewel ik vind dat je niet per se de AUG moet gebruiken omdat je de M416/M16A3 niet aankan want dan doe je echt iets heel erg fout. En ik moet echt eens de SCAR-L proberen.

En ik als fervente shotgun hater (of shotguns haten mij, kan ook) vind het volgende van de SPAS-12: een effectief pump action shotgun met een redelijke range maar die het nog steeds aflegt tegen een semi auto shotguns en compleet waardeloos is op 10 meter tegen een AR. Niks OP gewoon effectief in close quarters. 8)7 En nee, geen slugs unlocked om de range te testen maar zelfs met slugs denk ik niet dat de SPAS-12 OP is.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
reemprive schreef op maandag 18 juni 2012 @ 21:59:
[...]

Speel je er zelf wel mee? Ik zie geen verschil tussen de SPAS en andere wapens qua dodelijkheid. Ja, met slugs is het een instant kill maar probeer jij maar eens een bunny hopper die op je heen springt te killen met slugs of iemand te raken als jij suppressed bent. Sterker, als de SPAS zwakker was het een absoluut nutteloos wapen.
Ik zie dat hele probleem ook niet zo, dat ding is echt niet veel beter dan andere shotguns.
Geef mij maar een DAO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ProfoundValue schreef op maandag 18 juni 2012 @ 21:56:
[...]

Dat zijn slugs, die zitten al in het spel sinds Bad Company 2. Deze werken op die afstand enkel wanneer je een headshot krijgt. Een body shot met slugs op die afstand zorgt niet voor een directe kill. De slug van een pump-action shotgun doet 100 damage, genoeg voor een one shot kill. Echter na 15 meter dropt deze damage al significant en eindigt uiteindelijk op 40 damage. Een chest shot geeft wel een multiplier van 1,25 maar dat zorgt enkel voor een one shot kill wanneer een slug nog 80 damage doet, daaronder is de multiplier niet genoeg voor een one shot kill. Die 80 damage zit je al vrij snel onder op afstand.
De damage dropt van 100 naar 40 tussen 15 en 50 meter. Aangenomen dat dit liniair is zit je onder de 80 damage na ~28 meter. Op het hoofd is een shotgun schot altijd 2,4x damage. Dus 40 damage is dan net geen 100 damage maar 96. Dit omslag punt zit op ~48 meter.

Conclusie:
0-15 meter: Slugs zijn one shot kill.
15-28 meter: Slugs zijn one shot kill op chest en hoofd.
28-48 meter: Slugs zijn one shot kill op hoofd
48+ meter: Slugs vereisen twee schoten.

Flechette is wat lastiger aangezien je met de spread zit. Echter standaard doen ze 12,5 damage per pellet op 0-14 meter. Daarna zakt het omlaag tot 8,4 damage per pellet op 30 meter. Met 11 pellets uit de SPAS-12 betekent dit 92,4 damage op 30 meter afstand wanneer alle pellets raak zijn. Geen one shot kill meer. Met de 870MCS zit je op 100,8 damage op 30 meter afstand dus nog wel een one shot kill. Dit is feitelijk niet relevant want op die afstand gaan je pellets niet meer allemaal raak.
Buckshot doet nog wat meer damage op korte afstand maar zakt erg snel en ook een stuk lager en is dus niet erg relevant.

Een shotgun op afstand is dus verre van efficiënt en enkel handig op kleine afstanden. Zeker slugs worden hier tot meer in staat geacht dan ze werkelijk kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tsurany schreef op maandag 18 juni 2012 @ 18:39:
[...]

Heb me er nooit zo in verdiept maar is het niet zo dat je vehicle unlocks sneller gaan. :?

Zou wel fijn zijn want daarvan moet ik er nog veel halen omdat ik vooral infantery speel... :o

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zou nog een goede optie zijn. Vehicle is score afhankelijk dus als je hierdoor dubbele punten krijgt in vehicles zou dat unlocken inderdaad sneller moeten gaan. Zelf niet getest aangezien ik geen unlocks meer over heb om te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op maandag 18 juni 2012 @ 21:52:
Nouja ik zie Pykow hier heel veel afgeven op zaken zoals de Spas-12 en bij de discussies daarna, wanneer mensen niet met zijn mening mee gaan, niet meer thuis geven. Iets constant roepen en vervolgens op geen enkele discussie ingaan vind ik al een tikkeltje raar. En dan nu zijn team negatief neerzetten terwijl hij zelf een objective score van 1200 heeft? Dan heb je zelf ook niet al te hard zitten cappen, 1200 objective score in een pot van ruim een half uur is niet veel. Dan is verlies niet zo gek en hoef je daarvoor echt niet alleen bij je teammates te kijken.
Tsurany het is al goed met jou, we verschillen gewoon enorm. als ik een menig deel wil ik gewoon zien hoe andere hier overdenken en daaruit kan ik concluderen dat het 50/50 is, waarom dan toch doorblijven gaan over een meningsverschil ? dat is tijdverspilling en jij bent toch de betweter, dus kan ik er beter een punt achter zetten. jij blijft bij jou standpunt en ik bij die van mij klaar. ik hoef niemand te overtuigen, ik ben niet degene die alles beter weet dan de rest. maar gewoon een gamer die een hekel heeft aan one shot kill wapens op kleine maps en dat zijn er gelukkig meer. vandaar dat je gekicked wordt van sommige servers zodra je een shotgun gebruikt.
Help!!!! schreef op maandag 18 juni 2012 @ 22:15:
[...]

Heb me er nooit zo in verdiept maar is het niet zo dat je vehicle unlocks sneller gaan. :?

Zou wel fijn zijn want daarvan moet ik er nog veel halen omdat ik vooral infantery speel... :o
Ja, ik heb dit weekend de scout heli vrijgespeeld, moest nog 8000 punten en heb er 4000 punten meegehaald en op het einde kreeg ik er netjes 4000 erbij en heb ik nu dus alle unlocks.
AdmiralSnipe schreef op maandag 18 juni 2012 @ 22:04:
[...]

Ik zie dat hele probleem ook niet zo, dat ding is echt niet veel beter dan andere shotguns.
Geef mij maar een DAO!
Alle shotguns zwakken af op midrange, waarbij de SPAS-12 zelfs op midrange veel damage doet en daar ligt het probleem, maar zoals ik hierboven heb aangegeven kunnen we uren door gaan, het is en blijft een mening en geen feit. dit hoe ik erover denk en je ziet al dat meerdere er zo over denken en dat er ook servers zijn die je kicken hiervoor, dus niks aan de hand.

kunnen we nu doorgaan ? of blijven we zeuren en zeiken over 1 wapen heel de dag ?
Waarom moet iedereen toch altijd zijn gelijk krijgen zeg, het is maar een game je leven hangt er niet vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.creativestation.ru/uploads/gallery/album_84/gallery_2_84_208205.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 18 juni 2012 @ 22:32:
Tsurany het is al goed met jou, we verschillen gewoon enorm. als ik een menig deel wil ik gewoon zien hoe andere hier overdenken en daaruit kan ik concluderen dat het 50/50 is, waarom dan toch doorblijven gaan over een meningsverschil ? dat is tijdverspilling en jij bent toch de betweter, dus kan ik er beter een punt achter zetten. jij blijft bij jou standpunt en ik bij die van mij klaar. ik hoef niemand te overtuigen, ik ben niet degene die alles beter weet dan de rest. maar gewoon een gamer die een hekel heeft aan one shot kill wapens op kleine maps en dat zijn er gelukkig meer. vandaar dat je gekicked wordt van sommige servers zodra je een shotgun gebruikt.
Punt is dat jij je mening deponeert en direct verlaat. Dat heeft er niks mee te maken dat ik een betweter bent, dat heeft er mee te maken dat jij bij enige vorm van tegengas direct stopt met de discussie. Meerdere ervaren spelers hier geven aan dat ze het oneens zijn met jou mening en weerleggen zelfs met feiten jouw mening dat de SPAS-12 OP zou zijn. Dat jij hier niet op reageert vind ik vreemd. Begin dan geen discussie door wat te roepen als je vervolgens niks van je laat horen
Alle shotguns zwakken af op midrange, waarbij de SPAS-12 zelfs op midrange veel damage doet en daar ligt het probleem, maar zoals ik hierboven heb aangegeven kunnen we uren door gaan, het is en blijft een mening en geen feit. dit hoe ik erover denk en je ziet al dat meerdere er zo over denken en dat er ook servers zijn die je kicken hiervoor, dus niks aan de hand.
Dat is gewoon onjuist. Je blijft komen met onwaarheden die door eenvoudige feiten weerlegd kunnen worden. De SPAS-12 doet niet meer damage dan andere pump-action shotguns. Wel meer damage dan semi-auto shotguns maar dat is gezien het verschil in vuursnelheid normaal. De SPAS-12 doet gemiddeld, vergeleken over alle afstanden en type munities, minder damage per schot dan de 870MCS die al sinds de release in het spel zit en, voor zover ik weet, onveranderd is gebleven.
kunnen we nu doorgaan ? of blijven we zeuren en zeiken over 1 wapen heel de dag ?
Waarom moet iedereen toch altijd zijn gelijk krijgen zeg, het is maar een game je leven hangt er niet vanaf.
Waarom kom jij met onwaarheden en blijf je een mening beargumenteren waarvan feiten aangeven dat deze mening nergens op slaat? Jij komt hier constant je haat tegenover shotguns neerleggen en beschuldigt anderen er nu van dat ze blijven zeuren en zeiken? Wij beargumenteren met ervaring en statistische feiten dat jou mening onjuist is, reageer hier dan gewoon normaal op in plaats van je terug te trekken en anderen te beschuldigen van zeuren en zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Tsurany schreef op maandag 18 juni 2012 @ 22:43:
[...]

Dat is gewoon onjuist. Je blijft komen met onwaarheden die door eenvoudige feiten weerlegd kunnen worden. De SPAS-12 doet niet meer damage dan andere pump-action shotguns. Wel meer damage dan semi-auto shotguns maar dat is gezien het verschil in vuursnelheid normaal. De SPAS-12 doet gemiddeld, vergeleken over alle afstanden en type munities, minder damage per schot dan de 870MCS die al sinds de release in het spel zit en, voor zover ik weet, onveranderd is gebleven.
Ik ben het met je eens Tsurany.

Maar wat natuurlijk meespeelt is Close Quarters. Sinds release waren shotguns nog nooit zo nuttig als op de Close Quarters maps. Het is ook logisch dat mensen een shotgun kiezen want die dingen zijn gemaakt voor, jaja, Close Quarters combat! Nu wordt je opeens regelmatig gekilld door een shotgun en voorheen nauwelijks.

Het is een beetje hetzelfde als langeafstandswapens verbieden op Caspian Border omdat je als admin graag met een shotgun rond wil lopen en die op deze maps een stuk slechter is.

[ Voor 3% gewijzigd door Preau op 18-06-2012 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
True, omstandigheden veranderen inderdaad met de nieuwe CQ DLC. Echter moet je dan niet de schuld neerleggen bij een nieuw wapen dat vergelijkbaar of zwakker is dan een wapen dat al sinds de release in het spel zit. Geef dan aan dat shotguns voor jouw gevoel te sterk zijn in de nieuwe mappen, niet dat de Spas-12 OP is omdat hij beter is dan alle andere shotguns.
Daarnaast vind ik het vreemd dat niemand ooit geklaagd heeft over shotguns in het algemeen op mappen zoals Metro of Grand Bazaar. Vooral op Metro zijn er genoeg plekken waarbij een shotgun een enorm voordeel bied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:22

Phntm

Tlingelingeling

Tsurany schreef op maandag 18 juni 2012 @ 23:09:
True, omstandigheden veranderen inderdaad met de nieuwe CQ DLC. Echter moet je dan niet de schuld neerleggen bij een nieuw wapen dat vergelijkbaar of zwakker is dan een wapen dat al sinds de release in het spel zit. Geef dan aan dat shotguns voor jouw gevoel te sterk zijn in de nieuwe mappen, niet dat de Spas-12 OP is omdat hij beter is dan alle andere shotguns.
Daarnaast vind ik het vreemd dat niemand ooit geklaagd heeft over shotguns in het algemeen op mappen zoals Metro of Grand Bazaar. Vooral op Metro zijn er genoeg plekken waarbij een shotgun een enorm voordeel bied.
Vanilla maps is het enige wat ik kan zeggen. Het is maar waar mensen het eens zijn met elkaar dat dit mag en dat niet. Ik vind dat ze met Close Quarters DLC wel teveel van het goeie hebben gegeven. Nu kan iedereen gezellig shotgunnen. Ik zou het behoorlijk ironisch als er een No-shotgun server komt met CQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Ach, noobs zal je altijd blijven houden. Dus ook cq servers waar shotguns een ban opleveren.

Verder zie ik niet zoveel mis met shotguns. Als je moeite hebt met C4 doe dan een IRNV scope op je gun en wees niet zo gierig :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als we allemaal maar vaak genoeg gaan spelen met de *insert grootste kutwapen*, dan gaan er vanzelf mensen roepen dat die OP is; ze worden er constant door gekilled. En als iets jou killed, en al helemaal als dat regelmatig gebeurt met hetzelfde wapen, dan is dat OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 15:36
Tsurany schreef op maandag 18 juni 2012 @ 23:09:
Ik begin best wel een hekel te ontwikkelen tegen shotguns, gewoon omdat het weinig skill vereist om er mee om te gaan. Ja dat klopt ik zeg het. vanaf een paar meter is het knopje inhouden en hopen.

Nee ik ga liever terug naar mijn sniper waar ik skill voor nodig hebt

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Laten we dan ook meteen bolt action rifles bannen heh pykow? Want stel je voor dat je eens niet wint met je spray & pray guns ;)

Even een potje opgenomen, wat leuke acties en wat failures :P

720p processing..

[ Voor 13% gewijzigd door unfor op 19-06-2012 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10 18:27
GerGio schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 00:10:
[...]

Ik begin best wel een hekel te ontwikkelen tegen shotguns, gewoon omdat het weinig skill vereist om er mee om te gaan. Ja dat klopt ik zeg het. vanaf een paar meter is het knopje inhouden en hopen.

Nee, want met een assaultrifle doe je iets anders dan 'het knopje inhouden en hopen'?

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Af en toe een kill maken met een shotgun gaat prima lukken. Vooral die makkelijke kills waarbij iemand om de hoek komt stormen. Echter om er echt goed mee te spelen heb je zeker wel skill nodig. Om snel te reageren en meerdere mensen neer te krijgen moet je snel kunnen mikken en razendsnel kunnen reageren. Het eerste schot missen en je bent dood.
Sniper heb je net zo veel skill mee nodig. Iedereen kan de makkelijke kills wel maken op een vijand die stil zit maar om de bewegende mensen te raken heb je al wat skill nodig en om in drukke combat iemand te raken heb je al helemaal skill nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 00:22:
Laten we dan ook meteen bolt action rifles bannen heh pykow? Want stel je voor dat je eens niet wint met je spray & pray guns ;)

[video]
720p processing..
Kijkt lekker weg :) Ik doe het je niet na, valt me ook vies tegen hoeveel 1 shot (niet HS) kills je krijgt terwijl je toch veel hits hebt op korte afstand in de chest met die sniper. Dat systeem lijkt toch nog niet helemaal vlekkeloos te werken met die chest multiplier.
[...]

Op de hele korte afstand leg je het vrijwel altijd af tegen een shotgun als die gene goed kan mikken, maar daar is dat ding toch voor bedoeld? Ik snap het geklaag over de shotguns niet zo goed. Ja, het kan oneerlijk voelen om op korte afstand neergeloeid te worden zonder dat je er wat aan kan doen maar om over een gehele ronde flink te scoren met een shotgun moet je van goede huize komen om te winnen van AR's/LMG's/Carbines en PDW's. Op elke afstand meer dan 15 meter verlies je het met je shotgun tegen iemand met strakke aim en die een beetje flink strafet.

Ik heb nog geen ronde gezien op CQD waar iemand met een shotgun de ronde won en zo heel gekke vaak ga je toch ook niet neer tegen zo'n ding? Niet exponentieel veel meer dan andere wapens lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Spas-12 RDS + extended mags en slug ammo, als je beetje aim hebt is dit echt een top setup voor CQ!
Eersten worden hangt altijd van de server af, en welke class je speelt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

kevz schreef op maandag 18 juni 2012 @ 23:38:
Ach, noobs zal je altijd blijven houden. Dus ook cq servers waar shotguns een ban opleveren.
Waarom meteen noob? Ik zie mezelf niet als noob (ik heb m'n speeltijd ter onderbouwing), ik heb er gewoon een bloedhekel aan. Misschien omdat ik er zelf niet mee speel (heb er in ruim 300 uur nog geen halve service medal mee bij elkaar gesprokkeld), maar ik zie er gewoon de lol, de uitdaging niet van in. To each his own.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
QPeter schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 00:46:
Spas-12 RDS + extended mags en slug ammo, als je beetje aim hebt is dit echt een top setup voor CQ!
Eersten worden hangt altijd van de server af, en welke class je speelt natuurlijk.
Tis vrij makkelijk om 1e te worden vind ik, zoveel manieren...

Voor mij switch ik momenteel tussen F2000, SPAS+Slugs of Kobra of IRNV op Assault. Heel af en toe SPAS+slugs als Recon, TUGS neerzetten en je kan zo beroerd hard ownen omdat alles op je minimap te volgen is :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

[video]
720p processing..
I'impressed, doe ik je niet na! d:)b

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[YouTube: http://youtu.be/w24w7cEqX7E]
Wie zit er in die gast z'n squad? :P
Vooral 3:20 kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Zouden jullie even iets voor mij kunnen ophelderen? Iedereen heeft het over premium weapons voor premium players. Maar op http://www.battlefield.com/battlefield3/1/premium-details staat alleen: "Unique weapon camos.

Klopt het dus dat iedereen gewoon alle wapens kan hebben zodra je de DLC los koopt? Dat lijkt mij wel zo netjes voor game-balance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
RevenNL schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 08:29:
Zouden jullie even iets voor mij kunnen ophelderen? Iedereen heeft het over premium weapons voor premium players. Maar op http://www.battlefield.com/battlefield3/1/premium-details staat alleen: "Unique weapon camos.

Klopt het dus dat iedereen gewoon alle wapens kan hebben zodra je de DLC los koopt? Dat lijkt mij wel zo netjes voor game-balance.
Ja dat klopt.
Er zijn geen premium wapens en voor zover bekend gaan die er ook niet komen.

[ Voor 7% gewijzigd door Makkelijk op 19-06-2012 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Makkelijk schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 08:31:
[...]

Ja dat klopt.
Er zijn geen premium wapens en voor zover bekend gaan die er ook niet komen.
Mooi. Voor de game-balance maakt het de eerste 2 weken voor mij ook niet uit, dan hangen ze toch allemaal op de CQ servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:51

mrc4nl

Procrastinatie expert

RevenNL schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 08:34:
[...]

Mooi. Voor de game-balance maakt het de eerste 2 weken voor mij ook niet uit, dan hangen ze toch allemaal op de CQ servers.
Zal je tegenvallen, ik kom er ook genoeg tegen op de normale Servers.
En de teambalance: vaak hebben ze cqb wapens over 1 week is dat dus wat meer recht getrokken.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 07:56:
[video]
ook mooi dat dit filmpje precies laat zien waarom ik de spas haat ;)
iedere keer als ik een hitmark zie in dat filmpje gaat iemand in 1 schot dood en zelfs op het einde zie je dat hij op het dak iemand in 1 schot neerhaald op een best wel lange afstand voor een shotgun.

[video]
720p processing..
nee daar heb je skill voor nodig en als ik daardoor dood ga, komt gewoon dat de andere gamer beter is dan mij. Bij een shotgun kan iedereen makkelijk kills maken en daarom erger ik me eraan,
Het verhaal van shotungs bannen staat gelijk aan de C4 ban. het zijn gewoon easy kills en vereist geen enkele vorm van skill.

kan het niet gewoon zo zijn dat de SPAS-12 te weinig spread heeft zoals alle andere shotguns ? dat de kogels te dicht bij elkaar blijven en daardoor weer meer damage doet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
SPAS-12 is ook easy kills halen, vooral met flechette. Maar opzich kunnen de noobs zo toch nog een kans maken dan tegen de meer ervaren players, dus balanced het zo weer. Het is ook niet mijn playstyle maar ik snap dat mensen shotguns leuk vinden. Wel moet ik zeggen dat je vaak in het nadeel bent met shotgun, op enige range 25+ ben je al outmatched. Dus wil je echt goed spelen met shotgun moet je wel tactisch spelen. Maar tjah, wanneer zit je op 25+ meter in CQ? :+

[ Voor 8% gewijzigd door QPeter op 19-06-2012 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 09:09:
ook mooi dat dit filmpje precies laat zien waarom ik de spas haat ;)
iedere keer als ik een hitmark zie in dat filmpje gaat iemand in 1 schot dood en zelfs op het einde zie je dat hij op het dak iemand in 1 schot neerhaald op een best wel lange afstand voor een shotgun.
Zeker het stuk op 3:00 niet gezien?
kan het niet gewoon zo zijn dat de SPAS-12 te weinig spread heeft zoals alle andere shotguns ? dat de kogels te dicht bij elkaar blijven en daardoor weer meer damage doet ?
Kerel je hebt nog nooit met die andere shotguns gespeeld, waarom blijf je zo doorhameren op de SPAS-12 terwijl je 0,0 ervaring hebt met pump-action shotguns? Andere pump-action shotgun speelt precies hetzelfde en dat al sinds de launch van het spel. De semi auto shotguns doen minder damage per schot, daar moet je de SPAS-12 dan ook niet mee vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
(Pump action) Shotguns moet je met eerste schot een kill maken, hoe is dat skilloos? Granted ik vind op het moment de slugs een beetje te sterk, combinatie van 1 shot, 1 kill op teveel ranges, maar met gewone ammo heb ik geen enkel probleem. Als dat eerste schot mis is ben je genaaid (en dat is zowel met slugs als met gewone ammo, je kan met gewone ammo echt niet ernaast schieten en dat hij dan nog dood is, oh je raakt hem vast wel wat met spread, maar voordat jij weer kan schieten lig je dood op de grond).

En ja ik gebruik zelf soms shotguns, op de vanilla maps. Ik heb nog geen seconde op CQ servers met shotgun gespeeld (nou ja buiten gunmaster). Oké zoveel speel ik nou ook niet, maar heb toch al redelijk aantal CQ potjes gedaan, zonder shotguns, en heb ook geen enkele problemen met mensen die wel shotgun gebruiken. Tuurlijk als ik recht op iemand met shotgun loop heb ik een probleem, aan andere kant is ook op de CQ maps genoeg ruimte voor gevechten op langere afstanden. En dan zijn mensjes met shotgun en gewone ammo sitting ducks. Met slugs kunnen ze wel terugschieten, maar toch zet ik mijn geld in op M416 + m320 ipv een shotgun dan.
Kerel je hebt nog nooit met die andere shotguns gespeeld, waarom blijf je zo doorhameren op de SPAS-12 terwijl je 0,0 ervaring hebt met pump-action shotguns? Andere pump-action shotgun speelt precies hetzelfde en dat al sinds de launch van het spel. De semi auto shotguns doen minder damage per schot, daar moet je de SPAS-12 dan ook niet mee vergelijken.
m870 heeft wel minder spread iig dan andere pump action shotguns, dus het zou in principe kunnen dat SPAS dat ook heeft. Maar daar zou hij dan niet uniek in zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Sissors op 19-06-2012 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 07:56:
[video]
HI MOM! I'M ON YOUTUBE!

goed en door :p Maar het laat wel zien waarom ik de spas haat, echt elk shot is een kill (behalve die lege shotgun op het dak wanneer hij over die buizen heen schiet). Zelf vind ik shotgun lamen af en toe wel leuk, maar mensen die dat de hele tijd doen :s

In ander nieuws, gisteren maar gezwicht om te gaan spelen met de M27 (ik wist niet dat dit een H&K wapen was). Ik heb support nooit gespeeld met een LMG tot de 249. Maar wow wat is de M27 fucking goed. Het heeft dezelfde handling als de M416/M417 (is ook een variant op de 416) en dat merk je. WoW wat een goed ding. Nog nooit met een wapen waar ik geen mods voor had zo veel kills gemaakt in zo'n korte tijd :D Dit word echt bij nieuwe support wapen :) Lang leve H&K.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:34
Shotguns, ik gebruik ze alleen om alles te unlocken, en daar horen shotguns net zo goed bij als sniper rifles. Met de SKS+holodot+foregrip ownde je ook op een map als Metro alleen dan own je zowel op close als op long range. Ik kan me er niet druk om maken, als mensen tegen me zeiken op servers zeg ik dat ik alleen maar bezig ben met alles te unlocken of ik reageer niet eens. Ik hoef me niet te verantwoorden voor mijn spelwijze.

Daarnaast zijn shotguns alleen maar handig om iets te forceren. Zoals op metro, 3de mcom station de trappen omhoog. Rechts in het gangetje staan er altijd genoeg wat je dan zo neer kan maaien. Dat kon vroeger overigens het beste met de USAS maar sinds die de nodige vertical backfire heeft, geef ik nu de voorkeur aan de saiga of de m1014.

En met de spas kun je ook nog wel best rap schieten, niet zo rap als de usas of saiga maar als je je schoten timed dan kom je best een eind. Wat ik dan ervaar is dat als ik schiet op CQ met mijn shotty dan heb ik vaak nog 2 a 3 schoten nodig terwijl ik gewoon zeker weet dat het een kill is vooral op close range, maar de andere kant uit leg ik altijd het loodje.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik zie laatste tijd veel met M27 rondlopen. Ik vind die wapens alleen zo irritant omdat ze elke keer switchen tussen russische/amerikaanse wapen. Ik ben zelf wel blij met die L86A2, gewoon assault rifle met groot magazijn. Laatste potje CQ gedaan waar ik zo lekker speelde dat ik naar hem switchde simpelweg om minder te moeten herladen tussen het neermaaien van de tegenstanders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:08

codex

Geen OpenAI agent :)

Pykow schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 09:09:
nee daar heb je skill voor nodig en als ik daardoor dood ga, komt gewoon dat de andere gamer beter is dan mij. Bij een shotgun kan iedereen makkelijk kills maken en daarom erger ik me eraan,
Het verhaal van shotungs bannen staat gelijk aan de C4 ban. het zijn gewoon easy kills en vereist geen enkele vorm van skill.

Ik vroeg het al eerder: speel je er zelf mee? Probeer de SPAS eens een dagje, je zal zien dat het niet beter is dan een F2000/AEK971/P90/PDW-R. Die wapens gebruik ik allemaal op CQ, ik kan nergens een substantieel verschil in zien. SPAS goed op close range, maar als iemand erg bewegelijk is en met een ander wapen loopt sproeit hij jou zo om ver. SPAS met slugs schiet iets sneller dan een sniperrifle, maar is net zo makkelijk om mee te richten en doet minder damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij heeft 53 kills met de SPAS-12 en 20 kills met de 870MCS. Hij heeft überhaupt nog niet de mogelijkheid gehad om de SPAS-12 of 870MCS met slugs te testen. Het is allemaal gebaseerd op gedood worden door het wapen, niet op doden met het wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Ik hoor hier weinig over de MP7, probeer dat wapens eens in CQD, met laser sight + extended mags. Gegarandeerd suc6 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Lol, dan weet hij dus ook niet hoe moeilijk slugs in gebruik zijn. Als je mist ben je dood, je MOET 100% accuraat zijn met die setup. Ik vind het daarom leuk om te gebruiken, de uitdaging en constante focus die nodig is.
QPeter schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 10:00:
Ik hoor hier weinig over de MP7, probeer dat wapens eens in CQD, met laser sight + extended mags. Gegarandeerd suc6 _/-\o_
Is wel ok. Zou hem eigenlijk alleen voor recon kunnen gebruiken, anders hou ik het bij shotguns of assault rifles, assault rifle range en accuracy blijft voor mij koning over de hoge fire rate van smg's. Heb trouwens gister ff de FAMAS er weer bij gepakt, is ook best wel leuk met 1000 rpm. Nadeel is dat je snel door je clip heen vliegt dus oppassen als je een room wilt cleanen oOo

[ Voor 58% gewijzigd door kevz op 19-06-2012 10:03 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

furby-killer schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 09:46:
Ik zie laatste tijd veel met M27 rondlopen. Ik vind die wapens alleen zo irritant omdat ze elke keer switchen tussen russische/amerikaanse wapen. Ik ben zelf wel blij met die L86A2, gewoon assault rifle met groot magazijn. Laatste potje CQ gedaan waar ik zo lekker speelde dat ik naar hem switchde simpelweg om minder te moeten herladen tussen het neermaaien van de tegenstanders :P
Tot je support service star 1 hebt, dan kan je de m27 ook gebruiken als rus :) (en de rpk als amerikaan)

En ja, de mp7. Toch weer H&K. Toch tof dat die mensen van DICE de europeese wapens het beste maken ;)

[ Voor 8% gewijzigd door ye-roon op 19-06-2012 10:05 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
ye-roon schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 10:04:
[...]

Tot je support service star 1 hebt, dan kan je de m27 ook gebruiken als rus :) (en de rpk als amerikaan)

En ja, de mp7. Toch weer H&K. Toch tof dat die mensen van DICE de europeese wapens het beste maken ;)
Oh ik kan ze ook wel gebruiken (of wacht misschien ook niet :P), probleem is dat hij wel constant blijft switchen als je tussen rus/us wisselt. Kan je hem handmatig weer goed zetten, maar gewoon irritant (of ze moeten dat gepatched hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 10:00:
Hij is al een aantal keer genoemd hoor :) Het is inderdaad wel een aardig wapen echter geef ik de voorkeur aan de AEK-971. Beide wapens hebben een hoge vuursnelheid maar de extra damage van de AEK-971 zorgt er voor dat je TTK een stuk lager ligt. De MP7 is op papier een beter spray wapen als je hipfire gebruikt maar op korte afstanden is een wapen zoals de AEK-971 hier ook uitermate geschikt voor. Op lange afstanden geef ik echt de voorkeur aan de AEK-971 omdat dit wapen dan echt een damage voordeel heeft.
En anders liever de P90. Qua specs eigenlijk vergelijkbaar. Iets lagere firerate maar weer een hogere velocity waardoor de TTK toch lager ligt. En natuurlijk een groter magazijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 19-06-2012 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelt er iemand regelmatig met de JNG-90? Vind het een geweldige rifle... doet me denken aan mijn 'COD' tijd waar we op 'rifle only' servers speelden... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke is nou de betere wapen M16A3 of AEK-971 ? ik speel met M16A3 met de combinatie met underslung rail en heavy barrel, ik heb meer dan 5000 kills achter mijn naam staan . Alleen ik wil weten welke de beste combinatie is voor M16A3 en AEK-971?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2012 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:05:
welke is nou de betere wapen M16A3 of AEK-971 ? ik speel met M16A3 met de combinatie met underslung rail en heavy barrel, ik heb meer dan 5000 kills achter mijn naam staan . Alleen ik wil weten welke de beste combinatie is voor M16A3 en AEK-971?
mijn voorkeur gaat uit naar de M16A3 op de wat grote maps en de AEK-971 is sterk op de wat kleine maps.
op de m16 gebruik ik reflex (RDS) en heavy barrel en op de AEK speel ik met de Kobra(RDS) en heavy barrel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:05:
www.symthic.com
Kan je precies alle verschillen zien met attachments.

Pagina: 1 ... 27 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.