Meelobee schreef op maandag 18 juni 2012 @ 16:31:
[...]
Jammer dat ik meteen wordt bestempeld als trol, dat is namelijk echt niet m'n intentie. Ik vind het gewoon echt raar dat B2K in de premium pack zit en ondanks dat je deze DLC al heb je toch de volle mep betaald voor Premium (Ik snap ook wel dat het alsnog een goede deal is, maar hoe je het ook went of keert, je betaald (als je B2K al hebt gekocht) dus dubbel voor dezelfde pack.)
Maargoed dat is al besproken hier en blijkbaar mag ik er niet mijn mening over hebben zonder meteen een trol te worden genoemd..
Ok, laten we er dan vanuit gaan dat je dit niet doet om te trollen. Lees het topic even door en je snapt wel waarom mensen zo reageren. Dat is ook meteen het probleem op GoT met verzameltopic, als je het topic altijd leest en er komen mensen goedbedoeld met oude koeien in dan is het voor iedereen irritant en het is eigenlijk niemand zijn schuld, het topic is gewoon te groot om nog te lezen.
Maar dan even een serieuze reactie, omdat je geen troll bent en het goed bedoeld. Op de premium roadmap en op de factuur van premium staat B2K niet als DLC aangegeven maar als extra aanbieding. Je kunt het naaierij vinden of niet, B2K niet in premium doen zou ook weer een beetje raar zijn. Het alternatief was waarschijnlijk geweest om B2K gewoon gratis beschikbaar te maken, iets wat in het verleden ook met BF2 DLC is gebeurd. Wellicht had je je dan ook genaaid gevoeld. Als je Half-Life2 hebt gekocht en later de Orange box, heb je je destijds wellicht ook genaaid gevoeld. Als je een serie kijkt en je koopt de eerste DVD van een seizoen maar tegen het einde van het seizoen komt er een vette boxset van het hele seizoen en wat bonus content met ook weer de eerste DVD er in voel je je dan waarschijnlijk ook genaaid.
Je kunt het ook anders bekijken, B2K wordt nu gratis weggegeven bij premium, maar het is ook al weer bijna een half jaar oud en premium was er toen nog niet. Battlefield zelf is in de loop van tijd ook een stuk goedkoper geworden, je betaald namelijk bij media meer om het eerder te hebben. Het geld wat je in B2K hebt gestoken kun je dus ook zien als geld om eerder te spelen.
Als je het daar niet mee eens bent dan vraag ik me af hoe je normaal gesproken games koopt. Ik kan je garanderen dat de afgelopen 10 jaar, en de komende 10 jaar, 90% van de games met expansions na pak m beet een jaar verkocht worden in een bundel met alle expansions/DLC. Als je je niet genaaid wilt voelen zul je dus altijd moeten wachten tot de bundel uitkomt.