Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn heel veel huiliehuilies ;) Maar je ziet hier dezelfde onzin welke ik al maanden heb moeten aanhoren van diverse mensen. Iedereen denkt dat, omdat er toevallig een server is die vaak vol zit met een bepaalde gamemode, deze gamemode overal zal werken en een server instant vol krijgt. Is niet zo, dat moet je toch echt zelf doen. Als jij zorgt dat elke avond jou server vol zit door er zelf met een grote groep op te gaan spelen en het een fijne server is zullen mensen hem aan hun favorieten toevoegen en er vaker komen. Echter wie gaat er nu een lege sever joinen in de hoop dat hij vol stroomt? Mensen doen dat enkel als ze in een groep zitten. En de enkeling die het in z'n eentje doet is er al snel weer weg omdat de server toch leeg blijft, want wie gaat er nu een server joinen met een enkele speler?

[ Voor 3% gewijzigd door Tsurany op 18-06-2012 13:57 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:51:
[...]

:/ is dat serieus iets wat meer mensen leuk vinden? Ik dacht dat er toevallig twee servers met huiliehuilieadmins waren die geen spas-12 verdragen...
En onterecht ook. Dat wapen is zo buggy als heel Bugfield 3. De kans op een hit is 50/50 vaak }:O

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:22:
No C4,no shotguns , 1000 tickets en 24 players zorgt voor veel spelers ;)
er bestaat al 1 server met deze settings, alleen heb je daar veel clanmembers opzitten die te goed zijn en mensen weg jagen.
server zit altijd vol ;)
Dit klinkt meer als een 'maak je geen zorgen knul, iedereeeeen kan hier veel punten halen'-server rules, je hoeft veel minder goed te kunnen schieten en lopen om op dergelijke servers veel te scoren.

Ik kan er ook echt niet bij waarom sommige wapens worden verboden, als je goed genoeg bent kan je nagenoeg elk wapen counteren met hetzij een ander wapen hetzij slimmere movement. Het is niet het wapen maar de speler die uiteindelijk de score bepaalt. (al helpt een goed wapen wel natuurlijk)

Een assault rifle, lmg of carbine kan, zeker in close quarters het opnemen tegen elke shotgun, elke pdw, elke sniper en elke granaat/claymore/c4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:06
The_Greater schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:07:
Kennen jullie het probleem "weapon jam".
Ik was laatst namelijk bezig om M16A4 vrij te spelen, maar tijdens een aantal gevechten wilde wapen niet meer schieten. Dit heb ik ondertussen al meegemaakt met een aantal normale pistolen en de AN94. Maar ze je bijvoorbeeld de AN94 op auto en je burst zelf is het weer geen probleem.
Daarom gebruik ik de M1911 bijna nooit.
Lijkt net alsof dat ding spontaan begint te jammen als je snel klikt.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10 18:27
Waar ik me momenteel aan stoor zijn vijanden die in een reload action zitten en toch kunnen schieten. Ze lijken dus te reloaden en tegelijkertijd vuren ze kogels, erg hinderlijk als je er dus van uit gaat dat iemand in reload niet kan schieten...

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:48

ThunderNet

Flits!

Kwam net nog fijne cheater tegen.. Wist me te vermoorden met een M98B terwijl ik in een tank zat.
http://battlelog.battlefi...bf3/user/davidasulin7777/

120% accuracy

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorack
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01 14:10
theburninglink schreef op maandag 18 juni 2012 @ 14:26:
Waar ik me momenteel aan stoor zijn vijanden die in een reload action zitten en toch kunnen schieten. Ze lijken dus te reloaden en tegelijkertijd vuren ze kogels, erg hinderlijk als je er dus van uit gaat dat iemand in reload niet kan schieten...
Helemaal mee eens, erger ik me kapot aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar moet je dan ook nooit vanuit gaan. Altijd er vanuit gaan dat iemand z'n magazijn vol zit. Enige keer dat ik dit niet doe is als ik hem hoor schieten en weet wanneer hij begint met reloaden, dan weet ik zeker dat hij aan het reloaden is.
Als hij een shotgun vast heeft heb je er natuurlijk nog niks aan, maar dat is een geval apart.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wordt aangepast in de volgende patch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

De animatie is "van buitenaf", dus als jij het een andere speler ziet doen, ongeveer tweemaal zo langzaam als 'ie in het echt is. Ik vind het er (ik zie het voornamelijk op de killcam :')) altijd wel grappig uitzien, dan zie je iemand een magazijn in z'n geweer stoppen en ondertussen nog wat schieten. Ook met RPG's zie ik het wel eens gebeuren.

Over reloaden (en schieten) gesproken, ik blijf maar prutsen met de timing. Dan zie ik drie man lopen, haal ik er één neer en ga dan schuilen met nog een halfvol magazijn (ik speel veel met de G36C, maar het kost me vaak minstens 10 kogels per persoon). Als ik dan op dat moment ga reloaden, kun je er donder op zeggen dat de twee teammates samen de hoek om komen rennen en ben ik dood; als ik niet reload, heb ik aan de ~ 15-20 resterende kogels te weinig om ze allebei neer te halen. :')

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik kan alleen maar met m'n sidearm schieten als ik 'm onder cover pak, als ik switch terwijl ik gesuppressed word dan gaat de game laggen en ben ik dood voor ik een schot heb kunnen lossen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
Tsurany schreef op maandag 18 juni 2012 @ 14:30:
[...]

Daar moet je dan ook nooit vanuit gaan. Altijd er vanuit gaan dat iemand z'n magazijn vol zit. Enige keer dat ik dit niet doe is als ik hem hoor schieten en weet wanneer hij begint met reloaden, dan weet ik zeker dat hij aan het reloaden is.
Als hij een shotgun vast heeft heb je er natuurlijk nog niks aan, maar dat is een geval apart.
Nee klopt, ben ik ondertussen aan gewend. Maar je moet toegeven dat je vaak reageert op je vijand, dus als ik hem zie herladen dan krijg ik al snel het idee dat ik ook wel wat meer tijd kan nemen om hem neer te maaien. Is nu verleden tijd though, maai er nu gewoon overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CodeCaster schreef op maandag 18 juni 2012 @ 14:44:
Ik kan alleen maar met m'n sidearm schieten als ik 'm onder cover pak, als ik switch terwijl ik gesuppressed word dan gaat de game laggen en ben ik dood voor ik een schot heb kunnen lossen. :')
Dan zou ik dat probleem eens oplossen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CodeCaster schreef op maandag 18 juni 2012 @ 14:37:
[...]
Over reloaden (en schieten) gesproken, ik blijf maar prutsen met de timing. Dan zie ik drie man lopen, haal ik er één neer en ga dan schuilen met nog een halfvol magazijn (ik speel veel met de G36C, maar het kost me vaak minstens 10 kogels per persoon). Als ik dan op dat moment ga reloaden, kun je er donder op zeggen dat de twee teammates samen de hoek om komen rennen en ben ik dood; als ik niet reload, heb ik aan de ~ 15-20 resterende kogels te weinig om ze allebei neer te halen. :')
Ook als je probeert om ze bij elkaar in het verlengde te krijgen? Daar bedoel ik mee dat je zo loopt dat ze feitelijk achter elkaar komen te staan. Vervolgens moet je in tegenover gestelde beweging daar weer achter weg komen zodra je de voorste neer hebt, 9 van de 10 keer mikt de achterste dan op de verkeerde kant.

Oftewel, je staat dan altijd 1 vs 1 en je houdt het iniatief. Overigens meot je wel wat aan je aim doen, want 8 kogels per persoon moet zat zijn, zeker op korte afstand :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Tsurany schreef op maandag 18 juni 2012 @ 14:45:
[...]

Dan zou ik dat probleem eens oplossen :+
Ik zou niet weten hoe. Zelfs als ik op medium speel heb ik constant 60+ FPS maar alsnog af en toe drops naar < 20 als er ook maar iets van rook of suppression bij komt kijken. Zal wel aan m'n hardware liggen, maar geen zin om alweer geld uit te geven aan een spelletje. Vond een videokaart van € 250 wel genoeg. :+
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 14:46:
Overigens meot je wel wat aan je aim doen, want 8 kogels per persoon moet zat zijn, zeker op korte afstand :P.
;( Ik weet het. Maar ja, ik ben ook geen twintig meer, m'n reflexen nemen af. :P

[ Voor 24% gewijzigd door CodeCaster op 18-06-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-10 11:34

Metro2002

Memento mori

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 14:12:
[...]

Dit klinkt meer als een 'maak je geen zorgen knul, iedereeeeen kan hier veel punten halen'-server rules, je hoeft veel minder goed te kunnen schieten en lopen om op dergelijke servers veel te scoren.

Ik kan er ook echt niet bij waarom sommige wapens worden verboden, als je goed genoeg bent kan je nagenoeg elk wapen counteren met hetzij een ander wapen hetzij slimmere movement. Het is niet het wapen maar de speler die uiteindelijk de score bepaalt. (al helpt een goed wapen wel natuurlijk)

Een assault rifle, lmg of carbine kan, zeker in close quarters het opnemen tegen elke shotgun, elke pdw, elke sniper en elke granaat/claymore/c4.
Het gaat er niet om dat je een wapen niet kan counteren maar dat sommige maps gewoon niet goed geschikt zijn voor sommige wapens. RPG's en M320's in bv operation métro zijn gewoon debiel en zorgen echt voor een enorme chaos waardoor je nergens meer op kunt mikken omdat constant het hele beeld schokt en trilt van de ontploffingen. Zelfs granaten zijn daar soms al zo erg (vooral bij 64p servers) dat je nauwelijks nog kans krijgt om door te breken.

Zie je het al voor je: 20 mensen die om en om granaten van de trap afgooien? Kom daar ooit nog maar eens doorheen. Je krijgt de kans niet eens om te counteren. In grotere maps vind ik het ook geen probleem om alle wapens toe te laten maar in de kleinere maps zoek ik ook bijna altijd een "no explosives" server uit.

Al zijn sommige servers dan wel weer erg extreem door bv ook geen snipers en shotguns toe te staan, dat hoeft van mij dan ook weer niet.

edit: Zie ik nou net dat je de AN-94 op automatische mode kunt zetten, hoe doe je dat :o ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CodeCaster schreef op maandag 18 juni 2012 @ 14:37:
[...]

De animatie is "van buitenaf", dus als jij het een andere speler ziet doen, ongeveer tweemaal zo langzaam als 'ie in het echt is. Ik vind het er (ik zie het voornamelijk op de killcam :')) altijd wel grappig uitzien, dan zie je iemand een magazijn in z'n geweer stoppen en ondertussen nog wat schieten. Ook met RPG's zie ik het wel eens gebeuren.

Met de G36C moet je ook enorm goed bursten. Echt dat wapen profiteert zo gigantisch van gecontroleerd vuur van 4 a 5 kogels per keer. Ik zet er zelf een foregrip en een HB op en dan schiet ik je zeer gecontroleerd neer met genoeg ammo over voor nog 2. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:30
Metro2002 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 14:49:
[...]

Het gaat er niet om dat je een wapen niet kan counteren maar dat sommige maps gewoon niet goed geschikt zijn voor sommige wapens. RPG's en M320's in bv operation métro zijn gewoon debiel en zorgen echt voor een enorme chaos waardoor je nergens meer op kunt mikken omdat constant het hele beeld schokt en trilt van de ontploffingen. Zelfs granaten zijn daar soms al zo erg (vooral bij 64p servers) dat je nauwelijks nog kans krijgt om door te breken.

Zie je het al voor je: 20 mensen die om en om granaten van de trap afgooien? Kom daar ooit nog maar eens doorheen. Je krijgt de kans niet eens om te counteren. In grotere maps vind ik het ook geen probleem om alle wapens toe te laten maar in de kleinere maps zoek ik ook bijna altijd een "no explosives" server uit.
In dat geval licht het niet aan de wapens, maar aan de belachelijke hoeveelheid spelers die op een map spelen die daar neit voor gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

DanielWW2 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 14:52:
[...]

Met de G36C moet je ook enorm goed bursten. Echt dat wapen profiteert zo gigantisch van gecontroleerd vuur van 4 a 5 kogels per keer. Ik zet er zelf een foregrip en een HB op en dan schiet ik je zeer gecontroleerd neer met genoeg ammo over voor nog 2. ;)
Klopt, je kunt 'm ook net als de A-91 goed gebruiken met zelfs twee à drie kogels per keer. Als ik dus even de tijd heb om te mikken ben ik de meesten wel de baas, maar als er dus zoals gezegd ineens twee poppetjes mijn kant op komen dan ga ik à la Rambo in spray&pray-modus, en laat de muisknop niet meer los tot ik zelf dood ben of toevallig de rest heb geraakt. :+

Dat moet ik nog afleren... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net even de Famas geprobeerd maar valt tegen. Welliswaar enorm hoge vuursnelheid maar enorm onnauwkeurig en slechts 25 kogels per magazijn. Verre van ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:00

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ligt het nou aan mij of is de verkooptactiek die ze met premium gebruiken echt belachelijk?

Ik heb Back 2 Karkand al als losse addon gekocht, maar kan nu alsnog de volle mep betalen voor de Premium pack, waar B2K ook inzit. Iets van een prijsverlaging voor mensen die B2K al hebben lijkt me niet heel raar of zie ik dat nou verkeerd?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meelobee schreef op maandag 18 juni 2012 @ 14:56:
Ligt het nou aan mij of is de verkooptactiek die ze met premium gebruiken echt belachelijk?

Ik heb Back 2 Karkand al als losse addon gekocht, maar kan nu alsnog de volle mep betalen voor de Premium pack, waar B2K ook inzit. Iets van een prijsverlaging voor mensen die B2K al hebben lijkt me niet heel raar of zie ik dat nou verkeerd?
:F ;(
CodeCaster schreef op maandag 18 juni 2012 @ 14:54:
[...]

Klopt, je kunt 'm ook net als de A-91 goed gebruiken met zelfs twee à drie kogels per keer. Als ik dus even de tijd heb om te mikken ben ik de meesten wel de baas, maar als er dus zoals gezegd ineens twee poppetjes mijn kant op komen dan ga ik à la Rambo in spray&pray-modus, en laat de muisknop niet meer los tot ik zelf dood ben of toevallig de rest heb geraakt. :+

Dat moet ik nog afleren... :P
Dat zou ik maar doen ja, en bursts van 2 a 3 zijn een verspilling. Dan is je doel alleen geraakt maar niet dood. Dus 4 a 5. Wapens waar je niet eens 4 a 5 mee kan bursten raak ik ook niet aan. Zie mijn mening over de F2000... ;)

[ Voor 23% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-06-2012 14:58 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees maar terug over premium, dat is al 4.000.000 keer besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:31
[...]

edit: Zie ik nou net dat je de AN-94 op automatische mode kunt zetten, hoe doe je dat :o ???
Ga niet zeggen dat je nog nooit van de fire mode select knop hebt gehoord :+ Maar iig dus die knop, moet je even kijken onder welke key die staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

tobitronics schreef op maandag 18 juni 2012 @ 14:59:
[...]

Ga niet zeggen dat je nog nooit van de fire mode select knop hebt gehoord :+ Maar iig dus die knop, moet je even kijken onder welke key die staat.
"V" standaard :) In CQ wil je eigenlijk alles op full auto hebben, anders ben je redelijk kansloos (ik kan in ieder geval niet klikken tegen full auto :+).

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meelobee schreef op maandag 18 juni 2012 @ 14:56:

Is al duizend keer besproken. Bevalt het je niet koop je het niet, bevalt het je wel koop je het wel. Take it or leave it.

Burst is enorm afhankelijk van je eigen kliksnelheid, dat is verre van ideaal. Idd voor full auto gaan, maar in die situatie gewoon de AN-94 niet gebruiken. Je moet hem constant naar full auto zetten, vergeet je dat ben je dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-10 11:34

Metro2002

Memento mori

tobitronics schreef op maandag 18 juni 2012 @ 14:59:
[...]

:F Ik ga vanavond direct even kijken. Speel ik het spel al zo lang en ik heb dat echt nog nooit gebruikt :+ dan weet ik nu al wat mijn favoriete wapen gaat worden, de AN94! In bursts is het al een superfijn wapen, lekker nauwkeurig maar in close combat is het minder fijn omdat je je rot loopt te klikken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de laatse patch word het onthouden welke fire modus je kiest hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
http://battlelog.battlefi...how/35132147/1/351804938/

Met 16 man verdien je nog meer punten als met 32 man merk ik :D. Duurt wel iets langer.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zou een wonder zijn. Alsnog zie ik geen nut in de AN-94, geen uitblinker op een bepaald punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

DanielWW2 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 14:57:
Dat zou ik maar doen ja, en bursts van 2 a 3 zijn een verspilling. Dan is je doel alleen geraakt maar niet dood. Dus 4 a 5. Wapens waar je niet eens 4 a 5 mee kan bursten raak ik ook niet aan. Zie mijn mening over de F2000... ;)
Ik kom nooit mensen tegen op een afstand waarbij ik ze met 4 à 5 kogels kan raken. :+ Het is óf te ver weg, waardoor ik ze steeds met één of twee kogels moet proberen te raken (50+ meter), of dichtbij, waarbij dankzij mijn gesproei de helft van de kogels mist (< 10 meter).

Kun je dit nog oefenen of zo? Ik heb hiervoor een tijdje geen shooters gespeeld. :+

Ik vind zelf die scopes van 3.4 en hoger maar bijzonder irritant, want zeker als je dan ergens in een level even binnendoor omloopt kun je niet meer scopen (ja, als je de voegen tussen de bakstenen wil bewonderen), dus speel eigenlijk altijd met RDS of holo. :P

[ Voor 16% gewijzigd door CodeCaster op 18-06-2012 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Preau schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:56:
[...]

En dan noemen ze zichzelf ook nog een eSports server, lachwekkend. Ze kunnen niet counteren tegen bepaalde wapens dus verbieden ze het maar.
om een populaire server te krijgen denk ik wel ja.
Alles is te counteren in BF3, dat is zeker waar.
maar als er een SPAS gastje om het hoekje komt, dan weet je dat je 9 van de 10x dood bent.
en dat is zeer vervelend.
ik zal nooit een CQ server joinen met C4's en shotguns, want het zijn one hit kill wapens.
ook al score ze niet veel en blijven het meestal noobs die met shotgun spelen, het blijft irritant in een TDM als je met een streak bezig bent dat iemand je in 1 shot neer kan halen

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan natuurlijk ook je speelstijl erop aanpassen ipv alles verbieden wat je vervelend vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

if you can't beat the, join them!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wellicht geen hoekje om stormen waardoor hij je vol in je face kan schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Tsurany schreef op maandag 18 juni 2012 @ 15:01:
[...]

Is al duizend keer besproken. Bevalt het je niet koop je het niet, bevalt het je wel koop je het wel. Take it or leave it.
Dat is veel te makkelijk...Iedereen zeikt altijd over elke kleinigheid, maar op het moment dat er dubbel voor dezelfde content betaald moet worden zijn we allemaal makke schapen?
Feit is toch gewoon dat het lame is van Dice/EA en gewoon jammer dat ze mensen die al vanaf het begin spelen gewoon naaien op deze manier. Ik speel sinds release, heb B2K ook meteen toen ie uitkwam gekocht, en ben daar nu de dupe van. Komop dat is toch niet netjes van ze? Blijkbaar heeft iedereen hier geld teveel en betalen jullie graag 2x voor dezelfde content..

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens EA bestaat België niet en ben ik dus een Nederlander. /EA fail

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/EAfail.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 18 juni 2012 @ 15:11:
Wellicht geen hoekje om stormen waardoor hij je vol in je face kan schieten?
Je teammaten altijd voorop laten lopen werkt ook goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meelobee schreef op maandag 18 juni 2012 @ 15:12:

Dat is veel te makkelijk...Iedereen zeikt altijd over elke kleinigheid, maar op het moment dat er dubbel voor dezelfde content betaald moet worden zijn we allemaal makke schapen?
Feit is toch gewoon dat het lame is van Dice/EA en gewoon jammer dat ze mensen die al vanaf het begin spelen gewoon naaien op deze manier. Ik speel sinds release, heb B2K ook meteen toen ie uitkwam gekocht, en ben daar nu de dupe van. Komop dat is toch niet netjes van ze? Blijkbaar heeft iedereen hier geld teveel en betalen jullie graag 2x voor dezelfde content..
Blablabla. Is al tot in detail besproken. Vind je het lame, koop je het niet. Ik ben geen arme sloeber, ik kan die 50 euro missen, ik geef het uit. Dan kan jij lekker stoer gaan doen door iedereen makke schapen te noemen maar daar doe je iedereen hier tekort mee, je laat zien dat je enorm kortzichtig bent en niemand schiet er wat mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Lees maar lekker even terug en zie alle argumenten voor en tegen. Dan kan je er nu verder over ophouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Al zijn sommige servers dan wel weer erg extreem door bv ook geen snipers en shotguns toe te staan, dat hoeft van mij dan ook weer niet.

Dit argument is al zovaak voorbij gekomen, het ligt echt niet aan de wapens maar aan de spelers. Ten eerste heeft 99% van de mensen op metro een of andere fetish met granaten naar elkaar overgooien op de side stairs en de overige 1% met de front stairs. Ja, het lukt mij (meestal) ook niet om in m'n eentje de rear stairs te bestormen, maar met een gecordineerd squad van 4 man, komen we vrijwel altijd door, granaten of niet.

Ten tweede, metro 64 gewoon een meatgrinder, daar is de map niet op ontworpen, als jij een 64p metro server joint, moet je gewoon niet zeuren. Met 32p is het echt een topmap, zowel rush als conquest. Hetzelfde geldt voor 64p close quarders domination, wel willen spelen en tegelijkertijd klagen over de random spawns. Het is mij een raadsel, speel het dan gewoon niet als je je er zo aan stoort.

Maar zoek het daar dan in ipv shotguns de schuld geven denk ik dan.

Ik loop bij wijze van spreken elke 3 seconden weer te vloeken over een volslagen random claymore waar ik met mach 3 weer eens inloop. Zuur voor mij, maar een hele goede counter om ondergetekende bij de mcom vandaan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
Pykow schreef op maandag 18 juni 2012 @ 15:05:
[...]

om een populaire server te krijgen denk ik wel ja.
Alles is te counteren in BF3, dat is zeker waar.
maar als er een SPAS gastje om het hoekje komt, dan weet je dat je 9 van de 10x dood bent.
ik zal nooit een CQ server joinen met C4's en shotguns, want het zijn one hit kill wapens.
ook al score ze niet veel en blijven het meestal noobs die met shotgun spelen, het blijft irritant in een TDM als je met een streak bezig bent dat iemand je in 1 shot neer kan halen
Nou bedankt dat ik een noob ben, beetje generaliserend dit. Moet zeggen dat degene met Shotgun vaak meer skill hebben dan hun vriendjes die met LMG rond lopen te sprayen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed, Scrapmetal blijft een waardeloze map. Ik spawn op een random plek en met mij spawnen twee vijanden achter mij. Ik sta een meter van de muur af dus de vijand spawnt tussen mij en de muur in, nog geen halve meter afstand van mij. Eentje spawnt iets eerder, de ander iets later. Conclusie: ik maak geen schijn van kans.
Scrapmetal heeft dit veel meer dan de andere maps, alsof hier een bug zit waardoor bij spawnen geen onderscheid tussen teams gemaakt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:04
Shotguns heb ik totaal geen problemen mee in CQB, maar als ik 24/7 overal moet kijken als er geen c4 ligt op de flag ligt, of dat ik altijd de flag moet naden om c4 te exploderen is zeer triest. Dit heeft niks met skills te maken, dit is gewoon dom kijken als er een flag knippert op je minimap en linkermuis knop indrukken. En dan blij zijn met 3 kills. en daarom vindt ik het ook niet erg dat admins C4 bannen van hun server.

RPG spammen op infantry is ook zo iets, als je nou tactisch omhoog schiet om vervolgens een boel stenen op iemands kop te flikkeren vind ik het niet erg.

Maar krijg het idee dat veel mensen hier explosives helemaal de bomb vinden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Zijn die heli's bugged ofzo??
Zat net op Neushaar in een Viper ging wel prima.
Echter toen ik er weer in spawnde leek dat ding opeens heel traag te besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Tsurany schreef op maandag 18 juni 2012 @ 15:14:
[...]

Blablabla. Is al tot in detail besproken. Vind je het lame, koop je het niet. Ik ben geen arme sloeber, ik kan die 50 euro missen, ik geef het uit. Dan kan jij lekker stoer gaan doen door iedereen makke schapen te noemen maar daar doe je iedereen hier tekort mee, je laat zien dat je enorm kortzichtig bent en niemand schiet er wat mee op.
Way to miss the point...

Het gaat me niet om de 50 euro, het gaat erom (en daarom dat ik makke schapen zei) dat iedereen zo makkelijk omgaat met het feit dat je dus gewoon 2x voor exact dezelfde content betaald. Immers B2K is deel van Premium, als ik B2K niet al had was ik nu dus goedkoper uit geweest als ik Premium zou kopen.
Iedereen (en jij al helemaal Tsunaray) heeft altijd zo'n uitgesproken mening over elk klein detail in het spel, maar dit soort verkooptruuks slik je dan wel als zoete koek...over kortzichtig gesproken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
C4 op maps is wel storend ja, maar je moet toegeven dat deze maps zich er echt voor lenen. Klein capture area en aan 3 C4 heb je genoeg. Bijna de makkelijkste manier om flags te defenden, moeilijkste is het in leven blijven tot iemand aan je vlag zit xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op maandag 18 juni 2012 @ 15:05:

(...)
Ga je ook klagen als iemand met een sniper je headshot op 500m op een open veld? Daar kun je immers ook niks aan doen met je rifle. Tegen snipers loop je niet in een rechte lijn (mag ik hopen), maar een beetje random zodat de lead lastig te voorspellen is. Tegen shotguns moet je niet zo strak om de hoekjes gaan.
Als je niet door een shotgun geoneshot wilt worden, dan moet je geen shooters spelen. Zelfs op Firestorm CQL kun je door een shotgun neergeschoten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op maandag 18 juni 2012 @ 15:33:
[...]

Way to miss the point...

Het gaat me niet om de 50 euro, het gaat erom (en daarom dat ik makke schapen zei) dat iedereen zo makkelijk omgaat met het feit dat je dus gewoon 2x voor exact dezelfde content betaald. Immers B2K is deel van Premium, als ik B2K niet al had was ik nu dus goedkoper uit geweest als ik Premium zou kopen.
Iedereen (en jij al helemaal Tsunaray) heeft altijd zo'n uitgesproken mening over elk klein detail in het spel, maar dit soort verkooptruuks slik je dan wel als zoete koek...over kortzichtig gesproken...
Stop met er over zeiken, het is allemaal al 100 keer gemeld, lees maar lekker terug. Het is niet alsof je iets nieuws erover te zeggen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 15:35:
[...]

Stop met er over zeiken, het is allemaal al 100 keer gemeld, lees maar lekker terug. Het is niet alsof je iets nieuws erover te zeggen hebt.
Dus omdat er al wat over gezegd is mag ik er niets meer over zeggen? right.. zo ken ik er nog een paar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
[...]

Way to miss the point...

Jij klaagt zeker ook over het feit dat je net zo veel betaald voor je big mac als je hem zonder kaas wilt, dan als je hem normaal wilt.

Het is 1 pakket geen blokkendoos waar je zelf producten kan stapelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet dat er iets over gezegt is, maar dat elke argument erover al 1000 keer langs is gekomen toen het aangekondigd werd, en daarna nog 1000 keer toen het uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op maandag 18 juni 2012 @ 15:37:

Dus omdat er al wat over gezegd is mag ik er niets meer over zeggen? right.. zo ken ik er nog een paar...
Het feit dat er een modbreak is geweest over het prijs-gezeik is vooral de reden dat je er niets meer over mag zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Way to miss the point...

Dat punt is ook al tot in detail besproken. Wat wil je nu? Je koopt het of je koopt het niet, simpel. Wil je niet twee keer voor iets betalen? Dan koop je het toch gewoon niet? Dan koop je alle DLC los, kan je precies kiezen welke je wel en niet neemt en bespaar je wellicht wat geld. Wil je alle DLC ben je duurder uit. Maar dat is natuurlijk niet erg, want je kreeg niet iets gratis wat je al hebt en dat is natuurlijk ook het geld waard!

Grow up. Je koopt een pakket, zit daar wat in wat je al hebt is dat jammer. Is de rest alsnog het geld waard? Kopen. Is het dan het geld niet meer waard? Niet kopen. Of verwacht je echt dat er tientallen versies komen precies zodat iedereen die al iets uit het pakket heeft hier niet nogmaals voor betaald?

Ik kijk al uit naar de Premium only servers. Zit tenminste geen zeur volk dat elke keer gaat zeuren om pay2win zodra ze met een nieuw wapen gedood worden of 'Premium' zien staan in het kill scherm.

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 18-06-2012 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 15:39:
[...]
Het feit dat er een modbreak is geweest over het prijs-gezeik is vooral de reden dat je er niets meer over mag zeggen ;)
die staat er nu niet, en ik kom hier niet elke dag.. ;w

Ze hadden op z'n minst 2 versies uit kunnen brengen een met een een zonder B2K, zodat de spelers die B2K al hebben niet 2x voor dezelfde content betalen...

[ Voor 49% gewijzigd door Meelobee op 18-06-2012 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Meelobee schreef op maandag 18 juni 2012 @ 15:47:
Ze hadden op z'n minst 2 versies uit kunnen brengen een met een een zonder B2K, zodat de spelers die B2K al hebben niet 2x voor dezelfde content betalen...
Och zo valt er altijd wat te zeuren.
Het liefst brengen ze 9 versies uit zodat je altijd keuze hebt tussen mappen die je wel en die je niet wilt ? :')

Kom 'an die B2K was voor velen een kado en voor de genen die heb los gekocht hebben een slechte investering.
Daarbij komt dat premium alsnog goedkoper is dan alles loskopen.

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 versies want ik wil de premium dog tag er niet bij en dus korting.
4 versies want close quarters hoef ik niet, de rest wel.
5 versies de weapon en soldier skins wil ik eigenlijk ook niet.
6 versies ik wil de 2 weken early acces niet op de dlc.
en ik wil ook de triology van the lord of the rings maar dan zonder deel 1, die heb ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 15:50:
3 versies want ik wil de premium dog tag er niet bij en dus korting.
4 versies want close quarters hoef ik niet, de rest wel.
5 versies de weapon en soldier skins wil ik eigenlijk ook niet.
6 versies ik wil de 2 weken early acces niet op de dlc.
en ik wil ook de triology van the lord of the rings maar dan zonder deel 1, die heb ik al.
Doe de LOST DVD box er dan ook maar bij, graag zonder deel 3 want die is saai. :+

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
theburninglink schreef op maandag 18 juni 2012 @ 15:33:
C4 op maps is wel storend ja, maar je moet toegeven dat deze maps zich er echt voor lenen. Klein capture area en aan 3 C4 heb je genoeg. Bijna de makkelijkste manier om flags te defenden, moeilijkste is het in leven blijven tot iemand aan je vlag zit xD
Klopt maps lokken het uit, en capture areas zijn veel te klein. Daarom vind ik het niet erg dat admins C4 verbieden op CQ servers. Vervolgens worden deze admins hier huiliehuilie admins genoemd, ze betalen zelf voor die server en geef meestal duidelijk aan dat C4 not allowed is. Nadeel is wel dat veel van deze servers ook andere dingen niet toestaan. Zoals claymores/shotguns/flashlight etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Strunkie schreef op maandag 18 juni 2012 @ 15:51:
[...]

Doe de LOST DVD box er dan ook maar bij, graag zonder deel 3 want die is saai. :+
Mag ik dan mijn geld terug voor de map Metro, die vind ik niet leuk namelijk!

Zo blijven we doorgaan.

Ik heb gister 4 rondjes CQ gedaan voor me assignments maar dat doe ik dus niet meer vind er niks aan ik blijv wel bij B2K en basic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

QPeter schreef op maandag 18 juni 2012 @ 15:52:
[...]

Klopt maps lokken het uit, en capture areas zijn veel te klein. Daarom vind ik het niet erg dat admins C4 verbieden op CQ servers. Vervolgens worden deze admins hier huiliehuilie admins genoemd, ze betalen zelf voor die server en geef meestal duidelijk aan dat C4 not allowed is. Nadeel is wel dat veel van deze servers ook andere dingen niet toestaan. Zoals claymores/shotguns/flashlight etc.
Ik vind het niet zo gek dat deze admins worden uitgemaakt voor huiliehuilie admins, als je 1 keer in dat geintje trapt met die C4's dan is de pret snel over voor deze pretvogels, gewoon granaat erheen gooien voor het capturen.

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk niet, dan moet je nadenken en tactiek gebruiken terwijl je met je brein uit in cq rond rent. Daarom is het beste gewoon alles verbieden behalve m16. Dan hoeft niemand te huilen dat iets hem dood maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Wat een domme reacties, 2x betalen voor dezelfde content en er nog blij mee zijn ook... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Meelobee schreef op maandag 18 juni 2012 @ 16:04:
Wat een domme reacties, 2x betalen voor dezelfde content en er nog blij mee zijn ook... :F
Wat doe je in dit scenario:
Je bezit lost seizoen 5, je wilt graag alle seizoenen hebben dit kan je kopen voor 50 euro. Maar omdat je seizoen 5 al hebt kan je ook alles los kopen met een totaal van 75 euro. Welke koop je dan?

Precies de dvdbox.

Heb je de prijzen al vergeleken? Niemand houdt je tegen om niet alles los te kopen hoor?

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste keer kreeg ik b2k gratis bij bf3, gratis ja want de versie zonder b2k die er naast stond was duurder.

Tweede keer gratis bij premium, 4 keer dlc is al 60+ 2 weken early acces+ unieke dogtags+ extra videos+ extra skins voor soldier en wapens. Dat allemaal voor 50 en gratis b2k erbij.

Als jij anders rekent ok, maar ik heb niet 2 keer betaald voor b2k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 15:35:
[...]
Ga je ook klagen als iemand met een sniper je headshot op 500m op een open veld? Daar kun je immers ook niks aan doen met je rifle. Tegen snipers loop je niet in een rechte lijn (mag ik hopen), maar een beetje random zodat de lead lastig te voorspellen is. Tegen shotguns moet je niet zo strak om de hoekjes gaan.
Als je niet door een shotgun geoneshot wilt worden, dan moet je geen shooters spelen. Zelfs op Firestorm CQL kun je door een shotgun neergeschoten worden.
klagen over snipers doet iedereen, want in een hoekje liggen voor die paar kills die ze maken is irritant.
zowel als ze zou 1x killen, als dat ze in je team zitten en niets toevoegen aan het team. dus dat kan je niet vergelijken met het blokkeren van shotguns op een CLOSE COMBAT server.

DiCE gaat nooit het balans vinden tussen grote maps en kleine maps. want op grote maps zijn de shotguns goed en werken ze fijn hoe ze moeten werken. maar in de CLOSE range zie je gewoon dat ze een voordeel hebben, omdat het heel erg compacte maps zijn, kunnen ze mits dat ze een snelle reactie vermogen hebben, iedereen neer halen met 1 shot (maar geen groepjes dat je met een rifle natuurlijk wel kan) vandaar dat ze niet altijd boven aanstaan.

Gisteren nogmaals gekeken hoe overpowerd de SPAS-12 ook al weer was op mid en close range en misschien raad je het al ;) op bijna alle TDM servers en Close quaters servers werdt ik gekicked en zelfs 1x verbannen met de melding dat ik de SPAS-12 gebruikte. ook zie ik steeds meer regels dat alle shotguns wel toegestaan zijn behalve de SPAS-12 het zelfde als met de M26.
De SPAS-12 is een trage versie van de M26 glitch, zowel op mid range kan ik mensen neer halen met 1 schot met dat ding. maar ben wel blij dat ik niet de enigste ben en dat ik heel veel servers zie, die de spas-12 niet toestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^ trol, don't feed him.

C4 is zwaar kut en de eerste keer hield niemand er rekening mee, maar nu moet je onderhand toch wel verwachten dat er iets ligt bij een vlag. Claymores zijn trouwens vrij nutteloos: iedereen sprint er overheen, dus je krijgt wel een hitmarker maar geen kill. Oh, en soms loopt er iemand tot recht voor je claymore, er gebeurt niets en schiet jou neer omdat je had verwacht dat 'ie wel dood zou gaan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Het feit blijft gewoon dat het 1 product is met onderdeel x, y, z, a en b. Koop je een nieuwe tv dan bestaat deze ook uit verschillende onderdelen, zoals tv zelf, kabels, manual, voet. Dat jij toevallig de stroomkabels al hebt liggen wil niet zeggen dat de producent maar een versie op de markt moet zetten zonder die kabels voor een gereduceerd prijsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou Jovas even DM-en als ik jou was, wellicht dat jullie elkaar nog wat nieuwe woordjes kunnen uitwisselen over mensen die premium hebben gekocht....

Zoals je merkt is de rest hier redelijk uitgekauwd op deze discussie wat al een aantal keer is uitgelopen op een ordinaire scheldpartij met de zoveelste modbreak tot gevolg. Nagenoeg alles is hier al over gezegd in de afgelopen 20 pagina's, lees die lekker door en kom terug met iets onderbouwds. We weten nu hoe jij er over denkt, dat is je goed recht, maar laat andere mensen ook die keuze voor zichzelf maken aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:36
Destijds toen ik hem kocht was de RU Limited Version(met b2k) al goedkoper dan normaal, ook premium heb ik goedkoper dan normaal kunnen bemachtigen.

Als je bijvoorbeeld 5games hebt gekocht op g2play.net heb je ongeveer 7euro aan korting, en Premium is daar sowieso al 46.99.

Wacht een maandje of twee en g2play heeft hem wellicht voor 40euro of minder.
Pykow schreef op maandag 18 juni 2012 @ 16:08:
[...]

Gisteren nogmaals gekeken hoe overpowerd de SPAS-12 ook al weer was op mid en close range en misschien raad je het al ;) op bijna alle TDM servers en Close quaters servers werdt ik gekicked en zelfs 1x verbannen met de melding dat ik de SPAS-12 gebruikte. ook zie ik steeds meer regels dat alle shotguns wel toegestaan zijn behalve de SPAS-12 het zelfde als met de M26.
De SPAS-12 is een trage versie van de M26 glitch, zowel op mid range kan ik mensen neer halen met 1 schot met dat ding. maar ben wel blij dat ik niet de enigste ben en dat ik heel veel servers zie, die de spas-12 niet toestaan.
battelog ;)? heb je al na 52kills met de spas-12 een ban? en op meerdere servers gisteren gekicked.. ben benieuwd!

anders is het maar een beetje gezeur over spas-12 :z

[ Voor 46% gewijzigd door Minaaj op 18-06-2012 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:27
Heeft iemand tips welke camouflage pakken het beste werken op een bepaalde map. Ik betrap me erop dat ik vaak met alleen de default camo rondloop. De andere keren met de Spec ops camo aangezien je daarmee goed kunt schuilen in donkere plekken. Ook duurt het iets langer voor de tegenstander om jou te herkennen als vijand aangezien beide kanten een bijna dezelfde spec ops camo hebben. Maar ik zie bijvoorbeeld het nut niet van de Navy camo, volgens mij kun je beter met kerstverlichting rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk wel dat Meelobee gelukkig achter ze beeldscherm zit met zoveel mensen die happen naar de trol. Ik moet zelf eigenlijk ook beter weten.

Maar ik snap niet dat mensen zo blij zijn met servers waar allemaal spul niet mag. Als iemand mij kickt voor een wapen report ik die server wel. Zeik admins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AquaSheep schreef op maandag 18 juni 2012 @ 16:18:
Maar ik zie bijvoorbeeld het nut niet van de Navy camo, volgens mij kun je beter met kerstverlichting rondlopen.
Navy camo is voor als je gaat zwemmen :+
Heel handig als je in Kharg/Wake/Oman sneaky aan de kust wilt komen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 16:18:
[...]
Navy camo is voor als je gaat zwemmen :+
Heel handig als je in Kharg/Wake/Oman sneaky aan de kust wilt komen.
totdat je het water uitkomt word je meteen door je flikker geschoten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Heeft iemand tips welke camouflage pakken het beste werken op een bepaalde map.
Ik zou zeggen spec-ops, is het meest verwarrend. Ik moet zeggen na x aantal uren spelen zie je het verschil heel makkelijk, neem als voorbeeld de Engineer class. US heeft petje op. RU heeft gasmasker. Spec-ops of niet dat verschil moet je zien. Nu pak ik het makkelijkste voorbeeld, zo heb je voor alle classes herkennings-punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand tips welke camouflage pakken het beste werken op een bepaalde map. Ik betrap me erop dat ik vaak met alleen de default camo rondloop. De andere keren met de Spec ops camo aangezien je daarmee goed kunt schuilen in donkere plekken. Ook duurt het iets langer voor de tegenstander om jou te herkennen als vijand aangezien beide kanten een bijna dezelfde spec ops camo hebben. Maar ik zie bijvoorbeeld het nut niet van de Navy camo, volgens mij kun je beter met kerstverlichting rondlopen.
Navy Camo werkt als een dolle als verdediger in het 'metro' gedeelte van Metro.(2e set mcoms) dit geldt ook voor spec ops.

All-round is urban de meest effectieve camo denk ik, wellicht dat in hele groene maps/deserts de meer specialistische camo's beter zijn, maar dat hangt ook van je class. Als professioneel camper, ik bedoel natuurlijk sniper boven op die berg achter in je eigen spawn of permanente support op de bipod, moet je gewoon de camo pakken die het beste past bij de kampeerplaats die je in gedachten hebt.

Maar wat je ook doet, speel niet met de default camo, dan val je echt verschrikkelijk op in groene omgevingen of stedelijke omgevingen/donkere maps, kortom, vrijwel overal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 16:18:
Ik denk wel dat Meelobee gelukkig achter ze beeldscherm zit met zoveel mensen die happen naar de trol. Ik moet zelf eigenlijk ook beter weten.

Maar ik snap niet dat mensen zo blij zijn met servers waar allemaal spul niet mag. Als iemand mij kickt voor een wapen report ik die server wel. Zeik admins.
Jammer dat ik meteen wordt bestempeld als trol, dat is namelijk echt niet m'n intentie. Ik vind het gewoon echt raar dat B2K in de premium pack zit en ondanks dat je deze DLC al heb je toch de volle mep betaald voor Premium (Ik snap ook wel dat het alsnog een goede deal is, maar hoe je het ook went of keert, je betaald (als je B2K al hebt gekocht) dus dubbel voor dezelfde pack.)

Maargoed dat is al besproken hier en blijkbaar mag ik er niet mijn mening over hebben zonder meteen een trol te worden genoemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus een week nadat iedereen erover klaar is, dan nog eens je zeggen dat je het er niet mee eens bent terwijl iedereen hier iets anders vind (wat je zo kan terug lezen zoals al meerder malen is voorgesteld), dat vind je niet trollen?

Ok, wat jij wilt. Maar zoals ik al eerder heb laten zien, ik heb b2k 2 keer gratis gekregen en 0 keer voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:52
Tsurany schreef op maandag 18 juni 2012 @ 15:01:
[...]
Burst is enorm afhankelijk van je eigen kliksnelheid, dat is verre van ideaal. Idd voor full auto gaan, maar in die situatie gewoon de AN-94 niet gebruiken. Je moet hem constant naar full auto zetten, vergeet je dat ben je dood.
als je echt vaak met de an speelt kan je jezelf natuurlijk trainen om precies goed te klikken.

of een smerige macro inschakelen natuurlijk, imo een cheat maar risico op bans zal klein zijn.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haarbal schreef op maandag 18 juni 2012 @ 16:42:
als je echt vaak met de an speelt kan je jezelf natuurlijk trainen om precies goed te klikken.

of een smerige macro inschakelen natuurlijk, imo een cheat maar risico op bans zal klein zijn.
Alleen, waarom zou ik dat willen? Ik zie geen voordeel in de AN-94. Er zijn maar zeer weinig situaties waarin hij eventueel een voordeel kan bieden en zelfs in die situaties zou ik hem nog niet nemen omdat hij te beperkend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

QPeter schreef op maandag 18 juni 2012 @ 16:26:
Ik zou zeggen spec-ops, is het meest verwarrend. Ik moet zeggen na x aantal uren spelen zie je het verschil heel makkelijk, neem als voorbeeld de Engineer class. US heeft petje op. RU heeft gasmasker. Spec-ops of niet dat verschil moet je zien. Nu pak ik het makkelijkste voorbeeld, zo heb je voor alle classes herkennings-punten.
Door dat stomme hoge contrast in de Frostbite engine is het bijna allemaal niet te zien...
Ik vraag me weleens af hoe ik ook maar iets voor elkaar krijg af en toe :

- Vreselijk veel meuk dat rondvliegt in de levels.
- Hoge contrast is super irritant.
- Vijanden onderscheiden is een P.I.T.A.
- Grenades zie je bijna niet en de icoontjes helpen ook niet altijd.
- Dingen als C4 en mijnen zijn niks anders dan vlekken :X

Ik verdien wel een schouderklopje als ik het zo eens bekijk :+ Misschien FOV verlagen of zo ?? Is alles wat groter of niet ?!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Tsurany schreef op maandag 18 juni 2012 @ 16:51:
[...]

Alleen, waarom zou ik dat willen? Ik zie geen voordeel in de AN-94. Er zijn maar zeer weinig situaties waarin hij eventueel een voordeel kan bieden en zelfs in die situaties zou ik hem nog niet nemen omdat hij te beperkend is.
AN-94 vergt wat gewenning maar zodra je eraan gewent bent is het gewoon een uitstekend wapen voor alles van medium tot (achterlijk) long range. Op Caspian knal ik er nog met gemak snipers mee neer van Hilltop tot Antenna. Close range heb je een nadeel maar dat moge duidelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Meelobee schreef op maandag 18 juni 2012 @ 16:31:
[...]

Jammer dat ik meteen wordt bestempeld als trol, dat is namelijk echt niet m'n intentie. Ik vind het gewoon echt raar dat B2K in de premium pack zit en ondanks dat je deze DLC al heb je toch de volle mep betaald voor Premium (Ik snap ook wel dat het alsnog een goede deal is, maar hoe je het ook went of keert, je betaald (als je B2K al hebt gekocht) dus dubbel voor dezelfde pack.)

Maargoed dat is al besproken hier en blijkbaar mag ik er niet mijn mening over hebben zonder meteen een trol te worden genoemd..
Misschien zou je is kunnen beginnen met het weglaten van woorden als 'dom', 'makke schapen' en dat soort kwalificaties. Dan zou men je waarschijnlijk al een stuk serieuzer benaderen. Kijk ik heb ook geen premium en CQ dlc hoeft voor mij ook niet omdat ik het te veel COD play vind. En ja stiekem ook klein beetje leedvermaak als ik iedereen hoor zeiken over CQ en shotguns/C4/Clays die in een keer niet moeten kunnen omdat ze in CQB te OP zijn ( <- u see the humor here). Maar ik ga andere mensen er niet om belachelijk maken, ieder zijn ding, live en let live. Volgende keer iets meer argumenten en wat minder persoonlijke aanvallen en mayb krijg je dan wel een productieve discussie (het KAN namelijk wel).

[edit]sry, had een edit moeten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nero355 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 17:02:
[...]

Door dat stomme hoge contrast in de Frostbite engine is het bijna allemaal niet te zien...

Ik verdien wel een schouderklopje als ik het zo eens bekijk :+ Misschien FOV verlagen of zo ?? Is alles wat groter of niet ?!
Contrast kan je instellen/finetunen.

Maar C4, mijnen en claymores zijn echt wel te zien (en te spotten, licht het hele zooitje helemaal op), granaten (zowel friendly als vijandelijk, daar zouden ze wel wat aan mogen doen) zijn behoorlijk grote knipperende oranje bollen in beeld, die zijn toch niet te missen?

FOV kan je aanpassen aan de hand van je speelstijl/muissensitivity: twitchy = hoge fov, snipen/rustiger aimen = lage fov. Beide hebben voor en nadelen, in BF3 is de standaard FOV (vertical) van 70 meer dan voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
nero355 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 17:02:
[...]

Ik heb me FOV op 80 geloof ik, hoge contrast? Ik heb meer het idee dat blauw niet echt blauw is in bf3 en groen niet echt groen. Dit heb ik gecounterd met Digital vibrance wat ik al eens eerder heb genoemd hier.
En nee komt omdat ik cheap monitor heb. Er zijn ook mensen die FXAA injector of zo gebruiken om dit te counter alleen vind ik dit veel te link omdat je dan gamefiles edit/toevoegd.

Je kan eens color blind mode proberen? Misschien dat je icoontje van nades dan beter ziet.
Voor C4 en mijnen kan je ook Q spammen om ze te spotten, ze liggen vaak op voor de hand liggen de plekken. In welke mappen heb je hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CodeCaster schreef op maandag 18 juni 2012 @ 15:04:
[...]

Ik kom nooit mensen tegen op een afstand waarbij ik ze met 4 à 5 kogels kan raken. :+ Het is óf te ver weg, waardoor ik ze steeds met één of twee kogels moet proberen te raken (50+ meter), of dichtbij, waarbij dankzij mijn gesproei de helft van de kogels mist (< 10 meter).

Kun je dit nog oefenen of zo? Ik heb hiervoor een tijdje geen shooters gespeeld. :+

Ik vind zelf die scopes van 3.4 en hoger maar bijzonder irritant, want zeker als je dan ergens in een level even binnendoor omloopt kun je niet meer scopen (ja, als je de voegen tussen de bakstenen wil bewonderen), dus speel eigenlijk altijd met RDS of holo. :P
De G36C was voor mij na patch 1.04 ook even oefenen. Het is gewoon oefenen, oefenen en oefenen en uiteindelijk kom je in een goed ritme of bak je er nog steeds niks van. :+
50 meter laat ik meestal lopen met de G36C omdat je toch nauwelijks damage doet, gewoon even spotten en weer verder. 10 meter doe ik ook al bursts van 5, dan zijn ze meestal al dood.

En ik speel met HB, forerip en kobra omdat dit voor mij werkt en het omdat de foregrip een zeer laag effect heeft op de accuraty en spread van de G36C. De HB voor de extra range die wel nodig is bij alle carbines en kobra omdat ik dat een goed vizier vind. Verder kan ik je de US holo ook aanraden, die geeft specefiek bij de G36C zeer veel overzicht van hoe het wapen kickt.
Asgaro schreef op maandag 18 juni 2012 @ 15:13:

[afbeelding]
+1 voor EA. België niet erkennen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:56

Mavamaarten

Omdat het kan!

Asgaro schreef op maandag 18 juni 2012 @ 15:13:

[afbeelding]
Inderdaad. Mijn origin is half in het frans (:r) en het is OF Locatie = Nederland, taal nederlands OF Locatie = België, taal frans. Meer dan de helft van de inwoners van ons Belgenlandje spreekt Nederlands (althans diegenen met computers :+ ), waarom de fuck dan alles in het frans? :(

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Way to miss the point...

Kan dit gejank alstjeblieft een keer ophouden. Ik kreeg bij de limited edition B2K er ook gratis bij en ja ik baal er ook van dat ik twee keer voor deze DLC heb moeten betalen. Ondanks dat heb ik wel uiteindelijk premium aangeschaft omdat BF3 momenteel gewoon de enige game is die ik speel. Het is en blijft jammer dat ze geen korting geven 'voor de spelers van het eerste uur'. Maar zo werkt het gewoon niet bij de geldwolven van EA/DICE en dus komt het er, zoals tsurany ook al zei, gewoon simpelweg op neer:

Bevalt het je niet, koop je het niet. Bevalt het je wel, koop je het wel. Take it or leave it.

Je kunt je wel kwaad maken of het willen boycotten maar je gaat er toch niks aan veranderen. Denk je nou echt dat het EA een moer kan schelen of je nu wel of niet premium aanschaft? Dan ben je pas kortzichtig...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2012 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Mavamaarten schreef op maandag 18 juni 2012 @ 17:28:
[...]

Inderdaad. Mijn origin is half in het frans (:r) en het is OF Locatie = Nederland, taal nederlands OF Locatie = België, taal frans. Meer dan de helft van de inwoners van ons Belgenlandje spreekt Nederlands (althans diegenen met computers :+ ), waarom de fuck dan alles in het frans? :(
Je weet dat je de taal van Origin zelf kan aanpassen hè?

--------------------

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=OqCod5qFjiU]

Omdat ik zelf nog steeds veel te blij ben om deze actie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Achterlijk ben ik niet :+
Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadscreenshot.com/images/orig/6/16902293578-orig.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 16:30:
[...]

Navy Camo werkt als een dolle als verdediger in het 'metro' gedeelte van Metro.(2e set mcoms) dit geldt ook voor spec ops.

All-round is urban de meest effectieve camo denk ik, wellicht dat in hele groene maps/deserts de meer specialistische camo's beter zijn, maar dat hangt ook van je class. Als professioneel camper, ik bedoel natuurlijk sniper boven op die berg achter in je eigen spawn of permanente support op de bipod, moet je gewoon de camo pakken die het beste past bij de kampeerplaats die je in gedachten hebt.

Maar wat je ook doet, speel niet met de default camo, dan val je echt verschrikkelijk op in groene omgevingen of stedelijke omgevingen/donkere maps, kortom, vrijwel overal :P
Wss doe ik dan iets verschikkelijk verkeerd!
Ik verwissel nooit cammo omdat die bende toch niet onthouden werd (is dat al gefixed).
Meestal denk ik er niet eens aan om naar het menu te gaan en een cammo in bijpassende kleur uit te zoeken.
Misschien nog maar eens proberen maar ik denk niet dat je door bijpassende cammo opeens beter gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:18
Meelobee schreef op maandag 18 juni 2012 @ 16:31:
[...]

Ok, laten we er dan vanuit gaan dat je dit niet doet om te trollen. Lees het topic even door en je snapt wel waarom mensen zo reageren. Dat is ook meteen het probleem op GoT met verzameltopic, als je het topic altijd leest en er komen mensen goedbedoeld met oude koeien in dan is het voor iedereen irritant en het is eigenlijk niemand zijn schuld, het topic is gewoon te groot om nog te lezen.

Maar dan even een serieuze reactie, omdat je geen troll bent en het goed bedoeld. Op de premium roadmap en op de factuur van premium staat B2K niet als DLC aangegeven maar als extra aanbieding. Je kunt het naaierij vinden of niet, B2K niet in premium doen zou ook weer een beetje raar zijn. Het alternatief was waarschijnlijk geweest om B2K gewoon gratis beschikbaar te maken, iets wat in het verleden ook met BF2 DLC is gebeurd. Wellicht had je je dan ook genaaid gevoeld. Als je Half-Life2 hebt gekocht en later de Orange box, heb je je destijds wellicht ook genaaid gevoeld. Als je een serie kijkt en je koopt de eerste DVD van een seizoen maar tegen het einde van het seizoen komt er een vette boxset van het hele seizoen en wat bonus content met ook weer de eerste DVD er in voel je je dan waarschijnlijk ook genaaid.

Je kunt het ook anders bekijken, B2K wordt nu gratis weggegeven bij premium, maar het is ook al weer bijna een half jaar oud en premium was er toen nog niet. Battlefield zelf is in de loop van tijd ook een stuk goedkoper geworden, je betaald namelijk bij media meer om het eerder te hebben. Het geld wat je in B2K hebt gestoken kun je dus ook zien als geld om eerder te spelen.

Als je het daar niet mee eens bent dan vraag ik me af hoe je normaal gesproken games koopt. Ik kan je garanderen dat de afgelopen 10 jaar, en de komende 10 jaar, 90% van de games met expansions na pak m beet een jaar verkocht worden in een bundel met alle expansions/DLC. Als je je niet genaaid wilt voelen zul je dus altijd moeten wachten tot de bundel uitkomt.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Minaaj schreef op maandag 18 juni 2012 @ 16:13:
[...]

Destijds toen ik hem kocht was de RU Limited Version(met b2k) al goedkoper dan normaal, ook premium heb ik goedkoper dan normaal kunnen bemachtigen.

Als je bijvoorbeeld 5games hebt gekocht op g2play.net heb je ongeveer 7euro aan korting, en Premium is daar sowieso al 46.99.

Wacht een maandje of twee en g2play heeft hem wellicht voor 40euro of minder.

[...]

battelog ;)? heb je al na 52kills met de spas-12 een ban? en op meerdere servers gisteren gekicked.. ben benieuwd!

anders is het maar een beetje gezeur over spas-12 :z
ja zodra ik er een kill mee maakte kreeg ik gelijk een kick omdat de server het wapen niet toe lieten.
ik heb 1 ronde met dan ding kunnen spelen, vandaar die 52 kills ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:36
Pykow schreef op maandag 18 juni 2012 @ 17:48:
[...]

ja zodra ik er een kill mee maakte kreeg ik gelijk een kick omdat de server het wapen niet toe lieten.
no shotgun servers zijn er al sinds het begin, maar dat was meer om de shottys met fragammo te limiteren volgens mij.

achja spas-12 is in mijn ogen nog een heel gewoon wapen, ik neem aan dat swat/arrestatie teams ze ook nog gebruiken in huizen in het echt, en dat is toch heel wat anders dan een m320 grenade launcher in kleine ruimtes of RPG's lopen schieten in CQ.

plus ik denk dat ik precies hetzelfde met de 870 kan doen als met de spas-12 en anderen ook, dus dan moet elke shotgun uit de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Pykow schreef op maandag 18 juni 2012 @ 17:48:
[...]
Belachelijk eigenlijk. Zit er 1x een fatsoenlijke shotgun in BF3, gaan alle admins wenen omdat ze erdoor gekilled worden 8)7

Ook stom, deed ik superveel moeite (naja) om de Scar-L te unlocken. Ik had gehoord dat hij geweldig zou zijn maar ik vind em maar sucken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mavamaarten schreef op maandag 18 juni 2012 @ 17:53:
[...]

Belachelijk eigenlijk. Zit er 1x een fatsoenlijke shotgun in BF3, gaan alle admins wenen omdat ze erdoor gekilled worden 8)7

Ook stom, deed ik superveel moeite (naja) om de Scar-L te unlocken. Ik had gehoord dat hij geweldig zou zijn maar ik vind em maar sucken :+
ja, iedereen was positief over de Scar-l en dat het een top5 assault rifle was.
niets van waar, AUG A3, M16A3,M416,AK74m en AEK doen het een stuk beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Pykow schreef op maandag 18 juni 2012 @ 17:56:
[...]
ja, iedereen was positief over de Scar-l en dat het een top5 assault rifle was.
niets van waar, AUG A3, M16A3,M416,AK74m en AEK doen het een stuk beter
Idd. De AUG A3 schiet wel lekker maar om een of andere reden verkies ik toch de AEK, dat blijft men favorietje *;

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mavamaarten schreef op maandag 18 juni 2012 @ 17:57:
[...]

Idd. De AUG A3 schiet wel lekker maar om een of andere reden verkies ik toch de AEK, dat blijft men favorietje *;
op afstand is de AEK niet al te best en daar winnen de AUG en M16 het.
dat betekend niet dat je met de AEK niks op afstand kapot kan krijgen ;) want het blijft zeker een heerlijk wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Pykow schreef op maandag 18 juni 2012 @ 18:00:
[...]

op afstand is de AEK niet al te best en daar winnen de AUG en M16 het.
dat betekend niet dat je met de AEK niks op afstand kapot kan krijgen ;) want het blijft zeker een heerlijk wapen.
I know. Ik speel echter vrijwel nooit op lange afstand, dus daar maak ik mij niet zo'n zorgen over. De M16A3 is ook een tijdje mijn favoriet geweest, maar na de laatste patch blijf ik toch bij men AEK'tje :)

Pagina: 1 ... 26 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.