Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

unfor schreef op zondag 17 juni 2012 @ 19:17:
[...]

Lol zat je toevallig op zo'n pistol of shotgun only server ofzo? Ik kan mij niet voorstellen dat iemand specifiek de G3 zou bannen.
Immers 1 van de weinige wapens waar nog enigzins skills voor nodig zijn.
Da's het rare: ik speelde best wel vaak op die server, inderdaad meestal met de G3A3, waarmee ik praktisch altijd een zeer positieve k/d scoorde - het zou toch niet zo zijn dat het mijn schuld..... nah.... :+
Maar ik snap het gewoon niet: yes, het is een bruut wapen, maar je moet er wel mee om kunnen gaan. Bovendien is hij absoluut niet overpowered: 1-op-1 tegenover een andere assault rifle is op zijn best 50-50, en als sniper wapen is-ie ook niet beter dan de dedicated wapens voor die klasse...

[ Voor 4% gewijzigd door w00t00w op 17-06-2012 19:28 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Preau schreef op zondag 17 juni 2012 @ 15:11:
Ik speel alleen maar op servers zonder regels. Kan echt niet tegen jankende admins die een keer te vaak door een shotgun gekilld zijn.

Kan er ook echt van genieten als ik iemand kill en hij zegt "[mijn wapen] noob". Die mensen zijn echt te gefrustreerd om fatsoenlijk een spel te kunnen spelen.
Eensch. Tuurlijk zijn sommige wapens beter dan anderen maar iha is een shotgun weer kut op langere afstand en ook dat heb ik regelmatig nodig in CQ.

Mijn motto is: Shut and play bitch. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:56

Mavamaarten

Omdat het kan!

Haha idd man, ik lag echt strijk bij dat filmpje van um :')

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img853.imageshack.us/img853/3453/bf32012061720431423.png

Deze vent is echt een held met alle Battlefield 3 trailers die hij maakt voor DICE _/-\o_
Was leuk even met hem gespeeld te hebben toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lolol, ben ik aan 't snipen, dan krijg ik oppeens een granaatkill, terwijl ik nog altijd een granaat geequipped heb en er niemand van de squad een sqd grenade perk heeft... Ik kon me ook niet herinneren dat ik een gesmeten had, vreemd... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-10 16:26
Dan had die knakker die je gesniped hebt, net een granaat in z'n hand met de pin eruit ofzo denk ik,, :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MEN-O schreef op zondag 17 juni 2012 @ 21:48:
Dan had die knakker die je gesniped hebt, net een granaat in z'n hand met de pin eruit ofzo denk ik,, :P
Heb je die montage ook gezien? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:06
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 21:42:
Lolol, ben ik aan 't snipen, dan krijg ik oppeens een granaatkill, terwijl ik nog altijd een granaat geequipped heb en er niemand van de squad een sqd grenade perk heeft... Ik kon me ook niet herinneren dat ik een gesmeten had, vreemd... :p
Dat gebeurt wel vaker ja.
Dan zou die gozer net een granato gooien en als jij m dan neerschiet wordt ie zeg maar "van jou".

~edit: Die granaat dan.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op zondag 17 juni 2012 @ 21:53:
[...]

Dat gebeurt wel vaker ja.
Dan zou die gozer net een granato gooien en als jij m dan neerschiet wordt ie zeg maar "van jou".

~edit: Die granaat dan.
Oh naaiz :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Heeft m'n DICE hunt van daarnet toch nog iets opgeleverd :')

Afbeeldingslocatie: http://img204.imageshack.us/img204/5610/bf32012061721531230.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
ProfoundValue schreef op zondag 17 juni 2012 @ 21:55:

[afbeelding]
Waat, die heb ik nog niet in mn assortiment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-10 16:26
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 21:53:
[...]

Heb je die montage ook gezien? :p
Eh, nee ; ik ben onbedoeld grappig merk ik ? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MEN-O schreef op zondag 17 juni 2012 @ 21:58:
[...]

Eh, nee ; ik ben onbedoeld grappig merk ik ? :o
Nee, was een montage waar 'n gast hetzelfde deed, en dat nabouwde in 3D...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:00:
[...]

Nee, was een montage waar 'n gast hetzelfde deed, en dat nabouwde in 3D...
Threatty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk ik, zou kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Double XP :D

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/15q6sr6.jpg

oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:09

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik moet eerlijk bekennen dat ik CQ een beetje vind tegenvallen. Geeft inderdaad het COD gevoel, verveelt me al na 2 potjes. Hou ik weer tijd over voor andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:16
http://battlelog.battlefi...how/35086413/1/347043055/
http://battlelog.battlefi...how/35089746/1/347043055/

Hoppaaaaaaaa, F2000, IRNV, Foregrip, Heavy Barrel.

[ Voor 24% gewijzigd door kevz op 18-06-2012 01:41 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke, nu zijn er dus 2 double XP weekenden geweest en ik heb beide zo ongeveer genegeerd omdat ik andere dingen te doen had en geen zin had in BF3. Zo gaat mijn SPM nooit omhoog. :P (care?)

Niet dat me dat nog wat kan schelen, (nee dus) 550+ is niet slecht. Zeker omdat ik ook veel conquest heb gespeeld en het stijgt nog steeds met een redelijk tempo. Ik vind een hogere accuracy toch beter om te hebben en dat stijgt ook nog. :*)

En nu moet ik me maar eens echt losmaken van stat whoren. Heb weer veel meer zin in Conquest nu de MAA nuttig is geworden. Dan moet die natuurlijk wel door iemand worden bestuurd die niet achterlijk is maar ja. Tanks gaan ook beter en ik ongeveer hoe ik een jet erin moet luizen met een tank zodat die braaf in mijn vizier komt op point blank. >:)

En voordat je je afvraagt waar dit nou vandaan komt, ben gewoon blij dat ik even klaar ben met de uni. Helaas nog een herkansing voor een tentamen waar ik een 5.4 voor had maar dan vakantie. :Y) (oh, en het EK hoef ik ook niet meer te volgen)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:36
DanielWW2 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 01:19:
Ik vind een hogere accuracy toch beter om te hebben en dat stijgt ook nog. :*)
Pak een shotgun zou ik zeggen en maak er paar duizend kills mee, je accuracy ligt 3% hoger daarna :9
De globale accuracy stat is daarom niet echt een goede vergelijking tussen spelers, kan je beter naar directe accuracy van een bepaalde gun kijken.

Tevens is sprayen niet eens verkeerd in dit spel, veel guns kan je bijna vol inhouden op ~50meter afstand (assaults)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Wat is hier : http://getbattledutymodernquatersthreepremiumelite.info/
zo leuk aan :?

Ik krijg een stomme melding dat ik Chrome moet installeren... en dat weiger ik :P
Alle browsers gaan steeds meer op dat onding lijken dat ik bijna Lynx zou installeren :+

Wel een leuke Mario tune + link naar dat maffe TF2 parodie gedoe !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-10 09:41
reemprive schreef op maandag 18 juni 2012 @ 00:46:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik CQ een beetje vind tegenvallen. Geeft inderdaad het COD gevoel, verveelt me al na 2 potjes. Hou ik weer tijd over voor andere dingen.
Flamen is niet gewenst op Tweakers.

[ Voor 8% gewijzigd door Sn0wblind op 18-06-2012 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09 00:31
Ga toch weg man. Voor 50 ipv 75 euro ben je nu set. En je kan 2 weekjes eerder spelen. Beetje een no-brainer. Als je het dan niet doet, ga dan niet iedereen lopen afzeiken die het wel gekocht hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Sn0wblind op 18-06-2012 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Laatst online: 14-10 18:24
Heeft iemand hier tips om een server te vullen? Ik heb nu al een aantal weken een server draaien, maar deze is nauwelijks vol geweest. Nu haal ik soms maximaal 8-16 spelers. Dit is dan ook alleen als er clanleden gejoind zijn.

Ik heb deze guide al gevolgd.

Ik draai een server dat geen typische 24/7 één map only server is. Het is Mixed, 1P start met snelle respawn van vehicles. Dit lijkt mij toch populair?

[ Voor 24% gewijzigd door Nfear op 18-06-2012 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

ProfoundValue schreef op zondag 17 juni 2012 @ 21:55:

[afbeelding]
Alweer een tijdje terug dat ik voor DICE dogtags aan het zoeken ben geweest, heb er 5 te pakken gekregen, na chribba 3x te hebben geknifed was het een rage quit :(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Phyxion schreef op maandag 18 juni 2012 @ 08:44:
[...]

Alweer een tijdje terug dat ik voor DICE dogtags aan het zoeken ben geweest, heb er 5 te pakken gekregen, na chribba 3x te hebben geknifed was het een rage quit :(
Haha ja mooi, lekker frustrerend ook steeds!
Ik probeerde Noken meerdere keren te knifen, maar keer op keer deed ik een frontale knife kill, dus hij lachte me uit :p
Gelukkig dat de laatste keer wel een volledige Takedown was :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:09

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik had die DLC toch wel gekocht, nu is het niet meer nodig om nog een BF3 aankoop te doen, speel ik alle DLC eerder en kan ik eerder in mijn favoriete server dan jou.

Niet het feit dat je een klaploper bent op ons projecteren aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
NoFearz schreef op maandag 18 juni 2012 @ 07:43:
Heeft iemand hier tips om een server te vullen? Ik heb nu al een aantal weken een server draaien, maar deze is nauwelijks vol geweest. Nu haal ik soms maximaal 8-16 spelers. Dit is dan ook alleen als er clanleden gejoind zijn.

Ik draai een server dat geen typische 24/7 één map only server is. Het is Mixed, 1P start met snelle respawn van vehicles. Dit lijkt mij toch populair?
Ik moet hierbij nog even vertellen dat het om een 32p server gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 22:38
NoFearz schreef op maandag 18 juni 2012 @ 09:06:
[...]

Ik moet hierbij nog even vertellen dat het om een 32p server gaat.
Als eerste mensen maken mensen. Dit betekend dat waneer er mensen in je server zitten er ook snel mensen bij zullen komen. In je eentje spelen is namelijk niet zo leuk. Daarnaast bestaat wel het gevaar dat als men een server heeft waar alleen clan members in zitten dat mensen niet gaan joinen. Dit omdat clans meestal overpowerd lijken tegen het normale chaos team. Daarnaast kunnen ze een beetje buiten de boot vallen.

Als je met en clan speelt kun je misschien in eerste instantie wat clan members mee laten spelen zonder clan tag dan lijkt het als wat vriendelijker.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
WTF kan mijn account niet meer in, Wrong email or password is ook GVD elke keer wat. :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Afbeeldingslocatie: http://oi49.tinypic.com/2vknj7r.jpg

Kwam nog een gezellige screen tegen in mijn BF3 map.. o.O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plob
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-10 20:32
smoothz schreef op maandag 18 juni 2012 @ 09:16:
WTF kan mijn account niet meer in, Wrong email or password is ook GVD elke keer wat. :( :(
Gebeurt me bijna iedereen wel vaker, alsof je elke maand je pw moet veranderen :S

Valt me op dat 2xp nog op actief staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearz schreef op maandag 18 juni 2012 @ 07:43:

Populair bij wie?

Meestal zoek ik een server uit op basis van wat ik op dat moment wil spelen (map/mode etc.) en of er goede spelers te vinden zijn, op mixed mode servers is het vaak lastig om lange tijd leuke potjes te hebben. Er zitten altijd maps tussen die bepaalde bezoekers juist wél of niet goed trekken/kennen/snappen en mijn ervaring met mixed servers is dat er hele grote verschillen tussen de rondes kunnen zijn. Dat leidt weer tot extra quits.

Ook die snelle vehicle respawn ben ik niet zo van overtuigd, je maakt elke Rush ronde daar in elk geval mee kapot. Het verschilt per map een beetje naar welk team de balans doorslaat, maar die is in elk geval zoek. Op Conquest, zolang je nog niet op de 32 spelers zit, krijg je met FVR ook redelijke onbalans tussen infantry en vehicle lijkt me?

Zomaar wat dingen die in me opkwamen, maar ik ben niet de beste referentie voor conquest dus til er niet te zwaar aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Dames/Heren, negeer de Troll gewoon.

2xEXP
Productief weekendje hier, een paar rangen omhoog waar het me voornamelijk om de scores ging. Op metro servers kan je makkelijk punten racken, al moet ik zeggen dat ik er niet echt veel plezier aan beleef (Maarja, ben een stathoer met dit soort events :P )

Deze week maar weer eens B2K en CQ mappen opzoeken. Persoonlijk geniet ik erg van gungame en conquest domination, de laatste net wat meer.

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
PKP's en hipfiring gaan niet samen :')

[ Voor 74% gewijzigd door ProfoundValue op 18-06-2012 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreypieksma
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-01-2024
CQ is echt super aangezien ik van kleine maps houd;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Net even gechecked, ik krijg nog steeds 2x multiplier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik vond het dit weekend heerlijk op Oman, alleen maar mensen die er echt voor gingen.

Epische gevechten met vijf APC's, drie tanks en twintig engineers bij elkaar, kan niet wachten tot Armored Kill. :Y) Ik heb nog nooit zo veel uit de lucht geschoten met tank en RPG. Vooral jets die een run op D doen zijn vaak erg onvoorzichtig. >:)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-10 19:46

superwashandje

grofheid alom

het is me nou nog nooit gelukt om met een rpg een jet neer te halen! die gaan me toch echt te snel. (hoewel gister een jet pilot mij als engineer neer wou knallen maar tegen een lantaarnpaal aanvloog :P) choppers zijn echter nog best wel te doen als ze een beetje cocky worden en laag gaan hangen :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Als een jet optrekt uit z'n duikvlucht komt 'ie even recht op je af (als je gunstig staat). Als je precies op dat moment schiet, heb je wel een aardige kans om raak te schieten. Al is het me nog nooit gelukt het op te nemen, want wanneer ik met FRAPS draai dan is het ondoenlijk door de lag. :P

De physics als het lukt zijn nog steeds enorm bugged, meestal hangt de jet dan ineens stil in de lucht, daarna heb je 'n kill en dan ontploft 'ie en vliegen de brokken weer verder in de oorspronkelijke richting. :P

Maar een full house met een tank op een transport-heli is ook altijd erg fijn (multikill!), dankzij SOFLAM, guided missile en daarna nog een gewone shell op z'n cockpit. :P

[ Voor 34% gewijzigd door CodeCaster op 18-06-2012 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreypieksma
Ook wel leuk om met een tank een jet of heli te vernielen geeft leuk gevoel:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
jeffreypieksma schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:55:
Ook wel leuk om met een tank een jet of heli te vernielen geeft leuk gevoel:D
Ja het gevoel wat dat nog topt is met een sniper een helypilot doodschieten.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

ProfoundValue schreef op maandag 18 juni 2012 @ 08:51:
[...]

Haha ja mooi, lekker frustrerend ook steeds!
Ik probeerde Noken meerdere keren te knifen, maar keer op keer deed ik een frontale knife kill, dus hij lachte me uit :p
Gelukkig dat de laatste keer wel een volledige Takedown was :p
Waar doe je dit? En waarom zie je jou squad in het geel ipv groen in de wereld lopen?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-10 13:50

BioHazard

*\o/*

ye-roon schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:57:
[...]

Waar doe je dit? En waarom zie je jou squad in het geel ipv groen in de wereld lopen?
Squad in geel is Colorblind mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Voor de geïnteresseerde; filmpje gmrt vs ANR Cup finale chopper gunner pov

YouTube: Battlefield 3 Clanbase Open Cup Finals 2012 - Caspian Border - Round 1 & 2

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
BioHazard schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:59:
[...]

Squad in geel is Colorblind mode.
Geel is niet het enige verschil, ze hebben de wazige lijnen van alle icoontjes veranderd in duidelijke bij ColorBlind. Snap niet waarom dat niet gewoon standaard is, stukken mooier.

Ik heb gebruik het ook, en ik ben ook niet kleurenblind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Preau schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:01:
[...]

Geel is niet het enige verschil, ze hebben de wazige lijnen van alle icoontjes veranderd in duidelijke bij ColorBlind. Snap niet waarom dat niet gewoon standaard is, stukken mooier.

Dat niet alleen, maar hierdoor is het onderscheiden van de vijand(ige voertuigen) echt stukken makkelijker en mijn K/D groeit hierdoor echt aanzienlijk.
Daarbij speel ik er nu ook alleen nog maar een weekje mee hoor, maar ik raad je echt aan om deze modus gewoon eens een keertje aan te zetten en te proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreypieksma
Nog nooit gelukt;)
GerGio schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:56:
[...]

Ja het gevoel wat dat nog topt is met een sniper een helypilot doodschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-10 13:50

BioHazard

*\o/*

[...]

Dat er meer verschillen waren wist ik. Maar veranderen er geen ingame kleuren verder? Alleen de "interface"? Anders ga ik het ook eens proberen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Ik al keer of 10 maar de mooiste was nog schiet in viper uit de lucht die net boven de grond hangt. De gunner stapt over en schiet die ook nog uit het toestel. Ik stap in en vlieg weg.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

ProfoundValue schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:07:
[...]
Dat niet alleen, maar hierdoor is het onderscheiden van de vijand(ige voertuigen) echt stukken makkelijker en mijn K/D groeit hierdoor echt aanzienlijk.
Daarbij speel ik er nu ook alleen nog maar een weekje mee hoor, maar ik raad je echt aan om deze modus gewoon eens een keertje aan te zetten en te proberen ;)
Toch is het niet zichtbaarder lijkt me, de contrasten met de achtergrond zijn veel minder groot, zeker als er 3 of 4 mannetjes vlak bij of achter elkaar lopen wordt het in colorblind mode onduidelijk, ook op grote afstand of op hoge snelheid zie je ze minder snel of duidelijk. Het extra zwarte randje om de letters/symbolen maakt het geheel groter dan in niet-kleurenblind modus heb ik het idee en dat blokkeert weer zicht wat me weer kills kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreypieksma
Haha netjes! zal het ook eens proberen kharg lijkt me daar wel een goeie map voor?
GerGio schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:10:
[...]

Ik al keer of 10 maar de mooiste was nog schiet in viper uit de lucht die net boven de grond hangt. De gunner stapt over en schiet die ook nog uit het toestel. Ik stap in en vlieg weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

ProfoundValue schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:07:
[...]

Ok, cool. Dat ga ik vanavond na longmire, the glades en true blood maar eens aanzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:02:
[...]

Populair bij wie?

Meestal zoek ik een server uit op basis van wat ik op dat moment wil spelen (map/mode etc.) en of er goede spelers te vinden zijn, op mixed mode servers is het vaak lastig om lange tijd leuke potjes te hebben. Er zitten altijd maps tussen die bepaalde bezoekers juist wél of niet goed trekken/kennen/snappen en mijn ervaring met mixed servers is dat er hele grote verschillen tussen de rondes kunnen zijn. Dat leidt weer tot extra quits.

Ook die snelle vehicle respawn ben ik niet zo van overtuigd, je maakt elke Rush ronde daar in elk geval mee kapot. Het verschilt per map een beetje naar welk team de balans doorslaat, maar die is in elk geval zoek. Op Conquest, zolang je nog niet op de 32 spelers zit, krijg je met FVR ook redelijke onbalans tussen infantry en vehicle lijkt me?

Zomaar wat dingen die in me opkwamen, maar ik ben niet de beste referentie voor conquest dus til er niet te zwaar aan :)
Momenteel is dit de server. Ik denk toch dat velen niet aan één gamemode/map vast willen zitten. Mijn clangenoten in ieder geval niet. De snelle respawn van voertuigen heb ik er uitgehaald. Het werd inderdaad een beetje ongebalanceerd.

[ Voor 4% gewijzigd door Nfear op 18-06-2012 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het grootste probleem is dat er voor elke volle server gigantisch veel leeg staan. Je moet natuurlijk een doelgroep hebben met je server maar zelfs dan zijn er nog tientallen servers die dezelfde instellingen hebben die ook leeg staan.
Jouw server wisselt grote open mappen zoals Caspian Border en Firestorm in Conquest af met hectische TDM mappen zoals Noshar Canals en Grand Bazaar in TDM. Over het algemeen zijn de spelers van zulke grote open mappen, zeker met slechts 32 man, geen fan van kleine TDM mappen die met 32 man alweer heel druk voelen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Weet iemand trouwens wat over de Stinger? Het lijkt of dat ding gigantisch bugged is of zo. Ik ben af en toe genoodzaakt om de stinger toe te voegen aan mijn arsenaal omdat die recon n00bs geen soflam neer zetten voor de javelin (eerst wat ik doe als ik spawn in een air map met me recon is dat ding dumpen). Maar ja, vervolgens sta je door je scope te kijken naar die heli die boven je stil hangt en dan duurt het 5-10 sec voordat er uberhaubt een oranje vierkantje van lock on verschijnt op het target. Zelfde voor vliegtuigen. Het duurt zo lang voordat het oranje icoontje verschijnt dat ze al out of range zijn voordat er uberhaubt gelocked kan worden. Weet iemand of dit nu hoort of dat dit gebugged is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Dus ik zou het beste kunnen houden aan bijvoorbeeld Rush Only, Conquest Only, Airmaps only enz.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorack
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01 14:10
NoFearz schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:58:
Dus ik zou het beste kunnen houden aan bijvoorbeeld Rush Only, Conquest Only, Airmaps only enz.?
Je kan een 32p rush City map server proberen.
Die zitten meestal vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
smoothz schreef op maandag 18 juni 2012 @ 09:16:
De eerste keer dacht ik aan een hack, wachtwoord in iets heel anders veranderd en alle gegevens in EA/Origin profiel gecheckt. Niks vreemd mee. Ik heb het ook eens in de paar weken. Alleen "wachtwoord vergeten" helpt dan nog. De antwoorden van EA in topics hierover bieden ook geen oplossing.

Volgens mij valt het ook samen met Battlelog die al mijn serverfilterinstellingen vergeet. Ook zo irritant.

Ik zag trouwens Close Quarters in de Bart Smit folder staan (€14,99). Wist niet dat deze ook als retail zou uitkomen :? Kan wel interessant zijn met kortingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearz schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:39:
[...]
Momenteel is dit de server. Ik denk toch dat velen niet aan één gamemode/map vast willen zitten. Mijn clangenoten in ieder geval niet. De snelle respawn van voertuigen heb ik er uitgehaald. Het werd inderdaad een beetje ongebalanceerd.
Dat jij en je clangenoten een mixedmode server willen is toch het belangrijkste. Zelf zou ik een mix tussen rush en conquest nog wel trekken, maar dat afgewisseld met TDM gaat me toch wat te ver. TDM doe ik echt alleen bij vlagen en dan ben ik er ook weer een weekje klaar mee.

Wat je het beste moet doen, durf ik niet te zeggen, maar themed servers zijn vaak wel de servers die ik het meeste speel. Is de focus op infantry, vehicle, kleine maps, grote maps, conquest of rush?
NoFearz schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:58:
Rush/CQ zijn ook wel goed af te wisselen maar dan wel op een select groepje (populaire) maps. Maar wat wil je bereiken? Een altijd volle server of een server waar jij met je clan kan spelen zoals jullie willen? Dat laatste lijkt me prioriteit numero uno als het tegelijk niet zo makkelijk te realiseren is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Laatst online: 12-08 23:21
Hoi Allemaal!

Ik wou ook eventjes reageren op een aantal dingen. Ten eerste het hele gedoe over premium hier. Wat mij betreft moet iedereen daar zelf voor kiezen en niet forceren. Ik heb dit spel nu bijna 3 maanden met B2K en speel het eigenlijk pas echt sinds 2 weken. Dit doe ik dan ook zeker 2-3 uur per dag, hierdoor vinden een hoop mensen mij ook raar als ik vertel dat ik geen premium aankoop.

Mijn redenering om het niet aan te schaffen maar QC gewoon los aan te schaffen is eingelijk ook weer heel simpel. Ten eerste weet ik niet of ik over 8 maanden wanneer de laaste DLC uitkomt, het spel nog wel speel aangezien ik elke 2-3 maanden weer wissel en dat spellen voor 6 maanden niet speel vooradt ik weer verder ga. Daarnaast weet ik niet of alle uitbreidingen mij interesseren.

Aan de andere kant begrijp ik de mensen die het kopen ook en moeten ze dat vooral ook doen. Ten eerste omdat iedereen zijn eigen keuze mag maken en daarnaast als ik niet regelmatig van games zou willen deed ik het ook. (+ kan ik zo lekker hun reviews lezen :P )

Over CQ gesproken, hoe zijn de mappen / speelstijl? Ik heb er al aardig wat over gelezen, maar vooral de verhalen over invisible walls & bugged minimap maakt mij zorgen.

Nog een korte reactie over de eigen server. Zelf speel ik alleen Conquest op Large open-field mappen en zou ik dan ook nooit non-conquest servers joinen. De belangrijkste keuze voor een server joinen is dan ook de K/D verhouden en dat ze maximaal 2-3 verschillende mappen draaien, het lieft met een voting system of gewoon 1 map. Daarnaast ben ik alleen voorstander van vast vehicle spawn bij max. 64 spelers mappen. Ik heb overigens maar 1 favorite server, dit omdat het erg afhankelijk is voor mij van de server balance. (ticket ratio / algemene speelstijl over meerdere rounds)

@Maranello Mycom gaat Close Quarters voor €13,- aanbieden.

[ Voor 4% gewijzigd door BinaryRun op 18-06-2012 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

ye-roon schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:58:
Weet iemand trouwens wat over de Stinger? Het lijkt of dat ding gigantisch bugged is of zo. Ik ben af en toe genoodzaakt om de stinger toe te voegen aan mijn arsenaal omdat die recon n00bs geen soflam neer zetten voor de javelin (eerst wat ik doe als ik spawn in een air map met me recon is dat ding dumpen). Maar ja, vervolgens sta je door je scope te kijken naar die heli die boven je stil hangt en dan duurt het 5-10 sec voordat er uberhaubt een oranje vierkantje van lock on verschijnt op het target. Zelfde voor vliegtuigen. Het duurt zo lang voordat het oranje icoontje verschijnt dat ze al out of range zijn voordat er uberhaubt gelocked kan worden. Weet iemand of dit nu hoort of dat dit gebugged is?
Na de vorige patch was de lock-on-tijd minder dan een seconde, nu lijkt het inderdaad eerder 2+ seconden te zijn. Je bent dus niet de enige. ;)

Ik heb in totaal 30 Stinger- en IGLA-kills, ik háát die dingen al zo lang ze in het spel zitten. Met heel veel geluk disable je eens iets, maar dan hebben ze nog 55% health over dus vliegen gemakkelijk buiten je bereik. Ter vergelijking: ik heb 375 Javelin- en 500 RPG-kills. Veel leuker. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thorack schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:00:
[...]

Je kan een 32p rush City map server proberen.
Die zitten meestal vol.
Veel gemaakte fout vrees ik. Dat een paar servers met die type gameplay vol zitten is leuk, maar kijk eens naar hoeveel servers met die type gameplay leeg staan, zijn er ook gigantisch veel. Een populaire gameplay mode kiezen is geen enkele garantie dat je server vol gaat komen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorack
Weet iemand trouwens wat over de Stinger? Het lijkt of dat ding gigantisch bugged is of zo. Ik ben af en toe genoodzaakt om de stinger toe te voegen aan mijn arsenaal omdat die recon n00bs geen soflam neer zetten voor de javelin (eerst wat ik doe als ik spawn in een air map met me recon is dat ding dumpen).
Je krijgt veel te weinig punten voor het gebruik van een softlam ten opzichte van de gadgets van andere classes.
Als ze erom vragen ben ik wel zo aardig om dat ding neer te zetten voor de rest loop ik standaard met de T-UGS rond.
De T-UGS zijn veel handiger en als je ze goed plaats gaat het hard met de punten en ribbons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:18
RevenNL schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:04:
Over CQ gesproken, hoe zijn de mappen / speelstijl? Ik heb er al aardig wat over gelezen, maar vooral de verhalen over invisible walls & bugged minimap maakt mij zorgen.
Invisible walls nog niet gezien en wat is er bugged aan de minimap? Elke map op CQ heeft meerdere (meestal 3) hoogteniveaus en op een bepaalt hoogteniveau zie je alleen andere spelers op hetzelfde niveau op je minimap. Dat is heel bewust gedaan en vind ik juist heel tof, misschien zien sommige mensen het als bug?

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorack
Tsurany schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:06:
[...]

Veel gemaakte fout vrees ik. Dat een paar servers met die type gameplay vol zitten is leuk, maar kijk eens naar hoeveel servers met die type gameplay leeg staan, zijn er ook gigantisch veel. Een populaire gameplay mode kiezen is geen enkele garantie dat je server vol gaat komen.
Er is nooit een garantie dat een server volkomt.
Het is gewoon een kwestie van proberen en zien welke mode aanslaat bij de spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Thorack schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:08:
[...]

Je krijgt veel te weinig punten voor het gebruik van een softlam ten opzichte van de gadgets van andere classes.
Als ze erom vragen ben ik wel zo aardig om dat ding neer te zetten voor de rest loop ik standaard met de T-UGS rond.
De T-UGS zijn veel handiger en als je ze goed plaats gaat het hard met de punten en ribbons.
true, maar je plat op je buik boven op een berg ligt heb je niets aan een tugs gezien er niemand rond je heen gaat lopen. En als je die dan op een druk bezet stukje moet zetten moet je daarna dat pleuris eind terug lopen naar het topje van je berg. Dan heeft je team er meer aan dat je een soflam neer zet waardoor je tanks niet geoneshot worden door vliegtuigen en de vijand daardoor zowel air en ground superiority hebben. BF is een team game en niet een: ik moet spot ribbons halen game ;) (dat doe ik genoeg als ik in metro zit ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, het is een kwestie van zelf de server vullen en zorgen dat er constant genoeg mensen zijn zodat hij vol blijft. Dat is het grote verschil tussen een lege en een volle server. Van elke game mode die aanslaat zijn er al tientallen servers, nog een lege erbij maakt niks uit. Je server moet daadwerkelijk al voor de helft gevuld zijn, liefst nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:04:
[...]

Dat jij en je clangenoten een mixedmode server willen is toch het belangrijkste. Zelf zou ik een mix tussen rush en conquest nog wel trekken, maar dat afgewisseld met TDM gaat me toch wat te ver. TDM doe ik echt alleen bij vlagen en dan ben ik er ook weer een weekje klaar mee.

Wat je het beste moet doen, durf ik niet te zeggen, maar themed servers zijn vaak wel de servers die ik het meeste speel. Is de focus op infantry, vehicle, kleine maps, grote maps, conquest of rush?

[...]

Rush/CQ zijn ook wel goed af te wisselen maar dan wel op een select groepje (populaire) maps. Maar wat wil je bereiken? Een altijd volle server of een server waar jij met je clan kan spelen zoals jullie willen? Dat laatste lijkt me prioriteit numero uno als het tegelijk niet zo makkelijk te realiseren is. :)
Veel spelers vinden TDM tussendoor niet leuk. Dan is het beter om een TDM only server te maken of een Conquest/Rush only server. Daarnaast vind ik het beter om Conquest Small te pakken in plaats van Large voor een 32p server.

[ Voor 19% gewijzigd door Nfear op 18-06-2012 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Laatst online: 12-08 23:21
Makkelijk schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:11:
[...]

Invisible walls nog niet gezien en wat is er bugged aan de minimap? Elke map op CQ heeft meerdere (meestal 3) hoogteniveaus en op een bepaalt hoogteniveau zie je alleen andere spelers op hetzelfde niveau op je minimap. Dat is heel bewust gedaan en vind ik juist heel tof, misschien zien sommige mensen het als bug?
Deze reviewer had het erover dat hij soms letterlijk naast een tegenstander moest staan volgens de minimap, maar dat deze nergens te vinden was of op een ander niveau.

Ook vertelde hij dat destructie veel minder is dan EA van-te-voren beweerde. Echter wist ik niet eens dat deze uitbreiding kwam, dus dat heb ik niet gevolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RevenNL schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:04:
CQD met 32 spelers is geniaal, ik ka niets anders zeggen. Donya Fortress is het nog niet helemaal (wellicht komt dat nog) maar de overige maps zijn supergaaf, veel flankroutes, mooie vuurgevechten en non-stop actie. Het is een enorm slagveld aan het einde van de ronde en het zit vol met details. Hier ga ik mij de komende weken prima mee vermaken, gun-skills zijn cruciaal want je hebt meestal niet de luxe om te missen.

Invisible walls ben ik in geen van de maps nog tegengekomen en ik heb er al aardig wat kilometers in afgelegd dit weekend. De minimap is ook niet bugged maar dit is een bewuste keuze gemaakt van DICE om niet iedereen die schiet zonder supressor op te laten lichten. Nu moet er nog daadwerkelijk gespot worden en levert een tugs voordeel op, anders is het een complete chaos. Nu moet je nog slim bwegen om tactisch een ruimte te clearen, bovendien: één grote oranje vlek op de minimap helpt ook niet mee voor de orientatie :)

Owja, squad sprint is cruciaal, anders heb je geen schijn van kans. Campen heeft geen enkele zin (heeft DICE heel goed gedaan) het komt echt op movement aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorack
ye-roon schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:14:
[...]

true, maar je plat op je buik boven op een berg ligt heb je niets aan een tugs gezien er niemand rond je heen gaat lopen. En als je die dan op een druk bezet stukje moet zetten moet je daarna dat pleuris eind terug lopen naar het topje van je berg. Dan heeft je team er meer aan dat je een soflam neer zet waardoor je tanks niet geoneshot worden door vliegtuigen en de vijand daardoor zowel air en ground superiority hebben. BF is een team game en niet een: ik moet spot ribbons halen game ;) (dat doe ik genoeg als ik in metro zit ^^)
Als je plat op je buik op een berg ligt dan ben je gratis punten voor mij.

Ik denk persoonlijk dat het gebruik van softlam een wisselwerking is.
Er zijn veel recons die de softlam gebruiken en dat er vervolgens niks mee wordt gedaan door de engineers en andersom.
Wat ik regelmatig zie is dat wanneer een engineer vraagt in de chat om een softlam, dat hij positieve reacties krijgt van de recons.
Ik ben het met je eens dat de bushwookie recons standaard de softlam moet neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:19:
De minimap is ook niet bugged maar dit is een bewuste keuze gemaakt van DICE om niet iedereen die schiet zonder supressor op te laten lichten. Nu moet er nog daadwerkelijk gespot worden en levert een tugs voordeel op, anders is het een complete chaos.
Dus een supressor is helemaal nutteloos geworden? Die was toch juist bedoelt voor CQcombat? Accuracy opofferen voor stealth?
Merkte zelf ook al op dat er nauwelijks enemies op m'n minimap kwamen, maar wist niet dat dit bewust zo gedaan was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Thorack schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:20:
[...]

Er zijn veel recons die de softlam gebruiken en dat er vervolgens niks mee wordt gedaan door de engineers en andersom.
Wat ik regelmatig zie is dat wanneer een engineer vraagt in de chat om een softlam, dat hij positieve reacties krijgt van de recons.
Ik ben het met je eens dat de bushwookie recons standaard de softlam moet neerzetten.
Welke servers speel je meestal? Elke keer als ik een server binnen kom en zo'n beetje iedereen is gespawned is dan zeg ik: i have a javelin, can someone put down a soflam. En dat een minuutje later opnieuw, maja bijna nooit komt er 1 :( Ik vind ook nog steeds dat de javelin meer dmg moet doen op tanks maar dat is een andere discussie :) Ik blijf gewoon volhouden en spelen als recon/engineer(en af en toe assault/support) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:22:
[...]
Dus een supressor is helemaal nutteloos geworden? Die was toch juist bedoelt voor CQcombat? Accuracy opofferen voor stealth?
Merkte zelf ook al op dat er nauwelijks enemies op m'n minimap kwamen, maar wist niet dat dit bewust zo gedaan was.
Nee hoor, de supressor heeft nog steeds nut. Als iets schiet bij je vlak in de buurt of ruimte zonder supressor (dus in elk geval in mogelijk zichtsveld) dan lichten ze wel op op de minimap, maar dus niet meer door de gehele map. Bovendien is het veel lastiger orienteren waar vandaan je beschoten wordt door iemand met een supressor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorack
ye-roon schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:25:
[...]

Welke servers speel je meestal? Elke keer als ik een server binnen kom en zo'n beetje iedereen is gespawned is dan zeg ik: i have a javelin, can someone put down a soflam. En dat een minuutje later opnieuw, maja bijna nooit komt er 1 :( Ik vind ook nog steeds dat de javelin meer dmg moet doen op tanks maar dat is een andere discussie :) Ik blijf gewoon volhouden en spelen als recon/engineer(en af en toe assault/support) :)
Ik speel over het algemeen conquest en rush en op de servers van duitse origine.
http://battlelog.battlefi...horackNL/stats/333749464/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Zowel vliegtuigen als helikopters hebben bepaalde unlocks die het locken vertragen/onmogelijk maken dus neem gewoon je RPG mee als je vaak onder een heli zit en anders Stinger/IGLA of de Javelin i.c.m. een paint iets van een tank of recon campertje :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
ye-roon schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:14:
[...]

Spot ribbons haal ik met bosjes tegelijk. Speel Neushaar kanalen. Zet ergens boven in een container een t-ugs neer en hark de punten binnen.

Daarnaast heeft boven op een berg liggen toch al niet zo veel zin. Ten eerste haal je bijzonder weinig kills. De kills die je haalt mogen dan wel veel opleveren voor jou. maar weinig voor het team. Ik zit veel liever bij firestorm in het midden van de map en plant een soflam boven op een gebouw. Daar heb je 360 meer ruimte om te spotten. de kills zijn makkelijker te maken. met name omdat je vanuit cover mensen van die bergen af kan schieten omdat die toch naar de overkant liggen te staren. Als laatste kun je zorgen dat mensen uit je squad altijd in het midden van de map kunnen spawen waardoor je niet afhankelijk bent van vlaggen.
Thorack schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:20:
[...]

Daar ben ik het mee eens maar de mijne staat altijd wel als een engineer er om vraagt. Wat wel jammer is. ALs jij de lock verliest en de enigereer zijn javelin is al weg dan mis je dus ook alle punten die je ervoor zou krijgen terwijl hij wel door jou gelockt is.
ye-roon schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:25:
[...]

Welke servers speel je meestal? Elke keer als ik een server binnen kom en zo'n beetje iedereen is gespawned dan zeg ik: i have a javelin, can someone put down a soflam. En dat een minuutje later opnieuw, maja bijna nooit komt er 1 :( Ik vind ook nog steeds dat de javelin meer dmg moet doen op tanks maar dat is een andere discussie :) Ik blijf gewoon volhouden en spelen als recon/engineer(en af en toe assault/support) :)
Hmm ik zet hem weg als ik hem heb. Maar meestal duurt dat even omdat ik dan met een T-ugs loop om ervoor te zorgen dat de vlag die ik bescherm. Dat ik weet waar de vijand vandaan komt. Als iemand zegt ik heb een Javelin zet een soflam neer dan staat hij alleen omdat ik nog ruim 200 damage assists dien the halen met dat ding.

Dus voeg de onderstaande speler toe en we zullen zien.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
"For people who didn't know. The report player function is broken. It will get fixed in the next coming update. Please be patient :)"

Dit heeft DICER Uhpam net op zn battlelog gezet.
Werd ook wel eens tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RevenNL schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:17:
[...]

Deze reviewer had het erover dat hij soms letterlijk naast een tegenstander moest staan volgens de minimap, maar dat deze nergens te vinden was of op een ander niveau.

Ook vertelde hij dat destructie veel minder is dan EA van-te-voren beweerde. Echter wist ik niet eens dat deze uitbreiding kwam, dus dat heb ik niet gevolgd.
Minimap is niet bugged, maar werkt gewoon niet goed in CQ.
je moet op dezelfde verdieping staan als de tegenstander dat dus betekend dat je een voordeel hebt op de trappen, want als iemand boven aan een trap zit, zie je dat niet, totdat jij boven bent en kan je dus op de trappen campen (zoals bij scrapmetal altijd gebeurd)

De destructie hebben ze inderdaad verkeerd uitgelegd.
Eerst hadden ze het over meer explosies.
daarna dat alles kapot kon in de map en zo ook de muren. dit zou nooit mogelijk zijn op grote maps, want de Xbox360 en de PS3 zouden dat niet aankunnen.
en 1 week voor de release geven ze aan dat HD destruction alleen maar ervoor zorgt dat je met je wapen een muur eruit kunt schiete en geen explosiefs nodig hebt hiervoor.
Het valt inderdaad tegen, want in strike at karkand kan je bijna netzoveel neerhalen in 1 gebouwdje steeds.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hopelijk gaan ze binnenkort het geluid eens fixen. Het is verdomde irritant om in de parkeergarages rond te lopen en al het geschiet een verdieping hoger te horen alsof het naast je gebeurd. Het plafond moet het geluid al gigantisch dempen en de kortste open afstand tot de verdieping boven je is een metertje of honderd dus dat is ook geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-10 20:24
Tsurany schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:43:
Hopelijk gaan ze binnenkort het geluid eens fixen. Het is verdomde irritant om in de parkeergarages rond te lopen en al het geschiet een verdieping hoger te horen alsof het naast je gebeurd. Het plafond moet het geluid al gigantisch dempen en de kortste open afstand tot de verdieping boven je is een metertje of honderd dus dat is ook geen optie.
Idd, hierdoor heb ik geregeld moeite met met te orienteren als er op me geschoten wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:04
HD Destruction valt mij ook dik tegen, zelf een simpele muur kan er niet uit op Ziba tower. Afijn je hebt toch genoeg routes om langs te lopen dus alternatieve routes hoeven ook niet gecreëerd te worden.

Terug komende op color blind mode, ik heb sinds 4 maanden deze setting aan en wil niet meer anders. Met aangepaste Digital vibrance setting in Nvidia controlpanel vind ik het veel beter dan normal.

Persoonlijk vind ik CQ super vet, flag capture points mogen ze alleen wel vergroten, vooral omdat ik gek wordt van die C4 noobjes. Ook mag de capture speed wel wat langzamer, soms zit ik nog vijanden neer te schieten naast de flag, & zitten mijn teammates al bij flag en voordat ik er ben hebben ze dat ding al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dat werkt dan wel weer perfect bij mij. De enige geluidsproblemen die ik heb zijn nog steeds dat ineens driekwart van de geluiden niet meer worden afgespeeld voor meestal ~30-60 seconden. Erg vervelend als je net met je tank onder een SOFLAM doorrijdt, want uiteraard hoor je wel het knarsen van de rupsband en schieten ver weg, maar niet de motor, raketinslagen en het lock-geluid. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:52
waarom speel je 8 tegen 8 met zo veel voertuigen?

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-10 23:26
Kennen jullie het probleem "weapon jam".
Ik was laatst namelijk bezig om M16A4 vrij te spelen, maar tijdens een aantal gevechten wilde wapen niet meer schieten. Dit heb ik ondertussen al meegemaakt met een aantal normale pistolen en de AN94. Maar ze je bijvoorbeeld de AN94 op auto en je burst zelf is het weer geen probleem.

Wat gisteren wel weer leuk was op Rush Metro attacker:
Ik spawn als sniper met de L96, rush naar het eerste MCOM (rechts) en campt bij de eerste beton blokken. Deploy beacon en TUG. Al quikscopend schiet ik twee snipers neer. MCOM wordt gearmed en er rennen er twee vijanden erop af. De eerste schiet ik normaal neer en de tweede een heady. Nog geen 1 sec later was ik gebanned van de server; REASON: HACKING.

Je hebt ragequit, maar je hebt zo te zien ook rage-ban :)

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Momenteel heb ik de server op "Conquest Domination" met Close Quarters, 300 tickets. Ik denk dat ik hier wel mensen mee aan kan trekken.

[ Voor 3% gewijzigd door Nfear op 18-06-2012 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:58
NoFearz schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:08:
Momenteel heb ik de server op "Conquest Domination" met Close Quarters, 300 tickets. Ik denk dat ik hier wel mensen mee aan kan trekken.
Denk eraan dat CQ ontwikkelt is voor 8v8, 16v16 kan nogal druk zijn in veel mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearz schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:08:
No C4,no shotguns , 1000 tickets en 24 players zorgt voor veel spelers ;)
er bestaat al 1 server met deze settings, alleen heb je daar veel clanmembers opzitten die te goed zijn en mensen weg jagen.
server zit altijd vol ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:04
Pykow schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:22:
[...]
er bestaat al 1 server met deze settings, alleen heb je daar veel clanmembers opzitten die te goed zijn en mensen weg jagen. server zit altijd vol ;)
Heb je battlelog link van deze server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoor mensen door het plafond een schreeuwen als ik een granaat een verdieping lager gooi. ;(
Het heeft ook een voordeel, ik hoor wel alles met me headset op. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
haarbal schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:55:
[...]

waarom speel je 8 tegen 8 met zo veel voertuigen?
Omdat je zo battlefield hoort te spelen? :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

The_Greater schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:07:
Kennen jullie het probleem "weapon jam".
Ik was laatst namelijk bezig om M16A4 vrij te spelen, maar tijdens een aantal gevechten wilde wapen niet meer schieten. Dit heb ik ondertussen al meegemaakt met een aantal normale pistolen en de AN94. Maar ze je bijvoorbeeld de AN94 op auto en je burst zelf is het weer geen probleem.
Een van de bugs sinds de Bèta die DICE niet wil fixen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:22:
[...]
:/ is dat serieus iets wat meer mensen leuk vinden? Ik dacht dat er toevallig twee servers met huiliehuilieadmins waren die geen spas-12 verdragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:51:
[...]

:/ is dat serieus iets wat meer mensen leuk vinden? Ik dacht dat er toevallig twee servers met huiliehuilieadmins waren die geen spas-12 verdragen...
En dan noemen ze zichzelf ook nog een eSports server, lachwekkend. Ze kunnen niet counteren tegen bepaalde wapens dus verbieden ze het maar.
Pagina: 1 ... 25 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.