Hoi Allemaal!
Ik wou ook eventjes reageren op een aantal dingen. Ten eerste het hele gedoe over premium hier. Wat mij betreft moet iedereen daar zelf voor kiezen en niet forceren. Ik heb dit spel nu bijna 3 maanden met B2K en speel het eigenlijk pas echt sinds 2 weken. Dit doe ik dan ook zeker 2-3 uur per dag, hierdoor vinden een hoop mensen mij ook raar als ik vertel dat ik geen premium aankoop.
Mijn redenering om het niet aan te schaffen maar QC gewoon los aan te schaffen is eingelijk ook weer heel simpel. Ten eerste weet ik niet of ik over 8 maanden wanneer de laaste DLC uitkomt, het spel nog wel speel aangezien ik elke 2-3 maanden weer wissel en dat spellen voor 6 maanden niet speel vooradt ik weer verder ga. Daarnaast weet ik niet of alle uitbreidingen mij interesseren.
Aan de andere kant begrijp ik de mensen die het kopen ook en moeten ze dat vooral ook doen. Ten eerste omdat iedereen zijn eigen keuze mag maken en daarnaast als ik niet regelmatig van games zou willen deed ik het ook. (+ kan ik zo lekker hun reviews lezen

)
Over CQ gesproken, hoe zijn de mappen / speelstijl? Ik heb er al aardig wat over gelezen, maar vooral de verhalen over invisible walls & bugged minimap maakt mij zorgen.
Nog een korte reactie over de eigen server. Zelf speel ik alleen Conquest op Large open-field mappen en zou ik dan ook nooit non-conquest servers joinen. De belangrijkste keuze voor een server joinen is dan ook de K/D verhouden en dat ze maximaal 2-3 verschillende mappen draaien, het lieft met een voting system of gewoon 1 map. Daarnaast ben ik alleen voorstander van vast vehicle spawn bij max. 64 spelers mappen. Ik heb overigens maar 1 favorite server, dit omdat het erg afhankelijk is voor mij van de server balance. (ticket ratio / algemene speelstijl over meerdere rounds)
@Maranello
Mycom gaat Close Quarters voor €13,- aanbieden.
[
Voor 4% gewijzigd door
BinaryRun op 18-06-2012 12:06
]