Verwijderd

Jongeuh, als je aim een beetje goed is moet je slugs echt eens proberen :p
Zo, eigenlijk voor het eerst sinds de release wat close quarters gespeeld: hoe ziekelijk gaaf is dat! Thanks DICE! Gun Master vind ik geen klap aan, maar conquest domination is echt goed uitgepakt. Dit had in niet verwacht toen ik afgelopen dinsdag had gespeeld, dat viel ietwat tegen en de reacties hier waren ook niet denderend op Tweakers, maar:

16 vs 16 is echt perfect gebalanceerd, alleen nog maar superspannende potjes gehad vandaag en nul komma nul frustratie. Donya Fortress ben ik nog niet helemaal van overtuigd maar 925, scrapyard en zibya.... niets dan complimenten. Veel looproutes, fantastische destruction, verbaas me er elke keer over hoe gaaf het eruit ziet tijdens een vuurgevecht en aan het einde van een ronde.

De random spawns werken verbazingwekkend goed, ik denk dat als je met een goed squad speelt en bij elkaar blijft, dit heel gaaf kan zijn op publics maar ook in competitief verband.

Alleen het score systeem slaat helemaal nergens op, zeker met die dubbel xp kan je alle stats overboord zetten, het staat totaal niet in verhouding tot conquest of rush. Met een stats reset is een SPM van 3000+ heel goed mogelijk, k/d van 3 of 4 moet ook makkelijk kunnen.

Desalnietemin, wat een toptijd weer met BF3!
Gedaan, zie niet zo snel in waarom ik slugs zou prefereren boven flechette. Beide hebben op korte afstand een one shot kill maar flechette werkt veel beter tegen grote groepen vijanden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-12 11:14
Tsurany schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 19:03:
Gedaan, zie niet zo snel in waarom ik slugs zou prefereren boven flechette. Beide hebben op korte afstand een one shot kill maar flechette werkt veel beter tegen grote groepen vijanden.
Spas 12 met slugs en laser sight werk in ieder geval prima, flechette heb ik nog niet geprobeerd.
Potje 64man CQ chaos met Spas:
http://battlelog.battlefi...how/34837853/1/228459114/

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Wellicht werken slugs beter omdat de hitreg van shotguns fucked up is en je met slugs dat probleem omzeilt. Merk dat ik zonder ADS met een shotgun veel minder hitreg heb dan met ADS, zelfs op 5 meter afstand, en dat is gewoon fucked up.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:17
Heb voor CQ DLC iets van 10 kills met de MP7 gemaakt.
Nu in CQ eens even gaan testen maar wat een beest is dat i.c.m. met extended mag. en laser sight.
Is sowieso een van mn favo. wapens voor Close Quarters!

http://battlelog.battlefi...how/34851299/1/336464702/

http://battlelog.battlefi...how/34843961/1/336464702/

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Enige wat dat wapen mist is range en dat is op CQ geen probleem, idd een beest. Snap daarom niet waarom de M5k erbij is gekomen, die is op vrijwel alle punten slechter.

• AdmiralSnipe
Tsurany schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 20:02:
Enige wat dat wapen mist is range en dat is op CQ geen probleem, idd een beest. Snap daarom niet waarom de M5k erbij is gekomen, die is op vrijwel alle punten slechter.
M5K heeft met extended mag. toch 30 kogels??
41 van de MP7 is best handig in CQ omdat je daar vaak meerdere enemies tegelijk tegenkomt.

Jup, 30/31 inderdaad. Het is een aardig wapen maar op alle fronten zwakker. De MP7 heeft wat hogere recoil maar who cares op die afstand. Spread is lager, vuursnelheid is hoger, velocity is hoger en meer kogels in het magazijn.

Slugs zijn wel leuk voor double kills, als vijanden achter elkaar staan. Verder moet ik zeggen dat ik ze niet beter vind. Geen spread betekent dat mis ook echt mis is en dat twee schoten half mis 0,0 damage doen terwijl met flechette twee schoten half mis nog zeker 50 damage kunnen doen.

[ Voor 39% gewijzigd door Tsurany op 16-06-2012 20:17 ]

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11 20:25
@Awesom0, Maps zien er goed uit inderdaad, en zit veel actie in. Maar ik vind het sneller capturen van de flag points echt jammer, mag wel met de zelfde rate gaan als het neutralizen van een flag. Nu ren je continue van Flag point naar flag point.
De capture areas van de flagpoints zijn veel te klein. Gelukkig komen er steeds meer servers met "no c4 /auto shotgun". SPAS en 870MCS heb ik geen problemen mee.

Het tactisch aspect is een beetje weg uit deze maps, gisteren nog in squad verband gespeeld met 4 vrienden, en dat is veel meer hectisch dan anders. Ja 1 er zit links /rechts/boven/voor/onder. chaos in teamspeak soms dat je gewoon niet meer weet waar te kijken. De flag points kunnen op zoveel manier soms worden benaderd soms beetje te veel. En vooral omdat je cluster f***ed met ze alle dicht bij elkaar zit tijdens het cappen, vooral C op dunya forest is een chaos.

Klinkt allemaal heel negatief, al met al vind ik het een leuke afwisseling tegen over de ander maps.

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-11 10:01
Wow tsu heeft gelijk man.
Als ik ADS doe met spas-12 dan werkt het veel beter dan hip fire
echt het verschil is huge.....

Suh dude

• AdmiralSnipe
pannekoek141 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 20:28:
Wow tsu heeft gelijk man.
Als ik ADS doe met spas-12 dan werkt het veel beter dan hip fire
echt het verschil is huge.....
Hitdetection van shotguns klopt ook geen bal van.

Verwijderd

Nja springt er iemand recht voor je, shiet je een slug in z'n been maar detecteerd die hem als headshot : 8)7

• AdmiralSnipe
Jeetje zeg wat is metro conquest toch een unbalanced zooi, ben er na 5 minuutjes maar weer uit gegaan.

Verwijderd

Als dat een teleurstelling is, wat had je dan eigenlijk verwacht?
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 20:33:
Hitdetection van shotguns klopt ook geen bal van.
Idd, hitdetection is bagger zonder ADS en matig met ADS.

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

wie wil er even een potje caspian border conquest large met mij spelen?
Idee voor Better Battlelog, geef aan als in een server aan de ene kant een bende noobs van rank 1-30 zit en aan de andere kant allemaal rank 45+ gasten. Dan weet ik vooraf dat joinen zinloos is.

Verwijderd

Die SPM vliegt de lucht in, van 340 naar 350! :p

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 21:01:
Die SPM vliegt de lucht in, van 340 naar 350! :p
Die van mij is van 445 naar 490 gegaan, gaat echt hard met double XP :)
Shotgun hitregistration is inderdaad bagger, viel mij ook al op dat ADS een hoop scheelt, maar dat kost je vaak weer teveel tijd en ben je al dood :(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Verwijderd

Phyxion schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 21:03:
[...]

Die van mij is van 445 naar 490 gegaan, gaat echt hard met double XP :)
Shotgun hitregistration is inderdaad bagger, viel mij ook al op dat ADS een hoop scheelt, maar dat kost je vaak weer teveel tijd en ben je al dood :(
Ja als je zit te campen in een hoekje met C4 >:)
alles gaat flink omhoog met de double XP en CQ maps.
Accuratie omhoog, KD omhoog en SPM
van 553 naar 625 gegaan en we hebben nog 1 dag te gaan :P
vanmorge was ik begin rank 34 en nu midden 39 ;) met een beetje geluk zit ik morgen al op 45 ongeveer

Angelo NL / Global Cargo VTC

• QPeter
Waarom doen jullie geen stats reset, ga je op de CQ mappen met shotgun spelen, heb je SPM van 3k + accuracy van 86%, en vervolgens met wat vrienden spelen zodat je W/L ratio 4 is. En dan hier je profiel posten hoe goed je wel niet bent 8)7

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-11 18:53
Crazymonkey schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 14:27:
Operation Exodus is volgens mij bugged in de COOP? Na de 2e tank van links, gebeurt er niks meer...
Je moet daarna dan ook doorlopen naar een ander punt, zeg maar naar rechts, volgens mij staat er ook een mission icon bij en anders kun je kijken waar de humvees heen rijden.

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-12 10:25

Metian

Snert is vies

Nog meer mensen hier die met AS VAL spelen ?.. Met welke setup voor AS VAL spelen jullie ?.

Speel namelijk laatste tijd wat vaker er mee, en moet zeggen dat ik het wel erg fijn wapen vind.. HOLO + Laser sight speelt naar mijn mening wel heerlijk.

Rupsen, Rapsen.

• wow7
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-11 19:44
Hulp Nodig om deze gast van Battlefield 3 te krijgen.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/HEYSIX/

Die gast heeft een Avatar met een Huilende Massa Moordenaar Breivik met de tekst " I cant't believe ... I broke the high score" , dit is zowat van .... ( geen worden voor ) om daar zo mee te spotten , heb EA al gebeld en ge-report. Misschien als er meer mensen willen helpen om dit te doen per telefoon of via email ?.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:28

Mavamaarten

Omdat het kan!

Damn, de Spas-12 is toch wel een beest >:)

Android developer & dürüm-liefhebber

wow7 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 21:58:
Hulp Nodig om deze gast van Battlefield 3 te krijgen.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/HEYSIX/

Die gast heeft een Avatar met een Huilende Massa Moordenaar Breivik met de tekst " I cant't believe ... I broke the high score" , dit is zowat van .... ( geen worden voor ) om daar zo mee te spotten , heb EA al gebeld en ge-report. Misschien als er meer mensen willen helpen om dit te doen per telefoon of via email ?.
En nu geef je hem dus zijn zin. Doordat jij je er zo door laat opwinden wint hij en heeft hij succes. Report hem, laat het rusten en ga wat nuttigs doen.
Je geeft hem nu ook weer extra exposure hier.

• wow7
Tsurany schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:01:
[...]

En nu geef je hem dus zijn zin. Doordat jij je er zo door laat opwinden wint hij en heeft hij succes. Report hem, laat het rusten en ga wat nuttigs doen.
Je geeft hem nu ook weer extra exposure hier.
Wind me niet op hoor maar vraag alleen wat hulp , weet niet wat jij er van maakt en wat je denkt maar dat slaat gewoon nergens op , hij wint ? , wie wint er nu als ie gebanned word ?.
Het lijkt me sterk dat hij gebanned zal worden, ik gok dat het niet meer zal zijn dan zijn avatar verplicht aanpassen. En hij wint omdat zijn doel is mensen te trollen, gek te maken en flink te laten ragen. Je kan niet tegenspreken dat dit bij jou nu het geval is omdat jij zelfs al naar EA bent gaan bellen. Hij wint dus omdat jij je druk maakt om zijn avatar.

Verwijderd

Alsof hij een ban zou krijgen. De ergste hackers krijgen ook maar een stat reset, kan me niet voorstellen dat iemand met een aanstootgevende avatar een ban aan z'n broek krijgt.
Wat Tsu zegt: gewoon reporten en verder leven.

Trouwens, ik hoorde dat men in India niet blij was met de prijsverhoging van BF3 Premium daar ;) Niet om weer de discussie uit te lokken, maar ik vond het toch wel opmerkelijk.

Verwijderd

Metian schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 21:57:
Nog meer mensen hier die met AS VAL spelen ?.. Met welke setup voor AS VAL spelen jullie ?.

Speel namelijk laatste tijd wat vaker er mee, en moet zeggen dat ik het wel erg fijn wapen vind.. HOLO + Laser sight speelt naar mijn mening wel heerlijk.
zit nu op 25 service stars met die gun, vind hem ook goddelijk. ik speel overigens gewoon met RDS + Extended mags

• wow7
Tsurany schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:07:
Het lijkt me sterk dat hij gebanned zal worden, ik gok dat het niet meer zal zijn dan zijn avatar verplicht aanpassen. En hij wint omdat zijn doel is mensen te trollen, gek te maken en flink te laten ragen. Je kan niet tegenspreken dat dit bij jou nu het geval is omdat jij zelfs al naar EA bent gaan bellen. Hij wint dus omdat jij je druk maakt om zijn avatar.
Ach ja kan nog een hoop antwoorden dus laten we het maar daar bij toch .....

Verwijderd

Potje met Nickbunyun (moest je hem kennen):
Afbeeldingslocatie: http://i1009.photobucket.com/albums/af212/Rien_Maertens/th_bf3_2012_06_16_22_44_30_211.jpg(Klikbaar)

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-12 21:50

w00t00w

Derp

Metian schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 21:57:

Ik heb een tijd lang veel TDM gespeeld met de AS VAL, alleen met Kobra sight. Fantastisch wapen (staat no.2 in mijn wapen hit list), hoge rof en erg accuraat, zowel short als medium range (beetje een kruising tussen een PDW en een Assault Rifle). Dat-ie nu een extended magazine gespendeerd heeft gekregen als extra unlock bij de een na laatste patch was helemaal geweldig, want je ging wel heel snel door je kogels heen.

[ Voor 11% gewijzigd door w00t00w op 16-06-2012 23:42 ]

---

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:16
Als ik dit zie, heb ik toch wel weer mijn twijfels. Op 600 uur colonel 100 star. 4k kills met een jet en een accuracy van 40% op sniper rifles. En dan spreek ik nog niet eens over de spm en w/l ratio.

http://battlelog.battlefi...MOUKA/stats/233399338/pc/

Tsu, zeg jij er eens wat van..

discogs

• QPeter
Net een rondje Sniper, speel het niet vaak. Had net de JNG-90 geunlocked verschilt volgens mij niet veel van L96. Maar schiet wel lekker. Gun sound klinkt wel beter als de l96 :)

http://battlelog.battlefi...how/34912673/1/331626279/
loewie1984 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 00:07:
Als ik dit zie, heb ik toch wel weer mijn twijfels. Op 600 uur colonel 100 star. 4k kills met een jet en een accuracy van 40% op sniper rifles. En dan spreek ik nog niet eens over de spm en w/l ratio.

http://www.timelessgaming...a57d08840ec51689086123aed

Sowieso vrij verdacht maar meer tijd ga ik er ook niet aan besteden :)

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:16
Tsurany schreef op zondag 17 juni 2012 @ 00:20:
[...]

thx, ff reporten dan maar..

discogs

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:29
Ik lees veel over lage fps in Close Quarters, ervaren jullie dat ook?

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-12 16:03

thommich

Belg

Net omgekeerd. De meesten die ik gehoord heb (via TeamSpeak) zeggen net dat op Close Quarters de FPS omhoog gegaan is. Ook de laatste patch zou de framerates wat geholpen hebben...

Verwijderd

QPeter schreef op zondag 17 juni 2012 @ 00:19:
Net een rondje Sniper, speel het niet vaak. Had net de JNG-90 geunlocked verschilt volgens mij niet veel van L96. Maar schiet wel lekker. Gun sound klinkt wel beter als de l96 :)
Met ACOG en SPB werkt hij ook lekker op infantry maps.
http://battlelog.battlefi...how/34927085/1/389682867/
http://battlelog.battlefi...how/34922324/1/389682867/
:+

Verwijderd

w00t00w schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 23:41:
[...]

Ik heb een tijd lang veel TDM gespeeld met de AS VAL, alleen met Kobra sight. Fantastisch wapen (staat no.2 in mijn wapen hit list), hoge rof en erg accuraat, zowel short als medium range (beetje een kruising tussen een PDW en een Assault Rifle). Dat-ie nu een extended magazine gespendeerd heeft gekregen als extra unlock bij de een na laatste patch was helemaal geweldig, want je ging wel heel snel door je kogels heen.
Holo en ext. Mags inderdaad. Het is m'n derde wapen (vierde als je de C4 als wapen telt O-) )

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Een sniper rifle accuracy van 40% is niet ongewoon, dat heb ik ook. Sterker nog, dat is een normale waarde voor iemand die redelijk goed kan snipen. Los daarvan is die player enorm verdacht, dat kun je zo al zien. Een globale k/d van 7+ verspreid over bijna 570h (stats zijn niet gereset) en een snelle blik op recente battlereports zeggen al genoeg. Ook een SPM van bijna 1000 is moeilijk tot niet te realiseren op grote Conquest mappen met vehicles, zeker niet met bijbehorende k/d's.

Maar zo ben ik al veel Colonel lvl 100's tegengekomen die in hetzelfde straatje passen. Het doet me weer denken aan de post op reddit over het gebruik van hacks, en het hoe sommigen het vrij onopvallend gebruiken. Het wordt tijd dat Dice/EA eens harder op gaat treden en dat die reportfunctie weer gaat werken.
Hoezo, er zijn hier nog meer mensen die er iets van af weten ;)
Tsurany schreef op zondag 17 juni 2012 @ 00:20:
[...]

Even doorgelezen. Die is er gloeiend bij _O-

Btw, die Metro roof glitch begint zwaar irritant te worden. Met grote regelmaat een US gast die op het dak/plafond van de lockers trap gaat zitten. Vandaag namelijk wat Metro gespeeld om te ranken met de 2XP. CQ levert veel minder op en naar mijn idee worden ribbons daar ook maar 1x geteld? Zo had ik een boel anti-explosive ribbons door c4 op te blazen, maar kreeg het 1x uitgedeeld. Nog een bug?
Jovas schreef op zondag 17 juni 2012 @ 00:49:
Ik lees veel over lage fps in Close Quarters, ervaren jullie dat ook?
Valt wel mee vind ik? Alleen loop je wat vaker tegen elkaar aan en dat bugged soms wel eens. Voelt aan als lag.

[ Voor 6% gewijzigd door Bee.nl op 17-06-2012 01:01 ]

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:55

mrc4nl

Procrastinatie expert

Bee.nl schreef op zondag 17 juni 2012 @ 00:58:
CQ levert veel minder op en naar mijn idee worden ribbons daar ook maar 1x geteld? Zo had ik een boel anti-explosive ribbons door c4 op te blazen, maar kreeg het 1x uitgedeeld. Nog een bug?
ik dacht dan ribbons extra punten waren die niet mee worden genomen met xp.

dat je dus ingame 20XP per vernietigde explosief krijgt. is nu verdubbeld naar 40
en die 200xp per 2(=ribbon) blijft dus zo.

ora et labora

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
mrc4nl schreef op zondag 17 juni 2012 @ 01:04:
[...]

ik dacht dan ribbons extra punten waren die niet mee worden genomen met xp.

dat je dus ingame 20XP per vernietigde explosief krijgt. is nu verdubbeld naar 40
en die 200xp per 2(=ribbon) blijft dus zo.
Ik bedoel dat wanneer de ronde afgelopen is je al je ribbons 1 voor 1 te zien krijgt. Ik kreeg van elk ribbon eentje te zien en dat was het. Ik weet 100% zeker dat ik sommigen meerdere keren gehaald had.
Bee.nl schreef op zondag 17 juni 2012 @ 00:58:
Hoezo, er zijn hier nog meer mensen die er iets van af weten ;)
Maar jou naam is lastig te onthouden ;) Ik twijfel altijd tussen Bee.nl, Cee.nl, Dee.nl, Fee.nl, Gee.nl en Bee.be, Bee.de,... lastig hoor :9

• w00t00w

w00t00w

Derp

Heb nog even wat rondjes CQ Domination gespeeld, maar voor mij is het duidelijk: ik vind er écht geen flikker aan. Niks voor mij, dom rondrennen en maar hopen dat je net iets eerder je rechtermuisknop indrukt wanneer je 1-op-1 met iemand komt te staan. Ik erger me er meer dan dat ik er lol aan beleef, so it's not worth it. Ga sporadisch wel eens een rondje in de mix gooien, en probeer het wellicht later wel weer eens wat intensiever wanneer de novelty value overgewaaid is, maar voor nu hou ik het maar bij de 'oude' game modi.

Nog wat vreemds: iedere keer wanneer ik een rondje CQ Domination of Gun Master opstart, dan lijkt het wel alsof mijn muis spontaan ADHD gekregen heeft - valt geen land mee te bezeilen. Wanneer ik de sensitivity dan een heel stuk terugdraai gaat het wel weer enigszins (al krijg ik nooit het gevoel dat het even lekker speelt als voorheen). Ga ik dan weer terug naar de oude maps/spel modi, dan moet ik de sensitivity weer flink opschroeven om het speelbaar te krijgen. Heel weird... :?

---

• Torched
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:26
Nieuwe CQ mappen zijn wel relaxed vind ik zelf. 32 man is wel de max voor de meeste mappen. 64 kan wel maar dan heb je echt geen idee waar je vandaan word neergeschoten en kun je ook niet snel genoeg herladen om ook maar langer als een halve minuut in leven te blijven. :P
Het helpt eigenlijk nog meer om ietwat gecoordineerd rond te blijven lopen ivm revives enzo.

Gunmaster is ansich wel leuk, helpt alleen je win/loss ratio totaal de vernieling in en dat icm dat op het moment dat je daar een beetje hoger staat en op die laaste knifekill aan het hunten bent je hartslag helemaal kierewiet gaat speel ik dat ook maar niet meer.

Overlast van shotguns vind ik hardstikke meevallen, ik kan goed meekomen met een aek 971 of een famas/m16. Zelfs met L96 met reflex is het nog wel aardig te doen. Al ga je bij die laaste wel lekker vaak dood omdat je niet snel genoeg kunt richten/schieten.

Mappen zijn wel goed op Donja na. Scrap metal en Ziba tower al dusdanig in mijn hoofd zitten dat ik daar altijd wel ergens bovenin de scorelijsten sta. Donja heeft echt teveel points of entry per ruimte en daar ben ik de hele tijd aan het rondrennen om mensen tegen te komen. Op die andere maps is dat veel minder. Geen slechte dlc al zeg ik zelf.

Nu moeten ze maar eens opschieten met armored kill. En die tanks weer wat sterker maken, of de repairtool sterker maken. Want tankje spelen is nu niet echt leuk meer op het moment dat er wat vliegtuigen rondklooien, soflams random opgesteld staan.

vrij verdach maar binnen 600 uur is het volgens mij zeker mogelijk om colonel 100 te worden.
ik zit op 285 uur op colonel 40, als ik vandaag lang ga spelen zit ik op 43 of 45.
en dat zou dan onder de 300 uur zitten voor op de helft.
hij is beter dan mij aan zijn KD te zien en dan verwacht ik ook dat hij er 600 uur overdoet en ik 650 uur ongeveer.

daarnaast kennen jullie rivalxfactor wel
http://battlelog.battlefi...LXfactor/stats/351479473/
dat is geen cheater/hacker maar een pro gamer en die haalt deze zieke score
of mongolfps
http://battlelog.battlefi...ongolFPS/stats/226543684/

dus als je goed speelt, is het zeker haalbaar,

[ Voor 17% gewijzigd door Pykow op 17-06-2012 07:38 ]

• LosGieros
  • Niet online
Got servers behoorlijk leeg de afgelopen dgn?

Rapapa...

• ProfoundValue
  • Niet online
LosGieros schreef op zondag 17 juni 2012 @ 11:02:
Got servers behoorlijk leeg de afgelopen dgn?
Niet alleen de afgelopen dagen hoor, de afgelopen 2 maanden ;)

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Ik vermaak me weer ouderwets prima met Battlefield.
Jammer dat ik alle expensions er nog bij moet/wil kopen...

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10 13:36

Murk

Is this thing on?

Allemaal leuk en aardig, maar ik begrijp werkelijk waar niet wat de lol is van 'double XP'. Yay, je bent sneller level 100. En dan?

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

• BaT
  • Laatst online: 15-11 16:38

BaT

Ik ben redelijk tevreden met Close Quarters. Ik vind vooral die Gun Master mode hektisch, heeft uiteraard niks meer met BF gameplay te maken, maar is daarom wel een mooie afwisseling. Het enige minpunt aan die game mode is dat ze de grenade launcher er in hebben zitten: dat is echt puur random spammen en hopen dat je wat raakt en deze mag wat mij betreft er wel uit; de andere wapens zijn namelijk allemaal redelijk te doen; inclusief knifen.

Zo vet als je in een volle server zit en vol van adrenaline met je mesje rondloopt en op iemand begint in te hakken en BAM: You won the match; heerlijk _/-\o_

Product Owner - Connec2

Murk schreef op zondag 17 juni 2012 @ 13:22:
[...]

Allemaal leuk en aardig, maar ik begrijp werkelijk waar niet wat de lol is van 'double XP'. Yay, je bent sneller level 100. En dan?
Dan ben je vet stoer jeweettog!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10 13:36

Murk

Is this thing on?

Tsurany schreef op zondag 17 juni 2012 @ 13:33:
[...]

Dan ben je vet stoer jeweettog!
Nee.

Heb birthday kortingscode gekregen, werkt alleen niet op premium package. Staat bij dat het niet geldig is voor "GAMES DIE BINNEN 30 DAGEN NA AANKOOP UITKOMEN", wat dat ook moge betekenen. Misschien even wachten, is nog 9 maanden geldig.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

steeds meer servers blokkeren de shotguns en C4 en dat zorgt ervoor dat het een stuk leuker is om te spelen.
Vooral met dubbel XP weekend is het lekker veel punten binnen halen. Zelf heb ik mijn SPM flink omhoog weten te schroeven :) dus stats zeggen inderdaad niks meer.

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:25
w00t00w schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 23:41:
[...]

De extended mag maakt hem inderdaad bruikbaar. Al vind ik de trage ammo wel vervelend, omdat hij perma silenced is. Je moet dus net nog ff wat sneller reageren dan je tegenstanders wat dus zijn grote naadeel is :)

Mijn YouTube

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:55:
Potje met Nickbunyun (moest je hem kennen):
[afbeelding](Klikbaar)
Brownies

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-12 07:43
Pykow schreef op zondag 17 juni 2012 @ 14:09:
steeds meer servers blokkeren de shotguns en C4 en dat zorgt ervoor dat het een stuk leuker is om te spelen.
Vooral met dubbel XP weekend is het lekker veel punten binnen halen. Zelf heb ik mijn SPM flink omhoog weten te schroeven :) dus stats zeggen inderdaad niks meer.
Shotguns blokkeren? Waarom dan? Kunnen ze de F2000 ook wel blokkeren.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-12 15:08
Murk schreef op zondag 17 juni 2012 @ 13:22:
[...]

En dan heb je sneller items unlocked! ;)

Maar ergens is het wel flauw. SPM geeft nu een heel vertekend beeld door de double XP weekend.
Makkelijk schreef op zondag 17 juni 2012 @ 14:36:
[...]

Shotguns blokkeren? Waarom dan? Kunnen ze de F2000 ook wel blokkeren.
Idd. Ik heb meer last van de F2000 dan van welke shotgun dan ook...

[ Voor 25% gewijzigd door ChojinZ op 17-06-2012 14:42 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• kevz
ChojinZ schreef op zondag 17 juni 2012 @ 14:41:
[...]

En dan heb je sneller items unlocked! ;)

Maar ergens is het wel flauw. SPM geeft nu een heel vertekend beeld door de double XP weekend.

[...]

Idd. Ik heb meer last van de F2000 dan van welke shotgun dan ook...
Vind het zelf ook jammer dat EA die stijl marketing gebruikt, het verpest de stats en voegt _niets_ toe, iedereen heeft binnenkort premium, alles is voor de meeste al unlocked, hmm...

F2000 is inderdaad wel goed geworden. Met het geval shotgun, hmm tja, naar mijn mening is de shotgun moeilijker te gebruiken dan een assault rifle dus om hem te bannen is zeggen dat je de meer skilled spelers een ban geeft. Als je namelijk 1x mist met een shotgun ben je gewoon dood, shotguns do not forgive ^^

edit, over C4.. Lame is het zeker, maar het blijft een valide taktiek om verdedigend te spelen en in ieder geval altijd een A, B of C te hebben in domination. Misschien word het weer eens tijd om de IRNV uit de ijskast te halen? (explosieven lichten op in het oranje) ;)

[ Voor 13% gewijzigd door kevz op 17-06-2012 14:48 ]

Mijn YouTube

• Preau
  • Niet online
Ik speel alleen maar op servers zonder regels. Kan echt niet tegen jankende admins die een keer te vaak door een shotgun gekilld zijn.

Kan er ook echt van genieten als ik iemand kill en hij zegt "[mijn wapen] noob". Die mensen zijn echt te gefrustreerd om fatsoenlijk een spel te kunnen spelen.
Hebben jullie ook bij Scrap metal last dat je op de strap bij B steeds blijft hangen
en dat je steeds op dezelfde spawn komt
en dat er altijd mensen boven op het dak liggen te campen ?

echt een CoD;BO gevoel krijg ik bij deze map. technische foutjes, campers en slechte spawns.
alle overige 3 maps zijn wel leuk om te spelen en dan met name Ziba tower en donya fortress.

scrapmetal probeer ik voortaan te vermijden met de slechte spawns.

• kevz
Hier ook gemerkt, Scrap is totaal niet uitgedacht kwa spawns e.d.

Ik speel ook liever de andere 3, al zou het ook kunnen zijn omdat Scrap wat kleiner aanvoelt...

Mijn YouTube

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
kevz schreef op zondag 17 juni 2012 @ 15:14:
Hier ook gemerkt, Scrap is totaal niet uitgedacht kwa spawns e.d.

Ik speel ook liever de andere 3, al zou het ook kunnen zijn omdat Scrap wat kleiner aanvoelt...
Scrapmetal is een leuke map, maar de spawns zijn idd erg brak, te vaak ook dat ze direct achter je spawnen terwijl je 1 stap naar voren zette.

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-12 13:55
Klopt, heb ook vaak moeite met die trappen in scrap metal. :X

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-12 07:43
kevz schreef op zondag 17 juni 2012 @ 14:45:
[...]
F2000 is inderdaad wel goed geworden. Met het geval shotgun, hmm tja, naar mijn mening is de shotgun moeilijker te gebruiken dan een assault rifle dus om hem te bannen is zeggen dat je de meer skilled spelers een ban geeft. Als je namelijk 1x mist met een shotgun ben je gewoon dood, shotguns do not forgive ^^
F2000 is ook niet OP, maar hij is gewoon erg praktisch in de close quarters mappen. Daarom snap ik niet dat shotguns nu ineens 'n00b' zijn in close quarters. Die zijn ook gewoon erg praktisch in deze maps.. Achja..

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Klopt, nooit hoor je iemand bitchen over shotguns tot er mappen komen waar ze handig zijn :D
Straks open mappen van 4km2 zonder dekking en dan zijn snipers OP.

Ze mogen double XP wel permanent maken, dan kapt dat gezeik ingame misschien wie de meeste adelaartjes in zijn team heeft.

WOOOT!!!!
Toen had ik Battlefield 3 opnieuw uitgespeeld! Weer alle unlocks compleet binnen *O* *O* *O*

[ Voor 53% gewijzigd door Tsurany op 17-06-2012 15:53 ]

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Tsurany schreef op zondag 17 juni 2012 @ 15:27:
Klopt, nooit hoor je iemand bitchen over shotguns tot er mappen komen waar ze handig zijn :D
Straks open mappen van 4km2 zonder dekking en dan zijn snipers OP.

Ze mogen double XP wel permanent maken, dan kapt dat gezeik ingame misschien wie de meeste adelaartjes in zijn team heeft.

WOOOT!!!!
Toen had ik Battlefield 3 opnieuw uitgespeeld! Weer alle unlocks compleet binnen *O* *O* *O*
Mag ik vragen hoe jij de Russian en Usa medals hebt? Beiden staat dat je nog geen 90 uur hebt gespeeld en toch heb je ze :+. En natuurlijk is jou favoriete fractie MOC maar ja daar is dan weer geen medal van, waar moeten anders de overige uren heen zijn gegaan als dat niet DE fractie is die iedereen het meeste speelt :+.

[ Voor 3% gewijzigd door bloodlynx op 17-06-2012 16:35 ]

Omdat ik die medals al meerdere keren behaald heb en dit de voortgang is tot de volgende keer dat ik die medal haal.

• bloodlynx
Tsurany schreef op zondag 17 juni 2012 @ 16:37:
Omdat ik die medals al meerdere keren behaald heb en dit de voortgang is tot de volgende keer dat ik die medal haal.
Maar hoe rekenen ze die tijd dan? Want ik 270uur gespeeld maar ik en van beiden nog steeds geen medal. 8)7

• w00t00w

w00t00w

Derp

kevz schreef op zondag 17 juni 2012 @ 14:11:
De extended mag maakt hem inderdaad bruikbaar. Al vind ik de trage ammo wel vervelend, omdat hij perma silenced is. Je moet dus net nog ff wat sneller reageren dan je tegenstanders wat dus zijn grote naadeel is :)
Klopt, maar als je aim een beetje fatsoenlijk is dan kun je er veel plezier aan beleven, want de AS VAL heeft heel weinig spread en recoil - is je initiële aim goed, dan heeft een tegenstander vaak niet bijster veel kans, ook op wat langere afstand.

---

• w00t00w

w00t00w

Derp

bloodlynx schreef op zondag 17 juni 2012 @ 16:39:
[...]

Maar hoe rekenen ze die tijd dan? Want ik 270uur gespeeld maar ik en van beiden nog steeds geen medal. 8)7
Volgens mij gaat het puur om infanterie-tijd bij deze twee medals - ik zat ook al ruim boven de 200 uur voordat ik beide medals kreeg. Je zou het op zich wel kunnen berekenen (speeltijd min vehicle time?), maar het is zondag, ergo too lazy to do shiz :P

---

• Jovas
  • Laatst online: 09:29
Tsurany schreef op zondag 17 juni 2012 @ 16:37:
Heb je je hockeystick attachment nou al? Of is het seizoen afgelopen?

• ProfoundValue
  • Niet online
Wauw, jij bent echt cool met je gevatte antwoorden zo!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:31
Hij is hier de "man" in BF3 dus hij mag zulke opmerkingen maken. Als andere mensen dat doen zijn ze kinderen of noobs.

• spookz0r
  • Laatst online: 15-12 20:29
Pykow schreef op zondag 17 juni 2012 @ 14:09:
Depends :) Campers opblazen met c4 is fun. :P Als het op Metro is: ik snap niet waarom mensen de slechste map uit de hele game blijven spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door spookz0r op 17-06-2012 16:58 ]

w00t00w schreef op zondag 17 juni 2012 @ 16:45:
Volgens mij gaat het puur om infanterie-tijd bij deze twee medals - ik zat ook al ruim boven de 200 uur voordat ik beide medals kreeg. Je zou het op zich wel kunnen berekenen (speeltijd min vehicle time?), maar het is zondag, ergo too lazy to do shiz :P
Dat zou kunnen, even bij Bloodlynx gekeken en zijn vehicle stats bij elkaar zijn zo'n 78 uur. Dan totale gametijd minus die 78 uur is 192 uur. Zijn totale speeltijd bij beide facties zou uitkomen op ~179 uur. Kom je op zo'n 12 uur uit waar nog geen uitleg voor is maar het komt wel in de buurt. Reken ik het voor mezelf uit kom ik op zo'n ~20 uur verschil. Diverse sites bevestigen inderdaad dat dit zo werkt, alleen ik weet dan niet hoe dat verschil komt. Maar goed, Battlelog rekent zulke dingen wel vaker idioot uit.

[ Voor 14% gewijzigd door Tsurany op 17-06-2012 17:01 ]

• ProfoundValue
  • Niet online
Haha doe net Gungame, zitten een paar gasten de hele tijd te knifen..
Wat blijkt: Ik speelde samen in 't team met een DICE medewerker en ze wilden zijn dog-tags hebben :')

Verwijderd

Zou dat verschil niet kunnen komen door laad- en spawnschermen? Je zit wel in de game, maar bent niet aan het rondrennen als soldaat.

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:55

mrc4nl

Procrastinatie expert

spookz0r schreef op zondag 17 juni 2012 @ 16:56:
[...]

Depends :) Campers opblazen met c4 is fun. :P Als het op Metro is: ik snap niet waarom mensen de slechste map uit de hele game blijven spelen.
Met metro heb je geen cqb nodig :P
Je harkt veel punten binnen, en kan aardig kills maken.

Ja er is nade/rocketspam, maar niets zo leuk om een welgemikte c4 bovenaan een trap te gooien.
Ik ga ip zoek naar Mn epische metro match uit battlelog. Het team was er zelfs in geslaagd om b te cappen

Meer van dit soort rondes als je het mij vraagd
http://battlelog.battlefi...how/34859001/1/209219658/

[ Voor 10% gewijzigd door mrc4nl op 17-06-2012 18:25 ]

ora et labora

• ProfoundValue
  • Niet online
Deze dog-tag is ziek - Afbeeldingslocatie: http://battlelog-cdn.battlefield.com/public/profile/bf3/stats/dogtags/la/communitydogtag.png

• hardcoresmurf
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

hoe krijg je die? :O

• ProfoundValue
  • Niet online
In a clever community building move, DICE introduced a new dogtag to their enormously popular Battlefield 3 – the DICE Friends dogtag. This dogtag is only awarded to selected members of the community who crate outstanding content and who have supported the community and DICE throughout the years. And not just in Battlefield 3, this can be in any Battlefield title.

“These dogtags can only be received through recommendations by other people and/or what we have seen so far from you in the community,” says Daniel Matros, Global Battlefield Community Manager, to MCV Nordic. “If you want to recommend someone, please hit us up on twitter, forums or anywhere you see fit. Of course we will need material in order to decide whether this person is worthy of the tag or not. We are rolling out the first batch of these dogtags later this week for 20 people. After that, we will take a look at more names and successfully add those to our DICE Friends dogtag list.”

Daniel also gave us a short list of things that might net you one of these elusive dogtags:

Mods
Videos
Apps
Stats sites
Websites
Newsposts
Forum moderators (Only official channels)
Community spokespeople
Community organizers

• AdmiralSnipe
Wtf ik word net van een Metro rush server gekicked voor het gebruiken van een grenade.
Eerst werd ik al gekilled toen ik met de L96 iemand killde en bij mn eerste nade kill word ik opeens gekicked.
Dat servers grenades verbieden op metro conquest kan ik nog wel in komen maar waarom kicken op een rush server voor het gebruiken van nades???

• bloodlynx
Mogen ze dan snel aan die gast van Better Battlelog geven :)

• tobitronics
  • Laatst online: 00:38
bloodlynx schreef op zondag 17 juni 2012 @ 18:35:
[...]

Mogen ze dan snel aan die gast van Better Battlelog geven :)
of aan birgirpall ;)

• bloodlynx
Nou Better Battlelog is inmiddels zo goed dat ik uberhoud niet snap dat die vent niet wordt aangenomen bij Dice of waar ze dan ook Battlelog maken. Zo kan je precies zien wat een wapen doet met per attachment. Kan je veel meer stats zien en kan je ook radar systeem gebruiken voor hackers of servers.

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik word de laatste tijd alleen maar gekilled door shotties in CQ. Iets van 90% van de tijd maybe. Vervelend, maarja.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• bloodlynx
rickyy schreef op zondag 17 juni 2012 @ 18:40:
Ik word de laatste tijd alleen maar gekilled door shotties in CQ. Iets van 90% van de tijd maybe. Vervelend, maarja.
Pak je toch ook zelf een shotgun :D

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Tsurany schreef op zondag 17 juni 2012 @ 15:27:

WOOOT!!!!
Who cares? :z

• w00t00w

w00t00w

Derp

Tsurany schreef op zondag 17 juni 2012 @ 16:58:
[...]

Dat zou kunnen, even bij Bloodlynx gekeken en zijn vehicle stats bij elkaar zijn zo'n 78 uur. Dan totale gametijd minus die 78 uur is 192 uur. Zijn totale speeltijd bij beide facties zou uitkomen op ~179 uur. Kom je op zo'n 12 uur uit waar nog geen uitleg voor is maar het komt wel in de buurt.
Neuspeuterend in je eigen base zitten wellicht? Zou daar als game maker ook geen punten voor geven :Y)

Werd net trouwens gekicked van een server, met de melding "G3A3 not allowed"? The fuck?!?!? :')
Misschien moet Dice behalve een elitaire Herrenvolk-service als Premium ook maar een Stumper-service opzetten voor dit soort lui voor wie alles behalve "Bullets included, no thoughts required"-wapens te hoog gegrepen is.

---

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
w00t00w schreef op zondag 17 juni 2012 @ 19:04:
[...]

Neuspeuterend in je eigen base zitten wellicht? Zou daar als game maker ook geen punten voor geven :Y)

Werd net trouwens gekicked van een server, met de melding "G3A3 not allowed"? The fuck?!?!? :')
Misschien moet Dice behalve een elitaire Herrenvolk-service als Premium ook maar een Stumper-service opzetten voor dit soort lui voor wie alles behalve "Bullets included, no thoughts required"-wapens te hoog gegrepen is.
Lol zat je toevallig op zo'n pistol of shotgun only server ofzo? Ik kan mij niet voorstellen dat iemand specifiek de G3 zou bannen.
Immers 1 van de weinige wapens waar nog enigzins skills voor nodig zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 17-06-2012 19:18 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.