• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:49

NoFearCreations

3DPrint the world!

Check je mail maar

[ Voor 78% gewijzigd door PWM op 15-06-2012 21:22 ]

---RAWE CEEK!!!---

Jeroenneman schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 21:06:
Zijn er nog fatsoenlijke flightschool servers?

Alle die ik tot nu toe geprobeerd heb, zit er altijd wel een grapjas bij die vrolijk al 5000 jetkills heeft en lekker iedereen afmaakt. Leuk, zon flightschool server, als een iemand het voor iedereen die wil leren verpest.
Ja, dat zijn valstrik servers. Hetzelfde met noob servers, dat betekent gewoon een hoop "pro's" die noobs willen afschieten die ook in die server zitten. :P
Gewoon een lege pakken en oefenen en als iemand joined een andere lege pakken. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Oke, leuk ik ben gister dus gebanned van een server met Ziba Tower only

En nu krijg ik dit gezeik:

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/24njtvp.jpg
Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: Sorry, please choose a server in your own country!
Op deze server http://battlelog.battlefi...TOWER-ONLY-CQ-DOMINATION/

Gaat lekker zo. Wat een kansloos kinderachtig gedrag zeg. Geen woorden voor...

[ Voor 5% gewijzigd door rickyy op 15-06-2012 21:16 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-12 18:23

RoyK

Hobby tekenaar

Ik heb net mijn eerste rondje CQ achter de rug en alle deads in mijn rug gekregen. Je komt ogen en oren te kort :)

Mijn portfolio op Instagram

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
rickyy schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 21:10:

[afbeelding]

[...]

Niks nieuws, wij blokkeerden ook oostblokkers en mensen buiten europa van ons server.

- oostblokkers zijn over het algemeen de grootste cheaters, tevens spreken ze geen engels.
- buiten europa hebben mensen een te hoge ping naar NL.

Kan best zijn dat zij op hun manier weer slechte ervaring hebben met nederlanders, of dat ze gewoon alleen een server willen met medelanders.

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-12 21:50

w00t00w

Derp

Jeroenneman schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 21:06:
Zijn er nog fatsoenlijke flightschool servers?

Alle die ik tot nu toe geprobeerd heb, zit er altijd wel een grapjas bij die vrolijk al 5000 jetkills heeft en lekker iedereen afmaakt. Leuk, zon flightschool server, als een iemand het voor iedereen die wil leren verpest.
Zet je zoekfilters op Unranked en Empty - er is vast wel wat te vinden (lukte mij een tijd terug ook, ook om het vliegen wat te oefenen, maar ik had na een half uurtje alweer heimweh naar de grond :+ )

---

Heerlijke server dit:
http://battlelog.battlefi...SHOTGUN-1pure-esport-com/

of deze wat rustiger maar alleen ziba tower
http://battlelog.battlefi...iba-Tower-No-M320-C4-RPG/

Serieus die Spas-12 is heel erg overpowerd en is gewoon gelijk aan de m26 dart.
ik verwacht steeds meer servers die het gaan blokkeren, want andere shotguns maak je meer kans tegen dan tegen zo Spas-12.

1 potje ging echt nergens over: http://battlelog.battlefi...how/34728796/1/172685289/
Zoveel punten ;)

ik zoek nu vooral naar no shotgun en no C4 servers, dat maakt het een stuk leuker

[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 15-06-2012 21:35 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

• unfor
Pykow schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 21:34:
Heerlijke server dit:
http://battlelog.battlefi...SHOTGUN-1pure-esport-com/

of deze wat rustiger maar alleen ziba tower
http://battlelog.battlefi...iba-Tower-No-M320-C4-RPG/

Serieus die Spas-12 is heel erg overpowerd en is gewoon gelijk aan de m26 dart.
ik verwacht steeds meer servers die het gaan blokkeren, want andere shotguns maak je meer kans tegen dan tegen zo Spas-12.

1 potje ging echt nergens over: http://battlelog.battlefi...how/34728796/1/172685289/
Zoveel punten ;)
Ik vind dat je eerst maar eens een tijdje met slugs moet gaan spelen voor je oordeelt dat het OP zou zijn.
Ik hoor veel mensen klagen, maar als ze het zelf proberen komen ze vaak wel tot de conclusie dat het niet zo makkelijk is als het lijkt.
unfor schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 21:36:
[...]

Ik vind dat je eerst maar eens een tijdje met slugs moet gaan spelen voor je oordeelt dat het OP zou zijn.
Ik hoor veel mensen klagen, maar als ze het zelf proberen komen ze vaak wel tot de conculusie dat het niet zo makkelijk is als het lijkt.
Heeft niks met slugs te maken, slugs zorgen inderdaad voor veel damage maar valt opzich wel mee.
maar de spas-12 is gewoon one hit kill onder de 15 meter en dat is in CQ altijd het geval als je goed loopt.
ik kon gewoon met 5 kogels 5 mensen neerhalen :S slaat toch echt helemaal nergens op.

iedereen was bezig met de spas op de server (die ik als 2e heb gezet)
zelfs Tsurany en ik werd daarna gekicked met de melding: No Spas-12 en toen gelijk de server weer gejoined de admin bedankt en de server favourite gemaakt. met is gewoon net zo erg als de M26.
als ik TDM speel op noshar canals of kharg island heb je ook shotgun gasten, maar heb je veel minder last van.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:10

Gundogan

Rip and tear, until it is done

unfor schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 21:36:
[...]

Ik hoor veel mensen klagen, maar als ze het zelf proberen komen ze vaak wel tot de conclusie dat het niet zo makkelijk is als het lijkt.
:Y

Je moet voor de grap eens gaan kijken naar de scores van de 'vervelende' mensen met de 'OP' shotties. Zullen vaak net aan 1:1 draaien. Maar omdat je van dichtbij (en dat heb je vaker met de CQ DLC dan op de normale mappen) met 1 shot neer kan gaan door hun, vinden sommigen het dan gelijk een noob gun of overpowered. :-(

Ik heb de CQ DLC nog niet (non-premium pleb), maar het zal me niks verbazen als dit zo is en niet veel afwijkt van wat je in bijvoorbeeld CoD ook hebt.

(fan van rifle scope + slug shotgun op grote mappen btw >:) )

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Verwijderd

[YouTube: http://youtu.be/CRuY16z5p6s]
Nieuwe vid :)
ITS OVER 9000! :P

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Pykow schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 21:40:
[...]

Heeft niks met slugs te maken, slugs zorgen inderdaad voor veel damage maar valt opzich wel mee.
maar de spas-12 is gewoon one hit kill onder de 15 meter en dat is in CQ altijd het geval als je goed loopt.
ik kon gewoon met 5 kogels 5 mensen neerhalen :S slaat toch echt helemaal nergens op.

zelfs Tsurany en ik werd daarna gekicked met de melding: No Spas-12 en toen gelijk de server weer gejoined de admin bedankt en de server favourite gemaakt. met is gewoon net zo erg als de M26.
als ik TDM speel op noshar canals of kharg island heb je ook shotgun gasten, maar heb je veel minder last van.
Zo bijzonder vind ik de SPAS-12 nou ook weer niet (vooral op range), Saiga-12 vind ik een stuk fijner werken.
Leuke rondjes zo met double XP, kreeg gewoon 97000 punten in één ronde oOo

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Verwijderd

Komt nog, youtube is aan het verwerken :)

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:25
lol, kicken voor spas+slugs :')

ik speel al zo lang met de mk3a1+slugs, behoorlijk moeilijk te gebruiken aangezien je mist als je niet exact in het midden van iemand z'n borst raakt, maar oh zo dodelijk ^^

Mijn YouTube

Geen Belgisch volkslied?
Geen Belgische vlag?
Geen Vlaams dialect?

[insert SON, I AM DISAPPOINT meme die ik niet meer durf te plaatsen]

Maar voor de rest mooi gedaan :) Goede muziekkeuze!

[ Voor 22% gewijzigd door Asgaro op 15-06-2012 22:02 ]

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Asgaro schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 22:00:
[...]

Geen Belgisch volkslied?
Geen Belgische vlag?
Geen Vlaams dialect?

Indeed, 'n Blackmill kan ik altijd wel appreciëren ;)
Pykow schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 21:40:
Komop zeg, die M26 was vele malen erger dan de Spas-12. De Spas-12 is een high damage shotgun zoals een pump shotgun hoort te zijn. Dat is de 870 ook. De semi auto shotguns zijn minder krachtig maar hebben dan wel een hogere vuursnelheid. De Spas-12 is enorm afhankelijk van het eerste schot, dat moet goed raak zijn. Is dat niet zo dan leg je het gewoon af tegen goede spelers. Ook op lange afstand leg je het af, tegen meerdere spelers leg je het snel af. Het is een sterk close combat wapen, meer niet.
Voelt alsof hij vrij sterk hapert, alsof de gameplay opgenomen is met hele schokkerige bewegingen. Klopt dat?

[ Voor 13% gewijzigd door Tsurany op 15-06-2012 22:24 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Tsurany schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 22:23:

Voelt alsof hij vrij sterk hapert, alsof de gameplay opgenomen is met hele schokkerige bewegingen. Klopt dat?
Het lijkt er meer op dat het opgenomen is met een zeer dieptreurige fps. :Y)
Het schokt inderdaad.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-12 19:26
DanielWW2 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 22:37:
[...]

Het lijkt er meer op dat het opgenomen is met een zeer dieptreurige fps. :Y)
Het schokt inderdaad.
belgische pc hè

Mechwarrior Online: Flapdrol

• rickyy
Ziet er leuk uit, maar bijna al je filmpjes zijn bijna directe kopiën van andere populaire filmpjes. Deze lijkt erg op Beatifull death met een soort van Blackmill achtige achtergrond.

Net eindelijk weer een goed potje gehad:

http://battlelog.battlefi...how/34750568/1/351804938/

Ook leuk dat het 2x XP is want mn SPM gaat flink omhoog zo }:O

Als je SPM omhoog gaat door 2x XP weekend zegt je SPM toch ook helemaal niks meer? Dat is jezelf voor de gek houden aangezien je niet beter bent gaan spelen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-12 07:43
SPM zegt toch sowieso helemaal niks? Hangt voor meer dan 50% van je favoriete gamemode af.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Tsurany schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 22:57:
Als je SPM omhoog gaat door 2x XP weekend zegt je SPM toch ook helemaal niks meer? Dat is jezelf voor de gek houden aangezien je niet beter bent gaan spelen.
Maar ieders SPM zal toch terug dalen na het double xp weekend dus in principe "komt alles wel op zijn effen"?

Tenzij je enkel in de double xp weekends speelt zoals iemand hier al zei :+

*im jelly* Tweede keer double xp weekend en TERUG kan ik niet spelen door klote exames.
Tsurany schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 22:57:
Die van mij stijgt nog steeds tijdens normale gameplay, het gaat alleen sneller met 2x XP. ;)

Verwijderd

Asgaro schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 22:00:
[...]

Geen Belgisch volkslied?
Geen Belgische vlag?
Geen Vlaams dialect?

Komt noch, na de examens :)

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11 20:25
rickyy schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 21:10:

*Knip* Plaatje *Knip*
[...]

Ik was laatst aan het spelen op een NL server, toen kreeg ik die melding ook. Het opnieuw opstarten van origin en vervolgens opnieuw inloggen op Battlelog verhielp het probleem bij mij. Kon daarna gewoon server weer joinen.

Verwijderd

Blij zijn dat je SPM omhoog gaat met CQ is hetzelfde als je SPM omhoog gaat van Metro CQ. SPM zei sowieso al niks. Geen enkele stat zegt eigenlijk iets, het is eigenlijk ook idioot dat het tegenwoordig de standaard is om zoveel mogelijk bij te houden. Vroegah was alles beter!

• rickyy
In CQ wordt je anders behoorlijk vaak in je kont genomen als je ff je concentratie verliest. Vooral Donya Forrest wat echt een tergende schijtmap is.

SPM zegt inderdaad niks meer tegenwoordig door de 2x XP weekenden, maar ik gebruik het als referentie. Ben gek op cijfers. Ik hou mezelf niet voor de gek. Ik weet donders goed wat ik doe.

• unfor
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 23:22:
Blij zijn dat je SPM omhoog gaat met CQ is hetzelfde als je SPM omhoog gaat van Metro CQ. SPM zei sowieso al niks. Geen enkele stat zegt eigenlijk iets, het is eigenlijk ook idioot dat het tegenwoordig de standaard is om zoveel mogelijk bij te houden. Vroegah was alles beter!
Stats zeggen sowiezo vrij weinig, laatst kwam ik op een stats pagina terecht van een kerel met een W/L ratio van 4,5.
Kijk je voor de gein eens naar z'n quit ratio, is dat 60%.
Zo kan iedereen natuurlijk gaan patsen met z'n stats.
unfor schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 23:29:
Stats zeggen sowiezo vrij weinig, laatst kwam ik op een stats pagina terecht van een kerel met een W/L ratio van 4,5.
Kijk je voor de gein eens naar z'n quit ratio, is dat 60%.
Zo kan iedereen natuurlijk gaan patsen met z'n stats.
Dus stats zeggen niks maar zijn quit ratio gebruik je nu wel weer om over hen te oordelen ;)

• unfor
Tsurany schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 23:30:
[...]

Dus stats zeggen niks maar zijn quit ratio gebruik je nu wel weer om over hen te oordelen ;)
Eh ja, ik vond het grappig dat hij z'n W/L ratio aan het opkrikken was door elke keer te leaven als hij verliest.
Alsof er iemand van onder de indruk zou zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 15-06-2012 23:32 ]

unfor schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 23:31:
[...]

Eh ja, ik vond het grappig dat hij z'n W/L ratio aan het opkrikken was door elke keer te leaven als hij verliest.
Maar dat is mijn punt, jij oordeelt nu over zijn manier van spelen door middel van zijn stats terwijl je eerder stelt dat stats weinig zeggen.

"Stats zeggen weinig, kijk maar naar zijn stats hier en hier!"

• unfor
Tsurany schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 23:35:
[...]

Maar dat is mijn punt, jij oordeelt nu over zijn manier van spelen door middel van zijn stats terwijl je eerder stelt dat stats weinig zeggen.

"Stats zeggen weinig, kijk maar naar zijn stats hier en hier!"
Zucht, meneer was aan het stoer praten op b-log over hoe geweldig hij wel niet was met z'n W/L ratio.
Dan kijk er 1 tel naar en valt meteen op dat 't niet helemaal klopt, en dat het allemaal vrij nietszeggend is.

Doe niet zo moeilijk kerel.

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 15-06-2012 23:39 ]

unfor schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 23:38:
[...]

Zucht, meneer was aan het stoer praten op b-log over hoe geweldig hij wel niet was met z'n W/L ratio.
Dan kijk er 1 tel naar en valt meteen op dat 't niet helemaal klopt.

Doe niet zo moeilijk kerel.
En dat zeg je tegen Tsurany? :P

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
unfor schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 23:31:
[...]

Zou ik jou eens een grap vertellen? Als je leaved komt de game in je battlereport en is het nog steeds een loss :)

• unfor
bloodlynx schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 23:40:
[...]

Zou ik jou eens een grap vertellen? Als je leaved komt de game in je battlereport en is het nog steeds een loss :)
Nou er zal toch iets mee wezen, aangezien een 4.5 w/l ratio me niet erg realistisch lijkt.
unfor schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 23:43:
[...]

Nou er zal toch iets mee wezen, aangezien een 4.5 w/l ratio me niet erg realistisch lijkt.
Premium reset gedaan? ;)

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52
[...]

Of hij speelt altijd in een van zijn clan servers met vrienden?

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
bloodlynx schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 23:40:
[...]

Hij komt wel op je battlereports te staan maar als je een game quit telt die NIET mee voor je W/L ratio, Unfor heeft dus zeker wel een punt.

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-10 09:57
[...]

*kan offensief overkomen, is niet zo bedoeld*

dat kan gewoon, zo'n spel met allemaal verschillende mensen, verschillende speelstijlen en verschillende wapens (de een weer over powered en de ander schiet aardappels), het is puur toeval bij welke mensen je in een server zit, als je zelf een slecht team hebt en je bent zelf vreselijk goed, dan verlies je, een verloren match wil niet zeggen dat je slecht bent oid.

heb je zelf nou een heel goed team, maar zuig je zelf vies hard, dan win je, maar dat wil niet zeggen dat je goed bent!

en daarbij: op m'n Playstation 3, maakte ik werkelijkwaar iedereen af, en daardoor won ik toevallig ook de meeste keren, het is gewoon 1 groot gokspel, alles is toeval!

[ Voor 3% gewijzigd door w4v3g0d op 15-06-2012 23:49 ]

• Makkelijk
Ja, telt een quit nu wel of niet mee voor W/L ratio? Want mijn quit rate is denk ik ook rond de 30-40%. Ik speel meestal een half uurtje ofzo conquest en dan boeit het me niet zo als ik in een game val en weer in die game weg ga.

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-12 18:32
Makkelijk schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 23:51:
Ja, telt een quit nu wel of niet mee voor W/L ratio? Want mijn quit rate is denk ik ook rond de 30-40%. Ik speel meestal een half uurtje ofzo conquest en dan boeit het me niet zo als ik in een game val en weer in die game weg ga.
Een quit telt alleen mee met quit percentage, geen win/lose.

• unfor
Minaaj schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 23:52:
[...]

Een quit telt alleen mee met quit percentage, geen win/lose.
Ik dacht al, wat gaan we nu krijgen, ik een keer ongelijk? :o

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-12 11:12

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-11 01:41
Sinds wanneer zeggen stats niks meer over een speler? Ik speel toch echt liever samen met persoon A welke een SPM van 600 heeft en een KDR van 2, dan met persoon B welke een SPM heeft van 200 en een KDR van 0.5. Al moet ik wel zeggen dat ik mijn clan een vrienden niet uitkies op basis van stats.

'I reject your reality and substitute my own'

Verwijderd

Als je het zo extreem laag neemt wel ja. Maar een speler die altijd CQL speelt en een SPM heeft van 400 hoeft echt niet slechter te zijn dan een 64p Metro CQ-whore met een SPM van 700. Battlefield 3 is gewoon zo divers dat je niet lukraak kunt gaan vergelijken.
Je kunt met het gehele profiel van iemand vaak wel zien of ie goed is of niet, maar je kunt niet twee getallen pakken van random spelers en die zomaar vergelijken.

Zegt een persoon met een SPM van iets boven de 400

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2012 01:44 ]

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-11 01:41
Nee je moet ook wel zijn al zijn stats er bij nemen, al zul je nooit een echt duidelijk beeld over de speler krijgen. SPM en KDR zijn toch twee grote indicaties of iemand succesvol is op het Battlefield of niet.

'I reject your reality and substitute my own'

• rickyy
The end is near :D

Afbeeldingslocatie: http://cdn2-b.examiner.com/sites/default/files/styles/image_full_width_scaled/hash/a7/a5/a7a51e52ee3c56a38676ee457fbc579c.jpg

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-12 17:54
Troll

[ Voor 94% gewijzigd door PWM op 16-06-2012 11:17 ]

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:54
Trollen dienen ook niet gevoerd te worden, dan komen ze terug

[ Voor 85% gewijzigd door PWM op 16-06-2012 11:17 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• rickyy
http://battlelog.battlefi...how/34782848/1/351804938/

Ik stop maar voordat ze me daar ook bannen :D

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-12 18:23

RoyK

Hobby tekenaar

Gisteravond heb ik met succes een paar potjes CQ gespeeld.. waar ik het idee hebt dat als je als groepje bij elkaar blijf (squad of niet) je best goed door de levels heen loop. Zodra je alleen rond ren ben je de sjaak want je komt ogen te kort met alle hoekjes en gangetjes. Persoonlijk zijn de mappen voor mij te druk.. maar als afwisseling wel leuk om te spelen.

Mijn portfolio op Instagram

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
RoyK schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 08:54:
Gisteravond heb ik met succes een paar potjes CQ gespeeld.. waar ik het idee hebt dat als je als groepje bij elkaar blijf (squad of niet) je best goed door de levels heen loop. Zodra je alleen rond ren ben je de sjaak want je komt ogen te kort met alle hoekjes en gangetjes. Persoonlijk zijn de mappen voor mij te druk.. maar als afwisseling wel leuk om te spelen.
De naam Close Quarters komt echt goed tot zijn recht in al deze maps, 't zijn kleine ruimtes (bijna Call of Duty-like) waar je vaak echt veel te weinig ogen hebt om alle vijanden van alle kanten te kunnen zien komen.. Dit effect wordt ook nog eens versterkt door alle explosies en Deconstruction HD waardoor je al helemaal niks meer ziet!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Als je op de Premium-pagina kijkt zie je staan dat er 04/06/2012 een Premium Video is vrijgegeven, maar waar kan je die vinden? Hier is de Premium-pagina: http://battlelog.battlefield.com/bf3/premium/

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• Makkelijk
theburninglink schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 01:50:
Nee je moet ook wel zijn al zijn stats er bij nemen, al zul je nooit een echt duidelijk beeld over de speler krijgen. SPM en KDR zijn toch twee grote indicaties of iemand succesvol is op het Battlefield of niet.
Ik denk dat KDR wel veel meer zegt dan SPM. Enige uitzondering zijn mensen die vooral vliegen. Die hebben over het algemeen een erg positief KDR, maar om in een jet een nuttige bijdrage te leveren moet je ook wel echt een positief KDR hebben.

CQ Metro bijvoorbeeld lijdt al snel tot een veel hoger SPM dan Firestorm, maar doordat dat voor alle spelers geld maakt het niet uit. Een game met zelfde ticket aantal duurt ook veel langer op Firestorm dan op Metro.

CQD gaat helemaal snel met SPM volgens mij.

Ik heb trouwens pas weer BF gespeeld sinds lange tijd, gisteren even gekeken naar close quarters. Ik vind het gewoon echt leuk, snap de issues die mensen hebben niet echt. Gunmaster is tof, natuurlijk is de LVG wel een beetje een mood killer, ik had ook liever gewoon een normale M320 gezien ofzo... Leuker nog zou instelbare wapens voor de server zijn natuurlijk, ik snap niet waarom dat niet zo is eigenlijk. Met een optie voor random inclusief accesoires.

Het is wel jammer dat er toch weer bugs in zitten. Als wat ik hoor over soflams klopt is voor de doorwinterde piloten (waarvan er hier een paar zitten) het spel gewoon verziekt. Daarnaast is het echt heel irritant dat je assault layout verpest is na een potje Gunmaster. Aan de andere kant maakt voor mij de verhoging van de FPS heel veel goed. M320 smoke abusers ben ik nog niet tegengekomen dus de bug zal wel niet heel makkelijk abusebaar zijn. F2000 met RDS, frontgrip en laser sight is echt een geweldig wapen in conquest domination. Had hem tot gisteren nog nooit gebruikt, maar hij werkt echt veel beter dan de M16A3 in deze maps.

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Battlefield 3 meets King Kong the game? :)
Was die screenshot niet al van voor de release van Battlefield 3?

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:54
Yorin schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 10:48:
Als je op de Premium-pagina kijkt zie je staan dat er 04/06/2012 een Premium Video is vrijgegeven, maar waar kan je die vinden? Hier is de Premium-pagina: http://battlelog.battlefield.com/bf3/premium/
Daaronder bij Explore staan allemaal secties waaronder eentje die "Videos" heet.
Daaronder staat in het blauw "To the video section".

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-11 18:53
Gaat wel erg hard zeg met zo'n 2XP Weekend. SPM van 540 naar 558, met enkel gister en vanochtend wat potjes. Met 280+ uur op de teller vind ik dat echt nog snel gaan en veel invloed hebben.
Nu ging mijn SPM sws nog steeds in een stijgende lijn omhoog, maar niet zo snel als nu ;). BF3 is ook mijn eerste BF game, dus in het begin heb ik heel wat aan lopen kutten ^_^
Ach ik heb alle vorige 2XP weekenden gemist, dus dit mocht ook wel eens.
DICE zal nu wel aan het werken zijn aan BFBC3 (naast aan de BF3 DLC). Maar ik hoop echt dat ze is een soort van BF 1942 met nadruk op de Pacifische oorlog gaan maken.
Ben momenteel MoH Pacific Assault aan het replayen, en zelfs met die relatief oude graphics zit de sfeer nog goed. Stel je nu even voor dat DICE multiplayer maps maakt, met deze setting. :9~
De oude wapens, de jungle, de Amerikanen tegen de Jappen, fluitende vogeltjes op de achtergrond, etc _/-\o_
DICE, make it happen!

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/MOHPA/mohpa%202012-06-15%2003-00-35-078.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/MOHPA/mohpa%202012-06-16%2002-55-58-213.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/MOHPA/mohpa%202012-06-16%2003-17-15-231.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/MOHPA/mohpa%202012-06-16%2003-26-34-632.jpg

• Slurpie
Ja en daarom vind ik metro echt geen zak aan.

• Amok
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-12 21:51
Metro is best tof als je een "No explosive"server opzoekt.

• Crazymonkey
  • Laatst online: 19-12 13:14

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Operation Exodus is volgens mij bugged in de COOP? Na de 2e tank van links, gebeurt er niks meer...

• rickyy
Impossibru :9

• Minaaj
Slurpie schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 13:33:
[...]

Ja en daarom vind ik metro echt geen zak aan.
Grappig dat inderdaad toch veel premium gebruikers naar paar mapjes CQ toch weer terug keren naar metro om daar de ultieme farm door te zetten.
Rush is nog wel ok, maar metro 64 conquest waar telkens de teams op dezelfde plekken vast zitten en daar blijven totdat de 2000tickets over zijn is wel aardig saai.

KPM zegt bij die mensen genoeg, meestal vrij laag omdat ze potjes van een uur op dezelfde plek zitten en het wel goed vinden om zo hun frags te halen.
Neemt niet weg dat ik ook nog wel fan ben van metro, maar ik zie mezelf geen 64man conq spelen op die map.
Nieuwe mappen zijn een goede toevoeging O-)
Minaaj schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 14:30:
[...]

Grappig dat inderdaad toch veel premium gebruikers naar paar mapjes CQ toch weer terug keren naar metro om daar de ultieme farm door te zetten.
Rush is nog wel ok, maar metro 64 conquest waar telkens de teams op dezelfde plekken vast zitten en daar blijven totdat de 2000tickets over zijn is wel aardig saai.

KPM zegt bij die mensen genoeg, meestal vrij laag omdat ze potjes van een uur op dezelfde plek zitten en het wel goed vinden om zo hun frags te halen.
Neemt niet weg dat ik ook nog wel fan ben van metro, maar ik zie mezelf geen 64man conq spelen op die map.
omdat er geen 1000 tickets servers bestaan, zonder C4 en shotguns. daarom gaan de meeste farmen in Metro

Verwijderd

En waarom je zou willen farmen is mij een raadsel. Oke, mss voor de assignments, maar verder lijkt het me vrij nutteloos om te spelen voor je stats ipv je plezier.

• Slurpie
[...]

Vind CQ best aardig, alleen niet de 64 mans chaos. Metro is met rush wel leuk. alleen die chaos met 64p conquest snap ik echt niet. Paar keer gedaan maar loop er niet warm voor.
Blegh net weer zo'n super potje. Dan zit je lekker achter iemand aan en spawnen er opeens om je heen vijanden, maak je geen schijn van kans. Of dan spawn je achter een machine en links en rechts komen vijanden aan. Ook dan maak je geen schijn van kans.
Scrapmetal is geen goede map om te spelen...

• unfor
[...]

Maar expjah kerel, was jij niet ook zo'n 24/7 metro schaap? :P
Ik krijg van die map echt de neiging m'n monitor uit het raam te gooien.

[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 16-06-2012 15:55 ]

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-12 19:04

Mavamaarten

Omdat het kan!

Tsurany schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 15:47:
Blegh net weer zo'n super potje. Dan zit je lekker achter iemand aan en spawnen er opeens om je heen vijanden, maak je geen schijn van kans. Of dan spawn je achter een machine en links en rechts komen vijanden aan. Ook dan maak je geen schijn van kans.
Scrapmetal is geen goede map om te spelen...
De andere maps kan ik nog wel genieten, maar scrap metal vind ik idd ook een slechte map. Spawns vind ik er slecht. Om een of andere vage reden spawnt iedereen er per groepjes van 15 ofzo, dat maakt het allemaal best lastig. Iedereen kan je van overal killen (door ramen overal, door trappen, ...) en dat vind ik niet zo leuk.

Android developer & dürüm-liefhebber

• Mu.siQ
  • Laatst online: 16-12 13:56

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

unfor schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 15:54:
[...]
hahah om die laatste zin moest ik wel lachen.

Maar met dat double XP gaat 't nu wel heul hard op metro. Moet zeggen dat ik me nu prima vermaak met de nieuwe CQ content. Leuke wapens, leuke mappen. Soms wel frustrerend met shotgun want die hitreg is niet altijd even lekker

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Big can of whoopass :D
http://battlelog.battlefi...how/34853085/1/186401280/

Speelde samen met twee man en een onbekende in een squad, ging lekker :D Kwart level aan punten!

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 16-06-2012 16:23 ]

• Minaaj
unfor schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 15:54:
[...]

true ik mag metro wel maar dan moet er wel wat gebeuren, kom van shooters af waar ik geen vehicles gebruikte (laat staan dat ze er in zaten)
de enige infantry servers die draaiden destijds Bazaar of metro. (bazaar is ook wel goed te doen)

Vaak als ik in een tank ofzo ga zitten verveel ik me snel omdat ik me snel overpowered voel in een tank, ook mijn eerste heli gunner potje had ik een killstreak van 39.. had wel een goede piloot.

Ik speelde ook metro omdat het de enige map was waar je bijna continue vijanden kan vinden, op de grotere maps voel ik me al vaak eenzaam :( recons die achter in de bergen gaan liggen.
Een metro 64 conquest potje kan leuk zijn ja zonder explosives, heb het vaak genoeg gedaan maar dat was omdat er simpel niet iets beters was in mijn ogen, maar is dat mijn mening verschilt daarin natuurlijk met anderen.
En vaak kon ik toch nog wel het verschil maken op bijvoorbeeld metro waardoor we konden winnen.

Als ik game wil ik niet uren wachten op enemy's, dat is dus mooi opgelost met de CQ mappen :9

[ Voor 4% gewijzigd door Minaaj op 16-06-2012 16:39 ]

Waarom ben je dan in hemelsnaam Battlefield 3 gaan spelen? Had dan Call of Duty gekocht.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-12 19:04

Mavamaarten

Omdat het kan!

Minaaj schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 16:37:
true ik mag metro wel maar dan moet er wel wat gebeuren, kom van shooters af waar ik geen vehicles gebruikte (laat staan dat ze er in zaten)
de enige infantry servers die draaiden destijds Bazaar of metro. (bazaar is ook wel goed te doen)
Vaak als ik in een tank ofzo ga zitten verveel ik me snel omdat ik me snel overpowered voel in een tank, ook mijn eerste heli gunner potje had ik een killstreak van 39.. had wel een goede piloot.
Ik speelde ook metro omdat het de enige map was waar je bijna continue vijanden kan vinden, op de grotere maps voel ik me al vaak eenzaam :( recons die achter in de bergen gaan liggen.
Een metro 64 conquest potje kan leuk zijn ja zonder explosives, heb het vaak genoeg gedaan maar dat was omdat er simpel niet iets beters was in mijn ogen, maar is dat mijn mening verschilt daarin natuurlijk met anderen.
En vaak kon ik toch nog wel het verschil maken op bijvoorbeeld metro waardoor we konden winnen.
Als ik game wil ik niet uren wachten op enemy's, dat is dus mooi opgelost met de CQ mappen :9
Boehoe, ik win, dat is niet leuk :'(
Must be a first >:)

Android developer & dürüm-liefhebber

[...]

Met andere worden je hebt BF3 alleen gekocht voor de graphics ?
vindt het gewoon heerlijk, grote maps, city maps, en hele kleine maps.

• unfor
[...]
Bazaar is dan toch ook een veel betere infantry map dan Metro, daar heeft de slimme speler tenminste nog kansen tot flanken.
Verder zijn 32p Seine en 64p Karkand ook wel leuk op infantry only.

• w00t00w

w00t00w

Derp

Ik ben eigenlijk wel klaar met CQ: alleen maar lui die met shotguns lopen te knallen, C4 op vlaggen, dramatische spawns (om de een of andere reden spawnt er altijd een vijand in mijn rug: zelfs als ik hem zie maak ik geen geen vanwege spawn protection), hit detection die jammerlijk faalt wanneer het gameplay-tempo flink omhoog gaat. Blijf zeker tussendoor wel een een rondje CQ Domination of Gun Master spelen, en nu met het Double XP weekend is het wel lekker punten farmen (aan de andere kant, who cares?), maar ik geef toch de voorkeur aan game modi waarbij intelligentie en inzicht zwaarder wegen dan reflexen (misschien wordt ik wel oud en heb ik last van reflex-degeneratie... ;w ), dom geluk en het formaat van je blaffer.
Net nog twee heerlijke potjes op Seine gespeeld: 1 was een base-rape festijn onze kant op, dus Recon-time (van de gelegenheid gebruik gemaakt om de Premium Sniper dog tag en de JNG-90 te unlocken - het is een godswonder dat ik de Premium/CQ Recon assigments eerder heb gehaald dan de meeste anderen, gezien het feit dan ik nog niet één Recon Service Star heb), bij de ander een achterstand van 650-300 omgebogen naar een overwinning 0-75 overwinning oOo

[ Voor 6% gewijzigd door w00t00w op 16-06-2012 16:47 ]

---

w00t00w schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 16:46:
Ik ben eigenlijk wel klaar met CQ: alleen maar lui die met shotguns lopen te blaffen, C4 op vlaggen, dramatische spawns (om de een of andere reden spawnt er altijd een vijand in mijn rug: zelfs als ik hem zie maak ik geen geen vanwege spawn protection), hit detection die jammerlijk faalt wanneer het gameplay-tempo flink omhoog gaat. Blijf zeker tussendoor wel een een rondje CQ Domination of Gun Master spelen, en nu met het Double XP weekend is het wel lekker punten farmen (aan de andere kant, who cares?), maar ik geef toch de voorkeur aan game modi waarbij intelligentie belangrijker is dan reflexen (misschien wordt ik wel oud, en wordt ik te traag om mee te komen met de jeugd van tegenwoordig... ;w ) Net nog twee heerlijke potjes op Seine gespeeld: 1 was een base-rape festijn onze kant op, dus Recon-time (van de gelegenheid gebruik gemaakt om de Premium Sniper dog tag en de JNG-90 te unlocken - het is een godswonder dat ik de Premium/CQ Recon assigments eerder heb gehaald dan de meeste anderen, gezien het feit dan ik nog niet één Recon Service Star heb), bij de ander een achterstand van 650-300 omgebogen naar een overwinning 0-75 overwinning oOo
Zoek servers zonder shotguns en explosions en het is echt leuk om te spelen ;) heel af en toe een verkeerde spawn, maar in de meeste gevallen niet.
shotguns en vooral de SPAS verpesten het !

• unfor
w00t00w schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 16:46:
Ik ben eigenlijk wel klaar met CQ: alleen maar lui die met shotguns lopen te blaffen, C4 op vlaggen, dramatische spawns (om de een of andere reden spawnt er altijd een vijand in mijn rug: zelfs als ik hem zie maak ik geen geen vanwege spawn protection), hit detection die jammerlijk faalt wanneer het gameplay-tempo flink omhoog gaat. Blijf zeker tussendoor wel een een rondje CQ Domination of Gun Master spelen, en nu met het Double XP weekend is het wel lekker punten farmen (aan de andere kant, who cares?), maar ik geef toch de voorkeur aan game modi waarbij intelligentie belangrijker is dan reflexen (misschien wordt ik wel oud, en wordt ik te traag om mee te komen met de jeugd van tegenwoordig... ;w ) Net nog twee heerlijke potjes op Seine gespeeld: 1 was een base-rape festijn onze kant op, dus Recon-time (van de gelegenheid gebruik gemaakt om de Premium Sniper dog tag en de JNG-90 te unlocken - het is een godswonder dat ik de Premium/CQ Recon assigments eerder heb gehaald dan de meeste anderen, gezien het feit dan ik nog niet één Recon Service Star heb), bij de ander een achterstand van 650-300 omgebogen naar een overwinning 0-75 overwinning oOo
Het gigantische probleem wat Dice nu heeft gecreeerd door een CQ DLC te maken is dat het spel ineens stukken moeilijker word om te balanceren.
Als je een shotgun of C4 gaat nerfen word hij waardeloos buiten CQ.
Iets wat overpowered is in CQ is underpowered in het originele spel.

Ik zie deze DLC ook meer als een toetje, gewoon iets om zo nu en dan eens te doen na een potje echt battlefield. (het hoofdgerecht ;))

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 16-06-2012 16:50 ]

[...]

Ik begrijp dat er mensen zijn die bij een game altijd snel in de actie willen zitten.
Maar Metro 64 player gaat voor mij toch een brug te ver... :P
Komaan, je speelt daar gewoon op een stuk van een magere 20 vierkante meter :') , waar je niets anders moet doen dan bullets sprayen -> doodgaan -> bullets sprayen -> doodgaan :')

Dat mensen dit willen spelen snap ik echt niet? Ik speel nog liever Call of Duty met allemaal noobtubers dan Metro 64p :Y) Daar zit tenminste nog wat variatie in de omgeving.

• w00t00w

w00t00w

Derp

Pykow schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 16:48:
[...]

Zoek servers zonder shotguns en explosions en het is echt leuk om te spelen ;) heel af en toe een verkeerde spawn, maar in de meeste gevallen niet.
shotguns en vooral de SPAS verpesten het !
Da's misschien wel een idee - de zou de spelbeleving zeker ten goede komen,
Vreemd genoeg gingen de eerste twee dagen CQ fantastisch, maar sindsdien is het echt dramatisch (ben geen stat hoer, maar ik vind het wel jammer om alles wat ik met veel pijn en moeite heb opgebouwd de afgelopen maanden te zien instorten als een kaartenhuis).

Heb je nog wat goede servers in de aanbieding?

---

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-12 23:55

StrongArmLance

Endless flow

Asgaro schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 16:51:
[...]

Ik begrijp dat er mensen zijn die bij een game altijd snel in de actie willen zitten.
Maar Metro 64 player gaat voor mij toch een brug te ver... :P
Komaan, je speelt daar gewoon op een stuk van een magere 20 vierkante meter, waar je niets anders moet doen dan trigger sprayen -> doodgaan -> trigger sprayen -> doodgaan :')

Dat mensen dit willen spelen snap ik echt niet? Ik speel nog liever Call of Duty met allemaal noobtubers dan Metro 64p :Y) Daar zit tenminste nog wat variatie in de omgeving.
Als je goed genoeg (lag genoeg) speelt ga je max. 4 keer dood om de 60 kills...

• unfor
w00t00w schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 16:51:
[...]

Da's misschien wel een idee - de zou de spelbeleving zeker ten goede komen,
Vreemd genoeg gingen de eerste twee dagen CQ fantastisch, maar sindsdien is het echt dramatisch (ben geen stat hoer, maar ik vind het wel jammer om alles wat ik met veel pijn en moeite heb opgebouwd de afgelopen maanden te zien instorten als een kaartenhuis).

Heb je nog wat goede servers in de aanbieding?
Omdat in het begin nog niet iedereen door heeft wat goed werkt ;)
kristan schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 16:51:
[...]

Als je goed genoeg (lag genoeg) speelt ga je max. 4 keer dood om de 60 kills...
En wat is het nut van dat gecamp? Haal je daar ook maar enige voldoening uit? In principe zit je dan achter je beeldscherm, en moet je niets meer doen dan je muisknop permanent ingedrukt te houden en beetje te schuiven met de muis. :')

Nee bedankt, als ik echt niets beters te doen heb dan dat, ruim ik liever mijn kamer op of speel ik met knikkers :D

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Asgaro schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 16:55:
[...]

En wat is het nut van dat gecamp? Haal je daar ook maar enige voldoening uit? In principe zit je dan achter je beeldscherm, en moet je niets meer doen dan je muisknop permanent ingedrukt te houden en beetje te schuiven met de muis. :')

Nee bedankt, als ik echt niets beters te doen heb dan dat, ruim ik liever mijn kamer op of speel ik met knikkers :D
Inderdaad, ik doe het ook niet, heb helaas al 3 maanden geen BF meer gespeelt en ga zo weer beginnen.
Ik ga zo denk ik davamand peak doen, is er veel veranderd?
kristan schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 16:58:
[...]

Inderdaad, ik doe het ook niet, heb helaas al 3 maanden geen BF meer gespeelt en ga zo weer beginnen.
Ik ga zo denk ik davamand peak doen, is er veel verandert?
Dan zitten we in hetzelfde schuitje :) ik heb anderhalve maand al geen BF3 meer gegamed, en over 6 dagen kan ik terug.
(Ik post hier wel nog regelmatig, omdat ik bij het studeren steeds achter de computer moet zitten, dus dan bezoek je GoT al is frequenter...)

Have fun!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Asgaro schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 17:02:
[...]

Dan zitten we in hetzelfde schuitje :) ik heb anderhalve maand al geen BF3 meer gegamed, en over 6 dagen kan ik terug.
(Ik post hier wel nog regelmatig, omdat ik bij het studeren steeds achter de computer moet zitten, dus dan bezoek je GoT al is frequenter...)

Have fun!
Hahaha, ja ik moet echt over dus dat ging even voor, over 2 daagjes toetsweek, maar een potje mag eindelijk wel weer.

99% :D

Jij ook, Have Fun! over 6 daagjes dan :)

• Minaaj
Tsurany schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 16:40:
Waarom ben je dan in hemelsnaam Battlefield 3 gaan spelen? Had dan Call of Duty gekocht.
Die heb ik ook hoor, maar tja dat gaat al helemaal snel vervelen O-) en het is niet zo dat ik alleen maar die snelle shooting actie wil hebben, maar als ik in mijn eentje speel kan ik dan nog het meest schade doen aan de tegenstander met frags.
Pykow schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 16:44:
[...]

Met andere worden je hebt BF3 alleen gekocht voor de graphics ?
vindt het gewoon heerlijk, grote maps, city maps, en hele kleine maps.
Mijn maatjes hadden hem ook gekocht maar ik had destijds weinig tijd om te spelen, die hebben toen echt veel rush/conquest gedaan op alle maps, heb zelf wel te weinig rush gedaan maar dat kwam dus omdat ze allemaal toen ik beetje begon met spelen alweer bijna gestopt waren met bf3.

Rush + grote maps vindt ik toch wel het leukst met paar squadmates die je beetje kent of mee op voice zit, helaas heb ik dat nog wel te weinig gedaan dus.
Neemt niet weg dat ik de volgende expansion wel weer heel leuk kan gaan vinden met tanks of whatever er in zit. En heb trouwens niet fulltime metro gespeeld, seine crossing en bazaar waren ook leuke maps.

Plus op grotere maps kunnen servers ook zo leeg zijn, dat valt me met battlefield sowieso snel op als een team losed dat soms bijna het hele enemy team weggaat.

Verwijderd

Asgaro schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 16:55:

Maar knikkers hebben geen attachments!
Maar je hebt gelijk hoor, bij sommige mensen is het hele stats-gebeuren totaal doorgeslagen.

• w00t00w

w00t00w

Derp

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 17:05:
[...]
Maar knikkers hebben geen attachments!
Ik had vroeger knikkers met silencer, die hoorde je niet stuiteren op stoeptegels. Kreeg ze wel pas na 50 kills :D

CQ zonder shotguns/explosives is inderdaad een stuk beter, maar toch zit ik me vooral op te vreten van irritatie (vooral die **** hit detection maakt me soms helemaal gek). En als ik geïrriteerd wil worden kijk ik wel naar Oranje in plaats van BF3 te spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door w00t00w op 16-06-2012 17:34 ]

---

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik wil binnenkort weer eens een online shooter gaan spelen en m'n voorkeur gaat uit naar BF3 omdat het mij een gaaf spel lijkt en er in vergelijking met MW3 minder gecheat wordt, en er ook beter tegen op wordt getreden....althans, dat is mijn aanname, want ik heb beide nog niet gespeeld (wel hier en daar wat dingetjes gelezen).

Als ik soms MW3-fora lees of reacties onder nieuwsberichten bekijk valt het mij namelijk wel vaak op dat het zo vaak over de grote hoeveelheid cheaters in dit spel gaat. Overigens hou ik er wel rekening mee dat A>er in elk spel cheaters zijn en B>sommige mensen denken dat ze met cheaters te maken hebben, terwijl ze eigenlijk een hele goeie speler zijn tegengekomen die gewoon clean is.

Mijn vraag is dan ook aan jullie hoe het zit met de aimbots, wallhacks en ander soort cheat-gespuis in BF3 en of er een beetje actief tegen op wordt opgetreden? Tevens ben ik ook wel benieuwd of m'n aannames over MW3 in vergelijking met BF3 juist zijn of dat het allemaal wel valt.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Verwijderd

Metro bevalt me prima, net als grand bazaar. Ik speel momenteel liever dergelijke maps (Seine ook) dan de grote maps.
Nadeel van deze maps is wel dat het nogaleens een grott baserape festijn is en daar mag Dice van mij wel wat aan gaan doen. Het komt steeds vaker voor dat een team alle vlaggen capped en vervolgens kom je je basis niet meer af. Als je in Metro als Rus respawned ben je gelijk weer dood doordat iedereen zit te snipen.
Dice zou moeten zorgen dat je op citymaps nooit alle vlaggen kunt veroveren zodat je baserapen kunt voorkomen.
Ik heb al een keer op een server gespeeld waar toen een admin actief was die bij baserapen gewoon de tegenpartij een algehele teamkill gaf zodat we vlag A terug konden veroveren en dat zou vaker moeten gebeuren. Dan voorkom je ook dat er veel mensen leaven.

Verwijderd

Lololol, SPAS-12 met slugs en laser sight is echt dodelijk!
http://battlelog.battlefi...how/34874386/1/307564538/

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 18:34:
Als je in Metro als Rus respawned ben je gelijk weer dood doordat iedereen zit te snipen.
Dice zou moeten zorgen dat je op citymaps nooit alle vlaggen kunt veroveren zodat je baserapen kunt voorkomen.
Ik heb al een keer op een server gespeeld waar toen een admin actief was die bij baserapen gewoon de tegenpartij een algehele teamkill gaf zodat we vlag A terug konden veroveren en dat zou vaker moeten gebeuren. Dan voorkom je ook dat er veel mensen leaven.
Geheel true. Want dan leaven de mensen die telkens gebaserapet worden. Eventueel switcht de autobalancer dan wat mensen naar het verliezende team, zodat die ook leaven en iedere nieuwe speler die de server joint, wordt automatisch, door het tekort aan spelers aan de verliezende kant, ook weer gebaserapet. Nja, dan blijft het zo doorgaan...
Pagina: 1 ... 23 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.