bloodlynx schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:49:
Ik vind dat ze een x een paar mappen gratis moeten overzetten naar battlefield 3 het is in princiepe bijna dezelfde engine dus het is een stuk minder werk als de b2k maps. Want laten we eerlijk zijn als ze voor 4 bfbc2 maps 15 euro vragen kan je net zo goed bfbc2 spelen.

Daarom bieden ze die ook niet aan he

Bad company 2 vindt ik ook niet te vergelijken met BF2 of BF3.
Bad company 2 was gewoon een uitstapje en ik vond het persoonlijk een rot spel.
Daarnaast speelde iedereen rush omdat dat het leukste was volgens de meeste.
zelfs de echte battlefield veteranen die alle delen hebben gespeeld zeggen het volgende:
je hebt BF2 spelers (grote open maps met af en toe close combat en vlaggen veroveren en verdedigen)
en je hebt BC2 gamers (rush, Squad TDM )
Battlefield 3 heeft heel veel weg van BF2, maar de rush maps zijn weer goed gemaakt zoals BC2 waardoor BF3 de beste battlefield game KAN worden als ze luisteren naar de community en vaker updaten/patches uitbrengen.
ik weet zeker als er een Bad company 3 was aangekondigd vorig jaar, dat ik de game niet had gekocht.
maar omdat het Battlefield 3 is en ik bij de eerste filmpjes al zag dat het een BF2 ging worden, had ik hem gelijk besteld. de fun die ik had in BF2 heb ik soms ook in BF3, maar in de meeste gevallen zijn het 2 totalen verschillende games.