Verwijderd

Graag gedaan!
Mavamaarten schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:24:
[...]

Een paar dagen geleden een automatische patch gemaakt, omdat het kan :D
[afbeelding]
http://dl.dropbox.com/u/1424119/Origin%20Ads%20Patch.exe

Als je het niet vertrouwt dan scan je gewoon even op VT of anders gebruik je het niet hé :+
Ah kijk dat kan natuurlijk ook. Heb jij overigens nog een manier kunnen vinden om ook je DefaultTab op MyGames te zetten ipv de Origin Store? Dit is mij namelijk nog niet gelukt...
ye-roon schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:28:
Hmmm, een vraag aan mensen die de M5K al gebruikt hebben: Is deze echt zo goed? Afgelopen potjes eigenlijk alleen maar dood geschoten door dat wapen. Goed, dankzij de m417 stond ik nog steeds ruim positief. Maja, het lijkt wel ze met die M5K alleen maar de muisknop in hoeven te houden, achter zich moeten aimen en ik dood ga in 1 sec van de Ricochet.
Vind de M5K persoonlijk erg tegenvallen, geef mij maar de AS VAL + RDS + EXT MAGS die is zowel op short range als wat langere afstand een goede allrounder. Voor het echte close quarters werk is overigens de P90 + LASER + SUPPRESSOR nog een betere keus. En dan gewoon helemaal niet meer ADS-en maar gewoon met je laser richten. Succes gegarandeerd :D

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
nero355 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:32:
[...]

Op wat voor rare servers speel jij dat je dit zo meemaakt ??

De servers waar ik speel zijn de support guns EPIC en de shotguns één grote EPIC FAIL :D Ik wil ruilen !!!
Hij heeft het waarschijnlijk over de nieuwe DLC, maar ik vind niet dat de game gebalanced moet worden om een gare CQ DLC heen.
In normale BF3 zijn de shotguns vrij matig en the LMG's goed.
Vooral de L86 is een beest.
ye-roon schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:28:
Hmmm, een vraag aan mensen die de M5K al gebruikt hebben: Is deze echt zo goed? Afgelopen potjes eigenlijk alleen maar dood geschoten door dat wapen. Goed, dankzij de m417 stond ik nog steeds ruim positief. Maja, het lijkt wel ze met die M5K alleen maar de muisknop in hoeven te houden, achter zich moeten aimen en ik dood ga in 1 sec van de Ricochet.

En een M416 buff vind ik niet heel erg, toch al mijn go to assault wapen :) H&K ftw :) Ik vond die m16 het toch net niet. En voor de engineer is er nu de acw-r of anders de oude vertrouwde sg553 :)
M5K is een leuk wapen van dichtbij maar zwakker als de MP7, PDW-R en P90
van lange afstand (zeg maar op zimba tower punt a naar punt b volledige clip (31 kogels ext.mag) voor 1 kill.

M416 heeft precies dezelfde damage als de M16, alleen meer recoil en een lagere RPM.
omdat het wapen wat rustiger schiet, is hij makkelijker te besturen en is het een na beste assaultrifle naast de m16 die op de eerste plaatst staat.
De nieuwe nerf en buff gaat er voor zorgen dat iedereen overstapt naar de M416 als de recoil te erg gaat worden voor de M16.

ACW-R is een zwakwapen voor close combat en hipfire gaat net zo erg als de famas, alle kanten op.
M4A1 steekt er met kop en schouders boven uit, daarna de AKS-74U en SG553
Ik raad niemand aan om de ACW-R te gebruiken op kleine maps zoals Sein crossing, Grandbazaar, metro en alle nieuwe mappen. zelfs op kharg island heb je er weinig aan.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Net een nieuwe vorm van hack tegen gekomen, je krijgt een oranje icoontje rechts boven in beeld met iets van een connection probleem en dan kan niemand meer bewegen behalve de hacker zelf en gaat dan iedereen neerschieten....

Verwijderd

Pykow schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:26:

Shotguns hebben de zelfde damage als een normale gun. iedere hit is 25 damage bijvoorbeeld, alleen een shotgun schiet er meerdere tegelijk af dus die je al snel 100% damage met 1 schot. waarbij je met een rifle 4 hits moet maken, kan je dit met de shotgun in 1 hit en dat is oneerlijk, 2 hits van dichtbij zou het een stuk beter maken en op afstand heel weinig damage.
Ojeej, een rifle moet 4 keer zoveel hits maken! Wat denk je dat de RPM van een 870MCS is? Wat denk je dat er gebeurt op 50m? 100m? Oh wacht, dan kunnen snipers een 1-hit kill maken! Moeten we ook maar nerfen.
Als je een shotgun pakt, dan kies je voor de korte afstand. Dat je in CQ veel op korte afstand speelt, is natuurlijk in het voordeel van de shotguns. Dat betekend niet dat ze in heel het spel OP zijn. Ooit al een shotgun gezien op Caspian? Zijn ze daar ook zo OP dan? Nee.
Op CQ zitten er trouwens ook meerdere lange, open lijnen in iedere map, waar je het gewoon aflegt met een shotgun. Dan is een rifle opeens heel "OP" hoor!
unfor schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:31:
[...]

De M5K viel mij een beetje tegen, ik dacht dat het een ext mag van 40 zou krijgen zoals de MP7 maar bleek 30 te zijn.
Heeft lagere ROF dan de MP7 en hogere recoil.
Idd, zie het praktisch nut van dat wapen niet.
Daarnaast wordt het nog steeds tijd dat ze alle supportwapens een buff geven, zoals de M27, L86A2 en RPK
ze zijn gewoon te sloom of te zwak tegenover iedere assault rifle.
Het zijn geen assault rifles. Met die wapens moet je profiteren van het veel grotere magazijn en veel in bursts schieten. Ze zijn echt niet zwak maar je moet niet dezelfde speelstijl hanteren als met een assault rifle. Wil je dat doen dan moet je een assault rifle pakken.
en alle shotguns moeten generfed worden, 2 hits kill van dicht bij is een stuk beter, dan one hit kills.
maar je hebt weer mensen zeggen dat het echt is en dat je in real van dichtbij ook gelijk dood bent met een shotgun. maar als we het zo bekijken, waarom kan hij dan niet simpel over alle muurtjes springen ? hij kan toch klimmen ? waarom kan je onbeperkt rennen ? het is en blijft een game
Je weet dat shotguns dan waardeloos worden? Twee hits met een shotgun betekent dat elke assault speler je al dood heeft omdat hij veel sneller schiet. Daarnaast is een shotgun nutteloos op langere afstand mits de tegenstander een beetje handig is. Liever dat ze slugs wat aanpassen zodat ze op lange range sterk zijn en van dichterbij wat minder, maar ook dat is geen ramp.
Shotguns hebben de zelfde damage als een normale gun. iedere hit is 25 damage bijvoorbeeld, alleen een shotgun schiet er meerdere tegelijk af dus die je al snel 100% damage met 1 schot. waarbij je met een rifle 4 hits moet maken, kan je dit met de shotgun in 1 hit en dat is oneerlijk, 2 hits van dichtbij zou het een stuk beter maken en op afstand heel weinig damage.
Waarom is dat oneerlijk? Een sniper rifle heeft ook 1 hit nodig zolang je maar in de borstkas raakt. De semi auto snipers hebben net iets meer hits nodig. De assault rifles hebben wel 4-5 hits nodig maar kunnen deze ook in een seconde geven.

Je moet gewoon niet denken dat je een shotgun kan verslaan onder de vijf meter, shotguns zijn bedoeld als ultiem close combat wapen die op langere afstand nutteloos word.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:38
Metian schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:03:
2x EXP weekend is inderdaad al actief. Vraag me alleen af of dit alleen voor premium members is en morgen voor iedereen.

Het staat er overigens ook bij in het oranje "double exp, active now"

[afbeelding]
Is acitef, kreeg vanochtend dubbele punten

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Ik weet niet of het hier al genoemd is en het al common knowledge is, maar de Double XP periode is al ingegaan, kreeg net aan het eind van mijn ronde een X2 Multiplier Bonus.

*Mega ninja'd.

[ Voor 4% gewijzigd door Sagaris op 15-06-2012 12:42 ]

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Volgens mij krijg je alleen die 2x XP aan t einde van de ronde, niet tijdens?

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

nero355 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:21:
Kan je mij uitleggen hoe/waar de values beginnen/worden berekend ??
[...]
Met EyeFinity weer eens zitten spelen na de patch en NOG STEEDS zit de minimap niet op de juiste plek |:( How hard can it be ... :/
Geen idee, maar ik zou beginnen met de waardes van die dude, en dan gewoon experimenteren :) Ik vermoed dat je met eyefinity niet aan de height hoeft te kloten per se, maar wel aan de width. Waarschijnlijk is 1 de volledige breedte van je display (dus in de uiterste hoekjes van je 1e & 3e scherm) en 0 het absolute midden, dus wellicht kun je eens met .3 op de width beginnen en kijken wat dat doet?
When in doubt: experiment! :P Gewoon met fikse sprongen (in dit geval: .1 naar boven of beneden op de waardes van dat filmpje) wat invullen, dan zie je denk ik vanzelf verschil (en welke kant het op beweegt), en dan kun je schatten hoeveel je nodig hebt voor jouw posities..

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-12 15:08
Ik wil een servertje gaan huren en wil eigenlijk weten of er nog verschil zit tussen de verschillende aanbieders. Zijn er nog zaken waar ik op moet letten of maakt het niet uit welk hostingbedrijf je neemt?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Maakt in principe vrij weinig uit, tegenwoordig heeft geen enkele hoster nog lag problemen. Sommigen leveren een gratis TS of Procon installatie mee.

Bedenk je alleen wel dat voor elke server die bezet is er minstens vijf leeg staan. Dus je moet wel een goed idee hebben of al een groep mensen om je server bezet te krijgen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• unfor
Tsurany schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:03:
Bedenk je alleen wel dat voor elke server die bezet is er minstens vijf leeg staan. Dus je moet wel een goed idee hebben of al een groep mensen om je server bezet te krijgen.
Inderdaad, er zijn zo veel mensen die denken "Ik wil een server huren".. maar bedenk je wel dat je een actieve clan nodig hebt die elke dag je server komt vullen.

Wij hadden een community van een man of 200, en nog was het een probleem om dagelijks de server vol te krijgen.
Het vol krijgen van een server kan ontzettend irritant zijn en gepaard gaan met constant idlen.
Denk hier over na voor je een server huurt!

[ Voor 10% gewijzigd door unfor op 15-06-2012 13:08 ]

• ChojinZ
Tsurany schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:03:
Maakt in principe vrij weinig uit, tegenwoordig heeft geen enkele hoster nog lag problemen. Sommigen leveren een gratis TS of Procon installatie mee.

Ik zie echter wel verschillende prijzen. Waar komt dat dan vandaan? Zijn dat de extra optie's (TS servertje, stats tools, etc.)?

Voor 2 tientjes wil ik best proberen om de server vol te krijgen. Lukt dat niet, dan heb ik helaas pech en zeg ik het abonnement gewoon af...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-12 10:25

Metian

Snert is vies

ProfoundValue schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:57:
Volgens mij krijg je alleen die 2x XP aan t einde van de ronde, niet tijdens?
Klopt, je speelt gewoon en aan het einde wanneer je exp bij elkaar opgeteld word, krijg je helemaal aan het eind een x2 van je exp.

Rupsen, Rapsen.

• ProfoundValue
  • Niet online
Metian schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:09:
[...]

Klopt, je speelt gewoon en aan het einde wanneer je exp bij elkaar opgeteld word, krijg je helemaal aan het eind een x2 van je exp.
Ik kreeg maar 400 punten door de multiplier extra?

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:30

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

is het Double XP van alles of alleen van de kills?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Metian

Metian

Snert is vies

ProfoundValue schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:10:
[...]

Ik kreeg maar 400 punten door de multiplier extra?
Kan kloppen, ik kreeg bij een ronde ook maar weinig, terwijl ik toch veel meer punten had. Misschien betreft het een bug of iets dergelijks, weet het ook niet echt.
your sum total for every round will be effectively doubled

[ Voor 10% gewijzigd door Metian op 15-06-2012 13:12 ]

Rupsen, Rapsen.

ChojinZ schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:08:
Ik zie echter wel verschillende prijzen. Waar komt dat dan vandaan? Zijn dat de extra optie's (TS servertje, stats tools, etc.)?
Moet je even kijken wat er bij staat. Sommigen zijn wat goedkoper dan anderen. Sommigen leveren ook een ander type admin panel mee. De servers van i3D zijn over het algemeen goed stabiel, van Multiplay ook. Dan heb je al de twee grote van ons stukje europa.
Voor 2 tientjes wil ik best proberen om de server vol te krijgen. Lukt dat niet, dan heb ik helaas pech en zeg ik het abonnement gewoon af...
Jup je kan het altijd proberen. Zorg alleen dat je niet al aan een bepaalde termijn vast zit. Opzegtermijn is 30 dagen dus als je aan het eind van de maand stop zegt zit je er nog een maand aan vast.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:30

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

op battlelog staat trouwens bij doubleXP weekend: When: 00:01 AM PDT June 16th – 11:59 PM PDT June 17th

staat dus pas morgen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• ProfoundValue
  • Niet online
Ricmaniac schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:19:
op battlelog staat trouwens bij doubleXP weekend: When: 00:01 AM PDT June 16th – 11:59 PM PDT June 17th

staat dus pas morgen
Ja, maar het is nu al wel actief.. weet alleen niet hoe het berekend wordt.

• ChojinZ
Tsurany schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:13:
[...]

Moet je even kijken wat er bij staat. Sommigen zijn wat goedkoper dan anderen. Sommigen leveren ook een ander type admin panel mee. De servers van i3D zijn over het algemeen goed stabiel, van Multiplay ook. Dan heb je al de twee grote van ons stukje europa.

[...]

Jup je kan het altijd proberen. Zorg alleen dat je niet al aan een bepaalde termijn vast zit. Opzegtermijn is 30 dagen dus als je aan het eind van de maand stop zegt zit je er nog een maand aan vast.
Duidelijk. Tx voor de tips!

Vanavond maar verder kijken. Anders krijgen we weer ruzie met de baas...
8)

Verwijderd

Metian schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:11:
[...]

Kan kloppen, ik kreeg bij een ronde ook maar weinig, terwijl ik toch veel meer punten had. Misschien betreft het een bug of iets dergelijks, weet het ook niet echt.
ProfoundValue schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:22:
[...]

Ja, maar het is nu al wel actief.. weet alleen niet hoe het berekend wordt.
Het double xp systeem werkt als volgt:

De score die je per class haalt wordt eerst verdubbeld aan het einde van de ronde. Stel dat je assault hebt gespeeld en 7 kills gemaakt heb met een assault rifle, dan krijg je dus 2 x 700 = 1400 assault punten. Vervolgens heb je nog een stel ribbons gehaald (Bv assault rifle ribbon). Dit aantal punten (200 voor zo'n ribbon, geloof ik) wordt daarna nog eens verdubbeld. Dat wil zeggen dat de 2x additional points bonus ook nog eens 200 punten oplevert.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2012 13:29 ]

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Pykow schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:34:
[...]

M5K is een leuk wapen van dichtbij maar zwakker als de MP7, PDW-R en P90
van lange afstand (zeg maar op zimba tower punt a naar punt b volledige clip (31 kogels ext.mag) voor 1 kill.

M416 heeft precies dezelfde damage als de M16, alleen meer recoil en een lagere RPM.
omdat het wapen wat rustiger schiet, is hij makkelijker te besturen en is het een na beste assaultrifle naast de m16 die op de eerste plaatst staat.
De nieuwe nerf en buff gaat er voor zorgen dat iedereen overstapt naar de M416 als de recoil te erg gaat worden voor de M16.

ACW-R is een zwakwapen voor close combat en hipfire gaat net zo erg als de famas, alle kanten op.
M4A1 steekt er met kop en schouders boven uit, daarna de AKS-74U en SG553
Ik raad niemand aan om de ACW-R te gebruiken op kleine maps zoals Sein crossing, Grandbazaar, metro en alle nieuwe mappen. zelfs op kharg island heb je er weinig aan.
Dat is denk ik ook de rede waarom ik de m416 gebruik, dat rustige is juist wat me aanspreekt. En hij heeft best wel goede hip fire (althans, ik hipfire vaak 3 mensen er mee neer ^^). En dan nu als agressive recon met de hogere kaliber variant (m417) :) ik ben happy. Ook de veranderingen voor de g36c en de mg36 zie ik met een smile tegemoet. Al moet ik zeggen dat ik op het moment de sg553 prefereer boven de g36c. Om de een of andere rede krijg ik mensen daar sneller mee dood op het moment.

En over side arms, die magnums vind ik niks schieten te langzaam het is te lastig een moving target te raken. Ik was in het begin altijd fan van de m9 tact/suppressor. Maar ik speel op het moment met de g18 suppressed, de random headshots die dat ding maakt in hipfire zorgt er voor dat ik dingen net wat vaker overleef. Al blijf ik een fan van m9 omdat het gewoon ook een mooi wapen is, en ik die glock lelijk vind :p Wat is nou "de beste" side arm.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
bloodlynx schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:35:
Net een nieuwe vorm van hack tegen gekomen, je krijgt een oranje icoontje rechts boven in beeld met iets van een connection probleem en dan kan niemand meer bewegen behalve de hacker zelf en gaat dan iedereen neerschieten....
Hoe kan een client nu alle andere clientverbindingen platleggen? Dan moet je toch soort van serveraccess hebben? In MW2, waar ze P2P gebruiken, is het heel wat eenvoudiger :)

Verwijderd

Pistol lijkt me echt een kwestie van voorkeur. Ik heb het liefst een magnum: even de tijd nemen om te mikken en bam! een headshot. Als je mij zo'n normale pistol geeft spray ik alle kogels zo snel mogelijk en hopen maar dat ik iets raak :P Zelfde bij de full-auto versies. Met de 93R krijg ik al helemaal niks dood.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[...]

en alle shotguns moeten generfed worden, 2 hits kill van dicht bij is een stuk beter, dan one hit kills.
maar je hebt weer mensen zeggen dat het echt is en dat je in real van dichtbij ook gelijk dood bent met een shotgun. maar als we het zo bekijken, waarom kan hij dan niet simpel over alle muurtjes springen ? hij kan toch klimmen ? waarom kan je onbeperkt rennen ? het is en blijft een game

Vind het ook kut als ik met 1 schot dood ben maar ja wat voor game wil je dan :?

Elke wapen heeft een bepaald voordeel in een bepaalde setting en een nadeel op een ander gebied als je daar niet tegen kan moet je iets anders gaan spelen.

Natuurlijk moet er een bepaalde balans zijn tussen de wapens maar een shotgun die van dichtbij 1S1K is maar op lange afstand gaar, is niet in onbalans.

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

ye-roon schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:31:
Ik was in het begin altijd fan van de m9 tact/suppressor. Maar ik speel op het moment met de g18 suppressed, de random headshots die dat ding maakt in hipfire zorgt er voor dat ik dingen net wat vaker overleef. Al blijf ik een fan van m9 omdat het gewoon ook een mooi wapen is, en ik die glock lelijk vind :p
Ik vind de MP443 en M9 in "Irritant lampje" uitvoering het leukst en daar speel ik dan ook het meest mee :)

Auto pistols vind ik lame en net als de rest lelijk/geen leuk gevoel erbij dus blijf ik er ver vandaan. Baal ook als ik een kit oppak en daar zo'n raar ding bij zit ... vaak samen met de raarste optical attachments die het liefst zo min mogelijk bij de map passen of nutteloos zijn gewoon _O-
Knijnemans schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:59:
Geen idee, maar ik zou beginnen met de waardes van die dude, en dan gewoon experimenteren :) Ik vermoed dat je met eyefinity niet aan de height hoeft te kloten per se, maar wel aan de width. Waarschijnlijk is 1 de volledige breedte van je display (dus in de uiterste hoekjes van je 1e & 3e scherm) en 0 het absolute midden, dus wellicht kun je eens met .3 op de width beginnen en kijken wat dat doet?
When in doubt: experiment! :P Gewoon met fikse sprongen (in dit geval: .1 naar boven of beneden op de waardes van dat filmpje) wat invullen, dan zie je denk ik vanzelf verschil (en welke kant het op beweegt), en dan kun je schatten hoeveel je nodig hebt voor jouw posities..
Zoiets had ik al verwacht, maar toch nogmaals bedankt voor je hulp d:)b

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

ye-roon schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:31:
[...]

Dat is denk ik ook de rede waarom ik de m416 gebruik, dat rustige is juist wat me aanspreekt. En hij heeft best wel goede hip fire (althans, ik hipfire vaak 3 mensen er mee neer ^^). En dan nu als agressive recon met de hogere kaliber variant (m417) :) ik ben happy. Ook de veranderingen voor de g36c en de mg36 zie ik met een smile tegemoet. Al moet ik zeggen dat ik op het moment de sg553 prefereer boven de g36c. Om de een of andere rede krijg ik mensen daar sneller mee dood op het moment.

En over side arms, die magnums vind ik niks schieten te langzaam het is te lastig een moving target te raken. Ik was in het begin altijd fan van de m9 tact/suppressor. Maar ik speel op het moment met de g18 suppressed, de random headshots die dat ding maakt in hipfire zorgt er voor dat ik dingen net wat vaker overleef. Al blijf ik een fan van m9 omdat het gewoon ook een mooi wapen is, en ik die glock lelijk vind :p Wat is nou "de beste" side arm.
Hopelijk hoeven we geen maand te wachten voor deze fixes.
Precies wat ik zeg, de M416 is vrijwel identiek aan de m16 alleen langzamer en minder accuraat, maar omdat hij weer langzamer is kan je de recoil beter onder de knie houden, nu gaat DiCE de recoil verminderen van de M416 en juist verhogen op de M16 dus de kans bestaat dat we gaan switchen of dat ze nog dichter op elkaar gaan zitten.

G36C en MG36 zijn de 2 slechste wapens in de game door de recoil. dus ik kijk daar ook wel naar uit.

beste side arm is gewoon de .44 magnum (schieten vanuit hipfire natuurlijk) en anders 93R burst shooting en de G18.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Sagaris schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:41:
Ik weet niet of het hier al genoemd is en het al common knowledge is, maar de Double XP periode is al ingegaan, kreeg net aan het eind van mijn ronde een X2 Multiplier Bonus.

*Mega ninja'd.
Klopt, maar hoe werkt die X2? Er lijkt niks van te kloppen namelijk, want ik krijg veel minder dan X2 :?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• ChojinZ
Pykow schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:01:
[...]

G36C en MG36 zijn de 2 slechste wapens in de game door de recoil. dus ik kijk daar ook wel naar uit.
Vind jij. ;) Ik persoonlijk ben helemaal weg van de G36C. Tis het wapen waar ik ook de meeste kills per game mee maak. Daarintegen kan ik weer niets met de M416/M16. Tis dus maar net hoe je speelstijl is... :)

• Metian

Metian

Snert is vies

Phyxion schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:03:
[...]

Klopt, maar hoe werkt die X2? Er lijkt niks van te kloppen namelijk, want ik krijg veel minder dan X2 :?
Ik speelde net in een CQ-server en kreeg maar +2100 extra, terwijl ik een ruime +14k had gehaald (inc. ribbons etc etc).

Hebben andere ook last hiervan in CQ-servers of ook in B2K / Normale servers ?

Rupsen, Rapsen.

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Even een vraag:

Ik zie dat ze bij de nieuwe DLC wapens hebben toegevoegd, Kun je deze wapens ook krijgen zonder de DLC te kopen? (Ik hou niet van kleine maps).

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Metian

Metian

Snert is vies

Jeroenneman schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:17:
Even een vraag:

Ik zie dat ze bij de nieuwe DLC wapens hebben toegevoegd, Kun je deze wapens ook krijgen zonder de DLC te kopen? (Ik hou niet van kleine maps).
Nee, ze zijn namelijk gebonden aan assignments die met CQ komen.

Rupsen, Rapsen.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:04

Mavamaarten

Omdat het kan!

What... the... FUCK!
Ik dacht, ik ga effe die Scar-L unlocken. Neem effe lekker underbarrel 320 en knallen maar. Zelfs als je mensen in hun gezicht knalt en dan nog eens ontploft, doet die 10 damage ofzo, what the fucking hell... :F :( :(

Android developer & dürüm-liefhebber

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Jeroenneman schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:17:
Behalve tijdelijk, door de kits van mensen op te pakken die die wapens wel hebben: nee.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• unfor
Mavamaarten schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:19:
What... the... FUCK!
Ik dacht, ik ga effe die Scar-L unlocken. Neem effe lekker underbarrel 320 en knallen maar. Zelfs als je mensen in hun gezicht knalt en dan nog eens ontploft, doet die 10 damage ofzo, what the fucking hell... :F :( :(
Neem de 320 Buckshot dan :)

• Jeroenneman

Jeroenneman

CodeCaster schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:20:
[...]

Behalve tijdelijk, door de kits van mensen op te pakken die die wapens wel hebben: nee.
Fijn, weer een game in de gutter.
Pay for better weapons pl0x, k tnx bye EA.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Jeroenneman schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:22:
[...]

Standaard wapens zijn net zo goed of zelfs beter, get your facts straight.

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-12 13:51
[...]

Je betaald voor extra mogelijkheden (maps, wapens etc) en niet voor betere wapens, want de originele zijn ook gewoon goed, zoniet nog beter

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-12 16:03

thommich

Belg

Voor de assignment "set us up the bomb":

Als je met een M320 LVG schiet. Telt dat dan als grenade of als underslung grenade launcher? (Of beide? :P )

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Metian schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:16:
Ik speelde net in een CQ-server en kreeg maar +2100 extra, terwijl ik een ruime +14k had gehaald (inc. ribbons etc etc).
Je ziet aan het eind additional points staan. Dit is niet alles wat je dubbel hebt gekregen !!!

De score die je voor bijvoorbeeld je engineer krijgt, wordt meteen aan het begin al verdubbeld! En dan komt de rest er nog bij...

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Phyxion schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:03:
Nog maar een keertje dan:
Double XP in a nutshell

Hello ladies and gentlemen.

As you might have heard through our various Battlefield channels, we will be running a Double XP event for PC this weekend.

If you are wondering how exactly your Double XP scores get calculated this weekend, just check out the full run down right here :

So, imagine you have just finished a round with 2 kills and 3 deaths. Your total score on the scoreboard is an amazing 200 points and you finally start feeling like a pro. The whole round, you played as an Engineer. What you will see right after the scoreboard switches to the End of Round screen is that your Engineer symbol will flash, adding a total of 400 points to your engineer kit. This is your original 200 points multiplied by 2.

After your normal points have been doubled on the Engineer kit, it is now time for the game to count your ribbon score. You have received the Squad Rush Ribbon and the MVP 2 Ribbon. The Squad Rush Ribbon adds 200 points in itself and the MVP Ribbon adds 400 points in its original value.

You will first see these points added in their original values. They will then get doubled as “ADDITIONAL POINTS” (600 new points). Your sum total for this round would then be (200x2)+(200+400)x2=1600 points instead of the 800 you would have received on a normal weekend. Easy! :)

So in short, the scoring would look like this:
Original End of Round Score: 200
Engineer Score: 400 (200 original points + 200 for Double XP)
Squad Rush Ribbon: 200
MVP Ribbon: 400
Additional Score: 600 (Your ribbon score once more)

GLHF
Het is dus niet simpel "owh ik heb nu 1000 punten 'gewoon', dus ik krijg er vast 1000 punten bij"; bij het eindscherm is je class score al verdubbeld, en verdubbeld je additional score alleen je behaalde ribbons nog eens.

• Metian

Metian

Snert is vies

priemt schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:24:
[...]

Je ziet aan het eind additional points staan. Dit is niet alles wat je dubbel hebt gekregen !!!

De score die je voor bijvoorbeeld je engineer krijgt, wordt meteen aan het begin al verdubbeld! En dan komt de rest er nog bij...
Ha!. Het begint nu te dagen, vandaar de ene keer meer, de andere keer minder.. thanks

Rupsen, Rapsen.

• ChojinZ
[...]

Onzin. De standaard wapens doen echt niet onder aan de DLC wapens...

• haarbal
  • Laatst online: 19:26
[...]

nou, beter zou ik ze niet noemen. Maarre, dit is toch geen nieuwe ontwikkeling? in battlefield 2 en back to karkand was het ook al zo.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-12 11:31
ChojinZ schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:32:
[...]

Onzin. De standaard wapens doen echt niet onder aan de DLC wapens...
Indeed, met de m16a3, scar, aek, pecheneg, svd / sks kan je gewoon alle dlc wapens prima pareren.

discogs

Ach dit was in BF2 toch ook al zo? De Special Forces wapens kon je ook in het origineel gebruiken en wie geen Special Forces had kon dit niet. Toen was de impact nog groter want de wapen keuze was veel kleiner.

thommich schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:24:
Voor de assignment "set us up the bomb":

Als je met een M320 LVG schiet. Telt dat dan als grenade of als underslung grenade launcher? (Of beide? :P )
alles telt met de M320 zelfs smoke kills ;)
What... the... FUCK!
schiet op zijn voeten of een muur achter hem , net als de fragrounds in de shotguns moet je op de voeten schieten.
[...]

Helemaal niet mee eens.
M16, M4,M27 zijn zeer sterke wapen voor iedere class en geen DLC wapens.
beter gezegd alle DLC wapens zijn juist zwakker ;)

• Cyberwarmacine
  • Laatst online: 22-10 14:41
Pykow schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:37:
beter gezegd alle DLC wapens zijn juist zwakker ;)
muv L86A2 als je het mij vraagt ;)

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11 20:25
M27 IAR is beter als L86A2 als je echt op alle punten gaat lettten, en dan bedoel ik voornamelijk de reload time.

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-12 21:50

w00t00w

Derp

What... the... FUCK!
Ik gebruik de M320 praktisch nooit voor rechtstreekse aanvallen, juist omdat dat ding niet ze heel veel schade doet. Veel beter gebruik je hem om - bijvoorbeeld in Seine, Bazaar of het buiten-gedeelte van Metro - stukken gevel los te schieten op nietsvermoedende tegenstanders. Ook ideaal om van buiten campers vanachter ramen weg te schieten of trappenhuizen uit te jagen.
Is de oppositie niet bijster snugger, dan heb je je kills zo te pakken >:)

---

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Dit weekend voluit spelen is dus ook erg goed voor je SPM?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Verwijderd

evilpin0 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:49:
Zeker! 8)

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Lijkt mij wel ;)

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:04

Mavamaarten

Omdat het kan!

Thanks voor de tips, ben ondertussen nog wat aan het kloten en de 20 kills zijn binnen :+
Nu nog 7 grenade kills maar dat lukt wel >:)

Android developer & dürüm-liefhebber

Cyberwarmacine schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:39:
[...]

muv L86A2 als je het mij vraagt ;)
:) L86A2 heeft 0.3 minder verticale recoil (uit mijn hoofd) dus het verschil is zo klein, dat het zelfde schiet als de M27 IAR.
Alleen de M27 IAR heeft een veel snellere reload time en daarom laat ik de L86A2 links liggen want ik speel al heel lang met de M27 IAR en voortaan heb je een HB op support wapens en dus zijn ze een stuk sterker geworden en stabieler, maar nog steeds zwakker dan een assault of carbine.
SPM gaat in 1 weekendje met 5 omhoog, alleen als ze nu alle punten dubbel gaan tellen + CQ DLC dan krijg je meestal 400 punten per cap en dat gaat echt razendsnel, mijn huidige spm is deze week al gestegen met 10 en zit nu op 563 gaat heel langzaam omhoog omdat ik veel uur heb gespeeld.
en door de nieuwe DLC ga ik iedere avond bijna 1 level en soms 2 levels omhoog ;)

Dus dit weekend gaat dat echt lekker snel

[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 15-06-2012 15:05 ]

[...]
Voor elke setting zijn erstandaard wapens die beter (zouden moeten) zijn dan de CQ wapens. De SCAR-L heeft nog wel een bug met de heavy barrel en de M417 lijkt ook wel loeisterk met vlagen, toch leggen ze het nog af t.o.v. de standaardvarianten. Het is geen B2K launch geweest met een OP Famas :)

Als fervent M16A3 gebruiker kijk ik zelf toch wel uit naar de M416 buff, ik vind het een veel mooier en stijlvoller wapen dan de M16 maar de TTK is significant slechter dat het moeilijk is om met de M416 te blijven spelen..
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:08:
[...]

Voor elke setting zijn erstandaard wapens die beter (zouden moeten) zijn dan de CQ wapens. De SCAR-L heeft nog wel een bug met de heavy barrel en de M417 lijkt ook wel loeisterk met vlagen, toch leggen ze het nog af t.o.v. de standaardvarianten. Het is geen B2K launch geweest met een OP Famas :)

Als fervent M16A3 gebruiker kijk ik zelf toch wel uit naar de M416 buff, ik vind het een veel mooier en stijlvoller wapen dan de M16 maar de TTK is significant slechter dat het moeilijk is om met de M416 te blijven spelen..
Ha, bij mij is het net omgekeerd :)
Ik vind de M416 in BF3 totaal niet stijlvol.
De versie in BFBC2 daarentegen vond ik subliem :9~ Was mijn meest gebruikt wapen, terwijl ik het in BF3 nauwelijks aanraak lol.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/screens/BFBC2Game%202010-12-07%2014-41-30-55.jpg

Btw, I miss Harvest Day ;(

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-12 16:03

thommich

Belg

Nog iemand gehad dat de soflam bugged is?

Net op Karkand had ik een potje, waar ik constant gelocked was. Overal tussen de gebouwen, zelfs in de hangar tussen F en G in.

Van zodra je instapt was je gelocked en natuurlijk 2 javelins onze kant uit...
Gevraagd in de chat en die gast zei dat het een bug was waardoor je alles op de map kon locken met soflam...

• Metian

Metian

Snert is vies

Damn, speel ik eindelijk een mooie en goed potje (hele dag al slecht aan het spelen).. word ik om onbekende redenen uit de server gekickt -_-

Rupsen, Rapsen.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

thommich schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:19:

Net op Karkand had ik een potje, waar ik constant gelocked was. Overal tussen de gebouwen, zelfs in de hangar tussen F en G in.

Gevraagd in de chat en die gast zei dat het een bug was waardoor je alles op de map kon locken met soflam...
Nu je het zegt, het leek er deze week in een potje Oman ook aardig op. Ik dacht dat ze gewoon op G en E een SOFLAM netjes (want: niet te vinden) hadden neergezet, want ik werd inderdaad ook over vrijwel de hele map zowat constant gelockt.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11 20:25
Ja dit heb ik gister ook gehad in helicopter op Operation Firestorm en op Kharg Island, het lijkt bij soflams en stingers/igla te gebeuren. Het proberen te locken op jou sound blijft, ook al vlieg je below radar of uit range.
Zelfs als ik ECM gebruik blijft lock sound soms gewoon door piepen. Zeer irritant.

• ChojinZ
thommich schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:19:

yup! Known bug....

Erg irritant. Niet zozeer omdat je gelocked bent maar vooral omdat die piep super storend is. Paar keer de game maar gemute omdat ik het op een gegeven ogenblik niet meer trok.... :X

• Snorro
  • Laatst online: 29-11 18:53
Haha mooi dit, ga ik een rondje rijden met die EOD voor de assignment. Serieus nog nooit gebruikt en in mijn eerste ritje maak ik 3 kills ermee terwijl ik iedereen over die assignment hoor klagen :D

• Cyberwarmacine
  • Laatst online: 22-10 14:41
Snorro schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:38:
Haha mooi dit, ga ik een rondje rijden met die EOD voor de assignment. Serieus nog nooit gebruikt en in mijn eerste ritje maak ik 3 kills ermee terwijl ik iedereen over die assignment hoor klagen :D
Lucky bastard :'(

• priemt
  • Niet online
Gewoon de EOD op metro de trap af laten stuiteren en een campend reconnetje zn 44rs lafjes in de fik steken
1ste attempt was meteen raak _/-\o_

• Snorro
  • Laatst online: 29-11 18:53
priemt schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:42:
[...]

Gewoon de EOD op metro de trap af laten stuiteren en een campend reconnetje zn 44rs lafjes in de fik steken
1ste attempt was meteen raak _/-\o_
Was CQ Damavand, wij hadden AB en paar enemies bij C. Op de een of andere manier raakte ik langs ze met n buggy en stapte achter ze uit, in een containertje gaan zitten en kwam zo achterop ze rijden, waren me alweer helemaal vergeten.

Maar idd, als je het een beetje slim aanpakt moet die assignment niet zo lastig zijn.

• bloodlynx
Ik vind dat ze een x een paar mappen gratis moeten overzetten naar battlefield 3 het is in princiepe bijna dezelfde engine dus het is een stuk minder werk als de b2k maps. Want laten we eerlijk zijn als ze voor 4 bfbc2 maps 15 euro vragen kan je net zo goed bfbc2 spelen. :+
bloodlynx schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:49:
Ik vind dat ze een x een paar mappen gratis moeten overzetten naar battlefield 3 het is in princiepe bijna dezelfde engine dus het is een stuk minder werk als de b2k maps. Want laten we eerlijk zijn als ze voor 4 bfbc2 maps 15 euro vragen kan je net zo goed bfbc2 spelen. :+
Bfbc2 voelt wel heel erg anders dan BF3. bfbc2 had pas echt waardeloze hitregistratie, slechte console port-controls die je echt beperkt in je momvement, willekeurige recoil/spread leek het wel etc. etc.

Voor een exacte kopie van Valparaiso en Oasis Rush zou ik trouwens alleen al met liefde 15 euro voor willen betalen.

Maar goed, het is toch totaal niet im frage dat ze bc2 maps naar bf3 gaan omzetten?

Verwijderd

Snorro schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:38:
Met vriend afspreken in een lege server. EOD bot kill uitvoeren, en klaar is kees 8)
bloodlynx schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:49:
Daarom bieden ze die ook niet aan he ;)
Bad company 2 vindt ik ook niet te vergelijken met BF2 of BF3.
Bad company 2 was gewoon een uitstapje en ik vond het persoonlijk een rot spel.
Daarnaast speelde iedereen rush omdat dat het leukste was volgens de meeste.

zelfs de echte battlefield veteranen die alle delen hebben gespeeld zeggen het volgende:
je hebt BF2 spelers (grote open maps met af en toe close combat en vlaggen veroveren en verdedigen)
en je hebt BC2 gamers (rush, Squad TDM )
Battlefield 3 heeft heel veel weg van BF2, maar de rush maps zijn weer goed gemaakt zoals BC2 waardoor BF3 de beste battlefield game KAN worden als ze luisteren naar de community en vaker updaten/patches uitbrengen.

ik weet zeker als er een Bad company 3 was aangekondigd vorig jaar, dat ik de game niet had gekocht.
maar omdat het Battlefield 3 is en ik bij de eerste filmpjes al zag dat het een BF2 ging worden, had ik hem gelijk besteld. de fun die ik had in BF2 heb ik soms ook in BF3, maar in de meeste gevallen zijn het 2 totalen verschillende games.

• ProfoundValue
  • Niet online
Die mag je resizen

[ Voor 97% gewijzigd door PWM op 15-06-2012 16:26 ]

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Pykow schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:04:
[...]

zelfs de echte battlefield veteranen die alle delen hebben gespeeld zeggen het volgende:
je hebt BF2 spelers (grote open maps met af en toe close combat en vlaggen veroveren en verdedigen)
Battlefield 3 heeft heel veel weg van BF2, maar de rush maps zijn weer goed gemaakt zoals BC2 waardoor BF3 de beste battlefield game KAN worden als ze luisteren naar de community en vaker updaten/patches uitbrengen.

ik weet zeker als er een Bad company 3 was aangekondigd vorig jaar, dat ik de game niet had gekocht.
maar omdat het Battlefield 3 is en ik bij de eerste filmpjes al zag dat het een BF2 ging worden, had ik hem gelijk besteld. de fun die ik had in BF2 heb ik soms ook in BF3, maar in de meeste gevallen zijn het 2 totalen verschillende games.
Je kunt beter het volgende zeggen: DICE heeft aangekondigd dat BF3 een "echte" opvolger van BF2 zou worden.

Dat is het alleen helaas niet geworden. Wat is het dan wel? BF3 is imo een poging om BF2+BFBC2/COD achtige gameplay in 1 spel te stoppen waarbij m.n. het BF2 gehalte jammerlijk achter is gebleven. :)

[ Voor 65% gewijzigd door Help!!!! op 15-06-2012 16:11 ]

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Volgens mij zijn dat gewoon screenshots uit het filmpje wat Asgaro al postte:
Asgaro schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 20:15:
Dit is dezelfde gameplay die reeds was getoond, maar nu in veel hogere kwaliteit :) Gameplay start vanaf 2:27

[video]

http://mp1st.com/2012/06/...kill-extended-e3-footage/

• bloodlynx
Pykow schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:04:
[...]

Ik vond bfbc2 lang niet zo leuk al battlefield 3 , battlefield 3 is ook beter IMO. Maar dat wil nog niet zeggen dat er een paar heel goede maps tussen zaten die ook prima zullen passen in battlefield 3.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Knijnemans schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:10:
[...]

Volgens mij zijn dat gewoon screenshots uit het filmpje wat Asgaro al postte:

[...]
Ja dat klopt en zonder ze fatsoenlijk te resizen. Goed bedoeld maar toch wat onzinnig/irritant zo. :X

• Metian

Metian

Snert is vies

Wat is eigenlijk mooie map voor AT-Rocket kills ?.. de enige die ik nog moet halen voor assignment..

Rupsen, Rapsen.

• hardcoresmurf
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Metian schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:15:
Wat is eigenlijk mooie map voor AT-Rocket kills ?.. de enige die ik nog moet halen voor assignment..
Metro of QC als je een server kan vinden die rocket's allowed.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dicht voor onderhoud

EDIT: Maar nu echt

[ Voor 28% gewijzigd door PWM op 15-06-2012 16:26 ]

Verwijderd

Dat dubbel xp bevalt me wel :D

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-12 13:58

mrsar

waar een sar is,is een wodka

morgen maar eens met de 2xp vermaken :P maat van me was op vakantie met de vorige,en nu weer xD haha

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• haarbal
  • Laatst online: 19:26
Vraag me af hoeveel premium buyers hier op de reset stats knop geramd hebben en nu keihard aan het grinden zijn voor een hoge spm?

Mechwarrior Online: Flapdrol

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De dames mogen weer. Offtopic reacties blijven not done, en niet omdat wij het niet willen, maar omdat 90% zich er aan irriteert.

9gag onzin is sowieso uit den boze
Net heerlijk met de M1014 lopen spelen, blijft erg leuk. Zit met mijn matties CptChaos en MiniJet op Conquest Domination en als je echt in een goed squad zit speelt dat zo fijn samen :D

• ProfoundValue
  • Niet online
haarbal schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:25:
Vraag me af hoeveel premium buyers hier op de reset stats knop geramd hebben en nu keihard aan het grinden zijn voor een hoge spm?
True, ik weet echt niet of ik op die knop ga drukken hoor..

Verwijderd

Ik twijfel enorm...

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-12 17:54
Ik twijfel om CQ zonder Premium te gaan kopen. Wie kan me overtuigen?

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:02
Als je op CQ domination gaat spelen kom je zo aan de SPM van 750-1000 heb ik het idee. Maar ik ga denk ik niet resetten, stats vind ik leuk maar kunnen me niet ontzettend veel boeien (ik ga ook slechter spelen als ik aan mn stats denk).
Commentaar cq tips zijn absoluut welkom, maar wel via DM aan de betreffende mod, of Feedback op moderatie binnen Spielerij in het algemeen
Gaat dit veel verschil maken in the long run? Ja, er is nu Double XP weekend, en mensen kunnen momenteel goed stijgen in SPM.
Maar uiteindelijk val je toch terug op je oorspronkelijk SPM (ongeveer toch)?

[ Voor 74% gewijzigd door PWM op 15-06-2012 21:32 ]

Je bedriegt alleen jezelf door het te doen. ;)
Ik kan het ook doen en dan meteen een SPM van 800+, accuracy van 20 en een KD van dik 2 maar dit vind ik beter staan. Het heeft ook voordelen om lager te hebben zoals minder snel hackusations krijgen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Asgaro schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 20:57:
[...]

Hier heb ik even een vraagje bij.
Onder "9gag onzin" bedoelt u, veronderstel ik, ook de GIF plaatjes?
- Zijn hier echt al klachten over gekomen van medetweakers? Ik heb weet van 1 individu die dit even niet leuk vond, maar dat is alles.
- Op vele forums worden memes toegestaan. Ik weet dat tweakers.net kwalitatief gezien van een véél hoger niveau is (qua layout, qua interessante topics, etc.), maar ik zie niet echt in waarom GIFjes daar afbreuk aan zouden kunnen doen?
Ja, ik plaats soms GIFjes. Maar ik vind dat dit de sfeer hier in dit topic ten goede komt. Als iemand hier niet mee akkoord is, hoor ik dit graag?

Feit is dat hier regelmatig verhitte discussies gepleegd worden, waar soms met beledigingen gesmeten wordt. Ik denk dat eerder dat gedrag moet aangekaart worden, in plaats van GIFjes...

[...]

Gaat dit veel verschil maken in the long run? Ja, er is nu Double XP weekend, en mensen kunnen momenteel goed stijgen in SPM.
Maar uiteindelijk val je toch terug op je oorspronkelijk SPM (ongeveer toch)?
Alleen spelen tijdens double XP weekends oOo

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-12 17:04
Asgaro schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 20:57:
[...]

Hier heb ik even een vraagje bij.
Onder "9gag onzin" bedoelt u, veronderstel ik, ook de GIF plaatjes?
- Zijn hier echt al klachten over gekomen van medetweakers? Ik heb weet van 1 individu die dit even niet leuk vond, maar dat is alles.
- Op vele forums worden memes toegestaan. Ik weet dat tweakers.net kwalitatief gezien van een véél hoger niveau is (qua layout, qua interessante topics, etc.), maar ik zie niet echt in waarom GIFjes daar afbreuk aan zouden kunnen doen?
Ja, ik plaats soms GIFjes. Maar ik vind dat dit de sfeer hier in dit topic ten goede komt. Als iemand hier niet mee akkoord is, hoor ik dit graag?

Feit is dat hier regelmatig verhitte discussies gepleegd worden, waar soms met beledigingen gesmeten wordt. Ik denk dat eerder dat gedrag moet aangekaart worden, in plaats van GIFjes...
Ook al heb ik er niet over geklaagd, nogal irritant is het wel. Ik kom hier om over Battlefield 3 te lezen, en dan niet een berichtje: "net met c4 lopen spelen image:trollface" te lezen.

Laat liever een in-game screenshot zien, maar iedereen hier weet echt wel hoe zo'n gifje er uit kan zien of een trollface. Zoek dan een minder serieus forum op als je dit wilt gaan doen.

• tobitronics
  • Laatst online: 00:38
waarom was het topic dicht?

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-12 17:04
PWM schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:21:
[mbr]Dicht voor onderhoud

EDIT: Maar nu echt[mbr/]
PWM schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 20:31:
[mbr]De dames mogen weer. Offtopic reacties blijven not done, en niet omdat wij het niet willen, maar omdat 90% zich er aan irriteert.

9gag onzin is sowieso uit den boze[/mbr]

[ Voor 25% gewijzigd door Remz op 15-06-2012 21:03 . Reden: Quote fix ]

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
O.o
Heb net even 64 players CQ gedaan. Laat me je vertellen: dit houdt je geen uren vol :P
Wel is het nogal lucratief, zeker met die 2XP weekend :9

• Jeroenneman

Jeroenneman

Zijn er nog fatsoenlijke flightschool servers?

Alle die ik tot nu toe geprobeerd heb, zit er altijd wel een grapjas bij die vrolijk al 5000 jetkills heeft en lekker iedereen afmaakt. Leuk, zon flightschool server, als een iemand het voor iedereen die wil leren verpest.

Pagina: 1 ... 22 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.