Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-10 12:35
ProfoundValue schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:53:
[...]

Je hebt er nu ook 1? Mooi! :)
Nu nog deze ergens vandaan zien te snaaien, wat lastig gaat worden, want deze is extreem zeldzaam en is niet snel te vinden (dus ook niet van iemand af te pakken..):

[afbeelding]
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/HawksG33/

Stalk deze gast anders even. :+
Aan z'n Battlelog pofile te zien is hij van plan zn dogtag te verwisselen (wss omdat er een heel leger achter z'n dogtag aanzit) dus je moet niet te lang wachten.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

AdmiralSnipe schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:47:
[...]

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/HawksG33/

Stalk deze gast anders even. :+
Aan z'n Battlelog pofile te zien is hij van plan zn dogtag te verwisselen (wss omdat er een heel leger achter z'n dogtag aanzit) dus je moet niet te lang wachten.
Of kijk bij het officiële EA Moderators platoon: http://battlelog.battlefi...toon/2832655240980192673/
Daar zitten er nog wel een aantal tussen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-10 18:24
Is het mogelijk om dergelijke dog tags te gebruiken na het stelen ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Nope, dat niet, het is ook alleen voor de compulsive collectors die zo'n gaatje in hun dog-tag pagina niet kunnen hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:53

BioHazard

*\o/*

NoFearz schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:24:
Is het mogelijk om dergelijke dog tags te gebruiken na het stelen ervan?
Nope, staan alleen in je verzameling zeg maar. Als ik me niet vergis.

edit: Spuit 11...

[ Voor 6% gewijzigd door BioHazard op 22-06-2012 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-10 18:24
Dan heb ik geen enkele reden om me daar bezig mee te gaan houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Ach ja, het knifen is nog te doen, ik heb meer medelijden met de personen die kostte wat 't kost ook die co-op service star 50 dog tag willen halen... (1 service star is 451.000 punten in co-op, ik heb 1716 kills daar en kom alsnog een kleine 40k te kort voor m'n eerste :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Makkelijk schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 07:25:
Wel een beetje dom van punkbpuster als dat echt zo is. Ze zouden gewoon even gebruikers toestemming moeten vragen om dat te doen, dan zouden virusscanners er ook niet zoveel moeite mee hebben.
Laatste keer dat ik checkte staat erin de PB EULA gewoon dat je toestemming geeft dat ze je complete geheugen en HDD naar hun servers mogen uploaden. Vandaar dat ik ook nooit heb begrepen waarom sommige mensen zo moeilijk deden over de Origin EULA gezien het een lachertje is vergeleken met hoe die van PB iig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris10r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-10 06:37
furby-killer schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:41:
[...]

Laatste keer dat ik checkte staat erin de PB EULA gewoon dat je toestemming geeft dat ze je complete geheugen en HDD naar hun servers mogen uploaden. Vandaar dat ik ook nooit heb begrepen waarom sommige mensen zo moeilijk deden over de Origin EULA gezien het een lachertje is vergeleken met hoe die van PB iig was.
Daarom heb ik met ntfs policy's er voor gezorgd dat BF3, origin en pb (service) alleen in elkaars en eigen mappen mogen werken en alle admin rechten bij punkbuster (service) weggehaald. Het werkt prima ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
chris10r schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:46:
[...]

Daarom heb ik met ntfs policy's er voor gezorgd dat BF3, origin en pb (service) alleen in elkaars en eigen mappen mogen werken en alle admin rechten bij punkbuster (service) weggehaald. Het werkt prima ;) .
Dat is bedoeld om mogelijke hacks te detecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Makkelijk schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 19:57:
Balen dat je dan niet meteen gebanned wordt he, ben je meteen van zo'n slechte server af ;)
Een soort block / hide knop in battlelog zou wel een chille feature zijn!
Better Battlelog heeft je Server Radar lijst, waarmee je servers kunt markeren. alle prutservers zet je erop en als je een rood puntje bij een server ziet join je die niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knijnemans schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:30:
Ach ja, het knifen is nog te doen, ik heb meer medelijden met de personen die kostte wat 't kost ook die co-op service star 50 dog tag willen halen... (1 service star is 451.000 punten in co-op, ik heb 1716 kills daar en kom alsnog een kleine 40k te kort voor m'n eerste :+)
mij boeien die dogtags helemaal niets, vooral niet als je er helemaal niets mee kan doen.
je kan ze niet eens dragen, dus alleen die 100 vrienden of mensen die op je profiel komen, kunnen zien dat jij die dogtag hebt. maar niemand kijkt er eigenlijk na.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Pykow schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:59:
[...]

mij boeien die dogtags helemaal niets, vooral niet als je er helemaal niets mee kan doen.
je kan ze niet eens dragen, dus alleen die 100 vrienden of mensen die op je profiel komen, kunnen zien dat jij die dogtag hebt. maar niemand kijkt er eigenlijk na.
Owh neej, same here hoor. Ik ben wel een beetje completionist, dus wil graag al die wapens volledig unlocked hebben, maar alle dogtags/medals (20 uur in een stationary wapen zitten bijv) zal ik wel nooit halen, en daar ga ik ook echt niet m'n tijd aan spenderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Knijnemans schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:19:
[...]

Of kijk bij het officiële EA Moderators platoon: http://battlelog.battlefi...toon/2832655240980192673/
Daar zitten er nog wel een aantal tussen :P
Thanks :) Net even 3x DICE APPROVED dogtag gehaald in één ronde (en nog gewonnen ook):
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2dkfltk.jpg
Tsurany :+
chris10r schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:46:
[...]

Dat heeft geen nut, PB maakt gebruik van een ring0 driver dus die kan gewoon alles uitlezen.

[ Voor 32% gewijzigd door Phyxion op 22-06-2012 11:23 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 10:48

MeagaShira

MeagaShira_NL

Phyxion schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:22:
[...]

Thanks :) Net even 3x DICE APPROVED dogtag gehaald in één ronde (en nog gewonnen ook):
[afbeelding]

[...]

Dat heeft geen nut, PB maakt gebruik van een ring0 driver dus die kan gewoon alles uitlezen.
Nice....!!! Die wil ik ook hebben... :)
Jij zat gister zeker in die servert waar 5 dice gasten inzaten....luck basterd

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Wordt maar tijd dat ik ook even ga jagen op die figuren.Zijn toch de tags die een beetje waarde hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Phyxion schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:22:
[...]

[afbeelding]

[...]

Heb m net ook geknifed op Neushaar.
Bij de eerste knife kill was het gelijk raak, daarna ook niet meer geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn0wblind schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:51:
Wordt maar tijd dat ik ook even ga jagen op die figuren.Zijn toch de tags die een beetje waarde hebben :D
Het is DICE jachtseizoen. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kick Tsurany, he cheat and he has got great balls and big penis!
Alleen dan in het Russisch, maar ik nam aan dat ze dit ongeveer bedoelden. Kon het natuurlijk niet letterlijk verstaan, zag enkel mijn naam vaak voorbij komen in de chat. Bende jankerds.

http://battlelog.battlefi...how/35526653/1/186401280/

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: Please choose a server in your own country!
Wait what?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Je bent de zoveelste, gebeurt zo vaak op veel duitse servers, is scripted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Ik werd laatst op Seine gekicked wegens campen in mijn eigen base - en dat terwijl de tegenstander alle objectives in bezit had en bij ons voor de poort stond hun voorraad lood over ons uit te storten :')
Blijkbaar een admin tegen het hoofd gestote... geschoten >:)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
w00t00w schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:52:
Ik werd laatst op Seine gekicked wegens campen in mijn eigen base - en dat terwijl de tegenstander alle objectives in bezit had en bij ons voor de poort stond hun voorraad lood over ons uit te storten :')
Blijkbaar een admin tegen het hoofd gestote... geschoten >:)
Ja maar als je daar ook blijft campen kan de admin geen kills halen snap dat dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-10 23:41
Tsurany schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:26:
Alleen dan in het Russisch, maar ik nam aan dat ze dit ongeveer bedoelden. Kon het natuurlijk niet letterlijk verstaan, zag enkel mijn naam vaak voorbij komen in de chat. Bende jankerds.

Chatlogs op vragen en door Google Translate halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Moet dit even kwijt: wat is die m320 belachelijk generved. Je moet de vijand bjina vol op het hoofd raken wil je hem killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
(jarig!)
DJH schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:15:
Moet dit even kwijt: wat is die m320 belachelijk generved. Je moet de vijand bjina vol op het hoofd raken wil je hem killen.
Enige waar ik het nog echt goed voor vind is om een enemy af te maken als hij nog maar weinig health heeft of een muurtje waar iemand achter zit te mollen. Met kogels killen gaat gewoon sneller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
DJH schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:15:
Mooi toch, hoe minder explosive spam tegen infantry hoe beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slurpie schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:58:
[...]

Chatlogs op vragen en door Google Translate halen ;)
Vrees dat de praktijk nooit mijn fantasie zal overtreffen :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Uthog schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:55:
Ja maar als je daar ook blijft campen kan de admin geen kills halen snap dat dan :P
Nu je het zo stelt... volstrekt begrijpelijke actie!!! :D

Die M320 is vooral nuttig als indirect wapen, of om stukken gebouw op iemand te laten lazeren, of door tegen een muur of ander object achter/naast die persoon te schieten. De meeste kills die ik ermee heb gemaakt zijn gevolg van collateral damage, en daar is-ie m.i. ook voor bedoeld.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t00w schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:39:
[...]

Nu je het zo stelt... volstrekt begrijpelijke actie!!! :D

Die M320 is vooral nuttig als indirect wapen, of om stukken gebouw op iemand te laten lazeren, of door tegen een muur of ander object achter/naast die persoon te schieten. De meeste kills die ik ermee heb gemaakt zijn gevolg van collateral damage, en daar is-ie m.i. ook voor bedoeld.
Is toch geweldig, op maps zoals Grand Bazar; onlangs vier man gekilled door met de M320 het gebouw boven de B-vlag te raken... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Het is waarschijnlijk al 500x voorbij gekomen en moet misschien ook in de TS, maar op welke server spelen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:46:
[...]

Is toch geweldig, op maps zoals Grand Bazar; onlangs vier man gekilled door met de M320 het gebouw boven de B-vlag te raken... 8)
Ik beleef er ook veel lol aan: vooral op Seine valt er heel wat te begraven!!! oOo
Toch probeer ik een beetje van dat ding af te kicken: hij staat nu 3e in mijn wapenlijst qua aantal kills, maar ik wil hem graag uit de top-5 hebben.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

RevenNL schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:51:
Het is waarschijnlijk al 500x voorbij gekomen en moet misschien ook in de TS, maar op welke server spelen jullie?
Op dit moment speel ik op servers waar dice gasten zitten.
Voor de rest heb ik nooit echt een vaste server. Ik zet mijn filters aan en ik selecteer daar een server uit.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
w00t00w schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:51:
[...]

Ik beleef er ook veel lol aan: vooral op Seine valt er heel wat te begraven!!! oOo
Toch probeer ik een beetje van dat ding af te kicken: hij staat nu 3e in mijn wapenlijst qua aantal kills, maar ik wil hem graag uit de top-5 hebben.
Heb hem vanmorgen uit de top 5 geflikkerd :*) USAS is de volgende die gaat vertrekken!

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Tsurany schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:26:

Als je last hebt van Russen in een server dan moet je random crap terug spammen uit BF2/BF2:SF van de Spetznas/SAS/MEC/PLA : TROLOLOL gegarandeerd :*)

"Spaciba!"
"Does your mother know you are here ?"
"ShukeremjoholbotomOFZO"

enz... :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
MeagaShira schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:52:
[...]

Op dit moment speel ik op servers waar dice gasten zitten.
Voor de rest heb ik nooit echt een vaste server. Ik zet mijn filters aan en ik selecteer daar een server uit.
Oww, ik dacht dat jullie op een GoT server zaten omdat jullie het erover hadden om bepaalde mensen te kicken.

Is er trouwens een GoT clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
(jarig!)
RevenNL schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:06:
[...]

Oww, ik dacht dat jullie op een GoT server zaten omdat jullie het erover hadden om bepaalde mensen te kicken.

Is er trouwens een GoT clan?
Er zijn GoT servers + een clan, alleen erg actief zijn ze niet, in de zin van actief wars spelen e.d

Je kan beter -MR- joinen of Gamert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
nub clans :P

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
(jarig!)
Jij zat toch ook bij gamert of heb ik het fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Thr!lls schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:55:
[...]

Heb hem vanmorgen uit de top 5 geflikkerd :*) USAS is de volgende die gaat vertrekken!
Nice! Bij mij zit de nummer 4 (M16) dichtbij, scheelt maar iets van 10 kills, maar de nummer 5 (M4) zit er 700 kills achter. Ben dus nog wel even zoet voordat de M320 pleite is :9

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
erikvandenberg schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:33:
[...]

Jij zat toch ook bij gamert of heb ik het fout?
zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Toen ik een tijd geleden die Gamert Wake Island server joinde (halverwege de game) hadden de enemies alle bases gecaptured en zat zo'n admin van Gamert met een jet de hele tijd rondjes te cirkelen bij onze spawn, toen ik zei dat hij nogal sneu bezig was begon hij te zeuren dat ik dan maar weg moest gaan.
Ik mag zulk soort admins niet echt... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt natuurlijk verschillende soorten noobs... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Ik heb als meeste kills mijn mes bovenaan staan.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:39:
[...]

Toen ik een tijd geleden die Gamert Wake Island server joinde (halverwege de game) hadden de enemies alle bases gecaptured en zat zo'n admin van Gamert met een jet de hele tijd rondjes te cirkelen bij onze spawn, toen ik zei dat hij nogal sneu bezig was begon hij te zeuren dat ik dan maar weg moest gaan.
gmrt wake island server = rape server, tenzij je van plan bent voertuigen te whoren zal ik daar niet zo snel spelen :P

Vind er zelf ook geen reet aan daar te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:39:
[...]

Waarom ga je dan naar een gamert server? Ik ben niets anders van ze gewend namelijk(uitzonderingen daargelaten uiteraard maar ben ik nog niet tegengekomen).

Maar als je op Wake pech hebt word je geraped bij het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
evilpin0 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:45:
[...]

gmrt wake island server = rape server, tenzij je van plan bent voertuigen te whoren zal ik daar niet zo snel spelen :P

In rush mode is de map wel leuk maar in conquest is het ongebalanceerd als je van die schepen begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
evilpin0 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:45:
[...]

Dacht laat even zien hoe nub die clan wel niet is. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

MeagaShira schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:48:
[...]

Nice....!!! Die wil ik ook hebben... :)
Jij zat gister zeker in die servert waar 5 dice gasten inzaten....luck basterd
Nope, dat was ik niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-10 23:41
Tsurany schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:39:
[...]

Vrees dat de praktijk nooit mijn fantasie zal overtreffen :+
Zou sowieso wel leuk zijn om chatlogs van sommige potjes terug te lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Filmpje stopt bij mij steeds op bepaalde momenten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:08:
[...]

Filmpje stopt bij mij steeds op bepaalde momenten. :(
Lolwut? :p waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Zit hier eigenlijk te hopen dat het 2XP weekend weer eerder start, net als vorig weekend...
Maar zie er nog niks van op Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Werkt goed hier, en een leuk filmpje, weer eens wat anders dan de standaard frag filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Geen idee, ben nu een ander filmpje aan het kijken en daar heb ik het niet.
Probeer straks nog wel eens.

~edit: Ah, nu deed ie het wel.
Leuk filmpje weer, je klonk dit keer wat enthousiaster dan bij dat F2000 filmpje.
Dat stukje met nickbunyun. :)
Maar wat zei je nou op het eind???
Klonk als: "Klootzak, tot later".

[ Voor 31% gewijzigd door AdmiralSnipe op 22-06-2012 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff veel te veel lage level noobs tegenwoordig. Soms zit je met enkel level < 45 te spelen. Voortaan maar even de rangen bekijken voor ik een server ga joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
Tsurany schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:40:
Pff veel te veel lage level noobs tegenwoordig. Soms zit je met enkel level < 45 te spelen. Voortaan maar even de rangen bekijken voor ik een server ga joinen.
Alsof 50+ rank altijd goed speel. Ik zat gister met de nummer 350 MBT in een server hij was zelf ook nog eens 98 maar zodra je hem doodschoot begon ie te ragen.

Rang zegt niet altijd alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rang zegt absoluut niet alles, maar mensen van level ~30 hebben het spel gewoon nog niet zo goed door. Opzich geen probleem, iedereen moet leren. Maar een mix met ervaren en onervaren is dan wel fijn. Als er veel onervaren spelers in zitten is het toch minder. Zitten ze aan jou kant wordt het vrij lastig en moet je de kar trekken. Zitten ze aan de andere kant is het niet echt een uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Tsurany schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:45:
Rang zegt absoluut niet alles, maar mensen van level ~30 hebben het spel gewoon nog niet zo goed door. Opzich geen probleem, iedereen moet leren. Maar een mix met ervaren en onervaren is dan wel fijn. Als er veel onervaren spelers in zitten is het toch minder. Zitten ze aan jou kant wordt het vrij lastig en moet je de kar trekken. Zitten ze aan de andere kant is het niet echt een uitdaging.
Je hebt het waarschijnlijk over dat potje wat ik later joinde?

Merkte dat de meeste in het andere team makkelijk neer gingen ook, ik had veel vaker dood moeten zijn op momenten.
En ons team wou niet echt oprukken naar flags, dus baserape kwam eraan zoals je aangaf in chat.

Ik kreeg een belangrijk telefoontje tussendoor en was blijkbaar te lang afk dus gekickt.
In ieder geval in dat korte potje de Scar-L unlockt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S.J_84 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:50:
Je hebt het waarschijnlijk over dat potje wat ik later joinde?

Merkte dat de meeste in het andere team makkelijk neer gingen ook, ik had veel vaker dood moeten zijn op momenten.
En ons team wou niet echt oprukken naar flags, dus baserape kwam eraan zoals je aangaf in chat.

Ik kreeg een belangrijk telefoontje tussendoor en was blijkbaar te lang afk dus gekickt.
In ieder geval in dat korte potje de Scar-L unlockt :)
Niet specifiek dat potje maar de gehele tijd dat ik op die server zat eigenlijk. Team liet zich vrij makkelijk in een baserape driven. Ik had het potje wel mooi geopend door gelijk die achterste vlag te pakken met mijn LAV (32p Conquest Grand Bazaar) waardoor we het midden ook vrij snel hadden. Echter daarna konden we het niet in stand houden en aren de laatste 50% van de tickets een baserape overleven.
In de potjes daarna was het opzich wel eerlijk verdeeld maar waren de teams gewoon te eenvoudig te killen. Maakten teveel fouten door onervarenheid en lieten de heli in Damavand Peak rush onbezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
(jarig!)
Tsurany schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:54:
[...]

Niet specifiek dat potje maar de gehele tijd dat ik op die server zat eigenlijk. Team liet zich vrij makkelijk in een baserape driven. Ik had het potje wel mooi geopend door gelijk die achterste vlag te pakken met mijn LAV (32p Conquest Grand Bazaar) waardoor we het midden ook vrij snel hadden. Echter daarna konden we het niet in stand houden en aren de laatste 50% van de tickets een baserape overleven.
In de potjes daarna was het opzich wel eerlijk verdeeld maar waren de teams gewoon te eenvoudig te killen. Maakten teveel fouten door onervarenheid en lieten de heli in Damavand Peak rush onbezet.
Blijft altijd vervelend om het gevoel te hebben dat je alleen de MCOM moet armen of alle vlaggen moet cappen. Sommige potjes heb je echt van fuck wat een n00bs ik race van vlag naar vlag om een zooitje spawnpoints beschikbaar te houden.

Ik heb er iets handigs tegen gevonden, waar ik vroeger mezelf opvrat erdoor, teamswitch ik nu gewoon, kan lame zijn maar alles is beter dan dat ik moet ragequitten vanwege een n00b team, dan doe ik liever mee met n00bs neerschieten.

Ik heb ook me slechte potjes daar niet van en ben ook zeker niet boven gemiddeld maar een slecht team kan het gewoon verzieken omdat de jets van ellende maar infantry gaat lopen neerschieten(ik snap je punt nu pas goed Tsurany, na het te hebben meegemaakt een paar potjes).

Het is allemaal oorzaak>gevolg, slechte jets is geen heli, en als je team geen heli heeft en het andere wel ben je zwaar de lul. Ik kan het goed merken als ik weer eens een killingspree heb met me heli + goede gunner, de tank komen niet eens bij de eerste vlag in de buurt al zijn het er 3 tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Tsurany schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:40:
Het lijkt inderdaad heel erg te fluctueren: zo speelde ik gisteren een paar rondjes met bijna alleen maar team mates die én niet in beweging te krijgen waren (bleven de hele tijd maar een beetje bij de eigen vlaggen rondhangen) en nog geen pepernoot konden raken, en tegen mensen die bij bosjes neergingen (waar ik op zich nog wel mee kan leven, maar uitdagend is het allerminst). Andere dagen lijkt het net omgekeerd en lijkt alles en iedereen je te snel af, en weer andere dagen lijkt de balans tussen veteraan en cherry weer net goed. Het lijken welhaast mensen, al die soldaatjes op het BF3-slagveld :P

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
erikvandenberg schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:06:
Blijft altijd vervelend om het gevoel te hebben dat je alleen de MCOM moet armen of alle vlaggen moet cappen. Sommige potjes heb je echt van fuck wat een n00bs ik race van vlag naar vlag om een zooitje spawnpoints beschikbaar te houden.

Ik heb er iets handigs tegen gevonden, waar ik vroeger mezelf opvrat erdoor, teamswitch ik nu gewoon, kan lame zijn maar alles is beter dan dat ik moet ragequitten vanwege een n00b team, dan doe ik liever mee met n00bs neerschieten.
Had ik ook gedaan. Denk als jullie de heli niet pakken doe ik het wel. Vind het leuk om met zo'n Z-11 te kutten. Alleen tijdens mijn tweede aanvalsroute drukte ik per ongeluk op uitstappen. Was een instant death helaas :(
Ik heb ook me slechte potjes daar niet van en ben ook zeker niet boven gemiddeld maar een slecht team kan het gewoon verzieken omdat de jets van ellende maar infantry gaat lopen neerschieten(ik snap je punt nu pas goed Tsurany, na het te hebben meegemaakt een paar potjes).

Het is allemaal oorzaak>gevolg, slechte jets is geen heli, en als je team geen heli heeft en het andere wel ben je zwaar de lul. Ik kan het goed merken als ik weer eens een killingspree heb met me heli + goede gunner, de tank komen niet eens bij de eerste vlag in de buurt al zijn het er 3 tegelijk.
Jup dat zijn de vervelende situaties. Gek genoeg komt het mij vrij vaak voor op de grote mappen maar op de kleinere minder. Denk dat je daar ook meer invloed kan uitoefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
NVM, YT doet vaag.

[ Voor 12% gewijzigd door AdmiralSnipe op 22-06-2012 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Tsurany schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:17:
[...]

Had ik ook gedaan. Denk als jullie de heli niet pakken doe ik het wel. Vind het leuk om met zo'n Z-11 te kutten. Alleen tijdens mijn tweede aanvalsroute drukte ik per ongeluk op uitstappen. Was een instant death helaas :(

[...]

Jup dat zijn de vervelende situaties. Gek genoeg komt het mij vrij vaak voor op de grote mappen maar op de kleinere minder. Denk dat je daar ook meer invloed kan uitoefenen.
Zodra je een goed team en dan met name een squad tegenkomt die echt samenwerkt en je speelt zelf een soort van solo, dan kan het inderdaad erg slecht aflopen. Aan de ene kant mooi dat dit spel samenspel beloont, maar hoe vaak komt het wel neit voor dat je op een server met onbekenden zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tjah, nu ik sinds gisteren Premium heb, kan ik alleen maar deze meuk toejuigen _O-

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uGNEe.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Asgaro schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:46:
Tjah, nu ik sinds gisteren Premium heb, kan ik alleen maar deze meuk toejuigen _O-

[afbeelding]
Als ze je in die tank zien rollen, gaan ze haten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil wel speakers op m'n heli's hoor! Lekker Ride of the Valkyries blasten terwijl je alles en iedereen overhoop schiet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:57:
Ik wil wel speakers op m'n heli's hoor! Lekker Ride of the Valkyries blasten terwijl je alles en iedereen overhoop schiet :D
Dat lijkt me leuk!

In de BFBC2 Vietnam exp pack, hoorde je muziek in de heli :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Zou op zich wel vet zijn als je echt zo'n tank zou krijgen :D. Gaan de haters nog meer haten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag laatst een mini-docu, waar het ook over muziek in het (Amerikaanse) leger ging. Het schijnt dat 'Let the Bodies Hit the Floor' erg populair is :P Ik vind dat we een knop moeten hebben zodat je altijd slachtpartij-muziek kunt luisteren! Voor als je een keertje zonder voice speelt.

Oh, en ik mis een beetje de hydraulics op de tank :>

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2012 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn0wblind schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:34:
[...]

Zodra je een goed team en dan met name een squad tegenkomt die echt samenwerkt en je speelt zelf een soort van solo, dan kan het inderdaad erg slecht aflopen. Aan de ene kant mooi dat dit spel samenspel beloont, maar hoe vaak komt het wel neit voor dat je op een server met onbekenden zit.
Ja ik heb dan ook een zeer selectieve friendslist waarop enkel mensen staan die ik wil joinen of waarvan ik het fijn vind als ze mij joinen. Ik speel liever alleen dan met een slecht squad. Iets uitrichten lukt dan toch niet en dan liever geen verantwoordelijkheid hoeven hebben tov slechte squadmates :)

[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 22-06-2012 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jongens, F2000 is duidelijk OP. Dat hier nog geen commentaar op is gekomen snap ik niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 17:55:
Jongens, F2000 is duidelijk OP. Dat hier nog geen commentaar op is gekomen snap ik niet!
SSSST! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Laatst online: 13-10 19:38
Omdat veel mensen na de F2000 de AEK pakte en er toen achter kwamen dat de F2000 helemaal niet zo goed is. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Laatst online: 07-06 14:17
Laat het double xp maar komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-10 14:39
1 van de mooiste filmpjes die ik gezien heb. wow !

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:21

Mavamaarten

Omdat het kan!

Taalgebruik mag wel een stuk netter.

[ Voor 87% gewijzigd door Sn0wblind op 22-06-2012 20:15 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In dat geval moet je je omdraaien als je spawnt :) In 10 seconden kan er op een CQ map sowieso veel gebeuren, je bent dan al bijna aan de andere kant van de map.

En is het alweer double XP tijd? Dat was vorig weekend toch ook al?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2012 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een spawn kill zo hier en daar hoort gewoon bij CQ. Als je de mappen wat meer speelt heb je er vanzelf minder last van. Op wat pech momenten na waar weinig aan te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:53:
In dat geval moet je je omdraaien als je spawnt :) In 10 seconden kan er op een CQ map sowieso veel gebeuren, je bent dan al bijna aan de andere kant van de map.

Morgenvroeg.
http://battlelog.battlefi...view/2832654783443354624/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:21

Mavamaarten

Omdat het kan!

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:53:

Noshahr Canals != CQ map.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwah. Hij is snel maar niet super accuraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnyxNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-08 17:53
Vorig weekend was voor iedereen (even lekker maken) en dit weekend alleen voor Premium bezitters.
Wel slim, hoopt DICE natuurlijk dat er een hoop alsnog de aankoop doen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah beter, misschien dat ik dit keer dan wel mee doe. Hoeft van mij niet met, met al die armoedzaaiers :+ Al zijn er nu natuurlijk gewoon Premium key's te koop voor weinig in van die rare winkeltjes.

Moet eig nog wel even m'n eerste Recon star halen namelijk..

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2012 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
erikvandenberg schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:06:
[...]

Die potjes hebben we allemaal wel en hoewel ik het ergens wel begrijp wordt BF3 er zeker niet beter van als je gaat wtj-en. De onbalans wordt dan alleen nog maar groter en dan heb je een potje die voor beide kanten geen ruk aan zijn: spawnlocked en spawncampen. Plus alle extra (rage-) quits die je krijgt en na die ronde is de server leeg.

Ik krijg er zelf altijd extra motivatie van om het wél te klaren en m'n team te motiveren. 4 of 5 goede spelers in het andere team zijn nog wel te compenseren als je het goed aanpakt maar zodra het er meer worden heb je een goed squad nodig. Desalnietemin kan je er alsnog voor jezelf een mooie pot van maken tegen een overmacht, je komt altijd wel één keer in een ronde met een beacon achter de linie om ze vervolgens in het rugje te pakken. Op conquest werkt deze theorie dan wel weer een stuk minder, fair enough, maar daar kan je in je eentje sowieso niet echt het verschil maken.
Dat is niet zo moeilijk hoor Asgaro, de F2000 is verre van overpowered. Hij is niet slecht, zeker niet, maar ik kan zo 4 assault rifles noemen die met de juiste attachments hands down winnen van de F2000: M16A3, M416, AEK en AUGA3 als het gaat om effectieve TTK. Bij de launch was hij wél OP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laat het maar aan de belgen over om goede grappen te maken die inhoudelijk verkeerd zijn. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kvind gun master wel nog leuk. Jammer van het voorlaatste wapen, maar de "rit naar dat wapen" is ook al leuk genoeg. Ga ik nog veel spelen.
Conquest Domination daarentegen vind ik niets aan. Ja, je krijgt veel puntjes, maar daarmee is de kous ook af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:59
6,9 voor wiksunde B 5VWO moeilijkste tentamen ooit, ik gun mezelf het hele weekend non stop BF3 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
tobitronics schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:13:
6,9 voor wiksunde B 5VWO moeilijkste tentamen ooit, ik gun mezelf het hele weekend non stop BF3 >:)
Dan gun ik jou 2x exp dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:27:
[...]

Dan gun ik jou 2x exp dit weekend.
Ik heb geen premium, had het moeten hebben maar het was uitverkocht ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris10r
  • Laatst online: 14-10 06:37
tobitronics schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:28:
[...]

Niks uitverkocht :D.
Tijdens de lancering van BF Premium op de E3 was het aantal mensen wat via origin premium wou aanschaffen zo groot dat het bij de meeste mensen als uitverkocht werd aangegeven.
Terwijl als je via de webbrowser origin shop premium aanschafte er geen enkel probleem was.

Zou zeggen probeer het nog eens via de online shop, je mist veel. ;)

http://store.origin.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
chris10r schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:35:
[...]

Niks uitverkocht :D.
Tijdens de lancering van BF Premium op de E3 was het aantal mensen wat via origin premium wou aanschaffen zo groot dat het bij de meeste mensen als uitverkocht werd aangegeven.
Terwijl als je via de webbrowser origin shop premium aanschafte was er geen enkel probleem.

Zou zeggen probeer het nog eens via de online shop, je mist veel. ;)

http://store.origin.com
Ik wilde het bij gamekey.nl gaan bestellen omdat het daar 36 euro is ;)

EN NU GEEN DISCUSSIE HIEROVER OM GEZEIK VAN TSU EN MODS TE VOORKOMEN

DISCLAIMER: IK BEN NIET VERANTWOORDELIJK VOOR RAGEPOSTS/BANS/GOT-VAKANTIES/MODBREAKS ETC.

No offense, but just so that you know ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:08
Ik ging eens die AUG + smoke proberen, wat een ouderwetse pwnage joh. Was sowieso een kutserver, mensen zaten te zeiken dat ik glitchde met een F2000 + smoke "want smoke heeft met geen enkel wapen dropoff". Er was ook nog een discussie over het gebruik van de M26 dart met G3A3. 8)7

In metro, werkt eigenlijk dubbel. Je schiet snipers gewoon op de scope glint. Altijd instant kill, en door de smoke is het voor hun ook niet meer te doen om op jou te schieten. Het enige wat je nog ziet in metro met zoveel rook is de scope glint >:)

Pop, pop, pop, ze gingen achter elkaar. Valsspelen is best verslavend :P

[ Voor 5% gewijzigd door Makkelijk op 22-06-2012 22:44 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
tobitronics schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:28:
[...]

Awww, dat was ik even vergeten.
Maarja, ik zou ook tot na het weekend wachten als ik het voor 14 euro goedkoper kon krijgen.
Ik kreeg trouwens op 19 juni opeens een 10 euro kortingscoupon voor "mn eerste aankoop" op Origin, weet niet waarom dat nu opeens komt maar hij werkte iig niet... wat wel vaker schijnt te gebeuren met die Origin codes (heb m op BF premium getest en op Crysis 2 super ultra complete weetniethoedieeditieheet editie geprobeerd).

~edit:
Makkelijk schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:44:
Ik ging eens die AUG + smoke proberen, wat een ouderwetse pwnage joh. Was sowieso een kutserver, mensen zaten te zeiken dat ik glitchde met een F2000 + smoke "want smoke heeft met geen enkel wapen dropoff". Er was ook nog een discussie over het gebruik van de M26 dart met G3A3. 8)7

In metro, werkt eigenlijk dubbel. Je schiet snipers gewoon op de scope glint. Altijd instant kill, en door de smoke is het voor hun ook niet meer te doen om op jou te schieten. Het enige wat je nog ziet in metro met zoveel rook is de scope glint >:)

Pop, pop, pop, ze gingen achter elkaar. Valsspelen is best verslavend :P
Doe dit nou niet te vaak, straks ga je je nog verdiepen in het ontwikkelen van hacks.

[ Voor 38% gewijzigd door AdmiralSnipe op 22-06-2012 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Kr44nVogel schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:39:
1 van de mooiste filmpjes die ik gezien heb. wow !

[video]
Zeker mooi gemaakt filmpje! :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:46:
[...]

Awww, dat was ik even vergeten.
Maarja, ik zou ook tot na het weekend wachten als ik het voor 14 euro goedkoper kon krijgen.
Ik kreeg trouwens op 19 juni opeens een 10 euro kortingscoupon voor "mn eerste aankoop" op Origin, weet niet waarom dat nu opeens komt maar hij werkte iig niet... wat wel vaker schijnt te gebeuren met die Origin codes (heb m op BF premium getest en op Crysis 2 super ultra complete weetniethoedieeditieheet editie geprobeerd).

~edit:

[...]

Doe dit nou niet te vaak, straks ga je je nog verdiepen in het ontwikkelen van hacks.
Ik heb dus na vragen bij EA over birthday code een code ontvangen, maar deze werkt niet op premium :( , wel op alle andere zooi die ze verkopen :(

gun mij 10 euro korting code :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
tobitronics schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:49:
[...]

Ik heb dus na vragen bij EA over birthday code een code ontvangen, maar deze werkt niet op premium :( , wel op alle andere zooi die ze verkopen :(

gun mij 10 euro korting code :P
Het probleem is dat deze code ook niet op premium werkt...
Die zooi is gewoon fake, heb al op verscheidene fora gelezen dat die codes van Origin haast nooit werken.

Pagina: 1 ... 33 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.