Tsurany schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:54:
[...]
Niet specifiek dat potje maar de gehele tijd dat ik op die server zat eigenlijk. Team liet zich vrij makkelijk in een baserape driven. Ik had het potje wel mooi geopend door gelijk die achterste vlag te pakken met mijn LAV (32p Conquest Grand Bazaar) waardoor we het midden ook vrij snel hadden. Echter daarna konden we het niet in stand houden en aren de laatste 50% van de tickets een baserape overleven.
In de potjes daarna was het opzich wel eerlijk verdeeld maar waren de teams gewoon te eenvoudig te killen. Maakten teveel fouten door onervarenheid en lieten de heli in Damavand Peak rush onbezet.
Blijft altijd vervelend om het gevoel te hebben dat je alleen de MCOM moet armen of alle vlaggen moet cappen. Sommige potjes heb je echt van fuck wat een n00bs ik race van vlag naar vlag om een zooitje spawnpoints beschikbaar te houden.
Ik heb er iets handigs tegen gevonden, waar ik vroeger mezelf opvrat erdoor, teamswitch ik nu gewoon, kan lame zijn maar alles is beter dan dat ik moet ragequitten vanwege een n00b team, dan doe ik liever mee met n00bs neerschieten.
Ik heb ook me slechte potjes daar niet van en ben ook zeker niet boven gemiddeld maar een slecht team kan het gewoon verzieken omdat de jets van ellende maar infantry gaat lopen neerschieten(ik snap je punt nu pas goed Tsurany, na het te hebben meegemaakt een paar potjes).
Het is allemaal oorzaak>gevolg, slechte jets is geen heli, en als je team geen heli heeft en het andere wel ben je zwaar de lul. Ik kan het goed merken als ik weer eens een killingspree heb met me heli + goede gunner, de tank komen niet eens bij de eerste vlag in de buurt al zijn het er 3 tegelijk.