Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

douweegbertje schreef op zondag 31 maart 2013 @ 17:12:
Jeetje, ik dacht een leuk bf3 topic.
Maar jullie whinen allemaal op ; whiners (ironisch he), servers, anderen in dit topic etc.

Doe eens wat gezelliger jongens.
Maar gamen is toch whinen ? :/
Nu ben ik in de war }:O

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:35
Pff wat een slechte enemy :O
http://battlelog.battlefi...how/1/58891178/363204797/

Maar was wel leuk voor ons, eerst met jeepje eerste 2 mcoms binnen minuut done.
Vervolgens naar volgende, daar beetje zitten campen. Heb toen hun heli kunnen stelen en bij derde set mcoms wat kunnen mollen.
Ten slotte laatste 2 sets mcoms in tank gespeelt, met admiral als repair en daar rushte we ook doorheen alsof niets was :z

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:54
bal130 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 17:55:
Pff wat een slechte enemy :O
http://battlelog.battlefi...how/1/58891178/363204797/

Maar was wel leuk voor ons, eerst met jeepje eerste 2 mcoms binnen minuut done.
Vervolgens naar volgende, daar beetje zitten campen. Heb toen hun heli kunnen stelen en bij derde set mcoms wat kunnen mollen.
Ten slotte laatste 2 sets mcoms in tank gespeelt, met admiral als repair en daar rushte we ook doorheen alsof niets was :z
Was snelle ronde ja.
Ook lekker hectisch met 64 man!

Teams waren idd niet echt goed gebalanced...
Als je de ronde erna ook zag:

http://battlelog.battlefi...how/1/58892422/363204797/

[ Voor 11% gewijzigd door AdmiralSnipe op 31-03-2013 18:05 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-10 12:53

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Als je 2-3 man hebt in een squad die samenspelen, dan kun je vrij gemakkelijk heel de game aan je hand zetten. De meeste 'doen maar wat'.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Inderdaad. Helaas speelt bijna geen enkele persoon van mijn vrienden het nog dus vaak komt het erop neer een goede squad te zoeken die goed kan samenwerken en weet welke gamemode gespeeld wordt.

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11 11:14

fynrd1

Fooled by Randomness

beuker19 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 17:17:
[...]

Ja maar als je 2 uur op de zelfde plek campt en niet meer ziet dan wat er voor je scope gebeurt tel ik niet als een mening >:)
Maar ik speel zelf ook op ultra met 4xmsaa en motion blur uit en kom ook bijna niet onder de 60fps uit .
Alleen met hele hevige actie merk is wat maar dan kan ik toch niet terug schieten :+
Oh de dips ontstaan alleen door dew scope op grote mappen :P Ik heb sinds ik deze kaart heb echt geen last meer van dips in close combat

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-10 12:53

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

fynrd1 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 18:17:
[...]

Oh de dips ontstaan alleen door dew scope op grote mappen :P Ik heb sinds ik deze kaart heb echt geen last meer van dips in close combat
Ik krijg mn FPS hoe dan ook nooit onder de 60 :+
<3 hd 6990

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-11 11:58
Pykow schreef op zondag 31 maart 2013 @ 16:18:
[...]

[...]

Niet alleen beter voor je KD maar beter voor HEEL de gameplay. Schijt aan stats, maar welke idioot kiest er nu voor om in een multiplayer graphics omhoog te zetten en onder de frame rate van zijn scherm te komen ipv goede scores halen en weten dat je die ene kill wel kon maken als je die FPS drop niet had.
FPS onder de 60 is het zelfde als een slechte internet verbinding en dus een te hoge Ping of instabiel. Niemand wilt dat hebben, anders moet je maar stoppen met BF3 want daar heb je team juist nodig die kan helpen.

Hier een schoon voorbeeld van een team die niet mee wilt werken:
http://battlelog.battlefi...how/1/58882523/172685289/
Eerste staan als recon ? WTF dat kan niet mijn skills als sniper is zo triest dat ik het alleen maar speel om master dogtags te halen.
Ondanks dat er geen /sarcasm tags staan, was mijn opmerking zeker wel zo bedoeld :P

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:31

Mavamaarten

Omdat het kan!

Oehh, wat is de ACR een beest :D

Android developer & dürüm-liefhebber

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:24
Net sinds 3 weken het spel weer eens aangeraakt, CTF is leuk :) Iemand nu bezig met een leuk potje van het een of het ander?

discogs

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-11 07:42
douweegbertje schreef op zondag 31 maart 2013 @ 19:49:
[...]

Ik krijg mn FPS hoe dan ook nooit onder de 60 :+
<3 hd 6990
Oh? Ik wel hoor, met een HD6990 @ overclock op 1920x1200 met alles ultra. Verder 3770K en 16GB geheugen, daar ligt het ook niet aan. Vrijwel altijd 80-100 FPS, maar zakt af en toe weleens naar de 50FPS. Merk je wel en is wel hinderlijk maar is maar af en toe gelukkig :). Heb het wel meer in de aftermath maps..

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• JordyPSC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-11 10:07
Word zo moe van die baserapers in CTF.. gaan ze achter je base liggen met snipers en jatten ze telkens je tank en helicopter, als je gespawned word krijg je meteen een sniper kogel door je kop.. beter stoppen die mensen met BF

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 23:30
Volgens mij heb je zelfs drops met sli en xfire, ik had al eens aangeven dat het meer een cpu probleem is met battlefield en nu ik zie dat zelfs mensen met intel frame drops hebben mag je er van uit gaan dat bf3 slecht geoptimaliseerd is voor cpu.

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
JordyPSC schreef op zondag 31 maart 2013 @ 22:31:
Word zo moe van die baserapers in CTF.. gaan ze achter je base liggen met snipers en jatten ze telkens je tank en helicopter, als je gespawned word krijg je meteen een sniper kogel door je kop.. beter stoppen die mensen met BF
Is niet zo moeilijk om daarop te anticiperen. Wordt recon, zet zelf een beacon neer en rape ze een voor een van achter. Geloof me, free kills all day.

Ik speel nu alleen nog maar recon. Is imo de beste class voor CTF, mits je al een paar goeie engi's in je team heb.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Verwijderd

Dat is het punt juist... Er zijn vaak geen goede engi's. Ik speel standaard met engineer in ctf, vooral voor het repareren van voertuigen als we de vlag hebben maar de heli of de jeep is disabled

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:42
Verwijderd schreef op maandag 01 april 2013 @ 00:09:
Dat is het punt juist... Er zijn vaak geen goede engi's. Ik speel standaard met engineer in ctf, vooral voor het repareren van voertuigen als we de vlag hebben maar de heli of de jeep is disabled
Hier hetzelfde, engineer voelt echt aan als een koning @ctf. Denk toch wel 95%+ van mijn ctf matches dat ik die richting op ging :)

Mijn YouTube

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
vinom schreef op zondag 31 maart 2013 @ 16:03:
Had 'm eigenlijk al eerder willen releasen, maar helaas kwam er wat tussen. Enjoy it nonetheless!
[video]
nice!!

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Verwijderd

Als je little Bird is disabled na een gewonnen gevecht met andere heli ga naar de derde stoel en repareer hem zelf :p. Ik heb het tot nu toe een paar keer gedaan en het verlengt de levensduur van je heli flink.

• kevz
Verwijderd schreef op maandag 01 april 2013 @ 11:47:
Als je little Bird is disabled na een gewonnen gevecht met andere heli ga naar de derde stoel en repareer hem zelf :p. Ik heb het tot nu toe een paar keer gedaan en het verlengt de levensduur van je heli flink.
Als je nog meer baas bent, een flyby doen, naar stoeltje swappen en rpg schieten, dan weer terug in stoel 1 :P

Zelf switch ik altijd van kant als ik in een little bird repair, zodat ik er niet uit geschoten word :D

Mijn YouTube

Verwijderd

Ik vlieg meestal heel hoog val dan langzaam naar beneden en terwijl dat gebeurt repareer ik men heli :P

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 23:54
Ik ga meestal mid-air met 1 hand aan het landingsgestel hangen om met de blowtorch in m'n andere hand de onderkant van de heli te repareren.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-11 10:31

NoFearCreations

3DPrint the world!

^Als een baas :P

---RAWE CEEK!!!---

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

AdmiralSnipe schreef op maandag 01 april 2013 @ 12:52:
Ik ga meestal mid-air met 1 hand aan het landingsgestel hangen om met de blowtorch in m'n andere hand de onderkant van de heli te repareren.
pfff, ik aan me tanduh.... >:) ;)

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

I take down choppers, with a KNIFE. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:59
half jaartje ofzo dit spel niet meer gespeeld. denk 'goh laat ik weer eens proberen'. Eerste update: 6.5Gb. zucht..........

• JordyPSC
  • Laatst online: 17-11 10:07
rickyy schreef op zondag 31 maart 2013 @ 23:20:
[...]

Is niet zo moeilijk om daarop te anticiperen. Wordt recon, zet zelf een beacon neer en rape ze een voor een van achter. Geloof me, free kills all day.

Ik speel nu alleen nog maar recon. Is imo de beste class voor CTF, mits je al een paar goeie engi's in je team heb.
Maar hoe kom ik achter ze? :9 En ik speel 9/10x als engineer om de voertuigen te repareren van het team :9

Verwijderd

Aanschouw deze super vette stunt video met super realistische psychics

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Ntac4Mwi0E8]

• rickyy
JordyPSC schreef op maandag 01 april 2013 @ 16:00:
[...]

Maar hoe kom ik achter ze? :9 En ik speel 9/10x als engineer om de voertuigen te repareren van het team :9
Met je beacon. Als je dan respawned parachute je helemaal naar achter. Als je dan een silenced P90 heb kan je rustig je gang gaan. Tot je een wallhacker tegenkomt natuurlijk.

Verwijderd

die zijn er niet veel, ik kwam gisteren me eerste tegen na bijna een jaar bf te spelen.

met die parachute heeft bij mij vaak weinig zin, meestal ziet een of andere gozer/tank of heli je en dan ben je de lul.

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
pdebie schreef op maandag 01 april 2013 @ 15:33:
half jaartje ofzo dit spel niet meer gespeeld. denk 'goh laat ik weer eens proberen'. Eerste update: 6.5Gb. zucht..........
Informatief. 8)7

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Verwijderd

het is wel ontopic...

• rickyy
Jouw post neemt anders evenveel ruimte in. Hypocriet

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Verwijderd schreef op maandag 01 april 2013 @ 16:12:
Aanschouw deze super vette stunt video met super realistische psychics

[video]
Dat heb ik toenstraks nog gedaan met de Little Bird heli tegen hoge snelheid, lukte me wel niet met de attack heli :'(

Verwijderd

Hehe, maar ik heb zo het gevoel dat er onlangs een patch is geweest die vooral dit met zich meebracht:

- TV missle die afketst?
- jet, heli, whatever die ook afketst terwijl je in principe zou moeten ontploffen
- Zo met een jeep tegen iemand rijden en er vlug uitspringen zodat hij zogezegd zelfmoord heeft gepleegd, werkt niet meer
- Tanks die bijna in de lucht vliegen als je over vernielde voertuigen wilt rijden

• SmokingCrop
  • Niet online
die tv missile is echt irritant nu.. soms werkt het perfect, andere keren omploft die 10 seconden later wanneer er al geen vijanderen meer in de buurt zijn..

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:59
rickyy schreef op maandag 01 april 2013 @ 17:02:
[...]

Dank je rickyy. Je neemt me de woorden uit m'n vingers (aangezien we achter een toetsenbord zitten :P )

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-11 01:41
NLsandman schreef op zondag 31 maart 2013 @ 22:35:
Volgens mij heb je zelfs drops met sli en xfire, ik had al eens aangeven dat het meer een cpu probleem is met battlefield en nu ik zie dat zelfs mensen met intel frame drops hebben mag je er van uit gaan dat bf3 slecht geoptimaliseerd is voor cpu.
Dat idee heb ik ook, run crossfire en m'n i5 2500k is de absolute bottleneck. Gaat zelfs tegen de 100% tijdens bf3 -_- (draait overigens op 4.4Ghz)

'I reject your reality and substitute my own'

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
even een vraagje, is een stinger nou ook fire en forget? Speel dit nog niet zo lang en ben er niet helemaal zeker van. Zeker omdat er bij de javelin er specifiek bijstaat dat dit een feature is..

Enne, zou het een idee om servers ook een limiet te geven mbt de klasses? Ik kan me niet voorstellen dat een conventioneel leger voor 75% uit snipers bestaat :)

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-11 01:41
Stingers zijn ook fire & forget :)

'I reject your reality and substitute my own'

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Net wat zitten spelen met SOFLAM + Javelin + Support dude die ammo spamt, maar ik heb het idee dat het een beetje bugged is sinds een bepaalde patch : Ik zie geen SOFLAM lock meer, zowel met de Javelin in mijn handen als wanneer ik er mee rond kijk zeg maar :?

Het gekke is dat wanneer een tank gaat zitten "painten" in plaats van de SOFLAM ik de lock weer wel zie |:(

Is dit bugged sinds een bepaalde patch of is dit altijd al zo geweest ?! Volgens mij niet namelijk...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• pafdaddy
  • Niet online
pdebie schreef op maandag 01 april 2013 @ 19:15:
[...]

[...]

Dank je rickyy. Je neemt me de woorden uit m'n vingers (aangezien we achter een toetsenbord zitten :P )
Neem samen even een hotelkamer. ^)

• pafdaddy
  • Niet online
rickyy schreef op maandag 01 april 2013 @ 17:02:
[...]

Mag jij al grote mensen woorden gebruiken? :w

Verwijderd

ZTeeVeR schreef op maandag 01 april 2013 @ 23:07:
even een vraagje, is een stinger nou ook fire en forget? Speel dit nog niet zo lang en ben er niet helemaal zeker van. Zeker omdat er bij de javelin er specifiek bijstaat dat dit een feature is..

Enne, zou het een idee om servers ook een limiet te geven mbt de klasses? Ik kan me niet voorstellen dat een conventioneel leger voor 75% uit snipers bestaat :)
Ik had een aantal servers waar je er drie per team mocht en die potjes daar waren flink wat beter :p. Wel een beetje chaos omdat met meer dan 20 een rushobjective aan te vallen maar het was wel leuk.
Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 07:48:
[Wel een beetje chaos omdat met meer dan 20 een rushobjective aan te vallen maar het was wel leuk.
Dan speel je toch opeens een heel andere game. :)

Ik moet 100en rush potjes gedaan hebben, maar ik kan me er maar een paar herinneren waar er maar 4 bolt actions achterin de map paaseieren aan het zoeken waren en de rest daadwerkelijk aanviel/de mcom pusht. De vijand had geen idee waar ze het moesten zoeken, dat waren echt bliksemsnelle potjes. Zo jammer dat twee van zulke offensieve teams tegen elkaar een zeldzaamheid zijn online. Je moet haast toe naar 24/7 servers met een min of meer vaste bezetting.

Maar oe, wat maken die rush potjes met gebalanceerde teams, als ze voorkomen, een hoop goed.

[ Voor 3% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 02-04-2013 11:13 ]

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:11:
[...]
Zo jammer dat twee van zulke offensieve teams tegen elkaar een zeldzaamheid zijn online. Je moet haast toe naar 24/7 servers met een min of meer vaste bezetting.
PFTOen zonder voice met vaste medespelers is zó overrated. Gisteren de UMP, M416 en LSAT challenges gehaald en de dag ervoor de JNG90 challenge en de laatste Aftermath challenge (scavenger spelen en wapens oppikken). Challenges halen is gewoon leuker dan PFTOen als je alleen bent.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:20:
[...]

PFTOen zonder voice met vaste medespelers is zó overrated. Gisteren de UMP, M416 en LSAT challenges gehaald en de dag ervoor de JNG90 challenge en de laatste Aftermath challenge (scavenger spelen en wapens oppikken). Challenges halen is gewoon leuker dan PFTOen als je alleen bent.
BTW: het is PTFO, Play The Fucking Objective. Challenges halen is nu ook niet zo bijzonder he, die krijg je ook met objectives halen. Maar als je gewoon graag wapen-dingetjes unlocked, dan lijkt me CoD een beter spel voor je.

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:11:
De vijand had geen idee waar ze het moesten zoeken, dat waren echt bliksemsnelle potjes. Zo jammer dat twee van zulke offensieve teams tegen elkaar een zeldzaamheid zijn online.
Dat klinkt in mijn oren nou niet echt als teams die even sterk zijn, dan zou je geen bliksemsnelle potjes krijgen ;)

Ik merk dat rush vaak veel leukere gameplay oplevert dan CQ. Waar het aan ligt weet ik niet, misschien komt het doordat de actie geconcentreerder is, mensen meer PTFO'en of dat het niveau gewoon hoger is. Ik ben nooit fan geweest van HC, maar van het weekend toch wel erg lekkere potjes HC Rush gespeeld. Het geeft toch net wat meer opties tot tactisch spelen, zeker smoke is erg vet. Vliegen is daarentegen wel een heel stuk lastiger door het gebrek aan auto-repair, maar dat is een kwestie van zorgen dat je altijd maintenance hebt als gunner. Ook kreeg ik het gevoel dat de wapens wat gebalanceerder zijn in HC: alles is hartstikke OP en daardoor wordt het tactisch bewegen een stuk belangrijker.

Verwijderd

Phuncz schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:21:
[...]
Challenges halen is nu ook niet zo bijzonder he, die krijg je ook met objectives halen. Maar als je gewoon graag wapen-dingetjes unlocked, dan lijkt me CoD een beter spel voor je.
Challenges halen is wel leuker als je alleen bent dan PTFOen want dat doe je dan toch in je eentje. De rest van je team is óf aan het masturberen op challenges of dusdanig kansloos en de draad kwijt dat ze niet meer zijn dan decoratie en lokvogeltjes. Met maten is objective spelen de bom, maar alleen? No way, dat heeft geen zin en wekt alleen maar frustratie op.

En COD is verschrikkelijk.

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:44

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:55:
[...]

Challenges halen is wel leuker als je alleen bent dan PTFOen want dat doe je dan toch in je eentje. De rest van je team is óf aan het masturberen op challenges of dusdanig kansloos en de draad kwijt dat ze niet meer zijn dan decoratie en lokvogeltjes. Met maten is objective spelen de bom, maar alleen? No way, dat heeft geen zin en wekt alleen maar frustratie op.
Ik probeer een server te joinen die qua ticketverloop redelijk gelijk loopt in Battlelog. Ik ga dan gewoon lekker spelen en kijk of m'n squad mee wil werken. Dan kan het alsnog een rapesessie blijken, in dat geval ga ik jihadjeepen/heli-en of andere ongein uithalen (zoals kijken hoeveel gebouwen ik in de basis kapot kan schieten, snipen op een bergtopje, SOFLAMs plaatsen op chokepoints zodat ik iedereen in de ogen schijn, dat soort ongein).
En COD is verschrikkelijk.
True, true.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:55:

Challenges halen is wel leuker als je alleen bent dan PTFOen want dat doe je dan toch in je eentje. De rest van je team is óf aan het masturberen op challenges
Dit soort uitspraken lees ik hier vaker en krijg dan altijd een beetje een "maar mama, hij doet het ook!"-gevoel. Afgeven op anderen die niet PTFO'en en het daardoor ook maar niet gaan doen. Dan ben je IMO net zo erg bezig.
Mijn ervaring is dat er vrijwel altijd wel een paar mensen zijn die willen PTFO'en, ze lopen alleen natuurlijk niet gelijk als een mak lammetje achter je aan. Soms moet je je eigen ego loslaten en je gewoon inzetten voor het team, ook al weet je dat je het met je maten een stuk beter had kunnen doen. Die zijn er immers niet, je teamgenoten wel.
Met uitzondering van TDM natuurlijk, daar doe je maar wat je wilt.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Inderdaad, door die mentaliteit ben je deel van het probleem. Hoe meer mensen zo denken, hoe meer Battlefield lijkt op CoD omdat daar iedereen al geen zak van objectives aantrekt.
Phuncz schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:21:
[...]

BTW: het is PTFO, Play The Fucking Objective. Challenges halen is nu ook niet zo bijzonder he, die krijg je ook met objectives halen. Maar als je gewoon graag wapen-dingetjes unlocked, dan lijkt me CoD een beter spel voor je.
Alleen maar spelen met de M16A3 lijkt me ook niet leuk, ik hou ook wel van variatie zo nu en dan.
en als je solo speelt, dan speel je inderdaad meer voor je wapen unlocks of wat dan ook. Zo ben ik bezig geweest met de Typ 88 master dogtag (wat een drama dat wapen) en daarna wilde ik gaan beginnen met de Sniper rifles, maar nee dankje. heb de M40A5 master dog tag, maar daar laat ik het ook bij.
Vindt de sniper rifles in BF3 maar vrij nutteloos. je moet of gaan campen aan de andere kant van de map en als je van dicht bij schiet doe je maar 85 damage en moet je 2x raak schieten. Pak dan liever 870 shotgun met Slugs. Sterker dan een sniperrifle.

Afgelopen 2 dagen echt verschrikkelijke scores gehaald van 0.75 en 1.3 met de sniper rifles.
je moet echt doeloos achterin de basis gaan liggen en daar ga ik mer stierelijk vervelen en van dichtbij verlies je het van iedereen bijna. 2x een goed potje gehad met de M40A5 van de 20 potjes die ik gespeeld heb.
Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:15:
[...]
Dit soort uitspraken lees ik hier vaker en krijg dan altijd een beetje een "maar mama, hij doet het ook!"-gevoel. Afgeven op anderen die niet PTFO'en en het daardoor ook maar niet gaan doen. Dan ben je IMO net zo erg bezig.
Mijn ervaring is dat er vrijwel altijd wel een paar mensen zijn die willen PTFO'en, ze lopen alleen natuurlijk niet gelijk als een mak lammetje achter je aan. Soms moet je je eigen ego loslaten en je gewoon inzetten voor het team, ook al weet je dat je het met je maten een stuk beter had kunnen doen. Die zijn er immers niet, je teamgenoten wel.
Met uitzondering van TDM natuurlijk, daar doe je maar wat je wilt.
PTFO is zo grote term.
zeker rush waarbij je 5 man op de mcom ziet vliegen, terwijl de eerste hem al aan het overnemen is en bij het verdedigen iedereen blind naar de mcom rennen en niemand die diegene verdedigd die aan het overnemen of verdedigen is.

of in CTF gebeurd er ook wel eens dat je in je eentje aan het aanvallen bent, dat er dan een noob dirtbike langs komt rijden. De vlag een meter voor je neus afpakt, daarna probeert weg te rijden en dan paar meter verder dood gaat, nee geweldig teammaat heb je dan.

Dat noemt men dan PTFO'en door een vlag of mcom aan te vallen, terwijl er nog zoveel meer bij komt kijken.
PTFO'en is ook het reviven van teammaten of het ammo geven aan spelers en dat zie je vrij weinig gebeuren op de meeste public servers.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:15:
[...]
Zo erg? Het is toch niet erg? Het wordt pas erg als je persé wilt PTFOen, want dat gaat niet in je eentje. Maar in je eentje kun je prima challenges halen, dus ga ik als ik alleen ben dat lekker doen. Of jihadeend spelen natuurlijk. Of M60+bipod+ACOG en dan lange gangen campen. Of jethoeren. Of snipen. Of iets anders wat leuk is in je eentje.

Ik ben de oplossing voor het probleem. Niet gefrustreerd gaan zitten PTFOen maar gewoon een beetje voor je lol gaan sandboxen.
Soms moet je je eigen ego loslaten en je gewoon inzetten voor het team, ook al weet je dat je het met je maten een stuk beter had kunnen doen.
/3 En dat zeg je tegen iemand die z'n KDR en SPM om zeep helpt om met z'n maten samen te werken aan totale buttrapes. Als ik medic speel gaat de KDR van iedereen in minj squad met sprongen vooruit. Als ik C4 bij me heb zijn anderman's claymores ineens goddelijke multikill brengers (zo'n spoor van C4 bricks naar een donker trappetje toe en NIEMAND die denkt "hmm, zou er een claymore staan?") en als ik engi speel blijven mijn matties leven in hun tanks en natuurlijk wordt er gereconned met SOFLAM.

Fuck dat idee dat mijn ego een probleem zou zijn. Ik zet me altijd in voor m'n squad. Ik had de laserpainter medal die je kreeg voor 300 dmg assist al binnen toen de soflam nog bugged was en je misschien één van de tien keer dat er een javelin insloeg de punten kreeg. Letterlijk 3000 javelins on-target geleidt met een recon SPM onder de 80 tot gevolg, en wat komt er na zowat 900 samenspel uit jou als advies? "Speel niet zo egoïstisch". }:O
Als ik in m'n eentje speel, doe ik waar ik zin in heb en fuck PTFO want dan ben ik toch de enige die dat probeert. Dat ligt niet aan mijn ego, dat ligt aan het feit dat de rest van het team ook zo voor zichzelf bezig is.

• kevz
TDM is daarom zooooooooooo heerlijk, geen debielen waar je je zorgen om hoeft te maken :D :D
Maar voor CTF:

Teamplayen is inderdaad; Recon + auto sniper rifle/p90 e.d. + aanvallend geplaatste beacon + soflam. Jezelf ook als beacon gebruiken dus niet nonstop suicide runs doen.

Assault is wat aan de nutteloze kant vind ik (ctf), hier en daar kan je ze gebruiken mits ze wakker blijven en niet gaan chainreviven in the line of fire. Wel heeft assault de meest koning wapens om op vele afstanden te ownen. Altijd medkits neergooien, overal, nonstop. Oh en voordat ik het vergeet, smoke, smoke errywhere! (maar daar krijg je geen punten van *whine whine*)

Support + C4 (in kleinere hoekjes van een map), veel ammoboxes voor de engineers, wapens zuigen enorm dus niet mijn kit of choice. asval zou nog kunnen.

Engineer = koning @ctf. Constant aanpassen op de tegenstander en alles gaat prima. Niet zeiken als je niet in stoeltje 1 van een tank/chopper zit, gewoon opletten en repairen. Niet meteen wegrennen/rijden zodra er een kogeltje land (doen de meeste noobs). Iedereen complementeerd me ook als ik 2e tank engineer bent. Switchen van stoel 2 naar 3, infantry weg houden, elke milliseconde meepakken om te repairen. Veel enemy choppers = hopen op een soflam. anders stinger, en wel constant die stinger spammen zodat ze geen rust krijgen en zo uit de lucht vallen. Kwa carbines; Scar of Acwr voor mij.

Tja, moeilijk is het niet, maar de meeste mensen zijn te casual voor BF3.

Mijn YouTube

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:59:

Fuck dat idee dat mijn ego een probleem zou zijn. Ik zet me altijd in voor m'n squad.
Het was meer een algemene opmerking dan een persoonlijke aanval. Sommigen hier vinden zichzelf namelijk nogal heel wat en iedereen die niet bij hun in de voicechat zit is per definitie een retard. En dan komen er later weer opmerkingen (vast niet altijd van dezelfde personen, maar dat hou ik niet bij) dat mensen weigeren voor het team te spelen als ze niet met hun vaste maatjes zijn.
Ben ik dan echt de enige die wel goed samen kan werken met randoms? Natuurlijk speel ik beter met een volle gecoördineerde squad en behoor ik sowieso niet tot de top 10%, maar er zijn best mensen die precies dezelfde frustraties als wij delen: het gebrek aan samenwerking. Je moet gewoon een beetje aanvoelen wie capabel is en wie niet. Dat kost echt niet veel tijd, je merkt vanzelf wie steeds op dezelfde plekken verschijnt als jij. De ene keer ben ik iemands repairslaafje in de heli, de andere keer zit iemand constant te repairen/gunnen in mijn tank.

En natuurlijk, soms zit ik ook gewoon maar wat aan te klooien. Jihadjeeps blijven een hobby, maar dat doe ik ook wel met vrienden. Dat is zelfs nog leuker: ik plak C4 op een jeep en iemand anders rijdt 'm tegen een tank en geeft een seintje. De C4 ontploft samen met de tank en de jeep rijdt toeterend verder (mits FF uitstaat natuurlijk).

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-11 13:44

beuker19

Killerbeuker is so OP

Pykow schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:13:
Op de facebook pagina van Battlefield was een leuke profiel gepost:
http://battlelog.battlefi...o18/dogtags/188204779/pc/
Die gast heeft alle dogtags, medals unlocks en noem het maar op :P
Ja en sommige dogtags van 1 het zelfe persoon 8)7
statspadding :(
Hij heeft niet alles zelf gehaald hij heeft wat homies en daar ook veel dogtags van .

[ Voor 10% gewijzigd door beuker19 op 02-04-2013 15:44 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Pykow schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:40:
Vindt de sniper rifles in BF3 maar vrij nutteloos. je moet of gaan campen aan de andere kant van de map en als je van dicht bij schiet doe je maar 85 damage en moet je 2x raak schieten. Pak dan liever 870 shotgun met Slugs. Sterker dan een sniperrifle.
Je bedoelt dat sniper rifles zich in BF3 zich zo gedragen als het hoort, ipv. de railguns in CoD. Dat klopt, sniper rifles zijn geen shotguns of carbines. Sniper rifles zijn voor 250m en verder bedoeld, al de rest kan je met carbines en rifles oplossen. Alhoewel ik het best leuk vind om met een red-dot op een bolt-action sniper rifle rond te lopen op een TDM server en headshots te scoren.

• jantje 2
  • Laatst online: 17:30
Pykow schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:40:
[...]

Afgelopen 2 dagen echt verschrikkelijke scores gehaald van 0.75 en 1.3 met de sniper rifles.
je moet echt doeloos achterin de basis gaan liggen en daar ga ik mer stierelijk vervelen en van dichtbij verlies je het van iedereen bijna. 2x een goed potje gehad met de M40A5 van de 20 potjes die ik gespeeld heb.
Ach ja ieder zo zijn ding he. Je kan snipers ook goed gebruiken close combat. Lekker grote scope en quickscopen als een malle. Blijft in mijn ogen leuker dan lekker te camp whoren zoals jij het beschrijft. Alleen werkt dit dan wel alleen op urban maps. In endgame is het niet zon succes. en mocht je eerste schot niet raak zijn heb je altijd je sidearm nodig.

en ja K/D +2 is goed mogelijk.

EDIT: ninjaed door diegene boven mij:) lichtelijk dan.

[ Voor 5% gewijzigd door jantje 2 op 02-04-2013 15:49 ]

Verwijderd

jantje 2 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:42:
[...]
mocht je eerste schot niet raak zijn heb je altijd je sidearm nodig.
:N als je misschiet ben je dood, tenzij je tegenstander écht geen idee heeft waar hij mee bezig is, in welk geval je gewoon kunt doorladen en nog een keer knallen.
Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:16:
[...]
Het was meer een algemene opmerking dan een persoonlijke aanval.
:X Oh eh.. ja, dat had ik natuurlijk wel door :$
Sommigen hier vinden zichzelf namelijk nogal heel wat en iedereen die niet bij hun in de voicechat zit is per definitie een retard. En dan komen er later weer opmerkingen (vast niet altijd van dezelfde personen, maar dat hou ik niet bij) dat mensen weigeren voor het team te spelen als ze niet met hun vaste maatjes zijn.
Nou weigeren... ik doe gewoon waar ik zin in heb in m'n eentje. Als ik merk dat ik goed teamende medespelers heb dan draag ik daar best aan bij, maar het is niet waar ik de server voor in ga als ik alleen ben.
Ben ik dan echt de enige die wel goed samen kan werken met randoms? Natuurlijk speel ik beter met een volle gecoördineerde squad en behoor ik sowieso niet tot de top 10%, maar er zijn best mensen die precies dezelfde frustraties als wij delen: het gebrek aan samenwerking. Je moet gewoon een beetje aanvoelen wie capabel is en wie niet. Dat kost echt niet veel tijd, je merkt vanzelf wie steeds op dezelfde plekken verschijnt als jij. De ene keer ben ik iemands repairslaafje in de heli, de andere keer zit iemand constant te repairen/gunnen in mijn tank.
Als je mensen erin hebt zitten die structureel dezelfde dingen doen als jij is dat best wel een uitzonderingssituatie. Het overkomt mij natuurlijk ook best wel eens, en omdat ik probeer zoveel mogelijk op m'n vaste stekkie te spelen bij 247 stijgt het risico op teamwerk natuurlijk ook, maar random servers in en dan nuttige teammates? Zeldzaam, zéker op voertuigkaarten waar de overgrote meerderheid in z'n eentje gaat helilamen of tankmutsen. Een random mens in de heli met wie je goed samenwerkt (neus omhoog voor de TV missile, circle-strafe om een tank heen, hoog stilhangen boven infantry-infested gebied) is de uitzondering, zeker niet de regel.
Phuncz schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:42:
[...]

Je bedoelt dat sniper rifles zich in BF3 zich zo gedragen als het hoort, ipv. de railguns in CoD. Dat klopt, sniper rifles zijn geen shotguns of carbines. Sniper rifles zijn voor 250m en verder bedoeld, al de rest kan je met carbines en rifles oplossen. Alhoewel ik het best leuk vind om met een red-dot op een bolt-action sniper rifle rond te lopen op een TDM server en headshots te scoren.
Niks gaat boven de railguns van Unreal en quake haha.
op meer dan 100 beter mis ik iedere schot met de sniper rifles. Die dingen zijn erg onnauwkeurig door de drop en je moet er wel wat aanleg voor hebben, maar als je het eenmaal doorhebt dan is er ook niks meer aan om beetje achter in de bergen te gaan campen of noobachtig Armored kills tank supreioroty te gaan spelen met de sniper rifle op zak.
jantje 2 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:42:
[...]

Ach ja ieder zo zijn ding he. Je kan snipers ook goed gebruiken close combat. Lekker grote scope en quickscopen als een malle. Blijft in mijn ogen leuker dan lekker te camp whoren zoals jij het beschrijft. Alleen werkt dit dan wel alleen op urban maps. In endgame is het niet zon succes. en mocht je eerste schot niet raak zijn heb je altijd je sidearm nodig.

en ja K/D +2 is goed mogelijk.

EDIT: ninjaed door diegene boven mij:) lichtelijk dan.
en KD boven de 2 is altijd mogelijk, alleen het is wat je zegt iedereen zijn ding.
Ik ben geen fan van Sniper rifles en LMG's (M27 IAR buiten beschouwing laten).
als je suppressed bent, kan je totaal niks meer met die wapens en TTK is meestal niet snel genoeg.

Geef mij maar Assault rifles, SMG's of carbines. Heeft ook voornamelijk mee te maken dat mijn reactie snelheid niet al te best is.

[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 02-04-2013 16:14 ]

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Pykow schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:11:
Dat was wel leuk ja, good times :)
op meer dan 100 beter mis ik iedere schot met de sniper rifles. Die dingen zijn erg onnauwkeurig door de drop en je moet er wel wat aanleg voor hebben, maar als je het eenmaal doorhebt dan is er ook niks meer aan om beetje achter in de bergen te gaan campen
Dat is bullet drop en in de werkelijkheid heb je dat dus ook. Ook heb je bij BF3 effectief bullet speed dus op 300m en verder moet je zelfs je crosshair gaan trailen. Daarom dat ik ook zei dat je bij CoD met railguns speelt, daar gebruik je hem als shotgun en als scout sniper rifle, want maps met >150m range kom je toch niet tegen. Bij BF3 heb ik al een 545m headshot (nee niet met de EOD bot) gehaald en dat is écht nog niet hoog. Maar verder dan dat zie ik met mijn settings ook geen correct beeld meer.
of noobachtig Armored kills tank supreioroty te gaan spelen met de sniper rifle op zak.
Altijd lachen met die peeps, such easy kills.
Phuncz schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:29:
[...]

Dat was wel leuk ja, good times :)

[...]

Dat is bullet drop en in de werkelijkheid heb je dat dus ook. Ook heb je bij BF3 effectief bullet speed dus op 300m en verder moet je zelfs je crosshair gaan trailen. Daarom dat ik ook zei dat je bij CoD met railguns speelt, daar gebruik je hem als shotgun en als scout sniper rifle, want maps met >150m range kom je toch niet tegen. Bij BF3 heb ik al een 545m headshot (nee niet met de EOD bot) gehaald en dat is écht nog niet hoog. Maar verder dan dat zie ik met mijn settings ook geen correct beeld meer.

[...]

Altijd lachen met die peeps, such easy kills.
mijn max zit op 490 meter dankzij statspadding voor die 350 meter kill die je toen moest maken, heeft iemand mij daarmee geholpen, er zijn paar assignments die lastig waren in je eentje, waaronder dus de 350 meter headshot.

Eindelijk eens een goed bericht om te lezen:
http://battlelog.battlefi...r/fredzT/stats/194037299/
Gisteren kwam ik deze speler tegen en vandaag verbannen.

[ Voor 8% gewijzigd door Pykow op 02-04-2013 16:40 ]

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:56
CTF met M320 smoke op de passagiersstoel op de brommer is erg effectief. Keihard aanrijden, mijnen ontwijken, smoke op vlag, vlag pakken, smoke vlak voor je en doorheen racen terwijl de tankshells om de oren vliegen. Heerlijk!

[ Voor 3% gewijzigd door NiGeLaToR op 02-04-2013 16:41 ]

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Verwijderd

Phuncz schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:29:
Bij BF3 heb ik al een 545m headshot (nee niet met de EOD bot) gehaald en dat is écht nog niet hoog.
Het dubbele is goed haalbaar als je een beetje kunt mikken en doet wat Pyk0w denkt te moeten doen met bolt actions: op een berg gaan liggen nietsnutten. De mijne is meer dan 1000 meter, liggend op een bergje. (Met als énige doel m'n longest headshot van 768 meter overtreffen... 768 was met M39 met ACOG en suppressor... dan moet je zó ver boven je doel mikken dat je het niet meer kunt zien ;) )

Overigens is er, zoals wel vaker, ook een heel groot grijs gebied tussen Pyk0w's zwart en wit; als je rustig speelt en niet voorop wilt lopen kun je met een rifle prima je squad ondersteunen, op flinke afstand inkomende infantry wegtikken en je voertuigen beschermen tegen Javelinisti en natuurlijk andere snipers wegwerken. Op elke grote kaart waar je lange afstanden kunt overbruggen kun je met een sniper behoorlijk wat schade aanrichten; de combinatie M98b, ACOG, SPB en beacon/MAV is bijvoorbeeld op Bazaar uitstekend om snel veel levenloze vijanden te produceren en je squad in een goeie uitvalspositie te krijgen. Op Seine kun je over het water schieten om je squad te beschermen terwijl ze op rukken naar andere vlaggen, en vanuit hoge huisjes kun je eigenlijk elke vlag wel bestoken. De M39 gebruik ik het liefste lopend tot 200 meter of liggend tot 500, en ik heb er al heel wat mensen mee ontmoedigt die probeerden C4 op onze tank te plakken, mijn squad in de rug aan te vallen, een vlag te kapen of anderszins dingen te doen die mijn score zouden kunnen verpesten.
Maar je kunt er niet goed mee soleren, nee.
Pykow schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:34:
[...]
mijn max zit op 490 meter dankzij statspadding voor die 350 meter kill die je toen moest maken, heeft iemand mij daarmee geholpen, er zijn paar assignments die lastig waren in je eentje, waaronder dus de 350 meter headshot.
Seriously, mik je met een gamepad dan? Die 350 meter headshot is een eitje op elke grote kaart, en als je niet kunt mikken haal je hem gewoon op een sniper, die bewegen niet dus heb je alle tijd om de drop te ontdekken en hoef je met de flight time geen rekening te houden. Als je daar al moeite mee hebt denk ik niet dat het aan die rifles ligt dat jij er geen kills mee kunt maken, maar aan je mikvaardigheid.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2013 16:45 ]

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009

Mavamaarten

Omdat het kan!

Net iets heel vreemd meegemaakt. Ik had Spas12 slugs, en stond oog in oog met een kerel. 2 hitmarkers op de borst, en die kerel had nog 12% over... Cheat much?

Android developer & dürüm-liefhebber

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-11 10:31

NoFearCreations

3DPrint the world!

Schijnt dat je met die damage modifier ook je health kan verhogen. Zie het vaker dat ik in hc gewoon een headshot maak, en dat ze dan nog 50% hebben ofzo.

---RAWE CEEK!!!---

Verwijderd

Mavamaarten schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:45:
Net iets heel vreemd meegemaakt. Ik had Spas12 slugs, en stond oog in oog met een kerel. 2 hitmarkers op de borst, en die kerel had nog 12% over... Cheat much?
Gezien jouw verleden met cheat-callen gok ik dat het aan je mikskillz ligt en je dus z'n armen raakte, of dat je wat lag had waardoor je tweede slug niet aankwam (en je dus een hitmarker kreeg die pas kwam nadat je volgens de server al dood was.)
Mavamaarten schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:45:
Wat was je afstand ?

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Bleurgh cheaters... Ik had ook wel beter bijgehouden welke cheaters ik allemaal heb gereport, om te zien hoe snel ze gebanned zouden zijn.
Reset, geen ban.
Met een ban staat dat op zijn profiel. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• SmokingCrop
  • Niet online
DanielWW2 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 18:02:
[...]

Reset, geen ban.
Met een ban staat dat op zijn profiel. ;)
Eerder stond er nog banned :o

• kevz
Cheaten hoort er toch gewoon bij volgens EA? Ik dacht dat niemand verbannen werd. Stat reset en weer verder cheaten..?

Mijn YouTube

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Mag ie aan zijn vrienden uitleggen waarom hij lvl 0 is :)

Verklaart dat waarom je soms lvl 20 (niet 50+20) mannetjes ziet die de hele game terroriseren met hun attack helicopter ?

[ Voor 3% gewijzigd door Phuncz op 02-04-2013 18:21 ]

• kevz
Phuncz schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 18:20:
Mag ie aan zijn vrienden uitleggen waarom hij lvl 0 is :)

Verklaart dat waarom je soms lvl 20 (niet 50+20) mannetjes ziet die de hele game terroriseren met hun attack helicopter ?
Deze gedachte zit ook al een aardige tijd in m'n hoofd... Mensen die net het spel binnen komen lopen en per direct iedereen finaal ownen. Zelf een stats reset gedaan? Of cheaters die lekker doorgaan waar ze waren gebleven? :S

Mijn YouTube

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Stat reset behoudt je unlocks en level, dus dat is het niet. Ik denk ook niet dat ze nóg cheaten, want ze vallen meestal op in een attack helicopter, wat je echt niet onder de knie hebt na een uurtje spelen.
Pykow schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 18:21:
[...]

WTF er stond net nog een Ban en nu niet meer WTF ?
Ik vermoed dat die is gaan zeuren/smeken en dat DICE er een reset van heeft gemaakt. :/
Ik snap het bannen van DICE ook gewoon niet. Laat PB het gewoon doen.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Doet Punkbuster dan zoveel ? Want ik join uitsluitend PB-enabled servers en ik ben toch al meer dan een paar cheaters tegengekomen in 2013.
Phuncz schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:33:
Doet Punkbuster dan zoveel ? Want ik join uitsluitend PB-enabled servers en ik ben toch al meer dan een paar cheaters tegengekomen in 2013.
PB doet meer dan je denkt alleen bannen ze niet on the spot.
PB verkrijgt de cheats, reverse engineerd ze zodat ze gedetecteerd worden en wacht dan een tijdje terwijl ze de cheats detecteren. Dan komt er een banwave waarna de cirkel opnieuw begint. ;)

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

NoFearCreations schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:46:
Schijnt dat je met die damage modifier ook je health kan verhogen. Zie het vaker dat ik in hc gewoon een headshot maak, en dat ze dan nog 50% hebben ofzo.
Meest EPIC FAIL vind ik als je alleen het hoofd van iemand ziet, schiet, maar ondanks 3 hitmarkers het ventje nog steeds niet dood krijgt :') n1 DICE _O-

Laatst zag ik ook iemand met een M320 lopend schieten die geen reload time had :r

Beetje jammer allemaal !!

Oh en ehh ik zou toch wel graag een antwoord hierop willen hebben mocht iemand het weten : nero355 in "[PC] Battlefield 3 - deel 8" :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Pykow schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:11:
[...]

op meer dan 100 beter mis ik iedere schot met de sniper rifles. Die dingen zijn erg onnauwkeurig door de drop en je moet er wel wat aanleg voor hebben, maar als je het eenmaal doorhebt dan is er ook niks meer aan om beetje achter in de bergen te gaan campen of noobachtig Armored kills tank supreioroty te gaan spelen met de sniper rifle op zak.

[...]

en KD boven de 2 is altijd mogelijk, alleen het is wat je zegt iedereen zijn ding.
Ik ben geen fan van Sniper rifles en LMG's (M27 IAR buiten beschouwing laten).
als je suppressed bent, kan je totaal niks meer met die wapens en TTK is meestal niet snel genoeg.

Geef mij maar Assault rifles, SMG's of carbines. Heeft ook voornamelijk mee te maken dat mijn reactie snelheid niet al te best is.
Grappig, ik meen te herinneren dat je het zo ontiegelijk makkelijk vond. Ps ik heb nog wel een adresje waar je terecht kunt :+

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

DanielWW2 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:46:
[...]

PB verkrijgt de cheats, reverse engineerd ze zodat ze gedetecteerd worden en wacht dan een tijdje terwijl ze de cheats detecteren. Dan komt er een banwave waarna de cirkel opnieuw begint. ;)
Mij valt in procon heel erg op hoeveel mensen unbanned worden door een foutieve ban van punkbuster. Ik vraag mij af hoe ze er dan zo ver naast kunnen zitten?

Verwijderd

Ik heb het spel maar uninstalled, leverde alleen maar frustratie op wat ik helaas uitte op iedereen en alles nadat ik een uurtje gespeeld had, had er een goeie 240 uur in gestopt.

Speel alleen op aziatische servers, waar het volgens mij wemelt van de cheaters, of ze zijn allemaal godlike goed. Anyway ik ga weer lekker back to basic Day of defeat source <3

• pafdaddy
  • Niet online
DanielWW2 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:46:
[...]

Bron? Lijkt me sterk dat ze van alle games die PB gebruiken (alle) cheats kopen.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

nero355 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 02:45:
[...]

Meest EPIC FAIL vind ik als je alleen het hoofd van iemand ziet, schiet, maar ondanks 3 hitmarkers het ventje nog steeds niet dood krijgt :') n1 DICE _O-

Laatst zag ik ook iemand met een M320 lopend schieten die geen reload time had :r

Beetje jammer allemaal !!

Oh en ehh ik zou toch wel graag een antwoord hierop willen hebben mocht iemand het weten : nero355 in "[PC] Battlefield 3 - deel 8" :)
Dat is allemaal clientside, je hebt lag of die persoon lagt. Hetzelfde gebeurt met b.v. mortars, soms zie je iemand 2x snel achter elkaar schieten, in werkelijkheid is het 1x.

• SmokingCrop
  • Niet online
KillerAce_NL schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:24:
[...]
Dat is allemaal clientside, je hebt lag of die persoon lagt. Hetzelfde gebeurt met b.v. mortars, soms zie je iemand 2x snel achter elkaar schieten, in werkelijkheid is het 1x.
of het is smoke + gewoon schot?

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-11 09:47

Metro2002

Memento mori

KillerAce_NL schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:24:
[...]
Ik had het gisteren ook een aantal keer. Ik schiet en zie 4 keer een hitmark , hij schiet vervolgens mij neer en zie dat hij nog steeds 100% health heeft :F kan een keer door lag gebeuren maar het was telkens bij dezelfde persoon :X :P

Ach verder gisteren lekker geBF3'd (is dat een woord) en hoop nog wel lvl 100 te halen voordat BF4 uitkomt :+
Zit nu op lvl 81

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-11 17:05
Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 07:07:
Ik heb het spel maar uninstalled, leverde alleen maar frustratie op wat ik helaas uitte op iedereen en alles nadat ik een uurtje gespeeld had, had er een goeie 240 uur in gestopt.

Speel alleen op aziatische servers, waar het volgens mij wemelt van de cheaters, of ze zijn allemaal godlike goed. Anyway ik ga weer lekker back to basic Day of defeat source <3
Waarom Aziatische servers? Jij komt daar vandaan?

Ik heb wel veel lol met CTF + Javelin. Ik ga meestal eerst als een Support op een tactische plek een ammo crate gooien, daarna als ik dood ben spawn ik als Engi en ga dan bij mijn ammo crate staan en dirt bikes locken >:)

• NLsandman
pafdaddy schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:19:
[...]

Bron? Lijkt me sterk dat ze van alle games die PB gebruiken (alle) cheats kopen.
Evenbalance koopt geen cheats, dat is hun policy, ze verkrijgen de cheats doordat gamers die cheats haten deze kopen en doneren aan evenbalance.

bron:

Tony Ray's clarification of recent events:

First, we never give money to hacks. Our company will not purchase hacks. We see that as a conflict of interest as our revenue comes from game companies who want us to fight hackers, not help them. We have always maintained a broad grass roots support base. Individuals donate time and funds to acquire private hacks for us to detect. We work with many moles across the clan and league scene to obtain private hacks.

These people give a lot in secret, get no glory and deserve the thanks of everyone who hates cheating.

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:44

Arfman

Drome!

Kan iemand me uitleggen hoe ik smoke en grenades op de wapens unlock? :') (M320 ofzoiets?)
Heb dat na 160 uur nog steeds niet, geen idee ook hoe ik die kan unlocken, snap niets van Battellog :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• NLsandman
Arfman schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:53:
Kan iemand me uitleggen hoe ik smoke en grenades op de wapens unlock? :') (M320 ofzoiets?)
Heb dat na 160 uur nog steeds niet, geen idee ook hoe ik die kan unlocken, snap niets van Battellog :P
Je moet de underslung rail kiezen op je assault wapen indien mogelijk en dan komt de m320 op je wapen te zitten in plaats van los.

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-11 15:29
disturbedmind schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:54:
[...]

Waarom Aziatische servers? Jij komt daar vandaan?

Ik heb wel veel lol met CTF + Javelin. Ik ga meestal eerst als een Support op een tactische plek een ammo crate gooien, daarna als ik dood ben spawn ik als Engi en ga dan bij mijn ammo crate staan en dirt bikes locken >:)
Ja of AT mine's.
zo irriterend mensen bij hun vlag blijven zitten en bikes lopen te locken.
als je mensen nog meer wilt irriteren moet je ook een maat hebben met een soflam...

• disturbedmind
SlqmLqck schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:45:
[...]

Ja of AT mine's.
als je mensen nog meer wilt irriteren moet je ook een maat hebben met een soflam...
Soms gooien wij er inderdaad ook nog eens een soflam erbij ;). Nog een leuke manier om iemand het bloed onder de nagels vandaan te halen is door C4 op de vlag te plaatsen.

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-11 09:35
SlqmLqck schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:45:
[...]

Ja of AT mine's.
Ik vind het wel meevallen, gewoon een beetje op de lucht letten en als er dan zon raket op je bike wordt afgeschoten zie je die van ver genoeg aankomen om er af te springen. Je weet ook meteen waar de vijand zit en als je die vlag eenmaal hebt staan er toch genoeg motoren om weer weg te komen.

Verwijderd

disturbedmind schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:51:
[...]

Soms gooien wij er inderdaad ook nog eens een soflam erbij ;). Nog een leuke manier om iemand het bloed onder de nagels vandaan te halen is door C4 op de vlag te plaatsen.
Claymores diret op de vlag en een netwerk van AT mijnen en/of C4 eromheen, zodat als je tegenstander met een voertuig je vlag op rusht, uitstapt en hem grijpt je hele flikkerse basis de lucht in gaat en álles en iedereen dood is, inclusief de tank die ze gebruikten om ongeschonden bij de vlag te komen.

Een echte baas ben je pas, als je anti vehicle ribbon van een claymore was.
Je kunt je echt branden aan de hoeveelheid gloeiende haatgevoelens die je in de chat over je uitgestort krijgt als je met een claymore een tank opblaast.

• disturbedmind
Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:00:
[...]

Claymores diret op de vlag en een netwerk van AT mijnen en/of C4 eromheen, zodat als je tegenstander met een voertuig je vlag op rusht, uitstapt en hem grijpt je hele flikkerse basis de lucht in gaat en álles en iedereen dood is, inclusief de tank die ze gebruikten om ongeschonden bij de vlag te komen.

Een echte baas ben je pas, als je anti vehicle ribbon van een claymore was.
Je kunt je echt branden aan de hoeveelheid gloeiende haatgevoelens die je in de chat over je uitgestort krijgt als je met een claymore een tank opblaast.
Haha dat zou wel nice zijn _/-\o_ .

Gisteren Sabalan Pipeline gedaan en toen had ik ook C4 op de flag geplaatst en toen mij " verstopt" op het dak. Toen kwam er een vijandige tank eraan en die was zo druk bezig met schieten dat hij over onze vlag reed... Doei tank :w
disturbedmind schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:51:
Nog een leuke manier om iemand het bloed onder de nagels vandaan te halen is door C4 op de vlag te plaatsen.
Vooruit, laat ik de knuppel in 't hoenderhok gooien: hoe lang blijft zoiets leuk vraag ik mij dan af?

Ik kan m'n kop er niet omheen vouwen, ja het een enkele keer grappig maar rondenlang, portje na portje C4 campen, nee dank je....... Of het nu op een vlag of op een mcom is, "C4 erop en campen máár!" is toch wel het laagste van het laagste als je het mij vraagt.

Vrij nutteloos ook, ja je stopt een enkele capture/mcom arm, maar m'n medic maatje trekt ons toch direct overeind en dan staan we met 4 man op de vlag/mcom. Of eerst een graat op de objective, poef, c4 weg en dan lag je daar 10 minuten voor jan doedel met je wasknijper in de handen.
Direct het grootste nadeel van CTF, 80% van de server is defender en slechts 20% is attacker. Als attacker is het dus meestal geen zak aan. Dan verandert het meer in King of the Hill, wie kan het grote punt in het midden overnemen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Pagina: 1 ... 184 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.