Phuncz schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:21:
[...]
BTW: het is P
TFO, Play The Fucking Objective. Challenges halen is nu ook niet zo bijzonder he, die krijg je ook met objectives halen. Maar als je gewoon graag wapen-dingetjes unlocked, dan lijkt me CoD een beter spel voor je.
Alleen maar spelen met de M16A3 lijkt me ook niet leuk, ik hou ook wel van variatie zo nu en dan.
en als je solo speelt, dan speel je inderdaad meer voor je wapen unlocks of wat dan ook. Zo ben ik bezig geweest met de Typ 88 master dogtag (wat een drama dat wapen) en daarna wilde ik gaan beginnen met de Sniper rifles, maar nee dankje. heb de M40A5 master dog tag, maar daar laat ik het ook bij.
Vindt de sniper rifles in BF3 maar vrij nutteloos. je moet of gaan campen aan de andere kant van de map en als je van dicht bij schiet doe je maar 85 damage en moet je 2x raak schieten. Pak dan liever 870 shotgun met Slugs. Sterker dan een sniperrifle.
Afgelopen 2 dagen echt verschrikkelijke scores gehaald van 0.75 en 1.3 met de sniper rifles.
je moet echt doeloos achterin de basis gaan liggen en daar ga ik mer stierelijk vervelen en van dichtbij verlies je het van iedereen bijna. 2x een goed potje gehad met de M40A5 van de 20 potjes die ik gespeeld heb.
Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:15:
[...]
Dit soort uitspraken lees ik hier vaker en krijg dan altijd een beetje een "maar mama, hij doet het ook!"-gevoel. Afgeven op anderen die niet PTFO'en en het daardoor ook maar niet gaan doen. Dan ben je IMO net zo erg bezig.
Mijn ervaring is dat er vrijwel altijd wel een paar mensen zijn die willen PTFO'en, ze lopen alleen natuurlijk niet gelijk als een mak lammetje achter je aan. Soms moet je je eigen ego loslaten en je gewoon inzetten voor het team, ook al weet je dat je het met je maten een stuk beter had kunnen doen. Die zijn er immers niet, je teamgenoten wel.
Met uitzondering van TDM natuurlijk, daar doe je maar wat je wilt.
PTFO is zo grote term.
zeker rush waarbij je 5 man op de mcom ziet vliegen, terwijl de eerste hem al aan het overnemen is en bij het verdedigen iedereen blind naar de mcom rennen en niemand die diegene verdedigd die aan het overnemen of verdedigen is.
of in CTF gebeurd er ook wel eens dat je in je eentje aan het aanvallen bent, dat er dan een noob dirtbike langs komt rijden. De vlag een meter voor je neus afpakt, daarna probeert weg te rijden en dan paar meter verder dood gaat, nee geweldig teammaat heb je dan.
Dat noemt men dan PTFO'en door een vlag of mcom aan te vallen, terwijl er nog zoveel meer bij komt kijken.
PTFO'en is ook het reviven van teammaten of het ammo geven aan spelers en dat zie je vrij weinig gebeuren op de meeste public servers.