Ik had een PC bak die maar net quake aan kon ofzo en speelde veel Roller coaster tycoon in die tijd als ik achter me pc zat. 90% van de gevallen was ik buiten op straat aan het voetballen of crossen op de fiets.
Nu werk ik en ben ik s'avonds te lui om nog weg te gaan. Tijden veranderen he haha.
NLsandman schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 15:36:
[...]
Nog nooit bf2 gespeeld met een goede commander?
Een commander heeft overzicht over het hele speel veld en ziet wat de vijand van plan is, samen met de squad leaders kan een team heel sterk zijn als de commander goed is.
Het is niet zo dat een commander bepaalt wat er gebeurd, een commander helpt een squad als die een vlag aan het veroveren zijn.
Nee helaas niet, nooit een nuttige commander gehad, ik kreeg alleen maar geschreeuw in mijn nek dat ik naar een vlag moest lopen die totaal niet belangrijk was of ik stond in me eentje een vlag te cappen in de hoop dat niemand mij zag en dan gooide de commander een jeep naast me steeds. Dus nee nog nooit een goede commander gehad in mijn game.
rickyy schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:37:
[...]
Dit is nogmaals je eigen mening en ervaring. Als jij vind at dit niks toevoegd aan teamplay hoeft dat nog niet zo te zijn. Ik zou niet weten waarom dit niks toevoegt. Het voegt commander toe. Een speler die een overzicht heeft over de battlefield en strategisch kan inzien welke vlaggen er misschien gaan worden gecaptured. Hij kan dan daarop anticiperen. Dit zorgt dat dus voor extra team play. Bewijs mij maar het tegendeel. Bewijs maar dat het niks teweeg kan brengen, die commander.
Weer een onoverwogen argument die nergens op slaat. Ik snap niet waarom mensen je nog serieus nemen. Ik heb geen idee hoe oud je bent, maar zoals je zegt dat je geen commando's van een puber als commander, je gedraagt jezelf hier behoorlijk als puber. Dus ik snap dat niet echt. Eigenlijk snap ik het wel, aangezien je waarschijnlijk dus op hetzelfde niveau zit.
Tuurlijk is dit een eigen mening en eigen ervaring, dat lijkt mij ook wel voor de meest hand liggende.
Ik geef hier boven al aan wat voor commanders ik ben tegengekomen en dat ik er daarom niet op zit te wachten. Je hebt ook tig lui in Battlefield 3 zitten die niet gaan vliegen omdat ze gunner willen zijn in de chopper, ik heb het dus over dat soort gedrag. Uit ervaring weet ik ook dat meer dan de helft van de gamers bestaat uit CoD spelers of te wel, spelers voor eigen succes en zonder spel inzicht.
op onze teamspeak zitten gelukkig lui die goede spel inzicht hebben. Dan ben ik met een groepje aan het aanvallen en dan roept iemand op teamspeak van GoTlike.nl dat ik terug moet lopen, omdat we een vlag aan het verliezen zijn en binnen de kortste keren staan we met zijn 2en een vlag terug te veroveren. Gisteren zelfs met Liy samen met een tank gespeeld elkaar cover geven om de vlag te vooroveren, Daarom speel ik dus Battlefield 3, spelers die het begrijpen waar ze mee bezig zijn, maar die kom je online niet vaak tegen.
en daarom zal ik niet gaan luisteren naar een commander als het geen bekend iemand is.
en JA dit is MIJN MENING dat ik luister naar bekende mensen op teamspeak dan naar onbekende spelers op het veld. is dat dan verkeerd om plezier te hebben met bekende spelers ? om zo nu en dan lol te trappen met C4 jeeps of wat dan ook ?
als iemand roept op teamspeak om zijn tank te repairen of hem te reviven dan doe ik dat veel eerder, dan dat iemand in de chatbox zit te schreeuwen voor een revive.
[
Voor 4% gewijzigd door
Pykow op 29-03-2013 16:33
]