Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-11 12:59
brilsmurfffje schreef op zondag 24 maart 2013 @ 18:15:
Ik erger mij de laatste tijd steeds vaker aan de jets, die dingen zijn zo irritant. Met een chopper ben je compleet kansoos omdat zodra je onder shot bent heel chopper doet wat hij wilt. Met een anti-air zijn ze nog redelijk uit de lucht te halen.

moraal: De jets zijn te snel en zouden imho enkel moeten dienen om de vijandige jet uit de lucht te knallen
Een chopper vs tank is vaak ook een kansloze situatie voor een tank. Soms lukt het me om een chopper neer te halen met een tank vooral als de chopper niet irritant buiten het bereik van me loop blijft circuleren. Op zo'n moment wens ik een plane die die chopper voor me neer haalt.
Ik moet toch toegeven dat AK74-m met Silencer een aangename verassing is ;)
Zeer accuraat en werkt perfect in combinatie met de silencer.
http://battlelog.battlefi...how/1/58253897/172685289/
http://battlelog.battlefi...how/1/58260841/172685289/

Ook een keer de AUG van zolder gehaald met de standaard heavy barrel en foregrip combo, deen idee of het de ideale oplossing is, maar er valt nog genoeg te behalen zolang je maar minder rushed.
http://battlelog.battlefi...how/1/58234828/172685289/

Andere wapens gebruiken dan de vertrouwde: M16A3, AEK, M4A1 zorgt wel voor een lage SPM.
rond de 550 SPM op conquest large en in de laatste anderhalveuur niet eens boven de 1000 gekomen ;)
Dus voor spelers die snel level 100 willen worden, kan je echt beter TDM M16A3 gaan spelen ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Pykow op 24-03-2013 19:59 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Bintzak schreef op zondag 24 maart 2013 @ 19:29:
[...]

Een chopper vs tank is vaak ook een kansloze situatie voor een tank. Soms lukt het me om een chopper neer te halen met een tank vooral als de chopper niet irritant buiten het bereik van me loop blijft circuleren. Op zo'n moment wens ik een plane die die chopper voor me neer haalt.
Als tank kan je je imho prima weren tegen een chopper, switch naar de gunner positie of die 3de spot positie en jaag zo de chopper weg.

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-11 09:47

Metro2002

Memento mori

Had net weer een beetje overreagerende admin en werd gekicked. Echt wtf. Ik schiet iemand in de base dood en blijkbaar mocht dat niet, ok prima, ik werd gekilled. Daarna vroeg ie waarom ik hem doodschoot. Nou simpel: hij stond als een levend standbeeld , nog net niet met een grote rode roos op zijn voorhoofd. Gaat die admin me toch een partij lopen huilen janken en schoppen over dat dat niet mag en bladiebla. Ik was er eigenlijk alweer klaar mee maar denk probeer de vrede maar te bewaren en zeg prima, je hebt me ervoor gekilled en nu weer verder spelen. gaat ie nog meer lopen zaniken dus ik zeg op een gegeven moment dat ik de chat ga sluiten om dat ik oogkanker krijg van zijn gezeik. Tja toen werd ik gekickt. was een admin van de GOBI clan. sowieso kicktie er echt idioot veel mensen uit, paar team nukes gehad en veel random kills. Beetje overijverig, wat-te-compenseren typje volgens mij. Tjonge jonge.

Enfin, report ingediend wegens admin abuse. Dit sloeg echt nergens op. Daarna wel een leuk potje gehad op een andere server maar dit soort admin misbruik maak ik helaas regelmatig mee. Dat samen met toch wel veel valsspelen maakt het soms best wel dat BF3 niet leuk meer is om te spelen :F zonde want het is echt een tof spel nog steeds.

[ Voor 11% gewijzigd door Metro2002 op 24-03-2013 22:06 ]

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:54
Heb 'm nog niet helemaal bekeken maar dit ziet er toch wel vet uit!

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 23:30
Mooi, net een film, goede muziek die het mooi spannend maakt.

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-11 15:53

d_star

Maharadja of the Year :-/

Metro2002 schreef op zondag 24 maart 2013 @ 22:05:
Had net weer een beetje overreagerende admin en werd gekicked. Echt wtf.
gaat ie nog meer lopen zaniken dus ik zeg op een gegeven moment dat ik de chat ga sluiten om dat ik oogkanker krijg van zijn gezeik. Tja toen werd ik gekickt.
8)7 Echt, zo'n opmerking plaatsen in de chat en dan verbaasd zijn dat je wordt gekicked...

Als je nou je eigen post terugleest he, vind je het dan raar dat dat gebeurt? Ik snap werkelijk niet dat mensen maar verwachten dat ze alles kunnen zeggen zonder consequenties.. Als je het nou niet eens was met de acties van die admin, was dan naar een andere server gegaan jongen.. Be the bigger man. Scheelt je een hoop frustratie.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

d_star schreef op maandag 25 maart 2013 @ 07:37:
[...]

[...]

8)7 Echt, zo'n opmerking plaatsen in de chat en dan verbaasd zijn dat je wordt gekicked...

Als je nou je eigen post terugleest he, vind je het dan raar dat dat gebeurt? Ik snap werkelijk niet dat mensen maar verwachten dat ze alles kunnen zeggen zonder consequenties.. Als je het nou niet eens was met de acties van die admin, was dan naar een andere server gegaan jongen.. Be the bigger man. Scheelt je een hoop frustratie.
Ik was toch al van plan naar een andere server te gaan maar pff op een gegeven moment is mijn geduld ook wel op hoor. Ik bleef in het begin echt heel lang rustig en normaal en zei ook van ok, je hebt me al gekilled daarvoor en nu weer verder spelen maar als zo iemand dan maar blijft doorzeiken dan kan je op een gegeven moment een kutopmerking krijgen ook natuurlijk. En ja dat ik dan gekicked wordt is niet meer dan normaal maar het ging me ook meer om de gezever dan om het kicken. en b.t.w. Ik WAS het eens met de actie van de admin, dat zei ik ook en daar legde ik me ook bij neer. 8)7 maar als je maar blijft reactie blijft uitlokken ben je gewoon zielig bezig.

[ Voor 8% gewijzigd door Metro2002 op 25-03-2013 09:19 ]

• da_PSI
  • Laatst online: 17-11 08:56
Metro2002 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 09:18:
[...]

Ik was toch al van plan naar een andere server te gaan maar pff op een gegeven moment is mijn geduld ook wel op hoor. Ik bleef in het begin echt heel lang rustig en normaal en zei ook van ok, je hebt me al gekilled daarvoor en nu weer verder spelen maar als zo iemand dan maar blijft doorzeiken dan kan je op een gegeven moment een kutopmerking krijgen ook natuurlijk. En ja dat ik dan gekicked wordt is niet meer dan normaal maar het ging me ook meer om de gezever dan om het kicken. en b.t.w. Ik WAS het eens met de actie van de admin, dat zei ik ook en daar legde ik me ook bij neer. 8)7 maar als je maar blijft reactie blijft uitlokken ben je gewoon zielig bezig.
En jij niet volwassen :)

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
[quote]kevz schreef op zondag 24 maart 2013 @ 13:34:
[...]

Even onthouden dat het zondag is, gemiddelde leeftijd van 10 en skill van een pinda :+

Dan is het zeker elke dag zondag, gewoon snipers op kleine mappen verbieden dan is het probleem al een stuk minder.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-11 10:31

NoFearCreations

3DPrint the world!

Snipers hadden ze pas vanaf level 50 beschikbaar moeten maken. Dan had je minder campende noobs gehad, en meer snipers die weten wat ze horen te doen. Namelijk spawn beacons en soflams plaatsen, spotten, en mcom leeg halen.

---RAWE CEEK!!!---

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-11 13:21

ronalddus

Buffalo77

AdmiralSnipe schreef op zondag 24 maart 2013 @ 23:46:
Heb 'm nog niet helemaal bekeken maar dit ziet er toch wel vet uit!

[video]
Ziet er echt heel goed uit. Hier hebben ze veel tijd in gestoken zeg.
Gewoon erg professioneel aangepakt. Goed camerawerk, goede effecten, stemmen zijn erg goed. Geluid is ook fantastisch d:)b

Buffalo77 | Pokemon Unite

• Jovas
  • Laatst online: 21-11 20:24
Morgen komt End Game uit, wat vinden jullie, moet ik het kopen? :)

Verwijderd

Jovas schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:04:
Nee.
Gigantische unbalance en veel bugs.

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-11 15:21
Ik vermaak me er prima mee. Laaste keer dat ik ctf heb gedaan was in BF1942 met de mod Desert combat :)

Verwijderd

End game is toch al uit?

Heb zelf een tijd geen BF3 meer gespeeld en gevolgd, maar gisteren premium gekocht en volgens mij kon ik End game ook al downloaden en spelen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:39:
End game is toch al uit?

Heb zelf een tijd geen BF3 meer gespeeld en gevolgd, maar gisteren premium gekocht en volgens mij kon ik End game ook al downloaden en spelen?
Idd als je premium hebt kan je dat al, de gewone gebruikers nu pas.

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-11 13:44

beuker19

Killerbeuker is so OP

Ik vind End Game super leuk.
Echte BF maps en CTF is ook leuk

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:41:
[...]

Idd als je premium hebt kan je dat al, de gewone gebruikers nu pas.
Ahhh, dat was het ja, i remember now :)

Ik had na Armored Kill de DLC etc. niet meer gevolgd en was dit ook al vergeten.

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:09

InFamous

excommunicado

Weet iemand waar ik TDMCQ servers kan vinden, de game mode heb ik al eerder gespeeld maar kan er niet op filteren helaas.

Formerly known as Ragdoll

InFamous schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:44:
Weet iemand waar ik TDMCQ servers kan vinden, de game mode heb ik al eerder gespeeld maar kan er niet op filteren helaas.
TDMCQ staat voor Team Deathmatch Close Quarters.
Nier verwarren met Team deathmatch Conquest.
Je moet je filter instellen op 16 player TDM en dan haal je ze binnen.
Het is DLC zoals je hem verwacht van Battlefield.
2 goede maps (riverside en railroad), 1 matige map (pipeline) en 1 verschrikkelijke map (Flats)

Vooraal de 2 eerste maps zijn echte Battlefield maps. grote maps met openvelden, maar nog net genoeg cover als je te voet speelt. zowel grond voertuigen als lucht voertuigen en het geweldige moet nog komen !!
Geen JETS en dus vrijwel nooit last van Airrape, of je moet echt een slecht team hebben die de chopper laat domineren.

CTF is een leuke toevoeging, ze hebben het gebied ook goed gehouden dat de heli's meestal in het bereik zit van stingers. De sniper class en het gebruiken van m15 mine is een stuk aangenamer dan in welke gamemode/ map of wat dan ook. Vermaak me er prima mee.

De laatste 2 DLC's zijn zeer goed gemaakt van DiCE. in beide gevallen zaten geen jets en dit heeft ervoor gezorgt dat het gewoon speelbaar is om te spelen. de jets in flats kunnen irritant zijn, maar ze hebben geen mogelijkheid om je kaihard te domineren. Sterker nog ze hebben zo weinig cover, waardoor je ze makkelijker kan locken en ook de stingers worden nu leuker te gebruiken.

Hopelijk gaat Battlefield 4 door op de weg waar ze nu ingeslagen zijn.
1. Weinig maps met jets, maar wel met genoeg voertuigen als tanks en helicopters
2. Jets beginnen in de lucht en kunnen niet op de basis van te voren afgeknalled worden.
3. TDM,CTF,Conquest(large) zijn erg leuk om te spelen op de nieuwe maps.

• InFamous
  • Laatst online: 00:09

InFamous

excommunicado

Oke ik wist niet dat dat tdm 16 players was maar zelfs daar krijg ik maar 1 server te zien??

Formerly known as Ragdoll

InFamous schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:36:
Oke ik wist niet dat dat tdm 16 players was maar zelfs daar krijg ik maar 1 server te zien??
Dat is mogelijk, want vrijwel niemand speelt die mode.
er zijn genoeg mensen die de assignment al hebben gehaald en dus zijn de servers ook leeg geraakt.
De komst van nieuwe DLC's zorgt er ook voor dat servers verdwijnen en wijzigen.

[ Voor 25% gewijzigd door Pykow op 25-03-2013 13:50 ]

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Niet volwassen reacties vereisen een niet volwassen tegenreactie.

OT: Wat is de truck om de AEK goed onder controle te krijgen, ik ben altijd onwijs snel door mijn ammo heen en meer dan 2 kills met 1 magazijn is volgens mij vrij moeilijk. Anderen lijken er beter mee overweg te kunnen.

[ Voor 34% gewijzigd door Metro2002 op 25-03-2013 14:59 ]

Metro2002 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:56:
[...]

OT: Wat is de truck om de AEK goed onder controle te krijgen, ik ben altijd onwijs snel door mijn ammo heen en meer dan 2 kills met 1 magazijn is volgens mij vrij moeilijk. Anderen lijken er beter mee overweg te kunnen.
Vuurdiscipline, vuurdiscipline, vuurdiscipline. :+

De AEK is een wapen waar je er toch 3 a 4 kills uit moet kunnen halen hoewel ik dat nooit doe omdat ik een reload addict ben. Close range toch wel 5 met een beetje geluk dat tegenstanders bij elkaar staan. De clientside hitreg van DICE moet dan natuurlijk ook meerwerken. ;)

Laat je nooit meeslepen met het gevoel van ik heb hem bijna, nog meer kogels vuren. Na een paar kogels altijd even stoppen met schieten. Meestal na z'n 5 kogels stop ik wel. Dan moet of de kill er zijn of dan mis je gewoon door de spread, zeker met de AEK die meer spread heeft dan de meeste andere AR's.
Als je even stopt met schieten centreert je wapen zich behoorlijk snel. Als je dan weer schiet dan moet er een kill uitkomen zonder dat je halve magazijn weg is.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Metro2002 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:56:
[...]

Als je een nieuw wapen pakt, dan schiet je toch altijd even op een witte/grijze effe muur. zodat je kan zien hoe het patroon is van de kogels. hierdoor zou je eigenlijk al moeten weten dat de AEK naar links boven gaat en niet zoals 90% van de andere wapens naar rechtsboven. Dat kan voor probleempjes zorgen in het begin. Verder moet je in kortere burst schieten dan met de lagere RPM wapens. 900 RPM is behoorlijk snel.

Wil je met de AEK goed kunnen domineren, dan moet je een tijdje met de AS VAL rond gaan lopen ;)
die is net zo snel, maar je moet meer moeite doen voor de recoil. als je daarna de AEK pakt heb je een gun die ook net zo snel is,maar wel veel meer accuraat.
en andere truck is de meest eenvoudige truck. Gebruik het wapen niet op lange afstanden.
ik wil niet zeggen dat het niet kan, maar het is minder effectief.

Met 1 clip kan je met de AEK 3 tot 4 mensen killen

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11 11:14

fynrd1

Fooled by Randomness

NoFearCreations schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:42:
Snipers hadden ze pas vanaf level 50 beschikbaar moeten maken. Dan had je minder campende noobs gehad, en meer snipers die weten wat ze horen te doen. Namelijk spawn beacons en soflams plaatsen, spotten, en mcom leeg halen.
Wordt jij niet ontzettend moe van jezelf?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• NoFearCreations
  • Laatst online: 22-11 10:31

NoFearCreations

3DPrint the world!

Jij wilt zeggen dat 99% van de snipers nuttig zijn in BF3?

---RAWE CEEK!!!---

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

NoFearCreations schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:25:
Jij wilt zeggen dat 99% van de snipers nuttig zijn in BF3?
Jij wilt zeggen dat 99% van de personen die een andere klassen spelen nuttig zijn?

fynrd1 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:32:
[...]

Jij wilt zeggen dat 99% van de personen die een andere klassen spelen nuttig zijn?
Misschien hij niet maar ik wel ;)

een noob die een ammo of health kratje ergens in het veld neergooit draagt al veel meer bij in het team dan een sniper in de bergen.

Of een engineer die mijnen neerlegt in CTF heb je geen skill voor nodig,is al nuttiger.

Oja dan hebben we het nog niet over die zielige sniper spelers die armored kill Tank superiority spelen en zich dan nog steeds nuttig noemen als ze een keer een normale gamemode spelen.

[ Voor 27% gewijzigd door Pykow op 25-03-2013 16:37 ]

• beta-ark
  • Niet online
Vandaag mijn record verbroken 195 kills!!!

http://battlelog.battlefi...how/1/58331854/349201591/

Maar wel verloren. :(

[ Voor 9% gewijzigd door beta-ark op 25-03-2013 16:49 ]

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

• beta-ark
  • Niet online
Oja dan hebben we het nog niet over die zielige sniper spelers die armored kill Tank superiority spelen en zich dan nog steeds nuttig noemen als ze een keer een normale gamemode spelen

hahahha lol

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

je KD is ook maar 1,99 dus kan je nog zoveel kills maken als je wilt, maar als je onder de kd van 2 zit dan maakt het niet uit of je nu 190 kills maakt of maar 80 - 40 ;)

• haarbal
  • Laatst online: 22:10
Pykow schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:35:
[...]
een noob die een ammo of health kratje ergens in het veld neergooit draagt al veel meer bij in het team dan een sniper in de bergen.

Of een engineer die mijnen neerlegt in CTF heb je geen skill voor nodig,is al nuttiger.
Yup, de "sniper" op lange afstand heeft weinig zin in bf3. Een paar extra kills schiet niet op als de vijand meer bases heeft, als er nog gerevived wordt is het helemaal zinloos.

Een sniper is goed tegen een niet bewegend doel op grote afstand, zonder medic teammates om hem heen. oftewel een andere sniper. is een soort minigame in bf3.
Pykow schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:54:
[...]
je KD is ook maar 1,99 dus kan je nog zoveel kills maken als je wilt, maar als je onder de kd van 2 zit dan maakt het niet uit of je nu 190 kills maakt of maar 80 - 40 ;)
Team deathmatch gaat om kills-deaths, niet kills/deaths. een respectabele +100 o.i.d. dus.

[ Voor 21% gewijzigd door haarbal op 25-03-2013 17:00 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

[...]

En daar is ie weer! Mr. Negative...

Ik zou ook blij zijn met zo'n score en zou toch echt liver 195 kills halen en 90 deaths, dan 6 kills en 2 deaths... Maar jij denk ik niet Pykow, want dan heb je toch wel een K/D ratio van 3.0!!!

Er zijn ook casual gamers hoor :)

Steam || Diablo 3

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Niet de bedoeling te flamen.

[ Voor 93% gewijzigd door psychoclown op 26-03-2013 12:19 ]

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Pykow schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:35:
[...]

Misschien hij niet maar ik wel ;)

Oja dan hebben we het nog niet over die zielige sniper spelers die armored kill Tank superiority spelen en zich dan nog steeds nuttig noemen als ze een keer een normale gamemode spelen.
In CQ maps conquest kan een sniper wel degelijk flink nuttig zijn door beacons op te zetten en de TUGS is ook verrekt handig ;) Bovendien kan een sniper ook gewoon raggen met de MK5 , PWDR en de shotguns.
Ik speel meestal support vanwege geen gebrek aan ammo en claymores maar hou ook wel van sniper vanwege de beacons (de vijand in de rug aanvallen :9 )

• S_De_B
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-02-2023

2 daagjes nog, ben benieuwd.

• beta-ark
  • Niet online
[...]

En laat jij nu de hoogste score plus je kd eens zien dan? :)

Maar ik ben er tevreden mee,en daar gaat het om toch? voor iemand van zowat 50???? hahhahha

• beta-ark
  • Niet online
l0n3w012ph schreef op maandag 25 maart 2013 @ 17:26:
[...]

Ik zou ook blij zijn met zo'n score en zou toch echt liver 195 kills halen en 90 deaths, dan 6 kills en 2 deaths... Maar jij denk ik niet Pykow, want dan heb je toch wel een K/D ratio van 3.0!!!

Dank u _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Ircghost
  • Laatst online: 22-11 13:45

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Joh ik kan zelf geen sniper spelen omdat ik er niks van bak, maar met CTF ben ik toch wel vaak sniper met een van de PDW wapens zodat ik spawn beacons op handige plekken kan zetten, daarnaast altijd even een soflampje tactisch plaatsen natuurlijk.

Ben overigens 22, en heb een KD van 1 ofso, boeiend. Ik heb mijn lol met het spel en loop nooit te zieken.. prima toch..
l0n3w012ph schreef op maandag 25 maart 2013 @ 17:26:
[...]

Round time van 2 uur ;) killen killen en nog eens killen, dan is het toch vrij normaal dat je zoveel kills kan gaan halen.
Metro2002 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 18:23:
[...]

In CQ maps conquest kan een sniper wel degelijk flink nuttig zijn door beacons op te zetten en de TUGS is ook verrekt handig ;) Bovendien kan een sniper ook gewoon raggen met de MK5 , PWDR en de shotguns.
Ik speel meestal support vanwege geen gebrek aan ammo en claymores maar hou ook wel van sniper vanwege de beacons (de vijand in de rug aanvallen :9 )
Ik zeg toch ook Sniper geen Recon. een Recon class kan nuttig zijn als die met een PDW of Shotgun speelt. dan plaats hij ook altijd de beacons op de juiste plek. maar een sniper daarin tegen blijft meestal ergens in een gebouw zitten en gebruikt de spawnbeacon enkel en alleen om weer terug op z'n kampeer plek te komen.
beta-ark schreef op maandag 25 maart 2013 @ 18:31:
[...]

En laat jij nu de hoogste score plus je kd eens zien dan? :)

Maar ik ben er tevreden mee,en daar gaat het om toch? voor iemand van zowat 50???? hahhahha
Hoe langer een potje duurt hoe meer kills je op je naam krijgt toch. Round time 2 uur uur voor 1000 tickets dat zegt toch ook genoeg of niet dan. ik heb ook potjes gehad waar ik 170 - 38 stond. lekker belangrijk zoveel kills maar potje duurde ook 1,5 uur en was meer om de TDM van GoT vol te krijgen. Niets bijzonders aan als je zo score haalt in zo lange tijd.
Dat is dus wat ik ermee wil zeggen. in 2 uur tijd 195 kills lijkt me vrij normaal.

en omdat je er zo om smeekt:
http://battlelog.battlefi...lereport/show/1/47762177/
Een verschil van 1574 punten maar wel in 21 minuten en niet in 2 uur.

Oja sorry:
http://battlelog.battlefi...lereport/show/1/48570674/
125 op 28 met de helft minder tickets dan op jou server en ook maar in 31 minuten ipv 2 uur.

Misschien snap je me punt nu wel dat het niet bijzonder is om zoveel kills te maken van een potje van 2 uur terwijl je het zeker kan halen in in korte tijd.

Daarnaast wil ik jou geen casual gamer noemen. 1470 uur en 26 minuten in BF3.
Dat is dus het dubbelen van mij wat jullie dan weer een "hardcore" speler noemen.
Nee zal het wel weer niet begrijpen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 25-03-2013 18:53 ]

Verwijderd

Effe een belangrijke vraag mits je een server thuis hebt staan kan je dan ook ene hosten voor batllefield 3 ranked ? of moet je die percee huren ?

Ik hoor graag van jullie .
Op zich is het zijn geld wel waard omdat je 4 nieuwe maps krijgt...
Alleen jammer dat de End Game trailer de CTF gamemode leuker toont dan ze in werkelijkheid is.
In de trailer tonen ze spannende gun battles en achtervolgingen op dirtbikes. Maar dit zal je nauwelijks meemaken.

Volgende scenario's daarentegen zal je veel krijgen:
- killed by mines
- killed by c4
- killed by javelin
Als dat je ding is, dan is de DLC zéker z'n geld waard! >:)

Ik blijf erbij: indien DICE een paar zaken zou bannen in CTF, de gamemode zou wel 100 keer leuker zijn!

Zonde dat ze liever lui zijn en gewoon ALLE wapens toelaten. Maar soms werkt dit gewoon niet goed...
Het doet me denken aan Microsoft die voor Windows 8 exact dezelfde interface aanbiedt voor touch en non-touch gebruikers. Soms moet je gewoon hier en daar wat aanpassen om het leuker te maken... Zoniet, krijg je een OS waar niet velen warm van worden, en een gamemode die zoveel meer kon voorstellen. :>

Verwijderd

Het had zo simpel kunnen zijn: laat de servereigenaren bepaalde wapens (of gewoon alles behalve de knife ;) ) uit kunnen schakelen. Geef dat mooi overzichtelijk weer in Battlelog, zodat spelers niet voor verrassingen komen te staan en iedereen is blij.

Voor de nieuwe gamemodes zou ik End Game inderdaad niet kopen, maar de maps zijn wel erg vermakelijk IMO. Zowel op conquest als rush.
Pykow schreef op maandag 25 maart 2013 @ 18:51:

Ik zeg toch ook Sniper geen Recon. een Recon class kan nuttig zijn als die met een PDW of Shotgun speelt. dan plaats hij ook altijd de beacons op de juiste plek. maar een sniper daarin tegen blijft meestal ergens in een gebouw zitten en gebruikt de spawnbeacon enkel en alleen om weer terug op z'n kampeer plek te komen.
Af en toe kom ik nog wel eens een vijandige sniper tegen die het me echt lastig maakt. Die dekt dan de juiste plekken af en is trefzeker, zodat je echt rekening moet houden met je dekking. Maargoed, dat is natuurlijk de top 1%, de rest zijn irritante campers die misschien 3 headshots in een game maken. En bij voorkeur natuurlijk de attack heli gebruiken om op hun favoriete plekje te komen. :+

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2013 20:11 ]

• AdmiralSnipe
Pykow schreef op maandag 25 maart 2013 @ 18:51:
[...]

Round time van 2 uur ;) killen killen en nog eens killen, dan is het toch vrij normaal dat je zoveel kills kan gaan halen.
[...]

en omdat je er zo om smeekt:
http://battlelog.battlefi...lereport/show/1/47762177/
Een verschil van 1574 punten maar wel in 21 minuten en niet in 2 uur.

Oja sorry:
http://battlelog.battlefi...lereport/show/1/48570674/
125 op 28 met de helft minder tickets dan op jou server en ook maar in 31 minuten ipv 2 uur.

Misschien snap je me punt nu wel dat het niet bijzonder is om zoveel kills te maken van een potje van 2 uur terwijl je het zeker kan halen in in korte tijd.
Die scores die jij post zeggen natuurlijk ook niet veel.
Als je in een of andere noob server speelt waar amper weerstand geboden wordt kun je makkelijk zulke scores neerzetten.
Ik kan ook wel battlereports met k/d ratio's van 50+ hier gaan posten maar dat betekent ook niet gelijk dat ik super goed ben.
Als je iemand z'n profiel als één geheel bekijkt kun je vaak wel aardig goed zien of het een goede speler is of niet, maar dat doe je niet aan de hand van een aantal battlereports.

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:37

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

net even bad company2 gespeeld, maar die setting blijft ook heerlijk aanvoelen, zelfs "echter" als bf3 vind ik.

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• Eikkie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:30
Mensen ervaring met Rush HC mode in End Game? De standaard mappen beginnen nu toch wel te vervelen :O

It's me

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

---

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-11 17:59
Nickrsd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 20:55:
net even bad company2 gespeeld, maar die setting blijft ook heerlijk aanvoelen, zelfs "echter" als bf3 vind ik.
Heb het spel op de ps3 helemaal stuk gespeeld. Laatst ook voor de pc aangeschaft maar geen zin om helemaaaal opnieuw te levelen..

Spelen veel mensen nog bad company 2?

• da_PSI
creapYYY schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 08:46:
[...]

Heb het spel op de ps3 helemaal stuk gespeeld. Laatst ook voor de pc aangeschaft maar geen zin om helemaaaal opnieuw te levelen..

Spelen veel mensen nog bad company 2?
Speel het nog soms, persoonlijk vind ik de gevechten (soms) beter dan in BF3. De jungle levels vind ik toch wel erg leuk.., en mis ik wel in BF3

• creapYYY
da_PSI schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 08:48:
[...]

Speel het nog soms, persoonlijk vind ik de gevechten (soms) beter dan in BF3. De jungle levels vind ik toch wel erg leuk.., en mis ik wel in BF3
Dat gevoel heb ik ook in BF3. De zoveelste zandvlakte weer, sfeerloos ;( .

• da_PSI
creapYYY schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 08:49:
[...]

Dat gevoel heb ik ook in BF3. De zoveelste zandvlakte weer, sfeerloos ;( .
Had graag een level gehad in BF3 ala; Laguna Presa, Valparaiso of Nelson Bay.
Oke, Valparaiso was soms nogal kut.., als de tegenstander goed samenspeelde. Maar meestal lukte het toch wel redelijk, ookal was de tegenstander overpowered.

De rest, mis ik eigenlijk wel... :'(
Je gaat van de "ene" level naar bijna hetzelfde "ene" level..... Maar toch blijf ik BF3 een toppertje vinden..., als de teams samenspelen dan :)

[ Voor 13% gewijzigd door da_PSI op 26-03-2013 08:57 ]

• creapYYY
da_PSI schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 08:56:
[...]

Had graag een level gehad in BF3 ala; Laguna Presa, Valparaiso of Nelson Bay.
Oke, Valparaiso was soms nogal kut.., als de tegenstander goed samenspeelde. Maar meestal lukte het toch wel redelijk, ookal was de tegenstander overpowered.

De rest, mis ik eigenlijk wel... :'(
Je gaat van de "ene" level naar bijna hetzelfde "ene" level..... Maar toch blijf ik BF3 een toppertje vinden..., als de teams samenspelen dan :)
Speel zelf bijna alleen maar B2K levels. Die spreken me nog het meest aan 8)

De laatste dlc heeft trouwens ook wel wat leukere maps. Net wat meer bos :9

[ Voor 6% gewijzigd door creapYYY op 26-03-2013 10:27 ]

• SmokingCrop
  • Niet online
persoonlijk heb ik toch liever die zandmaps dan jungle maps :>
Geen onzichtbare campers overal..

• creapYYY
SmokingCrop schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 10:16:
persoonlijk heb ik toch liever die zandmaps dan jungle maps :>
Geen onzichtbare campers overal..
Haha, maar ook weinig dekking :-(

• SmokingCrop
  • Niet online
Ik speel dan ook graag als gunner in de havoc/viper :D

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Eikkie schreef op maandag 25 maart 2013 @ 23:53:
Mensen ervaring met Rush HC mode in End Game? De standaard mappen beginnen nu toch wel te vervelen :O
De rush End game maps zijn toppertjes :)

• Bintzak
  • Laatst online: 22-11 12:59
De mortier is wel handig om mijnen/c4 van de vijand uit te schakelen, leuk als je ook de mijnenlegger/c4 opblaast. De snipers zijn wat lastiger die hebben 2 mortieren nodig om te doden.

Tegenwoordig ook een beetje met de sniper class bezig heb meestal 3 schoten nodig om iemand te doden, in 1 keer in het hoofd wil nog niet hellemaal lukken misschien als ik wat meer guns heb vrij gespeeld.

• Snorro
  • Laatst online: 21-11 09:35
Hebben meer mensen opgemerkt dat t destroyen van de AA Jeep met een EOD-bot ook telt voor de MTAR assignment (destroy 10 pieces of enemy equipment with eod bot)? Had het laatst al een keertje maar toen nam ik nog de mogelijkheid mee dat er equipment naast de jeep stond die meteen mee opblies, maar vanmiddag weer een keer, dat is mij net ff te toevallig. Scheelt weer, nu nog 'maar' 5 te gaan ^_^

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Ik weet het niet 100% zeker meer, maar ik zweer dat ik die assignment deels heb gehaald met het destroyen van MBTs en/of LAVs met de repair tool.

Verwijderd

Jay-P schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 19:08:
Ik weet het niet 100% zeker meer, maar ik zweer dat ik die assignment deels heb gehaald met het destroyen van MBTs en/of LAVs met de repair tool.
Dat is een beetje tegenstrijdig he! :+

• Wackmack
  • Laatst online: 22-11 07:57
Klopt het dat de Jing de langste scope heeft, toch 20 x?

• AdmiralSnipe
Versteegrob schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 21:03:
Is dat niet de L96??

Verwijderd

Doet BF het bij jullie ook niet meer? Werd net gedisconnect van een server en kom nergens meer in.

• Jay-P
  • Laatst online: 04-06 00:39
Yup same here.....

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
hier ook, had net wel origin geupdated, weet niet of
dat er mee te maken heeft

[ Voor 81% gewijzigd door luifel op 26-03-2013 21:42 ]

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Versteegrob schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 21:03:
Als de 12x niet meer toereikend genoeg is, voorbij de 1000m, dan begin ik grafische artifacts te zien.

• Wackmack
  • Laatst online: 22-11 07:57
L96 maar ben nieuwsgierig hoe het eruit ziet.

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:08
Verwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 21:38:
Doet BF het bij jullie ook niet meer? Werd net gedisconnect van een server en kom nergens meer in.
Ik ben net 20 min gestopt maar ik had geen problemen hoor.

Had vanavond wel een update van origin, weet niet of we het over de zelfde hebben natuurlijk! ;)

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:14

steveman

Comfortabel ten onder

Het zal vast een generatiekloof zijn... maar sjonge, de BF3 spelers zijn echt de kinderachtigste gamers ooit :D
Ik game al online sinds... Quake2 geloof ik, maar zulke huilies als nu ben ik nog nooit tegengekomen.

Welk wapen je ook gebruikt: OMG $wapennaam_nooooobb :z

Dat gejammer ook als je een semi sniper gebruikt, alsof die dingen goed zijn, met een AR ben ik veel beter.

Nou ja, nog 127 kills en dan kan ik weer terug naar de bolts, die zijn toch leuker.

De jeugd van tegenwoordig :')

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Ircghost
  • Laatst online: 22-11 13:45

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Haha je begrijpt het probleem verkeerd steveman, het is niet die schuld van die mensen die zeuren. Het is de schuld van EA, ze hebben de drempelwaarde verlaagd om binnen te stappen (zo met BF4 nog meer volgens hen) dus die mensen denken.. oeh oeh! bling bling en unlocks must buy 'cuz $$!! En ja, daar gaat de sfeer niet op vooruit :P

Verwijderd

Klopt het dat de Premium Edition duurder geworden is en mimimaal al €52 kost?

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Dice zou er goed aan doen om squadplay en teamplay ribbons/medailles erin te doen, of iets anders dat het samenwerken wat aanmoedigt. Daarstraks nog wel in een goed squad gezeten, liep als een trein, maar dat komt op de pubservers te weinig voor helaas.

Over ribbons gesproken, welke hebben jullie het meest ?
Bij mij is het de conquest ribbon: 1012 ondertussen.

• AdmiralSnipe
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 00:30:
Klopt het dat de Premium Edition duurder geworden is en mimimaal al €52 kost?
In de Pricewatch staat de Premium Edition nog steeds voor rond de 47 euro, dat was eerst ook zo.

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
steveman schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 23:37:
Het zal vast een generatiekloof zijn... maar sjonge, de BF3 spelers zijn echt de kinderachtigste gamers ooit :D
Ik game al online sinds... Quake2 geloof ik, maar zulke huilies als nu ben ik nog nooit tegengekomen.

Dat gejammer ook als je een semi sniper gebruikt, alsof die dingen goed zijn, met een AR ben ik veel beter.

Nou ja, nog 127 kills en dan kan ik weer terug naar de bolts, die zijn toch leuker.

Je hebt helemaal gelijk. Over alles lopen ze te zeuren, het mooiste is nog als ze je min of meer gaan verbieden ergens mee te spelen. Stop camping, stop using c4, stop m416, stop m320, stop playing this game :')

COD spelers zijn nog een tandje erger imo.

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-11 08:59

Murphy

(2B||!2B)?

Ja zo ook bij Air Superiority: "Stop using heat seekers!!!" - wut??

• Snorro
Hippocampus schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 00:40:
Dice zou er goed aan doen om squadplay en teamplay ribbons/medailles erin te doen, of iets anders dat het samenwerken wat aanmoedigt. Daarstraks nog wel in een goed squad gezeten, liep als een trein, maar dat komt op de pubservers te weinig voor helaas.

3129 Combat Efficiency ribbons. Dat zijn er dus zoveel dat ik er ondertussen geen medals meer voor krijg omdat ik er al 100 heb :(
En het mooiste is nog dat ik geen idee heb waar ik ze precies voor krijg, "Get 3 streak bonuses" wat is dat nou voor omschrijving?

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Conquest winner ribbon 1427x >:)
Suppresion ribbon 2492x :+
Maar je hebt genoeg squad/teamplay ribbons
-Ace squad
-Repair ribbon
-Resupply ribbon
-Medic efficiency ribbon
-Squad spawn ribbon
-Surveillance ribbon

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
[quote]Murphy schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 08:57:
Ja zo ook bij Air Superiority: "Stop using heat seekers!!!" - wut??
[/
Inderdaad ging vandaag een potje air superiority spelen maak 2 "kill stop heat seekers noob", het word steeds erger dat idioten denken de dienst uit te kunnen maken dat is voor mij dan ook een reden om bf4 voorlopig niet te kopen.

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023

Resupply efficiency ribbon x 5985, zit hiermee aan 100 medals en krijg geen meer :( Gevolgd door de Suppression ribbon x 5885 en de de dichtstvolgende is de Savior ribbon met 2469 keer.

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

steveman schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 23:37:

Klopt, daarom wil ik ook de mogelijkheid hebben om vijandelijke chat uit te zetten. Dat interesseert mij totaal niet.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

1448x accuracy

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
smoothz schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:04:

Inderdaad ging vandaag een potje air superiority spelen maak 2 "kill stop heat seekers noob", het word steeds erger dat idioten denken de dienst uit te kunnen maken dat is voor mij dan ook een reden om bf4 voorlopig niet te kopen.
Bij air superiority kan ik het nog wel begrijpen, die game mode stelt echt niks meer voor als iedereen maar simpel loopt te locken met die heatseekers. Om er nog enige vorm van uitdaging in te houden, is het gebruik van alleen de main gun geen foute gedachte.

In alle andere gevallen ben ik het met 100% je eens over het gezanik van wapens etc.

Verwijderd

Je kunt dat toch gewoon negeren en lekker spelen zoals je wilt? Ik stoor me nooit aan kinderen die gefrustreerd zitten te gamen.

@Snorro: Die 3 streak bonuses lijkt mij een killstreak van 3, dus 3 kills zonder dood te gaan tussendoor.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:22:
@Snorro: Die 3 streak bonuses lijkt mij een killstreak van 3, dus 3 kills zonder dood te gaan tussendoor.
3 kills zonder te sterven geeft je een streak bonus, dat 3x is een ribbon (dus 9 kills zonder sterven, of 3x streakje van 3, of één van 6 en e''en van 3. Niet één van 4 en één van vijf, dat zijn maar 2 boni en dus geen ribbon.

• Snorro
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:52:
[...]

3 kills zonder te sterven geeft je een streak bonus, dat 3x is een ribbon (dus 9 kills zonder sterven, of 3x streakje van 3, of één van 6 en e''en van 3. Niet één van 4 en één van vijf, dat zijn maar 2 boni en dus geen ribbon.
Nu heb ik er toch maar eens naar gegoogled en hoewel ik verschillende antwoorden tegenkom vind ik dit de meest geloofwaardige:
There are two ways to obtain it:

-One way, which is the easiest, it to the three different five killstreaks.
-A harder way is getting a five kill streak. Then for every three kills after that you will get a Combat Efficiency. So you'd get a combat efficiency at eight, eleven and fourteen kills.
Ik zal de volgende keer als ik een streak opzet proberen op te letten bij de hoeveelste kill ik uiteindelijk die ribbon krijg, zodat ik dit kan bevestigen/ontkrachten.

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:14

steveman

Comfortabel ten onder

Phyxion schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:08:
[...]

Klopt, daarom wil ik ook de mogelijkheid hebben om vijandelijke chat uit te zetten. Dat interesseert mij totaal niet.
Ik zeg: mooie feature request!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

Snorro schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 12:15:
[...]
Nu heb ik er toch maar eens naar gegoogled en hoewel ik verschillende antwoorden tegenkom vind ik dit de meest geloofwaardige:
[...]
Ik zal de volgende keer als ik een streak opzet proberen op te letten bij de hoeveelste kill ik uiteindelijk die ribbon krijg, zodat ik dit kan bevestigen/ontkrachten.
Wie komt er bij 5 en dan elke 3 daarop? Is dat uit de beta misschien? Je krijg die ribbon als je 9-0 staat in elk geval voor het eerst. Dat van die streak van 5 heb ik nog nooit ergens gezien en is me nog niet opgevallen ook. En ik haal hem vaak zat ;)

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:27
Voor de duidelijkheid:
Een combat efficiency ribbon krijg je bij een killstreak van 8.
Daarna bij 11 kils (8+3) nog één.
Vraag me niet waarom maar het is zo ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

beuker19 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 10:02:
Maar je hebt genoeg squad/teamplay ribbons
-Ace squad
-Repair ribbon
-Resupply ribbon
-Medic efficiency ribbon
-Squad spawn ribbon
-Surveillance ribbon
-Ace squad: Die gaat naar het squad met de opgetelde hoogste combat score, maar had misschien beter naar het squad met de beste squadscore moeten gaan.

-Maintenance efficiency: Je komt ook vaak engineers tegen die mijnen bij hebben ipv de torch.(Ook kan je tijden het repareren niks anders doen, behalve een schietschijf zijn)

-Resupply efficiency: De ammokist kan je niet inruilen, die heeft iedere support altijd bij zich en is dus ook het effectiefste punten pakken. (Moet je die doos wel even een keer ergens neergooien, maar daarna hoef je niks meer voor je punten te doen.)

-Medical efficiency: Krijg je alleen voor riviven, niet voor de pleisterdoos. Het auto-regen. systeem had er van mij wel uit gemogen en dan een combo van punten voor de ribbon. (Het hoort eigenlijk bij een apparte medic class, maar dat is een andere discussie)

-Surveillance efficiency: Met de Mav gaat het beter dan met de t-ugs, maar die eerste vereist weer dedicatie van een speler en de t-ugs moet je ook maar net op het goede moment op de goede plaats hebben staan. Ook deze items zijn weer in te ruilen voor iets anders.

-Squad spawn: Jammer dat er geen medaille van is, maar verder idd mooi meegenomen.

Wat ik wil aangeven is dat het nog niet helemaal toppie uitgewerkt is. Als ik na een intensief potje ptfo/squadplay uiteindelijk maar BV een schamele 1000 squadscore puntjes heb tegenover 16000 combatscore dan loont het echte teamwerk misschien niet genoeg om de lonewolves over de streep te trekken.
Moet zeggen met een leuk squad is CTF echt leuk. Soms is het wel meer KOTH dan CTF met die punten in het midden, maar lekkere gameplay levert het wel op :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik moet nog steeds de routes beter leren kennen, vooral de stenen erop. O-)

[ Voor 4% gewijzigd door CodeCaster op 27-03-2013 21:37 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Xant0r
  • Laatst online: 13-08 09:00

Denk dat ze bij mij vaak niet blij zijn in een voertuig. ;)

Combat Efficiency Ribbon met ~11.000 ribbons
Air Warfare Ribbon met ~6650 ribbons
Anti Vehicle Ribbon met ~7000 ribbons
Vehicles Destroyed met 25000+ :/

Heb er meerdere awards al op 100x staan, krijgt ze uiteraard nog wel alleen de award score van 10.000pts loop je mis als je ze 100x hebt gehaald.

Mocht Battlefield 4 een commander modus krijgen dan hoop ik dat ze het opvolgen van orders en dergelijke ook een puntensysteem voor maken, en dus de commandermodus in feite nog wat nut heeft. In BF2 negeerde toch 99% de commander orders, wat dus eigenlijk gewoon neerkwam dat de commander voor zichzelf speelde ipv voor het team. Ja je kan wat UAV's of Arty droppen maar daar hield het ook wel mee op.

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

dvdkiwi schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 20:37:
Voor de duidelijkheid:
Een combat efficiency ribbon krijg je bij een killstreak van 8.
Daarna bij 11 kils (8+3) nog één.
Vraag me niet waarom maar het is zo ;)
ík heb daar 1700 van, maar ik let eigenlijk nooit op wanneer ik een ribbon krijg, volgens mijn battlelog is het per streak van 3 kills

• Superkiwi
  • Laatst online: 23:27
Dat klopt, maar wat Dice dan precies bedoelt met 3 streak bonusses is iedereen een raadsel ;)
Ik kan je met zekerheid zeggen dat je bij 8 kills een efficiency ribbon krijgt, en bij 11 kills nog één.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Met de bevestiging dat je met Battlefield 3 Premium ook de BF4 beta kan meedoen, ben ik wel zeer tevreden van het Premium pakket.

Uiteindelijk was ik bij de lancering ervan niet echt overtuigd, maar niet snel erna begon het op te vallen dat bijna iedereen Premium had aangeschaft. Uiteindelijk vond ik het spel goed en de eerste expansion B2K was zeer netjes gedaan waardoor ik het toch gekocht heb. Uiteindelijk vond ik de extra spullen zoals de dogtags en weapon camos niet zo spannend, maar de uitbreidingen waren zeer interessant en goed uitgevoerd.

Al bij al zeer tevreden hiervan !

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:56
Xant0r schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 23:24:

Mocht Battlefield 4 een commander modus krijgen dan hoop ik dat ze het opvolgen van orders en dergelijke ook een puntensysteem voor maken, en dus de commandermodus in feite nog wat nut heeft. In BF2 negeerde toch 99% de commander orders, wat dus eigenlijk gewoon neerkwam dat de commander voor zichzelf speelde ipv voor het team. Ja je kan wat UAV's of Arty droppen maar daar hield het ook wel mee op.
Ben benieuwd wat de uitwerking is van een dynamisch speelveld. Stel dat de commander met zijn commando's het speelveld per squad bepaalt; dan kun je dus niet van je doel afwijken omdat je dan uit jouw 'battle-zone' wandelt. Uiteraard complex, want wat als je vijand daar nou net wel zit, maar misschien is dit weer op te lossen door de ruimte te expanden waar vijanden zijn of het vuur op je openen ofzo.

Ben met je eens dat er meer motivatie moet zijn om commando's op te volgen :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

NiGeLaToR schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:48:
[...]

Ben benieuwd wat de uitwerking is van een dynamisch speelveld. Stel dat de commander met zijn commando's het speelveld per squad bepaalt; dan kun je dus niet van je doel afwijken omdat je dan uit jouw 'battle-zone' wandelt. Uiteraard complex, want wat als je vijand daar nou net wel zit, maar misschien is dit weer op te lossen door de ruimte te expanden waar vijanden zijn of het vuur op je openen ofzo.

Ben met je eens dat er meer motivatie moet zijn om commando's op te volgen :)
Ik zal nooit luisteren naar de commander als die erin gaat komen (Er is nog niks bevestigd of signaal afgegeven dat dit eraan gaat komen) Ik luister naar me squadmembers waar die zijn en niet naar een public pubertje die toevallig commander is. Blijf er bij de commander functie hoeft er totaal niet in te komen en draagt ook niks bij bij team play. Niemand laat zich commanderen je speelt Battlefield met vrienden in squadjes.

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-11 14:47
Pykow schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 17:32:
[...]

Ik zal nooit luisteren naar de commander als die erin gaat komen (Er is nog niks bevestigd of signaal afgegeven dat dit eraan gaat komen) Ik luister naar me squadmembers waar die zijn en niet naar een public pubertje die toevallig commander is. Blijf er bij de commander functie hoeft er totaal niet in te komen en draagt ook niks bij bij team play. Niemand laat zich commanderen je speelt Battlefield met vrienden in squadjes.
En daarom beste Pykow, ben jij de superieure Battlefield speler. *kuch*
Pagina: 1 ... 182 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.