Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:14:
[...]

EOD bot moet je zien als een tank - je bestuurt de turret en het chassis los van elkaar. Alleen, door het kleine schaaltje zijn ze allebij nogal snel gedraaid en ben je nogal snel de draad kwijt.
Externe cam gebruiken is zéker geen slecht idee.
Ja, maar hij valt/draait zo snel om 8)7 Zeer onhandig !
R0y. schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:46:
[...]
Ik rij de hele tijd tegen muren op haha. Gaat nog even duren, maakt niet uit! Houd me bezig :9
Same here, ach, het is een keer iets nieuws :p
Mu.siQ schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:14:
[...]

die assigment voor 10 enemy equipment met eod bot. De t*ring, dat heeft me maar een jaar bezig gehouden. Wat een @$%@( assigment zeg. Maar goed, moet in totaal nu nog maar 3 assigments :)
Ik ben er zelfs nog niet aan begonnen, en ben ook nooit van plan die te voltooien! Indien je er een Golden EOD Bot voor in de plaats krijgen, zou ik het nog doen.
Maar nu bereik je niets met het behalen van die assignments buiten een hoop frustraties...

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-11 21:10
Zeg eens eerlijk.... kunnen deze stats wel?
Als je kijkt naar zijn wapen unlocks?
Bijna alles op en meer dan 500 kills geunlocked!

http://battlelog.battlefi...390/weapons/227287708/pc/

[ Voor 12% gewijzigd door noud op 21-03-2013 22:17 ]

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
noud schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 22:15:

Ik zie het probleem niet zo, niet heel bijzondere stats.
TDM speler, dus dat gaat snel.

[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 21-03-2013 22:20 ]

• jcj1982
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 15:09
Hallo allemaal,

Ik heb al enige tijd last dat BF3 vast loopt bij Initializing, joinen gaat goed maar dan bij Initializing loopt hij vast. Ik krijg dan ook een melding dat de " beeldschermsturinngsprogramma AMD drivers reageert niet meer"

Als mijn tabbladen zijn dan zwart en komen wel terug, maar niet waar bewegende beelden op staan b.v. Youtube!

Heel vreemd dit.

Wat heb ik allemaal al gedaan:

- drivers downgraden en of upgraden
- game opnieuw geïnstalleerd
- game gerepareerd
- Punkbuster geüpdatet
- GPU stock - overclock
- Heel het net afgezocht !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb ook een fimpje gemaakt zie hieronder:

YouTube: Battlefield 3 error BF3

Mijn specs staan onderaan.

Ik hoor het heel graag, wordt er echt moe van dat ik dit niet opgelost krijg!

Alvast bedankt.

[ Voor 3% gewijzigd door jcj1982 op 21-03-2013 22:40 ]

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:08
jcj1982 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 22:36:
Hallo allemaal,

Ik heb al enige tijd last dat BF3 vast loopt bij het joinen van een server. Ik krijg dan ook een melding dat de " beeldschermsturinngsprogramma AMD drivers reageert niet meer"

Als mijn tabbladen zijn dan zwart en komen wel terug, maar niet waar bewegende beelden op staan b.v. Youtube!

Heel vreemd dit.

- game gerepareerd
- Punkbuster geüpdatet
- GPU stock - overclock

Alvast bedankt.
Even in het bf3 problemen topic posten...staat volgens mij ook onderaan de pagina voordat je iets post! ;)

Verwijderd

Vanavond even de air kills met jeepje en de bikesloop met dropped IFV gedaan, volgende challenge, 20 voertuigen slopen en iemand platrijden.
Halve ronde gespeeld, eerste 13 vehicle destroys zijn binnen :') belachelijk makkelijk als NIEMAND wat tegen je jet probeert te doen.
http://battlelog.battlefi...how/1/57976028/389682867/
In iets van vier minuten ofzo.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik spawn aan het begin van de ronde bij een random squadmate in de tank als gunner. Ik switch direct naar TV, de teller loopt af, de ronde begint en we pikken onderweg een gunner op.

Een twintigtal seconden later krijg ik de vijandelijke littlebird in m'n vizier en lock het zoemende onding. Terwijl zijn schier oneindige stroom kogels op onze bepantsering tikt en ons richting 80% jaagt, knalt onze gunner netjes de piloot uit z'n stoel terwijl de tankdriver op de grond aan het schieten is.

De gunner blijft schieten, en er valt een tweede mannetje uit de heli. Twintig meter bij ons vandaan landt de lege littlebird en ik sprint er met E ingedrukt en de repair torch in m'n hand naartoe om erin te gaan zitten repareren. Het ding heeft zo te zien nog zo'n 20% health, de repair torch sist al, m'n wijswinger hangt boven de F2-toets en terwijl ik de deurpost voor m'n neus zie denkt onze tankdriver ineens:

"Hey, een rokende heli."

Klik.

Ik hoor een shell over mijn hoofd fluiten en ja hoor, wéér teleurgesteld in een adelaartje vijftien. Zo moeilijk, dat nadenken.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-11 21:10

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

noud schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 22:15:

Waarschijnlijk heeft hij dit gekocht

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-11 13:44

beuker19

Killerbeuker is so OP

jcj1982 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 22:36:
Hallo allemaal,

Ik heb al enige tijd last dat BF3 vast loopt bij Initializing, joinen gaat goed maar dan bij Initializing loopt hij vast. Ik krijg dan ook een melding dat de " beeldschermsturinngsprogramma AMD drivers reageert niet meer"

Heel vreemd dit.

- game gerepareerd
- Punkbuster geüpdatet
- GPU stock - overclock

Alvast bedankt.
1.zit je videokaart wel in je bovenste slot is heel belangrijk bij het type mb dat jij hebt(ik ook :*) )
2.Of het is je firewall/virus scanner
3.Origin cloud en ingame uitschakelen in de optie's van origin
4.Dx mischien updaten

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Ik wordt de laatste dagen steeds gedisconnect, eigenlijk nooit last van gehad. Zo is er ook geen lol te behalen als je ieder ander potje eruit knalt.

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
De strontemmer is binnen en staat paraat onder mijn stoel :+ En nu? Nu:

Afbeeldingslocatie: http://memecreator.eu/media/created/pm9fr8.png

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-11 12:59
Gister een heerlijk potje capture the flag gedaan. lekker support met een mortar die kut sniper uitschakelen en natuurlijk de claymore,s rondom te vlag. wat een heerlijk reacties kreeg ik naar me toe. fijn dat je kan zien waar een sniper zit als die schiet op de minimap ;)

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Gisteren in Rush als defender bij een M-com gecamped met een EOD bot, HAHAHAHAHA. Heb in totaal 15 kills gemaakt met die EOD bot!! grandioos. Gewoon tussen 2 stenen gaan staan en wachten tot ze hem komen armen (Vaak liggend) hoppa EODbot in your ass :P

Verwijderd

SimCity? :?

Er is geen shortcut bundle om vogeltje100 te worden en 5 sterren met alle guns te krijgen - je krijgt alleen de unlocks, geen sterren en overige onzin. Maar iemand die zowat alleen TDM en CQ speelt heeft logischerwijze een monsterlijke score per minuut, en met zoveel kills per minuut is 500 killsmet allerhande wapens goed te doen; kijk maar naar ons alles TDMertje Pyk0w, die ook zwemt in de servicestars voor van alles en nog wat.

Als ik op CQ een 64 speler server join en een TUGS neerpoot haal ik al bijkans 600 punten per minuut aan die Tugs alleen. Het wordt bijna onnodig met de Val nog wat kills te maken, zo. Op Metro64 gaat het niet heel veel anders. 1200 SPM betekent dus niet dat hij cheat maar dat hij van treurig saaie spelmodi houdt. Dat is niet verboden.

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Thr!lls schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 01:27:
De strontemmer is binnen en staat paraat onder mijn stoel :+ En nu? Nu:

[afbeelding]
Misschien is wat anders dan Metro proberen :o

Verwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:02:
[...]

SimCity? :?

Er is geen shortcut bundle om vogeltje100 te worden en 5 sterren met alle guns te krijgen - je krijgt alleen de unlocks, geen sterren en overige onzin. Maar iemand die zowat alleen TDM en CQ speelt heeft logischerwijze een monsterlijke score per minuut, en met zoveel kills per minuut is 500 killsmet allerhande wapens goed te doen; kijk maar naar ons alles TDMertje Pyk0w, die ook zwemt in de servicestars voor van alles en nog wat.

Als ik op CQ een 64 speler server join en een TUGS neerpoot haal ik al bijkans 600 punten per minuut aan die Tugs alleen. Het wordt bijna onnodig met de Val nog wat kills te maken, zo. Op Metro64 gaat het niet heel veel anders. 1200 SPM betekent dus niet dat hij cheat maar dat hij van treurig saaie spelmodi houdt. Dat is niet verboden.
Yep ik zwem in de stars, maar dat is ook wel normaal na meer dan 750 uur ;)
Daarvan heb ik denk ik 550 uur aan aan conquest gespeeld en 200 uur TDM /Conquest domination
Laatste tijd speel ik weer meer conquest. ik heb 175 stars voor de M16A3(gebruik ik in elke mode) en 85 stars voor de M4A1(gebruik ik alleen in conquest)
Oja daarnaast heb ik voor 53 wapens 5 stars en in totaal hebben 78 wapens 1 star of meer.
Dus ja ik heb zo beetje alles gebruikt wat los en vast zit in deze game ;)

Het is inderdaad zo als je 5 potjes TDM speelt dat je SPM zo hoog is dat hij bijna niet meer zakt. ik kijk toch meestal bij BF3Stats om te zien wat me SPM daadwerkelijk is geweest van bepaalde matches.
Dat geeft een reëel beeld, maar je SPM gaat ook hard naar beneden als je de grote maps speelt die uitgekomen zijn in end game.
Spelers met hoge SPM spelen vaak Metro, Conquest domination, TDM of Rush.
Kleine maps als Grand bazaar en seine crossing kunnen ook zorgen voor een SPM boven de 1000.
Conquest domination heeft de hoogste SPM als ik de stats op BF3stats moet geloven, daar heb ik potjes bij zitten met een SPM van 3000+

[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 22-03-2013 09:30 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Ik ben de meest waardeloze sh*tbucket ever...
Speel als een colonel 100 maar ben nog steeds maar 85. :'(

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Dr.Root
DanielWW2 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:48:
lol :p

Ik spel als colonel 200 maar ben rank colonel 7 :p

134h met een KD/ratio van 2.2 :P (TDM)
DanielWW2 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:48:
Hah :D

Ik ga al blij zijn als ik aan lvl 50 geraak...
Maar toch heb ik al veel meer BF3 dan BFBC2 gespeeld viel me onlangs op:
BFBC2: 179h 43m
BF3: 273h 21m

• Dr.Root
Mijn mening is ook dat het bijna onmogelijk is om 100 te behalen, moet je vrij lifeless voor zijn tbh :p

ofwel, meer dan 2 uur per dag spelen -.-

• R0y.
boeles schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 13:10:
Mijn mening is ook dat het bijna onmogelijk is om 100 te behalen, moet je vrij lifeless voor zijn tbh :p

Kom ze toch vaak tegen hoor :9

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-11 17:24
boeles schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 13:10:

Nee hoor, na 500 uur heb je dat wel binnen. Moet je veel metro 3000 tickets doen, veel punten scoren en de double xp weekenden goed plannen :) Ben je zo lvl 100

bij wijze van spreken he, ieder zijn eigen level waar ie veel punten kan pakken

discogs

• Dr.Root
Ja of 2 man rush servertje, 1 armed de ander disarmed. Ben je zo level 100, wel erg boring tbh :P

Ik begrijp dat je metro moet spelen op hardcore met m320 of LVG, op deze manier heb ik ontzettend veel punten behaald, of door exploits met support + c4, maar speel het liever eerlijk. ook omdat dit leuker is. Metro komt de laatste tijd wel mn strot uit :P

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Gewoon gamen omdat het leuk is. Ik had niet verwacht dat ik ooit 100 zou gaan halen maar het lijkt er op dat ik dat toch een keertje aantik. Zit nu op 74 na 475 uur. Het gaat vanzelf als je maar rustig door gamed ;) Meestal met wat vrienden. F*ck je rank, meestal zitten we na twee uurtjes toch alleen maar te kloten met de chopper (als in drunk flying etc) dus dan zegt je rank ook niets :P

[ Voor 29% gewijzigd door Mu.siQ op 22-03-2013 13:17 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

BFBC2: 139h (rank 35)
BF3: 81h (rank 47)

Laatste tijd weer wat BF3 aan het spelen. Een beetje aan het experimenteren met andere wapens. Ook voor het unlocken van attachments. Scar-H als engineer speelt erg lekker merk ik. Het aantal kogels is minder, maar de accuracy is erg goed.
Ik moet nog aardig wat wapens en attachments unlocken, maar dat houdt het ook een beetje leuk. Dan heb ik weer een doel om naar toe te werken.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

Mu.siQ schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 13:16:
Gewoon gamen omdat het leuk is. Ik had niet verwacht dat ik ooit 100 zou gaan halen maar het lijkt er op dat ik dat toch een keertje aantik. Zit nu op 74 na 475 uur. Het gaat vanzelf als je maar rustig door gamed ;) Meestal met wat vrienden. F*ck je rank, meestal zitten we na twee uurtjes toch alleen maar te kloten met de chopper (als in drunk flying etc) dus dan zegt je rank ook niets :P
Je SPM lijdt er nogal zwaar onder als je zo onserieus speelt. Dé reden ook dat de mijne niet zo bijzonder is - als je een hele ronde lang met AT mijnen op je voertuigen aan het jihaden bent (en dus ook je infantry kills met jihad jeepjes maakt...) dan schiet het niet op met je KDR en je SPM. Maar 't is wél leuk :+ Evenals kruisboogmultikills sparen trouwens. De X meter headshots met xbow is bugged want ik sta op 75/150 meter en ik heb vijf headshots gemaakt in de laatste twee weken die er geen van allen bijgeteld werden, dus in plaats daarvan ga ik voor de double- en multikills met het ding, voel ik me toch nog tof.

Niet door mensen op een rijtje te zetten trouwens, maar gewoon c4 bolts op Seine >:)

• w00t00w
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Verwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 13:43:
[...]Niet door mensen op een rijtje te zetten trouwens, maar gewoon c4 bolts op Seine >:)
Amen to that! Ik vind de X-Bow echt geen zak aan (dom flutding), behalve met explosive bolts (rubble kills galore >:) ).
Mij viel trouwens ook al op dat headshots niet bijgeteld worden voor die assignment (niets leuker dan iemand een stuk C4 tussen de ogen schieten!)

---

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:57
" De X meter headshots met xbow is bugged want ik sta op 75/150 meter en ik heb vijf headshots gemaakt in de laatste twee weken die er geen van allen bijgeteld werden, dus in plaats daarvan ga ik voor de double- en multikills met het ding, voel ik me toch nog tof. "

Ik dacht dat je 1 keer een headshot moet maken van minstens 150 meter. de 75/150 betekend dat je max 75 meter gehaald heb ^^

Zo werkt het bij die L96 dogtag in ieder geval :)

Mijn YouTube

Verwijderd

kevz schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 14:15:
" De X meter headshots met xbow is bugged want ik sta op 75/150 meter en ik heb vijf headshots gemaakt in de laatste twee weken die er geen van allen bijgeteld werden, dus in plaats daarvan ga ik voor de double- en multikills met het ding, voel ik me toch nog tof. "

Ik dacht dat je 1 keer een headshot moet maken van minstens 150 meter. de 75/150 betekend dat je max 75 meter gehaald heb ^^

Zo werkt het bij die L96 dogtag in ieder geval :)
Eh, bij de challenge staat dat je in totaal X meter aan headshots moet produceren, niet net als bij de L96 één headshot van X meter. Maar dat is an sich wel een poging waard want ik heb die headshots op Metro HC gemaakt, daar schiet je niet van heel ver.
/me gaat maar eens in een bosje liggen op Caspian.

• w00t00w
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Volgens mij was de omschrijving iets in de trant van 'Total of 150 meters headshots' - ik weet het niet zeker, maar dat doet mij vermoeden dat het een optelsom is.

---

• kevz
w00t00w schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 14:26:
Volgens mij was de omschrijving iets in de trant van 'Total of 150 meters headshots' - ik weet het niet zeker, maar dat doet mij vermoeden dat het een optelsom is.
Hm nou weet ik het niet meer zeker haha. Dan nog, 1x een stil liggende sniper vinden en presto :D

Als het wel een optel som is, dan is TDM op neushaar ook een optie.

Mijn YouTube

Ik heb er 440 uur over gedaan om rank 100 te worden. ik heb daarvan 400 uur alleen maar conquest large gespeeld en Metro was echt een no go map en ik denk de laatste 40 uur denk zelfs minder was het conquest domination tijdens de double XP weekend en weken ;).

Als ik het nu over zou dan dan haal ik het denk ik binnen 250 uur als ik veel TDM, Conquest ga spelen met alleen maar de M16A3, maar dat is saai en hou van variatie. een keer met de M4A1 knallen

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10 13:36

Murk

Is this thing on?

CodeCaster schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 23:26:
[...]Het ding heeft zo te zien nog zo'n 20% health, de repair torch sist al, m'n wijswinger hangt boven de F2-toets en terwijl ik de deurpost voor m'n neus zie denkt onze tankdriver ineens:

"Hey, een rokende heli."

Klik.

Ik hoor een shell over mijn hoofd fluiten en ja hoor, wéér teleurgesteld in een adelaartje vijftien. Zo moeilijk, dat nadenken.
De vermoedelijke gedachtengang van meneer de tankdriver: "Kill it before it lays eggs!". Zwaar frustrerend inderdaad.
Pykow schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 14:32:
Ik heb er 440 uur over gedaan om rank 100 te worden. ik heb daarvan 400 uur alleen maar conquest large gespeeld en Metro was echt een no go map en ik denk de laatste 40 uur denk zelfs minder was het conquest domination tijdens de double XP weekend en weken ;).

Als ik het nu over zou dan dan haal ik het denk ik binnen 250 uur als ik veel TDM, Conquest ga spelen met alleen maar de M16A3, maar dat is saai en hou van variatie. een keer met de M4A1 knallen
Het ligt idd niet eens zozeer aan de map/mode die je speelt hoe snel je 100 wordt. Natuurlijk is Metro wel makkelijk punten binnen harken, maar het belangrijkste is simpelweg je SPM. Die van jou is zo ongeveer 1100 terwijl die van mij tussen de 500 en de 600 schommelt. En dat terwijl onze KDRs elkaar niet zo heel veel ontlopen (ik zit 0.14 lager ik keek naar je geresette KDR. Overall zit ik juist 0.14 hoger).

Ik weet niet wat het is, ik loop altijd zo snel mogelijk met het team mee naar nieuwe objectives en gooi, voor zover ik weet, altijd wel een medpack/ammo case neer. Daarnaast revive ik zoveel mogelijk en druk ik altijd op Q voordat ik begin met schieten (behalve als ik stealthy wil zijn). Ik denk dat het voornamelijk komt omdat ik moeilijk overzicht behoudt en daarom regelmatig even blijf stilstaan en de omgeving bestudeer. Dat is goed voor m'n KDR, maar allicht minder voor m'n SPM :)

[ Voor 55% gewijzigd door Murk op 22-03-2013 15:52 ]

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Verwijderd

Murk schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 15:30:
Het ligt idd niet eens zozeer aan de map/mode die je speelt hoe snel je 100 wordt.
[...]
Ik weet niet wat het is,
Nee, dat blijkt inderdaad. Natuurlijk is het wel de map en de mode die je speelt die bepaalt hoe hoog je SPM is. Conquest Domination op een Close Quarters kaart met 64 spelers is een onophoudelijke stroom van ribbons en kills, killstreaks en squad spawns. Conquest Large met 40 spelers op Firestorm of Bandar is veel rijden en af en toe een vijandje of twee dood maken, vlagje cappen, en hier en daar eens een voertuigje slopen. Natuurlijk is dát het verschil - als er per minuut één vijand te zien valt ga je minder score halen dan als je levensduur bepaald wordt door de combinatie magazijngrootte en vuursnelheid in een zee van vijanden waar elk 5e schot een kill is.
Murk schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 15:30:
[...]

De vermoedelijke gedachtengang van meneer de tankdriver: "Kill it before it lays eggs!". Zwaar frustrerend inderdaad.

[...]

Het ligt idd niet eens zozeer aan de map/mode die je speelt hoe snel je 100 wordt. Natuurlijk is Metro wel makkelijk punten binnen harken, maar het belangrijkste is simpelweg je SPM. Die van jou is zo ongeveer 1100 terwijl die van mij tussen de 500 en de 600 schommelt. En dat terwijl onze KDRs elkaar niet zo heel veel ontlopen (ik zit 0.14 lager ik keek naar je geresette KDR. Overall zit ik juist 0.14 hoger).

Ik weet niet wat het is, ik loop altijd zo snel mogelijk met het team mee naar nieuwe objectives en gooi, voor zover ik weet, altijd wel een medpack/ammo case neer. Daarnaast revive ik zoveel mogelijk en druk ik altijd op Q voordat ik begin met schieten (behalve als ik stealthy wil zijn). Ik denk dat het voornamelijk komt omdat ik moeilijk overzicht behoudt en daarom regelmatig even blijf stilstaan en de omgeving bestudeer. Dat is goed voor m'n KDR, maar allicht minder voor m'n SPM :)
mijn SPM is ook gereset, je moet altijd kijken wat er onder in het profiel staat.
(Fout door dice laatste update die mijn stats dus heeft gereset)
Daarboven is mijn gemiddelde van de afgelopen uren en die is hoger dan mijn gemiddelde over de 750 uur.
Ik heb soms slechte potjes erbij zitten dat ik domme fout maak en wel een hoge SPM haal, maar wel een KDr onder de 2.0 en dat is voor mij doen slecht.

Kijk soms kom je op een server waarbij het te makkelijk gaat:
http://battlelog.battlefi...how/1/57881773/172685289/
600 ticket server in 15 minuten uitspelen is wel erg snel.

Een hoge SPM heeft er wel degelijk mee te maken welke maps je speelt en hoe object based iemand speelt. in Rush, TDM en Conquest domination haal je de hoogste spm waarbij de 1500 + haalbaar is.
op de city maps als grand bazaar zit je meestal rond de 800 +
en op de grote maps zit je rond de 600+ dat is wat een gemiddelde/goede speler moet kunnen halen.
Alles onder de 600 is meestal iemand die niet objectief speelt, veel aan het campen is of jihad jeep waarbij hij 350 punten krijgt voor een suicide kill ;)

Verwijderd

Pykow schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 17:20:
[...]
veel aan het campen is of jihad jeep waarbij hij 350 punten krijgt voor een suicide kill ;)
Terwijl iedereen weet dat dat de leukste spelers zijn, en jihadisten zijn sowieso hot op het moment dus daar kun je d'r niet genoeg van hebben. 8)

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Pykow schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 17:20:
[...]
Kijk soms kom je op een server waarbij het te makkelijk gaat:
http://battlelog.battlefi...how/1/57881773/172685289/
Holy cow, je hebt al lekker lang gespeeld :9
Geen fan van de havoc/viper?

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

SmokingCrop schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 17:57:
[...]

Holy cow, je hebt al lekker lang gespeeld :9
Geen fan van de havoc/viper?
Hahaha Dan ben ik bijna no life nummer 1 : 984h48m :9
Heb er ongeveer 700 uur over gedaan om LvL 100 te worden mijn spm is ook maar 664
en die is sinds ik lvl 100 ben nog behoorlijk omhoog gegaan.

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10

Dit ziet er toch vijf miljard keer beter uit dan de cartoony kleuren troep die we nu voorgeschoteld krijgen? Het is dan wel nep, ik zou willen dat het echt was. In dit geval voegt realisme toch echt wel wat toe aan de gameplay.

Zal ook wel niet in BF4 zitten.

[ Voor 9% gewijzigd door rickyy op 22-03-2013 19:11 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Premium gekocht en zag wat wapens staan, lsat e.d, kan ze alleen ingame niet selecteren? mis ik iets?,

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 23:54
Sipio schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 21:29:
Premium gekocht en zag wat wapens staan, lsat e.d, kan ze alleen ingame niet selecteren? mis ik iets?,
Waarschijnlijk moet je de wapens die je bedoelt nog unlocken voordat je ze kunt gebruiken.
Als je bij het tabje "Assignments" kijkt kun je zien wat je moet doen om ze te unlocken.

[ Voor 12% gewijzigd door AdmiralSnipe op 22-03-2013 21:33 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:14

steveman

Comfortabel ten onder

Meer mensen last van disconnects?

2e keer nu al.. ook meteen al je zuur verdiende kills kwijt voor wapens waar je spul voor aan het unlocken bent... straks zeker wéér met de iron sights rondlopen :')

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 21:31:
[...]

Waarschijnlijk moet je de wapens die je bedoelt nog unlocken voordat je ze kunt gebruiken.
Als je bij het tabje "Assignments" kijkt kun je zien wat je moet doen om ze te unlocken.
Ja had gekeken daar maar het is me zo niet duidelijk wat je moet doen om ze dan te unlocken lol ( ben ook al 41) ;) Bij sommige zie je duidelijk staan dat je eerst het ene moet doen en die ernaast volgt, maar bij die wapens zie ik dat niet.

Is er niet iets wat ik extra moet doen in origin of zo? Gewoon premium gedownload en dat was het, kan de nieuwe mappen gewoon in trouwens.

• AdmiralSnipe
Sipio schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 21:56:
[...]

Ja had gekeken daar maar het is me zo niet duidelijk wat je moet doen om ze dan te unlocken lol ( ben ook al 41) ;) Bij sommige zie je duidelijk staan dat je eerst het ene moet doen en die ernaast volgt, maar bij die wapens zie ik dat niet.

Is er niet iets wat ik extra moet doen in origin of zo? Gewoon premium gedownload en dat was het, kan de nieuwe mappen gewoon in trouwens.
Als het goed is kun je als je op een wapen klikt (in de assignment lijst) zien wat je moet doen om deze te unlocken.
Soms moet je eerst een assignment doen om een andere assignment te unlocken.

Dus ik was eens bezig om de airdropped IFV dogtag te halen en nu heb ik een andere IFV gesloopt ermee en ook zeker wel eens iemand gekilled. :P
Alleen krijg ik de transport kill maar niet terwijl ik zowel tanks, IFV, de AA wagen als crossbikes heb gesloopt. Ik heb zelfs een scout heli neergeknalt.

Mis ik nou iets of is DICE niet lief voor mij? :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:09

InFamous

excommunicado

DanielWW2 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 22:42:
Dus ik was eens bezig om de airdropped IFV dogtag te halen en nu heb ik een andere IFV gesloopt ermee en ook zeker wel eens iemand gekilled. :P
Alleen krijg ik de transport kill maar niet terwijl ik zowel tanks, IFV, de AA wagen als crossbikes heb gesloopt. Ik heb zelfs een scout heli neergeknalt.

Moet je daar niet een humvee of vodnik voor slopen?

Formerly known as Ragdoll

InFamous schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 22:52:
[...]

Die zijn er dus niet. Wel de AA variant en daar heb ik er een van gesloopt. :/

• R0y.
Haha leuk filmpje!

Een vriend van me is ook voor BF3 gegaan (sim city actie) dus vanavond wat samen gespeeld, erg leuk en veel lol gehad in de tank samen! Maar als ik een server join, en hij joined mij.. gebeurt het 9 van de 10 keer dat hij bij de tegenpartij komt. Is er een mogelijkheid om automatisch bij elkaar te komen als je met iemand samen speelt vanuit je friends list?

Namelijk erg irritant dat je eerst 10 minuten moet gaan wachten..

Verwijderd

InFamous schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 22:52:
[...]
Een transport voertuig, dus een non-AA vodnik of jeep werkt idd, maar zit niet in het spel. Bikes werken ook, maar er moet wel een vijand op zitten (je moet de 100 punten voor disable en 50 voor destroy krijgen anders telt het niet.

De xbow was toch wel cumulatief, net drie headshotjes gemaakt en hij heeft ze weer keurig opgeteld. Bizarre shit, dat Battlefield. hopelijk is 4 niet zo buggy.
Ook gelijk maar even de 20 vehicle destroys en bike roadkill gemaakt en de eerste 17 hoofdschietjes met pistolen geritseld op Seine en Bazaar.. 3e in team, positieve KDR, en m'n best weapon de Rex waar ik nooit mee speel :P de tegenstand was weer niet bijster geweldig vanavond.
DanielWW2 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 22:42:

Schieten als een gek op een bike. Als je geen destroy hebt binnen 3 seconde ben je al te laat

Verwijderd

Pykow schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 02:17:
[...]
Schieten als een gek op een bike. Als je geen destroy hebt binnen 3 seconde ben je al te laat
Gewoon je IFV ergens in een bosje parkerne langs populaire routes en bikejes ambushen. Eén hit op de driver en je hebt de kill en de disable, volgende slug erin en pop goes the dirtbike. Wel opletten dat als er een dirtbike recht op je afkomt, het misschien een jihad bike is.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:56
Nieuw: hardcore ctf, vlag jatten en dan getk'ed worden voor de vlag. Want tjah, 500 punten.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• AdmiralSnipe
NiGeLaToR schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 11:19:
Nieuw: hardcore ctf, vlag jatten en dan getk'ed worden voor de vlag. Want tjah, 500 punten.
Pff wie speelt er dan ook HC...
Lopen vaak verschrikkelijk incompetente malloten rond.

Verwijderd schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 10:26:
[...]

Gewoon je IFV ergens in een bosje parkerne langs populaire routes en bikejes ambushen. Eén hit op de driver en je hebt de kill en de disable, volgende slug erin en pop goes the dirtbike. Wel opletten dat als er een dirtbike recht op je afkomt, het misschien een jihad bike is.
Na de 3e bike had ik hem al, is niet zo moeilijk inderdaad je moet alleen snel schieten en niet zoals je gewent bent schieten en hup volgende target.

• kevz
NiGeLaToR schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 11:19:
Gister gehad. 1x de vlag te pakken te krijgen, op de bike onderweg naar huis, 1 seconde van de cap af, rocket van teamy in mijn face die alle 20 mijnen deed ontploffen. Dank u kut community ;D

Was ook meteen gestopt, hardcore maakt het spel zoveel beter totdat er van die debielen spelen :|
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 11:35:
[...]

Pff wie speelt er dan ook HC...
Lopen vaak verschrikkelijk incompetente malloten rond.
Gameplay is velen malen beter. Ik ga er verder niet op in, HC spelers weten wel waarom ;)

[ Voor 23% gewijzigd door kevz op 23-03-2013 11:44 ]

Mijn YouTube

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:56
Jep.. Hc it is!

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• AdmiralSnipe
kevz schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 11:44:

Gameplay is velen malen beter. Ik ga er verder niet op in, HC spelers weten wel waarom ;)
De keren dat ik HC gespeeld heb werd ik bijna even vaak door teammates gekilled als door de vijand (en nee ik liep niet constant voor de loop van teammates).
Als ik dan ook nog eens lees dat teammates je neerknallen omdat ze punten willen krijgen voor het cappen van een vlag dan hoeft het van mij al niet meer.

Maar ieder z'n ding natuurlijk!

• kevz
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 11:55:
[...]

De keren dat ik HC gespeeld heb werd ik bijna even vaak door teammates gekilled als door de vijand (en nee ik liep niet constant voor de loop van teammates).
Als ik dan ook nog eens lees dat teammates je neerknallen omdat ze punten willen krijgen voor het cappen van een vlag dan hoeft het van mij al niet meer.

Maar ieder z'n ding natuurlijk!
Naja, ik laat je fijn Q rammen en alle enemies zichtbaar maken. Hoezo zero gameplay value?

Mijn YouTube

Pykow schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 02:17:
[...]

Dus DICE was niet lief. :/
* DaniëlWW2 gaat weer de airdrop IFV in. :Y)

edit:
Gehaald en echt in DICE style. Ik blies een C4 bike op, geen kill, geen vehicle destroyed en een minuut later random de dogtag. 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-03-2013 13:44 ]

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-11 00:16
Net ook maar eens BF3 gekocht na jaren lang BF2 gespeeld te hebben. Hij was ook in de aanbieding in de Origin store voor 30euro :)

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Knife ik zo'n dice friends dogtag drager en dan word ik geband. Dikke loser admin. :(

Ryzen 3600 - GTX1060

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Jerry schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 13:32:
BFBC2: 139h (rank 35)
BF3: 81h (rank 47)

Laatste tijd weer wat BF3 aan het spelen. Een beetje aan het experimenteren met andere wapens. Ook voor het unlocken van attachments. Scar-H als engineer speelt erg lekker merk ik. Het aantal kogels is minder, maar de accuracy is erg goed.
Ik moet nog aardig wat wapens en attachments unlocken, maar dat houdt het ook een beetje leuk. Dan heb ik weer een doel om naar toe te werken.
Same here, zorgt voor wat afwisseling met wow, al is de drang om achivements en unlocks te behalen toch nog steeds iets wat gekomen is door wow :)
Maar door alle wapens eens te gebruiken hou je ook het plezier erin, ik snap niet hoe mensen de hele tijd medic met m16 kunnen zijn, hoe saai kan het wel niet zijn :?
Te epic voor woorden :O

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

AdmiralSnipe schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 11:55:
Zolang er maar een "FUCK! Sorry!" incl. revive erna volgt is er niks aan de hand :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• R0y.
@ hierboven.. Nog nooit HC gespeeld, binnenkort eens proberen.

Weer wat leuke potjes vanavond gehad, heeeel veel kills met mijnen gehaald, vooral op conquest caspian border.
Er zat alleen een goeie chopper in de tegenpartij, was niet neer te halen! Best irritant, die lock on RPG's helpen dan ook geen fluit, en met die RPG moet je gewoonweg geluk hebben (of dat ding moet laag vliegen).

• AdmiralSnipe
nero355 schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 22:12:
[...]

Zolang er maar een "FUCK! Sorry!" incl. revive erna volgt is er niks aan de hand :)
Dat is het probleem, dat gebeurt bij mij haast nooit. : ;)
En dan duikt er opeens een teammate voor je langs terwijl je op een tegenstander staat te sproeien, blijkt er opeens een !punish systeem in te zitten... |:(

• nero355

nero355

AdmiralSnipe schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 22:42:
Dat is het probleem, dat gebeurt bij mij haast nooit. : ;)
En dan duikt er opeens een teammate voor je langs terwijl je op een tegenstander staat te sproeien, blijkt er opeens een !punish systeem in te zitten... |:(
!punish en !forgive zit op de meeste servers en de $^%$#%#@#@ figuren die instant punishen haal je er zo tussen uit en heb je meestal ook 0,0 aan dus die gaan vanzelf wel weg na een x aantal dumbass acties of dankzij een goede admin :)

Vaak zijn de 24/7 servers druk bezocht door een vast aantal spelers en meestal draait er maar 1 map of een stuk of 3 dus die servers zijn wel aan te raden. Ik speel weleens op een 24/7 Karkand server zonder minimap wat soms best spannende potjes oplevert en goede teamwork d:)b

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• AdmiralSnipe
nero355 schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 22:53:
[...]

!punish en !forgive zit op de meeste servers en de $^%$#%#@#@ figuren die instant punishen haal je er zo tussen uit en heb je meestal ook 0,0 aan dus die gaan vanzelf wel weg na een x aantal dumbass acties of dankzij een goede admin :)

Vaak zijn de 24/7 servers druk bezocht door een vast aantal spelers en meestal draait er maar 1 map of een stuk of 3 dus die servers zijn wel aan te raden. Ik speel weleens op een 24/7 Karkand server zonder minimap wat soms best spannende potjes oplevert en goede teamwork d:)b
Heb al een tijd geen HC meer gespeeld, dus zal dan wel op de verkeerde servers gezeten hebben.
Als je met een vaste groep spelers speelt is het wel beter waarschijnlijk.

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik speel BF3 al sinds launch en amuseer me behoorlijk met de meeste expansions. Echter bij CTF valt me één ding op en dat is hoe weinig teamwork er is op de public servers. Maar echt extreem weinig, dat het eerder uitzondering dan regel is dat men effectief iets doet om het team te helpen ipv. gewoon meer kills te scoren. Het is superfrustrerend om op de zoveelste CTF-server te komen, om te zien dat iedereen denkt dat het Deathmatch is, nog niet eens TDM.

Aan spawnkilling wordt ook geen zak gedaan, 99% van de tijd is er geen admin of hij doet gezellig mee de spawn te bezetten met tanks en je eigen voertuigen op te blazen. Dit was in beperkte mate ook in andere modes maar het valt wel héél erg op bij CTF. En het is meestal het volk met een hoge level die dat "CoD" gedrag vertonen. Bleh ik ben al bijna bereid mijn eigen server te huren en enkel teamplaying mensen op uitnodiging toe te laten met dit kutgedrag dat de norm lijkt te zijn.

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11 11:14

fynrd1

Fooled by Randomness

Spam/werving is op tweakers.net niet toegestaan.

[ Voor 92% gewijzigd door Sn0wblind op 24-03-2013 18:36 ]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Phuncz schreef op zondag 24 maart 2013 @ 09:38:
Ik speel BF3 al sinds launch en amuseer me behoorlijk met de meeste expansions. Echter bij CTF valt me één ding op en dat is hoe weinig teamwork er is op de public servers. Maar echt extreem weinig, dat het eerder uitzondering dan regel is dat men effectief iets doet om het team te helpen ipv. gewoon meer kills te scoren. Het is superfrustrerend om op de zoveelste CTF-server te komen, om te zien dat iedereen denkt dat het Deathmatch is, nog niet eens TDM.

Aan spawnkilling wordt ook geen zak gedaan, 99% van de tijd is er geen admin of hij doet gezellig mee de spawn te bezetten met tanks en je eigen voertuigen op te blazen. Dit was in beperkte mate ook in andere modes maar het valt wel héél erg op bij CTF. En het is meestal het volk met een hoge level die dat "CoD" gedrag vertonen. Bleh ik ben al bijna bereid mijn eigen server te huren en enkel teamplaying mensen op uitnodiging toe te laten met dit kutgedrag dat de norm lijkt te zijn.
Dat is tegenwoordig heel normaal in BF3.
Net zo goed dat je duizenden spelers hebt die van vlag A naar vlag G gaan en als ze dan vlag A verliezen die voor je spawnzit, nooit meer terug trekken, want neeee ik moet zal gaan gaan baserapen en dan de team de schuld geven dat ze daarna overrompeld worden.
Volgens mij speelt meer dan de helft alleen maar om zijn scores en snappen niet als je objectbased speelt, dat je veel meer punten binnen sleept.

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-11 08:56
Dit gebeurt vaker op servers, paar dagen geleden deed ons team hetzelfde. Your team has the flag, 10 sec later, team captured the enemy flag. De volgende ronde deed de tegenstander precies hetzelfde.....

Word daar zo moe van, ze verneuken het hele spel.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Pykow schreef op zondag 24 maart 2013 @ 11:43:
Volgens mij speelt meer dan de helft alleen maar om zijn scores en snappen niet als je objectbased speelt, dat je veel meer punten binnen sleept.
Ja dat valt me ook wel op. Zeker als ik dan 1-7 score heb maar MVP ben, terwijl al de rest met 10 à 20 kills rondloopt.

Met CTF heb je héél snel 1000 punten als je effectief de vlag probeert te capturen, maar daar moet je wel bijna 10 kills voor hebben.

Ook al regelmatig een game gehad waar idioten de tank nemen om dan op de spawn te campen en proberen het halve speelveld verder iets te raken. Argh ik wou dat servers filters konden hebben op het type speler zodat de k/d-based peeps niet een team-game kunnen verzieken.

Verwijderd

da_PSI schreef op zondag 24 maart 2013 @ 12:02:
[...]
Dit gebeurt vaker op servers, paar dagen geleden deed ons team hetzelfde. Your team has the flag, 10 sec later, team captured the enemy flag. De volgende ronde deed de tegenstander precies hetzelfde.....

Als je je vijand de tijd geeft deze hele stunt op te zetten in je eigen base dan verdien je het. Dat is geen spel verneuken, dat is BF3.

Verneuken is als je heli spawnt en óf er al direct een tegenstander in zit die er de rest van de ronde zowat nit meer uit komt, of als je er zelf op spawned die tegenstander direct een RPG in je ding duwt en je voetganger bent. Of een M320, zodat je beschadigd bent, en dan nóg een M320 en dan een multikill en je heli naar de pampus. Of explosive xbow bolts. :*) :w oOo
da_PSI schreef op zondag 24 maart 2013 @ 12:02:
[...]

Ik heb het nog niet meegemaakt...
Toch zou ik zulke absurde methodes liever hebben dan dat beide teams nooit de flag kunnen nemen... wegens mine spam + C4 spam + javelin spam + heli lock-on spam. :Z

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Bleurgh zojuist weer twee games en wéér twee keer geen enkele vorm van teamplay. Riverside, elk team heeft een paar man die voor de vlag gaan en de rest ligt op het dak van de hangar snipertje te spelen. OMFG.

• da_PSI
Verwijderd schreef op zondag 24 maart 2013 @ 13:05:
[...]

Als je je vijand de tijd geeft deze hele stunt op te zetten in je eigen base dan verdien je het. Dat is geen spel verneuken, dat is BF3.

Verneuken is als je heli spawnt en óf er al direct een tegenstander in zit die er de rest van de ronde zowat nit meer uit komt, of als je er zelf op spawned die tegenstander direct een RPG in je ding duwt en je voetganger bent. Of een M320, zodat je beschadigd bent, en dan nóg een M320 en dan een multikill en je heli naar de pampus. Of explosive xbow bolts. :*) :w oOo
Uhmz, ik probeer altijd als een team te spelen, maar 90% wilt/kan/doet het gewoon niet....
Kan ik er dan wat aan doen? Ik probeer het beste ervan te maken, maar ga niet meteen server wisselen...

• kevz
Phuncz schreef op zondag 24 maart 2013 @ 13:32:
Bleurgh zojuist weer twee games en wéér twee keer geen enkele vorm van teamplay. Riverside, elk team heeft een paar man die voor de vlag gaan en de rest ligt op het dak van de hangar snipertje te spelen. OMFG.
Even onthouden dat het zondag is, gemiddelde leeftijd van 10 en skill van een pinda :+

Als ik jou was zou ik ff gaan afreageren op neushaar tdm :P

(Niet dat het door de weeks veel beter is, maar je ziet wel wat verschil)

Mijn YouTube

Verwijderd

da_PSI schreef op zondag 24 maart 2013 @ 13:33:
[...]

Uhmz, ik probeer altijd als een team te spelen, maar 90% wilt/kan/doet het gewoon niet....
Kan ik er dan wat aan doen? Ik probeer het beste ervan te maken, maar ga niet meteen server wisselen...
Ik zeg niet dat jij er zelf persé wat aan kunt doen (afgezien van niet in je eentje spelen,w at echt heel veel helpt) maar als je een team vol solisten hebt, moet je niet gaan klagen dat je geraped wordt door een team samenwerkende spelers. Het is een teamspelletje. Soleren werkt in COD, TDM Metro64 en Close Quarters; voor al het andere is teamwerk vereist.

En als je in een team zit dat zich zo laat naaien dan is het je team dat het spel verneukt, en niet de flyboys.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:48

Deze compilatie is wel mooi :). Alleen willen jullie eens kijken naar de actie @ 1:12? Die vind ik wel dubieus

• da_PSI
Bartske schreef op zondag 24 maart 2013 @ 14:09:
[video]

Deze compilatie is wel mooi :). Alleen willen jullie eens kijken naar de actie @ 1:12? Die vind ik wel dubieus
Staan meerdere dubieuze kills daarin....

• InFamous

InFamous

excommunicado

da_PSI schreef op zondag 24 maart 2013 @ 14:20:
[...]

Staan meerdere dubieuze kills daarin....
Daar moet ik je wel gelijk ingeven, dat stuk bij grand bazaar bij B in die steeg is allerminst verdacht.

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-11 13:45

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Het komt mij ook wel eens voor dat ik mij tussen of achter de vijand kan plaatsen maar ze schieten je altijd wel neer, no way dat je zoveel kills kan maken zonder dat je ze kunnen raken of zoals in dit filmpje uberhaubt door hebben..

• R0y.
Phuncz schreef op zondag 24 maart 2013 @ 13:32:
Ik zat net in zo'n team dat ze je de hele tijd blijven ressen in kleine ruimte's. Denk aan de close quarters maps! Ik dood, naast me licht een granaat. Natuurlijk ressen ze me dan om vervolgens weer dood te gaan! ;(

Ik weet dat het niet van me punten afgaat, maar het is gruwelijk irritant om steeds weer tot leven te komen en vervolgens weer dood te gaan omdat 1 of andere oetlul graag ress puntjes wilt :N

/nerdrage off.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[video]

Ziet er gewoon legit uit, heb vaak genoeg zulke situaties dat je in één keer een stuk of 8 neersproeit. Gewoon geluk hebben.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• AdmiralSnipe
Phyxion schreef op zondag 24 maart 2013 @ 15:25:
[...]

Ziet er gewoon legit uit, heb vaak genoeg zulke situaties dat je in één keer een stuk of 8 neersproeit. Gewoon geluk hebben.
Denk dat hij doelt op de schokkerige bewegingen die gemaakt worden wanneer de speler zijn aim naar een andere tegenstander verlegt.

• NLsandman
  • Laatst online: 10-11 23:30
InFamous schreef op zondag 24 maart 2013 @ 14:27:
[...]

Daar moet ik je wel gelijk ingeven, dat stuk bij grand bazaar bij B in die steeg is allerminst verdacht.
Je bedoelt dat stukje van dark betrayed? Dat is 1 van de betere CQC snipers in bf3 en vergeet ook niet dat dit een tage is, je ziet alleen de mooie momenten.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:31

Mavamaarten

Omdat het kan!

Javelin + Dirtbike = oOo

Moest wat AT-rocket kills halen om de ACW te unlocken. Dat was echt in no-time gebeurd, die dirtbikes kaputtmachen met een javelin levert elke keer gegarandeerd 2 kills op (als er 2 op zitten, in elk geval)

Android developer & dürüm-liefhebber

Mavamaarten schreef op zondag 24 maart 2013 @ 16:31:
Javelin + Dirtbike = oOo

Moest wat AT-rocket kills halen om de ACW te unlocken. Dat was echt in no-time gebeurd, die dirtbikes kaputtmachen met een javelin levert elke keer gegarandeerd 2 kills op (als er 2 op zitten, in elk geval)
Lock-on-field 3 ;w
Serieus, haal die noob lock-on wapens uit de game of zorgt dat we het kunnen counteren!! Ik irriteer me er meer en meer aan bij CTF. Het lijkt wel CoD, daar heb je ook fire-and-forget wapens. 8)7

Dat ze in BF4 maar de AT4 terugbrengen, waar je zelf je rocket moet leiden. Dat vraagt tenminste meer skill dan nu even te aimen naar een dirtbike en *tada* daar heb je een kill...

• InFamous

InFamous

excommunicado

Asgaro schreef op zondag 24 maart 2013 @ 16:58:
[...]

Lock-on-field 3 ;w
Serieus, haal die noob lock-on wapens uit de game of zorgt dat we het kunnen counteren!! Ik irriteer me er meer en meer aan bij CTF. Het lijkt wel CoD, daar heb je ook fire-and-forget wapens. 8)7

Dat ze in BF4 maar de AT4 terugbrengen, waar je zelf je rocket moet leiden. Dat vraagt tenminste meer skill dan nu even te aimen naar een dirtbike en *tada* daar heb je een kill...
Een javelin is prima te counteren, op een dirtbike wat minder maar met gezond verstand en goed opletten zie je de missle aankomen en ben je van je bike af voor die boom zegt.

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-11 07:42
In elk ander voertuig niet zo'n probleem inderdaad. Maar op de dirtbike ben ik toch wel een aantal keer verrast, soms zie je zie inderdaad, maar vaak ook niet. Het is erg verstandig om snel preventief eraf te stappen in vijandig gebied :P.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• InFamous

InFamous

excommunicado

wesleytjuh schreef op zondag 24 maart 2013 @ 17:08:
In elk ander voertuig niet zo'n probleem inderdaad. Maar op de dirtbike ben ik toch wel een aantal keer verrast, soms zie je zie inderdaad, maar vaak ook niet. Het is erg verstandig om snel preventief eraf te stappen in vijandig gebied :P.
Te beginnen gefeliciteerd, daarnaast jaa lang op een dirtbike rijden is vragen om een javelin op je. Gewoon tijdig afstappen en je ogen openhouden, ben tot nu toe nog maar 1 keer geraakt door een javelin en aantal keer bijna.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Anti-vehicle weapons mogen blijven zoals ze zijn, anders krijg je het absolute voordeel dat een voertuig je meer bescherming geeft en dan krijg je weer 3/4de van je team op de spawn wachtend op een voertuig.

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik erger mij de laatste tijd steeds vaker aan de jets, die dingen zijn zo irritant. Met een chopper ben je compleet kansoos omdat zodra je onder shot bent heel chopper doet wat hij wilt. Met een anti-air zijn ze nog redelijk uit de lucht te halen.

moraal: De jets zijn te snel en zouden imho enkel moeten dienen om de vijandige jet uit de lucht te knallen

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
[video]

Eerder tussen 1:13 en 1:14 waarin die giga snel van het ene hoofd naar het andere hoofd gaat. Dat is of heel erg pro skill of aimbot.

Zodra hij naar de rechter persoon gaat, schiet hij ook niet eens een tikkie door, het is direct on target. Zelfs rivalXfactor en andere pro gamers schieten een stukkie door als ze van aim veranderen.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
brilsmurfffje schreef op zondag 24 maart 2013 @ 18:15:
moraal: De jets zijn te snel en zouden imho enkel moeten dienen om de vijandige jet uit de lucht te knallen
Het probleem is eerder dat ze m.i. te langzaam kunnen en daarom vrij makkelijk choppers in een run uit de lucht kunnen knallen.Ik had op Nebandan flats en Saban pipeline ook liever 2 MAAs gezien dan die ASRADs die in principe niets uit kunnen halen vs jets. Dat zou de balans vs air iets meer terug brengen, helaas heeft de heli nerf er dan wel weer voor gezorgd dat in die situatie de heli alsnog kansloos is, zeker op Nebandan flats waar bijna geen cover voor heli's is.

• nero355

nero355

[video]

Ik vind het hele filmpje verdacht : Als ik in BF3 zo'n ideale hitreg zou hebben zoals in dat filmpje dan zou ik al meerdere keren mijn stats gereset zien worden door DICE :P

Meestal is het van 3 keer op iemand zijn hoofd schieten, hitreg kruisjes zien alleen leeft het ventje nog, effe wat ragen op het wapen en de game om vervolgens naar de .44 Magnum te switchen en met 1 kogel klaar te zijn opeens en dan is het spel ook vaak EINDELIJK van mening dat het een headshot was 8)7

En dan heb ik het nog niet eens over andere spelers die een hogere ping dan ik hebben en daarom wel een GOD mode achtige cheater lijken te zijn :F

Om dit enigzins te fixen speel ik dus HC mode als het effe kan :P

Pagina: 1 ... 181 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.