Verwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:02:
[...]
SimCity?
Er is geen shortcut bundle om vogeltje100 te worden en 5 sterren met alle guns te krijgen - je krijgt alleen de unlocks, geen sterren en overige onzin. Maar iemand die zowat alleen TDM en CQ speelt heeft logischerwijze een monsterlijke score per minuut, en met zoveel kills per minuut is 500 killsmet allerhande wapens goed te doen; kijk maar naar ons alles TDMertje Pyk0w, die ook zwemt in de servicestars voor van alles en nog wat.
Als ik op CQ een 64 speler server join en een TUGS neerpoot haal ik al bijkans 600 punten per minuut aan die Tugs alleen. Het wordt bijna onnodig met de Val nog wat kills te maken, zo. Op Metro64 gaat het niet heel veel anders. 1200 SPM betekent dus niet dat hij cheat maar dat hij van treurig saaie spelmodi houdt. Dat is niet verboden.
Yep ik zwem in de stars, maar dat is ook wel normaal na meer dan 750 uur

Daarvan heb ik denk ik 550 uur aan aan conquest gespeeld en 200 uur TDM /Conquest domination
Laatste tijd speel ik weer meer conquest. ik heb 175 stars voor de M16A3(gebruik ik in elke mode) en 85 stars voor de M4A1(gebruik ik alleen in conquest)
Oja daarnaast heb ik voor 53 wapens 5 stars en in totaal hebben 78 wapens 1 star of meer.
Dus ja ik heb zo beetje alles gebruikt wat los en vast zit in deze game
Het is inderdaad zo als je 5 potjes TDM speelt dat je SPM zo hoog is dat hij bijna niet meer zakt. ik kijk toch meestal bij BF3Stats om te zien wat me SPM daadwerkelijk is geweest van bepaalde matches.
Dat geeft een reëel beeld, maar je SPM gaat ook hard naar beneden als je de grote maps speelt die uitgekomen zijn in end game.
Spelers met hoge SPM spelen vaak Metro, Conquest domination, TDM of Rush.
Kleine maps als Grand bazaar en seine crossing kunnen ook zorgen voor een SPM boven de 1000.
Conquest domination heeft de hoogste SPM als ik de stats op BF3stats moet geloven, daar heb ik potjes bij zitten met een SPM van 3000+
[
Voor 4% gewijzigd door
Pykow op 22-03-2013 09:30
]