Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Pykow schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:30:
[...]
Even tussen haakjes, die woestijn map Flats. heeft een kleine luchtruim, waardoor je veel minder last hebt van de jets. ze kunnen nog steeds een pain in the ass zijn, maar ze zijn bijna net zo kwetsbaar als de attack heli.
? Is dat in Conquest Small of in TDM ofzo? Als ik vlieg in CQ Large dan kan ik de vijandelijke AA jeep platspammen vanaf ver achter onze spawn, en ik word zelfs in hardcore gebuttraped alsof het een volkssport is omdat je nogal goed te zien bent op dat platte lichte zand.

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
DanielWW2 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 00:19:
[...]

1) Kwestie van tijd.
2) CTF is your friend I guess. ;) (zo ga ik die binnenkort in ieder geval halen)
3) Open je map, dan kan je zien waar de rockets landen. Er verschijnen namelijk mooie cirkels waar ze landen. Shell een flag bij conquest en je bent zo klaar. :+
Vreselijk die 3de, ik kan echt niet werken met dat ding, en ik wil er ook helemaal niet mee werken :) Ik snap echt niet hoe mensen daarin kunnen blijven campen, want je ziet nog niet eens wat er gebeurt |:(
[...]
Even tussen haakjes, die woestijn map Flats. heeft een kleine luchtruim, waardoor je veel minder last hebt van de jets. ze kunnen nog steeds een pain in the ass zijn, maar ze zijn bijna net zo kwetsbaar als de attack heli.
De helikopters in Flats kunnen nochtans ook zeer veel damage doen, mits er een goede piloot achter het stuur zit, die map is gewoon zo open dat elk voertuig een groot voordeel heeft op de infantery met gewone bikes :)
Heli's blijven gewoon boven hun eigen base hoveren en gerepaired worden. Dan zit je met een team vol lafbekken en klapmongolen en ben je de enige met een Igla. Heli vier keer achter elkaar disabled maar kan niet snel genoeg Igla's afschieten. Team blijft gewoon een stel randdebielen die liever dood gaan dan winnen.

Ohja en waar zit de server admin? Elk rondje weer in die heli te hoveren boven z'n eigen base. Geen moeite doen om aan te vallen of het spel te winnen.

[ Voor 19% gewijzigd door Tsurany op 18-03-2013 17:49 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:08
DanielWW2 schreef op zondag 17 maart 2013 @ 17:15:
[...]

Sloop een recon beacon met de repair torch. Telt ook als een vehicle. ;)

En als je een andere class speelt dan blijven er ook maximaal mijnen 6 liggen die gewoon punten opleveren.
Even een update, dit werkt!

Zojuist op Markaz Monolith even bij iemand in zo'n little bird gaan zitten. Wachten totdat ik ergens een sniper op zo'n gebouw zag zitten, er uit gesprongen. Sniper neer, en die spawn beacon kapot "getorched" 8)

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Even een korte vraag: Ik sta op het punt om m'n laptop te herinstalleren en wil graag mn BF3 config even back-uppen. Weet iemand zo waar deze staat? Ik heb nu de perfecte balans tussen graphics en FPS dus ik wil deze graag exact terug hebben :P

Ik had het al gevonden.

[ Voor 6% gewijzigd door D4NG3R op 18-03-2013 20:57 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• thuran
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-02 07:14
even een vraagje ik heb bij meerdere platoons al geprobeerd om dr in te komen van tweakers zelf ...

maar het werkt niet ?

thurantjee#2531 GoT clan member

Tsurany schreef op maandag 18 maart 2013 @ 17:47:
Heli's blijven gewoon boven hun eigen base hoveren en gerepaired worden. Dan zit je met een team vol lafbekken en klapmongolen en ben je de enige met een Igla. Heli vier keer achter elkaar disabled maar kan niet snel genoeg Igla's afschieten. Team blijft gewoon een stel randdebielen die liever dood gaan dan winnen.

Ohja en waar zit de server admin? Elk rondje weer in die heli te hoveren boven z'n eigen base. Geen moeite doen om aan te vallen of het spel te winnen.
Ze worden altijd gierig. Gewoon wachten totdat ze te ver gaan en dan schieten met de IGLA. Dan crashen ze alsnog of moeten ze repareren buiten hun eigen basis en dan heb je ze. >:)

Wat ook werkt is er een recht op de voorkant mikken en schieten. Dat deed ik laatst en de ECM pakte de IGLA niet en crash dood. :+
Geen idee of het een bug was, een piloot faal of intended maar het was wel leuk. :P
JimDB schreef op maandag 18 maart 2013 @ 17:44:

Vreselijk die 3de, ik kan echt niet werken met dat ding, en ik wil er ook helemaal niet mee werken :) Ik snap echt niet hoe mensen daarin kunnen blijven campen, want je ziet nog niet eens wat er gebeurt |:(
Je kan natuurlijk ook gewoon AA gaan spelen met de arty. Werkt ook redelijk goed en is nog sneller. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
damn, net 0-4 verloren in conquest xD

hoe close kan het zijn?

--

en zo lame wanneer de tegenstanders al je havoc/viper met een tv missile aanvalt voor dat hij zelf maar kan opstijgen :N

[ Voor 84% gewijzigd door SmokingCrop op 19-03-2013 00:44 ]

Verwijderd

hoe tergend irritant een ctf kan zijn, merk je wel met gebalanceerde teams op een goede server hoe intens een flagrun kan zijn. dat maakt het wel weer goed. nu nog die goede servers zien te scoren

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

[...]

Ow dat zou niet de eerste keer of de laatste keer zijn dat ik geen hoi zeg haha.
Heb meestal de chat uitstaan zodat je niet wordt lastig gevallen door kindjes die janken dat je aan het "hacken"bent.
Gisteren was dit echt episch, ik was een hackende rus motherf... en de rest mag je zelf invullen.
ik vloog met een jet (ja, ik vlieg ook wel eens) tegen een parachutist aan en ik kreeg 30% damage , maar wel een roadkill. Die speler ging zo te keer in de chat, dat ik me lach niet meer kon inhouden.

Eindelijk een "nerf" voor de jet en hopelijk krijgen ze dit ook zo voor elkaar bij BF4
Nog totaal geen last van gehad in Nebandan Flats. ECM jammer erop en je kunt nog steeds rustig je gang gaan. Het enige dat je daar wel moet doen is de bug met de ECM jammer in de jets wat vaker omzeilen (het niet lijken te herladen en in 1st person view daarom blijven zien "Reloading" o.i.d.). Voor degenen die niet weten hoe dit moet (stap 6 is de meest belangrijke):

1. je krijgt een biep biep bieieieieiep van een beam scanner, stinger, MAA of wat dan ook
2. deploy ECM zo gauw je die biep hoort
3. gevaar geweken, de lock kan niet meer plaatsvinden
4. een andere MAA, beam scanner of eender welk anti air begint je direct erachteraan te locken
(daarna begint dus de ellende dat je denkt dat ECM niet snel reload en dat soms ook niet goed doet)
5. afterburner erop en zo snel mogelijk wegvliegen
6. switch 3 keer snel achter elkaar van 1st naar 3rd person view en blijf op X (countermeasures) drukken tussendoor
7. meestal bij de derde keer switchen, hoor je daarna als je weer op X drukt het geluidje dat ECM deployed wordt en omdat je de afterburner erop gehouden hebt, zie je vlak daarna de eerste missile langs je heen schieten en ontploffen en de tweede zie je al niet eens meer en het lock geluid verdwijnt
8. mocht de eerste je nog raken, dan doet de tweede dat in ieder geval al niet meer en heb je nog 45% health over, vlieg je een looping, doe je nog wat andere acrobatische toeren tot je weer op > 80% zit en ga je als jetter ook in Nebandan Flats weer lekker je gang :)

Steam || Diablo 3

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een vraagje; denken jullie dat mijn computer Battlefield 3 aan zou kunnen ?
Dat die in ieder geval soepel kan lopen ? Specificaties zijn als volgt;

CPU: Intel Core i5 CPU M 520 @ 2,4 Ghz
RAM: 4,0 GB
Video kaart: GeForce GT 330M (met laatste driver)
Pixel Shader: 4.1
Vertex Shader: 4.1
RAM: 1,0 GB

Het is een laptop overigens, Sony Vaio VPCF11M1E.

Wat denken jullie ?

groetjes,

Verwijderd

Ja, heb ik geprobeerd, die zei dat het waarschijnlijk niet zou lukken, omdat mijn videokaart niet goed genoeg is. Dat zei die echter ook bij Far Cry 3 en Simcity, maar beide kan ik redelijk spelen. Ik hoopte dus dat iemand anders mij hierbij kan helpen, of het de moeite waard is om te proberen.

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-11 08:59

Murphy

(2B||!2B)?

Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 12:43:
Ja, heb ik geprobeerd, die zei dat het waarschijnlijk niet zou lukken, omdat mijn videokaart niet goed genoeg is. Dat zei die echter ook bij Far Cry 3 en Simcity, maar beide kan ik redelijk spelen. Ik hoopte dus dat iemand anders mij hierbij kan helpen, of het de moeite waard is om te proberen.
Ik speel FarCry 3 en BF3 met een Core 2 Quad Q8300 en een 8800GT. Draait natuurlijk niet op een miljoenmiljard FPS maar beide games draaien redelijk.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 12:43:
https://www.google.com/se...rce+GT+330M+battlefield+3
Lees en huiver.
Laptops zijn sowieso niet echt geschikt om te gamen tenzij je serieus geld uitgeeft voor een gaming-laptop, en top-end spellen als BF3 gaan het op jouw laptopje heel zwaar krijgen.

Ik zou er niet aan beginnen.

• JimDB
DanielWW2 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 21:29:
[...]

Je kan natuurlijk ook gewoon AA gaan spelen met de arty. Werkt ook redelijk goed en is nog sneller. ;)
Tja, dat is inderdaad de oplossing, nu nog eens de goesting vinden om dat te doen :)
Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 01:12:
hoe tergend irritant een ctf kan zijn, merk je wel met gebalanceerde teams op een goede server hoe intens een flagrun kan zijn. dat maakt het wel weer goed. nu nog die goede servers zien te scoren
Is het irritant als je gebalanceerde teams hebt ? Dan geeft het je toch net een kick wanneer je na een tijd als eerste kan cappen :p

Hoe rot ik AS ook vind, CTF en de nieuwe vehicles hebben voor mij de DLC helemaal een topper gemaakt, ik sta nog steeds versteld van hoe mooi de nieuwe maps eruit zien :D

Verwijderd

JimDB schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:48:
[...]
Tja, dat is inderdaad de oplossing, nu nog eens de goesting vinden om dat te doen :)
Voor meisjes. Echte mannen gaan op een 64 speler CQL hardcore server zittene in dat ding, even oefenen met mikken op een vlag, wachten tot de vijand die begint te cappen en dan sproeien als een heuterkleuter.
Map uitklappen en maximaal uitzoomen zodat je kunt zien waar je treffers landen en je kunt zelfs tanks en met mikwerk infantry en jeeps onderscheppen. En op HC schiet je er toch al snel mensen mee van hun jeepjes af >:)
[...]
Hoe rot ik AS ook vind, CTF en de nieuwe vehicles hebben voor mij de DLC helemaal een topper gemaakt, ik sta nog steeds versteld van hoe mooi de nieuwe maps eruit zien :D
Dit. CTF met amigos in niet te grote servers (32 spelers is echt de max) en beuken met die fietsen! Heb al een half dozijn roadkills met die gekke dingen :P

• JimDB
Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:59:
[...]

Voor meisjes. Echte mannen gaan op een 64 speler CQL hardcore server zittene in dat ding, even oefenen met mikken op een vlag, wachten tot de vijand die begint te cappen en dan sproeien als een heuterkleuter.
Map uitklappen en maximaal uitzoomen zodat je kunt zien waar je treffers landen en je kunt zelfs tanks en met mikwerk infantry en jeeps onderscheppen. En op HC schiet je er toch al snel mensen mee van hun jeepjes af >:)
Met andere woorden: Stom dat ik altijd softcore speel 8)7 Daar wordt je altijd gekillstealed met dat ding, hoeveel hitmarkers ik al wel niet heb gehad :X en nog steeds heb ik maar 3 kills ofzo ...
[...]

Dit. CTF met amigos in niet te grote servers (32 spelers is echt de max) en beuken met die fietsen! Heb al een half dozijn roadkills met die gekke dingen :P
_/-\o_ CTF _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 12:23:
Hallo,

Ik heb een vraagje; denken jullie dat mijn computer Battlefield 3 aan zou kunnen ?
Dat die in ieder geval soepel kan lopen ? Specificaties zijn als volgt;

CPU: Intel Core i5 CPU M 520 @ 2,4 Ghz
RAM: 4,0 GB
Video kaart: GeForce GT 330M (met laatste driver)
Pixel Shader: 4.1
Vertex Shader: 4.1
RAM: 1,0 GB

Het is een laptop overigens, Sony Vaio VPCF11M1E.

Wat denken jullie ?

groetjes,
Zal hij krap gaan worden als ik dit zo zie !
Dat gaat als ik het goed heb niet vloeiend lopen , zowiezo low settings je kan altijd proberen maar ik denk dat je beter dan wil je echt gamen goeie pc kan kopen .

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-11 12:17
Misschien deels offtopic:
BF3 is goed te spelen op mijn core2duo E6600, met een 8800GT

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
Ik heb de M1911 S-TAC unlockt en een stuk of 30 kills mee gemaakt, maar als ik op battlelog kijkt blijft de score op 0 staan. Is dit weer een bug of wat?

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 23:54
smoothz schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 20:41:
Ik heb de M1911 S-TAC unlockt en een stuk of 30 kills mee gemaakt, maar als ik op battlelog kijkt blijft de score op 0 staan. Is dit weer een bug of wat?
Die stats worden niet altijd gelijk geüpdate dus je kan het beste even wachten.
Of je hebt misschien de M1911 tac. of suppressed gebruikt??

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Verwijderd

Low-Tech schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 20:24:
Volledig off-topic aangezien je niet aangeeft op wat voor resolutie en detail level en een 8800GT is flink wat krachtiger dan die 330M volgens mij. Maar op mijn quad core i7 (3.2 ghz) liep het met een 4890 in 1280x800 speelbaar. op medium.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2013 22:32 ]

offtopic:
Ik denk dat je het op "speelbaar" moet houden.
Zowel de GPU als de CPU zijn echt het minimale voor BF3 en BF3 staat er bekent om dat de MP toch even een tikje zwaarder is dan de SP. SP draait wel, MP denk ik niet echt. Ook niet op low. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

Metro2002 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 21:35:
En we hebben weer een hacker gereport. Ik heb het serieus nog maar 1 keer eerder gedaan met iemand die vanuit de base van Kharg island iedereen op de map dooschoot maar nu heb ik overduidelijk weer een aimbotter te pakken.:

http://battlelog.battlefi...Force/stats/374735743/pc/

hier de battle report:

http://battlelog.battlefi...how/1/57414365/388827240/

Zodra hij in de buurt was *pats* dood. Moet je ook zijn score zien tijdens de laatste ronde:

[afbeelding]

8)7 Gelukkig had niet alleen ik dat idee en na een oproep om de server te verlaten van mij zag je iedereen offline gaan :P hoop dat die kl**tzak zich vermaakt met zijn idiote gedrag. Dat soort lui mogen van mij echt een permban krijgen op IP adres. Ze verklooien het hele spel zo.

*edit: server is nu compleet leeg. Dat krijg je dus met je gecheat. Wat denk je dan bij jezelf???? Ben je dan trots op jezelf ofzo? ik kan daar gewoon echt met mijn pet niet bij :F
Hhaha te grappig, ik woon in hong kong en speelde op een malasian server van de week was hij met een andere EA clan maatje heel de server aan het verkrachten, had ze al een report gegeven maar EA geeft geen neuk, want ze hebben al betaald voor hun producten. :'(

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Vind ik knap, ik speelde bf3 op Noshar Canals met 25-35 (alles low, 48 of 64 spelers) fps incombinatie met een E6600 duo-core @ 2.4 ghz + GTX 550 TI, 6GB aan ram en een SSD hd.

Ik heb recentelijk mobo/ram en cpu vervangen, nu behaal ik in combinatie met mijn GTX550TI een fps van 62 tot soms wel 93 fps (low settings reso: 1920x1080p, 48 of 64 spelers)

Deze update: mobo, asrock extreme 3 + fx 6300 cpu, ram 8GB Corsair vegeance red. Totaal 240 euro en speelt BF3 als een zonnetje.
Ik speelde voorheen met i7-860 6GB ram en GTX460 en alles op low was bij mij constant 60 FPS ;)
alleen wanneer ik naar medium ging kreeg ik al drops onder de 60FPS.
nu met mijn i5-3550 GTX670 8GB ram kan ik de game op ultra spelen alleen schommeld hij nog steeds tussen de 45 en 80 FPS, dus niet soepel genoeg.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-11 21:10
[b][message=39951278,noline]smoothz
Je moet toch headshots ermee maken?

Verwijderd

noud schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:31:
[...]
Klopt inderdaad.

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:16

Compizfox

Bait for wenchmarks

En wat noem jij speelbaar? 30 fps? Ik denk niet dat de meeste mensen hier (waaronder ikzelf) dat speelbaar vinden.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
noud schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:31:
[...]

Om de M1911 S-TAC te unlocken ja, moet je 20 heads shots maken, ik heb hem al unlockt dus ik hoef geen headshots meer te maken.

• SmokingCrop
  • Niet online
Pykow schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 09:19:
Ik speelde voorheen met i7-860 6GB ram en GTX460 en alles op low was bij mij constant 60 FPS ;)
nu met mijn i5-3550 GTX670 8GB ram kan ik de game op ultra spelen alleen schommeld hij nog steeds tussen de 45 en 80 FPS, dus niet soepel genoeg.
Hm ik krijg enkel 45 fps wanneer een havoc volop op me zit te schieten, welk merk heb je van gtx 670? :)
gigabyte gtx 670 hier

edit: ah, een Gainward? misschien dat het daar aan ligt :9

[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 20-03-2013 11:41 ]

SmokingCrop schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:41:
[...]

Hm ik krijg enkel 45 fps wanneer een havoc volop op me zit te schieten, welk merk heb je van gtx 670? :)
gigabyte gtx 670 hier

edit: ah, een Gainward? misschien dat het daar aan ligt :9
Wanneer er een voertuig op me schiet of ik krijg veel explosies op me scherm, dan heb ik drops onder de 60 FPS wat ik zelf onspeelbaar vindt.

Back on topic:

Gisteren had ik een chopper piloot die niet ging vliegen. Hij bleef op de grond staan met de melding dat ik eruit moest. Ik was natuurlijk de gunner, maar het grappige was dat ik nog genoeg ruimte had om me TV missle af te schieten en 1 voor 1 tanks en heli's neer kon halen. (oja en 1 jet met tv missle neergehaald )

Na een tijdje probeerde hij mij weg te jagen uit zijn chopper, want hij wilde zo graag als gunner spelen.
Hij ging rondjes draaien en crashen etc. Maar steeds was ik hem voor in de chopper als gunner.
Volgens hem was ik ook een hacker, omdat ik steeds als gunner in zijn chopper kwam te zitten.

na 10 minuten (was 1500 ticket server) begon hij normaal te vliegen en kon ik wat kills maken en zelfs een moment geweest dat ik als pilot ging en hij als gunner, totdat het mis ging en hij weer als piloot verder ging.
Dit was het resultaat: http://battlelog.battlefi...how/1/57810731/172685289/
Had in het potje 5 tanks neergehaald, maar 2 werden geregistreerd. als je iemand neerschiet met de TV rocket en daarna gaat de tank kapot (na een disable) dan staat er KILLED ipv Havoc of viper :S

BTW ik moet nog 5 MBT's neerhalen met een heli en nog steeds de 7 kills met mobile artilliry en dan heb ik alle unlocks ;)

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-11 15:47
Sinds gister BF3 weer opgepakt na een pauze van heel wat maandjes.
Zijn er nog mensen actief hier op Tweakers, die het leuk vinden om zo nu en dan een paar potjes samen te knallen???

Daarnaast ben ik benieuwd wat op dit moment een beetje DE wapens zijn, en welke combinatie goed werkt.

[ Voor 22% gewijzigd door Protax op 20-03-2013 13:50 ]

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:57
dx5314 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:44:
Zijn er nog mensen actief hier op Tweakers, die het leuk vinden om zo nu en dan een paar potjes samen te knallen???

Daarnaast ben ik benieuwd wat op dit moment een beetje DE wapens zijn, en welke combinatie goed werkt.
Assault rifles zijn koning. ak74/m16 of an94 voor midrange. Tja en kwa uitrusting dat blijft persoonlijk, en ook wat map/squad afhankelijk ;)

Verder op alles een heavy barrel + foregrip gebruiken, tenzij je mid/longrange accuraat wil zijn, dan even de foregrip eraf halen. Voor mij is de 3.4x scope een favoriet, en kobra voor up close.

Mijn YouTube

Tsja, DE wapens hangen vooral af tegen wie je speelt en hoe je speelt, maar er is eigenlijk niet zo heel veel veranderd. In principe geldt dat voor vrijwel (muv G3A3 bijvoorbeeld) alle wapens die beide asseccories hebben dat FB + HB de meest nauwkeurigheid oplevert.

Assault: M16 is en blijft allround het beste
Support: M27/L86A2 (afhankelijk van je speelstijl)
Engi: M4A1 (met ACW-R op heel lange afstand als alternatief)
Sniper: allemaal één pot nat :)

Met andere wapens en load-outs moet je je speelstijl erop aanpassen en dat kan minstens zo leuk zijn maar aan het eind van de dag zijn gewoon nét of heel wat minder, zeker als je plots moet oprukken of terugtrekken.

• Dr.Root
ik vind de Scar-H wel lekker met engineer, long en shortrane. op longrange single fire aanzetten, lekker headshots knallen vanaf afstand :-)

Sniper class, de m98, omdat deze magnum ammo heeft.

Je mag gerust luisteren naar de mensen die bepaalde wapens zullen aanraden, maar uiteindelijk blijft het een spel en moet je gewoon fun hebben.
Jezelf verplichten om slechts een handvol wapens te gebruiken omdat die beter zijn qua stats, lijkt me niet echt bevredigend. Ikzelf experimenteer de laatste maanden meer met wapens: van zodra ik een servicestar erbij heb voor een bepaald wapen, neem ik een volgend.

Natuurlijk mag je veel met de wapens speel die anderen hier aanbevelen als de betere wapens, maar toch ga je nog veel situaties tegenkomen waar het echt niet uitmaakt:
tenzij je bv. in heel skilled servers speelt (AnR ofzoiets) of echt in situaties komt waar jijzelf en de enemy elkaar op exact hetzelfde moment zien, zal je ook nog veel situaties tegenkom waarbij je iemand benadert van in de rug of van op een zijkant. Dan maakt het niet echt uit welk wapen je hebt: je killt hem toch wel eerst. Dus als je tactisch speelt en gebruik maakt van je minimap om zo te flanken, zal je sowieso al een voordeel hebben, welk wapen je dan ook mag hebben. :)

• Razenko
  • Laatst online: 00:35
persoonlijk ga ik voor de pp-19,
laatst vrij gespeeld en in me eerste potje metro gelijk 100 kills voor assault gehaald :)

dus close quarters vind ik dat echt een aanrader, hipfire is ook heerlijk, weinig recoil

PSN: Europhea

• Protax
Tuurlijk probeer ik het zelf ook genoeg, maar ben wel benieuwd naar de mening van anderen.
Ik zag namelijk dat er een heleboel nieuwe wapens zijn bijgekomen die ik nog moet vrijspelen.
Gisteravond zag ik ook een hoop mensen met die boog spelen.

Dit is mijn profiel:
http://battlelog.battlefi...er/dx010/stats/237805333/

Als er mensen zijn die een keer samen willen knallen voeg me gerust toe :)

Verwijderd

Razenko schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 15:11:
persoonlijk ga ik voor de pp-19,
laatst vrij gespeeld en in me eerste potje metro gelijk 100 kills voor assault gehaald :)

dus close quarters vind ik dat echt een aanrader, hipfire is ook heerlijk, weinig recoil
Het slechtste wapen in het spel. Goeie aanrader. Kun je gelijk de M60 met foregrip en ACOG ook wel aanraden, of de M39 met silencer.

Althans, ik speel met die dingen, maar ik hou wel van de extra uitdaging die je daarmee hebt. Maar goed, ik ben ook het soort dat met enige regelmaat suicide bomber speelt met C4 of AT mijnen.

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-11 07:42
Slecht voor de stats, maar wel erg leuk inderdaad. Zeker met die bikes nu :D.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• Razenko
Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 15:13:
[...]

Het slechtste wapen in het spel. Goeie aanrader. Kun je gelijk de M60 met foregrip en ACOG ook wel aanraden, of de M39 met silencer.

Althans, ik speel met die dingen, maar ik hou wel van de extra uitdaging die je daarmee hebt. Maar goed, ik ben ook het soort dat met enige regelmaat suicide bomber speelt met C4 of AT mijnen.
hiermee wil ik dus zeggen, het gaat niet om de gun
maar wat jij ermee doet!
iedereen klaagt over de pp-19, maar ik vind het echt een heerlijke gun voor bv metro

Buiten dat om ..
er staat heel duidelijk PERSOONLIJK VIND IK

[ Voor 5% gewijzigd door Razenko op 20-03-2013 15:25 ]

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-11 13:44

beuker19

Killerbeuker is so OP

Razenko schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 15:22:
[...]

hiermee wil ik dus zeggen, het gaat niet om de gun
maar wat jij ermee doet!
iedereen klaagt over de pp-19, maar ik vind het echt een heerlijke gun voor bv metro

Buiten dat om ..
er staat heel duidelijk PERSOONLIJK VIND IK
Op Metro kan iedereen goede scores halen omdat je telkens gerivived word .
Maar op ''normale'' maps merk je gewoon dat je met veel wapens gewoon iets tekort komt .
Ik heb zelf nu 42 wapen met meer dan 500 kills en pak gewoon de wapens die op een bepaalde map excelleren
bijv. met de pdw's speel ik TDM of CQ en met de G3A3 of Scar-h Caspian of Firestorm en de AEK of F2000 op grand bazaar of Seine crossing :)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Razenko
beuker19 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 15:40:
[...]

Op Metro kan iedereen goede scores halen omdat je telkens gerivived word .
Maar op ''normale'' maps merk je gewoon dat je met veel wapens gewoon iets tekort komt .
Ik heb zelf nu 42 wapen met meer dan 500 kills en pak gewoon de wapens die op een bepaalde map excelleren
bijv. met de pdw's speel ik TDM of CQ en met de G3A3 of Scar-h Caspian of Firestorm en de AEK of F2000 op grand bazaar of Seine crossing :)
Dit gaat om de xbox, daar zijn geen medic trains zoals op pc jammer genoeg :(

maar de wapen blijft toch een persoonlijke voorkeur, vriend van me waar ik veel online mee speel, gaat op mappen zoals firestorm met de p90 of mp7 aan de slag en nog staat hij in de top 3 na de tijd ...

natuurlijk zijn er wapens die beter zijn kwa stats, zoals de m416, m416a3, maar het blijft toch iets persoonlijks

• R0y.

Ik heb de GOT servers in mijn favorieten staan, zie er s'avonds toch altijd wel wat mensen opzitten! Of het allemaal tweakers zijn weet ik niet :)

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:58:
[...]
Sniper: allemaal één pot nat :)
Dit is trouwens wel een beetje onzin heh. De verschillen tussen de snipers zijn behoorlijk groot, zeker als je meerekent dat de MK11 mod 0 een onzuiver kreng is en de M98b 1-shot kills kan maken op afstanden waar je met de semi-autos drie hits nodig hebt. De bolt-actions hebben niet zo'n heel groot onderscheidend karakter, maar vooral de semi-autos voel je direct grote verschillen tussen als je er mee speelt. De SKS is relatief onnauwkeurig voor langere afstanden maar is een fijn stand-off wapen en absoluut dé gun voor de camper die graag voor SKS lamer uitgemaakt wordt door de dooie mensen in z'n camphuisje. De M39 is de fijnste auto-sniper voor snelvuur op écht lange afstanden, veel zuiverder dan de, op papier, bijna identieke QBU-dinges. Een Sv98 met een klein scopeje en een straight pull bolt kan in close quarters verrekte lekker werken en is met wat oefening goed geschikt op bijvoorbeeld Seine.

Dat je niet met die dingen kunt werken maakt ze niet "één pot nat" natuurlijk. De carbines, die zijn één pot nat. Bochtige kleredingen.
Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 15:52:
[...]

Dit is trouwens wel een beetje onzin heh. De verschillen tussen de snipers zijn behoorlijk groot, zeker als je meerekent dat de MK11 mod 0 een onzuiver kreng is en de M98b 1-shot kills kan maken op afstanden waar je met de semi-autos drie hits nodig hebt. De bolt-actions hebben niet zo'n heel groot onderscheidend karakter, maar vooral de semi-autos voel je direct grote verschillen tussen als je er mee speelt. De SKS is relatief onnauwkeurig voor langere afstanden maar is een fijn stand-off wapen en absoluut dé gun voor de camper die graag voor SKS lamer uitgemaakt wordt door de dooie mensen in z'n camphuisje. De M39 is de fijnste auto-sniper voor snelvuur op écht lange afstanden, veel zuiverder dan de, op papier, bijna identieke QBU-dinges. Een Sv98 met een klein scopeje en een straight pull bolt kan in close quarters verrekte lekker werken en is met wat oefening goed geschikt op bijvoorbeeld Seine.

Dat je niet met die dingen kunt werken maakt ze niet "één pot nat" natuurlijk. De carbines, die zijn één pot nat. Bochtige kleredingen.
Fair enough, ik doelde ook op de bolt actions, die zijn nagenoeg allemaal hetzelfde. De een herlaadt wat sneller, de ander heeft iets meer kogels, de andere schiet iets sneller, de ander heeft weer een iets hogere muzzle velocity maar echt grote uitschieters zitten er niet bij imho.

Wat de autosnipers betreft is de SKS wel mijn favo though, de M39 stuiterde bij mij altijd alle kanten op maar daar heb ik sinds kort na de launch ook al niet echt meer mee gespeeld, dat kan flink veranderd zijn indertijd. De m417 is een beetje SKS light en de QBU-whatever heb ik nog nooit bewust voor gekozen.

Overigens, hoe bevalt CTF jou Knetter? Ik heb het gister even gespeeld en ik moet toegeven dat het toch wel geniale madness is. De maps zijn best leuk ontworpen, OVERAL at-mines, dirt bikes die behangen met C4 links en rechts om de oren komen zeilen (lijkt me precies wat voor jou :)).

PTFO heb ik nog niet echt gezien, maar wel heerlijk ragwerk in 1 van beide basissen en met de tank, guided shell en citv station zijn gruwelijk veel punten binnen te harken.

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-11 01:41
Enige nadeel aan de bikes zijn de Javelin Stealth kills. Je krijgt helaas geen lock-on warning op zo'n bike. Hoe ik dit momenteel oplos in CTF: je rijdt met 2 man (2 bikes) naar de enemy flag. 1 steelt hem en de ander zet z'n bike klaar voor een quick escape. Je springt beiden op dezelfde bike en degene achterop kijkt constant achter zich op zoek naar incoming javelins :P

'I reject your reality and substitute my own'

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-11 13:44

beuker19

Killerbeuker is so OP

Razenko schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 15:43:
[...]

maar de wapen blijft toch een persoonlijke voorkeur, vriend van me waar ik veel online mee speel, gaat op mappen zoals firestorm met de p90 of mp7 aan de slag en nog staat hij in de top 3 na de tijd ...

natuurlijk zijn er wapens die beter zijn kwa stats, zoals de m416, m416a3, maar het blijft toch iets persoonlijks
Dat zegt meer over je medespelers an over je maat >:)
Maar dit is ook het pc topic en niet het console topic O-)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Razenko schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 15:43:
[...]

Ga jij nu serieus een gun aanraden die je gebruikt op de console ?
Je weet toch wel dat er een wereld van een verschil is tussen de PC versie en de Console versie en dat er ook niets voor niets 2 topics aangemaakt zijn hier op GoT omdat het zo verschillend is.

Op de consoles heb je auto aimbot, waardoor de PP-19 misschien nog te doen is. op de PC moet je dit allemaal zelf doen en kom je er gewoon achter dat het een van de slechtste wapen is in de game.

DE wapens als je het echt wilt weten:
Assault
Op de kleine maps en city maps kan je goed opweg met de AEK-971,F2000 en de allround gun AS VAL
op de grote maps kan je kiezen voor G3A3,AN-94.
Wil je een wapen dat zowel goed werkt op de grote maps als kleine maps, dan gebruik je de M416,M16.
De overige wapens in het rijtje van Assault rifles schomelen overal er tussen in en zijn niet de beste opties.
Je hebt dus de keuze uit 7 goede wapens.

Engineer
A-91,G36C zijn goede carbines op de kleine maps
ACW-R is het enige wapen die ik aanraad voor lange afstanden
De M4A1 steekt er met kop en schouders boven uit voor allround.

Support
op de kleine maps kan je goed op weg met de M280B en PKP
op de grote maps is het lastig te zeggen voor deze class, want de wapens zijn niet voor lange afstanden gemaakt, ik zal dan de AS VAL kunnen adviseren
voor allround kan je kiezen voor de M27 IAR.

Recon
Op kleine maps kan je de M40A5 pakken en anders toch voor een PDW te gaan.
Op de grote maps zou ik kiezen voor de M98B minste drop off, snelste kogel en max damaga van 95 ipv de andere die 80 hebben.
Voor al round denk ik dat de SKS een leuke wapen is om te gebruiken.
Ik speel zelf vrij weinig Recon en support.

Slechtste wapens om te gebruiken zijn: PP-19, UMP-45 op grote maps, P-2000, KH-2000 M39, QBB-95

• JimDB
  • Bij Assault zijn bijna alle wapens een aanrader, alleen de FAMAS of SCAR-L zou ik mijden ...
  • Engineer: Geen SCAR-H in het rijtje ? Best een leuke / handige gun, alleen even wennen.
  • Support: De L86A2, zou zeker niet misstaan als allrounder. Persoonlijk zelfs mijn favoriete allrounder van Support.
  • Recon: De JNG-90 is een beest van een gun, staat bij mij even hoog als de M98B voor op long range. De SKS daarentegen :S, wat een kut wapen.
  • En het zal ook wel persoonlijk zijn, maar de PP2000 is ondanks zijn lage damage wel een handig wapen, toch als je niet veel recoil gewend bent en zeer accuraat kan/wil schieten.

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 16:13:
[...]
Fair enough, ik doelde ook op de bolt actions, die zijn nagenoeg allemaal hetzelfde. De een herlaadt wat sneller, de ander heeft iets meer kogels, de andere schiet iets sneller, de ander heeft weer een iets hogere muzzle velocity maar echt grote uitschieters zitten er niet bij imho.
Dat ben ik, in softcore, zeker met je eens. In HC merk je wel verschil omdat je met de één makkelijker nog 1-shot kills maakt met een CQB uitrusting erop dan met andere, en de laser sight maakt ook niet bij alle wapens hetzelfde uit, maar groot zinj die verschillen niet.
Wat de autosnipers betreft is de SKS wel mijn favo though, de M39 stuiterde bij mij altijd alle kanten op maar daar heb ik sinds kort na de launch ook al niet echt meer mee gespeeld, dat kan flink veranderd zijn indertijd. De m417 is een beetje SKS light en de QBU-whatever heb ik nog nooit bewust voor gekozen.
Ik heb alle attachments op alle rifles gehaald vorige maand :+ De SKS is bij snelvuur behoorlijk onzuiver maar op korte afstand maakt dat niet zo veel uit. De M39 springt als een gek bij maximaal snelvuur, maar als je iets langzamer schiet dan maximaal is hij wél veel zuiverder dan de andere autosnijps bij hetzelfde vuurtempo. Ik maakte met dat ding 3 headshots op rij op Firestorm op lopende kereltjes 500+ meter weg, met nét niet klilkklikklik maar klik-klik-klik; echt een fractie van een seconde die álle verschil van de wereld maakt op bipod.
Overigens, hoe bevalt CTF jou Knetter? Ik heb het gister even gespeeld en ik moet toegeven dat het toch wel geniale madness is. De maps zijn best leuk ontworpen, OVERAL at-mines, dirt bikes die behangen met C4 links en rechts om de oren komen zeilen (lijkt me precies wat voor jou :)).
Mijn vaste piloot zijn, na één minuut vliegen "knet, ze doen allemaal jou na!" 8)7
We houden van CTF als teamplay evenement - met z'n vieren of meer op max 32 spelers servers beestachtig leuk, en omdat je overal bij kunt zitten we meestal met álle luchtvoertuigen aan één kant van de kaart en als we die niet krijgen dan heerst er een totale no-fly zone, door stingers en een tankteam afgedwongen en met soflams en javelins versterkt. Als je even wat terugleest zie je al een paar posts over hoe wij CTF als squad spelen. (Hard en vochtig, om een brabo te citeren).

CTF FTW :)F
PTFO heb ik nog niet echt gezien, maar wel heerlijk ragwerk in 1 van beide basissen en met de tank, guided shell en citv station zijn gruwelijk veel punten binnen te harken.
CTF is de enige mode waar we eigenlijk allemaal wel redelijk PFTOen, al was het maar omdat de campers en de helihoeren doorhebben dat de vlagdrager punten waard is :+
We zijn al wel van heel wat servers gekicked wegens baserapen enzo, schijnbaar is het niet goed als je anderman's heli jat, achterin hun basis met je IFV hun voertuigen kapotschiet en met hun AA jeepje hun tank en heli neerbopt. Terwijl je squad met hun vlag op rol gaat zonder vrees voor serieuze achtervolging >:)

Wij spelen sowieso altijd samen met tank + guided + CITV en met scout heli + guided + painter, en sommige combo's pilot/gunner in de att.heli gebruiken painter/guided en andere guided rockets en TV missile. En ja, we zijn zo op elkaar afgestemd dat we specifieke 2-mans teams hebben die samen de optimale heli combo hebben, en vaste posities in de tank (reactive en guided en smoke op de driver en prox. scan op de gunner bijvoorbeeld). Dus ook in CTF kun je daar punten mee harken.
JimDB schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 16:49:
[...]

• Bij Assault zijn bijna alle wapens een aanrader, alleen de FAMAS of SCAR-L zou ik mijden ...
De FAMAS is uitermate geschikt om op TDM, CQ en Metro campers genadeloos uit hun hoekje te loeien.

In combinatie met de supression perk is het ook tot een metertje of 50 een fijn, dat ding supressed als een dolle! Je sleept jezelf alleen wel binnen de kortste keren een muisarm om met low sens dat ding on-target te krijgen. :P

ps. Merci Knetter, ik zal binnenkort eens wat meer uren maken met CTF maar tot nu heeft het al m'n (welliswaar niet al te hoge) verwachtingen overtroffen. We zaten weer als kinderen door skype te schreeuwen en dat is een hele verandering ten opzichte van de koele en systematische communicatie als we normaal gesproken een rush mapje leegvegen.

• JimDB
In TDM valt hij inderdaad nog mee (heb er de normale dogtag van 100 kills in Canals gehaald), maar daar heeft elk wapen wel zijn nut.

De iron sight is trouwens afschuwelijk, daar valt echt helemaal niet mee te werken vond ik en dan krijg je op 10 kills ACOG ... Yay |:( Maar goed, ieder zijn voorkeur :)

- CTF is en blijft een zalige gamemode, heb me al een paar keer kapot gelachen :D

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 17:00:
ps. Merci Knetter, ik zal binnenkort eens wat meer uren maken met CTF maar tot nu heeft het al m'n (welliswaar niet al te hoge) verwachtingen overtroffen. We zaten weer als kinderen door skype te schreeuwen en dat is een hele verandering ten opzichte van de koele en systematische communicatie als we normaal gesproken een rush mapje leegvegen.
Herken ik heel sterk, zeker als het moeilijk is en we met veel zijn. Waar normaal het gesprek toch redelijk beperkt is tot korte meldingen "achter je, infantry / check" "heli links hoog / check" "ze komen de trap op / check" en "óf het huis stort in, óf je claymores, mijn c4, naked's AT mijnen, LT 's AT mijnen, Bobje's C4 en Thijs' AT mijnen zijn de lucht in gegaan... multikill zeg je? Dan waren het je clays denk ik. Ik zal even verse gaan leggen en een ammokistje droppen / check"
In CTF is het toch meer "waaaa hellup ze zitten achter me aaaaaaaan!" en "links! links! LINKS GODDOMME! MET DIE VLAG OP ZN RUG MAN!" En natuurlijk het obligate squad spawn on you 10 "Knet, ik zit achterop. Eh, wat zit er op het stuur? HOLY FOK EEN TAAAaaaa.... jij EIKEL!" van mensen die op mijn jihaad-fiets spawnen.
spoiler:
Alaaf klapband! *BOEM*
enemy killed 100
enemy killed 100
enemy killed 100
vehicle disabled 100
vehicle destroyed 50
triple kill 50

oOo

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Pykow schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 09:19:
Ik speel met een GTX 580 meestal rond de 60/90+ Met een i7. (op ultra) Ik heb nog nooit intense drops gehad of een last ervaren dat het niet soepel speelt.

Maar goed, heb dat CTF wel gezien nu. Het mist toch de CTF vibe ala UT99 _/-\o_

• S_De_B
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-02-2023
Battlefield 4 teaser site, log hier in en krijg de "I was there" dog tag. Tevens wordt bij elke aanmelding meer onthuld over Battlefield 4.

EDIT: Link van hoe de dog tag er uit ziet. Hij is bij mij nog niet unlocked maar bij deze meneer wel.

[ Voor 52% gewijzigd door S_De_B op 20-03-2013 19:33 ]

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:31

Mavamaarten

Omdat het kan!

CTF is echt leuk imo :Y
Net een paar keer de vlag gecapped, geeft toch wel even een adrenalinerush als je alleen op je brommertje zit met een tank en nog een brommer achter je aan. Alleen had ik vandaag weer het gevoel dat ik steeds van 1 kogel doodga. Dat heb ik wel vaker en is echt belachelijk. Nog voor die persoon voor je schiet ben je al dood :S

Android developer & dürüm-liefhebber

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

S_De_B schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 19:20:
Battlefield 4 teaser site, log hier in en krijg de "I was there" dog tag

EDIT: Link van hoe de dog tag er uit ziet. Hij is bij mij nog niet unlocked maar bij deze meneer wel.
Gelijk even unlocked (staat er ook gelijk bij). Wel grappig :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-11 13:31

Mauz1978

Console War Veteran

Battlefield Premium upgrade is nu in de aanbieding op origin: 24,99 :) - nu aan t downloaden...

Something under the bed is drooling

• R0y.
S_De_B schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 19:20:
Battlefield 4 teaser site, log hier in en krijg de "I was there" dog tag. Tevens wordt bij elke aanmelding meer onthuld over Battlefield 4.

Danku!

Ik ben benieuwd, met dat geblunder van Sim city krijgen de mensen die de game voor 26 (dont hit me if i'm wrong!) maart hebben geactiveerd in origin keus uit een lijst games waarvan ze er 1 mogen uitkiezen, waaronder battlefield3! Denk dat er een hoop mensen bij gaan komen :Y
R0y. schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 21:08:
[...]

Danku!

Ik ben benieuwd, met dat geblunder van Sim city krijgen de mensen die de game voor 26 (dont hit me if i'm wrong!) maart hebben geactiveerd in origin keus uit een lijst games waarvan ze er 1 mogen uitkiezen, waaronder battlefield3! Denk dat er een hoop mensen bij gaan komen :Y
Aw yes. FRESH NOOB MEAT TO KILL. })

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:14

steveman

Comfortabel ten onder

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QY4bBIW.jpg

When your enemy is a reviving machine, you're gonna have a bad time...

Score limit was 142... 8)7 8)7 8)7

Verloren dus :')

[ Voor 5% gewijzigd door steveman op 20-03-2013 22:39 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• R0y.
Asgaro schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 21:22:
[...]

Aw yes. FRESH NOOB MEAT TO KILL. })
Zo denken ze ook altijd over mij :N

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Morgen (of later dit weekend als het niet meezit) is het dan zo ver, ik kan mijn persoonlijke shitbucket op komen halen, een heuglijk feit met een zwart/bruin randje :P

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

• Protax
Thanks voor jullie reacties m.b.t. de wapens, zo te zien is er dus niet veel veranderd de afgelopen maanden.
Ik wil zeker z.s.m. de SCAR-L unlocken en daar mee gaan testen.
Vanavond maar eens even vrijspelen :)

• Dr.Root
dx5314 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 08:41:
Thanks voor jullie reacties m.b.t. de wapens, zo te zien is er dus niet veel veranderd de afgelopen maanden.
Ik wil zeker z.s.m. de SCAR-L unlocken en daar mee gaan testen.
Vanavond maar eens even vrijspelen :)
Leuk wapen! vooral met een bipod :P CTF bij enemy base campen.

Gisteren scheurde ik met mijn EOD bot de enemy base in en heb ik 5 kills kunnen maken (bijna allemaal schneibers) zooo grappig. Een sniper lag te campen, die pakte ik. Vervolgens werd hij revived, killde ik hem nogmaals. Die medic zo 'WTF?!?!?!' hop, ook dood gemaakt hahahaha!!!

Verwijderd

boeles schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 08:59:
[...]
Gisteren scheurde ik met mijn EOD bot de enemy base in en heb ik 5 kills kunnen maken (bijna allemaal schneibers) zooo grappig. Een sniper lag te campen, die pakte ik. Vervolgens werd hij revived, killde ik hem nogmaals. Die medic zo 'WTF?!?!?!' hop, ook dood gemaakt hahahaha!!!
Met je EOD botje de vijandelijke base in snuffelen, op jacht gaan naar een support-lamer met C4, en terwijl hij op z'n fiets stapt en, vanaf de passagierszit, dat ding met C4 volplempt de fiets kapotlassen. Big fucking knal, drie kills, vehicle disabled, vehicle destroyed. EODbotboy was zéér te spreken over zijn actie.

spoiler:
De mofuggah :(
boeles schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 08:59:
[...]

Leuk wapen! vooral met een bipod :P CTF bij enemy base campen.

Dus daarom zie ik voortaan EOD bots rond rijden ?
Laats op conquest verloren we de rechterkant van de map B in railroad en ik dacht even ze tegen te houden op de vlag er recht tegenover. Toen zag ik een dirtbike aankomen en opeens was de speler nergens meer te bekennen, paar seconde later zie ik opeens een EOD bot op de vlag rijden. dus ik ging even opzoek lag de speler naast de vlag in het gras :P Knife kill.

• Dr.Root
Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 09:08:
[...]

Met je EOD botje de vijandelijke base in snuffelen, op jacht gaan naar een support-lamer met C4, en terwijl hij op z'n fiets stapt en, vanaf de passagierszit, dat ding met C4 volplempt de fiets kapotlassen. Big fucking knal, drie kills, vehicle disabled, vehicle destroyed. EODbotboy was zéér te spreken over zijn actie.

spoiler:
De mofuggah :(
Maar als je met een EOD bot die explosives stuk maakt, ga je erzelf toch ook aan? =p

Die eodbot is echt super lache. Vooral in dichtbegroeide levels... het bereik is oneindig, tip:
Spawn eerst als support, drop een ammobox. Suicide, kies engineer met EODbot.

Vervolgens deploy je de eod bot, rij je naar de enemy base (wat vrij snel gaat) en own je de boel daar:P

Word je EOD bot destroyed, heb je de ammobox naast je. Zodat je een nieuwe eod bot heb binnen no-time.

HAHA! :) >:)

P.S nog een leuke tip:
Je maatje heeft supportclass met C4, de EODbot laat je door hem voltrappen met C4 en rijd je de enemy base in :P (gebruik hiervoor wel een spraak programma zoals, teamspeak oid.. zo lache!!)

[ Voor 10% gewijzigd door Dr.Root op 21-03-2013 10:33 ]

Verwijderd

boeles schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 10:31:
[...]

P.S nog een leuke tip:
Je maatje heeft supportclass met C4, de EODbot laat je door hem voltrappen met C4 en rijd je de enemy base in :P (gebruik hiervoor wel een spraak programma zoals, teamspeak oid.. zo lache!!)
C4 op EoD bot plakken is helaas niet mogelijk, je kunt wel je EoD bot lanceren d.m.v. friendly C4

• Dr.Root
Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 10:51:
[...]

C4 op EoD bot plakken is helaas niet mogelijk, je kunt wel je EoD bot lanceren d.m.v. friendly C4
Voorheen kon het wel, helaas.. :( Dirtbikes + mines, ook grappig :p

Krijg ik altijd het red alert 2 stemmetje in me hoofd v/d suicide bombers (I WOULD DIE FOR OURS GOALSS)

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-11 09:35
Die Fatal Drop assignment, is het de bedoeling dat ik die inf/transport/IFV kills maak nadat ik zelf geairdropped ben, of is het de bedoeling dat de kills die ik maak geairdropped zijn?

• Dr.Root
Snorro schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 14:18:
Die Fatal Drop assignment, is het de bedoeling dat ik die inf/transport/IFV kills maak nadat ik zelf geairdropped ben, of is het de bedoeling dat de kills die ik maak geairdropped zijn?
Ik vloog laatst in een JET, kwam in de rode zone terecht met een heatseeker achter me aan. Ik verliet de JET en liet mezelf maar te pletter vallen. Tot mijn grote verbazing kreeg ik hier een dogtag voor, lol..

:D

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Snorro schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 14:18:
is het de bedoeling dat ik die inf/transport/IFV kills maak nadat ik zelf geairdropped ben, of is het de bedoeling dat de kills die ik maak geairdropped zijn?
Er staat "airborne", dus ik neem aan terwijl je in de lucht hangt. Mij lukt dat in ieder geval niet, want die IFV lagt als de ziekte totdat ik met alle wielen op de grond sta.

[ Voor 5% gewijzigd door CodeCaster op 21-03-2013 15:39 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• SmokingCrop
  • Niet online
airborne is toch gewoon onmogelijk? je kan niet eens naar beneden mikken.. ?

Verwijderd

Je meot met de ge-air-dropte IFV die kills maken. Niet TIJDENS het airdroppen, dat is inderdaad fucking laggy en ondoenlijk. (Alhoewel ik al wel een heligunner zwaar gekreukeld heb op weg naar beneden omdat hij voor me ging vliegen :+ )

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Ik vloog laatst in een JET, kwam in de rode zone terecht met een heatseeker achter me aan. Ik verliet de JET en liet mezelf maar te pletter vallen. Tot mijn grote verbazing kreeg ik hier een dogtag voor, lol..
Dat is een andere dogtag, dat is namelijk de Pancake dogtag :P Wel geinig om die te behalen overigens haha.

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23:10
Kan ik de gratis versie die ik gekregen heb ter compensatie vn simcity ook upgraden naar Premium. Battlefield 3 staat gewoon bij mijn games maar hoe update ik die dan naar premium

Verwijderd

destroye schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 15:41:
Kan ik de gratis versie die ik gekregen heb ter compensatie vn simcity ook upgraden naar Premium. Battlefield 3 staat gewoon bij mijn games maar hoe update ik die dan naar premium
Premium kopen in Origin.
Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 15:29:
Je meot met de ge-air-dropte IFV die kills maken. Niet TIJDENS het airdroppen, dat is inderdaad fucking laggy en ondoenlijk. (Alhoewel ik al wel een heligunner zwaar gekreukeld heb op weg naar beneden omdat hij voor me ging vliegen :+ )
Dat is juist de bedoeling van heel de effect. als je naar beneden valt en je beweegt je muis dan schiet je loop naar rechts of naar links door de kracht van de wind omdat je naar beneden valt.
Het koste mij 5 potjes waarvan ik totaal 3x in de 5 potjes in de dropped IFV kon spawnen.
Gelukkig ben ik er mee klaar en moet nu nog 5 MBT's neerhalen met de chopper en nog 7 kills met Mobile artilliry.

Riverside en railroad zijn echt geweldige maps en geeft mij het complete battlefield gevoel terug.
Chopper is goed neer te halen met wat teamwork en omdat de map groot is heb je niet zoveel last van airrape van de chopper. (Bij FLATS is dat wel het geval)
Geen jets waardoor er eindelijk weer een grote map is die speelbaar is zonder jet whores.

Verwijderd

Dit is de volledige foto die je krijgt als je de regen weg haalt: http://i.imgur.com/S1YNHJR.jpg

• Dr.Root
Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 16:21:
Dit is de volledige foto die je krijgt als je de regen weg haalt: http://i.imgur.com/S1YNHJR.jpg
??

• JimDB
Pykow schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 15:57:
[...]
Riverside en railroad zijn echt geweldige maps en geeft mij het complete battlefield gevoel terug.
Chopper is goed neer te halen met wat teamwork en omdat de map groot is heb je niet zoveel last van airrape van de chopper. (Bij FLATS is dat wel het geval)
Geen jets waardoor er eindelijk weer een grote map is die speelbaar is zonder jet whores.
Wel jammer dat je van je brommer afgegooid wordt als je door het water rijdt op Riverside, vaak dat het voorvalt dat ik amper in het water zat en toch er afgehaald wordt + de voorgemaakte jumps liggen altijd vol met mines of C4 8)7

Geen Pipeline in je vermelding ? Best een leuke map voor CTF. Hoe gemakkelijk het soms wel niet is om campende defenders te killen :)
JimDB schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 16:35:
[...]

Wel jammer dat je van je brommer afgegooid wordt als je door het water rijdt op Riverside, vaak dat het voorvalt dat ik amper in het water zat en toch er afgehaald wordt + de voorgemaakte jumps liggen altijd vol met mines of C4 8)7

Geen Pipeline in je vermelding ? Best een leuke map voor CTF. Hoe gemakkelijk het soms wel niet is om campende defenders te killen :)
Ik zit bijna nooit op de dirtbike of ga er ruim voordat ik op een vlag zit er van af.
Je bent heel erg kwetsbaar en je hoort geen gepiep wanneer er een jevalin op je af gaat komen.
Ik loop nog liever dan dat ik de dirtbike ga gebruiken.

Verwijderd

JimDB schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 16:35:
[...]
"f***ing baserapers! bring back our chopper you ****s!" is toch wel waar pipeline het vaakst op uitdraait met ons erin. Beetje snipers van het dak sproeien aan de ééne kant of met twee helis tegelijk de containervelden omcirkelen en volsproeien aan de andere kant. Beetje op de kraan liggen en mijnenvelden snipen is ook leuk, daar maak je namelijk ook kills mee omdat er zóveel explosieven liggen >:)

• JimDB
Pykow schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 16:41:
[...]
Ik zit bijna nooit op de dirtbike of ga er ruim voordat ik op een vlag zit er van af.
Je bent heel erg kwetsbaar en je hoort geen gepiep wanneer er een jevalin op je af gaat komen.
Ik loop nog liever dan dat ik de dirtbike ga gebruiken.
Serieus ? Ok, je bent heel erg kwetsbaar op een dirtbike, maar het is ook niet de bedoeling dat je er dwars mee door de map rijdt hé, gewoon de zijkanten opzoeken en dan maar flanken :)

In het begin werkt de dirtbike ook gewoon wat irritant en ongemakkelijk, maar dat is een kwestie van gewenning, en uiteindelijk zijn ze echt leuk :p
Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 16:42:
[...]

"f***ing baserapers! bring back our chopper you ****s!" is toch wel waar pipeline het vaakst op uitdraait met ons erin. Beetje snipers van het dak sproeien aan de ééne kant of met twee helis tegelijk de containervelden omcirkelen en volsproeien aan de andere kant. Beetje op de kraan liggen en mijnenvelden snipen is ook leuk, daar maak je namelijk ook kills mee omdat er zóveel explosieven liggen >:)
Haha, ja. Veel gecamp, maar ook veel engineers die wel slim genoeg zijn om een stinger of javelin te gebruiken om voertuigen neer te halen, en daardoor heb ik nog niet echt last gehad van choppers :)

(Onlangs triple kill, met m'n tank de opstijgende Little Bird neergeknald :D)

• Dr.Root
Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 16:42:
[...]

I lol'd.

m320 sprayen op spawnpoint (achter een grote steen vandaan) nog leuker =p. Alles wat in de buurt komt kan je neermaaien, zolang je maar naar je geluid luisterd om je heen :p.. maargoed, wel een tikkeltje l4m3.. :D :)

• R0y.
Zojuist die m417 geunlocked, wat een tof ding! :9 Zo even met die EOD bot gaan klooien, ik wil die MTAR.. Waarschijnlijk als ik hem krijg valt het weer tegen, maar het gaat om het idee!

• JimDB
MTAR is trouwens best wel een leuk wapen voor engineers, vooral zeer handig in TDM :)

Maar oh God, ik kan echt helemaal niet werken met die EOD bot 8)7

Verwijderd

JimDB schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:07:
EOD bot moet je zien als een tank - je bestuurt de turret en het chassis los van elkaar. Alleen, door het kleine schaaltje zijn ze allebij nogal snel gedraaid en ben je nogal snel de draad kwijt.
Externe cam gebruiken is zéker geen slecht idee.

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

MTAR is trouwens best wel een leuk wapen voor engineers, vooral zeer handig in TDM :)

die assigment voor 10 enemy equipment met eod bot. De t*ring, dat heeft me maar een jaar bezig gehouden. Wat een @$%@( assigment zeg. Maar goed, moet in totaal nu nog maar 3 assigments :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Verwijderd

Mu.siQ schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:14:
[...]

die assigment voor 10 enemy equipment met eod bot. De t*ring, dat heeft me maar een jaar bezig gehouden. Wat een @$%@( assigment zeg. Maar goed, moet in totaal nu nog maar 3 assigments :)
Daar moet ik nog aan beginnen, maar ik heb al wel wat mijnen geruimd met de EOD bot en als die ook tellen dan is het zó gepiept.
Anders is het enige wat je kunt ruimen prox sensors, SOFLAMs en beacons... dat wordt dan CQ en Metro spelen met die dingen. Hardcore is dan handig, beter kans dat niemand je komt vinden.

Verwijderd

Vraagje...

Ik ben zelf een Xbox'er maar mijn broertje speelt Battlefield op de PC. Alleen met Jets heeft hj moeite, en daarom wil ik hem verassen op zijn verjaardag met een flight stick.. Alleen als ik zo in de pricewatch kijk, honderd van die krengen...

Nu heeft vast wel iemand hier ook zo'n flightstick, of weten jullie eentje die mij zeker aan te raden is.. :)

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:29:
Vraagje...

Ik ben zelf een Xbox'er maar mijn broertje speelt Battlefield op de PC. Alleen met Jets heeft hj moeite, en daarom wil ik hem verassen op zijn verjaardag met een flight stick.. Alleen als ik zo in de pricewatch kijk, honderd van die krengen...

Nu heeft vast wel iemand hier ook zo'n flightstick, of weten jullie eentje die mij zeker aan te raden is.. :)
Je moet wel echt een hekel aan hem hebben als je hem wilt verassen. :D

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
@Geno Ganiks

Thrustmaster T16000m, iig wegblijven bij de goedkope logitech sticks (attack3 en ook de net iets duurdere, potmeters geven vrij snel de geest bij die krengen, heb er 2 versleten in een paar maanden tijd)

[ Voor 3% gewijzigd door Jay-P op 21-03-2013 17:34 ]

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Jay-P schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:33:
@Geno Ganiks

Thrustmaster T16000m, iig wegblijven bij de goedkope logitech sticks (attack3 en ook de net iets duurdere, potmeters geven vrij snel de geest bij die krengen, heb er 2 versleten in een paar maanden tijd)
Helemaal mee eens. De T.16000M gebruikt magnetische sensoren voor de stick. Een verademing nadat ik reeds 3 maal een Logitch Attack 3 heb versleten binnen een jaar.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

• R0y.

Ik rij de hele tijd tegen muren op haha. Gaat nog even duren, maakt niet uit! Houd me bezig :9
Pagina: 1 ... 180 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.