Helemaal met je punt van gameplay eens. Ik speel met een paar lui ook bijna alleen maar Hardcore Rush mode, speciaal voor de gameplay. Maar vanaf nu de nieuwe update en modes uitproberen, flag mode lijkt me wel leuk, wie weet een leuke aanvulling op rush..kevz schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 14:23:
Tja, ik snap wel waar jullie vandaan komen hoor, maar als je wat kwaliteit gameplay wil dan is dat moeilijk te zoeken in BF3 naar mijn mening. Tenzij dus hardcore, rush of tdm (net hoe de pet staat, rush=team, tdm=solo), en rond een normaal aantal spelers (32). Bovendien is BF3 helemaal niet geoptimaliseerd voor 50-64 spelers, bij haast alle grote servers voel je al vlot dat de server achterloopt op het spel dmv vertragingen en daardoor een hiccup gevoel geeft. Anyway, ik wacht het dus even af en hopelijk nemen het aantal rush servers toe, geef gewoon een voorkeur aan die modus omdat het spelers een richting geeft, 1 kant op en dat is naar de mcoms toe.
En ja, vroegah kon je altijd wel een server vinden (osp/cpma) en ook vaak op de gamemode die je wou hebben. Bovendien waren er altijd pickups met gebruik van mirc/quakenet etc. Mja das offtopic.
FF een beetje tdm denk ik om wat energie kwijt te raken
[...]
Begon hier net prompt te sneeuwen (n-h)
It's me