Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Eikkie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:30
kevz schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 14:23:
Tja, ik snap wel waar jullie vandaan komen hoor, maar als je wat kwaliteit gameplay wil dan is dat moeilijk te zoeken in BF3 naar mijn mening. Tenzij dus hardcore, rush of tdm (net hoe de pet staat, rush=team, tdm=solo), en rond een normaal aantal spelers (32). Bovendien is BF3 helemaal niet geoptimaliseerd voor 50-64 spelers, bij haast alle grote servers voel je al vlot dat de server achterloopt op het spel dmv vertragingen en daardoor een hiccup gevoel geeft. Anyway, ik wacht het dus even af en hopelijk nemen het aantal rush servers toe, geef gewoon een voorkeur aan die modus omdat het spelers een richting geeft, 1 kant op en dat is naar de mcoms toe.

En ja, vroegah kon je altijd wel een server vinden (osp/cpma) en ook vaak op de gamemode die je wou hebben. Bovendien waren er altijd pickups met gebruik van mirc/quakenet etc. Mja das offtopic.

FF een beetje tdm denk ik om wat energie kwijt te raken :)

[...]

Begon hier net prompt te sneeuwen (n-h) :')
Helemaal met je punt van gameplay eens. Ik speel met een paar lui ook bijna alleen maar Hardcore Rush mode, speciaal voor de gameplay. Maar vanaf nu de nieuwe update en modes uitproberen, flag mode lijkt me wel leuk, wie weet een leuke aanvulling op rush..

It's me

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-11 09:47

Metro2002

Memento mori

En we hebben weer een hacker gereport. Ik heb het serieus nog maar 1 keer eerder gedaan met iemand die vanuit de base van Kharg island iedereen op de map dooschoot maar nu heb ik overduidelijk weer een aimbotter te pakken.:

http://battlelog.battlefi...Force/stats/374735743/pc/

hier de battle report:

http://battlelog.battlefi...how/1/57414365/388827240/

Zodra hij in de buurt was *pats* dood. Moet je ook zijn score zien tijdens de laatste ronde:

Afbeeldingslocatie: http://i119.photobucket.com/albums/o153/metro2005/lolwtfbbq.jpg

8)7 Gelukkig had niet alleen ik dat idee en na een oproep om de server te verlaten van mij zag je iedereen offline gaan :P hoop dat die kl**tzak zich vermaakt met zijn idiote gedrag. Dat soort lui mogen van mij echt een permban krijgen op IP adres. Ze verklooien het hele spel zo.

*edit: server is nu compleet leeg. Dat krijg je dus met je gecheat. Wat denk je dan bij jezelf???? Ben je dan trots op jezelf ofzo? ik kan daar gewoon echt met mijn pet niet bij :F

[ Voor 15% gewijzigd door Metro2002 op 15-03-2013 21:38 ]

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-11 13:45

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Voor zover ik kan doorgronden is het puur de aandacht krijgen..

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11 11:14

fynrd1

Fooled by Randomness

NoFearCreations schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 20:00:
[...]

Ow wat zou dat een super plugin zijn. Gelijk van al die campende snipers af...
Die altijd mvp zijn 8) Dan zullen ze wel bij jou beginnen

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

DanielWW2 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 22:28:
[...]

Je weet dat er een BF4 topic is hé? ;)
Die wil je echt niet lezen...

Steam || Diablo 3

Iemand al de bug gehad dat je dus een enemy flag capt en vervolgens ermee naar je base rijdt...
maar dan kan je ze niet plaatsen?!

Ik werd dan gekilled door een friendly roadkill maar andere teammates konden ze ook niet plaatsen. Liepen we daar de hele tijd in onze base rond met die vlag, toertjes te lopen. :D

Ik vind het wel ontzettend jammer dat DICE niet bepaalde wapens bant bij CTF: javelin mag bv zeker weg. Het is echt frusterend dat - als je dan de flag hebt - dat je dan onderweg wordt gekilled door een missile... ;(

Heb al wat leuke CTF matches achter de rug met o.a. Rienspy: zolang je relatief kort tegen de map boundaries rijdt, geraak je makkelijk tot in enemy base. En als je dan met tweeën of meer elk op een scooter naar enemy base rijdt, maakt dit het nog zo leuk.
Ook moet je het slim spelen en gewoon nooit op de gewone wegen rijden omdat het daar vol met mines ligt.
Op zich vind ik het dus zeker een leuke game mode. Maar toch had ik graag gezien dat heli's en auto-lock systemen niet toegelaten werden. Op die ene map met dat zand heb je zelfs geen beschutting om de lock-on ongedaan te maken, zelfs als je echt langs de boundaries van de map rijdt...

edit: En ban C4 ook maar. Van zodra een enemy hoort dat hun flag wordt gepikt, moet die maar zijn C4 triggeren en hij heeft een kill. -O-

[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 15-03-2013 23:43 ]

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-11 01:41
Neem aan dat toen je de enemy flag terug naar je basis nam, jullie eigen vlag ook nog in jullie basis was?

'I reject your reality and substitute my own'

theburninglink schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 23:50:
Neem aan dat toen je de enemy flag terug naar je basis nam, jullie eigen vlag ook nog in jullie basis was?
Aah, dus daar lag het aan. :F
Ja, ik heb een screen van toen het "gebeurde" en nu zie ik inderdaad dat onze flag op weg was naar de enemy...

• theburninglink
Haha, ik zie het bij mij op de server ook vaak. Ragen ze in de chat dat het niet werkt.

Om de flag ook daadwerkelijk te capturen moet de vlag van je eigen team ook in jullie bezit zijn. Als de enemy hem heeft kun je geen punten verdienen. Je moet de flag carrier eerst doden en de flag defenden tot de cooldown over is. Dan spawned je eigen flag weer in base en kun je de enemy flag inleveren :)

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

theburninglink schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 23:58:
Haha, ik zie het bij mij op de server ook vaak. Ragen ze in de chat dat het niet werkt.

Om de flag ook daadwerkelijk te capturen moet de vlag van je eigen team ook in jullie bezit zijn. Als de enemy hem heeft kun je geen punten verdienen. Je moet de flag carrier eerst doden en de flag defenden tot de cooldown over is. Dan spawned je eigen flag weer in base en kun je de enemy flag inleveren :)
Dat verklaart een hoop, thanks voor de uitleg! Voelde me al vrij ridicuul, niet wetende wat te doen met die f'n vlag :')

---

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
En nog steeds zoveel glitches met de reticle als pilot in de havoc als je de Tv-missile afvuurt..

Half van de matches is die gewoon bugged..

eerst was die gewoon helemaal niet zichtbaar (gewoon vierkant, met niets in het midden).
sinds de patch staat die reticle binnen het vierkant gewoon links van het vierkant, volledig mis dus.. <_<

Verwijderd

Lol, als je bij google zoekt naar "BF4 cover", dan kan je m'n avatar zien xD

Verwijderd

Asgaro schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 23:40:

Ik vind het wel ontzettend jammer dat DICE niet bepaalde wapens bant bij CTF: javelin mag bv zeker weg. Het is echt frusterend dat - als je dan de flag hebt - dat je dan onderweg wordt gekilled door een missile... ;(
ach gut toch, wat schattig, hij weet niet hoe hij iets moet counteren en gelijk moet het gebanned :')
Heb al wat leuke CTF matches achter de rug met o.a. Rienspy: zolang je relatief kort tegen de map boundaries rijdt, geraak je makkelijk tot in enemy base. En als je dan met tweeën of meer elk op een scooter naar enemy base rijdt, maakt dit het nog zo leuk.
Ook moet je het slim spelen en gewoon nooit op de gewone wegen rijden omdat het daar vol met mines ligt.
Op zich vind ik het dus zeker een leuke game mode. Maar toch had ik graag gezien dat heli's en auto-lock systemen niet toegelaten werden. Op die ene map met dat zand heb je zelfs geen beschutting om de lock-on ongedaan te maken, zelfs als je echt langs de boundaries van de map rijdt...

edit: En ban C4 ook maar. Van zodra een enemy hoort dat hun flag wordt gepikt, moet die maar zijn C4 triggeren en hij heeft een kill. -O-
ach gut toch, wat schattig, hij weet niet hoe hij iets moet counteren en gelijk moet het gebanned :')

Wat een gepruts zeg. Je weet dat er mijnen, clays en C4 op de vlag ligt dus vor je hem gaat halen mik je er een handgranaat of RPG op en weg is het hele zootje. Of je speelt als team en laat een engi, voertuig of recon even die dingen verwijderen. Last van javelins? Je heli, tank of IFV vragen die even weg te maaien, of af te leiden, eventueel met een snipertje of twee die de heren rakettisti door het hoofd schiet. SOFLAM wegschieten en scheuren maar.

Maar nee, de solisten willen het allemaal zelf kunnen zonder tegenstand dus: alle wapens moeten gebanned.
Kinderlijk, echt. |:(

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:19
Van de week speelde we onze eerste matches van End Game, kleine compilatie video van gemaakt :)

Verwijderd

Asgaro schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 23:40:
En als je dan met tweeën of meer elk op een scooter naar enemy base rijdt, maakt dit het nog zo leuk.
Een motor is geen scooter. :F
Wat een held server whaha.
ik wordt de heletijd gekilled door gasten die op de kraan zitten te campen in canals TDM.
Vervolgens gooi ik een granaat en kill ik iemand en krijg ik een kick !! LOL WHAHAHA

Angelo NL / Global Cargo VTC

Verwijderd schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 07:58:
[...]

[...]

Wat een gepruts zeg. Je weet dat er mijnen, clays en C4 op de vlag ligt dus vor je hem gaat halen mik je er een handgranaat of RPG op en weg is het hele zootje. Of je speelt als team en laat een engi, voertuig of recon even die dingen verwijderen. Last van javelins? Je heli, tank of IFV vragen die even weg te maaien, of af te leiden, eventueel met een snipertje of twee die de heren rakettisti door het hoofd schiet. SOFLAM wegschieten en scheuren maar.

Maar nee, de solisten willen het allemaal zelf kunnen zonder tegenstand dus: alle wapens moeten gebanned.
Kinderlijk, echt. |:(
Ik bekijk het gewoon uit het standpunt dat relatief veel matches momenteel op niets uitdraaien... Dus dat noch ons team noch het enemy team ook maar 1 keer de flag kon cappen en returnen.

Mijnen, claymores en C4 zijn inderdaad te counteren. Maar toch, dat is niet eenvoudig. Want van zodra de items opgeblazen zijn, leggen de campende enemies een nieuwe lading. Je zou dan echt ontzettend goed moeten coordineren met je team wat mij onmogelijk lijkt.

Javelins daarentegen: dat kan je toch niet counteren? Je hoort geen lock-on geluid als je op een motor rijdt... Als je de rocket ziet aankomen, kan je op tijd eraf springen. Maar meestal komt die wel van de zij- of achterkant.

Toch zou ik nog opteren om bv. C4 te bannen in CTF, want er is niets van skill aan om C4 te leggen en die te triggeren op het gepaste moment.

Plus, het slaat nergens op dat je eerst moet afstappen om een flag te nemen en daarna terug een vehicle te nemen.

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:36
Pykow schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 14:38:
die jet mode is echt om te janken.
4x dood doordat ze in je gaan crashen lol. fail mode
Omdat je beide recht op elkaar afvliegt? Want als dat het geval hebben jullie beiden schuld natuurlijk, tenzij je beide dezelfde kant uitwijkt.

En het zou mij ook niet verbazen als het per ongeluk gaat. Heb het ook wel een paar keer gehad in een dogfight. Ben je aan het cirkelen en knal je tegen elkaar aan. Of je zit met je teamgenoot achter dezelfde jet aan en je zit even niet op te letten en knal je tegen elkaar aan.

Niet dat ik het niet met je eens bent, ik vind AS ook niet zo interessant.

Verwijderd

Bah bah , sta je met ctf met 6 vlagen voor word je opeens naar de tegenpartij geplaats wat een onzin !
Zijn gewoon weer 500 punten minder door autobalancing en zat er gewoon al 2 potjes in :S

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 15:15:
Bah bah , sta je met ctf met 6 vlagen voor word je opeens naar de tegenpartij geplaats wat een onzin !
Zijn gewoon weer 500 punten minder door autobalancing en zat er gewoon al 2 potjes in :S
Onze autobalance zet alleen spelers met slechte stats over, zodat iedereen evenveel slechte spelers heeft. Punten in game maken niks uit. Ik weet niet wat voor stats jij hebt maar misschien is jou hetzelfde over komen.?

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

fynrd1 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 15:24:
[...]

Onze autobalance zet alleen spelers met slechte stats over, zodat iedereen evenveel slechte spelers heeft. Punten in game maken niks uit.
Wat is dat nou weer voor logica? Iemand met goede stats (welke stats, SPM en skill?) kan een loser zijn qua teamwork, terwijl mensen met lage stats bij vlagen briljant kunnen zijn.

Als er íets zou moeten meetellen voor autobalance dan is dat wat die persoon in de huidige ronde heeft gepresteerd voor z'n team. Kill assists, spots, spawn beacon / squad spawns, laser locks, revives, resupplies en niet te vergeten waar de game om draait: het aantal punten voor aangevallen en verdedigde objectives...

[ Voor 26% gewijzigd door CodeCaster op 16-03-2013 15:45 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Heb vaak altijd een positief ratio , en ben zeker niet een speler die zich niks aantrekt van andere , medic help ik altijd mee en doe zeker veel revive :)
Maar aan punten kan je niet iemand beoordelen gezien ik de ene keer 1e eindig en de andere keer ergens rond de 10e plek ( dan ben ik al slecht bezig )

• SmokingCrop
  • Niet online
fynrd1 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 15:24:
[...]

Onze autobalance zet alleen spelers met slechte stats over, zodat iedereen evenveel slechte spelers heeft. Punten in game maken niks uit. Ik weet niet wat voor stats jij hebt maar misschien is jou hetzelfde over komen.?
Dit is ook niet echt doordacht.. iemand kan zo 3 maanden niet gespeeld hebben, maar wel gezien worden als een speler met de prestaties die hij toen geleverd heeft..

terwijl hij er weer helemaal in moet komen?
Je bent ook niet evengoed op elke map en elke gamemode.. en nog zoveel meer elementen..

Ik verander gewoon van server als ik geswitched word van team terwijl het nog best wel goed op gaat..

[ Voor 7% gewijzigd door SmokingCrop op 16-03-2013 16:49 ]

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Asgaro schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 13:36:

Mijnen, claymores en C4 zijn inderdaad te counteren. Maar toch, dat is niet eenvoudig. Want van zodra de items opgeblazen zijn, leggen de campende enemies een nieuwe lading. Je zou dan echt ontzettend goed moeten coordineren met je team wat mij onmogelijk lijkt.
Het is de bedoeling dat je ze dan neerschiet voor ze weer de volgende lading klaarleggen :)
Asgaro schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 13:36:

Toch zou ik nog opteren om bv. C4 te bannen in CTF, want er is niets van skill aan om C4 te leggen en die te triggeren op het gepaste moment.
Dat doen ze bij rush toch ook op de mcoms, of in conquest bij een vlag? Dan weet je het toch en is het eerst spotten en dan een granaatje erop.

Maargoed, het is op zich logisch dat de capture the fag mode tot campen leidt, want men wil/moet gewoon voorkomen dat de vlag gejat wordt.

Verder vraag ik me af of het spelletje er anders op wordt als je niet van je derpbike hoeft af te stappen om de vlag te pikken.

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-11 21:10
Ik moet zeggen dat ik de CTF mode best wel geweldig vind. AL moet je wel met 32 spelers het spelen. Dan is het nog te doen Ik heb nog nooit in zo'n spanning deze mode gespeeld zoals in andere modes.
Terwijl ik in een gebouwtje wacht tot ik en een andere maat de vlag kunnen pakken, springen we op de moter en scheuren weg. We komen bij een heuvel aan, en daar doemt ineens een tank op. Dan maar hopen dat we heelshuids de vlag bij onze basis kunnen droppen. Terwijl een scala van soldaten en voortuigen en een ladybird ons proberen te raken...

Teveel players > 32 is echt niet te doen. Zeker op die zandvlakte map niet. In een halfuur dat er gespeeld werd is er geen enkele punt gemaakt. Telkens als iemand de vlag had werd hij wel eraf geschoten van zijn voertuig.

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 23:54
Heb de MP7 er weer eens bij gepakt maar wat een beest is dat in close quarter situaties!
Vooral i.c.m. laser sight, reflex (RDS) en extended mags.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• w00t00w

w00t00w

Derp

SmokingCrop schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 16:48:
[...]Ik verander gewoon van server als ik geswitched word van team terwijl het nog best wel goed op gaat..
Ik heb twee 'Instant Alt-F4'-situaties als het om auto-balancing aankomt: wanneer ik veel tijd heb gestoken in het bijdragen aan een overwinning en vlak voor het einde wordt geswitched (als het eerder begint kan het me niet zo veel schelen), en wanneer ik voor balancing gekilled wordt, sowieso wanneer het tijdens een streak of op een strategisch ongelukkig moment gebeurt (net een flag cappen in je eentje, als enige defender bij een flag staat die aangevallen wordt, dat soort situaties), maar vaak ook omdat ik simpelweg een gloeiende tering-hekel aan kill-to-balance praktijken heb.

---

In welke map heb je transport vehicle ? ik moet met een dropped IFV 1 kill maken (gehaald)
1x transport voertuig ( ik heb 1 dirtbike neergehaald)
en moet 1x een IFV neer halen, wat ik net verloor door de verkeerde unlocks.

Overige End game assignments heb ik gehaald vandaag.

Ook zitten trollen met de Vodnik AA ;) ik was druk bezig met mijn laatste kill.
Ik heb de vodnik helemaal naar buiten gereden achter een muur zodat de gunner niets kon zien ;)
Vervolgens sprong hij eruit en ben ik volle vaart weg gereden en halve seconde later LOCK en BOEM Heli neergehaald en daar was me dogtag binnen.

Ook leuk in 1 leven in een tijd van 2 minuten ongeveer.
Mijn teammaat had de vlag van de tegenstander naar onze basis gebracht. Maar hij verloor de vlag op ongeveer 2 meter van de vlag. Vervolgens pak ik de vlag en ik cap onze eigen vlag zelf terug die net buiten onze basis was. Op dat moment loop ik over onze vlag punt om een punt te score en helaas kwam er een tegenstander die weer de vlag van ons afpakte, maar die schoot ik gelijk neer en daardoor kreeg ik gelijk weer returned vlag, daarna nog een poging gedaan om de vlag te pakken en tada. 2 flag returns en 1 flag captured in 2 minuten tijd ;).

Railroad is een leuke map en heb ik nu het meeste gespeeld.
lijkt erg veel op death valley, maar dan zonder jets en net genoeg voertuigen voor een goede balans.
Ik moet zeggen dat deze map me aardig verast heeft.
Heb ook Rush en CTF gespeeld op deze map en alle 3 de modes waren goed te spelen.
Flats map is een stuk minder leuk, te veel open ruimtes en jets in de lucht die het weer verpesten.
Ik moet nog de andere 2 maps goed doorspelen om daar een mening over te krijgen. De snowmap pipeline leek me ook al geen leuke map te gaan worden

[ Voor 87% gewijzigd door Pykow op 16-03-2013 20:47 ]

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:16

Compizfox

Bait for wenchmarks

C4 op die dirt bikes is geweldig! :D

Ik heb er een compilatie van gemaakt:

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
goed werk :) brengt me weer op leuke ideeën!

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

• theburninglink
Endgame zorgt bij mij voor mouse lagg, ben ik rond het vliegen blijft opeens m´n muis hangen. Kan ik hem niet bewegen en voila, ik crash lekker in de grond.
Zijn er toevallig ook anderen die hier last van hebben?>

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Mouse lag is dat je bewegingen in het spel achterlopen op je muis, dus dat is iets anders dan jij ervaart.

• theburninglink
Nja goed, het voelt zo aan. Het voelt namelijk heel anders aan dan een framedrop.

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

CodeCaster schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 15:43:
[...]

Wat is dat nou weer voor logica? Iemand met goede stats (welke stats, SPM en skill?) kan een loser zijn qua teamwork, terwijl mensen met lage stats bij vlagen briljant kunnen zijn.

Als er íets zou moeten meetellen voor autobalance dan is dat wat die persoon in de huidige ronde heeft gepresteerd voor z'n team. Kill assists, spots, spawn beacon / squad spawns, laser locks, revives, resupplies en niet te vergeten waar de game om draait: het aantal punten voor aangevallen en verdedigde objectives...
(Rank, skill, kills, deaths, kdr, spm, kpm, quits, accuracy) En hij maakt er zelfs iets leuks van, over het algemeen zijn 7/10 potjes goed gebalanceerd. Hij krijgt het eigenlijk pas moeilijk wanneer er meer dan 120 spelers per potje zijn langs geweest, maar perfect hoeft het hij van mij niet te zijn. Een revive koning of een flinke vlaggenpakker heeft indirect ook een hoge SPM, onder de 500 spm zit je gewoon geen reet uit te voeren.

Compizfox schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 21:28:

[video]
Brengt mij ook op ideeën voor CTF:

Idee 1

- 2 man, elk op een motor
- persoon 1 plakt C4 op zijn motor en rijdt op kop
- persoon 2 volgt
- persoon 1 springt van zijn motor van zodra zijn motor op een rechte lijn naar de flag rijdt. Dan triggert die zijn C4 op het gepaste moment zodat alles van mines/C4 rond de flag ontploft. (of zijn motor ontploft al spontaan door een mine, dat kan ook :P )
- persoon 2 komt direct daarna toe, stapt af en neemt de flag. Als persoon 1 nog leeft en wat snel is, springt die ook achterop (maar niet noodzakelijk) en ze zijn weg!

Idee 2

- je werkt met dat nieuw vehicle met die AA missiles vanachter
- 2 man zitten in dat vehicle
- je rijdt tot aan de flag ongeveer
- de man aan de AA's laat alles ontploffen aan de flag
- je rijdt ernaar toe
- man aan de AA's stapt uit, pakt flag, stapt in
- chauffeur bleef zitten en rijdt dus zo snel mogelijk weg

Ik dacht dat ik nog een idee had: 2 man op dezelfde motor. En je doet 2 ritjes langs de flag. Eerste rit laat de passagier C4 vallen en ontploffen. Tweede rit stop de chauffeur dan aan de flag en neemt de passagier de flag.
Maarja, de flaw: dan moet je die eerste rit overleven en nog naast al de mines/C4 kunnen rijden. :+

Iemand nog CTF tactics?
Liefst tactics die slechts 2 man vereisen. En liefst zonder gebruik van heli: het is wat te moeilijk om na elke poging aan een heli te komen, terwijl je wel snel aan een motor geraakt.

• w00t00w

w00t00w

Derp

Misschien een domme vraag, maar na het lezen van het bovenstaande vraag ik me ineens af: kan je in een voertuig stappen waar enemies in zitten? Bijvoorbeeld in een Humvee waarin één enemy achter de gun zit (en niemand achter het stuur)?

---

• AdmiralSnipe
w00t00w schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 23:19:
Misschien een domme vraag, maar na het lezen van het bovenstaande vraag ik me ineens af: kan je in een voertuig stappen waar enemies in zitten? Bijvoorbeeld in een Humvee waarin één enemy achter de gun zit (en niemand achter het stuur)?
Nee.

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Haha dat zou wat zijn, wegrijden in de Humvee waar een enemy achter de .50 zit :P

w00t00w schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 23:19:
Lol, you wish!

Maar was er niet zo'n bug? Rienspy had daar een filmpje van gemaakt dacht ik. Had te maken met op een bepaald ogenblik dood te gaan en te teamswitchen. Dan had je nog de outfit van je vorig team, etc maar zat je toch in het andere team.

• w00t00w

w00t00w

Derp

Zou op zich wel een leuke feature zijn: misschien dat mensen dan wat zuiniger op hun voertuigen zouden zijn.
Verder lijkt het me ook wel wat dat je die geparkeerde fietsen, auto's, busjes en vrachtwagens zou kunnen gebruiken (bijvoorbeeld zo'n tankwagen volhangen met C4 en dan op een vijandige positie inrijden >:) oOo ).

---

• AdmiralSnipe
w00t00w schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 23:35:
Zou op zich wel een leuke feature zijn: misschien dat mensen dan wat zuiniger op hun voertuigen zouden zijn.
Ja leuke feature...
Kun je in de gunnerseat van een enemy tank gaan zitten zodat hij je niks kan maken.

• w00t00w

w00t00w

Derp

Misschien dat spelers dan eens gaan nadenken over hoe met hun voertuigen om te gaan in plaats van een beetje doelloos te gaan soleren of in paniek weg te rennen zodra er een krasje op de lak komt. Wil trouwens ook zeker niet beweren dat het idee waterdicht is, zie het maar als een beetje luchtfietserij.

---

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Asgaro schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 22:59:
[...]
Iemand nog CTF tactics?
Liefst tactics die slechts 2 man vereisen. En liefst zonder gebruik van heli: het is wat te moeilijk om na elke poging aan een heli te komen, terwijl je wel snel aan een motor geraakt.
Vaak is het gewoon een kwestie van geluk. Alles hangt namelijk af van hoe hard het enemy team campt in hun base, en als je bijvoorbeeld met je dirtbike een aantal keer doorrijd en alle mines en C4 onschadelijk weet te maken heb je nog altijd de kans dat er net iemand gerespawned is en je direct neerschiet ...

Dat geldt trouwens ook voor de nieuwe jeep, 1 keer een stinger of C4 op je bek en weg is je poging. Die nieuwe jeep is echt vreselijk gemakkelijk kapot te krijgen ...

Maar anders zou ik gewoon beiden een bike pakken, naar hun base rijden, 1 iemand stapt af terwijl de andere dekking geeft en dan springt diegene met de vlag op zijn moto terwijl de andere voor afleiding zorgt en eventueel mines neerlegt zodat ze niet zo snel in de achtervolging kunnen komen :)

Degelijke video.
Hij heeft wel gelijk: je krijgt te weinig punten als je actief speelt in CTF. Als je bv. een paar keer de flag capt (en nu spreek ik dus alleen over het cappen, en niet returnen), sta je nog steeds meestal niet aan de top van de scoreboard. En dat zou wel het geval moeten zijn: het is tenslotte enkel en alleen door het cappen van flags (en dan natuurlijk het returnen liefst) dat het ene of het andere team wint.

Ook zou je punten moeten krijgen terwijl je de flag vasthebt. Want stel dat jij de flag capt en ermee naar je base rijdt. Als je dan op 10 m van je base gekilled wordt, en een teammember pakt de flag en plaatst die, dan krijgt die al de punten. En jijzelf helemaal niets terwijl je toch het belangrijkste werk al deed.

Het stuk gameplay op het einde is waarom CTF voor mij toch nog zo leuk blijft: als je dan de flag te pakken krijgt, krijg je echt zo'n adrenalineboost als je naar je base rijdt terwijl je rond je bullets hoort zoeven. :D

[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 17-03-2013 13:57 ]

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-11 14:47
Asgaro schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 23:25:
[...]

Lol, you wish!

Maar was er niet zo'n bug? Rienspy had daar een filmpje van gemaakt dacht ik. Had te maken met op een bepaald ogenblik dood te gaan en te teamswitchen. Dan had je nog de outfit van je vorig team, etc maar zat je toch in het andere team.
Was een kwestie van in een vehicle gaan zitten waar je op kan spawnen (Bijvoorbeeld een heli) in de gunner seats of iets dergelijks en dan iemand anders hebben die op diezelfde heli spawnt. (Filmpje hadden we waar Rienspy in de gunner seat was gaan zitten, ik er op spawnde). Vervolgens kon rienspy dan voor zichzelf mensen van mijn team killen en mensen van mijn team konden de heli niet killen omdat teamkill uit stond.

• JimDB
Dat is zeker, maar ja het is nu zo :)
Misschien moedigt dit mensen ook aan om zo snel mogelijk een vlag te pakken te krijgen en zo snel mogelijk terug te raken. Al zou het natuurlijk wel leuk zijn moesten de punten gescaled zijn op hoe ver je de vlag daadwerkelijk hebt gedragen ofzo.

Tot nu toe vind ik CTF alleszins goed meevallen, al is het campen in de bases soms wel overdreven en lijkt het dus gewoon een beetje op conquest met 2 bases :)

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Compizfox schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 21:28:

[video]
Natuurlijk wel mede dankzij mijn prachtig stukje rijden op ~0:30 :9

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• JimDB
Haha, die rage in het begin 8)7

Mooi filmpje, ik denk dat er hier nog velen van gaan komen :)

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Asgaro schreef op zondag 17 maart 2013 @ 13:54:
[video]

Degelijke video.
Hij heeft wel gelijk: je krijgt te weinig punten als je actief speelt in CTF. Als je bv. een paar keer de flag capt (en nu spreek ik dus alleen over het cappen, en niet returnen), sta je nog steeds meestal niet aan de top van de scoreboard. En dat zou wel het geval moeten zijn: het is tenslotte enkel en alleen door het cappen van flags (en dan natuurlijk het returnen liefst) dat het ene of het andere team wint.

Ook zou je punten moeten krijgen terwijl je de flag vasthebt. Want stel dat jij de flag capt en ermee naar je base rijdt. Als je dan op 10 m van je base gekilled wordt, en een teammember pakt de flag en plaatst die, dan krijgt die al de punten. En jijzelf helemaal niets terwijl je toch het belangrijkste werk al deed.

Het stuk gameplay op het einde is waarom CTF voor mij toch nog zo leuk blijft: als je dan de flag te pakken krijgt, krijg je echt zo'n adrenalineboost als je naar je base rijdt terwijl je rond je bullets hoort zoeven. :D
Absoluut, maar dat is bij conquest ook al zo vervelend. Cap je 99% van de flag, ga je dood en krijg je niks. Liever zie ik X punten per procent.

Verwijderd

Wtf wil ik net voor die ene keer spelen op de GOTBF3 server krijg ik deze kut melding:

"Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: Hacking"

Willen jullie mij aub unbannen? Dank u vriendelijk

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/ecl1px/

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2013 15:25 ]

• JimDB
Huh, meen je dit ? Kan je maar 25 OriginFriends hebben ?
Dan voegt iemand me toe en kan ik dat nog niet eens accepten ... Schandalig :X

Verwijderd

[...]
Brengt mij ook op ideeën voor CTF:
Idee 1

- 2 man, elk op een motor
- persoon 1 plakt C4 op zijn motor en rijdt op kop
- persoon 2 volgt
- persoon 1 springt van zijn motor van zodra zijn motor op een rechte lijn naar de flag rijdt. Dan triggert die zijn C4 op het gepaste moment zodat alles van mines/C4 rond de flag ontploft. (of zijn motor ontploft al spontaan door een mine, dat kan ook :P )
- persoon 2 komt direct daarna toe, stapt af en neemt de flag. Als persoon 1 nog leeft en wat snel is, springt die ook achterop (maar niet noodzakelijk) en ze zijn weg!
Werkt niet, Asgaro heeft C4 gebanned op CTF.
Iemand nog CTF tactics?
Liefst tactics die slechts 2 man vereisen.
:') met 2 man... ga op een 4 vs 4 server spelen, dan heb je kans. 2 is té weinig op 16v16 en geheel nutteloos op 32 v 32. op 8v8 heb je nog kans dat je een slecht team tegen je hebt.

Onze tot nu toe best werkende vlagjat is tank en/of IFV doorstoten en voertuigen uitschakelen, heli erover om de inf weg te houden bij de vlag, en dan een motor volgas er in en eruit om de vlag te jatten. Heli vliegt escorte, grondvoertuigen blijven in vijandelijke base om achtervolging op fietsjes te voorkomen. Als je met genoeg bent is een recon ergens hoog in het midden met een soflam en een javelinner midden met uitzicht op de vluchtroute ideaal om bikes weg te knallen en andere snipers en overig tuig weg te houden bij je vlagcarrier.

Als je met z'n tweeën bent kun je de fiets bemannen. Maar zonder escorte doe je niets.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Met 32 man kan je, afhankelijk van het team, best nog wat doen met twee man hoor. Ik werk vaak samen en één houdt de motor gewoon draaiend op een afstandje (weg van de C4 en mines) terwijl de andere snel de flag capped. Uiteraard moet je wat geluk hebben, maar het is zeker mogelijk.

Iemand nog CTF tactics?
Ja ik heb er nog een.
  • Pak de tank
  • Rij naar de andere basis
  • Vermoord alle waardeloze recons en engi's met de javelin
  • Neem de flag en rij terug.
:+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04:18

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Verwijderd schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:24:
Wtf wil ik net voor die ene keer spelen op de GOTBF3 server krijg ik deze kut melding:

"Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: Hacking"

Willen jullie mij aub unbannen? Dank u vriendelijk

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/ecl1px/
Done. Nou niet meer hacken hé... :P

Graag een volgende keer vragen via het ticketsysteem, dank u vriendelijk ;)

Specs

Verwijderd

bvk schreef op zondag 17 maart 2013 @ 16:25:
[...]

Done. Nou niet meer hacken hé... :P

Graag een volgende keer vragen via het ticketsysteem, dank u vriendelijk ;)
Hehe thx! Hopelijk komt er geen volgende keer want ik zou niet weten waarom... ik denk dat het komt omdat ik maanden geleden hier eens vroeg als glitchen nu gezien werd als cheaten of niet... :p

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:08
Ik moet nog voor zo'n challenge een enemy vehicle slopen met me repair torch. Is er een makkelijke manier om dit te doen? :9

En ik weet, als je dood gaat. De mijnen die je heb neer gegooid blijven liggen totdat ze kapot gaan. Maar als jij een andere class gaat spelen? Wat dan. Of als ik ergens nog mijnen neer gooi. Stacken die, of is er een max en gaan er een paar weg?

• JimDB
DanielWW2 schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:59:
[...]

Ja ik heb er nog een.
  • Pak de tank
  • Rij naar de andere basis
  • Vermoord alle waardeloze recons en engi's met de javelin
  • Neem de flag en rij terug.
:+
8)7 8)7

Dit werkt soms nog echt ook, al heb ik het wel gedaan met de nieuwe jeep. Gewoon wat afstand nemen en vanuit de verte ze neermaaien. En dan zie je hun afvragen: Hoe komt het dat we direct gelocked worden ? :D
R0y. schreef op zondag 17 maart 2013 @ 16:42:
Ik moet nog voor zo'n challenge een enemy vehicle slopen met me repair torch. Is er een makkelijke manier om dit te doen? :9

En ik weet, als je dood gaat. De mijnen die je heb neer gegooid blijven liggen totdat ze kapot gaan. Maar als jij een andere class gaat spelen? Wat dan. Of als ik ergens nog mijnen neer gooi. Stacken die, of is er een max en gaan er een paar weg?
Hopen dat ze het niet merken dat je hen aan het kapot maken bent ? :)
Neen, zie gewoon dat ie al low hp heeft en sla dan op het juiste moment toe, het is niet zò moeilijk hoor :)

Als je een andere class gaat spelen blijven je mijnen trouwens gewoon liggen (Heb ik onlangs nog waargenomen met een triple kill >:)) Als je echter nog meer mijnen gooit verdwijnen de andere weer, er zit een max op hé, stel je anders eens voor wat dat zou geven ;)

[ Voor 46% gewijzigd door JimDB op 17-03-2013 17:11 ]

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04:18

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Verwijderd schreef op zondag 17 maart 2013 @ 16:37:
[...]

Hehe thx! Hopelijk komt er geen volgende keer want ik zou niet weten waarom... ik denk dat het komt omdat ik maanden geleden hier eens vroeg als glitchen nu gezien werd als cheaten of niet... :p
Je ban was al bijna een jaar (26-03-12) oud, helaas ligt de dader op het kerkhof zeg maar... De desbetreffende "moderator van dienst" heeft je dus destijds blijkbaar voor hacker aangezien ;)

Specs

R0y. schreef op zondag 17 maart 2013 @ 16:42:

Sloop een recon beacon met de repair torch. Telt ook als een vehicle. ;)

En als je een andere class speelt dan blijven er ook maximaal mijnen 6 liggen die gewoon punten opleveren.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-11 17:29
DanielWW2 schreef op zondag 17 maart 2013 @ 17:15:
[...]

En als je een andere class speelt dan blijven er ook maximaal mijnen 6 liggen die gewoon punten opleveren.
Wordt dat gezien als een vehicle? ik dacht als equipment.
beebie121 schreef op zondag 17 maart 2013 @ 17:35:
[...]

Wordt dat gezien als een vehicle? ik dacht als equipment.
DICE is een beetje raar omdat ze geen onderscheid maken tussen vehicles en equipement. Als je bijvoorbeeld een MAV beschadigd en iemand anders schiet deze neer dan krijg je vehicle score in procenten schade i.p.v 20 punten voor equipement killed.
Toen ik die assignment ruim een jaar geleden haalde deed ik dat ik ieder geval door een beacon te laten smelten. ;)

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op zondag 17 maart 2013 @ 17:39:
[...]

DICE is een beetje raar omdat ze geen onderscheid maken tussen vehicles en equipement. Als je bijvoorbeeld een MAV beschadigd en iemand anders schiet deze neer dan krijg je vehicle score in procenten schade i.p.v 20 punten voor equipement killed.
Toen ik die assignment ruim een jaar geleden haalde deed ik dat ik ieder geval door een beacon te laten smelten. ;)
Volgens mij zijn Beacons en MAVs wel equipments.
Ik meen me te herinneren dat ik laatst een spawn beacon knifede en dat er toen stond: enemy equipment destroyed.

AdmiralSnipe schreef op zondag 17 maart 2013 @ 17:59:
[...]

Volgens mij zijn Beacons en MAVs wel equipments.
Ik meen me te herinneren dat ik laatst een spawn beacon knifede en dat er toen stond: enemy equipment destroyed.
Dat klopt ook maar voor DICE tellen ze ook als vehicles. Dat was in ieder geval een jaar geleden zo.

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op zondag 17 maart 2013 @ 18:01:
[...]

Dat klopt ook maar voor DICE tellen ze ook als vehicles. Dat was in ieder geval een jaar geleden zo.
Als dat zo is maakt het die assignment wel heel easy.

AdmiralSnipe schreef op zondag 17 maart 2013 @ 18:04:
[...]

Als dat zo is maakt het die assignment wel heel easy.
Dat mag ook wel met wat DICE zo onderhand allemaal heeft bedacht. ;)

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-11 13:05
Ik heb toch echt in mijn BF3 carriere 100 kills gemaakt met elke weapon class, waarom heb ik die dogtag dan niet? En hoe kan ik progress daarvan bijhouden?

• JimDB
tobitronics schreef op zondag 17 maart 2013 @ 18:10:
Ik heb toch echt in mijn BF3 carriere 100 kills gemaakt met elke weapon class, waarom heb ik die dogtag dan niet? En hoe kan ik progress daarvan bijhouden?
Je moet het gewoon opnieuw doen, zoals met alle andere nieuwe achievements, want vroeger bestond die achievement nog niet hé :)

[ Voor 7% gewijzigd door JimDB op 17-03-2013 18:11 ]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Achievements etc worden pas berekend vanaf het moment dat ze aan het spel zijn toegevoegd. Anders had ik vrijwel instant alle wapens etc unlocked van voortgaande expansions :P .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• AdmiralSnipe
D4NG3R schreef op zondag 17 maart 2013 @ 18:14:
[...]

Achievements etc worden pas berekend vanaf het moment dat ze aan het spel zijn toegevoegd. Anders had ik vrijwel instant alle wapens etc unlocked van voortgaande expansions :P .
Dan hoefde je ook niet een spawn beacon te knifen om je vehicle destroy binnen te sprokkelen! :+

• Spenker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-02-2021
Is er op tweakers ook een clan-forum of iets dergelijks van BF3? Ik zit er aan te denken om BF3 aan te schaffen, maar ik wil wel enigzins georganiseerd spelen en niet steeds in crappy teams komen.

Of kan je ook prima solo spelen?

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Spenker schreef op zondag 17 maart 2013 @ 18:44:
Is er op tweakers ook een clan-forum of iets dergelijks van BF3? Ik zit er aan te denken om BF3 aan te schaffen, maar ik wil wel enigzins georganiseerd spelen en niet steeds in crappy teams komen.

Of kan je ook prima solo spelen?
GoTBF3, en ja.

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:57
Solo alleen op TDM imho, de rest is niet te doen. Ook geld server grootte mee natuurlijk, meer kans om wat te betekenen op kleine servers :)

Mijn YouTube

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-11 13:44

beuker19

Killerbeuker is so OP

Je hoeft alleen 100 kills met elke class te maken +100kills met pdw's en 100kills met de shotguns

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Mu.siQ
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

beuker19 schreef op zondag 17 maart 2013 @ 19:29:
[...]

Je hoeft alleen 100 kills met elke class te maken +100kills met pdw's en 100kills met de shotguns
Dan zou ik 'm allang moeten hebben? Alleen met handguns nog niet met alle 100 kills (en javelin / crossbow ofzo) Maar dat zijn geen primary guns

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-11 13:44

beuker19

Killerbeuker is so OP

Mu.siQ schreef op zondag 17 maart 2013 @ 20:21:
[...]

Dan zou ik 'm allang moeten hebben? Alleen met handguns nog niet met alle 100 kills (en javelin / crossbow ofzo) Maar dat zijn geen primary guns
geld pas vanaf de patch want ik heb hem al ;)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Zonet even alle nieuwe assignments gehaald.
Moet er nu nog 3. 9 MBT neer halen met de heli.
17 kills assist met laser designator
en nog steeds 7 kills met mobile artillery

Pykow schreef op zondag 17 maart 2013 @ 21:36:
Zonet even alle nieuwe assignments gehaald.
Moet er nu nog 3. 9 MBT neer halen met de heli.
17 kills assist met laser designator
en nog steeds 7 kills met mobile artillery
1) Kwestie van tijd.
2) CTF is your friend I guess. ;) (zo ga ik die binnenkort in ieder geval halen)
3) Open je map, dan kan je zien waar de rockets landen. Er verschijnen namelijk mooie cirkels waar ze landen. Shell een flag bij conquest en je bent zo klaar. :+

Verwijderd

Battlefield 4 image emerges, confirms present day setting
Read more at http://www.tweaktown.com/....html#bsrAGpD3OykQYfVq.99

Verwijderd

en echt heel erg nee. Solo spelen is niet leuk, zeker niet op grotere servers en helemaal niet op softcore, want je wordt echt fenomenaal geanaaliseerd door tegenstanders die wél samenwerken de hele tijd.

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2013 @ 08:50:
en echt heel erg nee. Solo spelen is niet leuk, zeker niet op grotere servers en helemaal niet op softcore, want je wordt echt fenomenaal geanaaliseerd door tegenstanders die wél samenwerken de hele tijd.
Ik wil daar nog wat aan nuanceren:

Als je helemaal alleen gaat spelen (niet in een squad dus) dan ga je wel wat vaker aan het kortste eind trekken ja, maar als je daar je speelstijl wat op aanpast kan je je nog best goed vermaken hoor. (Of je dan ook nog wat toevoegt voor je team is een andere zaak)

Natuurlijk gaat het spelletje stukken soepeler als je squadplay toepast, dus gewoon achter je matties aanrennen en elkaar helpen. En dan hoef je nog niet eens op teamspeak te zitten om goed te functioneren.

[ Voor 4% gewijzigd door Hippocampus op 18-03-2013 09:25 ]

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11 12:40

Mon0lith

Yes Herr Flick

beuker19 schreef op zondag 17 maart 2013 @ 20:41:
[...]

geld pas vanaf de patch want ik heb hem al ;)
Dat zou dus betekenen dat je na de patch weer opnieuw 100 kills moet maken met elk primary weapon
voor je de assignment binnen hebt :?

PSN: Von_Smallhausn

Mon0lith schreef op maandag 18 maart 2013 @ 09:26:
[...]

Dat zou dus betekenen dat je na de patch weer opnieuw 100 kills moet maken met elk primary weapon
voor je de assignment binnen hebt :?
Dat is altijd zo geweest, ze tellen pas nadat de assignment aanwezig is.
Iedereen heeft meer dan 100 kills per wapen lijkt mij, dus is het wel leuker dat je er iets voor moet doen.
je moet maar 600 kills maken en dan heb je binnen 1 avondje. TDM met 500 tickets is meestal al 70 kills binnen een half uurtje.

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:08
DanielWW2 schreef op zondag 17 maart 2013 @ 17:15:
[...]

Van de week is proberen of ik zo'n ding kan vinden. Danku! :)

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Pykow schreef op maandag 18 maart 2013 @ 09:49:
[...]

Dat is altijd zo geweest, ze tellen pas nadat de assignment aanwezig is.
Iedereen heeft meer dan 100 kills per wapen lijkt mij, dus is het wel leuker dat je er iets voor moet doen.
je moet maar 600 kills maken en dan heb je binnen 1 avondje. TDM met 500 tickets is meestal al 70 kills binnen een half uurtje.
Huh... hoezo maar 600 kills?
Er zijn toch vele aantallen assault rifles, lmg's, sniper rifles.

Of snap ik die hele assignment gewoon niet :/

Verwijderd

Pykow schreef op maandag 18 maart 2013 @ 09:49:
[...]
Iedereen heeft meer dan 100 kills per wapenclass lijkt mij, dus is het wel leuker dat je er iets voor moet doen.
Je moet dus niet 100 kills per gun maar 100 kills per wapentype: Assault rifle (medic) Carbine (engi) LMG (support) Marksman rifle (Recon) PDW (alles) Shotgun (alles).
Dat kan in één avond op een Metro of TDM servertje, maar zelfs als je dat verachtelijke bezigheden vindt haal je in een paar avondjes spelen best die 100 kills per class als je er aan denkt af en toe met andere classes te spelen. 600 kills is niet ondoenlijk ofzo.
Mon0lith schreef op maandag 18 maart 2013 @ 10:10:
[...]
Of snap ik die hele assignment gewoon niet :/
Nee, maar pyk0w's uitleg was ook niet 's werelds meest handige uitleg :+

Beter nu?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2013 10:13 ]

Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2013 @ 10:12:
[...]

Je moet dus niet 100 kills per gun maar 100 kills per wapentype: Assault rifle (medic) Carbine (engi) LMG (support) Marksman rifle (Recon) PDW (alles) Shotgun (alles).
Dat kan in één avond op een Metro of TDM servertje, maar zelfs als je dat verachtelijke bezigheden vindt haal je in een paar avondjes spelen best die 100 kills per class als je er aan denkt af en toe met andere classes te spelen. 600 kills is niet ondoenlijk ofzo.

[...]

Beter nu?
Er staat toch duidelijk 100 kills each class en als ik dan praat over 600 kills, lijkt me logisch dat ik niet 100 kills met alle wapens bedoelde. Zal wel leuk zijn geweest trouwens haha.

BTW als iemand nog 20 m15 mine kills moet maken van de vorige assignments, speel CTF en je haalt het binnen 2 rondjes, die dirtbikes zien ze niet liggen (oja tip zet je dirtbike net buiten de basis en pak de vlag tevoet. punt 1 je scooter blijft heel en je gaat niet dood door een mine en punt 2, als je midden op de vlag staat met de dirtbike kom je bijna niet weg en als ze je killen is de vlag gelijk returned en anders moeten ze er even op campen en forceer je weer wat ruimte.

Gisteren ook wel wat lucky gehad met de dropped IFV. kills maak ik er genoeg mee, maar een ander IFV neerhalen of transport voertuig neerhalen is een andere zaak.
Eerst op riverside geluk gehad. ik had 15% over en ik sprong eruit omdat ik niet dood wilde gaan, dus ik verloor de IFV gevecht, maar toen schoot mij te binnen dat ik die assignment nog moest halen en sprong ik er terug in met 8% op de teller ;) ik kan net de zijkant zien van hun IFV en BAM hij dood en halve seconde later ik ook dood. Daarna alleen maar op dirtbikes zitten jagen en elke leeg staande voertuig kapot geschoten. na 20 dirtbikes kapot te hebben geschoten, had ik hem eindelijk binnen en kan ik voor de M1911 S-TAC gaan.

Nu ze toch bezig zijn om DICE unlocks vrij te geven, waarom doen ze niet gelijk alles ? G93r met laser, .44 magnum met silancer, 20x scope op sniper rifles

[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 18-03-2013 10:24 ]

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2013 @ 10:12:
[...]

[...]

Beter nu?
Hahahaha stukken beter ;)
Sorry, het is maandag ochtend hè :P

Bedankt!

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Hardcore mode. Spammen met een Tank op de enemie vlag, I lol'd, veel MINE destroys. Me team was er zeer dankbaar voor :-)) Zodra de enemy flag gecapped was en hij werd gekilled. Spamde ik gewoonweg op de vlag zelf, waardoor mijn team hem vervolgens weer kon oprapen. Helikopters? mijn team plaatste een Soflam, zodat ik met laser guided shells de heli's uit de lucht kon knallen.. al met al veel teamwork en een geweldige ervaring :D één keer zon heli uit de lucht geknald met 4 a 5 man erin, allemaal kapot, lol. Kampende snipers ook omleggen met de tank etc.Erg leuk. 2 Engineers + tank en goede teamwork = win..

Was in een level met woestijn (Weet de naam niet meer)

Had binnen no time een score van 32-0 :P

Verwijderd

Pykow schreef op maandag 18 maart 2013 @ 10:23:
[...]
Er staat toch duidelijk 100 kills each class en als ik dan praat over 600 kills, lijkt me logisch dat ik niet 100 kills met alle wapens bedoelde. Zal wel leuk zijn geweest trouwens haha.
Omdat je per wapen schreef, en niet wapen wapenklasse, was hij toch goed gedold ;)
Afbeeldingslocatie: http://battlelog-cdn.battlefield.com/cdnprefix/14d47a6313f99/public/profile/bf3/stats/dogtags/s/xp5_a_standalone_pancakes.png

Dit is trouwens de makkelijkste dogtag die je kan halen ;) spawn als een paratrooper en klap volop tegen de grond en tada je krijgt de dogtag. Ik kwam hier achter nadat me spatie balk het niet goed deed haha.
ik zag de dogtag langs komen en dacht echt WTF ?

Verwijderd

Pykow schreef op maandag 18 maart 2013 @ 11:26:
[afbeelding]

Dit is trouwens de makkelijkste dogtag die je kan halen ;) spawn als een paratrooper en klap volop tegen de grond en tada je krijgt de dogtag. Ik kwam hier achter nadat me spatie balk het niet goed deed haha.
ik zag de dogtag langs komen en dacht echt WTF ?
Ik kreeg de mijne toen we een Little-bird HALO jump deden om de tegenstander van z'n Z11 af te helpen waarmee hij ons telkens baserapede. M'n spatie deed het wel maar je moet er wel op drukken zodat je op tijd afremt. Niet zó drukken dat je half dood op de grond zou komen als je op de heli gaat landen...
*fplut* - "damn".
"Je bent beneden zie ik."
"Oh shaddap." }:|

Dat was trouwens op de DutchBest CTF bak. Wát een fijne admins daar zeg, ons team werd gebaseraped alsof het in de mode was en toen we hun heli pikten om daar een eind aan te maken: ban wegens base aanvallen. Kutpubers met adminrechten :(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2013 11:32 ]

Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2013 @ 11:29:
[...]

Ik kreeg de mijne toen we een Little-bird HALO jump deden om de tegenstander van z'n Z11 af te helpen waarmee hij ons telkens baserapede. M'n spatie deed het wel maar je moet er wel op drukken zodat je op tijd afremt. Niet zó drukken dat je half dood op de grond zou komen als je op de heli gaat landen...
*fplut* - "damn".
"Je bent beneden zie ik."
"Oh shaddap." }:|

Dat was trouwens op de DutchBest CTF bak. Wát een fijne admins daar zeg, ons team werd gebaseraped alsof het in de mode was en toen we hun heli pikten om daar een eind aan te maken: ban wegens base aanvallen. Kutpubers met adminrechten :(
Ben niets voor niets uit hun clan gestapt ;) ze hebben 1 main clan team en de rest zijn vaage jonge pubers.

Verwijderd

Pykow schreef op maandag 18 maart 2013 @ 11:51:
[...]
Ben niets voor niets uit hun clan gestapt ;) ze hebben 1 main clan team en de rest zijn vaage jonge pubers.
Merkte het direct. Ik wist trouwens niet dat je daar in gezeten had, maar één van mijn vaste medespelers heeft daar een trial gelopen of er kor tbijgezeten ofzo en die was ook snel weer weg ivm vervelende ventjes. Ook bij twee andere NLse clans trouwens, ik geloof dat de mentaliteit onder de try-hards niet heel goed is in de NLse BF3 scene, of hij heeft gewoon permanent pech natuurlijk.

Gelukkig is er één klein dorpje clannetje dat moedig weerstand biedt tegen het gepuber. En af en toe van servers gebopt wordt omdat er een transport heli met 24 stuks C4 kop-voor een vijandelijke base ingepleurd wordt. Op een HC server. Met 4 van die blauwe naampjes die er in spawnen als de duikvlucht al ingezet is... O-)
Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2013 @ 11:59:
[...]

Merkte het direct. Ik wist trouwens niet dat je daar in gezeten had, maar één van mijn vaste medespelers heeft daar een trial gelopen of er kor tbijgezeten ofzo en die was ook snel weer weg ivm vervelende ventjes. Ook bij twee andere NLse clans trouwens, ik geloof dat de mentaliteit onder de try-hards niet heel goed is in de NLse BF3 scene, of hij heeft gewoon permanent pech natuurlijk.

Gelukkig is er één klein dorpje clannetje dat moedig weerstand biedt tegen het gepuber. En af en toe van servers gebopt wordt omdat er een transport heli met 24 stuks C4 kop-voor een vijandelijke base ingepleurd wordt. Op een HC server. Met 4 van die blauwe naampjes die er in spawnen als de duikvlucht al ingezet is... O-)
Bij DutchBest heb je inderdaad vervelende ventjes tussen zitten en daarom ben ik er dus uitgestapt.
Ben daarna naar hun concurrent gegaan Aspera en gelijk begonnen ze achter me rug me zwart te maken.
Volgens hun was ik iemand die veel rage (geen ongelijk) en dat ik niet wilde luisteren naar kritiek om me eigen te verbeteren etc. Nou binnen de kortste keren zat ik in het vaste team bij Aspera, rage ik veel minder omdat ik spelers om me heen had die wisten wat ze moesten doen.

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-11 13:45

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Je vergeet alleen wel hoi te zeggen als ik je tegenkom op de server :P.
Ircghost schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:26:
Je vergeet alleen wel hoi te zeggen als ik je tegenkom op de server :P.
Ow dat zou niet de eerste keer of de laatste keer zijn dat ik geen hoi zeg haha.
Heb meestal de chat uitstaan zodat je niet wordt lastig gevallen door kindjes die janken dat je aan het "hacken"bent.
Gisteren was dit echt episch, ik was een hackende rus motherf... en de rest mag je zelf invullen.
ik vloog met een jet (ja, ik vlieg ook wel eens) tegen een parachutist aan en ik kreeg 30% damage , maar wel een roadkill. Die speler ging zo te keer in de chat, dat ik me lach niet meer kon inhouden.

Even tussen haakjes, die woestijn map Flats. heeft een kleine luchtruim, waardoor je veel minder last hebt van de jets. ze kunnen nog steeds een pain in the ass zijn, maar ze zijn bijna net zo kwetsbaar als de attack heli.
Eindelijk een "nerf" voor de jet en hopelijk krijgen ze dit ook zo voor elkaar bij BF4

Pagina: 1 ... 179 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.