Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11 11:14

fynrd1

Fooled by Randomness

Zerosum schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 17:34:
Ik krijg endgame niet opgestart, hij blijft op het Loading screen staan. Ik heb al repareren en checken op update geprobeerd in Origin, maar niks helpt. En ja, ik heb premium ;-)
Heeft iemand een lumineuze tip voor me?
Heb je een RU versie?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-11 12:10
Nee, aangeschaft bij Origin, betaald via Ideal, de NL versie dus.

Ik heb vorige week wel de 6gb download gehad, maar niet de 4gb waar de meesten het over hadden in dit topic.

[ Voor 46% gewijzigd door Zerosum op 13-03-2013 17:49 ]

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 13:47:
[...]

Mooi. Ik moedig alle jetters aan AS te gaan spelen zodat ze opbokken van m'n Conquest potjes :D
* zet turfje op z'n Jetters-weggestuurd-lijstje
Haha Knetter, soms vind ik je wel eens een zeur hier op het forum, maar humor heb je altijd wel in je posts met soms ongeëvenaarde uitdrukkingen :D

Steam || Diablo 3

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-11 20:51
Knetter een zeur??? 8)7
Als er 1 positief is over het spel en teamplay aanmoedigt is hij het wel. _/-\o_

Het is alleen jammer dat er niet meer nieuwe objecten bijgemaakt ziin in de maps, zelfde huisjes en obstakels verder leuke maps
l0n3w012ph schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 18:14:
[...]

Haha Knetter, soms vind ik je wel eens een zeur hier op het forum, maar humor heb je altijd wel in je posts met soms ongeëvenaarde uitdrukkingen :D

[ Voor 14% gewijzigd door Petertje750 op 13-03-2013 18:23 ]

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Jemig...weer 4GB downloaden nadat ik vorige week 6GB moest downloaden, die uurtjes die ik beschikbaar heb om BF3 te spelen worden steeds ingenomen door allerlei updates :{

edit: 220kB/ps...3 uur wachten, ik heb 60Mbit downstream :(

[ Voor 15% gewijzigd door Cartman! op 13-03-2013 18:26 ]

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Cartman! schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 18:26:
Jemig...weer 4GB downloaden nadat ik vorige week 6GB moest downloaden, die uurtjes die ik beschikbaar heb om BF3 te spelen worden steeds ingenomen door allerlei updates :{
Deze keer is het het waard hoor :)

• Cartman!
  • Niet online
Zucht..ik denk: ik stop de download en druk op "controleren op update" en die zegt vrolijk dat er geen update is. Origin is echt nog verre van goed :(

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

CTF is wel goed voor mijn landmijn kills >:).
Kan ik eindelijk die assignment halen.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Cartman!
  • Niet online
Kies ik nog n keer dezelfde server en nu wil BF3 wel gewoon laden zonder 4GB update 8)7 Kan ieder geval nog 25min spelen...

• JimDB
Jerry schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 18:28:
Haha ja, hebben ze dat trouwens ook aangepast ?

Want ik was gisteren CTF in Pipeline bezig en ik had men mines gedropt, maar dan was ik dood gegaan en als medic teruggekomen, terug een keer dood en ongeveer 5 min later toen ik aan het deffen was krijg ik opeens een triple kill 8)7, men mines en terwijl had ik net iemand gekilled op defence :)
Despawnden die vroeger niet ?

Nieuwe tactic: >:) Omring de vlag !! >:)

[ Voor 4% gewijzigd door JimDB op 13-03-2013 18:32 ]

Verwijderd

Jerry schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 18:28:
wil je een tipje om die AT mijn kills allemaal in één ronde te halen? Speekl met Sqd Explosives en AT mines als engi. Spawnen op een base, klim vavn voren op een fiets en ga op het stuur zitten met je neus naar de achterbumper, en kak al je mijnen op het zadel. zitten, rijden en tegen een voertuig aan beunen. Zodra jij afstapt gaat het hele zootje in één klap de lucht in en alles in een breik van 5 meter is weg, zelfs 100% health tanks met reactive. Tot op 15 meter kun je infantry omleggen.
Werkt ook met jeepjes, tanks en, met wat voorzichtig vliegwerk, scout helis.

• JimDB
Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 18:41:
[...]

wil je een tipje om die AT mijn kills allemaal in één ronde te halen? Speekl met Sqd Explosives en AT mines als engi. Spawnen op een base, klim vavn voren op een fiets en ga op het stuur zitten met je neus naar de achterbumper, en kak al je mijnen op het zadel. zitten, rijden en tegen een voertuig aan beunen. Zodra jij afstapt gaat het hele zootje in één klap de lucht in en alles in een breik van 5 meter is weg, zelfs 100% health tanks met reactive. Tot op 15 meter kun je infantry omleggen.
Werkt ook met jeepjes, tanks en, met wat voorzichtig vliegwerk, scout helis.
Zo dan ? Alleen dan met mines in plaats van C4 :)

Verwijderd

JimDB schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 18:46:
[...]

Zo dan ? Alleen dan met mines in plaats van C4 :)

[video]
zo dus.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jFZ4OwWgZxs]

Zonder het moment op 0:15 waar mijn nummer 7 neergelegd wordt en je ineens het :? ziet gebeuren, en ik het ammokistje ontdek.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2013 18:51 ]

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
HammerNL schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:32:
Server met AS zonder seekers maakt het al een stuk leuker imo:

http://battlelog.battlefi...ERIORITY-NO-HEAT-SEEKERS/

belt speed, extinguisher en pods.
http://battlelog.battlefi...how/1/57091241/170549906/

Mooie server met actieve admins en niveau lag ook wel lekker hoog (althans toen ik speelde). Meerdere (pro) jetpilots in enemy team, dus mag zeker niet klagen wat betreft eindresultaat. Maar moet eerlijk zeggen dat je in die chaos toch weinig te kiezen hebt en gewoon de gene pakt die buiten de massa vliegt dus had weinig last van de goede enemy jet pilots. Vloog op deze server trouwens met maintenance, extinguisher en rocketpods. Beltspeed heb je niet nodig, of je moet echt aan je aim werken als je het wel nodig hebt. Timen en zorgen dat je schoten ook daadwerkelijk landen.

Zeker waard om te proberen als jetter. Hier gisteren ook mijn 2e potje AirSup gespeeld en speelt echt 10x lekkerder weg dan een heatseeker festijn met 24 man. Niveau ligt hoger, omdat de betere jet pilots hier natuurlijk op af komen als een vlieg op stront. Maar met 24 man merk je het eigenlijk nauwelijks als er een erg goede piloot in zit. Air Superiority is trouwens min of meer de Metro voor jetpilots, vlag die binnen 3 seconden is gekapt wat je de volle mep aan punten geeft, en dan maar niet te spreken over elke disable+destroy en opvolgende kill. Zal de bailers leren :+

Dus lonewolph, JayP en uiteraard Fiesta_Solara ( :'( ) en de rest, als jullie AS al hadden opgegeven, probeer die server uit die Hammer gepost heeft en als er een ATF admin in zit. Gegarandeerd meer fun dan met 24x2 heatseekers. Probeer beetje uit de chaos weg te blijven en vlieg naar de vlag toe die van enemy is. Zodra die begint te knipperen komen ze opeens overal en nergens vandaan wat de grote groep uit elkaar breekt, zo kun je veel makkelijker mensen individueel afslachten ipv dat je achter één jet aan zit, en 7 enemies achter jouw 8)7.

Al met al kan ik Air Superiority wel waarderen, maar het kon zo veel beter. Zeker unranked met bepaalde regels heeft het potentie, en uiteraard voor de dogfight community is dit ook wel een mooie mod. Niet meer wachten tot 2 man klaar zijn met vechten voor je zelf kan. Nu 24 jets beschikbaar om te 1vs1en.

Laatste AS tip: Gebruik de Q knop en Freelook. Als jouw team niet spot, doe het dan zelf. Elke spot functioneert als een air radar aangezien die toch niemand gebruikt ivm 1,5m range op AS. Soms kan je zelfs 4 jets tegelijk spotten, wat jouw teammates aan de andere kant van de map kan helpen. :)

Trolltip: Mocht je nog punten nodig hebben voor Scout Chopper, pak de scout chopper waar beschikbaar op de nieuwe maps en neem guided missile mee. Maakt niet uit hoevaak je schiet, er is altijd wel iemand die een nieuwe poging waagt op de dirtbike haha. >:) >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Xant0r op 13-03-2013 18:56 ]

• JimDB
Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 18:50:
[...]

zo dus.
[video]

Zonder het moment op 0:15 waar mijn nummer 7 neergelegd wordt en je ineens het :? ziet gebeuren, en ik het ammokistje ontdek.
Haha 8)7

Trolling dem noobs: The Engineer :)

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-11 16:43
Nog 'n uurtje en dan is endgame binnen. Heb er zin in :P

• Zerosum
JimDB schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 18:26:
[...]

Deze keer is het het waard hoor :)
Kan ik die download ook forceren? Ik krijg hem maar niet opgestart 8)7

• JimDB
Zerosum schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 19:37:
[...]

Kan ik die download ook forceren? Ik krijg hem maar niet opgestart 8)7
Hoe bedoel je ? Download ie niet ? Of gewoon heel traag ?

• Zerosum
Helemaal niet helaas. Probeer een server te joinen en blijft op Loading hangen. Ik heb die 4gb download nooit gekregen, ondanks dat Endgame op unlocked staat bij me.

edit: ik ga de game deleten en from scratch opnieuw installeren, ik neem aan dat ie al mijn premium content dan weer download... zal effe duren ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Zerosum op 13-03-2013 19:47 ]

Verwijderd

l0n3w012ph schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 18:14:
[...]

Tjah als je aplha tegenkomt wil je ook liefste in zijn team of dat die ergens anders gaat spelen want hij haalt je altijd wel neer of maakt verhicle kapot met zijn jet :D
Maar nu moet ik zeggen zolang we positief zijn is goed :) want als ik activision hoor die willen meer uitmelken en gewoon matige dingen er voor geven .
Kan je inderdaad beter DICE hebben, die patchen alle bugs die al sinds launch in de game zitten!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Tsurany schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 19:50:
Kan je inderdaad beter DICE hebben, die patchen alle bugs die al sinds launch in de game zitten!
Still beats IW. ;)
Twee patches en dan is het wel goed ook al is de game nog een gigantische bug.
DICE doet het zeker niet perfect maar ze proberen het tenminste nog wel. Als het aan EA lag dan werd er gewoon niet gepatched. Kost te veel geld. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

Zo, een hele avond CTF. Resultaten mogen er zijn maar de highlights: één ronde verloren, de rest gewonnen, een berg punten, iedereen fanatiek als pubers en, het mooiste van alles, twee fenomenale flagcaps door mijzelf - één door met m'n beacon precies op een spawnende vijandelijke tank te landen en daar in racetempo hun vlag mee te snaaien en één fietsactie met de fiets door de vijandelijke containers, drie man geschoten vlag geroofd en volgas naar... hun helipad, alwaar ik met hun heli de rest van de ronde afgemaakt heb, met een snelle stop om de vlag af te leveren.

Bevalt goed, dat CTF. Wel beetje kut dat je gebaseraped kunt worden, maar degene die dat bij ons bleef doen vond op een gegeven moment een heel groepje lamers bij zijn helipad en wij sloopten z'n heli niet, we stalen hem. En *exit* was de baseraper, al huilend in de chat :')

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-11 12:59
Ik speel met de tank vooral met optical zoom, heb wel gemerkt dat bij deze mappen dat niet altijd de juiste strategy is, ik jaag vooral op andere tanks.

Verwijderd

Bintzak schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 22:53:
Ik speel met de tank vooral met optical zoom, heb wel gemerkt dat bij deze mappen dat niet altijd de juiste strategy is, ik jaag vooral op andere tanks.
Optics :? Smoke natuurlijk, hoe ga je anders al die javelins ontwijken die nu immens populair zijn door de grote hoeveelheid bikes?

Verwijderd

Oke, Phyxion, R0y. en KnetterGek. Ik weet genoeg, bedankt voor de reacties.

Misschien binnenkort maar even uit de kast trekken om alle nieuwe content te testen. Ik heb nou eenmaal premium, kan ik dit net zo goed even uitproberen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2013 02:13 ]

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-11 12:59
Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 23:07:
[...]

Optics :? Smoke natuurlijk, hoe ga je anders al die javelins ontwijken die nu immens populair zijn door de grote hoeveelheid bikes?
Klopt, ik ben gewend om vanaf een grote afstand andere tanks uit te schakelen. nu moet ik inderdaad vaak smoke gebruiken anders is het niet te doen.

• JimDB
Bintzak schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 02:34:
[...]

Klopt, ik ben gewend om vanaf een grote afstand andere tanks uit te schakelen. nu moet ik inderdaad vaak smoke gebruiken anders is het niet te doen.
Zonder optics kan je toch ook vanop long range andere tanks raken ? Of is het alleen maar om dat te vergemakkelijken ?

Anders zou ik zeggen smoke ftw, want anders zal het nog wel vaak gebeuren dat je wordt neergehaald door simpele infantery :)

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-11 15:53

d_star

Maharadja of the Year :-/

Gisteravond voor het eerst de kans gekregen om een paar van de nieuwe maps te spelen, in conquest. My two cents:

- Nebandan Flats: meh. zoals de naam al doet vermoeden een enorm vlakke map waarop een paar tankstationnetjes staan en één groot pakhuis. Feitelijk concentreert het gevecht zich hier omheen. Airrape is mij veel overkomen in de potten dat deze map draaide, aangezien er weinig beschutting is. Wordt niet snel één van mn favorieten, maar misschien moet ik er nog wat aan wennen. Jullie betere ervaringen met deze map?

- Operation Riverside: wel aardige map. Veel beschutting, wat het mogelijk maakt voor infanterie om de armor te ontwijken/uit te schakelen. Het omgekeerde is ook waar: vanuit armor heb je het lastiger om infy uit te schakelen omdat er zoveel dekking is. Vrij lineaire map wel, waarbij de vlaggen die 't dichtste bij de basissen liggen het minste gecapped worden. Blitzkrieg je in het begin vanaf je basis door naar de verste vlaggen, dan kan je de tegenpartij heel snel in baserape krijgen (welke trouwens ook makkelijk te breken is als je als tegenpartij meteen een flankerende beweging maakt om de blitz af te snijden). Vooral de kleuren in deze map vind ik erg mooi, voor zover je tijd hebt om daarvan te genieten. Maargoed, 't is eens wat anders dan blauw :X

Nieuwe voertuigen:
- Brommert: die is geinig! Planken gaat er lekker hard mee, probleem is alleen wel dat je vrij kwetsbaar bent op dat ding. Oh, en wee je gebeente als je verkeerd stuurt en een stukje achteruit moet...
- Nieuwe anti-air jeep: lastig te gebruiken, vooral de tweede fire mode met dumb rockets. Je kan je matig verdedigen tegen infanterie met anti-tank wapens, of andere tanks/LAVs. Misschien moet ik er nog wat aan wennen, maar ik voelde me vrij kwetsbaar tegenover air. Niet hele nuttige nieuwe toevoeging, ik kan me voorstellen dat deze jeeps vooral gebruikt gaan worden als transportvoertuig en niet waarvoor ze bedoeld zijn.
- Dropship: heb me kapodt gelachen om mn maat die met een LAV al zwevend neerkwam op de map, en niet wist wat 'm overkwam (iets in de trant van 'WTF IK PLEUR MET EEN LAV UIT DIE AC-130 WAT MOET IK DOEN WAT MOET IK DOEN *queue twintig seconden onafgebroken gebrul in de mic*). Grappig concept. Heel nuttig? Mwah, zodra we doorkrijgen hoe we wat kunnen beinvloeden waar we neerkomen met wat eruit die dropship komt, misschien wel..Misschien...

De andere twee maps moet ik nog spelen, maar iemand goeie ervaringen met die maps?

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Air superiority... heatseekers, zo'n 10 achter me reet aan. En dat als nieuwe piloot... ik word alleen maar geowned door heatseekers :P hahahaha

Maar, fun is het zeker. Vooral als je teammates op elkaar invliegen voor je ogen LOL

Verwijderd

d_star schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 07:49:
Gisteravond voor het eerst de kans gekregen om een paar van de nieuwe maps te spelen, in conquest. My two cents:

- Nebandan Flats: meh. zoals de naam al doet vermoeden een enorm vlakke map waarop een paar tankstationnetjes staan en één groot pakhuis. Feitelijk concentreert het gevecht zich hier omheen. Airrape is mij veel overkomen in de potten dat deze map draaide, aangezien er weinig beschutting is. Wordt niet snel één van mn favorieten, maar misschien moet ik er nog wat aan wennen. Jullie betere ervaringen met deze map?
Deze map blijft een zugend geheel. In CTF kom je nauwelijks aan de vlaggen door de enorme hoeveelheid snipers, in Conquest wordt er volcontinue geairraped door de jets, in de heli kun je je nergens verschuilen voor raketten en door de bikes is de soflam/javelin combo popie-jopie aan het worden dus je houdt een zowat permanente lock. Ik heb in CTF een dropje gedaan op het grote gebouw in het midden en in 15 seconden 1100 punten aan drie kills gehaald (marksman boni FTW) en werd vervolgens fenomenaal neergsproeid door de semi-auto snipemeisjes, echt ondoenlijk. Misschien is die kaart geschikt voor kleine groepen spelers, maar met 32 spelers was het een behoorlijke buttfuck alle rondes, zowel CTF als CQL.
- Operation Riverside: wel aardige map. Veel beschutting, wat het mogelijk maakt voor infanterie om de armor te ontwijken/uit te schakelen. Het omgekeerde is ook waar: vanuit armor heb je het lastiger om infy uit te schakelen omdat er zoveel dekking is. Vrij lineaire map wel, waarbij de vlaggen die 't dichtste bij de basissen liggen het minste gecapped worden. Blitzkrieg je in het begin vanaf je basis door naar de verste vlaggen, dan kan je de tegenpartij heel snel in baserape krijgen (welke trouwens ook makkelijk te breken is als je als tegenpartij meteen een flankerende beweging maakt om de blitz af te snijden). Vooral de kleuren in deze map vind ik erg mooi, voor zover je tijd hebt om daarvan te genieten. Maargoed, 't is eens wat anders dan blauw :X
Alle drie deze maps zijn behoorlijk makkelijk om een baserape te breken zolang je de jets buiten weet te houden - en die zijn er maar op één van de drie. in CTF en CQL zijn de maps compact genoeg om als wandelaar nuttig te zijn en groot genoeg om speelruimte te bieden voor voertuigen. In CTF hebben we gisteren ronde na ronde na ronde onze little bird in de lucht gehouden en de piloot was vijf rondjes op rij MVP1, ondanks de tegenstanders met stingers, soflams en javelins - op alle maps kun je redelijk schuilen voor locks en raketten en het mooie aan de LB is natuurlijk dat je altijd de optie hebt hoog te gaan en dan eendjes te droppen boven sniper-nesten en AA voertuigen. DuckyofDeath123 triple kill with C4! oOo
Nieuwe voertuigen:
- Brommert: die is geinig! Planken gaat er lekker hard mee, probleem is alleen wel dat je vrij kwetsbaar bent op dat ding. Oh, en wee je gebeente als je verkeerd stuurt en een stukje achteruit moet...
Als je dit ding beheerst kun je er schofterig snel mee van A naar basis, inclusief het ontwijken van dingen. Voorwiel omhoog voor je iets beukt en je springt, dus we hebben niet alleen een hoop jumps ontdekt gisteren maar ook effectief een vlag gehaald door met twee man en één fiets springend en dartelend een rondje over de kaart te scheuren, met m'n passagier schietend op dingen die in de weg liepen. hij kreeg zelfs nog voor elkaar om, in een rondje om een tank, een RPG in het achterwerk van die tank te jetsen, zodat die disabled was en ons niet kon volgen. Erg aso speelgoed _/-\o_
- Nieuwe anti-air jeep: lastig te gebruiken, vooral de tweede fire mode met dumb rockets. Je kan je matig verdedigen tegen infanterie met anti-tank wapens, of andere tanks/LAVs. Misschien moet ik er nog wat aan wennen, maar ik voelde me vrij kwetsbaar tegenover air. Niet hele nuttige nieuwe toevoeging, ik kan me voorstellen dat deze jeeps vooral gebruikt gaan worden als transportvoertuig en niet waarvoor ze bedoeld zijn.
Even doorleren hoe dit werkt dan. De AA missiles zijn sterk zat, en werken zoals op elk AA voertuig. De dumbfire AT rockets zijn zó sterk dat ik denk dat ze generfd gaan worden, want met een beetje mikwerk kun je een salvo van vier toch wel minimaal voor driekwart op een tank of IFV laten landen, en die is dan disabled en op sterven na dood. Ik heb met dat ding inderdaad niet dát gedaan waar hij voor is - we zijn tanks gaan jagen in CTF op Pipeline. "Kom, we doen een bosje na, zet hem eens tussen de bomen daar?" en dan wachten tot er een IFV langs komt en die in de flank volbeunen met raketten. Een berg punten, twee kills, de aanval op onze basis effectief ontmand (de resterende fietsjes waren geen partij voor onze infantry) en onze IFV en tank de kans gegeven om over de flank door te stoten en hun vlag te gaan halen. Je bent zeker kwetsbaar in dat ding, maar als je zorgt dat je de kans hebt om te schieten ben je alles behalve een push-over ermee. Goed teamwerk tussen driver en gunner is wel essentieel, mijn driver ontweek volgas de inkomende tankshells en ik boorde er rockets in, dat ging best lang goed.
- Dropship: heb me kapodt gelachen om mn maat die met een LAV al zwevend neerkwam op de map, en niet wist wat 'm overkwam (iets in de trant van 'WTF IK PLEUR MET EEN LAV UIT DIE AC-130 WAT MOET IK DOEN WAT MOET IK DOEN *queue twintig seconden onafgebroken gebrul in de mic*). Grappig concept. Heel nuttig? Mwah, zodra we doorkrijgen hoe we wat kunnen beinvloeden waar we neerkomen met wat eruit die dropship komt, misschien wel..Misschien...
Als inf kun je kiezen wanneer je gaat, als IFV ga je gewoon. Heb het ding al een keer op z'n kant in de sloot gehad, wat niet handig werkte, en ben op een dak geland waar ik afgleed en vervolgens lig je op je kant tegen een gebouw aan. Maar áls het goed uitkomt, en je met je IFV bovenop een vlag landt en de onboorlingen en masse aan stukken scheurt met je guns en gunners en een tnak van achteren vol gaten boort dan is het wél een geweldig stukje speelgoed.
Als je op weg naar de grond al gelockt en gejavelind wordt is de lol er wel wat eerder af though.
De andere twee maps moet ik nog spelen, maar iemand goeie ervaringen met die maps?
:Y

• JimDB
d_star schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 07:49:

- Opsomming, zie Knetter voor antwoord -

Lol, ik vind net de 2 anderen de leukste, en heb juist weinig ervaring gehad met Flats en Riverside :)

Pipeline, de sneeuwmap is, denk ik, tot nu toe de meest gespeelde map in CTF (misschien lijkt het gewoon zo omdat ik net dan join, maar goed :)) en vind ik echt wel neig. Je kan als je wil de enemy gewoon omcirkelen en ze dan backrapen als je snel bent met je brommertje :p Wel veel baserape, doordat ze ofwel op het dak ofwel tussen de containers campen ...

Railroad heb ik al op CTF en TDM gespeeld, en is in mijn ogen een verwilderde variant van Canals als je het speelt op TDM. Je hebt terug veel containers en dan nog een paar huisjes en natuurlijk de trein, echt leuke map, zeker als je een fan was van Canals, zoals ik :p.
In CTF is het net hetzelfde als in Pipeline, gewoon een grote cirkel maken met je moto, hun IFV pakken en hopsakee, daar is je killstreak :D (En back-up fire natuurlijk :))

De maps zijn trouwens echt prachtig :*)
Als ik het zo lees moet ik dus vanavond conquest even proberen. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-11 10:31

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik ben van ellendigheid maar weer B2K mappen gaan spelen, gewoon geen volle AM HC servers meer te vinden.

---RAWE CEEK!!!---

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Ik heb al het bovenstaande nog niet gelezen.
Maar wilde even melden na een paar uurtjes Aftermatch wat ik ervan vind.

Tot nu toe erg leuk.
Wel merk je dat er nog wat gebalanceerd moet worden. Want soms is het gewoon een slachtfestijn :-)
Beetje metro maar dan in het open veld met tanks en raketten.

Tot nu toe ben ik verrast.
De nieuwe mappen zijn een fijne toevoeging.

Verwijderd

Die wankers van EA kennen ook helemaal niks goed regelen hè

Afbeeldingslocatie: http://img43.imageshack.us/img43/5566/wtfec.png

edit: krijg hem nu via ingepakt via skype binnen zelfs dat gaat nog sneller 8)7

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2013 19:31 ]

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:26

wontcachme

You catch me? No you wont

http://battlelog.battlefi...how/1/57305118/352152559/

En de tegenstander + mijn teamgenoten zaten op TS van hun clan. Ik speelde solo. Toch wel lekker :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• JimDB
Verwijderd schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 19:13:
Die wankers van EA kennen ook helemaal niks goed regelen hè

[afbeelding]

edit: krijg hem nu via ingepakt via skype binnen zelfs dat gaat nog sneller 8)7
Haha, waarvoor gezond verstand nog wel niet goed is :P

Die nieuwe HMMWV ASRAD begin ik nog wel leuk te vinden, net in Railroad tot in hun base gereden en dan maar een goede killstreak opgeraapt, ze hadden het nog niet eens door dat ze direct gelocked werden 8)7

Wel kut dat die zo snel kapot geschoten worden (en natuurlijk dat ze geen smoke hebben) ...

Verwijderd

Het kan aan mij liggen , maar heb via origin al repareren gedaan maar blijf bij die DLC een bug erin !
Volgens origin is er niks mis , maar ik heb toch echt duidelijk de wegen ( roads ) als kleur geel ?
heeft die nog iemand ?

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-11 15:46
Verwijderd schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 21:25:
Het kan aan mij liggen , maar heb via origin al repareren gedaan maar blijf bij die DLC een bug erin !
Volgens origin is er niks mis , maar ik heb toch echt duidelijk de wegen ( roads ) als kleur geel ?
heeft die nog iemand ?
Maak eens een screenshot?

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Verwijderd

Dat zal dus morgen worden gezien ik gestopt ben met game voor deze avond .
Maar die nieuwe mode ctf is wel geweldig 😊

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:08
Verwijderd schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 21:51:
Dat zal dus morgen worden gezien ik gestopt ben met game voor deze avond .
Maar die nieuwe mode ctf is wel geweldig 😊
Het voelt voor mij kampioenschap C4+Mines stapelen :9

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-11 09:35
Ik snap er geen ene drol van, maar ik speel gewoon Endgame zonder patch/update gedownload te hebben. Voor zover ik weet doet Origin dat nooit in de background toch?

Paar dingen die me opvielen trouwens:
- Reactive armor lijkt niet meer te helpen tegen Javelins?
- Reviven op glijdende lichamen op stairs bij metro werkt eindelijk (ja, moest toch ergens die kills voor assignments farmen :P)

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
WTF! Op Nebandan Flats heb ik nu al twee keer gehad dat ik spawn zonder zichtbaar wapen, kan ook niet schieten en bijna al het geluid is weggevallen, je hoort alleen voetstappen en wat ontploffingen. Je hoort het bijvoorbeeld ook niet als je gelockt wordt in een jet. Zo irritant!

[edit] en nu voor de derde keer, Nebandan Flats laadt, spel start, geen wapen en bijna geen geluid 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door speedyjules07 op 14-03-2013 23:21 ]

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 23:30
Verwijderd schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 21:25:
heeft die nog iemand ?
Dit is een windows probleem, een paar weken geleden heeft windows een update uit gebracht die dit veroorzaakt.

deinstalleer KB2670838 in win7.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik blijf het recyclen van assets bij End Game wel flauw vinden. Iedere brug, elke boom, ieder huisje ken je al, je weet precies hoe mensen erover, -door en -onderdoor lopen en waar ze gaan zitten campen. :P

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Helaas hebben veel devs een handje van van reskins van bestaande objecten :( voor end-game had het inderdaad niet gemogen, dat zou juist de meest epic uitbreiding moeten zijn die geen nare nasmaak geeft zodat je het opvolgende product ook weer koopt.

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Nou ja ik snap het wel, want een nieuw gebouw ontwerp je ook niet zomaar. Dat doe je niet even in Paint, dat moet weer getest worden qua destruction, belichting, collision detection en campmogelijkheden en dergelijke, dus dat kost tijd. Uiteraard wil EA zo min mogelijk moeite steken in een map pack, en dat is ze schijnbaar weer gelukt.

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:37

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Voor iedereen die problemen heeft met het starten van EndGame check ff het volgende:

In steam rechtermuisknop op de game, dan game details. Onder de details tab staat een rijtje met alle dlc's die je hebt (cq waar je recht op hebt) en als het goed is staat EndGame daar ook tussen. Daar rechtermuis op en dan heb je een optie om de DLC te installeren. En dan is het een paar uur wachten want de download is bij de meeste mensen tergend traag... ging hier met 180Kb/s :'(

[ Voor 14% gewijzigd door Meelobee op 15-03-2013 08:41 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-11 13:44

beuker19

Killerbeuker is so OP

Meelobee schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 08:40:
Voor iedereen die problemen heeft met het starten van EndGame check ff het volgende:

In steam rechtermuisknop op de game, dan game details. Onder de details tab staat een rijtje met alle dlc's die je hebt (cq waar je recht op hebt) en als het goed is staat EndGame daar ook tussen. Daar rechtermuis op en dan heb je een optie om de DLC te installeren. En dan is het een paar uur wachten want de download is bij de meeste mensen tergend traag... ging hier met 180Kb/s :'(
nou niet bij iedereen bij mij gimg het met 8mb/s ;)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Daarom zeg ik, 'bij de meeste mensen' en niet 'bij iedereen' ;)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Verwijderd

Meelobee schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:02:
Daarom zeg ik, 'bij de meeste mensen' en niet 'bij iedereen' ;)
Maak er bij de minste mensen van, want de meeste mensen hebben natuurlijk dit topic gelezen en gezien dat je de download even moet pauzeren en hervatten - dan heb je goeie kans dat hij wel snel binnenkomt (andere server of ander slot op dezelfde, geen idee, maar het schijnt te helpen).
Dus. Pause/resume tot ie 14 MB trekt.

Verwijderd

NLsandman schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 07:05:
[...]

Dit is een windows probleem, een paar weken geleden heeft windows een update uit gebracht die dit veroorzaakt.

deinstalleer KB2670838 in win7.
Ik zal dit ook vanmiddag proberen dit gaat toch net zoals hoe je normaal een game verwijdert alleen dan de map met de updates ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:41:
[...]
Ik zal dit ook vanmiddag proberen dit gaat toch net zoals hoe je normaal een game verwijdert alleen dan de map met de updates ?
???
Hoe jij normaal een game verwijdert lijkt me niet de juiste manier, als je daarbij denkt een "een map".
Hint: de-installeren is wat anders dan verwijderen.

• d_star

d_star

Wat hij waarschijnlijk bedoelt, is het tabje met geinstalleerde MS-updates die je kan selecteren in hetzelfde scherm als waar je de rest van je geinstalleerde meuk hebt staan. Tenminste, als we het over Windows 7 hebben.

In dat tabje selecteer je inderdaad de genoemde update en verwijder je 'm, dat is de juiste manier.

Maargoed, ik laat 'm lekker staan: mij interesseren die gele wegen niet zo, over wegen rijdens betekent een rijdende magneet voor mijnen worden. Daarnaast ben ik een groot voorstander van jezelf hemelsbreed over de kortste afstand tussen je vertrekplaats en je bestemming bewegen.

Tenzij je flankt, natuurlijk. Maar ook dan pak je zelden wegen. Man wat een loos verhaal eigenlijk, ik probeer te zeggen dat ik bijna nooit wegen gebruik dus boeit 't me niet dat die dingen geel zijn...

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:06:
[...]

Maak er bij de minste mensen van, want de meeste mensen hebben natuurlijk dit topic gelezen en gezien dat je de download even moet pauzeren en hervatten - dan heb je goeie kans dat hij wel snel binnenkomt (andere server of ander slot op dezelfde, geen idee, maar het schijnt te helpen).
Dus. Pause/resume tot ie 14 MB trekt.
Nee want dat had ik ook gelezen en het hielp bij mij niets, en daarom moet het wel zo zijn dat de meeste er last van hebben :+

Maar zonder gekheid, pauzeren en hervatten kan wel eens helpen inderdaad, maar helaas niet altijd, ikzelf kwam niet boven de 200Kb uit, met een 120Mb Ziggo lijn.

Verwijderd

d_star schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:03:
Wat hij waarschijnlijk bedoelt, is het tabje met geinstalleerde MS-updates die je kan selecteren in hetzelfde scherm als waar je de rest van je geinstalleerde meuk hebt staan.
Nou, volgens mij tieft hij gewoon directories weg als hij een spel zat is, en dát gaat niet werken. De updates weergeven is niet echt een mapje openen ;)

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-11 17:29
VInd CTF echt leuk! geen Jets alleen heli's die vrij laag over moeten vliegen waardoor ik mn AT op airvehicles ook kan halen! YAY!
nu 4/5 al gehaald.
het leuke vind ik dat er nu echt een point of interest is waarom gevochten wordt op een relatief klein gebied. Niet een spreiding van meerdere targets maar 1 die belangrijk is. Erg leuk om te zien dat hierom gevochten wordt voor elke meter (of vlag).
de mines zijn irritant maar ik maak er zelf ook dankbaar gebruik van.

Gebruiken jullie ook de infrared vision in tanks? ik vind dat echt zo handig! Dat het bijna cheaten is :)

de ditbikes zijn erg erg leuk! vooral om achterelkaar aan te scheuren met iemand achterop en dan al schietend proberen iemand neer te halen.. bijna een (goed/slechte) aktiefilm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-11 07:57
Mee eens, dat de actie bij CTF zo geconcentreerd is maakt het zo vet.

• Koekfabriek
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-11 11:16

Koekfabriek

King Billy on the wall

speedyjules07 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 23:10:
WTF! Op Nebandan Flats heb ik nu al twee keer gehad dat ik spawn zonder zichtbaar wapen, kan ook niet schieten en bijna al het geluid is weggevallen, je hoort alleen voetstappen en wat ontploffingen. Je hoort het bijvoorbeeld ook niet als je gelockt wordt in een jet. Zo irritant!

[edit] en nu voor de derde keer, Nebandan Flats laadt, spel start, geen wapen en bijna geen geluid 8)7
Ik heb dit gehad op Riverside nadat ik van een motor afstapte, suicide en bf3 deed weer normaal. Geen idee hoe het komt.

Riverside in conquest is trouwens een super gave map! Nebandan Flats is ook erg aardig maar ligt een beetje aan de server. Soms is het echt een sniper campfeest. Persoonlijk vind ik CTF een weinig interessante speelmodus, of de vlag pakken is onmogelijk i.v.m. met campers/c4/enz of je rolt zo over de tegenstander heen.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-11 11:58
Meelobee schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 08:40:

Steam, serieus? Heb ik iets gemist?! :+

Verwijderd

beebie121 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:32:
geen Jets alleen heli's die vrij laag over moeten vliegen waardoor ik mn AT op airvehicles ook kan halen! YAY!
nu 4/5 al gehaald.
Eh... je weet dat je die gewoon kon halen met javelins toch? Iemand die SOFLAMt of in een tank gaat painten en je kunt ze alle vijf in één rondje halen... ;)
Vandaag mogelijk BF4 teaser trailer.

http://www.vg247.com/2013...trailer-due-today-rumour/

Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/iNgG59lBcXLyo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.picpar.com/S9m.png
(admin bij battlefieldo.com)

[ Voor 38% gewijzigd door Asgaro op 15-03-2013 12:33 ]

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:57
Jammer weer van dat promoten van BF4, End Game is net pas uit haha.

kan trouwens geen HC Rush 32 servers vinden, enkele 'mixed mode' servers maar daar moet ik niks van. Hoezo BF3 is niet dood? ;D

Mijn YouTube

Zo we zijn terug van een midweekje hard werken en niet kunnen gamen ;)
Vanavond naar de uitzending van VI en vanaf morgen maar eens kijken hoe de DLC is.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:51

DvE

ORA-00000

Pykow schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:25:
Vanavond naar de uitzending van VI en vanaf morgen maar eens kijken hoe de DLC is.
Airrape gok ik.

• d_star

d_star

"Oh nee ik kan mn specialistische game mode niet meer vinden met precies dit aantal spelers en precies deze map net na de lunch op een werkdag, BF3 is deaud!!!!!11einz".

Weet je wel hoe belachelijk dat klinkt? Te snel conclusies trekken jongen...

Zoek eens op een andere tijd dan half twee 's middags op een werkdag, dan zul je heus wel wat vinden. BF3 is nog lang niet dood, er spelen nog mega veel mensen dit spel. Daarnaast zou je je server criteria eens kunnen nakijken; toevallig niet een filtertje aanstaan waardoor je die servers niet ziet?

• kevz
d_star schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:30:
"Oh nee ik kan mn specialistische game mode niet meer vinden met precies dit aantal spelers en precies deze map net na de lunch op een werkdag, BF3 is deaud!!!!!11einz".

Weet je wel hoe belachelijk dat klinkt? Te snel conclusies trekken jongen...

Zoek eens op een andere tijd dan half twee 's middags op een werkdag, dan zul je heus wel wat vinden. BF3 is nog lang niet dood, er spelen nog mega veel mensen dit spel. Daarnaast zou je je server criteria eens kunnen nakijken; toevallig niet een filtertje aanstaan waardoor je die servers niet ziet?
Kerel, 10 jaar geleden kon je vrolijk quake3 spelen 24/7. Als ik nu ga zoeken naar wat hardcore servers krijg ik echt bijzonder weinig voor de 'miljoenen' sales die BF3 gemaakt heeft. Echt, trek je zelf niet te snel conclusies?
Al mijn filters staan uit MUV; Endgame, Europa zonder rusland, Hardcore, Rush. Hoe veel Rush servers zie jij? }:O

ps, moest lachen bij 'specialistische game mode'.

Mijn YouTube

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Pykow schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:25:
Dus vanaf morgen weer ellenlang gerant over hoe kut alles weer is? :o

Gisteravond na 3 uur downloaden een paar potjes gespeeld. De nieuwe maps zijn allemaal wel tof, maar gister vooral Nebandan Flats gespeeld. Echt een map waar je met een tank hard kan domineren, vooral als je een beetje capabele gunner hebt die ook de 3e seat gebruikt om heli's te locken. We schoten de ene na de andere heli uit de lucht.

[ Voor 33% gewijzigd door Meelobee op 15-03-2013 13:41 ]

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik snap echt niet wat mensen zitten te zeuren de hele tijd met airrape. De stingers zijn zwaar overpowered, als ik het idee krijg dat ik last heb van de jets en/of heli's switch ik even naar engineer, binnen no-time is alles de lucht uit. Keuzes maken mensen, keuzes maken.

Overigens zijn die nieuwe maps behoorlijk goed gebalanced, al helpen de motors zeker mee. Gisteren 600 tickets conquest gedaan op N.. Flats, eerst had de enemy echt alles gecapped. Even met een teamgenoot flink bezig geweest en uiteindelijk hadden wij alles gecapped en nog gewonnen ook. Veel is mogelijk wanneer er maar een beetje samengewerkt wordt :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:51

DvE

ORA-00000

Phyxion schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:38:
[...]

Ik snap echt niet wat mensen zitten te zeuren de hele tijd met airrape. De stingers zijn zwaar overpowered, als ik het idee krijg dat ik last heb van de jets en/of heli's switch ik even naar engineer, binnen no-time is alles de lucht uit. Keuzes maken mensen, keuzes maken.
He, ik had die reactie van hem verwacht, niet van iemand anders :)

Verwijderd

kevz schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:37:
[...]
Kerel, 10 jaar geleden kon je vrolijk quake3 spelen 24/7.
Afgezien van het feit dat dit niet waar is omdat je op werkdagen behoorlijk beperkt was in de niet-lege servers die je kon vinden én het spel toen sowieso al flink dood aan het gaan was kun je nu ook 24/7 vrolijk BF3 spelen. Niet de door jouw specifiek gewenste server settings, maar doe nou niet of je bij q3a in 2003 nog wel 24/7 zomaar elke mod elke modus vinden kon en zo hop erin en spelen, zeker niet als je de US en Rusland uitsluit.
Als ik nu ga zoeken naar wat hardcore servers krijg ik echt bijzonder weinig voor de 'miljoenen' sales die BF3 gemaakt heeft. Echt, trek je zelf niet te snel conclusies?
Al mijn filters staan uit MUV; Endgame, Europa zonder rusland, Hardcore, Rush. Hoe veel Rush servers zie jij? }:O
Zet Rusland eens aan? Daar zijn bijna altijd wel HC servers te vinden en ze zitten echt niet allemaal vol idiot-admins en hekkers.
ps, moest lachen bij 'specialistische game mode'.
HC Rush EG, in een zeer beperkt geografisch gebied. Dat je daarom moet lachen zegt meer over jou dan over hem.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-11 11:58
Die 'I was there' dogtag heeft daar ook iets mee te maken, las ik gisteren althans. Volgens mij was dat ook op battlefieldo.com

• kevz
Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:44:
[...]

Afgezien van het feit dat dit niet waar is omdat je op werkdagen behoorlijk beperkt was in de niet-lege servers die je kon vinden én het spel toen sowieso al flink dood aan het gaan was kun je nu ook 24/7 vrolijk BF3 spelen. Niet de door jouw specifiek gewenste server settings, maar doe nou niet of je bij q3a in 2003 nog wel 24/7 zomaar elke mod elke modus vinden kon en zo hop erin en spelen, zeker niet als je de US en Rusland uitsluit.

[...]

Zet Rusland eens aan? Daar zijn bijna altijd wel HC servers te vinden en ze zitten echt niet allemaal vol idiot-admins en hekkers.

[...]

HC Rush EG, in een zeer beperkt geografisch gebied. Dat je daarom moet lachen zegt meer over jou dan over hem.
Duidelijk geen quake speler geweest vroegah, en ja je kon 24/7 wel wat spelen toen met een behoorlijk kleine community. Verder vind ik de filter op europa groot genoeg, je doet net alsof ik hem alleen op NL heb staan? Ping 10-40 is speelbaar.

Tja, Rusland? Nee dankje, lager niveau en meer lag, maar dat weet iedereen toch? ;)

Kom op mensen, als je je spelletje zo geweldig vind, kom dan tenminste met wat argumenten.
Ik zal het wat weken geven maar persoonlijk vind ik dat BF3 iets teveel veranderd is naar uber-casual, maar ff wat anders doen dan oOo

Mijn YouTube

• d_star

d_star

kevz schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:52:
[...]
Kom op mensen, als je je spelletje zo geweldig vind, kom dan tenminste met wat argumenten.
Dat doen we toch? Zie de post van Knetter en van mij, misschien niet netjes in bulletpointjes verwerkt, maar ik zie jouw argumenten ook niet netjes verwoord en geformat terug.
Ik zal het wat weken geven maar persoonlijk vind ik dat BF3 iets teveel veranderd is naar uber-casual, maar ff wat anders doen dan oOo
Don't let the door hit you on the way out, maat.

Verwijderd

kevz schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:52:
[...]
Duidelijk geen quake speler geweest vroegah,
:') Nee hoor, helemaal niet. Geen toernooitjes gespeeld, geen q3-only lanparties gehost, geen eigen servers gerund, helemaal niets.
en ja je kon 24/7 wel wat spelen toen met een behoorlijk kleine community.
Met die drie servers die er toen nog over waren bedoel je dan. En die vijf man die dan makkelijk met elkaar contact kan houden. Hoe leuk is BF3 met vijf spelers?
Dit is gewoon vette onzin, kevz. Het kleine aantal servers maakte het makkelijker er één te vinden met plek erin, maar dan nog niet zomaar elke random mod en modus, en ook toen filterde je er echt geen US uit, want dan waren er gewoon hele dagdelen waar je kon kiezen uit TDM of FFA en verder niets.
Verder vind ik de filter op europa groot genoeg, je doet net alsof ik hem alleen op NL heb staan? Ping 10-40 is speelbaar.
Je hebt je filter érg klein staan, zeker gezien HC Rush niet de meest gangbare mode is en je je ook nog eens beperkt tot EG servers.
Tja, Rusland? Nee dankje, lager niveau en meer lag, maar dat weet iedereen toch? ;)
"Dat weet iedereen toch" is synoniem voor "het is weliswaar niet waar maar ik wil het toch als argument gebruiken." Er zijn gewoon prima servers in RUS te vinden en er zijn er zát waar mijn ping in elk geval net zo laag is als op elke willekeurige UK, ESP, SWE of ITA server. En laag niveau? Zoek de goeie servers op en je hebt daar écht geen last van - niet alle Russen zijn incompetente teamkillende cheatende vodka-zuipers, voor het geval je dat denkt.
Een betere discussie begint bij jezelf.
:w don't let the door hit you...

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Het zal dit weekend wel lekker druk worden op de bf servers gok ik ivm end game en het double xp gebeuren.

(en het is kakweer ;) )

[ Voor 11% gewijzigd door Hippocampus op 15-03-2013 14:22 ]

• kevz
Tja, ik snap wel waar jullie vandaan komen hoor, maar als je wat kwaliteit gameplay wil dan is dat moeilijk te zoeken in BF3 naar mijn mening. Tenzij dus hardcore, rush of tdm (net hoe de pet staat, rush=team, tdm=solo), en rond een normaal aantal spelers (32). Bovendien is BF3 helemaal niet geoptimaliseerd voor 50-64 spelers, bij haast alle grote servers voel je al vlot dat de server achterloopt op het spel dmv vertragingen en daardoor een hiccup gevoel geeft. Anyway, ik wacht het dus even af en hopelijk nemen het aantal rush servers toe, geef gewoon een voorkeur aan die modus omdat het spelers een richting geeft, 1 kant op en dat is naar de mcoms toe.

En ja, vroegah kon je altijd wel een server vinden (osp/cpma) en ook vaak op de gamemode die je wou hebben. Bovendien waren er altijd pickups met gebruik van mirc/quakenet etc. Mja das offtopic.

FF een beetje tdm denk ik om wat energie kwijt te raken :)
Hippocampus schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 14:21:
Het zal dit weekend wel lekker druk worden op de bf servers gok ik ivm end game en het double xp gebeuren.

(en het is kakweer ;) )
Begon hier net prompt te sneeuwen (n-h) :')

[ Voor 13% gewijzigd door kevz op 15-03-2013 14:23 ]

Mijn YouTube

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Heb net die true primary weapon dogtag gehaald ;)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/74295610/Naamloos.png

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Feli Beuker
Raak er maar niet aan gehecht, ik kom hem afpakken :P
beuker19 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 14:30:
Heb net die true primary weapon dogtag gehaald ;)
[afbeelding]
Ik was er mee gekapt nadat ik gehoord had dat je voor alle wapens een master dog tag moest hebben.
Gelukkig bewijs jij dat dit niet noodzakelijk is en kan ik hem dit weekend ook even halen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Pykow schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 14:43:
[...]

Ik was er mee gekapt nadat ik gehoord had dat je voor alle wapens een master dog tag moest hebben.
Gelukkig bewijs jij dat dit niet noodzakelijk is en kan ik hem dit weekend ook even halen.
Nee elke weapon class 100 kills incl. pdw's en shotty's dus 600 kills totaal :)

• JimDB
beuker19 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 15:18:
[...]

Oh, dat duurt dus niet zo lang, zal de mijne dan ook maar eens binnenhalen :p
Phyxion schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:38:
[...]

Overigens zijn die nieuwe maps behoorlijk goed gebalanced, al helpen de motors zeker mee. Gisteren 600 tickets conquest gedaan op N.. Flats, eerst had de enemy echt alles gecapped. Even met een teamgenoot flink bezig geweest en uiteindelijk hadden wij alles gecapped en nog gewonnen ook. Veel is mogelijk wanneer er maar een beetje samengewerkt wordt :)
De key voor BF3: Teamwork en logisch nadenken :D

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

beuker19 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 15:18:
[...]

Oh dat haal ik dan ook nog wel een keertje. Van een wapentje of 18 al minimaal 500 kills, als het al niet meer was :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Verwijderd

die nieuwe maps zijn echt geweldig. En voor de eerste keer in een dlc voegen de nieuwe voertuigen ook echt iets toe :p.

Hoeveel frames zou je eigenlijk moeten halen met een amd 7850 op een 1080p beeldscherm? ik haal namelijk rond de 30~40 op low en dat vind ik iets te weinig...

• JimDB
Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 17:36:
die nieuwe maps zijn echt geweldig. En voor de eerste keer in een dlc voegen de nieuwe voertuigen ook echt iets toe :p.
Jep, echt een geslaagde DLC. Wat vreemd dat ze CTF eigenlijk nog niet eerder geïntroduceerd hebben in BF3, zou niet meer zonder kunnen + wat een prachtige maps zeg ! Normaal gezien heb ik het niet zo voor grote maps, maar deze zijn echt gewoon goed, zeker nu met de dirtbikes :)

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Is er nou al eens een Weakest Link-serverplugin die spelers kickt die na vijf minuten spelen nog steeds een bedroevende score hebben? Wat zou dat een uitkomst zijn. Die snipers verzieken CTF echt.

En ik heb op End Game al vaker totaal willekeurige Bad Lucks gehad dan in heel het afgelopen jaar. Meer mensen last van? Net sprong ik over een houten hek heen, stort het hek in, bad luck. WTF. :P

[ Voor 41% gewijzigd door CodeCaster op 15-03-2013 19:46 ]

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-11 17:29
Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:17:
[...]

Eh... je weet dat je die gewoon kon halen met javelins toch? Iemand die SOFLAMt of in een tank gaat painten en je kunt ze alle vijf in één rondje halen... ;)
MOFU!!! SERIEUS??
Gvd dat wist ik niet nee.. BOEHHHH

nouja.. ik blijf het leuk vinden :)

Verwijderd

Asgaro schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 19:55:
Hoe doe je eigelijk een wheelie met je motorbike?
de schift toets inhouden .

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-11 10:31

NoFearCreations

3DPrint the world!

CodeCaster schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 19:41:
Is er nou al eens een Weakest Link-serverplugin die spelers kickt die na vijf minuten spelen nog steeds een bedroevende score hebben? Wat zou dat een uitkomst zijn. Die snipers verzieken CTF echt.
Ow wat zou dat een super plugin zijn. Gelijk van al die campende snipers af...

---RAWE CEEK!!!---

• JimDB
NoFearCreations schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 20:00:
[...]

Ow wat zou dat een super plugin zijn. Gelijk van al die campende snipers af...
Bwa, hangt wel van map tot map af, en anders gewoon eens goed rushen en er een einde aan maken :9

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Je kan niet rushen als jouw team voor de helft uit snipers bestaat en de tegenstander uit 30 javelinners en 2 ammodroppers. -O-

Verwijderd

Asgaro schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 19:55:
Hoe doe je eigelijk een wheelie met je motorbike?
Een stoppie kan je ook maken. :9

• JimDB
CodeCaster schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 20:03:
Je kan niet rushen als jouw team voor de helft uit snipers bestaat en de tegenstander uit 30 javelinners en 2 ammodroppers. -O-
Ok dan natuurlijk ... Chance hebben met je team of gewoon met vrienden spelen dus :)
Serieus ??? :o
Epic jumps met wheelies trouwens, ze zouden je moeten kunnen laten salto's maken :+

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Wauw.. 'killed by admin', gewoon omdat we met de 2 jets ophetzelfde moment de enemy AA gebombardeerd hadden..

"PlayPlanet.com.ua - FLY Maps ~ 750Tk | by g-portal.de" -> Noob server dus
Pagina: 1 ... 178 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.