Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-11 07:57

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
De maps vallen mij zwaar tegen, maar air superiority maakt veel goed.

Verwijderd

Is het niet toeval dat raken met die rpg zonder aimen. Normaal schiet dat ding alle kanten op zonder aimen.
Wel een heel stak filmpje ;)

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-11 15:31
rgras schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 12:46:
De maps vallen mij zwaar tegen, maar air superiority maakt veel goed.
Grappig, bij mij is het juist andersom. Maar dat kan ook komen omdat ik ontzettend zuig in jets. :+

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-10 23:49

DJH

Tip: als je download langzaam gaat, ff download pauzeren en weer hervatten. Ging bij mij van 1 MB/s naar 15 MB/s :D

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
DJH schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 13:30:
Tip: als je download langzaam gaat, ff download pauzeren en weer hervatten. Ging bij mij van 1 MB/s naar 15 MB/s :D
Thnx voor de info, hij ging bij mij ook van 500 KB/s naar 5,5 MB/s :)

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
hm, slechts 1mb -> 1,1mb door even te pauzeren en weer hervatten :>

edit: nog 2 keer gedaan en ging opeens lekker snel, tnx voor de tip :D

[ Voor 35% gewijzigd door SmokingCrop op 12-03-2013 13:34 ]

Verwijderd

Hebben jullie zo'n langzame provider of.............haal hem binnen met meer dan 100 Mbps 8) :+ >:)

http://i50.tinypic.com/rsr9rs.jpg

Ach ja zie het nu , ik ben niet echt wakker :S :N zo te merken 8)7 , terug in de hoek haha :+

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2013 14:25 ]

• SmokingCrop
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 13:57:
Hebben jullie zo'n langzame provider of.............haal hem binnen met meer dan 100 Mbps 8) :+ >:)

http://i50.tinypic.com/rsr9rs.jpg
jij spreekt over bits.. wij over bytes (factor 8 verschil) ;)

die 15MB(ytes)ps van hierboven (DJH) = 120 Mb(its)ps

[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 12-03-2013 14:11 ]

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-11 20:24

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-11 14:37
Zo eerste potjes CTF and AS gedaan. CTF is basecamp vs baserape geworden. Soms heerlijke potjes anders echte dingen die compleet vast zitten.

AS, jet whore extra vaganza. niks meer niks minder.

• Jovas
Slurpie schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 14:25:
Zo eerste potjes CTF and AS gedaan. CTF is basecamp vs baserape geworden. Soms heerlijke potjes anders echte dingen die compleet vast zitten.

Ah, dat verklaart een hoop

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 16:44

Arfman

Drome!

Slurpie schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 14:25:
Had niet anders verwacht. Zal het een keer opstarten (net zoals Scavenge), concluderen dat de enige echte manier om BF te spelen Conquest Large is, en weer verder gaan met mijn leven.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:35
As net ook rondje gespeelt en volgensmij had ik goede server te pakken want had geen last van jet whores :+

Vond wel leuk :D

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-11 10:31

NoFearCreations

3DPrint the world!

Al mijn favourite AM servers zijn overgegaan op EG :(
Zijn nu maar 2 HC AM server, en daar zit bijna nooit iemand in.

---RAWE CEEK!!!---

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11 11:14

fynrd1

Fooled by Randomness

Zo best wel schrikken om te zien hoeveel aimbotters air sup spelen. De chat linksboven blijft maar spammen met banned for aimbot.. ;(

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11 20:26

mrsar

waar een sar is,is een wodka

fynrd1 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 16:08:
Zo best wel schrikken om te zien hoeveel aimbotters air sup spelen. De chat linksboven blijft maar spammen met banned for aimbot.. ;(
:'( ga het wel merken straks...zal het iig nooit begrijpen.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

NoFearCreations schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:49:
Prachtig, ik kan niet zeggen dat ik één map van AM leuk vind :+

CTF is echt ontzettend leuk om te doen. 64 players is niet echt aan te raden wegens teveel gecamp, maar op 48 of 32 is het prima te doen :9

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Epic gewoon 8)
Olaf van der Spek schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:59:
[...]

Hahaha. Even serieus, als je uit een vliegtuig springt val je toch zeer snel en kom je dat vliegtuig toch nooit meer in?
Door de logica van BF3 blijf je gewoon nog een eind de lucht invliegen, dus dat maakt het wel mogelijk ;)
Phyxion schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 16:16:
[...]

Prachtig, ik kan niet zeggen dat ik één map van AM leuk vind :+

CTF is echt ontzettend leuk om te doen. 64 players is niet echt aan te raden wegens teveel gecamp, maar op 48 of 32 is het prima te doen :9
Kan niet wachten :9~ Download net gestart en dan maar direct eens proberen :p

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:05
Thuis! Eerst even end game downloaden, en daarna de nieuwe game modus is uitproberen! Ben benieuwd, vooral CTF...
You know you are addicted to BF3 when...

wanneer ze gisteren in de theorieles Algoritmen 1 begonnen over Bucket Sort en je continu je lach moest inhouden omdat je aan lvl 100 shitbuckets denkt. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Asgaro op 12-03-2013 17:24 ]

• beta-ark
  • Niet online
Heb vandaag eens de nieuwe maps beken,een woord KUT!

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

• beta-ark
  • Niet online
NoFearCreations schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:49:
Ja die van mij ook,nu alleen nog maar end game,hadden ze van mij nog wel een jaartje of 5 Mogen uitstellen,wat een kutmaps zeg.

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

• JimDB
Was net eens End Game aan het spelen en CTF ziet er mij wel tof uit, alleen 1 probleem:

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'JimDeB' (for 0 minutes) ... This PB Server Requires (A1386 C2.325) - Error loading pbcl

Ik heb al gereboot, Pbsvc gerund als administrator, BF3 upgedate, niet helpt :(

Nvm, gefixt (met PunkbusterSetup werkt het prima !)

CTF is trouwens best leuk, wel veel spawncamping, maar dat hoort er wel bij zeker ? :)

Nu wat AS bezig, maar O GOD WAAROM FIXEN ZE DIE "IK HANG VAST IN DE LUCHT" BUG NIET :F

[ Voor 31% gewijzigd door JimDB op 12-03-2013 18:31 ]

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-11 20:31
hadden jullie ook last van het audio bugs in de game?

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

beta-ark schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 17:22:
Heb vandaag eens de nieuwe maps beken,een woord KUT!
Ah, de leeftijd van brompot en ouwe zeikerd al bereikt zo te zien. Geen enkele argumentatie?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

MrFX schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 18:34:
hadden jullie ook last van het audio bugs in de game?
Ja ik had last van audiobugs, dan viel het geluid voor 10 seconden ofso weg. Ook had ik last van verstoring door middel van verspringingen of hangen van het beelden, in meerdere voertuigen.

Verwijderd

Ja die bugs had ik ook af en toe !
Air suport lijkt me op zich wel leuk maar dat betekent wel veel deadths gezien ik er niet goed in ben .
Ctf vind ik altijd super geweest dus vond ik nu ook wel goeie toevoeging , de maps zijn heel anders opgebouwd , kleinere en meer open ruimtes alleen die van de sneeuw weet ik nog niet .
Maar prima DlC en ook geld wel waard :) niet zoals black ops 2 met hun wapens mooier maken die idioten alleen maar money zien die .

Verwijderd

BF3 is nu bij mij 34,2 gb groot. :*)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2013 19:06 ]

• R0y.
Nou ik dacht laat ik die GoT server eens joinen! Word me ineens vriendelijk verzocht weg te gaan omdat ze 1vs1 willen gaan spelen... :?

• JordyPSC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-11 10:07
Vind de maps niet echt bijzonder, en die dirtbikes die werken ook nog niet helemaal lekker

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 23:54
Heb na 1 potje Air Superiority gelijk al het gevoel dat die gamemode één grote gimmick is, zoals ik al verwacht had.
Klinkt leuk om je DLC te verkopen dus gooi het er maar in.
Net als tank superiority: paar keer gespeeld, daarna niet meer aangeraakt.
Was trouwens verschrikkelijk laggy toen ik speelde terwijl ik een ping van rond de 20 had, heel veel schokkerige jets zien vliegen.

[ Voor 20% gewijzigd door AdmiralSnipe op 12-03-2013 19:17 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

R0y. schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 19:10:
Nou ik dacht laat ik die GoT server eens joinen! Word me ineens vriendelijk verzocht weg te gaan omdat ze 1vs1 willen gaan spelen... :?
Zijn vast geen GoT'ers die dat vragen?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• JimDB
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 19:16:
Heb na 1 potje Air Superiority gelijk al het gevoel dat die gamemode één grote gimmick is, zoals ik al verwacht had.
Klinkt leuk om je DLC te verkopen dus gooi het er maar in.
Net als tank superiority: paar keer gespeeld, daarna niet meer aangeraakt.
Was trouwens verschrikkelijk laggy toen ik speelde terwijl ik een ping van rond de 20 had, heel veel schokkerige jets zien vliegen.
Persoonlijk vind ik AS nog steeds beter dan TS, daar stond je soms minuten te wachten vooral je nog maar een tank had (op AS 64 man is dit ook wel, maar wel véél minder + je bent direct weg dus niet eeuwen rijden eer dat je bij die 1ne flag bent)

De schokkerige jets zijn inderdaad wel vreselijk, soms schiet je opeens 50 meter verder of blijf je gewoon weer vaststeken in het plafond. Deze dingen moeten gewoon eens gefixed worden, zeker nu AS kwam dacht ik dat ze daar wel aandacht aan gingen besteed hebben :|
JordyPSC schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 19:11:
Vind de maps niet echt bijzonder, en die dirtbikes die werken ook nog niet helemaal lekker
Ja, ze rijden inderdaad veel minder soepel dan ik had verwacht. Zonder de sprint draai je super snel en schokkerig, en als je sprint draai je bijna niet meer, iets tussenin was misschien beter geweest :)

De maps vind ik eigenlijk nog wel mooi, niets op aan te merken (+ die forestachtige map lijkt nog wel op Canals wat ik echt een beestig leuke map vind) en dat vind ik dus echt nog wel goed :p
Heb de download gestart, maar ben donderdag pas weer thuis om te kunnen spelen. maar aan de berichten te lezen merk ik hier niks van.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• JordyPSC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-11 10:07
JimDB schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 19:25:
[...]

Persoonlijk vind ik AS nog steeds beter dan TS, daar stond je soms minuten te wachten vooral je nog maar een tank had (op AS 64 man is dit ook wel, maar wel véél minder + je bent direct weg dus niet eeuwen rijden eer dat je bij die 1ne flag bent)

De schokkerige jets zijn inderdaad wel vreselijk, soms schiet je opeens 50 meter verder of blijf je gewoon weer vaststeken in het plafond. Deze dingen moeten gewoon eens gefixed worden, zeker nu AS kwam dacht ik dat ze daar wel aandacht aan gingen besteed hebben :|

[...]

Ja, ze rijden inderdaad veel minder soepel dan ik had verwacht. Zonder de sprint draai je super snel en schokkerig, en als je sprint draai je bijna niet meer, iets tussenin was misschien beter geweest :)

De maps vind ik eigenlijk nog wel mooi, niets op aan te merken (+ die forestachtige map lijkt nog wel op Canals wat ik echt een beestig leuke map vind) en dat vind ik dus echt nog wel goed :p
Ook als ik bijvoorbeeld een jump wil nemen dan knal ik ergens tegenaan op die ramp, zodat ik weer stil sta, gebeurt ook veel als ik over een richel wil springen, zit ik opeens ergens aan vast :?
Verwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 19:06:
BF3 is nu bij mij 34,2 gb groot. :*)
Same here. Dat betekent dat deze game iets meer dan 1/4de van mijn SSD inneemt. :')
Maarja, BF3 is worth it. En heb nog 28.1 GB over...

• JimDB
JordyPSC schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 19:28:
[...]

Ook als ik bijvoorbeeld een jump wil nemen dan knal ik ergens tegenaan op die ramp, zodat ik weer stil sta, gebeurt ook veel als ik over een richel wil springen, zit ik opeens ergens aan vast :?
Haha ja, nog zoiets. Dan zie je een bergje en denk je van "ok, goed voor eens een jump te maken" en dan blijf je gewoon achter iets steken, al is het maar een tak die er ligt, je staat weer bijna helemaal stil :F

Zeker in Pipeline, daar zijn er een paar mooie bobbels waar je met volle snelheid toch echt mooie jumps op zou kunnen maken, maar dan is de helling opeens te stijl ofzo 8)7

• AdmiralSnipe
Wat een bullsh*t, drop ik uit dat dropship in een IFV, land ik midden in een hoop vijanden...

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

AdmiralSnipe schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 19:33:
Wat een bullsh*t, drop ik uit dat dropship in een IFV, land ik midden in een hoop vijanden...
Roadkills galore? :P

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• R0y.
Tsurany schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 19:22:
[...]

Zijn vast geen GoT'ers die dat vragen?
Dat hoop ik toch niet nee! Wel nederlanders want ze snapte me wel ;)

Dragovich1 & Troll nog iets

• SmokingCrop
  • Niet online
Heh, AS is wel mooi om even die upgrades te krijgen.. (leuke 16k score in 1 niet-finished-game)
Had nog nooit echt met een jet gevlogen, maar het ging toch redelijk goed eigenlijk. Ook heel gemakkelijk punten te winnen door die Punten te nemen, gewoon van onder naar boven vliegen en terwijl een Loop maken en voila, je hebt het punt captured <3

Het viel wel op wie er al 200 uur in een jet gezeten heeft en wie niet :P

[ Voor 4% gewijzigd door SmokingCrop op 12-03-2013 19:47 ]

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-11 22:55
R0y. schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 19:37:
[...]

Had het net ook, spraken geen NL. Dacht er nog aan om ze te gaan gallen maar ben maar een volle server gaan zoeken.

Hallo

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04:18

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

R0y. schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 19:37:
[...]

Beiden zijn gebanned wegens abuse. Waren geen Nederlanders trouwens.

Je kunt ook "/report" doen, hoef je het hier niet te posten... ;)

Specs

• AdmiralSnipe
Het zou een feestje zijn als ik tussen infantry terecht kwam, maar het bleek een tank + IFV en een attack heli te zijn... |:(

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-11 09:47

Metro2002

Memento mori

Omfg, wordt continu afgeslacht door iemand die het spel net heeft:

http://battlelog.battlefi..._RuJo/stats/856614373/pc/

Moet je zijn score per minuut zien 8)7 sorry hoor maar ik had na 7 uurtjes spelen geen 1089 punten per minuut met een KD van 6

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-11 20:31

Mavamaarten

Omdat het kan!

Bleh ik heb ze net allemaal getest en vind ze allemaal maar matig. Brommertjes zijn grappig maar meer niet, maps zijn gewoontjes, niet echt dat ze erboven uit steken.

Android developer & dürüm-liefhebber

• JimDB
Metro2002 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 20:42:
Omfg, wordt continu afgeslacht door iemand die het spel net heeft:

http://battlelog.battlefi..._RuJo/stats/856614373/pc/

Moet je zijn score per minuut zien 8)7 sorry hoor maar ik had na 7 uurtjes spelen geen 1089 punten per minuut met een KD van 6
Ok, wow ? 8)7
Mavamaarten schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 20:44:
Bleh ik heb ze net allemaal getest en vind ze allemaal maar matig. Brommertjes zijn grappig maar meer niet, maps zijn gewoontjes, niet echt dat ze erboven uit steken.
Als je even aan de brommers went zijn ze wel tof, in het begin is het gewoon even knoeien :p

Qua maps, ach ja, vind deze eerste maps nog steeds de beste eigenlijk (toch de meeste)

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Is er eigelijk al een changelog vrijgegeven sinds de laatste patch? Dikke kans dat ik hem weer eens over het hoofd heb gezien.

* D4NG3R download Endgame @ 7MB/s :) . Over 10 mins spelen dus.

[ Voor 23% gewijzigd door D4NG3R op 12-03-2013 21:07 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-11 09:47

Metro2002

Memento mori

Het is absurd hoog voor iemand die net het spel speelt en gezien zijn vrij goede accuracy verdenk ik hem ervan niet helemaal fris te spelen. Of hij is gebanned en weer opnieuw begonnen ofzo

[ Voor 8% gewijzigd door Metro2002 op 12-03-2013 21:21 ]

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02:42

ManiacsHouse

Scheisse!

Metro2002 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:19:
[...]

Het is absurd hoog voor iemand die net het spel speelt en gezien zijn vrij goede accuracy verdenk ik hem ervan niet helemaal fris te spelen. Of hij is gebanned en weer opnieuw begonnen ofzo
Hacker. Moet bijna wel.

Maaruh... Ik zit de update te downloaden... Met jawel! 170KB/s... Liggen de downloadservers plat ofzo? Gaat gvd 3 uur duren! :( :(

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:56
Tjah.. dit zijn weer wat zoethoudertjes, maar als je kijkt waar je je premium geld voor betaalt is het in verhouding met het spel op zich niet bijster veel. Air superiority houdt misschien de jet-whores wat uit de rest van de game en CTF is wel leuk, al merk ik dat ook daar het nu al rape or be raped is. Van de 8 potjes vanavond 7 die eindigen in een rape. Ook kun je te voet op de spawn van de tegenstander komen, dus als je daar spawned (je voertuigen ben je al kwijt) ga je direct dood. Oopsie :')

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Ahhh weer 2 mooie chopper maps erbij zonder jets and vrijwel 95% vlakke map. Gunners dream met zoom optics :Y)

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Of zo'n kansloze chappo die BF3 opnieuw koopt om weer low level te lijken:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=kr8hf_JXuhk]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Hmm... Had me van AS als jetter meer voorgesteld. Maar op het moment dat ik joinde, kwam bij mij de gedachte al op: als maar niet iedereen met heat seekers aan het spelen is want dan is de challenge er snel af. Dat was dus wel zo... Heatseekers galore! :(
Daarnaast is het bijna 1 op 1 killen en gekilled worden want zo gauw je zelf achter iemand zit is er wel iemand anders achter jou. Logisch ook als ze links, rechts, onder en over je heen kunnen vliegen. Je kunt niet zoals met TS een punt vasthouden en een front vormen. Nee, dit is een toevoeging die ik niet zo kan waarderen. Leuk voor een paar keer en dan met slechts weinig mensen want met iets teveel is het een complete chaos en is de challenge van "wie outturned wie" eraf... Maar ja, ik zal AS ook niet missen met alle andere game modes die ik wel leuk vind.

Voor de rest vind ik het wel mooie maps (vooral de snow map), hoewel Nebandan flats wel erg vlak en open is. CTF is een leuke toevoeging, dropships brengen weer wat meer dynamiek in het spel. Best leuke DLC :)

Steam || Diablo 3

Ook maar even gespeeld en meteen even CTF getest.
Als je daadwerkelijk de flag wil cappen doe dan geen moeite om te spelen.

Het komt feitelijk op dit neer:
Je hebt twee teams waarvan standaard de helft rond een flag zit, ingegraven met mijnen, claymores en C4 en ze worden ondersteunt door een leger aan snipers en javelin launchers. Dus als je probeert te lopen word je altijd overmant omdat jou team ook in de basis zit. Als je met een bike gaat rijden geeft ik je tien meter in het open voordat er een salvo aan javelins achter je aan gaat.

Het enige dat leuk is op die mappen is de scout heli en recons vernietigen of de tank te pakken krijgen en javelin/recons afmaken. :/

Je kan natuurlijk ook zelf achter een rots gaan zitten met de javelin of gaan snipen. Voornalijk snipen kan wel leuk zijn omdat 90% van de snipers niks kan raken. Als je dus wel wat kan raken dan is het prijschieten. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Waardeloze pack... BF3 is dus officieel dood... van alle packs vin ik dan CQ nog wel de beste... Wat gaat deze game uit als een nachtkaars... spelers hebben de game verneukt door dat camp gedrag

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
Ik vind het ook weer een teleurstelling, ik had ook niet anders verwacht.
De andere DLC's waren ook allemaal maar matig.

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Ik vind pipeline nog wel redelijk goed gebalanceerd, ruimte voor verschillende soorten gameplay.

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

SmokingCrop schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 19:44:
Heh, AS is wel mooi om even die upgrades te krijgen.. (leuke 16k score in 1 niet-finished-game)
Had nog nooit echt met een jet gevlogen, maar het ging toch redelijk goed eigenlijk. Ook heel gemakkelijk punten te winnen door die Punten te nemen, gewoon van onder naar boven vliegen en terwijl een Loop maken en voila, je hebt het punt captured <3

Het viel wel op wie er al 200 uur in een jet gezeten heeft en wie niet :P
Same here. Ik heb nog niks de lucht uit weten te schieten, en mijn eerste upgrades puur gescoord met vlaggen cappen: PTFO, no matter what :D

---

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Heb het allemaal eens even bekeken en deel de mening van de meesten hier. CTF is inderdaad een puinhoop, idee 10, uitvoering 3... Tot nu toe alleen maar geraped omdat het andere team vrolijk de spawn in waggelt en er met onze vehicles vandoor gaat. Air superiority hoopte ik een beetje mee te kunnen komen aangezien mijn vliegkunsten niet al te goed zijn, heb het paar rondes de kans gegeven maar die laat ik vanaf nu ook links liggen.

De maps zien er prima uit en valt verder weinig op aan te merken, leuk om af en toe rondje conquest op te doen net als de AK maps maar meer dan dat ook niet. :) Ik duik weer lekker mijn Metro in als de tunnelrat die ik ben.

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:57
Zoals daniel al aangeeft, totaal niks aan deze DLC tenzij je alle gameplay elementen vergeet en gaat zitten snipen. Beetje jammer dat de community zo is, BF3 is dood, op naar 4 om daar ook weer 100+ eur aan uit te moeten geven lol!

Mijn YouTube

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:56
Hardcore servers met zonder snipers en evt zonder explosives (inf only maps) zijn nog steeds erg leuk.
Ctf kan ook met beperkingen leuker zijn. Snap niet dat bf3 niet zelf in de game een squad beperking van rollen heeft. Niet in squad? Dan ben je medic :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• JimDB
Metro2002 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:19:
[...]

Daarom vond ik het ook: wow :)
Kan natuurlijk ook gewoon zijn dat het een "pro" is die een nieuw account heeft gemaakt hé, al is de kans ook wel groot dat ie hackt :p
unfor schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 00:26:
Ik weet niet, vind het best nog wel een leuke toevoeging eigenlijk. :p
l0n3w012ph schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 22:57:
Hmm... Had me van AS als jetter meer voorgesteld. Maar op het moment dat ik joinde, kwam bij mij de gedachte al op: als maar niet iedereen met heat seekers aan het spelen is want dan is de challenge er snel af. Dat was dus wel zo... Heatseekers galore! :(
Daarnaast is het bijna 1 op 1 killen en gekilled worden want zo gauw je zelf achter iemand zit is er wel iemand anders achter jou. Logisch ook als ze links, rechts, onder en over je heen kunnen vliegen. Je kunt niet zoals met TS een punt vasthouden en een front vormen. Nee, dit is een toevoeging die ik niet zo kan waarderen. Leuk voor een paar keer en dan met slechts weinig mensen want met iets teveel is het een complete chaos en is de challenge van "wie outturned wie" eraf... Maar ja, ik zal AS ook niet missen met alle andere game modes die ik wel leuk vind.

Voor de rest vind ik het wel mooie maps (vooral de snow map), hoewel Nebandan flats wel erg vlak en open is. CTF is een leuke toevoeging, dropships brengen weer wat meer dynamiek in het spel. Best leuke DLC :)
Tja, what did you expect van AS, we wisten dat het allemaal heatseekers gingen zijn hé.
Mooie maps ftw :)

• beta-ark
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 18:39:
[...]

Ah, de leeftijd van brompot en ouwe zeikerd al bereikt zo te zien. Geen enkele argumentatie?
Vergelijk je mij nou met je ouwe heer? of met je zelf!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 23:07:
Ook maar even gespeeld en meteen even CTF getest.
Als je daadwerkelijk de flag wil cappen doe dan geen moeite om te spelen.
? Ik ben gewoon een server gejoined, heb een fiets gepakt, scheur daarmee langs wat boompjes naar de vijandelijke base, wals een kerel plat, stap af, pak vlag, stap op, scheur terug, daarbij de kerel platwalsend die de eerste kwam reviven, en breng de vlag op honk.
Flag captured 500
30 seconden in het spel.
Het komt feitelijk op dit neer:
Je hebt twee teams waarvan standaard de helft rond een flag zit, ingegraven met mijnen, claymores en C4 en ze worden ondersteunt door een leger aan snipers en javelin launchers. Dus als je probeert te lopen word je altijd overmant omdat jou team ook in de basis zit. Als je met een bike gaat rijden geeft ik je tien meter in het open voordat er een salvo aan javelins achter je aan gaat.

Het enige dat leuk is op die mappen is de scout heli en recons vernietigen of de tank te pakken krijgen en javelin/recons afmaken. :/

Je kan natuurlijk ook zelf achter een rots gaan zitten met de javelin of gaan snipen. Voornalijk snipen kan wel leuk zijn omdat 90% van de snipers niks kan raken. Als je dus wel wat kan raken dan is het prijschieten. :+
Omdat ze niets raken is het eenvoudig de snipers te negeren. Wij hebben een flankaanvalletje ingezet en het dak van hun base ontruimd en vervolgens daar beacons gedropt om onze squad een permanente open lijn naar hun vlag te geven. Als de ronde niet net over was geweest was dat zeker een succes geworden. Misschien moet je af van het COD idee dat je dat even in je eentje gaat doen, die vlag halen. Werk samen, want teamplay >> solo-skills. Dat hoort zo, dat is Battlefield.

Verder een heerlijke DLC, vehicle kaarten met flink wat speelruimte voor infantry en de alom aanwezige fietsjes mken het gewandel van vlag naar vlag een stuk dragelijker. Voor de CQ (=COD) en Metro (=COD zonder gameplay) spelers die nu allemaal klagen dat BF3 verneukt is of dood gaat aan deze DLC: _O-
Welkom terug in Battlefield - voertuigen, samenwerken en beperkte infantry battles. Engineers en Support spelers hebben een functie (die hadden ze niet in CQ en nauwelijks in AM) en doordat er 2 jet-loze maps in zitten is de airrape behoorlijk beperkt. De woestijnkaart gaat wat dat betreft nog tegenvallen (die is té open om je te verstoppen voor jets) maar de pijplijn is goed te doen zelfs op softcore, omdat je je goed kunt verschuilen voor jetrape. Uitstekende kaarten, BF waardig. Dit in tegenstelling tot Metro en Close Quarters.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2013 09:41 ]

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-11 13:44

beuker19

Killerbeuker is so OP

Ik vind CTF wel een leuke toevoeging beetje de metro chaos zonder granaten en de m320 veel en flanking mogelijk heden .
Teamwork is wel heel belangrijk in CTF maar dan heb je ook super veel fun
Het grote probleem is alle ''bf3 spelers met een IQ van 70'' maar dat telt voor alle game modi die het verpesten.
En fast respawn van voegtuigen is echt waardeloos had gehoopt dat dice er iets aan hed gedaan maar helaas.
De conquest large mappen doen me wel een beetje denken aan Caspian maar zonder jet rape lekkere snelle actie vooral rond de vlaggen

[ Voor 7% gewijzigd door beuker19 op 13-03-2013 09:37 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Arfman

Arfman

Drome!

Gisteravond een uurtje gespeeld. Thoughts so far:

-Air Superiority is precies wat ik al verwacht had. Kan erg leuk zijn met wat vrienden die op hetzelfde niveau zitten, maar ik was er na 5 minuten klaar mee en dat vinkje gaat dus nooit meer aan.

-Bikes zijn cool

-Nieuwe mappen zijn, voor zover ik heb kunnen zien, erg gaaf. Goede gevechten gehad op de nieuwe sneeuwmap (hoop dat er maar 1 is :P)

So far so good, ik ga hier nog wel wat uurtjes plezier uithalen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Jovas
Waarom dan?

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de mappen van het origineel (Caspian Border) en B2K ook nog het mooist vind hoor (Firestorm). AK mappen zijn ook gaaf alleen eindigen die rondes op de 1 of andere manier in >300 ticketdifference dus niet leuk om te doen. AM mappen heb ik niks mee, dan speel ik wel CoD. Hopelijk brengen de EG mappen hier verandering in.

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Toch AS nog een kans gegeven en mijn mening is niet echt veranderd maar je wilt toch een AS (winner) ribbon hebben in je Awards :) , maar het opnieuw instellen van je perks helpt wel... Dus de tip:

Gooi je Air radar eraf! Die heb je echt niet nodig in die chaos (de keren dat ik gekilled werd kwam door collisions in de lucht en dan ook nog vaak van teammates die al net zo gretig op de kill zijn als jezelf) en vervang die door Belt Speed. Air radar is handig voor echte dogfights maar die komen in AS dus echt niet voor...

ECM jammer of flares gewoon houden en diegene kiezen die je het prettigst vind. Ik gebruik ECM

En dan maar gewoon meedoen met de meute en rocket pods vervangen (want daar heb je dus echt niks aan in de lucht) door Heat seekers.

Als je dat doet, kan het, als de teams een beetje gelijkwaardig zijn en de server niet al te groot is (max 16 n.m.m.) best geinig zijn :)

Steam || Diablo 3

Verwijderd

l0n3w012ph schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:59:
Als je dat doet, kan het, als de teams een beetje gelijkwaardig zijn en de server niet al te groot is (max 16 n.m.m.) best geinig zijn :)
Belt Speed? Beam Scanning! Van korte afstand echt meesterlijk speelgoed: je raketten zijn weg voor je tegenstander de piepjes van het locken überhaupt gehoord heeft en eer hij z'n counter-measure getriggered heeft zijn z'n vleugels los.

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ja die kan inderdaad ook nog. Het is maar waar je de voorkeur aan geeft. Maar beam scanners heb ik vrij gauw door, die komen meestal recht op je af vliegen en die spot ik dus al voor de tijd en deploy mijn ECM jammer, hij vliegt voorbij en (meestal een beginner in de jets), kan niet snel draaien en dan zit ik al achter hem. Maar inderdaad, beam scanning is ook nog niet verkeerd...

Steam || Diablo 3

Verwijderd

Over welk voertuig hebben jullie het?

Edit

Ik heb het al door, Jets.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2013 11:20 ]

• kevz
Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 09:34:
[...]

? Ik ben gewoon een server gejoined, heb een fiets gepakt, scheur daarmee langs wat boompjes naar de vijandelijke base, wals een kerel plat, stap af, pak vlag, stap op, scheur terug, daarbij de kerel platwalsend die de eerste kwam reviven, en breng de vlag op honk.
Flag captured 500
30 seconden in het spel.

[...]

Omdat ze niets raken is het eenvoudig de snipers te negeren. Wij hebben een flankaanvalletje ingezet en het dak van hun base ontruimd en vervolgens daar beacons gedropt om onze squad een permanente open lijn naar hun vlag te geven. Als de ronde niet net over was geweest was dat zeker een succes geworden. Misschien moet je af van het COD idee dat je dat even in je eentje gaat doen, die vlag halen. Werk samen, want teamplay >> solo-skills. Dat hoort zo, dat is Battlefield.

Verder een heerlijke DLC, vehicle kaarten met flink wat speelruimte voor infantry en de alom aanwezige fietsjes mken het gewandel van vlag naar vlag een stuk dragelijker. Voor de CQ (=COD) en Metro (=COD zonder gameplay) spelers die nu allemaal klagen dat BF3 verneukt is of dood gaat aan deze DLC: _O-
Welkom terug in Battlefield - voertuigen, samenwerken en beperkte infantry battles. Engineers en Support spelers hebben een functie (die hadden ze niet in CQ en nauwelijks in AM) en doordat er 2 jet-loze maps in zitten is de airrape behoorlijk beperkt. De woestijnkaart gaat wat dat betreft nog tegenvallen (die is té open om je te verstoppen voor jets) maar de pijplijn is goed te doen zelfs op softcore, omdat je je goed kunt verschuilen voor jetrape. Uitstekende kaarten, BF waardig. Dit in tegenstelling tot Metro en Close Quarters.
Psssst, na 30 sec cappen word ook wel lucky genoemt. Zodra ik een server join, is het eerste wat 10 man doen de AT mines uit de kast halen. Mensen warpen as de tyfus op die dirt bikes. Alleen maar camp, niemand die CTF snapt. Nee, het kan leuk zijn dat CTF maar als ik het ga spelen, dan ga ik zeker weten niet voor de vlaggen, dwijlen met de kraan open dat. Ik hoop inderdaad wel op wat gelimiteerde servers, maar hoe vaak vind je Hardcore+infantry+no explosives ofzo? Super zeldzaam.

Ps, Metro is DE infantry only rush map op hardcore (mits geen m320/rpg), beter is er simpelweg niet. Om de map af te doen omdat er debiele server admins zijn die 32v32 conquest leuk vinden... Tja, daar speel ik sowieso nevernooit op :)

Pluspuntje van de DLC, ik vind het kwa map design wel vermakelijk. 't Geeft een beetje een BC2 gevoel voor mij, gek genoeg :+

Ik ben er nog niet helemaal uit, maar tot nu toe is de ervaring meer aan de slechte kant.

Mijn YouTube

Verwijderd

l0n3w012ph schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:10:
Ja die kan inderdaad ook nog. Het is maar waar je de voorkeur aan geeft. Maar beam scanners heb ik vrij gauw door, die komen meestal recht op je af vliegen en die spot ik dus al voor de tijd en deploy mijn ECM jammer, hij vliegt voorbij en (meestal een beginner in de jets), kan niet snel draaien en dan zit ik al achter hem. Maar inderdaad, beam scanning is ook nog niet verkeerd...
Het leuke is natuurlijk je aanname dat beam scanning door noobs gebruikt wordt. Dat is een goed gemotiveerde redenatie trouwens, want in het normale spel zitten daadwerkelijk alleen de grootste nitwits met beam scanning te prutsen, maar specifiek in het geval van AS gaat daar nog wel verandering in komen denk ik. De truc is natuurlijk dat je niet van recht voor op iemand raketten moet afvuren - daar is je gun voor. Pas als je zó dichtbij bent dat je moet gaan uitwijken wissel je naar heat seekers, biepbiiieepp en dan, op 5 meter afstand, vuur! instant-disable. En anders pak je ze van achteren, op kort bereik, met de heat seekers. Als je ze gewoon in dogfights gebruikt - wat zonder BS een onbegonnen werk is, maar met BS goed te doen - zijn heat seekers echt kut want tegen de tijd dat je ze kunt ontwijken heb je ze allang gevangen.

probeer het maar eens een paar rondjes, ik denk dat je vrij snel de raketten ook in korte afstand gaat inzetten en sneller je kills pakt.

kevz schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:26:
[...]
Psssst, na 30 sec cappen word ook wel lucky genoemt.
Bollocks. Ik ben gewoon zo goed :*) :+
Zodra ik een server join, is het eerste wat 10 man doen de AT mines uit de kast halen. Mensen warpen as de tyfus op die dirt bikes. Alleen maar camp, niemand die CTF snapt. Nee, het kan leuk zijn dat CTF maar als ik het ga spelen, dan ga ik zeker weten niet voor de vlaggen, dwijlen met de kraan open dat.
In je eentje nee. Als samenwerkende squad? Zeker wel. En met effect - één fore-runner die met een C4 bike gewoond e vlag op racet en met één enorme beukende klap alle mijnen ruimt, gevolgd door één of twee voertuigen om de verdedigers bezig te houden en dan roefzoef erin en eruit met één of twee man op een fietsje. Als je het goed timed kan de kamikaaskop weer spawnen op een voertuig of op de flagrunner en óf een beacon neergooien bij hun vlag óf als afleiding fungeren voor de runner. Zoals ook in Rush is explosives op het target alleen effectief tegen lone wolfs. En BF is een team spelletje.
Ik hoop inderdaad wel op wat gelimiteerde servers, maar hoe vaak vind je Hardcore+infantry+no explosives ofzo? Super zeldzaam.
Goddank wel. Zonder voertuigen - waarom wil iemand dat? Ga dan COD spelen, BF is juist leuk door de voertuigen. En zonder explosives vind ik net zo zot, eigenlijk. Omdat de heren solisten niet weten hoe ze iets moeten counteren moet het verboden? Leer eerst maar eens behoorlijk samenspelen en counter-tactics bedenken dan.
Ps, Metro is DE infantry only rush map op hardcore (mits geen m320/rpg), beter is er simpelweg niet. Om de map af te doen omdat er debiele server admins zijn die 32v32 conquest leuk vinden... Tja, daar speel ik sowieso nevernooit op :)
Metro is in CQ mode niets anders dan kansloos heen en weer sproeien met als enige interessante punt de huisjes bij A waar je nog wat kunt uitrichten qua flanking. Kansloos head-on tegen elkaar aan beuken is leuk in Supreme Commander tot je je nuke of T3 arty klaar hebt maar in Battlefield? No thanks. Op hardcore is de map dragelijk omdat je met wat claymores en een M240b een doorbraak kunt forceren en dan zo snel mogelijk baserapen zodat de ronde over is, verder niets.

He tis je goed recht om die gameplay leuk te vinden op zich, maar het is geen Battlefield-eigen speelstijl om gewon wat voetgangers kopvoor tegen elkaar aan te laten beuken tot de tickets op zijn. Vlaggen cappen voor tactisch voordeel, voertuigen inzetten om doorbraken te forceren of aanvallen te counteren en transportvoertuigen gebruiken om achter vijandelijke linies serieus huis te houden en bases in te pikken zijn de dingen die BF boven een simpel mik-en-klik spel verheffen; infantry only, helemaal zonder explosives en most of all op Metro, waar je niet eens zou kunnen flanken al wist je wat het was, valt daar in mijn ogen op geen enkele manier onder.
Pluspuntje van de DLC, ik vind het kwa map design wel vermakelijk. 't Geeft een beetje een BC2 gevoel voor mij, gek genoeg :+
Dat hoor ik van veel mensen en had ik zelf ook, zo gek zal het niet zijn dus :)

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2013 11:41 ]

• vinom
  • Laatst online: 23:19
Jullie hebben zeker nog niet de extinguisher geprobeerd ?:) Vind ik veel handiger dan Flares, ECM, whatever :)

• kevz
vinom schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:29:
Jullie hebben zeker nog niet de extinguisher geprobeerd ?:) Vind ik veel handiger dan Flares, ECM, whatever :)
1x geprobeerd, nonstop uit de lucht geschoten }:O

Ik speel overgens bar weinig met vehicles, en alleen op hardcore. Neem aan dat iedereen hier op normal speelt? Andere 'spelregels' ?

Mijn YouTube

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Server met AS zonder seekers maakt het al een stuk leuker imo:

http://battlelog.battlefi...ERIORITY-NO-HEAT-SEEKERS/

belt speed, extinguisher en pods.

Verwijderd

Gisteren de vier maps uitgetest. Die desertmap vind ik echt hel, de drie andere erg leuk.
Conquest viel reuze mee, CTF hmmm niet zo. 1 keer was het gewoon camp the flag ipv capture the flag.
En je moet telkens erg ver reizen om er te raken. Ik heb op een uur tijd maar één keer de flag gecapped.

Mijn teammates nemen een bike (bijna altijd zonder teammate) en rijden dan naar god weet waar. helft van hen sterft na 30 sec alweer. Als je dan naar die vlag gaat met een bike, had een heli me altijd met one shot. Ik kan niet met heli's werken dus ik wil de speler niet betichten van hacken maar ik vond het toch vreemd. Stond 38 - 0 en had me telkens met één racket. Kan dat ?

ik zie zeker wel mogelijkheden in CTF, het is eens iets totaal anders. Maar ik heb de indruk dat het alleen interessant is als je met een aantal mensen op skype/ts zit. Alleen is het onbegonnen werk. later met een maat gespeeld over skype, dat ging toch al wat beter.

Verder zit men vaak af te geven op de medic class en dat deze OP is. Wel in deze maps heb je er echt geen voordeel bij om als medic te spelen vond ik.

Al bij al een leuke DLC die het spel voor mij toch nog wat extra uurtjes zal geven. Ik ben benieuwd hoe de maps zullen zijn in rush :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:37:
Mijn teammates nemen een bike (bijna altijd zonder teammate) en rijden dan naar god weet waar. helft van hen sterft na 30 sec alweer. Als je dan naar die vlag gaat met een bike, had een heli me altijd met one shot. Ik kan niet met heli's werken dus ik wil de speler niet betichten van hacken maar ik vond het toch vreemd. Stond 38 - 0 en had me telkens met één racket. Kan dat ?
Duidelijk dat je niet weet hoe helis werken dan ja. Tuurlijk, die bike is gewoon iets wat je kunt bestoken met guided missiles. En hij piept niet en als hij al kon piepen had hij sowieso geen rook, dus als de raket is afgevuurd merk jij dat pas als hij inslaat. Op de benzinetank tussen je benen. We hebben al een behoorlijk aantal dirt bikes zo gevangen met de little bird en met javelins en guided shells op de tank. Maximaal mooi is het als ze net jumpen en de shell ze uit de lucht tikt, dan denken ze dat je ze met de main gun geschoten hebt en gaan ze respect voor je tank-skillz uiten. Die je niet had want je hebt ze gewoon met de guided geplopt :+
ik zie zeker wel mogelijkheden in CTF, het is eens iets totaal anders. Maar ik heb de indruk dat het alleen interessant is als je met een aantal mensen op skype/ts zit. Alleen is het onbegonnen werk. later met een maat gespeeld over skype, dat ging toch al wat beter.
^^ Zo moet het ja. Met meer is beter.
Wel opletten dat er niet één geautobalanced wordt, want dan wordt je "we hebben het dak, beacons in de linker hoek, ik ga nú het dak af en die vlag halen" wreed onderbroken door iemand die je beacons afknalt, je flag runner neermaait, je escorte knifet en je dan in je oor uit gaat lachen. }:|
Al bij al een leuke DLC die het spel voor mij toch nog wat extra uurtjes zal geven. Ik ben benieuwd hoe de maps zullen zijn in rush :)
De beide beboste maps zijn leuk in rush, de andere twee nog niet gespeeld. Die met het riviertje in het midden liep wel hard dood op de bomb spot in het grote gebouw in het midden, omdat een flink deel van mijn team buiten bleef zitten campen. Wel een mooie triple-kill kunnen maken en twee keer dezelfde z'n dogtags afgepakt dus niet helemaal verloren rondje :+

kevz schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:31:
[...]
Ik speel overgens bar weinig met vehicles, en alleen op hardcore. Neem aan dat iedereen hier op normal speelt? Andere 'spelregels' ?
Het liefst wel vehicle maps, het liefst hardcore, en bijna uitsluitend met vrienden op voice om voor de nodige coördinatie te zorgen tussen voertuigen, recons en engineers. Maar er zijn in dit topic wel heel veel softcore spelers en een behoorlijk groot deel van de BF aanwas met BF3 is infantry speler geworden helaas, dus veel metro en "no explosives" ventjes zitten er ook in dit topic.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2013 11:51 ]

Verwijderd

Ik schoot zo juist im CTF op de bike met een sks en ja hoor boom explosie.
Ik speel bf3, zoals in alle delen gewoon voor mij zelf. deel 3 speel ik niet veel anders dan deel 2.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2013 11:57 ]

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:09

InFamous

excommunicado

Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:53:
Ik schoot zo juist im CTF op de bike met een sks en ja hoor boom explosie.
Ik speel bf3, zoals in alle delen gewoon voor mij zelf. deel 3 speel ik niet veel anders dan deel 2.
Een dirtbike kan je inderdaad disablen door erop te schieten, gister al meer malen een dirtbike gedisabled met een aek.

Formerly known as Ragdoll

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:37:
Gisteren de vier maps uitgetest. Die desertmap vind ik echt hel, de drie andere erg leuk.
Conquest viel reuze mee, CTF hmmm niet zo. 1 keer was het gewoon camp the flag ipv capture the flag.
En je moet telkens erg ver reizen om er te raken. Ik heb op een uur tijd maar één keer de flag gecapped.

Verder zit men vaak af te geven op de medic class en dat deze OP is. Wel in deze maps heb je er echt geen voordeel bij om als medic te spelen vond ik.

CTF is zeer goed te doen met 20 spelers, 32 players ook nog maar daarboven is het inderdaad een campfestijn. Een bike heb je inderdaad neer met één raket, ik zit zelf vaak in de Little Bird met Guided Missiles. Werken perfect, vaak 2 kills en anders 1. Vooral leuk omdat de maps niet erg groot zijn en de range toch zo'n 500 meter is waardoor je vrijwel alles neer kan halen ermee.

Duidelijk veel azijnpissers aanwezig vandaag? ;w
Jedi Geub schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 00:23:
Waardeloze pack... BF3 is dus officieel dood... van alle packs vin ik dan CQ nog wel de beste... Wat gaat deze game uit als een nachtkaars... spelers hebben de game verneukt door dat camp gedrag
BF3 is dood? In welke zin? De game wordt nog ontzettend veel gespeeld: ten allen tijde ligt de online PC populatie voor BF3 ongeveer dubbel zo hoog als de online PC populatie op bv. Black Ops 2.
(zie bf3stats.com en stats op Steam)
Matig? Wtf, wat wil je dan hebben?
Elk DLC pack had een uniek thema en dat vond ik heel leuk.
Daarnaast krijg je ook eens nieuwe gamemodes wat geen enkele andere gamedeveloper doet. Ook krijg je nieuwe wapens, nieuwe skins.

Speelde jij niet zo graag Black Ops 2? Dan zie ik niet in hoe je BF3 Premium zo matig kunt vinden wetende dat je BO2 speelt?
Want bij Black Ops 2 is zonet bekend gemaakt dat je skins zelfs niet krijgt bij je Season Pass, maar dat die betalende microtransacties zullen worden.
En veel wapens zal je daar ook niet krijgen: tot nu toe kreeg je er... 1. :')

De base BF3 game biedt 9 maps.
Met Premium krijg je nog eens 20 maps extra. Wat is daar nu slecht aan? |:(
Alleen al voor de maps is Premium z'n geld waard. Dus ik hou zelfs nog geen rekening met de nieuwe gamemodes, wapens en assignments.
kevz schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 01:40:
Zoals daniel al aangeeft, totaal niks aan deze DLC tenzij je alle gameplay elementen vergeet en gaat zitten snipen. Beetje jammer dat de community zo is, BF3 is dood, op naar 4 om daar ook weer 100+ eur aan uit te moeten geven lol!
Hoeveel geld jij uitgeeft moet je zelf maar weten. "moeten uitgeven" is net alsof je niet akkoord bent met de weg die DICE/EA opgaat...
You don't like it, you don't buy it.

Neen, ik heb geen aandelen bij EA, of ben geen PR man voor die gastjes, maar soms kan ik me echt ergeren aan het pessimisme van gamers.
Ikzelf ben anti-DLC (daar kan je mijn Steam profile in mijn sig op nachecken) maar Premium was de allereerste (en nog steeds de enigste) DLC die ik ooit kocht. Geen moment spijt van. Replay value ligt zeer hoog hier.
Dan zou ik eerder gaan klagen over al die singleplayer DLC aan 10-15 euro die je bij games als LA Noire, Skyrim, Fallout, etc. kunt kopen. Dat is wat nieuwe gameplay dat je hooguit 5 tot misschien 10 uurtjes extra bezigheid geeft. |:(

Met Premium krijg je 20 maps x (ruwe schatting 5 uur / map) = zeker 100+ uur extra gameplay.
Als je vervolgens ook nog werkelijk elke beschikbare gamemode per map, ten volste gebruikt, dan kom je nog aan een veelvoud daarvan.

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-11 13:44

beuker19

Killerbeuker is so OP

Asgaro schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 12:20:

[...]

BF3 is dood? In welke zin? De game wordt nog ontzettend veel gespeeld: ten allen tijde ligt de online PC populatie voor BF3 ongeveer dubbel zo hoog als de online PC populatie op bv. Black Ops 2.

[...]

Daarnaast krijg je ook eens nieuwe gamemodes wat geen enkele andere gamedeveloper doet. Ook krijg je nieuwe wapens, nieuwe skins.

Speelde jij niet zo graag Black Ops 2? Dan zie ik niet in hoe je BF3 Premium zo matig kunt vinden wetende dat je BO2 speelt?
Want bij Black Ops 2 is zonet bekend gemaakt dat je skins zelfs niet krijgt bij je Season Pass, maar dat die betalende microtransacties zullen worden.

Alleen al voor de maps is Premium z'n geld waard. Dus ik hou zelfs nog geen rekening met de nieuwe gamemodes, wapens en assignments.

[...]

Hoeveel geld jij uitgeeft moet je zelf maar weten. "moeten uitgeven" is net alsof je niet akkoord bent met de weg die DICE/EA opgaat...

Neen, ik heb geen aandelen bij EA, of ben geen PR man voor die gastjes, maar soms kan ik me echt ergeren aan het pessimisme van gamers.
Ikzelf ben anti-DLC (daar kan je mijn Steam profile in mijn sig op nachecken) maar Premium was de allereerste (en nog steeds de enigste) DLC die ik ooit kocht. Geen moment spijt van. Replay value ligt zeer hoog hier.
Dan zou ik eerder gaan klagen over al die singleplayer DLC aan 10-15 euro die je bij games als LA Noire, Skyrim, Fallout, etc. kunt kopen. Dat is wat nieuwe gameplay dat je hooguit 5 tot misschien 10 uurtjes extra bezigheid geeft. |:(

Met Premium krijg je 20 maps x (ruwe schatting 5 uur / map) = zeker 100+ uur extra gameplay.
Als je vervolgens ook nog werkelijk elke beschikbare gamemode per map, ten volste gebruikt, dan kom je nog aan een veelvoud daarvan.
Amen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• R0y.
@ hierboven/Asgaro. BO2 en BF3 kan je niet vergelijken vind ik, het zijn beide FPS maar met een heel ander doel. Ja oke de ander afknallen.. maar BF3 is veeeeel meer objective imo.

Ik speel zowel BF3 (premium) met veel plezier, als BO 2 (season pass) met veel plezier. Als ik zin heb om ff rond te gaan rennen en te knallen-> BO2.. Als ik er serieus voor wil gaan zitten BF3! Al moet ik wel eerlijk toegeven, bij BF3 krijg je meer waar voor je geld. Veeeeel maps, en guns :)

Ik heb gister wat CTF gedaan, hoge verwachtingen maar idd zonder skype/ts oid is het niet te doen vind ik. Je zal echt goed moeten samen spelen!

[ Voor 8% gewijzigd door R0y. op 13-03-2013 13:08 ]

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

[...]

[...]

[...]

Helemaal eens Asgaro! _/-\o_ en niet alleen tav de DLC is dat hier maar tav de game in het bijzonder ook. Maar dat kun je ook wel met een beste korrel zout nemen want de meesten klagen dat het een lieve lust is maar dan zou je ook kunnen stoppen met het spel maar gezien de posts blijven ze doorspelen dus het spel zal toch best wel goed zijn. Ik kan me er iig nog jaren mee vermaken. MP is toch elke ronde weer anders.

Steam || Diablo 3

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:28:
[...]

Het leuke is natuurlijk je aanname dat beam scanning door noobs gebruikt wordt. Dat is een goed gemotiveerde redenatie trouwens, want in het normale spel zitten daadwerkelijk alleen de grootste nitwits met beam scanning te prutsen, maar specifiek in het geval van AS gaat daar nog wel verandering in komen denk ik. De truc is natuurlijk dat je niet van recht voor op iemand raketten moet afvuren - daar is je gun voor. Pas als je zó dichtbij bent dat je moet gaan uitwijken wissel je naar heat seekers, biepbiiieepp en dan, op 5 meter afstand, vuur! instant-disable. En anders pak je ze van achteren, op kort bereik, met de heat seekers. Als je ze gewoon in dogfights gebruikt - wat zonder BS een onbegonnen werk is, maar met BS goed te doen - zijn heat seekers echt kut want tegen de tijd dat je ze kunt ontwijken heb je ze allang gevangen.

probeer het maar eens een paar rondjes, ik denk dat je vrij snel de raketten ook in korte afstand gaat inzetten en sneller je kills pakt.

Die kills heb ik niet meer nodig in de jet :) maar ik zal het vanavond eens ff gaan proberen...

Steam || Diablo 3

Verwijderd

l0n3w012ph schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 13:26:
[...]
Die kills heb ik niet meer nodig in de jet :) maar ik zal het vanavond eens ff gaan proberen...
Mooi. Ik moedig alle jetters aan AS te gaan spelen zodat ze opbokken van m'n Conquest potjes :D
* zet turfje op z'n Jetters-weggestuurd-lijstje

Och, de DLC in die singleplayer spellen kan ook leuk zijn voor dat geld. Met name Bethesda's adventures zijn wel dingen die je, zeker door nog wat te modden, ellenlang kunt rekken. Dus die heb ik toen ook gewoon gekocht (de meeste wel als GOTY of in Steam aanbiedingen, maar dat kon met Premium ook natuurlijk.)
Gezien het totaal aantal uren is BF3+P zeker geen slechte koop. Ik denk wel dat de hoeveelheid frustratie die je oploopt ook mee mag tellen in de prijs/prestatieindex, maar dan nog komt een spel wat je met vrienden kunt spelen zoals dit mákkelijk aan de top.
Want zeg nou zelf, het is toch leuker als ze je uitschelden voor alles wat mooi en lelijk is omdat ze zich in een bosje verstoppen, waar jij al lag, en je er met hun dogtags vandoor bent en zij zich helemaal de pleuris schrokken? :+

• JimDB
vinom schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:29:
Ook eens geprobeerd, omdat je anders toch maar 2 heat seekers op je krijgt nadat je net je ECM gebruikt hebt, maar oh God het hielp helemaal niet.

Gewoon het feit dat je niet kan flaren merken ze direct en als je dan je extinguisher gebruikt moeten ze je maar met 2 korte gunbursts raken of je bent weer disabled ...
Neen, voor AS hou ik me toch maar bij ECM en dan maar rondcirkelen :) (Gisteren in een korte match direct een 6 streak, na meer dan 3 maanden niet gevlogen te hebben, je merkt wel dat het vooral noobs zijn die AS doen, echte jetwhores blijven Conquest onveilig maken :/)
[...]

Compleet gelijk, ik zie hier direct mensen klagen, en dat terwijl EG een dag uit is :X
EG brengt 4 nieuwe maps en 2 nieuwe gamemodes en nog een hoop andere dingen, plezier verzekerd ?! (En als het je ding niet is, er zijn toch voldoende andere maps, wapens en gamemodes ?)

EG vind ik tot nu toe trouwens een van de betere DLC's, leuke maps (met Pipeline en Railroad als mijn favorieten tot nu toe), nieuwe voertuigen (de bike is in het begin misschien wat onhandig en stroef maar nu weet ik me er toch goed mee te amuseren, en ze zijn nog eens zeer effectief voor in CTF ! Tenminste als je de objective speelt ...)

Neen, mensen die nu klagen dat het helemaal fout is begrijp ik precies toch niet echt :)

• kevz
Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:47:
...
Het liefst wel vehicle maps, het liefst hardcore, en bijna uitsluitend met vrienden op voice om voor de nodige coördinatie te zorgen tussen voertuigen, recons en engineers. Maar er zijn in dit topic wel heel veel softcore spelers en een behoorlijk groot deel van de BF aanwas met BF3 is infantry speler geworden helaas, dus veel metro en "no explosives" ventjes zitten er ook in dit topic.
Ja zo'n gevoel over het forum kreeg ik ook. Moet wel zeggen dat ik BF3 als vehicle-heavy game toch veel geprobeerd heb. Helaas voor mij speel ik vaak casual tussendoor een gamepje, en dan zal ik het moeten doen met tank jatters, nutteloze engineers, veel snipers. Daardoor ben ik wat meer infantry only gaan spelen, iets meer inbreng voor mijn gevoel over de game. En van nonstop explosives spam op een infantry only server word niemand blij, beetje zeldzaam de servers die ik leuk vind dat dan wel weer :o

ps, over deze dlc, ik vind het gewoon lastig om een goede ctf game te vinden, maar kwa mapdesign vind ik het wel tof. tijd om wat rush te proberen op een 32 speler max server, de maps voelen wat krap aan met meer dan dat ;)

[ Voor 10% gewijzigd door kevz op 13-03-2013 14:34 ]

Mijn YouTube

Verwijderd

Ik ben de eigenaar van een exemplaar van BF3 en Premium voor de PC. Ik heb echter al een half jaartje niet meer gespeeld. Nou ben ik benieuwd hoe het gesteld is met de de huidige status game. Ik was namelijk gestopt omdat ik me kapot ergerde aan enkele zaken. Nou is mijn vraag of dit enigszins verbeterd is:

Bugs met het main weapon van de tank: ik speelde graag met de tank en ik raakte regelmatig een helicoptertje en een vliegtuigje die ik vervolgens rustig door zag vliegen. Is deze bug inmiddels enigszins verholpen?

Teamplay: iedereen was maar met zichzelf bezig en alle gasten die er iets van konden gingen bij elkaar zitten. Zo ontstond er een mismatch en domineerde deze partij het hele potje. Dit vond ik saai, waardoor ik dan bij de verliezende partij ging spelen. Ik redde mij dan nog altijd wel (minstens 2 kills 1 death), maar de rest gaf op en ging wat kloten of weg.

Het nerfen van de tank: sinds de release van battlefield heeft men de tank alleen maar generfd. Het begon er op te lijken dat zelfs de infanterie een 50% kans moest hebben tegen de tank. Hoe is het hiermee gesteld?

Bij voorbaat dank :)

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:44:
Ik ben de eigenaar van een exemplaar van BF3 en Premium voor de PC. Ik heb echter al een half jaartje niet meer gespeeld. Nou ben ik benieuwd hoe het gesteld is met de de huidige status game. Ik was namelijk gestopt omdat ik me kapot ergerde aan enkele zaken. Nou is mijn vraag of dit enigszins verbeterd is:

Bugs met het main weapon van de tank: ik speelde graag met de tank en ik raakte regelmatig een helicoptertje en een vliegtuigje die ik vervolgens rustig door zag vliegen. Is deze bug inmiddels enigszins verholpen?

Teamplay: iedereen was maar met zichzelf bezig en alle gasten die er iets van konden gingen bij elkaar zitten. Zo ontstond er een mismatch en domineerde deze partij het hele potje. Dit vond ik saai, waardoor ik dan bij de verliezende partij ging spelen. Ik redde mij dan nog altijd wel (minstens 2 kills 1 death), maar de rest gaf op en ging wat kloten of weg.

Het nerfen van de tank: sinds de release van battlefield heeft men de tank alleen maar generfd. Het begon er op te lijken dat zelfs de infanterie een 50% kans moest hebben tegen de tank. Hoe is het hiermee gesteld?

Ja, same, same.

• R0y.
Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:44:

.....

.....

Dit herken ik, ik ben op de release veel BF3 gaan spelen. En vanwege die reden gestopt, vorige week premium gekocht en weer aan de slag gegaan. Maar dat teamplay ontbreekt nog steeds. Erg jammer, maar ik vermaak me toch zeker.

Verwijderd

Teamplay moet je organiseren door wat vrienden bij elkaar te harken en op Teamspeak of Skype te gaan zitten tijdens het potje, dat scheelt een berg. Anders kom je inderdaad in nitwit-country uit, ja. In m'n eentje speel ik dan niet graag en als dan alleen hardcore maps met de voorkeur voor infantry, dan kun je in je eentje nog wat bereiken.

De tank is een beetje ge-de-nerfd, en zolang de jets een beetje ophoepelen is er goed mee te spelen.
Mijn tankshells raken nog altijd regelmatig vliegdingen, dan zie ik de boem, en krijg geen hitmarker en het kreng vliegt door. een beetje heen en weer schuiven met de networksmoothing dinges helpt daar wel bij, maar ik heb het opgegeven de balans te zoeken tussen kunnen snipen (met gun op inf.) en kunnen snipen (met tank op helis) - als het één goed werkt wordt het andere onmogelijk.

Dat gezegd hebbende heb ik m'n networksmoothy nu hélemaal naar rechts staan, en het werkt beter op stilhangende helis. bewegende zijn nog altijd ondoenlijk. Als ze langzaam vliegen kan ik ze nu wel weer ouderwets wegbeuken van C terwijl ik ver achter A sta op Firestorm Large, dus het is niet meer zo erg als het was toen AK net uit kwam (daar werkte het zo goed dat ik met m'n scoutheli gewoon pal voor een tank ging hangen en het ding met m'n gun aan vellen schoot terwijl hij shell na shell door de voorruit van mijn heli gooide zonder dat m'n heli beschadigd werd...)
Rush geprobeerd en dit is mijn eerste indruk.

Bad f*cking Company 2, in al zijn Rush glorie en onzin. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-11 12:10
Ik krijg endgame niet opgestart, hij blijft op het Loading screen staan. Ik heb al repareren en checken op update geprobeerd in Origin, maar niks helpt. En ja, ik heb premium ;-)
Heeft iemand een lumineuze tip voor me?
Pagina: 1 ... 177 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.