Danku, heb hem daar besteld en kreeg hem gelijk binnen!Asgaro schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 11:43:
[...]
Ik heb mijn van hier: http://www.directgamecard...eld-3-premium-cd-key.html
[ Voor 47% gewijzigd door R0y. op 09-03-2013 18:26 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Danku, heb hem daar besteld en kreeg hem gelijk binnen!Asgaro schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 11:43:
[...]
Ik heb mijn van hier: http://www.directgamecard...eld-3-premium-cd-key.html
[ Voor 47% gewijzigd door R0y. op 09-03-2013 18:26 ]
LOLMetro2002 schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 15:51:
[...]
Omg, zie net dat het gewoon real life footage isAan de andere kant zie ik pc games binnenkort best wel zulke indrukwekkende beelden op het scherm toveren
Haha, ach ja, easy wins FTWAdmiralSnipe schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 15:53:
Was weer een lekkere rage op de chat zonet.
Paar gasten in de tegenpartij hebben de hele ronde zowat geprobeerd om onze scout heli neer te halen maar omdat ik steeds bij de zijkant van Damavand omlaag dook konden ze me haast nooit raken.
En dan komen ze niet eens op het idee om een RPG of XBOW met explosive bolt te nemen i.p.v. een Stinger/Igla (je bent daar best wel een easy target wanneer je overvliegt).
http://battlelog.battlefi...how/1/56876592/336464702/
---RAWE CEEK!!!---
LOL hebben mijn berichtje en die van asgaro zijn doel bereikt.Metro2002 schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 15:51:
[...]
Omg, zie net dat het gewoon real life footage isAan de andere kant zie ik pc games binnenkort best wel zulke indrukwekkende beelden op het scherm toveren
Wat dacht je van de painball guns die inkomend vuur verzorgen? Na een potje Close Quarters kom je uit die simulator als een malsgeslagen biefstukR0y. schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 21:58:
@ ircghost
Ik had die ruimte waar het in gebeurt al eens gezien ergens ja, maar het filmpje nog nooit.
Als ik zie dat ik me nu al af en toe kapot schrik als de kat ineens op me bureau springt, moet je nagaan wat er in die ruimte met je gebeurt!
---
80-2 in een AC-130??R0y. schreef op zondag 10 maart 2013 @ 00:26:
Vanavond na een lange tijd BF3 weer opgestart en premium aangeschaft! Tot nu toe leuk, veel verschillende maps in mijn ogen maar wat ik dus wel een klote ding vind is die AC-130 die op een geven moment in de lucht hing. Zat iemand in met 80 kills en 2 deaths![]()
Natuurlijk zat ik weer in een squad, met 3 snipers die allemaal op de zelfde berg zatenQuit, en op naar de volgende game! End game ziet er wel tof uit opzich, 12de komt hij uit toch?
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Angelo OTR
Nog steeds is de AC-130 in rush zwaar irritantAdmiralSnipe schreef op zondag 10 maart 2013 @ 00:40:
[...]
80-2 in een AC-130??
Werd er dan wel geprobeerd om dat ding neer te halen??
Toen Armored Kill (de DLC waarbij dat ding geintroduceerd werd) uitkwam was de AC-130 best wel OP (vooral op rush) maar in een patch is dat ding aardig generfd en ik vind het dan ook meer een kloteding wanneer ik er zelf in zit.
Er zitten ook aardig wat dode hoeken op dat ding waardoor je vijandige jets en heli's vaak helemaal niet kunt raken terwijl ze jou wel kunnen raken.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Vreselijk ding die AC-130, al is ie op zich wel makkelijk neer te halen hoor.R0y. schreef op zondag 10 maart 2013 @ 00:26:
Vanavond na een lange tijd BF3 weer opgestart en premium aangeschaft! Tot nu toe leuk, veel verschillende maps in mijn ogen maar wat ik dus wel een klote ding vind is die AC-130 die op een geven moment in de lucht hing. Zat iemand in met 80 kills en 2 deaths
TypischNatuurlijk zat ik weer in een squad, met 3 snipers die allemaal op de zelfde berg zatenQuit, en op naar de volgende game! End game ziet er wel tof uit opzich, 12de komt hij uit toch?
Nee niemand keek ook maar om naar dat dingAdmiralSnipe schreef op zondag 10 maart 2013 @ 00:40:
[...]
80-2 in een AC-130??
Werd er dan wel geprobeerd om dat ding neer te halen??
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Zodat ze dan nòg beter kunnen campen vanop 1000000 meter afstand ?fynrd1 schreef op zondag 10 maart 2013 @ 16:38:
De l96 heeft een 20x scope gekregen.. waarom..
20x ? das wel een groote stap van 12x. Waar zie jij die staan trouwens, want ik zie m niet.fynrd1 schreef op zondag 10 maart 2013 @ 16:38:
De l96 heeft een 20x scope gekregen.. waarom..
loadout>recon>l96>ironsight dan zie je hem staan met een slotjeHippocampus schreef op zondag 10 maart 2013 @ 16:48:
[...]
20x ? das wel een groote stap van 12x. Waar zie jij die staan trouwens, want ik zie m niet.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
De M1911 S-TAC was vroeger ook DICE-only, misschien willen ze daar nu gewoon van afstappen ? Of misschien maken ze wel nieuwe DICE-only wapens en willen ze deze nu toch aan het publiek doorgeven ...Nextron schreef op zondag 10 maart 2013 @ 18:47:
De 20x was voorheen toch Dice-only?
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Angelo OTR
Woah, ik schrok wel even toen die poepvogel tegen het raam aan knalde!
[ Voor 6% gewijzigd door AdmiralSnipe op 10-03-2013 20:35 ]
Geniaal ook dat shitbucket weer voorbij komt
Doen ze ook:kazuka schreef op zondag 10 maart 2013 @ 21:10:
[...]
Geniaal ook dat shitbucket weer voorbij komt![]()
Die gasten die deze filmpjes maken moeten haast zelf ook wel BF3 spelen.
Verwijderd
ehhh, tuurlijk!kazuka schreef op zondag 10 maart 2013 @ 21:10:
[...]
Dyslectic history cynic
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Inderdaad, als de level 100 die-hard langskomt, lach ik me altijd een kriek!kazuka schreef op zondag 10 maart 2013 @ 21:10:
[...]
Als ik me niet vergis is een carbine een doorontwikkelde Assault Rifle met een kortere loop voor meer bewegelijkheid (M16 - M4, AK / AKS) en/of een zwaarder caliber voor meer punch (Scar-L / Scar-H), meer gericht op hedendaagse oorlogsvoering (close quarter urban warfare). In feite een PWD voor kerelssmoothz schreef op zondag 10 maart 2013 @ 18:50:
Die G53 is dat nou een carabine of een assaultrifle, op google word n.m. allebei beweert?
[ Voor 4% gewijzigd door w00t00w op 10-03-2013 23:52 ]
---
Haha you wanna take out your penis and shoot it down.Asgaro schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:20:
[...]
Inderdaad, als de level 100 die-hard langskomt, lach ik me altijd een kriek!
Hier komt die ook langs rond het einde:
[video]
Deze blijft me echt bij. Persoonlijk vind ik het een van de beste eindes.
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Ze hebben niets aan de jets gedaan, maar de jethoeren gaan geen AS spelen, want de enige manie rom de jet te misbruiken is rocketpods erop en grondtroepen buttfucken.Arfman schreef op maandag 11 maart 2013 @ 09:40:
Misschien ligt het aan mij, maar als over een paar dagen End Game uitkomt voor de Premium users, dan is Air Superiority toch een natte droom voor alle Level 100 gastjes met alle upgrades voor alle jets en die precies weten met welke snelheid je een bocht moet nemen?
Ik ben nog een level 5 colonel en echt een kneus met vliegtuigen (m'n bureaublad is niet groot genoeg tijdens draaien met een jet), dan heb ik daar toch niks te zoeken of hebben ze iets uitgevonden om het wat eerlijker te maken?
Angelo OTR
Nee want er zijn te veel jets en dan gaan ze vaak dood en dat zijn ze totaal niet gewent, want in een normaal potje domineren ze altijd, alleen nu heb je alleen maar jets en zijn ze niet de enigste meer met een overpowerd voertuig. Dus ik denk dat het net zoals met tank superiority, dat deze modes vrijwel niet gespeeld zullen worden. Tank superiority is ook dood, daar zitten alleen maar sniper campers.Arfman schreef op maandag 11 maart 2013 @ 09:40:
Misschien ligt het aan mij, maar als over een paar dagen End Game uitkomt voor de Premium users, dan is Air Superiority toch een natte droom voor alle Level 100 gastjes met alle upgrades voor alle jets en die precies weten met welke snelheid je een bocht moet nemen?
Ik ben nog een level 5 colonel en echt een kneus met vliegtuigen (m'n bureaublad is niet groot genoeg tijdens draaien met een jet), dan heb ik daar toch niks te zoeken of hebben ze iets uitgevonden om het wat eerlijker te maken?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Angelo OTR
4 CTF maps is toch voldoende ?ProCeela schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:32:
Is het ook mogelijk om ook buiten de "EndGame" maps CTF te spelen ?
Angelo OTR
je hebt toch ook maar:vinom schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:01:
[...]
Ik zou zeggen hoe meer hoe beter. We hebben toch ook niet slechts 4 Rush maps?
Nee alleen maar 2 vlaggen waarbij 3 van de 4 maps de vlaggen recht tegenover elkaar staan en 1 map staan ze diagonaal.EliHiel schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:05:
Misschien heb ik deze info ergens gemist, maar gaan er in de CTF-mappen ook nog andere punten (zoals de vlaggen in conquest) zijn die je kan veroveren?
In Battlefield 1942 (als ik me niet vergis) was dit het geval en dit bracht toch wel een extra dimensie in het spel. Dan moet je niet enkel proberen de vijandelijke vlag te veroveren maar als je de andere punten in je bezit hebt zorgt dit voor een enorm voordeel doordat je niet steeds van je basis af moet vertrekken en je dus nog een kans hebt je eigen vlag te heroveren eens ze een eind uit je eigen basis is.
Heb je hier een bron voor?Pykow schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:12:
Nee alleen maar 2 vlaggen waarbij 3 van de 4 maps de vlaggen recht tegenover elkaar staan en 1 map staan ze diagonaal.
Dat zou op zich wel een leuke afsluiter zijn van de DLC-senquence (en een net gebaar van DICE), om voor alle maps alle spelmodi beschikbaar te maken (voor zover logisch uiteraard: ik denk dat niemand op Air Superiority op 925 of Tank Superiority op Ziba zit te wachtenProCeela schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:32:
Is het ook mogelijk om ook buiten de "EndGame" maps CTF te spelen ?
---
Angelo OTR
Hier is je bronEliHiel schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:49:
[...]
Heb je hier een bron voor?
Indien dit zo is verwacht ik inderdaad heel veel camping rond de eigen vlag, want eens je vlag een eind uit je basis is wordt het bijna onmogelijk deze nog te heroveren...
Verwijderd
Heiden! CTF moet altijd en overal!
Verwijderd
Morgen in de loop van de dag wordt het vrijgeschakeld, daarna crasht Origin omdat er honderdduizend studenten tegelijk proberen EG te downloaden, dan werkt er vanalles niet en aan het einde van de avond is het rustig geworden en net als iedereen naar bed wil loopt het goed.Pindakaasman schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:03:
Mocht er iemand zijn die wil weten hoe laat je kan spelen (ik kon het hier niet zo snel vinden)
Ben jij in het echte leven ook zo pessimistich en negatief over alles Pykow? Want dan heb je nog wel een heel zwaar leven voor de boeg hoor... Dat je een hekel hebt aan jets weet echt iedereen hier nu wel en dat is je goed recht, al zijn er net zoveel lui die je het tegendeel kunnen bewijzen. Maar werkelijk iedere post van je is wel negatief of althans voor een heel groot deel. Heb jij nou nooit eens iets van: laten we maar eens zien wat het wordt en misschien is het wel verdomde leuk ook nog. Je presenteert namelijk al je posts alsof het waarheid is... Een paar posts hierboven zie je ook wel iemand die Scavenger geweldig vindt om te spelen. Dat zal bij CTF misschien ook wel zo gaan. Een groep spelers blijft het wel leuk vinden en blijft dus ook spelen. Posts over het instorten van de AK maps omdat de jet rape daar zo groot is, is, aantoonbaar, onzin. Als ik AK maps wil spelen kan ik kiezen tussen een tiental servers die gewoon vol genoeg zitten en waar geen enkele persoon zit te zeiken via de console omdat ik zijn tank om zeep help vanuit mijn jet.Pykow schreef op maandag 11 maart 2013 @ 09:54:
[...]
Nee want er zijn te veel jets en dan gaan ze vaak dood en dat zijn ze totaal niet gewent, want in een normaal potje domineren ze altijd, alleen nu heb je alleen maar jets en zijn ze niet de enigste meer met een overpowerd voertuig. Dus ik denk dat het net zoals met tank superiority, dat deze modes vrijwel niet gespeeld zullen worden. Tank superiority is ook dood, daar zitten alleen maar sniper campers.
CTF gaat trouwens een flop worden denk ik, of zoals scavanger. leuke mode om even te spelen, maar daarna valt het als een kaartenhuis in elkaar.
ik hoor nu al dat er veel campers zijn op de vlag en dat je vaak gebaseraped wordt. op de PC heb je nog meer spelers, dus verdubbelt dit probleem ook. beste CTF blijft voor mij nog in Quake of UT 5 vs 5
Verwijderd
l0n3w012ph schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:44:
[...]
Een paar posts hierboven zie je ook wel iemand die Scavenger geweldig vindt om te spelen. Dat zal bij CTF misschien ook wel zo gaan. Een groep spelers blijft het wel leuk vinden en blijft dus ook spelen.
Helaas, die 6GB was gewoon de patch. DICE heeft de enige gebouwd, nu nog leren hoe de tools horen te werken en waarom de compiler en packagers telkens andere files afleverenPindakaasman schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:54:
[...]
Oke, ik zat er bij de vorige realeases nooit heel extreem op te wachten, dus ik moet eerlijk zeggen dat ik niet precies weet hoe slecht of goed het de afgelopen keren ging. Ik ben echt zeer benieuwd naar de dirtbikes en de CTF dus dit keer ben ik echt aan het aftellen en toevalig ook een dagje vrij morgen...
Ik dacht eigenlijk dat ik de content al lokaal had staan, ik logde namelijk in na een afwezigheid van een aantal weken en kreeg een update voor me kiezen, nu download ik zo snel tegenwoordig dat je een paar GB zo binnen hebt dus ik heb niet opgelet hoe groot deze was.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2013 14:58 ]
Oke, ik zat er bij de vorige realeases nooit heel extreem op te wachten, dus ik moet eerlijk zeggen dat ik niet precies weet hoe slecht of goed het de afgelopen keren ging. Ik ben echt zeer benieuwd naar de dirtbikes en de CTF dus dit keer ben ik echt aan het aftellen en toevalig ook een dagje vrij morgen...Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:16:
[...]
Morgen in de loop van de dag wordt het vrijgeschakeld, daarna crasht Origin omdat er honderdduizend studenten tegelijk proberen EG te downloaden, dan werkt er vanalles niet en aan het einde van de avond is het rustig geworden en net als iedereen naar bed wil loopt het goed.
zoals elke voorgaande DLC release, eigenlijk. Een feit dat in het door jou gelinkte topic gek genoeg door niemand wordt aangehaald, vermoedelijk omdat EA je direct dreigt te bannen als je kritiek uit op hun diensten.
Mooie review, krijg er direct zin in !
Inderdaad best jammer, CTF is zo een van die gamemodes die juist zalig zou zijn op kleinere maps met meer hoekjes en kantjes, buiten bij de vlag zelf, waar er een open ruimte zou zijn dat het campen wat moeilijker zou maken ... Misschien voorzien ze nog wel een patch waarbij CTF ook in oudere maps komt, lets hope for the bestVerwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:41:
[...]
Heiden! CTF moet altijd en overal!
Eerlijk gezegd waren wij al behoorlijk gedesillusioneerd dat er geen CTF of Rush in Close Quarters zat, dat waren nou nét de gamemodi die Call of Duty leuk hielden, dus als ze postuum nog even CTF toevoegen aan bestaande kaarten, en Rush aan Close Quarters, dan zou dat best waardering kunnen vinden.
Overigens, CTF is wat mij betreft geen "party-mode". CTF is gewoon een retebelangrijk onderdeel van shooters. Zeker in HC, waar campen sowieso beloond wordt en je dus goeie kans hebt dat je met één IFV een vlag kunt halen en 32 snipers kapot kunt schieten
Verwijderd
Hoezo? Het is Battlefield. Als je infantry-only CTF wilt is er COD. De hele leut van deze game gaat geheid worden dat we als schreeuwende tienersmeisjes bij een Bieberconcert Skype volbrullen met orders, aanwijzingen en "ga uit de fucking weg jij blockende hufternoob" omdat iedereen fanatiek en gestrest die vlag van A naar Basis wil brengen; en ik heb allang gezien dat wij daar voertuigen bij gaan gebruiken, en het liefst de scoutheli, waar we als eerdere ervaring met hit-en-run air assaults een indicatie bij is hoogte gaan gebruiken om buiten het bereik van tanks te blijven en met pin-point parachutesprongen van 600 meter hoogte in één vloeiende beweging beide benen breken waarna een andere squadmate de vlag van het lijk pakt en hem inlevert voor muchos puntos. Met gevloek in Skype over te laat openende parachutes en vlagstelende puntendieven tot gevolg. (Bij normale airborne hit-en-runs jatten we voertuigen uit uncaps en pikken we gebailde vliegdingen van het slagveld, waarbij veel van die geluidjes gaan in de richting van "ik ga de heli hebben, ik ga het halen, ik haal het, ik ga hem hebben, ik... fuck, te laat op spatie gedrukt. we gaan hem niet hebben, en kan iemand even zorgen dat ik ergens kan spawnen")JimDB schreef op maandag 11 maart 2013 @ 17:17:
[...]
Wel vreemd eigenlijk dat je gewoon met de vlag in een tank kan gaan zitten, lijkt me nogal stom ...
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2013 17:40 ]
Hahahahaha, oké, goed weerlegdVerwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 17:38:
[...]
Hoezo? Het is Battlefield. Als je infantry-only CTF wilt is er COD. De hele leut van deze game gaat geheid worden dat we als schreeuwende tienersmeisjes bij een Bieberconcert Skype volbrullen met orders, aanwijzingen en "ga uit de fucking weg jij blockende hufternoob" omdat iedereen fanatiek en gestrest die vlag van A naar Basis wil brengen; en ik heb allang gezien dat wij daar voertuigen bij gaan gebruiken, en het liefst de scoutheli, waar we als eerdere ervaring met hit-en-run air assaults een indicatie bij is hoogte gaan gebruiken om buiten het bereik van tanks te blijven en met pin-point parachutesprongen van 600 meter hoogte in één vloeiende beweging beide benen breken waarna een andere squadmate de vlag van het lijk pakt en hem inlevert voor muchos puntos. Met gevloek in Skype over te laat openende parachutes en vlagstelende puntendieven tot gevolg. (Bij normale airborne hit-en-runs jatten we voertuigen uit uncaps en pikken we gebailde vliegdingen van het slagveld, waarbij veel van die geluidjes gaan in de richting van "ik ga de heli hebben, ik ga het halen, ik haal het, ik ga hem hebben, ik... fuck, te laat op spatie gedrukt. we gaan hem niet hebben, en kan iemand even zorgen dat ik ergens kan spawnen")
We werken wel goed samen, maar de meerderheid is nogal prutser
Er is geen grond, het is allemaal in de lucht te doen, zelfs de vlaggen zijn ruimtes in de luchtbvk schreef op maandag 11 maart 2013 @ 19:54:
Wie heeft het over 64 jets? En je hebt ook grondspelers nodig om de vlaggen te cappen lijkt me...
CTF gaat dan weer max 32 ipv 64 players worden haal ik net uit de server docs.
[ Voor 46% gewijzigd door SmokingCrop op 11-03-2013 19:58 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
An a day keeps the doctor away.
Verwijderd
Mwah, we kijken wel even. Kan allicht leuk zijn voor de afwisseling.CodeCaster schreef op maandag 11 maart 2013 @ 19:59:
Hey Knet, ik haal het niet zo uit je posts, maar had jij nu zin in die nieuwe Capture the Flag-mode of niet?
Word die niet van te voren gedownload/ge-preload voor de premium mensen? (Kan het niet checken, pc staat uit op het momentVerwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:16:
[...]
Morgen in de loop van de dag wordt het vrijgeschakeld, daarna crasht Origin omdat er honderdduizend studenten tegelijk proberen EG te downloaden, dan werkt er vanalles niet en aan het einde van de avond is het rustig geworden en net als iedereen naar bed wil loopt het goed.
zoals elke voorgaande DLC release, eigenlijk. Een feit dat in het door jou gelinkte topic gek genoeg door niemand wordt aangehaald, vermoedelijk omdat EA je direct dreigt te bannen als je kritiek uit op hun diensten.
Verwijderd

[ Voor 37% gewijzigd door Phyxion op 12-03-2013 09:02 ]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
DAT SPEED.Phyxion schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 08:36:
Wachten tot 'around 09:00 AM UTC' misschien zoals de rest?
[afbeelding]
Eindelijk
Verwijderd
bij mij staat er pas om 10:15 beschikbaar.Phyxion schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 08:36:
Wachten tot 'around 09:00 AM UTC' misschien zoals de rest?
[afbeelding]
Eindelijk
probeer een op een Endgame server te spelen en het dowloaden begintVerwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 01:14:
Ik zie op bepaalde servers al volk op End Game maar ik geraak er nog niet op..
http://battlelog.battlefi...EVAL-MAYHEM-FAST-RESPAWN/
Hoe?
Verwijderd
Of nit, in welk geval je ven battlefield 3 in je origin library moet openen, op de nog grijze End Game expansion klikken, en kijken welke tijd er bij "beschikbaar vanaf:" staat.beuker19 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:03:
[...]
probeer een op een Endgame server te spelen en het dowloaden begint
ik heb al gespeeltVerwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:06:
[...]
Of nit, in welk geval je ven battlefield 3 in je origin library moet openen, op de nog grijze End Game expansion klikken, en kijken welke tijd er bij "beschikbaar vanaf:" staat.
[ Voor 6% gewijzigd door beuker19 op 12-03-2013 10:08 ]
Verwijderd
En ik en mijn vaste maten kunnen dat nietbeuker19 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:07:
[...]
ik heb al gespeelt
edit: Mijn origin staat wel op Amerika
Gewoon een server joinen met End Game, dan begint het te downloaden.Verwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:03:
[...]
bij mij staat er pas om 10:15 beschikbaar.
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Verwijderd
Zucht. Nog één.Phyxion schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:11:
[...]
Gewoon een server joinen met End Game, dan begint het te downloaden.
Kijk dan op mijn battlelog .Verwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:12:
[...]
Zucht. Nog één.
Dat is gewoon niet waar, dus, want dat heb ik natuurlijk allang geprobeerd. En als het bij mij anders is, en bij een aantal NL vrienden ook, dan zal het bij meer mensen zo kunnen zijn.
[ Voor 37% gewijzigd door pimpimmers op 12-03-2013 10:19 ]
Verwijderd
Ik weet dat het moeilijk is als je "gespeeld" niet vervoegen kunt, maar probeer even begrijpend te lezen:beuker19 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:15:
[...]
Kijk dan op mijn battlelog .
Mij gewoon voor leugenaar neer zetten mafkees.
Maar hier het bewijs : http://battlelog.battlefi...how/1/57074045/176614903/

Ik noem hem geen leugenaar, ik noem hem een muts omdat hij niet leest wat ik schrijf en dan lelijk doet omdat hij het niet volgen kan. Jou ook trouwens; jouw download is om 10:15 begonnen aan je post-tijd te zien.Konjo schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:17:
Ik ben hem ook al aan het downloaden!! Killer geen Leugenaar noemen eh!!
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2013 10:23 ]
Oke shit happensVerwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:19:
[...]
Ik weet dat het moeilijk is als je "gespeeld" niet vervoegen kunt, maar probeer even begrijpend te lezen:
er zijn mensen, anders dan killerbeuker, die nog niet konden spelen omdat voor hen End Game niet vrij was in Origin. Dus dan kun je geen CTF server joinen, dat werkt gewoon niet. In dat geval moet je, zoals ik schreef, wachten tot het vrijgeschakeld wordt.
Dat JIJ kunt spelen is leuk voor je, maar dat is dus niet voor iedereen tegelijk het geval, en er zijn dus nog mensen die nog even moeten wachten.
Ik zeg niet dat je liegt dat jij kunt spelen, ik zeg dat je lult dat IEDEREEN kan spelen. Dat is gewoon niet waar.
En om klokslag 10:15:
[afbeelding]
[...]
Ik noem hem geen leugenaar, ik noem hem een muts omdat hij niet leest wat ik schrijf en dan lelijk doet omdat hij het niet volgen kan. Jou ook trouwens; jouw download is om 10:15 begonnen aan je post-tijd te zien.
Bovendien gok ik dat EA geleerd heeft van het fiasco dat SimCity was en de downloads gespreid heeft door elk kwartier een kudde gebruikers End Game te geven zodat ze niet tegelijk gaan downloaden.
Verwijderd
True. OK dan, over tot de orde van de dag: ik heb m'n ctf ribbon al binnen en mn eerste roadkill met de bike gemaakt. /me like!
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
pbsecsv.htm ? Het is pbsvc.exe dat je moet gebruiken.MaFFia schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:11:
Zijn er nog mensen die kennis hebben van punkbuster.
Ik heb PB al reeds verwijderd en probeer hem nu manual te updaten, alleen crashed hij elke keer weer bij pbsecsv.htm .
Met als gevolg dat ik niet kan gamen =(
Zal diezelfde gast wel zijn die dat ook flikte vanuit zijn airplane op Caspian Border eruit springen, met zijn RPG-7 zijn follower uit zijn cockpit schieten en weer terug het vliegtuig in.. Maar deze is ook erg bruut
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
zoals dat ook in real life gaat: op E drukkenOlaf van der Spek schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:31:
Hoe kwam ie terug het vliegtuig in?
Verwijderd
+1mrsar schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:52:
heb zo'n idee dat mijn werkdag vandaag heel lang gaat lijken te duren
Hahaha. Even serieus, als je uit een vliegtuig springt val je toch zeer snel en kom je dat vliegtuig toch nooit meer in?Damervi schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:32:
zoals dat ook in real life gaat: op E drukken
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq