Angelo NL / Global Cargo VTC
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 08:01
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium Edition
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3 Close Quarters
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Kom een keertje samen spelen dan. Wil wel eens met iemand spelen die het snapt. Kan het spel redelijk. Keertje samen Rush?Pykow schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 22:35:
Snel alle unlocks binnen halen en daarna weer stoppen met BF3.
na 5 dagen niet gespeeld te hebben de game weer gestart en me weer kapot zitten ergeren aan het niveau van de spelers.
Speelde zelf ook niet lekker, want die QBB is echt vreselijk slecht. haalde zelfs in TDM een KD van onder de 2.0 en accuratie van 16% en dat is vrij bagger als je dat vergelijkt met andere wapens.
Nou snap ik pas waarom ik altijd de M16 gebruik naar zoveel dagen niet gespeeld te hebben.
Je bent zo erg in het nadeel met andere wapens dat er geen zak aan is om die te gebruiken.
Nu speel ik ook alleen nog maar Hardcore terwijl ik eerst juist normal mode deed.
Ik vind Hardcore echt vele malen leuker. loop gewoon met me JNG-90 zonder scope beetje te rushen echt geweldig
Had ook niet meer gespeeld sinds close quarters. dus scavenger enzo had ik ook nog niet gedaan. Moet zeggen dat ik dat ook wel een vette game mode vind.
Nu kijk ik wel echt erg uit naar CTF en die Air superior mode. Ik denk alleen dat de motoren die erin komen lang niet zo handig zullen zijn als dat ze er in de trailer uitzien =p
Wou even me verhaal kwijt ^^
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Ik speel vrijwel nooit rush. Wil vanavond eerst Simcity spelen (als het lukt) en anders ga ik denk ik Trucken of misschien BF3. Ligt eraan wie er online is.Versteegrob schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:47:
[...]
Kom een keertje samen spelen dan. Wil wel eens met iemand spelen die het snapt. Kan het spel redelijk. Keertje samen Rush?
Daarom speel ik dus ook geen Hardcore, One hit kill snipers.Ricmaniac schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:54:
Sind een paar dagen nieuwe PC en heb nu extreem veel meer zin in BattlefieldAlles loopt nu eindelijk zoo soepel. eerst was het wel te spelen maar toch soms wat lag problemen enzo als het druk was.
Nu speel ik ook alleen nog maar Hardcore terwijl ik eerst juist normal mode deed.
Ik vind Hardcore echt vele malen leuker. loop gewoon met me JNG-90 zonder scope beetje te rushen echt geweldig
Had ook niet meer gespeeld sinds close quarters. dus scavenger enzo had ik ook nog niet gedaan. Moet zeggen dat ik dat ook wel een vette game mode vind.
Nu kijk ik wel echt erg uit naar CTF en die Air superior mode. Ik denk alleen dat de motoren die erin komen lang niet zo handig zullen zijn als dat ze er in de trailer uitzien =p
Wou even me verhaal kwijt ^^
Waarom speel je niet met de M40A5 ? snelle reload en volgens mij dezelfde damage model.
alleen de JNG heeft een snellere kogel, maar meer verschil zit er niet in.
Het is ze nog nooit gelukt om de update om 10:00 af te leveren, bij alle DLC's weten we dat je de update pas kan downloaden rond 3 uur smiddags. Dat was zo bij Armored kill en Aftermath ook het geval.Verwijderd schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:58:
End Game wordt 12 maart om 10:00 uur vrijgegeven.
Ik denk dat ik die nog niet heb dan. ik weet niet precies meer omdat ik BF3 zolang niet meer gespeeld had. Gebruikte met close quarters die JNG-90 en daarna niet echt meer gespeeld dus. Ben gewoon verder gegaan met de kit die ik nog had. Nog steeds vind ik close quarters de beste expension. Ik vind de maps mooi en leuk. Vooral doordat het denk ik binnen is in die gebouwen. Maar de dingen die ik zie van end game denk ik dat ik die wel heel erg leuk ga vindenPykow schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:17:
Daarom speel ik dus ook geen Hardcore, One hit kill snipers.
Waarom speel je niet met de M40A5 ? snelle reload en volgens mij dezelfde damage model.
alleen de JNG heeft een snellere kogel, maar meer verschil zit er niet in.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Ik snap de verwarring, want ik kreeg ook het bericht dat ik de DLC geunlocked hebt, terwijl dit normaal gesproken pas op de dag van de release zichtbaar is.
Verwijderd
Vanmorgen al even een CTF server gejoined, was toevallig online toen hij vrijgeschakeld werd volgens m'n battlefeed.
Stom windows7 had de compatibiliteitsmodus aangezet. Uitgevinkt en toen deed ie het weer...
[ Voor 114% gewijzigd door Lasteraar op 07-03-2013 14:46 ]
Eh, in mijn battlelog staat dit:boeles schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 15:38:
Is endgame nu gereleased voor P.C ? Ik snap er niks meer van
En ik speel op de PC. Origin is nu ook een grote update aan het binnen halen. Maar op het premium gedeelte van battlelog staat als datum 12 maart.Baeny now has access to End Game for Battlefield 3
Kortom: geen idee
edit: ik kan End Game servers vinden in het server scherm op battlelog.
edit2: al die servers zijn overigens leeg. Zal zo kijken of ik kan joinen als de update klaar is.
edit3: ik zie End Game in de server browser, ik zie servers(zelfs ping) maar als ik op join klik krijg ik de melding dat ik de dlc niet heb geinstalleerd staan. No go dus, wachten tot 12 maart
[ Voor 28% gewijzigd door beany op 07-03-2013 15:56 ]
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Inderdaad, dat kwam ik dus ook tegen, dat iemand al acces voor End game heeft via de p.c. SPANNEND!!beany schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 15:44:
[...]
Eh, in mijn battlelog staat dit:
[...]
En ik speel op de PC. Origin is nu ook een grote update aan het binnen halen. Maar op het premium gedeelte van battlelog staat als datum 12 maart.
Kortom: geen idee
Verduidelijking:Verwijderd schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:58:
End Game wordt 12 maart om 10:00 uur vrijgegeven.
- om 10 uur komt de MEGADOWNLOAD van een GB of 5 uit
- Origin's servers kunnen het terug niet aan
- tegen 22u 's avonds kan je eindelijk spelen
Ik vrees het hierboven staande.. :,<. Hoe komt het toch dat Origin altijd zo hard /failed, overload aan downloads I know, maar toch... anno 2013 mag dit toch écht niet meer gebeuren..Asgaro schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 15:53:
[...]
Verduidelijking:
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Ik snap het ook niet dat dit in deze tijd nog kan gebeuren... Maar het gebeurt niet alleen bij Origin:boeles schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 16:12:
[...]
Ik vrees het hierboven staande.. :,<. Hoe komt het toch dat Origin altijd zo hard /failed, overload aan downloads I know, maar toch... anno 2013 mag dit toch écht niet meer gebeuren..
- Blizzard met z'n Diablo 3 launch
- online ticketverkoop voor Tomorrowland
- Microsoft bij de release van beta's van een nieuwe Windows
Hoewel, de Windows 8 Customer Preview kon ik behoorlijk vlot downloaden. Daar hebben ze dus duidelijk van hun fouten geleerd, want ik weet dat het bij Win 7 en Win Vista niet zo gemakkelijk ging.
Zelf heb ik geen echte ervaring rond netwerkarchitectuur, etc. maar ik zou wel is willen weten waar precies het schoentje wringt bij zulke zaken...
Ja, de End Game DLC zit er nog niet in...warhamstr schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 16:34:
No way! Komt er nu nog een update? Ik heb gisteren 7gb binnengehaald.
Ga naar C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 3\Update en daar zie je allemaal "Xpack" files (= expansion pack). De Xpack1 tot Xpack4 files zijn de huidige beschikbare DLC's. Maar een Xpack5 is er dus nog niet te vinden na het downloaden vd patch van eergisteren.
Hoe groot is zo'n DLC gemiddeld?
[ Voor 11% gewijzigd door warhamstr op 07-03-2013 16:57 ]
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Ze hadden beter BitTorrent kunnen gebruiken, daar is het voor gemaakt.Asgaro schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 16:38:
Zelf heb ik geen echte ervaring rond netwerkarchitectuur, etc. maar ik zou wel is willen weten waar precies het schoentje wringt bij zulke zaken...
Uhh, vreselijk gewoon. Al heb ik met de patch wel niet zoveel problemen gehad als de meeste mensen hierAsgaro schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 15:53:
[...]
Verduidelijking:
Hopelijk is dat ook zo met End Game
Wat er namelijk gebeurd is een sneeuwbal effect, eerst worden de servers traag, daarna gaan servers connecties rejecten en dan krijg je een soort ddos effect omdat mensen constant een connectie proberen te krijgen.
Wereldwijde releases zijn gewoon niet mogelijk, zoals asgaro al aangeeft, EA is niet de enigste met dit probleem.
Dit kunnen we toch al jaren? of een torrent inderdaad....
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Verwijderd
Nee, iedereen speelt SimCity (nou ja, speelt...) of is nog bezig aan de 6GB patch.steveman schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 19:57:
Net eventjes gespeeld op een server waar ik me nogal eens aan lag erger (was de enige bemande met de combi die ik steeds speel) maar dat viel nu helemaal niet op. Hopelijk heeft die update daarbij geholpen en is het permanent
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
HahaVerwijderd schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:00:
[...]
Nee, iedereen speelt SimCity (nou ja, speelt...) of is nog bezig aan de 6GB patch.
De nieuwe patch van WoW is ook net uitgekomen, SimCity is uit, ... Al zullen er nu al wel mensen zijn die al terug zijn overgeschakeld naar BF
Voor diegene die zich afvragen hoe te unlocken:Pykow schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 09:20:
BTW er bleek een dogtag te zijn met True primary gunner en daarvoor dien je 100 kills te maken met iedere wapen type
100 kills met Assault rifle
100 kills met carbine
100 kills met LMG
100 kils met Sniperrifle
100 kills met PDW's
100 kills met Shotgun
iemand die dit kan bevestigen of kan laten zien waar deze dogtag staat ?
heb al wel de Assault, Carbine en LMG's ieder 100 kills gemaakt na de patch van 6GB.
Nu bezig met de M39, daarna met de AS VAL spelen en daarna de MK3A1 uitproberen.
''It seems that obtaining 5 service stars for each primary weapon (ARs/Carbines/LMGs/SniperRifles/Shotguns/PDWs) is required before you can complete the "100 kills with each primary weapon class" assignment and unlock this dogtag.''
(van het battlelog forum)
Er staat toch echt:Hippocampus schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:51:
[...]
Voor diegene die zich afvragen hoe te unlocken:
''It seems that obtaining 5 service stars for each primary weapon (ARs/Carbines/LMGs/SniperRifles/Shotguns/PDWs) is required before you can complete the "100 kills with each primary weapon class" assignment and unlock this dogtag.''
Ik kan jouw bron niet vinden, maar vermoed dat 'ie een dikke duim heeft. Of ze hebben de vereisten voor de dogtag verkeerd staan, dat kan natuurlijk ook.12. True Primary Weapon Master
Get 100 kills with each primary weapon class
[ Voor 78% gewijzigd door CodeCaster op 07-03-2013 21:21 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Maw: het zal iets langer duren voordat no-lifers dit hebbenHippocampus schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:51:
[...]
[ Voor 99% gewijzigd door CodeCaster op 07-03-2013 21:21 . Reden: moest edit zijn ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
er staat : Get 100 kills with each primary weapon classHippocampus schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:51:
[...]
dus geen 5 service stars.
Kunnen jullie als End Game uitkomt niet één of meerdere servers End Game only maken?
Ik denk wel dat dit veel volk zal trekken. Vooral CTF mode kan lang aantrekkelijk zijn, als DICE de vlaggen goed heeft geplaatst.
En hopelijk komen er dan uiteraard ook veel GoTters erop spelen, zoals in het eerste half jaar na BF3's release toen die servers echt continu vol waren.
30 GB kost battlefield 3 bij mij nu. Mijn SSD van 128 gb heeft niet veel meer overwarhamstr schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 16:51:
Klote! Dat spel is verdorie ondertussen 2x groter dan m'n Windows installatie. Nauwja, vannacht de internetlijn maar weer eens plat trekken.
Hoe groot is zo'n DLC gemiddeld?
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
Verwijderd
Verwijderd
Beide SCARs zijn Made By Dyson ja. De Medic scar heb ik al vol (wat een huilpartij was dat) en die van de engie moet ik nog.CodeCaster schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:09:
Ducky, jij zei dat de Scar-H zoog? De Scar-L kan er echt wat van.Met suppressor zie ik op 50 meter kogels in mannetjes verdwijnen zonder hitmarker, WTF. Zelfde met heavy barrel. En een recoil!
Net wel even de 3.4x US scope voor de m98b virjgespeeld door die kerel die jou ging C4en te headshotten met de kogel die door de engineer ging die jou ging RPGen
Mooi potje, volgende keer weer.
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
Maar ik installeer ook nooit teveel games tegelijk: heb nu bv enkel BF3 met DLC's + Just Cause 2 geinstalleerd staan. Zo verplicht ik mezelf om games eerst uit te spelen vooraleer ik aan de volgende game begin. (natuurlijk geldt dit niet voor BF3, die blijft continu op mn PC)
Dit draadje dus.CodeCaster schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:09:
Ik kan jouw bron niet vinden, maar vermoed dat 'ie een dikke duim heeft. Of ze hebben de vereisten voor de dogtag verkeerd staan, dat kan natuurlijk ook.
Het klopt niet wat hier staat ?
Dus moet ik vanaf het verschijnen van die dogtag gewoon (opnieuw) 100 kills per class maken?
Niet dat ik veel om die dogtags geef trouwens, want op één of andere manier vindt ik het de minst boeiende feature van het hele spel.
---
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Je moet sowiso alles opnieuw halen na de release van een dogtag.Hippocampus schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 00:36:
[...]
Dit draadje dus.
Het klopt niet wat hier staat ?
Dus moet ik vanaf het verschijnen van die dogtag gewoon (opnieuw) 100 kills per class maken?
Niet dat ik veel om die dogtags geef trouwens, want op één of andere manier vindt ik het de minst boeiende feature van het hele spel.
Anders had ik de meeste al.
Hier ook niet. Moest na iedere DLC wel een game op de andere schijf verplaatsen. Had achter natuurlijk een 256GB moeten hebbenMasterkale1 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 22:04:
[...]
30 GB kost battlefield 3 bij mij nu. Mijn SSD van 128 gb heeft niet veel meer over
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
die snow map is gewoon een kopie van operation firestorm
Zo heb je het grote gebouw van punt B in firestorm ook in de nieuwe snow map en ook nog eens een groot deel van vlag C.
De map met de windmolens heb je 1 gebouw die exact het zelfde is (ok meer dozen aan de binnen kant) als het gebouw in back to karkand tussen G en F.
BTW ook een map die op de PC geen succes gaat worden. Te veel open ruimtes en jets is vragen om airrape.
Verwijderd
Ik heb met W8+Office13+BF3 nog krap aan 70gb vrij van de 128.
Dat viel mij ook op. Het ziet ernaar uit dat ze nauwelijks nieuwe assets maken. En gewoon nieuwe maps produceren met de assets die ze voor de basegame BF3 al gebruikten...Pykow schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:17:
Als ik zo naar de nieuwe DLC maps kijk, zie ik allemaal gebouwen uit de oude maps.
die snow map is gewoon een kopie van operation firestorm
Zo heb je het grote gebouw van punt B in firestorm ook in de nieuwe snow map en ook nog eens een groot deel van vlag C.
De map met de windmolens heb je 1 gebouw die exact het zelfde is (ok meer dozen aan de binnen kant) als het gebouw in back to karkand tussen G en F.
BTW ook een map die op de PC geen succes gaat worden. Te veel open ruimtes en jets is vragen om airrape.
Kijk naar de hekjes, naar de betonnen afbakeningen, naar de palen die het skelet van een gebouw vormen, etc...
Achja, voor mij is dit niet echt een al te groot minpunt, maar het valt gewoon op.
Maar goed: je kan niet alles hebben. Ik ben al blij dat elke DLC nieuwe gamemodes biedt. Dat doen weinig andere developers na!
Verwijderd
Mij doet het ook weinig. Veel gamestudios doen dit om de kosten en devtime een beetje in de perken te houden (Bethesda anyone?) en zolang het gehele plaatje een beetje behoorlijk aangekleed is maakt dat niet zoveel uit.Asgaro schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 11:00:
[...]
Dat viel mij ook op. Het ziet ernaar uit dat ze nauwelijks nieuwe assets maken. En gewoon nieuwe maps produceren met de assets die ze voor de basegame BF3 al gebruikten...
Kijk naar de hekjes, naar de betonnen afbakeningen, naar de palen die het skelet van een gebouw vormen, etc...
Achja, voor mij is dit niet echt een al te groot minpunt, maar het valt gewoon op.
Maar goed: je kan niet alles hebben. Ik ben al blij dat elke DLC nieuwe gamemodes biedt. Dat doen weinig andere developers na!
Deze maps kunnen trouwens niet mislukken, want CTF.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Ik heb nog maar 28GB vrij op me 128GB SSD van samsung.Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:54:
Pagefile disablen kan al snel een paar GB ruimte schelen op je SSD...
Ik heb met W8+Office13+BF3 nog krap aan 70gb vrij van de 128.
Windows 8, Simcity,Battlefield 3, MSI afterburner, teamspeak, skype,origin zelf, save games. inSSIDer.
Overige games staan op mijn andere SSD OCZ Agillity
Team fortress 2 , Dirt 3 en backup van Battlefield 3, euro truck simulator
en op me HDD staat Roller coaster tycoon, me downloads en dat was het
Back on topic:
Hoe de maps er echt uit komen te zien, kan ik pas weten na de release van de PC update. op de PS3 ziet het er bagger uit en heel de gameplay is sloom en anders.Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 11:08:
[...]
Mij doet het ook weinig. Veel gamestudios doen dit om de kosten en devtime een beetje in de perken te houden (Bethesda anyone?) en zolang het gehele plaatje een beetje behoorlijk aangekleed is maakt dat niet zoveel uit.
Deze maps kunnen trouwens niet mislukken, want CTF.
CTF is altijd een leuke mode geweest als bestaat de kans dat 70% het speelt als een TDM mode.Veel campers die de vlag verdedigen, paar aggresieve in het midden en wat gehaaste tieners die de vlag willen veroveren.
Het viel me alleen maar op en het is wel jammer, maar zeker niet erg.Asgaro schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 11:00:
[...]
Dat viel mij ook op. Het ziet ernaar uit dat ze nauwelijks nieuwe assets maken. En gewoon nieuwe maps produceren met de assets die ze voor de basegame BF3 al gebruikten...
Het is niet zoals bij Call of duty dat je een game 2 jaar later uitbrengte (MW2 > MW3) en dat je dan nog dezelfde voertuigen en gebouwen en objecten tegenkomt in 2 JAAR !!!
Dat heb ik namelijk niet duidelijk meegekregen.
Veel dingen aangepast of veranderd ?
Dat vraag ik me ook af.. Mijn BF3 map is nu al 30.1gb, straks komt EG er dus nog bij, plus de gratis DLC die ze nog uit zouden brengen. Dat maakt het totaal dus ruim gerekend op 40gb..Lasteraar schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 12:39:
Waar is de 6gb update goed voor geweest dan ?
Een spel van 30-40gb, dat heb ik nog nooit meegemaakt lol..
Hoe kan die patch met die flutiele fixes nou 6gb zijn?
Verwijderd
Ja. Stonden dingen in de patch notes. Lees die even dan weet je meer.Lasteraar schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 12:39:
Waar is de 6gb update goed voor geweest dan ?
Premium spelers, die dit topic lezen ipv er alleen te trollen, hebben dit antwoord al een paar pagina's terug gekregen.Jovas schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 12:49:
[...]
HahahahaPremium spelers, die dit topic lezen ipv er alleen te trollen, hebben dit antwoord al een paar pagina's terug gekregen.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Bron ? gratis DLC ?Jovas schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 12:49:
[...]
Dat vraag ik me ook af.. Mijn BF3 map is nu al 30.1gb, straks komt EG er dus nog bij, plus de gratis DLC die ze nog uit zouden brengen. Dat maakt het totaal dus ruim gerekend op 40gb..
Hier heb ik totaal nog niks overgelezen dan wat gastjes op de forum van Battlelog, maar daar staat de meeste onzin op die je maar kan bedenken en ook nog eens een post van 3 maanden terug ofzo.
Bij Damavand Peak Rush zijn er vanachter 2 MCOM's bijgekomen. Ik denk dat ze dan een totaal nieuw map-bestand moeten meegeven, wat toch redelijk groot is.Jovas schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 12:49:
[...]
Dat vraag ik me ook af.. Mijn BF3 map is nu al 30.1gb, straks komt EG er dus nog bij, plus de gratis DLC die ze nog uit zouden brengen. Dat maakt het totaal dus ruim gerekend op 40gb..
En dan voor die kleinere fixes: ik weet ook niet hoe het exact werkt bij patching, maar van zodra er in een bepaalde file iets moet aangepast worden, leveren ze gewoon die nieuwe file mee zodat de oude wordt overgeschreven op je PC.
Als die file dan net zeer groot is, dan geraak je zo snel aan een paar GB als je dat bij meerdere files moet doen...
Verwijderd
Zoals ik al zei, trollen. Do not feed.
ik weet het niet zeker, maar was BF3 voor die patch van 6GB niet óók al 28-komma-nogwat GB? Die patch heeft mijn beschikbare ruimte op m'n SSD niet noemenswaardig beïnvloed voor zover mij bekend.Asgaro schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 13:24:
[...]
Bij Damavand Peak Rush zijn er vanachter 2 MCOM's bijgekomen. Ik denk dat ze dan een totaal nieuw map-bestand moeten meegeven, wat toch redelijk groot is.
En dan voor die kleinere fixes: ik weet ook niet hoe het exact werkt bij patching, maar van zodra er in een bepaalde file iets moet aangepast worden, leveren ze gewoon die nieuwe file mee zodat de oude wordt overgeschreven op je PC.
Als die file dan net zeer groot is, dan geraak je zo snel aan een paar GB als je dat bij meerdere files moet doen...
Ik hou het niet bij (heb genoeg ruimte vrij op mijn game-partitie), maar neemt de omvang van BF3 ook sterk toe na het installeren van reguliere patches? Of groeit de game alleen bij nieuwe DLC?Asgaro schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 13:24:
[...]
Bij Damavand Peak Rush zijn er vanachter 2 MCOM's bijgekomen. Ik denk dat ze dan een totaal nieuw map-bestand moeten meegeven, wat toch redelijk groot is.
Ik ben trouwens wel benieuwd of er nog iets aan goodies gaat komen na de release van End Game, of dat EA/DICE de game (en daarmee de spelers) zal droppen als een baksteen omdat het spel in maart zijn commerciële einddatum heeft bereikt...
---
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
bij mij is er 3 of 4 GB bij gekomen en dat is normaal bij een patch van DiCE.Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 13:27:
[...]
Zoals ik al zei, trollen. Do not feed.
[...]
ik weet het niet zeker, maar was BF3 voor die patch van 6GB niet óók al 28-komma-nogwat GB? Die patch heeft mijn beschikbare ruimte op m'n SSD niet noemenswaardig beïnvloed voor zover mij bekend.
Ze hebben damavand peak aangepast.
Heel wat glitches eruit gehaald en plekken waar je vast kwam te zitten of waarbij je niet om het muurtje kon schieten hebben ze aangepast en dat zijn toch steeds de maps die ze opnieuw moeten installeren en daar zal die 6GB in totaal wel voor nodig zijn.
de 3 GB dat het echt heeft gekost is de DLC pack voor de assaignments en volgende week krijgen we de patch, waarbij de maps beschikbaar worden gemaakt.
Volgens mij heb ik ook betere performance met mijn GTX670 na de laatste Nvidia driver...
Dat wordt lekker knallen straks na werktijd! Wie joint me?
6GB downloaden, voor een mappack die ik niet eens ga kopen... zorg dan dat ik die brol pas binnenkrijg als ik ook daadwerkelijk toegeef aan dat premium gezeik!
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Verwijderd
Jij was die kerel die onze squad joinde, klaagde dat niemand aan teamplay deed, en terwijl wij gedrieën met heli en tank een vijandelijk punt innamen een beetje ging lopen soleren, als medic, van vlag naar vlag (zonder ze in te nemen) toch?Jovas schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 14:59:
Dat wordt lekker knallen straks na werktijd! Wie joint me?
No thanks.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Ja hij is toch dethepcgamer ofzo iets ingame ?Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 15:43:
[...]
Jij was die kerel die onze squad joinde, klaagde dat niemand aan teamplay deed, en terwijl wij gedrieën met heli en tank een vijandelijk punt innamen een beetje ging lopen soleren, als medic, van vlag naar vlag (zonder ze in te nemen) toch?
No thanks.
tenminste die komt hier ook op tweakers en faalde past gelede hard toen hij me 2x probeerde neer te halen met m320 smoke en ik me omdraaide en ik hem als rook zag opgaan
Altijd leuk als iemand je probeert te trollen met smoke of een knife kill probeert te maken, dat je ze dan eerder pakt dan zei jou
Dat is nog iemand anders.Pykow schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 16:05:
[...]
Ja hij is toch dethepcgamer ofzo iets ingame ?
tenminste die komt hier ook op tweakers en faalde past gelede hard toen hij me 2x probeerde neer te halen met m320 smoke en ik me omdraaide en ik hem als rook zag opgaan
Altijd leuk als iemand je probeert te trollen met smoke of een knife kill probeert te maken, dat je ze dan eerder pakt dan zei jouGelijk begon die over jets in TDM LOL !!
Jovas is Hypnotr0n op Battlelog.
Verwijderd
die ja.Asgaro schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 16:35:
[...]
Dat is nog iemand anders.
Jovas is Hypnotr0n op Battlelog.
Dat is nou de zoveelste, kijk maar even op battlelog.
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Sim City zal nog wel een paar dagen duren voordat het functioneel is.
Kan ik meteen even de nieuwe Damavand zien en alvast even opwarmen voor End game en de eindsprint naar sh*tbucket status.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
ik wacht ook nog een weekje totdat alle probleme van simcity zijn verholpenDanielWW2 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 18:19:
Denk dat ik maar weer BF3 ga spelen.
Sim City zal nog wel een paar dagen duren voordat het functioneel is.
Kan ik meteen even de nieuwe Damavand zien en alvast even opwarmen voor End game en de eindsprint naar sh*tbucket status.
lekker BF3 spelen en Trucken
Don't you worry, dat gaat zeker gebeurenAsgaro schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:50:
Suggestie aan de beheerders van de GoTBF3.nl-servers:
Kunnen jullie als End Game uitkomt niet één of meerdere servers End Game only maken?
Ik denk wel dat dit veel volk zal trekken. Vooral CTF mode kan lang aantrekkelijk zijn, als DICE de vlaggen goed heeft geplaatst.
En hopelijk komen er dan uiteraard ook veel GoTters erop spelen, zoals in het eerste half jaar na BF3's release toen die servers echt continu vol waren.
Verdere vragen of opmerkingen a.u.b. op Gotlike.nl, bij voorbaat dank.
Pykow schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 11:53:
[...]
Het is niet zoals bij Call of duty dat je een game 2 jaar later uitbrengte (MW2 > MW3) en dat je dan nog dezelfde voertuigen en gebouwen en objecten tegenkomt in 2 JAAR !!!
Klopt,
Zelfs CoD1 mapjes werden schaamteloos gekopieerd!
CoD1 Carentan --> MW uitbreiding map wat zich in ChinaTown afspeelt
CoD1 Brecourt --> MW1 of MW2 mapje waar vliegtuigwrakken en een Russisch kerkje aanwezig zijn.
CoD1 mapje met begraafplaats en spoorlijn --> MW Crossfire
Dat is voor mij, 1 van de voornaamste redenen geweest om de stoppen met CoD, naast de belachelijke perks en uiterst kleine maps,
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Word je in de laatste paar seconden gebalanced.
Verwijderd
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=aD2PGXP_w4U]
[ Voor 127% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2013 02:36 ]
Juist... hebben ze die karkand map nou ook al in BF4...Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 20:56:
Heb via mijn contacten bij EA gelukkig deze gameplay beelden van Battlefield 4 met DirectX 12 kunnen opnemen
[video]
Geen color grading maar wel veel dust.
Linksboven zie je dan alleen je playername. Aangezien hier Anna staat, krijgen we dus duidelijk female soldiers in BF4!
Idd, game play is zo te zien ook veel trager en er is betere destruction, lijkt ook een soort hardcore, geen crosshair of minimap.Asgaro schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 22:50:
De HUD is ook wel zeer minimalistisch. Vind ik wel goed!
Linksboven zie je dan alleen je playername. Aangezien hier Anna staat, krijgen we dus duidelijk female soldiers in BF4!
Vreemd dat DICE ook niet-Premium mensen de DLC verplicht doet downloadenJeroenneman schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 15:21:
WTF, zijn ze helemaal gek geworden bij EA/DICE ofzo?
6GB downloaden, voor een mappack die ik niet eens ga kopen... zorg dan dat ik die brol pas binnenkrijg als ik ook daadwerkelijk toegeef aan dat premium gezeik!
Ipv mensen gewoon de mogelijkheid te geven of ze het wel dan niet willen downloaden zou al veel helpen in de toekomst !
was een patch geen dlcJimDB schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 08:39:
[...]
Vreemd dat DICE ook niet-Premium mensen de DLC verplicht doet downloaden![]()
Ipv mensen gewoon de mogelijkheid te geven of ze het wel dan niet willen downloaden zou al veel helpen in de toekomst !
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Omfg, wat een graphicsVerwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 20:56:
Heb via mijn contacten bij EA gelukkig deze gameplay beelden van Battlefield 4 met DirectX 12 kunnen opnemen
[video]
Speel nu BF3 met alles op high op 1920x1080 met tussen de 35-40fps maar als ik zie mooi dit eruit ziet vrees ik het ergste
[ Voor 33% gewijzigd door Thijs? op 09-03-2013 11:02 ]
Ik heb mijn van hier: http://www.directgamecard...eld-3-premium-cd-key.htmlR0y. schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 10:03:
Heren. Waar hebben jullie premium gekocht (digitaal).. wil namelijk geen rus oid
Ik zou daar even mee wachten.AquaSheep schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 12:15:
Kun je trouwens de map 'Patch' verwijderen uit 'Origin\Games\Battlefield 3\Update'? Die neemt namelijk nu 6GB in. Volgens mij is het een soort temp folder voor patches en de patch is bij mij al toegepast. Dus ik kan die zonder problemen verwijderen?
Het zou bv. kunnen - maar dat weet niemand met zekerheid - dat de End Game DLC wél in de patch van onlangs zat. Maar dat ze dan volgende week met een kleine patch zorgen dat die files wel op de juiste plaats komen: dus in een "Xpack5" map.
Het zou dus kunnen dat die DLC misschien in "Patch" map 'verborgen' zit.
Langs de andere kant zou het ook geen drama zijn als je het verwijderd. Maar als je Origin opstart, zou die dan niet automatisch checken op missende files en die terug downloaden? Je kan is testen...
Misschien ook 64 players voor CTF? Dan kan ik ook eens joinen (vind 32 players veel te weinig)bvk schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 18:47:
[...]
Don't you worry, dat gaat zeker gebeurenZeker 1x 64p voor AS en 1x 32p voor CtF. En misschien meer als ze inderdaad vollopen, ik ga ze maandagavond instellen.
Verdere vragen of opmerkingen a.u.b. op Gotlike.nl, bij voorbaat dank.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Als ik mij niet vergis was Jeroenneman bezig over de aankomende download van End Game, want anders zou hij dit niet hebben gezegd:
(En anders: My bad6GB downloaden, voor een mappack die ik niet eens ga kopen
Als je alleen vannila zou hebben dan is het inderdaad raar dat je ook patches voor bv aftermath moet downloadenJimDB schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 13:37:
[...]
Als ik mij niet vergis was Jeroenneman bezig over de aankomende download van End Game, want anders zou hij dit niet hebben gezegd:
[...]
(En anders: My bad)
Net geprobeerd de map te kopiëren naar een andere bestemming en BF3 start dan niet meer op. Dus helaas werkt dat niet. Ik ben er ook achter gekomen dat de patch wel degelijk fixes bevat voor de vorige DLC. Je kunt namelijk de folders XP1 tot XP4 vinden in de patch folder. Dus ja, je moet ook de fixes voor de DLC dl'en ook al heb je alleen maar vanilla. Extra leuk is dat die DLC folders in totaal 4,43GB innemen.Asgaro schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 12:19:
[...]
Ik zou daar even mee wachten.
Het zou bv. kunnen - maar dat weet niemand met zekerheid - dat de End Game DLC wél in de patch van onlangs zat. Maar dat ze dan volgende week met een kleine patch zorgen dat die files wel op de juiste plaats komen: dus in een "Xpack5" map.
Het zou dus kunnen dat die DLC misschien in "Patch" map 'verborgen' zit.
Langs de andere kant zou het ook geen drama zijn als je het verwijderd. Maar als je Origin opstart, zou die dan niet automatisch checken op missende files en die terug downloaden? Je kan is testen...
Maw, je download (als je alleen vanilla hebt) zo'n 4.43 GB te veel, gewoon omdat DICE je niet de keuze laat dit zelf te kiezen ...AquaSheep schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 15:00:
[...]
Net geprobeerd de map te kopiëren naar een andere bestemming en BF3 start dan niet meer op. Dus helaas werkt dat niet. Ik ben er ook achter gekomen dat de patch wel degelijk fixes bevat voor de vorige DLC. Je kunt namelijk de folders XP1 tot XP4 vinden in de patch folder. Dus ja, je moet ook de fixes voor de DLC dl'en ook al heb je alleen maar vanilla. Extra leuk is dat die DLC folders in totaal 4,43GB innemen.
Grapjas!Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 20:56:
[video]
Omg, zie net dat het gewoon real life footage is
Paar gasten in de tegenpartij hebben de hele ronde zowat geprobeerd om onze scout heli neer te halen maar omdat ik steeds bij de zijkant van Damavand omlaag dook konden ze me haast nooit raken.
En dan komen ze niet eens op het idee om een RPG of XBOW met explosive bolt te nemen i.p.v. een Stinger/Igla (je bent daar best wel een easy target wanneer je overvliegt).
http://battlelog.battlefi...how/1/56876592/336464702/
Die betonblokken??Asgaro schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 15:51:
Zijn die begrenzingspaaltjes (of hoe het ook heet) nieuw sinds de patch? Kan me die eerlijk gezegd niet herinneren en ze vielen mij onlangs maar op?
[afbeelding]
Die lijken inderdaad wel nieuw ja, kan me ook niet herinneren dat die er al in zaten.
Waarschijnlijk hebben ze een aantal mappen lichtjes getweaked, waarschijnlijk hebben ze dat hier gedaan zodat er niet zo makkelijk een tank bij die vlag in de hoek kan komen.
[ Voor 45% gewijzigd door AdmiralSnipe op 09-03-2013 15:59 ]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Gisteren nog gedaan.
en die stonden er al
http://youtu.be/XuGi4ssKCGE
rond 1:10
[ Voor 28% gewijzigd door SmokingCrop op 09-03-2013 16:34 ]
---
Verwijderd
http://battlelog.battlefi...how/1/56886801/247345849/
Vlieg je gewoon met muis & keyboard of?l0n3w012ph schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 17:59:
Zo, na een pauze van ongeveer twee maanden, nu lekker aan het opwarmen voor Air Superiority...![]()
http://battlelog.battlefi...how/1/56886801/247345849/
Nee, Cyber Snipa gameboard voor W, S en Q en Thrustmaster T16000M joystickSmokingCrop schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 18:01:
[...]
Vlieg je gewoon met muis & keyboard of?
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.