Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Ben al 15 minuten aan het downloaden en de timer staat nog steeds op 0%

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

En weer een hoogte punt van EA / Origin !!
Traag netwerk melding.
Battlefield 3 béta tonen
en updaten Ho maar error 65538-1

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Pykow schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 18:34:
En weer een hoogte punt van EA / Origin !!
Traag netwerk melding.
Battlefield 3 béta tonen
en updaten Ho maar error 65538-1
Hier precies hetzelfde, krijg zelfs de melding dat iemand anders online op mijn account is 8)7

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Gewoon zeer goed gedaan van ze.
om een grote update voor BF3 van 6GB gelijk met de release van simcity uitbrengen op het verschrikkelijke slechte Origin

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 18:41:
Gewoon zeer goed gedaan van ze.
om een grote update voor BF3 van 6GB gelijk met de release van simcity uitbrengen op het verschrikkelijke slechte Origin
Ja, EA geeft duidelijk aan waarom Steam superieur is aan Origin. En wat voor muppets het zijn als he tom planning gaat, want volgens mij was het hele idee van de hoeveelheid pre-orders van SimCity dat jusit bekend zou zijn hoeveel spelers erop dag 1 zouden zijn zodat daar voldoende capaciteit voor zou kunnen zijn.

Maar goed, EA is een klein softwaretokootje, die hebben natuurlijk geen ervaring met grote titels.
8)7

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-11 20:19
Pykow schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 18:55:
Het is een wonder !!! hij is aan het downloaden :O
Lucky you.. hier niets, niets, niets. En ik kan niet spelen fijne hoor :'(

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Oww, spannend, hopelijk maken ze het waar ! :)
Pykow schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 18:55:
Het is een wonder !!! hij is aan het downloaden :O
Geduld hebben is een schone deugd, ik wacht wel gewoon tot het wat minder druk is :p

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:54
Wauw, Damavand rush heeft een extra paar MCOMs, is dit op meer maps zo?

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

AdmiralSnipe schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:02:
Wauw, Damavand rush heeft een extra paar MCOMs, is dit op meer maps zo?
Serieus?
Dat zou namelijk een groot deel van de 6GB verklaren ja.
Ik hoop nu alleen wel dat er meer mappen zijn die er even een setje bij hebben gekregen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

SLOW NETWORK

We're sorry, your game library could not be loaded. Please try again in a few minutes.

KLOOTZAKKEN :(

And jup, ik krijg nu ook die error die Pykow kreeg. Zat aan 96%, moest even pauzeren omdat ik Youtube video wou laden. Dan wou ik resumen en nu hangt die vast.

[ Voor 40% gewijzigd door Asgaro op 05-03-2013 19:14 ]

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Asgaro schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:10:
SLOW NETWORK
We're sorry, your game library could not be loaded. Please try again in a few minutes.
And jup, ik krijg nu ook die error die Pykow kreeg. Zat aan 96%, moest even pauzeren omdat ik Youtube video wou laden. Dan wou ik resumen en nu hangt die vast.
Update kwam tot mijn verbazing vanmiddag binnen. Had ik niet verwacht, dacht dat deze volgende week pas kwam. Lees nu dat alles plat ligt, hehe. Hoop dat er rond half 9 weer te spelen is voor een avondje all fun bf3 :)
TV-missile should no longer be able to blow up the helicopter shooting the missile.
FIJN!
Fixed an issue where an AT mine kill could count as a vehicle kill.
Ook niet verkeerd =)
Fixed an issue where landing a helicopter on a mobile artillery vehicle would make the helicopter invisible.
Jammer was ik niet van op de hoogte. Wel humor :D

[ Voor 24% gewijzigd door Mu.siQ op 05-03-2013 19:20 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Asgaro schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:10:
SLOW NETWORK

Bij jou begint het tenminste. :/
Ik heb geen schijn van kans om vandaag nog BF3 te kunnen spelen. Niet alleen is mijn modem halfdood en heeft dat ding last van sporadische uitval en haperingen maar zelfs als dat ding zou werken dan zou het de hele avond duren.

Niet dat EA nou bijster veel verstand vertoont door een patch van BF3 op hetzelfde moment te releasen als Sim City maar wat weet ik nou als je het vergelijkt met het machtige en geniale EA. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:04:
[...]

Serieus?
Dat zou namelijk een groot deel van de 6GB verklaren ja.
Ik hoop nu alleen wel dat er meer mappen zijn die er even een setje bij hebben gekregen.
Serieus.

In dat geval.
Interenetz, why u no work?
EA why u retarded?

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-11 20:19
Hmmm als hij download gaat hij wel. Blijf nu steken op 7,5mb/s met een paar minuutjes binnen dus :+

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Diegene waar hij gestart is, heb je hem laten controleren op update of heb je installatie repareren?
-WarAx- schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:26:
Diegene waar hij gestart is, heb je hem laten controleren op update of heb je installatie repareren?
De update startte bij mij automatisch wanneer ik Origin startte. Maar ik begon al rond 16u en dus ruim voor "de avondspits der gamers die willen gamen"... Het is pas sinds een kwartier dat ik de error krijg.

[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 05-03-2013 19:32 ]

• w00t00w
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Dat EA/Dice de boel op patch-day wel weer zou verneuken was natuurlijk wel te voorspellen (heb nog geen enkele update meegemaakt die ook maar enigszins vlekkeloos verliep), maar wat mij vooral irriteert is dat je niet kunt spelen zolang je de update niet binnen hebt. Mij kan End Game weinig schelen (en ik ben vast niet de enige) want ik denk niet dat de nieuwe maps mij erg zullen aanspreken, dus geef spelers gewoon de keuze wanneer ze DLC willen binnenhalen. Nu kan ik niet spelen omdat de boel weer eens in een enorme puinzooi is uitgemond, iets waar spelers zelf (als vanouds) niets aan kunnen doen...

---

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-11 15:53

d_star

Maharadja of the Year :-/

-WarAx- schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:26:
Ik heb Origin laten controleren op updates voor BF3. Kostte een paar pogingen (kreeg de al genoemde foutmeldingen), maar nu doet 'ie 't.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
ik ben niet de enige die het niet aan de praat krijgt... :/
Krijg melding dat er een update is maar in origin wordt niks binnengehaald....
Nog ff geduld dus... kan niet schieten en ook geen SimCity :(

Steam: McKluit

Verwijderd

Ik heb zojuist een code verzilverd voor BF Premium, neem aan dat dat in de library zou moeten verschijnen? Duurt nu al bijna een uur en kan t nergens terugvinden

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:54

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik had hem vanmiddag al binnen, zonder problemen. Volgens mij is de minimap ook aangepast.
Kan ook gewoon spelen nu.

[ Voor 13% gewijzigd door NoFearCreations op 05-03-2013 19:53 ]

---RAWE CEEK!!!---

• Barcafan
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-11 20:45
Volgens mij hebben ze wat verbindingsproblemen bij origin, kan ook de bibliotheek niet in of een normaal potje batllefield 3 starten.

• -WarAx-
  • Laatst online: 07-09-2022
Hij is begonnen!

Gaat nu met een gangetje a la 5 MB p/s

• JimDB
Heb net Origin gestart, op Updates Controleren geklikt en hij komt hier direct vlotjes binnen, kan binnen een paar minuten dus weer aan de slag (5,20MB/sec dus ook geen vertraging) :)

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-11 11:58
Zowaar aan het updaten hier!
HAHAHAA HIER OOK :D

Maar ik heb wel mijn PC zonet gerestart, zodat ik een nieuw IP adres heb.

/alu hoedje op
Wie weet had EA mijn IP gebanned, de fuckers >:)
/alu hoedje af

• w00t00w

w00t00w

Derp

De download is hier ook begonnen \o/

Ben benieuwd hoeveel 'Invalid license'- en 'Corrupt gamefile'-errors ik ga krijgen voordat ik weer in het spel zit: traditiegetrouw krijg ik per patch van elk minstens één keer voor de kiezen. Soms te verhelpen met herstarten (al dan niet na het deleten van een bepaald bestand), soms moet ik de game repairen (wat gewoon een eufemisme is voor de hele reut opnieuw downloaden).

---

Download is ook begonnen op een vernietigend snelle 500 KB/sec...
Dus inderdaad morgen aangezien dit 4 uur kost. :+

Verwijderd

240KB/s :+ En dat terwijl Origin het eerste programma was dat ooit de 10MB/s barriere doorbrak..
Maar kwam End Game niet pas volgende week echt uit? Dus iedereen zit nu te vloeken omdat er per se gepreload moet worden?
Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 20:13:
240KB/s :+ En dat terwijl Origin het eerste programma was dat ooit de 10MB/s barriere doorbrak..
Maar kwam End Game niet pas volgende week echt uit? Dus iedereen zit nu te vloeken omdat er per se gepreload moet worden?
Pre load?
Nee, volgende week gewoon nog de DLC apart. :+

Verwijderd

Wat zit er dan wel niet in deze 6GB? :P Ik snap niet dat BF patches, kwestie van een randomizer op de weapon- en vehiclestats zetten, altijd zo ontzettend groot zijn.

offtopic:
Router resetje doet wonderen, we knallen hier met 9MB/s verder

• JimDB
Tada, update finished !!

Wel een paar drops gehad tot 1MB/sec maar over het algemeen nog wel snel gegaan (zonder error problemen) :)

• Ruffzz
  • Niet online
Bij mij loopt hij nou ook binnen. 9,5 mb/s :)

[ Voor 12% gewijzigd door Ruffzz op 05-03-2013 20:37 ]

Verwijderd

Ruffzz schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 20:37:
Bij mij loopt hij nou ook binnen. 9,5 mb/s :)
hoeveel betaal je voor dat soort grapjes? 120 per maand?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Origin logica. 8)7

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/42YekVe0rgo4lLZgnpKUbdHP/full.jpg

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
update is binnen hoor.. jeetje, kreeg alleen maar errors hiervoor -.-
Glitches, bugs gefixed :/ (waar ik mijzelf niet eens aan stoorde, maargoed)

Knife animatie doet soms raar nu?

[ Voor 45% gewijzigd door Dr.Root op 05-03-2013 20:43 ]

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-11 17:29
Start nu weer helemaal niet meer op :(
Nouja.. heb mn SimCity wel kunnen activeren ghighighi

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:10
Origin download sneller dan mn internetverbinding haha. Wel knap omdat ik een 8mbit lijntje heb liggen.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/43154360/bf3%20download.PNG

• Dr.Root
Als ik nu een M16a3 gebruik en vervolgens iemand knife. Animeert het spel dat de m16a3 in de nek word geprikt.. lol?

• AdmiralSnipe
boeles schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 20:51:
Als ik nu een M16a3 gebruik en vervolgens iemand knife. Animeert het spel dat de m16a3 in de nek word geprikt.. lol?
Episch!
Heb ik nog niet gehad.

• Dr.Root
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 20:53:
[...]

Episch!
Heb ik nog niet gehad.
Misschien lukt het mij om er een printscreen van te maken :D
boeles schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 20:51:
Nerf de M16A3. :+

Maar aangezien deze patch 6GB is verwacht ik nog veel meer bugs. :/

• JimDB
Uhh ... Wordt de hele tijd gekicked na 2 min spelen ...

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'JimDeB' (for 0 minutes) ... This PB Server Requires (A1386 C2.325) - Error loading pbcl

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Ah, het ligt dus gelukkig niet aan mijn computer :-)

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:50
JimDB schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:25:
Uhh ... Wordt de hele tijd gekicked na 2 min spelen ...

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'JimDeB' (for 0 minutes) ... This PB Server Requires (A1386 C2.325) - Error loading pbcl
C:/program files (x86)/Origin Games/Battlefield 3/ pbsvc.exe uitvoeren en hij gaat automatisch updaten en herinstalleren (zo nodig).
Daarna zijn de Punkbuster problemen weg.

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
denk, dat je dan de laatste versie van punkbuster moet ophalen
.....ja, jorn 1986 heeft gelijk, zo ging het

[ Voor 27% gewijzigd door luifel op 05-03-2013 21:33 ]

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-11 20:24
Deze kerel heeft zoals gewoonlijk weer vroeg PS3 filmpjes lol, ik kijk ze al vanaf voor de CQ release vorig jaar:

YouTube: #1 For Battlefield 3

Haha, dat accent van hem is echt te grappig lol

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:09

InFamous

excommunicado

Hoe kunnen zoveel mensen al de end game aan het spelen zijn?

Formerly known as Ragdoll

• Dr.Root
InFamous schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:47:
Hoe kunnen zoveel mensen al de end game aan het spelen zijn?
PS3..

• InFamous

InFamous

excommunicado

Ik zie ze in mijn serverbrowser op de pc staan, meerdere servers met spelers erin. Zodra ik probeer te joinen krijg ik netjes scherm. spel start op en knalt eruit met de mededeling you are missing content. Bij die lui gekeken en die hebben al toegang tot de end-game.
B.V deze server:
http://battlelog.battlefi...0437/HF-Seniorenresidenz/

Deze player:
http://battlelog.battlefi...!/bf3/user/MuxauJITikhiy/

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-11 23:25
InFamous schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 22:00:
[...]

Ik zie ze in mijn serverbrowser op de pc staan, meerdere servers met spelers erin. Zodra ik probeer te joinen krijg ik netjes scherm. spel start op en knalt eruit met de mededeling you are missing content. Bij die lui gekeken en die hebben al toegang tot de end-game.
B.V deze server:
http://battlelog.battlefi...0437/HF-Seniorenresidenz/

Deze player:
http://battlelog.battlefi...!/bf3/user/MuxauJITikhiy/
Ik geloof dat verschillende youtubers al toegang hebben tot end game, is er toch eentje in mijn friendslist die het beweert.

• InFamous

InFamous

excommunicado

gerre22 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 22:04:
[...]

Ik geloof dat verschillende youtubers al toegang hebben tot end game, is er toch eentje in mijn friendslist die het beweert.
Ah oke verklaard iniedergeval iets
'T is ook raar er zijn 3 servers die ik kan joinen, waarbij het spel opstart. De andere servers krijg ik de melding dat ik de End-game moet kopen :?

[ Voor 20% gewijzigd door InFamous op 05-03-2013 22:08 ]

Snel alle unlocks binnen halen en daarna weer stoppen met BF3.
na 5 dagen niet gespeeld te hebben de game weer gestart en me weer kapot zitten ergeren aan het niveau van de spelers.

Speelde zelf ook niet lekker, want die QBB is echt vreselijk slecht. haalde zelfs in TDM een KD van onder de 2.0 en accuratie van 16% en dat is vrij bagger als je dat vergelijkt met andere wapens.

Nou snap ik pas waarom ik altijd de M16 gebruik naar zoveel dagen niet gespeeld te hebben.
Je bent zo erg in het nadeel met andere wapens dat er geen zak aan is om die te gebruiken.

• Dr.Root
Pykow schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 22:35:
na 5 dagen niet gespeeld te hebben de game weer gestart en me weer kapot zitten ergeren aan het niveau van de spelers.

Speelde zelf ook niet lekker, want die QBB is echt vreselijk slecht. haalde zelfs in TDM een KD van onder de 2.0 en accuratie van 16% en dat is vrij bagger als je dat vergelijkt met andere wapens.

Nou snap ik pas waarom ik altijd de M16 gebruik naar zoveel dagen niet gespeeld te hebben.
Je bent zo erg in het nadeel met andere wapens dat er geen zak aan is om die te gebruiken.
Speel gewoon HC, zelfs handpistols rocken daar :)

• AdmiralSnipe
gerre22 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 22:04:
[...]

Waarom zouden Youtubers eerder toegang hebben tot end game??
Ik weet wel van een youtuber (Jackfrags volgens mij) dat hij een PS3 had gekocht zodat hij endgame eerder kon laten zien, maar eerder toegang op de PC?? Denk het niet.

Hebbes. oOo
En dat is waarom ik dus meestal de M146 pak. Niet zo goed als de M16A3 maar je bent tenminste niet outclassed. Als het kan dan pak ik een AK ofzo maar meestal is het gewoon de M416.

Lol, als het zo erg was, was deze game al lang dood. Of het wapen was generfd.

Ik speel laatste tijd ofwel met supportwapens + silencer, ofwel met MP7/etc met silencer bij de Recon class. Ik voel me helemaal niet outclassed...

• AdmiralSnipe
Asgaro schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 22:53:
[...]

Lol, als het zo erg was, was deze game al lang dood. Of het wapen was generfd.

Ik speel laatste tijd ofwel met supportwapens + silencer, ofwel met MP7/etc met silencer bij de Recon class. Ik voel me helemaal niet outclassed...
Ik vind het ook wel meevallen, als je een wapen met bijvoorbeeld een iets lagere RoF neemt moet je je speelstijl gewoon een beetje aanpassen.
Het is echt niet zo dat je niks kunt beginnen wanneer je met een ander wapen dan de M16a3 speelt.

Verwijderd

jup ik vermaak me nog steeds kostelijk, pak altijd wel om de paar rondjes een ander wapen, even nieuwe combinaties, dat ik dan niet altijd top 3 eindig is dan ook geen punt

• w00t00w

w00t00w

Derp

AdmiralSnipe schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 22:59:
[...]

Ik vind het ook wel meevallen, als je een wapen met bijvoorbeeld een iets lagere RoF neemt moet je je speelstijl gewoon een beetje aanpassen.
Very true. Ik kan vrij slecht overweg met wapens met een hele hoge rof (de meeste PWD's, FAMAS, dat soort hyperactieve rommel als het honden waren, waren het van die kut-keffertjes) vanwege mijn voorkeurswapens. Wat dat betreft zijn Scavenger en Gun Master wel handig, want je moet het maar doen met wat je voorgeschoteld krijgt - een goeie manier om eens wat anders te testen (bij andere game modi grijp ik toch meestal naar mijn standaard go-to-wapens).

[ Voor 7% gewijzigd door w00t00w op 06-03-2013 00:22 ]

---

AdmiralSnipe schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 22:59:
[...]

Het is echt niet zo dat je niks kunt beginnen wanneer je met een ander wapen dan de M16a3 speelt.
Het klopt wat je zegt maar of je iets anders dan de M16A3 kan gebruiken ligt ook aan wat voor tegenstanders je hebt. Als het hele vijandelijke team tryhard, medictrain, M16A3 is dan kan je er haast niet meer om heen zonder de M16A3 of de M416.

Op de AnR kan je al helemaal niet om de M16A3 heen. De M146 heeft het daar al behoorlijk moeilijk.

De veel potjes zijn helaas wel de medictrain potjes, zeker op rush en dan gaat het enorm irriteren als iedereen met de M16A3 loopt. :/

M16, M416, Aek971, F2000, AK 74, M4A1, M240B, PKP, M27 zijn voor mij de wapens die je moet gebruiken, wil je een goede speler zijn. Of slugs gebruiken.
Met die wapen camos die je kan unlocken weer pruts wapens.
Als je dan ook weer die noobs in je team hebt zitten die er geen bal van snappen, ben ik daar zo pissig over.
Het lijkt er meestal op dat mensen verdwalen in de game en op belachelijke plekken spawnen

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-11 15:53

d_star

Maharadja of the Year :-/

Onderschat de PDW's niet. Vooral de MP7 of MK5 zijn heerlijke wapens die eventueel wat wapens kunnen vervangen die je niet liggen in een bepaalde kit.

En dan heb ik het nog niet eens over de AS Val. Wat een beest is dat.

Probleem met PDW's is dat ze op range niet zo lekker werken. Maar soms kan je daar je speelstijl wat op aanpassen.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Gebruik nu de laatste 10 potjes de MP7 met Holo en extended mag. Heerlijk apparaat is dat, als secondary de .45 scoped, voor als ze iets verder weg zijn.

---RAWE CEEK!!!---

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hoe werken de assignments? De M416 Specialist assignment vraagt om "Get 100 kills with the M416" maar ik heb al 355 kill met dat wapen.

[ Voor 4% gewijzigd door Olaf van der Spek op 06-03-2013 11:26 ]

• Mu.siQ
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Olaf van der Spek schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:23:
Hoe werken de assignments? De M416 Specialist assignment vraagt om "Get 100 kills with the M416" maar ik heb al 355 kill met dat wapen.
Je moet 100 kills halen met het wapen vanaf het moment dat de assigment beschikbaar is en unlocked. De nieuwe kills tellen mee, oude niet

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Verwijderd

Pykow schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 02:48:
Als je dan ook weer die noobs in je team hebt zitten die er geen bal van snappen, ben ik daar zo pissig over.
Het lijkt er meestal op dat mensen verdwalen in de game en op belachelijke plekken spawnen
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NnCd70o.png

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ok, ik ben klaar met dit gigantische h@#rige K@T spel. Voor de zoveelste keer in een potje rush in de allerlaatste seconden geswitchted worden naar het verliezende team, omdat die allemaal stoppen voor het einde. Zo klaar met die kl$te balance tools, die allemaal maar voor geen meter werken.

[/endrage]

---RAWE CEEK!!!---

Verwijderd

ik vind het wel fijn dat solerende spelers geswapt worden, en niet ik of één van mijn squadmates. Als de hele squad gewisseld wordt is het nog wat anders (die zijn of waren er in elk geval ook, balancers die squadscores vergelijken en dan hele squads, desnoods twee tegelijk, swappen) maar als je in je eendje uit je squad gerukt wordt en ineens bij de verliezers tegen je samenwerkende vrienden moet spelen is de lol er vaak wel snel af. Tenzij je sowieso overduidelijk de betere speler was die ronde, of je ex-mates niet doorhebben dat je gewisseld bent. Dan is het "Wat de fukking... hee, verrader! Geef m'n dogtags terug!" wel érg leuk :+

• JimDB
Jorn1986 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:31:
[...]

C:/program files (x86)/Origin Games/Battlefield 3/ pbsvc.exe uitvoeren en hij gaat automatisch updaten en herinstalleren (zo nodig).
Daarna zijn de Punkbuster problemen weg.
Ok, bedankt !
InFamous schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 22:00:
[...]

Ik zie ze in mijn serverbrowser op de pc staan, meerdere servers met spelers erin. Zodra ik probeer te joinen krijg ik netjes scherm. spel start op en knalt eruit met de mededeling you are missing content.
Was ook zo met de vorige DLC's hoor, is dus niets nieuws :)
d_star schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:20:
Onderschat de PDW's niet. Vooral de MP7 of MK5 zijn heerlijke wapens die eventueel wat wapens kunnen vervangen die je niet liggen in een bepaalde kit.

Probleem met PDW's is dat ze op range niet zo lekker werken. Maar soms kan je daar je speelstijl wat op aanpassen.
MK5 is inderdaad een beest, vooral in Neushaar Kanalen TDM :p

• NLsandman
  • Laatst online: 10-11 23:30
Dat gevoel had ik gisteren middag, 1 team allemaal hoge ranks en mijn team vooral nieuwe spelers zonder perks en ervaring.
Op zich maakt mij dat nog niet zo heel veel uit maar waar ik mij aan erger zijn steeds die kut opmerkingen van het sterke team, als je dan wilt stoer doen switch teams en laat dan zien wat je kunt maar nee dan gaan hun stats er aan en dat kan niet, bah.

edit: hmmmm zit ik net op battlelog te lezen kom ik een bericht tegen van iemand die ik ken uit de bf2 tijd, een admin van super@infantry clan, hij is dus gebanned door dice omdat hij met zijn account servers vulde zodat de servers gingen lopen, hij doet dit al vanaf bf2 en nu wordt die gebanned voor stat padden, wat een idioten daar bij dice. 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door NLsandman op 06-03-2013 17:37 ]

• AdmiralSnipe
Ook zo lekker logisch, een kerel streeft me net in de laatste paar seconden voorbij qua puntenaantal maar toch krijg ik de MVP ribbon (ingame was ik MVP maar op de battlereport niet).

http://battlelog.battlefi...how/1/56696220/336464702/

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:38

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

AdmiralSnipe schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 18:34:
Ook zo lekker logisch, een kerel streeft me net in de laatste paar seconden voorbij qua puntenaantal maar toch krijg ik de MVP ribbon (ingame was ik MVP maar op de battlereport niet).

http://battlelog.battlefi...how/1/56696220/336464702/
Dan was hij waarschijnlijk al uitgelogd voordat het puntenscherm kon laden.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

NLsandman schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 17:13:
edit: hmmmm zit ik net op battlelog te lezen kom ik een bericht tegen van iemand die ik ken uit de bf2 tijd, een admin van super@infantry clan, hij is dus gebanned door dice omdat hij met zijn account servers vulde zodat de servers gingen lopen, hij doet dit al vanaf bf2 en nu wordt die gebanned voor stat padden, wat een idioten daar bij dice. 8)7
WAT?!?! SERIEUS ?!?!

Erg slim van ze om de admin van één van de grootste Battlefield Communities zo te behandelen :X W-T-F :|

Trouwens ben ik de enige die al die maffe bugs opvielen in de patch notes ?? =>
-Improved the position of the repair icon so that it won’t disappear outside the screen while repairing.
Werd wel tijd na meer dan 1 jaar !! 8)7
- Solved a teleportation glitch where the user could teleport if using a knife and a mortar in combination.
- Fixed an issue where the player camera would flip 180 degrees if the player was revived in water.
- Solved an issue where having spawn immunity while being in a vehicle that gets destroyed would grant the player invulnerability.
- Fixed an issue where landing a helicopter on a mobile artillery vehicle would make the helicopter invisible.
Wehehe :D Teleporten en invisible 180 graden gedraaide toestanden terwijl je niet te killen bent _O- Kan je net zo goed WoW gaan spelen :+ 7(8)7
Every game... every fuckin' time :'( :(

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Lasteraar
Draai op dit moment Windows 7 home premium 64bit

Nu krijg ik deze melding wanneer ik wil updaten.
Alle updates zijn gedaan volgens mijn windows.

Wtf.. ?!

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-88KKU6OI.jpg

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Lasteraar schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 20:17:
Draai op dit moment Windows 7 home premium 64bit
Tijd om te upgraden naar W8 :p

• Lasteraar
Serieus ?
Ik bedoel.. Wordt ik nou echt verplicht om W8 te nemen omdat BF3 anders niet meer draait ?

Sjezus... :-(

• w00t00w

w00t00w

Derp

Lasteraar schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 20:23:
Serieus ?
Ik bedoel.. Wordt ik nou echt verplicht om W8 te nemen omdat BF3 anders niet meer draait ?

Sjezus... :-(
Hey, psst.... Battlefield 3 kwam in oktober 2011 uit, Windows 8 in oktober 2012 - wat denk je zelf? ;)

Heb je je probleem al gegoogled? Voordeel van BF3 is dat er zo veel issues, bugs, glitches en andere vage shit in zit dat je volgens mij nooit alleen staat met je probleem - misschien is dat wel DICE's idee van een community opbouwen: solidariteit door gedeelde frustraties :+

[ Voor 9% gewijzigd door w00t00w op 06-03-2013 20:35 ]

---

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

En gebanned van de zoveelste server. Admin bleef op een potje rush - markaz achterin de basis staan te schieten met de tank. Tank heb je echt nodig aan de frontlinie in rush. 2x gewaarschuwd, geen reactie, 3 c4 erop en boem,......en ik gebanned. Trieste admin blijven er toch rondlopen.

---RAWE CEEK!!!---

• Lasteraar
Goh, wat gek dat je dan gebanned wordt.. :-D

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Wat is er mis met W8? Ik wil niet meer terug naar 7, 8 loopt veel soepeler. En als je aan het startmenu gewend ben wil je ook niks anders meer.

---RAWE CEEK!!!---

• Lasteraar
Ja ok.
Maar heb geen problemen met 7.
Nu moet ik verplicht weer 55,- uitgeven voor een 8 upgrade

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Asgaro schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 20:52:
Ik installeer nog liever MS-DOS. :9
Niks mis mee : Zat spellen onder MS-DOS te spelen vroeger die een ruimere keuze aan jets hadden en ook nog beter te besturen waren inclusief raketten en bommen die ook ECHT pijn deden >:) Kan DICE een hoop van leren :P 8)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heb ik sinds een paar weken even een uurtje de tijd om te spelen...6GB update :Z

• NLsandman
nero355 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 19:07:
[...]

WAT?!?! SERIEUS ?!?!

Erg slim van ze om de admin van één van de grootste Battlefield Communities zo te behandelen :X W-T-F :|
Kun je zien dat ze geen flauw idee hebben hoe de pc community werkt, gewoon triest.

http://battlelog.battlefi...ew/2832654490193190978/1/

• QPeter
  • Laatst online: 20-11 20:25
Lasteraar schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 21:08:
Ja ok.
Maar heb geen problemen met 7.
Nu moet ik verplicht weer 55,- uitgeven voor een 8 upgrade
Battlefield 3 draait gewoon op windows 7, je hoeft niet upgraden naar win8. En ik zou iedereen het ook willen afraden wat een bagger OS, (Vista all over again) :X

• AdmiralSnipe
Ircghost schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 19:00:
[...]

Dan was hij waarschijnlijk al uitgelogd voordat het puntenscherm kon laden.
Nee, hij was tot het eind op de server.
De battlereports verschillen vaak van de ingame scorelijst.
Ik heb ook vaak dat wanneer ik een paar seconden voor het eind van de ronde dood ga of een kill maak dat deze dan de ronde erna in het battlereport op Battlelog komt te staan terwijl het ingame nog wel meegerekend wordt.

NLsandman schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:33:
[...]

Kun je zien dat ze geen flauw idee hebben hoe de pc community werkt, gewoon triest.

http://battlelog.battlefi...ew/2832654490193190978/1/
Echt weer een geniale post om het topic te sluiten. :/
Dus je kan nu gebanned worden als je servers opstart maar cheaters mogen gewoon blijven spelen?
Op een bepaalde manier klopt er iets niet aan dit plaatje. O-)

• NLsandman
NoFearCreations schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 20:42:
En gebanned van de zoveelste server. Admin bleef op een potje rush - markaz achterin de basis staan te schieten met de tank. Tank heb je echt nodig aan de frontlinie in rush. 2x gewaarschuwd, geen reactie, 3 c4 erop en boem,......en ik gebanned. Trieste admin blijven er toch rondlopen.
Heb dit een keer gehad toen een admin liep te campen in base als sniper, heb hem gerookt en dat vond hij niet prettig :P
DanielWW2 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 23:14:
[...]

Echt weer een geniale post om het topic te sluiten. :/
Dus je kan nu gebanned worden als je servers opstart maar cheaters mogen gewoon blijven spelen?
Op een bepaalde manier klopt er iets niet aan dit plaatje. O-)
Dat blijkt nu dus, hij had alleen maar punten die je aan het eind van de ronde krijgt, hij heeft geen kogel af gevuurd, gewoon belachelijk, ik hoop dat zijn appeal werkt.

[ Voor 32% gewijzigd door NLsandman op 06-03-2013 23:19 ]

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

QPeter schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:37:
[...]

Battlefield 3 draait gewoon op windows 7, je hoeft niet upgraden naar win8. En ik zou iedereen het ook willen afraden wat een bagger OS, (Vista all over again) :X
Noem 1 ding wat bagger is aan W8? En niet over het startmenu beginnen... |:(

---RAWE CEEK!!!---

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11 11:14

fynrd1

Fooled by Randomness

[...]

En ik zou iedereen het ook willen afraden wat een bagger OS, (Vista all over again) :X
Bang voor een beetje verandering?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• SmokingCrop
  • Niet online
[...]

gewoon een start button installeren (classicshell, Start-8 etc) en je hebt in feite een verbeterde windows 7..
die tiles etc worden dan gewoon een feature ;)
Nadelen van windows 8. Side menu kan crashen en dan kan je moeilijk afsluiten.
Host file ingewikkelder aan te passen. Alle driver worden herkend en geinstalleerd.

Voordeel usb 3.0 is sneller. Sata 6 met ssd . me pc is binnen (geklokt) 4 seconde op het bureaublad.
Vergelijk met vista is zwaar onzin. Want vista was onstabiel, drivers werkte niet en te zwaar plus nam veel opslag in gebruik.

Ze hebben het alleen slecht in de markt gezet met de metro interface, maar verder is die sneller dan windows 7.

• Ultraman
  • Laatst online: 21-11 11:16

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Heren, dit is een Battlefield 3 discussie.
Laten we het topic niet vergooien door het over Windows 8 te gaan hebben. ;)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• Dr.Root
Ultraman schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 06:43:
I rest my case.

Ontopic:

Ik vind het inderdaad belachelijk dat admins zo lame zijn in BF3 en slecht tegen hun verlies kunnen. Echter heb ik mijzelf rot gelachen over de gefixte glitches, invisible helicopter, transportation et cetera! haha :D

Over bans.. ik snap er niks van, idlen in je eigen server een strafbaar feit? :/ staat dit ook in de ''voorwaarden of game rules?'' erg triest allemaal. Schijnbaar weet Dice ook niet meer wat ze nou moeten doen aan level boosters en cheaters. I lol'd
Ultraman schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 06:43:
Het ging erover dat hij BF3 niet kon updaten door zijn OS.

OnTopic:
jongens heb ik iets gemist ?

Pyk0w now has access to End Game for Battlefield 3

Alle assignments staan open en normaal krijg ik deze melding pas op de dag van de release. dus volgende week pas.

BTW er bleek een dogtag te zijn met True primary gunner en daarvoor dien je 100 kills te maken met iedere wapen type
100 kills met Assault rifle
100 kills met carbine
100 kills met LMG
100 kils met Sniperrifle
100 kills met PDW's
100 kills met Shotgun

iemand die dit kan bevestigen of kan laten zien waar deze dogtag staat ?
heb al wel de Assault, Carbine en LMG's ieder 100 kills gemaakt na de patch van 6GB.
Nu bezig met de M39, daarna met de AS VAL spelen en daarna de MK3A1 uitproberen.

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Pykow schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 09:20:
[...]
BTW er bleek een dogtag te zijn met True primary gunner en daarvoor dien je 100 kills te maken met iedere wapen type

iemand die dit kan bevestigen of kan laten zien waar deze dogtag staat ?
heb al wel de Assault, Carbine en LMG's ieder 100 kills gemaakt na de patch van 6GB.
Nu bezig met de M39, daarna met de AS VAL spelen en daarna de MK3A1 uitproberen.
Dit?

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/15cd3km.jpg
Pagina: 1 ... 174 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.