Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Pykow schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:54:
Eentje met mongolFPS met z'n sniper rifle en dat de noob dan steeds gaat schreeuwen dat hij aan het hacken is. Precies hoe noobs reageren op een betere speler.
Dat is wel iets wat me op HC servers veel minder opvalt trouwens. Ik weet niet of dat is omdat HC spelers kalmer zijn of omdat ik op servers kom waar hackers zich onwel voelen vanwege de admindichtheid, maar hackusations zijn wel vrij zeldzaam geworden sinds ik HC speel.

Dit weekend wat voortgang gemaakt met het volspelen van de xbow, carbines en sniper rifles. Zelfs op HC zijn die carbines slappe prutsdingen zeg. De M4 is de beste van z'n soort, maar het blijft wel allemaal een beetje prutzooi, en je blijft schieten, ze gaan maar niet dood (twee headshots niet genoeg op 50 meter :X ) Bolt-action rifles ging een stuk lekkerder, Z11 piloten op Damavand genipt een keer of vijf op rij, op Metro marksman bonussen van boven de 100 weten te krijgen en op Seine vanaf achteruit het steegje bij D een half dozijn mensen op A weggehaald zodat één squadmate in z'n eentje de vlag kon pakken zonder tegenstand. En natuurlijk dat fijne gevoel als je vuurt en nét ziet dat er nog iemand het steegje uitkomt:
headshot 10
enemy killed 100
marksman 87
headshot 10
enemy killed 100
marksman 89
double kill 20
savior 20
savior 20
flag attacker 20
flag attacker 20

"hee, ducky, je staat eerste? met je bolt action?"
:*) yeah baby!
Tot hun tank in het spel kwam en ons fenomenaal begon te kontschoppen, maar dat leverde dan weer de nodige xbow kills op (Ik schiet niet goed met die bow, maar als een tank gerepareerd word door een repair train waar medics bijlopen om te zorgen dat dat treintje blijft werken, dan kun je met drie xbow c4-pijlen in een hoog huis makkelijk 5 kills hebben >:) )

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Probeer de Scar-H eens: is even wennen vanwege de recoil en de kleine clips (slechts 21 kogels), maar als je dat eenmaal onder de knie hebt, dan heb je een akelig accurate headshot-machine om U tegen te zeggen. Is één van mijn favoriete wapens in BF3, en zeker mijn favo carbine.

---

Verwijderd

battlelog update in progress, een klein stukje dichterbij endgame

Verwijderd

w00t00w schreef op maandag 04 maart 2013 @ 12:25:
Probeer de Scar-H eens: is even wennen vanwege de recoil en de kleine clips (slechts 21 kogels), maar als je dat eenmaal onder de knie hebt, dan heb je een akelig accurate headshot-machine om U tegen te zeggen. Is één van mijn favoriete wapens in BF3, en zeker mijn favo carbine.
Die had ik pas per ongeluk beet omdat Codecaster onder m'n voeten dood ging en ik z'n RPG nodig had. Ik vind het echt een onding - te stuiterig en te zwak waardoor je meerdere headshots nodig hebt voor een kill, wat op afstand onhandig is; te lage RoF waardoor je op korte afstand, waar je die headshots kunt maken, weggemaaid wordt door zowat elk ander wapen.
Nee, de Scar-H ga ik zeker volspelen, maar genieten daarvan... nee. Tot nu toe bevalt de M4s1 het beste - gewoon op het hoofd aanleggen en de knop induwen, muis ietsje naar voren schuiven tegen de recoil en hop, een serie headshots. Duidelijk een broertje van de M16, easy mode wapen.

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
Gummiebeer schreef op zondag 03 maart 2013 @ 18:47:
[...]

Had ik ook idd. Toch maar voor de zekerheid ww opnieuw ingesteld.
WW opnieuw ingesteld, maar probleem blijft zich voordoen volgens mij weer een fucking origin bug :(

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:47
Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:31:
battlelog update in progress, een klein stukje dichterbij endgame
In origin gaat hij bij mij een patch downloaden 2.5 gig. Komt End game eigenlijk deze week of volgende week pas uit voor de pc?

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:48
goosche schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:58:
[...]

In origin gaat hij bij mij een patch downloaden 2.5 gig. Komt End game eigenlijk deze week of volgende week pas uit voor de pc?
ik meende pas op 12 maart voor premium members, tegelijk met de xbox

PSN: Europhea

Verwijderd

Razenko schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:59:
[...]

idd, morgen ps3 wij pas daarna../sob

• goosche
Razenko schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:59:
[...]

ok tnx voor het beantwoorden. Nog een weekie wachten dus ben benieuwd ben niet zo actief meer eens kijken of deze map pack mij actiever krijgt op de battlefield.

Verwijderd

goosche schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:04:
[...]

ok tnx voor het beantwoorden. Nog een weekie wachten dus ben benieuwd ben niet zo actief meer eens kijken of deze map pack mij actiever krijgt op de battlefield.
meer een funpack, met de dogfighting wat denk ik ook niet leuk is voor meer als 2 rondes achter elkaar. miss capture the flag wat enigzings wat afleiding kan bieden. zie er wel naar uit

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:30

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik heb echt heel erg veel zin in die dogfights maar ik denk inderdaad dat het voor velen niet leuk genoeg is omdat er gewoon sommige mensen zijn die echt insane goed zijn met jets. op pc in ieder geval. op console vind ik het erg makkelijk om te vliegen maar ik speel momenteel alleen nog PC en dat is echt een stuk moeilijker zonder joystick

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:17:
[...]
meer een funpack, met de dogfighting wat denk ik ook niet leuk is voor meer als 2 rondes achter elkaar. miss capture the flag wat enigzings wat afleiding kan bieden. zie er wel naar uit
CTF zie ik wel helemaal zitten, ik heb dat altijd leuk gevonden in quake 2 en COD en m'n vaste medespelers die anders een beetje op hun dooie akkertje lopen te lamen met kruisbogen, jihad-jeepjes en claymores worden daar altijd érg fanatiek van dus ik heb goeie hoop dat dit leuk gaat worden. Air Superiority kan me echt gestolen worden, vliegen is wel leuk maar dogfighten vind ik altijd maar saai, beetje rondjes vliegen tot je tegenstander genoeg gedold is dat je erachter kunt komen of je lang genoeg achtervolgd heeft zodat je squadmate een AA, heli, andere jet, stinger of goed bevolkte tank binnen bereik gebracht heeft. En dan de spotbonus casseren. Maar aangezien er alleen jets in AS zitten moet je dus hopen op een squadmate met een jet, en van al mijn vaste medespelers is er maar één die behoorlijk vliegen kan. AS gaan we dus precies zó vaak spelen tot iedereen z'n challenges daarvoor gehaald heeft en ook dat alleen als er wat te unlocken valt wat je in game kunt gebruiken. Net als scavenger, wat we precies zó lang gespeeld hebben tot iedereen een kruisboog had :+

• beta-ark
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
battlelog nog steeds down,stelletje prutsers ben benieuwd wat ze nu weer om zeep hebben geholpen.

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Verwijderd

S.J_84 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 11:55:
Ga vanaf nu maar af en toe eens in een jet oefenen, heb een controller op mijn pc aangesloten en gister een kleine test gedaan.
En tegenover de tobo en muis combi werkt dit voor mij wel fijner, uiteraard speel ik de rest gewoon wel met die combinatie.

Maar gister dus even gevlogen, en kon gewoon goed in de lucht blijven zonder te crashen en ook nog landen :)
Hier nog maar even mee oefenen, en dan langzaam aan de dogfights.
Zo, in de ijdele hoop dat je a. nog leeft en b. nog dit topic leest, hoe bevalt het met een controller vs muistobo?
Ik zit zelf te overwegen om mijn, na lang graafwerk in een doos gevonden, overleden joystick te vervangen door een xbox controller voor m'n PC, en alhoewel ik ook andere games heb die er beter mee te spelen zijn dan met muis en tobo was mijn graaftocht in de verhuisdozen toch wel begonnen omdat ik de grens bereikt heb van hoe goed ik kan worden in jets met muistobo, en dus de joystick eens wilde proberen.

Met name interessant is het voor mij om te weten of met de duimstick een beetje redelijk te mikken valt. Met het toetsenbord kun je alleen op volle snelheid van richting veranderen, dus mikken op vliegtuigen en helis wordt lastig. Zuiver mikken kan met de muis, maar omdat de links-rechts snelheid duizend keer lager ligt dan de hoog/laag én je muis bewegen automatisch je toetsenbord-commando's negeert is het nogal een uitdaging voor mijn arme persoontje zonder fijne motoriek om dat zo een beetje redelijk voor elkaar te krijgen. Eén vaste medespeler herkende mij als tegenstander in de jet en sprak de lieflijke tekst "ducky zit in een jet, die herken je aan het dronken op- en neer geflapper. zou je niet beter ostrich of death kunnen nemen als naam? die kunnen ook niet vliegen". :-(

Een controller met stickjes lijkt daar de ideale oplossing, omdat het een joystickje is én de controller voor andere games ook goed bruikbaar is. En vier tientjes bij de mediamarkt is ook weer niet dusdanig angstaanjagend dat ik me daar uitgebreid het hoofd over moet breken. Maar, gebruikerservaringen inwinnen voor je geld uitgeeft is me nog nooit slecht bevallen, dus ik probeer het eens.
Pykow schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 00:04:
Heb me vanavond ook afgemeld bij me bf3 clan. Klaar met de game en nu wachten op sim city.
Ben nu bezig met roller coaster tycoon 3 en euro truck simulator. Gamen zonder me eigen mateloos te irriteren aan andere spelers
Is het zo erg? Had de clan er wat mee te maken?

Ik ben nl onlangs benaderd door Aspera of competitief BF iets voor mij was, ik zal er binnenkort even buurten om even kennis te maken en eens een potje mee te spelen, kijken hoe ze spelen en of ik uberhaubt (weer) competitief wil spelen. Hoe doen zij het (inter) nationaal eigenlijk?
beta-ark schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:03:
battlelog nog steeds down,stelletje prutsers ben benieuwd wat ze nu weer om zeep hebben geholpen.
Nog steeds down is logisch, want er staat al vanaf vanmorgen dat ik gekeken heb. We are back at 3:30 CET.
dus over 10 minuten (of over een uurtje als ik het mis heb) zal alles weer moeten werken.
Ze hebben veel nieuwe assaignments toegevoegd voor de End Game update en daarnaast kan het ook zo zijn dat ze al voorbereidingen aan het treffen zijn voor Battlefield 4 battlelog.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:30

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Kan je gewoon je ps3 controller aan je PC doen? en met software zoals Dpad vliegen met je controller? of kan het alleen met xbox 360 controllers?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Verwijderd

Ricmaniac schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:24:
Kan je gewoon je ps3 controller aan je PC doen? en met software zoals Dpad vliegen met je controller? of kan het alleen met xbox 360 controllers?
http://www.gamefront.com/...a-ps3-controller-on-a-pc/

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:37

StrongArmLance

Endless flow

Argh wat een prutsers, mogen we nu weer tot 4 uur wachten :(

Ja hij was inderdaad scheduled, maar wel een tijdje korter...

Bij de mediamarkt is een xbox controller maar 3 tientjes, en dan heb je de Razer Onza, en die zou ik kiezen voor fps ;)

Of als je een roze controller niet erg vindt heb je er 1 voor 20 euro

[ Voor 78% gewijzigd door StrongArmLance op 04-03-2013 15:34 ]

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11 12:40

Mon0lith

Yes Herr Flick

Voor de liefhebbers, de eerste ECHTE gameplay van End Game :)

PSN: Von_Smallhausn

• beta-ark
  • Niet online
Pykow schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:23:
[...]

Nog steeds down is logisch, want er staat al vanaf vanmorgen dat ik gekeken heb. We are back at 3:30 CET.
dus over 10 minuten (of over een uurtje als ik het mis heb) zal alles weer moeten werken.
Ze hebben veel nieuwe assaignments toegevoegd voor de End Game update en daarnaast kan het ook zo zijn dat ze al voorbereidingen aan het treffen zijn voor Battlefield 4 battlelog.
[All platforms]: Planned maintenance on Monday March 4 means multiplayer will be unavailable between 9-10 UTC.

zal anders maar een uur duren.

[ Voor 14% gewijzigd door beta-ark op 04-03-2013 15:44 ]

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Wel keurig de tijd veranderen van 3:30 naar 4:00, maar nu durven ze het niet meer te zeggen dat het langer duurt. Wat een mooi bedrijf is het toch.
De PC gamers plat leggen dat ze de game niet kunnen spelen en er ook nog eens voorzorgen dat de PC gamers geen update krijgen deze week.

[ Voor 15% gewijzigd door Pykow op 04-03-2013 16:10 ]

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:05
Pykow schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:10:
[...]

Wel keurig de tijd veranderen van 3:30 naar 4:00, maar nu durven ze het niet meer te zeggen dat het langer duurt. Wat een mooi bedrijf is het toch.
De PC gamers plat leggen dat ze de game niet kunnen spelen en er ook nog eens voorzorgen dat de PC gamers geen update krijgen deze week.
Het doet mij wat denken aan Cabal Online. Daar duurde de update soms wel een dag langer dan gepland. 8)7

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:37

StrongArmLance

Endless flow

Ergens had ik dit dus wel verwacht...

Wel veel zin om te spelen, laatst een nieuwe headset aangeschaft nadat de ander lang geleden kapot ging, ik was vergeten wat voor enorm verschil het is.

• Dr.Root
  • Laatst online: 14-03 08:49
ik ga het eens proberen, de dogfights met mijn xbox360 controller. Misschien kan ik dan wél vliegen! haha, ik fail zo hard met mouse + tobo in jets :p

''update duurt wel lang'' lijkt wel alsof je bij de tandarts zit die uitloopt, terwijl je in spanning zit te wachten :P
boeles schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:42:
ik ga het eens proberen, de dogfights met mijn xbox360 controller. Misschien kan ik dan wél vliegen! haha, ik fail zo hard met mouse + tobo in jets :p

''update duurt wel lang'' lijkt wel alsof je bij de tandarts zit die uitloopt, terwijl je in spanning zit te wachten :P
Welke spanning ?
Alleen battlelog krijgt een update op dit moment.
morgen komt de update uit op de PS3 en pas volgende week op de PC.
De update die je nu ziet is een update voor de PS3 (zodat ze hun matches en stats kunnen terug lezen op de pc) en verder zorgt het er alleen voor dat de PC users niet kunnen spelen.
Het is gewoon weer een faal van ze dat de update weer een uur vertraging heeft opgelopen.
zal je straks zien dat er vrijwel niks veranderd is.

• Dr.Root
  • Laatst online: 14-03 08:49
Pykow schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:45:
[...]

Welke spanning ?
Alleen battlelog krijgt een update op dit moment.
morgen komt de update uit op de PS3 en pas volgende week op de PC.
De update die je nu ziet is een update voor de PS3 (zodat ze hun matches en stats kunnen terug lezen op de pc) en verder zorgt het er alleen voor dat de PC users niet kunnen spelen.
Het is gewoon weer een faal van ze dat de update weer een uur vertraging heeft opgelopen.
zal je straks zien dat er vrijwel niks veranderd is.
Mooi, al die aannames die je zojuist doet. (ik heb namelijk wat anders gehoord)

namelijk:"

New server update on PC restores stability
By: trydling Posted: 1 month ago 266 comments

0 hooahsQuick anti-cheat update:

This Tuesday, we found that hackers had found a way to force a PC server crash, leading to PC server instability. A new server update has since been built and deployed. Monitoring the situation today, we can see that stability seems to be returning to normal levels. Thank you for your patience!

[ Voor 25% gewijzigd door Dr.Root op 04-03-2013 16:50 ]

• wjvds
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-11 05:21
Hehe, eindelijk...
boeles schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:47:
[...]

Verkeerde bron dus ?
4 Maart PS3 Premium
12 Maart PC en Xbox Premium
en dan de week erna voor PS3 zonder premium en week daarna voor de Xbox en PC zonder premium ;)

Bron kan ik nu niet geven want battlelog ligt eruit. kijk daar maar eens in de news feed ;)
lijkt me toch sterk dat dice de verkeerde datums op hun eigen site zetten.
De battlelog update is de update voor EndGame net als dat bij iedere DLC is gedaan. Er is een kleine kans dat wij als PC gamers al wat assaignments kunnen halen, net zoals bij Close Quarters het geval was, maar verder krijg je niks.

EDIT: ok hij is online en je kan dus waarschijnlijk 3 assaignments halen. G53, QBB-95 en MK3A1.
voor de overige unlocks moet je dus End game of CTF kunnen spelen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Pykow op 04-03-2013 16:54 ]

• pas
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-10 12:48

pas

Game on !

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-11 11:58
End Game assignments al te zien, wel locked tho :p

Verwijderd

boeles schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:47:
[...]

namelijk:"

New server update on PC restores stability
By: trydling Posted: 1 month ago 266 comments
Eh... je refereert hier aan de server patch van een dikke maand geleden die uitgerold is naar de servers om een crash-bug te verhelpen. Battlelog was toen niet down, wel zijn de game-servers herstart na de patch.

Ik doe het niet graag, het gaat een beetje tegen mijn natuur in, maar ik moet toch wel zeggen dat Pyk0w gelijk heeft in deze.
Eénmalig pyk0w, nu gewoon weer flamen. :w
Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:08:
[...]

Eh... je refereert hier aan de server patch van een dikke maand geleden die uitgerold is naar de servers om een crash-bug te verhelpen. Battlelog was toen niet down, wel zijn de game-servers herstart na de patch.

Ik doe het niet graag, het gaat een beetje tegen mijn natuur in, maar ik moet toch wel zeggen dat Pyk0w gelijk heeft in deze.
Eénmalig pyk0w, nu gewoon weer flamen. :w
Ow maak je maar niet druk ;)
ben vorige week al gestopt met me clan, omdat ik de game niet meer zo vaak speel.
Ze vonden het jammer, maar hadden het wel verwacht in de laatste periode.
Steeds meer zaken waar ik me eigen aan erg en dat zijn vooral andere spelers.
ik speel nu ook meer Euro Truck simulator, Roller coaster tycoon 3 en straks Simcity.
Gewoon omdat het relax games zijn en je onafhankelijk bent van spelers die er geen bal van snappen.

Betekend niet dat ik nooit BF3 meer zal spelen, maar niet meer zoveel als voorheen en als het uitdraait op frustraties, dan sluit ik de game gelijk. Zal nu denk ik meer TDM spelen om het allemaal maar zelf in de hand te hebben ipv spelers te hebben zonder mapkennis. iemand kan nog zo'n hoge KD, SPM of accuratie hebben, maar als je de vlaggen blijft verliezen die je nodig hebt om te kunnen winnen, dan blijf je een noob eerste klas.

[ Voor 11% gewijzigd door Pykow op 04-03-2013 17:44 ]

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-11 09:55
Mon0lith schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:42:
Voor de liefhebbers, de eerste ECHTE gameplay van End Game :)

[video]
Ik heb de beelden gezien ...Ik dacht wat lopen die gasten te klooien met aimen en rijden.. maar toen zag ik de player nicks werd alles gelijk duidelijk. :+ [ps3-567 enzo enzo....]

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
maxers1973 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:48:
[...]

Ik heb de beelden gezien ...Ik dacht wat lopen die gasten te klooien met aimen en rijden.. maar toen zag ik de player nicks werd alles gelijk duidelijk. :+ [ps3-567 enzo enzo....]
Ziet er best wel leuk uit, ik ga vooral genieten van CTF en de nieuwe Dirt Bike denk ik. Zoals ze in de video als zeiden: Allen op zoek naar hidden jumps ! :D
Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:17:
[...]

CTF + Dirt Bike + jumps, genoeg fun voor -minstens- een paar weken :p
Wat een gezeik weer over een update van battlelog.
Dan ga je wat anders spelen, op YT of doe je de TV aan. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:09

Mavamaarten

Omdat het kan!

Jammer genoeg brengt de nieuwe BattleLog nog altijd geen pings in de ping lijst :c

Android developer & dürüm-liefhebber

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

DanielWW2 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:22:
Wat een gezeik weer over een update van battlelog.
Dan ga je wat anders spelen, op YT of doe je de TV aan. :/
Sommige mensen zitten niet op school maar hebben dagelijks een window van een uur of twee voor ontspanning. Als gedurende die tijd Battlelog down is, kan dat knap zuur zijn als je je een potje knallen had voorgenomen. Dan kun je wel gaan strijken, programmeren of televisiekijken, maar dat is toch anders.

Vanavond ook maar eens met m'n Xbox-controller proberen te vliegen. :)

[ Voor 7% gewijzigd door CodeCaster op 04-03-2013 18:33 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

hmmm, ''battle report no longer available'' terwijl de server gewoon aan de volgende ronde is begonnen ?
Weer drie kwartier aan punten in't putje, zo jammer want ik had best een goeie pot gespeeld.

Edit: gelezen op het battlelog forum:

04/03/2013 17:45
''We're having an unexpected problem with this and are working on a fix. Your Battle Reports are saved, but cannot be retrieved at the moment, but nothing is lost.''

[ Voor 36% gewijzigd door Hippocampus op 04-03-2013 18:53 ]

maxers1973 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:48:
[...]

Mijn haren komen echt overeind als ik consolegamers een shooter zie spelen. ZO inaccuraat die controller!
Het zou echt is tijd worden om een totaal nieuw systeem uit te vinden voor input... Want zelfs met aim-assist bakt men er niets van :D
Asgaro schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:52:
[...]

Mijn haren komen echt overeind als ik consolegamers een shooter zie spelen. ZO inaccuraat die controller!
Het zou echt is tijd worden om een totaal nieuw systeem uit te vinden voor input... Want zelfs met aim-assist bakt men er niets van :D
Shooters spelen met een stuurwiel ?

• JimDB
Pykow schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:53:
[...]

Shooters spelen met smartphones of Gameboys ? :D

• vinom
  • Laatst online: 14:04
Dit keer niet door mij gemaakt, maar door een maat van mij en hij wilde hem graag uploaden op mijn channel. Ik vind het een mooie, en voor zijn eerste video.

EDIT: Oke, kan iemand mij vertellen waarom dit geshared is op de BF3 Facebook?! Ik heb het nergens anders geshared.

[ Voor 26% gewijzigd door vinom op 04-03-2013 22:55 ]

vinom schreef op maandag 04 maart 2013 @ 22:42:
Dit keer niet door mij gemaakt, maar door een maat van mij en hij wilde hem graag uploaden op mijn channel. Ik vind het een mooie, en voor zijn eerste video.
[video]
EDIT: Oke, kan iemand mij vertellen waarom dit geshared is op de BF3 Facebook?! Ik heb het nergens anders geshared.
Jammer van de typ fout tiwitter staat er op het einde.
Verder mooi filmpje.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Pykow schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:53:
HELL YEA!!! Werkt prima in ArmA voor de vehicles :P

100% eens met n00b in YouTube: BATTLEFIELD FRIENDS - LEVELCAP trouwens : Opzouten met je Captain Obvious geklets en je irritant stemmetje Mr. Levelcap >:) Mwahahaha !!!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

CodeCaster schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:30:
[...]
Vanavond ook maar eens met m'n Xbox-controller proberen te vliegen. :)
In Xinput mode werkt het niet, de duimsticks zijn gewoon joystick-vormige d-pads zo. dus je hebt een enórme deadzone, dan een flinterdun lijntje waar je op lage snelheid draait, een nóg dunner laagje halve snelheid en de rest is volle snelheid draaien. Dan kun je beter muistobo gebruiken. Hij werkt wel goed in Dead Island.

Ik gooi hem vanavond eens in DirectInput mode, kijken of dat scheelt.

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Bij mij begint origin een update van 6gb binnen te halen, mag toch hopen dat dat de patch en dlc in één is.

• vinom
  • Laatst online: 14:04
Pykow schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 02:00:
[...]

Jammer van de typ fout tiwitter staat er op het einde.
Verder mooi filmpje.
Ja, had het gezien. Maarja om daarom het filmpje niet te uploaden is zonde.
HammerNL schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:57:
Bij mij begint origin een update van 6gb binnen te halen, mag toch hopen dat dat de patch en dlc in één is.
uhm dat zou erg raar zijn, want die komt pas volgende week uit op de PC.
6GB voor een update :S Het is echt niet normaal hoeveel ruimte Battlefield 3 in beslag neemt zeg.
de map was volgens mij al 29GB groot :S

Verwijderd

bij AM was de update 3GB en de DLC 3 GB, dus het zou kunnen. Maar spelen kun je nog niets dan (tenzij je een eigen server hebt waar je handmatig de gamemode aanpast tijdens een ronde, zoals mensen bij AM al kruisbogen hadden voor de DLC vrijgegeven was).

Verwijderd

Lijkt erop dat het alleen een patch is. De map 'Xpack5' is nog niet automatisch aangemaakt.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2013 10:44 . Reden: Tiepvout ]

• beta-ark
  • Niet online
Heb de update binnen,maar begin weer met rank 0 ????
http://battlelog.battlefi...noobs-nl/stats/349201591/

Wordt een beetje moe van die prutsers daar.

[ Voor 15% gewijzigd door beta-ark op 05-03-2013 10:32 ]

• smoothz
Wou even gaan gamen maar als ik een server probeer te joinen krijg ik het volgende bericht: Could not join this server: itʹs not there anymore WTF?

Verwijderd

smoothz schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:38:
Wou even gaan gamen maar als ik een server probeer te joinen krijg ik het volgende bericht: Could not join this server: itʹs not there anymore WTF?
als die ook net een patch gegeten heeft is die aan het herstarten.

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
beta-ark schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:31:
Heb de update binnen,maar begin weer met rank 0 ????
http://battlelog.battlefi...noobs-nl/stats/349201591/

Wordt een beetje moe van die prutsers daar.
Ziet eruit alsof je account gereset is.
Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:24:
[...]

Lijkt erop dat het alleen een patch is. De map 'Xpack5' is bij nog niet automatisch aangemaakt.
Inderdaad. Volgens een mod op Battlelog is het ook alleen de client update.

Verwijderd

Bee.nl schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:39:
[...]
SPM en acc% zijn wel zwaar negatief, die zijn bij een reset toch gewoon nul?

Mijn account is nog goed, dus het zou op zich wel kunnen toch.
http://battlelog.battlefi...123/weapons/389682867/pc/
Goed op weg om de sniperrifle attachments allemaal te unlocken. :*)

uhoh...
http://cheatometer.hedix.de/
als je daar zoekt op whatsupnoobs-nl zie je alles in het groen maar wel:
other assessments
1 Bans // 0 Protections

Goeie vraag wat die ban zou zijn dan.

aha:
http://metabans.com/player?i=1cXJ
das dus een ban van één of andere server waar de admin je een flamende kleuter vond. Dat zal geen effect hebben op je battlelog stats :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2013 10:57 ]

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-11 07:57
Pykow schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:04:
[...]

uhm dat zou erg raar zijn, want die komt pas volgende week uit op de PC.
6GB voor een update :S Het is echt niet normaal hoeveel ruimte Battlefield 3 in beslag neemt zeg.
de map was volgens mij al 29GB groot :S
Hier ook een update van 6GB. Dacht even aan de nieuwe DLC maar dat is nog niet zo.

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
End Game net gedownload, maar staat niet tussen mijn DLC's. Terwijl ik wel BF Premium heb :?

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

• smoothz
[quote]Bee.nl schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:39:
[...]

[...]

Zijn battle reports staan er nog steeds, en op Battlefield 3 stats staat hij nog op lvl 100, dus volgens mij geen reset.

• Wackmack
Kunnen jullie gamen? Met TD vind ik bijna geen servers.

• beta-ark
  • Niet online
smoothz schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:55:
[...]

[...]

Zijn battle reports staan er nog steeds, en op Battlefield 3 stats staat hij nog op lvl 100, dus volgens mij geen reset.
nee als ik speel heb ik alles nog,maar zou het ook niet erg vinden,kan ik als een echte noob weer opnieuw beginnen. :)

http://battlelog.battlefi...-nl/weapons/349201591/pc/

Cornelisjuh schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:52:
End Game net gedownload, maar staat niet tussen mijn DLC's. Terwijl ik wel BF Premium heb :?
.. En daarom speel ik bijna geen Battlefield meer, mensen die dit soort opmerkingen maken.
Vorige week en zelfs paar pagina's terug staat aangegeven dat de DLC 12 maart uit komt en nog steeds snappen mensen niet dat 5 Maart geen 12 Maart is.
smoothz schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:55:
[...]

[...]

Meer mensen hebben hier last van heb ik begrepen, weer een bug van het geweldige team.
Versteegrob schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:56:
Kunnen jullie gamen? Met TD vind ik bijna geen servers.
Heel veel servers krijgen nu een nieuwe reset.
beta-ark schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:58:
[...]

nee als ik speel heb ik alles nog,maar zou het ook niet erg vinden,kan ik als een echte noob weer opnieuw beginnen. :)

http://battlelog.battlefi...-nl/weapons/349201591/pc/
Kans dat je verbannen wordt is een stuk groter, omdat je nu weer een lage rank hebt en je gaat straks goed spelen, dan denken ze gelijk dat een lage level nooit zo goed kan spelen en krijg je dus een ban van de servers

[ Voor 58% gewijzigd door Pykow op 05-03-2013 11:02 ]

• beta-ark
  • Niet online
Het gaat wel lekker nu,ook al meer dan de helft van mijn favoriete servers verdwenen. :(

http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/favourites/

Verwijderd

beta-ark schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:00:
Het gaat wel lekker nu,ook al meer dan de helft van mijn favoriete servers verdwenen. :(
http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/favourites/
is het zeker dat die patch alleen client-side is? als er server-side ook gepetst wordt zijn die bakken gewoon aan het rebooten zeker.

• Cornelisjuh
Pykow schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:58:
[...]

.. En daarom speel ik bijna geen Battlefield meer, mensen die dit soort opmerkingen maken.
Vorige week en zelfs paar pagina's terug staat aangegeven dat de DLC 12 maart uit komt en nog steeds snappen mensen niet dat 5 Maart geen 12 Maart is.
Je speelt geen Battlefield meer, omdat een paar mensen ongeïnformeerd zijn ? Ik werk de hele dag en heb daarnaast nog genoeg andere dingen te doen, niet iedereen heeft de tijd om constant al het laatste nieuws te vinden. Dat heeft niets te maken met snappen.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Verwijderd

Cornelisjuh schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:03:
[...]

Je speelt geen Battlefield meer, omdat een paar mensen ongeïnformeerd zijn ? Ik werk de hele dag en heb daarnaast nog genoeg andere dingen te doen, niet iedereen heeft de tijd om constant al het laatste nieuws te vinden. Dat heeft niets te maken met snappen.
Ik denk dat hij zich er wat aan ergert dat je wel de tijd hebt om die vraag neer te plempen en het antwoord te checken maar diezelfde tijd niet even besteed hebt aan de laatste tien, twintig posts terug te lezen.
Niet geheel onbegrijpelijk als ik eerlijk ben. Het is niet alsof de rest van ons allemaal werkeloze thuiszitters zijn ofzo. (Alhoewel niet iedereen mijn luxe situatie zal hebben dat het werk grotendeels naar mijn eigen goeddunken ingepland kan worden).

Veel, heel veel spelers in BF3 zijn wel van de categorie "I have no idea what I'm doing" en doet er niets aan om het team te helpen of zichzelf te verbeteren, wat als je een beetje fanatiek bent en wilt winnen nogal frustrerend kan zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2013 11:06 ]

Jeej mooi gedaan dice haha
http://battlelog.battlefi...Pyk0w/stats/172685289/pc/

Het ziet er naar uit dat mijn profiel ook een reset heeft gekregen, alleen gaat het hier om die premium reset zo te zien, want mijn stats onderin zijn het zelfde, maar boven in staat alles weer op 0 ;)

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Met de komst van End Game ben ik toch maar wat tijd gaan besteden aan het leren vliegen van jets (veels te laat gezien m'n level I know :P), iemand tips over de load out?

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Thr!lls schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:07:
Met de komst van End Game ben ik toch maar wat tijd gaan besteden aan het leren vliegen van jets (veels te laat gezien m'n level I know :P), iemand tips over de load out?
Rocket pods, ECM, air radar.
Vliegen met toetsenboard waarbij spatie omhoog is en CTRL naar beneden.
Blijf op afstand en Boem je domineerd de game met gemak.

• Cornelisjuh
Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:05:
[...]

Ik denk dat hij zich er wat aan ergert dat je wel de tijd hebt om die vraag neer te plempen en het antwoord te checken maar diezelfde tijd niet even besteed hebt aan de laatste tien, twintig posts terug te lezen.
Niet geheel onbegrijpelijk als ik eerlijk ben. Het is niet alsof de rest van ons allemaal werkeloze thuiszitters zijn ofzo. (Alhoewel niet iedereen mijn luxe situatie zal hebben dat het werk grotendeels naar mijn eigen goeddunken ingepland kan worden)
Nee, dat is begrijpelijk. Ik was alleen van de veronderstelling dat End Game al gereleased was vandaar dus mijn vraag. Ik snap dat als je een regelmatige bezoeker van dit topic ben dat je dit soort vragen snel zat wordt, ik weet precies hoe het voelt. Maar om nu gelijk zo te doen ? :?

On-Topic, Ik heb wel veel zin in Air Superiority _/-\o_ Vliegtuigen zijn een van de weinige dingen waar ik nog veel voor moet upgraden (Samen met de helikopters... Eigenlijk alle voertuigen :+ )

Verwijderd

Cornelisjuh schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:11:
[...]
Nee, dat is begrijpelijk. Ik was alleen van de veronderstelling dat End Game al gereleased was vandaar dus mijn vraag. Ik snap dat als je een regelmatige bezoeker van dit topic ben dat je dit soort vragen snel zat wordt, ik weet precies hoe het voelt. Maar om nu gelijk zo te doen ? :?
Try-hards ;) Niet teveel van aantrekken.
On-Topic, Ik heb wel veel zin in Air Superiority _/-\o_ Vliegtuigen zijn een van de weinige dingen waar ik nog veel voor moet upgraden (Samen met de helikopters... Eigenlijk alle voertuigen :+ )
Gruwelijk, echt. Belachelijk weinig zin in. Het is wel een snelle manier om jets te unlocken als je niet alles nog vrij hebt, misschien maar ik heb alles allang.
Voor helis zou ik Gulf of Oman aanraden (veel dingen om je achter te verstoppen voor engerds met AA raketten) en voor scout helis is Dinges Monolith (CQ Large) en Noshar Canals (small) het snelst. Beetje oefenen op het mikken op kleine doelen en je kunt andere helibezitters uit hun cockpit maaien, erg grappig om te doen :+

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Geen spectaculaire veranderingen dus. Wel raar dat de patch daarvoor 6GB groot moet zijn.
Het zijn alleen maar bugfixes en geen balans tweaks.

• Cornelisjuh
Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:20:
[...]
Try-hards ;) Niet teveel van aantrekken.

[...]

Gruwelijk, echt. Belachelijk weinig zin in. Het is wel een snelle manier om jets te unlocken als je niet alles nog vrij hebt, misschien maar ik heb alles allang.
Voor helis zou ik Gulf of Oman aanraden (veel dingen om je achter te verstoppen voor engerds met AA raketten) en voor scout helis is Dinges Monolith (CQ Large) en Noshar Canals (small) het snelst. Beetje oefenen op het mikken op kleine doelen en je kunt andere helibezitters uit hun cockpit maaien, erg grappig om te doen :+
Ik weet niet of je ook bekend bent met Bad Company 2, maar op een of andere manier was ik daar veel beter met vliegen. Ik wordt bij BF3 ook veel sneller uit de lucht geschoten :P

• Wackmack
Pykow schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:09:
[...]

Is de End Game ook leuk als je niet kan vliegen? Heb het een tijdje geprobeerd maar kan het gewoon echt niet.

• beta-ark
  • Niet online
Fixed several collision issues where the player was able to get out of the playable area on several maps. Levels affected: Talah Market, Epicenter, Markaz Monolith, Noshahr Canals, Grand Bazaar, Azadi Palace, Operation Metro, and Seine Crossing

Hier ben ik wel blij mee.

Verwijderd

Bee.nl schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:30:
[...]

Geen spectaculaire veranderingen dus. Wel raar dat de patch daarvoor 6GB groot moet zijn.
Het zijn alleen maar bugfixes en geen balans tweaks.
Een stukje terug staat een discussie en links naar DICE praatjes over hun tamelijk onhandige tools.
de TLDR versie is ongeveer dit: wat je kunt maken met DICE's engine en tools is behoorlijk goed en zit doordacht in elkaar, maar het proces om van niets naar iets te gaan is een beetje "voor apen, door apen". Het resultaat hiervan is dat kleine wijzigingen in bijvoorbeeld kaarten of voertuigen veriesen dat er een geheel nieuwe build nodig is van hetgene dat je aanpast.

En dan nu:
Fixed several collision issues causing players to get stuck unintentionally. Levels affected: Operation Metro, Noshahr Canals, Wake Island, Damavand Peak, Operation Firestorm, Earthquake, And Caspian Border.

Fixed several collision issues where the player was able to get out of the playable area on several maps. Levels affected: Talah Market, Epicenter, Markaz Monolith, Noshahr Canals, Grand Bazaar, Azadi Palace, Operation Metro, and Seine Crossing.

Die kaarten zitten er dus in hun geheel weer in. En ik vermoed dat de voertuigen ook weer in hun geheel erbij zitten, vanwege de aanpassingen daaraan.

Cornelisjuh schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:34:
[...]
Ik weet niet of je ook bekend bent met Bad Company 2, maar op een of andere manier was ik daar veel beter met vliegen. Ik wordt bij BF3 ook veel sneller uit de lucht geschoten :P
Ik heb BC2 gekocht in de aanbieding een paar maandjes voor BF3 uitkwam en dus pas leren vliegen toen iedereen het al kon. Ik ben pas behoorlijk goed geworden in helis in BF3 en heb begin 2012 nog eens een rondje BC2 gespeeld toen BF3 het niet deed bij een maat. Ik kan in BC2 ook redelijk vliegen, viel me toen op. Circle-strafes met de heli lukken lekker, permanente conversatie met de gunner is daarmee minder essentieel voor een goede streak.
In BC2 heb je maar drie angsten in een heli: een AA (die naai je dus eerst vol rockets), een tankdriver die een goeie helling gevonden heeft om je te snipen, en lucky shots met de bestuurbare raket die de engi kan hebben. Tracer darts vangen gebeurt zo zelden dat je die wel kunt vergeten en .50s doen onvoldoende damage om echt problemen op te leveren.
In BF3 heb je last van: tanks met canister rounds, tanks met guided shells, tanks met CITV spotters, IFVs, IFVs met guided rockets, infantry met stingers, infantry met javelins, snipers met SOFLAMs, mobile AA, andere attack helis, scout helis, transport helis met samenwerkende gunner/pilot combi, .50s op tanks, IFVs, jeepjes en zelfs bootjes, en dan hebben we de jets nog niet behandeld.

Mij verwondert het weinig dat je in BF3 last hebt in de lucht te blijven. Ik moet daar ook telkens op blijven oefenen want alhoewel ik m'n heli redelijk onder controle heb, en m'n scout helis echt met gemak en goeie sier laat dansen door de straatjes van Monolith en zonder lakschade met gang door de tunnel op damanvand jaag, met kills en roadkills op m'n kerfstok, vlieg ik vooral met de attackheli, die niet zo wendbaar is, in gebieden waar m'n vaste vliegpartner preventief begint te kermen.
Als hij vliegt, hangen we altijd ver weg van de gevaarlijke dingen zodat we kans hebben te vluchten voor raketten, en doen we af en toe high-speed passes over drukke gebieden om snel even vijanden weg te rauzen en dan weer een veilig heenkomen te zoeken.
Als ik vlieg, zitten we constant midden in de actie, links en rechts sproeiend met de gun en tanks en IFVs platstokend met rocketpods. Maar dan vangen we wel regelmatig tank shells, RPGs, stingers, canister wolkjes, sabot-rounds uit de IFV, AA gesproei en een continue stroom .50 kogels.

Ik kan de heli ongeveer even goed bedienen als hij, maar als hij vliegt, halen we streaks van rond de veertig. als ik vlieg, halen we meer punten per minuut. Wie is de betere piloot? Ik denk hij, eerlijk gezegd.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2013 11:48 ]

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-11 13:44

beuker19

Killerbeuker is so OP

Geen kleine jet nerf :'( :'( :'(

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
"TV-missile should no longer be able to blow up the helicopter shooting the missile" *O*

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Fixed several collision issues causing players to get stuck unintentionally. Levels affected: Operation Metro, Noshahr Canals, Wake Island, Damavand Peak, Operation Firestorm, Earthquake, And Caspian Border

Die map ken ik nog niet :D (ook al bedoelen ze waarschijlijk epicenter)

en nog steeds geen jet nerf, dus faal update.

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:29:
Fixed several collision issues causing players to get stuck unintentionally. Levels affected: Operation Metro, Noshahr Canals, Wake Island, Damavand Peak, Operation Firestorm, Earthquake, And Caspian Border

Die map ken ik nog niet :D (ook al bedoelen ze waarschijlijk epicenter)

en nog steeds geen jet nerf, dus faal update.
Er bestaat wel een map dat 'XP4_Quake' heet. ;)

• NoFearCreations
  • Laatst online: 12:44

NoFearCreations

3DPrint the world!

Crap, RU versie geeft weer zwart beeld na de laatste patch...

---RAWE CEEK!!!---

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 16:47
NoFearCreations schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:15:
Dat is niet crap, risico van het vak... Even wachten op de nieuwe language files...

Verwijderd

rdfeij schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:41:
[...]
Dat is niet crap, risico van het vak...
Koop 'm legaal, in andere woorden. :>

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Pykow schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:09:
[...]

Thanks! ECM, die verbreekt Lock ons right? Kortom die moet gebruikt worden vóór een evt. launch neem ik aan? :)

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Thr!lls schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:46:
[...]

Thanks! ECM, die verbreekt Lock ons right? Kortom die moet gebruikt worden vóór een evt. launch neem ik aan? :)
Gebruik de ECM het zelfde als flare, wanneer het hoge piepje komt dan moet je hem activeren.
Dit klinkt raar, want de ECM moet er voorzorgen dat wanneer je gelocked wordt, dat deze dan los gaat.
Maar als je ECM in een jet het zelfde gebruikt als flares, dan gaat een rocket rondjes om je draaien en raakt hij je nog steeds niet. (iets met overpowerd jets)

Daarnaast als een heli je steeds aan het locken is moet je er recht op afvliegen en dan wanneer hij gaat schieten ECM gebruiken en RECHT OMHOOG gaan. de kans dat de heli gaat crashen is groot. omdat de heli jou wilt blijven locken zakt hij met zijn kont naar beneden en dan kan hij de grond raken of moet hij uitkijken en proberen niet te crashen en in die tijd kan je dus weg komen.

• goosche
6100 mb helemaal gek die gasten bij DICE!!! BF4 word zo kut elke class los kopen wtf EA fingk uitmelkers. EA moet verbannen worden uit de game industrie!!!
goosche schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:03:
6100 mb helemaal gek die gasten bij DICE!!! BF4 word zo kut elke class los kopen wtf EA fingk uitmelkers. EA moet verbannen worden uit de game industrie!!!
Bron ?

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11 12:40

Mon0lith

Yes Herr Flick

De launch trailer van End Game :)

PSN: Von_Smallhausn

6 GB! Jesus christ!

Nog een geluk dat hier in België - een land dat zo graag internet abbo's met downloadlimieten aanbiedt - sinds een jaar of 2 de limieten naar rond de 150 GB verhoogd werden.
Ik herinner me nog dat ik +-7 jaar geleden nog met een 10 of 25 GB limiet zat. Dan zou ik me niet echt zulke kuren van DICE veroorloofd kunnen hebben... :P

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
goosche schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:03:
De download is 6,1GB, maar volgens mij de uiteindelijke installatie kleiner.

Verwijderd

HammerNL schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:44:
[...]
De download is 6,1GB, maar volgens mij de uiteindelijke installatie kleiner.
Yep, hij overschrijft hele lappen bestaande content. Ongeveer 6,1 GB zelfs - zolang er geen End Game content in die patch zit ;)
:9 damn - jammer van die jet-rape maar verder ziet het er wel inspirerend uit. Zeker de chase-scene met die dirtbikes is exact waar m'n CTF-makkers al behoorlijk van gaan soppen op hun stoeltjes.
/me heeft zin in CTF.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2013 15:51 ]

• goosche
Kan het niet vinden maar volgens mij was het gamespot.

Verwijderd

goosche schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:51:
[...]
Kan het niet vinden maar volgens mij was het gamespot.
Er is op dit moment vrijwel niets publiek gemaakt over BF4 en écht het allerlaatste waar je op kunt vertrouwen zijn alle geruchten, zeg maar wilde hersenspinselen, die op dit moment op het internet over BF4 rondgaan. Er staat werkelijk niets in dan speculatie, wishful thinking en rants van fanboys en antifanboys.

Als er al wat over op gamespot staat (en google vindt niets) dan is dat niets meer of minder dan reine speculatie van iemand die geen flauw idee heeft waar hij over praat.

• JimDB
Versteegrob schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:35:
[...]

Is de End Game ook leuk als je niet kan vliegen? Heb het een tijdje geprobeerd maar kan het gewoon echt niet.
Tuurlijk ?

KEY FEATURES
  • Four new maps designed for high speed combat and action
  • Three new vehicles including the fast and agile dirt bikes
  • New dropship provides support to ground troops with vehicle drop capabilities
  • Return of the classic Capture The Flag and Air Superiority game modes
Dus buiten Air Superiority komt ook Capture the Flag terug in het spel, en komen er ook nieuwe voertuigen, maw: je hoeft helemaal niet te kunnen vliegen om End Game leuk te vinden. (Normaal gezien toch :))
Asgaro schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:44:
6 GB! Jesus christ!

Nog een geluk dat hier in België - een land dat zo graag internet abbo's met downloadlimieten aanbiedt - sinds een jaar of 2 de limieten naar rond de 150 GB verhoogd werden.
Ik herinner me nog dat ik +-7 jaar geleden nog met een 10 of 25 GB limiet zat. Dan zou ik me niet echt zulke kuren van DICE veroorloofd kunnen hebben... :P
Heb hier nog steeds een limiet van 100 GB 8)7

Met de patch, End Game en de nieuwe patch van WoW ga ik dus al ver zitten ... Rotte limits in België ... :/

• gertjanvdheuvel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-11 11:49

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

NoFearCreations schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:15:
Zoekt en gij zult vinden: http://www.cjs-cdkeys.com...origin/bf3lang.html#patch

CBD olie kopen , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

Pagina: 1 ... 173 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.