Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-11 13:44

beuker19

Killerbeuker is so OP

Ik zag maar in 1 map jets dus er nog ''hoop'' :)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

beuker19 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:30:
Ik zag maar in 1 map jets dus er nog ''hoop'' :)
Mag ik je hoop wegnemen ?
in het filmpje die eerder was uitgekomen zag je een AA jeep in een grasveld rijden ;) met andere worden dat betekend als 2 van de 4 maps waar jets in komen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

@0:48 capture the flag of motorcross madness :P

Verwijderd

l0n3w012ph schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:17:
[...]
Ja, ik stoorde me ook echt enorm aan die jets in Ziba Tower en Scrapmetal... Ondoenlijk gewoon... |:(
Zal ik je even uit de droom helpen?
B2K - Oman en Wake zijn jetrapeparties, Kharg Sharqi is slecht gebalanced te krijgen omdat G te mkkelijk te overlopen is en dan heeft één team alle voertuigen.
CQ - soort slechte COD aftrek. Geen enkele leuke kaart of game-mode.
AK - fijn, drie kaarten om gejetraped te worden. Armored Shield is wel helemaal de bom, eindelijk een grote open kaart zonder jets.
AM - die is leuk. Beetje sptijtig dat er geen open voertuigkaarten in zitten, die zijn namelijk het leukst, maar ja, dan heb je jets.
EG - weer jets?! :|

Dus de maps die jij noemt zijn geen jetmaps nee, toch zijn ze allebij volledig kut.
Je hebt nu twee game-modi: jetrape, of m16 rape. Voor het overige Battlefield gevoel: wil je met tanks rollen, helis vliegen, als team werken en algehele voertuigoorlogen uitvoeren heb je welgeteld één kaart waarop je dat kunt doen. Redelijk verpest dus, voor degene van ons die niet jetrape en niet m16 rape willen spelen.
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 17:00:
[...]

Zal ik je even uit de droom helpen?
B2K - Oman en Wake zijn jetrapeparties, Kharg is slecht gebalanced te krijgen omdat G te mkkelijk te overlopen is en dan heeft één team alle voertuigen.
Je bedoelt dus karkland en niet kharg island.
Nou moet ik zeggen dat karkland nog redelijk in balans is, want met een beetje teamwork houd je altijd meer punten dan de tegenstander.
Dus de maps die jij noemt zijn geen jetmaps nee, toch zijn ze allebij volledig kut.
Je hebt nu twee game-modi: jetrape, of m16 rape. Voor het overige Battlefield gevoel: wil je met tanks rollen, helis vliegen, als team werken en algehele voertuigoorlogen uitvoeren heb je welgeteld één kaart waarop je dat kunt doen. Redelijk verpest dus, voor degene van ons die niet jetrape en niet m16 rape willen spelen.
We moeten gewoon positief blijven right ?

Grote maps heb je jets die het verpesten.
middelmatige maps heb je veel M16 spelers (alhoewel de meeste public spelers niet al te goed zijn, kan je zelfs met iedere wapen het van ze winnen)
Kleine maps (denk aan CQ en TDM maps) heb je nu regelmatig de zeer sterke m870 slug combo. One hit kill als je raak schiet.

en als je je eigen niet irriteert aan de boven genoemde punten ( slug, M16 lonewolfs en Jet,heli spelers).
Wees gerust, de kans dat je in een team zit met zeer slechte spelers die het gewoon niet begrijpen, verpesten de game nog net zo hard ;)

Kijk daarin is Call of duty de "Concurrent" beter. Daar heb je alleen maar last van Campers, killstreakbonus, noobtubes en iedereen die met de zelfde wapen setup speelt.

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Vinden jullie ja (Knetter/Pykow), heb ik best respect voor maar continu dat herhalen en simplificeren van alles is onzin, ik kan me best voorstellen dat er mensen last van jets hebben of m16 medic trains maar omgekeerd lijkt er weinig bevestiging van het feit dat er net zoveel man aan de andere kant van de lijn staan die nog steeds prima potjes op Wake, Oman, Kharg etc. spelen. Hell ik vermaak me zelfs af en toe nog op CQ mappen, ja het is totaal geen BF setting en gameplay maar ik kan me er zo nu en dan best goed vermaken.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Jetrape? Sinds wanneer zijn jets lastig neer te krijgen? 2 man met de IGLA en je bent eraf.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Phyxion schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 17:17:
Jetrape? Sinds wanneer zijn jets lastig neer te krijgen? 2 man met de IGLA en je bent eraf.
Laat maar zien dan als het zo makkelijk is.
En dan niet de ene keer dat er een volslagen noob in een jet zit maar gewoon gemiddelde jetpiloten.

Wens je veel succes. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

Jay-P schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 17:14:
Vinden jullie ja (Knetter/Pykow), heb ik best respect voor maar continu dat herhalen en simplificeren van alles is onzin, ik kan me best voorstellen dat er mensen last van jets hebben of m16 medic trains maar omgekeerd lijkt er weinig bevestiging van het feit dat er net zoveel man aan de andere kant van de lijn staan die nog steeds prima potjes op Wake, Oman, Kharg etc. spelen. Hell ik vermaak me zelfs af en toe nog op CQ mappen, ja het is totaal geen BF setting en gameplay maar ik kan me er zo nu en dan best goed vermaken.
+1

Alleen maar janken dat de game zo slecht is en dat jets OP zijn maar ondertussen hebben beide heren er meer dan 700 uur inzitten. Daarnaast ook nog eens veel te veel tijd over om dit topic vol te spammen met oeverloos gelul en iedereen afkraken die er een andere mening op nahoudt.

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11 22:10
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 17:40:
Alleen maar janken dat de game zo slecht is en dat jets OP zijn maar ondertussen hebben beide heren er meer dan 700 uur inzitten.
Na 700 uur denk ik dat ze wel een aardig beeld hebben van welke wapens en voertuigen goed zijn, welke useless en welke overpowered zijn.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
boeles schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:45:
ziet er veel belovend uit. Leuk die motoren :)
Hippocampus schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:52:
@0:48 capture the flag of motorcross madness :P
Precies wat ik dacht :+

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:24
haarbal schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 18:08:
[...]

Na 700 uur denk ik dat ze wel een aardig beeld hebben van welke wapens en voertuigen goed zijn, welke useless en welke overpowered zijn.
Het is meer het constante gezeur van ze dat jets OP zijn. En ik heb daarmee ook wel gehad.
Ja we weten het ondertussen, en meer zeuren heeft geen zin. En als je maps met jets vervelend vind, dan speel je ze niet. Zo simpel is het, of je probeert een keer HC. (Maar dan gaan ze het er waarschijnlijk over hebben dat je daar te snel doodgaat en dus eigenlijk niet zoveel skil nodig hebt...... Mensen (in het algemeen dus) moeten gewoon wat te zeuren hebben, heb ik ook met dingen :p)

Verwijderd

Zeara schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 18:47:
[...]
Zo simpel is het, of je probeert een keer HC. (Maar dan gaan ze het er waarschijnlijk over hebben dat je daar te snel doodgaat en dus eigenlijk niet zoveel skil nodig hebt......
Ik speel voornamelijk HC. En daarin heb ik inderdaad veel minder last van belabberde balance, lamme jets, en medic trains. Maar ik speel ook wel eens fluffybunnycore en dan irriteer ik me toch wel voldoende om even te komen luchten.

Zo hard zal je je niet irriteren aan ons postgedrag want als je het topic echt gelezen had had je geweten dat ik HC speel.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:37

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik speel alleen maar HC, en daar is het enigste minpunt de OHK snipers. Ze zouden de daken op Markaz gewoon niet toegankelijk moeten maken. Op de gemiddelde 64p server, zijn er altijd meer dan de helft sniper.

---RAWE CEEK!!!---

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Asgaro schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:26:
[...]

Jep! En er zijn totaal nieuwe "reeksen".
Ik heb denk ik 2 nieuwe "reeksen van wapens" gezien op de Aftermath maps.

Zit wel leuke variatie in. Bij de ene reeks krijgt men eerst een stuk of 5 single shot sniperrifles, en bij de andere reeks krijg je veel pistolen beschikbaar na elkaar. :)
Ik vind het wel leuk: bij het begin van de match hoor je allemaal kleine subtiele tikjes van alle pistoolschoten en even daarna begint het geraas omdat iedereen LMG of assaultrifle krijgt. :+

Ik gebruik anders nooit single shot sniperrifles omdat ik dat te moeilijk vind in gewone Conquest/Rush matches tegen mensen met full-auto guns, maar bij Gungame is het iets easier omdat er veel mensen mee rondlopen. Dusja Gungame _/-\o_
Volgens mij kunnen server admins sinds een patch of wat geleden (nog voor de release van Aftermath) voor alle Gun Master-maps zelf bepalen welke van een x-aantal vaste wapensets ze willen aanbieden. Ik heb iig. op Ziba een stuk of 5 nieuwe sets met wapens (sniper rifles, handguns, US-only en Russian-only, een nieuwe mixed-weapon set) voor de kiezen gekregen.
Ik speelde voorheen heel weinig Gun Master, maar sinds ik mijn wapens weer uit de mottenballen heb gehaald (zat 2 maanden in het buitenland zonder gaming rig) speel ik juist door die vele nieuwe wapen-sets steeds vaker wat rondjes Gun Master, want ik vind het een stuk vermakelijker door die toevoegingen (ook moet ik nog de GM Medal bijeen knallen). Vooral die rondjes waarin iedereen eerst een stuk of wat bolt-action rifles of silenced handguns moet afwerken zijn bij vlagen echt hilarisch (en ook f'n frustrerend).

---

• JimDB
w00t00w schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:30:
[...]

Volgens mij kunnen server admins sinds een patch of wat geleden (nog voor de release van Aftermath) voor alle Gun Master-maps zelf bepalen welke van een x-aantal vaste wapensets ze willen aanbieden. Ik heb iig. op Ziba een stuk of 5 nieuwe sets met wapens (sniper rifles, handguns, US-only en Russian-only, een nieuwe mixed-weapon set) voor de kiezen gekregen.
Nice ! Werd altijd moe van het feit dat je altijd dezelfde sets kreeg om mee te werken, vaker Gun Master spelen dus :D
AdmiralSnipe schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 02:03:
[...]

Is gungame ook op Aftermath maps??
Wist ik niet eens.
En je was niet alleen 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door JimDB op 28-02-2013 20:41 ]

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-11 01:41
w00t00w schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:30:
[...]

Klopt, er zijn een hoop nieuwe weapon sets. In Procon kan ik kiezen uit:
standard
standard reversed
lightweight
heavy gear
pistol run
snipers heaven
US arms race
RU arms race
EU arms race

'I reject your reality and substitute my own'

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Keuze genoeg dus: jammer alleen dat je niet in Battlelog kunt zien welke set gespeeld wordt. Net zoals dat de live score brak als de neten is, en daardoor een potje Gun Master joinen net Russisch Roulette is: de ene keer valt het mee en iedereen nog maar net op weg, een andere keer sta je lekker met je 9mm. klapperpistooltje een beetje kansloos te wezen tussen lui met high caliber blaffers. Maar dat weerhoudt me er niet van om die medal te scoren...

---

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 23:30
[...]

1 fiesta solera aka verluste die over jets zeurt is wel genoeg :+

Wat dice heeft geprobeerd is een mix van mappen te maken, je hebt diverse keuzes, als je van jets houdt zijn er mappen, als je van tanks houdt zijn er mappen en als je puur inf speelt zijn er ook mappen.
Het lag in de verwachting dat end game jets zou bevatten, ik ben er niet blij mee maar jah jet piloten vinden CQ ook niets en dat vind ik weer leuk dus voor elk wat wils.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-11 11:58
[...]

+1

Alleen maar janken dat de game zo slecht is en dat jets OP zijn maar ondertussen hebben beide heren er meer dan 700 uur inzitten. Daarnaast ook nog eens veel te veel tijd over om dit topic vol te spammen met oeverloos gelul en iedereen afkraken die er een andere mening op nahoudt.
+1
Lekker bezig Skoft! ;)

• Zeara
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:09:
[...]

Ik speel voornamelijk HC. En daarin heb ik inderdaad veel minder last van belabberde balance, lamme jets, en medic trains. Maar ik speel ook wel eens fluffybunnycore en dan irriteer ik me toch wel voldoende om even te komen luchten.

Zo hard zal je je niet irriteren aan ons postgedrag want als je het topic echt gelezen had had je geweten dat ik HC speel.
Ik ben de laatste tijd wat minder actief aan het kijken in dit topic. Maar ik had een zekere twijfel of jij inderdaad niet ook vooral HC speelt. Maar het is gewoon een ding, dat als het over jets gaat dat ze OP (en dat heb ik onderhand wel gezien).

Maar je hebt helemaal gelijk, de laatste keer dat ik SC speelde was het ook verschrikkelijk. Al vind ik het ook wel eens leuk om SC te spelen en dan een jet te pakken }) (al ben ik niet zo goed als de echte "jetwhores")
[...]

Na zoveel uur wordt je niet meer verast en ga je stteds meer irriteren aan andere spelers. Wat voor mij normaal is, is voor een andere nog niet te begrijpen met minder uren.

Bf3 heeft ook voor iedereen iets, maar het is en blijft dat ze het anders moeten aanpakken in bf4 met de voertuigen balans en de slechte hitregistratie

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Pykow schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 02:29:
Wat voor mij normaal is, is voor een andere nog niet te begrijpen met minder uren.
Wat is het grote verschil dan tussen 400, 500, 600 of 700 uur BF3 spelen ? Het enige wat ik kan bedenken is dat je alleen vaker een soortgelijk momentje meemaakt in het spel, maar om nou te zeggen dat het niet te begrijpen anders is lijkt me overtrokken.

Natuurlijk zitten er ook irritante momenten in het spel, maar dat is:
1: In elk spel.
2: Een kwestie van acceptatie.
3. Iets wat heel snel heel oud word als je er over blijft klagen.
4. In het geval van bugs iets waar iedereen last/profijt van heeft.

NFI maar jij maakt er wel een sport van om zo vaak mogelijk aan te geven dat je de jets OP vindt.
Dat je naarmate de tijd verstrijkt je steeds sneller gaat irriteren heeft er misschien mee te maken dat je het spel gewoon uitgespeeld hebt na 700 uur ?

En dat ondanks de 13 game modes met 3 presets op 25 mappen met bijna 100 verschillende wapens en nog eens 39 voertuigen. :)

• beta-ark
  • Niet online
Ik irriteer mij ook mateloos aan mensen die sniperen of een mortar gebruiken,bf3 is een snelle game en daar is geen plaats voor downie,s met een sniper of mortar,gewoon in bf4 de optie er in maken 30 seconden stilstaan of ergens liggen te slapen met een sniper rifle is BAD LUCK.

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

• Dopiej
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik speel ook bijna alleen maar HC, speel alleen normal als ik met een mobile AA jets uit de lucht wil knallen of met een tankje wil rondgassen op Caspian.
Ik vind dat je bij HC meer skill nodig hebt omdat je sneller doodgaat daar. Ik kan bijna geen normal meer spelen omdat ik al sneller wegdraai denkend dat de tegenstander al dood is..
Bijna een hele clip in een tegenstander douwen en dat ie dan pas dood is vind ik ook te onrealistisch..

[ Voor 13% gewijzigd door Dopiej op 01-03-2013 09:05 ]

Hippocampus schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 06:35:
[...]

Wat is het grote verschil dan tussen 400, 500, 600 of 700 uur BF3 spelen ? Het enige wat ik kan bedenken is dat je alleen vaker een soortgelijk momentje meemaakt in het spel, maar om nou te zeggen dat het niet te begrijpen anders is lijkt me overtrokken.

Natuurlijk zitten er ook irritante momenten in het spel, maar dat is:
1: In elk spel.
2: Een kwestie van acceptatie.
3. Iets wat heel snel heel oud word als je er over blijft klagen.
4. In het geval van bugs iets waar iedereen last/profijt van heeft.

NFI maar jij maakt er wel een sport van om zo vaak mogelijk aan te geven dat je de jets OP vindt.
Dat je naarmate de tijd verstrijkt je steeds sneller gaat irriteren heeft er misschien mee te maken dat je het spel gewoon uitgespeeld hebt na 700 uur ?

En dat ondanks de 13 game modes met 3 presets op 25 mappen met bijna 100 verschillende wapens en nog eens 39 voertuigen. :)
13 gamemodes, waarvan ik alleen de conquest variante speel in de meeste gevallen. die party modes als gungame en scavanger speel ik al niet meer. Dat is wat ik bedoel te zeggen, na mijn 700 uur heb ik alles wel gezien en gehad en weet ik vrijwel iedere glitch (ok zo nu en dan kom je er nog een tegen), maar er is nog geen alternatief. gelukkig komt Sim City eraan en heb ik wat anders om te spelen.

de laatste 31 uur heb ik ongeveer een maand over gedaan, terwijl ik normaal al rond die 20 uurtjes per week zit minimaal ongeveer 3 uurtjes per dag, maar omdat ik gek wordt van die ongelofelijke slechte balanced potjes en de admins die je regelmatig kicken voor "cheaten", verpest het enorm voor me.
Maar ik blijf wel een shooter liefhebber en dan kom ik toch steeds terug bij BF3, want andere games voelen zo ouderwets aan of zijn gewoon niet intressant voor mij om te spelen. BF3 is qua gameplay nog het beste, het zijn alleen de spelers, kinderachtige admins, slechte hitdetectie en de jets.

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Defqonwolf schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 09:04:
Ik speel ook bijna alleen maar HC, speel alleen normal als ik met een mobile AA jets uit de lucht wil knallen of met een tankje wil rondgassen op Caspian.
Ik vind dat je bij HC meer skill nodig hebt omdat je sneller doodgaat daar. Ik kan bijna geen normal meer spelen omdat ik al sneller wegdraai denkend dat de tegenstander al dood is..
Bijna een hele clip in een tegenstander douwen en dat ie dan pas dood is vind ik ook te onrealistisch..
dan kun je gewoon niet schieten :P
je hebt op softcore op meer als 50 meter maar 6 kogels nodig om iemand te killen en dichtbij maar 4 .
Hardcore is 1 groot sniper festijn waar campen met een sniper enorm beloond word :r
Ik denk zelf dat je in HC minder skill nodig hebt als voor SC puur om het feit als je bijv. met de pkp een heel magazijn kan leegsproeien en iemand maar 2 x hoeft te raken en hij is dood , dat heeft niets met skill te maken maar meer met geluk vandaar dat knetter zijn favo wapen ook een high dmg lmg is ;)
De voertuigen zijn wel iets beter in balans idd. het is geen dorrito knal feestje

• Dopiej
beuker19 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:09:
[...]

je hebt op softcore op meer als 50 meter maar 6 kogels nodig om iemand te killen en dichtbij maar 4 .
Hardcore is 1 groot sniper festijn waar campen met een sniper enorm beloond word :r
Ik denk zelf dat je in HC minder skill nodig hebt als voor SC puur om het feit als je bijv. met de pkp een heel magazijn kan leegsproeien en iemand maar 2 x hoeft te raken en hij is dood , dat heeft niets met skill te maken maar meer met geluk vandaar dat knetter zijn favo wapen ook een high dmg lmg is ;)
De voertuigen zijn wel iets beter in balans idd. het is geen dorrito knal feestje
Heeft niets met niet kunnen schieten te maken. Je moet gewoon meer hits geven op normal dan op HC.. dat is gewoon een feit. En als je alleen maar HC speelt is de overschakeling naar normal hard to do..
Dat sniper festijn is ook niet waar.. dat ligt eraan op welke map je speelt.. Ik speel veel Metro waar er inderdaad veel snipers gebruikt worden maar dat met die pkp 2 hits geven dat iemand dood is is niet waar..
Als je de bulletdamage bekijkt van de pkp zul je zien dat je minimaal 3 kogels nodig hebt om iemand te killen..
Ik denk juist dus het tegenovergestelde. Aangezien je sneller doodgaat moet je sneller kunnen spelen dan op normals..

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Defqonwolf schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:14:
[...]

Heeft niets met niet kunnen schieten te maken. Je moet gewoon meer hits geven op normal dan op HC.. dat is gewoon een feit. En als je alleen maar HC speelt is de overschakeling naar normal hard to do..
Dat sniper festijn is ook niet waar.. dat ligt eraan op welke map je speelt.. Ik speel veel Metro waar er inderdaad veel snipers gebruikt worden maar dat met die pkp 2 hits geven dat iemand dood is is niet waar..
Als je de bulletdamage bekijkt van de pkp zul je zien dat je minimaal 3 kogels nodig hebt om iemand te killen..
Ik denk juist dus het tegenovergestelde. Aangezien je sneller doodgaat moet je sneller kunnen spelen dan op normals..
metro :')
De pkp is tot 24 meter een 2 shot kill wapen stats liegen niet :
http://symthic.com/bf3-weapon-comparison#31-25-02-02
Maar dat je iemand op hardcore sneller killed is waar , maar je moet niet zeggen dat je veel meer kogels nodig hebt want dat is gewoon niet waar het scheelt maar 1 of 2 kogels op een bepaalde afstand.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Waar het bij HC niet uitmaakt waar je iemand raakt, en dat is wel prettig met die geweldige hit detectie. Maar HC heeft ook het voordeel van geen minimap, geen auto-health, geen zelf reparerende voertuigen.
Friendly fire staat aan, dus je hebt minder sproeiers, er wordt over het algemeen beter gerevived. Snipers zijn pas een probleem als je veel in het open rent, en je chopper piloot zich met andere dingen bezig houd dan daken schoonvegen.

Maat van mij had laatst een keer 72 kills in de chopper, alleen maar snipers op daken :P

---RAWE CEEK!!!---

• Dopiej
NoFearCreations schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:33:
Waar het bij HC niet uitmaakt waar je iemand raakt, en dat is wel prettig met die geweldige hit detectie. Maar HC heeft ook het voordeel van geen minimap, geen auto-health, geen zelf reparerende voertuigen.
Friendly fire staat aan, dus je hebt minder sproeiers, er wordt over het algemeen beter gerevived. Snipers zijn pas een probleem als je veel in het open rent, en je chopper piloot zich met andere dingen bezig houd dan daken schoonvegen.

Maat van mij had laatst een keer 72 kills in de chopper, alleen maar snipers op daken :P
Dat vind ik dus inderdaad ook voordeel geen minimap en niet zien hoeveel kogels je nog in je magazijn hebt.. Dat is een uitdaging van HC. Ik merk inderdaad dat er in HC meer gerevived wordt dan in SC..
Mja iedereen zijn keuze maar mijn voorkeur gaat uit naar HC op maps waar alleen infantry is en SC voor eens te trollen op vehicle maps..

Ja daarom speel ik op HC geen mappen met voertuigen..

• Martijnvc
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 22:13
beta-ark schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 06:58:
Ik irriteer mij ook mateloos aan mensen die sniperen of een mortar gebruiken,bf3 is een snelle game en daar is geen plaats voor downie,s met een sniper of mortar,gewoon in bf4 de optie er in maken 30 seconden stilstaan of ergens liggen te slapen met een sniper rifle is BAD LUCK.
Tijd om BF links te laten liggen en CoD op te pakken? ... 8)7

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-11 12:59
NoFearCreations schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:33:

Indd ik speel ook vaak hc maar als ik softcore ga sproei ik gewoon terwijl me maten er voor lopen maak toch niks uit. Ze moeten in softcore ook gewoon team killing aan zetten. Je heb al 2 grote voordelen tegenover hc en dan ook nog eens geen team killing.

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
Even een wat andere vraag. Heeft iemand al Battlefield 3 geprobeerd met IE 10 in Windows 7 x64?

Ik heb al op enkele van mijn systemen IE10 gezet, gaat goed en werkt prima, maar ik heb wel al op Technet gelezen dat sommige plugins niet om kunnen gaan met de x64 browser. Ik heb ook geen zin om mijn game te "bricken" en weer IE9 terug te moeten zetten. :+

Google levert weinig op. Meeste IE10 posts stammen nog uit de W8 beta tijd en zijn niet echt relevant meer imho.

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 22:14
BF3 is een snelle game zonder plaats voor campers?
Quake en UT, dat waren pas snelle games. ;)
Wil je een snelle game, dan is CoD hier een prima plek voor.

In mijn perceptie kan BF3 prima gebruikt worden om rustig en tactisch te spelen. Daar hoort ook (tactisch) campen bij.

Begrijp me niet verkeerd: ik vind het ook vervelend dat er géén sniperlimiet op de meeste HC servers zijn. Bovendien kan ikzelf vaak ook niet langer dan 10-20 seconden op een plek zitten, dan verveel ik me namelijk dood.

Echter vind ik dat je de spelers niet moet verplichten om te blijven bewegen (daar heb je immers CoD voor). In mijn optiek moet je in BF3 de ruimte hebben/krijgen om tactisch te kunnen spelen. Het langer op een plekje blijven zitten/liggen is hier een onderdeel van.

En als ik dan te veel last ondervind van kamperende mortieren of sniper, dan trakteer ik hem/haar met een leuke HS of knife kill. ;)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Harcode mode is easy mode why ?

1)minder kogels nodig voor een kills.
2)snipers die je one hit kill kunnen geven met gemak.
3)Geen minimap, dus bij een backrape wordt je niet herkend en doordat je minder kogels nodig hebt, maar je veel meer kills.
4) Geen auto heal, waardoor als je iemand goed raakt, dat hij vrijwel geen kans meer heeft. dus ze gaan eerder dood en daardoor is het weer rustiger en makkelijker om objects te pakken.
5) Friendly fire op een public server, is alleen maar gloed irritant, omdat je dan neer gehaald wordt door een support class die je niet kan reviven.
6) Fall damage, zijn die bad lucks niets voldoende om random dood te gaan. Je hebt veel minder bewegings vrijheid.
7) Supressor gebruiken voor een andere gameplay te krijgen, heeft geen nut in HC
8) Voertuigen zijn makkelijker neer te halen, in SC heb je meer moeite om in je eentje een tank neer te halen en kunnen ze echt irritant zijn.
9) Jets zijn al zo Overpowerd als de pest, dat zal in HC nog 2x zo erg zijn.
10) Hitdetectie is zo slecht, dat iedere kogel meetelt en in Softcore mag je nog wel eens wat missen, maar in Hardcore kan iemand een groot voordeel op je hebben als zijn ping (volgens mij hoger is) anders is dan die van jou. Client side

• Zeara
Pykow schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 12:24:
Harcode mode is easy mode why ?

1)minder kogels nodig voor een kills.

Dat werkt dus beide kanten op. Jij gaat zelf ook eerder dood, dus je zult beter moeten opletten

2)snipers die je one hit kill kunnen geven met gemak.
Klopt, maar dit is een persoonlijk puntje ik zoek toch een beetje realisme en volgens mij loop je niet zo makkelijk door nadat je geraakt wordt in je buik door een sniper.
3)Geen minimap, dus bij een backrape wordt je niet herkend en doordat je minder kogels nodig hebt, maar je veel meer kills.
In de meeste HC servers die ik speel is er wel een minimap, en daar zie je gewoon wanneer er door iemand wordt geschoten, en spots zie je er ook op.

4) Geen auto heal, waardoor als je iemand goed raakt, dat hij vrijwel geen kans meer heeft. dus ze gaan eerder dood en daardoor is het weer rustiger en makkelijker om objects te pakken.
Ook dit werkt beide kanten op, want dit geld net zo hard voor jezelf.

5) Friendly fire op een public server, is alleen maar gloed irritant, omdat je dan neer gehaald wordt door een support class die je niet kan reviven.
Ik wordt bijna nooit gekilled door FF, iig nooit genoeg dat ik het spuugzat ben. Wat wel kan is dat er gasten express gaan teamkillen, maar dit kom ik bijna nooit tegen.

6) Fall damage, zijn die bad lucks niets voldoende om random dood te gaan. Je hebt veel minder bewegings vrijheid.
Hier moet ik je gelijk in geven, maar dat maakt het wel moeilijker en niet makkelijker

7) Supressor gebruiken voor een andere gameplay te krijgen, heeft geen nut in HC
Heeft dus wel nut, want je in de meeste servers wel gewoon een minimap waar je op te zien bent als je schiet.

8) Voertuigen zijn makkelijker neer te halen, in SC heb je meer moeite om in je eentje een tank neer te halen en kunnen ze echt irritant zijn.
Voertuigen zijn net zo makkelijk neer te halen als in SC, alleen heb je die fucked up auto repair. En dat slaat gewoon nergens op

9) Jets zijn al zo Overpowerd als de pest, dat zal in HC nog 2x zo erg zijn.
Juist niet, want je hebt geen 3d spotting en geen auto repair. Maar dit is al talloze keren voorbij gekomen, maar blijkbaar lees je hier dus overheen in de hele jet discussie.

10) Hitdetectie is zo slecht, dat iedere kogel meetelt en in Softcore mag je nog wel eens wat missen, maar in Hardcore kan iemand een groot voordeel op je hebben als zijn ping (volgens mij hoger is) anders is dan die van jou. Client side
Volgens mij heb je hier wel een goed punt.
Heb er even in dikgedrukt bij gezet wat ik er van vind. En dan blijven er nog maar 2-3 puntjes over waarin ik je gelijk geef. Al zijn een aantal puntjes ook heel persoonlijk.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Vermoed dat Pykow gewoon zuigt zonder auto heal. Ik vind niks vervelender dan iemand zien, raak schieten, maar tegen de tijd dat hij om het gebouw is gelopen, hij al weer 100% health heeft.

En jets zijn OP, maar het is niet goed dat je ze in HC makkelijker neer kan halen? Ook zie je bijna nooit van die lui die een hele server in een tank zitten. 2 of 3 engineers en je bent gewoon klaar.

De meeste AM HC servers hebben inderdaad gewoon minimap, dus spotten werkt gewoon, alleen geen 3d spotting.

---RAWE CEEK!!!---

Verwijderd

ik speel alleen maar hardcore. ik verwacht bij 1 kogel in het hoofd of +- 3 in het lijf dat de ander toch wel dood mag zijn. dit zie ik eigenlijk als normaal. ook de crosshair is mateloos irritant, dus dit is fijn bij hardcore. eigenlijk zou in bf4 de health ietsjes naar beneden naar een bf3 hardcore modus gehaald mogen worden. dan zou die health re-gen nog te aanvaarden zijn.

verder bij hardcore kan ik in bijna elke public (mijn voorkeur mapvote servers) wel instappen er ervan uitgaan dat er weinig tot geen idioten rondlopen. kan bijna altijd wel een goede squad vinden of maken via teamchat. Hardcore all the way!

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-11 16:50
precies in hardcore heb ik minder last van idioten die voor je geweer gaa liggen om ook een graantje mee te pikken. Of even voor je langs strafen men denkt gewoon wat minder om elkaar..

En volgens mij werken in HC de minimaps gewoon met minimaal oplichtende puntjes als er geschoten wordt en in sommige servers ook gespotte (maar de meeste die ik heb gezien niet) maar voorals dat iritante 3d spotting is uit. Dan heeft smoke tenminste nog een beetje zin

Verwijderd

beuker19 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:09:
[...]
with^^
En vandaar dat ik in HC bijna nooit met de M60 speel, ik ben met de M60 opgehouden ongeveer op hetzelfde moment dat ik naar HC ben omgestapt.
Niet dat ik niet kán kontschoppen met de M60 in HC. Maar de andere guns moeten ook vol.

Trowuens, waar komt dat "HC = geen minimap" geleuter vandaan? Je kán dat uitzetten, maar dat is stom want dan wordt het een campfeest. Aanlaten en gebruiken dat ding - ik kan niet zonder; ik gebruik de spotinfo om doelen voor m'n vizier te krijgen en het is super nodig met de scout heli in Monolith en Kharg want je ziet echt geen zak tussen alle stof en rook en rondgestrooide stukjes huis.
Overigens, waarom noem je HC easy mode en speel je vervolgens alleen met de best-in-class wapens Pyk0w? De M16 op softcore, dát is easy mode. Als je HC zo makkelijk vind, speel eens een weekje HC en laat je easy scores eens zien.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2013 13:04 ]

[...]

+1

Afbeeldingslocatie: http://static2.fjcdn.com/thumbnails/comments/Alright+everyone+calm+the+fuck+down.+Many+people+who+read+_537cd508da48de530104285982296185.jpg

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

bf3 is een snelle game en daar is geen plaats voor downie,s met een sniper of mortar,gewoon in bf4 de optie er in maken 30 seconden stilstaan of ergens liggen te slapen met een sniper rifle is BAD LUCK.
Ik wil best eens rustig achter een vlag blijven wachten als mijn hele squad dood is zodat ze op me kunnen spawnen, of als er een tank of jet aankomt zodat ik een gunstige aanvalshoek kan zoeken. We spelen niet allemaal alleen maar Metro.

En ik vind mensen die de apostrof (') niet kunnen vinden en dan maar een komma (,) neerplempen een beetje downie. Verder is de apostrof-s -constructie bij meervoud doorgaans een Anglicisme, hier schrijven we gewoon downies. :*

[ Voor 15% gewijzigd door CodeCaster op 01-03-2013 13:12 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

CodeCaster schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:09:
[...]
En ik vind mensen die de apostrof (') niet kunnen vinden en dan maar een komma (,) neerplempen een beetje downie. Verder is de apostrof-s -constructie bij meervoud doorgaans een Anglicisme, hier schrijven we gewoon downies. :*
offtopic:
lief zijn, hij komt uit groningen...

• beta-ark
  • Niet online
CodeCaster schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:09:
[...]

Ik wil best eens rustig achter een vlag blijven wachten als mijn hele squad dood is zodat ze op me kunnen spawnen, of als er een tank of jet aankomt zodat ik een gunstige aanvalshoek kan zoeken. We spelen niet allemaal alleen maar Metro.

Dus jij bent die downie die mij iedere keer killed met een mortar. :9
Plus ik speel nooit geen metro,is een vreselijke map.

[ Voor 3% gewijzigd door beta-ark op 01-03-2013 13:52 ]

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Verwijderd

CMD-Snake schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 12:01:
Even een wat andere vraag. Heeft iemand al Battlefield 3 geprobeerd met IE 10 in Windows 7 x64?

Ik heb al op enkele van mijn systemen IE10 gezet, gaat goed en werkt prima, maar ik heb wel al op Technet gelezen dat sommige plugins niet om kunnen gaan met de x64 browser. Ik heb ook geen zin om mijn game te "bricken" en weer IE9 terug te moeten zetten. :+

Google levert weinig op. Meeste IE10 posts stammen nog uit de W8 beta tijd en zijn niet echt relevant meer imho.
Test het zelf? 'Bricken' hoef je je echt niet druk om te maken, als het niet werkt kan je toch gewoon weer terug naar IE9? Bij de RP van W8 werkte battlelog idd nog niet op IE10, maar toen ik W8 Pro erop zette werkte iig de 32 bits versie wel gewoon.

Persoonlijk vind ik IE overigens de meest waardeloze browser die je kan kiezen (o.a. door gebrek aan goede addblockers en het feit dat de better battlelog plugin hier niet op werkt). En breek me alsjeblieft de bek niet open over de 64bits versie, het overgrote deel van alle websites kon ik daarmee uberhaupt niet openen, terwijl de 32bits versie ze wel gewoon toonde. 8)7

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

beta-ark schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:50:
[...]

Dus jij bent die downie die mij iedere keer killed met een mortar. :9
Plus ik speel nooit geen metro,is een vreselijke map.
Ik doe alleen aan counter-mortars. :D

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:52:
Test het zelf? 'Bricken' hoef je je echt niet druk om te maken, als het niet werkt kan je toch gewoon weer terug naar IE9? Bij de RP van W8 werkte battlelog idd nog niet op IE10, maar toen ik W8 Pro erop zette werkte iig de 32 bits versie wel gewoon.
Ik ga wel kijken.
Persoonlijk vind ik IE overigens de meest waardeloze browser die je kan kiezen (o.a. door gebrek aan goede addblockers en het feit dat de better battlelog plugin hier niet op werkt). En breek me alsjeblieft de bek niet open over de 64bits versie, het overgrote deel van alle websites kon ik daarmee uberhaupt niet openen, terwijl de 32bits versie ze wel gewoon toonde. 8)7
Browser keuze is persoonlijk. Ik ben blij met IE.

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:43
CodeCaster schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:02:
[...]

Ik doe alleen aan counter-mortars. :D
Ook precies mijn stijl. Alleen mortar als er nergens fatsoelijk gelopen kan worden, zelfde met recon/sniperrifles. Anders ben ik gewoon fijn een medic of wat er net nodig is :)

Voor nonstop actie gewoon neushaar tdm spelen, ook niet zo heel veel last van mortars/snipers omdat de map gewoon te klein is. Verder vind ik dat het er bij hoor, ok mortars zijn gewoon dom cod-vermaak die zou ik niet missen... Maar BF3 blijft wel een Battlefield game, iets met tactics > game pace ^^

Mijn YouTube

• S_De_B
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-02-2023
Kwam vandaag een leuke Colonel 100 tegen.

http://battlelog.battlefi...33/vehicles/415758534/pc/

Vond het al raar dat ik een nemesis ribbon kon behalen tegen een Colonel 100 in een jet. Uiteindelijk zijn stats bekeken en toen bleek wel waarom.

11488 Flag attacker ribbons,
122 Attack heli service stars met < 250 kills.
238 Scout heli service stars met < 50 kills.

Wat is precies het nut om het spel op deze manier te spelen? :?

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:35
S_De_B schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:19:

Vond het al raar dat ik een nemesis ribbon kon behalen tegen een Colonel 100 in een jet. Uiteindelijk zijn stats bekeken en toen bleek wel waarom.

Teveel tijd over ofzo, als zij dat leuk vinden moeten ze lekker zo spelen toch. Ik heb er geen last van en ze hacken niet. Laat ze maar lekker een paar honderd uur steken in een nummertje zonder plezier te hebben haha

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Nou hij kan heel goed van vlag a naar b vliegen _O- _O- _O- _O-
Waar ik me over verbaas het aantal knife kills :o

Verwijderd

beuker19 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:57:
[...]

Is toch niet zo gek?

Kills 25,064
Deaths 68,828

• S_De_B
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-02-2023
beuker19 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:57:
[...]

Naja, dit staat dan wel op zijn profile:

Ysen33 on o-KNIFE-ONLY-o

Dus ja. :9

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45

Wat nieuwe gameplay en info :D

[ Voor 36% gewijzigd door speedyjules07 op 01-03-2013 16:36 ]

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Nice, mappen zien er wel goed uit wat mij betreft, CTF lijkt me een leuke toevoeging, zou ik eigenlijk op meer maps willen zien. Wanneer krijgen we nou is een release date, of heb ik die ondertussen gemist ?

• speedyjules07
Mij ook niet bekend, ik denk toch wel tegen het einde van maart als het nu nog niet aangegeven is

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15:38
Van horen zeggen: 12 Maart End Game.

Pin me er alleen niet op vast.
Nieuwe blogpost: http://blogs.battlefield....-to-end-game-persistence/

En de data zijn dus:
PS3 Premium members: March 5th
X360 and PC Premium members: March 12th
PS3 players: March 19th
X360 and PC players: March 26th

Weet iemand of Capture The Flag ook naar andere maps buiten die in End Game komt?

[ Voor 15% gewijzigd door Asgaro op 01-03-2013 17:17 ]

• speedyjules07
Dat valt dan weer mee :D Nice

• speedyjules07
5: All About Precision
Requires the following Assignment to be completed:
Road Killing
Score 20 headshots with pistols
Rewards: S-TAC pistol and S-TAC Dog Tag

Nice!

• JimDB
speedyjules07 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 17:26:
Road Killing

Nice!
Eindelijk !!! Vond het al zo lelijk dat er daar altijd 0 bleef naaststaan :D

(Was tot nu DICE only zeker ?)

Pro 8)7

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

''12 on 12 dogfights'' Dat moet toch wel alle zelfrespecterende jetters lokken :P

Ik vraag me af hoeveel motoren er in zo'n map zitten en of het niet te erg gebaseerd is op de gameplay hiermee zodat iedereen zonder motor langs de kant staat te kijken naar de ''bike-whores''
speedyjules07 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 17:26:
Road Killing

Nice!
Magnum still win the battle ;)
en dan blijft de vraag nog of je eerst de rest moet halen alvorens je de 20 headshots met de pistols gaan tellen. Anders is het gewoon Magnum only TDM spelen 500 tickets en dan heb je de nieuwe pistol.

BTW ik wacht op de eerste echte gameplay beelden, van wat ik nu lees denk ik dat ik END GAME niet eens ga aanraken.
kills maken met de AA ? gaan ze hem dan buffen want anders haal je nog steeds geen kills met een AA.

Als er assaignments voor de AA zijn, betekend dat dus dat er OF ze maken de AA sterker straks of AIR RAPE !!

• JimDB
Hippocampus schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 17:35:
''12 on 12 dogfights'' Dat moet toch wel alle zelfrespecterende jetters lokken :P

Ik vraag me af hoeveel motoren er in zo'n map zitten en of het niet te erg gebaseerd is op de gameplay hiermee zodat iedereen zonder motor langs de kant staat te kijken naar de ''bike-whores''
Doet me al denken aan tank superiority, waar je soms echt 5 min staat te wachten tot er een nieuwe tank spawnt omdat andere teammates ze stelen ...

Laat ons dus hopen dat er genoeg bikes zullen zijn :)

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 22:14
Pykow schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 17:36:
[...]
kills maken met de AA ? gaan ze hem dan buffen want anders haal je nog steeds geen kills met een AA.

Als er assaignments voor de AA zijn, betekend dat dus dat er OF ze maken de AA sterker straks of AIR RAPE !!
Waar heb je het over?

Kills met Mobile AA is EASY! Vooral als je op Armored Shield je Mobile AA goed positioneert, dan vallen de choppers met bosjes uit de lucht: http://battlelog.battlefi...lereport/show/53392430/1/

Mobile AA vs Jets is weer een ander verhaal. ;)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:05
Kwam laatse nog een goede Mobile AA speler tegen en die was zwaar een pain in the ass. Ene kant van de map was in zijn bezit en visa versa.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00

Ziet eruit als statpadder, of pilot die 200 uur stil heeft gehangen voor gunner, maar lijkt me sterk. Helemaal omdat ie zo weinig kills heeft op scoutchopper en daar ook gewoon 200+ ss heeft wat je dus echt niet gaat krijgen voor alleen laser designaten of repairen :o
Indy91 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 18:41:
[...]

Waar heb je het over?

Kills met Mobile AA is EASY! Vooral als je op Armored Shield je Mobile AA goed positioneert, dan vallen de choppers met bosjes uit de lucht: http://battlelog.battlefi...lereport/show/53392430/1/

Mobile AA vs Jets is weer een ander verhaal. ;)
Ja daar pak je ook gelijk wel 1 van de makkelijkste mappen, geen jets en amper cover voor heli. MAA op Armored Shield is zo simpel dat zelfs de downies die normaal gesproken in de basis campen het nog kunnen. Maar MAA is wel één van de belangrijkste voertuigen op die map aangezien je de choppers kan terug dringen en zo je eigen armor de ruimte kan geven.

Zou zeggen probeer het eens op een map waar 10 tankdestroyers, 2 jets, 2 choppers etc zijn ;).

Hier mijn BR van rondje MAA op Death Valley:
http://battlelog.battlefi...lereport/show/55564014/1/

Gelijk beste die ik heb gehaald, en kwam pas laat de ronde in. MAA is echt niet zo slecht als veel mensen roepen, je moet alleen niet als een downie midden in veld gaan staan, in de basis of stil blijven staan als je merkt dat er een raket naar je toe komt. Zodra je beweegt mis jet/heli 9 van de 10x al de helft van zijn rocketpods, kan je snel ff uitstappen om wat procent erbij te repairen voordat ze 2e rocketpod run doen. Ik rijd trouwens ook nooit met smoke rond, zoom optics ftw. Reactive armor is wel een must, en die gebruik ik dan ook. Kun je gewoon repairen als je een tv missile op je dak hebt gekregen, kunnen ze gelijk weer van vooraf aan beginnen met 4 RA panels _/-\o_

Lol @ pykow die nog steeds loopt te whinen over AA en jets....raak je nou niet moe van jezelf? :/

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

lols, nu we het toch over m-aa hebben, zat net op Caspian in de c-ram en mijn ene squadmate in de m-aa.
staat ie opeens naast me op m'n c-rammie te schieten als een idioot.
Ik typ in de chat: wassup ?
Zegtie: stop stealing my kills

wow really ? Die snapte het mobiele gedeelte van de m-aa niet helemaal. :F
Ben ik nou de enige die zich afvraagt wat de nieuwe patch die ongetwijfeld de komende week komt inhoud?
En dan met name het fix to create new bug ratio. :+

Hopelijk niet al te veel bugs aangezien dit waarschijnlijk de laatste patch in tijden/forever gaat zijn...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• QPeter
  • Laatst online: 20-11 20:25
Ik hoorde dat M16A3 & de AEK nu damage doen op jets/helis, omdat er te veel mensen zaten te huilen over dat jets OP waren op de (battlelog) forums. :+
QPeter schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 21:04:
Ik hoorde dat M16A3 & de AEK nu damage doen op jets/helis, omdat er te veel mensen zaten te huilen over dat jets OP waren op de (battlelog) forums. :+
Nerf de M16A3. :+
Maar even serieus, ik vraag me af of er nog wat zinnigs komt in de volgende patch of dat DICE BF3 afsluit met een laatste serie aan f*ck ups. :/

• Xant0r
DanielWW2 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 20:33:
Ben ik nou de enige die zich afvraagt wat de nieuwe patch die ongetwijfeld de komende week komt inhoud?
En dan met name het fix to create new bug ratio. :+

Hopelijk niet al te veel bugs aangezien dit waarschijnlijk de laatste patch in tijden/forever gaat zijn...
Vind het echt stijlloos (zoals altijd bij DICE, laatste dag van maand met videos komen etc, community trollen, nooit inhoudelijk reageren op community...ja op de meest retarded vragen op twitter zoals in jaar 2013 vragen of er prone in BF3 zit etc.....), dat er nog steeds niet bekend is wat er in de patchnotes staat. Maakt het nou uit of je het vandaag of volgende week bekend maakt, de patch gaat in één week tijd echt niet veranderen en/of geüpdatet worden en door certificeringsproces van sony/ms heen... :/

Ik gok op 90% balance, nerfs, buffs en 10% actual bugfixes. Ben wel heel erg benieuwd of ze nu eindelijk na ~1,5 jaar de TV missile weten te fixen. Iets wat ze al 3x "gefixed" hebben, maar nu wederom gaan proberen als ik de twitterberichten van afgelopen maand mag geloven. :)

• NLsandman
Soms denk ik wel eens dat ze niets zeggen wat betreft de patches omdat ze zich schamen omdat de patches vaak slecht zijn en bf3 alleen nog meer bugs geeft.
Bang voor een shit storm of zo.

[ Voor 9% gewijzigd door NLsandman op 01-03-2013 23:37 ]

Heb me vanavond ook afgemeld bij me bf3 clan. Klaar met de game en nu wachten op sim city.
Ben nu bezig met roller coaster tycoon 3 en euro truck simulator. Gamen zonder me eigen mateloos te irriteren aan andere spelers

• Xant0r
NLsandman schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 23:36:
Soms denk ik wel eens dat ze niets zeggen wat betreft de patches omdat ze zich schamen omdat de patches vaak slecht zijn en bf3 alleen nog meer bugs geeft.
Ja week van te voren shitstorm, als ze dag van te voren aankondigen is iedereen te druk met spelen/uittesten wat anders is en dag erna DLC pack er tegen aan 8)7
NLsandman schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 23:36:
Er zit misschien iets in maar aan de andere kant moet DICE daar niet teveel zorgen om maken.
Iedereen klaagt wel eens over de game maar het feit is wel dat er nog heel veel spelers zijn die het nog steeds spelen en er plezier in hebben.

You only complain because you love the game. :+

Wat wel kwalijk is van DICE is dat de lijst vaak niet klopt. Dat moet gewoon anders.

• NLsandman
DanielWW2 schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 00:32:
[...]

Er zit misschien iets in maar aan de andere kant moet DICE daar niet teveel zorgen om maken.
Iedereen klaagt wel eens over de game maar het feit is wel dat er nog heel veel spelers zijn die het nog steeds spelen en er plezier in hebben.

You only complain because you love the game. :+

Wat wel kwalijk is van DICE is dat de lijst vaak niet klopt. Dat moet gewoon anders.
Met bf2 had ik vaak plezier, met bc2 had ik ook heel veel fun maar in bf3 is het anders, speel maar 1 uur en een kwartier per dag gemiddeld en je wilt niet weten hoe vaak ik rage, ik heb ook wel eens fun maar het is stukken minder als in die andere 2 titels van dice.

Het is niet alleen het niet kloppen van de patch notes maar het communiceren wat ze niet doen, niemand weet wat er gepland is aan fixes, het kan allemaal anders als je naar andere game studio's kijkt.
Houd je klanten op de hoogte van wat je doet.

• JimDB
NLsandman schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 01:40:
[...]
Het is niet alleen het niet kloppen van de patch notes maar het communiceren wat ze niet doen, niemand weet wat er gepland is aan fixes, het kan allemaal anders als je naar andere game studio's kijkt.
Nu ja, als je vanaf het begin al gaat komen met voorziene patch notes zal er inderdaad wel direct een huge shit storm komen, kijk maar bij WoW. Op zich heeft dat wel zijn voordelen, iedereen kan wat inbrengen, maar aan de andere kant heb je dan weer mensen die over alles zitten te klagen, nog voordat het aangepast is ... |:(
Xant0r schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 00:23:
[...]

Ja week van te voren shitstorm, als ze dag van te voren aankondigen is iedereen te druk met spelen/uittesten wat anders is en dag erna DLC pack er tegen aan 8)7
Daar is goed over nagedacht :D
NLsandman schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 01:40:
[...]

Met bf2 had ik vaak plezier, met bc2 had ik ook heel veel fun maar in bf3 is het anders, speel maar 1 uur en een kwartier per dag gemiddeld en je wilt niet weten hoe vaak ik rage, ik heb ook wel eens fun maar het is stukken minder als in die andere 2 titels van dice.

Ik heb persoonlijk niet veel frustraties met de game.
En ook snap ik niet waarom hier zoveel mensen last hebben van jet rape? :+ Ik heb nauwelijks last van jet rape. Misschien zijn het wel hackers die het spijtig genoeg op jou gemunt hebben, en dat je mannetje op het veld altijd oplicht ofzo lulz!

Maar wat ik graag anders zou zien in BF4:

- meer communicatie over de patches
- meer frequente mini-patches
- terugkeren naar de verplichte Spawn On Squadleader Only, zoals in BF2.
- nieuwe game modes die echt een lange levensduur hebben. Capture The Flag in End Game klinkt leuk en gaat denk ik lang leven (zoals Conquest en Rush).
Maar ik speel nu ook wat meer andere game modes in BF3 en wat blijkt:
Tank Superiority, Gun Master, Scavenger, Squad Rush, Squad DM zijn bijna allemaal dood. Zelfs TDM is verrassend genoeg niet echt populair in vgl met Conquest en Rush.
Wat ik dus bedoel: probeer te focussen op nieuwe echte game modes, waar je echt een gevoel van teamplay / squadplay hebt.
- jungle maps!
- betere destructability. BFBC2 had toch nog een andere dimensie vond ik... De mini-destruction is goed, kijk naar de CQ DLC maps. Maar de macro-destructability kan beter. De gebouwen in BF3 gaan niet echt instorten zoals in BF3. BFBC2 had wel veel (bijna allemaal?) losstaande huisjes dus misschien lag het daaraan?
- meer classes. 1 of 2 extra classes mag wel.
- meer facties.
- doe iets met warfare in het water. We hebben nu warfare op de grond en in de lucht, dus het wordt tijd om ook het water te betrekken. BF 1942 had duikboten?
- doe warfare in cyberspace. Waarom niet? Op een 64 player server zullen er gerust mensen zijn die dat willen doen. Ik toch wel . Plaats op de map bv. bepaalde bunkertjes met PC's of whatever in, en zorg voor minigames die dan zorgen dat je team meer resources heeft.
- breng Commander terug? (maar die komt zeker al terug volgens de laatste geruchten?)
- doe iets zoals je deed met die vallende toren? Gewoon dus meer dynamiek in de maps. De Frostbite 2 engine kan zoveel maar we zien echt niet alles in BF3.
- een day/night cycle. Idem hier, jullie engine kan het al, dus toon het dan ook...
- een echte night map, waarbij night visions en flash light en lasers een mooi schouwspel geven!
- meer functies op Battlelog: community / clan management kan meer gebruiksvriendelijk functies krijgen. Bv elke community op Battlelog heeft z'n eigen forumpje. Of zorg dat je price draws kan doen, doordat de beste speler in een bepaalde periode iets wint etc.
- zorg ervoor dat de native crosshairs je een voordeel bieden! Ik vind het zonde en wat jammer dat iedereen een Kobra of equivalent gebruikt. DICE heeft tijd erin gestoken om elk wapen een unieke, mooie crosshair te geven. Ik vind het wel cool om die soms te gebruiken maar toch wint een Kobra vizier altijd. Dus zorg dat je bv. een kleinere spread krijgt als je de native crosshair gebruikt.
- reduceer de frequentie van Double XP events. Serieus, vroeger vond ik het nog leuk om met andermans SPM te vergelijken, maar nu toont SPM echt niets meer. Voor hetzelfde geld speelde je tijdens alle Double XP events, maar voor hetzelfde geld heb je er vele gemist. (zoals mijzelf)
- zorg voor meer stats op het einde van een ronde. In BF2 kreeg je een overzicht: beste medic, beste engineer, etc. Dus moar stats whoring!

Kortom: neem mij in dienst. Of enig andere GoTter!

edit:
- maak een preset Auto-Balance. Dit betekent dat van zodra je een server met die preset joint, je automatisch in het team komt dat de balancer wenst. Je kan NIET teamswitchen uit eigen wil. Jammer dat je dan mss niet met je vrienden in een squad kunt zitten, maar dat is dan maar zo.
Daarnaast kan de server-admin die preset natuurlijk uitzetten, en dan zitten we in de situatie zoals nu in BF3: alle servers hebben wel een auto-balancer maar iedereen kan nog gewoon naar hartelust van team switchen.

[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 02-03-2013 17:30 ]

DanielWW2, ik heb van onlangs nog een close-up foto van u. Ik weet niet wat je deed, maar je leek AFK :P

Let op de bestands grootte.

[ Voor 62% gewijzigd door Sn0wblind op 03-03-2013 19:00 ]

Verwijderd

Asgaro schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 17:37:
Iemand al deze bug gehad? 8)7 Lijkt me niet de juiste grondtexture. (op Grand Bazaar)
Is in dit topic al wel een keer eerder voorbij gekomen.
DanielWW2, ik heb van onlangs nog een close-up foto van u. Ik weet niet wat je deed, maar je leek AFK :P

[afbeelding]

And smile, boy!

[afbeelding]
Logitech G13 deed even raar dus moest ik even snel de boel fixen. ;)
Speelt wel zo lekker als je normaal kan lopen enzo. :+

• JimDB
Iemand al deze bug gehad? 8)7 Lijkt me niet de juiste grondtexture. (op Grand Bazaar)

[afbeelding]
Vind deze anders ook wel grappig, gebeurt telkens als ik DC (En dat duurt soms echt een minuut dat ik blijf vallen) :)

Afbeeldingslocatie: https://photos-3.dropbox.com/t/0/AABltfCPL33mzMpJjzcvaIDP_5TulDY91RJXjj4VBI0pkA/12/149846482/png/32x32/6/_/1/2/bf3-20120819-221438.png/j8FGNWcSXk62EfOp3V-SR7GNFf62NB6xFK4Y--mwi9E?size=1280x960&size_mode=2

(Grand Bazaar langs de onderkant)

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Asgaro schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 14:42:
Maar wat ik graag anders zou zien in BF4:
Oh, leest DICE mee? :P

Maar vergeet niet de aanpassingen aan het loading/victory/stats-scherm die al honderden malen zijn voorgesteld, zoals:

- Voor en na de ronde nog kunnen chatten
- Servereigenschappen in beeld bij het laden (vehicle spawn % / killcam / minimap, ...)
- Bij het stats-scherm na de ronde kunnen zien welke map en gamemode hierna aan de beurt zijn
- Victory moet gewoon vanaf een leuk camerastandpunt op de map kijken, zodat je de chaos nog even kunt zien (en wellicht een jet voorbij ziet zweven)

CodeCaster schreef op zondag 03 maart 2013 @ 15:25:
[...]

Oh, leest DICE mee? :P

Maar vergeet niet de aanpassingen aan het loading/victory/stats-scherm die al honderden malen zijn voorgesteld, zoals:

- Voor en na de ronde nog kunnen chatten
- Servereigenschappen in beeld bij het laden (vehicle spawn % / killcam / minimap, ...)
- Bij het stats-scherm na de ronde kunnen zien welke map en gamemode hierna aan de beurt zijn
- Victory moet gewoon vanaf een leuk camerastandpunt op de map kijken, zodat je de chaos nog even kunt zien (en wellicht een jet voorbij ziet zweven)
Idd, ik ga het is op Battlelog/Reddit/... moeten plaatsen int engels, wanneer de BF4 hype goed op gang is. :)

• JimDB
Asgaro schreef op zondag 03 maart 2013 @ 17:55:
[...]

Idd, ik ga het is op Battlelog/Reddit/... moeten plaatsen int engels, wanneer de BF4 hype goed op gang is. :)
Denk niet dat dat echt gaat helpen ...

Er zijn echt al vaak goede ideeën op Battlelog geplaatst, waarop veel mensen reageerden, maar uiteindelijk maakte dat helemaal niets uit. Ze doen bij EA precies gewoon wat ze willen, en negeren ideeën van buitenaf |:(

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-11 23:54
Kreeg net een melding toen ik op Origin probeerde in te loggen dat 'm account online was op een andere PC terwijl ik dit nergens anders op geinstalleerd heb...
Is dat een bug ofzo??

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15:38
AdmiralSnipe schreef op zondag 03 maart 2013 @ 18:45:
Kreeg net een melding toen ik op Origin probeerde in te loggen dat 'm account online was op een andere PC terwijl ik dit nergens anders op geinstalleerd heb...
Is dat een bug ofzo??
Had ik ook idd. Toch maar voor de zekerheid ww opnieuw ingesteld.

• AdmiralSnipe
Gummiebeer schreef op zondag 03 maart 2013 @ 18:47:
[...]

Had ik ook idd. Toch maar voor de zekerheid ww opnieuw ingesteld.
Hmm ok, zal ik ook even doen.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Had ik ook, zal wel even een hickup van de server zijn geweest ofzo.

---RAWE CEEK!!!---

• AdmiralSnipe
Haha, hij is weer erg goed.

Komt wel aardig overeen met dit filmpje:

En zoals gewoonlijk heeft LVLcap z'n gunnar glasses weer op. :)

• NLsandman
Hahaha, die noob is top, blijf lachen om hem.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

erg leuk dat ze er bekende Youtubers bij betrekken. Zou er ook graag eentje zien met rivalxfactor. Of een Squad Up episode met de BFF characters :P
kazuka schreef op zondag 03 maart 2013 @ 21:56:
[...]

erg leuk dat ze er bekende Youtubers bij betrekken. Zou er ook graag eentje zien met rivalxfactor. Of een Squad Up episode met de BFF characters :P
Als de noob xfactor killed dan zeker doen. :+

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Zou er dan een willen zien met Doom49 of Birgirpall. :D

---RAWE CEEK!!!---

Eentje met mongolFPS met z'n sniper rifle en dat de noob dan steeds gaat schreeuwen dat hij aan het hacken is. Precies hoe noobs reageren op een betere speler.

Pykow schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:54:
Eentje met mongolFPS met z'n sniper rifle en dat de noob dan steeds gaat schreeuwen dat hij aan het hacken is. Precies hoe noobs reageren op een betere speler.
Zoals jij ook vaak doet? :o

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Pagina: 1 ... 172 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.