SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
- Tsurany
- Registratie: Juni 2006
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3 Close Quarters
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3 Premium Edition
- Pc's
- Games
- Pc-game
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Je bent een pagina te laat.Tsurany schreef op maandag 25 februari 2013 @ 21:26:
Fucking geniaal, net drie maatjes van mij gekickt omdat ze niet bij de admin in z'n squad wilden spelen![]()
Die admin zoog ook gigantisch hard
[video]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lijkt me meer een reminder aan het feit dat die filmpjes vaak op waarheid gebaseerd zijn.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Klopt precies ik zat net met fonta en skydream in een squad worden ik en skydream killed by admin en bij hem in de squad gezet en daar waren we het niet mee eens en toen BAN!!!!!AdmiralSnipe schreef op maandag 25 februari 2013 @ 22:21:
[...]
Lijkt me meer een reminder aan het feit dat die filmpjes vaak op waarheid gebaseerd zijn.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Verwijderd
De admins worden steeds jonger. Mentaal.beuker19 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 22:41:
[...]
Klopt precies ik zat net met fonta en skydream in een squad worden ik en skydream killed by admin en bij hem in de squad gezet en daar waren we het niet mee eens en toen BAN!!!!!
http://battlelog.battlefi...how/56157559/1/389682867/
Hier geen last van gehad vanavond. Server vol kereltjes met levels onder de twintig, toch een paar spannende potjes Rush. En een accuracy van over de 60% gehaald - een paar RPGs en tank shells in volle ruimtes doen echt wonderen
Dus, je bent engineer... en schiet er een raket op af, tegen de container er vlak achter, zo is het ontworpen lijkt wel.
Paar seconden later *killed by admin*.
Maar ik had hem mooi tuk, noemde hem een noob admin, ha! Die zal wakker liggen vannacht!
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
http://battlelog.battlefi...eToucher/stats/849886506/
http://battlelog.battlefi...malSloth/stats/849890740/
http://battlelog.battlefi...how/56132374/1/349201591/
Toen ze weg waren ging het weer lekker!!!
http://battlelog.battlefi...how/56142499/1/349201591/
[ Voor 20% gewijzigd door beta-ark op 26-02-2013 08:03 ]
rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper
beetje overduidelijk inderdaad.. een level 10 zoiezo en die 201-4.. kan gewoon niet als lvl 10, zal waarschijnlijk op zijn vorige account ook al zijn gepakt voor cheaten ofzo..beta-ark schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 07:46:
Twee leuke cheaters mee gemaakt gisteren in 1 potje,ben er uit frustratie maar uit gegaan.
http://battlelog.battlefi...eToucher/stats/849886506/
http://battlelog.battlefi...malSloth/stats/849890740/
http://battlelog.battlefi...how/56132374/1/349201591/
Toen ze weg waren ging het weer lekker!!!
http://battlelog.battlefi...how/56142499/1/349201591/
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 10:47
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Ook had ik gisteren 1 potje TDM waar ik in mijn eentje tegen over me eigen clan zat en mijn team was zo bagger slecht, dat het om te janken was. om een schets te geven van de match. in de eerste 5 minuten ongeveer stond het 12 tickets voor ons en 38 tickets voor hun en ik had 10 kills stond 10 - 8 en dan hadden we 2 spelers met 1 kill op hun naam. de overige 13 spelers hadden nog steeds 0 kills, echt dramatisch slecht
na deze matches maar Euro truck simulator aangezet voor wat ontspanning
Angelo NL / Global Cargo VTC
Jup is hatelijk, had het gisteren ook.. gekicked supspected cheater.. en dat omdat ik een admin 3 keer killde, hij zei dat ik aimbotte maar hij had niet door dat ik gewoon aan het backrapen was want ik stond op 10 meter achter hem..Pykow schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:19:
Gisteren kreeg ik ook een ban op een server waar ik al een tijdje op speel, met als reason Cheating/hacking zucht, dat moet echt een keer ophouden. stond 69 - 20 dus niet speciaal, ok ik begon slecht stond opeens 20 - 20, maar daarna ging ik gewoon niet meer dood en had ik een killstreak van 49 kills.
Ook had ik gisteren 1 potje TDM waar ik in mijn eentje tegen over me eigen clan zat en mijn team was zo bagger slecht, dat het om te janken was. om een schets te geven van de match. in de eerste 5 minuten ongeveer stond het 12 tickets voor ons en 38 tickets voor hun en ik had 10 kills stond 10 - 8 en dan hadden we 2 spelers met 1 kill op hun naam. de overige 13 spelers hadden nog steeds 0 kills, echt dramatisch slecht
Heel lullig gisteren ook zat ik met wat vrienden op een server ik had 104-45 ofzo en een van mijn vrienden had 220-46 opeens iedereen uit de server.. Probably een crash ofzo alleen jammer genoeg zijn de stats niet bewaard
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Vroeger bij Halo 1 had het nog nut om je server voor 25 seconde uit de lucht te halen als je zelf de host was
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Tis meer dat die video zo prachtig past bij dit voorbeeld
Was idd met beuker19, Fonta en Skydream. Ik zat in het andere team maar uiteindelijk kreeg ik ook een ban omdat ik de admin vriendelijk probeerde te vertellen wat er precies mis was met zijn mentale gesteldheid.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
ah oké dan weten we dat ook weer. Had het nog niet eerder meegmaakt. Vriend van me baalde wel xD was wel mooie score.. Ik baalde ook wel had 3 medals gehaald en nog wat service stars op paar wapens..Pykow schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:34:
Ow bekend verhaal, ik had een keer een clan match en wij waren echt hard aan het domineren voor het eerst. en ze tegenstander zat al de hele tijd in de chat te zeuren en plots viel hun server eruit. No Score "Juist".
Vroeger bij Halo 1 had het nog nut om je server voor 25 seconde uit de lucht te halen als je zelf de host wasin die 25 seconde kon jij gewoon lopen en de vast gelopen spelers killen en als je hem binnen 30 seconde weer aan had staan, ging de game gewoon verder, maar waren de meeste wel gelijk dood
kan je in 1 run even 8 kills maken.
Dat had ik ook op z'n zacht gezegd niet vetrouwd. Eerste deel van het potje slecht spelen, en dan opeens niet meer dood gaan. Normaal zie je dat soort killstreaks alleen bij jetwhores of hackers.Pykow schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:19:
Gisteren kreeg ik ook een ban op een server waar ik al een tijdje op speel, met als reason Cheating/hacking zucht, dat moet echt een keer ophouden. stond 69 - 20 dus niet speciaal, ok ik begon slecht stond opeens 20 - 20, maar daarna ging ik gewoon niet meer dood en had ik een killstreak van 49 kills.
---RAWE CEEK!!!---
[ Voor 4% gewijzigd door wesleytjuh op 26-02-2013 10:42 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Het ging ook redelijk snel (Lang leven de AEK-971) die iedereen razend snel neerlegt.NoFearCreations schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:37:
[...]
Dat had ik ook op z'n zacht gezegd niet vetrouwd. Eerste deel van het potje slecht spelen, en dan opeens niet meer dood gaan. Normaal zie je dat soort killstreaks alleen bij jetwhores of hackers.
ik moet wel zeggen dat ik 1 verdachte kill had. ik was 3 man met me AEK-971 aan het neerleggen en ik draai me om en zie een sniper mij recht aankijken van wat zou het zijn 50 meter, maar ik pakte me .44 magnum en binnen 1 seconde dat ik hem zag BAM headshot. waarschijnlijk was hij al flink beschadigd, maar het leek even op een aimbot
Gebeurd te vaak dat je verbannen wordt als je even je best doet of dat je beter bent dan de admin.wesleytjuh schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:41:
True, het is wel precies hoe het zou gaan bij een hacker (of jetwhores idd -_-), maargoed wat doe je er dan tegen he.. Aan de andere kant allang mooi dat hackers eruit gebonjoured worden door een admin, beetje jammer als het dan geen hacker blijkt te zijn
Daarom was het filmpje ook zo herkenbaar.
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Verwijderd
Easy as pie juist?warhamstr schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:03:
In je eentje een heli neerhalen hoef je ook niet meer te proberen eh?
Methode 1: De Stinger.
Bij ECM: locken, wachten tot ECM uitgewerkt is, locken, vuren. Als de heli te ver hangt moet je er dichterbij komen (je stinger moet anakomen voor de ECM weer aan gaat).
Bij Flares: locken, twee seconden lock houden. Als hij dan nog niet geflaret heeft, vuren. Als hij wél geflaret heeft, de prutser, nog twee seconden wachten en vuren zodat je stinger op de heli en niet zijn flares afgaat. Heeft hij je eerst stinger ontlopen gelijk nog één erachteraan jagen. Ook hier weer, op maximaal bereik van je stinger kan het zijn dat hij kan flaren voor je raket er is, dus dichterbij gaan.
Methode 2: De jet.
Overpowered als de neten tegen alles op de grond dus het enige wat je hoeft te doen is de heli recht voor je te krijgen en je gun leegschudden. Als je nog tijd hebt om rockets erachteraan te jagen, doen.
Methode 3: de heli of de jet met heat seekers.
Ga hoger dan de vijandelijke heli proberen te komen, en lock hem met je heat seekers. Direct één afvuren (niet beide!), wachten tot hij flaret, nog 3 seconde wachten, en de tweede afvuren. Als je een heli hebt nu close-in (en hoger!) met je rocketpods de rest van het werk afmaken, of als je in een jet zit je gun gebruiken om de rest van de heli te verscheuren.
Methode 4: de Mobile AA.
Locken, één afvuren, wachten tot 3 sec na de flares, 2e vuren. Dan je gun op de cockpit leegsproeien in één lange haal (van dichtbij) of in korte vuurpulsen (verder weg). Herhalen tot je punten krijgt.
Methode 5: de Static AA.
Voor als je wat anders aan het doen bent tijdens het gamen. Wacht tot de heli in bereik is en maai hem aan splinters.
Methode 6: de Tank.
Zoek een handige helling op zodat je hoger kunt schieten, wacht tot de heli in vuurbereik en op trefbare hoogte (laagte...) vliegt en hoek er een 120mm HEAT shell in. Canister shells werken ook (makkelijker mikken, wel minder schade), de HMG werkt an sich ook wel een beetje maar je moet wel Job's geduld hebben om hier een helikill mee te regelen.
Methode 7: kuteend, ga uit m'n basis.
Neem een jeepje, plak het ding rondom vol C4, gooi een ammo kistje op de motorkap of bijrijdersstoel en scheur naar de vijandelijke basis. Verstop je met jeep en al in een donker hoekje of beetje behoorlijk bosje. Wacht tot iemand in je team de heli neerhaalt en begin af te tellen (spawntempo hangt van de server af maar is geloof ik 60 seconden standaard). Zorg dat je dan begint te rijden als je met je jeepje bij de heli kunt komen op het moment dat hij spawnt. Wals met je jeepje vijanden die naar de heli lopen plat en beuk je jeep met volle gang tegen de heli, stap uit en in de heli en vlieg er mee weg. Is er net een vijand op de heli gespawned en heb je de tijd/skill niet om die uit de cockpit te schieten, druk dan je C4 af.
Dit is ook met een jet te doen, maar vereist wat meer handigheid aangezien die lastig in bosjes te verstoppen zijn.
/me kan wel een paar manieren bedenken om in je eentje schade aan te richten aan een heli hoor...
Maar ik denk dat er vooral manier 1 bedoeld werd, en dat is af en toe toch wel wat lastig gemaakt. Al, aan de andere kant kan je tegenwoordig locken ookal zit de heli achter een berg lijkt het wel
Hmmm, ik had zoiets ook wel een keer hoor. Niet zo extreem maar toch.NoFearCreations schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:37:
[...]
Dat had ik ook op z'n zacht gezegd niet vetrouwd. Eerste deel van het potje slecht spelen, en dan opeens niet meer dood gaan. Normaal zie je dat soort killstreaks alleen bij jetwhores of hackers.
Was op bandar desert, de eerste helft van het potje kon ik maar geen tank pakken en moest ik maar rondlopen en dat soort dingen. Tweede helft van het potje kon ik een tank destroyer pakken, en ik ben daar niet meer uit geknald. En dan gaat het snel hoor.
Verwijderd
Maar manier 1 moet ook niet té makkelijk zijn, anders is één kerel met een stinger op z'n klompen in staat alle helis permanent onbruikbaat te maken. Met één vent met een stinger kun je helis neerhalen in je directe omgeving, en is het een eitje om de heli de hele tijd weg te jagen. Met twee stingers is het een eitje om een heli op een flink deel van de kaart geheel buiten spel te zetten en op de rest van de kaart weg te blijven jagen.wesleytjuh schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:28:
![]()
Maar ik denk dat er vooral manier 1 bedoeld werd, en dat is af en toe toch wel wat lastig gemaakt. Al, aan de andere kant kan je tegenwoordig locken ookal zit de heli achter een berg lijkt het wel
Ik speel beide kanten van dat conflict, met mijn vaste piloot als gunner in de heli een gebied domineren lukt goed maar als we zelf slachtoffer zijn van een capabel heliteam dan is één stinger genoeg om onszelf te beschermen tegen de heli en met twee man met stingers gaat die heli brandend en in stukken ter aarde óf van ver buiten de kaart met TV missiles moeten prutsen. Daar ben je ook maar zeer zelden effectief.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ik vind de timing alleen wel erg opvallend.Tsurany schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:35:
[...]
Tis meer dat die video zo prachtig past bij dit voorbeeld![]()
Was idd met beuker19, Fonta en Skydream. Ik zat in het andere team maar uiteindelijk kreeg ik ook een ban omdat ik de admin vriendelijk probeerde te vertellen wat er precies mis was met zijn mentale gesteldheid.
Alsof de admins opeens bedenken dat ze ook spelers naar het andere team kunnen switchen i.p.v gewoon bannen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Verwijderd
Dat is al wel vroeger gebeurd hoor, ergens begin 2012 al een keer een rondje Rush kei- en keihard aan het kontschoppen geweest op Seine en aan het einde zaten we, nummers 1, 2, 3, 4 en 5 in ons aanvallende team, ineens in het verdedigende team. Dat toen zowat 10 man meer had, en een admin, en won. Belachelijk kinderachtig en nerdig, met als gevolg dat er één gebanned werd omdat hij de admin voor vleeschwaren uitmaakte en de rest vervolgens hem het leven onmogelijk ging maken door jets tegen z'n heli aan te gooien, lege jeepjes over z'n tenen te laten rijden en z'n tanks te behangen met C4. Zijn leven daarbij nog extra vergald doordat van ons restende viertal niemand een overeenkomstige clantag had, dus we waren voor hem lastig te vindenDanielWW2 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:50:
[...]
Ik vind de timing alleen wel erg opvallend.
Alsof de admins opeens bedenken dat ze ook spelers naar het andere team kunnen switchen i.p.v gewoon bannen.
Gezeik ook altijd over sommige wapens als je er niet tegen kan speeld dan geen BF3.
Verwijderd
Dikke onzin inderdaad. Zeker omdat de M320 en RPG, de meestal verbannen wapens, helemaal niet sterk zijn. Een directe treffer is weliswaar een kill, maar als je niet direct raak schiet overleeft je tegenstander en sta jij met een grote lege stalen buis in je handen terwijl hij 'n volautomaat op je dop leegschiet. Lig je dan, met je halfgeladen proppenschieter.Bintzak schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:52:
Soms wordt je ook gek van die server rules, gebruik je een keer de M320 om een muur weg te blazen killed je iemand na 20 kills zonder M320 en wordt je gekicked omdat je dat net niet gelezen heb in de rules.
Gezeik ook altijd over sommige wapens als je er niet tegen kan speeld dan geen BF3.
Extra irritant vind ik dat sommige Rush servers de C4 verbieden. Ik speel bij voorkeur met de M60 en C4 voor verdediging, en als de rule is "geen C4 op de targets" (wat ik ook mieterig vind, want die zijn goed te counteren met RPG, M320 of granaten) dan hou ik me daar netjes aan, om vervolgens gekicked te worden omdat ik een tank opblaas met C4. Eikels.
Ik speel gewoon niet op servers met wapen-regels. Niet baserapen daar kan ik inkomen, maar al het andere is geeikel voor mietjes die niet kunnen hebben dat mensen graag wat anders doen dan zij zouden willen. Dat is ook het soort dat op mijn favo hardcore server direct begint te miepen als ik op Seine een huis op hun hoofd gooi. Daar ZIJN die huizen voor, je went er maar aan en als je dat niet wilt moet je niet onder een muur gaan zitten die ik kan laten instorten. Vooral niet op E, want ik heb ondertussen redelijk de tijd gehad om te leren door welk raampje ik moet schieten om muren van binnen te laten klappen, zodat ik vanaf D de binnenmuren op E kan laten vallen.
Oh, trouwens, als iemand voor die Rambo challenge nog multikills moet: RPG, Seine, vlag E, Conquest Large 64 spelers. All I'm sayin'
Nee, even serieus: dit was van een match gisterennacht: 32 player Conquest op Seine Crossing. (Jep, na 4 maand terug aan BF3 begonnen
Ik heb tot op heden nog niet veel Support gespeeld (geen enkele service star ervoor
Wat is eigenlijk het beste support wapen? Of desnoods een top 3?
Dat hangt er nogal van af hoe je het wapen wilt gebruiken. Voor portable use is een M249 met foregrip bijvoorbeeld handig. Wil je liever campen dan ben je beter af met een PKP pecheneg of een M240B uiteraard met een bipod. Ik zou trouwens sowieso op alle wapens extended mags gebruiken vanwege de lange reload time.Asgaro schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:13:
[afbeelding]
Ryzen 3600 - GTX1060
Verwijderd
De M27, of de L86nogwat, of de RPK, allen met foregrip en waar mogelijk heavy barrel, zijn gewoon assault rifles met meer kogels.
Goed voor rondhuppelen, en behoorlijk bruikbaar in close combat. Het kleine magazijn neem je op de koop toe om de hvy barrel te krijgen, herladen duurt niet lang (voor LMGs althans) en de extra slagkracht en accuracy van de hvy barrel maken deze wapens dodelijk. Niet met bipod gebruiken, daarvoor heb je:
De M240b, M60e4, PKP zijn max damage belt-fed beesten.
De M60 op bipod is een soort volauto sniperrifle en ideaal om langdurig een stuk wandelgang te verdedigen en om op grote kaarten gericht en loepzuiver dood verderf en gloeiend lood op snipers en ander camptuig te laten regenen.
De M240 is onzuiver maar op bipod of met foregrip voor de korte afstand zeker moorddadig, een goeie voor de urban-speler die vee op korte afstand gevechten aan moet gaan met Assault spelers vanuit een verdedigende positie.
De PKP houdt een beetje het midden tussen de twee en is van de drie het geschiktst om met foregrip te gebruiken in plaats van met bipod. Met bipod houdt het ding zich goed staande bij het verdedigen van middelgrote stukken kaart.
De M249 is behoorlijk onzuiver bij sustained fire, maar maakt een hoop goed met hoge RoF en en die sliert van 200 kogels. Op een bipod goed voor verdediging, met foregrip goed geschikt voor de mobiele speler.
De MG36 is redelijk zuiver met een klein scopeje en foregrip en als zodanig goed inzetbaar voor mobiel schietwerk en met bipod ineens érg lekker zuiver voor het verwegdoodmaken. De kogels zijn net te langzaam en de spread net te hoog om goed met de andere clip-fed LMGs te kunnen concurreren, maar dit is zeker geen gek wapen.
De rest (LSAT, Qnogwat en T88 zo uit het hoofdje) zijn allemaal niet waardeloos maar wel out-classed door minimaal één ander wapen in de reeks. De MG36 is dat eigenlijk ook maar kan door de goeie groepering van schoten bij middellange bursts nog wel op een plekje in mijn lijstje van geliefde wapens rekenen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2013 16:36 ]
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Gister nog heerlijk gebruik van gemaakt, met de M27 IAR blijven schieten op een afstand van 5-30 meter. Ik zat om een hoekje op Seine Crossing en ze kwamen heel vaak in mijn gezichtsveld in een rechte lijn, dan zijn veel kogels wel voordelig.
Verwijderd
? Hee je hebt gelijk. Ik dacht dat ARs op 22dmg/kogel bleven steken, even abuis.Tsurany schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:35:
LMG's hebben niet meer damage per kogel, op de M60, M240B en PKP na. De M27 IAR, L86A2 en RPK-74 doen dus niet meer damage dan een assault rifle. Ze hebben wel een groter magazijn waardoor ze langer door kunnen vuren.
Het beste allround support wapen is de M240B (kortste TTK in het spel na de FAMAS geloof ik). De Foregrip reduceert horizontale én verticale recoil incombinatie met de laser sight (vele uit de heup) of extended mags (de mogelijkheid om te ADS-en) supression perk en gáán met die banaan. Enige voordelen die de M60 er op heeft zijn de accuracy van de eerste kogel en de Rambo stijlpunten.Asgaro schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:13:
Support class is OP!
Nee, even serieus: dit was van een match gisterennacht: 32 player Conquest op Seine Crossing. (Jep, na 4 maand terug aan BF3 begonnen)
Ik heb tot op heden nog niet veel Support gespeeld (geen enkele service star ervoor) maar nu begin ik eens met frisse moed aan deze klasse. Ik schiet wel liever met gewone, meer elegante assault rifles, maar damn... soms wil je toch is rushen van flag naar flag zonder na elke 1 of 2 kills vulnerable te zijn omdat je moet reloaden.
[afbeelding]
De L86A2 bevalt me zelf ook wel erg goed, hoeveel kills je wel niet maakt met die extra 15 kogels ten opzichte van een assault rifle is me elke keer weer een raadsel.
Voor de bipod zou ik zelf ook de M240B aanraden al is snipen met een M27, heavy barrel en bipod ook erg erg naar.
edit: de MG36 was vlak na de launch het beste wapen in het spel maar kapot generfd. De T88 (nomineer ik bij deze tot meest nutteloze wapen in BF3) wil ik het niet eens over hebben, de LSAT is IRL een beest maar in BF3 compleet waardeloos.
De M249 compenseert met z'n hogere firerate niet de hogere damage van de M240b en de PKP komt te kort qua RPM en bullet velocity tegenwoordig.... De PKP was na de eerste patch wel dé go-to lmg, maar helaas, ook weer kapotgenerfd.
[ Voor 13% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 26-02-2013 16:42 ]
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Nope, allemaal beginnen op 25 behalve de gene die ik opnoemde, die beginnen op 34.Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:36:
[...]
? Hee je hebt gelijk. Ik dacht dat ARs op 22dmg/kogel bleven steken, even abuis.
Verwijderd
En hetzelfde probleem als de FAMAS: als je doel niet pal voor je staat mis je de helft. Van de drie grote LMGs is de M240 degene die ik het minste gebruik, omdat de PKP mobiel veel beter in staat is kogels on-target te leggen en de M60 (naast de rambopunten) voor lange afstand véél meer schade per seconde doet; omdat de kogels ráák zijn.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:36:
[...]
Het beste allround support wapen is de M240B (kortste TTK in het spel na de FAMAS geloof ik).
De M240b is geweldig close-up, maar ALLEEN close-up. Het is zéker geen all-rounder.
De beste allrounder is denk ik de M249, die combineert accuracy met mobiliteit, vuursnelheid, suppression en grote magazijnen en kan met een bipod ook gebruikt worden om te campen.
Dat is trouwens ook niet waar, de recoil van de M240b is flink hoger (vooral zijwaarts) dan de M60 en door de flink hogere RoF heb je daar ook veel meer last van. De M60 heeft op papier dezelfde spread maar door het lome vuurtempo is je spread zowat gecompenseerd tegen de tijd dat je volgende kogel er is.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:36:
[...]
Enige voordelen die de M60 er op heeft zijn de accuracy van de eerste kogel en de Rambo stijlpunten.
Je kunt van de M60 met bipod het héle 200-schoots magazijn op 100 meter op ongeveer de oppervlakte van een voorruit van een jeep leggen als je heel kort de muisknop loslaat na elk vierde schot, waarmee je je vuursnelheid onmerkbaar vertraagd en de hele spread oplost. Hoef je alleen de verticale recoil af te vangen, en dat is een eitje. Met de M240b wordt het op 100 meter lastig de jeep te raken met 75% van je 200 rounds zonder merkbare pauzes in je vuurtempo.
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2013 16:44 ]
Mja, ben ik toch niet met je eens, na de eerste 3 kogels is de M240B behoorlijk makkelijk op 't doel te houden, veel makkelijker dan een M249 en de DMS van de M249 is lager, plus supressed minder hard. Met de PKP ontsnappen ze me te veel met een paar % hp op afstand. De M60 is absoluut spot on, maar kan wel echt een kleine buff gebruiken, hij schiet me nu nét iets te traag om praktisch te zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:38:
[...]
En hetzelfde probleem als de FAMAS: als je doel niet pal voor je staat mis je de helft. Van de drie grote LMGs is de M240 degene die ik het minste gebruik, omdat de PKP mobiel veel beter in staat is kogels on-target te leggen en de M60 (naast de rambopunten) voor lange afstand véél meer schade per seconde doet; omdat de kogels ráák zijn.
De M240b is geweldig close-up, maar ALLEEN close-up. Het is zéker geen all-rounder.
De beste allrounder is denk ik de M249, die combineert accuracy met mobiliteit, vuursnelheid, suppression en grote magazijnen en kan met een bipod ook gebruikt worden om te campen.
Maar op de bipod is de M249 toch wel mijn favoriet qua stijlpunten, het blijft naar om met 900 RPM (oid) kogels loeihard kogels te spammen in een gangetje/deurtje.
Ik moet er vanavond symthic even op naslaan, maar het staat me bij dat de de foregrip dat verschil vrijwel teniet deed omdat 'ie meer effect heeft op de M240B maar daar kan ik naast zitten, heb die getallen niet zo paraat. Met de M240B schiet ik overigens meestal bursts van 10 a 15 kogels op afstand. Het is inderdaad lang niet zo accuraat als de M60, maar het zijn wel méér kogels in dezelfde tijd en ze zijn er eerder.Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:38:Dat is trouwens ook niet waar, de recoil van de M240b is flink hoger (vooral zijwaarts) dan de M60 en door de flink hogere RoF heb je daar ook veel meer last van. De M60 heeft op papier dezelfde spread maar door het lome vuurtempo is je spread zowat gecompenseerd tegen de tijd dat je volgende kogel er is.
Je kunt van de M60 met bipod het héle 200-schoots magazijn op 100 meter op ongeveer de oppervlakte van een voorruit van een jeep leggen als je heel kort de muisknop loslaat na elk vierde schot, waarmee je je vuursnelheid onmerkbaar vertraagd en de hele spread oplost. Hoef je alleen de verticale recoil af te vangen, en dat is een eitje. Met de M240b wordt het op 100 meter lastig de jeep te raken met 75% van je 200 rounds zonder merkbare pauzes in je vuurtempo.
[ Voor 33% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 26-02-2013 16:51 ]
Ik zal je wel eens joinen met de LSATA.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:36:
[...]
Het beste allround support wapen is de M240B (kortste TTK in het spel na de FAMAS geloof ik). De Foregrip reduceert horizontale én verticale recoil incombinatie met de laser sight (vele uit de heup) of extended mags (de mogelijkheid om te ADS-en) supression perk en gáán met die banaan. Enige voordelen die de M60 er op heeft zijn de accuracy van de eerste kogel en de Rambo stijlpunten.
De L86A2 bevalt me zelf ook wel erg goed, hoeveel kills je wel niet maakt met die extra 15 kogels ten opzichte van een assault rifle is me elke keer weer een raadsel.
Voor de bipod zou ik zelf ook de M240B aanraden al is snipen met een M27, heavy barrel en bipod ook erg erg naar.![]()
edit: de MG36 was vlak na de launch het beste wapen in het spel maar kapot generfd. De T88 (nomineer ik bij deze tot meest nutteloze wapen in BF3) wil ik het niet eens over hebben, de LSAT is IRL een beest maar in BF3 compleet waardeloos.
De M249 compenseert met z'n hogere firerate niet de hogere damage van de M240b en de PKP komt te kort qua RPM en bullet velocity tegenwoordig.... De PKP was na de eerste patch wel dé go-to lmg, maar helaas, ook weer kapotgenerfd.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
eh... je derde is al niet eens meer raak, want je hebt geen idee waar de recoil vandaag naartoe gaat. Met foregrip wordt dit hanteerbaarder, maar blijft het een sproeiding. Dat is de M249 weliswaar ook, maar als ik daar bursts van tien mee geef is hij t.o.v. de M240b wel sneller weer on-target met de volgende burst. Niet dat de M249 nou een precies ding is, maar de M240 wordt onbruikbaar op 100 meter, de M249 (nog) niet.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:46:
[...]
Mja, ben ik toch niet met je eens, na de eerste 3 kogels is de M240B behoorlijk makkelijk op 't doel te houden, veel makkelijker dan een M249
De damage is natuurlijk alleen lager als je raak schiet met de M240en de DMS van de M249 is lager, plus supressed minder hard.
Leer de recoil beheersen, daar heb ik namelijk weinig last van. De PKP is mijn fall-back LMG of choice als het met de M60 niet wil lukken en m'n ego het me niet toestaat de M16a3 te pakken. Ik kan er mee lezen, schrijven, en bloedvergieten.Met de PKP ontsnappen ze me te veel met een paar % hp op afstand.
Dat ding is echt uitsluitend nuttig op bipod en dan nog moet je inderdaad zorgen dat je voor het hoofd gaat als je niet terug geowned wilt worden. Een RoF boost zou echter de accuracy op afstand verpesten. Bulletspeed verhogen zou wat mij betreft de beste, en enige, buff zijn - bewegende doelen raken op 200+ meter wordt uitdagend met de kogels die er nu in zitten.De M60 is absoluut spot on, maar kan wel echt een kleine buff gebruiken, hij schiet me nu nét iets te traag om praktisch te zijn.
Verder moet het ding niet té goed zijn... het is een wapen uit de 80s, toen zoog echt álles.
800, maar inderdaad, dat ding heeft potentieel als fun-gunMaar op de bipod is de M249 toch wel mijn favoriet qua stijlpunten, het blijft naar om met 900 RPM (oid) kogels loeihard kogels te spammen in een gangetje/deurtje.
Trek ik er even bij, dan. Zit toch op m'n werk dus kan bestA.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:46:
Ik moet er vanavond symthic even op naslaan, maar het staat me bij dat de de foregrip dat verschil vrijwel teniet deed omdat 'ie meer effect heeft op de M240B maar daar kan ik naast zitten, heb die getallen niet zo paraat.
De Foregrip maakt meer uit op de M240, maar de totale recoil blijft nog steeds hoger, de spread wordt gelijk. Op papier zou het dan weinig uit moeten maken of je een M240 neemt of een M249, maar de horizontale recoil blijft met name een kwart derde hoger bij de M240 wat toch, juist op afstand, wel een merkbaar verschil is.
Ze zijn beide niet bijster zuiver meer op 100 meter, maar als ik moest kiezen was het toch nog steeds de M249.
Leuk bedacht, maar het zijn er maar 2 meer op een burst van 10, en er zijn er 7 mis, in plaats van 3. Waarmee de M60 een kill heeft en de M240b een overlevende of twee te betreuren laat. Een all-rounder die niet werkt op Caspian, Firestorm, en Bandar is geen all-rounder wat mij betreft.Met de M240B schiet ik overigens meestal bursts van 10 a 15 kogels op afstand. Het is inderdaad lang niet zo accuraat als de M60, maar het zijn wel méér kogels in dezelfde tijd en ze zijn er eerder.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2013 17:05 ]
hier een potje caspian met de pkp
http://battlelog.battlefi...lereport/show/51621993/1/
Ben nu bezig als Complete Noob Warrior en ga voor de 100 service stars op de m16
die comments maken dat ik nu nog plezier heb in bf3
[ Voor 23% gewijzigd door beuker19 op 26-02-2013 17:03 ]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Als je top 3 van mij wilt weten over de Support wapens, dan zijn datAsgaro schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:13:
Support class is OP!
Nee, even serieus: dit was van een match gisterennacht: 32 player Conquest op Seine Crossing. (Jep, na 4 maand terug aan BF3 begonnen)
Ik heb tot op heden nog niet veel Support gespeeld (geen enkele service star ervoor) maar nu begin ik eens met frisse moed aan deze klasse. Ik schiet wel liever met gewone, meer elegante assault rifles, maar damn... soms wil je toch is rushen van flag naar flag zonder na elke 1 of 2 kills vulnerable te zijn omdat je moet reloaden.
[afbeelding]
M240B
Zeer snelle Time to kill (TTK) omdat hij veel damage doet, alleen net als iedere LMG redelijk langzaam
M27 IAR
Mijn persoonlijke favourite, Snelle RPM, snelle reload en recoil is goed te controlleren in full spray mode. Beter dan de L86A2 door de FoV van het wapen en de reload snelheid.
PKP
Zeer accuraat voor een heavy LMG.
Een flash supressor toevoegen op de heavy LMG's is ook handig.
Zelf ben ik nu bezig met de M60 en de Type 88. in mijn ogen de twee zwakste LMG's in de game.
nog iets van 80 kills maken met de M60 en nog bijna 200 kills met de Type 88 voor de master dog tags.
dan blijven alleen nog de Sniper rifles, Pistols, Xbow, knife en explosives over.
Nu ja, niet altijd. Metro Conquest met of zonder M320/RPG is echt gewoon een heel ander soort game. Anders staat iedereen daar maar de hele tijd te spammen (op de paar gekken na die bovengeraken met hun Heavy Machine GunVerwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:07:
[...]
Dikke onzin inderdaad. Zeker omdat de M320 en RPG, de meestal verbannen wapens, helemaal niet sterk zijn. Een directe treffer is weliswaar een kill, maar als je niet direct raak schiet overleeft je tegenstander en sta jij met een grote lege stalen buis in je handen terwijl hij 'n volautomaat op je dop leegschiet. Lig je dan, met je halfgeladen proppenschieter.
PKP ftw, favoriete spray wapenVerwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:54:
Leer de recoil beheersen, daar heb ik namelijk weinig last van. De PKP is mijn fall-back LMG of choice als het met de M60 niet wil lukken en m'n ego het me niet toestaat de M16a3 te pakken. Ik kan er mee lezen, schrijven, en bloedvergieten.
Nice !Pykow schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:08:
[...]
nog iets van 80 kills maken met de M60 en nog bijna 200 kills met de Type 88 voor de master dog tags.
dan blijven alleen nog de Sniper rifles, Pistols, Xbow, knife en explosives over.
Ik heb met alle primary wapens + pistols de gewone (100 kills) dogtags. Ben dus nog veraf
(Enkel nog met mortar, mines en andere equipement moet ik nog de 100 halen
[ Voor 18% gewijzigd door JimDB op 26-02-2013 17:13 ]
Leer de recoil beheersen, daar heb ik namelijk weinig last van. De M240B FG+Laser is mijn fall-back LMG of choice als het met de M240B FG+ Ext. Mags niet wil lukken en m'n ego het me niet toestaat de M240B op de bipod te pakken. Ik kan er mee lezen, schrijven, en bloedvergieten.Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:54:
[...]
eh... je derde is al niet eens meer raak, want je hebt geen idee waar de recoil vandaag naartoe gaat. Met foregrip wordt dit hanteerbaarder, maar blijft het een sproeiding. Dat is de M249 weliswaar ook, maar als ik daar bursts van tien mee geef is hij t.o.v. de M240b wel sneller weer on-target met de volgende burst. Niet dat de M249 nou een precies ding is, maar de M240 wordt onbruikbaar op 100 meter, de M249 (nog) niet.
Zonder gekheid, ik merk het denk het niet zo sterk als jij maar ik speel dan ook alleen maar city maps als support.
DICE zou mijn eeuwige loyaliteit krijgen als ze de M60 zouden koppelen aan een ontbloot bovenlijf en de kogelband rond de linkeronderarm geslingerd zou zijn. Kan me niet schelen hoeveel recoil, dat wil ik.Dat ding is echt uitsluitend nuttig op bipod en dan nog moet je inderdaad zorgen dat je voor het hoofd gaat als je niet terug geowned wilt worden. Een RoF boost zou echter de accuracy op afstand verpesten. Bulletspeed verhogen zou wat mij betreft de beste, en enige, buff zijn - bewegende doelen raken op 200+ meter wordt uitdagend met de kogels die er nu in zitten.
Verder moet het ding niet té goed zijn... het is een wapen uit de 80s, toen zoog echt álles.
Haha dank je800, maar inderdaad, dat ding heeft potentieel als fun-gunMet een foregripje erop is hij echter ook nog wel bruikbaar als mobiel platform, wat ik van de M60 en M240 echt niet vind.
Trek ik er even bij, dan. Zit toch op m'n werk dus kan best![]()
De Foregrip maakt meer uit op de M240, maar de totale recoil blijft nog steeds hoger, de spread wordt gelijk. Op papier zou het dan weinig uit moeten maken of je een M240 neemt of een M249, maar de horizontale recoil blijft met name een kwart hoger bij de M240 wat toch, juist op afstand, wel een merkbaar verschil is.
Ze zijn beide niet bijster zuiver meer op 100 meter, maar als ik moest kiezen was het toch nog steeds de M249.
Ja precies, we hebben het over een heel andere manier van support spelen op hele andere maps, had ik kunnen weten.Leuk bedacht, maar het zijn er maar 2 meer op een burst van 10, en er zijn er 7 mis, in plaats van 3. Waarmee de M60 een kill heeft en de M240b een overlevende of twee te betreuren laat. Een all-rounder die niet werkt op Caspian, Firestorm, en Bandar is geen all-rounder wat mij betreft.
Laat ik dan al mijn posts finetunen met het onderschrift: city maps <100 meter.
yep geen probleem.InFamous schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 19:32:
Zijn er nog mensen die samen willen gamen op hc mode? city maps, close quarters, TDM, Conquest. zolang het maar geen rush is.
Naam ingame mark331m
[ Voor 4% gewijzigd door rows op 26-02-2013 17:47 ]
hahaha knuppel markXD
Formerly known as Ragdoll
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
google zegt punkbuster problemen..weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Verwijderd
Verzin je eigen teksten manA.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:16:
[...]
Leer de recoil beheersen, daar heb ik namelijk weinig last van. De M240B FG+Laser is mijn fall-back LMG of choice als het met de M240B FG+ Ext. Mags niet wil lukken en m'n ego het me niet toestaat de M240B op de bipod te pakken. Ik kan er mee lezen, schrijven, en bloedvergieten.
Dat is dus close range inderdaad. Daar is de M240b zeker wel een mooi stuk speelgoed.Laat ik dan al mijn posts finetunen met het onderschrift: city maps <100 meter.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
PBsetup downloaden en draaien.glangeveld schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 20:36:
ik kan maar een paar minuten spelen en dan word ik eruit gegooit met deze melding : (A1386 C2.325)
google zegt punkbuster problemen..weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Dat probleem had ik dus net ook.
http://evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php
zoveelste probleem met bf3 en elke keer is het weer wat...word er een beetje zat van
Vaag, de nieuwe client is al meer dan een week oud of heb je al meer dan een week niet gespeeld?DanielWW2 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 20:55:
[...]
PBsetup downloaden en draaien.![]()
Dat probleem had ik dus net ook.
http://evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Twee weken.NLsandman schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 23:11:
[...]
Vaag, de nieuwe client is al meer dan een week oud of heb je al meer dan een week niet gespeeld?
Moest echt even een BF3 pauze hebben.
Merkte vandaag alleen wel weer hoe "geweldig" mijn "favoriete" feature van BF3 is.
Had de afgelopen tijd de campagnes van Crysis een en twee gespeeld en daar kon je tenminste een beetje ver kijken omdat er niet een of andere waas in een bepaalde kleur je kijkafstand totaal verpest.
edit:
Ego boost modus on
Niet slecht voor even inkomen na twee weken.
Ben nog steeds bij lange na niet op pijl maar het kan er mee door.
http://battlelog.battlefi...how/56231337/1/184991456/
[ Voor 17% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-02-2013 00:40 ]
Verwijderd
"Noobs only", m416, verdedigen op Metro Rush, en het halve vijandelijke team is niet of nauwelijks adelaartje. Held.DanielWW2 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 23:15:
Ego boost modus on
Ben nog steeds bij lange na niet op pijl maar het kan er mee door.![]()
Ego Boost cancelled
Verwijderd
Ik heb afgelopen weekend Windows opnieuw geïnstalleerd op mijn SSD, op deze SSD staan echter de spellen geïnstalleerd, deze had ik altijd op een andere schijf staan. Weet iemand hoe ik de installatiemap weer kan koppelen met Origin, zodat ik de game opnieuw hoeft te downloaden en te installeren?
Er was iets met installeren starten, dan Origin afsluiten, data over kopiëren en dan weer Origin opstarten zodat ie de files ziet en ineens 99% aantiktVerwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:02:
Ik heb even rondgekeken in Origin en ook Google afgestruind, maar geen oplossing gevonden. Misschien dat één van jullie het antwoord op mijn vraag weet.
Ik heb afgelopen weekend Windows opnieuw geïnstalleerd op mijn SSD, op deze SSD staan echter de spellen geïnstalleerd, deze had ik altijd op een andere schijf staan. Weet iemand hoe ik de installatiemap weer kan koppelen met Origin, zodat ik de game opnieuw hoeft te downloaden en te installeren?
ik ben op zoek naar een community die zich richt op tactisch teamplay in voornamelijk Battlefield 3 (andere games is mooi meegenomen) zoals bijvoorbeeld:
www.tacticalgamer.com (met BF2142 veel mee gespeeld, maar zitten voornamelijk amerikanen, waardoor de bezetting voor europese spelers wat minder is, spelen ook voornamelijk op hun eigen servers, met niet al te beste ping)
focused gaming (R.I.P), veel europese spelers, gingen ook vaak met groepjes andere servers af om teamplay te promoten, maar deze community is helaas niet meer.
Clanwars zit ik niet zo op te wachten, het gaat gewoon meer om het samenwerken/spelen, leuke tijd hebben en op andere servers laten zien dat teamplay een stuk beter werkt als lone wolfen
Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team
Als we dan toch gaan patsen:DanielWW2 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 23:15:
[...]
Twee weken.
Moest echt even een BF3 pauze hebben.
Merkte vandaag alleen wel weer hoe "geweldig" mijn "favoriete" feature van BF3 is.
Had de afgelopen tijd de campagnes van Crysis een en twee gespeeld en daar kon je tenminste een beetje ver kijken omdat er niet een of andere waas in een bepaalde kleur je kijkafstand totaal verpest.
edit:
Ego boost modus on
Ben nog steeds bij lange na niet op pijl maar het kan er mee door.![]()
Best recon jeuj
http://battlelog.battlefi...how/56221595/1/388827240/
Die Lengrod die in het andere team zit verdenk ik echt van valsspelen. Niet alleen had hij een behoorlijk hoge KD , ook schoot hij me een paar keer neer op onmogelijke plaatsen. Bv om een hoekje.
Verder wel een paar leuke potjes gedaan gisteren
[ Voor 12% gewijzigd door Metro2002 op 27-02-2013 12:07 ]
kijk is op gotlike.nlCinerama schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:33:
Vraagje:
ik ben op zoek naar een community die zich richt op tactisch teamplay in voornamelijk Battlefield 3 (andere games is mooi meegenomen) zoals bijvoorbeeld:
www.tacticalgamer.com (met BF2142 veel mee gespeeld, maar zitten voornamelijk amerikanen, waardoor de bezetting voor europese spelers wat minder is, spelen ook voornamelijk op hun eigen servers, met niet al te beste ping)
focused gaming (R.I.P), veel europese spelers, gingen ook vaak met groepjes andere servers af om teamplay te promoten, maar deze community is helaas niet meer.
Clanwars zit ik niet zo op te wachten, het gaat gewoon meer om het samenwerken/spelen, leuke tijd hebben en op andere servers laten zien dat teamplay een stuk beter werkt als lone wolfen
Verwijderd
Het is wel handig als je patst met:
- een Win
- hoge kills t.o.v. de andere spelers
- redelijke KDR
- bak met punten
- niet ál te mieterige gameplay (dwz geen dakhazerij, geen m16a3, geen jet, dat soort dingen)
Je mist de bak met punten, KDR, hoge kills en vooral de Win, waardoor je ronde niet zozeer "patsen" alswel "kijk, mijn hele team speelde voor Dyson en ik moest het min of meer alleen doen" is.
Dat kan trouwens alsnog leuk zijn, daar niet van, maar dan is het wel handig er even bij te melden wát er die ronde zo lekker ging/leuk was dat het de moeite van het onthouden waard is.
Patsen doe je eerder zo:
http://battlelog.battlefi...lereport/show/45921767/1/
Bakken kills, veel meer dan de nummer 2, en geen gelame met jets, m16a3 of camp-scenarios als rush-defender. En Win.
Bij een rondje als deze:
http://battlelog.battlefi...lereport/show/48459955/1/
valt er minder te patsen, en zou je bijvoorbeeld vertellen kunnen dat je met de LAV reed en samenwerkte met de helipiloot recht onder je in de scorelijst, en samen van land en lucht de ronde gedomineerd hebt en, ondanks dat je er halverwege instapte, er in de laatste minuten met hard beuk- en schietwerk toch nog een victory van hebt weten te maken.
Een battlereport zegt an sich weinig. Vertellen wát er aan die ronde dan zo gaaf was dat je het wilt delen leukt het geheel wat op - en dan boeit de KDR, je positie in het team, en je uiteindelijke score niet zo.
Dan maak je zelfs een battlefeed als deze:
http://battlelog.battlefi...lereport/show/54014519/1/
nog een beetje boeiend. Ik was hier reparatie- en laserpaintingbob voor Rayfire. ben twee keer dood gegaan: 1x uit de cockpit gesnepen terwijl ik een heli zat te painten en één keer uitgestapt om een kerel met een stinger op z'n lazer te geven voor asociaal op helis schieten en vergeten dat als je eenmaal beneden staat je niet meer onsterfelijk bent. Je ult met me eens zijn dat een positie midden in het team en een uiteindelijke KDT van 1/2 niet bepaald patsenswaardig is. Die andere 5000 punten zijn dus van het repairen en laserpainten, waar je helaas geen ribbon voor krijgt; een gemiste kans. ik stond halverwege die ronde MVP1 met 0/0 en 3300 punten aan laserpainter assists
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Gewoon random een server gejoind. (kijk nooit echt naar hoe die heet)Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:19:
[...]
"Noobs only", m416, verdedigen op Metro Rush, en het halve vijandelijke team is niet of nauwelijks adelaartje. Held.
Ego Boost cancelled
De "noobs" zaten voornamelijk in mijn team.
Wel de M416, I admit.
Alleen van de glitchers on the roof wordt ik een beetje gek van.
http://battlelog.battlefi...how/56194248/1/349201591/
[ Voor 16% gewijzigd door beta-ark op 27-02-2013 16:47 ]
rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper
Subtiele naam hoor!beta-ark schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:45:
Als we dan toch gaan opscheppen,wel verloren maar toch de meeste kills plus best assault.
Maar dank voor je post, ik was al bang dat ik er veel uren in had zitten maar jouw time played is toch wel behoorlijk next-level.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
The level of sh*tbucketness is strong in this one.beta-ark schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:45:
Als we dan toch gaan opscheppen,wel verloren maar toch de meeste kills plus best assault.
* DaniëlWW2 hoopt binnenkort ook colonel 100 te zijn.
hahahaha je bent er zo toch?het is wel leuk om 100 te zijn,maar dan is de fun er ook af,kijk uit naar bf4 kunnen we weer opnieuw beginnen.DanielWW2 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:05:
[...]
The level of sh*tbucketness is strong in this one.![]()
ja met een kleine 1400 uur ben ik er nog steeds niet zat van,begin me wel een beetje te schamen voor die 40000 kills met de m16a3A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 17:17:
[...]
Subtiele naam hoor!
Maar dank voor je post, ik was al bang dat ik er veel uren in had zitten maar jouw time played is toch wel behoorlijk next-level.
HeheDanielWW2 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:05:
[...]
The level of sh*tbucketness is strong in this one.![]()
Is de fun er dan eigenlijk niet een beetje vanaf ? Vind vooral het unlocken van dingen leuk, eenmaal vast zitten op het max. lijkt me wat rot ..
+ Je krijgt dan bakken kritiek als je aan het ownen bent: No-Lifer, M16 user, blablabla, ze vinden wel wat om je mee uit te schelden.
Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Dat is dus waarom ik colonel 100 wil zijn.JimDB schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:23:
[...]
Hehe
Is de fun er dan eigenlijk niet een beetje vanaf ? Vind vooral het unlocken van dingen leuk, eenmaal vast zitten op het max. lijkt me wat rot ..
+ Je krijgt dan bakken kritiek als je aan het ownen bent: No-Lifer, M16 user, blablabla, ze vinden wel wat om je mee uit te schelden.
The rage makes me stronger.
Moet nog 16 levels.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Ja dat is inderdada wel iets om je over te schamen, kom maar terug als je de 60.000 aantiktbeta-ark schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:51:
[...]
ja met een kleine 1400 uur ben ik er nog steeds niet zat van,begin me wel een beetje te schamen voor die 40000 kills met de m16a3
Dat is toch echt iets van de laatste jaren, vroegah hadden we nog geen unlocks. Sterker nog, toen moesten we het doen met 5 wapens met evenveel maps en speelde je omdat het spelletje uitdagend en leuk was!JimDB schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:23:
[...]
Hehe
Zelfs na honderden rondjes Metro Rush, mijn meeste gespeelde map/mode, wordt ik er nog niet flauw van, het merendeel van de potjes die ik speel zijn nog (super)spannend en elke keer weer tactisch anders. Level 100 was ik al na een paar maandjes en daar is het spelletje niets anders van geworden toch?
beta-ark schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:49:
[...]
het is wel leuk om 100 te zijn,maar dan is de fun er ook af,kijk uit naar bf4 kunnen we weer opnieuw beginnen.
???beta-ark schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:51:
[...]
ja met een kleine 1400 uur ben ik er nog steeds niet zat van.
1400 uur? Yes we have a shit bucket owner, hahabeta-ark schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:51:
[...]
ja met een kleine 1400 uur ben ik er nog steeds niet zat van,begin me wel een beetje te schamen voor die 40000 kills met de m16a3
Kan soms wel een shit bucket gebruiken, moet geregeld een potje afbreken omdat ik moet scheiten
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Je moet meer luisteren naar de wijsheid van de colonel.NLsandman schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:41:
[...]
1400 uur? Yes we have a shit bucket owner, haha
Kan soms wel een shit bucket gebruiken, moet geregeld een potje afbreken omdat ik moet scheiten
http://youtu.be/t1GPMO1Bp6k?t=1m48s
Ook closet cheaters, ben er al 4 tegen gekomen deze maand en ze waren van AA community, ook haruhiAA is weer actief en nu kun je haast niet zien dat hij oneerlijk speelt.
Even wat anders, kwam de volgende filmpjes tegen van bff ingame, best wel grappig, de noob is echt top.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=xn-mKOF3p6A]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=TYgHt0SAXDw]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=JkulxZeQIRA]
Dit is een tutorial how to level up van noob, echt hilarisch.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1In5AEPjdtQ]
[ Voor 47% gewijzigd door NLsandman op 28-02-2013 01:10 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ik snap echt niet dat Haruhi en al die andere AA eikels geen IP ban voor de battlelog site hebben.NLsandman schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:30:
Closet colonels zijn nu een rage, kom ze steeds meer tegen.
Ook closet cheaters, ben er al 4 tegen gekomen deze maand en ze waren van AA community, ook haruhiAA is weer actief en nu kun je haast niet zien dat hij oneerlijk speelt.
Hoewel een VPN daar natuurlijk weer omheen kan maar voor het gevoel zou het goed zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-02-2013 01:09 ]
Haruhi kan planetside 2 niet spelen hij wordt steeds gebanned, maakt niet uit wat voor een account.
https://twitter.com/j_smedley/status/275738278190280704
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ik mag die vent wel.NLsandman schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 01:21:
Sony weet wel hoe het moet, de CEO van SOE is gewoon op de chat gegaan van AA en heeft ze uitgedaagt,
Haruhi kan planetside 2 niet spelen hij wordt steeds gebanned, maakt niet uit wat voor een account.
https://twitter.com/j_smedley/status/275738278190280704
Kunnen ze die niet gewoon beschikbaar maken voor alle maps?
GUNGAME 4 LIFE.
Is gungame ook op Aftermath maps??Asgaro schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 01:53:
Klopt het dat Gungame mode enkel op de Close Quarters en Aftermath maps zijn?
Kunnen ze die niet gewoon beschikbaar maken voor alle maps?![]()
GUNGAME 4 LIFE.
Wist ik niet eens.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
eerst kaihaird geowned worden op talah market, waarbij iedereen van mijn team op A zat en op hun base te schieten, terwijl we C,D en E kwijt waren en B aan het knipperen was.
Daarna gisteren een potje metro waarbij het team al vanaf de eerste minuut dood ging dat we met 3 man eruit zijn gegaan.
Als sniper ben ik useless, maar wilde de class toch even spelen om een master dogtag te halen.
http://battlelog.battlefi...how/56217115/1/172685289/
en
http://battlelog.battlefi...how/56212726/1/172685289/
hoewel ik in de laatste ook 6 kills heb gemaakt in de LAV.
Verwijderd
battlfield 3 + Back 2 krakand
als ik nu voor hem via de PS3 store Armored kill koop, kan die hem dan gewoon spelen ? of moet die daarvoor eerst premium ofzo iets hebben ?
alvast bedankt
Voor deze vraag specifiek voor de PS3 store kan je het beste in het BF3 console topic zijn denk ik, verder is premium alleen een collectie van alle uitbreidingen.Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:40:
Hallo allen ! Ik heb een vraag die beantwoord moet wordenme broertje zeikt al een paar dagen om Battlefield 3 Armored kill, maar hij heeft alleen
battlfield 3 + Back 2 krakand
als ik nu voor hem via de PS3 store Armored kill koop, kan die hem dan gewoon spelen ? of moet die daarvoor eerst premium ofzo iets hebben ?
alvast bedankt
Overigens kan je je broertje beter Aftermath cadeau doen dan Armored Kill, die DLC is best wel een beetje geflopt als je kijkt naar het aantal servers die nu nog over zijn, maar misschien is dat op de console anders.
Verwijderd
iig Bedankt !
p.s. kan het console stuk niet eens vinde
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2013 11:01 ]
\[X360/PS3] Battlefield 3Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:59:
p.s. kan het console stuk niet eens vindeLOL
Ha,ha, Spec Ops klasse moet terugkomen in BF4 + C4 mogelijkheid. Good old days BF2boeles schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:45:
Sniper class moet Ghillie suit terug krijgen + C4 mogelijkheid. Good old days BFBC2
Of: Recon klasse mét werphaak en kruisboog voor draad te schieten moet terug. Good old days BF2:SF en AIX2.0 Mod
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Jep! En er zijn totaal nieuwe "reeksen".AdmiralSnipe schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 02:03:
[...]
Is gungame ook op Aftermath maps??
Wist ik niet eens.
Ik heb denk ik 2 nieuwe "reeksen van wapens" gezien op de Aftermath maps.
Zit wel leuke variatie in. Bij de ene reeks krijgt men eerst een stuk of 5 single shot sniperrifles, en bij de andere reeks krijg je veel pistolen beschikbaar na elkaar.
Ik vind het wel leuk: bij het begin van de match hoor je allemaal kleine subtiele tikjes van alle pistoolschoten en even daarna begint het geraas omdat iedereen LMG of assaultrifle krijgt.
Ik gebruik anders nooit single shot sniperrifles omdat ik dat te moeilijk vind in gewone Conquest/Rush matches tegen mensen met full-auto guns, maar bij Gungame is het iets easier omdat er veel mensen mee rondlopen. Dusja Gungame
[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 28-02-2013 13:28 ]
Gisteren trouwens ook nog eens tot vijf keer toe door dezelfde speler spot-on in my face geschoten, ieder keer ongeloofwaardig toevallig iig. Zo ziek van het gecheat ondertussen
Maar het is niet allemaal kommer en kwel, ik was gisteren zowaar eens mpv mvp in een potje op Caspian 40 spelers
Nice indeed.l0n3w012ph schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:29:
Nieuwe video van end game: lekker weer een sneeuwmap erbij
En let ook op het nieuwe camera-effect? Hun eigen "Battlerecorder" is dus wel pretty advanced.
Hoop echt dat die in BF4 aanwezig is.
met nieuwe "gameplay" zoals ze het zelf noemen
PSN: Von_Smallhausn
Verwijderd
en jetsMon0lith schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:55:
Voor de mensen die de premium trailer van End Game nog niet gezien hebben,
met nieuwe "gameplay" zoals ze het zelf noemen![]()
[video]
Weer een DLC verneukt. Dat is vier van vijf... knap, eigenlijk.
Ja, ik stoorde me ook echt enorm aan die jets in Ziba Tower en Scrapmetal... Ondoenlijk gewoon...Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:13:
[...]
en jets
Weer een DLC verneukt. Dat is vier van vijf... knap, eigenlijk.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Die toren in het midden is exact hetzeflde als vlag C op Firestorm.
Daarnaast zie ik heel veel van het zelfde in de andere maps die ook armored kill zitten en al met al erg matige DLC. Dan ook nog die Overpowerd jets gameplay waar niemand op zit te wachten behalve de zielige jet whores.
@Pykow tis niet heel netjes om jet-lovers als Jet-hoeren te benoemen
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.